• 20.

    תל אביב-סדום. והיא תסיים כמו סדום מרכז הרוע והאכזריות (ל''ת)

    חיים, 30/08/11 08:43

  • 19.

    אם זה היה הומו שהיה נרצח על ידי חרדי קיצוני היו עושים (ל''ת)

    אנדרטה., 29/08/11 10:33

  • 18.

    מכירים את חולדאי??? לא ??? אז אני דווקא כן..... לא מפתיע בכלל !!!

    אודי, 29/08/11 08:20

    האיש הוא בעל אג'נדה מאוד ברורה והיא שהנצחה היא לא ממש חשובה כשזה נוגע במראה העיר או מהמקום שאני מכיר את זה כשזה נוגע במראה הבסיס שעליו האיש פיקד.
    זה פשוט לא מעניין אותו,כמובן כל זמן שזה לא קשור אליו או אל מי שמחובר אליו (הון הון הון ) באופן אישי.
    ברור שאם היה מדובר בהרוג שקשור לאחת ה''משפחות'' - וכולם יודעים באיזה משפחות מדובר - (לא משפחות הפשע כמובן, או לפחות לא אלה שמבצעות פשעים פלילייים) אז הייתה גם הייתה אנדרטה.
    +++ מעניין אם הטוקבק הזה יצונזר או לא +++

  • 17.

    בואו לא ניסחף

    דן, 12/06/11 15:54

    האם בכל צומת דרכים בתל אביב שבא נהרג הולך רגל יקר, יהודי או גוי שמשפחתו רוצה להנציח את זכרו, נקים לוח זכרון?

    • למה לא?

      לי, תל אביב, 12/06/11 16:04

      לא מדובר בהולך רגל אם לא שמת לב, אלא בבחור שנרצח רק בגלל היותו יהודי.

      אולי ת''א באמת זקוקה לאנדרטאות כאלה כדי להזכיר לעצמה מהי המציאות במדינה הזו, ולצאת מהבועה.

      • בתל אביב יש את אחת האנדרטאות היפות והמרגשות בארץ

        חבל שסתם מדברים.., 12/06/11 19:41

        סעי לפארק הירקון ותרא את גן הבנים והגן לזכרי נפגעי הטרור.
        זו הנצחה מרגשת וראויה

        • זו לא אנדרטה

          אורן. ירושלים, 12/06/11 22:43

          זה גן חללים, דפי זהב של הנרצחים בת''א
          זה לא מה שעוזר לנו להתייחד עם זכר הנרצחים

          מי שרוצה לקבל מידע על חללי טרור יכול להיכנס לאינטרנט יש אתרים מושקעים שבעתיים, הוא לא יסע לגן הזה שהעירייה הקימה כדי לשמור על העיר שלה נקייה מזכרון חללים במקומות שבהם נהרגו.

          שכאשר רוכבי האופניים בפרוייקט החדש שיהפוך את העיר ל''אמסטרדם'' לא יהפכו פתאום להיות עצובים כשהם רואים שבמקום מסוים בת''א נרצח יהודי רק בגלל שהוא יהודי

  • 16.

    ת''א? - מזל שלא הנציחו את הרוצח במקום

    1, 12/06/11 15:54

    גועל נפש של עיר

  • 15.

    כל הכבוד לעיריית ת''א על הסירוב

    טליה, 12/06/11 15:51

    מצבות-בבית הקברות.זה עניינה של המשפחה. מכוערות מאוד כל המצבות לצידי כבישים בארץ...איפה נשמע דבר שכזה??גועל נפש. יש לסלק מהשטחים הציבוריים את כל המצבות הפרטיות האלה.אני מפנה בקשה מיוחדת למע''צ שידאגו לסילוקן. לא יאה ולא נאה! מי שרוצה להנציח את אהובו שנהרג בכבישים שיעשה זאת במסגרת משפחתית,אין לזה מקום ברשות הציבור.

    • גם להנצחה של רבין שמונצח בכול חור? (ל''ת)

      יגעל, 12/06/11 16:09

    • ת'אמת, אני אפילו לא יודעת איך להתחיל...

