• 220.

    בדש המשך במלחמתך הצודקת

    רון, 22/06/11 09:52

    העם השפוי איתך

  • 219.

    אי תגובה מצד האוניברסיטה, פירושה הודאה בנכונות הדברים. (ל''ת)

    לירן, 17/06/11 16:51

  • 218.

    פיני המאכזב

    עומריסטית מאוכזבת, 16/06/11 23:57

    ולי בא להחרים את המקום בו אני גרה -עומר!!!!
    ולמה בגללך אדון פיני בדש היקר!!!!!!

    אתה אדון יקר החלטת להחרים גם את מעון נעמת הפועל בישוב למעלה מ- 20 שנה ,גן מקסים עם צוות מיוחד ...מדוע?????
    כי זה לא מספיק אלטיסטי ????כי יש לך 60 ילדים בהמתנה ואין לך מבנה???
    פיתרון פשוט פינוששש--תבנה עוד גנים!!!!!!
    תתחשב בזגוגת הצעירים --
    חוצפן צריך להחרים אותך

  • 217.

    באר שבע בלי אוניברסיטת בן גוריון - חזרה לעיר הגמלים (ל''ת)

    רמי, 16/06/11 20:37

    • עדיף עיר של גמלים ולא עיר עים גייס חמישי!!!! (ל''ת)

      הראל אברהם, 05/07/11 00:13

  • 216.

    להחרים את פיני

    עומריסטית, 16/06/11 14:57

    מה חבל שהאוניברסיטה לא יכולה לשלול מפיני בדש את התואר שהעניקה לו

  • 215.

    פי נחס בעמורה, ובקפד ראשו...

    לא תומך בגורדון, 16/06/11 09:44

    בושה לאוניברסיטת בן גוריון שפיני בדש נמנה על בוגריה. זכותם של ילדיו להתרחק ממנו לתל אביב. חבל שפיני מתקשה להגיד את האמת אפילו בנושא כה פעוט. להחרים את פיני עד שיאמר את האמת, כלומר עד בכלל.

    ניב גורדון ראוי לנזיפה מכיוון שהוא גרם נזק לאוניברסיטה (תורם שברח), ועל כן היה עליו לשמור את דעותיו לעצמו.עם כל הסלידה שיש לי לדבריו של ניב גורדון, לזכותו ניתן לאמר שנראה שהוא אמר את האמת הפנימית שלו במחיר כבד. להחרים את פיני עד שיגיד את האמת הפשוטה שתעשה גם סדר בהגיון, הרי אוניברסיטת ת''א שמאלנית יותר.

    חוץ מזה יש את ביה''ס להנדסה ע''ש סמי שמעון. האם מוסד זה שפיני וחבריו מנהלים אינו ראוי לילדיו של פיני?

  • 214.

    מצטער שרק עתה נחשפתי לכתבה אבל כתושב באר שבע...

    באר שבעי, 13/06/11 09:36

    אני נדהם מחוצפתו של ראש המועצה הקטן הזה
    מיהו חושב את עצמו ומה הוא מתערב בענייניה של באר שבע כשכל מטרתו להוריד את קרנה ולהעלות את קרנה של עומר וזאת אך ורק להראות כמה הוא מוצלח.
    ומכיון שהוא אינו מתבייש לעשות זאת גם אני חייב להביע את דעתי על עומר.
    עומר הוא ישוב מגורים קטן ואולי נח כמו כל יישוב קטן אחר אין בו שום ערך מוסף מיוחד אוספים בו את הזבל בזמן מטפלים בתאורה בזמן אבל אלה הן חובות ולא הישגים של מועצה ואין מה להתגאות בכך.
    כמעט כל תושבי עומר קשורים בטבורם לבאר שבע למגינת ליבו של ראש המועצה שלכם. אם באוניברסיטה ואם בבית חולים ואם במפעלים, ובעומר רק הולכים לישון.
    לכן שלא יתערב בענייננו ושיתעסק בענייניו שאם לא כן אנחנו בעיריה נחרים את הפארק של עומר על יתר לאומנות וגזענות
    אני מניח שהיחצן המפורסם והבלתי נלאה של עומר יגיב גם לי בקללות.

    • כעומריסט אני מצדיע לך

      עומריסט, 13/06/11 10:50

      כעומריסט, אני מצדיע לך ומצדיק כל מילה ומילה.
      עומר רחוקה מאוד מהתדמית שלה בחוץ.
      כל תושב בעומר יודע שהוא לא מקבל שום ערך מוסף מהיותו תושב עומר להיפך.....
      סיפורי ההתנדבות במועצה של מר פיני היקר גובלים בחוצפה. הגיע הזמן להפתיע,הוא האחרון שעובד בהתנדבות ומוצץ כל הטבה וזכות שמגיעים לו על פי חוק. זה בסדר מותר לו, אבל מספיק עם הסיפורים שהוא עובד במועצה בהתנדבות. מה שעוד ששכחת לציין, כי הוא מסיט קבוע בין תושבי עומר השונים (בעיקר בין אלה ששייכים למפלגתו לאלה שלא), מתבטא לא פעם ולא פעמיים בגזענות שגורמת למי ששומע זאת להסמיק מבושה. הכותרות בהן הוא עולה בכל פעם הינן כותרות שעוסקות בקיום חרם זה או אחר על אומן, אוניברסיטה או אפילו תושבים ביישובו שלו שחושבים אחרת ממנו. אז מספיק עם הסגידה, הייתי מציע כי פיני ישקיע במערכת החינוך בעירו, בתשתיות (חלק מהכבישים בעומר מזכירים במקצת את עזה) ויפסיק עם גחמות אישיות כגון מגרשי גולף, מנחתי מטוסים וכו'
      בקיצור ללא באר שבע עומר מזמן לא הייתה קיימת.

  • 213.

    העם כבר רווי ניסיון ויודע להבדיל בין עסקנות...

    מרצה מרצון, 11/06/11 13:55

    למנהיגות....
    כמה גועל ורפש יש בסגנון העסקנות של ראש המועצה הזה?
    כתבות מוזמנות בעיתונות מקומית כמעט כל שבוע
    כל העולם יודע על בניו המוצלחים על חצי הפייפר שיש לו ועוד. הבננו ''אתה תוניסאי מצליח וחבר של הרבה חברים שאינם יודעים על כך שהם חברים שלך'' אבל העם פה הוא פסיכי ואפשר למכור לו הכל בעזרת מערכת יחצנות שרק בעומר קיימת מכל המועצות המקומיות

    • טיפש מרצון

      תושב עומר, 12/06/11 00:12

      כאחד שמכיר היטב את בדש ,אתה אדם מתוסכל ממתי בדש מתפאר בהיותו טוניסאי או בילדיו שבאמת הם מוצלחים מאד בזכות עצמם .היית מת שיהיו לך 2% חברים אמיתיים כמו שיש למר בדש
      עומר היא רשות מובליה בארץ למרות שהיא בנגב וזאת בזכות עשרים שנות ניהול של ראש המועצה המוצלח.

      • כן בטח שמענו....

        עוד עומריסט, 12/06/11 13:23

        שמענו את סיפורי ההתנדבות במועצה של מר פיני היקר. אז הפתעה קטנה, הוא האחרון שעובד בהתנדבות ומוצץ כל הטבה וזכות שמגיעים לו על פי חוק. זה בסדר מותר לו, אבל מספיק עם הסיפורים שהוא עובד במועצה בהתנדבות. מה שעוד שכחת לציין, כי הוא מסיט קבוע בין תושבי עומר השונים (בעיקר בין אלה ששייכים למפלגתו לאלה שלא), מתבטא לא פעם ולא פעמיים בגזענות שגורמת למי ששומע זאת להסמיק מבושה. הכותרות בהן הוא עולה בכל פעם הינן כותרות שעוסקות בקיום חרם זה או אחר על אומן, אוניברסיטה או אפילו תושבים ביישובו שלו שחושבים אחרת ממנו. אז מספיק עם הסגידה, הייתי מציע כי פיני ישקיע במערכת החינוך בעירו, בתשתיות (חלק מהכבישים בעומר מזכירים במקצת את עזה) ויפסיק עם גחמות אישיות כגון מגרשי גולף, מנחתי מטוסים וכו'.

  • 212.

    עסקן שבזכות תרגילי יחצנות הצליח לרמות את הנגב

    נאור, 11/06/11 11:30

    תזמינו אותו פעם לתוכנית ראיונות רצינית עם לונדון עם קרשנבאום שיצטרך קצת לדבר ותבינו שהבן אדם לא יודע להגיד משפט שלם ואפילו לקוא מהכתב. זוכרים לו איך קרא מן הכתבוב שהכתיב לו היחצן שלו ובמקום פיאסקו אמר פיקאסו בלי קשר לעניין.. אלה לצערנו דמויות המפתח בנגב ובגלל זה הנגב נראה כמו שהוא נראה...

    • תתפקח

      נאור אמיתי, 12/06/11 00:16

      אתה באמת עלוב ,את פיני בדש אני רואה לפחות פעמיים בחודש בתוכניות ארציות ואני שמח על כך , מאיפה אתה ממציא את השטויות שאתה כותב
      ,תתבייש , כדאי שתתחיל לכבד אנשים שעוסקים כל כולם בעשיה למען הציבור תוך כדי סיכון חיים.
      אתה אדם בזוי בעיני!

  • 211.

    כואב לו שפארק היי טק של האוניברסיטה והעיריה מצליח

    תושב באר שבע, 07/06/11 08:47

    יש גבול לקטנוניות של האיש. הוא נלחם נגד פארק היי טק של האוניברסיטה והעיריה כדי שלא יגיעו אליהם חברות במקום לגן התעשיות בעומר, אחרי EMC הוא פשוט עבר לקרב מוגזם לחלוטין, מרצים מהמשאל יש מאז קום האוניברסיטה כמו בכל אוניברסיטה, איך אפשר לצאת נגד הדבר הכי חשוב שהקימו בנגב....

    • לעומר פארק היי טק מדהים לב''ש יש רק חול וחול במה בדש מקנא?

      יוסי, 12/06/11 13:23

      כאיש היי טק תושב באר שבע העובד בפארק התעשייה בעומר מצחיק לקרוא כי פיני בדש מקנא בפארק המצליח של באר שבע.
      לבאר שבע קיים פארק הייטק וירטואלי כבר עשור, לאבני הפינה של פארק ההיטק כל ראש ממשלה בעבר היה שותף, בפועל ביקרתי במקום וגיליתי אזור נטול מבנים, קוצים וליכלוך .
      ראיתי הכל פרט למבנים או זכר להייטק.
      לקרוא כי בדש מקנא בשג זה הוא לעג לרש.

  • 210.

    אני בעד להחרים את פיני בדש

    חיים, 06/06/11 09:53

    וואו, כמה רעש עושה הראש מועצה הזניח הזה!

  • 209.

    הפיתרון: לתת לבדש לנהל את המו''מ עם הבדואים (ל''ת)

    הוא מכיר את המנטליות שלהם, 05/06/11 11:26

  • 208.

    דמגוגיה בשקל

    יעל, 05/06/11 10:50

    עדיין לא הוציאו מחוץ לחוק את הזכות להיות שמאלני.

  • 207.

    צודק! למרות שעיקר הבעיה זה במדעי הרוח (ל''ת)

    מושון, 05/06/11 10:04

  • 206.

