• 28.

    צעירים? מה זה?

    ריטה, 28/09/11 21:09

    צעירים? מה זה?

  • 27.

    מה זה חמש שנים על התעללות ?אבל נכון זה לא הבן של !!!שופטים עלובים (ל''ת)

    אזרח, 28/09/11 15:03

  • 26.

    5 שנים - שוב מערכת המשפט בעליבותה. (ל''ת)

    50 שנים בפנים, 28/09/11 13:10

  • 25.

    מזעזע !...יצאו בזול....עבר את הנאצים ופגש אותם שוב ...בארץ ישראל ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 28/09/11 10:49

  • 24.

    אם הקשיש היה אבא של ''השופט''#$%$#@ העונש היה חמור יותר (ל''ת)

    שיפטים הכל פרוטקציה, 28/09/11 10:29

  • 23.

    המקרה הקלאסי של עונש מוות

    עופר, 28/09/11 08:50

    רק ככה הם ילמדו לא לעשות זאת שנית

  • 22.

    התעללות

    בן עזרא יוסף, 28/09/11 08:28

    נדמה לי שקראתי 50 שנה ?

  • 21.

    אלוהים עיוור? למה הוא לא הופך אותם לנציבי מלח?! (ל''ת)

    גיא, 28/09/11 08:20

  • 20.

    מגיע להם עונש מות לא פחות - ניצול שואה !

    גרועים מהנאצים, 28/09/11 07:55

    מדינת ישראל הפכה למדינה שאוכלת יושביה שעבריינים צוחקים ושוטרים בוכים - בושה וחרפה

  • 19.

    בפועל ישבו 3 שנים בושה שופטים מנותקים כנסו ...

    אילן, 28/09/11 06:51

    מסבל האנשים הישרים המסכנים הזקנים והנשים

  • 18.

    להתעלל בהם ובאמהות שילדו אותם (ל''ת)

    נורא נורא נורא, 28/09/11 06:35

  • 17.

    הצרה שמכאן השופטים לא שומעים אותכם לצאת לרחובות (ל''ת)

    שלום אחר כך, 28/09/11 06:14

  • 16.

    למה קשיש כזה חי בגפו? זה ממש פשע!

    ORAN, 28/09/11 03:20

    ללא קשר לקרימינלים האלה שמגיע להם רק כיסא חשמלי - איך קשיש כזה יכול לתפקש לבד? איפה הרשויות? למה אין חוק שמגן עליהם? הרי אף אחד לא רוצה ללכת לדיור מוגן מרצונו ולאבד פרטיות אבל זו ממש הזנחה פושעת והפושעים האלה ידעו את זה! יש לפרסם תמונות של קרימינלים כאלה שכל הציבור ידע מי הם החלאות!

  • 15.

    להכניס את השניים למקפיא, לנעול ולזרוק את המפתח!!!

    אלון, 28/09/11 03:05

    לא מגיע לחלאות כאלה לנשום!

  • 14.

    שופט טיפש, למה לא 15 שנים כפי שמחייב החוק ?

    משה, 28/09/11 02:53

    5 שנים זה העונש על התעללות בבע''ח בלבד
    כלומר הם לא נענשו על התקיפה של הקשיש ושל השוטרים ?

  • 13.

    סדום ועמורה

    נסים, 28/09/11 01:45

    הגיע הזמן להחמיר עם עבריינים ''קטנים'' בכדי לעצור את קידומם ל''גדולים'' .
    לפי תאורי הכתב, או שיש לי בעיה בהבנת הנקרא או שהשופט לא היה נוכח בזמן המשפט .אני פשוט לא מבין אין קשר בין חומרת העבירות לעונש.להחמיר ולהחמיר ולהחמיר למען יראו ויראו.

  • 12.

