• 67.

    נמאס מהמדינה הזאת. למה לשנות משהו שהיה בסדר? (ל''ת)

    נמאס, 10/08/11 10:17

  • 66.

    זלזול בציבור

    גיל, 07/07/11 08:02

    הכשלון ברפורמה בתחבורה הציבורית כולל ברכבות.
    התייקרות במוצרי המזון.
    תעלה את קדימה בגדול בבחירות לכנסת.
    הכתובת כתובה על הקיר.

  • 65.

    ''הרפורמה'' בתחבורה הציבורית

    יעל, 06/07/11 17:42

    יש כמה בעיות ברפורמה הזאת
    1. רוב האוכלוסיה צריכה להחליף לפחות אוטובוס אחד בדרך ליעד. הדבר גורם קשיים לקשישים, נשים בהריון ואמהות עם עגלות - בקיצור - לכולם. בקיץ בחום הלוהט ובחורף בגשם עם מעילים ומטריות.
    2. צריך להמתין פעמיים - גם לאוטובוס הראשון וגם לאוטובוס השני.
    3. לא ברור איפה תחנות מצטלבות כדי שלפחות אפשר יהיה לרדת ולעלות לאוטובוס השני באותה תחנה.
    בן אדם רוצה לעלות לאוטובוס, להתיישב אם יש מקום, ולהגיע למחוז חפצו בלי הרפתקאות בדרך.

  • 64.

    פגיעה קשה באמאות העובדות

    עינב, 05/07/11 14:21

    הרפורמה פגעה קשה באמאות העובדות.איך אמא תוכל לארגן את ילדיה לגן או לבית הספר ולהכניסם לגן פרטי/עירוני או בית הספר בשעה 0730 ולאחר מכן להגיע למקום עבודתה בדרום ת''א ''איזור יהודה הלוי /הרצל '' שמשך זמן הנסיעה יקח שעה וחצי מאחר ויהיה צורך להחליף בדרך 2 אוטובוסים??

  • 63.

    איפה השיפור?מישהו בוועדה התייעץ גם עם הנוסעים?

    נוסעת, 04/07/11 09:00

    כל כך הרבה תחומים במדינה הזו זקוקים לרפורמות משפרות, ודווקא הנסיעה באוטובוסים, שהייתה ברובה לשביעות רצון הנוסעים היא הדבר הראשון שצריך היה להשקיע בו סכומי עתק מופרכים כדי ''לשפר''? איפה פה השיפור? האופציה להשתמש בכרטיס לשלוש נסיעות היא לא יתרון, היא באה כי אין עכשיו אפשרות להגיע בנסיעה אחת ליעד. אני בטוחה שאין בוועדה שישבה על המדוכה אדם אחד שמשתמש קבוע בתחבורה הציבורית בגוש דן. למה לא שאלו אותנו?

  • 62.

    מעולם לא חשבנו שאתה ממשיכו של איינשטיין, ידענו, סתם פוליטיקאי

    שר התחבורה, כנס, 03/07/11 08:26

    עם פרצוף לא אמין, אבל הפעם הגדשת את הסאה, ואנחנו נבוא איתך חשבון בקלפי

    • מצוין....אבל רק לא עמיר פרץ....וליבני... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 03/07/11 09:54

  • 61.

    הרפורמה היא אפליית המגזרים החלשים ביותר!

    נוסעת מתמידה, 02/07/11 21:19

    הרפורמה בתחבורה הציבורית א)הרפורמה בתחבורה הציבורית פוגעת במגזרים חלשים – נוסעי האוטובוסים אך גם בין נוסעי האוטובוסים שהם מגזר חלש כשלעצמו, יש נפגעים יותר על פי הרפורמה , מבנה התחבורה הציבורית יהיה מבנה של רשת, כך שפעמים רבות אוטובוסים לא ייכנסו לשכונות וציבור הנוסעים ייאלץ להחליף מספר אוטובוסים כדי להגיע למחוז חפצם. אפשר ורעיון זה יחסוך סיבובים ויקצר את הנסיעה במספר דקות. אולם, רפורמה זו תפגע בקשישים, מוגבלים ואמהות לילדים צעירים שיאלצו לנדוד בין אוטובוסים בקושי רב. בנוסף, נראה שרוב האנשים יעדיפו לנסוע עוד כמה דקות ולהגיע בשלווה למחוז חפצם מאשר להחליף אוטובוסים. ב)הרפורמה באוטובוסים פוגעת בסטודנטים ראו ביטול קו 27 המגיע לאוניברסיטה (לעת עתה המזימה להתנכל עוד לסטודנטים ולבטל את קו 45 סוכלה). קוים אלו עוברים גם דרך תחנת רכבת אוניברסיטה, כך סטודנטים שנסעו ברכבת ולקחו אוטובוס מן התחנה לא יוכלו להשתמש בו. כמו כן, עקב ביטול קו ו6 ייפגעו גם סטודנטים בבר אילן שיאלצו לסבול את מסלול החתחתים החדש של קו 61 או לנסוע בקו 70 המפוצץ ממילא בסטודנטים וחיילים. כמו כן, החולים בתל השומר נפגעים קשות מביט

  • 60.

