• 148.

    אלוהים צריך להתבייש בנציגו הרב דרוקמן (ל''ת)

    אזרח, 18/08/11 11:30

  • 147.

    יזכור אלוהים את הרב דרוקמן

    חילוני ששירת בצבא ונלחם, 09/08/11 20:36

    הרב הזה ממש ירד מהפסים כמו כול החרדים תבדקו שוב במה אתם מאמינים כי יהודים אתם לא

  • 146.

    הרב דרוקמן רב אמיץ ואמיתי ואיכותי

    יוסף שניאור, 22/07/11 15:43

    וימשיכו כל הפושטקים לנבוח.
    עברנו את רוסיה הסובייטית, נעבור גם אותם.

  • 145.

    גם אני לא אבוא לאזכרה של הרב דרוקמן הזה . אז מה ? (ל''ת)

    כל כלב יבוא יומו, 21/07/11 16:58

  • 144.

    נבל

    tbh, 21/07/11 11:43

    חבל להכביר במילים. פשוט נבל!

  • 143.

    הרב דרוקמן תושבי העיר איתך

    חילוני ממוצקין, 21/07/11 11:43

    חיים צורי לא מייצג אותנו

  • 142.

    הרב דרוקמן

    ניר זוילי, 21/07/11 08:54

    עם אלו הדעות שלך עדיף שתמשיך ללכת כמו כל יהודי טוב הפה שלך והלב שלך לא זהים

  • 141.

    לדרוקמן הזה מגיעה היום ברכת ברוך דיין אמת..... (ל''ת)

    תושב הקריות, 05/07/11 19:21

  • 140.

    הרב דרוקמן אנחנו אוהבים אותך

    מיקי וחבריו תושבי מוצקין, 04/07/11 14:46

    הרב דרוקמן הוא איש אמת ודבריו יוצאים מלב טהור המלא אהבת ישראל. לעומת כל מיני מקטרגים אינטרסנטים.

    • אוהבים רב מטורלל ? (ל''ת)

      ישראלי, 21/07/11 10:00

  • 139.

    שמתם לב איך משרד הדתות מנקה את ידיו ושולח את הכדור הלוהט למגרש של משרד (ל''ת)

    ירון, 04/07/11 14:18

  • 138.

    תתבייש לך אתה רב בישראל?

    אורנית, 04/07/11 10:40

    אנחנו צריכים להתבייש שאנחנו ממנים אנשים נאלחים וחסרי כבוד לחיי אנוש כאלו. איזה רב אתה? מי שם אותך לדבר בשם אלוהים? מי אתה שתטיף לנו שאנחנו שולחים את הילדים שלנו למות למען גועל נפש כמוך?

  • 137.

    הרב דרק מן,אתה,ומטורפים טורפים כמוך,דואגים שנמשיך

    אבו עלי, 01/07/11 16:15

    לחיות בחושך

  • 136.

    לא שערוריה ולא נעלים

    עמית דורון, 01/07/11 15:41

    כשקוראים את הכתבה רואים שלא שערוריה ולא נעליים. אפשר להתווכח פה ושם עם הרב דרוקמן אבל בגדול הוא טוען טיעונים מנומקים.
    מה נעשה ויש כאלה שקצת חלשים בהבנת הנקרא.

    • איזה נימוק הכי אהבת? (ל''ת)

      זה עם ה''שקץ והעכבר''?, 01/07/11 16:32

  • 135.

    הרב דרוקמן: אידיאולוג טהור מול אנשי חומר סוג ג'

    יפעת מייזליש, 01/07/11 14:53

    רק מסגנון המתקיפים את הרב דרוקמן אפשר להתרשם עם מי יש לרב דרוקמן עסק.

    בסופו של דבר הרוח תנצח את החומר.

    • ''אידיאולוג'' של מה ?? (ל''ת)

      רוח שטות, 01/07/11 16:27

  • 134.

    הדתיים פה בכלל לא מכירים את ה''יזכור'' המדובר חחחחחחח (ל''ת)

    פאתטים, 01/07/11 14:47

  • 133.

    היזכור בטקס זה לא התפילה -------- ! זה נוסח שמתכתב עם המקורות,בהשראתם

    דתיים קיצוניים ובורים -נמאסתם!!, 01/07/11 14:45

    ובכלל
    תחזרו להגיד אלוהים (במקום אלוקים המגוחך הזה)-אז אולי אלוהים יהיה יותר נחמד אליכם ויחזיר לכם קצת בינה..

  • 132.

    רבני גועל נפש בכל פינה (ל''ת)

    מה יהיה, 01/07/11 14:40

  • 131.

    שר המשפטים?? הוא מהתומכים הכי גדולים של הקיצונים האלה (ל''ת)

    חרד, 01/07/11 11:55

  • 130.

    אלוהים גם לא יבוא לבית הכנסת שלך (ל''ת)

    כי הוא לא קיים, 01/07/11 11:36

  • 129.

    התרשמתי מאד מדברי הרב דרוקמן

    שאול שי, 01/07/11 10:52

    הגיוני, ענייני.

    אין שום קשר בין הכותרות והקדימונים לבין עצם תוכן דבריו של הרב הביקר.

  • 128.

    לפטר את כל הרבנים ולשלוח אותם לעבודות ביצורים

    חילוני שרירן אמיץ לב וקרבי, 01/07/11 07:06

    בגבול עם מצריים. חבורת פרזיטים פרימיטיבים!

  • 127.

    או מדינת הלכה או הלכה המדינה (ל''ת)

    אחמד, 01/07/11 02:53

  • 126.

    ביוב מרכזי. בושו והיכלמו! כנסו.

    ענת, 30/06/11 23:41

    ביוב מרכזי.

    זה מה שאני יכולה לומר נוכח כל התגובות המגעילות כאן.
    אני לא בדיוק דתית, אבל מתארחת הרבה בביתו של הרב דרוקמן ואשתו הרבנית,
    ומי כמוני יודעת כמה טוב לב וחסד נשפך בבית הזה.

    ולכל המשמיצים בגרוש, כולל ראש העיר אני יכולה לומר רק 2 מילים:

    בושו והיכלמו!

    • חמודה את..

      דוכיפת, 01/07/11 09:15

      תמימה, זאת דרך למשוך את החילוניים אל לב הדת והוא אינו הרב היחיד שנוקט בדרך זאת..
      הוא זה שכותב באופן ניבזי ומעליב, רק משום שאם שכולה כתבה את דעתה ויש לה הרבה ששותפים אליה! הוא מגנה את הטקס כי נשים שרות בו.. אפילו אומר שאלוהים לא בא לטקס בגלל זה (נו-באמת), אז אם הוא לא בא למה להכריח אותו להגיע?, למה להרוס תוכן חילוני לגמרי שהדמיון היחיד בינו לבין תפילת היזכוןר שנאמרת כשאדם נפטר הוא המילה הראשונה? למה החילוני צריך לכבד את הדתי אבל הדתי יורק לחילוני בפרצוף? למה ?

      • אמא שמנצלת את הכול לקידום דעותיה הקומוניסטיות

        סלבה, 01/07/11 10:54

        הגב' ביאלר לא נולדה היום.
        היא קומוניסטית לוחנת שקברה את הוריה בחיים.

        התמימות ממנה והלאה.

  • 125.

    מדוע לא מתחשבים בי?!

    אם שכולה, 30/06/11 22:07

    אני אם שכולה.

    אני אשה לא דתית אבל מסורתית, וכך היה בני שנפל חלל במלחמת ההתשה.

    מדוע פוגעים בי ובזכר בני ע''י שמוציאים את המילה ''אלוקים'' מתפילת ה''יזכור''?

    האם גב' ביאלר וחברותיה, הן ורק הן האמהות השכולות''

    מה פשר ההתנשאות הזו?

    ותודה לרב האהוב הרב דרוקמן שהעלה את הנושא שבוער בכולנו.

    • אין לי ספק שאתה חרדי מתחזה

      דני, 30/06/11 23:21

      אם שכולה בחיים לא תזדהה עם השרץ הזה

      • שטוף ת'פה שלך. (ל''ת)

        מגיב, 01/07/11 00:54

    • איזו בורות.... המילה ''אלוקים'' כלל לא הייתה בתפילה החילונית הזאת (ל''ת)

      עדיף שתגגלי לפני שאת מגיבה, 01/07/11 00:09

    • אף אחד לא הוציא את אלוקים מההספד

      דוכיפת, 01/07/11 09:20

      הטקסט שמוקרא בימי הזכרון לחללי מערכות ישראל אינו תפילת היזכור המוכרת כשאדם נפטר אלא הספד שנכתב לאחר מלחמת העצמאות ונשען על הספדו של ברל כצנלסון שנכתב לאחר מאורעות תל חי, הקשר היחיד בין תפילת היזכור לבין הספד היזכור הוא המילה ''יזכור'', אף אחד לא הוציא את האלוהים שלך מהטקסט כי בטקסט הוא לא היה קודם..

  • 124.

