• 47.

    תפעילו את המשמר האזרחי המקומי שיטפל בהפרעות המנוחה הללו הצמחיה

    פקק תנועה , 30/10/11 09:36

    והטבע וטיפוחו לא אשמים בחדלונם של בני האדם גם לצמחים וכוליי יש זכויות קיום עלי אדמות וכל המישתמע מכך

  • 46.

    גוב לרשות העיר! רעיון מעולה !

    מורשה ק', 28/07/11 10:24

    קיבל את הקול שלי

  • 45.

    בורות,רשעות וחוסר מקצועיות

    טל, 26/07/11 18:52

    רשעות-זה להתלבש על גידי גוב, לקרוא לו שמאלן כי זה יכפיש אותו ולנסות לסובב ולעשות ספין בידי דוברים מטעם ראש העיריה, הכל כדי להתעלם מתוכנית לא סבירה וזכות 74 (שבעים וארבע) תושבים להתנגד אליה.

    בורות-זה בגלל העובדה ששוב ושוב מאושרות תוכניות בניה פוגעניות, בניגוד לחוק, ללא כל הגיון והעיריה מנסה להתעקש עליהן - רק בתי המשפט מצילים את התושבים.

    חוסר מקצועיות-זה בגלל כח אדם לקוי שפועל בחולשה, מסרב לבחון חלופות, מסרב לעשות שימוש בבעלי מקצוע ראויים ופוגי בתושבים. את האמפי והחניות ניתן היה למקם גם בחלק הצפוני ולכיוון שטח תע''ש עצמה ורחוק מהתושבים (כולל בחינה מחודש של נחיצותו.

    טוב, אבל גידי שמאלן מניאק אז למה צריך להיות מקצועי?

  • 44.

    תמיד יש תלונות

    עושים או לא עושים, 24/07/11 04:07

    בכיין

  • 43.

    איזה צביעות בא לי להקיא ממנו ומאישתו השמאלנים (ל''ת)

    41 צודק במאה אחוז, 24/07/11 04:05

  • 42.

    העיתונאי תומר קרן - אתה שקרן!

    no one, 24/07/11 02:11

    אתה שקרן, סכסכן, ועיתונאי מסוכן.

    הכותרת אומרת ''גידי גוב מתנגד'' אבל אתה מציין בפירוש בסוף הכתבה שגידי גוב לא חתם על מסמך ההתנגדות לפרויקט! חס וחלילה אם הייתה משקר ככה על פוליטיקאי שסרח או על שחיתות במערכת הביטחון הייתה יכול לגרום למהפכה עם כותרת איוולת אחת... וכבר היו מקרים!

    לתשומת לב העורכים - לפטר או לחנך את העיתונאי שסרח - ויפה שעה אחת קודם!

  • 41.

    גוב כמו כל שמאלני....בעד ירוק, ערבים, מהגרים רק לא ליד הבית שלו (ל''ת)

    ניר, 23/07/11 22:37

  • 40.

    גידי גוב צודק בהחלט

    מנשה לא גר ברמת השרון, 23/07/11 21:58

    כל מי שמתנגד לגידי גוב ושאר הדיירים ,
    אני בטוח שהוא היה מתנגד אם ליד השכונה שלו היה קורה דבר דומה שיגרום למטרד רעש כבד,
    מה ששנוא עליך על תעשה לחבריך.

  • 39.

    עשית הרבה כס ף על במה פרקים עכשיו הוא נגד (ל''ת)

    יעני, 23/07/11 21:50

  • 38.

    74 תושבים התלוננו. תפסו טרמפ על אחד מהם ויצרו טיעון? לא משכנע. (ל''ת)

    מילקי, 23/07/11 20:02

  • 37.

    גם בכיכר לא קל

    a, 23/07/11 17:03

    בכיכר המרכזית של רמת השרון מתקיימים אירועים בלתי פוסקים לאורך השנה עם רעש ומהומה כפולה מאחר והמקום איננו מיועד לכך

  • 36.

    למה שמו תמונה של

    מאיר לוי, 23/07/11 15:39

    אורי גוטליב?

    • זה לא אורי גוטליב זה רועי בר נתן :) (ל''ת)

      דיגי דוב, 23/07/11 23:06

  • 35.

    י תושב מורשה?

    מים, 23/07/11 14:24

    שיחזור לפולין

    מה כולם מצטדקים מאחורי שמות בדויים
    לפחות גידי גוב עומד על שלו עם השם שלו ולא מתחבא

  • 34.

