• 104.

    כפיות טובה

    דגנית, 13/08/11 09:13

    אנחנו שמשלמים עשרות שקלים, אם לא מאות, כדי שתעמדו על במה ותבדרו אותנו...לנו אתה אומר את זה? מי אתה בכלל??? בלעדינו לא היית עומד על הבמה!!! אולי אני טיפשה בזה שאני משלמת סכום עתק לכרטיס בתאטרון אבל אתה טיפש עם כל ההתבטאויות שלך ויצירת הפרובוקציה.
    כשאני באה לראות הצגה אני באה לראות הצגה ולא לשמוע נאומים ודעות פולטיות(ושקרן האדם שיכחיש פוליטיקה) ואם לך יש בעיה עם זה, תשאר אתה בבית. היו הרבה שחקנים לפניך ויהיו גם אחריך ,על אותם תפקידים ובאותו כשרון אם לא יותר.
    כשאני קונה כרטיס, הדבר האחרון שמעניין אותי זו העמדה השמאלנית הפלצנית שלך.
    עם אנשים כמוך וישניסקי, פלא שהתאטרון הישראלי נמצא במקום שהוא נמצא?? שיא השפל...

  • 103.

    צביעות בהתגלמותה

    שוני שון, 06/08/11 22:22

    הקאמרי בהיותו תיאטרון ציבורי שממומן על ידי המיסים של כולנו,
    מעז להתלונן כאשר המשכורת של מנכ''ל הבימה היא 2 מיליון ש''ח

  • 102.

    you didn't serve you do-not deserve (ל''ת)

    david masica, 05/08/11 15:29

  • 101.

    בחייאת, אקי

    מיכל, 05/08/11 14:31

    מה זה החרטא הזו, שאתה מקשקש, כאלו לקהל לא באמת איכפת?...
    הרי אתה, בתור סלב, לא רק שחקן, מקור לחיקוי, לדוגמה, ושאר עניינים אצל הקהל, והגיע הזמן שאמנים ייקחו את תפקיד נושאי חוד החנית והמציתים את עמוד האש מול המחנה, כבימים עברו...
    אבל אתה לא ממש שחקן, אלא סלב, בחור יפה, בדרן, שרוצה להתפרנס, וככזה מנסה לשמור על פאסון ה''בחור הטוב'', שהולך לו קלף חלק עם כווולם....
    ובכן, אקי יקר, בגישת הבת-יענה המתקתקה שלך - אתה מפסיד את הקהל הצעיר, המעניין, מעצב הדרך, ובוחר להתרפס בפני הבורגנות השבעה, המדושנת, החזירית....
    תגיד, לא הגיע זמן להתבגר, ולגלות קצת אחריות אישית וציבורית?...
    בהצלחה!

  • 100.

    וישינסקי,חבל שאנשים שחושבים אחרת לא יכולים להגיע להצגה (ל''ת)

    יניב, 05/08/11 14:00

  • 99.

    האמנים, גדולי הפופוליסטים והמתחנפים לציבור

    ירון, 05/08/11 12:46

    אין לייחס חשיבות רבה לדבריהם, אך מה לעשות שבחברה שלנו כל שטות מפיו של סלב מצוטטת מיד כפנינה אנמיתית?

  • 98.

    אחינועם ניני הזדהתה עם המחאה וזכתה למחיאות כפיים סוערות

    אורן, 05/08/11 08:36

    היכל התרבות הריע כשניני הזדהתה עם המחאה.ניני בת חלעדה התימנית מהווה אנטיתזה למרגלית צנעני הוולגרית והדוחה

  • 97.

    כל האמנים למיניהם כבר מזמן איבדו את חשיבותם

    ניב, 05/08/11 08:33

    בגלל ההתנהגות הבריונית שלנם. מי אתה שתגיד לאנשים שרוצים לראות הצגות אבל לא לשמוע מניפסט פוליטי לא להגיע לתיאטרון בגלל שהם לא מסכימים עם הדעה שלך. תתבייש לך איש קטןאתה פאשיסט מהזן הנחות ביותר בחליפה של שמאלן

  • 96.

    אני לא מבין על מה ההתרגשות

    ינאי, 05/08/11 08:29

    בהצגה שמשחקים יחד על אותה במה מיכל ינאי, אקי אבני ווישנסקי, רק מוכיח את הרמה החותה אליו הגיע הקאמרי. המחאה האמיתית היא לא ללכת להצגות עם שחקנים דרג ז. בעונה הבאה: ג'קי מנחם ליהיא גרינר עושים את רומיאו ויוליה.

  • 95.

    בגלל תיקצוב תיאטרון הקאמרי לא נשאר כסף לדיור ציבורי

    יוגב, 05/08/11 03:23

    אילו לא היו מזרימים כספים לתיטרונים בארץ היה נשאר כסף לדיור ציבורי ...ועל הדרך היו נחסכים מאיתנו גלמים ואנאלפבתים כמו שלמה וישינסקי, שחקן דרג ז'

  • 94.

    אפסים בריבוע

    ran358 , 05/08/11 02:17

    שוחרי המחשבה החופשית לא מסוגלים לאמר כמה מילים אמיתיות מהלב.
    כי הלב אטום, הלב מורעל בתאוות ההבל והריק ואז גם הפה יבש וחרב ויש להזדקק לנייר השחוק , האפור, המוכתב על ידי קומיסרי המפלגה,

    גורו לכם מיום הדין

  • 93.

    מדוע אני צריך לממן את הטיפש הזה? שישמיע את דעתו במאהל לא בתיאטרון שלי (ל''ת)

    טיפש פרזיט שממומן על ידי ויורק עלי!, 05/08/11 01:30

  • 92.

    קנה את התאטרון, ממן את עצמך וקשקש כמה שאתה רוצה! (ל''ת)

    חדש, 04/08/11 22:43

  • 91.

    התיאטרון הקמרי הוא כבר מזמן גוף חסר חשיבות אמנותית...

    עמית, 04/08/11 22:16

    מדובר בארגון שמטרתו לבדר צופים בבידור זול ומנכיס רווחים.
    אין אמנות, אין אמירה, אין רלוונטיות...אין כלום...
    השחקנים...הם צריכים להתפרנס וצר לי עליהם שהם צריכים להיות שותפים לרמה עלובה וירודה זו.
    אולי פעם גם הם ימרדו, יעזבו את התיאטרון - או לחלופין יסלקו את ההנהלה...

  • 90.

    יותר בתים ביו''ש = מחירי דיור נמוכים יותר בכל הארץ (ל''ת)

    הצע וביקוש, 04/08/11 22:05

  • 89.

    חלק מהצופים

    יאיר, 04/08/11 19:56

    הרוב הזדהה.

  • 88.

    שלמה, אתה הליצן לא המלך. אתה לא בעל המאה, כולה שחקן שמנעים את זמנינו (ל''ת)

    הצבר, 04/08/11 19:36

  • 87.