    אתם, המיתממים, מתחסדדים ומצטדקקים למיניהם:

    ד''ר שלום פליסר, 30/06/11 21:46

    תפסיקו לגלגל עיניים ליבראליות וסובלניות - כי אינכם כאלה! הרב דרוקמן שליט''א, צודק בכל מילה. לא רוצים?- אל תשתמשו בשלד ובמתכונת של ''יזכור'' הלקוח מסידור התפילה הדתי. (כן: הדתי!). דקלמו שיר של יבי, שירו שיר של עברי לידר, צטטו משפט פלצני של ניטשה או ספרו בדיחה זוועתית של דן-בן-אמוץ... אל תקחו את ''יזכור'', לעשות ממנו קרדום, כדי לחפור בו בזבל...! יש יהודים, חילוניים, הבאים לבית הכנסת לתפילת ''יזכור'' גם אם אינם באים ל''כל-נדרי'' ונעילה'' - רק משום כבוד קרוביהם שנפטרו הם מתייחסים בכבוד ל''יזכור''. מדוע אתם מבקשים לעשות גרוטסקה מזה??? הרב דרוקמן צודק ויורה לכם את האמת אל בין העיניים!!!

    • אתה אדם דוחה . (ל''ת)

      ברוש, 01/07/11 11:52

  • 123.

    כל בור ועם הארץ יש לו מה לומר ולהגיב. מצחיק ומכאיב

    יעקב, תלמיד ישיבה, 30/06/11 21:26

    כשתדעו חלק מאלפית ממה שהרב דרוקמן יודע, אז תוכלו אולי לצאת בבקורת עליו.

    אני קורא כאן תגובות, ואני פשוט מתפוצץ מצחוק.ואולי בעצם ראוי לבכות על זה.

    פעם גם אדם חילוני היה מתמצא באותיות הקטנות של ספר יהודי, כיום, כך נראה לפי התגובות, מדובר בחסרי ידע גמורים.

    והגרוע כל: שהם כלל אינם מודעים לעובדה שהם חסרי ידע.

    מגיבים יקרים: אם אינכם יודעים, לפחות תשתקו, ואל תעסקו צחוק מעצמכם.

    ככל שתרבו בניוולי פה, זה רק יעיד שכוחכם רק בזה, ולא יותר.

    • חילוניות אינה חוסר ידע, היא חופש מדת

      דוכיפת, 01/07/11 09:31

      כשם שאתם בוחרים להצמד למה שהתורה מלמדת אתכם, אנחנו בוחרים שלא לעשות כך, עצם העובדה שאתה קורא לזה בורות זוהי שטיפת מוח שעושים לך כדי שתרגיש טוב עם עצמך ועם הדת, כלומר-טיפוח אגו של אנשי הדת.. אנחנו איננו תלויים בפסוקים אלא חיים על פי צוי מצפון ומוסר עצמי וכבוד הדדי, איננו מבטלים דיעות אלא מקשיבים להן גם אם איננו מקבלים אותן, הדתיים שומעים את מה שהם רוצים ובוחרים להשמיץ את הדיעות שאינן תואמות להם בפרהסיה, בקרב הציבור שלהם ובכך הם בסך הכל מתנהלים כמו רכלנים אינטרסנטים.. להלחם על תוכן חילוני שכל קשר בינו לבין תפילת היזכור לנפטר הוא מילה אחת אינה מראה על סבלנות או סובלנות..תכונה שצריכה בפועל להיות קודמת לכל ידע באשר הוא וכשאדם ניחן בצביעות של הכנסת אורחים חילונים ודתיים אל ביתו ומדבר בגנותם של החילוניים לאחר מכן אינו אדם ראוי לאהדה..

      • למה אתה מנסה לכפות עלינו את דת החילוניות? (ל''ת)

        צביעות!, 21/07/11 10:04

      • חילוניתו היא דת של כפירה

        סיגי, 22/07/11 15:45

        חלק מהחילונים בורים מוחלטים במסורת ישראל, והם בעצם תוקפים דבר שאיננו מכירים אותו בכלל.

  • 122.

    נדמה לי שבגלל יהודים מהסוג של הרב אלוהים בכלל מעדיף את הישמעאלים

    עובדה יש1.5מליארד ויהודים בקושי10מליון רובם......., 30/06/11 19:19

    טפילים דתיים,חרדים ושסניקים=הכל עובדות.

    • אני חושב שבמלחמות ישראל הוא הוכיח להם את מי מעדיף... (ל''ת)

      שגיב א., 01/07/11 06:21

  • 121.

    כבוד הרב גם אתה דובר אמת יתקפו אותך כי אתה לא מדבר מהגרון הממסדי (ל''ת)

    אזרח, 30/06/11 18:36

  • 120.

    זה לא מה שהרב אמר אלא מה שהרב הגיב לטימטום של החילונים

    חיים, 30/06/11 17:43

    החילונים מנסים כל הזמן להתמרד נגד אלוקים
    ובתהילים כתוב
    אמר נבל בליבו - אין אלוקים
    אז כל הכבוד לרב שלא מפחד להגיב על החילוניות
    באימרות אלוקים צרופות

  • 119.

    למה כל שוליים שלנו הופכים אצלכם למיין-סטרים?

    יוסי הדוסי, 30/06/11 17:23

    אני כן יכול לומר שקצת בעייתי שהוא מכהן כרב של קריית מוצקין אבל מוכן לתקוע כף שזה היה חלק מהסכם פוליטי לא משהו מוצלח בין כמה חילונים שלא מעניין את סבתא שלהם מי תופס את כס הרבנות, כשהחילונים ירצו דיינות איכותית אמיתית הם פשוט ימנו את האנשים הראויים-ולא חסרים כאלה, עד אז הם הולכים לסבול כמונו.

    • חצוף. הרב קיבל הסמכה לרבנות מהרבנות הראשית לישראל! (ל''ת)

      שבו, 30/06/11 21:27

      • אז מה? הוא עדיין יורק לבאר שמשלמת לו את המשכורת (ל''ת)

        דני, 30/06/11 23:23

  • 118.

    הרב דרוקמן הוא רב אמיץ עם אג'נדה! (ל''ת)

    מעריץ, 30/06/11 16:12

    • מסכים עם כל מילה במיוחד אחרי ההתבטאות של הדוקטור המטומטם על התנ''ך (ל''ת)

      חיים, 30/06/11 17:38

  • 117.

    בקשר לגב' ביאלר, יש לכם טעות

    אחד שיודע, 30/06/11 16:09

    הגב' ביאלר אין נעלבת כלל וכלל כשקוראים לה קומוניסטית.

    לידיעתכם: הגב' ביאלר הינה קומוניסטית גאה עוד מנערותה, ואף גרמה הרבה צער להוריה עקב כך.

    לדידה התואר קומוניסטית הוא תואר כבוד!

    • בנה של הגב, ביאלר לא השתמט מגיוס צבאי , החרדים משתמטים (ל''ת)

      לרכלן 117, 01/07/11 11:57

  • 116.

    התעייפתי מהטמטום

    נריה, 30/06/11 15:11

    הרב דרוקמן התבלבל וטעה לחשוב שהוא באירן. אבל כאן אנשים לא אוטומטים. להשתמש בתירוצים עלובים כמו קול אשה ערווה. נו באמת, רק לכתוב את המשפט הזה כבר יותר מביך מאשר לשמוע קול של אישה שרה. אני כל כך עייפה מהטמטום הזה. מה נראה לכם שאנחנו כל כך פרימיטיביים?

  • 115.

    אם כך חושב הרב לקרב את הצעירים לאלוהים, הרי שהוא טועה. (ל''ת)

    כי זה אלוהי שקר וכזב., 30/06/11 14:47

  • 114.

    Iran is here

    Am, 30/06/11 14:28

    we are a stupid bunch paying for these people to spread their word, premitives

  • 113.

    דרוקמן אתה איש קטן ועלוב (ל''ת)

    אפי, 30/06/11 14:26

  • 112.

    למה אתם מסננים תגובות?

    לאה מרקוביץ, 30/06/11 14:22

    למה אתם מסננים תגובה של למשל התומכת בדעתו של הרב דרוקמן?

  • 111.

    שכחתם? חופש דבור זה מהות הדמוקרטיה (ל''ת)

    יחי, 30/06/11 14:16

  • 110.

    אתם דו פרצופיים אקסטרא אקסטרא

    סולד מערסים, 30/06/11 14:16

    מצד אחד אתם מוחקים את שם אלוקים מתפילת היזכור,

    ומצד שני אתם ''נעלבים'' עד עומק נשמתכם כשמטיחים בכם שבטקס שלכם אין אלוקים.

    אז תחליטו.

    • ''יזכור'' זו לא תפילה (ל''ת)

      עמית, 30/06/11 15:13

      • ''יזכור'' זו תפילה מה''מחזור'' לידיעתך מלומד מתוק שלי

        אשה מסורתית, 30/06/11 23:53

        הנאמרת בשלושת הרגלים וביום הכפורים.אתה לא אשם, בתיכון לא לימדו אותך את זה. שם למדת רק חוצפה.

        • לא ההספד שנאמר בטקס הספציפי הזה

          דוכיפת, 01/07/11 09:36

          גם אותך לא לימדו שהדמיון היחיד בין התפילה להספד הוא המילה יזכור שליהדות ולדת אין כל בעלות עליה

  • 109.

    איזה רמה? הרב דרוקמן מה לך ולביוב הזה.

    משה א., 30/06/11 14:13

    אלה אנשי רחוב.

  • 108.

