• 44.

    ואני רוצה מצעד גאווה לשמנות

    אנחנו דחויות יותר מגייז. תפסיקו להתבכיין, 10/06/11 19:59

    כבר כל העולם ואשתו מאוהבים בגייז, מפרגנים לגייז, ויעשו גייז אפילו שהם סטרייטים מרוב פחד שיגידו שהם הומופובים.
    אכזריות הגברים הסטרייטים לבחורות שמנות
    אטומה בחדרי חדרים, הם לא משלמים על הפשעים. ואנחנו צריכות להשפיל ראשים.
    עד מתי?
    מצעד גאווה לבחורות לא מושלמות, שהגברים הרדודים יורידו את הראש הגבוה שלהם.
    נאורים ופתוחים רק כלפי חוץ, עושים פוזות של אוהבי אדם שאנטי שאנטי.
    צבועים.

    • כן כן את

      את סתומה, 11/06/11 20:13

      אני מצטערת מאוד אבל יש קצת (הרבה) הבדל בין הומו או לסבית שנולדו עם כמות הורמונים שונה ויש להם משיכה לאותו המין *שלא מבחירתם* לבין אישה שהזניחה את עצמה, אכלה יותר מידי, הייתה קצת עצלנית מידי, והגיע אפילו אולי ל-150 קילוגרם.
      סליחה על החוצפה, אבל זאת בעיה שלה...
      שתלך ללרדת בגדול, שתעשה שאיבת שומן, למה גברים צריכים להיות איתכן? זה דוחה ברמות, ואני אומרת את זה בכנות ולא אני לא הכי רזה אבל אני עושה הכל כדי להישאר במשקל סביר, ויש גברים שידחו אותי כי אני אולי שמנמנה לדעתם, ובצדק, כי אכלתי קצת יותר מידי וזה מגעיל אנשים...
      אגב, אני לא מתיחסת פה לאנשים שהם שמנים בהגזמה וזה ממחלה, כי מחלות שגורמות לך להיות כביכול ''לא יפה'' ולא להראות כמו דוגמן, יש בשפע...

  • 43.

    בשבוע הבא מצעד שלנו עם כל הכבשים והעיזים! (ל''ת)

    חובב עיזים..., 10/06/11 16:39

    • חחח...טוב.... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 10/06/11 17:31

  • 42.

    חבל שהפקקים לא בגלל הדתיים, שוה היה אפשר להשתלח (ל''ת)

    נמאס מהפקקים, 10/06/11 16:37

  • 41.

    שלום לכולם הומואים ושאינם, יש לי רק שאלה אחת שמציקה לי

    אורן, 10/06/11 16:31

    אנשים מגדירים עצמם לפי מה שהם רופאים חשמלאים גננים רבנים מרצים וכו' למה שאדם יגדיר עצמו לפי איך שהוא אוהב להזדיין? ושלא תבינו אותי לא נכון אני לא שואל על הגאווה , זה ברור לי , שאנשים רוצים שיקבלו אותם איך שהם והם גאים בזה שהם לא מתביישים בעצמם , אבל למה להגדיר את עצמך לפי מה שאתה נעושה במיטה ?

  • 40.

    מסכנים ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 10/06/11 16:16

  • 39.

    צעדתי עם הכבשה שלי היום והיא הייתה ערומה לחלוטין (ל''ת)

    אחלה גאווה, 10/06/11 15:45

  • 38.

    כשתל אביב תהפוך לגבינה צהובה אתם תבינו מדוע סדום ועמורה הותכו (ל''ת)

    מתועבים, 10/06/11 15:04

  • 37.

    איכס עוד פעם ההומואים האלה.... בא לי להקיא כבר מכל החרא הזה (ל''ת)

    אין אין על נקבות עם מנוש רטוב, 10/06/11 14:57

  • 36.

    מגעיל!!!! בא לי להקיא (ל''ת)

    בחורה יפה, 10/06/11 14:52

    • .