    אח''כ מתפלאים מדוע אומרים שהמחאה פוליטית. לא שכחנו את חרם

    האמנים על אריאל. שמאלנים מטופשים שמנסים לכפות, 04/08/11 19:35

    דעותיהם על העם, כולל מי שמפרנס אותם. מי אם לא השמאל ההזוי שעזר בהחמרת בעית הדיור ע''י החדרת רבבות מסתננים כל חודש?

  • 86.

    שלמה, אתה שכחת שאתה עובד אצלי

    משלם המסים, 04/08/11 18:51

    התיאטרונים מקבלים מימון מכספי מיסים -- אתה עובד אצלי. מקום העבודה שלך אינו מקום להביע את דעותיך השמאלניות הקיצוניות.

    • יותר מזה, 90% מהציבור לא רואה את ההצגות וחלקו

      גדי, 04/08/11 19:51

      גם משלם ממסיו לתיאטרון. הפרטה מיידית!
      הכסף הזה יוחזר לציבור ויקיימו את ההצגות לפי חוקי היצע וביקוש. שיעלו את מחירי ההצגות למעוניינים ואם ייאלצו להסגר חלק מהתיטראות - כנראה שהם לא טובים מספיק והציבור לא מוכן לשלם תמורתם.

      • מדינה שאינה מסבסדת אמנים - וביחוד אמני מחאה - אין לה זכות קיום!!!

        עמית, 04/08/11 22:19

        מדינה ללא אמנות משולה לעדר של בהמות שאוכל, ומחרבן, נופח...ונופח את נשמתו.
        משלם המיסים שתגובה זו מיעודת אליו - הוא כנראה בהמה מבהמות העדר.

  • 85.

    ''צדק חברתי'' זה סוציאליזם - קראו לילד בשמו

    רוני, 04/08/11 18:42

    והילד הזה ממוטט עכשיו את מדינות אירופה אחת אחרי השניה,אחרי שהנהיגו ''צדק חברתי'' למופת בארבעים השנים האחרונות.

    • לרוני - אנחנו מבקשים סליחה מהטייקונים

      א, 05/08/11 15:57

      לכבוד טייקוני ישראל:
      סליחה על שהעזנו לבקש משהו שלא מגיע לנו
      אנו מצטערים על שניסינו לפגוע במיליארדים שלכם !

      ידוע לכל כי עלינו להודות מדי יום לריבונו של עולם על שאפשרתם לנו לנשום חמצן בלי הפרעה.

      אם חטאנו בסוציאליזם (בעד שלטון חברתי) אנו מצטערים, ברור לכל כי קפיטליזם דורסני וחזירי עדיף.

  • 84.

    חיים השחקנים על חשבון הציבור בעיקר ויש להם חוצפה לפתוח את הפה? (ל''ת)

    שלמה, 04/08/11 18:27

    • השחקנים עובדים קשה למחייתם

      זומבי, 06/08/11 14:51

      השובדים קשה למחייתם. מי שכותב אחרת לא מבין כלום.

  • 83.

    גם לנהג אוטובוס מותר להקריא מניפסט בסיום נסיעה?

    אפ, 04/08/11 18:06

    איך יגיבו אם נהג אוטובוס יקום ויביע את עמדתו בסיום כל נסיעה?

  • 82.

    בחיי, היחצנים של ביבי עובדים קשה. (ל''ת)

    אלי, 04/08/11 17:09

  • 81.

    אני סיימתי עם ההצגות האלו, אותי לא יראו שם יותר!

    אוהד, 04/08/11 16:57

    שמאלנים נמאסתם!!

    • אני כבר שנים לא מוכן לשלם על החלאות האלה.

      מני, 04/08/11 22:14

      למחוא להם כפיים בסוף ההצגה ולמצןוא אותם בחוץ מפגינים נגד המדינה שלי.סרחון של ''שחקנים''.

    • האמת אוהד, לא ראינו אותך גם לפני זה

      יו, 04/08/11 22:21

      בוגד נמאסת

  • 80.

    אני כבר מזמן הפסקתי לעשות מנוי ל-''קאמרי''. לא רוצה לממן קיצונים אלו (ל''ת)

    למה לי להתרגז?, 04/08/11 16:55

  • 79.

    אוכלי חינם חצופים, חיים מכספי הציבור ומטיפים לציבור מה לחשוב (ל''ת)

    המחאה של הפרזיטים, 04/08/11 16:00

  • 78.

    חחח... ''צדק חברתי'' בהקאמרי? כרטיס להצגה ב200 ש''ח?? (ל''ת)

    הצופה, 04/08/11 15:59

  • 77.

    ווישנסקי משקר חצי אולם צעק להם בוז וקרה להם שפה לא אריאל (ל''ת)

    אביה תל אביב, 04/08/11 15:04

  • 76.

    הסחטנים שמקבלים 180 מליון כל שנה פותח את הפה?אוכלי חינם צבועים (ל''ת)

    הצגה מגעילה, 04/08/11 15:03

  • 75.

    אין דבר עצוב יותר מליצן מזדקן

    עדי, 04/08/11 15:00

    לקרוא את דבריו של וישינסקי זה מעורר רחמים. האיש הזדקן רע.

  • 74.

    בגלל התקציבים הענקיים לחבורת הזבל נגמר לנו הכסף לעזור לזקנים ולא להם (ל''ת)

    להחרים אותם, 04/08/11 15:00

  • 73.

    חוצפנים שמנצלים את כספי הציבור

    רונה, 04/08/11 14:56

    תעשו את המלחמות שלכם על חשבונכם הציבור לא נתן לכם מנדט להישתמש בכספו לתועלתכם האישית ולהבעת הדעות שלכם אתם חיים באפליקציה.

  • 72.

    בזבוז כספי המדינה על פרזיטים בתאטרון (ל''ת)

    יאיר, 04/08/11 14:43

  • 71.

    וישנסקי - דוגמא קלאסית לסמול הביריוני.

    אסף THE KOP, 04/08/11 14:36

    את מי שלא שותף לאג'נדה הפוליטית שלו הוא רוצה להחרים. אצלו, רק השותפים האידאולוגיים הינם אורחים רצויים בתאטרון.

    מה השלב הבא וישנסקי - אולי תמליץ לשלוח את מתנגדך למחנות לחינוך מיוחד ? וישנסקי זה הפרצוף של ה''פלורליזם'' הסמולני.

    • וישינסקי הוא אב שכול לבן שנפל בהגנה על המולדת

      אסי, 04/08/11 22:23

      של נעליך מעל רגליך ואת טמטומך מעל מקלדתך כשאתה מתייחס אליו

      • אסי, חבל שאתה וחבר מרעיך לא נותנים את הכבוד הראוי לאח שכול ראש הממשלה

        צביעות בהתגלמותה, 05/08/11 16:42

        אז מה אם הבן שלו נהרג בצבא, זה אומר שהוא יוכל להגיד ליותר מחצי מהעם לא להגיע להצגות בקאמרי אם הוא לא שמאלני. אני מאד מצטער על מות בנו, אך הוא אישית יכול ללכת לחפש... אני לא צריך לכבד את מי שמזלזל בי בגלל דעותיי.