    למה קוראים למפונק חיים דבש זמר זה זמר יש לו חיים טובים

    היי, 23/07/11 12:53

    לזמזמ הזה כל הזמן הוא מתלונן גוב

  • 33.

    גם אני לא מתלהבת..מה הענין.. (ל''ת)

    מיקי, 23/07/11 12:36

  • 32.

    כדאי שתקראו ותקבלו זוית ראיה למה שקורה בימינו בארץ כמו ברמה''ש

    אריק, 23/07/11 12:19

    העניין הוא שנהיינו מדינה של אגואיסטים. הוא לא רוצה פארק ליד הבית ואולי מעדיף את הצתב הקיים - שישאר לו מול הבית מפעל מזהם ומסוכן של תעש. תושבי רחוב אחר ברמת השרון מונעים מזה שנים סלילת כביש ברחוב השדות. היום במדינה כל אחד חושב רק על עצמו. תסבירו לי כיצד בניית פארק עשוייה להזיק לשכונה יותר ממפעל תחמושת?! אם לא היו מתכננים אמפי קטן הם כבר היו מוצאים תירוץ להתנגד למשהו אחר. כמי שתכנן בית לאחרונה ונאלץ להתמודד עם התנגדויות מטופשות של שכנים. זה אופייני לחברה הישראלית - אגואיזים כל אחד חושב רק על עצמו ומה שמגיע לו

    • יש לך בעיות בהבנת הנקרא

      רמה''ש, 23/07/11 23:51

      ההתנגדות היא לא לפארק. ההתנגדות היא להקמת האמפי דוקא בחלקו הדרומי של הפארק ליד בתי התושבים ולא בחלקו הצפוני של הפארק שגובל בתע''ש הרצליה.

  • 31.

    הוא אזרח ותושב שמשלם את מלוא המיסים ..זכותו והוא צודק (ל''ת)

    תושבת מן השורה.., 23/07/11 12:09

  • 30.

    תכלס צודקים, ה-47 איש.. למה להכניס את השם של גידי גוב, בגלל הפרסום? (ל''ת)

    מירב, 23/07/11 12:08

  • 29.

    עירייה צבועה וחתרנית..מה הקשר שהוא זמר ? הוא תושב...

    יובל, 23/07/11 12:08

    שמשלם מיסים וגר באיזור שקט, הוא מתנגד וזו זכותו המלאה כמו של כל אחד..
    פטתיים מתלהמים !!!

  • 28.

    מסכימים עם גוב ועם כל המתנגדים.. (ל''ת)

    פה זה לא קיסריה !!!, 23/07/11 12:04

  • 27.

    מצאתם על מי להתלבש..גוב צודק והוא לא לבד , תתביישו. (ל''ת)

    דלית, 23/07/11 12:02

  • 26.

    בשביל הופעות נוסעים לקיסריה, זאפה ועוד... (ל''ת)

    לא רוצים פה רעש..פינה ירוקה כן..., 23/07/11 12:01

  • 25.

    מה התלבשתם על גידי ? גם אני לא רוצה את הברדק הזה פה.. (ל''ת)

    יוני - רמת השרון, 23/07/11 11:59

  • 24.

    גידי - אתה צודק ב-100% לא לוותר !!! (ל''ת)

    אילנה, 23/07/11 11:58

  • 23.

    מי רוצה רעש , פקקים ולכלוך ליד הבית שלו ? (ל''ת)

    מה זה העליהום הזה על גידי ? טיפשים !!!, 23/07/11 11:57

    • אתה בטח

      שי, 23/07/11 12:14

      תושב הרצליה פיתוח או קיסריה או ש אולי אתה מפריפריה שדרות נתיבות ירוחם

  • 22.

    על סמך מה מקדמים אנשים בעירייה?? (ל''ת)

    אמיר, 23/07/11 11:03

    • שאלה טובה אמיר... (ל''ת)

      דנית, 23/07/11 12:22

    • אם יש קשרים לא צריך פרוטקציה

      רמה''ש, 23/07/11 23:53

      לא יודע על סמך מה מקדמים במקומות אחרים, אבל ברמה''ש מקדמים על סמך קישורים (לא טעות דפוס)

  • 21.

    על סמך מה מקדמים אנשים בעירייה?? (ל''ת)

    אמיר, 23/07/11 11:02

  • 20.

    שמאלני ,פחדן , שרק כסף מעניין אותו (ל''ת)

    גוב צבוע, 23/07/11 10:26

    • מי אתה בכלל? מה עשית בחייך? (ל''ת)

      חוכמולוג מקלדת, 23/07/11 12:38

  • 19.

