• 33.

    מיטל

    מישהו, 06/07/14 16:55

    חבל מאוד שמיטל לוי רושמת כתבה כזאת כשהיא מתאכזרת לכולום בשנאה מחברתך

    IP: 109.64.142.141דווח על תגובה זו

  • 32.

    נו, מה חדש? האשכנזים, רובם ככולם גזענים. זה בגנים שלהם, מהבית. (ל''ת)

    דוד: שלי יחימוביץ סיפרה על החברות הגזעניות של אמה, 15/07/11 00:39


    IP: 77.126.178.100דווח על תגובה זו

  • 31.

    מיטל מדברת שטויות.למדתי שם לפני 30 שנה ולא היה ולא נברא (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 14/07/11 02:38


    IP: 84.229.205.161דווח על תגובה זו

  • 30.

    הכל עיניין של תרבות והתנהגות מהבית לכן הרוסיות מצליחות יותר מהמזרחיות

    אבי, 14/07/11 02:03

    כמעט בכל עסק מסחרי תמצא בחורה רוסיה האחראית על השרות.יש בהן נועם הליכות,נימוס,התנהגות קורקטית,אחריות לעסק וחינניות.מי רוצה לקחת אחת עם הבטן בחוץ לועסת מסטיק וצועקת נשמה וכפרה כל שניה.אולי פקידה במוסך.נראה לי שהבחורה הכותבת ממציאה כאן מעשיות

    IP: 46.116.141.49דווח על תגובה זו

    • לא נכון . פשוט הרוסיות שוכבות עם כולם בגלל זה הם מתקדמות (ל''ת)

      גל, 14/07/11 07:31


      IP: 85.65.221.134 דווח על תגובה זו

      • חחחחחחחחחחחח אשכרה צודק!!!!!! (ל''ת)

        שיר, 17/01/13 16:25


        IP: 84.228.84.179 דווח על תגובה זו

  • 29.

    זו חוויה אישית, בואי אספר לך מאוד בקצרה על החוויה שלי

    אייל, 14/07/11 00:47

    בה"ס יסודי בדרום ת"א (לפני כמעט 20 שנה), מעט מאוד אשכנזים. הרוב מזרחים.

    משאבי בית-הספר היו ממוצעים. לא ראיתי הבדל כלשהו בין בית-הספר שלי לבתי-ספר אחרים (ממלכתיים, אני לא מדבר על פרטיים).

    מעט מאוד תלמידים באו ממשפחות מבוססות.
    הרוב באו ממשפחות עניות, אשכנזים ומזרחים גם יחד.

    הרוב המוחלט של האשכנזים היו תלמידים טובים עד מצטיינים.
    הרוב המוחלט של המזרחים היו תלמידים מופרעים עד בינוניים.

    למרבה פליאתי, דווקא להרבה תלמידים מזרחים ההורים דאגו למורה פרטי.
    אני אומר "לפליאתי", כי מדובר בתלמידים שלא ראיתי שהם מצליחים בכלל בלימודים, אז לא הבנתי בשביל מה יש להם מורה פרטי.

    אגב, כבר אמרתי שהיו שם מורים מעולים?
    רק חבל שלסוג האוכלוסיה המרכזי של בית-הספר זה לא עזר.

    המסקנה שלי היא שמדובר בסופו של דבר בעניין של תרבות, ולא ראיתי אצל המזרחים רצון רב להצטיין ולהצליח בלימודים, אלא דווקא זלזול ללימודים ולידע ולמי שמצליח בלימודים.

    IP: 79.183.27.88דווח על תגובה זו

  • 28.

    מה זו ההתנשאות הזו???? אסור להביע דעה?

