• 18.

    ה ''מיוחד'' הורס את הכל.

    בר ברע, 13/07/11 14:51

    היתרון הוא דוקא בכך סניתן להשתמש באוטובוסים רגילים.
    גמישות בשימוש באוטובוסים, ובתכנון קווים.
    אבל יהודים צריכים תמיד משהו ''מיוחד''.
    משהו פלצני.
    העיקר הרושם.

  • 17.

    מה זה ''מטרונית''? אתם ממציאים מילים ונותנים לנו לסבול? (ל''ת)

    מטרונית עאלק. מה זה?, 11/07/11 18:46

  • 16.

    100 אוטובוסים מטומטמים שעלה לנו 1.5 מליארד שקל?? איזה בזבוז מטורף

    מבקר המדינה צריך לבדוק את הבזבוז הזה, 10/07/11 12:03

    במה זה שונה מהאוטובוסים שנוסעים עכשיו? עוד 10 מקומות ישיבה? זה בדיחה

  • 15.

    ההדמייה הזאת מצחיקה

    DD, 08/07/11 11:20

    המטרונית נראית כאילו היא מרחפת באוויר כמו הרכבות על מגנטים

  • 14.

    מתי זה יחתחיל לעבוד? (ל''ת)

    @, 08/07/11 11:19

  • 13.

    המטרונית היא סתם אוטובוס! אנשים תתעוררו!

    חיפאי, 07/07/11 16:44

    במקום פרוייקט היסע המונים נורמלי - במקום ליצור קווי תחתית שמקיפים את הרכס למטה, ולאורך הרכס למעלה, שמתחברים לכרמלית, יש לנו את המטרונית:

    - נת''צ על חשבון המקום שאין
    - לבנים אדומות כדי שיראה מרשים
    - אוטובוסים מזהמים שצבועים כסוף כדי שיראה עתידני
    - וכמובן הרסנו את הגישה לתוך הדר, למה לא

    זה פתרון תחבורתי? ממש לא.

  • 12.

    מטרונית שמטרונית- למה לא עושים כלום עם ''קמפוס'' הנמל???

    יוסף, 07/07/11 10:34

    המקום הוא בית קברות כרגע!!!
    יש לו פוטנציאל עצום!
    יונה- תן גז!

  • 11.

    צקצקנים. יש דווקא שינוי לטובה

    סבלנות אנשים. גם את רומא לא בנו ביום אחד, 06/07/11 19:23

    כבר היום יש עדיפות לתחבורה ציבורית עם נתיב משלה. זה שינוי חיובי מאוד. המטרונית תוכל להעלות נוסעים במקביל מקדימה ואחורה ללא ניקוב של הנהג שגם גוזל זמן. העלאה והורדת נוסעים תהיה מהירה יותר.
    מקוה שגם תהיה עדיפות ברמזורים לתחבורה הציבורית וכל אלה יגרמו לה באמת להיות כלי תחבורה אטרקטיבי.
    מי שנוסע היום לקריות באוטו בבקרים מזיל ריר כאשר רואה את כל האוטובוסים חולפים על פניו בנתיב המהיר. אז תנו צ'אנס לשינוי. גם ככה אי אפשר כבר לעצור את זה

  • 10.

    חיפה- עיר של בורגנים פריפריאלים (ל''ת)

    מוטי, 06/07/11 17:13

  • 9.

    סתם אוטובוסים (ל''ת)

    חיפאים מגוכחים, 06/07/11 16:34

  • 8.

    אלה אוטובוסים רגילים

    רוי, 06/07/11 16:31

    פשוט בנו להם נתיבים. אין כאן שום רכבת, שום מסילה, אלא אוטובוסים עם מנוע דיזל

    • יש לי שם חדש למטרונית: אוטובוס

      קופירייטר תל אביבי, 07/07/11 03:12

      גאוני, לא?

  • 7.

    אתם מאמינים לשטויות האלה? שיראו לי תושב אחד שהשתתף בהצבעה

    תושב העיר לשעבר, 06/07/11 16:28

    את מי זה מעניין בכלל. וכתב החצר של העיריה עוד כותב אחוזים של תושבי העירץ הצחקתם אותנו

    • אני השתתפתי בהצבעה הזו ובחרתי ירוק.. (ל''ת)

      בסדר?, 08/07/11 14:46

  • 6.

    קצת השתנה הפרויקט הזה..

    החיפאי, 06/07/11 16:23

    בהתחלה אמרו רכבת חשמלית עם עדיפות ברמזורים.
    אחרי זה אמרו שזה לא רכבת, אלא סוג של אוטובוס.
    אחרי זה אמרו שבעצם לא תהיה עדיפות ברמזורים.
    עכשיו אומרים שזה בכלל לא חשמלי אלא עם מנוע דיזל.

