• 76.

    ברוך השם מוסד אחד שעוד לא מכר את עצמו לצבא ולממשלה (ל''ת)

    מעריב תפסיקו כבר להסית נגד אוכלוסייה שלמה!, 06/08/11 19:56

  • 75.

    זו מדינה של יהודים וערבים אין סיבה לשיר התקווה בכל חור (ל''ת)

    כל הכבוד לאוניברסיטה העברית!!!!!!!, 06/08/11 19:54

  • 74.

    אם חתן פרס ישראל לחינוך, גבי סלומון, קורא לשירת התקווה פאשיזם...

    טל, 31/07/11 10:15

    מה אתם מצפים מהערבים?
    צריך להצביע רק ליברמן - אם אין נאמנות, אין אזרחות...
    משיח עכשיו...

  • 73.

    מדינה אחת ליהודים וכבר מפרקים.שמאל וערבי צועדים ביחד.כסף לוקחים מהמדינ (ל''ת)

    אהרן, 26/07/11 14:03

  • 72.

    משועממים פה כנראה, בסה''כ טקס סיום, מה הקשר ל''התקווה'' בכלל?

    ישראלי שפוי, 10/07/11 21:32

    אם היה מדובר בטקס יום הזכרון או יום העצמאות הייתי מבין, אבל סתם טקס סיום?

    מי אמר שזה בכלל שאלה של התחשבות במיעוט הסטודנטים הערבים? אולי פשוט לא חשבו שיש מה לדחוף את ההמנון הלאומי לכל שטות?

    אם השיקול היה ''התחשבות במיעוט'' אני מסכים שהוא שיקול לא הגיוני, זה ההמנון של המדינה, וזו אוניברסיטה ישראלית, נקודה.

    אבל אולי פשוט אין קשר בין הטקס הזה להמנון? מישהו בירר בכלל אם זה חידוש, או שאולי מעולם לא היה נהוג לשיר ההמנון בטקס מסוג כזה?

    זו סתם סערה בכוס מים. מה שכן מדאיג זה שהמגיבים ויוזמי הכתבה ומהמחאה בעלי כל-כך מעט ביטחון עצמי במדינה ובלאום שלנו, שרק בגלל שבאיזשהו טקס נידח לא השמיעו את ההמנון הם ישר קופצים כאילו מה קרה.

    אם על דבר כזה אתם מפחדים ומתגוננים כל-כך, מה תעשו מול נסיונות הדה-ליגטמציה האמיתיים? או במילים אחרות - במקום לקרוא ''זאב זאב'' ולהלחם בטחנות רוח אולי תשמרו את הכוחות למאבקים האמיתיים ותפסיקו לחרחר ריב וליצור סכסוכים איפה שהם לא קיימים?

  • 71.

    לא יעלה

    ייאי, 10/07/11 10:58

    בארה''ב שלל מוצא של מהגרים,חוקיים ובלתי חוקיים.הראשונים מקופחים והאחרונים זוכים ליחס נוקשה שלא לומר מחפיר.בארה''ב לא יעלה על הדעת ויכוח האם לנגן את ההימנון אם לאו.אצלינו יש ויכוחים בגלל ערבים,חרדים,פוסט ציונים,אנטי ציונים ועוד.הגיע הזמן שהרוב:העמל ומשלם מיסים,המתגייס לצבא,הציוני - אכן יעמוד על זכויותיו ויתבען,גם ובמיוחד להשמעת ההימנון.

  • 70.

    חבורה של שמאלנים יפי-נפש!

    סטודנט בשנה ב'- עו''ס, 10/07/11 09:42

    נמאס מכל המצרים המטיפים האלו- מעניין שבמחלקה כולם מטיפים, כן מטיפים! רק לצד אחד במפה הפוליטית!

    חבל שבאתי ללמוד פה

  • 69.

    זו זכותם המלאה - מה ההתנפלות הזו?

    א, 09/07/11 00:20

    עוד מעט תשאלו למה בחרו במוזיקה כזו ולא אחרת, למה נאם חבר סגל זה ולא אחר. זה מגוחך. זו ההחלטה של כל יחידה אקדמית לנהל את הטקס כפי שהיא רואה לנכון.

  • 68.

    ומה עם התחשבות בסטודנטים היהודיים? הסטודנטים היהודיים היו צריכים לשיר

    primakuku, 08/07/11 22:33

    הסוטדנטים היהודיים היו צריכים לקום ולשיר על אפם וחמתם של האנטי ציוניים.
    מה כבר יעשו להם? יזמינו משטרה? ישעו אותם?
    מה?

  • 67.

    גם במעלה מכמש לא שרים התקווה!

    רוחמה זר, 07/07/11 21:54

    אתמול היה טקס הסמכת נאמני ניקיון והתזמורת דילגה על הפתיח לתקווה! כל הקהל התחיל לשיר רק מהבית השני!
    אנה אנו באים?!?

    • הקרן לישראל חדשה משלמים טוב ? (ל''ת)

      סופר צללים, 08/07/11 13:56

      • ומה עם האוונגליסטים באמריקה, גם הם משלמים טוב?