    יריב, 14/07/11 00:24

    תמיד לכם האשכנזים היה יחס מתנשא ומזלזל,בבחינת ואלוהים בחר אותנו אז הוא שפך עלינו קצת יותר שכל, וכל הלא אשכנזים מגודלים ומטופשים,לא יותר מזבל אנושי שבא לשרת אותנו ותו לא, אז ברור שזה היה
    הקו הדומיננטי גם בגישת היהודים באירופה כלפי העמים בהם ישבו ואותם עמים היו בהחלט מודעים לכך, כל אוכלוסיה שפויה היתה מנסה להקיא מתוכה אנשים מהסוג הנ"ל מחשש לביטחונה.
    שנאת היהודים באירופה לאורך הדורות היא תוצר של יצר הגנה עצמית טבעי מצד המקומיים
    לסיום במשפט אחד..אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהנה

    IP: 93.173.163.152דווח על תגובה זו

  • 27.

    שחורה יפה ומוכשרת.

    נועם, 14/07/11 00:22

    מיטל כל החסרונות שציינת הם בעצם יתרונות, הציבור בארה"ב אמר זאת לאחרונה את בעצם המגמה בעולם. גם בעולם הפיננסי, פולטיקה וכו...
    השוני שלך זה היתרון, גאה בך!

    IP: 46.116.83.240דווח על תגובה זו

  • 26.

    אל תדאגי היום בצייטלין לומדים רק פרענקים-ותראי איך הוא נראה.... (ל''ת)

    רוני, 13/07/11 23:15


    IP: 109.64.1.164דווח על תגובה זו

  • 25.

    אכלו לי שתו לי

    אני, 13/07/11 22:03

    במשפט אחד: שטויות במיץ עגבניות !
    גם אני למדתי בצייטלין פחות או יותר בתקופה שלך...היתה אינטגרציה מוחלטת, חבר'ה מצפון ת''א למדו עם אלו מהשכונות הדרומיות יותר, ודווקא יוצאי עדות המזרח הם אלו שעשו חיל בלימודים..את יורקת לבאר ממנה שתית...תרגיעי

    IP: 217.132.133.93דווח על תגובה זו

  • 24.

    קשקוש בלבוש

    ג'ו, 13/07/11 20:11

    איזה שטויות.
    בצייטלין לא היתה הפרדה אף פעם.

    IP: 89.139.214.89דווח על תגובה זו

  • 23.

    אני שמח שבית הספר שלמדתי בו,ועשיתי בגרות סופסוף בכותרות

    נח, 13/07/11 20:07

    דעתי על בית הספר היא:תלמידים שהיה להם ביטחון עצמי הוערכו מאד .וכאלה ללא ביטחון עצמי ניסו המורים לזלזל בהם.
    מה שיפה היה בצייטלין שנתנו לתלמיד להתבטא ולהביעה את דעתו!,גם שדעתו לא היית כמו דעת המורה.
    ובפגישת המחזור שהיית לפני שנתיים,80% היו ללא כיפות!!!

    IP: 91.115.59.236

  • 22.

    סתם תירוץ לעזיבת הדת. (ל''ת)

    עמי, 13/07/11 20:06


    IP: 213.151.63.161

  • 21.

    אני הייתי אשכנזי יחיד בכיתה של מזרחיים

    גיא, 13/07/11 20:06

    חטפתי הרבה כאפות וקטילות - בבקשה תבואו לעשות עלי כתבה

    יאללה נקסט

    IP: 77.124.71.114דווח על תגובה זו

    • גם אני - תיכון עירוני ט' - תל אביב

      דניאל, 13/07/11 22:48

      אני לשמחתי גם ידעתי להחזיר.
      היום הם בסטונרים/נהגי מונית ואני בהייטק

      היום מי אוכל כאפות?

      IP: 84.110.173.245 דווח על תגובה זו

  • 20.

    עוד בכיינית משקרת. מי שטוב טוב. מי שלא מתרץ זאת באפליה ... (ל''ת)

    ישראל, גבעתיים, 13/07/11 19:54


    IP: 157.150.192.237דווח על תגובה זו

  • 19.

    זה בדיוק מסלול חיי ואני אשכנזיה! נו אז מה.......אני לא בוכה. (ל''ת)

    אשכנזיה, 13/07/11 18:56


    IP: 89.139.32.225דווח על תגובה זו

  • 18.