    התנצלות בפני יהודית ביאלר

    DD AMS, 30/06/11 14:10

    אני אישית חש צורך עז להתנצל בפני האם השכולה יהודית ביאלר ובכלל בפני כל המשפחות השכולות על שאנו נותנים לאדם מן הסוג בזה במה ומשכורת ולא מעיפים אותו לכל הרוחות כראוי לו.

    עומד ביום הזכרון מתוך התחשבות??? באמת תודה אבל כדאי שיעמוד מתוקף היותו ישראלי ציוני גאה (שהוא לא) ולא יעשה טובות. אנחנו עומדים לזכר הנופלים ובכדי לכבדם. או שיצטרף או שיחפש מדינה אחרת.

    במדינת ישראל אין הבדל בין גברים לנשים בכל תחום ומעמד בין אם זה מוצא חן בעיניו ובין אם לאו

    • גב' ביאלר תתנצלי גם את בפני

      אסתי וורסוף, 30/06/11 23:48

      שהוצאת את אלוקים מהטקס שלי ופגעת ברגשות שלי וגם פגעת בכבוד של הורייך שהיו אנשים דתיים מאד.

      • לא זכור לי שליהדות יש בעלות על מילים

        דוכיפת, 01/07/11 09:39

        הדמיון היחיד בין תפילת היזכור להספד ביום הזכרון לחללי מערכות ישראל הוא המילה הראשונה- יזכור.
        זה שהיא מופיעה בכתובים הקדושים לכם לא נותן לכם זכות לנכס ולשייך אותה ליהדות

      • שוב, היזכור בטקס אינו התפילה

        דוכיפת, 01/07/11 10:26

        אלא טקסט חילוני שנכתב והמילה היחידה שמזכירה את התפילה שנאמרת על נפטר היא ''יזכור'', כל השאר אינו תפילה אלא הספד חילוני! לא זכור לי שלדת יש בעלות על מילים.. לכן אין על מה להתנצל, אלא רק על התנהגות הדת שנדחפת בכוח גם אל מקומות שהיא איננה רוצה להיות בהם אבל הכל מקדש את המטרה.. ממש כמו חיידק..

  • 107.

    אז אתה טוען ששוחחת עימי ושאמרתי שאני שוביניסט???שקרן! (ל''ת)

    אלוהים, 30/06/11 14:10

  • 106.

    מגיבה 65 כל כך צודקת !!!!!!!!!!!!!!!!! בבקשה תקראו אותה!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אלמוג, 30/06/11 14:10

  • 105.

    חבל כבודו. אל תזלזל בא-לוקים. הוא הרבה יותר חכם,רחום ואוהב (ל''ת)

    ממה שאתה מייחס לו., 30/06/11 14:04

  • 104.

    'ולא יראה בך ערוות דבר ושב מאחריך'

    דייב, 30/06/11 14:00

    הפירוש של ''ולא יראה בך ערוות דבר ושב מאחריך'
    הוא שאלוהים לא נוכח במקום שישנם רבנים גסי רוח ועמי ארצות שמגלים את ערוותם ומוחם הדל ברבים

    • יפה אמרת (ל''ת)

      ברוש, 01/07/11 11:58

  • 103.

    אני מתפלאת על הרב דרוקמן

    לאה מרקוביץ, 30/06/11 14:00

    פליאתי על הרב דרוקמן איש ידען שהסכים להתראיין אצל כאלה שרמת הידע שלהן ביהדות שואפת לאפס.

  • 102.

    אין עם שמזלזל ומגלה אנטי נגד דתו ומורשתו כמו היהודים

    נצחיה חי, 30/06/11 13:58

    פשוט לא יאומן השנאה לכל הקשור בדת אין לו אח ורע בשום עם, תראו את המוסלמים חלילה לצייר קריקטורה על מוחמד וכולם זועקים חמאס, או בנצרות תעיזו להגיד משהו על ישו וכולם נעמדים על הרגליים, ומי מכפיש ומזלזל בתורתו מקורותיו ומורשתו רק היהודים, בצורה ממש צורמת ומביאה בושה עלינו וגורמת לזלזול כלפינו מצד כל הגויים סביב, אין כבוד לרבנים, וכל זב חוטם מאלץ את הרב לנהוג כרצונו ובניגוד לדת ולחוקי הדת.

    • אין כבוד לרבנים שמזלזלים בחללי צה''ל ואימותיהם השכולות;

      דני, 30/06/11 23:26

      למה מי הוא בכלל??

      ואני אומר את זה כיהודי דתי

    • זה כבר מ-ז-מ-ן לא כך

      דוכיפת, 01/07/11 09:44

      או שבמקרה אינך רואה מה קורה בעולם כי אתה כל כך שקוע בתוך הדת ששמה לך מחסום בעינייך כמו סוס המובל כדי לחרוש את האדמה

  • 101.

    אני שמחה לדעת שאלהים של דרוקמן לא נמצא איתי

    אלהים שלי רציתי שתדע, 30/06/11 13:54

    לעומת זאת אלהים שלי נמצא איתי כל הזמן, ומחזק ועוזר ומנחם ותומך בי - בגלל היותי אשה.

  • 100.

    כאם שכולה אני מתביישת באמירות כאלה אני מקווה שיפוטר ולא יקבל משכורת על

    לנה, 30/06/11 13:53

    אחד כזה מקבל שכר על חשבון המדינה אינו משרת בצבא ומשתלח בכאב לחינם

  • 99.

    אולי שיחליף את שמו לדרעקמן. (ל''ת)

    cinege, 30/06/11 13:50

  • 98.

    מאמר חזק ומעניין!!!

    חיים, 30/06/11 13:49

    ישר כח לרב.

  • 97.

    ולחשוב שהנאנדרטאלי הזה מקבל משכורת מכספי המיסים שלי. זה כואב! (ל''ת)

    סבתה זפטה, 30/06/11 13:48

  • 96.

    מגיב מלוכלך האם אתה עובד באוטו זבל

    אהוד קמינר, 30/06/11 13:47

    אותו מגיב שמופיע כאן בכל מיני שמות שמשתמש בשפת ביבים, מתאים לו יותר לעבוד באוטו זבל.

    אם אתה מסוגל להתמודד עניינית? קדימה!
    לא מסוגל? סיתמו את הג'ורה.

    • שהרב ילמד לדבר קודם.. (ל''ת)

      דוכיפת2, 01/07/11 09:52

  • 95.

    איזה תגובות מגעילות יש כאן

    מה יש חברים?, 30/06/11 13:44

    כרגיל הדמוקרטיה היא רק שהשני מסכים איתך..
    מתי ילמדו כאן שיש דבר שנקרא יהדות? ושההלכה המסורת והתאריכים נקבעים עי גדולי תורה וחכמי ישראל ולא עי פוליטיקאים?
    הרב צודק הילכתית בכל מילה שאמר אם כי אולי היה אפשר לגלות חמלה כלפי אם שכולה, מצד שני מה בדיוק הבעיה של אותה אם להזכיר את שם האלוקים בטקס??
    ואתם הצינים בעלי התגובות המגעילות והאנטי יהודי ,תבינו יהדות היא לא דמוקרטיה, וטוב שכך .. יש גדולי תורה שקובעים כך היה מאז ומתמיד וכך יהיה תמיד...
    כל טוב לכולם

    • עוד שטוף מוח

      דוכיפת, 01/07/11 09:55

      תאמין במה שאתה רוצה, איננו מונעים ממך, אבל למה שהדת תמנע מאיתנו לא להאמין? גם לחילוניים מגיע שיתחשבו בהם! וחמלה הדת מטיפה אליה אבל אנשי הדת אינם פועלים על פיה בכלל אחרת היו מקבלים את השונה מהם גם בלי להסכים לדיעותיו.

  • 94.

    אני דתי לאומי

    ליאור פרידמן, 30/06/11 13:43

    וגם אני בא לא לטקס מהסיבות שהזכיר הרב דרוקמן

    • ליחושך

      יהודי, 26/07/11 12:36

      כי גם אתה יצור ירוד

  • 93.

    יש לי 3 הערות לחלאה

    ארז, 30/06/11 13:41

    1. יש לך שגיאת כתיב. אלוהים לא תבוא.
    2. מסקירת הספרות משנת 1939 והלאה - נראה לי שאלוהים החליטה כבר דיי מזמן שנמאס לה מ''העם הנבחר'' ונטשה אותו. רק שכחה להודיע לכנופיה שעדיין חושבים שהם מייצגים אותה.
    3. לא נורא שאלוהים לא תבוא לאזכרות שלנו. עם ישראל לא יבוא לאזכרות שלכם........

  • 92.

    הבושה!

    הבוחן, 30/06/11 13:38

    בושה ןחרפה שיש רבנים כאלו ,זילות הדת בידי חבורה של עובדיי אלילים.

  • 91.

    הקב''ה הוא מקומו של עולם

    רב הונא, 30/06/11 13:34

    כבוד הרב שכח שהקב''ה הוא מקומו של עולם.

  • 90.

    פשוט ניאנדרטלי (ל''ת)

    סופו, 30/06/11 13:33

  • 89.

    6 מיליון יהודים נרצחו בשואה. אלוהים לא היה שם. (ל''ת)

    סוגרים חשבון, 30/06/11 13:32

  • 88.

