• 53.

    עזבו אתכם, סתם תכנית מעפנה

    מישי, 17/09/11 11:31

    השנה בכלל העפנו את הטלוויזיה מהבית - שדרוג באיכות החיים וגם חיסכון - שווה לכם לנסות.

  • 52.

    עוד טמבלית (ל''ת)

    שושי, 16/09/11 12:40

  • 51.

    האמא צודקת, רמזור היא תכנית שגם ילדים ובני נוער צופים בה

    אלי, 16/09/11 11:07

    היא תכנית מצחיקה אבל במקרים מסוימים מציגה דברים מאוד לא נורמטיביים כאילו היו נורמטיביים.

  • 50.

    נו באמת את נותנת לטלביזיה לחנך לך את הילד?

    אני, 16/09/11 11:00

    את רצינית???? במקום להיות אחראית לחינוך שלו את חושבת שחפר אחראי לזה? ומה יקרה עוד כמה שנים תתבעי אותם על כך שבנך לא יכול להחזיק מערכת יחסים בריאה כי או שהוא כלבלב כנוע כמו איצקו או מתרפס כמו אמיר או זיין כמו חפר??
    יש לי הצעה אלייך. נגיד ואת לא רוצה למנוע ממנו לראות תכנים מסויימים שלא מתאימים לפי כל דיעה לילד בן 13, שבי איתו ותיצפי בתוכנית אבל תעבירי לו את דעתך על המסרים שמועברים שם- ותזכרי את המבוגר האחראי לא חפר!!!!!

  • 49.

    אין לי מה לומר חוץ מזה שהתובעת ועורך דינה הם (ל''ת)

    #%#%#^$@^^$@, 16/09/11 10:50

  • 48.

    ילד בן 13 ואמא נותנת לו לראות רמזור? הבעיה אצל האמא (ל''ת)

    אמא אחרת, 16/09/11 05:55

  • 47.

    אמא זה להיות מחנך קשת תתבע אותך שלא הסברת שזה אסור (ל''ת)

    מי העורך דין ששיכנע אותך לטמטום הזה, 16/09/11 01:16

  • 46.

    ל-38: כל מילה בסלע (ל''ת)

    תנו לילדים להיות ילדים... 13 זה עדיין ילד, 16/09/11 01:12

  • 45.

    זה עוד כלום: חפר גם מעודד ניאוף ורמאות! עוד שתי ייצוגיות!

    אסף הסמולן, 15/09/11 23:33

    ולא נשכח איך הוא קיווה שהחברה שלו כבר תמות, והכי גרוע - שהוא חירבן בשירותי-הורים של חבר.
    אני חושב שחפר הוא דמות שלילית, משחיתה את הנוער, ולא אתפלא אם אלפי ילדים שותים חשיש רק בגלל הדוגמה הרעה שלו. פויה, חפר, פויה!

  • 44.

    אני בטוח שהבן שלה נחשף ומודע לדברים הרבה יותר גרועים מזה. (ל''ת)

    אילן, 15/09/11 23:13

  • 43.

    תעבת הבצע המסריחה שלה היא שמהווה דוגמא רעה לילד

    בוף, 15/09/11 22:58

    בסך הכל עישן ג'וינט, אף אחד עוד לא מת מזה בהיסטוריה של האנושות, אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה הדלקתי את הטלוויזיה ולא ראיתי רצח ופשע אז על זה לתבוע? באמת שהיא הבן אדם הכי שפל, פתטי, מגעיל ודוחה שיצא לי לשמוע עליו והיא בעצמה משמשת דוגמא נוראית לאותו בן שהיא כל כך דואגת לו כביכול.

  • 42.

    גם אני אם למתבגרים ולדעתי התובעת הינה צדקנית.

