• 11.

    פגיעה באמאות העובדות

    עינב, 05/07/11 14:53

    עם תחלית שנת הלימודים הקרובה .כיצד יגיעו האמאות בזמן למקום עבודן?
    יש לשלוח את הילדים לגנים.פרטים/ציבורים
    או בתי ספר הנפתחים ב 0730. זמן נסיעה שעה וחצי כשיש צורך להחליף 2 אוטובוסים לדוגמא מרמת גן לרחוב הרצל בת''א.ניחוש באיזה שעה האמא תתיצב במקום עבודתה?.

  • 10.

    ב ''א'' נעדר ערך עיקרי: ''אידיוטים''. (ל''ת)

    על שם מתכנני ומיישמי הרפורמה הגאונית הזאת., 05/07/11 04:02

  • 9.

    תשכחו מלהגיע לכיכר דיזנגוף/סנטר. רותי אמיר החליטה שדיזנגוף זה פאסה! (ל''ת)

    יופי, 05/07/11 02:11

  • 8.

    הליכה של רבע שעה בשרב, בעלייה, עם השקיות של הסופר. צדקתם!! (ל''ת)

    שתתפגר, הפוסטמה, 05/07/11 02:08

  • 7.

    כשמדינת ישראל מבצעת ''פעימה'', אזרחי ישראל נדפקים. בדוק.

    ., 04/07/11 22:28

    יופי שרוצים גיוון באוכלוסיה.
    חבל שהפתרון הוא להיפטר מהזקנים, הנכים, החולים והעניים, בתקווה שהעשירים יעזבו את הרכב ויבואו.
    זה לא עובד ככה.

  • 6.

    רוב הדברים שנכתבו הם לרעה. הדברים הטובים הם רק בתקווה

    סיכום, 04/07/11 21:19

    כלומר כרגע אין שום דבר טוב
    מקווים שנחכה 3-4 דקות אבל בפועל זה לא נכון

    מקווים שיותר אנשים ישתמשו בתחבורה הציבורית.. אבל בפועל זה לא נכון למרות שעברו רק 3 ימים אף אחד לא חושב להפרד מהמכונית לטובת אוטובוס במיוחד אם הוא כל כך רחוק מהבית ואין תדירות ואוטובוסים צפופים!!

  • 5.

    שכחתם ב- ביזיון ו ש= שערוריה !!!!

    ללא תיווך- נתראה בקלפי, 04/07/11 16:58

    ביזיון על ניתקום שכונות שלמות מהעיר ושערוריה על התנהלות פושעת, חסרת שקיפות.

  • 4.

    אתמול נסעתי בתחבורה ציבורית בת''א היה אחלה

    ירושלמית שבאה לבקר, 04/07/11 16:25

    סתם הפחידו אותנו היה בסדר גמור. אפילו הזמינות השתפרה של הקווים. יש מצב שזה דווקא בסדר?

    • לירושלמית - איך אתה יודעת שהזמינות השתפרה? הרי את מירושלים

      שון, 07/07/11 09:32

      ולא צורכת את התחבורה על בסיסי קבעוה על מנת לדעת האם הזמינות השתפרה או לא??

  • 3.

    הרפורמה בתחב''צ -אפליית מגזרים חלשים וסבסוד צולב

    נוסעת מתמידה, 04/07/11 11:07

    הגיע הזמן שמישהו יקרא לילד בשמו וימשיג את הרפורמה במינוחים של אפליה. הרפורמה פוגעת במגזרים החלשים ביותר בין נוסעי האוטובוסים שהם כשלעצמם מגזר חלש. ויוצרת סבסוד צולב של נוסעי הנסיעות העירוניות שהם המגזר החלש ביותר(תלמידים, קשישים ,נכים, אמה...ות לילדים צעירים, סטודנטים,חולים) ומגזרים אלו צריכים לסבסד את נוסעי הנסיעות הבינעירוניות. אנו, נוסעי נסיעות עירוניות גם נפגעים מהרפורמה ברמת השירות(אני לא קשישה ובכל זאת אעדיף אוטובוס אחד כדי להגיע למחוז חפצי וודאי ובוודאי נכונים הם הדברים כאשר מדובר בקשישים מוגבלים ואמהות לילדים צעירים . ) וכמובן אנו משלמים יותר, על פחות.
    א)הרפורמה בתחבורה הציבורית פוגעת במגזרים חלשים – נוסעי האוטובוסים אך גם בין נוסעי האוטובוסים שהם מגזר חלש כשלעצמו, יש נפגעים יותר על פי הרפורמה , מבנה התחבורה הציבורית יהיה מבנה של רשת, כך שפעמים רבות אוטובוסים לא ייכנסו לשכונות וציבור הנוסעים ייאלץ להחליף מספר אוטובוסים כדי להגיע למחוז חפצם. אפשר ורעיון זה יחסוך סיבובים ויקצר את הנסיעה במספר דקות.(אני בספק...להמתין לאוטובוס..לנסוע....ללכת לתחנה אחרת...להמתין...לנסוע...במדינה ש

  • 2.

    בסך הכל, הרפורמה מוזילה משמעותית את הנסיעה למי שנוסעים כל יום (ל''ת)

    רונן, 04/07/11 11:06

    • לא נורא, בסך הכל לא כולם חייבים לדעת לספור.

      וכשלא יודעים, זה באמת נראה כ''הוזלה משמעותית''., 05/07/11 04:06

      אז זהו, שלא.

  • 1.

    צריך לשלם לרוכבי האופנים

    דני נתיבות, 04/07/11 07:56

    יופי של דרך לנוע בתל אביב. יותר נעים, פחות רועש ופחות מזהם.