    כל הכבוד

    ידידה, 05/06/11 09:52

    סוף סוף מישהו שלא מפחד לנקוט עמדה ולומר את מה שהוא מרגיש כלפי עוכרי ישראל מבפנים. יש מספיק בעיות מחוץ לגבולותינו שפוגעים בנו- אם נמשיך לפגוע בעצמינו מבפנים - לא יישאר לנו מדינה כלל או זכות עליה. נכון שיש לנו בעיות שצריך לפתור אבל צריך לעשות זאת ביננינו לבין עצמנו ולא לרוץ לעולם שיעשה את העימות עבורינו כמו עצלנים ופחדנים.העולם הוא עגול. המבין יבין

  • 205.

    האמת הפוכה ואסורה בפרסום

    אבינו אברהם, 05/06/11 00:10

    אילו ידע פנחס דבש כיצד תרמה ותורמת האוניברסיטה לבטחון המדינה, היה שומר את הברקותיו לגברת דבש

  • 204.

    בעת שקיעה גם גמדים כמו בדש יוצרים צל גדול (ל''ת)

    צדקיהו, 04/06/11 19:51

  • 203.

    כל הכבוד פיני בדש !!! (ל''ת)

    איש אקדמיה, 04/06/11 19:10

  • 202.

    הגזמה פרועה!!

    סטודנט, 04/06/11 16:31

    יש 20,000 סטודנטים בב''ש ורק אחוז קטן מהם לומדים פוליטיקה וממשל וגם שם יש איזה מרצה אחד שמדבר שטויות. בשביל זה להחרים את האוניברסיטה ולהגיד שהיא אנטי ציונית.
    הגזמה פרועה!!!

  • 201.

    יש מרצים בודדים שאולי עושים נזק למדינה ואפשר להטיל סנקציות רק עליהם.

    בוגר אונ' בן גוריון., 04/06/11 12:58

    לא צריך להעניש את כל האוניברסיטה בגללם.

  • 200.

    איך ראש עיר של 20.000 תושבים מייצר כותרות כל הזמן?

    תושב אשדוד, 04/06/11 11:36

    אני גר בעיר של 300.000 תושבים ואת ראש העיר שלי איש לא מכיר (אשדוד).
    איך ראש עיר קטנה כעומר כל הזמן בתקשורת?
    את בדש אני שומע ורואה יותר מאשר את ראש העיר ת''א חולון ראשון רעננה או פתח תקווה.

    • עומר

      צבי, 04/06/11 15:13

      בעומר יש אולי 9000 תושבים. הוא רוצה להגיע למספר שנקבת..נכון אמרת שהוא מייצר כותרות יותר מראש העיר תל אביב. כנראה יש לו דובר מצוין

      • ניסים ניר דוברו המוכשר של בדש מייצר אייטמים ללא הרף

        תושב עומר, 05/06/11 13:34

        התשובה לכל החשיפה הגבוהה של מר בדש היא דובר היודע ליצור כותרות בתקופה רדומה בתקשורת.
        יעקב טרנר ידע לבחור בו כדובר בקמפיינים לבחירתו לראשות העיר באר שבע בה ניצח, הדבר לא נעלם מעיניו של רוביק דנילוביץ הילד הבאר שבעי שבחר בניר לנהל לו את מערך הדוברות בבחירות האחרונות בהם זכה וקיבל את שרביט הפיקוד על העיר באר שבע.
        תוכנית הטלוויזיה פולישוק מציגה בדיוק כיצד הבחור פועל כמעט במדוייק.
        לצערי כשלנו מספר פעמים בבחירות בעומר כשהאדון הנכבד פעל עבור פנחס בדש.
        אגב עומר עדיין אינה עיר ומספר התושבים בה אינו עולה על 10.000 ולמרות זאת מככבת רבות בתקשורת.

  • 199.

    לאן נעלם היועץ המשפטי לממשלה ? (ל''ת)

    לא לומד באוניברסיטה סמולנית, 03/06/11 22:24

  • 198.

    דעה

    רוני, 03/06/11 20:28

    החוקרים בפוליטיקה וממשל חוקרים את הנושא הפוליטי וזכותם להביע את דעותיהם.
    אולי אפשר לחלוק על העובדה האם צריכות להיות מחלקות לפוליטיקה באוניברסיטאות בארץ, אבל מרגע שהחליטו שכן, אז צריכים לתת להם את החופש האקדמי המלא
    (אם כי ניב גורדון כן הגזים בזה שאמר שצריכים לבצע חרם אקדמי על האונ' - אבל אולי טעה והרבה הרבה אנשים תופסים טרמפ על הטעות הזו).
    בדש, שילדיו לא לומדים באונ' בן-גוריון והוא עצמו כן למד בה, קצת מנצל את המצב ומנסה להחזיר את עצמו לכותרות על חשבון האונ' (אגב, רוביק דנילוביץ' ראש עיריית ב''ש הנמרץ מאפיל על בדש ובדש מנסה להחזיר לעצמו קצת מההילה האבודה).

    • פיני בדש לרשות העיר באר שבע- מה הכישורים של רוביק?

      רננה, 03/06/11 22:34

      השכלה?
      צבא?
      נאדה!
      פה גדול והרבה הבטחות בלי יכולת מימוש!

      • לרננה

        רוני, 04/06/11 16:04

        ולמה בדש לא רצה את ב''ש עד עכשיו?
        כי זו הייתה עיר שאף אדם בעל שיעור קומה מהנגב לא רצה (גם ברוורמן לא רצה).
        אז עכשיו כשיש את עליית המחירים, עיר הבה''דים ודיבור עם מטרופולין - אז פתאום ב''ש קורצת יותר להרבה אנשים.
        אבל תזכרו שרוביק דנילוביץ' כן לקח את העיר מתוך אהבה גדולה ומתוך תחושה של שליחות אישית.
        לא חייב להיות איש צבא (ורוביק שירת שירות צבאי מלא) כדי להיות ראש עיר ולא חייבים תואר שני (מספיק גם תואר ראשון).
        גם כל הקטע של בדש עם המסוק הפרטי והרדיפה האובססיבית אחר הבדואים נראה קצת פתטי.
        אין מה להשוות - התנהלותית וייצוגית - בין רוביק לבין בדש.

      • שיר לרננה

        רינו, 06/06/11 20:16

        המשפט שמלווה את רוביק כבר שנים:
        רק החולמים מגשימים.
        ורוביק מגשים כבר שנים!
        הוא גדל עם העיר ופועל למען העיר.
        רוביק הוא איש המעשה ולא איש של סיסמאות.
        ולגבי ההשכלה והצבא: להזכירך, גם הפרופסור הכי גדול לכלכלה, לא בטוח מצליח בפוליטיקה. וגם המפקד הכי גדול בסיירת, לא בטוח יודע לתפקד בצל אסון גדול.

  • 197.

    כל הכבוד לו (ל''ת)

    הדס, 03/06/11 15:45

  • 196.

    מחזק את ידיו של פיני בדש

    פרופ' מ א.ב.ג., 03/06/11 14:44

    רבקה כרמי לאן עוד דרדרי את האוניברסיטה?

  • 195.

    ברכות לפיני בדש על אמירת האמת (ל''ת)

    לואיס, 03/06/11 14:43

  • 194.

    כל הכבוד פיני בדש

    סלומון, 03/06/11 13:53

    פיני איש גדול מהחיים
    כל הכבוד על היוזמה, שמרצים כמו ניב גורדון יעופו על טיל לביר-זית, נראה אם שם הם יפתחו את הפה

  • 193.

    יתפוצץ העולם - לא אלך ללמוד שם תואר שני

    1, 03/06/11 13:43

    שישנו את השם של האוניברסיטה לעזמי בשארה או משהו.

    • קודם תסיים את בית הספר היסודי ואז נראה לגבי החטיבה (ל''ת)

      רמי, 16/06/11 20:45

  • 192.

    והוא מעז לקרוא לעצמו ציוני?! בן גוריון מתהפך בקברו על הפגיעה הזו בנגב.

    צבי, 03/06/11 13:37

    אבל למה אפשר לצפות. הרי הבן אדם עוסק בשיטתיות בניסיונות להרוס את באר שבע לטובת ישוב הוילות העשיר שלו. סוג של טפיל.

  • 191.

    למה איפה שאני לומד מורים לא נותנים דעה?

    תלמיד, 03/06/11 13:31

    תמיד מנסים להוציא אמירות פוליטיות מהם למרות שאנחנו יודעים את דעתם והם אף פעם לא אומרים בטענה שאסור להם אז איך למרצים מותר????

  • 190.

    כל הכבוד לפיני

    רוני, 03/06/11 13:20

    סוף סוף קם מישהו כדי להגן על אדמות המדינה. איפה שרי הממשלה? נרדמים בשמירה עד שבסוף נשאר בלי מדינה

  • 189.

    נצגי היימין משותקים ולא עושים דבר נגד אלה שפוגעים בביטחון המדינה (ל''ת)

    ובעיקר אלה שנותנים להם במה בתיקשורת., 03/06/11 13:19

  • 188.

    להדיח את ראש המועצה האנטי ישראלי

    anrbh, 03/06/11 12:53

    יש להדיחו מייד. חותר תחת אושיות קיומה של המדינה.

    בדש הבייתה ומהר

  • 187.

    עוד פאשיסט שיכור מלאומנות עיוורת

    יש לנו כבר מספיק כאלו, 03/06/11 12:52

    מה שמדהים זה שהוא חושב שלמישהו באמת אכפת מה דעתו של ראש מועצת עומר. מיהו בכלל?

    • עוד אחת שעמדה בשמש קצת יותר מידי

      סלומון, 03/06/11 13:51

      ומי את שתגידי מי הוא בכלל?
      צריך לשים אותך בראמאללה ונראה כמה הערבים אוהבים אותך.

    • מי הוא?

      אירית, 03/06/11 19:30

      מישהו שאת בחיים לא תגיעי להיות ולא חברייך!!!

  • 186.

    איזה אידיוט!

    בן אנוש, 03/06/11 12:50

    אז הילדים שלך לא ילמדו בבאר-שבע כי יש שם שמאלנים? גם בתל-אביב יש שמאלנים. ובכלל יש במדינת ישראל שמאלנים אז אולי תשלח את הילדים ללמוד בחו''ל?

    העיקר שישמרו בתוליהם הימניים ולא תבוא על אוזנם שמץ של דעה אחרת. אכן חינוך למופת ובינתיים הימניים מונעים הפרדה מהפלשתינאים הופכים אותנו למדינה דו-לאומית ומשמידים במו ידיהם את החלום הציוני.

    איזה אידיוט כבר אמרנו?

  • 185.

    תתפטר בדש המעלה עובש

    הר הגגב, 03/06/11 12:32

    חבל שיש איש המנסה בדרכים נלעזות להרוס את אונברסיטה בן גוריון העומד בראש קידום החינוך והמחקר. אין יאה לאיש להמשיך לנהל עצה מקומית בארצנו.

  • 184.

    אבל למה להחרים את כל האוניברסיטה?