    חופית, 15/09/11 21:13

    ילדי חשופים מבחינה אינפורמטיבית לכל השלילה והחיוב שהעולם הזה מציע ואני דואגת לצייד אותם בחוש ביקורת ויכולת קבלת החלטות.
    להורים ערניים, הסומכים על ילדיהם אין מה לדאוג מחשיפה אינפורמטיבית לאירועי העולם.
    ילדינו מודעים לפיגועים ועדיין לא בוחרים לחבל.
    ילדינו קוראים עיתונים וצופים במהדורת חדשות קשות ועדיין לא מיישמים את הזוועות שהם עדים להם.
    ...אז נו באמת, לראות את חפר מעשן, הוא שיהווה טריגר להיגררותו של נער לתרבות רעה?
    כל הנאמר לעיל נאמר מתוך כבוד לכל בני הנוער שזוכים להיות מודרכים על-ידי הורים בוטחים.
    כשלעצמי, אני מסתייגת מעישון באופן גורף ויחד עם זאת שמחה לראות שיוצרים אינם פועלים תחת איומי תביעה כזו או אחרת.
    פחד משתק את מעיין היצירה ועולם ללא יצירה - הינו עולם עצוב.

  • 41.

    תביעה מוצדקת!!!! ויצוגית (ל''ת)

    יוסף, 15/09/11 21:04

  • 40.

    אולי מישהו סביר יקח אחריות על הילד של התובעת המופרעת? (ל''ת)

    אמא מנותקת. בכיף, אני אומר, 15/09/11 20:06

  • 39.

    לגליזציה עכשיו!! (ל''ת)

    גיא, 15/09/11 19:59

  • 38.

    קשת - קחו ברצינות כללים וחוקים. בשביל זה הם שם

    הורים - תנו לילדים עוד שנות ילדות -, 15/09/11 18:44

    הורים - תנו לילדים עוד שנות ילדות - תכנית כזאת לא מתאימה להם בכל מקרה.
    אתם אלה שקובעים (עדיין) מה מתאים ומה לא.

    תנו לילדים שלכם להיות ילדים. יש להם את כל החיים אחר כך להיות מבוגרים. למה למהר?

    יש נטיה לעשות דברים בגיל צעיר, שלפני דור לא עשו. אבל הילדים הם עדיין אותם ילדים עם אותם שלבי התפתחות.

    אם רק יתנו להם.

    אבל זה תלוי בעיקר בהורים. בבחירות שהם עושים עבור ילדיהם הצעירים (בן 13 הוא עדיין ילד צעיר).

  • 37.

    באמת איזה שטויות

    כ-ו-ל-ם מעשנים, גם אני, 15/09/11 18:42

    וכל מי שאני מכיר, ואני בן 30 שמחזיק במשרה שיכולה לפרנס 3 משפחות.
    אם את רוצה לתבוע מישהו אז תתבעי את המדינה שהאלכוהול פה חוקי, כי זה באמת מה שהורס את הנוער מבחינה מוסרית, חינוכית ושכלית.

  • 36.

    אין לנו טלויזיה בבית. יש לנו מחשב מסונן.

    תמר, 15/09/11 18:37

    מאז שהוצאנו את הטלויזיה גילינו שיש לנו המון זמן לדברים אחרים. אישהו אחרי הוצאת הטלויזיה המחשב גם הוזנח.

  • 35.

    תעיפו כבר את הטלויזה זבאלה מהבית

    חוזבת, 15/09/11 18:31

    לא מבין את ההורים
    אני נפגעתי בילדותי ע''י ''דגראסי'' שנחשבת תכנית רכה ונעימה
    לא מבין איך ממשיכים לאכול את הקקה הזה בבית

  • 34.

    תודה לאל אין לי טלויזיה כבר 5 שנים מפני שאין מה לראות וכן חבל על הזמן

    בת רחל, 15/09/11 18:26

    היקר שלי [התגובות הרמה כמו הטלויזיה ]

    • אז תמשיך להוריד (לגנוב) (ל''ת)

      סרטים, זה יותר טוב..., 15/09/11 18:48

  • 33.

    היא לא שמעה על סיגריה מגולגלת? איפה סמים? אני לא רואה. (ל''ת)

    אבי, 15/09/11 18:22

  • 32.

    אהבתי מאוד את התגובה של קשת (ברצינות)

    אלי, 15/09/11 18:11

    ''השימוש בסמים הוצג באופן ביקורתי, כשתוצאת המעשים הייתה שחפר נעצר על ידי המשטרה.''

    מעצר ע''י המשטרה הוא באמת הסכנה היחידה שקיימת בעישון קנביס.

  • 31.

    מאיפה לילד בן 13 כסף לקנות סמים ?

    שני, 15/09/11 18:11

    גם אם הייתי אוצה לקנות ג'וינט אני לא יודעת ממי . מהיכן הבן התמים בן ה 13 הגיש חומר?

