• 109.

    דודאל

    , 28/02/16 11:11

    שלום לימור,אני תלמידת כיתה ז והיום בשיעור ראינו סרטון על דודאל אין לי מה להגיד חוץ מזה שאני רק ישבתי ובכיתי והרגשתי את הכאב כל כך חזק בליבי אני משתתפת בצערכם

    IP: 109.253.207.164דווח על תגובה זו

  • 108.

    להורים ולמשפחה היקרים של דודאל היקר ז''ל

    , 17/02/16 23:46

    גשו בבקשה למתקשרת עדי אשכנזי ותדברו עם הבן שלכם! אתם לא צריכים לומר לה מי אתם, תראו שזה אמיתי- בבקשה לכו אליה כדי שתקשר ביניכם לדודאל- היא לא עושה דבר נגד התורה, זו לא הפרעה למת- אם הוא רוצה הוא מגיע ואם לא אז לא. אבל ראיתי כבר שמישהו שהתאבד הגיע למישהי שבאה אליה- היא לא אמרה לה מי היא רוצה שיגיע אלא רק חשבה עליו וביקשה בלב שיגיע והיא תקשרה ביניהם! לכו תנסו- מה יש לכם להפסיד? רק להרוויח- שהבן שלכם אוהב אתכם כל כך ורוצה שלא תכאבו. בבקשה לכו- זה יעזור לנפש שלכם להרגע. מה יש לכם להפסיד? לכו.

    IP: 149.78.81.72דווח על תגובה זו

  • 107.

    מצמרר, משתתף בצערך אמא (ל''ת)

    , 08/01/16 09:44


    IP: 87.69.183.91דווח על תגובה זו

  • 106.

    איזה ילדים רעים יש בעולם פשוט עצוב😢 (ל''ת)

    , 22/10/15 21:52


    IP: 109.66.12.232דווח על תגובה זו

  • 105.

    איזה ילדים

    מסכן, 07/10/15 18:37

    איזה ילדים

    IP: 79.182.63.110דווח על תגובה זו

  • 104.

    לתבוע את מערכת החינוך ואת משפחות המתעללים!!! (ל''ת)

    יוכי, 01/07/15 14:34


    IP: 79.180.213.76דווח על תגובה זו

  • 103.

    דוד אל ז"ל ת.נ.צ.ב.ה

    בתאל, 15/02/15 17:26

    "שמע ישראל אלוקי ד אחד"
    אני לא מאחלת לאף הורה לחוות חוויה מצמררת כזו ולאף ילד אני נערה בת 13 קראתי וראיתי תסיפור של דוד אל ואני עם דמעות בעיניים איך זה יכול לקרואת? ועוד לילד כזה לפני התמונות (ואני מאמינה שכך היה גם במצאות...) דוד אל היה מהילדים הכי חברתים וחמודים בכיתה..
    דוד אל ז"ל שומר על כל היקרים לו מלמעלה ואני מקווה ש"חבריו" הבינו את הלקח:( :( :(

    IP: 79.178.188.57דווח על תגובה זו

  • 102.

    ההיתעבדות של דוד-אל

    אנונימוס, 11/02/15 07:39

    זה ממש ממש מפחיד!!

    IP: 37.46.38.225

  • 101.

    עצוב...

    אנונימית, 28/07/14 11:54

    פשוט עצוב עד כמה אנשים יכולים להיות רעים....אף אחד לא לקח על עצמו את ה"נטל" ואמר: אני הייתי אחד מהם .וגם,אף אחד לא מתייחס לזה,אני הייתי הולכת עם זה למשטרה ולאן לא,למרות שאני רק נערה בת 13,אם הייתי רואה ילד במצוקה,הייתי פונה לאמא שלו ,ומצדי לראש הממשלה,בלתי אפשרי שילדים ישתמשו בילד כ"כ טוב ,שאף על פי שהוא עם מום בלב,הוא התכוון ללכת לחיל האוויר,בתור בובת התעללויות! ולך לימור מזרחי,אני מצדיעה לך שאת עושה הכל כדי להנציח את הילד שלך!יהי זכרו ברוך..

    IP: 85.65.28.111דווח על תגובה זו

  • 100.

    חימששלי דודאל

    דודידוש, 27/06/14 15:12

    הוא פגע בי עמוק דוד
    אני ניקשרתי אליו מהפעם הראשונה שהו היתאבדוראיתי זאת ימח שימכם מפלצות תגיעו לגיהנום! ילד מהמם כל פעם שאני נזכרת בו אני בוכה ילד טהור נשמה שכזו למה לא יצא לי להכיר?
    לימור תהיה חזקה אני בטוחה שהוא ינוח בשלום על מישכבו וצופה בנו בגם העדן :(

    IP: 5.102.194.208דווח על תגובה זו

  • 99.

    דודאל ז"ל

    אנונימי, 06/12/13 14:50

    אני משתתפת בצערכם משפחת מזרחי. מי ייתן ולא יהיו ילדים כאלה על פני האדמה! דודאל ז"ל, נזכור אותך תמיד.

    IP: 213.57.199.50דווח על תגובה זו

  • 98.

    ילד טהור

    דיאןןןן, 30/10/13 15:46

    משתתפת בצערך!!!!
    היה לך ילד מדהים רואים טהור וחמוד
    אין ספק הוא שומר עלינו מלמעלה

    IP: 217.194.207.34דווח על תגובה זו

  • 97.

    אסור שזה יגיע כ"כ רחוק

    חסוי, 13/06/13 17:46

    את האנשים האלה צריך לשים בכלא לכל החיים הלוואי ישרפו בגיהנום!!!

    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

  • 96.

    זה בישביל לימור- "אחד בישביל כולם וכולם בישביל אחד"

    בתאל, 08/02/13 16:03

    דודאל ילד פשוט מדאים ממש רואים
    אימו של דודאל הגיע לבית סיפרינו "תקומה" והיא איתה ממש חמודה ,נחמדה מקסימה מה עוד אפשר להגיד אלייה אני צריכה לדבר איצה ואני רוצה שהיא תהייה חברה שלי בפייסבוק ואני מאמינה בה ועם אני מאמינה בה אז אני איתה ואני מוכנה להילחם נגד כולם ואני יקריב את עצמי למענה אני יעשה הכול רק שההורים יבינו ויפתחו את העיניים שלהם וגם אתם תסימו עין אל כול דבר ואל תהרסו את החיים שלכם בגלל כמה מיפלצות מי איתי ואם לימור קדימה תהיו
    הרים תילכו את החיים שלכם ישרים לא עקומים
    אל תותרו אני אולכת אל זה בישביל דודאל ולימור, מאת: בת-אל חמוד. זה רק ביגלל שדודאל שם קץ לחיו.

    IP: 84.228.121.18דווח על תגובה זו

  • 95.

    אם אני הייתי תופסת את הנערים האלו

    הילה, 08/12/12 08:07

    הם וההורים שלהם היו שוכחים איך רואים להם מרוב השפלות. זו הדרך היחידה עם אנשים כאלו. מגיעה להם התעללות כל כך קשה ואכזרית עד שירצו למות בעצם כלבים חסרי לב ונשמה. מאחלת להם מהלב שלי כל רע!!!!!!

    IP: 109.160.164.241דווח על תגובה זו

  • 94.

    דוד אל - לאם היקרה

    כרמי, 30/10/12 19:01

    נחשפתי לסיפור רק בימים האחרונים. מאז שראיתי את התמונה של דוד אל, עיני דומעות. הטוהר, הזכות וטוב הלב שלו כאילו קופצים מהתמונה.
    הלוואי ולא תדעו צער. אין לי ספק שדוד אל שומר עלינו מלמעלה

    IP: 212.116.189.34דווח על תגובה זו

  • 93.

    המכנכת

    ראובן, 27/06/12 03:53

    להורים היקרים דוד-אל ילד מקסים
    יהי זכרו ברוך ת.נ.צ.ב.ה
    הזדעזתי ממה שקראתי כאן !!!!!!

    IP: 109.67.149.29דווח על תגובה זו

  • 92.

    ללימור היקרה

    חסוי, 17/05/12 14:17

    היום בבית הספר דיברו איתנו המורים על מעשי אלימות .
    הם דיברו איתנו על סיפור שמבוסס על דוד-אל .
    בסוף הסיפור אני כמעט בכית ולא הבנתי איך ילדים יכולים לעשות את זה .
    הם יכולים לתת כאפות קטנות אבל לא להגיע לכך שילד מתאבד .
    אני מקווה שתזכי לאושר , תהיי חזקה .
    וכנראה הילדים שעשו זאת לילד כל כך מקסים , הם ילדים עם בעיה בראש ולא מגיע להם לחיות אחרי זה .
    וזהו מקווה שתראי את התגובה שלי לזה ...
    :(

    IP: 79.183.212.199דווח על תגובה זו

  • 91.

    ללימור שלום, את יכולה לתבוע מיליונים מהנהלת בית הספר וגם ..

    חסוי, 15/03/12 07:00

    מהורי התלמידים המתעללים.

    IP: 85.64.164.207דווח על תגובה זו

    • מספר 91 כנס דחוף!!

      ........, 23/08/12 09:24

      זה מה שמעניין אותך- המיליונים????
      ילד התאבד!!!! תלה את עצמו.
      אולי כשתפנים את זה לא תגיב ככה.
      אני מאוד מקווה שלימור מזרחי לא קראה את התגובה הזאת.

      IP: 95.86.96.6 דווח על תגובה זו

      • לפחות שיכאה להורים האלו בכיס אם לא בלב! (ל''ת)

        רותי, 24/11/12 18:33


        IP: 79.183.152.175 דווח על תגובה זו

  • 90.

    ללימור מזרחי שלום, יש לי סיפור דומה אני רוצה לדבר איתך האם קיים

    חסוי, 12/03/12 21:05

    אימייל או טלפון ליצור קשר.

    IP: 85.64.164.207דווח על תגובה זו

  • 89.

    תראו מה קורה לאדם שעובר התעללות

    חסוי, 12/03/12 01:24

    מצ''ב קישור:
    http://www.mako.co.il/news-law/crime/Article-15a6936454bf331017.htm

    IP: 85.64.164.207

  • 88.

    הפסקה הזו גרמה לי לבכות!

    חסויי, 01/03/12 22:00

    ''חינכתי ילד כדי שיבואו מפלצות וירמסו אותו? אני מאחלת לילדים שהתעללו בדוד-אל שבכל פעם ששלוותם תתערער הם ייזכרו בו, שלא יישנו בשקט. הם הרגו לי אותו. לאמהות שגידלו את המפלצות האלה ולא טרחו להגיע לכאן להתנצל על מה שהילדים שלהן עשו לדוד-אל, אני מאחלת שבכל פעם שהדמעה שלי נשפכת, היא תשרוף אתכן.

    IP: 95.35.163.154דווח על תגובה זו

  • 87.