    בוגר בן גוריון- מעבדנות רפואית, 03/06/11 12:27

    האם אפשר להחרים רק חלקים ממנה?
    למה להחרים למשל את הפקולטה למדעי הבריאות, או הפקולטה למדעי הטבע, מקומות בהם לא חופרים בפוליטיקה אלא לומדים וחוקרים במקצועות מדעיים שתורמים לעולם?
    אני חושב שאפשר שיהיו לאוניברסיטה תורמים, אבל כאלה שיתרמו ותרומתם תנותב רק אל הפקולטות הנ''ל, ואת כל חלקי האוניברסיטה בהם יש הסתה נגד ישראל יזניחו לעת עתה.
    יכול להיות שיש בירוקרטיות שאני לא מודע אליהן אבל תאורטית זה נראה לי אפשרי.

  • 183.

    בדש כל הכבוד !!! (ל''ת)

    מירב, 03/06/11 12:23

  • 182.

    יש לפנות לכל התורמים - שיתנו כל התרומות בסילוק מרצה אחד בלבד.

    שיטת הסאלאמי - לחיסול הנגע, 03/06/11 12:03

    לאחר שיסולק מרצה אחד - כולם יישרו קו לפרו ישראלי, אחרת יסולקו גם הם אחד אחרי השני.

    חופש אקדמי - הוא החופש להעלות כל השערה מדעית, אפילו המטורפת ביותר, ולחקור אותה בכלים מדעיים.

    חופש אקדמי איננו החופש להעלות כל דיעה פוליטית או השקפתית - ובמיוחד זו הפוגעת במדינת ישראל !!

  • 181.

    פיני בדש, אנחנו אתך! צודק לגמרי! מי שמתפרנס מהמדינה - שיכבד אותה! (ל''ת)

    ניסים, 03/06/11 11:49

  • 180.

    צודק בהחלט! כל הכבוד על היוזמה!

    עמית, 03/06/11 11:46

    הלוואי שזה יביא לתוצאות וגם אם לא- לפחות המחאה נשמעת היטב....

  • 179.

    ד''ר הוא לא תואר קדוש - לרוב מדובר באגו נפוח (ל''ת)

    ופלצנות אטומית, 03/06/11 11:21

  • 178.

    כבר נדובר בשנאה פנימית לישראל ה''ד''ר'' האלו צרכים להתאפס על עצמם (ל''ת)

    אחמד חבר של מחמוד, 03/06/11 10:49

  • 177.

    מנעתי מילדי (אחרי שירות צבאי) להרשם לאבג.

    יעקב, 03/06/11 10:44

    הבנים שלי ששרתו ביחידות קרביות לא יקבלו הרצאות בגנות המדינה. אנא שנו את ל-התנועה האיסלמית לפלסטין.

  • 176.

    כיצד הפכה ישראל למדינה גמדים גזעניים פשוסטיים

    ISRAELIST, 03/06/11 10:37

    כיצד הפך גמד מדרום הארץ, לספסר,ספקונלט קרקעות קטן ולמעודד טיהור אתני כדי לספסר בקרקעות המגורשים.

    • כיצד הפכו ערב רב כמוך ליהודים? (ל''ת)

      כיצד הפך הערב רב לניאו-נאצים?, 15/06/11 11:13

  • 175.

    צודק לגמרי. פיני עלה והצלח. (ל''ת)

    בראון, 03/06/11 10:33

  • 174.

    כל-כך הרבה יצורים פרימיטיביים במדינה הזאת...

    תומר, 03/06/11 10:31

    איך מעם הספר ומעם החכם ביותר בעולם הפכתם לכזה אספסוף?

    • ואילו אתה נאור ומנכס לעצמך את החכמה... (ל''ת)

      נו, שוין., 03/06/11 11:48

    • אנחנו מעתיקים ממך, כיף-כיף. (ל''ת)

      פרימיטיב, 03/06/11 12:38

  • 173.

    צודק ביותר ! הגיע הזמן לפעול נגד הפועלים נגדנו והחיים בתוכנו ! (ל''ת)

    פעם מרץ היום ליברמן, 03/06/11 10:00

  • 172.

    הבעיה היא שיטת הקידום באקדמיה הישראלית

    אלון, 03/06/11 09:51

    מקדמים מרצים לפי כמות הפירסומים שלהם בכתבי עת בחו''ל.
    מכיוון שעורכי הפירסומים האלה הם לרוב אנטישמיים במידה מסויימת, הם מפרסמים מאמרים שקולעים לטעמם וכך גורמים לקידום המרצים בישראל.

  • 171.

    בדש מנהל קמפיין נגד העיר באר שבע ובן גוריון כחלק ממנה (ל''ת)

    יהןדה, 03/06/11 09:16

  • 170.

    להרוס את אב''ג ולבנות איצטדיון להפועל באר שבע. (ל''ת)

    חולירות שונאי ישראל, 03/06/11 08:40

  • 169.

    הקרן החדשה להשמדת ישראל השתלטה על אונב' בן גוריון (ל''ת)

    אל תבליגו יותר יהודים - עת לפעול, 03/06/11 08:40

  • 168.

    אני קורא לכל ראשי הערים בנגב לעשות את מה שעשה בדש

    מיכאל, 03/06/11 08:37

    אולי מישהו שם יתעורר

  • 167.

    זה לא רק המרצים הסמולופאשיסטים, רבקה כרמי השרישה הפלייה קשה נגד יהודים

    כבשה פועה, 03/06/11 08:10

    לא רבים יודעים כי אין היום שוויוניות בקבלת מועמדים לאב''ג. מועמדים ששמם הפרטי-''מוחמד'' או ''פאטמה'', מתקבלים במכסה קבועה, המאפשרת להם לדלג בקלילות מעל המבחן הפסיכומטרי אותם נאלצים לעבור בני תמותה ששמם הפרטי הוא ''משה'' או ''יצחק''. לאחר קבלה ללימודים, מקבלות הפאטמות והמוחמדים דיור אוטומטי במעונות אב''ג, שדוחה מפאת ''קריטריונים'', סטודנטים רבים אחרים ששירתו בצה''ל. לאחר ש''התקבלו'' וזכו למגורים ע''ח הברון, נתנת גם תמיכה חומרית רבה (כגון חלוקת לאפטופים) מאת עמותות ציבוריות שאינן פרטיות ושכולן ממומנות מכספי משלם המסים. זאת בניגוד להעדר תמיכה ממקורות ציבוריים לכל ה''יצחקים'' וה''כהנים'', שנאלצים להסתפק בסיוע צנוע הרבה יותר מן הקרנות הפרטיות. כך מתנהלת אב''ג מזה שנים. תוסיפו לזה את השתלטות כנופית גורדון@יפתחיאל על האג'נדה האקדמית ותקבלו תערובת של אוניברסיטת א'נג'אח עם הפליית יהודים סטייל רוסיה הצארית בבירת הנגב.

  • 166.

    אב״ג שותקת

    פרופסור מעומר, 03/06/11 08:10

    חבל שהנהלת אב״ג שותקת ולא מביעה שאט נפש מהניסיונות של רודף הכותרות הזה להתערב בענייני האוניברסיטה. את הונו הפוליטי שיעשה בפיתרון הבעיות המוניציפליות של עומר ולא ביצירת כותרות סנסציוניות הפוגעות בציבור המרצים והסטודנטים שרבים מהם הם תושבי עומר

    • מה קרה? יש לך מענה עינייני לביקורת? איך אנטי-ציוניים שולטים במחלקות? (ל''ת)

      הכי קל ל''פרופסור'' להסיט את הדיון., 03/06/11 11:50

  • 165.

    מי שפועל בעולם למען החרמת ישראל, שלא יתפלא שמחרימים אותו (ל''ת)

    מאוד פשוט, 03/06/11 08:10

    • like (ל''ת)

      like, 03/06/11 08:35

  • 164.

    לחקור קשרי פוליטיקאים ופקידים בכירים עם הקרן החדשה (ל''ת)

    גלילה, 03/06/11 06:16

    • לחקור קשרי איראן ואם תרצו. הם לא כאלה רחוקים אחד מהשני (ל''ת)

      ב, 03/06/11 11:24

  • 163.

    פיני, אתה עושה שטות! (ל''ת)

    תושב, 03/06/11 05:34

  • 162.

    צודק ביותר! (ל''ת)

    צודק, 03/06/11 05:31

  • 161.

    סוף סוף אחד שלא פוחד לדבר (ל''ת)

    כל הכבוד פיני, 03/06/11 05:05

  • 160.

    Starting with Women organisations hue are the main spending of them (ל''ת)

    Women Organisations pro anarchists, 03/06/11 03:17

  • 159.

    Pini Badash,are you naive?all academic konstraktions are

    dma.ben dov, 03/06/11 02:48

    Deear Mr. Badash,we are proud of your hero words,iven at the Kneset,they are many hue are scary of the resolts,and put there heads in the sand,we are in a real inside war,against women organisations fro all around the world,hue are suporting left activisem,those are grand mothers from all,steins,rubinsteins,katz,and more nazi survivers,hue payd there familys money for study,not only,they arte spending selectivly to the left money,this students was study mostly from stipendians,those organisations are looks like wizo and naama,so nice names,but so anti israel from today,they are horible,no taxes,no control,money is runing in,from naive old reach peuple,mostly womens hue are alown,they belive there grand suns its right to be left,to destreued israel,from inside!!!

  • 158.

    מקווה שתושבי עומר יזכו מתישהו לראש מועצה עם ראש על הכתפיים... (ל''ת)

    ב, 03/06/11 01:40

  • 157.

    כל הכבוד פיני!!! אנחנו איתך לכל אורך הדרך!!!! (ל''ת)

    אלעד, 03/06/11 01:29

  • 156.

    בקיצור לסגור את כל מדעי הרוח והחברה בישראל חוץ ממכון ויצמן והטכניון (ל''ת)

    רק מדעי הטבע והמדע. כל השאר לסגור ולהקים מחדש., 03/06/11 00:33

  • 155.

    למה הנבלות שותקות?

    הוא צודק, 03/06/11 00:18

    בגלל שהנהלת האוניברסיטה בעצמה שמאלנית, ולא אכפת לה אם כסף לא יתרם עבור מלגות. הם כבר ממלאים את כיסם במשכורות שמנות.
    כצעד ראשון העיפו את כל הגורדונים, שגורמים נזק בל ישוער לאוניברסיטה.

    • מחזק את דבריך

      סטודנט בבן גוריון, 03/06/11 03:56

      לא מספיק ניב גורדון, עכשיו יש גם רקטור שהחליט להשתמש ביום הזיכרון לרצח רבין כבמה לקרוא לימניים פשיסטים. אני לא חושב שהאוניברסיטה היא הבמה הנכונה להצגת עמדות קיצוניות ושטיפת מוח. כל חברה בעולם תפטר עובד אשר קורא להחרמתה, למה אנו משלמים שכר לאנשים האלו ?

  • 154.

    המשך לעלילות ציון נכתבות כרגע באונ'' בן גוריון. (ל''ת)

    רואה, 03/06/11 00:14

  • 153.

    חזק ואמץ (ל''ת)

    ד''ר לוי, 02/06/11 23:40

  • 152.

    האיש הזה מחפיד. באר שבע ועומר הם מקומות חשוכים

    דודו, 02/06/11 23:19

    איזה מזל שעזבתי. שני ישובים אלימים: זה בגלל הערסים, השני בגלל העשירים. 149 איש הגיבו ותמכו, זה מפחיד. כבוגר בן גוריון, אני יכול להרגיע אתכם ולהגיד לכם שחופש דיבור אין שם, במיוחד אם אתה באר שבעי, שמאל דווקא לא פגשתי שם בין המרצים, הרוב ימני וימני קיצוני, לפחות בפקולטה שלי. הנגב דמוקרטי כמו יוגוסלביה בשנות החמישים. תהנו לכם מהקניונים, המזרקות והבניינים המכוערים שאתם חושבים הופכים את האיזור הנידח הזה, מנטלית וגיאוגרפית, לבירת הנגב.

