תסריט סטנדרטי בקופת חולים כללית (שירותי בריאות עאלק):
1. אתה סובל מכאבים. קורה.
2. מנסה להזמין במוקד תור לאורתופד. אין בעיה - בעוד שלושה שבועות במקרה הטוב.
3. אתה מנסה להבהיר למוקדן שכואב לך, ואין לך שום כוונה להמשיך ככה שלושה שבועות.
4. התשובה: אז תלך לרופא המשפחה, שיתן לך הפניה דחופה.
5. נו טוב, נזמין תור לרופא המשפחה (ונבזבז עוד כמה שעות רק בשביל ההפניה הזו).
6. אופס, התור הבא לרופא המשפחה בעוד עשרה ימים.
7. אתה מנסה להסביר לפקידה במרפאה שזה דחוף.
8. התשובה: אז תבוא לאחות, ותנסה לשכנע אותך שתיתן לך הפניה דחופה לרופא המשפחה.
9. ואם חלילה אתה לא קרוב למרפאה שלה אתה ''שייך'' (למשל כשאתה רוצה להיבדק קרוב למקום העבודה על מנת להקטין את הסיכויים שיפטרו אותך), זה בכלל סיפור כי תצטרך הפניה לרופא עמית.
10. סוף הסיפור - הלכת למרפאה, חיכית לאחות, חיכית לרופא, חיכית להפניה, התווכחת עם כל העולם, וכל זה בשביל לראות בסוף איזה אורתופד אנטיפת, שלא קם בכלל מהכיסא, לא עושה בדיקה גופנית בסיסית, ורק זורק אותך לעמוד שנתיים בתור לצילום בשביל לדחוף לך איזה ואליום בסוף ולסמן ''וי'' על עוד טרדן.