      חן, 12/06/11 19:39

      שתקי

  • 35.

    אתם ליברלים וטובים (ל''ת)

    עם ישראל מחבק אתכם, 10/06/11 14:43

  • 34.

    בזכותכם אנחנו מדינה שפויה ולא שמרנית וקיצונית (ל''ת)

    תודה לאנשי להט''ב, 10/06/11 14:18

  • 33.

    המצעד הזה הוא חרפה לעם ישראל. אן להפלות או לפגוע בהם, אבל מה שהם עושים

    יהודי ישראלי, 10/06/11 14:16

    גם בחדרי חדרים ובייחוד ברחוב הוא פשוט תועבה. אין מהלהתגאות בזה. חברה שמעודדת ''גאווה'' כזו היא חברה חולה.

  • 32.

    אהבה רבה מהסטרייטים (ל''ת)

    בהצלחה, 10/06/11 14:14

  • 31.

    עלו והצליחו

    שלמה, 10/06/11 14:12

    ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו להיות מדינה פתוחה וליברלית. אתם הגיבורים שלנו.

  • 30.

    למי זה גאווה ? למה הם צרכים גאווה יש להם בעיה עם מה שהם (ל''ת)

    דעה, 10/06/11 14:06

  • 29.

    מצעד הבשר רובם חולים פדופילים וסוטים עלובי החיים אומללים (ל''ת)

    איצקוביץ, 10/06/11 13:47

  • 28.

    מעניין למה כל ההומופובים טרחו להיכנס לכתבה הזו במיוחד כדי להגיב?

    רועי, 10/06/11 13:24

    יש לי תשובה: כמעט כל הומופוב הוא הומו בארון. יש כאלו בכמויות אדירות. הנושא מטריד אותם ומציק להם יומם וליל, לכן הם בכלל טורחים להיכנס לכתבות כאלו ולהגיב, אפילו באופן אנונימי הם פוחדים שידעו עליהם, הם פוחדים בעיקר שהם עצמם ידעו.

    אני יודע, כי אני הייתי שם. גם אני הייתי הומופוב כשפחדתי לגלות את האמת על עצמי, כשפחדתי לממש את מי שאני.

    • יש אנשים שחיים בפחד ושנאה (ל''ת)

      מסכים לגמרי, 10/06/11 14:24

  • 27.

    הומואים והומואיות נכבדים אולי תתחילו לחשוב שגאוה זה להיות נורמלי.

    המצעד הזה זה ינראה יותר כמסע פירסום ושיווק........, 10/06/11 13:20

    אז תחשבו על הילדים שלכם שבטח לא תשמחו אם גם הם יהיו הומואים.

    • מה זה לא תשמחו אם הם יהיו הומואים?!

      אבוי, 11/06/11 20:17

      לא בוחרים להיות הומואים!
      כשאישה נכנסת להריון ונוספים לה הורמונים לגוף, אם הורמון כלשהו לא מתייצב עד החודש השלישי, הילד\\ה שיוולדו לה ימשכו לאותו מין, כלומר יהיו לסביים\\הומואיים.
      ומה יש פה לא לשמוח בדיוק?!
      תגובה הזויה ואיומה לדעתי, ובדיוק בגלל כאלה הורים ש''לא שמחים'' שהילדים שלהם ככה, יש תמצעד.

  • 26.

    מגעיל מילה יחידה שבא לך לומר על תופעה מגעילה (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 10/06/11 13:15

  • 25.

    לנערים שעדיין לא גיבשו את זהותם המינית - אל תאמינו לתעמולה ההומואית. (ל''ת)

    תאהבו נערה ותרויחו את החיים שלכם., 10/06/11 12:54

  • 24.

    סדום ועמורה בסוף הושמדו !!! (ל''ת)

    כמה זמן תמשיכו להתגרות בקב''ה ?, 10/06/11 12:50

  • 23.