    • דודו מזל שהאירפאים שלחו לך מחשב כי איך יכולת להתחזה לסטודנט בבן גוריו (ל''ת)

      שמעון, 03/06/11 10:34

  • 151.

    לא לשלוח את הילדים ללמוד שם שלי ביטל הרשמתו בבן גוריון

    אלדו, 02/06/11 22:39

    על מנת לא להיפגע אישית על כל יהודי חפץ חיים להילחם כנגד אותם יהודים המבאישים את מדינתנו , אותם עורכי ישראל חייבים לצאת מהמחנה .
    אם האוניברסיטה לא תבין אז היא תרגיש .

  • 150.

    כמה שאלות לי איך בדש

    נח, 02/06/11 22:38

    א.ציוני גדול כמוך איפה שרתתה בצבא?ומתי היית לאחרונה במילואים?
    ואם יש לך ילדים האם הם שרתו בצבא?ואם כן אני מוכן להתערב שלא היו ביחידה קרבית.
    השאלות האלה נובעות מהידע המבוסס שלי מה שנוגע לאוניברסיטת בן גוריון,ומי ומי הם תושבי עומר!

    • ואם הבן שלו עבד במרכז המחשבים של צה''ל אז איו לו זכויות?

      דן, 03/06/11 00:10

      אינני יודע מה הבן שלו עשה בצבא והיכן שהוא שירת אבל בכל גם אם מרצה מסויים היה מפקד סיירת מטכל או בעל אות הצטיינות בשייטת זה לא נותן לו זכות לחתור כנגד מדינת ישראל. יש הבדל למי שקורא לשינוי ולשיפור ובין מי שקורא להרוס.

      • ל-150-דן

        נח, 03/06/11 13:27

        זכויות יש לכולנו,כך או כך או כך!אבל אם דורשים ממישהו משהו ,צריך גם ליצג משהו!
        השכלה ,או מעשה.

    • תתנצל

      עומריסט, 03/06/11 02:16

      של נעליך בפני פיני בדש למרות גילו 58 ולמרות שהוא פטור גם בשל הגיל וגם כראש מועצה הוא קצין בכיר שמשרת 40 יום בשנה במילואים ויש לו בן טייס קרב ובן לוחם בסיירת ובת ששרתה כלוחמת בסיירת מורן

      • ל-150-עומריסט

        נח, 03/06/11 12:15

        אם אתה כל כך מתמצע באישעיותו של בדש,אולי תוכל לומר לי מה ההשכלה שלו?
        ווילה בעומר גם אי אפשר לחסוך מעבודת פרח או ממשכורת של קצין קבע,הבינותה???

        • עובדות

          עומריסט, 04/06/11 18:47

          פיני בדש לא היה בצבא קבע עלה בדרגות במסגרת המילואים , הוא מהנדס ועל תואר שני בהצטיינות יתרה, הגיע לפוליטיקה מעסקים ,בעצם היום הוא עובד כמעט בהתנדבות כי ישלו פנסיה מלאה כח''כ לשעבר ולמעלה מ-21 ראש מועצה וילה בעומר לפני 30 שנה עלתה מאה אלף דולר אז אל תתן לעובדות ולרוע לב שלך לבלבל אותך

          • עוד כמה עובדות ששכחת

            עוד עומריסט, 06/06/11 10:13

            שמענו את סיפורי ההתנדבות במועצה של מר פיני היקר. אז הפתעה קטנה, הוא האחרון שעובד בהתנדבות ומוצץ כל הטבה וזכות שמגיעים לו על פי חוק. זה בסדר מותר לו, אבל מספיק עם הסיפורים שהוא עובד במועצה בהתנדבות. מה שעוד שכחת לציין, כי הוא מסיט קבוע בין תושבי עומר השונים (בעיקר בין אלה ששייכים למפלגתו לאלה שלא), מתבטא לא פעם ולא פעמיים בגזענות שגורמת למי ששומע זאת להסמיק מבושה. הכותרות בהן הוא עולה בכל פעם הינן כותרות שעוסקות בקיום חרם זה או אחר על אומן, אוניברסיטה או אפילו תושבים ביישובו שלו שחושבים אחרת ממנו. אז מספיק עם הסגידה, הייתי מציע כי פיני ישקיע במערכת החינוך בעירו, בתשתיות (חלק מהכבישים בעומר מזכירים במקצת את עזה) ויפסיק עם גחמות אישיות כגון מגרשי גולף, מנחתי מטוסים וכו'.

    • הנה גישה שמאלנית טיפוסית: לתקוף לגופו של איש, ללא קשר לנאמר. (ל''ת)

      מר ''שרתתה'' החכם., 03/06/11 09:40

    • הכי כיף להגיב ללא נתונים אמיתיים

      שמעון, 03/06/11 10:36

      א. לידיעתך והבדיל ממרבית אנשי הרוח בבן גוריון ראש מועצת עומר מר בדש הוא קצין בכיר במערך המילואים של צה''ל ולמרות האפשרות שלו כראש מועצה לקבל פטור הוא המשיך שנים רבות לעשות מילואים בתפקידים קרביים

    • לפני 3 שבועות פגשתי את מר בדש במילואים

      אורן ג, 03/06/11 11:54

      אבל חוץ מזה שהתגובה שלך עלובה ואינה נוגעת לגופה של הכתבה, צריך גם לבדוק לפני שכותבים -או שזו הדרך שלך לשחרר נפיחויות מילוליות.

    • הבן הגדול של פיני בדש טייס.

      דן, 04/06/11 13:19

      הבן השני שירת ביחידה קרבית

  • 149.

    גיליתי מדבקה על חלון הרכב ''ביבי יחלק את הנגב''

    מיכאל, 02/06/11 21:52

    והכתב לא שם לב לכך? כותרת לא פחות מדהימה!

  • 148.

    אם תרצו תומכת ומחזקת את פיני בדש

    חבר באם תירצו, 02/06/11 21:47

    ''המשך ההתעלמות ועצימת העיניים של הנהלת אוניברסיטת בן גוריון מהפיכת האוניברסיטה למרכז תעמולה והסתה אנטי ישראלי פוגעת הן באוניברסיטה והן במדינת ישראל'',

    • ברור שהם יתמכו, תנועה הזויה מצטרפת לאנשים הזויים (ל''ת)

      ב, 03/06/11 01:35

      • כשלשמאלן אין מה לענות הוא אומר:הזוי,גזען,פשיסט...בלה,בלה (ל''ת)

        אתם לא משעממים את עצמכם?, 03/06/11 12:27

  • 147.

    כולם מדברים בדש עושה זה ההבדל הקטן/ענק !! (ל''ת)

    כל הכבוד פיני, 02/06/11 21:46

  • 146.

    בדש העם איתך המשך לרדוף את שונאי ישראל (ל''ת)

    מיטל חריש, 02/06/11 21:44

  • 145.

    מחזק את דבריך, כל הכבוד (ל''ת)

    נקווה שיצטרפו אליך, 02/06/11 21:40

  • 144.

    רבקה כרמי את האשמה בהתדרדרות האוניברסיטה (ל''ת)

    ד''ר לכלכלה, 02/06/11 21:39

  • 143.

    אפילו בן גוריון מתבייש באוניברסיטה המתהדרת בשמו (ל''ת)

    יגאל, 02/06/11 21:38

  • 142.

    כולנו אמורים להחרים את האוניברסיטה הזאת (ל''ת)

    דיי להתרפסות, 02/06/11 21:36

  • 141.

    פעם אוניברסיטת בן גוריון היתה אוניברסיטה ציונית

    רחל, 02/06/11 21:34

    היום הפכה למעוז החמאס

  • 140.

    בדש אתה צודק!! (ל''ת)

    אריה דגן, 02/06/11 21:33

  • 139.

    כל הכבוד לבדש. החיש יום יום על בשרו את תוצאות ההסתה (ל''ת)

    זאב, 02/06/11 21:26

  • 138.

    בדש והדמוקרטיה החינוכית.

    iob, 02/06/11 21:26

    בוא נסגור את כל האוניברסטאות ונתן למר בדש לחנך את הדור הבא על עקרונות הדימוקרטיה.

    • רעיון מצויין (ל''ת)

      דן, 03/06/11 00:11

    • בלה בלה בלה. (ל''ת)

      שלום כיתה א', 03/06/11 11:52

  • 137.

    רבקה כרמי

    שרה, 02/06/11 21:12

    מדובר באשה חלשה. כשהייתה דיקן בבי''ס לרפואה גם אז הובילו אותה

  • 136.

    הרעה הזאת פשתה בכל האוניברסיטאות בארץ שהפכו לשופר השמאל (ל''ת)

    אם תרצו -מקוה שתפעלו בכל האמצעים. העם עם בדש, 02/06/11 21:06

  • 135.

    מר בדש היקר

    איתן, 02/06/11 20:53

    אני מסכים עם כל מילה שאתה אומר רק חבל לי ששכחת שבאונברסיטת תל אביב יושב מרצה שגירש חייל מילואים אשר חזר ממלוי חובתו וגורש בבושת פנים מההרצאה של אותו מנובל רק בגלל שהיה לבוש במדים....

    • זה היה במכללת ספיר!!! (ל''ת)

      יהודי בגולה, 02/06/11 23:39

      • גם בת''א הייה מקרה כזה, האונברסיטה היחידה שלא מגרשים חיילי צה''ל זו ביר (ל''ת)

        יהודי בישראל, 03/06/11 10:38

  • 134.

    למינה 127

    מהפך 77, 02/06/11 20:48

    האיש כותב מדם ליבו. מצד ימין זה מיד רמה ירודה. תסבירי?. כלבה.

  • 133.

    פיני לראשות הממשלה, סוף כל סוף מישהו עם עמוד השידרה (ל''ת)

    איתי, 02/06/11 20:38

  • 132.

    יש להעמידם לדין שדה (ל''ת)

    אבי מ, 02/06/11 19:57

  • 131.

    העם עם בדש!!!

    שר שלום, 02/06/11 19:46

    זו ציונות! לייבש את הביצות הפוסט ציוניות!!!

  • 130.

    בדש אנא ארגן עצומה.יצביעו לך גם מימין וגם שמאל וגם מרכז

    אבי, 02/06/11 19:41

    לא יתכן שבחסות של שנים שלא היתה כאן תקשורת השתלט השמאל הפשיסטי על צמתים חשובים בתרבות הישראלית

  • 129.

    צודק ובגדול מקוה שיקשבו לקולך (ל''ת)

    אזרח, 02/06/11 19:38

  • 128.

    איפה אם תרצו? הם לא מחלקים סוכריות?

    בוזגלו, 02/06/11 19:38

    אפשר לחשוב שבאוניברסיטת ת''א אין שמאלנים. בדש עושה צחוק מעצמו.

  • 127.