    תרבות הרעש שולטת. כל ארוע מחייב DJ אדיוט עם רמקולים. (ל''ת)

    קובי444, 23/07/11 08:45

  • 18.

    זכותו כמשלם מסים לדרוש נוחיות בביתו ככל אזרח (ל''ת)

    תגובה לא חכמה של העיריה, 23/07/11 07:41

  • 17.

    פשוט תגובה מפגרת-אין שם דובר לעיריה?

    נח, 23/07/11 07:06

    מה ענין שמיטה להר סיני??
    גוב הוא זמר,וזה מקצועו.
    כאשר הוא מוזמן להופיע, הוא מניח שלמקום ההופעה יש היתר-וגם אין זה באחריותו.
    אפשר לחשוב ולהבין מתגובת העיריה שגוב הולך ופולש לחצרות הבתים ושר לנו מתחת לחלונות חדר השינה של הבית-וכל זאת מהנאתו הצרופה??
    זכותו כאדם לדאוג שלא יבנו תחת חלונו מטרדי רעש-ועל העיריה לוודא שכך יהיה.
    הגיון תגובת העיריה- אם אני משתמש באקונומיקה בביתי אז איני ואסור לי להתנגד לפתיחת מפעל אמוניה תחת חלון ביתי.

  • 16.

    נעשה לשכנים שלך מה שאתה 'עושה' לאחרים - תשובת עיריה מטומטמת

    פנקס הקטן, 23/07/11 02:24

    כשבעיריות יושבים רוב הקישורניקים, כי למוכשרים לא נשאר מקום...
    אין לצפות שהתשובה שתבוא ממקום כזה,
    תהיה חכמה מדי...

  • 15.

    ברעננה הכל נעשה ונראה טוב יותר.אולי כי שם גרים פחות ''פלצנים'' (ל''ת)

    אורח באזור., 23/07/11 00:58

    • רעש מפארק רעננה

      רענני, 23/07/11 10:27

      לצערי, כתושב שכונת הפארק ברעננה, אני מסכים עם גידי גוב.
      כשיש הופעה בקונכיה בפארק, אין אפשרות להתגונן בפני הרעשים האדירים.
      בנוסף, מוצפים כל איזורי החניה, הגינות הסמוכות, אפילו רחובות מרוחקים במאות אלפי
      מכוניות שמציפות את העיר. רח' אחוזה הופך לסיוט לנהגים המקומיים.
      גידי, אל תוותר!

      • מאות אלפי מכוניות? וואו! (ל''ת)

        זה באמת הרבה, 23/07/11 12:38

  • 14.

    גידי גוב לא בגיל שעושה רעש

    עידו, 22/07/11 23:45

    אם כבר הוא בגיל שמדברים בקול, כי הפרטנר שלך (וגם אתה) לא שומעים טוב...
    אבל לא יותר מזה...

    ועכשיו ברצינות, סתם דובר צעיר ולא מבריק במיוחד מנסה לעשות הרבה רעש מכלום...
    מבלי שבדקתי, אני מניח שהתושבים צודקים ברוב...

  • 13.

    למה צביעות? הוא רכש בית במקום שקט, ורוצה שזה ישאר כך.

    אייל, 22/07/11 23:35

    במקומות שהוא מופיע הוא לא רכש בית. מי שרכש בית ליד מקום רועש שילם מחיר מתאים. מי שבנו לו מקור רעש ליד הבית ולא פיצו אותו איכשהו נפגע.
    אז מה הצביעות פה?

  • 12.

    אולי מישהו צודק אבל סמרטוט

    ממני, 22/07/11 21:28

    אולי מישהו צודק אבל סמרטוט

  • 11.

    עושים בעירייה כותרות על הגב של גידי גוב?

    לי, 22/07/11 18:59

    רוצים לקחת שטח ציבורי ירוק ושקט, מהמעטים שנשארו בשרון ולהפוך אותו לאולם להופעות? יש מספיק מקומות להופיע בהם....
    חבל שמטפסים על הגב של גידי גוב ומנסים לעשות ספין מזה...במקום לשמור על שטח ציבורי ירוק ואיכותי

    • ואם זה בפריפריה אז מותר נכון?

      אני, 22/07/11 23:15

      רק לא בסביון ונוה רום!

  • 10.

    מה קרה למה רק אנחנו צריכים לספוג???