    אלוהים? מי זה? אני מכיר אותו? מה הוא מבלבל את המוח (ל''ת)

    רב לייבלה וייספיש, 30/06/11 13:32

  • 87.

    קיבל את זה ב-דו''אל מאלוהים...... (ל''ת)

    אורי, 30/06/11 13:31

  • 86.

    הוא לא דיבר עם אלהים כי אלהים נצפה השבוע בלאס וגאס (ל''ת)

    מיכאל, 30/06/11 13:31

  • 85.

    אין קשר בין בורא עולם ובין הדתיים....,דרוקמן יודע זאת.......!!

    שושנה לוטבק-ילידת פולין, 30/06/11 13:26

    הוא הפך את בורא עולם לעסק שלו.
    ובורא עולם מכה בו ובשכמותו בכל דור ודור.

  • 84.

    טוב שאלוהים מצא דובר!!! עכשיו אני לא מאמין יותר

    עומר, 30/06/11 13:25

    אם אלוהים קיים והוא בוחר לו כאלו דוברים, אז הוא לא אלוהים שלי. אני לא צריך אלוהים כזה.
    ואם הוא לא קיים - אז בשם מי האיש ההזוי הזה מדבר? הוא שומע קולות? שיאשפזו אותו.

  • 83.

    אם הרב הנכבד היה מבין בקבלה

    גדי, 30/06/11 13:25

    אם הרב הנכבד היה מבין בקבלה, היה מבין שלאור ההתבטאות שלו שום תיקון לא יעזור לו להגיע לאן שחשב שיגיע.יעברו הרבה גילגולים עד שיזכה אם בכלל.

    עליו יאמר רשע. רשעות כזו, ההוא למעלה לא מוכן לקבל. לקבל את כל העוברים על הצו הבסיסי ואהבת לרעך כמוך.. ישאל החוטא את רבי עקיבא.

  • 82.

    אם כך - אלוהים נותן לעצמו גול עצמי כמי שברא את חוה

    חוה, 30/06/11 13:25

    אלא שאלוהים חכם יותר מכל מי שמינו את עצמם לשליחיו..

  • 81.

    הבנה מאוחרת

    יעקב, 30/06/11 13:25

    אבי ז''ל כל חייו שנא אנשי דת (ולא את היהדות). עם הזמן אני מבין כמה הוא צדק - בכסות הדת, הזקן, השטריימל והזקן גדלים פראי אדם, שונאי נשים, עוכרי המין האנושי. אם רבני התפוצות דיברו והתנהגו בשנות הגלות כפי שהם עושים כאן בזמן הנוכחי - אני מבין מהיכן צמחה האנטישמיות. אני יותר ויותר משתכנע שלא עוד הרבה שנים ועל מנת לשרוד ולחיות חיים נורמליים ללא השכבה הטפילית שנדבקה ליהדות החדשה, העובדת, המתפרנסת והיוצרת תהיה כאן מלחמה (לא מלחמת אחים - הרב דרעקמן ומרעיו אינם אחים שלי) להסרת הגידולים הממאירים מגוף היהדות האמיתית.

  • 80.

    כבוד הרב : חזק ואמץ (ל''ת)

    אם שכולה (דת''ל), 30/06/11 13:24

  • 79.

    הם לבושים בשחור כמנהג הכמרים הגויים בפולניה של המאה ה-17.הם פרזיטים (ל''ת)

    שחיים חינם על חשבון הציבור=פשוט לקום ולגרש!!!, 30/06/11 13:22

  • 78.

    למעט 2 יהודים כל שאר המגיבים גויים וככאלה הם באמת צודקים (ל''ת)

    שמולביץ, 30/06/11 13:20

  • 77.

    חושך בשם היהדות (ל''ת)

    יגאל, 30/06/11 13:20

  • 76.

    אלהים לא באה כי היא בפגישה של שדולת הנשים

    Jack, 30/06/11 13:16

    מעניין איך רבנים יודעים מי בא ומי לא , למי אלהים מקשיבה ולמי לא....

    מעניין יומרני ומגלומני...

    ואחר כך מתפלאים שהמשטרה מזמנת אנשים במדינת חוק, והם לא באים, כי זה לא נראה להם!......

  • 75.

    גם במקווה אין אלוהים וגם בלידה שלך לא היה לך אלהים

    אבי ברטור, 30/06/11 13:15

    אלוהים ירחם על ילדי אגן. הוא שכח מאיפה הוא בא.
    בלאו הכי אלוהים לא נמצא בכלל ולכן אתם יכולים לדבר הרבה בשמו ולדמיין אותו, ואת אללה, ואת גנש, ואת וישנו, ואת זאוס, ואת ישו, ואת כל מי שתרצו להאמין בו.
    רק שתפסיקו לדבר שטויות בשמם של האלים שאתם ממציאים כדי לשלוט בבני אדם ולתרץ שרצים שאתם עושים בחסות הקדושה.

  • 74.

    ולרב השואל מה העבודה הזאת לכם?

    הקבה, 30/06/11 13:07

    נשיב לכם ולא לו. גאולה הוא כבר לא יראה.

  • 73.

    הרב חיי טוב מכספי משלם המיסים הציוני לכן יש לסלקו לאלתר (ל''ת)

    טולדנו-לבטל את משרות הרבנים הפרטה של הדת עכשיו, 30/06/11 13:05

    • הרב זכאי להגנת חופש הדיבור כאילו היה פרופסור באוניב' ב''ש... (ל''ת)

      נכון שמאלנים שלי ? נכון ??!!, 30/06/11 13:30

  • 72.

    דרוקמן, תעשה לי ילד (ל''ת)

    אלוהים, 30/06/11 13:04

  • 71.

    אלוהים יבוא לטקס רק אם יקבל הזמנה במייל ואם יהיה כיבוד

    גיל, 30/06/11 13:02

    עובדי אלילים מרושעים.....

  • 70.

    אפשר להעלות טיפה את הרמה כאן?

    יאשה קוזלוב, 30/06/11 13:01

    מגיבים נכבדים,
    מותר לדעת מהי בדיוק השכלתכם בפילוספיה יהודית?
    הרי את מה שהרב דרוקמן שכח,
    אתם עוד לא התחלתם ללמוד.

    אני יוצא ברית המועצות,
    עליתי לפני 30 שנה,
    וכשאני קורא את התגובות כאן,
    אני נזכר בפראבדה הרוסית.

    תת רמה.

    • אם התוצאה של לימודי פילוסופיה יהודית זאת תפיסת עולם טאליבנית

      אז לא תודה, 30/06/11 13:29

      אם החלטתם שהיהדות משמעה חיים כמו באיראן ואפגניסטאן, הייתי מציעה לכם להוציא את אפכם מכתבי הקודש ולנשום את המאה ה-21.
      אבל לצערכם יש רבנים לא פחות גדולים בתורה, גם בישראל וגם בתפוצות, שלהם פרשנות אחרת לגמרי של התורה. כך שזה הכל עניין של פרשנות, וזאת של הרב, או של מי שהוא בוחר לצטט, היא גזענית, חשוכה ופרימיטיבית.

    • יאשה - אתה תקוע עמוק בקומוניזם הסובייטי אם אתה מבקש מ-NRG לסתום פיות (ל''ת)

      התגובות הן חופש הביטוי ולך יש בעיה איתו כנראה, 30/06/11 13:34

    • קודם אתה ודרוקמן תפסיקו להיות אנטישמים כלפי יהודים חילונים טובים (ל''ת)

      אח''כ נדבר, 30/06/11 14:13

  • 69.

    מי הוא שידבר בשם אלוהים?

    אופיר, 30/06/11 12:59

    מאיפה הוא יודע איפה אלוהים יהיה ואיפה לא?
    חוץ מזה, אלוהים נמצא בכל. זה כולל גם את הטקסים של הזיכרון ועוד הרבה מקומות שלא חלמנו להגיע אליהם.

    • הוא יודע לפי מה שכתוב בתורה..ואתה? (ל''ת)

      ניק, 30/06/11 13:45

  • 68.

    הרב דרעקמן

    רינה, 30/06/11 12:59

    אלוקים אולי לא יבוא, אבל אלוהים ודאי שכן.
    איך בכלל מקבלים את התואר ''רב''? למי כמות הטיפשות?
    למה צריך לצטט כל אידיוט בעיתון - זה מתאים מקסימום לאתר בדיחות אוויליות באינטרנט.

    • הלו, יש כאן ילדים, זה לא הדיסקוטק (ל''ת)

      דרעקית את, 30/06/11 23:58

      • גם לילדים מותר שתהיה דעת

        דוכיפת, 01/07/11 09:58

        לא צריך ללמד אותם מיום ינקותם שהדת קודמת לכל, לא צריך לשים מחסומים בעיניהם- רוצים שיאמינו, לא רוצים - שלא יאמינו, אבל קשה לאפשר לילד להכנס למקום שאין בו סובלנות לאחר השונה

  • 67.

    והנה עוד חמאסניק אחד שנתמך ע''י העם המטומטם שלנו המוביל את עצמו לחרובן

    תתעוררו כולכם כי מלחמת האחים בפתח, 30/06/11 12:58

    בית 3.

  • 66.

    איך הרב יודע, האם הוא מנהל את היומן של ''אלוקים''?

    (-;, 30/06/11 12:56

    אולי הוא כן מגיע, הוא בלתי נראה הרי, אז אי אפשר לדעת...