        א, 09/07/11 00:20

        עושה רושם שאתה פשוט לא מסוגל לתפוס שיש אנשים שזו דעתם, בלי ששלמו להם תמורת טוקבק.

    • LOL (ל''ת)

      א, 09/07/11 00:21

  • 66.

    בזיון (ל''ת)

    ty, 07/07/11 18:35

  • 65.

    שמעתי שגם בטכס של עירית כפר סבא לא שרו את התקווה

    אריה, 07/07/11 16:28

    בזמן חלוקת הבורקס לפקידות המצטיינות.
    הגיע הזמן לחוקק חוק מתאים בעניין הזה.

    • ואני שמעתי שהאישה בשורה השלישית לא הניעה את שפתיה! (ל''ת)

      בוגדים! לאן הגענו!?!?!?!?!?!, 07/07/11 17:16

      • על כל חרד שלא עומד בצפירה אתה זועק (ל''ת)

        אזרח ישראלי, 08/07/11 13:54

  • 64.

    יש כאן הסתה להמרדה כנגד המדינה. להתחיל להעמיד לדין את הסמולופאשיסטים (ל''ת)

    כבשה פועה דורשת, 07/07/11 16:23

    • כבשה, כשאת פועה את ההמנון את מקפידה לנענע את הצמר לפי הקצב? (ל''ת)

      מרד! מרד! הבו לנו תרד!, 07/07/11 17:30

  • 63.

    כהזדהות עם ביה''ס לעבודה סוציאלית-להפסיק להעביר להם כספי המדינה הכובשת (ל''ת)

    כבשה פועה מציעה עוד רעיון אנטי לאומני, 07/07/11 16:21

  • 62.

    תגידו, אתם השתגעתם?!?!?!?!

    עמית, 07/07/11 16:17

    עד לאן יגיע הטירוף???

    • בדיוק! טירוף! צריך להרגע מיד ולהכנס לפרופוציות.

      עמית-טורף, 07/07/11 22:03

      מה זה מחול השדים הזה? מחר יהיו כותרות שבתיה לא שרה את ההמנון באמבטיה ויוסי לא עבר לדום בטקס הנהג הזהיר. הלו, תרגיעו, מה קרה לכם - כולה טקס חברתי-מקצועי באוניברסיטה. לא קרה שום דבר. תחזירו את הכידונים ותתעסקו בדברים חשובים יותר. אם כבר - מזל שלנו שאין חובה לשיר את ההמנון בכל טקס וטקס, ההמנון זה לא פזמון לטקסים חברתיים.

  • 61.

    יותר ויותר מתקבל הרושם שניגון ההימנון הלאומי בכל הזדמנות...

    ..הפך לסוג של פרובוקציה, 07/07/11 16:16

    יופי. הגיע הזמן שהדוסים למיניהם
    יבריחו את כולם. כך סוף סוף תהיה
    להם הזדמנות להגשים את הפסוק:
    בזיעת אפיך תאכל לחם''...במקום
    להתקרצץ כהרגלם.

    • ולכן לא שרים אותו בישיבות ובכוללים - כי אין את מי להרגיז (ל''ת)

      הבנת ברוך?!, 07/07/11 16:42

  • 60.

    מורשת קרמניצר וחבר מרעיו הנפשעים (ל''ת)

    אלי קרן, 07/07/11 16:11

  • 59.

    פאק היברו יו - צריך לקרוא לה אוניברסיטה הערבית (ל''ת)

    ugh, 07/07/11 16:09

  • 58.

    סטודנטים אימפוטנטים גרשו את המיעוט הפוסט ציוני מהאוניברסיטה (ל''ת)

    שלי, 07/07/11 16:07

    • ובאותה הזדמנות השתיקו כל דיון וכל חשיבה (ל''ת)

      סטודנטים עאלק, 07/07/11 21:58

  • 57.

    מר''צ בל''ד השתלטו על העליון עכשיו המיעוט באונ' השתלט על האקדמיה

    m-16, 07/07/11 16:05

    הימין האימפוטנט נותן לחבורת סהרורים להשתולל בעליון ובאקדמיה.

  • 56.

    מדינה יהודית אחת קטנה וגם זה כואב... זוועה (ל''ת)

    yael, 07/07/11 16:00

  • 55.

    מחזקת את ידי האוניברסיטה העברית על החלטתה השקולה

    תלמידת משפטים, 07/07/11 15:59

    בניגוד להחלטה ההסטרית של אוניברסיטת חיפה להשתיק כל דיון, האוניברסיטה העברית גלתה בגרות. מחמם את הלב לראות שהנשיא נשאר נאמן לעקרונות האקדמיה הבסיסיים שמעניקים שקול דעת ליחידות השונות כל עוד הטקס מכובד. הלוואי היו לנו עוד מנהיגים כמו בן-ששון בעלי ראיה רחבה אשר יכולים להבחין בין עיקר לטפל. מדינת ישראל וסמליה לא נפגעים כלל - להיפך. זה סימן לעוצמתנו ואמונתנו בצדקת הדרך.