    ממש מפליא שתושבי עומר בוחרים בו, איזה רמה ירודה (ל''ת)

    מינה זומר, 02/06/11 19:33

    • מה הקשר? העיקר לקטר

      דורון, 02/06/11 20:50

      מר בדש הוא ראש המועצה הטוב ביותר שהיה בעומר. הלואי שירוץ לראשות העיר באר שבע

    • כמובן, כמה ירוד לאהוב את הארץ, להיות נאמן לה. בהחלט ירוד. (ל''ת)

      אורי, 02/06/11 22:41

    • המורה זומר נותנת ציון גרוע לתלמיד בדש? (ל''ת)

      דן, 03/06/11 00:12

  • 126.

    יש לארגן עצומה של מיליון אזרחים יהודים שיקראו להפסקת תרומות ופיטורי

    אבי, 02/06/11 19:19

    ההנהלה המושחתת.
    הכי יפה שהציבור שמגדף הכי הרבה את המדינה הוא גם הציבור שחי מתקציבי המדינה

  • 125.

    טוב שהדברים נאמרים ע''י בוגר בן גוריון

    בוגר אוניברסיטת בן גוריון, 02/06/11 19:14

    למדתי עם בדש לתואר שני והוא צודק

  • 124.

    ישר כוח!!!!!!!!!!

    p, 02/06/11 19:13

    מר בדש היקר
    יש אמיתות שצריכות להאמר ולך יש את האומץ לומר אותן. תודה

  • 123.

    בדש הגיע הזמן שתהיה ראש העיר באר שבע

    רויטל, 02/06/11 19:09

    רוביק הוא ילד המעוניין רק בתקשורת

  • 122.

    באוניברסיטת בן גוריון העדיפו שלא להתייחס לדברים. למה? (ל''ת)

    עינת, 02/06/11 19:06

  • 121.

    כל הכבוד לפיני בדש (ל''ת)

    דוד, 02/06/11 18:59

  • 120.

    סוף כל סוף גבר ,ציוני אמיתי עם ביצים שאומר את האמת לאשורה ! (ל''ת)

    אלפונסו, 02/06/11 18:57

  • 119.

    אוניברסיטת בן גוריון נוהגת כבת-יענה

    לא מוכן שבוגדים ילמדו, 02/06/11 18:56

    אתם שם באוניברסיטה, מספיק עם הזיוף הזה ששמו חופש אקדמי.
    התנהלותם של הפרופסורים הפוסט0ציונים, היא גניבה דעת, רמאות, והפיכת האקדציה לקרדום לחפור זו.
    אם אחרי דברי פיני בדש באוניברסיטה הזאת לא יבינו את החומרה, והם לא מבינים כלל נשיאת האוניברסיטה, על המדינה לעצור את ההפקרות.
    דרך אגב, מהן משכורות הבכירים מהמנכ''ל ומטה?

  • 118.

    כל הכבוד לבדש שמצטרף אל המחרימים!

    דדש, 02/06/11 18:53

    הוא עושה בדיוק מה שהמרצים הללו רוצים - הוא מחרים וקורא לחרם.
    תודה לפיני בדש.

    • המרצים המחרימים רוצים להחרים את המדינה אבל מזועזעים

      דן, 03/06/11 00:13

      אם מחרימים אותם. שהרי הם מקור החוכמה של המדינה.

  • 117.

    יישר כוח ולהחזיר את החקירה על מקורת מימון השמאל (ל''ת)

    שוש, 02/06/11 18:50

  • 116.

    עכשיו אני דווקא גאה שהוא ראש המועצה

    עומריסט, 02/06/11 18:48

    כל הכבוד פיני!!!

  • 115.

    אוניברסיטת בן גוריון

    ציץ, 02/06/11 18:47

    לא רק בדעתו של פיני בדש אלא ממתין להוצאת חוק מרצה המביע את דעותיו האישיות בהרצאה של מקצוע חובה 1. יפוטר 2.לא יוכל להרצות במקצועות חובה.להפסיק את התרומות לאוניברסיטה. ולהסיר את שמו של בן גוריון מהמוסד האקדמי הזה זו לא מורשת בן גוריון. ואם האוניברסיטה אינה מיצגת את המורשת שלו אלא את המורשת השמאלנית שונאת הארץ נא לשנות את שמה. חד וחלק. מסכן השדמאל ארבעה עשר אנשים עושים רעש כמו מאה.

  • 114.

    בדש אתה פשוט מלך (ל''ת)

    אהוד כהן, 02/06/11 18:44

  • 113.

    לשים סוף להסתה באוניברסיטאות בישראל !

    היהודי הנצחי, 02/06/11 18:43

    המחרימים את ישראל החוצה ממוסדות המדינה !!

  • 112.

    גם בספיר זה כך

    עומרי, 02/06/11 18:42

    גם במכללת ספיר, המרצים הם שמאלנים ומריח מהם טעם פוליטי, לעיתים גם הערות קיצוניות.

    רק שלשום פורסם סרט בכנס קולנוע במכללה בסרט זה הראו את ''סבלם של העם הפלסטיני''
    אך שכחו מילדי שדרות.
    גועל נפש וצריך לעמיד לדין כבגידה את המרצים

  • 111.

    ח''כ פיני בדש אתה תותח

    חייל קרבי, 02/06/11 18:39

    החלטתי לצאת ללימודים באוניברסיטת בר אילן למרות שמשפחתי גרה בבאר שבע.

    • ח''כ?? כנראה שאתה טיפש לא פחות ממנו (ל''ת)

      ב, 03/06/11 01:36

  • 110.

    לא יכל להיות שחינוך ילדנו יהיה הפקר לידי מרצים שיגידו את דעתם הפוליטית (ל''ת)

    יו''ר עמותת החייזרים, 02/06/11 18:38

  • 109.

    כל הכבוד!!!!!! (ל''ת)

    ישראלי גאה, 02/06/11 18:33

  • 108.

    מרצים שקוראים לחרם על ישראל צריכים להבין שזה עובד דו כיווני

    אבי כהן, 02/06/11 18:32

    מרצים שקוראים לחרם על ישראל צריכים להבין שזה עובד דו כיווני

  • 107.

    היכן שר החינוך ?צריך לפטרם מיד

    האזרחי, 02/06/11 18:30

    בדש כל הכבוד!
    דברים כדורבנות,הלואי שבכל אונבירסיטה הנמצאת בתחום אותה עיר או מועצה ראשיה היו מגיבים כמוך ללא מורא ןפחד מפני אותם שמלאנים.

  • 106.

    בדש אני איתך ! הוצאתה לי את המילים מהפה! (ל''ת)

    חיים, 02/06/11 18:24

  • 105.

    פיני בדש העם השפוי מסכים איתך הבעיה עם הלא שפויים

    רינה, 02/06/11 18:24

    והם 20% מהעם

  • 104.

    איזה בדיחה

    צ'ויה, 02/06/11 18:22

    בשדרות שסובלת מקאסמים מקיימים פסטיבל שמראה סרטים על דו קיום ובעומר קוראים קריאות של בבונים - בדיחה...

    • איזו בדיחה

      שלמה, 02/06/11 19:08

      הפסטיבל בשדרות הוא הכל חוץ הדו-קיום
      אולי דו קיום בין החמאס ואנשי הקולנוע ה''נאורים'' שמשרד התרבות מממן

  • 103.

    לסטודנטית

    יחיאל, 02/06/11 18:20

    את פשוט חולה וזה שאת לא יודעת את היותך חולה זה רק מחמיר את המצב איפוא מצאנו אדם בריא שמצדיק את אויבו הלא הם רוצים את ירושליים ואת הכל רק הבעייה שהתחילו לדבר איתם ועכשיו קשה מאוד להחלץ מהמצב רק עמידה איתנה תציל אותנו מזה

  • 102.

    הנה קבלו עוד חוליגן בדמותו של בדש (ל''ת)

    עידו, 02/06/11 18:19

  • 101.

    החמאס מממן את האוניברסיטה....זה שקוף (ל''ת)

    פטריוט, 02/06/11 18:17

  • 100.

    על חופש אקדמי שמעת מר דוחק בדויים יקר??

    אין לו מושג, 02/06/11 18:17

    חלק מהעליהום הטרנדי והאנטי דמוקרטי כנגד כול מה שיוצא כנגד הכיבוש, לכן אין מה להתרגש.
    כמו כן, תבנית ההכפשות הרגילה של אנשי ימין ציוניים בעיני עצמה משתקפת פה - חוסר היכולת להתמודד עם הטיעונים של אלה הטוענים כנגד הכיבוש והאפרטהייד מאלץ את הימין להכפיש את הטוענים אישית ולהדביק להם תוויות מבזות, כמו ''אנטי ציוני'', ''עוכר ישראל'' וכדומה.
    פיני בדש - לך שב בלול.

    • הבדואים שהם כאחוז מאזרחי ישראל יושבים על קרוב לשלושים אחוז מאדמותינו (ל''ת)

      אז מי דוחק את מי??!!, 02/06/11 23:40

    • Where is your name babun lavan,come on my way,come (ל''ת)

      erwin.yamin, 03/06/11 02:57

    • בוא נתחיל אחד אחד

      אזרח, 03/06/11 06:40

      1. חופש אקדמאי כשמו כן הוא הוא חופש לדון בנושאים אקדמאים ולהגיד מה שאתה חושב בתחום שאתה פועל ולא חופש להשמיץ ולפעול גם בתחומים אחרים.
      2. מה אתם רוצים מימנו הוא סה''כ עושה את מה שניב גורדון ביקש. גורדון ביקש שיחרימו את האקדמיה בישראל והוא עושה את זה ומבקש גם מאחרים. זה שגורדון טיפש ואידיוט ושכח שבדרך הוא יעבד את מקום העבודה שלו מראה כמה אפשר לסמוך על יכולת המחשבה שלו גם בדברים האחרים שהוא אומר.

  • 99.

    המרצים והשמאלנים אנשים מסכנים שלא מוצאים את עצמם במציאות הישראלית (ל''ת)

    יו''ר וועד החייזרים, 02/06/11 18:15

  • 98.

    בדש שם לרבקה כרמי מראה מול הפנים

    אורית, 02/06/11 18:14

    והוא צודק

  • 97.

    Thank you

    esperansa, 02/06/11 18:13

    I know liberalism is a mental disorder

  • 96.

    הגיע הזמן שהרוב הציוני הדומם יקח את העניינים לידיים

    יהודי פשוט, 02/06/11 18:03

    עד מתי נמשיך לסבול את ההתנהגות האנטי דמוקרטית של מיעוט שמאלני הזוי ומבולבל.

  • 95.

    מדוע כל משפט של בדש הופך לכותרת?

    רחל לוי, 02/06/11 17:59

    ראש העיר שלי מת ששמו יעלה בתקשורת ולא זכה מעולם לכותרת.
    פיני בדש כל גרפס שתוקע הופך לכותרת

    • גאים בך

      גד, 02/06/11 18:42

      פיני רובו הגדול של העם מסכים אתך וגאה בך...הלאה והצלח.

  • 94.

    שטויות ממציא עצמו מחדש

    נעמי, 02/06/11 17:57

    רוכב על מהלך הזוי- מה בתל אביב אין מרצים המטיפים נגד מינת ישראל וכותבים מחקריים שקריים ותומכים בערבים וקוראים לחרמות הוא רק מנסה להתפרסם ולתת הסבר למה ילדיו הלכו למרכז ולא נשארו לחזק את הפריפריה הכל פוליטיקה נמוכה ושקרית ומניפולטיבית

  • 93.