    וואלה יופי. אז מה בניתם לנו בעצם, נתיב אוטובוסים בצבע אדום??

    • עובדים על החיפאים בעיניים

      אבי, 06/07/11 17:36

      מדובר בסך הכל על אוטובוס כסוף. ועל זה יהב מקשקש כבר משנת 2004. ביזיון.

  • 5.

    איפה הרכבת החשמלית שהבטיחו לנו? בסוף נתנו לנו לבחור צבע לאוטובוס (ל''ת)

    חיפאית, 06/07/11 15:40

  • 4.

    טיפשי. הסבר בפנים.

    אני, 06/07/11 14:57

    למטרונית שלושה קווים: אדום, ירוק וצהוב. היה נכון לצבוע כל קו בצבע שלו וכך גם מי שמתקשים בראייה ידעו איזה קו מתקרב לעברם. אם הכל יהיה כסוף ימשיך העניין של זקנים ששואלים ''איזה קו זה?'' ויעכבו את הרצף.

    • ויתרה מזאת....

      עופר, 06/07/11 15:55

      תחבורה ציבורית צריכה להיות בצבעים חזקים ושונים (אדום/צהוב/שחור) על מנת שתיבלוט בשטח ככל הניתן.
      גם להקל על המתקשים בראייה לזהות שהאוטובוס מגיע, וגם להקטין סיכון בטיחותי כהרכב בולט ברקע

      • העיקר הפלצנות - כאילו מטוס....הבנת? (ל''ת)

        קורא, 13/07/11 14:52

  • 3.

    בעוד שנתיים: חיפה בוחרת את עיצוב התחנות! (ל''ת)

    קצב מדהים, 06/07/11 14:47

  • 2.

    צבע המטורונית???

    חול בעני הציבור, 06/07/11 12:51

    במקום להתעסק בנושא שולי כצבע המטורונית אולי אנו כתושבי חיפה נתעסק במחדל שגדול (שאליו נבכה שנים) וזה עמודי חשמל עיליים לרכבת הקלה. עמודי חשמל יוקמו לאורך כול החוף של חיפה דבר שיהרוס את הנף ואת איכות החיים. בכול העולם רכבות קלות שמליות חדשות כבלי החשמל הם מתחת לאדמה ורק כאן האוצר מחליט בשבילנו שיבנו את הרכבת הקלה בטכנולוגיית עולם שלישי רק כדי לחסוך כסף.
    בקיצור צבע המטורונית לא ישנה כול עוד יהרסו לנו את העיר והחוף ע''י הקמת עמודי חשמל על החוף.

    • אתה לא מבין את הנושא... כנס להסבר

      בנץ, 06/07/11 19:03

      העמודים שיוקמו על החוף הם עמודי חישמול לרכבת הרגילה, לא רכבת קלה.
      המטרונית זה בכלל שם יפה לאוטובוס ארוך...

    • איזה כבלים חשמליים?!

      אלון, 07/07/11 03:09

      אתה חי בסרט. כולה אוטובוסים כסופים עם נתיבים ייעודיים... חחחחחחח....., עיר בדיחה בחיפה הזאת

    • קשקשן (ל''ת)

      חיפאי, 08/07/11 14:53

  • 1.

    לא יאמן. מ-2004 יונה יהב מדבר על המטרונית

    חיפאית, 06/07/11 11:50

    ורק עכשיו הגיעו לשלב הצבע? בזמן הזה אפשר כבר היה לבנות רכבת תחתית חדשה בחיפה. אולי שיהב יתעורר שם למעלה?

    • אתה חושב שזה תלוי בו אם תהיה רכבת תחתית או לא!?

      א, 06/07/11 15:34

      יש חבורת פקידים קטנים מאוד בכל עירייה שאוהבים שמשמנים אותם ובלי זה שום דבר לא זז. גם בתל אביב רצו לעשות רכבת תחתית אבל חבורת פקידים בעירייה הבינו שהם לא יראו כסף מזה אז הם הפילו את זה. אתה צריך להבין שיש כאן את הכלים וכולם יודעים מה נכון ומה טוב אבל כל אחד אינטרסנט ומחפש מה ''ייצא לי''

      • אולי מגיב תל אביבי שלא מתמצא בכלל ????? (ל''ת)

        י. ח., 13/07/11 14:54

    • יש כבר רכבת תחתית (ל''ת)

      הכרמלית, 06/07/11 15:35