    במדינה מתוקנת....מיידעים את הציבור חודש לפני...בכל אמצעי התקשורת... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 02/07/11 19:22

  • 59.

    עוד רפורמה שמגיחה לה כך פתאום.... צריך להוציא את הפתאומיות הזו מהחק!!

    אזרח ישראל, 02/07/11 16:32

    יש לדווח לציבור מבעוד מועד.

    אם זה לא מובן
    יש לחוקק חוק שמצווה לעשות כך!!!!

  • 58.

    מה זאת אומרת באופן טבעי יווצרו פערים בין התכנון למצב בפועל? אם כך

    סטודנט, 02/07/11 16:06

    אתה מתכנן אין פלא שלא תהיה הצלחה!!

    בוא נלמד אותך משהו
    יש לתכנן כדי שתהיה 100% הצלחה ועדיין יתכן ויהיו בעיות
    סטודנט שלומד לבחינה רק לעבור סביר להניח שיכשל
    אך אם ילמד כדי לקבל 100 או שיקבל 100 או קצת פחות.....

    חק מרפי זה הוא חוק שמהנדסים בחו''ל לוקחים אותו בחשבון
    הגיע הזמן שגם אתם תלמדו תכנון מהו!!!

  • 57.

    הצחיק אותי - לספר לציבור קרוב למועד כדי שלא ישכח??!! כדי שלא נפגין!

    בוכה, 02/07/11 15:22

    הוא לא רצה לספר קרוב למועד

    כדי שלא יהי לנו זמן להפגין!!!!!!!!!

    תתבייש לך
    לא מספיק שגרמת סבל
    אתה עוד מוסיף לזה שקרים מסוג ......

  • 56.

    למבולבלים : נוסעים עד דיזינגוף...ובאלנבי פונים לשדרות רוטשילד... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 02/07/11 15:12

  • 55.

    כל עוד נתניהו ראש ממשלה, הזילזול באזרחי המדינה ימשך. הן ע''י בעלי ההון (ל''ת)

    והן ע''י ממשלת הזדון אשר מובילה לאסון חברתי. להתפכח, 02/07/11 14:40

  • 54.

    ההצלחה ברפורמה תהיה מרשימה

    יורם אברמוביץ, 02/07/11 12:24

    הג'ניוס היהודי, אהבת הסדר, היסודיות
    והדאגה לאיש הקטן, מאפיינים את ישראל.

    כשאתה נכנס לרשות שלטונית בישראל, כמו בית משפט, אתה מיד רואה את המקצועיות והיסודיות.

    ברור לך שתצא משם חסר בית, נרדף ואולי תצטרך להתאבד.

    גם הרפורמה המצוינת הזאת, אורגנה על ידי אנשים שממעטים לנסוע באוטובוס והם לא חשבו על האומללים שתלויים בתחבורה הציבורית.

    כך הפכה ישראל למעצמת יושר, הגינות, היי טק ומעצמת על צבאית.

  • 53.

    ואני שואלת את עצמי- איפה הגניוס היהודי??

    חוה, 02/07/11 10:16

    בירושלים בנית הרכבת הקלה הרסה את החיים ואת הפרנסה ואת העיר ועדיין לא בטוח שהיא תשפר את התנועה.
    בתל- אביב- כעת רואים מה נעשה.....
    כנראה הממשל דואג לבריאותינו ורוצה שנלך ברגל לכל מקום- הרבה יותר בריא ואין גזים רעילים.

  • 52.

    אפשר היה לתכנן תוך התחשבות בנוסעים- דא? (ל''ת)

    פנינה, 02/07/11 10:10

  • 51.

    למה רפורמה ? למה אי אפשר במדורג ?

    בחורצ'יק, 01/07/11 23:39

    גם ככה זה קשה לעשות שינוי ארגוני, אבל לעשות בניה מחדש של הכל ?

    להזכיר שנט-סקייפ, ענק האינטרנט, נמחק כי הם החליטו לכתוב את דפדפן האינטרנט שלהם מחדש.

  • 50.