    מעניין לכדור הארץ דואגים לדורות הבאים .אבל חינוך ילדנו לא דואגים (ל''ת)

    יו''ר וועד החייזרים, 02/06/11 17:55

  • 92.

    אני מתבייש שלמדתי שם

    בוגר בן גוריון 1972 מחזור 2, 02/06/11 17:54

    בזמני לא היה עולה על הדעת שיהיו מרצים כאלה. הם היו עפים אחרי שבוע.

    • אני מתביישת שאני גרה בישוב שראש המועצה שלה הוא פיני בדש (ל''ת)

      עומריסטית, 16/06/11 14:54

  • 91.

    זה לא נגמר באוניברסיטאות (ל''ת)

    ישראל, 02/06/11 17:52

  • 90.

    הנהלת האוניברסיטה חיבת להתפטר זו שערריה בחינוך ילדנו לדרות הבאים (ל''ת)

    פרשן לפרשנים, 02/06/11 17:52

  • 89.

    פיני, אתה צריך להיות ראש הממשלה! אתה כל כך צודק. אני חייב לומר בכנות

    מני, 02/06/11 17:51

    שמאז שקראתי את הכתבה עליך בזמנו לפני שנתיים אני מחזיק ממך חבל על הזמן. כן ירבו אנשי ציבור כמוך!

    תחזקנה ידיך!

  • 88.

    כל פוליטיקאי שרוצה לתפוס כותרת, יוצא באיזו הצהרה קיצונית

    בני, 02/06/11 17:48

    זו השיטה, ועצוב שכך

    • בדש אומר אמת ואינו פוליטיקאי (ל''ת)

      רוני, 02/06/11 18:28

    • כמה אופייני, אם אתה לא שמאלני אז נשארה אופציה אחת להגדרה, קיצוני.

      יותם, 02/06/11 18:46

      או שאתה שמאלני או שאתה קיצוני, זו חלוקת העולם של השמאל הישראלי שאין קנאי וקיצוני ממנו במפה הפוליטית של ישראל.

  • 87.

    כל התורמים מתבקשים לא לתרום עד שהמרצים יפוטרו יש גבול גם לדמוקרטיה (ל''ת)

    דעה, 02/06/11 17:47

  • 86.

    סוף סוף מישהו עם ביצים

    יוני, 02/06/11 17:46

    זה מה שהיה צריך לעשות כבר לפני שנים.

  • 85.

    זה חלק מחופש אקדמאי סביר בתחום החוק של המדינה ...אדון פיני בדש!!! (ל''ת)

    גדי, 02/06/11 17:44

    • לא זה לא! פגיעה בביטחונה של מדינת ישראל אינה כלולה!

      NY, 02/06/11 18:13

      זכותו של כל אזרח להביע את דעתו, פני בדש, כאזרח, עושה זאת, וטובה שעה אחת קודם.

      גם אני לא אשלח את ילדי ללמוד באוניברסיאות המסיתות נגד קיומה של מדינת ישראל!

      • אם ''פגיעה בבטחון המדינה'' זה כל ביקורת עליה, אז לך תחיה בסוריה.

        שרון, 02/06/11 18:39

        אתה והדומים לך תסתדרו טוב עם אסד!!!!

        • אם מדינת ישראל לא תשמור על עצמה, איפה לחיות לא תהיה בעיה (ל''ת)

          וחוץ מזה אתה מטומטם, 02/06/11 22:06

          • גאון הדור אתה. לך תחיה בסוריה, שם אף אחד לא מלכלך על המדינה (ל''ת)

            ב, 03/06/11 01:38

    • לקרוא לחרם על המדינה שאתה חי בה זה לא סביר, ממש לא סביר. (ל''ת)

      יואל, 02/06/11 18:47

  • 84.

    המרצים השמלאנים הללו הם ישראלים כמו כולם... המציאות הפכה אותם לכאלה

    סטודנטית, 02/06/11 17:40

    זאת המציאות של כולנו...
    ועל כן כל עוד לא מדובר בהסתה לאלימות (שלרוב לה אחראים ימנים קיצוניים ולא שמאלנים) נראה לי שפיני בדש אנטי ישראלי חצוף

    • התבלבלת, מותק.

      מרצה, 02/06/11 17:51

      המרצים שלך- ואת- אנטישמים פתלוגיים.
      איניני יודע איזה אירוע מוח עברתם, אבל ישראלים אתם לא- אולי רק ככורח יוצא מהתעודה הכחולה שצריך לשלול מכם- ופיני בדש מבטא במעשיו הציוניים יותר ממה שאת וחבר מרעייך ההזוי תעשו בכל חייכם העלובים.

      • ואתה שם לב איך אתה מתבטא?!!

        גם סטודנטית..., 02/06/11 18:40

        אני אישית רואה בשמאלנים ובימניים אזרחים בעלי דעה במדינה שאמורה להיות דמוקרטית וליברלית. אבל אם אזרח כמוך משתמש במילים כמו אנטישמיים ועלובים ועוד מכנה עצמו כציוני אז יותר טוב שתבדוק את עצמך ועד כמה אתה מועיל עם הדעות שלך למדינה ולאחדות שלה...

        • לכול הסטודנטיות גם אם תצדיקו את המרצים הציון שלכם לא יעלה (ל''ת)

          סטודנט יהודי ישראלי גאה, 03/06/11 10:42

    • גבירתי. המציאות שלך היא להרוס את המדינה. לא שלי. את החצופה. (ל''ת)

      אני, 02/06/11 17:55

    • שטויות, האנרכיסיטים הם אספסוף שמאלני ואלים. לא להכליל!

      NY, 02/06/11 18:16

      פיני בדש, כמוך, מביע את דעתו. אני מניח שאם את לא מסכימה איתו, זה הופך אותו לישראלי, ימני קיצוני, אלים, וחצוף.
      אכן אלימות, גם אם היא מילולית, ''שמורה'' רק לימניים.

    • חצופה

      גד, 02/06/11 18:46

      את הזויה ומתוסכלת

    • השמאל הרדיקלי הוא הגורם מספר אחת בבידודה של ישראל

      יריב, 02/06/11 18:49

      משקיע הון אנושי וכספי בהכפשת המדינה מעל לכל במה אפשרית והו אז מתריע על כך שישראל נמצאת בסכנת בידוד. צביעות מקוממת.

    • אם קסאם אינו אלימות כשאחד כזה יפגע בך נבדוק לך את חוש השיפוט (ל''ת)

      Surfers Logic, 03/06/11 00:11

  • 83.

    ח''כ פיני בדש את צודק (ל''ת)

    שלומי, 02/06/11 17:40

  • 82.

    פיני בדש תחזקנה ידיך אל תרא ואל תפחד לומר את האמת (ל''ת)

    גאולה, 02/06/11 17:38

  • 81.

    פיני בדש

    אילן, 02/06/11 17:36

    אני גאה באנשים כמו פני שיש לא את האומץ לומר את מה שרוב העם בישראל חושב ולא אומר כי זה יכול ליפגוע בעתיד שלהם צבועים

  • 80.

    וואללה!חוטבלי,ליבנת ואקוניס ננסים מעוטי אי.קיו על יד המוז'יק הלז (ל''ת)

    מי שמדבר?הפכת את ערד ל''חור שחור'' תרתיי ד'משמע, 02/06/11 17:35

  • 79.

    מידה כנגד מידה- הם קוראים לחרם על ישראל ואנו נחרים אותם... (ל''ת)

    רק לשמאל מותר חרם, 02/06/11 17:33

  • 78.

    בדש: אתה מתכוון למרצים נורמלים, בניגוד לקן הצרעות ממנו יצא יגאל עמיר (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 02/06/11 17:30

  • 77.

    לא נשתיק- אבל גם לא נממן... (ל''ת)

    אורי, 02/06/11 17:30

  • 76.

    פיני בדש צודק ואומר אמת

    אורי, 02/06/11 17:30

    הגיע הזמן להחרים את אוניברסיטת בן גוריון

  • 75.

    שליט לא נחטף

    שפוי משפיה., 02/06/11 17:28

    הוא נפל בשבי בפעולה נועזת של החמאס.

    מה פה שמאלני או ימני . זאת עובדה.

    למעשה בדש אומר שהימין לא מסוגל להתמודד עם העובדות היבשות ולכן צריך לטמטם אותו במילים.

    • אהה - אז אם הוא שבוי, איך זה שאין לו שום זכויות של שבוי? לא נראה לך

      מוזר שהוא מוחזק כשבוי אבל מתנהגים אליו כאל חטוף?, 03/06/11 08:15

      לשבוי מלחמה יש זכויות על פי אמנת ג'נבה - איפה אתה רואה שארגון הטרור החמאס מתנהג לשליט כאל שבוי מלחמה?

      גם זאת עובדה.

  • 74.

    גם לימין מותר

    רמי, 02/06/11 17:27

    לפרסם שמות של מרצים עם דוגמאות וציטוטים להסתות נגד המדינה.
    לפרסם גם את תגובת האוניברסיטה.
    ולהביא את הנושא לדיון בכנסת !!!!

  • 73.

    צודק במאה אחוז (ל''ת)

    רן, 02/06/11 17:25

  • 72.

    לא צריך לצטט כל קשקוש של ראש מועצה מקומית. אלא אם כן אתם רוצים

    אלון, 02/06/11 17:21

    ליצור כותרות בכוח. אני בטוח שגם לראש מועצת בית דגן, יאנוח-ג'ת, כפר ורדים, חורפיש, ירוחם, ועוד מאות מועצות מקומיות, מושבים, קיבוצים, יישובים קהילתיים וכו' יש מה להגיד על כל דבר

  • 71.

    ''מסיתים'' בצדק נגדך ונגד גזענים כמותך. (ל''ת)

    אתה לא המדינה, 02/06/11 17:20

  • 70.

    כן ירבו כמוך

    אריה, 02/06/11 17:15

    כנראה שלמיעוט ההזוי מהשמאל לא ברור
    שהם באמת מיעוט דחוי ולא ניסבל אז כנראה
    שבשביל טיפת צומת לב הם ימכרו לא רק את
    האבא והאמא שלהם אלא כל מה שלא לטעמם
    תזכרו שגם לדמוקרטיה יש קווים אדומים
    ולנו בימין הסבלנות כלפכם אוזלת
    ראו הוזערתם

  • 69.

    להזכירך, אוניברסיטת תל אביב הזמינה את ראש הפלג הצפוני סלאח

    גיא הירשפלד, 02/06/11 17:15

    להרצות, אז אולי שני הילדים שלך, יקבלו קצת שכל
    ולא את שטיפת המח, של איש אומלל כמוך

  • 68.

    גם אני בעד החרמת אוניברסיטת באר שבע (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 02/06/11 17:15

  • 67.

    האינטקלטואלים ברובם המכריע, הם שמאלנים, מה לעשות? תגלו אותם?

    דרור, 02/06/11 17:13

    תוציאו אותם מחוץ לחוק? תעשו את זה, ונראה מה יישאר ממדינת ישראל.

    • מי אמר לגרש אותם? אבל לא לפרנס אותם, לא לטפח אותם (ל''ת)

      מזהה דמגוגים, 02/06/11 17:55

    • טעות בידך

      חופש, 02/06/11 18:14

      שמאלנים הם בעלי תארים ויומרות, אך לא בהכרח אינטלקטואלים.