    לא כצעקתה

    סיימתי בסוף שנות השבעים, 13/07/11 17:06

    בסוף כתה ט' היו מעיפים את כל התלמידים שהיה חשש לכבי היכולת שלהם לקבל תעודת בגרות. מטבע הדברים זה כלל הרבה מהדרום. מצד שני נקלטו לא מעט פליטי ישיבות בכתות הגבוהות. הם אכן שינו את הדמוגרפיה בית הספר. האמת צריכה להאמר. תלמידים נופו רק בשל בעיות בלימודים/התנהגות וללא כל שיקול אחר. אגב רוב התלמידים המצטיינים בכתה שלי היו דווקא מזרחיים, דבר ששומט את הקרקע תחת תאוריית הגזענות.

    IP: 192.116.218.28דווח על תגובה זו

  • 17.

    בור ששתית ממנו מים אל תזרוק בו אבן (ל''ת)

    יאיר, 13/07/11 16:43


    IP: 212.150.59.26דווח על תגובה זו

  • 16.

    זה לא ממש נכון...

    צייטלין, אמצע שנות ה-90, 13/07/11 15:26

    אמנם סיימתי כמה שנים אחרייך, אבל גם אני כמוך, ''דרומית'', בוגרת בי''ס מוריה, שלמדה בכיתה מדעית עם ייצוג נכבד מאד של בנות ממוצא מזרחי.
    מה שכן, רוב הבנות בכיתות הרגילות, מקומן אכן היה שם שכן הרמה הלימודית שלהן היתה יותר נמוכה (ובד''כ גם הרמה הדתית, אבל זה נושא אחר...) וגם ההתנהגות שלהן היתה פחות טובה. (מעשנות, מסיבות, מכנסיים ובנים...).
    מעולם לא חשתי אפליה מצד המורים על רקע היותי ''דרומית'' או התנהגות לא יפה מצד בנות כיתתי. אני גאה לומר שאנו כיתה של בנות שכולן ללא יוצא מן הכלל אקדמאיות, מזרחיות, אשכנזיות צפוניות ודרומיות.
    יש לי תחושה שהרבה מרגשות הקיפוח שעלו בכתבה זו ובאחרות שקראתי על בי''ס צייטלין הן תחושות שההורים של התלמידים הכניסו להם לראש וזה חבל.

    IP: 84.108.126.137דווח על תגובה זו

  • 15.

    התקשורת לכלכה מספיק על החרדים, עכשיו היעד הבא:

    איתי, 13/07/11 15:22

    הציונות הדתית! התקשורת בזמן הקרוב תנסה להכפיש כמה שרק ניתן את שמה של הציונות הדתית.

    IP: 80.179.194.146דווח על תגובה זו

  • 14.

    הכי מדכא שלוי מגדירה עצמה ''שחורה''ואת חבריה האשכנזים

    נפיח, 13/07/11 15:16

    כ''לבנים''נראה שהדיכוי שחוותה המסכנה חדר לעצמותיה.

    IP: 109.67.107.13דווח על תגובה זו

  • 13.

    כל מי שלמד בבית ספר דתי ועוד יותר מזה חרדי מכיר את זה

    ב', 13/07/11 15:11

    למזלי, הייתי ונשארתי מצטיינת, וזו הנקמה המתוקה מכל.

    IP: 94.159.171.91דווח על תגובה זו

  • 12.

    ''למה?'' למה 99% מהזוכים בפרסי נובל מקרב היהודים אשכנזים?

    ilan, 13/07/11 15:03

    ''למה?''
    למה 90% מהיושבים בבתי הכלא מזרחים?
    ''למה?''

    למה 90% מהאמנים המובילים בעולם אשכנזים?
    בוב דילן,יצחק שטרן,יצחק פרלמן,פול סימון,גרי סינפלד.שי עגנון.

    ''למה?''

    ''ככה'' !

    IP: 84.229.209.90דווח על תגובה זו

    • חחחח

      עדי, 13/07/11 17:47

      חחח אתה לא הכי אינטיליגנט, אה?!
      הכל עניין של מדינות מערב וההתפתחות שלהן, אין כאן קשר לעדה. אבל אם זה מה שבונה אותך, וכנראה שאין לך במשהו אחר להיאחז אז אוקיי!