    לדגובה 43

    סאלי, 01/07/11 22:18

    אתה גר בחיפה אתה לא גר בתל-אביב יפו בוא ותיראה איזה תחבורה חדשה מזעזעת שמו פו אז דבר בשם עצמך ואל תגיד ''למה האנשים מתלוננים?''

  • 49.

    אם אין הצלחה על היום הראשון אז למה שינו??? מדינה מטומטמת (ל''ת)

    דוד, 01/07/11 21:15

  • 48.

    הייתם מצליחים אם הייתם מוסיפים קווים שמקצרים את משך הנסיעה

    רב פקד ג'ורש , 01/07/11 20:54

    לציבור לפני שהייתם מבטלים קווים. אני זוכר שני קווים של ''אגד'' שלקחו אותי מאזור גוש דן להוד השרון דרך כבישים בינעירוניים, ולא רק בדרכים עירוניות כמו שהיה מקובל לפני פתיחת כביש 5.

  • 47.

    השר כץ מראה את אפסותו

    רונית שיפמן, 01/07/11 19:48

    בושה לממשלה שתמיד שמה במשרד התחבורה שרי חצר כושלים.

    בכל פרויקט שהכץ הזה נוגע מסריח ריח של טימטום וחוסר הבנה מוחלט שלו.

    הפקידים הכי בכירים במשרד התחבורה הם חלשלושים וחסרי חוט שידרה ואלה התוצאות שאנחנו מקבלים.

    זה פרויקט מטופש שאינו מתחשב באיש הפשוט שהוא הצרכן של התחבורה הציבורית ,פרויקט שמבוצע על ידי אנשים שלא נוסעים באוטובוסים עבור משתמשים חסרי ישע שאין באפשרותם לרכוש רכב פרטי או לשלם מחירי חניה מופקעים.

  • 46.

    צריך איכשהו להמנע מנסיעה באוטובוסים אולי הם יבינו

    מוחה, 01/07/11 19:13

    אני - עד כמה ששונאת אופניים - אתחיל לרכב רק כדי לא להשתמש בתחבורה הציבורית!!!!!

  • 45.

    אני בוחר ליכוד ולא מבין עד כמה הטימטום של המפלגה/שרים עצום. למה הציבור (ל''ת)

    נימצא בתחתית העדפות של הממשלה הזו? נימאסתם עלינו, 01/07/11 18:23

    • שלום אליהו....רק עכשיו הבנת מי זה באמת הליכוד ? (ל''ת)

      גימלאי אגד, 02/07/11 16:41

  • 44.

    חוצפה - הציבור אשם?

    לילך, 01/07/11 17:33

    ומדוע לא עשו את זה בהדרגתיות ולאורך זמן? כלומר, כל תקופה מסוימת להחליף קו, לראות איך זה עובד ולתקן בהתאם. אבל לא להחליף הכל בבת אחת. אבל בישראל כמו בישראל, הכל נעשה חפיף ובצורה חובבנית, בלי להתחשב כלל בצורכי הציבור. נראה לי שמתכנני הרפורמה לקחו בחשבון רק את הצעירים, הבריאים ודוברי העברית כשפת אם. כל היתר - קשישים שמתקשים ללכת, נכים שמתקשים להתנייד, אנשים שאינם דוברי עברית - כל אלה, מבחינת משרד התחבורה, פשוט לא קיימים ואפשר להתעלם מהם. פשוט חוצפה וחוסר התחשבות. מן הסתם, הסקרים שנעשו לא לקחו בחשבון אוכלוסיות אלו.

    • הכל נעשה במחשכים פרסמו את מסלולי הקווים ברגע האחרון

      עברי, 02/07/11 13:54

      בכדי למנוע מחאה וביקורת של הציבור, הכל נעשה במחשכים פרסמו את מסלולי הקווים ברגע האחרון.

  • 43.

    לא מבין מה אנשים מתלוננים

    Dp, Israel, 01/07/11 16:44

    בחיפה זה עובד מצויין
    נכון שצריך עכשיו להחליף אוטובוס, אך התדירות שלהם הרבה יותר גבוהה. איך שיורדים מאוטובוס אחד, מחכים בין דקה-לעשר דקות וכבר יש את אוטובוס ההמשך.

    • מעניין אני צריכה ללכת ברגל עד האוטובוס השני איך יודעים כמה זמן ייקח לי

      תל אביבית, 01/07/11 17:28

      נא להגיב לעניין הספציפי ולא לפזר סיסמאות!!

    • אל תתערב -תשאר איפה שאתה ואל תתערב

      אני, 02/07/11 00:22

      אתה לא גר כאן, אתה לא יודע איך ומה שינו בדיוק-, ולא יודע מי ואיך נפגע מכל זה.