    בכל אופן, אלוהים מזמן לא באים לטקסים שלנו. הם עסוקים..

  • 65.

    אין קשר בין הכותרת לתוכן

    נועה לירון, 30/06/11 12:54

    כנראה שהמגיבים המשמיצים מידי פרימיטיבים מלקרא אותיות קטנות.
    תוכן הכתבה אחרי סינון הדעות האישיות של המראיינות, בהחלט ראוי לעיון ולחשיבה.

  • 64.

    שוביניסט זקן שלא למד דרך ארץ..רב בישראל (ל''ת)

    בושה לנו, 30/06/11 12:51

  • 63.

    תושבי מוצקין ! תעיפו את הרב הזה לכל הרוחות. (ל''ת)

    cinege, 30/06/11 12:48

  • 62.

    לא צריך את אלוהים בכל מקום

    אלי פרידמן, 30/06/11 12:45

    אלוהים נדרש רק בטקסים של החרדים למיניהם.
    לכן לא צריך לערב אותו בטקסים אחרים

  • 61.

    חוצפן.והוא עוד מקבל משכורת מכספי ציבור

    לפטר את האיש לאלתר, 30/06/11 12:44

    ומי נושא את רוב נטל המס בישראל-הציבור החילוני שהרב הארור הזה מתעב.

    • ולמה שלא יקבל משכורת מכספי ציבור?

      הצחקת אותי, 30/06/11 13:48

      וכי הציבור הדתי חרדי בצפון לא משלם מיסים?
      מה בדיוק מטריד אותך? הוא משרת פונה לציבור שחושב אחרת ממך..ציבור שמשלם מיסים בדיוק כמוך..
      וכמו שכספי המיסים שלך הולכים בחלקם לבניית איצטדיוני כדורגל בהם משוחקים משחקים בשבת למורת רוחם של משלמי מיסים חובשי כיפה, כך חלק מהכסף הולך לשירות ציבור דתי..
      אז תירגע חביבי

  • 60.

    כאשה עובדת, אני משלמת מיסים ומפרנסת את האפס הזה. (ל''ת)

    לפטר אותו, 30/06/11 12:41

  • 59.

    אני בטוח שאלוהים לא עסוק בשטויות של הרבנים והרעיונות המוזרים שלהם. (ל''ת)

    רבנים מוזרים,שילכו לעבוד!, 30/06/11 12:41

  • 58.

    אם היה אלוהים לא היו אנשים כמו דוד דרוקמן (ל''ת)

    אם זה רב אוי לרבנות. חרפה!, 30/06/11 12:40

    • צודק

      עומר, 30/06/11 13:27

      ה''רב'' הזה הוא ההוכחה שאין אלוהים

  • 57.

    צבועים נמאסתם

    משה אזרד, 30/06/11 12:40

    אתם עושים הכל כדי שהקס ביום הזכרון יהיה חילוני, ואח''כ אתם מתלוננים שמישהו אומר שאלוקים לא נמצא שם.

  • 56.

    הרב דרוקמן מבחינתו צודק!

    אשר, 30/06/11 12:38

    תקראו את הטיעונים ללא דעות מוקדמות.

    • כאישה במאה ה-21 אף אחד לא יקבע לי אם לשיר או לא, איפה לשבת באוטובוס

      ואם אסתיר את שיערי או לא, 30/06/11 12:55

      ואם בתורה כתוב אחרת אז התורה יכולה לקפוץ לי. אני לא דתיה אבל אני בטוחה שאםפשר לפרש את התורה בדרך שעולה בקנה אחד עם המאה ה-21, השינויים במעמד האישה וכד'. פרשנות של התורה שזהה לפרשנות של האחים המוסלמים את הקוראן - בכל הקשור למעמד האישה, הופכת את התורה לכוח מדכא, מפלה נשים, פרימיטיבי וקיצוני בחיינו, ואני אומרת לפרשנות כזאת - לא תודה, וגם תוהה אם לזה התכוון אלוהים (אם הוא קיים..)

      • מה זה קשור ? מותר לך גם להסתובב ערומה אבל זה

        מני, 30/06/11 13:58

        לא מכבד את המעמד.

        אם את מוזמנת לטכס של שגרירות בריטניה לחתונה של הזוג המלכותי ודורשים ממך לבוא עם שמלה ספציפית וכובע מסויים.

        את לא יכולה להגיד שאת תבואי איך שאת תרצי

        גם כאו, טכס ממלכתי לזכרון הנופלים הוא גם טכס דתי ויש לו דרישות

        אם את רוצה לארגן לך טכס מסוג אחר - בבקשה.

        אני בטוח שאם זה היה טכס מוסלמי או נוצרי לזכרון חללים שנפלו נניח מהאו''ם במלחמה בטרור לא היית מעיזה להתלונן...

        הצביעות שלך חוגגת...

        • מני מני מני.... מי קובע מהו לבוש מכובד? אתה? ערב הסעודית? הטאליבן?

          אנגליה? חילונים בישראל?, 30/06/11 15:16

          אתה מדבר על צביעות?
          עד ימינו בנות עקיבא לבשו חצאית עד הברכיים, חולצות קצרות בקיץ ושיער גלוי (נשים נשואות). מי אתה שתקבע, או מי הרבנים שיקבעו היום שלהסתובב ככה ברחוב לא מכבד את המעמד, אלא הן צריכות ללבוש בגדים ארוכים וכך גם בנותיהן בנות ה-5?
          ולמה הפריצות הזאת בעצם? באים הטאליבנים ואומרים - אתן תלכו עם פנים וצוואר גלויים? נא ללבוש גלימה, שחורה עם חריצים לעיניים. רק לבוש כזה מכבד את הרחוב.
          אז נכון, יש כללי לבוש מסויימים. לא הולכים עירומים ברחוב ומתלבשים יפה לטקסים. אבל בכל העולם המערבי זה אלף בית שאישה יכולה ללבוש גופייה בקיץ ולשבת ליד גבר באוטובוס מבלי שהגבר יצא מדעתו מרוב מחשבות על סקס ומבלי שזה הופך אותה לפרוצה. ואלו תמיד החברות הפרימיטיביות, הנחשלות והמדכאות זכויות הנשים שמתעסקות ב''צניעות'' האישה, וקובעות לאישה איך להתלבש.
          הצביעות היא לא אצלי. היא אצלך ואצל שכמותך.

  • 55.

    אם יש מקום שאלוהים ודאי נמצא בו זה בטקסי יום הזכרון

    יהודי ,שומר תורה ומצוות, 30/06/11 12:37

    ומבשרי אחזה.

  • 54.

    יש כמה דברים שהוא אמר שאני לא מבינה-

    ספיר, 30/06/11 12:37

    1. איך הוא יכול להגיד שאלוקים לא נמצא איתם ביום הזיכרון?? אלוקים נמצא בכל מקום! הוא לא יישות גשמית שנמצאת במקום אחד בכל פעם... אידיוט.

    2.מה הקשר בין הטעויות של אנשים לגבי הקדיש לבין הצעקות המוגזמות שלו?! אם אנשים עושים טעות- מסבירים להם בצורה נכונה ויפה. לא קוראים להם ''קומוניסטית זקנה ומשועממת''!

    3.לידיעתך, לא כל עמ''י הולכים בדרך הדת. אז נכון, הם חוטאים. אבל גם הם הקריבו את חייהם בשביל שאתה תוכל לשבת על הכיסא המרופד שלך! אז מי אתה שתגיד שלא לעשות יום זיכרון או לא לקבוע לו מועד?! שוב- אידיוט.

    4. אדון דרעקמן- יכול להיות שלמדת בעל פה את התורה ואתה יכול לצטט פסוקים מפה ועד להודעה חדשה, אבל את הזכות להיקרא 'רב' אתה לא תקבל לעולם.

    • תשובה חלקית לשאלותיך

      דוס, 30/06/11 12:49

      כל התלמוד מלא עם דוגמאות שהקב''ה מעיד על עצמו שיש מקומות שהוא לא נמצא (זה נקרא בם: ''סילוק השכינה'').

      לגבי ''קומוניסטית זקנה'', אותה גב' ביאלר גאה עד היום בעודה שהיא קווניטית. לדידה אין זה שם גנאי!

      לא אגיב על שפת הגידופים שלך בזה את רק מעידה על רמתך.

      • דוס - כל עוד תמשיך לקרוא בכתבים של לפני אלפי שנים במקום להשתמש בשכלך

        תמשיך להיות פרימיטיבי קנאי וחשוך, 30/06/11 13:39

        הלו!!? אנו הנשים התקדמנו מעט מזמן התלמוד, ואם אתם לא מבינים שהפרשנות לתורה בכל דור צריכה להתאים עצמה למציאות החברתית בה היא פועלת, אתם דנים את התורה לפרימיטיביות, לקיצוניות, להיות גורם מפלה נשים. עכשיו לך תקרא עוד קצת בתלמוד במקום להסתכל בעיני האישה ששלחת לשבת בירכתי האוטובוס.

  • 53.

    עכשיו אני מבין למה מכנים אותו רב = רב עם כולם.

    צנחן דתי, 30/06/11 12:33

    מילא שכבודו אינו מבין בצבא ובהליכות-עם אבל גם בתנ''ך אינו בקי ?. האם ה' היה בקריעת ים סוף ?