    • אב שכול ואדם הגון

      ירמי, 06/08/11 14:56

      אתה משמיץ אב שכול? טיפש חסר דעת

  • 70.

    הורידו מסכות, שמאלנים: כל חודש 500 חדרים שכורים לזרים ומסתננים.

    יואל, דרום ת''א: התקשורת השמאלנית מתעלמת ומעלימה, 04/08/11 14:03

    יוזמי המחאה, רובם ככולם שמאלנים, מתעלמים מהסיבה הראשית והעיקרית והמרכזית להאמרת מחירי הדירות להשכרה בתל אביב ובערים נוספות: הצורך לספק בכל חודש כ- 1,200 מיטות חדשות לזרים ומסתננים, כלומר כ- 500 חדרים שכורים בכל חודש.
    שוב, תפנימו: הזרים והמסתננים הם-הם הסיבה לעליית מחירי הדירות להשכרה בדרום תל אביב, ובהשפעת שרשרת על יתר חלקי העיר ועל שכונות וערים נוספות בגוש דן. אתם מבינים? בכל חודש צריך עוד 1,200 מיטות חדשות לפחות.
    למשל, חדר בדרום תל אביב שמחיר שכירתו לפני ארבע שנים היה 500 ש''ח, נדרש כיום בעבורו סכום של 2,000 ש''ח. לפני ארבע שנים בעל-הבית התחנן להשכיר לך, היום הוא מצפצף עליך, יש לו קופצים רבים על ה''מציאה'', זרים וישראלים, גם אם זו דירה מעופשת.
    ובאופן כללי: הגירת הזרים לישראל: אסון לאומי, אסון חברתי (לחברה הישראלית) ואסון סוציאלי (לאוכלוסיית הזרים), שיתפוצץ ברעש ובזעם בעוד 15 שנה.
    נתניהו, העם היהודי וההיסטוריה היהודית והציונית לא ישכחו ולא יסלחו לך את אסון הזרים.

    • צודק, המחאה צריכה להיות גם נגד פלישת המסתננים בסיוע השמאל (ל''ת)

      השמאל בגיבוי התקשורת מעלימים את העובדה הזאת, 04/08/11 19:27

  • 69.

    ניקוי אורוות עכשיו! (ל''ת)

    בגלל הכסף לאפסים האלה יש משבר, 04/08/11 13:42

    • נקה אורוות נשמתך

      השד, 06/08/11 14:58

      נקה את אורוות הנשמה שלך שם הבעיה. לך לתיאטרון. אולי בעצם לא כדי כי לא תבין כלום

  • 68.

    וישנסקי, בגלל המשכורת שאתה מקבל מהקופה הציבורית אין לנו כסף (ל''ת)

    לא בגלל כבישי אריאל, 04/08/11 13:26

  • 67.

    כל הכבוד לשלמה וישינסקי! (ל''ת)

    מנויה בקאמרי, 04/08/11 13:26

  • 66.

    צריך להפסיק להם את התקציבים ולהפנות אותם למוחסר דיור

    עובד ניר, 04/08/11 13:11

    תראו מי מוחה ודורש צדק חברתי
    יונית לוי 150 אלף שקל בחודש
    אקי אבני אדם אמיד
    שחקני תיאטרון בחירים הממומנים מכספי המדינה כמו האברכים
    בקיצור המיליונרים רוצים צדק חברתי
    צריך להפסיק את כל התמיכות ואז יהיה אפשר להוריד מיסים

  • 65.

    הזדהות פוליטית מיותרת

    חיים מלבורן, 04/08/11 13:09

    אני לא מבין איך וישינסקי לא מסוגל להבין מה לא בסדר עם הקראת המניפסט בתום ההצגה.מה הגולם הזה היה אומר אם בזמן המחצית של מישחק הכדורסל של מכבי ת-א בגביע אירופה נניח, היה לוקח ראש הקבוצה של מכבי את המיקרופון, וקורא לצופים לא לוותר על מטר מיהודה ושומרון.הוא רוצה להביע הזדהות עם מישהו?, בבקשה,אחרי ההצגה או לפניה,
    שיזדהה עם מי שהוא רוצה.מי שבא להצגה לא צריך את ההדרן בצורה של הזדהות פוליטית.
    טיפש,טיפש,טיפש,ועוד פעם טיפש. אם הוא לא מבין מה לא היה בסדר,אולי יבין שהוא טיפש.

    • לייק (ל''ת)

      לייק, 04/08/11 19:28

  • 64.

    בחיפה - זכו למחיאות כפיים סוערות - ולא . לא משמאלנים מ... (ל''ת)

    חיפאית, 04/08/11 13:06

  • 63.

    עכשיו אני בטוח שהמחאה פוליטית (ל''ת)

    ירון, 04/08/11 13:05

  • 62.

    כל הכבוד לשחקנים! מותר לאנשים להביע עמדה - הם לא חיילים

    ערן, 04/08/11 13:04

    כל הכבוד לשחקנים! מותר לאנשים להביע עמדה - הם לא חיילים. ואקי אבני טועה: העובדה שמישהו משלם כסף כדי לראות הצגה או לקבל שירות אינה אומרת שמי שנותן את השירות מפסיק להיות אדם.

    • בכיפ שיביעו דעה על חשבונם ולא על חשבוני. (ל''ת)

      רונה, 04/08/11 14:57

  • 61.

    ברנז'ה של אנרכיסטים (ל''ת)

    אורן, 04/08/11 12:58

  • 60.

    מקוה שנהגי המוניות ילמדו מאקי אבני

    שפוי, 04/08/11 12:51

    וואלה אתה נכנס למונית על הצומת הראשון הנהג מתחיל לזבל לך במוח על דעותיו הפוליטיות והמשבר הכלכלי ומה לא.
    וגם כאן רבאק אתה קהל שבוי ואין בחירה למה מה תרד באמצע האיילון?
    אבל האמת? דעתו של נהג מונית הרבה יותר חשובה מדעתו של שחקן תיאטרון. לפחות מדובר בבן אדם אמיתי.

  • 59.

    מר וישנסקי המוכשר והיקר!!!

    מנוי ותיק, 04/08/11 12:51

    רבים מידי מחללי צה''ל בשנים האחרונות כולל מלחמת לבנון השנייה הם מתיישבים בשטחים שמעולם לא היו שייכים לפלסטינים. הם תורמים את דמם למדינה הם עובדים בכל תחומי המשק ותורמים רבות למדינה העלובה שרק מקשה בתמורה על חייהם.
    אתה מקבל שכר מכספי משלמי המיסים ומעז דבר כנגדם???? שחקן בתיאטרון ציבורי ראוי שישתוק או שיפסיק לקבל משכורתו מכספי המיסים של אותו מתנחל ואז ידבר את דברי השנאה וההסתה הסמול-פשיסטיים שלו.
    גמרת אצלי שחקן מזדקן שכמוך.
    שלום ולא להתראות!
    אתה וחברייך פשוט בושה למדינה שלנו. ליצן!