    ללימור היקרה

    מישהי..., 24/02/12 19:33

    אתמול ראיתי את התוכניות בערוץ 22 ועד עכשיו הגרון שלי עדיין חנוק מדמעות , בנך היקר נמצא למעלה שומרים עליו שם.פשוט ילד מקסים שתהיה נשמתו צרורה בצרור החיים משתתפת בצערך תהיי חזקה!

    IP: 85.64.42.66דווח על תגובה זו

  • 86.

    גם ההורים אשמים

    אמיר מגבעתיים, 24/02/12 12:07

    ההורים באים בטענות לכל העולם למורה, למנהל,
    לחברים לבית הספר אבל איפה הם היו?

    איך זה יכול להיות שהורים מגדלים ילד ואינם ערים למצוקותיו ולמה שעובר עליו.
    מה גורם לילד להמנע מלחלוק עם הוריו את העובר עליו.

    אני קראתי באיזשהן מקום שהילד סיפר לאבא שמרביצים לו ואז האבא אצר תחזיר להם והילד ענה אני חלש.

    אז יש לי שאלה אליך, אדון אבא, אחרי הפעם הזו שהבן שלך סיפר לך שמרביצים לו והוא לא יכול להחזיר מה קרה בשיחות הבאות ביניכם?
    הוא הפסיק לספר לך שמרביצים לו או שהוא לא סיפר יותר ואתה לא שאלת.

    מה שאני חושב שבתור זוג מרוקאי מזרחי די התביישתם בזה שבמקום שהבן הבכור שלכם יצא גבר
    מרוקאי כמו שצריך הוא יצא קצת רכרוכי וכל הזמן כנראה שידרתם לו מסר של תהיה גבר ולכן הוא התבייש לספר לכם ושיקר.

    IP: 93.172.52.171

    • חוצפן

      שירלי, 25/02/12 00:45

      איך אתה מעז? אתה זבל אשפתות!!! הבן שלהם יצא גבר! אתה יצאת אפס מאופס עם התגובה שלך

      IP: 109.242.210.71 דווח על תגובה זו

    • .

      עזבו שמות, 28/02/12 20:56

      אתה צודק אבל האשמה האמיתית נופלת על צוות המורים והמנהלים שלא התייחסו ברצינות לכל מה שהתרחש לנגד עינהם

      IP: 84.108.173.65 דווח על תגובה זו

    • אמיר, מה הקשר ''לזוג מרוקאי מזרחי'' ????

      מימי, 02/03/12 01:59

      אתה גזען, ותו לא..
      מעניין מה היית אומר אם ההורים היו אשכנזים במקרה הזה. עדיף שלא היית כותב את המשפט הזה, אתה לא היית שם, ואינך יכול להוכיח את טענתך, תתבייש לך, חצוף!!
      הנה לכם דוגמה מהיכן צומחת הגזענות!!!

      IP: 77.126.67.244 דווח על תגובה זו

    • לאמיר

      מעין, 04/05/12 17:47

      אולי יש צדק במילים שלך אבל להתחיל להכניס את הקטע של ''מרוקאי'' או שיצא ילד''גבר'' זה אחד שמדבר מתוך חולשה ובלי דעת...אתה לא הייתה בסיפור הזה..ואתה לא ההורים כדי לדעת מה כן הם עשו בשבילו ...תחשוב פעמים לפני שאתה מוציא מיילים כאלה!!!!!

      IP: 151.95.6.123 דווח על תגובה זו

    • וואלה יופי! (ל''ת)

      לא משנה, 07/06/13 08:46


      IP: 89.138.65.180 דווח על תגובה זו

  • 85.

    הצחנה זועקת מהמקרה הטראגי--המשך

    מימי, 23/02/12 23:06

    האבסורד שהמנהל ביקש לא לחקור את המחנכת, בטענה שמצבה הנפשי קשה. איזה כסת''ח, בראבו למנהל. לדבר על מצב נפשי, אם כבר...מה עם המצב הנפשי של משפחת מזרחי?? של ההורים , האחים, הדודים דודות, וכב..????!!!!
    על התנהגות מעין זאת נאמר:הדג מסריח מהראש.
    לא מקובל עליי שמנהל ביהס לא יודע מה עובר בנפשו של תלמיד..מה זה הבולשיט הזה??? מחובתו כמנהל, המייצג מערכת חינוך(עלאק) לרדת לנבכי נשמתו של התלמיד. וכן לדעת לזהות מצבים, והתנהגויות שידליקו אצלו, אצל המחנכת, ואצל המורים המקצועיים אורות אדומים!! טפו על הביהס הזה. 11 חודשים אבדו, מאז שאבד דוד אל את חייו, וטרם הגיעו למסקנות???! מזתומרת?? כמה טיח עוד דרוש לחקירה הזאת?? זה עדיין לא מאוחר שיקום מנהל ביהס, ויגיד שהמערכת טעתה, נכשלה. עליו לשים ראשית לכל את המשפחה מול עיניו, בושה וחרפה!
    אני מאחלת לדוד אל, שסוף סוף ינוח בשלום על משכבו, אלוהים יגרום לאמת שתצא לאור, על אפו וחמתו של צוות ביהס, והעומד בראשו.
    למשפחת מזרחי נותר לי, לשלוח תנחומים, ולא לוותר, עד שהאמת תצא לאור! היו ברוכים, ושנשמת דוד אל תהא נצורה בצרור החיים, אמן
    יהי זכרו ברוך! השם יקום דמו, אמן!
    ממני

    IP: 84.229.143.8דווח על תגובה זו

  • 84.

    הצחנה זועקת מהמקרה הטראגי

    מימי, 23/02/12 22:51

    שלום למשפחת מזרחי היקרים!
    צפיתי הערב בערוץ 2 בתוכנית על בנכם זכרו לברכה, דוד אל מזרחי. צער עמוק הציף את ליבי, ודמעות חונקות את גרוני עד עכשיו.
    לא נראה לי הגיוני, שנער כמו בנכם, עבר כזאת מסכת של התעללויות, בתוך שטח בית הספר, ואף אחד לא ראה..ואף אחד לא שמע...
    תמיד כשמבעירים אש, חייב לצאת עשן. לאן נעלם העשן הזה במקרה הטראגי הזה? אין כוונתי רק לתלמידים, כוונתי בעיקר ל''צוות החינוכי''..עלאק חינוכי, שמחובתו ותפקידו לדאוג, ולשמור על רווחת, ובטיחות התלמיד , הן הפיזית, והן הריגשית כאחד.
    אני למדה מכך, שמורים שאמורים להיות תורנים בהפסקות, במטרה לפקח על הקורה בשטח ביהס, לא גילו כל אחריות בתפקידם. יתרה מכך, לא ייתכן שכל המורים הפכו חרשים, וחמור מכך- לעיוורים, אלא אם כן הם פעלו, באופן סלקטיבי , והחליטו ש...הס מלדבר..
    או שמא חשבו לעצמם..זה יסתדר.
    איפה?? איפה האחריות של צוות המורים בביס, ושל הנהלת אותו בית ספר. ''עלאק בית ספר'',
    ממש שדה קרב, דוד אל מזרחי, אומנם לא זכה להיות חייל, אבל מסכת ההתעללויות שספג, ההשפלות, והביזיון, נתנו לו להרגיש שהוא במלחמה.
    האבסורד בכתבה, שהמנהל ביהס, ביקש מהשוטרים לא

    IP: 84.229.143.8דווח על תגובה זו

  • 83.

    מרגש

    מ.ג, 18/01/12 20:49

    דמעות חנקו את גרוני למקרא דבריך
    לאן מערכת החינוך הדרדרה בבית ספר חגגה האטימות וההתעלמות איך הם לא ראו את ההתעללות זה נבצר מבינתי
    האלימות סובבת אותנו כחברה בכל מקום אפילו באוטובוס ילדים מתעללים אחד בשני רבונו של עולם להיכן הגענו כל הכבוד שאת מנציחה אותו בכך שאת מרצה בבתי ספר ומאירה לתלמידים את העניים מה קורה כתוצאה מהקנטות והתעללות
    שלא ינוחו המתעללים על משכבם בשלום לא בעולם הזה ולא בעולם הבא יהי זכר בנך ברוך ותהא נשמתו צרורה בצרור החיים

    IP: 109.64.150.47דווח על תגובה זו

  • 82.

    חארות!

    חסויי, 22/12/11 20:04

    אין לכם בושה ילדים מגעילים,
    איך אתם לא מתביישים לקחת ילד שהוא נמוך ולעשות איתו מה שאתם רוצים,חושבים שאתם גברים מולו אה? בואו בואו נגד אנשים חזקים כמוכם נראה כמה אתם גיבורים..שברתם למשפחה שלו את הלב ואמן שתאבדו פי 10 ממה שהם איבדו

    אני משתתף בצערם של משפחת מזרחי
    יהי זכרו ברוך

    IP: 109.64.65.135דווח על תגובה זו

  • 81.

    אנחנו מתגעגעים אלייך (ל''ת)

    שובל, 15/12/11 20:13


    IP: 46.116.176.195דווח על תגובה זו

  • 80.

    נכון שילדים הם עם אכזר, אבל אני די בטוח שאת הרעיון הם לא המציאו

    dedee, 01/11/11 10:37

    לבד:
    ''להתעלל בחבר לכיתה זה משחק לגיטימי ואופנתי מאד'' - זה המסר שמתקבל מהרבה מאד סרטים אמריקאים (בעיקר קומדיות), שם התעללות בחבר זה הדבר היחיד בו עוסקים הילדים ה'קולים'(המקובלים).
    אני בטוח שדחיפת נער מגג בית הספר זה תולדה של אותה התופעה בדיוק.

    IP: 81.218.22.195דווח על תגובה זו

  • 79.

    הדבר הזה קרה כי זה פרצופה המכוער של החברה הישראלית המיתפוררת מערכיה (ל''ת)

    פקק תנועה , 21/07/11 12:13


    IP: 132.68.4.132דווח על תגובה זו

  • 78.

    דודאל ז''ל

    סיגל, 20/07/11 01:18

    גלית וירון, ליבי איתכם! זהו כאב עצום.

    IP: 82.81.18.193דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור מזרחי, 24/07/11 16:00

      תודה

      IP: 93.172.251.219 דווח על תגובה זו

      • לימור שלום, אני מעוניין לדבר איתך, האם יש לך מייל שאני..

        כרגע חסוי, 12/03/12 19:57

        יוכל לשלוח פרטים אישיים כדי ליצור קשר?

        IP: 85.64.164.207 דווח על תגובה זו

  • 77.

    הטוקבקים שנרשמים כאן הם לא פחות אלימים ומסוכנים מהמקרה שקרה

    מאיה, 18/07/11 18:02

    האם מדברת מתוך כאבה, אבל שאר ''המזדהים'' שמתבטאים בצורה אלימה ומכוערת כלפי הילדים והוריהם רק מלבים את השנאה ואת חוסר הסבלנות. אתם כל כך בטוחים שאתם מבינים מה היה שם? אתם מכירים את הילדים וההורים האלו? את יסורי המצפון שאולי הם חווים? ואיך העובדה שתקללו אותם ותאחלו להם את כל הרע שבעולם תורמת לעולם יותר טוב???

