• 34.

    רק במדינה שיש בה אוסף של אספסוף יכולים ליקרות מעשים שכאלו (ל''ת)

    פקק תנועה , 03/07/11 15:22

  • 33.

    חילונים שיכורים בליל שבת. טוב שחזרתי בתשובה (ל''ת)

    איכסס, 02/07/11 22:45

  • 32.

    בעיית הערסים היא איום אסטרטגי על מדינת ישראל (ל''ת)

    אנליסטיקן, 02/07/11 14:39

  • 31.

    בטוח שהם רוסים או מזרחיים ! (ל''ת)

    אלעד, 02/07/11 14:36

    • זה חשוב מי ???....אנו חיים באותה סירה....שעלולה יום אחד לטבוע... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 03/07/11 11:20

  • 30.

    ככה זה כשהחינוך גרוע

    דוד, 02/07/11 12:16

    הרי ברור שאם היה שם חינוך גם מחוץ לבית ספר, נגיד תנועת נוער או אפילו סדנאות במוסך זה לא היה קורה. אבל כשכל החיים שלך זה רק אלכוהול ואין לך שום מסגרת, בסוף זה מה שקורה. זה ערסים קטנים ומגעילים, לא נוער חילוני אלא מסורתיים שהולכים לבית כנסת ואחר כך לוקחים את האוטו.

    • צודק....אלו האויבים שלנו מבפנים....הריקבון בחברה העלובה שלנו... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 02/07/11 14:06

  • 29.

    שמעתם על קטטות עם סכינים וגרזנים של צעירים...באוסטריה..גרמניה ? (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 02/07/11 11:30

    • ברווז ושמו געגוע (לגרמניה?) - בגרמניה אין דבר כזה אלימות.

      אבי צנעני, 02/07/11 14:44

      כולם שם מנומסים ואדיבים עם שביל בצד וחולצה מתוך המכנסיים. אבל הזכרת לי סיפור שקרה למכר שלי, צרפתי יהודי ממוצא אלג'יראי, שנכנס לבר באוסטריה וישב לשתות בירה. לאחר כמה דקות ניגש אליו אוסטרי מבוגר, בלונדיני כזה עם עיניים כחולות כמו שאתה אוהב, והתחיל לדבר איתו. הידיד שלי לא רצה לשמוע אותו וביקש ממנו בנימוס לעזוב. האוסטרי התעצבן במהירות ובלי הרבה דיבורים הוציא סכין ודקר את ידידי. ידידי מיהר לצאת החוצה ולהזעיק משטרה. השוטרים הגיעו במהירות ועצרו את...ידידי השווארצע חייאע...וזאת כדאי שתבין ותידע - בגרמניה ואוסטריה, כמו גם סקנדינביה, הבלונדינים עצבנים פי כמה מהמרוקאי הממוצע, ודוקרים הרבה יותר מהר וחזק

      • יכול להיות.....יש מטורפים בכל העמים....אך שם החיים נורמלים... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 03/07/11 00:45

  • 28.

    ולתפארת מדינת ישראל

    Shula / Ashdod, 02/07/11 11:17

    התרבות בארץ היום היא: כיבוש, וכלי מלחמה יקרים, אלימות ,פקקי- תנועה,ביריונות בכבישים, אלכוהול, סמים, מכוניות ווילות פאר למתוקשרים ,משכורות דוחק לרוב העם , טעם זול, חום אימים , רצח בן/בת זוג ,גירושין, סטיות מין, התאבדויות, אוברדראפט, מצג שווא של השכלה אקדמית, שופטים ביישנים/פחדנים, שביתות של כוחניים ,עבריינים גאים, ברוני הכסף,
    כפיה דתית,הוצאות שווא על תנועות דת,ערבים,(לא כולם),ביטחון,וקליטת עולים. ,
    עמלות בנקים מהגבוהות בעולם,שר חוץ מצחיק ומביך,העדר רכבת תחתית
    ראשי עיר ורשויות מושחתים,ועוד רבות

    • מה עם השילשול הזה ?(לוגורייאה) יש עדיין נקודות אור כאן.לא הכל אפל ! (ל''ת)

      Simona, 02/07/11 12:22

  • 27.