    התערטלות במקום ציבורי מהווה עבירה פלילית ! אתם ראיתם את הפרקליטות זזה? (ל''ת)

    מה פתאום שי ניצן המצורע יודע להשתולל רק על מתיישבי, 10/06/11 12:46

  • 22.

    עד מתי נחיה בשנאה ובפרמטיביות

    שועל בין זאבים, 10/06/11 12:44

    .

    • קרא שועל קטן שלי

      גבר נורמלי, 10/06/11 13:57

      קודם כל תנסה לא להזכיר את המילה פרמטיביות, קשה למצוא מצב יותר פרמיטיבי וזאת עוד מימי קדם משכבי זכר ומשכבי נקבה! הרי ברור לך שהעולם לא יכול היה להתקדם אם כולנו היינו הומואים ולסביות, הווה אומר מצב לא טבעי = פרמטיביות!
      בנוגע לשנאה, אני לא חושב שיש כזאת, אך ברור שיש גועל מהמצב שלכם וזעם על כך שאתם מאלצים אותנו לסבול את התהלוכות שלכם.

      • גבר נורמלי עלק (ל''ת)

        מעניין על מי אתה חולם בלילות, 10/06/11 14:53

      • סוף סוף תגובה נורמלית (ל''ת)

        יעקב אשדוד, 10/06/11 15:01

  • 21.

    מעריב, למה החלטתם לא להעביר את התגובה שלי (ל''ת)

    אני מאמין, 10/06/11 12:36

  • 20.

    אני אצעד עם אהובתי הכבשה מאיה (ל''ת)

    מת על חיות, 10/06/11 12:27

  • 19.

    נמאס לי שכל מיני אנשים חוסמים לי את הכביש... באיזה זכות באה קבוצת מיעו

    וכופה דעתה על הרוב?, 10/06/11 12:25

    ומי שהגיע לכאן, וטענה זו נשמעת לו מוזר- בדרך כלל מעלים טענה מטופשת זו לגבי הפגנות מתנחלים וחרדים... וזאת טענה שהיא מטומטמת תמיד, רק שנוח להתנגח בדתיים, ואילו מצעד גאווה זה חלק מתרבות הפנאי העירונית...

  • 18.

    כה זה עולה לנו? (ל''ת)

    למה לא עושים את החשבון הזה?, 10/06/11 12:22

  • 17.

    מצעד הגאווה

    שרית ביתן, 10/06/11 12:00

    לא ברור לי עם כל ההבנה לבחירה של הפרט
    לסגנון חייו. מה יש בהתפשטות והחשיפה לבחירתם לרוץ ברחובות עם התחפושות. לא יותר נאה ונינוח לחיות את בחירתם בענווה בלי המצהלות הללו שיש בהם משום אי נעימות בלשון המעטה.מה כאן היא התרומה לחייהם כפי שבחרו?????

    • אז זהו שזה לא משהו שבוחרים... (ל''ת)

      צגיב, 10/06/11 13:19

    • מה את אומרת

      לעלע, 12/06/11 19:43

      כל האנשים שהיו שם רק מייחלים ליום בו לא יצטרכו להוכיח את גאוותם, שה'תחפושות' הלא ענוות האלו דבר כה מזעזע ומחריד.
      הרי כל שום מה הם מתלבשים ככה?
      להוכיח את אשר לבם חפץ בו.
      לא כ ו ל ם מתחפשים וכו', מי שכן, בסה''כ מבטא את רגשותיו.
      אחרי חסימה מטורפת שלכם, הם צריכים לשחרר את עצמם, ובדיוק לזה נועד המצעד.

  • 16.

    זה צריך להיות החג של כולנו. כולנו גאים להיות מי שאנחנו, אדם באשר הוא. (ל''ת)

    סטרייטית. חבל שהרוע , המניע את הרוב, הוא השולט., 10/06/11 11:51

  • 15.

    יאללה יופי, לפני כניסת השבת הדתיים ההומופובים מתלהמים בשנאה. (ל''ת)

    פרימיטיבים עם דיפלומה!, 10/06/11 11:51

  • 14.