    IP: 193.106.206.10

    • ל77

      חסוי, 13/06/13 17:54

      מה אתה נורמאלי??? עם כל הכבוד הם עשו מעשה מכוער שאין עליו מחילה ומגיע להם את כל הרע שבעולם!!!
      נ.ב:בשנאה ובחוסר הסבלנות נטפל אח"כ

      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 76.

    רוב התלמידים הם ילדיי אשכנזים שחונכו {לערכים}לקלל ולהכות ילד מזררחי

    מירי, 18/07/11 16:22

    כל זה מותר לילדיי האשכנזים

    IP: 84.229.122.122דווח על תגובה זו

    • יא גזען

      וטו, 07/10/11 14:50

      מה קשור יא גזען
      נראה לך שמזרחים לא מציקים לאשכנזים ?!

      IP: 79.179.113.85 דווח על תגובה זו

    • אתה ממש חצוף !מה רק אשכנזים כאלה ? !מה עם תמנים אותה לא מאמשימים ?

      אנונימית !, 19/02/12 18:02

      מה הקשר אשכנזי אות תמני שפסיקו לדת על אשכנזים כל הזמן מה את יותר טובים ?!
      מכוערים שכמוכם תתביישו שאתם מתחילים להאשים אשכנזים מהזה משנה ? !
      כל הכיתה ירדה עליו לא רק אשכזים !
      גזען !
      אמא שלך מלמדת אותך להיות כזה גזען ?!
      ''נתמניה הזאת '' ?
      נעים לך ששאומרים לך את זה ?!
      לך מהדף הזה לא מתאים לך להיות פה !

      IP: 85.65.0.176 דווח על תגובה זו

    • .

      עזבו שמות, 28/02/12 21:00

      תגיד אתה נורמאלי??
      נראה לך שפה זה המקום להערות חסרות המוסר והכבוד הגזעניות שלך??
      אתה פשוט חייב לשבת בבית לתפוס תראש ולנסות להבין מה עשית

      IP: 84.108.173.65 דווח על תגובה זו

  • 75.

    באמת? מכים אותו ואתם מאשימים את פייסבוק?

    ailaG, 18/07/11 06:36

    כמה טכנופובי אתר חדשות יכול להיות?

    IP: 46.117.232.11דווח על תגובה זו

    • תאכלס

      קדימה להתקדם, 07/07/14 21:27

      הריאקציונורים עם הפרופגנדה שלהם הם פשוט בדיחה.

      IP: 132.64.27.10 דווח על תגובה זו

  • 74.

    תיכנסו

    חסוי, 18/07/11 00:13

    מכירה תסיפור והכל פה בהגזמה גדולה מאוד
    למרות שאני מבינה את הכאב

    IP: 46.117.94.242

    • אה, שכחת לציין שאת אמא של הילד המתעלל... (ל''ת)

      חסוי עלייק, 18/07/11 06:08


      IP: 98.242.174.127 דווח על תגובה זו

    • 74 איך תגובה להתאבדות יכולה להיות מוגזמת?

      TBH, 18/07/11 06:43

      תחשבי שהיו מביאים אותך למצב שבו נמאס לך מהחיים. לא אכפת לך מה יהיה בעוד יום או אם הכל אמור להשתנות בעוד שנתיים. תחשבי כמה צריך לעשות בשביל להביא בן אדם למצב כזה.

      הרי להרבה ילדים ''סתם מציקים'' והם לא מתאבדים. תחשבי אילו הצקות צריכות להיות בשביל שאדם יתייאש ויאבד כל טעם בחיים! אז מה פה ''בהגזמה''?

      IP: 46.117.232.11 דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור מזרחי, 18/07/11 15:24

      הלוואי שהייתי יודעת על איזו הגזמה את מדברת...אבל להיות בצד שלך ולדבר על הגזמה אף פעם לא הייתי וגם אף פעם לא אהיה...לא אתנצח מולך רק אומר לך שהבחירה שלך לחשוב שיש פה הגזמה זו נקיטת עמדה בה נמצאים כל הילדים המתעללים והוריהם ...ולגבי הבנת הכאב אני לא מאחלת לך להבין וגם אל תנסי להבין...

      IP: 85.250.0.222 דווח על תגובה זו

    • הגזמה גדולה (ל''ת)

      לא משנה!, 24/02/12 00:04


      IP: 46.120.116.52 דווח על תגובה זו

    • הגזמה גדולה ?

      חסוי, 24/02/12 00:05

      תגידי את רצינית הגזמה גדולה ?
      מה הגזמה גדולה ..
      לאוייבים שלי אני לא מאחלת את זה !

      IP: 46.120.116.52 דווח על תגובה זו

    • איך את יכולה להגיד דבר כזה מול האמא שלו??? (ל''ת)

      בהמה, 21/10/15 17:18


      IP: 82.80.54.121 דווח על תגובה זו

  • 73.

    חייבים לעשות לזה סוף ולצערי הרב גם הנהלת הבית ספר והמורים

    אבי, 17/07/11 16:55

    לא שייכים לל''ו הצדיקים.יהיה זכרו ברוך.

    IP: 79.182.6.7דווח על תגובה זו

  • 72.

    דוד-אל

    לימור מזרחי, 17/07/11 15:01

    תודה לכולכם!
    כמו שהבנתם מהכתבה...את אף אחד זה באמת לא מעניין.מנהל ביהס' השחצן ויהיר עדיין טוען שאין אלימות אצלו בביה''ס...את הנערים שלא הגיעו לאחר המקרה לביה''ס הוא החזיר...שלח נציגים שיביאו אותם לבי'ס כדי שגם הם לא יתאבדו...(במקום שהאמהות שלהם ישמרו עליהם ויטפלו בהם..אבל הוא רצה להיות הבייבי סיטר שלהם).במהלך השבעה המנהל הגיע מס' פעמים אלינו לבית..מירר בבכי ואמר שנכשל...ושהוא לא מתפטר כי הוא רוצה להיות שותף לעשייה איתנו...וגם לא שכח להכריז שגם אם הוא יתפטר הוא את הפנסיה שלו יקבל ושהוא מסודר..אחרי 35 שנה במשרד החינוך..אתם מבינים??מי הוא אותו מנהל???וחייל האויר???איפה הם??הבן שלנו נשבע אמונים למדינת ישראל ובחר בגאווה ללמוד בביס' זה ורק בגלל שהיה לו מום בלב...וכי ידע שלא יוכל להיות לוחם בצה''ל..זהו בני יקירי שלא ידע להחזיר שלא רצה להחזיר שאהב את הבריות כמי שהם וידע אהבת חינם מהי!בטוחה אני שהורים רבים שואלים את עצמם..איך ההורים לא ראו?והנה התשובה...דוד-אל לא נתן לנו להרגיש..תמיד היה שמח וטוב לב...תאמינו לי שאם רק הייתי יודעת חלקיק דבר לא הייתי נחה ולא הייתי מניחה לאף אחד...לימור

    IP: 85.250.0.222דווח על תגובה זו

    • ''אבל הם לא מהסוג שהולך לכלא..

      TBH, 18/07/11 06:55

      .. הם מהסוג שהולך לקרבי''

      (מוניקה סקס, בשיר על סוג אחר של התעללות)

      איכשהו אצלנו במדינה אם מישהו הולך לחיל אוויר הוא מלאך, ללא רבב. גם אם יבעט וירק על כל אדם במדינה. זה נוראי.

      אני אמנם מסכימה שצריך צבא-הגנה, אבל תראו לאילו אסונות היחס שאנחנו נותנים לחיילים, ובפרט לקרביים, גורם! והמציקים מקבלים ככה חיזוק חיובי - אתם יכולים אפילו לגרום למישהו להתאבד ולא יעשו לכם כלום.

      IP: 46.117.232.11 דווח על תגובה זו

    • לימור היקרה

      נועה, 17/05/12 14:22

      תשמעי אני רשמתי תגובה מקודם בחסוי ועכשיו אני רושמת את השם שלי ...
      אני מבינה מה קורה לךך את לא מבינה איך בכיתי ששמעתי מה שקרה אני כל כך רוצה לבוא לחבק אותכם עכשיו .
      איך אפשר לעשות כזה דבר לילד מקסים ?! , מה הוא עשה למישהו .
      אני מקווה שכל מי שעשה את זה שיקרה לו משהו שהוא הצטער עליו עד סוף החיים שלו ... :(

      IP: 79.183.212.199 דווח על תגובה זו

  • 71.

    מערכת רקובה...

    חני, 17/07/11 12:32

    בזמן השבעה הגיע לבית המשפחה ראש עיריית מעלה אדומים סיפרנו לו על האלימות בעירו ועל מקרה שהיה שבועיים לפני ההתאבדות באותו בית ספר : נערה מכיתה י''ב הוכתה ע''י תלמיד הוא הטיח את ראשה בגדר בית הספר הנערה נחבלה ודיממה אדון ראש העיר אמר כי הוא מקיר את המקרה מדובר בתלמיד מן השורה ,ודיבר בשיבחו של הנער לטענתו הנער פשוט איבד עשתונות כל המנחמים היו בשוק מה יש לומר הדג רקוב מהראש...

    IP: 77.127.251.217דווח על תגובה זו

  • 70.

    בני יקירי

    לימור מזרחי, 17/07/11 11:43

    אני קוראת את כל התגובות ונאנחת...
    תודה לכולם על החיבוק והמילים...
    אני רוצה לאמר לכם לפקוח עין..אם אצלי בבית זה קרה ...זה יכול לקרות בכל בית!לכל מי שחושב שעינינו לא היו פקוחות.... טועה!!! דוד-אל שלנו לא שיתף אותנו במסכת ההתעללויות שעבר...הוא אוים עי'' אותו ילד מפלצתי...ואותו ילד דאג לכך שדוד-אל יסלח לו בכל פעם בכדי שלא יהיה עניין...כל ההתעללויות התרחשו בשעות בי''ס ולא אצלנו כשהיה חוזר לבית.אכן דוד-אל שלנו לא דיבר ונכון הוא גם השתתף בשתיקה ...לצערי את מסכת ההתעללויות שמענו רק בזמן השבעה.אצל דוד-אל זה לא נגמר בבי''ס זה לא נגמר במכות, בהשפלות...ואני מוותרת לשתף אתכם בכל מה שעבר...לדוד-אל זה הגיע לביתו...ביתו מבצרו...כבר לא מבצרו..לשם הם הגיעו המתעללים הרעים...בפייסבוק..המשיכו להתעלל...ר ע י ם ...

    IP: 85.250.0.222דווח על תגובה זו

  • 69.

    לסדום נהיינו

    מזועזעת, 17/07/11 11:19

    מקרה מחריד, והאחראים שותקים.
    בורחים מאחריות.

    פני הדור כפני הכלב,
    ילדים ללא לב!!!