    אנשים קראו את התגובות של עצמכם, מה הפלא שהנוער שלנו אלים! (ל''ת)

    פשוט גואל נפש, 02/07/11 09:23

    • '' גואל '' ??....תלמד לכתוב..... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 02/07/11 14:04

  • 26.

    בטוח שכולם מיזרחיים ברברים ואלימים גועל נפש (ל''ת)

    איצקוביץ, 02/07/11 01:30

  • 25.

    למגיב 9

    ישראל צ, 02/07/11 01:28

    אחי אני יודע שאתה צודק. נמאס לי להתבאס להסתובב בעיר שלי בסופי שבוע כי היא מתמלאת בכאלה מבת ים אשדוד רמלה וטיפטופי ערבים מהמשולש, שבאים לעשות שופוני בכל הכח. נו אתה בטח מכיר את אלה, חלונות פתוחים, מוזיקה בפול ווליום, ובודקים שהעיקר מישהו מסתכל עליהם. סעו סעו! תישארו בחרא שאתם יצרתם לעצמכם ותנו לנו לחיות בשקט. כולם מוזמנים, אבל בתנאי שלא באים לפרק את השלווה

    • למגיב 25

      יוסי חבר, 02/07/11 06:29

      נמאס לך שמסתובבים לך בעיר חמודי? אולי אתה חי בסרט שיצרו לעצמך חשבת על זה? אולי אם לכל אדם יהיה את הדברים הבסיסיים דברים ישתנו כאן?
      אולי אתה כל כך טיפש אתה לא קולט איזה אפס אתה כשאתה עסוק ומבזבז זמן על המחשבות האלטיסטיות שלך ובפמפום האגו שלך?

  • 24.

    החינוך של ההורים שלהם נפל בין הכסאות, אין משמעת . (ל''ת)

    1, 02/07/11 01:12

  • 23.

    על הפנים (ל''ת)

    א, 01/07/11 19:22

  • 22.

    תמשיכו ''לחנך'' את ילדיכם! ואנחנו בדרך הנכונה (ל''ת)

    סתם אחת, 01/07/11 17:50

  • 21.

    המדינה מזניחה את החינוך, ואז מתלוננת שיש פשע ואלימות. צביעות במיטבה (ל''ת)

    דוד, 01/07/11 16:38

    • ''קברינטי'' המדינה קודם כל דואגים יפה יפה לעצמם.

      spartanos, 01/07/11 17:40

      ווילות, בתי דירות בעשרות מליוני שקלים, להם ולילדיהם ,
      רק אחר כך אם נישאר זמן [ולא נישאר] חושבים על מה שקורה ברחבי המדינה שהולכת ומתפוררת.

    • מה אשמה המדינה עם ההורים חושבים ''שלנסיכים''שלהם מגיע הכל

      אבי, 01/07/11 21:20

      רוב המקרים באים מהבית עי הורים שנותנים גיבוי לכל רצון של הילד.הילד מפריע,מציק ,מרביץ,מקלל את מוריו,משחית רכוש-תמיד ההורים יספרו כמה האחרים אשמים.

    • זה לא המדינה אלא הורים פרימיטיבים, גסים, אלימים ומתלוננים סדרתיים.

      תיקון, 02/07/11 00:25

      אנשים שחושבים שהמדינה חייבת להם הכל והם פטורים מכל אחריות...

      מזכיר לך מישהו ?

  • 20.

    אני מקווה שיחנכו אותם טוב טוב בטירונות!! (ל''ת)

    Dp, Israel, 01/07/11 16:31

    • 18 שנים של ''חינוך'' בבית מזרחי לא ימחקו לעולם. בודאי לא בטירונות.

      לא יעזור, 02/07/11 01:03

      כל הסיכויים שהנערים האלה לא יגמרו שירות צבאי מלא ויעופו מצה''ל אחרי כלא צבאי.

  • 19.

    הגיע הזמן לשנות את החוק!

    a sham, 01/07/11 14:56

    צריך להרתיע כל אדם שחושב לשאת כלי נשק קר.
    עונש כספי + ריצוי מאסר בפועל של עד שנתיים וחצי. וכן, רצוי גם לפרסם את זה בטלוויזיה שכולם ייראו ולא יגידו לא ידעתי.
    אין יותר דרך ארץ, אין כבוד לזולת. איפה הערכים שגדלנו עליהם???
    שיתביישו המשפחות שלהם על החינוך שהם העניקו לילדים שלהם.פשוט מגעיל.