  • 42.

    ל 39 פשוט מאוד!! כדי שלא נספיק להתארגן ולהפגין בזמן (ל''ת)

    נגד הרפורמה, 01/07/11 16:41

  • 41.

    אדוני השר - בגלל הרפורמה אני חייבת לקנות רכב

    ניר, 01/07/11 16:12

    למה אתם מקשים על חיי האזרח?

    מי שניהל ביד רמה את הרפורמה הזו לא מבין לדאבוני דבר וחצי דבר בתחבורה ציבורית.

    • משרד האוצר מודה לך - ויקרע אותך במיסים! (ל''ת)

      החשב הכללי, 01/07/11 18:33

  • 40.

    חוסר סינכרון

    cinege, 01/07/11 15:59

    כרטיס רב קו אזרח ותיק שנקנה באוטובוס של דן אינו מזוהה באוטובוסים של אגד גם כאשר מודיעים על כך לנהג ומחויב במחיר מלא.
    ברור שיש כאן כשל בסיסי מאד שהיה יכול להמנע אילו נעשתה סימולציה כמתחייב לפני הפעלת השיטה.
    בכל מקרה חמויב תיקון מידי.

  • 39.

    מדוע חב' דן לא הודיע ויידעה במשך החודשים האחרונים את הציבור לשינויים? (ל''ת)

    החברה קבלה כנראה משר התחבורה עידוד תוך זילזול בציב, 01/07/11 14:58

  • 38.

    זה לא רק לסע בשני אוטובוסים זה גם ללכת המון ברגל משום שהזיזו את התחנה (ל''ת)

    שלי, 01/07/11 14:20

  • 37.

    חבל שכץ הורס שנים של תיקון ומוכיח את עליבות הליכוד (ל''ת)

    ברברן ללא תקנה, 01/07/11 14:17

  • 36.

    יש לגייס דוחסים לאוטובוסים כדי שנתרגל מהר (ל''ת)

    אין 100% הצלחה. חחחחחחחחחחחח, 01/07/11 14:15

  • 35.

    יש למחוק את כץ מהעשיה הפוליטית. פשוט חסר הבנה (ל''ת)

    עושה נזק לליכוד כל הזמן, 01/07/11 14:14

  • 34.

    הצלחה לא תהיה בכלל! פשוט אין לנו ברירה!! לסע ב 2 אוטובוסים זה לא מוצלח (ל''ת)

    אזרח, 01/07/11 14:04

  • 33.

    תשלפו את שר התחבורה ואת מנהלי דן ממכוניותיהם ותנו להם לנסוע באוטובוס (ל''ת)

    בשעה 8 בבוקר - ככה כדי שיהיה להם מושג מה הולך פה, 01/07/11 13:37

  • 32.

    הרפורמה לא תצליח ואתם יודעים למה? כי אין להם מושג מה הולך

    קחו את כולם לטיול בקו 5 בשעה 8 בבוקר, 01/07/11 13:33

    בגלל שר התחבורה ואנשי משרדו ומנהלי דן שלא נסעו באוטובוס ב-30 שנה האחרונות.
    קחו מראשי דן את המכוניות הפרטיות, כי ממילא הם נוסעים חינם ושיסעו לעבודתם באוטובוסים שהם ממונים עליהם.

    • מדוייק לחלוטין (ל''ת)

      איה, 01/07/11 16:13

    • הם מ נ ו ת ק י ם! (ל''ת)

      ואנחנו חשבנו שזהבית ועפרה זה השיא!, 01/07/11 18:33

  • 31.

    בהמשך ל-1, ומעניין שהסיסמה שלהם היא ''תשאירו את הרכב בבית''

    יהודית, 01/07/11 13:22

    נראה לי שמה שיהיה זה - תשאירו את האוטובוס בבית....
    השימוש בתחבורה הציבורית יקטן מאוד - הקשישים יישארו בבית או יסעו בספשילים והצעירים ייסעו ברכבים פרטיים....

    אולי בהתחלה עוד ינסו להתמודד עם הקווים החדשים, אבל אם הם יבואו פעם בחצי שעה ולא כל 7 דקות כמו שהבטיחו ויצטרכו 3 אוטובוסים במקום 1 - כלומר כמעט 3 שעות בדרכים במקום שעה (למרות שהמתכננים הדפוקים מעריכים את הנסיעה ב-3 קווים בחצי שעה - כי תהיה התייעלות) - אף אחד לא ישתמש יותר באוטובוסים....