      מירב, 13/06/11 01:02

      נכון, שכול זה באמת לא יפה, את צודקת לא יפה שילדים, צעירים ואפילו מבוגרים נהרגים על ''שטויות'' כמו תאונות דרכים ומכערים את הכבישים... ממש תקלה, לא יכלו למות בבית ולהפוך את העניין לפרטי??? את שומעת את עצמך????? אולי כשהילדים שלנו שנוהגים יראו קצת כמה אנשים נהרגים הם יסעו קצת יותר לאט... ואולי, רק אולי יהיו קצת פחות הרוגים... וקצת פחות מצבות...
      ולעינייננו, החבר'ה שנהרגו בפיגוע יכלו להיות כל אד מאיתנו! וכן, כדאי שניזכור גם אם זה קצת ''מבאס'' כמה קל לא להיות פה, שניה את ומחבל מתאבד, או את הצד השני, כמה זכינו לחיות פה, כי זה לא טריויאלי במדינה שלנו.... הכל בעיני המסתכל... ולזכור שאנחנו פה למרות שאחרים לא זה חלק מאיתנו, מהמורשת של העם הזה ומ''ההקרבה'' שלנו, בעל כורחינו אך ורק מתוך סיבה אחת, שאנחנו יהודים! אולי ליזכור את זה חשוב ויאה... אני נשתדל למענך לעשות מציבה יפה (ולא חסרות כאילו..)שתעברי ויהיה לך נאה לעין... בושה לעם שאילו הם בניו שכותבים תגובה כזאת...
      ו

    • את פשוט מגעילה!

      קובי, 29/08/11 10:37

      אם היו את אותם מצבות 'פרטיות' שמכערות את הנוף הציבורי, אולי זה היה גורם קצת להקטין את הכיעור הפנימי שקיים בנו שגורם לתאונות דרכים. זה אך ורק לדברייך שמדובר בתאונת דרכים; שכחת פרט שולי שמדובר בפיגוע דריסה - וזה כבר לא מעשה פרטי ואבל פרטי אלא אבל כללי. אבל כנראה את תל אביבית מצביעת חד''ש, אז ברור שתצדדי בצד הנאור, הנכבש, טהור הלבב, יפי הבלורית והתואר (הפלסטינים).

  • 14.

    אנדרטה בלב תל אביב תנפץ לתל אביבים אתת הבועה. אויש. (ל''ת)

    .., 12/06/11 15:51

  • 13.

    לאחות של אביב

    ליעד, 12/06/11 15:50

    קודם כל ולפני הכל, משתתפת באבלך וצערך על אחיך. לדעתי, הרבה יותר יפה להנציח את אחיך ז''ל בגינת משחקים יפה לילדים, פינת כושר כמו זו שיש היום בגינות רבות, אגף על שמו בספרייה לימודית ואין סוף לאפשרויות.

    לצערי, יד צדק בדברי העירייה, יש לעיר ת''א מאות אם לא אלפי הרוגים בפיגועים ומלחמות ובלתי אפשרי לתת מקום לכל אחד בהנצחה.

    אחיך ולגרום לאנשים לזכור אותו בדרך שתביא להם שמחה ונחת.

  • 12.

    איו צורך במצבה

    אבי, 12/06/11 15:46

    אחרת העיר תתמלא במצבות

  • 11.

    גן הזכרון בפארק הירקון מקסים ומרגש

    אלי, 12/06/11 15:25

    מכבד הרבה יותר את הנופלים ומחבר בין חיים למוות. זה מקום בו מרגיש נכון לזכור ולהתייחד עם הנופלים.

  • 10.

    באמת ציפית מהחולדה לאמפתיה? משתתפת בצערך אבל לא תקבלי ממנו עזרה. (ל''ת)

    בר, 12/06/11 15:20

  • 9.

    צודקים העיריה! יותר מדי אנדרטות עלולות לנפץ לנו את חלום של השלום!

    אבשלום, 12/06/11 15:17

    לא נפסיק לחלום.

  • 8.

    חוצפה תל אביבית

    חוברה דליה, 12/06/11 15:12

    בשום עיר בארץ לא היתה מתקבלת תגובה כמו זו הראשונה כאן. ''יש גבול''. למה בדיוק יש גבול רפאל ? ואף רשות בארץ לא אטום כך לרגשות משפחות שכולות כמו רון חולדאי. אני מכירה את האטימות הזאת כבר שש שנים, ואני מבינה את המשפחה שוויתרה ומחפשת פתרונות אחרים להנצחה. קשה להתמודד עם שכול טרי כל כך ,ובד בבד להלחם ברשות בוטה וחסרת רגשות.
    ואנחנו לא מבקשים רחמים מאף אחד.שום השתתפות בצער לא מפצה על עוגמת הנפש הזאת.

    צר לי על משפחת מורג, על שהצטרפה למשפחת השכול, ועל שהיא נאלצת לעבור את חוויות האטימות של עיריית תל אביב כמונו. כנראה ש''ריבוי המקרים'' מטריד את שלוותם של בכירי העירייה. אולי יבקשו נא מארגוני הטרור לדלג מעל העיר ללא הפסקה וייפנו לערים אחרות ? איך הם מעיזים לקלקל את האווירה ה''רגועה'', ''הבטוחה'' ו''הנקיה '' של העיר תל אביב ?