  • 54.

    בושה וחרפה,לא לתמוך בהם כספית

    אריה, 07/07/11 15:58

    האונברסיטה העברית ירדה מנכסיה הלאומיים
    ומה עם רגשות הסטדנטים היהודים והעם היושב בציון אין להם רגשות כלל? ואין להתחשב בהם?
    ..עוד ידרשו ללכת עם כפיות בכל שטחי האוניברסיטה כמחווה לסטודנטים הערבים...
    אוי לך ירושלים כי בשל אלה היית לעיי חורבות
    לא למדתם מההיסטוריה להיות עם יהודי בארצו.

  • 53.

    אני מציע לסטודנטים היהודים להחרים את טקסי הסיום

    אליוי, 07/07/11 15:50

    הסיבות שהממסד האוניברסיטאי נותן
    הן מבזות
    אסור להסכים איתם !!

    • ואני חושב שהגיע הזמן לבטל את כל הטקסים כווווווולם (ל''ת)

      זה יחסוך הרבה בורקסים ומריבות על שטויות, 07/07/11 16:39

  • 52.

    ''כסדום היינו ,לעמורה דמינו ''......

    אייל, 07/07/11 15:45

    בושה וחרפה של מדינה,גועל נפש של התנהלות,איפה חברי הכנסת ????

  • 51.

    הסטודנטים היו צריכים לעמוד ולשיר את התקוה בקול רם ובוטח (ל''ת)

    אבי, 07/07/11 15:36

    • צודק! בכל טכס על הסוטדנטים הציוניים לקום כאיש אחד ולשיר. (ל''ת)

      primakuku, 08/07/11 22:36

  • 50.

    די לשתוק לבוגדים לסגור את האונ' שמזייפת ולזרוק את המרצים לעזה (ל''ת)

    חינוך דוחה להרס ילדנו, 07/07/11 15:35

    • נכון! וגם להכריח את הילדים שלהם לשיר את התקווה פעמיים כל לילה אחרת... (ל''ת)

      נו באמת, 07/07/11 16:05

    • טעות גדולה מצד ערביי ישראל..כנסו

      אהבלים, 07/07/11 16:22

      למה הסטודנטים הערביים ביקשו להתקבל לאוניבסטאות במדינת ישראל ולא הלכו למדינות אחרות?
      הם יודעים שרמת הלימודים בישראל גבוהה ולכן אלפי סטודנטים מארצות אחרות באים ללמוד בארץ
      לפי דעתי לא חייבים לשיר את התיקווה בבתי ספר ואוניברסיטאות

  • 49.

    המרצים פרו פלשתינים ולא רוצים לפגוע בפייבוריט הערבי

    אביה קוראת לשר החינוך, 07/07/11 15:34

    ובאנשי החמאס שמשלם להם כסף מלוכלך.זו הסיבה הברורה.

    • אולי המרצים פשוט מבינים שאין קשר בין אקדמיה להמנון? (ל''ת)

      שר החינוך קורא לאביה, 07/07/11 16:05

  • 48.

    האמת היא שהממסד באוניברסיטה נכנע לאלימות של הסטודנטים הערבים

    אליוי, 07/07/11 15:31

    הסטודנטים הערבים יכולים לבזבז את זמנם ולעסוק בפוליטיקה ולהבליט את הלאומיות שלהם
    משום שהם לא עושים צבא ובטח לא מילואים.
    למרות שמספרם קטן הם מאורגנים הרבה יותר מהסטודנט היהודי.
    הסטודנטים הערבים מבליטים את הלאומיות שלהם אינם מכבדים את סמלי המדינה
    בכל הזדמנות הם מפגינים בצורה פרובוקאטיבית ומאתגרים את הסטודנטים היהודים עד כדי מצב של אלימות
    המצב הזה ידוע לממסד האוניברסיטאי
    אבל הם מעדיפים לא להתערב משום שהם פחדנים
    הם מעדיפים לא להשמיע את ההמנון ולהכנע
    לעושי הצרות הערבים
    ובכך מודיעים לסטודנט היהודי שהממסד לא תומך בו!
    זו הסיבה לרוגזם של הסטודנטים היהודים !!
    ---------------------
    רק כאשר הסטודנטים היהודים יתבעו את עלבונם ניתן להעמיד את הרכיכות השולטות באוניברסיטה במקומם הראוי
    ---

  • 47.

    אכן בחלוקת תואר דוקטור לרפואה באוניברסיטה העברית

    יוסי, 07/07/11 15:30

    נוגן והושר ההמנון ע''י זמרת ונגן למרות שבמקבלי התואר היו ערבים וכן בקהל
    אין מה לפחד מהמיעוט מי שלא רוצה לשיר שלא ישיר

  • 46.

    אז מה?

    רני, 07/07/11 15:30

    אישית אני שר את התקווה כל יום אחרי ההתרוקנות של הבוקר, בליווי קולות הניאגרה.

    ממתי צריך לשיר את התקווה בכל טקס כלשהו?
    אולי נתחיל לשיר את התקווה גם בפתיחת כנסים של הייטק ותכניות הסיום של כוכב נולד?