  • 18.

    תנו להם להרוג אחד את השני.

    נוני, 01/07/11 14:48

    כל עוד אין נפגעים ''נורמטיבים'' צריך לעודד אותם להרוג אחד את השני. ולמנוע מהם טיפול רפואי. מי שיוצא עם סכין ונדקר דינו שידקר.
    מה התרומה שלהם לחברה? למה שהחברה תבזבז עליהם כסף?

  • 17.

    נוער אידיאליסטי- על ערכי התורה הקדושה

    הנוער הכתום- הדתי, 01/07/11 14:11

    אוהבי ארץ ישאל . עם ישראל . ולא נוער ריקני ופוחז שאין לו מה לעשות חוץ מאשר לשתות אלכוהול ודקירות לא עלינו..זה כל ההבדל לבין הנוער החילוני לנוער הדתי לצערינו..הנוער הדתי מתנדב עוזר מיישב את הארץ וברוך לא מתעסק בדברים כל כך נמוכים ועקומים הללו...הנוער הדתי מלך הארץ....

    • הנוער הכתום עוסק בחוליגניות מאורגנת

      ישראלי, 01/07/11 21:36

      מכה חקלאים, שורף שדות ומכוניות של פלסטינים, ואפילו מזדהה עם רוצחים של ממש. המשאבים העצומים שמפעל ההתנחלות שלו שואב מהמדינה, מאפשרים לו לשכוח שבשכונות שלא זוכות לפריבילגיות כמוהו, יש בעיות של עוני ואלימות.

      • לא רק ,הנוער הדתי נגד קבלת השונה. (ל''ת)

        1, 02/07/11 01:10

  • 16.

    מדינה מפגרת שחושבת שאנרכיה היא דמוקרטיה

    אבי, 01/07/11 14:11

    בגרמניה אסור לנוער להסתובב בחוץ משעה מסוימת.כאן לוקח שנים ופיצוציות פתוחות ומוכרות סמים בהיתר היות ולוקח זמן לקבוע איזה הרכב אסור למכירה.וגם אלכוהול נמכר חופשי .היה אפשר לפרק את המסיבות הללו כבר בתחילתן ולשפוך את האלכוהול ולעצור לשבוע כל חוצפן ולהחרים לשנה כל מכונית שנהג בה צעיר בפראות .אפשר לקנוס כל מי שבגילופין ומסתובב במקום ציבורי.שההורים ישלמו אלפי ש''ח הכל יגמר

    • אז מה הפתרון שלך לקנוס את ההורים?

      שבי, 01/07/11 15:00

      את ההורים שמהבוקר ועד לילה עובדים בשביל שכר של 4.5 אלף?
      אתה חושב שיהיה להם כסף לתת לקנסות יש חשבון חשמל גז מים ושכירות
      אי אפשר להפוך את מה שאתה אומר למציאות במדינה שלנו

      • גם חיה כאשר היא חוטפת מכה היא נמנעת מפעולות מסוימות

        אבי, 01/07/11 16:40

        אם יחרימו את הרכב של המשפחה לחודשיים הרי שהרבה נהגים לא יסעו מהר

    • כל כך נכון. תומך ! (ל''ת)

      קובי, 02/07/11 04:45

    • המדינה מסתדרת צתויין- שהם יאכלו אחד את השני (ל''ת)

      אדר, 02/07/11 08:54

  • 15.

    אלימות,רצח, סמים ,אונס, ו 65 בהבנת הניקרא !

    איזה נוער, 01/07/11 13:33

    נוער עלוב ממש בושה איפה המשטרה ? איפה ההורים ? איפה המורים ? ממש אנרכיה מה שקורה במדינה !

    • הכלכלה משפיעה לא ההורים לא המשטרה ולא המורים יכולים לעזור

      שבי, 01/07/11 14:58

      ככה זה שכולם עסוקים בלהביא פרנסה הביתה בזמן שהילדים משתעממים כי אין מי שיקנה להם חינוך מכיוון שההורים לא בבית רובם חוזרים מאוחר אחרי יום עבודה קורע בשביל להביא 4.5 אלף במקרה הטוב
      ורק בגלל זה אין לנו נוער מעולה

  • 14.