    דליה חוברה, אמא של אודליה, שנרצחה בפיגוע בסטייג.

    • כל מילה נכונה

      גיל, 13/06/11 02:19

      לא סתם מכנים אותה ''מדינת ת''א'' או ''מדינת גוש דן''
      התושבים בת''א רובם מגעילים בדעותיהם, כמו העיר עצמה, עיר מטונפת עם אנשים מטונפים....
      פשוט בושה וחרפה! לפני שאנחנו עושים שלום עם השכנים שלנו אנחנו צריכים לעשות שלום ביננו דבר שיכלול חילופי אוכלוסייה (להעביר את תושבי ת''א מתייפיפי הנפש באוכלוסיית שדרות ואשקלון וקרית שמונה) שיפלו על ראשם קאסמים גראדים וקטיושות, ערך הבית שלהם ירד לשמינית מערכו, וחיי פחד מתמיד ילוו אותם אולי כך הם יתאפסו על עצמם, ואולי ייתישר להם מעט השכל...
      התייחסותם מבחילה אותי ואת רבים שכמותי.

      קטונתי עד מאד להבין את כאבך בשכול, שתדעו רק נחת

  • 7.

    כל הכבוד לעיריה

    שי המקורי, 12/06/11 15:01

    יש יותר מידי אנדרטאות ומצבות במדינה
    זה נהיה מכוער וזול
    נמאס לראות לאורך הכבישים מצבות
    מי שרוצא להנציח את יקירו שיעשה את זה בצורה חיוביות, יתרום מלגה, ישתול עצים או יתרום ספסל

  • 6.

    צודקת העיריה

    איציק, 12/06/11 14:55

    אי אפשר להפוך את כל הסובב אותנו לאנדרטאות. לא יהיה לזה סוף.
    מספיק יש אנדרטאות מיותמות בבתי הקברות. בממוצע אחרי 20-30 שנים אף אחד כבר לא עולה לקבר מסיבות שונות.
    ככה זה- הטבע מקדש את החיים ולא את המוות. בואו לא נהפוך את זה.

    • ''הטבע מקדש את החיים'' פחחח..עוד ''הוגה דעות'' קלטי,

      ilan, 12/06/11 15:38

      לך תלמד איזה מקצוע ראלי שימושי במקום לעשן כול היום ילד.

  • 5.

    תל אביב עיר של שמאלנים ומסתננים, אין כניסה ליהודים

    גלעד, 12/06/11 14:40

    מצעד הגאווה הוא אירוע רשמי של העירייה. בית הספר רוגוזין מקבל קודם כל ילדי זרים ושילכו לחפש בית ספר התושבים האזרחים גרים באזור וכן הלאה.

    אבל אנדרטה לנרצח יהודי? מה פתאום.

  • 4.

    מי אחראי לתגובה הבזויה הזאת?!

    יהודי, 12/06/11 14:36

    במקרה הזה של תגובה כזאת, יש להקים אנדרטה במקום, אף תוך כדי עבירה על החוק. אני רוצה לראות את עיריית תל אביב מעיזה לפעול נגד אנדרטה לזכר נפגע טרור אחרי תגובה בזויה כמו שקיבלה אחות הנרצח. רק לאחר התנצלות פומבית ופיצוי משפחת הנרצח מכספם האישי - לא מכספי התושבים - של האחראים לתגובה האומללה הזאת אפשר יהיה לדבר איתם על פשרה בנושא האנדרטה.
    לדעתי חשוב מאד שכל מי שעובר במקום הרצח יראה שלט גדול שיזכיר לכולם את השנאה הגזענית המופנית כלפי תושביה היהודים של ארץ ישראל. לא נשכח ולא נסלח!

  • 3.

    עיריית תל אביב משקיע רק במה שמכניס רווחים כגון נדל''ן והשכרת אופניים (ל''ת)

    א, 12/06/11 14:32

  • 2.

    תל אביב כבר מזמן הפכה להיות קאפולנד. לא נורא תכף יגמר

    ilan, 12/06/11 14:24

    כמה עשרות טילים יזכירן להם כמה אוהבים אותם השכנים שלהם.
    כל טמבל שאכל פעם כנפה חושב שהוא לורנס איש ערב.

  • 1.

    מסכים עם החלטת העיריה

    refael, 12/06/11 14:21

    יש גבול ..

    • הגבול היה בכיר מלאכי ישראל ובכול חור ששינו את שמו (ל''ת)

      ליצחק, 12/06/11 16:11