    • זה נוהג שנמשך כבר עשרות שנים--בדיוק כמו הצואה שאתה מזמר לה כל בוקר (ל''ת)

      חבצלת, 07/07/11 16:13

      • קודם כל, בעבודה סוציאלית אין כזה נוהג. וחוץ מזה - אז מה? (ל''ת)

        אחת שמצחצת שיניים כל בוקר, 07/07/11 16:41

  • 45.

    באיזה ישיבה או בית כנסת שרים את ההמנון

    קורא, 07/07/11 15:30

    בוא נתחיל בישיבות ובבתי הכנסת, לאחר שבכל הישיבות ובתי הכנסת ישירו פעם בשבוע את התקווה, יגיע זמנן של האוניברסיטאות

    • התקווה -- המנון היחיד בעולם שלא מזכיר שם השם. (ל''ת)

      עוי, 07/07/11 16:11

  • 44.

    אם לא נוח לערבים שיצאו מהאולם בזמן ההשמעה (ל''ת)

    יהודי, 07/07/11 15:27

    • תצא אתה. (ל''ת)

      תצא בחוץ, 06/08/11 19:54

  • 43.

    שיעברו לשטחים וילמדו שם

    שלומי, 07/07/11 15:26

    בושה וחרפה להנהלת האוניברסיטה. להפסיק העברת תקציבי מדינה לאוניסרסיטה. התנהגות של ראשי האוניברסיטה כראש קטן.

  • 42.

    מה אתם מצפים מהאוניברסיטאות? הם נותנים במה לחולירע ריאד.

    צילי, 07/07/11 15:26

    נו למה נצפה?

  • 41.

    אולי בארה''ב לא ינגנו את ההמנון כדי להתחשב באזרחים ממוצא איראני?

    ???????????????, 07/07/11 15:23

    מה דעתכם??

    • דעתנו שזאת הצעה טפשית במיוחד

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 07/07/11 16:03

      קודם כל, יש בארה''ב גם אוניברסיטאות שלא שרים שם את ההמנון בטקס הסיום, כמו למשל בקולומביה. וחוץ מזה - מה בדיוק בהמנון של ארה''ב אמור לפגוע באזרחים ממוצא איראני? קראת פעם את המילים של ההמנון האמריקני?

  • 40.

    ובכן מדובר כאן במרד - נראה שאיןן ברירה אלא להתנות תקציבים למוסדות

    אקדמיה פסיכופוליטית, 07/07/11 15:20

    החולים האלה בכמה עקרונות יסוד מתלים וכן סילוק מרצים אנטישמים משורותיהם.
    האם יש אומץ בממשלה הזאת לפעול??

  • 39.

    מפחדים להרגיז את הערבים. (ל''ת)

    העם חזק המנהיגים חלשים, 07/07/11 15:19

  • 38.

    יש להפסיק לתקצב את האוניברסיטאות ולהפסיק לתרום להם שיממנו עצמם משכר (ל''ת)

    לימוד, 07/07/11 15:19

  • 37.

    הר הצופים זה שטח כבוש!!!!

    יוסי, 07/07/11 14:57

    יפונה הר התצופים לאלתר

    • כל מדינת היהודים היא שטח כבוש מעובדים זרים המתקראים 'פלשתינים' (ל''ת)

      גם חיפה ותל אביב, 07/07/11 15:22

    • איזה בורות (ל''ת)

      ליוסף מעזה, 07/07/11 15:53

    • כמה בורות...

      והתלהמות מיותרת, 07/07/11 15:55

      הר הצופים היה מובלעת במלחמת השחרור, והוא אינו שטח כבוש. אפשר להתווכח על נושא ההמנון, אבל למה צריך תמיד להתחיל לרסס לכל הכיוונים סתם?

  • 36.

    זה ממש לא יפה! (ל''ת)

    רובי, 07/07/11 14:54

  • 35.

    עוד פעם היהודי הפשרן והפחדן? (ל''ת)

    איתן, 07/07/11 14:49

  • 34.

    נראה שנשיא האוניברסיטה איש קדימה בן ששון מעודד פוסטציונים. ליבני??? (ל''ת)

    ברוך, 07/07/11 14:44

  • 33.