    כל התגובות (לפחות ה-7 הראשונות שהן היחידות כשאני מגיב)

    עומר, 10/06/11 11:45

    ממחישות בדיוק למה המצעדים חיוניים.... כן, אנחנו גאים, אנחנו גאים על כך שלמרות שבעולם יש אנשים רעים וטיפשים כמוכם, אנחנו עדיין נאמנים למי שאנחנו, ולא מסתתרים מאחורי צללים וחשכה, אנחנו גאים על כך שאנחנו מספיק אמיתיים כדי לעמוד אל מול הבורות והשנאה שלכם ולהיות מי שאנחנו ולחיות את חיינו ללא פחד ולבוז לרעיונות האפלים שאתם מייצגים.
    אתם מוזמנים לעבור לאיראן, אנשים כמוכם מרכיבים את הרוב שם גם ככה

    • לגמריי איתך חבר (ל''ת)

      סטרייט, 10/06/11 12:46

    • מסתבר שרוב שלא חושבים כמוך חי דווקא כאן בישראל לא באיראן (ל''ת)

      דוד, 10/06/11 12:51

    • אז אני רע ואתה טוב אז אני בור ואתה גאון - נו אז על זה

      רע, 10/06/11 13:32

      מפגינים ושותים וודקה ומחופשים כמו בפרים זה ישכנע אותי ורבעיפ אחרים שאתה צודק
      ההפך מזה- אתם מפסידים את אהדת הקהל הפשוט והסולידי שמקבל כל אדם ואדם.

      ומה דעתך שבמקוםשניסע [השפויים] לאירן תיסעו אתם ההזויים לברלין ותחגגו שם???????

    • המשפט האחרון שלך מראה בדיוק מי אתה. צבוע ! אם אתה בעד חופש

      יהודי ישראלי אמיתי, 10/06/11 14:18

      הבעת דעה, אז איך אתה שולח לאיראן את מי שחושב שמה שאתה עושה זה מכוער?

      • ההסבר דיי פשוט

        עומר, 10/06/11 16:03

        דעתי נשארת ברמת דעה, אבל אנשים עם הדעה ההפוכה , הופכים את דעתם לחוקים שמצרים את צעדיי , ובשם הדת וכל מיני דברים בסגנון מונעים ממני הקמת משפחה, מיסוד זוגיות, וכל מיני זכויות שבשבילך הן ברורות מאליהן.
        איראן היא עוד מקום על הכדור שהדעות האלה הופכות לחוקים בחסות הדת, אז נראה לי שאנשים בדעות האלה פשוט ירגישו בבית...

        אם כל הדעות היו מושמעות אבל כולנו היינו חיים עם אותן זכויות ואותן חובות, לא היה צריך מצעד ואף אחד לא היה צריך ללכת לאיראן.
        ברגע שהדעה שהומואים זה טומאה, תועבה או כל שם אחר שתתן לנו , הופכת להיות חוק שמונע ממני לעשות בארץ ילדים דרך פונדקאות (דוגמא אחת מיני רבות אחרות) או לחלופין הופכת להיות נבוט ביד של חמום מוח שמפרק זוג גברים שהולכים יד ביד במכות רצח, אז אני מאמין שלאנשים האלה אין מקום בחברה מתקונת.
        עם זאת, בחברה האיראנית אתם תתקבלו בברכה.
        אחרי הכל, שם היו מוציאים את ההומואים להורג בתליה בכיכר העיר, ואני משוכנע שלפחות חלק מהנשמות הטובות שהגיבו פה היו שמחים לראות מחזות כאלה גם בארץ

  • 13.

    יש לי הצעה'' להוסיף לדגל המדינה, את הישבן של אחד המשתתפים (ל''ת)

    דייויד קניוק, 10/06/11 11:43

  • 12.