    IP: 79.176.24.63דווח על תגובה זו

  • 68.

    אות קין לבית הספר

    אמא מהמרכז, 17/07/11 11:18

    בושה למנהל, בושה למורים, בושה למערכת החינוך.
    גועל נפש של התנהגות, העיקר כל אחד מכסת''ח את השני.

    תחשבו שדבר כזה היה קורה לילד הקטן והמסכן שלכם!!!
    מזעזע ומצמרר.

    IP: 79.176.24.63דווח על תגובה זו

  • 67.

    לא מגיע להם פיצויים או קצבה ממשרד הביטחון? (ל''ת)

    ???????????????, 17/07/11 10:14


    IP: 109.160.144.88דווח על תגובה זו

  • 66.

    ילדים מתעללים בדרך כלל הם ילדים עם הערכה עצמית נמוכה.

    אמא, 17/07/11 10:07

    ילדים או מפונקים מדי או מוזנחים מדי.
    הורים צריכים לחנך את ילדיהם לקבל את השונה.
    מאחלת לאמא של דוד אל שתמצא נחמה.
    מחבקת אותך.

    IP: 109.160.144.88דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור מזרחי, 17/07/11 16:24

      תודה

      IP: 85.250.0.222 דווח על תגובה זו

      • ללימור מזרחי

        בתאל, 08/02/13 16:09

        אני רוצה לדבר איתך אל כמה דברים שקוראים לי
        בבית הספר.

        IP: 84.228.121.18 דווח על תגובה זו

  • 65.

    יחי החינוך החילוני!!! יחי!!! תמשיכו כך. (ל''ת)

    הרב אברהם אליצור, 17/07/11 02:27


    IP: 83.101.70.213דווח על תגובה זו

    • סליחה שאני הורס לך את החגיגה אבל גם אצלנו

      .., 17/07/11 10:13

      נכון שאין פייסבוק, אבל גם אצלנו יש תופעה של התעללות בילדים ע''י ילדים.
      כשהבן שלי הגיע לת''ת שלו כתלמיד חדש בכתה ג', ילדים הציקו לו. אבל אנחנו לא שתקנו. עשינו רעש גדול ערבנו את ההנהלה ואת הורי הילדים וזה פסק.
      כשילד מכתה ח' הציק לבן שלי ואז הסתבר שהוא מציק לכל מי שקטן ממנו בת''ת, תפסתי את הילד והזהרתי אותו שברגע שהוא יגע בו אני מגיש נגדו תלונה במשטרה. במיידי ההצקות פסקו. כשפעם נוספת אחרי כמה חודשים הוא הציק לו התקשרנו להורים והודענו להם שניפגש במשטרה. מאז זהו אין יותר הצקות.
      נכון שחלק מהמציקים לא חברים שלו וחלק דווקא הפכו לחבריו, בכל אופן האלימות נגדו פסקה.
      שבוע טוב

      IP: 109.160.144.88 דווח על תגובה זו

    • לא והדתי מעולה

      נופר, 18/07/11 00:17

      שומרים הכל בתוך הקהילה הכפייתית שלכם אדון הרב ''אליצור'' ומרביצים לבנות כי הן לא נראות לכם טוב לעין עדיף להיות חילנוי ומכבד כל אדם בדרכו שלו

      IP: 46.117.94.242 דווח על תגובה זו

  • 64.

    מנהל בית הספר - תפסיק להיות חלש ותוקיע את הילדים האלו מכם!!!

    אחד, 17/07/11 01:31

    אין להם מקום במסגרת חינוכית של משרד החינוך.
    יש להם מקום במסגרת שיקומית של השב''ס.

    IP: 84.229.187.141דווח על תגובה זו

  • 63.

    מזעזע , בלתי נתפס איך המפלצות האלה לא נענשו. זה חינוך

    לילי בלום, 17/07/11 01:12

    לאלימות. זה חינוך לכך שאפשר לפרוק את כל היצרים האפלים מבלי לשלם שום מחיר. אלה לא ילדים אלה בני שטן שצריך לסגור בבית הכלא לכל חייהם.
    לא מבינה מדוע ההורים לא הוציאו את הילד מבית הספר והגישו תלונה במשטרה על ההזנחה וחוסר האיכפתיות של הבית ספר הזה כשידעו שהוא עובר שם התעללות.

    IP: 87.68.86.227דווח על תגובה זו

  • 62.

    איך צה''ל שותק??. זה בית הספר שלו ! למה הוא לא מגיב???. (ל''ת)

    בת-שבע, 17/07/11 01:05


    IP: 84.109.200.204דווח על תגובה זו

  • 61.

    ככה גם נראית המדינה שלנו...

    מיכה, 17/07/11 00:27

    אנשים רעים בלי טיפה של תרבות ואנושיות!
    תת רמה... העונש צריך לבוא על ההורים שלא יודעים לחנך את הילדים. על בתי הספר שמעלימים עין ולא משתפים בשביל לא לעשות לעצמם שם רע
    ועל המתעללים צריך לבוא עונש מאסר בפועל!
    גועל נפש פשוט מה שהולך פה במדינה.

    משתתף בצער המשפחה.
    שלא תדעו עוד צער.

    IP: 46.117.178.59דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור מזרחי, 17/07/11 17:09

      תודה

      IP: 85.250.0.222 דווח על תגובה זו

  • 60.

    לפעמים עדיף להשאיר ילד בבית שלא יצא ללמוד

    נתיב, 16/07/11 23:50

    אותם חארות שעשו לו את זה ראוי שיחשפו את השמות שלהם ויחשפו את דף הפייסבוק שלו. וברגע זה לצוד את החארות שמתעללים בילד אחר.

    IP: 79.177.201.108דווח על תגובה זו

  • 59.

    צריך לשלוח את הנערים המתעללים למאסר עולם!!!!איך הם ישנים בלילה? (ל''ת)

    המום וכואב נורא, 16/07/11 23:40


    IP: 95.86.82.134דווח על תגובה זו

  • 58.

    לא מובן כלל איך הרשעים האלה לא נענשו. איזה מסר זה מעביר? שאפשר להתעלל

    ולהמשיך? גועל נפש של אנשים, בית ספר ומורים, 16/07/11 23:08

    ילד מסכן. כמה שהוא סבל. חבל.

    IP: 209.198.90.52דווח על תגובה זו

    • אם החינוך החילוני/נוצרי היה מתחיל ללמד את ערכי תורת משה רבינו,

      סתם אחד, 16/07/11 23:39

      אז אולי היה אפשר למנוע את המוות הבא.

      אף אחד לא אומר שבית הספר צריך לחנך להיות דתי - רק ערכי תורת משה רבינו.

      IP: 84.111.200.105 דווח על תגובה זו

  • 57.

    החינוך של הילדים המציקים היה על הפנים. בושה להורים שלהם (ל''ת)

    רון, 16/07/11 21:44


    IP: 76.93.23.150דווח על תגובה זו

  • 56.

    סדיזם-צריך למגר.התעללות בדונה-צריך לעקור-לחייב לעבוד עם חריגים!!

    איפה מנהל בית הספר???איפה הענישה של המתעללים?, 16/07/11 19:55

    הפייסבוק היה רק קצה הקרחון והקש ששבר את הנער האומלל.
    ההתעללות בו היתה מקיפה, ומתמשכת.
    איפה המנהל? היועצים? המחנכת?
    אחריי השבעה חזרו ללמד כאילו לא קרה כלום? מטורף לחלוטין.
    כמינימום, היה צריך לפרק תא הכיתה שלו לקבוצות-ולהצמיד תוכנית טיפולית צמודה ומסיבית לשינוי עמדות.
    הייתי מטילה על כל ילד בכיתה מפלצתית זו (מי שהתעלל, ומי שראה ושתק)-עבודת שירות ממושכת במוסדות לילדים חריגים ולבוגרים עם צרכים מיוחדים.
    לא הייתי מחזירה את שנה''ל למסלול למידה רגיל.

    IP: 84.111.132.209דווח על תגובה זו

    • אי אפשר להאשים את מי שראה ושתק

      ???, 17/07/11 13:34

      כולם ראו , וכולם שתקו .
      ידעתי וראיתי מה היו עושים לו בבית הספר , אבל שקראתי שתלו אותו על המזגן , שסיפרו אותו , שתלו אתו על הלוח ושהכניסו אותו לפח אני הייתי בשוק !!!!!!

      דודאל לא היה יום אחד שלא חשבתי עלייך ונזכרתי בך ....
      כל לילה מתפללת לעילוי נשמתך .
      תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים לעד .

      IP: 94.159.229.120 דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור מזרחי, 17/07/11 13:57

      וזה כל מה שבקשתי...

      IP: 85.250.0.222 דווח על תגובה זו

  • 55.

    למה האמא לא הלכה עם מאג לבית הספר? (ל''ת)

    המום, 16/07/11 18:43


    IP: 87.69.104.27דווח על תגובה זו

  • 54.

    .david zichrono libracha

    Elisheva, 16/07/11 17:50

    all this people that caused it will pay for it if they like it or not. their children will get to know about it their mom and grand parents and the place that they will work in. in the army and so on. this thing should not die. and david memory have to stay in front of us all the time. IT CAN HAPPEN TO ALL OF OUR CHILDRENNNNN.so parents make sure to keep and open your eye's to see what your children are doing and saying. I only hope this people will will not have 1 minute of peace for the rest of their life. and this is what is going to be. It is nothing to do with ASHCANAZI OR OTHER THAN THAT. it is ANASHIM STANEEM. they can be any body. ONLY if some body is different is does not matter. so let's not get into it. they are a bunch of FILTH AND THIS IS IT. Unfortunate we got this kind of people in the Jewish state. what to say to the parents , what can we say. lets hope they manage to stay with us for a long time to come. .

    IP: 124.168.120.6דווח על תגובה זו

  • 53.

    זאת לא תקלה מצערת החברים המתעללים כיוונו אותו להתאבד אמא יקרה משתתפת

    מלי, 16/07/11 17:49

    בצערך בית הספר בו למד בנך והחברים המתעללים אחראים למותו של בנך יקירך שאננו אתך

    IP: 84.229.38.248דווח על תגובה זו

  • 52.

    כל כך קשה ועצוב

    מעין, 16/07/11 17:42

    מפחיד אותי, בתור אמא בפרט ובתור אדם שחיי פה, שאנשים יכולים להיות כל-כך רעים. שעל גב של מישהו אחר, הם מבססים מעמד חברתי. אני בטוחה שהיום כל אחד מהם לא חיי בשקט עם עצמו. אבל זה לא ממש עוזר למשפחה שאיבדה את דוד אל, ובטח שלא לדוד אל עצמו. מקווה שלפחות נלמד מזה. שלא ניתן לבושה שדבר כזה קורה לקבור את הסיפור. לימור- חשוב שתמשיכי במאבק להנצחתו, לא רק עבורו, עבורך ועבור משפחתך, אלא עבור כולנו, כל מי שחיי בחברה שאסון כזה יכול להתרחש בה!!! בהצלחה.