    זו גם המדינה של הסטודנטים הערבי, לפחות על- פי תעודת הזהות שהם מחזיקים

    מ, 07/07/11 14:42

    אם הסטודנטים הערבים מחזיקים בתעודת זהות ישראלית אני לא מבינה למה שירת המנון המדינה (שיש להם אזרחות בה) צריך לפגוע או לפגוע בכבודם. מי שהמנון המדינה והגאוה בה (מה שההמנון מסמל) פוגע בו לא זכאי להחזיק בתעודת זהות ישראלית, ומוזמן לותר על האזרחות שלו במדינת ישראל. אנו הישראלים צריכים לשיר בגאוה את המנון המדינה בכל טקס ובכל הזדמנות שיש, ולשאת בגאוה את המנון המדינה, ואת קיום מדינתנו שבאה בעקבות 'מחיר יקר' מאוד ששלמו מיליוני יהודים באירופה. הנהלת האוניברסיטה והעומדים בראשה, צריכים להתבייש בתגובה שלהם. תגובה מבזה, חמקנית פחדנית שלא מעוניינת לקחת אחריות על- מנת
    לא להסתבך עם שום גורם. כולם כבר מבינים שתגובה זו מעידה שוב שהכל קשור ל- כסף! איזה מן מסר מעבירה הנהלת מוסד אקדמי שלא מוכנה לנקוט עמדה, שלא עומדת לצד המדינה בה היא מתימרת לתפקד כמוסד אקדמי חינוכי. אני הייתי חושבת פעמיים האם אני רוצה ללמוד במוסד שלא מכבד את עצמו ואותי כאזרחית מדינת ישראל!

  • 32.

    מעניין אם גם בחו''ל לא משמיעים את המנון בגלל שיש תושבים שלא מאמינים

    נמאס מהצביעות והפחד כאן, 07/07/11 14:38

    מה השטויוצ האלו, מי שבחור ללמוד באוניברסיטה בישראל, מודע לכך שהוא במוסד ישראלי, מה יש כאן להתחשב, הם לא חייבים לשיר את המילים, אבל זה חלק מהסמלים שלנו, הייתי בטקס סיום באוניברסיטה בארצות הברית, אז לא ישירות את ההמנון כי יש סדוטנטים זרים או כאלו שלא נראה להם שזה מתאים ??? איזה צביעות וטימטום.

    • סמלים של מי?

      יואב, 07/07/11 14:56

      טקס סיום והענקת תארים הוא לא טקס ממלכתי ואין שום חובה שישירו בו התקווה, זה נטול לשיקולם של מארגני הטקס. ואם הם החליטו שלא אז זה לא עניינו של אף אחד.

      ולגבי ההערה שלך, בארה''ב ההמנון לא מתייחס רק לאדם הלבן או לאמונה הנוצרית, מאחר ובארה''ב חל איסור מאוד ברור שלא להכניס דת למוסדות הלימוד אז אני יכול להבטיח לך שלא היית נתקל בהמנון כזה שם. מה שגם ארה''ב היא האמ-אמא של הפוליטיקלי קורקט (מאין אתה חושב שזה הגיע לישראל?), מצחיק שאתה נותן אותם כדוגמה למקום שבו זה לא יקרה.

      • אתה הנודניק התורן - המרסלייז הוא המנון לאומני צבאי ודתי - ואיש לא ישנה

        עוצר, 07/07/11 15:23

        אותו בגלל 10 מיליון מוסלמים בצרפת (לפחות כל עוד אינם רוטב)
        כך רוב המנוני אירופה - אבל רק בארץ קמו ישראלים אנטישמים להרוס את המדינה בכל דרך אפשרית והגיע הזמן לטהר את המודסדות החולים האלה מכל האנטישמים שהם מעסיקים

      • כן בטח, כנראה האינדיאנים והמכסיקנים משתגעים על ההמנון האמריקני.

        אבי, 07/07/11 15:34

        הו, אמור, התוכל לראות באור השחר המוקדם,
        את שבירכנו בגאווה באור הדמדומים האחרון?
        שבפסיו הרחבים וכוכביו הבוהקים בסכנת הקרב,
        צפינו מעבר למתרסים, בנפנופם האמיץ?
        והבזקן האדום של הרקטות, פצצות מתפוצצות באוויר,
        העידו לאורך הלילה כי דגלנו עודנו שם.
        הו, אמור, האם אותו הנס זרוע הכוכבים עודנו מתנוסס,
        מעל ארצם של בני החורין ומולדתם של האמיצים?

        על החוף, נראה במעומעם דרך ערפל המעמקים,
        שם יהירות האויב שוכנת עם אימת הדממה הנמה,
        מהו זה, אשר הרוח, מעל הצוק הנישא,
        בנושבה ללא מנוח, לעתים מסתירה ולעתים מגלה?
        עתה הוא תופס את זוהר קרן הבוקר הראשונה,
        הבוהק במלוא ההוד בהשתקפות מי הנחל.
        זהו הנס זרוע הכוכבים, מי ייתן ויתנוסס ארוכות,
        מעל ארצם של בני החורין ומולדתם של האמיצים.

        ואיה אותם אשר ברהב נשבעו,
        שחורבן המלחמה ותוהו הקרב,
        לא יותירו דבר מבית וממדינה!
        דמם שטף את זיהום צעדיהם המתועבים.
        שום מחסה לא ינצור את השכירים והעבדים,
        מאימת המנוסה ומאפלולית הקבר.
        והנס זרוע הכוכבים בניצחון מתנופף
        מעל ארצם של בני החורין ומולדתם של האמיצים.

        הו! שכך יהא תמיד, כשבני חורין יעמדו
        בין ביתם האהוב לשממת המלחמה!
        ברוכת ניצחון ושלום, מי ייתן והארץ שניצלה בידי שמיים
        תשבח את הכוח שיצרָ‏נו ושימרָ‏נו כאומה.
        לכן עלינו לכבוש, כשמטרתנו צודקת,
        וזו תהא סיסמתנו: ''באל מבטחנו.''
        והנס זרוע הכוכבים בניצחון יתנוסס
        מעל ארצם של בני החורין ומולדתם של האמיצים.