    כחומר למחשבה - גם בחדשות ילדים חשופים לגנבים,אונס, כנסת ישראל וחולי הנפש שבה . בואו נתבע כולנו את ערוצי החדשות על שבגללם כולנו איבדנו את התמימות .

  • 30.

    איזה אהבלה

    חחחחח, 15/09/11 18:08

    גברת/ את חיה בסרט/
    אם את חושבת/ שהטלוויזיה מוכרת/
    לבנך את הסמים הקלים/ שיתנו לו כבר החברים...

  • 29.

    אמא יקרה

    איש חינוך, 15/09/11 18:08

    אמא יקרה, יפה שאת דואגת לבנך, אבל את פשוט מנותקת ממנו.

    הוא בטבח כבר נחשף והוא לא צריך את רמזור כדי לעשן...

  • 28.

    אדיר מילר -התביעה צודקת -אתה הגזמת לגמרי ואיבדת את שיקול הדעת

    לא סובל עשן סגריות ומתאב נרקומנים, 15/09/11 18:04

    אדיר מילר -אתה חסר אחריות לחלוטין ! ילדים ונערים רבים צופים בתוכנית ועלולים להיות מושפעים-הקטעים עם עישון הסמים הציגו את עישון הסמים כמשהו קליל וחיובי.
    אהבתי לצפות ברמזור (חוץ מהקטעים הדוחים הנ''ל) אבל אשמח אם אתה באופן אישי תקבל קנס של מאות אלפי שקלים שיוריד אותך קצת לקרקע מהאולימפוס שאתה נמצא בו ויבהיר לך שיש גבולות שלא עוברים אותם !

    • מצטער לבשר לך את זה חבוב אבל עישון מריחואנה הוא משהו קליל וחיובי (ל''ת)

      בוף, 16/09/11 11:05

  • 27.

    האם צודקת. צריך לשים גבול לפריצות. (ל''ת)

    ליברמן לראשות הממשלה, 15/09/11 18:00

  • 26.

    גברת, הבן שלך כבר שותה כמה שנים, תתעוררי ! (ל''ת)

    אין לך מושג מהחיים שלך הבן שלך, 15/09/11 17:58

  • 25.

    על שירותי הרווחה לחקור את האם ולקחת את הילד

    יוספוס/ארה''ב, 15/09/11 17:57

    ממנה בעוון התעללות על כך שאפשרה לבנה הרך לצפות בתכנים כה קשים המעודדים צריכת סמים.

    כמו האגדה האורבנית: בעל סיגרים יקרים עישן אותם ואז תבע את הביטוח על שריפה - הביטוח הגיש נגדו תלונה במשטרה על הצתה והוא נאסר.

    זה כבר ירגיע את החמדנית המטומטמת. 50 מליון.... עלק.

  • 24.

    במילה אחת בולשיט בנך מעשן לא בגלל התוכנית. (ל''ת)

    אבי ש, 15/09/11 17:56

  • 23.

    גברת יקרה

    דני, 15/09/11 17:51

    תרדי מהר מהעץ הגבוה שעלית עליו.גם אם התביעה תגיעה לבית המשםט את תפסידי.קשת הציגו את עניין הסמים בסדרה באופן ביקורתי, וכמו כן הסדרה משודרת בשעות מאוחרות.

    *דעה אישית:אין גבול לחוצפה של אנשים!

  • 22.

    גיברת, הבן שלך יכול בגילו ללמד את חפר על סמים, ולמה לא תתבעי את בעלך, (ל''ת)

    שחשף את הקטן שלכם (תרתי משמע) כשחשבתם שהוא ישן, 15/09/11 17:45

  • 21.

    סליחה חבר׳ה זה ממש לא בסדר !!!!!!!

    אמא שאוהבת ודואגת לילדים שלה סליחה מכם, 15/09/11 17:41

    אתם ממש מטומטמים ומנותקים אם אתם חושבים שזה בסדר להראות את חפר מעשן סמים !!!! מה כל כך הכרחי להראות אותו עם סמים סתם אטימות ואובדן מוסר. רמזור זאת תכנית אהובה ומאוד נחמדה ומצחיקה והילדים שלי צופים בה אז למה ללכת עם הראש בקיר אתם באמת חושבים שזה בסדר ??? אז משהו רקוב מאוד אצלכם בחיי

  • 20.