    (כ) וַתִּקַּח מִרְיָם הַנְּבִיאָה אֲחוֹת אַהֲרֹן אֶת הַתֹּף בְּיָדָהּ וַתֵּצֶאןָ כָל הַנָּשִׁים אַחֲרֶיהָ בְּתֻפִּים וּבִמְחֹלֹת: (כא) וַתַּעַן לָהֶם מִרְיָם שִׁירוּ לה' כִּי גָאֹה גָּאָה סוּס וְרֹכְבוֹ רָמָה בַיָּם:

    ''וסלחת לעווננו כי רב הוא....''

    • יש תשובה לזה

      שי פורמן, 30/06/11 12:50

      חז''ל אומרים ששם זה היה מותר, מכיוון ששרתה שם רוח הקודש.

      • הנה עוד פעם: חז''ל אומרים, התלמוד אומר, הגמרא אומרת...

        אלוהים נתן לך מוח כדי שתצטט כמו תוכי?, 30/06/11 13:41

        או כדי שתחשוב באופן עצמאי?!

  • 52.

    עוד אייטולה שמתיימרת להיות הבוס של אלוהים (ל''ת)

    שם חם ויפת, 30/06/11 12:30

  • 51.

    דרוקמן אתה פוגע ברבי

    מתבייש בך, 30/06/11 12:29

    כחסיד חבד וכחרדי לא חסרות לי שערוריות של כל מיני רבנים שמוציאים לעז לציבור שלנו

    אז עכשיו גם אתה ?
    רבונו של עולם לא שמעת על ''מוח שליט על הלב???''

    למה כל השטויות האלה

    תכתוב גם שדין מחלל שבת בסקילה

    נפגש בככר השבת (תרתי משמע)

    • אתה צוללת ולא חסיד (ל''ת)

      חסיד, 30/06/11 12:54

      • אני צוללת קרב

        לאלתר לגאולה, 30/06/11 14:19

        חבד לא ציונית ואף אחד לא חושב לרגע שהשירים ביום הזכרון בעלי קדושה דתית

        אבל איך לכל הרוחות רב של עיר הולך נגד רוח היהדות ונשיאה הגורסת שקירוב עושים בדרכי נועם

        אולי במקום מבצע תפילין אלך עם מגאפון ואכריז מה דינו לפי הקבלה של מי שאינו מניח תפילין

        אני כותב בכדי לנקות , ולו במשהו את שמנו הטוב שמוכפש גם ככה חדשות לבקרים.

        כואב לי גם על התקשורת שמאכילה את ההמון הרעב לסנסציות בבשר מדמם. אבל בקונטקסט הנוכחי דוקא אליהם אין לי הרבה טענות

  • 50.

    מחליא

    הוא איש רוח?, 30/06/11 12:28

    זה מה שיוצא משנים רבות של לימוד תורה?
    ואולי אם מחברים את כל האמירות העלובות האחרונות של ''גדולי הדור'' נגיע למסקנה שבמשך 2000 שנות גלות וחושך לא הייתה לנו מדינה בגלל שפשוט לא היינו ראויים לה.
    אולי הרוב הדומם והשפוי, שהוא לא השמאל החולה רדיפה עצמית ולא הימין החולה פוביות שונות, נתעקש ןנוכיח שכן אנו ראויים למדינה.

    • זה לא מלימוד התורה אלא כתגובה אחרי לימוד החילוניות הריקנית (ל''ת)

      חיים, 30/06/11 17:41

  • 49.

    למי בכלל אכפת איפה האלוהים שלו נמצא?

    חיים, 30/06/11 12:27

    אם בכלל יש לו אלוהים לאיש הזה

  • 48.

    יש להפריד דת ומדינה (ובכללה צבא בכלל)!

    חילוני הומניסט בן 40, 30/06/11 12:23

    הפרדת דת ומדינה! הפרדת דת ומדינה! הפרדת דת ומדינה! הפרדת דת ומדינה! הפרדת דת ומדינה! הפרדת דת ומדינה! הפרדת דת ומדינה! הפרדת דת ומדינה! הפרדת דת ומדינה! הפרדת דת ומדינה! הפרדת דת ומדינה! הפרדת דת ומדינה!!!!!!!!!

  • 47.

    אורית פרץ ארי ואליענה שפר שיחקתן אותה! שאפו!

    קופירייטר, 30/06/11 12:23

    שאפו על כותרת מושכת עין!
    אין קשר בין הכותרת למאמר.
    שאפו! הרווחתן עוד מקום בעיתון ההזוי שלכן!

  • 46.

    איזה כיף שיש לנו קשר ישיר לאלוהים (ל''ת)

    באמצעות האינקוויזיצט הדוחה הזה, 30/06/11 12:22

  • 45.

    ''הרב'' הזה דרוקמן יכול להיות הדובר של עצמו ולא של אלוהים

    benzi. a, 30/06/11 12:21

    ''הרב'' הזה . הוא לא נציגו של הקב''ה ולא דוברו ואין לו שום סמכות לדבר בשמו של בורא עולם.
    אלוהים שייך לכול עם ישראל ועמי העולם. והיצור הזה שמדבר בשמו הוא לא ממש מאותם האנשים שאלוהים היה שמח על התנהגותו ומחשבותיו הזדוניות המביאות וגורמות לקרע ושסע בעם היהודי בארץ ישראל.

  • 44.

    גם הוא הוא אדיוט מושלם, זכותו לומר את אשר על ליבו-זה מהות חופש הביטוי

    תחי הדמוקרטיה!, 30/06/11 12:21

    זכותו להאמין שאלוהים לא נמצא בטקס היזכרון, כמו שזכותם של אחרים להאמין שאלוהים זו המצאה של הדתיים. לא צריך להתרגש מכל דבר שאומר רב כמו שלא צריך להתרגש מכל שטות שפולט איזה פרופסור הזוי. הוא לא קרא לרצוח אף אחד, וזכותו להאמין בשטויות שלו ולומר אותן בקול. זוהי מהות הדמוקרטיה, כך שגם לאידיוטים יש זכות ביטוי.

  • 43.

    כל המשמיצים זה אדם אחד!

    איציק רוזנבלום, 30/06/11 12:20

    תסתכלו על הפרשי הדקות...

  • 42.

    יש לי 3 הערות לחלאה

    ארז, 30/06/11 12:20

    1. יש לך שגיאת כתיב. אלוהים לא תבוא.
    2. מסקירת הספרות משנת 1939 והלאה - נראה לי שאלוהים החליטה כבר דיי מזמן שנמאס לה מ''העם הנבחר'' ונטשה אותו. רק שכחה להודיע לכנופיה שעדיין חושבים שהם מייצגים אותה.
    3. לא נורא שאלוהים לא תבוא לאזכרות שלנו. עם ישראל לא יבוא לאזכרות שלכם........

    • גדול! (ל''ת)

      מסכימה עם כל מילה (ונראה לי שגם אלוהים מסכימה), 30/06/11 13:02

    • אחלה!

      עומר, 30/06/11 13:28

      כל הכבוד על התגובה!

  • 41.

    גם כשהרב דרוקמן התריע על הסכמי אוסלו צעקתם שהוא חשוך..

    ראש פתוח, 30/06/11 12:18

    במבט לאחור:

    מי החושך?
    מי הנאור?

    • וגם אז צדקנו (ל''ת)

      רביב, 30/06/11 13:28

  • 40.

    הנה ההוכחה למה אין אלוהים.

    קול הצדק, 30/06/11 12:16

    איזה אלוהים יברא ייצור כל כך מחליא, מגוחך, ונתעב? לך לך מעלינו, איש משוקץ שכמוך, אתה והאמונות התפלות האוויליות שלך. כי בל נשכח לעולם - בראשית ברא האדם את האלוהים.

  • 39.

    לאור דברי הבלע שלך, רב טמבל, לא פלא

    ירום, 30/06/11 12:13

    שאלוהים, השכינה או איך שלא תקרא לאלו לא דרים בביתך. אחרת הם היו דואגים שים במוח הנאלח שלך מעט בינה ושכל. להקיא ממך.

  • 38.

    אלה הרבנים האמייתם שלא מפחדים להשמיע דברים

    1, 30/06/11 12:11

    אמיתים, ולא איזה רבנים שמפחדים שהמשטרה תעצור אותם.....

  • 37.

    ברור שאלוקים לא נוכח. הוא בכלל לא קיים.

    אסי, 30/06/11 12:10

    חבר דמיוני שהומצא על ידי אנשים חכמים בשביל לשלוט באנשים הטיפשים.

  • 36.

    3 מדינות ל3 עמים (ל''ת)

    לפני שיהיה מאוחר מדי, 30/06/11 12:10

  • 35.

    מי בכלל צריך את האלהים של דרוקמן ? (ל''ת)

    ישראלי, 30/06/11 12:10

  • 34.

    האלוהים שלך לא מגיע, שלי כן.

    החילוני הדתי, 30/06/11 12:10

    איש לאלהיך ישראל.

  • 33.

    וזה עובד עירייה? שמקבל כספים ממשלמי המיסים? (ל''ת)

    גדי, 30/06/11 12:09

  • 32.