    • רוב האקדמאים ימנים. רק שהחונטות באוניברסיטאות קידמו כמעט רק אנשי שמאל.

      ימנית ומתנחלת, דוקטור לכימיה מהאוניברסיטה העברית, 02/06/11 18:19

      היום, בעיקר לאחר העליה מחבר העמים (99% ימין), כל אחד יודע שרוב האקדמאים במדינה הם מרכז וימינה, בעיקר במדעי הטבע וההנדסה, אבל לא רק בהם.
      רק מה? במשך עשרות שנים לא נתנו לימניים מוצהרים (בעיקר אם הם גם דתיים) להתקדם בעולם האקדמי. לכן עדיין ישנו אחוז שמאלנים גבוה בקרב פרופסורים (פרופסורה היא מינוי אקדמי של מוסד, ואינה מהווה בהכרח עדות על רמה מדעית או מקצועית).

      • מה אני מריח? לא קיבלת קידום אז השמאל אשם? (ל''ת)

        קדמני, 02/06/11 19:35

    • זה כמו לומר שבגרמניה של שנות ה 30 אין באקדמיה מרצים יהודים, מה לעשות?

      נעם, 02/06/11 18:51

      ככה זה שמי שמחזיק בהשקפה שאינה תואמת את הרוח האנטי ציונית של האקדמיה ממודר משורותיה בגלל דעותיו.

      זה מה שקרוי ''חופש ביטוי'' שמאלני.

    • to dror

      eli, 03/06/11 12:19

      please get off this nonsense of ''all/most intellectuals are leftists''. with a little exposure to the ''intellectual world'' you'll discover the big talkers from the left and the quiet qualitative real intellectuals from both, right and left. intellectuals = leftists is one of the biggest pieces of rubish i've ever heard

  • 66.

    בדש, תאריך ימים ושנים בטוב. תמשיך להילחם בככוחות הרשע (ל''ת)

    אם תמגר את האוניברסיטה, תבורך ע''י כל עם ישראל, 02/06/11 17:13

  • 65.

    רבקה כרמי הורסת את אוניברסיטת בן גוריון עם מדיניות עצימת העיניים (ל''ת)

    כרמי אחראית להפקרות ניב גורדון וחבורתו האנטישמית, 02/06/11 17:11

  • 64.

    ביקורת בונה

    דניאל, 02/06/11 17:10

    חבל שפיני בדש לא מסוגל להתמודד עם העובדה שמישהו מעביר ביקורת על המדינה שלנו. הוא כנראה בטוח שהכל מושלם, כמו אצלו בישוב ואין מקום לקבל ביקורת ש''עלולה'' לעזור להשתפר.
    איך הוא חושב שצה''ל ניצח מלחמות? על-ידי ביקורת, לימוד ושיפור. איך מדינת ישראל משפרת את תנאי העסקתו? על-ידי ביקורת, לימוד ושיפור. אז שישתוק, יפתח את האוזניים ויקשיב קצת לביקורת.

  • 63.

    בדש מסכים עם כל מילה שלך

    פרו' מ א.ב.ג, 02/06/11 17:09

    כפרופ' בכיר באוניברסיטת בן גוריון אני מחזק את ידיו של פיני בדש.
    צודק בכל מילה שאחרים מפחדים להוציא מהפה.

  • 62.

    ''מעסיקה מרצים שמאלנים''? אממ. לאנשים מותר לחשוב ולהביע את דעתם

    איש, 02/06/11 17:08

    דמוקרטיה, אתה יודע...

    • אתה אידיוט וזה סופי

      אישי, 02/06/11 17:48

      אתה עובד במפעל וקורא לכולם להחרים אותו...אתה יודע מה יעשה לך בעל המפעל? אידיוט...דמוקרטיה אלק..

    • זאת לא חשיבה זאת מחלת נפש !

      אלפונסו, 02/06/11 18:48

      מי שקורא להחרים את מקום עבודתו זקוק לאשפוז דחוף !

    • נכון, ולאחרים מותר למחות ולומר שהם מבקשים שלא לתרום לגוף מסוים. (ל''ת)

      אורי, 02/06/11 18:52

    • מותר בהחלט להביע כל דעה, משמאל ומימין. אבל לא לפעול למען החרמת ישראל

      אם את כהנא הוציאו מחוץ לחוק, למה לא את גורדון?, 03/06/11 08:18

      במה בדוק שונה ה''ד''ר'' דמיקולו ניב גורדון מכהנא?
      בכלום.

  • 61.

    סוף סוף למישהו יש אומץ . חזק ואמץ (ל''ת)

    אני, 02/06/11 17:07

  • 60.

    התחלה טובה (ל''ת)

    שם, 02/06/11 17:07

  • 59.

    פיני בדש קדימה לרשות העיר באר שבע

    יאיר, 02/06/11 17:05

    לנו יש ילד אשר מנהל את העיר באר שבע

  • 58.

    אני מקווה שזה יגרום לתורמים אחרים לתרום. רוב היהודים בעולם מזוהים עם

    אור, 02/06/11 17:03

    השמאל. אני לא בעד קיצוניות, אבל אני נגד אנשים חשוכים שבטוחים שלכולם צריכה להיות אותה דעה. זה מסוכן.

    • בטוח שהפתח .חמאס .ראייד סלאח והחיזבאללא. יתרמו ביד רחבה (ל''ת)

      אני, 02/06/11 17:41

  • 57.

    מר דדש היקר אני אחד התורמים תודה שהארת את עניי. אפעל בהתאם (ל''ת)

    א.ש, 02/06/11 17:02

  • 56.

    אונברסיטה בבאר שבע

    ארץ. ישראל לעד לעם היהודי, 02/06/11 17:02

    אשריך כל הכבוד לך יישר כוח פיני

  • 55.

    אז נשתיק כל מי שחושב אחרת? אין גבול לטיפשות? (ל''ת)

    חן, 02/06/11 17:02

    • מי שמטיף לחיסול ישראל לא צריך להיות מועסק ע''י המדינה (ל''ת)

      זו לא שאלה של ''חושב אחרת'', 02/06/11 17:28

    • רק שמאלני יקרא לקריאה להפסקת תרומות ''השתקה'' (ל''ת)

      אמיר ש, 02/06/11 17:34

      • תיקון: שמאלני יקרא להחרים גופי ימין, אבל יקרא ''השתקה'' להחרמת גופי שמאל (ל''ת)

        מלי, 02/06/11 18:20

    • שיאמרו מה שהם רוצים, אבל אני משלם המיסים הישראלי לא מעוניין לממן אותם.

      יובל, 02/06/11 18:53

      שיפנו לארגון עדאללה או בצלם הממומנים על ידי משרד החוץ השבדי ושזה יתן להם משכורות כדי להכפיש את מדינת ישראל מצאת החמה ועד צאת הנשמה.

  • 54.

    הלוואי!.... (ל''ת)

    עדה לרנר, 02/06/11 17:00

  • 53.

    בדש צודק רק כך הם יבינו שהם בוגדים (ל''ת)

    גולן, 02/06/11 16:53

  • 52.

    פיני בדש מחזקת את ידך ! צודק!!! (ל''ת)

    רונית, 02/06/11 16:52

  • 51.

    פיני בדש הוא חלאה פאשיסטית (ל''ת)

    דוד הכי טוב, 02/06/11 16:51

    • דאוד,אתה יכול לגשת למזכירות לקבל את הצ'ק. השתמשת במילה פאשיסט היום

      זיו_! , 02/06/11 18:01

      יאללה תן גז דאוד..אתה מפריע לשמאלני התורן הבא לזכות בשקל תשעים שלו על תגובה מפגרת

    • דוגמא קלאסית לחופש הביטוי השמאלני, לא חושב כמוני = פאשיסט וחלאה

      איתן, 02/06/11 18:54

      ממש אורים ותומים של חופש ביטוי ודמוקרטיה

  • 50.

    מה אנחנו מתלוננים על חרם נגד ישראל בעולם (ל''ת)

    ממהרסייך ומחריבייך..., 02/06/11 16:50

  • 49.

    קריאה לגיטימית מדוע לממן את משתפי הפעולה עם הכיבוש החמאסי?

    שידברו אבל בלי מימון, 02/06/11 16:45

    קריאה לגיטימית מדוע לממן את משתפי הפעולה עם הכיבוש החמאסי?
    זכותם לדבר אבל לא לזכות למימון מכיסנו

  • 48.

    לא זו הדרך

    אחד העם, 02/06/11 16:42

    צריך להלחם בתופעה ע''י עצומות, חקיקה וכדומה. לפעול בחו''ל כנגד מוסדות ישראלים פירושו פגיעה במדינה ובאזרחיה כמו החרם האקדמי שמנסים אנשי שמאל קיצוניים להטיל על מוסדות אקדמאים ישראלים.

  • 47.

    בדש הוא כפוי טובה

    תושב עומר ופרופסור מאב''ג, 02/06/11 16:42

    תראו איך האיש יורק מהבאר שרק אתמול שתה ממנה. גם נשיאת האוניברסיטה פרופ' כרמי וגם הרקטור שלה לשעבר פרופ' פינגר חתמו על מכתב תמיכה בבדש בבחירות האחרונות לראשות המועצה. ועכשיו הוא פשוט יורק בפרצופם. נקווה שראשי האוניברסיטה יזכרו לו את הרפש שהטיל בכל האוניברסיטה לקראת הבחירות הבאות

    • מה הקשר? הוא ראש מועצה מצויין וגם ציוני ופטריוט (ל''ת)

      תושב עומר, 02/06/11 17:16

      • תגובה למגיב

        תושב עומר ופרופסור מאב''ג, 02/06/11 17:47

        הוא ראש מועצה דמגוג אשר מארגן חרמות על אוניברסיטה רבת זכויות והישגים שרבים מתושבי עומר מתפרנסים ממנה ורבים אחרים מתושבי עומר לומדים בה. בקיצור האיש ירד מהפסים ואני מקווה שתושבי עומר ידעו להביע אי אמון בטיפוס הזה

        • תרשה לי לחשוד שאתה פרופסור כפי שאני צוללן .

          אלפונסו, 02/06/11 18:52

          פיני בדש פשוט התפכח והבין מה שרבים מבינים שהגיעו מים עד נפש והגיע העת לשים קץ לשנאת הציונות באיצטלה של חופש אקדמי.

          • תגובה לאלפונסו

            תושב עומר ופרופסור מאב''ג, 02/06/11 19:21

            אני דווקא מאמין שאתה צוללן אבל לצערי אתה צולל רק במים עכורים, מי רפש שבדשים שכמותך רוצים להטביע בהם את כל מי שחושב קצת שמאלה מהם

    • מי שנדפק פעם אחת לא יכול להגמל מזה!!! (ל''ת)

      מגאטרון, 02/06/11 17:26

    • אולי אתה פרופסור, אבל חכם אתה לא!

      פ, 02/06/11 19:09

      חרב החרמות היא דו כיוונית. שמאל קיצוני כמוהו כימין קיצוני וזאת יבין גם נטול פרופסורה.
      פיני בדש פשוט מעיז לומר מה שפרופסורים כמוך מפחדים לומר- יש הבדל בין להביע דעה לבין הסתה נגד האוניברסיטאות והמדינה.