  • 58.

    ב180 מיליון אפשר לבנות כ600 יחידות דיור של 60 מטר מרובע כל שנה

    ''די'' למימון הממשלתי לתיאטראות, 04/08/11 12:46

    מצחיק לראות את אנשי התיאטרון מוחים בהתחשב שהפרזיטים הללו סוחטים מהקופה הציבורית כ180 מיליון שקל ע''י מימון ממשלתי לממן משכורות מנופחות להם ולחבריהם המגיעות אף ל70 אלף שקל לחודש דרך התיאטראות וקרן הסרטים!
    בהתחשב בעובדה שעלות בניה למטר מרובע היא כ5000 שקל הרי ב180 מיליון אפשר לבנות כ600 יחידות דיור של 60 מטר מרובע כל שנה לזוגות צעירים ומעוטי יכולת והדירות אף יממנו את עצמן בשעת מכירה, השכרה וכו.
    הגיע הזמן להגיד ''די'' לסחטנות הפרזיטית של אנשי התיאטרון וקרן הסרטים שמממנת סרטים כגנין גנין על גב משלם המיסים!

  • 57.

    מר וישינסקי מהקאמרי

    יוסף סגל יוסקה, 04/08/11 12:45

    מר וישינסקי תפסיק לזבל לנו את השכל.
    אותי לא תראה בכלל בקאמרי עד שאתה לא תבקר באריאל. דבר שני אתם שחקנים או שאתם פוליטיאים??? פוליטיקה תשאעירו בבית שלכם, אתם גרים על אדמות ערביות זה ידוע לך??? אולי זה לא ידוע לך אז אני אומר לך במלוא האחריות אתה מתגורר על אדמות ערביות.
    ואתה אל תתן עצות לבוא או לא לבוא מי שירצה יבוא ומי שלא ירצה לא יבוא . ואת זה כותב לך אחד שחונך בנוער העובד ואתה בכלל עוד לא נולדת. אז אנא ממך שב בשקט.

  • 56.

    שילוב של בורות ועמדה פוליטית

    יצחק, 04/08/11 12:45

    זכותך להקריא מניפסט אינה עולה על זכותו של פקיד מס הכנסה להשמיע את דעותיו בנושאי דת, מדינה, חברה, וכ' בעת שאתה בא לדון עימו בשומה השנתית.
    באם לא היו בונים ביהודה ושומרון בכלל ובאריאל הלחץ על הנדל''ך באזור המרכז היה גדל עשרת מונים וגם הבכי חסר ההכרה שלך.
    אתה גם חוצפן כאחד שאני ממן את משכורתו לב ולהכריח אותי לשמוע את דעותיך הפויטיות תהיינה אשר תהיינה.

  • 55.

    מי שרוצה להביע דעתו בנושא המחאה ילך לרוטשילד,הקהל בתיאטרון שילם עבור (ל''ת)

    הצגה ולא על שום דבר אחר,זה ניצול ציני של הקהל !!!, 04/08/11 12:43

  • 54.

    הגיע הזמן להגיד ''די'' לסחטנות הפרזיטית של אנשי התיאטרון וקרן הסרטים

    סוחטים מהקופה הציבורית כ180 מיליון שקל, 04/08/11 12:39

    מצחיק לראות את אנשי התיאטרון מוחים בהתחשב שהפרזיטים הללו סוחטים מהקופה הציבורית כ180 מיליון שקל ע''י מימון ממשלתי לממן משכורות מנופחות להם ולחבריהם המגיעות אף ל70 אלף שקל לחודש דרך התיאטראות וקרן הסרטים!
    בהתחשב בעובדה שעלות בניה למטר מרובע היא כ5000 שקל הרי ב180 מיליון אפשר לבנות כ600 יחידות דיור של 60 מטר מרובע כל שנה לזוגות צעירים ומעוטי יכולת והדירות אף יממנו את עצמן בשעת מכירה, השכרה וכו.
    הגיע הזמן להגיד ''די'' לסחטנות הפרזיטית של אנשי התיאטרון וקרן הסרטים שמממנת סרטים כגנין גנין על גב משלם המיסים!

    • המשיח יגיע לפני שנפטר מהעלוקות האלה (ל''ת)

      הצבר, 04/08/11 19:37

  • 53.

    ארטיסט = המוכר כרטיסים להצגה מובטחת ומודיע למבקרים שישקו לו בתחת

    Surfers Logic, 04/08/11 12:36

    וההבדל בין שחקן אומן לשחקן שחקן
    הוא שאומן ממתין לבקשת הקהל להדרן
    ושחקן שמרמה את הצופים ומקנח הצגה במסר פוליטי המוגש כלפתן ממאיר כמו סרטן
    זה מעשה רמייה אופייני לשקרן
    זו אינה אומנות, זה פיצול אישיות
    ושגעון גדלות של שחקן המנסה להכתיב מציאות

  • 52.

    לא הבנתי את הבעיה, אם הם מקריאים בסוף ההצגה, נגמרת ההצגה (ל''ת)

    קמים והולכים הביתה, לא חייבים מחיאות כפיים בסוף, 04/08/11 12:34

  • 51.

    שלמה וישינסקי-רוב העם אתך. המשך להביע דעתך בלי חשש (ל''ת)

    י.ק-לוחם במיל., 04/08/11 12:30

  • 50.

    אני מבינה שהקאמרי מצטרף לרשימה המכובדת של ה''מחנכים מחדש''

    בוגרת מחזור ו', 04/08/11 12:27

    בישראל ישנם מס' מחנכים דגגולים ועתירי זכויות, חסרונם היחיד הוא שאף אחד לא ביקש מהם לחנך מישהו:
    יונית לוי תשמח לחנך מחדש כל מי שלא...(מיצמוץ ציקצוק, נזיפה, נשיפת בוז.... וקדימה להרשם במזכירות!)
    ביניש מתנדבת לחנך אותנו שאסור לזרוק לה נעל על הראש אבל מותר לשלוח ארבעה שוטרים מנהריה אל זרועות המאפיה, כמו כן, מותר וחובתו של השופט לקרוא מחשבות (רוצחי קרפ בכלל התכוונו להזמין אותו לגלידה).
    רזי מחנך אותנו ששלום עושים רק עם אויבים ומלחמה עושים רק עם מתנחלים- רצוי מילואימניקים.
    ועכשיו טו טו טו טו, קבלו את מחנכי הקאמרי החדשים במחיאות כפיים סוערות!!!!
    מישהו כבר השמיע להם את ''פינק פלויד''?