    מישהו אמר - ברגל זה יהיה יותר מהר....

    • בשל כך - אני עכשיו מתחילה לחפש רכב למכירה

      ניר, 01/07/11 16:16

      בתור אדם שעובד 11-10 שעות ביום, אין לי את הכוח הפיזי ו/או הנפשי ליסוע בשני אוטובוסים למקום העבודה ו''לבלות'' עוד 3 שעות תמימות ביום (שעה וחצי לכל צד) בהמתנה ונסיעה למקום העבודה!

    • והסיסמה שלנו היא ''תנו טרמפ!'' (ל''ת)

      תל אביבי, 01/07/11 18:31

  • 30.

    הבנתם? כץ מוכיח את ציבור הנוסעים,כאילו שאנו מטומטמים.מעניין מי ממשפחתו (ל''ת)

    עובד בחב' דן ואילו קשרים יש לו לשר עם החברה. בושה, 01/07/11 13:16

  • 29.

    חרם על חב' דן. כל ציבור הנהגים מתבקש לאסוף בדרכו נוסעים ללא תשלום, אשר

    נהגים נכבדים, בואו יד אחת ונאסוף נוסעים בדרכנו., 01/07/11 13:14

    הם בכוון נסיעתו. כך אזרחי המדינה, באחדותנו נצליח לפגוע בחברות אשר פוגעות בציבור וכך גם נעניש פוליטיקאים אשר מזלזלים בציבור הבוחרים ובכלל אזרחי המדינה. לציבור יש הכוח להתמודד עם השרלטנות והכוחניות של חברות ןפוליטיקאים.

    • ל-29, ןכך שוב האזרחים יפתרו את הבעיות שהממשל צריך? די (ל''ת)

      אינה, 02/07/11 10:13

  • 28.

    צריך להתרגל לסיוט התחבורתי החדש - לזה מתכוון שר התחבורה

    תל אביבי, 01/07/11 13:13

    הרסו את אחד הקווים הטובים במרכז - קו 16, בשביל לחסוך בקו פנימי אחד, קו 15 שבוטל.
    עכשיו קו 16 נוסע ברחובות הפנימיים של השכונות, מאריך את המסלול ללא כל צורך אמיתי, הורחק מאלפי תושבים שבשביל כמה מאות מטרים נאלצים להחליף אוטובוס. מעבר הקו בתדירות גבוהה בתול השכונות הורס את איכות החיים של עשרות אלפי תושבים.
    התושבים דורשים את המסלול הישן ומיד.

  • 27.

    לנסוע באוטובוס במדינה הזו תמיד היה כרוך בהשפלה וכך ישאר (ל''ת)

    מכיר אוטובוס רק מבחוץ, 01/07/11 13:09

    • רפורמת האוטובוסים המבישה

      מכירה אוטובוס גם מבפנים, 02/07/11 11:06

      אכן כן

  • 26.

    כץ, עוד הוכחה שהליכוד רואה בציבור כאזרחי מדינת עולם שלישי. אין בעולם

    חברת דן לא עושה חשבון לציבור הנוסעים והלקוחות., 01/07/11 13:07

    עניין כזה שבו שינויים תחבורתיים בעלי משמעות לא יוצאו לציבור תקופה ארוכה לפני ביצועה תוך מתן הסברים וסירטונים עניינים. אך כאשר מפלגת שילטון, לא רואה מס''מ את אזרחי המדינה, אזי חברות הנותנות שרות לציבור מתנהגות באותו האופן. איך אתם הפוליטיקאים אומרים ''באנרכיה כמו באנרכיה, כל אחד עושה כאוות נפשו''. שר תחבורה ראוי היה דואג שהחברה תיידע את הציבור לאורך תקופה בכל השינויים, תבצע סקר, ובהתאם לכך ימומשו השינויים. אלא עפ''י דוקטרינת נתניהו והליכוד, קודם כל לדאוג לחברות הפרטיות ע''ח הציבור והציבור אינו באופק. כך הורסים מדינה ומתוך כך בהיבט הפוליטי, הורסים מפלגה.

    • בייבי יהא היסטוריה רחוקה בשנת 2013

      איה, 01/07/11 16:19

      האזרחים יזכרו לו ולשר כצשוק את העמידה וההמתנה לשני אוטובוסים לכל כיוון נסיעה על מנת להגיע למקום עבודתם.

      הם לא ישרדו את הבחירות הבאות

  • 25.

    ת'חבורה הציבורית

    אבי ברטור, 01/07/11 12:51

    הוצפה כפולה ומכופלת וזלזול בציבור הנוסעים: גם מעלים ת'מחיר וגם מודעים על זה באתראה קצרה כל כך.