      • יואב - אתה בור גמור - בארה''ב שרים את ההמנון בכל התכנסות - מפתיחת יום

        אמריקן, 07/07/11 16:08

        לימודים ועד משחק באנ בי איי

  • 31.

    לא הגיע הזמן לבטל את המילה ''העברית'' בשם האוניברסיטה הזאת?

    מתי מתוק, 07/07/11 14:37

    או לפחות, להחליף את סדר האותיות...

  • 30.

    יש פה בעיה

    אסף, 07/07/11 14:37

    מצד אחד, ''נפש יהודי''- לא תופס על ערבים. מצד שני, הערבים הם מיעוט אבל חלק ממדינת ישראל וזה ההמנון הרשמי שלה.
    צריך לשקול לשנות את המילים בהמנון

    • או לשנות את הרכב האוכלוסיה

      האסטרטג, 07/07/11 15:08

      רבאק! אמרנו מדינה שתהווה מקלט לכל יהודי העולם, המדינה צריכה להיות מורכבת מיהודים בלבד, או כאלה שמזדהים עם הדעות שלהם. הפכנו להיות שלד דמוקרטי, בלי תוכן, שונאינו צריכים רק להכניס את הרוב הדרוש והמדינה שלהם.

    • אין כאן שום בעיה עם הערבים ולא צריך לשנות כלום.

      עזריאל, 07/07/11 15:15

      אם ערבי פלשתינאי לא מזדהה עם המלים של ההמנון, זכותו לשתוק! אבל לכבד את ההמנון במדינה בה הוא מתגורר ולומד , בדיוק כמו בארה''ב ,אנגליה,צרפת, וכדומה.

  • 29.

    שרים התקווה בטקס יום הזיכרון? כל הכבוד! (ל''ת)

    אישו, 07/07/11 14:35

  • 28.

    שינגנו את המנון האוניברסיטה

    אוליבר טוויסט, 07/07/11 14:34

    בילאדי בילאדי.

  • 27.

    לפני כחודש הייתי בטקס של חינוך מיוחד באונ' העברית ולא שרו שם התקווה

    משה, 07/07/11 14:34

    תבדקו אותי (זה היה ב''יום ירושלים'')
    האמת שחשבתי שזה היה בטעות, אך עכשיו אני רואה שיש מגמה כזו. ממש מדהים.

  • 26.

    לסגור אותם. נ י מ א ס! (ל''ת)

    ליברמן לראשות הממשלה, 07/07/11 14:31

  • 25.

    כך תמשיכו לתקצב את הנבלות עוד ועוד עד שנתאסלם כולנו (ל''ת)

    נאמן, 07/07/11 14:13

  • 24.

    חלומם של האינטלקטואלים-מדינה מוסלמית ''נאורה''על חשבון המדינה היהודית

    אבי, 07/07/11 14:12

    אוסף הזויים המאמינים שהם יקימו את המדינה המוסלמית הראשונה בעולם שתהווה דוגמא.לא מבינים שיום אח''כ הם ישחטו כמו כבשים.
    חלקם לא רק הזויים אלא רודפי בצע.
    היכן הסטודנטים המפונקים שלא הורסים את הטכס ומגרשים את המרצים לכל הרוחות.

  • 23.

    המנון

    זיו, 07/07/11 14:09

    אולי היה כדאי לשיר את שיר הבטלנים

  • 22.

    בסיום לימודי רפואה של האמריקאים באונ' ת''א - כן שרו

    הרופא, 07/07/11 14:07

    בחודש יוני סיימו לימודי רפואה בתוכנית שבה לומדים אמריקאים, בעיקר יהודים אך לא רק, שרו את ההימנון הישראלי והאמריקאי, בלי לחשוש.

  • 21.

    קפץ להם סעיף ''ברית שלום''

    יאל, 07/07/11 14:03

    הפוסט-ציונים הראשונים.

  • 20.

    מעניין מה יחשבו על כך התורמים היהודים של העברית... (ל''ת)

    סיפור אוני' בן גוריון חוזר על עצמו..., 07/07/11 14:02

  • 19.

    סטודנט ערבי שמפריע לו ההמנון שלא יגיע לטקס (ל''ת)

    שם, 07/07/11 14:01

  • 18.

    משתינים על התלמידים היהודים ומלקקים את התחת לערבים! (ל''ת)

    מקיאבלי, 07/07/11 13:57

  • 17.

    אז מה?? מה רע בלהתחשב קצת גם במיעוט? (ל''ת)

    דניאל, 07/07/11 13:49

    • זהו, שאם זאת התחשבות במיעוט, זה מראה בדיוק מה המיעוט הזה מאחל לך (ל''ת)

      התמימות שלכם מביכה, 07/07/11 14:38

    • ומה רע להתחשב ברוב???????? (ל''ת)

      איציק, 07/07/11 14:42

      • השאלה למה מכל הטקסים שבעולם דווקא בטקס הסיום? (ל''ת)

        הרוב עד כדי כך מרגיש מאויים?, 07/07/11 15:53

  • 16.