    אוהב את התוכנית, אבל תכלס צודקת

    יוסי, 15/09/11 17:39

    נכון זה לא בסדר להציג את זה כדבר טוב, אבל גם תביעה של 50 מיליון זה מוגזם וברור שהיא מנסה פה להוציא מהם כמה שיותר בהסכם פשרה. שיטת המצליח מה שנקרא.

  • 19.

    מצויין תני להם בראש (ל''ת)

    -, 15/09/11 17:36

  • 18.

    אני מקווה ששגיאות הכתיב שלך הם תוצאה של דיסלקטיות

    יובל, 15/09/11 17:34

    ולא של שימוש יתר בסמים.
    חוץ מזה, חזרתי זה עתה מביקור באמסטרדם. רובע החלונות האדומים (לא מה שחשבתם, באמת), זה זוהמה ורפש, אנשים מלוכלכים, שיכורים ומסוממים מסתובבים ומשתינים בפרהסיה, ממש תמונות מסרטים אפלים...
    אני כל כך שמח שבישראל הסמים אינם חוקיים!

  • 17.

    איזה יהודיה חמדנית (ל''ת)

    אם את רוצה כסף- לכי לעבוד, 15/09/11 17:31

  • 16.

    לגברת המגונדרת

    ערב אדיר, 15/09/11 17:28

    אם את רוצה לשמור על בנך יש לנקוט במספר צעדים:
    להעיף את הטלוויזיה מהבית, הרי ישנן תוכניות אלימות הכוללות סמים ואפילו עירום רחמנא ליצלן.
    לא לשלוח אותו לבית הספר, הכי בכל בית ספר יש מחששה וילדים אלימים.
    אבל הכי טוב והכי בטוח לכלוא אותו בחדרו, כמובן ללא אינטרנט, רק מחשב עם משחק חשיבה של גורדי, כי הרי פאקמן רק נוגע בפרי המתוק ופתאם הוא יכול לאכול רוחות רפאים, יש כאן רמיזה נוראית לכך שסמים הופכים את חייך לקלים יותר.

    • אתה אמנם כותב בציניות אבל אני מסכים עם כל מילה

      חוזבת, 15/09/11 18:34

      הייתי מעדיף שהבן שלי יהיה כל היום בבית מאשר לשוח למאורות הסמים והחינוך הרדוד של בתי הספר החילונים

      תמשיך לאכול רוחות וסרטים ולחפש ת'עצמך
      אני כבר חי עם בני האור וילדי לומדים במערכת החינוך החרדית

      תהנו על משענת הקנה הרצוץ והתרבות השוקעת שלכם

      • ומה גורם לך לחשוב שבחינוך החרדי זה לא קורה?

        ערב אדיר, 16/09/11 09:40

        שם ילדים לא מביאים לבית ספר חוברות של שיקסעס ערומות?
        שם ילדים לא הולכים לעשן בצד?
        ילדים חרדים לא מדברים על בחורות חרדיות ששמעו שאינן בתולות?

  • 15.

    מעניין אם התובעת הביאה בחשבון ש...

    עו״ד, 15/09/11 17:27

    היום הוצאות המשפט המקובלות שמוטלות על התובע היצוגי שכשל הם בסביבות ה 50 אלף שקלים.

    • עו''דדי, לא קלטת שאיזה עו''ד בא לעשות סיבוב על הקופה? בפשרה הוא יקבל (ל''ת)

      2חצי מיליון והיא כינים, ואם יפסידו - הטמבלית תשלם., 15/09/11 18:17

  • 14.

    למה ילד בן 13 רואה תוכנית כזו?

    אמא שעוצרת באדום, 15/09/11 17:18

    אחלה תוכנית, אבל למה ילד (כן, הוא ילד) רואה כזו תוכנית? על סקס, זוגיות, בדיחות גסות וכו'- למה את מרשה לו בכלל לראות את זה? ולמה זה מעניין אותו, בגילו? אולי זו הבעיה שלך, גברת, ולא ניר (אבי ולוי).

    • גם את צודקת - בן 13 הוא עדיין ילד (ל''ת)

      ותכנית כזאת לא מתאימה לו גם בלי תכנים של סמים, 15/09/11 18:38

  • 13.

