• 10.

    לא משו הייתי בטוח משו אחר

    יונתן, 31/08/11 15:50

    קו אחד?!? למה השקיעו כל כך הרבה זמן בשביל לבנות קו אחד ולהוסיף עוד אוטובוסים הרכבת הייתה לפי דעתי להפחית את האוטובוסים ואת העומסים זה רק מגביר אותם ובונים כבישים מיוחדים לאוטובוסים למה שלא יבנו עוד קויים וזהו זה יהיה הרבה יותר יעיל ויותר טוב עכשיו רק חסר בתל אביב מטרו וזהו

  • 9.

    סיבה נוספת לאיטיות הזמנית: @@@@@@

    אחת העם, 29/08/11 21:52

    כרגע מגיעה רכבת כל 15 דקות, עוד 3 חודשים תתחיל להגיע בתדירות של כל 4 דקות, אז יהיה מדהים לנסוע ברכבת!!!

  • 8.

    ולראות את רחוב יפו מתחיל לחזור לחיים וכן מכל הארץ באו אנשים (ל''ת)

    c, rjk, 29/08/11 01:12

  • 7.

    איזה כיף היה לנסוע לעיר בקו 18 ריק...... תודה לכל הפראיירים שהעדיפו את

    שוש, 29/08/11 00:43

    הרכבת....

  • 6.

    תשפטו את הרכבת בעוד 6 חודשים

    בני, 28/08/11 14:09

    עוד 3 חודשים היא תקבל עדיפות ברמזורים ויופעל מערך אוטובוסים חדש במקביל.
    3 חודשים מאוחר יותר נגיד אם זה היה שווה את זה או לא.

  • 5.

    לא מתלהבים ??? הצחקתם אותי !! מפוצצת באנשים, ומאד נוחה

    יוסי חולון, 28/08/11 13:10

    הלוואי עלינו במרכז רכבת כזאת, הייתה פותרת

  • 4.

    השקר הגדול: ''יותר מ-230000 רכשו מנויים''

    יאיר בן-צבי, 28/08/11 13:09

    רכישה משמעותה קבלת דבר תמורת כסף.
    מי בדיוק שילם בשביל כרטיס ה''רב קו''? הוא הרי חינם!

    יתרה מזאת, מדובר בכרטיס כללי שמיועד לכל אמצעי התחבורה הציבורית, גם אוטובוסים בכל רחבי הארץ, ולכן הניסיון להתגאות באותם 230,000 שבאו לקבל כרטיס רב קו חינם בעמדות של חברת סיטיפס הוא לא יותר מבדיחה גרועה.

  • 3.

    כמה נמוך אפשר ל''תשוב''! הוא לא ראה שלא סוללים עד לביתו? (ל''ת)

    חולני, 28/08/11 12:33

  • 2.

    איזה שטויות - פרויקט מקסים? מי מהנוסעים אמר את זה?

    ירושלמית, 28/08/11 12:31

    לדעתי הצפיפות המזעזעת לא תפחת, ההפך - היא תתבטא גם בשעות מוקדמות שתלמידים ומבוגרים צריכים לחצות את העיר בדרכם ללימודים ולעבודה.

    כמו שאר הנושאים בפרויקט - לא תכננו נכון את כמות הרכבות שצריך להפעיל. במקום לנסות להתחיל את ההפעלה בתקופה שתתן מידע על כמות השימוש, החליטו לעשות את זה באוגוסט, להיות מופתעים מההענות ואז לקבור את הראש באדמה ולקוות שזה יעבור כי עכשיו אוגוסט ויש המון תירוצים למה כל האנשים הללו לא באמת צריכים את הרכבת.

    הלו? כדי להוכיח שהפרויקט הראוותני הזה היה שווה משהו, המטרה היא שישתמשו ברכבת הזו כמה שיותר! במקום ללמוד ולהתיעל סיטיפס מנסה להתפלל שכולם ילכו וישאירו קרונות רקים וחסרי תועלת.

    פשוט חלם!

  • 1.

    שטויות - חוויה נהדרת

    תמר, 28/08/11 10:36

    כאחת מן הסקרנים שנסעו ברכבת רק בשביל החוויה, אני יכולה להעיד שזאת חוויה נהדרת.

    הצפיפות תפחת כמובן ברגע שהילדים יחזרו לבתי הספר ועוד יותר לאחר גביית התשלום בתוך חודש.

    זמן הנסיעה יתקצר גם הוא תוך כמה חודשים ובינתיים, מי שרוצה להגיע מפסגת זאב למרכז או מבית המכרם למרכז - אין כלי תחבורה טוב מזה.

    • תהייה נהדרת אם יהיו אוטובוסים שיקחו עליה בתדירות גבוהה (ל''ת)

      לא נוסעת ביינתיים, 28/08/11 12:47

    • הכי טוב לחזור לפסגת זאב דרך שועפאת בלילה גם הכי בטוח (ל''ת)

      רק עני יסע, 28/08/11 13:27