    • תודה! תגובה מעולה! (ל''ת)

      שלי, 04/08/11 13:02

    • תגובה יפה! (ל''ת)

      כל הכבוד לבוגרת - תגובה יפה, 05/08/11 01:32

  • 49.

    הצגה לא פוליטיקה

    פרי, 04/08/11 12:23

    אני מבטלת את המנוי שלי.

  • 48.

    להפסיק את התקציב לאוכלי החינם מהתיאטרון

    משלם מיסים, 04/08/11 12:23

    כפויי טובה - מקבלים תקציבים ובעותה העת יורקים לבאר ששותים ממנה.

    אם הם ריווחיים שיעשו מה שבא להם ואם לא אז שיתאפקו.

  • 47.

    להפסיק את המימון הממשלתי לתיאטראות ולקרן הסרטים! אפשר לבנות באותו הסכו

    כ600 דירות של 60 מטר לזוגות צעירים!, 04/08/11 12:21

    להפסיק את המימון הממשלתי לתיאטראות ולקרן הסרטים! כ180 מיליון מתבזבזים כל שנה על משכורות מנופחות לשחקנים המרוויחים עד כ70 אלף בחודש ועל סרטים כגנין גנין!
    כמה דירות חדשות אפשר לבנות כל שנה ב180 מיליון- כ5000 שקל עלות בניה למטר-כ600 דירות של 60 מטר לזוגות צעירים!

  • 46.

    ביזיון

    חכם לב, 04/08/11 12:20

    מתי שחקני התיאטרון יבינו כי הם שחקנים ולא יותר. סוג של ליצנים שנועדו לבדר את הקהל.

    מה יקרה אן כל שחקני הכדורגל, הכדורסל, השחמט, השחייה, רוכבי הסוסים,מורים, נהגי מירוץ יתחילו להקריא לי מניפסטים בסוף כל דבר.

    הגזמתם? מי אתם חושבים שאתם? מה מיוחד בך כשחקן מאחרים?

    תורידו ת'אף.

  • 45.

    כ180 מיליון המימון הממשלתי כל שנה לתיאטראות ולקרן הסרטים!

    אפשר לבנות כ600 דירות של 60 מטר לזוגות צעירים!, 04/08/11 12:20

    להפסיק את המימון הממשלתי לתיאטראות ולקרן הסרטים! כ180 מיליון מתבזבזים כל שנה על משכורות מנופחות לשחקנים המרוויחים עד כ70 אלף בחודש ועל סרטים כגנין גנין!
    כמה דירות חדשות אפשר לבנות כל שנה ב180 מיליון- כ5000 שקל עלות בניה למטר-כ600 דירות של 60 מטר לזוגות צעירים!

    • שטויות הכסף יעבור להיתנחלויות או למימון הפרזיטים השחורים (ל''ת)

      די לעושק ולשחיטות, 04/08/11 13:01

  • 44.

    מתי הם סוף סוף יבינו?

    מירה, 04/08/11 12:18

    אנחנו לא מגיעים לתיאטרון לשמוע את דעותיהם הפוליטיות, חברתיות. אנו משלמים כסף כדי לצפות בהם כשחקנים שזה המקצוע שלהם.מה קרה שהפכתם כולכם להיות הוגי דעות??
    מר וישינסקי- מה פשר האמירה המאד מכוערת הזו, שמי שלא מסכים עם דבריכם, עדיף שלא יגיע לתיאטרון??? אתם מתפרנסים בזכותנו-רוכשי הכרטיסים. שכחת? אתה הולך לבחור מי יבוא ומי לא יבוא לתיאטרון? בושה!!!

  • 43.

    אצל רוב השחקנים יש אגו ענק על חשבון אינטיליגנציה נמוכה . (ל''ת)

    אורית פרקש - מהטה , פסיכולוגית קלינית, 04/08/11 12:18

  • 42.

    להפסיק את המימון הממשלתי לתיאטראות ולקרן הסרטים!

    כ180 מיליון מתבזבזים כל שנה!, 04/08/11 12:18

    להפסיק את המימון הממשלתי לתיאטראות ולקרן הסרטים! כ180 מיליון מתבזבזים כל שנה על משכורות מנופחות לשחקנים המרוויחים עד כ70 אלף בחודש לעל סרטים כגנין גנין!
    כמה דירות חדשות אפשר לבנות כל שנה ב180 מיליון- כ5000 שקל עלות בניה למטר-כ600 דירות של 60 מטר לזוגות צעירים!

  • 41.

    כעת ברור שהמחאה איבדה את התקשורת

    י, 04/08/11 12:09

    הטייקונים חשבו שהם יכולים ללחוץ על ביבי דרך התקשורת וביבי לחץ עליהם בחזרה דרך ועדת ששינסקי. היתה פגישה לילית וכל הצדדים כנראה שהגיעו לפשרה. כעת נשאר רק לסגור את הקצוות הפתוחים.

  • 40.

    חוצפה המתנחלים האלה. שילכו לנגב.

    ו. ישנסקי, 04/08/11 12:08

    ושם לא נבנה להם כבישים. שירכבו על גמלים.
    גמרו למדינה את הכסף עם הכבישים שלהם!

  • 39.

    חוצפה של שחקנים

    קולונל שארמונטייה, 04/08/11 12:06

    קנינו כרטיסים לראות הצגה ולא לשמוע דעות !

  • 38.

    פשוט ביזיון!!! עד מתי חופש השיסוי?!

    עומר דוסטרי, 04/08/11 12:05

    ביזיון! מה זה הדבר הזה?! חופש השיסוי מגיע למימדים מפחידים.
    השמאל מנסה להטמיע את האידיאולוגיה שלו בכוחנות ודורסנות. זה לא נתפס!

  • 37.

    א..א..אבל בסקרים 99.2% תומכים במחאה! (ל''ת)

    zeuy zry, 04/08/11 12:04

  • 36.

    יהיו הרבה ביטולי מינויים- אני אישית לא בא לראות בוחלשביקים. (ל''ת)

    ציוני, 04/08/11 12:03

  • 35.

    מצדי, מי שלא מזדהה עם תכני ההצגות ועם עמדות השחקנים, שלא יבוא לתאטרון. (ל''ת)

    עוד דיקטטור אשכנזי-שמאלני, 04/08/11 12:02

  • 34.

    וישינסקי - הפכת לטרחן זקן.

    מרב, 04/08/11 11:58

    לא ממש מעניינות אותנו הדיעות שלך.

  • 33.

    אני מחרים את הקאמרי (ל''ת)

    KOBY, 04/08/11 11:56

  • 32.

    מחאה?!

    מתי, 04/08/11 11:55

    גם אני מוחה ומבטל את המנוי שלי לקאמרי.וישינסקי שכח מי משלם לו את המשכורת.

  • 31.

    מזדהה עם וישינסקי.היום פניתי להנהלת הקאמרי בדרישה להחזיר את עלות המנוי

    כבשה פועה, 04/08/11 11:51

    שהצופים ''החברתיים'', ימממנו לוישינסקי את תלוש המשכורת מעתה..

