מזעזע !...יצאו בזול....עבר את הנאצים ופגש אותם שוב ...בארץ ישראל ! (ל''ת)
ברווז ושמו געגוע , 28/09/11 10:49
מגיע להם עונש מות לא פחות - ניצול שואה !
גרועים מהנאצים, 28/09/11 07:55
בפועל ישבו 3 שנים בושה שופטים מנותקים כנסו ...
אילן, 28/09/11 06:51
למה קשיש כזה חי בגפו? זה ממש פשע!
ORAN, 28/09/11 03:20
שופט טיפש, למה לא 15 שנים כפי שמחייב החוק ?
משה, 28/09/11 02:53
נסים, 28/09/11 01:45
אחד שנון, 28/09/11 00:52
למה רק 5 שנים ? שיפוט מקל מגביר פשיעה
אורי, 28/09/11 00:26
השופט,''העונש ראוי לחומרת העבירה''-המערכת המשפטית כבדיחה! (ל''ת)
אוי לאותם ''עונשים'' ו''שופטים'', 28/09/11 00:19
מדוע לא מפרסמים את שמותיהם ותמונתם של הנבלות האלה ?
שופט מיקי מאוס, 27/09/11 23:56
כי הם רוסים. אם היו מזרחיים או ערבים היו מפרסמים מיד.
אבי צנעני, 28/09/11 06:55
אם שמותיהם לא פורסמו המשמעות שהזקן שדד את עצמו וכלב נכס לבד למקרר
משה, 29/09/11 14:16
לכל אלה שמלינים על רק חמש השנים: זה לא שהם זרקו
מיי שהוו, 27/09/11 22:56
אילן, 27/09/11 21:17