    אחרי מחאת הקוטג' צריך להבין איך להפעיל לחץ לחיים קצת יותר מכובדים במדינה שלנו. הקמנו מדינה בשביל כולנו ולא כדי להעשיר קומץ של בעלי עניין.

  • 24.

    רק בישראל -צימצום קווים ,איחוד קווים ,העלאת מחיר נקראת ''רפורמה'' ,

    ערן, 01/07/11 12:46

    וזה דיי ברור,ברוב משרדי הממשלה -עם כל הפקידונים העצלנים שלהם לא דואגים לרווחת האזרח,אלה להכנסת יותר כסף למדינה על חשבון האזרחים שגם כך משלמים מיסים יותר מכל אזרח בעולם,ומקבלים הכי מעט בתמורה.

    • תיקון: בישראל ובאפריקה.... בקרוב נחזור לתחבורה על גמלים (ל''ת)

      דוד, 01/07/11 21:16

  • 23.

    אוטובוס

    רב קומותיים, 01/07/11 12:45

    שר התחבורה צודק... עד שלא יכניסו אותי לכבישי הארץ אתם תאכלו הרבה הרבה חסס. יש לי חמש קומות ואופציה לאוטובוס רב קומות. כמו מגדל שלום

  • 22.

    למה הנוסעים צריכים לסבול ולא לקבל שירות שהם משלמים עליו?

    רפי, 01/07/11 12:38

    אפשר לחשוב שמדובר בהסעות חינם. מה ההצלחה המיידית בתקופתו, מצלמות המהירות החדשות שמכניסות כסף או הפרטת הרכבת שהוא מתכנן?

  • 21.

    אני אזכור בבחירות מה שמשרד התחבורה עשה

    תל אביבי אורגינל, 01/07/11 12:22

    אף פעם לא לגופו של אדם
    אבל מבחינת מדיניות ,שהיא גסה ודורסת????
    מה זו מלחמה ??? קדימה הסתער ונשאיר את הפצועים לדמם בשטח???
    אז זהו שלא!!!!
    מדיניות צריכה להיות משוטטת על תקנים מסודרים, ,ביצוע פיילוט,הדרכה של האוכלוסייה (ולא רק זהבה ו3 הדובים בפרסומות) וכנסתה של המדיניות החדשה בשלבים תוך ביצוע תהליך בקרה קפדני ותיקון מיידי של הליקויים.
    בבחירות הבאות ,אחד השיקולים שאתן להם משקל הוא מי יהיה שר התחבורה ומה הוא מתכנן לעשות

    • כל ימני יראה עצמו כאילו הוא אשם יחיד בעובדה שהימין העלוב בשלטון. (ל''ת)

      ימני? זה מגעיל אותי, 01/07/11 17:14

  • 20.

    ביטול קו 46

    אלעד, 01/07/11 12:18

    קו 46 מוביל מאות תלמידים לבתי הספר בכל יום, מוביל מאות עובדים לת''א ומבטלים אותו בלי שתינתן חלופה ראויה.
    כדי להחזיר אותו חיתמו על העצומה:
    http://www.atzuma.co.il/46bus

  • 19.

    ליקויים רבים בתוכנית החדשה ושיא החוצפה העלאת מחירי הנסיעה

    תל אביבי אורגנל, 01/07/11 12:11

    חוצפה ישראלית מה פתאום מעלים מחירים
    ובקשר ל90 דקות מי מבטיח לי שלא אתקע בפקק
    ואז אצטרך לשלם שוב לאוטובוס השני ?
    ליקויים נוספים:

    1.אין מפה יש חוברת איזורית
    כדי לדעת איך להגיע לכל מקום אני צריך 12 חוברות!!!!!!!!!!!!!
    2.על פי הסבר חלוקה ל3 סוגי קווים בשלוש צבעים
    -בפועל יש הרבה יותר מ3 צבעים
    -מה עם עיוורי צבעים
    3.אין רשימת רחובות
    4.קווים חיוניים בטולו
    5.חלק מהקווים החדשים מאריכים את הדרך במקום לקצר.
    והיד עוד נטויה
    לסיכום
    אני מהנדס אלקטרוניקה ומתקשה להבין מה קורה כאן,איך פנסיונר אמור להבין את הפריסה החדשה
    ???????????

  • 18.