    אנרכיה

    אחד שנון, 28/09/11 00:52

    מה הפלא שיש פשעים כאלו? מערכת המשפט כולה צריכה לעוף הביתה לפנסיה מוקדמת. אין כבר דרך לשקם אותה. פשוט טוטאל לוס.
    במקום פועלי בניין אנחנו צריכים להביא שופטים מסין.
    אם רוצים למנוע משעים כאלו הענישה צריכה להיות ברמות שיצרו הלם קרב אצל עורכי הדין הפלילים ולקוחותיהם המתמידים.
    מרתיחה עוד יותר העובדה שהיה לחלאות האלו מאסר על תנאי, סביר להניח שלא בגין עבירות תנועה.

  • 11.

    שוב מפקירים את דמנו ומסייעים לבריונות (ל''ת)

    שופטים בלי מוסר, 28/09/11 00:42

  • 10.

    למה רק 5 שנים ? שיפוט מקל מגביר פשיעה

    אורי, 28/09/11 00:26

    שופטים רחמנים מגבירים את הפשיעה בארץ
    צריך לתת להם לפחות 10 שנים כדי שלא יתחררו לפני גיל 30

  • 9.

    השופט,''העונש ראוי לחומרת העבירה''-המערכת המשפטית כבדיחה! (ל''ת)

    אוי לאותם ''עונשים'' ו''שופטים'', 28/09/11 00:19

  • 8.

    מדוע לא מפרסמים את שמותיהם ותמונתם של הנבלות האלה ?

    שופט מיקי מאוס, 27/09/11 23:56

    5 שנים זה עונש ראוי ? מענין אם היו פוגעים אותם נבלות בהוריו של השופט חלילה,האם עונש של חמש שנים היה גם אז ראוי ? 1.פריצה לבית וחבלה ברכוש .2. תקיפת הקשיש וגרימת חבלה בגופו.3 .התעללות אכזרית בכלבו.4 . תקיפת השוטרים וגרימת חבלה קשה בגופם. בכל מדינה מתוקנת היו חלאות האדם האלה מקבלים מאסר עולם,וזה רק על תקיפת השוטרים !!!

    • גם אני בעד פרסום תמונתם ברבים! (ל''ת)

      רחל, 28/09/11 00:58

      • כי הם רוסים. אם היו מזרחיים או ערבים היו מפרסמים מיד.

        אבי צנעני, 28/09/11 06:55

        אבל יהודים מזרחיים לא מסוגלים לאכזריות כזאת.

        • הם כן מזרחיים ידפוק

          אני מכיר, 24/10/11 11:22

          הם מזרחייםםםםם

    • אם שמותיהם לא פורסמו המשמעות שהזקן שדד את עצמו וכלב נכס לבד למקרר

      משה, 29/09/11 14:16

      לא מדובר בקטינים ולכן לא ברור מדוע שמותיהם ותמונותיהם לא פורסמו ? האם מדובר ברוחות רפאים.

  • 7.

    אז למה חמש שנים ולא עשר שנים עם עבודת פרך??? (ל''ת)

    דורון, 27/09/11 23:50

  • 6.

    נו באמת וכשייצאו עד הפעם הבאה? להשמיד וזהו שלא יביאו בטעות ילדים (ל''ת)

    ג, 27/09/11 23:03

  • 5.

    לכל אלה שמלינים על רק חמש השנים: זה לא שהם זרקו

    מיי שהוו, 27/09/11 22:56

    מגף על שופט. נעל על שופט שווה לשלוש שנים. מגף שווה עשר שנים.

  • 4.

    אני מתקשה להאמין! רק 5 שנים על עבירה כזו חמורה??? (ל''ת)

    איפה אני חי?, 27/09/11 21:50

  • 3.

    5 שנים???

    דג, 27/09/11 21:29

    בטח ישתחררו תוך 3

  • 2.

    לא יאומן

    אילן, 27/09/11 21:17

    זה שופטים? טמטום מוחלט, על כזה שוד 5 שנים? ועל זריקת נעל על שופט. מזל שלא שדדו אבא של שופט, אז היו מקבלים 20 שנה.

  • 1.

    זה לא מספיק 5 שנים (ל''ת)

    אוסקר, 27/09/11 21:01