    תושבי רחוב ביאליק, 22/07/11 16:07

    אפשר להגיע להסכם עם העירייה שהאירועים יפוזרו בכמה נקודות ברמת השרון
    והעומס של הרעש והבלגן יחולק
    אתה יודע מה זה כל קיץ פעם בשבוע שסוגרים לך את הרחוב ודופקים לך מחמש ועד 23 בלילה? שלא להזכיר את הזוהמה של ימי עצמאות, פורים וכו???
    גידי, איז אפ, פרגן לנו את הפארק הזה כבר. זקוקים לריאה הירוקה הזו. תודה ואוהבים אותך

    • צודק

      נ.מ, 22/07/11 19:25

      ברחובות הסמוכים לככר - ביאליק ואוסישקין, המצב הגיע לכדי ירידה באיכות החיים וטרדה רצינית.
      לא ייתכן ,עם כל הערכה לפעילות המתקיימת ,(ויש הערכה), שכל שבוע בחודשי הקיץ , לא יוכלו תושבי הרחוב להגיע לביתם,או לצאת מהם, עם מכוניתם.ועוצמת הרעש -הרבה יותר מבלתי סבירה! זה לא מקום לקיים ארועים ומופעים, מתחת לבניני מגורים. כמו בערים רבות בארץ מקימים פארק מחוץ לשכונות המגורים ומקיימים בהם פעילויות והופעות

  • 9.

    לפי ההגיון של העירייה אפשר לרוקן פחי זבל ב-4 בבוקר ליד ביתו של פועל

    גידי אמנם שמאלן אבל צודק, 22/07/11 15:52

    ליד ביתו של פועל זבל הרי הוא עושה את זה לאחרים אז אפשר לעשות לו.
    ואולי פדופיל שאנס ילדה בת 12 אפשר גם לאנוס את הבת שלו. מה הקשר.

  • 8.

    בגלל שהוא מופיע מגיע לו ולעוד 74 משפחות עונש? (ל''ת)

    הסניגור, 22/07/11 14:38

  • 7.

    זו זכותו בדיוק כמו כל שאר תושבי השכונה, גידי אתה בסדר גמור

    רונן, 22/07/11 13:36

    אחד האנשים הטובים הנעימים והאדיבים בתעשיה
    שהייה בהצלחה במאבק

  • 6.

    לך לבית אבות. (ל''ת)

    עצה מזקן לזקן, 22/07/11 13:03

    • MISPAR 6 ZAKEN !.N (ל''ת)

      dany, 22/07/11 19:57

  • 5.

    כשלא נוח לו הוא לא מעורה (ל''ת)

    שקט, 22/07/11 12:51

  • 4.

    לא רק שזכותו, הוא גם מוכן להקריב את עבודתו לטובת שקט....

    עו''ד, 22/07/11 10:59

    טענות העירייה כי הוא בעצמו מופיע גרועות מאחר והוא תמיד יוכל לטעון שהוא שם את הכנסתו כנגד שקט והשקט חשוב יותר.

    • אלוהים ישמור מרמתם של עו''ד בארץ

      ליאור, 22/07/11 13:19

      תן לי לנחש - אתה בוגר מכללת שום כלום. מה זו התגובה המקושקשת שלך? לא ניתן להבין ממנה כלום. ואגב, עו''ד שמכנה טענות ''גרועות'' הוא עו''ד עם אוצר לשוני של ילד בכיתה ב'.

      • ליאור, שק בתחת! (ל''ת)

        עו''ד, 23/07/11 17:48

        • ליאור - קודם תדע לנסח תשובה ואז תתקן אחרים

          משה, 23/07/11 19:49

          בכל מקרה תשובתך היא תת-רמה

  • 3.

    תכנון הנדסי חכם והגבלת ימי ושעות פעילות

    אדריכל נוף, 22/07/11 10:55

    בתכנון נכון של הפארק, האמפי והצמחיה הרעש לא יזלוג לבתים - נדרש שיתוף אדיכל נוף מתמחה ומהנדס אקוסטיקה. בנוסף צריך לקבוע נוהל עירוני למדידת רעש במופעים כדי ליצר אכיפה. אפשר לקנות ציוד לא יקר למחלקת הפיקוח או לשכור מהנדס מודד למופע (הרי מישהו משלם לעיריה על הזכות והנקיון).

    אפשרות נוספת היא הגבלת מספר מופעים בשנה + שעות.

  • 2.

    יופי מה אסור לקבל קצת שקט? (ל''ת)

    ריבונו של עולם..., 22/07/11 10:04

  • 1.

    זכותו של אדם

    רונקין, 22/07/11 09:25

    לשמור על השקט והשלווה בביתו ולהופיע כזמר מקצועי בכל פארק רשמי וחוקי.
    ישנה כאן סוג של ניבזות של רשות הפועלת ללא רשות וסמכות לכאורה נגד אזרח ותושב בעל זכויות תרתי משמע.