    IP: 87.69.220.180דווח על תגובה זו

  • 51.

    נוער מטופש, מרושע ללא ערכים וכבוד לשונה מהם

    אלמוג, 16/07/11 16:01

    לילדים האלה הייתי ממררת את החיים. למנהלת בית הספר הייתי ממררת את החיים גם. ילדים יכולים להיות רעים ומרושעים שמישהו לא מתאים לאמות המידה המעוותות שלו. ההורים של הילדים האלה חייבים להתעורר, ואם עדיין לא מאוחר להפוך מפלצת לאדם אנושי, זה הזמן שלהם.כואב לי הלב על הילד ועל אימו. הילד היה חלש ורגיש והתלמידים נצלו את זה.הגלגל מסתובב. עונשם יגיע באיזה יום. אולי אם יבקשו סליחה ומחילה וישנו את דרכיהם, העונש יפסח מעל ראשיהם או שיהייה פחות חמור.

    IP: 84.228.3.132דווח על תגובה זו

  • 50.

    איפה המורים, המנהל, אורט? זה מקרה זוועתי, מישהו חייב לתת את הדין (ל''ת)

    מזעזע, 16/07/11 15:30


    IP: 84.114.185.125דווח על תגובה זו

  • 49.

    מאחלת גיהנום עולם לנערים המתעללים.

    אמא חיפאית, 16/07/11 14:54

    אין לי מילים.
    אוכל רק לאחל גיהנום עולם לנערים המתעללים, בפרט אלה שממשיכים להתעלל (דבריי אינם מתייחסים למי שנחרד ממעשיו ואכול חרטה).

    בית הספר החליט שלא להענישם, כדי ''שלא יפגעו בעצמם''?! למי אכפת מה עושה לעצמה מפלצת חסרת צלם אנוש? ואיך יפגעו בעצמם אם אין להם שום חרטה? נשמעים כמו יצורים עם עור של אדם, שיער של אדם, אבל בפנים יושב איזה חייזר קר כקרח שלא קשור בשום צורה למין האנושי.

    הנחמה היחידה היא, שלא לנצח יישארו בחממה המטומטמת של משרד החינוך.
    ברגע שיגיעו לגיל 18 וימשיכו במעשיהם...הם יידהמו לגלות שאף אחד כבר לא מתפלסף על ''נפשם הרכה''. הצבא או המשטרה יעיפו אותם לכלא (גם עבריין שמאיים להתאבד, נכנס לכלא - עם שמירה).

    IP: 109.64.4.18דווח על תגובה זו

  • 48.

    אותו דבר כרגע בתיכון הבשור בנגב לפני 15 שנה

    אל תשכחו את ד', 16/07/11 14:53

    שידור חוזר של מה שקרה בהבשור.
    ד' היה ילד דחוי חברתית שהושפל ללא הרף עד שנשבר והתאבד. גם אז כמו היום לא נעשה שום דבר נגד אלו שרדפו אותו.
    כל הכבוד ללימור מזרחי - לכי עם זה עד הסוף.
    יש לפרסם ברבים בעמוד הפייסבוק את שמות המתעללים לדיראון עולם.

    IP: 85.65.220.78דווח על תגובה זו

  • 47.

    שימו לב שהוא מזרחי, והם מן הסתם אשכנזים (אשכנז היתה מדינה בגרמניה).

    אבי צנעני, 16/07/11 14:49

    אולי השפלות ומעיכת החלש הם חלק מהתרבות המערבית או הגרמנית (כי הגרמנים בייחוד מתמחים בזה, אולי בגלל רגשי נחיתות שלהם, הם צריכים לדרוך על מישהו כדי להרגיש גבוה) אבל אפשר גם אחרת.

    IP: 219.136.71.5דווח על תגובה זו

    • אני לא יודע איפה אתה חי אבל אצלנו אף אשכנזי לא מסוגל להתעלל במזרחי... (ל''ת)

      צ'רלי מקרית אתא, 16/07/11 20:48


      IP: 24.24.178.63 דווח על תגובה זו

    • אתה גזען חולני. אני משוכנעת שהמפלצות האלה היו מעדות

      לילי בלום, 17/07/11 01:16

      שונות כולל מזרחים. סדיזם ורשעות אינם נחלת עדה מסוימת.

      IP: 87.68.86.227 דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור מזרחי, 17/07/11 13:53

      שלום אבי..אתה באמת מאמין במה שכתבת???
      בחברה הזאת הישראלית ישנם ילדים שהוריהם ממוצאים שונים...לא מסוג אחד...מה הקשר? המוצא????

      IP: 85.250.0.222 דווח על תגובה זו

  • 46.

    תתביישו לכם, ה''ילדים'' החולרות והמערכת עצמה (ל''ת)

    לכו לעזאזל, 16/07/11 14:44


    IP: 93.173.137.219דווח על תגובה זו

  • 45.

    תתבעי את מנהל בית הספר ואת הורי הילדים

    סיגל, 16/07/11 14:19

    תביעה כזו תאלץ להביא את המנהל המנוול לבית המשפט ואז תביאי עדים שיוכיחו שהוא ידע על ההתעללות. תביעה כזו תביא להד ציבורי ויפטרו
    את עושה העוולה הזה שמגיע לו שיתעללו גם בו
    (סופר את מספר ההתאבדויות אצלו בבית הספר?)
    פטאתי ומראה שאכפת לו רק התפקיד שלו.

    וכן שיעלו את הילדים המתעללים לדוכן. בוא נראה כמה חזקים הם יהיו מולנו ולא מול ילד אחד חלש ונמוך.
    לתבוע מהר ועכשיו! גם אם לא תזכי זה יהיה עונש למנהל

    IP: 79.176.115.112דווח על תגובה זו

  • 44.

    מקווה שהמשפחה הזו תזכה לימים טובים. ושהנשמה של הילד

    אחת שיודעת, 16/07/11 13:57

    מתוק דוד אל תזכה לנוח עכשיו.
    ולמתעללים- כולי תקווה שתסבלו כל חייכם- אתם והוריכם- מקוו שגם אתם ההורים של המפלצות קוראים את התגובות ויודעים שכל כך הרבה אנשים מייחלים לכם ר ק רע!

    IP: 188.64.200.5דווח על תגובה זו

  • 43.

    לפרסם את שמות המפלצות כדי שהחברה תדע להקיא אותם (ל''ת)

    ותיק במשטרה על התעללות - די לטיוח, 16/07/11 13:42


    IP: 212.150.146.204דווח על תגובה זו

  • 42.

    הנשמה שלו תרדוף אותם....כל חייהם....של כל אלו שהתעללו בו... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 16/07/11 13:02


    IP: 91.135.102.195דווח על תגובה זו

    • המצפון שלהם ירדוף אותם כל חייהם! בין אם ירצו ובין אם לאו

      אני, 16/07/11 15:27

      אני מאחלת לנשמה שלו שתנוח ולא תרדוף אחרי אף אחד ותתייסר. נשמע ילד טוב שלא עשה רע לאף אחד, הילד הזה הוא השיעור של החלאות האלה שהתעללו בו!

      IP: 77.126.143.16 דווח על תגובה זו

      • כלל לא בטוח שלמפלצות האלה יש את הדבר הזה שנקרא מצפון (ל''ת)

        לילי בלום, 17/07/11 01:17


        IP: 87.68.86.227 דווח על תגובה זו

      • גם בלי שתאחלי את זה,זה מה שיקרה. (ל''ת)

        אדם, 17/07/11 02:56


        IP: 89.138.140.69 דווח על תגובה זו

      • השם אמר לקין,דמי אחיך זועקים מן האדמה,הנרצח או זה שגרמו לו להתאבד יפגע

        אדם, 17/07/11 02:58

        יש לו את היכולת לפגוע בהם ובבני בניהם עד עולם.

        IP: 89.138.140.69 דווח על תגובה זו

  • 41.

    כל מה שאת אומרת נכון - אבל

    הילה, 16/07/11 12:14

    הילדים רעים וישארו רעים, חינכו אותם גרוע, המנהל הוא איש קטן ועלוב נפש - וישאר כזה, אבל לצערי לנו, בתור הורים יש אחריות על מה שקורה לילדים שלנו, לחזק אותם , להעלות להם את הביטחון העצמי גם עם המוגבלות שלהם.
    יש ילדים בלי מוגבלות שמתעללים בהם בגלל שאין להם ביטחון עצמי מהבית.
    אני מאחלת לכל מי שהתעלל בילד חיים ארוכים וגרועים מאד, שלא ידע יום אחד של אושר, ולהורים שקוראים את הכתבה - שימו לב למצוקות של הילד והעזרו באנשי מקצוע אם יש צורך, אל תיבנו על המערכת שתטפל בבעיות

    IP: 79.180.35.222דווח על תגובה זו

  • 40.

    מזל שהייתי ילד חזק, אחרת היו עושים לי את אותו הדבר.

    ישראלי לשעבר, סקנדינביה, 16/07/11 12:12

    צורה למדינת ישראל

    IP: 94.101.2.130דווח על תגובה זו

    • גם בזה תשתמש כדי להשמיץ את המדינה? בסקנדינביה אין אלימות? (ל''ת)

      צורה לך, טיפש., 16/07/11 23:05


      IP: 209.198.90.52 דווח על תגובה זו

    • האם יש לך אומץ לספר בסקנדינביה שאתה ישראלי?

      נתיב, 16/07/11 23:52

      מידיעה אני יודע שהערבים שם יטפלו בך טוב ככה שעוד תתגע לחזור לפה

      IP: 79.177.201.108 דווח על תגובה זו

  • 39.

    במדינה מתוקנת כל המעורבים במיוחד הילדים היו נישפטים. אך באנרכיה שאצלנו (ל''ת)

    לא המשטרה ולא הפרקליטות המאוסה עושים משהו למיגור ה, 16/07/11 12:12


    IP: 109.67.31.94דווח על תגובה זו

  • 38.

    להוציא את פייסבוק מחוץ לחוק!

    רצון העם, 16/07/11 12:09

    מעבר לשימוש שלו להסתה, הוא מביא לאובדן הכנסות למשק עקב בזבוז זמן בגלישה בו במהלך שעות העבודה.

    IP: 77.127.180.31דווח על תגובה זו

    • הוא לא מביא לאובדן הכנסות במשק...ממילא במשרדים הממשלתיים לא עובדים.. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 16/07/11 12:59


      IP: 91.135.102.195 דווח על תגובה זו

  • 37.

    מנהלי בתי ספר לא עושים כלום.לא רוצים יגידו הבית ספר שלו עבריינים. (ל''ת)

    גם לא מוכנים להתלונן למשטרה., 16/07/11 11:41


    IP: 84.109.2.198דווח על תגובה זו

  • 36.

    ישראל במיטבה (ל''ת)

    ניר, 16/07/11 11:36


    IP: 87.68.28.24דווח על תגובה זו

  • 35.