    שאלה פשוטה לרב טיפש

    ע. מיכאלי, 30/06/11 12:09

    אדוני ! כשמרים אחות משה יצאה בתופים ובמחולות לאחר יציאת מצרים - איפה היו כל הגברים ??? אולי חילקו להם אטמי אזניים ? או שכולם היו עיוורים בנוסף . נראה לי שערווה פשתה רק בפניך ומוטב באמת להמנע מלשמוע את דברי ההבל שלך ושכמותך !

  • 31.

    לכבוד הרב דרקמן

    עודדי, 30/06/11 12:06

    שתי מילים אני רוצה לומר . לך חפשששש

  • 30.

    לכבוד הרב דרקמן (ל''ת)

    עודדי, 30/06/11 12:05

  • 29.

    לא נוכח?!

    ממ, 30/06/11 12:04

    האם אלוהים הוא בשר ודם?! יש מקום בו אינו נוכח?! והם קוראים לעצמם רבנים.

  • 28.

    אני פונה לגנץ שיענה לאיש המתועב הזה (ל''ת)

    יוסי, 30/06/11 12:03

  • 27.

    אנחנו משלמים לכל הרבנים האלה משכורת עתק

    אלון, 30/06/11 12:02

    בשביל מה?!?!

    מי שרוצה רבנים שיממן אותם בעצמו, עד שיוציאו סוף סוף את היהדות האורתודוקסית מהחוק.

    • אמן

      חרדי, 30/06/11 14:44

      להפריד דת ומדינה
      כמו שכל סקטור ציבורי מושחת כך גם הרבנות

      הכל מתחיל מערבוב גאולה וציונות - החטא הקדמון של הציונות הדתית

      הם רואים את היישות פה כיישות מלוכה של עם ישראל (כנראה הרצל הוא המשיח)

      לכן כל הדרעק הזה של דת ומדינה

  • 26.

    אתה לא ציני , אתה חלאת המין האנושי

    יוסי, 30/06/11 12:01

    אלוהים מתעב אותך ושכמותך

  • 25.

    לרב דורקמן

    דלת''ש, 30/06/11 12:00

    בטקסים שלך הוא לא מבקר בגלל מה שכתוב בישעיהו

    ד הֵן לְרִיב וּמַצָּה תָּצוּמוּ וּלְהַכּוֹת בְּאֶגְרֹף רֶשַׁע, לֹא תָצוּמוּ כַיּוֹם לְהַשְׁמִיעַ בַּמָּרוֹם קוֹלְכֶם. ה הֲכָזֶה יִהְיֶה צוֹם אֶבְחָרֵהוּ יוֹם עַנּוֹת אָדָם נַפְשׁוֹ, הֲלָכֹף כְּאַגְמֹן רֹאשׁוֹ וְשַׂק וָאֵפֶר יַצִּיעַ הֲלָזֶה תִּקְרָא צוֹם וְיוֹם רָצוֹן לַיהוָה. ו הֲלוֹא זֶה צוֹם אֶבְחָרֵהוּ פַּתֵּחַ חַרְצֻבּוֹת רֶשַׁע הַתֵּר אֲגֻדּוֹת מוֹטָה, וְשַׁלַּח רְצוּצִים חָפְשִׁים וְכָל מוֹטָה תְּנַתֵּקוּ. ז הֲלוֹא פָרֹס לָרָעֵב לַחְמֶךָ וַעֲנִיִּים מְרוּדִים תָּבִיא בָיִת, כִּי תִרְאֶה עָרֹם וְכִסִּיתוֹ וּמִבְּשָׂרְךָ לֹא תִתְעַלָּם. ח אָז יִבָּקַע כַּשַּׁחַר אוֹרֶךָ וַאֲרֻכָתְךָ מְהֵרָה תִצְמָח, וְהָלַךְ לְפָנֶיךָ צִדְקֶךָ כְּבוֹד יְהוָה יַאַסְפֶךָ

    • תבוא לבית של הרב דרוקמן

      שייקה, 30/06/11 12:13

      ותראה כמה אביונים הוא מאכיל.

      • בטח מאכיל מהכסף שלנו (ל''ת)

        סופו, 30/06/11 13:35

  • 24.

    הבעיה היא שהדרעקמן הזה מתפרנס גם ממני....

    יואב, 30/06/11 11:59

    והחלאה הזו קורא לאם שכולה קומוניסטית מסכנה.....

    • עובדתית, האשה הזאת היא קומוניסטית

      ג'ודי, 30/06/11 12:15

      היא לא מכחישה את זה, היא אפילו גאה בזה.

      • בנה לא השתמט מגיוס לצה''ל האברכים לעומת זאת משתמטים. (ל''ת)

        ברוש, 01/07/11 12:12

  • 23.

    הרב דרוקמן ושירת נשים

    כפר סבאי, 30/06/11 11:58

    בעקבות דבריו הנחרצים של הרב דרוקמן, אני מציע לשכתב את הכתוב בספר שמות, פרק ט''ו פסוקים כ' וכ''א: ''ותקח מרים הנביאה אחות אהרן את התוף בידה ותצאן כל הנשים אחריה בתפים ובמחלת ותען להם מרים שירו לה' כי גאה גאה סוס ורכבו רמה בים''.

    רגע, סליחה. שכחתי לציין כי כל העם שם צמר גפן באזנים על מנת שלא ישמעו וכן העם עמד מאחורי פרגוד לבל יראו את המחולות.

    אין מה לדבר. הרב ממש מגלם את הפוכו של הלל הזקן.

    • תסתכל במפרשי התורה שם

      תלמיד ישיבה, 30/06/11 12:16

      ותקבל את התירוץ
      (אחד התירוצים: בגלל שרתה בזמן שירת הים רוח הקודש לא היה מקום ליצר הרע)

  • 22.

    אנחנו מדינה מטומטמת

    חניבעל, 30/06/11 11:57

    ...ולטיפוסים חשוכים כאלה, אנחנו משלמים משכורת. הבנת את זה ברוך? אנחנו משלמים לבן נעוות המרדות הזה, לחלאת המין, לאשפת האדם, כדי שירקוד על דמינו, ובערבו של יום, יישב עם אשתו הרבנית הצדקת, יגלגל אצבעות על ביטנו התפוחה, ויהנה ממבטי הערצתה הבזויה.

    לא ירחק היום, ויקומו מתוכנו בחורים עזי לב, שחרפו נפשם, וילמדו אתכם שיעור בהלכות אמת....

  • 21.

    וואו מפחיד הדרעקמן הזה....

    יואב, 30/06/11 11:55

    כאילו שאלוהים מינה אותו לדובר....דת שאלה מנהיגיה היא חרפה

  • 20.

    what an idiot!!!

    meir, 30/06/11 11:55

    i cant believe people as this exist!!

  • 19.

    די לאמונה הילדותית באלוקים אנושי!

    יהודי נאור, 30/06/11 11:53

    לאלוקים אין לא גוף ולא דמות הגוף, ולכן אלוקים לא נעדר משום מקום,באותה המידה שהוא לא נוכח בשום מקום.

    די להעניק לאלוקים אישיות, גחמות אנושיות ובחירת צדדים. די! התבגרנו.

    הרמב''ם כבר לא האמין בזה, וזה לפני קורב לאלף שנים. איך כל כך הרבה ''גדולי תורה'' עוד מאמינים בשטויות הללו? פה טמונה הבורות שלכם. פה, במקום בו אלוקים הוא ''סנטה קלאוס'' או ''ג'יני'' מהאגדות. המקום בו אלוקים מנהל פינקסים ומדיר מהם את מי בהוא ''ברוגז'' איתו.

    אנא, הפסיקו לבחור צדדים לאלוקים - הוא / היא / זה ממש לא קשור לכל הדברים האלו. אלוקים לא בשלמותו לא משתנה, לא אוהב, לא כועס, לא מרחם ולא עוד הרבה דברים אחרים שבני אדם עושים.די ליצור אלוקים בצלמנו בדמותנו.

    יאללה, בואו נצעד לעבר תיאולוגיה בוגרת יותר.

    • איינשטיין האמין באלוקים. איי שכחתי, הוא היה פרימיטיבי. (ל''ת)

      מתעב מפגרים, 01/07/11 00:02

      • איינשטיין לא האמין באלוהים שלך, תפיסתו של איינשטיין זהה לזאת של שפינוז (ל''ת)

        אל תסלף., 01/07/11 12:14

  • 18.

    הייתה לי שיחת טלפון עם אלהים. הוא לא מכיר את דרוקמן (ל''ת)

    מיכאל, 30/06/11 11:52

  • 17.

    אלוהים לא נוכח בעולמם של עובד אלילים כדרוקמן

    דעות ואמונות מסתירות אמת אלוהית, 30/06/11 11:49

    הסמכת רבנות אינה ערובה לכך שהאיש חכם ובוודאי שאינה יכולה להסתיר עבודת אלילים בשם ההלכה היהודית

    יהודי מאמין תושב ק. מוצקין בעבר

  • 16.

    כולנו שווים בעיני האל ואם אינך יודע פרט בסיסי זה, אל תיקרא רב ותתפטר

    חמור לבן, 30/06/11 11:49

    מתפקידך. ברור שאינך יודע מהו דבר האלוהים.

  • 15.

    אלוהים ויזכור.

    ר.א, 30/06/11 11:48

    אוי לעם שאלו רבניו.בושה וחרפה כך לא פותרים בעיה.