    • שאנשים השמאלנים ידאגו לשחקנים

      איתמר, 04/08/11 12:07

      כרגע מי שדואג לפרנסתם של השחקנים זה רק הקופה הציבורית,
      מי שרוצה להפגין ,שיבוא בערב לרחוב רודשליד על חשבנו לא באולם התיאטרון
      איתמר

    • כל הכבוד! אני גם אעשה בדיוק אותו הדבר!!!! (ל''ת)

      הקאמרי מזמן הפך לתיאטרון בזיון, 04/08/11 12:45

  • 30.

    בתח הכנסת הן כולם ממיסים של הרוב חילוני ובשבת מנוצלים לפעילות פוליטית

    המתנחלים הנגזלים ...., 04/08/11 11:51

    כל שבת בית הכנסת מחלקים עלון רובם פוליטיים. וגם יש דרשות שמשום מה מתקשרות לארץ ישראל ושלמותה... מי מממן את בתי הכנסת? כמובן שמשלם המיסים שהוא ברובו חילוני שכף רגלו לא דורכת בבית הכנסת ובכספו משתמשים להסית נגדו שם

  • 29.

    אז לחיילים סמולנים כן מותר להשתתף בהפגנות? (ל''ת)

    ilan, 04/08/11 11:42

  • 28.

    מר וישינסקי - בסוף תישארו עם 100% תומכים - אבל הם יהיו 0.01% מהציבור (ל''ת)

    מדיר רגליו מזמן, 04/08/11 11:40

    • יפה (ל''ת)

      צדוק, 04/08/11 12:36

  • 27.

    אתה הוא אוכל החינם !

    אלדד, 04/08/11 11:38

    היכן היית בצבא ?
    או שמכרת וופלות או היית בלהקת הגובניקים הקרובה לביתך .
    לפחות הם אפס קטן תורמים למדינה מתים למענה הולכים להכי קרבי שיש רק בכדי שאשפה כמוך יוכל לעבוד ולקבל עשרות רבות של אלפים בעבודה בזויה כמו שחקן שכבר לפני שנים רבות עבר עליו הקלח !

    • לפחות תדייק..

      לא חשוב, 04/08/11 12:33

      בנו היחיד של וישינסקי נפל בציר פילדלפי ...

    • יא חתיכת אפס - אתה יודע שהבן של וישינסקי נהרג בפילדלפי?

      ערן, 04/08/11 12:48

      חתיכת חלאה שאינה מבינה דבר, בנם של שלמה ואסנת וישינסקי (ליאור ז''ל) לוחם בצוות המנהרות, נהרג בגיל 20 בפיגוע הנגמ''ש בציר פילדלפי ב-2004. עכשיו מה יש לך להגיד על ''זכותו'' לדבר?? לא שזה משנה, כיוון שלכל אזרח זכות להביע דעתו, אבל אם המחיר הוא דם, אז וישינסקי רכש אותו!

      • ומי בדיוק דיבר על הבן שלו ?

        אלדד, 04/08/11 14:00

        יהי זכרו ברוך .

    • לפני שאתה כותב תברר למרות דעותיו יש לסלוח לו וישינסקי אב שכול

      אלדד, 04/08/11 12:51

      אני מסכימה לכעסך על השחקנים הם לא שווים את הכעס שיגידו מה שיגידו מי נותן את דעתו עליהם.

    • תבדוק לפני שאתה מדבר - הוא איבד את הבן שלו בעזה

      אתאיסט ימני, 04/08/11 13:52

      אני גם לא מסכים עם דעתו של וישינסקי אבל אני נותן לו כבוד בהיותו אב שכול.

  • 26.

    ברמת אביב אין כבישים ?

    אלדד, 04/08/11 11:33

    טיפש שכמוך אצלך ברמת אביב אין כבישים בכלל ואם כן צריך להפליא , אין לכם פחי זבל , עצים , גינות נוי + פינות משחקים מאובזרות לחלוטין ! מה פתאום הכל אבל הכל לקחו המתנחלים !
    לא הצפונבונים והקיבוצים מה פתאום .
    בכלל אם אתה צריך הלוואה לגמור את החודש תבוא אליי אני יתן לך איזה עשרה אחוז מה 5000 ש''ח שאני מרוויח !
    חתיחת ..... שכמוך !

  • 25.

    כל השחקנים פרסומאים של הטייקונים

    דובר אמת, 04/08/11 11:24

    אותם שחקנים יודעים יפה להשתתף במסעי פרסום של כל התאגידים והטייקונים השמנים ומקבלים עליהם עשרות אם לא מאות אלפי ש''ח שמגיעים מהפקעת המחירים המסחררת של המוצרים שלהם.
    אקי אבני השתתף בסדרת פרסומות המילקי של שטראוס. מנשה נוי המטיף הגדולמפרסם את מחלבת ''טרה''. יו''ר אמי דביר בנדק הוא הפרזנטור הראשי של בנק מזרחי-טפחות
    (להעביר את דביר) ועוד ועוד.
    מהפכנים דה-לה-שמטה!!!

  • 24.

    אפילו שחקניי כדורגל לא עושים שטויות כאלו

    אתם שחקנים נחותים, 04/08/11 11:12

    באיזו חוצפה אתם משמיעים עמדה? שילמו כדיי שתציגו ולא לשמוע דעותיכם , תבינו כבר פלצנים אתם רק שחקנים, אז תעשו עבודתכם בשקט

  • 23.

    שלמה וישיסקי,את דעותיך תשמור

    רוני, 04/08/11 11:04

    לעצמך ,הקהל בא לראות הצגה ושילם ממיטב כספו ולא לשמוע את דעותיך הפרטיות.כל הכבוד לאקי על תגובתו החכמה .

  • 22.

    תיאטרון הקאמרי אינו הבמה הפרטית שלך

    רלי, 04/08/11 10:44

    אני משלמת במיטב כספי בכדי לראות תיאטרון,אינך רשאילהביע את עמדתך הפרטית מעל במה זו.תפקידך כשחקן לא נותנת לך לגיטימציה על הבמה

  • 21.

    פושעי השמאל מהתיאטרון מנסים לכפות את דעתם על הציבור (ל''ת)

    אין חדש תחת השמש, 04/08/11 10:41

  • 20.

    מטומטם מי שהולך לתיאטרון בארץ. (ל''ת)

    שנים כבר לא, 04/08/11 10:40

  • 19.

    באמת יש פה אפליה לשדרני הרדיו מותר לשטוף לנו את המוח ולהם אסור?

    חיים, 04/08/11 10:36

    די לפוליטיקה בכלים ציבוריים.

  • 18.

    מר וישינסקי, השתיקה תהיה יפה לך. פשוט תשתוק.

    דורון, 04/08/11 10:34

    אני יודע שעברו עליך משברים לא קלים בכלל ואפילו קשים ביותר. אבל אנא ממך אל תאבד את השפיות. חפש את האמת האמיתית באמצעות השכל ולא באמצעות הלב.