    כול יום דקירה...כול יומיים רצח !

    סדום ועמורה, 01/07/11 13:29

    מסיבת דקירות לאור נרות...כמה רומנטי הנוער של היום !

  • 13.

    הגזענות בתגובות פה מזעזעת

    מרוקאי, אשדודי, אקדמאי, לא עבריין, 01/07/11 13:20

    60 שנה,ועדיין יש תופעות כאלה... נוער דפוק זאת מכת מדינה חוצה עדות ומגזרים. זה דור שלם של מטומטמים חסרי כל תרבות וחינוך, בעידוד ו/או בהזנחת ההורים חסרי האחריות שלהם. פה ושם יש ניצנים של תקווה, אבל בגדול הדור די חסר עתיד. מפחיד לחשוב מה יילך פה בעוד 30 שנה, אם בכלל. אבל להגביל את התופעה לעדה כלשהי או לעיר כלשהי-זה די פתטי. בתור מרוקאי תושב אשדוד אני נגעל מהתגובות פה (בעיקר 8 ו-9) באותה מידה שאני נגעל מדפוס ההתנהגות הזה. ההכללה הזו,כמו כל הכללה- שגויה מיסודה. האוכלוסיה באשדוד לא שונה במאום מזו בת''א, או בראשון, או בכל מקום אחר. אלימות יש בכל מקום, ערסים יש בכל מקום. ולהגיד שאלה רק ''המרוקאים האלה'' זה פתטי, ומעיד על שכל לא מפותח במיוחד.אני מציע למגיבים הגזעניים לפניי לבדוק את שיעורי הפשיעה בקרב האוכלוסייה של יוצאי בריה''מ לשעבר- האוכלוסיה הכי מחונכת שקיימת בארצנו הדפוקה. גם הם מרוקאים חסרי תרבות?!? גם אותם ''בני טובים'' מרמת אביב שמדי פעם קוראים עליהם בעיתון, בהקשר של מעורבות ברצח-גם הם מרוקאים? גם הנהג השיכור שהרג את שניאור חשין מרוקאי חסר תרבות? די לבלבל את המוח: עבריינות היא מכת מדינה.

    • מלים כדורבנות!!!! יפה דיברת והעברת גם את התחושות של רבים

      די לגזענות!, 01/07/11 15:09

      מייצג תחושות של רבים וטובים(בני עדות המזרח) שעדיין המומים לקרוא תגובות כל כך נלוזות מפי אנשים שחושבים שהם מייצגים משהו איכותי בארצנו וחושפים דרך התגובות שלהם את הטמטום ותת הרמה שלהם!

    • להזכירכם התפרעות דומה של צעירי אשדוד לפני מיספר שנים.

      צפצפ, 02/07/11 08:26

      נכון שלא רק עבריניי רמלה דוקרים זה את זה גם אלו מאשקלון וערים אחרות, ותופעת שתיית החריפה שיובאה מברית המועצות החמירה את המצב.
      כבוד+ אלכוהל = דקירות.

  • 12.

    מה עדיף? נוער אלכוהוליסט או אידיאליסט? כנסו:

    צביקה, 01/07/11 13:15

    בני נוער האלו הם ללא אידאלים, לא יודעים מה מטרת החיים ולמה לבזבז ת'זמן בלימודים ובעשיה- ולכן לצערינו אלכוהול ובילויים עד הבוקר זה התוצאה- ואיתה האלימות המתלווה.
    לעומת זאת, יש כאן ציבור נוער מדהים- שרואים אותם מתנדבים בכל מקום- בני נוער יש''ע- רואים אותם מתנדבים בחלוקת מזון, עם חולי סרטן, בקייטנות התנדבות, מתנדבים לבנות בתים בגבעות.
    לבני הנוער האלו יש אידאלים- בונים! יודעים על הצפיפות הנוראית שנוצרה בכל המרכז- ועל האידאל בבניה יהודית- אז בונים בתים על הרים וגבעות ריקים (לא כבושים).
    בואו נעודד בני נוער לאידאלים גבוהים

    • אני חושב על מה שאתה אומר, ואתה יודע מה, אני מסכים איתך.