    ילדים עלובי נפש (ל''ת)

    הילדים המתעללים, 16/07/11 11:20


    IP: 93.172.123.215דווח על תגובה זו

  • 34.

    יהי זכרו ברוך . (ל''ת)

    מימי, 16/07/11 11:08


    IP: 109.64.194.45דווח על תגובה זו

  • 33.

    מאחל לך רק טוב ומתשיכי להיות חזקה למען משפחתך

    נועם, 16/07/11 11:07

    רמת החינוך בארץ היא מהירודות בעולם
    וזה רק מתדרדר
    הורים תשקיעו בילדכם

    IP: 87.68.75.12דווח על תגובה זו

  • 32.

    אין מצב שכל הגורמים לא יבואו על עונשם,

    אני ,שאיכפת לי..., 16/07/11 11:05

    מספיק ודי לטאטא מתחת לשטיח, כך מגדלים חברה חולה. כפי שאנו רואים היום,
    אותם נערים חסרי לב, יגדלו ויהפכו עוד גורם חולה בחברה,ולא רק...גם יפיצו וירוסים שכאלה לכל עבר,
    אלו אנשים חסרי לב וחסרי חמלה לאנושות כולה,עופות דורסים שדורסים את כל העומד בדרכם,והמגוננים עליהם,גרועים מהם,
    יש להביאם על עונשם,וכך ללמד את האחרים,

    IP: 84.228.240.110דווח על תגובה זו

  • 31.

    ל - 23, ניראה כי אתה מגונן על מישהו? זה לא חינוך

    אני שאיכפת לי., 16/07/11 11:01

    אין מצב שנערים אלו לא יבואו על עונשם,
    די ומספיק לגונן על פושעים,שרק הולכים וגדלים והופכים למיפלצות,
    גם בבגרותם יהיו חסרי רחמים על הזולת.
    יש להביאם על עונשם,נקודה.

    IP: 84.228.240.110דווח על תגובה זו

  • 30.

    קראתי ובכיתי. למה המפלצות לא נענשו? זה לא יאומן

    נטע, 16/07/11 10:50

    הם לא חיות טרף כי חיות טרף לא פועלות מתוך אכזריות. מדובר בחבורה של מפלצות, יצורים בדמות אדם. חייבים לפרסם את השמות שלהם ולדאוג לעונש מתאים. פשוט אי אפשר להשלים עם חוסר הצדק הזה. ילדות יכולה להיות סיוט שאי אפשר לעמוד בו. הילדות שלי היתה סיוט אבל מה שדוד אל עבר היה גיהנום. הנבלות חייבים לתת את הדין. שום עונש שיקבלו לא יהיה מספיק חמור אבל לפחות שיענשו.

    IP: 85.250.140.39דווח על תגובה זו

  • 29.

    רואה והמומה

    אמא וסבתא, 16/07/11 10:45

    זה לא האינטרנט ולא פייסבוק. - אל תיצמדו לעובדות הלא נכונות, אלו הם המוני הילדים והנוער בארצנו , המתחנכים בבתים של הורים שעשו ילדים אבל אין להם שכל לגדל אותם, אין להם כח לגדל אותם,לא משקיעים בחינוך ובערכים, הורים פרימיטיבים = ילדים פרימיטיבים = מדינה פרימיטיבית. 

    IP: 79.180.53.19דווח על תגובה זו

  • 28.

    רק חינוך דתי לא קיצוני וחזרה ולו מעט לתורת משה רבנו (ל''ת)

    קובי, 16/07/11 10:43


    IP: 46.120.101.195דווח על תגובה זו

    • העבריינים הכי גדולים הם הדתיים לייט - חפש באומן!

      אלון רוזן, 16/07/11 14:16

      אז שלא יעבדו עליכם...!

      חנכו את ילדיכם לדרך ארץ - אבל ותרו על הדת.

      ככה ילדיכם יגדלו להיות גם בני אדם וגם דמוקרטים וחופשיים, ללא כבלים מיסטיים
      שטותיים.

      IP: 80.230.62.246 דווח על תגובה זו

    • מספיק כבר עם השטויות על חינוך דתי

      הבןבן , 16/07/11 14:26

      אין מספיק רבנים בישיבות המטרידים מינית את חניכהם?

      IP: 90.170.184.55 דווח על תגובה זו

  • 27.

    משרד...

    חיזר, 16/07/11 10:36

    אל תצפי לצערי לתגובה ממשרד ללא חינוך ובטח לא ממשרד ביטחון המשכורת.
    עד שלא תגיעי לתקשורת ו/או לבתי משפט לא יזוז דבר. חבל! אל תבזבזי כוחות על ריק. תתחילי לפעול בדרכים שבני אדם רעים פועלים.
    עו''ד וחבר כתב בעיתון אפילו מקומי.
    בהצלחה.

    IP: 85.65.117.44דווח על תגובה זו

  • 26.

    אמא יקרה

    אסי שמואלי, 16/07/11 10:22

    איני יודע מה שם בעולם של מעלה, אך אם הוא קיים איני רואה בעייה שילד רגיש ומיוחד, נצר למשפחה אצילית, יעבור את הסף.
    אני בטוח שגם המאבטח הכי קשוח והכי מפחיד לא יקפיד בסלקציה , עת ילדך היקר יאמר לו:'' עברתי מספיק בגיהנום של מטה, עם בני האדם הרעים ועכשיו זמני לנוח וליהנות מכל הטוב שמגיע לאנשים טובים''....
    היי בטוחה שאלה שבגדו בו, וגם אלה שהתעללו בו, יבואו על עונשם- אין אחרת!
    זקפי ראשך, היי שם עבור ילדייך ובעלך, תפילה עימי שהחיים יחייכו כבר אליך.

    IP: 85.64.243.26דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור מזרחי, 17/07/11 13:43

      תודה אסי...אמן

      IP: 85.250.0.222 דווח על תגובה זו

  • 25.

    עצוב............ (ל''ת)

    גולן, 16/07/11 10:21


    IP: 46.117.205.34דווח על תגובה זו

  • 24.

    זה מה שגורם החינוך הנוצרי של החילונים.

    יהודי, 16/07/11 10:07

    חינוך נוצרי, חסר ערכים יהודיים.
    הערכים היהודיים נכתבו בדם - נגד שחיתות, נגד רוע - אם אתם רוצה שילדיכם יזרקו אתכם מהבית כדי לקחת את הבית כשתהיו חלשים - שלחו אותם לחינוך החילוני/נוצרי.

    IP: 80.230.88.89דווח על תגובה זו

    • חינוך חסר ערכים

      ליאורה, 16/07/11 10:49

      נכון. הערכים היהודיים נכתבו בדם. למשל, הילד החרדי לייבי שנרצח בברוקלין בידי יהודי חרדי. למשל המלחמות המטורפות במאה שערים. ועוד ועוד ועוד.

      IP: 109.186.63.221 דווח על תגובה זו

      • בתור חילוני, חבל לנו להשוות בין חינוך ואתיות של הכיפות הסרוגות לבינינו (ל''ת)

        חילוני, 16/07/11 19:51


        IP: 84.228.130.57 דווח על תגובה זו

    • לא החינוך הדתי עושה אפליה בין ספרדים לאשכנזי ם (ל''ת)

      זה טוב יותר אה??, 16/07/11 11:06


      IP: 109.64.194.45 דווח על תגובה זו

    • מה קרה לילד לייבי בניו יורק מי הרוצח איזה חינוך הוא קיבל (ל''ת)

      ש מאה שעריים, 16/07/11 12:48


      IP: 87.69.195.48 דווח על תגובה זו

    • ולמה אתה כותב בשבת תגובות נגד החינוך החילוני? (ל''ת)

      רב פקד ג'ורש , 16/07/11 14:03


      IP: 109.67.25.204 דווח על תגובה זו

      • אני יהודי - לא אמרתי שאני דתי.

        יהודי, 16/07/11 23:26

        לא אמרתי שאני מסכים עם כל אורח החיים של החברה הדתית אבל יש לכם, החילונים, בעלי החינוך הנוצרי, הרבה מאוד מה ללמוד מהחינוך הדתי.

        כן, יש בעיות בכל חברה, גם בחברה הדתית, אבל אתם צריכים להבין שהתרבות היהודית - היא תורת משה רבינו, היא תרבות שמקיימת חברה אנושית אלפי שנים בלי שחיתויות, בלי רוע.

        אתם רוצים קפיטליזם? רוצים נצרות/חילונות? זה המחיר. בני נוער חסרי כל ערכים שסביר להניח אפילו לא מרגישים שום אשמה על מות הנער (שמעתם על ''ואהבת לרעך כמוך''? הכלל הגדול הזה בא ללמד אתכם לא להתייחס לאנשים ברוע כזה שגורם להם לרצות למות).

        בקיצור - גועל נפש אחד גדול.

        IP: 84.111.200.105 דווח על תגובה זו

  • 23.

    הילדים שהציקו לו לא אשמים!!

    דג, 16/07/11 09:51

    כולם מציקים לכולם, אבל אף אחד לא מתאבד בגלל זה. אפילו אם זה נראה כאילו ההתאבדות היא בגלל שהציקו למישהו, זאת אף פעם לא יכולה להיות הסיבה.

    אם תסתכלו על מה שכתוב שקרה - הילדים הציקו לו, אבל הוא לא עשה כלום. לא החזיר להם, לא התלונן, אפילו לא ניסה לעבור למקום אחר.
    משהו מנע ממנו לעשות את זה, סביר להניח שהיו לו בעיות נפשיות שהקשו עליו להתמודד עם אותם ילדים והבעיות האלו הן הגורם האמיתי.

    IP: 109.253.54.120

    • כולם מציקים לכולם? תגידי את קראת מה עשו לו? (ל''ת)

      יעל, 16/07/11 10:44


      IP: 89.139.12.108 דווח על תגובה זו

    • הלוואי וזה יקרה לבן שלך? (ל''ת)

      אתה מנוול גדול, 16/07/11 11:45


      IP: 109.226.14.19 דווח על תגובה זו

    • אנשים טפשים וחסרי רגש

      יוסי, 16/07/11 11:54

      הבעיה דג טפש שכמוך היא המצאותם של אנשים חסרי רגישות ואטומים כמוך שתגובתם היא תגובה נואלת המעידה על רפיון שכל ורגש. פחדן שכמוך הייתי מצפה שלפחות תזדהה בשמך האמיתי . לאמא היקרה תנוחמי משמיים. אני כמחנך קיימתי שיעור חינוך בכיתתי בפרשת ההתעללות בבנך ואמשיך לעסוק בסוגיה זו ככל שאוכל. מחזק אותך.

      IP: 109.160.147.144 דווח על תגובה זו

    • סביר להניח שלך יש בעיות נפשיות. (ל''ת)

      יהונתן,ירושלים, 16/07/11 13:53


      IP: 79.179.35.61 דווח על תגובה זו

    • הלואי שלך יציקו ככה

      רב פקד ג'ורש , 16/07/11 14:09

      מגיע לך על התגובות שאתה כותב. אני רק מבקש ממך שתישאר בחיים.