      IP: 84.108.46.250 דווח על תגובה זו

      • ג'רי סיינפלד מזרחי ממוצא סורי (ל''ת)

        א/', 13/07/11 20:27


        IP: 46.116.33.24 דווח על תגובה זו

  • 11.

    וי, אוי, אוי... מה קרה? לא קיבלת תשומת לב היום??

    מפונקת., 13/07/11 14:57

    ואני סבלתי מיחס מזלזל כי הייתי נמוכה, וילדה אחרת כי היא היתה מפותחת, ועוד ילד כי הוא היה שמן...ככה זה ילדים! מחפשים איך להתעלל. זה לא קשור להיותך מזרחית!
    די כבר לבכות וליילל על כלום!

    IP: 192.115.116.24דווח על תגובה זו

  • 10.

    ושוב......אכלו לי שתו לי

    ליה, 13/07/11 14:22

    אין לך פזמון אחר לנגן?
    ניכשלת, לא הצלחת, ואת מאשימה אחרים
    מוטב שתתבונני במראה, בפנייך הלא נעימות, ותאשימי רק את עצמך.

    IP: 93.172.228.85דווח על תגובה זו

    • ליה זה פזמון שלמדנו מכם ,דור שני לנצולי שואה, איך לילל כל הזמן

      יעל מזרחי, 13/07/11 17:19

      מאיזה מדינה לבקש עוד פיצויים? מאיפה לסחוט עוד כספים.

      אין שפה מיללת יותר מיידיש.

      IP: 109.67.193.205 דווח על תגובה זו

  • 9.

    אין ספק! האשכנזים תלמידים טובים למדו טוב מאוד מהפולנים, הגרמנים, איך

    יעל מזרחי, 13/07/11 14:15

    להתיחס לאחר.

    כל המזרח אירופאים שהגיעו מהכפרים הפרימטיבים של פולניה ורוסיה שידעו לדבר שפה אחת בלבד (אידיש) העזו להתנשא על המצרים, הטורקים, האלג'ירים, הלבנונים והמרוקאים שידעו מספר שפות (ספרדית, צרפתית, איטלקית וערבית) והגיעו ממקומות הרבה יותר נאורים מכפר באוקריאנה או כפר בערבות רוסיה. שאגב עד היום הם מסתובבים שם עם סוסים ועגלות, ועד היום הם מסתובבים עם שיניים מזהב.


    לא מאמינה שיפורסם אבל מנסה

    IP: 109.67.193.205דווח על תגובה זו

    • חהחה ! אז האשכנזי הכפרי ביותר עדין יותר חכם מהמזרחי המשכיל ביותר !

      אילן, 13/07/11 15:06

      כל זוכי פרסי הנובל אשכנזים !
      99% !
      מדהים לאיזה השגים מגיעים הכפרים האנלפבתים !
      LOL

      IP: 84.229.209.90 דווח על תגובה זו

      • זוכי פרס נובל הם לא מכבסה ל''הלבנת'' כל המזרח אירופאיים!!

        יעל מזרח, 13/07/11 17:23

        גם במזרח חיו גאונים די אם נזכיר את משוררי ספרד ואת הרמבם.

        IP: 109.67.193.205 דווח על תגובה זו

    • כל כך נכון. הגיעו מהביבים של מזרח אירופה והתנשאו עלינו... (ל''ת)