    חולון--מחוץ למדינתישראל

    אבי, 01/07/11 12:09

    לאחר ששר התחבורה נתן ידו לתוכנית הזדונית לנתק את תושבי חולון מהתחנה המרכזית ולזרוק אותם בכל מיני צמתים או לסכן חיי ילדיהם בתחנה המרכזית הישנה,שיודיע אצל מי לבטל אזרחות,ולפנות לראש העיר שנרדם בשמירה ומתעלם מהבעיה שיחליט להודיע בספטמבר על עצמאות לעיר.
    מחינת ישראל כץ תושבי חולון שווים לתושבי שכם.
    וראש הממשלה בעת ההיא ידום.

  • 17.

    אנו זקני הקרת

    קול הדממה, 01/07/11 12:06

    אנו קשישי-הקרת
    עכברי-מעבדה
    בלבירינת-הגחמות
    של קברניטי התעבורה.
    אנו קשישי-הקרת
    מתרוצצים בין תחנות
    מחפשים קווים
    אך נזרקים לאנחות.
    אנו קשישי-הקרת
    ראינו רכבות יורדות מהפסים
    ועכשיו האוטובוסים
    בקרוב כרכרות וסוסים.
    אנו קשישי-הקרת
    לא פיונים קטנים
    לא ניתן לכם לתקוע לנו
    מקלות בגלגלים.
    אנו קשישי-הקרת
    מלווים למנוחות קווים
    לא נניח לכם
    לנתק לנו את הפרברים.
    אנו קשישי-הקרת
    באוזניכם נשבעים:
    לא רiאים אותנו ממטר?
    מראשכם נסיר הכתר!

    • יופי של שיר! (ל''ת)

      קורא, 01/07/11 18:30

    • NICE POEM! (ל''ת)

      Avihai, 01/07/11 23:55

  • 16.

    ראוי שנבצע רפורמה בכנסת .... (כנסו)

    חושב בקול, 01/07/11 12:01

    נוריד את כמות החכים ל-60. החיסכון למשלם
    המיסים ערכו לא יסולא בפז.

    נכון, לא ניתן לצפות להצלחה של 100% מהיום
    הראשון. לוקח זמן לשנות הרגלים ישנים של 120
    בטלנים. אבל בסופו של יום יתברר כי הדבר
    מטיב עם הרוב המכריע.

    חומר למחשבה.

  • 15.

    כאילו רפורמה

    צבי, 01/07/11 11:45

    להעיף את הממשלה הזו לכל הרוחות רק ברדק הם עושים במדינה.

  • 14.

    זה שברק יצחקי עולה לאוטובוס והוא לא בכושר פחחחח

    אדום מבסוט, 01/07/11 11:39

    מזל שלא קנינו את השמנגוץ

    • המציאות במירלו לא כ''כ שונה מהתמונה. יצחקי סוס מת (ל''ת)

      קוף ירוק, 01/07/11 12:39

  • 13.

    מחדל התחבורה

    תל אביבי, 01/07/11 11:20

    מחדלי התחבורה הרבים מעלים שאלות.1. האם נעשה סקר מוצא ויעד (שאלונים בע''פ)להם משיבים הנוסעים בתחנות לאורך תקופה. כך נעשה בסוף שנות החמישים.
    2. האם המתכננים ערכו סקר כזה. כנראה שלא כי היינו יודעים.
    3. מי אחראי על הבלגן?
    ושאלה אחרונה: יש הרבה אי סדרים בצד הנהולי של התחבורה (אוטובוסים, רכב, תעופה) האם לא הגיעה העת לפטר את השר האחראי ??? אין אחריות מיניסטריאלית.

  • 12.

    במדינת החלם

    ציפי לבני, 01/07/11 11:15

    אין שום דבר שהממשלה תעשה והוא יעבוד לפי הספר וכמו שעון שוויצרי. כל מה שנתניהו וממשלתו עושים,חייב להתלוות בפארסה ופיאסקו. רק אני וממשלתי היינו עושים דברים שיכולים בשקט גמור להכנס לתוך ההגדרה של שלמות מוזהבת. אני לא מבינה עד היום למה הציבור זרק אותנו לכל הרוחות.

  • 11.

    פחות קוים, מחיר נסיעה יותר יקר, מסלולים מסובכים יותר (ל''ת)

    ''רפורמה'' נוספת בלי מחשבה תחילה. הכל פה דרך התחת., 01/07/11 11:14

  • 10.

    בחיפה רפורמה מעין זו פועלת כבר מספר שנים וזה מעולה. (ל''ת)

    תושבי המרכז רגילים לילל על שטויות - עדיני נפש., 01/07/11 11:13

  • 9.

    אל תדאג, ישראל כ''ץ! הציבור לא ישכח (ל''ת)

    וגם לא יסלח, 01/07/11 11:11

  • 8.