      IP: 109.67.25.204 דווח על תגובה זו

    • דג רקק טיפש ולא מבין, איך אתה מעז בכלל?

      משחק אותה פסיכולוג, 16/07/11 14:55

      האמא של הילד מאוד מתונה בדבריה , במקומות אחרים אולי זה היה נגמר אחרת,
      וכל הכבוד לאוהדיי מכבי חיפה שמזכירים אותו

      IP: 93.172.112.156 דווח על תגובה זו

    • אתם יכולים לכעוס עלי כמה שבא לכם, אבל בסופו של דבר אני צודק.

      דג, 16/07/11 15:23

      אם נגיד היו מענישים באופן קשה את הילדים שהציקו לו, אתם באמת חושבים שזה היה מונע את המקרה הדומה הבא?
      איך בדיוק אפשר להגן או לעזור למישהו אם הוא אפילו לא אומר שיש לו בעיה?
      אתם כותבים שאני מנוול ורשע, אבל אתם אלו שמתפוצצים משנאה ורוצים לראות דם ונקמה.
      אתם שוכחים מילדים שיכולים להיות באותו מצב,
      העיקר לרצות את רגשות הנקמה שלכם.

      IP: 109.253.54.120 דווח על תגובה זו

      • הזבל של האנושות... עיזבו. אל תתייחסו אליו ! (ל''ת)

        אורית11 , 16/07/11 21:13


        IP: 87.69.110.194 דווח על תגובה זו

      • אתה לא רשע אתה סתם אידיוט שאולי מקורב לאחד מהחברה האלה

        נתיב, 16/07/11 23:55

        ורגשות נקם כל עוד הם מתועלים לכוון הנכון הם לאו דווקא שליליים.

        IP: 79.177.201.108 דווח על תגובה זו

      • העולם לא פשוט כמו שנדמה לך

        TBH, 18/07/11 06:48

        כשילדים ''מחנכים'' בהתנהגות או ע''י אלימות את הילד שהוא נחות, מושפל, אפס - הוא מתנהג בהתאם.

        כשהילדים האלו הם רוב או כל העולם החברתי של הילד, ודאי וודאי שבזמן הלימודים כמה שעות כל יום, זה מחלחל. הוא לומד שלא לדבר. להתכנס בעצמו ולשתוק.
        ֿ
        כהוכחה, הילדים האלו היו חברים שלו בפייסבוק (אחרת איך כתבו לו על הקיר?) - מי יוסיף את אלו שמציקים לו? רק מישהו מיואש, מושפל, שלא יודע או יכול אחרת.

        אז אתה עוד מפיל עליו את האחריות של הדיווח?

        IP: 46.117.232.11 דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור מזרחי, 17/07/11 13:41

      ממש ממש חבל שראיתך כ''כ מצומצמת! הלוואי שהייתה בת את היכולת להבחין בין הדברים

      IP: 85.250.0.222 דווח על תגובה זו

    • הפוך גוטה הפוך

      מאיה, 17/05/15 19:29

      רגישות ישנה בכל מקום , וילדים שאינם מפלצות יודעים לזהות במי מותר להתגרות ולמי להניח, ילדים שחונכו להיות בני אדם ולא מפלצוץ יודעים מתי הם עברו את הגבול

      ילד שנמצא בסיטואציה בה הוא מתעלל בחלש ממנו עד זוב דם ולא מרפה הוא זה הלוקה בנפשו והוא זה הנדרש לטיפול

      עולם מושגים מעוות כמו שלך מתאים אולי לסוואנה בה האריה חזק מהאילה אבל לא לחברה אנושית מתקדמת

      חוסר היכולת שלך להפגין חמלה מינימלית מציע שאולי אתה בעצמך אילה חלושה שמנסה להעמיד פני אריה


      IP: 192.114.23.210 דווח על תגובה זו

  • 22.

    מנהל בית הספר + הילדים =גיהנום

    אחיטופל, 16/07/11 09:50

    ואם לא הממסד הדפוק שרק ציונים בליבו שולח אני את המנהל לכלא כי אין דבר כזה שלא ידעו או ראו או שמעו הכל למען זה שבבית סיפרו אין אלימות ודבר אחרון לאותו מנהל את שלך תקבל מלמעלה מבורא עולם הוא לא שוכח ולמשפחה מה שנותר לי לכתוב שלא תדעו עוד צער ושתאבקו למען דוד כי המדינה הזאת הולכת לאבדון

    IP: 77.124.243.35דווח על תגובה זו

  • 21.

    ז''ל. צריך בי''ס ברמה גבוהה יותר ועם ערכים. האלימות היום מסוכנת (ל''ת)

    זה פושה בכל החברה: אלימות כולל מילולית, 16/07/11 09:40


    IP: 31.210.179.112דווח על תגובה זו

  • 20.

    מזעזע. זה לא המקרה היחיד של אלימות במדינה ובבי''ס-ואף אחד לא (ל''ת)

    מפסיק. קחי עו''ד שיתבע אישית כל אחד מהמעורבים וסגל, 16/07/11 09:38


    IP: 31.210.179.112דווח על תגובה זו

  • 19.

    אלימות מילולית ופיזית זה משהו שלצערי קיים בבית הספר (ל''ת)

    כבר 15 שנה...חבל שלא מטפלים בנושא., 16/07/11 09:33


    IP: 76.89.128.18דווח על תגובה זו

  • 18.

    בתי ספר צבאיים ביחס לבית ספר זה כמו מוזיקה צבאית ביחס למוצרט

    טכני, 16/07/11 09:18

    מכיר את הטכני וחימוש הם דור וחצי אחרי שאר המערכת בכל הקשר ובעיקר בנוגע לטיפול בצרכים של ילדים עם בעיות. זה עולם של מורים אשר הם בדרג הנמוך ביותר של הוראת המקצועות הטכניים בחיל שיש בו הרארכיה מפחידה בין מעמדות מקצועיים. אז למה מצפים. חולדאי וחופרי הטייסים שניהלו בתי ספר והפכו ראשי ערים לא באו ללמד ולנהל את בתי הספר התיכוניים הצבאיים מקצועיים. אלו מקומות של שוליים שיש במעטפת של התמיכה העירונית בנוער מוסדות ותכניות הרבה יותר טובים. במקום הנצחה לא לשלוח לשם ילדים. השוק יביא אותם להשתפר או שיסגרו. היעדר התגובה של חיל אוויר לא מוסיף כבוד לחיל בו שירתתי.

    IP: 212.235.80.26דווח על תגובה זו

  • 17.

    אחד שלומד בטכני ...

    TM, 16/07/11 09:14

    המסגרת הצבאית היא סתם. המפקדים והמדריכים לא מטפלים בבעיות משמעת כלל.
    הכל רק איומים ואין מעשים.

    IP: 46.117.181.159דווח על תגובה זו

  • 16.

    קשה לומר זאת אבל צריך ללמד גם הורים לקלוט מצוקות של ילדיהם החוזרים מבי

    ריאליטיפריק, 16/07/11 08:57

    מבי''ס, כי ידוע שילדים הם עם רע, אני אישית סבלתי המון בבי''ס,מסיבות שונות, ולעיתים המורים שיתפו פעולה עם הילדים שירדו לחיי אבל בבית ,ההורים,מצפים ממך להתמודד עם הסביבה,ולא מבינים שזה לא פשוט.אני את הטראומות גורר עד היום,30 שנה אחרי.

    IP: 84.229.205.161דווח על תגובה זו

  • 15.

    לחקור ולמצות את הדין עם כל האחראים מהמבוגרים ועד הנערים!!!

    גליל עליון, 16/07/11 08:44

    על האמא לפנות למבקר המדינה,לרמטכל ולשר החינוך בכתב ולהגיש תלונה במשטרה!!!!!. שיהיה חקירה,טיפול והעמדה לדין של כל מי שאחראי. עצם זה שהדבר נעשה בין כותלי בית הספר תקופה ארוכה וההנהלה והמורים לא ראתה/ידעה זה חמור ואם ידעו ולא טיפלו זה חמור ואם שאר החברים לכיתה ידעו ולא אמרו דבר זה חמור שבעתיים .יש כאן כישלון מערכתי חמור.היום זה הילד שלה מחר זה הילד שלנו. זה הנוער של היום ששונא ודוחה כל מה ששונה ממנו!!!ללא ערכים,ללא סולדריות,ללא פירגון וללא קבלת האחר.

    IP: 212.199.156.66דווח על תגובה זו

    • מסכים עם מה שכתבת

      זאב, 16/07/11 12:39

      מסכים עם כל מילה שכתבת .תנחומיי למשפחה ,

      IP: 46.120.34.255 דווח על תגובה זו

    • צודק בהחלט. (ל''ת)

      לילי בלום, 17/07/11 01:27


      IP: 87.68.86.227 דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור מזרחי, 17/07/11 13:38

      תודה

      IP: 85.250.0.222 דווח על תגובה זו

  • 14.

    זוועה

    יעל, 16/07/11 08:41

    תנוחמי מהשמיים.
    ה' רואה הכל ואותם רוצחים
    ומשפחותיהם עוד יקבלו את עונשם
    אמן.

    IP: 192.116.127.250דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור מזרחי, 17/07/11 13:35

      תודה

      IP: 85.250.0.222 דווח על תגובה זו

  • 13.

    לימור יקרה, שולחת לך חיבוק וחיזוק

    יעל, 16/07/11 08:37

    חינוך ההורים היום רדוד, נטול ערכים ומוסר, שמדרדר את החברה שלנו לתהומות.

    יש לפעול בנחישות כנגד הפוגעים ומעלימי העין.

    הרצון שלך להנציח את בנך, הוא עבודת קודש למען חברה מתוקנת.

    בהצלחה,
    יעל

    IP: 85.250.179.218דווח על תגובה זו

  • 12.

    לדעתי בית הספר אשם ויש לסגור אותו לאלתר ולבדוק מי העלים עין (ל''ת)

    יהיה זכרו ברוך חזקי ואמצי, 16/07/11 08:29


    IP: 50.131.46.68דווח על תגובה זו

  • 11.

    זה לא יעזור לכם הרבה ..ילד כאפות או ילד שכולם מציקים לו היה ותמיד יהיה

    קובי, 16/07/11 08:24

    הבעיה שהקידמה פשוט חידדה את זה הכול יותר נגיש ..והכול יותר מכוער ..מה המבוגרים לו מנצלים את הקידמה לליכלוך שלהם ..תיראו מה קורה למשפחות..מה קורה בצ''אטים כמה בגידות בגלל פנטזיות וליכלוך ..ואתם מאשימים את הילדים ?מתי שיש טרגדיה אזי כולם רוצים פתאום להיות אזרחים טובים אבל אחרי שעה או בכלל ..
    טוב נו החיים חייבים להמשך..ואתם מלינים על הילדים מקרה מצער נשמתו עדן (תבינו החברה מקולקלת מהיסוד כי שכחנו משהו )

    IP: 46.120.101.195דווח על תגובה זו

  • 10.