      מזרחי מפוקח, 13/07/11 15:16


      IP: 194.56.215.66 דווח על תגובה זו

      • הגיעו אכן מהביבים של מזרח אירופה, אבל השקיעו הכל בחינוך הילדים

        לא מדויק, 13/07/11 19:36

        יהודי העירות הנחשלות של מזרח אירופה שהגיעו לארץ ממזרח אירופה חסרי כל לאחר השואה, היו אכן בורים ומתנשאים. אבל, ילדיהם (1 או 2) כבר סיימו אוניברסיטה. לעומת זאת, יהודי הרי האטלס המשיכו לעשות גם בארץ 10 ילדים, השקיעו פחות בחינוך ילדיהם וגם אחרי 4 דורות לא סגרו את הפער.
        אגב, אותם יהודי הביבים של מזרח אירופה שהגיעו בהמוניהם לארה''ב הצליחו גם שם, למרות האנטישמיות של תחילת המאה ה-20, להגיע לשיעור ההשכלה הגבוה ביותר בארה''ב.
        מסקנה - זה לא תנאי ההתחלה שוקבעים את התוצאה הסופית, אלא המנטליות. היום אגב, רואים בארה''ב את אותו סוג של פער בין מהגרים אסיאתים מסין, קןראיה או ויאטנאם, לבין מהגרים היספנים ממקסיקו או מהגרים מאפריקה.

        IP: 85.250.176.176 דווח על תגובה זו

        • אתה כל כך צודק !!

          עמישוש, 14/07/11 00:03

          אבל זה לא גורם לי לאהוב אותך יותר

          IP: 93.173.163.152 דווח על תגובה זו

  • 8.

    נו באמת, נשמע כמו פסע פירסום עצמי

    סטודנטית (דתיה) מהמרכז, 13/07/11 14:02

    ואולי גם קצת קצת שונה מהאמת....

    IP: 95.86.121.102דווח על תגובה זו

  • 7.

    בנות צייטלין ואפליה

    מנדלה משינקין, 13/07/11 13:50

    אכלו לי...שתו לי...
    מה ההתבייכנות כנגד בי''ס צייטלין. אם כבר,
    היה עליך להתלונן כנגד ביה''ס היסודי בה
    למדת שרמתו הייתה נמוכה.
    האם העובדה שהוכנסת לכיתה מדעית מוכיחה
    את טענתך לאפליה. את עצמך כותבת שנפלטת
    מכיתה זו בשל רמת ידע נמוכה ולא בשל
    היותך מיזרחית. אבל כל זה אינו חשוב
    העיקר להתלונן על אפליה גזענית.ועוד
    כתרוץ לפרוק עול מצוות.
    יערב לך !!





    יערב לך יקירתי.

    IP: 87.70.39.149דווח על תגובה זו

  • 6.

    נו באמת הקיפוח .... מזכיר לי את הערבים שבוכים כל היום

    שיר, 13/07/11 13:49

    יקירה אני בת 37 דור שני לניצולי שואה נולדתי בבת ים ואני זוכרת בוודאות את היחס של המזרחים
    ''סבון'' תחזרי לפולניה'' לבנה כמו שלד.. ועוד מיני רבים כאלה... אבל רק למזרחים מותר לבכות ולהתבכיין.

    IP: 99.238.6.36דווח על תגובה זו

    • מזכיר לך את הערבים?? מותק אנחנו יותר יהודים ממך יא פולניה ממורמרת

      באמת תחזרי לפולנייה ...., 13/07/11 14:27

      להתלונן על קיפוח אמיתי וחוסר שיוויון זה להתבכיין!? את גזענית בעצמך. בעוד שהמזרחים כינו אותך אולי בשמות כמו סבון ולבנה מתוך קלילות וצחוקים, אצלכם הגזענות מושרשת ומלאת שנאה!!

      IP: 89.139.215.84 דווח על תגובה זו

      • איזה טמבל

        יהודי כשר, 13/07/11 15:04

        אה, כשמזרחים קוראים לפולנים סבון ותחזרי לפולניה וכאלה, אז זה בקלילות, למה לא אמרתם. אני מנחש שאם הפולניה הייתה פותחת את הפה גם היו מביאים לה כאפה בשם הקלילות והצחוקים. המזרחיים גזעניים בדיוק כמו האשכנזים.

        IP: 147.237.70.107 דווח על תגובה זו

      • למגיבה האלמונית

        חיים, 13/07/11 15:08

        מה שבעיניך זה קלילות וצחוקים,בעיני מי שזה נאמר עליו זה נשמע מאד מעליב, ועלול להיפגע.
        למה את שולחת אותה בחזרה לפולניה?, אולי תחזרי את למקום שממו באת. זבל כמוך יש מספיק בארץ.
        פולניה כותבים עם י אחת.