    הבעיה היא התנערות האוניברסיטאות גם לאחר שהבעיה התעוררה

    רונן, 07/07/11 13:45

    האם זוהי התחלה של אובדן דרך? האם השלב הבא יהיה לא להניף את הדגל, או להחליף את השפה?

    האוניברסיטאות מתוקצבות ע''י המדינה ועליהן לנקוט סממנים ומסלים לאומיים.
    מדינת ישראל הנה מדינת העם היהודי - כך גם עפ''י הכרזת העצמאות ועל כן יש לכלול את המנות התקווה והרמת דגל המדינה בטקסים רשמיים.

    האם עולה בדעתכם כי בארה''ב היה שיקול של התחשבות במיעוט סטודנטיאלי כלשהו?
    האם היה עולה בדעתכם כי במדינה ערבית היו מתחשבים בסטודנטים יהודיים ולכן נמנעים מסמלים לאומיים?

    זה קורה לנו ואבוי לנו על עך.
    יש להשמיע מחאה בכלל וגם מחאה מצד משרד החינוך המתקצב את האוניברסיטאות.

    • מזל! שלאוניברסיטה העברית יש קצת חוט שדרה

      אחת שיודעת, 07/07/11 15:52

      אם מישהו באירופה יתחיל לשיר את ההמנון בטקס סיום אקדמי יסתכלו עליו כאל פשיסט. העובדה שהאוניברסיטאות מתוקצבות לא אומרת בכלל שצריך לשיר את ההמנון בטקס סיום כפי שהיא לא אומרת שצריך להניף דגל בכל כיתה בראשית יום הלימודים. ואגב - בארה''ב יש אוניברסיטאות ששם שרים ויש שלא (וארה''ב כידוע היא לא מדינת לאום ורבות האוניברסיטאות בארה''ב שהן בכלל פרטיות, כך ששאלת הכסף באמת לא קשורה). בקיצור - לשתות כוס מיים ולהרגע. מדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי לא כל כך בסכנה. מצבה טוב, ולא צריך להתרגש.

  • 15.

    אולי תשנו את שם האוניברסיטה לצורך התחשבות בערבים?

    העברית? הערבית!, 07/07/11 13:43

    למשל א-נג'אח או ביר זית יכול להוות שם הולם

  • 14.

    מאחר וזהו טקס רשמי של האוניברסיטה, היא מחויבת להמנון

    ב', 07/07/11 13:41

    ''התחשבות'' מזויפת כזו היא צביעות. ואונברסיטה שתתעלם מחובותיה לעם, שתתכבד להחזיר גם את כל התקציבים שהיא מקבלת מהמדינה.

    • מה פירוש ''טקס רשמי''? גם טקס הענקת עובד מצטיין הוא ''רשמי'' (ל''ת)

      ממש לא קשור, 07/07/11 16:43

  • 13.

    יפה לראות את החשיבה במקורית. עדר כבשים שמיישרות קו, לעולם שמאלה

    גל א, 07/07/11 13:39

    כי פתאום, ליד חיפה הם היו ממש פשיסטים.. מנגנים הימנון!
    זה הכל מפחד, לא מ''עוצמה''.

  • 12.

    בירושלים לא לא ניגנו כי החרדלים נגד,הם דורשים שיר המעלות במקום! (ל''ת)

    לסגור האקדמיה בפני דוסים!, 07/07/11 13:36

  • 11.

    אמא של דיקן בית הספר פרופ' ג'וני גל היא ערביה ,בדוק.

    משה, 07/07/11 13:35

    בשלב הבא יכתבו תעודות הסיום בערבית פלסטינאית .

  • 10.

    אם הערבים לא מקבלים שכאן זו מדינה יהודית וזהו ההמנון שיקומו ויילכו

    ברק, 07/07/11 13:35

    או שלא ישתתפו בטקס. איזה מן דבר זה שיש לנו תחושת חמלה כלפיהם בגלל ההמנון שלנו???
    הם צריכים להגיד כל יום תודה שהם חיים במדינה כמו שלנו שהיא דמוקרטית ומודרנית ואף אחד לא טובח בהם. כאן זו מדינה יהודית!!!
    תאמינו לי האקדמיה בארץ שמאלנית יותר משלום עכשיו, בושה וחרפה. זה כבר אקט אנטי ציוני לא להשמיע את ההמנון.

    • תרגיע. אין חשש. הציונות חיה ותוססת. לא צריך המנון בכל טקס (ל''ת)

      סא''ל במיל, 07/07/11 16:45

  • 9.

    באמת צריך להחרים אותה

    ישראלית גאה, 07/07/11 13:33

    בושה וחרפה

  • 8.

    המדינה הולכת לאבדון בעקבות השמאל ההזוי (ל''ת)

    פטריוט, 07/07/11 13:33

  • 7.