    אתה מבזבז את זמנך לשווא. אתה כל כך טועה ולא בכיוון. חבל שתלך לאבדון. יש לך עוד בן שאתה רוצה לפגוש....

  • 17.

    הנהלת הקאמרי- האשמה עליכם. הזניתם את התרבות הישראלית

    כשהתחלתם למכור הצגות לועדי-עובדים, 04/08/11 10:34

    תיאטרון זה לא מגרש כדורגל, ותרבות לא צריך לשווק במבצעים וקופונים.
    אליטיזם היא לא תמיד מילה גסה.

  • 16.

    צבועים! הקפיטלסטים מהתאטרון שמוכרים כרטיס במחירים מופקעים (ל''ת)

    מעיזים בכלל להביע לתמוך במחאה?? גנבים הם כמו כולם!, 04/08/11 10:33

  • 15.

    את המחאה והדעות שלכם תגידו לא על חשבון הזמן שלי והכרטיס שלי

    חובבת תאטרון מושבעת ומנויה של הקאמרי, 04/08/11 10:31

    גם אני תומכת במחאה, אבל לתאטרון אני הולכת כדי לראות הצגה ולא כדי לשמוע מה חושב וישינסקי או אבני או כל מלומד/פילוסוף/מעצב דעה אחר שהלך ללמוד משחק. עם כל הכבוד. אתם רוצים להפגין? בבקשה! תפגינו בחוץ על חשבון הזמן שלכם. יתכן שאפילו אבוא לשמוע ולתמוך, אבל לא בזמן שאתם נותנים לי שירות עבור התשלום שנתתי לקופה שלכם. ותודה לנועם סמל שמבין את זה

    • אם נותנים לך שירות, אולי תשאירי טיפ בסוף?

      את חלק מהאסון של התיאטרון הישראלי, 04/08/11 11:18

      מעולם לא קראתי תגובה שממחישה בצורה טובה כל כך לאן הדרדר הקהל של התיאטרון הישראלי.

      • אתה צודק 1090% מהיום תשאירו גם לי טיפ (ל''ת)

        המורה שושי, 04/08/11 12:17

      • גם אני רוצה טיפ בסוף הבדיקה!

        רופא מתמחה בהדסה, 04/08/11 16:09

        שירות או לא שירות

    • לא באמת היית בתיאטרון..כשההצגה נגמרת הקהל יכול לעזוב מבלי להפסיד כלום (ל''ת)

      כך שהיתה תמורה מלאה לכרטיס, 04/08/11 11:48

  • 14.

    מרגע לרגע מתהווה לה המחאה הבאה : העם רוצה צדק תקשורתי! נמאס ממשטרת

    רונן, 04/08/11 10:30

    המוחות השמאלנית.
    הקאמרי ממומן מכספי משלמי המיסים..אספסוף שמאלני רודה במחשבותנו ביחס הפוך למשקלו באלקטוראלי.

    • כמה שאתה צודק!! (ל''ת)

      הלאה התקשורת המוטה!, 04/08/11 16:07

    • כמה שאתה צודק!! (ל''ת)

      הלאה התקשורת המוטה!, 04/08/11 16:08

  • 13.

    התאטרון הוא מקום עבודה ציבורי

    שלמה, 04/08/11 10:28

    ואם כך, שמרו על דעתכם לרחוב, לבית אבל בשןם אופן לא להביע את דעתכן עח=ל חשבון משלם המיסים. לא רוצים שתשתמשו ברכוש ציבורי למטרות פרטיות. זוהי גזילה חמדנות .

  • 12.

    והמדינה צריכה לממן את המחאות שלהם בעשרות מיליונים בשנה?

    אריה הגבר, 04/08/11 10:25

    שיעשו את המחאות שלהם בזמנם הפנוי ועל חשבונם, ושלא ינצלו את הבמה שהמדינה מממנת אותה בעשרות מיליונים בשנה בשביל להביע דעות פלסטיניות! שיפנו לרשות הפלסטינית לקבל מימון בשביל זה, ולא מכספי מעמד הביניים בישראל שאפילו לא יכול להרשות לעצמו כרטיסים להצגות!

  • 11.

    באתם לשחק, לא לנאום. תשאירו את התיאטרון נקי מדיעותכם הפרטיות

    ב', 04/08/11 10:24

    ואל תכפו אותם על אף אחד.

  • 10.

    חיילת משתתפת בהפגנות?

    שפוי, 04/08/11 10:23

    צריך להכניס אותה לכלא לכל החיים בעוון מרד.

    אני מקווה שמצ''ח קוראים את הכתבה הזו.

    • את החיילת להכניס מיד

      יוסף סגל יוסקה, 04/08/11 12:55

      את החיילת יש להכניס מיד ללא דחוי לכלא אוי ואב וי לנ ו אם כך יתנהלו ענינים חיילב רוצה להפגין ??? כשתשתחררי מהצבא ולא במדים שמעת אתם שם משטרה צבאית לראות מי החיילת הזו ומיד להכניס אותה לכלא. זה מה שחסר לנו?.

  • 9.

    באי התאטרון הם אנשים שבעים ומדושנים , מסתבר

    ברני, 04/08/11 10:19

    אלה ''השמאלנים'' שתומכים בכל מחאה וחרמה על ''השטחים''...

    מילה אחת של תמיכה בצעירים חסרי כל והם שורקים בוז ...

    טוב שגילינו מי באמת אויב העם.

    • קודם תקרא את המחזה ''אויב העם'' ואז נדבר...אם כבר תיאטרון

      ברזני, 04/08/11 10:57

      הביטויים האלה הם הסכנה האמיתית של הדיון הענייני והכואב בבעיות שהחברה שלנו מתמודדת איתן.
      יש לך ספק שכולם -שמאל וימין- דואגים דאגה אמיתית לגורל החברה הישראלית?
      כל אחד עושה כמיטב הבנתו- ודעתו לא הןפכת אותו לאוייב או בוגד.
      קצת ת ר ב ו ת!

  • 8.

    אם תהיה פוליטיקה בתאטרון אני מבטל את המנוי.אני מגיע להנות

    dz, 04/08/11 10:00

    מי שמעוניין בפולטיקה שיצא לרחוב וזה לגיטימי

    • בהצגה שכתב סובול אתה חושב שלא תהיה פוליטיקה? (ל''ת)

      מרב, 04/08/11 11:58

  • 7.

    בגלל הכבישים שם אין לך טילים פה.

    עם סומה ייחדל, 04/08/11 09:18

    אבל על מה אני מדבר? אני לא מבין שום דבר. נחכה ליום שנתפנה מהשטחים ואז נראה.

  • 6.