        IP: 124.190.24.38 דווח על תגובה זו

  • 5.

    אינני מאמין לאף מילה שלה

    רפול, 13/07/11 13:47

    אני מכיר את סוג התלמידים כמו הכותבת שמאשימים תמיד את האחר בכשלונותיהם ורק הם בסדר גמור.
    אני למדתי בישיבה תיכונית לפני 45 שנה כשהאפליה בארץ היתה בשיאה ואיני זוכר שהיה תלמיד אחד מעדות המזרח שסבל מאיזושיא אפליה.מי שהיה טוב והתנהג בהתאם לרוח הישיבה הגיע להישגים גדולים בלי קשר למוצאו ומי שעשה ברדק ''הצליח'' בהתאם ללא קשר למוצאו.כיום בחברה הציונית דתיתישנם המון נשואים בינעדתיים וזה בכלל לא מהווה נושא על סדר היום(בדרך כלל)

    IP: 93.172.22.94דווח על תגובה זו

    • נשוי לאשכנזיה וחמתי גזענית להחריד (ל''ת)

      לא מדויק, 13/07/11 16:28


      IP: 62.219.198.6 דווח על תגובה זו

    • תגיד אתה רציני ?

      אני, 13/07/11 19:23

      לפני ארבעים וחמש שנים, על המזרחי היה למחוק את עצמו לחלוטין , בטח בישיבה תיכונית, כל הלימוד, התפילה, הסידור, האוכל, האווירה היו אשכנזיים, הכניסו למזרחי שהוא נחות, לכן הדרך להצליח הייתה להשתכנז
      ואתה לא מזכיר את זה בכלל
      הרבה לא השתנה מאז בתחומים הללו
      זה רק מראה על האטימות שלך

      IP: 95.86.75.74 דווח על תגובה זו

      • כל מה שכתבת לא קשור לאפליה

        רפול, 14/07/11 00:54

        צריך לזכור שאת הישיבות התיכוניות הראשונות הקימו האשכנזים .מה לעשות? מאליו מובן שהתפילה היתה בנוסח שלהם אם כי באורה של ארץ ישראל כימה לעשות גם התפילות האשכנזיות לא היו בדיוק אלו שהייתי רגיל אליהם מן הבית.אבל האם זה סותר את העובדה שהלמידים מעדות המזרח לא הופלו על רקע עדתי אלא כולם נבחנו על פי מה שהם באמת
        הגיע הזמן שתפסיקו כבר לילל.

        IP: 93.172.22.94 דווח על תגובה זו

  • 4.

    רגע, ו עד היום קמה בבוקר עם תחושת קיפוח? עצוב. (ל''ת)

    בז', 13/07/11 13:45


    IP: 82.166.194.69דווח על תגובה זו

  • 3.

    מסכנה-רחמים עליה.

    ערדליים ירוקות, 13/07/11 13:42

    למדתי מושג חדש יש גז כלשהו בגלגלי הגברת. נו מה תגידו?? אני בספק אם היא ממוצא ספרדי. יש הרבה אירופאים ממוצא ספרדי אבל לא משתייכים למזרחיים הבכיינים.

    IP: 77.125.160.81דווח על תגובה זו

    • אני דווקא מכירה יותר אשכנזים בכיינים, אתה יודע

      ענבל, 13/07/11 14:16

      אתה נשמע לי חלק מהם...
      גנבו לי את המדינה, אנחנו בנינו , איפה התרבות המערבית שלנו- אתם הכי אכלו לי שתו לי

      IP: 89.138.118.159 דווח על תגובה זו

      • את צודקת ענבל. גנבו לי את הגבינה - שתו את תה ארל גריי שלי

        ערדליים ירוקות, 13/07/11 15:46

        גם לי מותר לבכות,אומנם לא אשכנזי מושלם אבל גם לי היתר לבכות. מה יש רק מבחן בוזגלו ??
        התרבות המערבית כאן גברת ענבל (בתוך הפעמון-עושה גלין,גלין,גלין) ומכריזה אנו יותר טובים.אנו יו8תר מוכשרים לכן גם יותר מצליחים. בגדול את צודקת אתם ממש ממש מקופחים