      אלי, 01/07/11 14:15

      יש לנוער שלנו מה ללמוד מהחבר'ה האלה בהתנחלויות

      • נוער של ההתנחלויות לא יכול לייצר כלכלה מערבית מפותחת שתוכל להחזיק

        אבי, 01/07/11 15:57

        למשל תקציב ביטחון של 50 מיליארד , תשלום לנכים וקשישים לפחות 2000 שח בחודש ועוד ועוד, לא צריך לתת את כל ההסברים פשוט נתעכב על מספר הילדים , ילודה בממוצע כמו של המתנחלים הדתיים בהנחה שזה הופך להיות הממוצע המדינתי זה מתכון לעוני יותר מש1 ועוד 1 זה 2 , והסיבות לכך פשוטות :
        1) בעולם התחרותי כשההורים האירופיים האמריקאים והסינים למשל מביאים ילד 1 או 2 גם אם יש אותו שכר , הישראלי משקיע בילד 1 חלקי 5 בעוד לאחרים יש יותר כסף פנוי לעזור לילד שיוביל את כלכלת המדינה בתחומו ( מדען , רופא וכו)
        2) הדבר השני החשוב הוא שמשפחה עם מעט ילדים יש לה יותר כסף פנוי להוצאות מעבר למוצרי מחיה שאלה הדברים המקיימים את הכלכלה ומייצרים מקומות עבודה כי אי אפשר לבנות מדינה חזקה רק מקנייה של אוכל .

        • נדמה לך שנוער הגבעות לא עוסק בייצור כלכלה? כנס:

          צביקה, 01/07/11 17:22

          יילודה גבוהה הינה מקור לאלימות ועומס כלכלי על המשפחה הגרעינית- אבל לא על המדינה.
          כלומר- אב משפחה עובד- מרוויח כסף מעמל כפיים כרופא/עו''ד/תעשייה אווירית/בעל חנות פאלפל- כל זה אפשרי ב''התנחלויות'' בדיוק כמו שבשאר הארץ זה אפשרי.
          אז צריך לחלק את הכסף בין 5 ילדים במקום ב-1.
          השאלה זה לא כמה כסף ישפיע על הילדים, אלא כמה ההורים ישפיעו על ההורים.
          הורה אידיאליסט יכול לחנך את ילדיו ללימודים, התנדבות, בניה, שרות קרבי, אוניברסיטה ועוד.
          אידאולוגיה נמצא אצל מי שרוצה אותה.
          ילדי עשירים שהם יחידים במשפחה- אין שם אלימות ופשע? יש שם אלכוהול יותר יקר, ובריחה לחו''ל כשיש קשיים בארץ.
          הדתיים המתנחלים הם האידיאל של מדינת ישראל!

          • גם החמאס יגידו לך שהמוסלמים הקיצונים עושים כלכלה טובה , יש עובדה

            אבי, 01/07/11 19:08

            עם נתוני ילודה כמו של המתנחלים הדתיים זה שווה עוני, אם הם לא היו חיים איתנו כמדינה הם היו נוסעים על כורכר לא על כבישים. אל תביא לי דוגמא 1 על משפחה שיש לה 10 ילדים וכולם פרופסורים זה כמו שתגיד לי שאתה מכיר מישהו שזכה בלוטו אבל כשמדובר בהרבה אנשים אז הסטטיסטיקה מנצחת והרוב לא זוכים , וכשמדברים במושגים של מדינה אז זה כבר סטטיסטיקה ולחלק אותה משכורת ל5 ילדים זה פחות השקעה בחינוך ועם המדיניות הכלכלית הימנית שאנו חיים היום ואני אישית תומך בה נוצר קושי לחיות וגם אם ההורים רוצים אז הם לא יכולים להקדיש זמן או מספיק זמן לכל הילדים לעומת ההורה האירופי או ה''תל אביבי'' שיכול לשלוח אותו לבתי הספר היקרים והטובים.