  • 14.

    כמה טיפשות!! האלוהים נמצא בכולנו! אתה לא טוב/שווה יותר מאחרים. כולנו(!

    ווואוו, 30/06/11 11:48

    כולנו!!!!!שווים!!! בעיניו!!!

    • אז למה הדת לא מכבדת את כולם באשר הם?

      דוכיפת, 01/07/11 10:04

      הטיעון שלך מזכיר לי את הדיונים בכיתה ג' אם יש או אין אלוהים.. אל תיכנס לשם, שפוט תחיה ותן לחיות

  • 13.

    מרן הרב דרוקמן צודק-קול של א++ה הוא טריפה ואסור

    רועי לרנר, 30/06/11 11:47

    לשמוע דברי א++ה בכלל

    • יפה שלא כתבת ''אישה'' במפורש. כמו שאסור לכתוב ''אלוהים'' במפורש

      ונשים חייבות ללבוש בורקה. מי בכלל ברא את האישה?, 30/06/11 12:20

      ולדתיים עצה קטנה: יש טיפולים בשפע היום שנועדים לעזור לגברים חרמנים להתמודד עם יצר מיני בלתי נשלט.
      מרפק של ילדה בת 4.
      נערות בנות 13 בבגדי גוף שרוקדות מחול מודרני.
      אישה ששרה.
      שיער אישה נשואה מבצבץ מבעד למטפחת.
      אישה שיושבת על מושב הקרוב באוטובוס הקרוב למושב עליו יושב גבר דתי.
      רוב הגברים בעולם המערבי אפילו לא מבחינים בכל הנ''ל, ובטח לא מייחסים להם משמעות מינית אדירה. אבל גברים דתיים יקרים וחסודים, אם אתם לא כאלה, וכל הנ''ל כן מעוררים בכם מחשבות אובססיביות על מין - גשו למרפאה הקרובה לביתכם. אני בטוחה שיוכלו לעזור לכם.

    • יש לי סתם שאלה אליך

      מה זה בעצם אישה?, 30/06/11 12:25

      מאיפה יצאת אתה יודע? לאיזה מין שייכת אמך? אתה אפילו לא מעיז לכתוב את המלה א י ש ה מרוב שזה בזוי בעיניך, צר לי עליך ושכמותך שרבנים דחפו להם בכח לתוך הראש כמויות מסחריות של חושך, נבערות ובורות מאז שהם קטנים

  • 12.

    לא להזמין רבנים לטקס

    ג'ודי, 30/06/11 11:45

    אם זו דעתם..לא רואה שום צורך לתת להם הכבוד להיות נוכחים בטקסי זכרון לחללי צה''ל ונפגעי האיבה..

    • באמת לא מזמינים רבנים (ל''ת)

      ********, 30/06/11 12:40

  • 11.

    איך יודעים מהכתוב בתורה שיעקב אבינו היה חרדי?

    מזכיר את הבדיחה הידועה..., 30/06/11 11:44

    תשובה: שנאמר ''ויצא יעקב...'' וכי ייתכן שיצא מביתו ללא שטריימל?

  • 10.

    אילו הרב דרוקמן היה פרופסור לתיאטרון שמאלני

    שונא צבועים, 30/06/11 11:42

    היה מותר לו לדבר.

    ומכיוון שהוא בסך הכל רב - העליו לשים פלסטר על הפה ואסור לו בשם הדמוקרטיה להשמיע את דעתו.

    • שידבר ואנו נגיב , מי סותם את פיו? (ל''ת)

      ברוש, 01/07/11 12:16

  • 9.

    אלוהים לא בא לטקסי דתיים כי הם משבשים את שמו לאלוקים והוא נעלב (ל''ת)

    אזרח מזועזע, 30/06/11 11:39

  • 8.

    בוז לרבנים ולדת (ל''ת)

    משה, 30/06/11 11:38

  • 7.

    הלאה רבנים חשוכים. נשיר כולנו:נשים גברים זקנים וטף (ל''ת)

    להיפרד מעדת הרבנים הזו, 30/06/11 11:34

  • 6.

    כבוד הרב, האם צריך להזכיר לך שדרכה של חב''ד היא להפיץ את האור ...

    י, 30/06/11 11:32

    ולא להילחם בחושך..??

    קשה לי להאמין שהרבי היה תומך בכל מעשיך...

    • אנא האר את עיני

      בעל תשובה, 30/06/11 12:12

      ביקרתי בבית כנסת חב''ד בתל אביב וראיתי שם ספר של חב''ד שאם אינני טועה שמו של הספר הוא ''קראתי ואין מציל'' ובספר הזה יש נון- סטופ בקורת של חב''ד על מהלכים ממשלתיים בנושאים מדיניים.

    • למה אתה חושב שהרב הזה מחב''ד????

      הבהיר, 30/06/11 12:24

      הרב תומך של חב''ד אבל לא מייצג את חב''ד!

  • 5.

    אלוהים אמר לי שהוא בכלל לא מינה את דרוקמן להיות דוברו

    חה חה חי חי, 30/06/11 11:31

    והוא גם אמר לי שהוא לו אוהב שקוראים לו ''אלוקים'' עם ''ק'' ועוד הוא הוסיף שנפסיק להקשיב לשטויות של החבר'ה האלה, הוא נמצא בכל מקום, אפילו במקום שנשים שרות רחמנא לצילן, חה חה חה חי חי חי

  • 4.

    גזען, חשוך וטיפש. אני אישה ואני אשיר היכן שבא לי, חתיכת אפס שכמוך

    בא להקיא מהטיפוסים המבחילים האלה שנקראים רבנים, 30/06/11 11:00

    לאן הגיעה היהדות? אנשים שלמדו תורה רואים עצמם מורמים מעם, טובים יותר מאחרים ופוסקים דברים שמבחינתי מייצגים את האידיאולוגיות הכי פרימיטיביות וחשוכות עלי אדמות.
    היהדות לא המציאה את המוסר. והפרשנות שנותנים לתורה משקפת יותר מהכל את רמת מוסריותו של המפרש. ופרשנות הרב מציירת אדם אלים, גזען, חשוך ופרימיטיבי שהופך את היהדות לדומה מאוד לאיך שהאיסלאם מצטייר מפיו של אחמניג'אד. אל שונה, אבל חוץ מזה אותה תפיסת עולם ''מוסרית''.

    • יפה. לברלי מאד. מנומס מאד. (ל''ת)

      אילנית, 30/06/11 11:43

      • עם גזענים חשוכים פרימיטיביים - אין מקום להיות ליברלי ומנומס (ל''ת)

        המגיבה מ-4, 30/06/11 12:11

      • ו''קומוניסטית זקנה ומסכנה'' זה ליברלי ומנומס?! ככה מדבר רב אל אם שכולה?! (ל''ת)

        גועל נפש!, 30/06/11 12:26

    • הרב חשוך. אילו הוא היה תומך בהומואים הוא היה ''ליברלי''

      חרדי שגאה להיות חשוך, 30/06/11 11:45

      קו מחשבה ידוע

  • 3.

    כבוד ראש העיר מר חיים צורי

    שרוני מקרית מוצקין, 30/06/11 08:53

    אתה כנראה מעדיף רב מחמד שיקשקש כל הזמן בזנב לידך. זו התודה שלך לרב דרוקמן שמגלה לך כל הזמן ידידות.

    • אולי הוא מעדיף זקן סנילי, שמעלה את קרית מוצקין לכותרות ? (ל''ת)

      מיכאל, 30/06/11 11:54

  • 2.

    אין כמעט קשר בין הכותרת לגוף הדברים בראיון

    מוצקינאי, 30/06/11 08:20

    כשקוראים את גוף הדברים בראיון, אפילו אם הם אותי בחלקם לא שיכנעו, אבל אני חייב לציין שהם נאמרו בהגיון ונעימות. אין קשר בין מה שנאמר ע''י הרב דרוקמן לכותרת הפרובוקטיבית.

    • צודק. כותרת מרתיחה, גוף הכתבה הרבה פחות

      משה, 30/06/11 11:32

      גם אם הוא אכן אומר כמה דברים חשוכים ומטופשים, אין הדבר קיצוני כמו שהכותרת מנסה לרמוז. חבל שכך מנסחים כותרות בעיתון.

    • אבל כמו שהרב אמר

      הצדיק מסדום, 30/06/11 11:45

      הכותרת נועדה למשוך ולתפוס את עין הקורא, אל המאמר עצמו.
      אילו היתה הכותרת, נניח, ''הרב דרוקמן מתבטא בנושא יזכור'', רבים לא היו טורחים בכלל להיכנס למאמר.
      אני סבור שעדיפה כותרת פרובוקטיבית, כדי להגיע לגוף הדברים, שחלקם אמיתיים ועל חלקם ניתן להתווכח באופן רציני וללא התלהמות.

    • איפה זה קרית-מוצקין ? זה ישוב או מוסד ? (ל''ת)

      ישראלי, 30/06/11 11:55

  • 1.

    מה פשר ההתבטאות ''תלונה ליועץ המשפטי''?

    ניר, 30/06/11 08:16

    וכי במדינה דמוקרטית אין זכות לאדם להביע את משנתו האידיאולוגית, כמו את הצעותיו לשיפור המצב?
    קומוניזם זה כאן.