        IP: 77.125.160.81 דווח על תגובה זו

    • שקרן

      מינו, 13/07/11 19:26

      יא בכיין, לקחו לך את התרבות המערבית ??
      אתה שבאת מהביוב של אוקראינה ורוסיה
      שב בשקט

      IP: 95.86.75.74 דווח על תגובה זו

  • 2.

    ומה ה''שחורים'' עושים היום ?

    אשכנזי מאנייק, 13/07/11 10:00

    היחס הכי בוטה שהאתיופים והרוסים מקבלים הוא מבני עשדות המזרח, דברו איתם ותראו

    IP: 46.117.159.169דווח על תגובה זו

    • השחורים מנסים להתנער מהאבק בבוידעם כשהסתרתה אותם שם כאשכנזי ''מתורבת'' (ל''ת)

      מוטי, 13/07/11 14:12


      IP: 46.116.75.169 דווח על תגובה זו

    • מה הבעיה של הרוסים, יש להם העדפה בקבלה למקומות עובדה ואל תמכור לי

      יוזי, 13/07/11 17:33

      את הסיפור השחוק שהם יותר מוכשרים. אני מכירה אותם טוב מאוד אוניברסיטה ברוסיה לא מגיעה לרמה של הטכניון בחיפה או אונבריסטת באר שבע ואני מכירה יותר מבחור אחד שהם בוגרי המוסדות האלה שלא התקבלו לעבודה (גמרו ללמוד לפני שנתיים) לכל מקום שהם מגיעים מתקבלים על ידי רוסים שמראש התקבלו כמועדפים והם מעדיפים את חבריהם.

      אז על מה בדיוק יוכלים הרוסים לילל? בונים מגדלים רק עבור פנסיונרים רוסים, מקבלים לעבודה יותר רוסים. ואם אתה רוצה לדעת יותר כנס לאתר של ביטוח לאומי ותראה מה ההטבות שמקבלים עולים ''חדשים'' 20 שנה בארץ.

      הסיפורים על ההשכלה מרוסיה כבר גורמים לי להקיא אם הם כל כך משכילים איך יכול להיות שכל הרחוב הראשי בעיר שאני גרה מאוכלס על ידי מעדניות רוסיות ופדקוריסטיות רוסיות? ותופרות שמתקנות בגדים איזה השכלה יש להם ??

      אז לך תמכור את ''הסחורה'' המשומשת שלך במקום אחר.

      IP: 109.67.193.205 דווח על תגובה זו

    • צבוע

      שומי, 13/07/11 19:25

      אותו אשכנזי מזויין מגיב בכל המקומות
      יא צבוע, מי שגר ולומד עם אתיופים אלו המזרחיים
      נוח תמיד לאשכנזים הצבועים להיות יפי נפש מרחוק, על הגב של המזרחיים

      IP: 95.86.75.74 דווח על תגובה זו

  • 1.

    לכותבת

    שש, 13/07/11 07:33

    ראשית הערה לא ציינת שהיום יש גם אולפנית שבנות הולכות ולא צייטלין וענין נוסף ,בעבר לא היו מסגרות יותר תורניות באזור תל אביב חוץ מהישוב ולכן שלחו לצייטלין מי שלא רצה פנמיה , היום ב''ה יש מסגרות תורניות טובות אז שולחים לשם. ולגבי הכיתות בצייטלין, אינני יודעת מה היה הבסיס לחלוקה לכיתות אך בכתבה זה נראה רע , מה שכן יש לי חברה שלמדה בצייטלין לפני שנים והיו בנות מיד אליהו מדרום העיר איתה בכיתה כולל ספרדיות , אז אין לי מושג על איזו תקופה את מדברת.

    IP: 95.86.68.246דווח על תגובה זו