    מה שעשו לדוד-אל מזרחי זו אלימות ! ויש להעניש על כך ! (ל''ת)

    אלימות באינטרנט, 16/07/11 07:33


    IP: 217.132.204.243דווח על תגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      ענישה מגנה על החברה מאלימות, 16/07/11 09:40


      IP: 31.210.179.112 דווח על תגובה זו

  • 9.

    כואב ללא נשוא ....המנהל והמורה חייבים ללכת הביתה הם מעלו . (ל''ת)

    מאוד כואב ., 16/07/11 07:10


    IP: 84.228.101.38דווח על תגובה זו

  • 8.

    yehi zichro baruch, so sad... (ל''ת)

    red, 16/07/11 07:02


    IP: 24.215.251.173דווח על תגובה זו

  • 7.

    ==לבי לבי עם האם האומללה

    קוורטי, 16/07/11 07:02

    ילדים בגיל ההתבגרות יכולים להתנהג כמו חיות טרף. כאשר הם מאתרים ילד חריג, בגלל גובהו הנמוך, בגלל לקות כלשהי, בגלל מראה חריג, הם יכולים להתנפל עליו כמועדת זאבים ולמרר את חייו. בלי רחמים, בלי חמלה, בלי שיקול דעת. חובטים בו פיזית ונפשית יום יום, שעה שעה. בשבילם, ערלי הלב, זה דחקות וצחוקים וכאלה, בשביל הילד החריגף אלה דקירות ישירות בליבו. הם הולכים הבייתה זחוחי דעת ומבסוטים והוא צובר עוד ועוד מרירות ויאוש ומואס בחייו. הוא שותת דם, מתייסר ובוכה במסתרים. מנסה להסתיר את מצוקתו אבל מצבו הנפשי הולך ומתדרדר. אינני ודע איך מתמודדים עם תופעה נפוצה זו. חבורה של ''נבחרים'' מתקבצת סביב ''מלכת הכתה'' או ה''גבר של הכתה'' ומתנהגת כמו כנופייה של בריונים כלפי הקורבן החלש. מוטלת חובה על מחנך/ת הכתה לזהות את התופעה בעוד מאד. ההורים שמזהים מצוקה אצל הילד, לא יכולים בדרך כלל לסייע. הילד או הילדה מתעטפים בקליפה של הגנה ואינם מאפשרים חדירה לנבכי נפשם. אולי פתיחת הנושא לדיון ולשיחה והסברה בשעורי חברה תציף את גודל הבעיה ותשקף לזאבים צמאי הדם, את פרצופם המכוער.
    אמא יקרה, אין לך ממי לתבוע את עלבונך. רק להביא לתודעת הציבור

    IP: 58.9.56.53דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור מזרחי, 17/07/11 13:20

      תודה רבה

      IP: 85.250.0.222 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מדוע אתם לא מפרסמים את תגובות של אנשים שסיפור זה קורע את לבם,איך אפשר (ל''ת)

    חייבים להעניש את כל אלו שכתבו דברים שפגעו בילד, 16/07/11 05:51


    IP: 24.200.59.177דווח על תגובה זו

  • 5.

    החברה הישראלית הפכה לחברה ששונאת את השונה באופן קיצוני .. (ל''ת)

    רועי, 16/07/11 05:40


    IP: 79.178.13.131דווח על תגובה זו

    • ואם תשים לב טוב, אז גם המתנחלים נכללים בקטגוריה הזו

      שנאה עצמית, 16/07/11 08:34

      השנאה העצמית נובעת בעיקר בזרם החילוני (שאני שייך אליו).

      יש כלפי המתנחלים אותה שנאה כלפי האחר...הייתי אומר שאפילו סוג של אנטישמיות.

      IP: 79.180.20.107 דווח על תגובה זו

      • ילד התאבד וגם את זה אתם מנצלים לתעמולה, אין לכם בושה (ל''ת)

        ., 16/07/11 13:35


        IP: 84.228.53.121 דווח על תגובה זו

        • מי זה ''אתם'' ?? אתה מוכיח את מה שכתבתי...

          שנאה עצמית, 16/07/11 19:50

          אני שכתבתי את הטוקבק, איני מתנחל. אני תושב הדרום המצביע למפלגת העבודה...אך בין עמי אני חי, משרת במילואים ורואה היטב כי יש אנטישמיות ועליהום על ציבור המתנחלים.

          תגובתך היא דוגמא להתלהמות, לשנאת האחר.
          אין שורת הטוקבק שלך אלא צביעות נוטפת.

          IP: 84.228.130.57 דווח על תגובה זו

          • טוב, אז אתה, זה לא משנה - זה לא המקום לפוליטיקה כזאת (ל''ת)

            --, 16/07/11 23:11


            IP: 84.228.53.121 דווח על תגובה זו

  • 4.

    ילדים בישראל

    מישהי, 16/07/11 05:30

    גם אני חוויתי התעללות מילדי כתתי. יש בארץ ילדים רעים במיוחד, וכמה טוב לי כעת, שזכיתי לגדל את ילדי הרחק מכל הרשעים, בארץ רחוקה, בין ילדים נהדרים וטובים. תתבישו לכם.
    ולמשפחת מזרחי, ממש כואב על הילד שכה סבל .

    IP: 173.59.34.112דווח על תגובה זו

    • ילדים ישראלים לא המציאו את ההתנהגות הזאת

      נובמבר, 16/07/11 21:17

      דבריך פשוט לא נכונים.יש ילדים שמתעללים באחרים בהרבה מאוד מקומות. יתכן מאוד שזה מוסתר יותר היכן שאת נמצאת. זה דבר קשה שצריך להלחם בו בכול מקום שזה קורה.

      יש בכול אדם אפשרות שהוא יתנהג ברוע כלפי אחר. ילדים נמצאים בשלב התפתחותי מוקדם בו הם עדין לומדים את מקומם בעולם, איך להתנהג, וכו'. חובתנו כמחנכים, הורים, מבוגרים, לשמור שהתעללות בין ילדים תפסק מוקדם ומהר.

      IP: 99.126.204.163 דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור מזרחי, 17/07/11 13:17

      תודה...כמה חבל

      IP: 85.250.0.222 דווח על תגובה זו

  • 3.

    משתתף בצערך וכאבך

    יניב, 16/07/11 05:30

    אני לא יודע מה הייתי עושה אם דבר כזה היה קורה לבני, אבל בטח לא הייתי סבלני ונעים הליכות כמותך. היום מסוכן לשלוח ילדים לבית הספר, האלימות חוגגת ולאף אחד לא איכפת.
    לא ייתכן שבנך עבר התעללות כזאת בלא שמורי בית הספר הבחינו, ואכן נראה כעת כי לא פעלו למנוע הישנות המקרים. אנא תבעי את בית הספר, את מוריו, את התלמידים שהתעללו ואת הוריהם למען לא יישנו מקרים כאלו בעתיד.
    מאחל לך שהצער והכאב יידהו עם הזמן ושתוכלי לחזור לשגרה עד כמה שניתן. הלב נחמץ ונקרע למקרא הדברים ואני מאחל לילדים שהתעללו בבנך שהדבר ילווה אותם כל ימי חייהם.

    IP: 188.64.200.4דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור מזרחי, 17/07/11 13:16

      תודה

      IP: 85.250.0.222 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אמא יקרה המשיכי במאבקך

    אייל, 16/07/11 03:52

    אין לי איך לנחם אותך אני יכול רק להגיד לך ששיתפתי את הסיפור זה בפייסבוק ואיפה שאפשר.

    IP: 89.139.12.108דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור, 17/07/11 13:11

      תודה.חייבים להמשיך לדבר..אולי זה יחלחל...

      IP: 85.250.0.222 דווח על תגובה זו

  • 1.

    ליבי איתך אמא יקרה אני

    אני, 16/07/11 03:22

    לא מבינה את האטימות של המערכת ואת החינוך שהילדים המתעללים קיבלו בבית שתמצאי בך את הכח להמשיך ולהנציח אותו בדרכך

    IP: 99.180.15.166דווח על תגובה זו

    • דוד-אל

      לימור מזרחי, 17/07/11 13:13

      תודה

      IP: 85.250.0.222 דווח על תגובה זו

      • אטימות לב של החברה ומערכת החינוך

        ענת, 18/07/11 18:55

        לימור יקרה,
        אני קוראת את כל הכתבה ואת התגובות.והדמעות לא מפסיקות לזלוג. זה מזעזע וכואב. כשמאבדים בן אין נחמה. ואף אחד לא יכול להבין אותך ולאף אחד אין זכות לשפוט אותך. את אישה מדהימה וחזקה, ואמא מעורבת. אל תרפי ותמשיכי בפועלך. יש לך בעל ושני ילדים נפלאים ומקסימים בבית. ליבי ליבי איתך. היי חזקה. מי יתן ובזכות העשייה שלך תפתח הדלת לסובלנות, קבלה ואיכפתיות, הן בחברה שלנו בכלל ובחברת הילדים בפרט.

        IP: 212.199.205.69 דווח על תגובה זו

        • אני ממש בעדך לימור היקרה!

          עידית, 17/05/13 15:30

          אני רוצה לעזור לך לנקום בנערים האלה כי גם אני חוויתי הצקות ואי רגש מצד המשפחה את פשוט לא תאמיני שזה יכול לקרות ומשפחה הייתה אמורה להגן אבל במקום להגן עלי אלא גרמה לכך שיתעללו בי חלק מהאנשים מחוצה לה לא פחות ולא יותר אני ממש רוצה לעזור לך לשיטה ולפיתרון טובים כדי לנקום בכל מי שעשה לנו רע ליבי ליבי איתך ולך ובשבילך אז הנה הטלפון שלי ליצירת קשר: 054-7507010

          IP: 2.55.119.171 דווח על תגובה זו

          • לימור וירון היקרים לי מכל אני מבקשת שתהיו חזקים ושמחים!

            עידית, 17/05/13 15:39

            אני רוצה להיות איתכם בקשר ורק לעודד אתכם למרות שזה לא יחזיר את דויד-אל בחזרה אבל אני מקללת שהילדים וגם הוריהם וכל מערכת החינוך הקלוקלת יבואו על עונשם ושהם יחלו בכל המחלות הקשות ביותר כמו: סרטן אלציימר אירוע מוחי ופרקינסון
            השם ינקום דמם ודמם בראשם אל תדאגו לימור וירון היקרים אני איתכם ותומכת בכם ומחזקת אתכם בכל עת שלא תהיה!!
            שימרו על עצמכם ואל תשברו אסור לכם! ואל תתנו להם את התענוג הזה כי גם אני חוויתי כאלו חוויות מהסוג הזה ואולי קצת פחות אבל אני חזקה ושורדת ומנסה להחזיק מעמד!

            IP: 2.55.119.171 דווח על תגובה זו