    לא מבין על מה הגאווה ? נטיות מיניות כל אחד בביתו - זה עצוב (ל''ת)

    הלו אנחנו ב2011 די לצביעות, 10/06/11 11:42

  • 11.

    תהיו מה שאתם רוצים,אבל על מה ולמה מצעדים ומה אתם חוגגים (ל''ת)

    עומר, 10/06/11 11:42

  • 10.

    1 ו-2

    מ, 10/06/11 11:29

    אתם חשוכים

  • 9.

    אני נגד רדיפה או פגיעה כלשהי בהם, למרות שהם מגעילים אותי

    גבר חילוני תל אביבי, 10/06/11 11:20

    ואת זה אני כותב בטוקבק אנונימי, ולא אגיד את זה בפניו של הומוסקסואל. לא מתוך צביעות, ולא מתוך פחדנות, אלא מתוך אי רצון לפגוע באנשים אומללים. לא תלבין פני חברך ברבים.

    אינני סובל דתיים/חרדים צבועים ורשעים, המנצלים את המנדט שלכאורה התורה נתנה להם, כדי להתעלל להנאתם בסוטים המסכנים הללו, שנולדו ככה, וסובלים כל חייהם, במיוחד מרדיפת אנשים רשעים. חוץ מזה, ראינו כבר שסוטי מין נמצאים גם בחברה הדתית/חרדית, גם בדרגים הגבוהים של רבנים, למרות נסיונות הכיסוי, ההשתקה וההכחשה של הקהילות הדתיות/חרדיות.

    • למה הם מתגאים במסכנות שלהם?

      יהודי, 10/06/11 14:49

      הם עושים קמפיין למסכנות שלהם.
      הם רוצים להפיל עוד אנשים לתהום.

    • מה אתה מנסה לאמר גבר חילוני תל אביבי?

      דנה ולא אינטרנשנל:) ולחלוטין סטרייטית, 10/06/11 15:13

      זכותה של הקהילה הזו לצאת לרחובות להשמיע קולה להביע דעתה ולקבל הכרה מהשלטונות בכל האספקטים . וכן! גם לך גבר חילוני תל אביבי הזכות להיגעל בחשאי או בפומבי מכל מי שאתה חפץ!

  • 8.

    מכם אנו יורשים את זכותינו לארץ הזואת ישר כח המשיכו (ל''ת)

    אחמד את סאלים, 10/06/11 11:09

  • 7.

    היהודים וההומואים הם תמיד בראש המהפכות החברתיות! (ל''ת)

    מהפכנים מלידה, 10/06/11 11:08

    • היהודים גם המציאו את משכב הזכר... דוד ויהונתן .... (ל''ת)

      יהודים הומואים מלאי זימה ותועבה, 10/06/11 14:55

  • 6.

    אל תצנזרו אותי בבקשה (ל''ת)

    אני מאמין, 10/06/11 11:02

  • 5.

    התקופה הזו רצופה ב''יום ה...'' (ל''ת)

    דו-רון, 10/06/11 10:42

  • 4.

    כמה במה הם רוצים, כבר מוגזם! נראה כמו התגרות מכוונת (ל''ת)

    ןאבפ, 10/06/11 10:31

    • .

      לעלע, 12/06/11 19:45

      בולשיט.

  • 3.

    לפי המצעדים שמתקיימים נראה כי רוב התל אביבים הינם מתרוממים ולסביות (ל''ת)

    סמי, 10/06/11 10:25

    • .

      לעלע, 12/06/11 19:45

      לא, הם פשוט תומכים. די להכליל.

  • 2.

    לא הבנתי מה הגאווה הגדולה?

    מ, 10/06/11 10:14

    אין לי דבר נגד הומואים או לסביות אבל המצעד הזה לדעתי לא תורם שום דבר ליחס החברה אליהם. להיפך, הם רק יוצאים מזה פרובוקטיבים (אפילו מגעילים)

  • 1.

    תאמינו לי אני לא על מה הם מתגאים (ל''ת)

    יוני, 10/06/11 09:28