    לתבוע את קשת זאת מצווה

    משה, 15/09/11 17:12

    אם אי אפשר לתבוע על הזבל שהם משדרים אז לפחות על שטות כזאת או אחרת. חפר עישן ג'וינט זה משעמם נורא, אבל אני מצטרף לתביעה של הגברת

  • 12.

    מסכן הילד שלה, לא פלא שהוא בורח לסמים עם אמא כזאת.... (ל''ת)

    פנדה, 15/09/11 17:11

  • 11.

    כל הכבוד על התביעה. מוצדקת ונכונה. הגיע הזמן לשים גבולות לחברות האלה

    דורון, 15/09/11 17:11

    שחושבות שבשם חופש הביטוי והדמוקרטיה מותר להן לעשות הכל בשביל רייטינג.

    הם הורסים אותנו ואת ילדינו ואף אחד לא מפקח עליהם באמת.

    תביעה זה דבר מצויין ולדעתי טוב שירבו תביעות כאלה ואולי גם ייצוגיות.

    מי שמבסס את הפרנסה שלו על רעל שהוא מפיץ - צריך לקחת אחריות בסוף ולשלם את המחיר.

  • 10.

    אל תדאגי אמא יקרה הבן שלך יחשף לעוד הרבה סמים (ל''ת)

    עמית, 15/09/11 17:10

  • 9.

    צודקת

    רם, 15/09/11 17:09

    גם סצנות המין לא במקום. ולא אני לא דתי.
    אבל הילדים שלי אוהבים לראות את התוכנית וזה מביך עם הסצנות האלו.

    • זאת בכלל לא צוכנית לנוער, מה פתאום הילדים שלך רואים? (ל''ת)

      הגר, 16/09/11 22:50

  • 8.

    הילד שלך נחשף לקוק לפני בזמן שנתת לו להתרוצץ בחופש בכלל

    ניר, 15/09/11 17:08

    נסיון שפל לעשות סיבוב על קופת הערוץ

  • 7.

    עדיף ללמוד מהטלביזיה מאשר מהרחוב (ל''ת)

    דג, 15/09/11 17:02

  • 6.

    צודקת (ל''ת)

    צודקת, 15/09/11 17:02

  • 5.

    וכל השפה הוולגרית שמשתמשים בה בתוכנית לא הפריעה לה?

    שלא תיתן לבנה לראות, 15/09/11 16:59

    אמנם כתוב מגיל 8, אבל התוכנית גסה ברמות

    • צודקת. ההורים נותנים לילדים להתבגר מוקדם מדי (ל''ת)

      אבל ילד בן 13 הוא עדיין ילד...אם יתנו לו להיות כזה, 15/09/11 18:39

  • 4.

    אין לזה סוף

    עומר, 15/09/11 16:49

    הבן שלה גם צופה בערוץ הכנסת
    והוא נחשף להון שלטון , לשון הרע ותקיעת סכינים בגבותיהם של חבריך...

  • 3.

    לשמוליק מירושלים לא שואלים אותך (ל''ת)

    טל, 15/09/11 16:47

  • 2.

    מזל שהיא לא רואה את התוכנית שלי....

    דקסטר, 15/09/11 16:46

    אוכלת חינם! שנוררית! תאוות בצע!!!

  • 1.

    לגברת מגדרה אם את כול כך מתרגשת אז אל תיצפי בטלוויזיה

    שמוליק ירושלים, 15/09/11 16:13

    חוץ מיזה סמים קלים הרבה יותר טוב מהלכוהול תנסי ותוחכי שאני צודק אתם לא מבנים כלום יותר טוב משתיה חריפה תלמדו מה שהוא מאירופה

    • שמוליק צודק {רק צריך לעבוד על השגיאות בעברית} (ל''ת)

      אריה מחשי, 15/09/11 16:43

    • ואם אתה כל כך מתרגש באלימות בבתי הספר

      שמואל א, 15/09/11 16:52

      אז אל תלך ללמוד.

    • אז קודם שהחוצפנים יודיעו שבפרק הבא יעושנו סמים. (ל''ת)

      א.מ, 15/09/11 17:09

    • תובעת

      אברי פאר, 15/09/11 17:15

      שיעבור לסרט סיפורי התורה שם ילמד איך קיין רוצח את הבל אבל בזהירות שלא יתרגל וילמד להיות רוצח