          • אתה לא אשם אבל כנראה שאין לך הבנה בסיסית בכלכלה, הרבה ילדים הם בהחלט

            אבי, 01/07/11 19:17

            עומס כלכלי על המדינה . המדינה משקיעה פר כל ילד כסף בתקציב המדינה על בריאות חינוך רווחה ביטחון אישי ועוד ועוד . ועל כן יש לבצע בישראל מדיניות ימנית שכוללת הפרטות שירותים על מנת שאזרחים כמוך ידעו שמישהו שילם על F16 או על מכשירים בבתי חולים או על שכר רופאים וכו , אם יפריטו שירותי טיפת חלב למשל אז אתה תשלם את כל השירות שכולל שכר הרופאים אחיות המכשור וכו ותבין לבד את מה שהכלכלה הבינה את כל מה שכתבת לי אתה אומר שכלכלת ישראל מממנת לך שירותים שאפילו לא חשבת עליהם . וכמו שאמרתי למשפחה בת הרבה נפשות שמוציאה הרבה כסף על מוצרים בני קיימא לא יכולה לייצר כלכלה מפותחת , צריך הרבה כסף פנוי כדי להשקיע בצריכה של מוצרים מעבר למזון ודיור שיוצרים מקומות עבודה.

    • נורא קל לבנות כשאתה לא צריך לדאוג למקומות עבודה לאנשים ואתה לא אחראי

      אבי, 01/07/11 16:05

      תשלום לקשישים ונכים , וגם לעשות את כל זה כשראשי הממשלה הישראלים כולל הימין מצהירים שהשטח הזה לא יהיה בשליטתנו ואז אפשר לקיים קשרי המסחר עם העולם .
      מי בכלל יסתכל על הנוער הזה בעולם? הם חיים על חשבון השמאל

  • 11.

    מתנחלים ''אלימים'' למען אידיאולוגיה, חילונים פשוט שוקעים בבהמיות. (ל''ת)

    ציפי, 01/07/11 13:11

  • 10.

    אין תלמוד תורה בראש ,יש זבל בראש ליבה=לנו יש בריונים הרבה !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תורת אמת נתן לנו, 01/07/11 13:05

  • 9.

    מדובר באוכלוסייה תת רמה של מרוקאים או מזרחיים אחרים

    נדב שצר, 01/07/11 12:40

    כבעל מספר מועדונים בת''א אני כל הזמן נתקל בתופעה הזו של מזרחיים פרמטיביים שבאים לעשות באלגן בת''א. שישארו באשדוד ובשאר הערים המגעילות שלהם ויהרגו אחד את השני ושלא יכנסו לנו לשטח שלנו לת''א , ערסים נמאסתם

    • האשכנזים אלו מלאכי השרת טלית שכולה תכלת

      שבי, 01/07/11 13:02

      אין אשכנזי שהוא תת רמה ואין אשכנזי עבריין ואין אשכנזי ערס יש את האשכנזי התל אביבי שחושב שהוא כליל השלמות כמו שנאמר טיפשים הייתם טיפשים תשארו
      גזענים מלידה חבל שהמרחום הלך לפני שסיים את העבודה

      • תשובה של תותח על...לקרוא ולהפנים!!!

        אתה תותח, 01/07/11 15:58

        במיוחד אתם האשכנזים מהסוג שהוזכר פה...תקראו ותפנימו...
        יש גם אשכנזים צנועים וחמודים....
        ויש גם מזרחיים מתורבתים ומלומדים..
        די להכללות

      • האשכנזים אינם מלאכי שרת אבל המזרחיים קרובים מאוד למלאכי חבלה

        עובדות, 02/07/11 00:42

        90% מהאלימות גסות שחצנות רוע השתמטות פשע ובערות בישראל מגיעים ממזרחיים. ברוב שחצנותם הם מסרבים אפילו להכיר בבעיות האלה (שזה תחילת תהליך של תיקון ושיפור). הם חושבים שהם מושלמים ואין להם צורך בתיקון ושיפור. הדבר היחידי שבו הם מצטיינים זה תלונות בלתי פוסקות על אפליה וגזענות וטענות מסוג ''אבל גם הם לא בסדר...''.

        הנתונים הערומים מצביעים שהצפון אפריקאים הם העדה הגרועה ביותר בישראל שגרמו ועדיין גורמים יותר בעיות מכל שאר העדות האחרות יחד (כולל מזרחיים אחרים).

      • על כל אשכנזי שהוא תת רמה יש 10 מזרחיים כאלה.

        יש, אבל, 02/07/11 00:59

        למרות שבישראל יש פי 3 אשכנזים ממזרחיים.

