• 10.

    מה שבעלי העסקים לא מבינים

    האזרח דרור, 28/08/11 17:18

    הוא שבלי תחבורה ציבורית איכותית כל הקונים יברחו החוצה לפרברים.

    מה שכן - אפשר לבצע מת''צ - מסלול תחבורה ציבורית - ואז לא תהיה בעיה של חניה על נתיב התחבורה הציבורית ולא בעיה של חניה - מי שיחנה - יחסום את תחבורת המכוניות ולא את זו של האוטובוסים.

  • 9.

    לכנרת היקרה

    חיים, 28/08/11 09:42

    כמובן שאת צודקת בטענותייך. אבל עד שהעירייה תקשיב להן, את מוזמנת להצטרף אלינו לקואופרטיב האורגני של דרום תל אביב. שנמצא למעשה בצפון יפו ואפשר לקנות בו ירקות אורגניים ישר מהחקלאי במחיר יותר מסביר. ולא רק....

  • 8.

    הפתרון: מת''צ

    יניב מתל אביב, 22/08/11 03:33

    מת''צ הוא מסלול תחבורה ציבורית. בהבדל מהנת''צ, המת''צ נמצא באמצע הכביש, ומופרד באופן ברור ומובחן מהנתיבים המוקצים לרכב הפרטי (דוגמה: מסלול המטרונית בחיפה).
    הקצאת הנת''צ באבן גבירול היא ניסין של העירייה ''ללכת עם ולהרגיש בלי'': גם לתעדף תחבורה ציבורית וגם לא לפגוע יותר מדי בבעלי הרכב הפרטי, שכן החניה בצד ימין והנסיעה בנת''צ מותרות בשעות הערב ובסופ''ש. סלילת מת''צ, לעומת זאת, תחייב לבטל כליל את אפשרות החניה באבן גבירול - ולזה העירייה לא מוכנה.
    המחלוקת על הנת''צ באבן גבירול היא הזדמנות לתת לעירייה דחיפה לכיוון של בניית מת''צ, שהיא החלופה האמיתית לתעדוף האוטובוסים.

  • 7.

    מספיק קו אחד לכל אורך הרחוב

    דוד, 21/08/11 20:54

    ברחוב כמו זה צריך היה שקו אחד בלבד עם אוטובוסיים רב מפרקיים יסע התדירות גבוהה לכל אורכו. כך היה פחות רעש, פחות זיהום אויר ופחות אוטובוסים, אז גם לא היה צריך לפגוע ברכב הפרטי.
    מרגע שאומץ עקרון החלפת הטאוטובוסים באותה נסיעה, זה מה שהיה צריך להיות: קו אחד בכל רחוב ראשי ותו לא.

    • פרנסת נהגי האוטובוסים יותר חשובה

      תל אביבי, 23/08/11 17:06

      עשרות קווי אוטובוס עם מסלולים פחות או יותר זהים על אבן גבירול אלנבי ,בו יהודה דרך בגין ודיזינגוף .לא נורא .מה יש קצת זיהום? בינינים מפוייחים? רעש? פקקים?
      ממילא הצרפתים שקונים דירות ''יוקרה'' באלנבי בן יהודה לא מרגישים את זה דרך הפרוספקט וגם ככה באים לחודש בשנה.
      ואז הם חוזרים לעולם התרבותי שם יש רק אוטובוס אחד על כל נתיב אבל עם קווי המשך יעילים ומסודרים שמגיעים כל 2-3 דקות.
      לא נורא כולנו נהנים לסבול בשביל תאגידי התחבורה הציבורית.
      ובכלל בשביל מה צריך אוטובוסים כשאפשר לקנות אוטו ב200 אחוז מיסים ולשלם עוד מיסים על דלק ואגרות?אה וגם לפרנס את החניונים? גם להם צריך לדאוג.לא?

    • צודק 100%

      האזרח דרור, 28/08/11 17:15

      ככה עושים תחבורת מעברים אמיתית, לא 15 קווים על אותו רחוב. כשכל אחד מגיע בתדירות של רבע שעה - רחוב אחד - קו אחד- בתדירות של 2 דקות.

  • 6.

    העסקים הרסו את הרחוב. חולדאי המושיע.

    aviku, 21/08/11 20:47

    בעלי עסקים עלובים. מעולם לא השקיעו שקל בבנינים. חצרות מצחינות. אבן גבירול נרקב בגללם. בא חולדאי ומושיע את הרחוב לטובת התושבים.

  • 5.

    ואז המסלול האמצעי. נתפש על ידי אוטובוסים ומוניות

    בנתח עוצרות מוניות, 21/08/11 20:31

    וכך חיינו כנהגים הופכים קשים יותר ולא רק בגלל העדר יכולת לעצור
    ודרך אגב אם בדקת ראית שברחובות שציינת אין נתץ משני הצדדים

  • 4.

    פשוט מאוד : נת''צ צריך להיות במרכז הכביש

    עמית, 21/08/11 20:30

    בדיוק כמו ברחוב ז'בוטינסקי פ''ת ובערים מתקדמות בעולם. כך הנת''צ לא נחסם ע''י כל מיני עוצרים בצד למינהם.

  • 3.

    האם מותר לאוטובוסים לנסוע שלא בנת''ץ?

    חיים, 21/08/11 20:00

    מה שקורה היום הוא שהאוטובוסים והמוניות נוסעים איפה שבא להם, עוקפים זה את זה בכל הנתיבים ובעצם מה שקרה הוא שכל הנהגים נדפקים וגם בעלי החנויות.
    אם כבר מפעילים דבר כזה צריך לדרוש שהתחבורה הציבורית תנוע אך ורק בנתצים ולא שהאוטובוסים יעקפו זה את זה בנתיב הרגיל.

  • 2.

    כנרת צודקת!! מה שמשופץ בכספי ציבור יכול וצריך לשרת את כל הציבור!

    מירי, 21/08/11 14:57

    יוחזר השוק האורגני בשישי בבוקר! גם לתושבי הדרום מגיע שוק איכרים !!!

  • 1.

    לא הוגן כלפי בעלי העסקים באבן גבירול

    נועם, 21/08/11 14:24

    גם ככה קשה כאן לגמור חודש...
    מעניין אם יש פתרון אחר.
    שמעתי שבחיפה עשו נת''ץ בנתיב השמאלי...
    אשמח לשמוע על כך.

    • יש כל כך הרבה מקומות מצליחים על אבן גבירול

      יוסי, 21/08/11 18:06

      ושכל החאפרים יפסיקו לבכות וילכו למכור במקום אחר

    • אתה לא הבנת את הפואנטה

      ירון, 21/08/11 20:21

      גם אם היו סוגרים לחלוטין את כל אבן גבירול ועושים ממנו מדרחוב, העסקים היו יותר משגשגים!