    משהו רקוב במעכת החינוך האוניבסיטאית בישראל . (ל''ת)

    דרושה הפיכה ומיד !!!, 07/07/11 13:29

  • 6.

    איזה התבטלות עצמית מבישה ,אוניברסיטה עברית עאלק, (ל''ת)

    עזריאל, 07/07/11 13:23

  • 5.

    חלאס עם העליהום, בסה''כ המנון. טוב שיש התחשבות בכלל הסטודנטים וזהו. (ל''ת)

    ב, 07/07/11 12:51

    • לא מבין??

      תגובה לבאסם, 07/07/11 13:39

      מה ההתחשבות? אתה חי בארץ ישראל, לומד באוניברסיטה הממוננת ע''י המדינה, ולכן המנון המדינה הוא זה שיושר בטקס.
      אם תרצה שיושר המנון בשפה אחרת, ישנן מגוון מדינות שכנות אשר ישמחו שתבוא לחסות בצילן!!!

    • לא טוב לך המנון מדינת היהוד? אל תלמד באוניברסיטה ''העברית''. (ל''ת)

      לך ללמוד בביר זית, 07/07/11 14:00

      • בביר זית יש תואר שני בגניבת רכבים.יחודי בעולם (ל''ת)

        אבי, 07/07/11 14:52

    • מנוול ביום זיכרון גם על תעמוד .מתן כבוד לנופלים יפגע בערבים.טיפש (ל''ת)

      אבי, 07/07/11 14:13

  • 4.

    למה בכלל צריך לנגן את ההמנון בחלוקת תארים מה זה קשור!? (ל''ת)

    א, 07/07/11 12:38

    • מאותה סיבה שאתה שובר כוס בחופה (ל''ת)

      העונה לשאלות, 07/07/11 13:51

      • ממתי טקס בוגרים זה טקס דתי? (ל''ת)

        עמדה ושאלה ''למה'', 07/07/11 15:42

        • לא לא ידידי, התכוונתי שזה משהו סמלי (ל''ת)

          העונה לשאלות, 07/07/11 16:50

          • ואם החלטתי לא לשבור כוס אני אנטי-דתי/ציוני? צריך לשלוח אותי לעזה? (ל''ת)

            צריך להכנס לפרופורציות, 07/07/11 17:12

    • אסביר לך

      ירושלמי, 07/07/11 13:54

      יש מושג כזה שקוראים לו לאום... ובדרך כלל, ללאום יש סמלים. אחד המסלים המובהקים ביותר של הלאום - הוא ההמנון שלו.
      ללאום יש גם גופים - אחד הגופים - הוא הממשלה.
      כאשר הממשלה מחליטה לממן גוף מסוים - הגוף הזה חייב לקבל על עצמו גם את הסמלים של הלאום.
      ברור לכל, שאם הגוף רוצה - הוא יכול לא לקחת את הכסף של הממשלה, ואז גם לא לקבל על עצמה את הסמלים.
      העניין הוא - שבישראל, בגלל הפוסט ציונות - מאפשרים גם לקחת מימון וגם לא לקבל את מה שמתלווה..

      והנה ההסבר האמיתי -
      כמה ברור היה בקריאת התגובה שלי שאני מדבר על ישראל...
      עכשיו תנסה לדמיין את הדברים האלה על מדינת פלסטין ונראה איך הדבר משפיע לך על הדעה...

      • הסבר בלתי מספק בעליל

        ירושלמית, 07/07/11 15:47

        לפי הגישה שלך כל גוף ממומן צריך לשיר את ההמנון כל יום. זה אומר שצריך לשיר את ההמנון בכל טקס בר מצווה של בית כנסת שממומן בכספי ציבור ובכל הצגה של תאטרון. לא נסחפת קצת? אין קשר כאן למימון: הקשר הוא למהות הטקס. טקסים ממלכתיים של יום הזכרון ורצח רבין - כן. טקסים אזרחיים-מקצועיים - אין שום סיבה. הלאום לא צריך להשפיע על המחקר וההוראה האקדמיים - זה יהיה עצוב מאד אם המרצים שלנו יתחילו לעוות את המחקר וההוראה כי המימון הוא של המדינה.

    • נכון, הזוי! מה קשור המנון מדינת ישראל למדינת ישראל? (ל''ת)

      ציניקן, 07/07/11 14:25

  • 3.

    סטודנטים, תשירו בעצמכם. קצת לחשוב מחוץ לקופסא. (ל''ת)

    מתנצל על כך שאני קיים., 07/07/11 12:38

  • 2.

    אין תקווה: גם באונ' העברית לא ניגנו את ההמנון בטקס הסיום

    כפר סבאי, 07/07/11 12:00

    באם יש בארץ זו מה שאמור להקרא ''ממשלה'', הרי שבאופן מידי יש לשלול כל השתתפות ממשלתית בתקציבי האוניברסיטה הזו ודומיה.

  • 1.

    יש להשמיע את ''בילאדי בילאדי'' ו''דויטשלנד דויטשלנד אובר אלס'' (ל''ת)

    אנטי פופולוס, 07/07/11 12:00