    • גזען וצודק !

      סמוליק, 01/07/11 14:43

      בטח אוהדי ביית''ר כולם .

    • הפלצנות התל אביבית

      חיפאי, 01/07/11 15:16

      אני מוכן עכשיו שיהיה מתקפת טילים חריפה על ת''א נמאסתםמי אתם בכלל? גועל נפש של עיר של אוכלוסיה באמת אני מאחל לכן רק רע אני מקווה שמתישהו לא תיהיה חלק ממדינת ישראל

    • עוד מושבניק אומלל (ל''ת)

      ליאור, 01/07/11 17:04

    • לצערי אתה צודק (ל''ת)

      ישראל צ, 02/07/11 01:30

    • אל תשכח את הרוסים. (ל''ת)

      Bruce, 02/07/11 03:04

    • אם האשדודים ערסים אז אתה ערסוואט, סרסור של מועדונים

      מיליאד דולר ולא הייתי גרה בת''א, 02/07/11 09:29

      גזעניים כמותך צריך להקיא ולהוקיע מתוך החברה. אין לשכמותך מקום במקומותינו.
      תישאר כלוא בת''א שלך, עיר הטוהר השויון והניקיון.
      תמשיך לייבא לך מבלות ומבלים שוחרי אלכוהול הוללים.
      שיהיה לך כל טוב ובהצלחה. מי בכלל צריך אותך או או מועדוני הזבל שלך.

  • 8.

    בוזגלו,אוחנה,מלכה,אמזלג,אפללו וכו...

    T, 01/07/11 12:21

    רק מרוקאים מסוגלים לדברים כאלו
    יש להם פשוט שכל קטן כל כך שהם לא
    יכולים לפתור את הבעיות שלהם בלי אלימות

    • אין קשר בכלל למרוקאים

      שבי, 01/07/11 13:04

      הקשר הוא שכונות מצוקה שהמדינה החליטה להתעלם מהם כל אדם שיגדל במקומות האלה מקבל שטנץ של המקום זה מוטבע לו כחותם על הבשר ולהשתנות לא קל ולברוח אי אפשר

      • לצערנו היום מתפתחת אלימות במקומות ללא מצוקה כספית.אבל יש קשר בין

        אבי, 01/07/11 14:14

        בין תרבותיות הבית וערכיו לבין אלימות.

        • אתה טועה החינוך בא אך ורק ממצב כלכלי ואני אסביר לך למה

          שבי, 01/07/11 14:55

          הקשר היחיד הוא מצוקה כספית ,האלימות החריפה כשהכלכלה נפלה מחירי הצרכנות עלו מחירי הדירה עלו אנשים שהיו מרשים לעצמם לחיות ברמת חיים סוג ב' שאפשר לצייר אותם כאוכלוסיה בינונית היום עבור למצב שהם סוג ג' השכירות יקרה בכל הארץ מחירי המזון גם כן עלו בלי פרופורציה והדבר היחיד שנשאר באותו המצב זה המשכורות של האנשים רוב העם אינו בעל תואר ראשון או בעל תעודת מקצוע רובו פועלים הכי פשוטים שקיימים וכשאין כסף לסיים את החודש כי יש להם לשלם חשמל מים גז ושכר דירה הילדים לא מקבלים את החום שבית טוב יכול לתת ואז הם פשוט מוצאים את עצמם ברחוב יושבים משתעממים ומחפשים לעצמם אטרקציות שהרחוב יכול לתת להם וכל מה שהרחוב נותן זה עבירת החוק אז הנה לך הקשר בין הכלכלה לחינוך בבית רק שתבין שבממשל מודעים לזה אך מחליטים להתעלם מזה

          • אני לא יודע בן כמה אתה אבל יתכן ואתה צעיר ומכאן השגיאות

            אבי, 01/07/11 16:46

            בשנות השישים חיה רוב המדינה בשיכונים ,ללא רכב,ללא טלפונים (טלפונים רגילים).וללא רוב מכשירי החשמל הקימים היום.גם ללא מעדני חלב ,ללא בגטים,וללא עוד מיליון דברים.
            היה הרבה פחות מאשר יש לעניים של היום.
            אבל אנשים היו תרבותיים בהרבה,דרשו מעצמם יותר ולכן לא היה פשע ולא היה אלכוהול ולא היו דקירות ולא רציחות.
            היום הפשע בא דווקא מאלו שיש להם .וזה בא מחינוך ותרבות