    זה מזכיר לי את תגובת יושב-ראש הכנסת למחאת יואל שליט ביום-העצמאות

    אזרח מתוסכל, 04/08/11 09:09

    במחשבה ראשונה נטיתי להסכים עם מנכ''ל הקאמרי שהתנגד למחאת-השחקנים, שאיננה מתאימה לדבריו לאולם תיאטרון צבורי... עד שנזכרתי בתגובתו השוללת של יו''ר הכנסת ראובן ריבלין בעקבות מחוות-המחאה של יואל שליט ויערה וינקלר על הפקרת החייל השבוי גלעד שליט, מחאה שהבליטה בטקס פתיחת יום-העצמאות את הצביעות שהתבטאה בהכרזה על 'ערבות הדדית' כסיסמת-השנה השישית שבה גלעד שליט מתייסר בשבי. ''זה לא מתאים לטקס הממלכתי'' גרס יו''ר הכנסת... כלומר: דעתם של אנשי-הממסד המכופתרים, מיושב ראש הכנסת ועד מנכ''ל התיאטרון, אינה נוחה מכך שמחאת ''הרחוב'' מושמעת באופן ''לא תקין'', לא ממוסד'' ו''לא מנומס''. כנראה שכבר אין ברירה. כאשר האזניים אטומות, צריך לצרוח עד שמשהו יחדור לתוכן. גלעד שליט אולי כבר מת. האם גם את הצדק החברתי רוצים אצלנו להרוג, אבל עלינו להצניע את הכאב ?

    • הערבות ההדדית פרושה אחריות כוללת

      המסביר למתוסכל, 04/08/11 12:52

      במסגרת האחריות הכוללת זאת שטות גמורה לעודד את הטרור והרצח של נשים, ילדים אזרחים וחללים על ידי שחרור גלעד שליט.
      הציניות החוגגת של בכירים כגון פרי, יתום הנה טרגדיה לכשעצמה. יבא היוםשבו חלק מהם יסתכל במראה ויקיא כאשר יבין כי הוא אחראי למותם של עשרות בידי רוצחים ששוחררו.

  • 5.

    המחאה צודקת צריך להפסיק לשלם לאוכלי חינם ולתת לאלה שבאמת מגיע (ל''ת)

    מוני, 04/08/11 09:01

    • מה, להפסיק את התקציב לשחקני תיאטרון? (ל''ת)

      יפה, הבאת להם בהפוכה!, 04/08/11 10:21

      • לא הבנת, הוא התכוון לרבנים אוכלי החינם (ל''ת)

        להתחיל לעשות שעון נוכחות בבתי רבנים, 04/08/11 11:44

    • להפסיק לממן את התזמורת בקאמרית שמנגנת בפסטיבל ואגנר בגרמניה? (ל''ת)

      שפינוזה, 04/08/11 10:49

  • 4.

    שלמה,בוא נלך עוד צעד- מה דעתך שמי שלא מזדהה עם דעותיכם לא יממן אתכם? (ל''ת)

    ר.בקצה, 04/08/11 08:40

  • 3.

    שלמה תמיד היה איש לא כל כך חכם (ל''ת)

    מוני, 04/08/11 08:29

  • 2.

    יש להחרים את התאטרון ולהפסיק את התמיכה בהם ממילא הם על הפנים (ל''ת)

    שמוליק בר נהור, 04/08/11 08:28

  • 1.

    תגובה

    צנחן, 04/08/11 08:27

    וישינסקי . אתה דמגוג ושקרן המנסה לנצל את הבמה שדרך אגב אינה רכושך הפרטי כדי לפלג את הציבור ולהכעיסו. החיים נתנו לך כמה שיעורים כואבים אך אתה -טיפש שכמוך-
    מסרב ללמוד. אתה בסך הכל שחקן ואל תשכח זאת.לא פחות ולא יותר.שחקן.אינך מנטור של חוכמה ואף אחד גם לא ביקש ממך להיות כזה.אין לך גם את היכולת הזאת.בסך הכל שחקן.ובתור שכזה שחק נא לפנינו שחקן. שחק.אינך חכם יותר מהפקידה בדואר שאיננה צועקת את מחשבותיה אל מול הלקוחות או גננת או רופא.אתה שחקן למען השם.שחקן.רק שחקן.

    • הצנחן צודק !

      מרק, 04/08/11 09:50

      מי מעוניין בדעותיו האישיות של שחקן תיאטרון? בודאי שמותר לו להשתטות אך לא בעבור השטויות שלו משלם מי שבא לראות הצגה בתיאטרון.

      • הרבה שחקנים חיים עם התסביך הזה

        וישינסקי בטוח שהוא חכם גדול, 04/08/11 10:49

        נקווה שיתפכח יום אחד מהשנאה הגדולה שאופפת אותו

    • כל כך צודק,כנסו

      עופר, 04/08/11 10:38

      קצת על נפש השחקן:
      נרקיסיזם-עודף חשיבות עצמית שמקורו בחוסר חשיבות עצמית

      עוד בצעירותו השחקן מרגיש שהוא לא מעניין מספיק כאדם-ולכן ציטוט אחרים,והרעיון של אימוץ דמויות אחרות כל כך קוסם לו-בעוד שאחרים מעצבים לעצמם אישיות אחת משלהם-השחקן אינו מצליח בכך

      הצד השני של הפתולוגיה של השחקן- רדיפה אחרי קידמת הבמה מלווה בהרגשה שיש לו דברים חשובים לומר-שוב תגובת נגד של הנפש לתחושת החוסר חשיבות שהוא מרגיש

      אךאוייה,שהרי אמרנו-אין הוא מרגיש שיש לו מה לומר משל עצמו-לכן תמיד יקריא נייר עמדה שכתב אחר
      או יצוטט אחרים-כאלה עם דעה משלהם

      בקיצור-כמו שאמר קודמי-שחק יא שחקן-ואל תאמר מילה משלך

      ואני עבדתי בבית לסין 5 שנים-
      לא-לא כשחקן

    • ממליץ על התגובה של הצנחן - תודה על תגובה מדויקת על אלפית המ''מ (ל''ת)

      הפשוט, 04/08/11 10:41

    • כל הכבוד צנחן יקר, מילים כדורבנות!!! (ל''ת)

      xoxo, 04/08/11 11:02

    • ווישנסקי שילם יותר מידי עבור הבעת דעתו - בנו יחידו נפל לווישנסקי מותר (ל''ת)

      מעט סבלנות וסובלנות, 04/08/11 11:06

      • שיביע דעתו בזמנו הפנוי

        שדג, 04/08/11 12:11

        לא כשאנשים משלמים לו שיעשה את עבודתו.

    • צודק 100 % (ל''ת)

      השתן עלה להם לראש, 04/08/11 11:13

    • כנראה שוישינסקי כן חשוב אם אתה מקשיב ומגיב וכותב לו עמוד שלם (ל''ת)

      ועוד איך איש חשוב שלמה וישינסקי, עובדה!, 04/08/11 11:45

    • מה הכעס הגדול? (ל''ת)

      זאב, 04/08/11 15:58