    ''אי אפשר לצפות להצלחה מיד, לכן תכננו כשלון מיידי. ככה נעמוד ביעדים'' (ל''ת)

    ישראל כץ, 01/07/11 11:09

  • 7.

    לפטר את ישראל כ''ץ להוריד את הליכוד מהשלטון

    גפני ויינטראוב מויישלה, 01/07/11 11:08

    ביבי גוזל את כבשת הרש. מייקר את מוצרי הנבינה,מייקר את התחבורה הצבורית גורם לאנדרלמוסיה וכאוס ובאלאגן. הרימו את נס המרד. די לעושקים

    • צודק, תחתמו

      אזרח, 04/07/11 09:17

      http://www.atzuma.co.il/busreform

  • 6.

    עם כל הכבוד לשר, אין צורך להאשים את הנוסעים הפעם

    יעל, 01/07/11 11:07

    מקוה בשבילו שיש פה ציטוט מוטעה. אחרת איך אפשר להבין את ההאשמה שלו אותנו ציבור הנוסעים? מודיעים לנו פחות משבוע לפני הרפורמה ו'הציבור לא מספיק מתענין'??? הסיבה האמיתית שלא הודיעו יותר זמן מראש היתה כנראה לחסוך לעצמם עוד שבוע שבועיים של קיטורים מהנוסעים. אז מודיעים 5 ימים לפני, מה יש ככה הנוסעים לא יספיקו להבין מה קורה ובום הנה הרפורמה יוצאת לדרך. שיהיה בהצלחה אבל יותר יפה לכבד את הנוסעים ולתת להם יותר קרדיט.
    ועוד לא דיברנו על אנשים שמתגוררים מחוץ לגוש דן ומגיעים לסידורים/למודים פעם בכמה שבועות ומי יודע אם הם יהיו בעיר בשביל לשמוע את ההסברים על השנויים. במיוחד זה מדאיג לגבי קשישים ומבוגרים. למשל מי שמגיע מהקריות ברכבת ימצא את עצמו מבולבל. שבת שלום לכולם

  • 5.

    השר הנכבד

    צביקה, 01/07/11 10:58

    השר הנכבד נראה כמו אוטובוס, אבל מזמן לא נסע באחד.

    • הרפורמה נראית ונשמעת כמו פולישוק - מעכשיו אימרו

      פיטר, 01/07/11 16:20

      כצשוק

  • 4.

    להפסיק את מכירת הכרטיסים אצל הנהג! הוא לא כרטיסן וזה לא בטיחותי!

    זה מההוא , 01/07/11 10:56

    הנהג כשמו כן הוא - נוהג, לא מוכר כרטיסים, לא סופר עשרות אגורות בשביל עודף ולא פורט שטרות לנוסעים, הוא לא צריך להתעסק עם מי שילם ומי לא שילם, הדבר היחידי שצריך להעסיק את הנהג זה להגיע מתחנה לתחנה ביעילות ובבטחה.
    לא חסרות שיטות למכירת כרטיסים, עמדות מכניות בתחנה, מכירה בפיצוציות, כרטיסנים על האוטובוס וחופשי חודשי בסניפי דואר.

    • כמו בחו''ל - מכירת כרטיסים בעמדה אוטומטית ליד התחנה ולעגל את המחיר (ל''ת)

      הגיע הזמן שנתקדם למאה 21, 01/07/11 13:39

  • 3.

    רוה''מ ושר התחבורה - ישלמו על הביזיון הזה

    איה, 01/07/11 10:51

    בבחירות הבאות.

    מדוע ממשלת הליכוד מתעקשת לפגוע בילדים, קשישים ובאלו (כמוני) אשר משתכרים פחות מ- 7,000 ש''ח בחודש?

  • 2.

    למה לא ציינתם איזה שינויים נעשו (ל''ת)

    יפואי, 01/07/11 10:51

  • 1.

    תדירות האוטובוסים בשעות הערב נמוכה בצורה מחרידה!

    שימו לב, 01/07/11 10:49

    שימו לב לתדירות אוטובוסים רבים בשעות הערב- בין חצי שעה לשעה! תקחו בשחבון שעכשיו צריך להחליף 2-3 אוטובןסים--- יקח שעות לחזור הביתה! בחושך, בקור, בגשם, ברוח
    לא מספיק שאין תחבורה ציבורית בסופי שבוע עכשיו שוללים מהאנשים את הזכות לצאת בערב
    וזה יגרום להגברת השימוש בתחבורה הציבורית? זה יגרום גם למי שלא היה לו רכב עד היום לקנות רכב.. והקשישים שישארו בבית... למי אכפת מהם במדינה שלנו