          • החינוך בא קודם כל מהבית והמשפחה

            עובדות, 02/07/11 00:56

            אצל המזרחיים ה''תרבות'' הערבית שספגו בשנות גלותם עוברת מדור לדור.
            כשילד גודל במשפחה עם מנטליות מזרחית שם ה''גבריות'', האלימות המילולית ןהפיסית והגישה שכל העולם מחוץ למשפחה ולשבט הוא אויב, הוא יצא עם אותה מנטליות.
            יהודי ארופה הגיעו לישראל, לאמריקה ולארצות אחרות עניים ובחוסר כל. הם לא התבטלו והאשימו את כל הסביבה כמו המזרחיים בישראל. הם חסכו פרוטה לפרוטה והעניקו לילדיהם את החינוך הטוב ביותר שיכלו. הרוסים שהגיעו לישראל ב-20 השנה האחרונות בחוסר כל טאטאו רחובות. הם לא התלוננו ושמרו טינה כמו המזרחיים שהגיעו לפני 60 שנה. ילדיהם הם מהנדסים ורופאים ולא מוכרי שאוורמה וסמים.
            התוצאות מדברות בעד עצמן !!!

            • מסכים לכל מילה!!!! (ל''ת)

              אדר, 02/07/11 08:50

  • 7.

    הם ללא ספק מוכנים לשרת ביחידות קרביות

    Avi Ecuador, 01/07/11 12:08

    לא צריך לעשות מזה כזה עניין. ככה זה שהורמונים מומרצים על ידי אלכוהול, הרבה פעמים זה מוביל לקטטות. אני רק מקווה שלאחר הגיוס הם יוכלו להפנות את עודף המרץ והלוחמנות כדי לדכא את אוייבנו מבית ומחוץ

    • אלה ישרתו בתור נהגים טבחים ומאבטחים במקרה הטוב ... (ל''ת)

      שרון, 01/07/11 12:53

  • 6.

    בכל אשמים החרדים! חייבים לכפות עליהם ליב''ה! (ל''ת)

    חילוני מצוי, 01/07/11 11:31

    • כן אתה צודק הם אשמים גם בעצם קיומך (ל''ת)

      שבי, 01/07/11 13:06

    • הם גם אשמים שאימא שלך הולידה אותך. (ל''ת)

      לחילוני המצוי, 01/07/11 14:24

  • 5.

    הורסים את המדינה. כשלמנהיגים לא איכפת, החברה

    אין דין ואין דיין, 01/07/11 11:29

    הישראלית תדרדר,ישראל תהפוך לאנרכיה, והאלימות תישלוט ברחובות. וזו רק התחלה.

  • 4.

    חבל שלא מתו, פחות נתמכי סעד בעתיד (ל''ת)

    רונאלדיניו, 01/07/11 11:27

  • 3.

    צריך לבדוק מה מוכרים להם בפיצוציות ,,שמסיבות מתפוצצות ככה ! (ל''ת)

    מורה נבוכים, 01/07/11 11:23

  • 2.

    האם אלו צעירים ''צעירים''? (ל''ת)

    מודאגת, 01/07/11 11:19

  • 1.

    תחי מדינת ישראל !!!....יש לנו נוער נפלא !!!....יש לנו עתיד !!! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 01/07/11 11:16

    • יש לנו בני נוער מדהים! קוראים להם- נוער הגבעות- בונים ולא הורסים

      צחי, 01/07/11 13:19

      שותים מים ולא אלכוהול בזמן שבכוחם בונים ומניחים אבן על אבן לבנות בתים לעתיד ילדכם בהרי השומרון- כשיגמרו כל הדירות במרכז הארץ.
      ילדים ובני נוער שגודלים על אהבת הארץ אהבת האדם, יציאה לצבא, תרומה למדינה ועוד.
      בני הנוער הדתי לאומי- רואים אותם משמחים את כל הציבור ודואג לכולו- כדאי לעודד גם אותם!

      • ממליץ בחום (ל''ת)

        דניאל, 01/07/11 16:48