      • תגובה לפ'

        פרופסור מעומר, 02/06/11 21:45

        מסכים איתך שחרב החרמות היא דו כיוונית. הבעייה היא ששני הכיוונים במקרה הנוכחי אינם באותה ליגה. פרופסור אחד זניח והזוי, שאף אחד מלבד מדיה רודפת כותרות, לא שם לב אליו, קישקש בעיתון על חרם. כתוצאה מכך בא איש הזוי אחר שגם הוא רודף כותרות, ומסית לחרם על אוניברסיטה שלמה. ההבדל בין שני רודפי הסנסציה הללו הוא שבדש עומד בראשות מועצה ומיצג תושבים שקשורים ואוהבים את האוניברסיטה שלהם.
        אני מאמין שאותה חרב חרמות תסתובב שוב ותושבי עומר יחרימו את סותם הפיות הזה בסיבוב הבא.

    • להחרים את אונברסיטת בן גוריון

      מיכאל - טורונטו, 02/06/11 19:51

      כבוגר אונברסיטת בן גוריון אני מתבייש שלמדתי שם. לפרופסור מעומר - מה הקשר בין מה שקורה באונברסיטה לבין הבחירות בעומר? בדש מביע את דעתו הצודקת ואין לזה קשר לתפקודו כראש מועצה

      • תגובה למיכאל מטורונטו

        פרופסור מעומר, 02/06/11 21:29

        צר לי שסטודנט של אב''ג מצטרף למקהלת האפסיים הזו. אתה גמרת ללמוד אבל העליהום המתלהם נגד האוניברסיטה יזיק לסטודנטים של היום ומחר אשר אין להם בהכרח שום קשר לדעה זו או אחרת בוויכוח הזה.

        הדעה של בדש היא צודקת כמעט כמו הדעה של הרוב בפרלמנט האירני אשר הצביע בעד הוצאה להורג של כל מי שחושב אחרת מהממסד האירני

        • אוניברסיטת אבו-עמאר בנגב

          סטודנט באו''פ, 02/06/11 23:31

          יותר מתאים מאונ' בן-גוריון.

    • על ראש הגנב בוער הכובע ..... בוגד (ל''ת)

      לפטר מהר, 02/06/11 22:17

      • תגובה ללפטר מהר

        פרופסור מעומר, 03/06/11 00:35

        למה רק לפטר. זרום עם זה: שרוף את הספרים שכתבנו ואח''כ הכנס אותנו למחנות של הפתרון הסופי עד שיישארו רק אלה שחושבים בדיוק כמוך

  • 46.

    פשיסטים יהודים אינם טובים מפשיסטים ידועים מהמאה הקודמת

    יוני, 02/06/11 16:40

    היום קשה למצוא פשיסטים כאלו שירימו ראש כי בגרמניה ובאוסטריה למשל, המדינות הללו למדו לקח מהתוצאה של הפשיזם ועל הסתה שפה בכלל לא נחשבת, הולכים שם לכלא לפחות לעשר שנים.
    אז כל המגיבים שתומכים בבדש ומביעים את דעתם על ''הגנת הדמוקרטיה'' חכו, קצת עוד מעט העולם יטפל בכם

    • תקרא את הסוף אבו יוני - גם אהרון ברק פשיסט לא ?

      ערבי משולש גם שקרן גם גזען גם פשיסט, 02/06/11 17:47

      חופש הביטוי ומגבלותיו- אהרון ברק
      חופש הביטוי הוא אגד של זכויות, הזכות לקבל מידע, להגיב על מידע, להפגין, להתאסף, להשמיע דעה וכו' . זהו החופש של היחיד להגשים את עצמו ולגבש השקפת עולם ודעה.
      זהו החופש של החברה להחליף בסבלנות ומתוך כיבוד של האוטונומיה של היחיד דעות השקפות ולשכנע זה את זה כדי לייצב את המשטר הדמוקרטי.
      סוגי הגבלות על חופש הביטוי:
      1. הגבלות על חופש הביטוי המתבקשות מאופיו התקשורתי ללא קשר לתוכן הביטוי. (הגבלת חופש ההפגנה בשל פגיעה בתנועה).
      2. הגבלות על חופש הביטוי שמקורן בתוכן הביטוי, צנזורה, הגבלות על ביטויי גזענות וכו'.
      ****כאשר חופש הביטוי ושלום הציבור עומדים אחד כנגד השני שלום הציבור יהיה על העליונה. המשטר הדמוקרטי נכון להגן על חופש הביטוי כל עוד חופש הביטוי מגן על הדמוקרטיה, הזכות לחיים בחברה קודמת לזכות להביע בה דעה.***

    • איפה בדבריו של בדש מצאת הסתה? הוא קרא להפסיק תרומות

      בדיוק כמו.גורדון- אז למה אתה לא קורא לגורדון פשיסט, 03/06/11 12:37

      אולי כי אתה גזען שמחבב צבע אחד?

  • 45.

    שיתאפק עוד קצת אז גם יאסרו אותם וישלחו אותם לסיביר

    נעמה, 02/06/11 16:36

    למי שחסרות עוד הוכחות שהמדינה הפכה פשיסטית, בולשביקית, לא משנה איך נקרא לה,יש לנו עוד עכבר שיוצא מהחור לגלות לעולם מה קורה פה ב''מדינה דמוקרטית היחידה במזרח התיכון''

    • למה המרכאות- את מכירה דמוקרטיה אחרת באיזור ? (ל''ת)

      נעמה המקשקשת בקומקום, 02/06/11 16:50

      • ישראל דמוקרטית, אבל דיבורים כאלה, כשל בדש, מאיימים על קיומה (ל''ת)

        אורן, 02/06/11 17:11

    • למה שלא

      אריה, 02/06/11 17:08

      אולי תשני את שמך מנעמה לבהמה ואם לא טוב
      לך תנסי עזה מה תעתך. בכבוד רב מישהו
      שדואג לאנשים כמוך

    • במקום סיביר-מכתש רמון

      סטודנט באו''פ, 02/06/11 23:30

      לנעמה,אין לנו סיביר.במקום זה נשלח את השמאלנים למכתש רמון.עמוק במכתש...

  • 44.

    פיני יישר כוח. תמשיך_. וחזק_. רק אתה יכול למחוק אותם. (ל''ת)

    אני, 02/06/11 16:30

  • 43.

    אוניברסיטת ת''א לא הרבה יותר טובה (ל''ת)

    כל הכבוד פיני בדש, 02/06/11 16:28

  • 42.

    פיני תקרא לכל תושבי הדרום להחרים את האוניברסיטה הזו

    חי...שדרות, 02/06/11 16:28

    כל נותני השרותים בנאים חשמלאים שיפוצניקים למינהם ספקים וכן הלאה אז יהיו להם ספק שרותים וצי מרהט שיסתדרו עימו

    ואז נדע אם מדובר באוניברסיטה יהודית ישראלית וציונית או במכללה איסלמית

  • 41.

    לפעמים 9 מ''מ בודד יכול לחסל התפרצות של נטיות בוגדניות (ל''ת)

    שי, 02/06/11 16:26

  • 40.

    גרורות סרטניות מאונ' ת-א התפשטו לבן גוריון

    m-16, 02/06/11 16:25

    מרצים צבועים טפילים מטיפים נגד המדינה ומתפרנסים מהמדינה

  • 39.

    הגיע הזמן למקרתיזם בארץ

    אבי, 02/06/11 16:22

    לרדוף את עוכרי ישראל, אנשי השמאל הקיצוני. באקדמיה, בתקשורת, במדיה ובפוליטיקה. לגנות אותם, לפטר אותם, להוקיע אותם ולחשוף אותם. מי שהוא נגד המדינה צריך לסבול ואז אולי יחשוב פעמיים לפני שהוא מזדהה עם האויב.

    • 39 - אני איתך - ממליץ ! (ל''ת)

      הפשוט, 02/06/11 16:32

    • הסנטור ג'וזף מק'קארת'י הוקע בציבור

      זוהר פרייברג, 02/06/11 16:49

      הוא מת משברון לב, אחרי שההבין כיצד הפעילות שלו פגעה בדמוקרטיה האמריקנית.
      האינטלקטואלים שפועלים נגד ישראל הם עוכרי ישראל, אבל אנחנו עדיין צדינה דמוקרטית.
      יש להתנות מתן תרומה לאוניברסיטה בכך שהתרומה לא תממן קורסים בהם מרצים פרופסורים שמנסים לפגוע במעמדה של ישראל.

    • זה לא מקרתיזם

      אלי עצבני מאד, 02/06/11 16:49

      מקארתי רדף אנשים שהיה נדמה לו שעוסקים בפעילות סוציאליסטית פוליטית.

      יש להוקיע את האנשים הללו לא בשל השקפתם הפוליטית אלא בשל מעשיהם התורמים לשלילת הלגיטימיות של ישראל כמדינה. בשל רדיפתם הם בעצמם את השונים מהם, בשל חרמות ונידויים שהם עצמם מטילים ובשל יריקתם לבאר ממנה הם שותים כל יום.
      פרזיטים זונות.

  • 38.

    צודק!! כל הכבוד. (ל''ת)

    סטודנטית, ירושלים, 02/06/11 16:21

  • 37.

    להחזיר את האקדמיה לידיים יהודיות - ולשלוח אותם הנ''ל ללמד ברשות הפלסט (ל''ת)

    יעקב אשדוד, 02/06/11 16:18

  • 36.

    אונ' ת''א לא פחות גרועה. האקדמיה פשוט אנטי ציונית (ל''ת)

    רם, 02/06/11 16:18

  • 35.

    בוגדים

    פטריוט, 02/06/11 16:17

    צודק במיליון %, להחרים ולחסל את קן הבוגדים הזה + מכללת ספיר.
    עדיף ללמוד באוניברסיטת רמאללה ולא בבן גוריון.

  • 34.

    כה לחי פיני

    צדיק, 02/06/11 16:16

    פיני, כל הכבוד!
    בחסות האימרה הצדקנית של ''חופש אקדמי'' מרצים משמיצים את המדינה ומסבים לה נזק ועוד מקבלים שכר ממנה.
    יואילו נא, יקומו ויתפטרו ואז יוכלו להשמיץ ככל שירצו מכל במה שתהיה מוכנה לקבל אותם.
    פיני, אנחנו אתך!!!

  • 33.

    חסר לבדש תשומת לב? (ל''ת)

    אזרח, 02/06/11 16:15

    • מדברים דברים רציניים ואתה מדבר כמו בדרן זול. עדיף שתישתוק (ל''ת)

      אסי, 02/06/11 17:01

  • 32.

    צודק!!! תומכת ב-100%!!!!!---- (ל''ת)

    פרובינציאנית, 02/06/11 16:14

  • 31.

    צודק

    צדוק, 02/06/11 16:13

    צדק

  • 30.

    צריך לערב שוב את ''אם תרצו''

    ארנון, 02/06/11 16:12

    וסופית להטיס משם את כל מחבלי השמאל !!!

  • 29.

    להפסיק את עבודתם של עוכרי ישראל אלו ולמנוע מהם את כספי הפנסיה (ל''ת)

    לא מספיק, 02/06/11 16:12

  • 28.

    כשביבי מדקלם את אורי אבנרי מה נלין על מרצים שמאלנים קיצוניים. (ל''ת)

    ביבי הוא הנאכבה של היהודים. של הרוב היהודי השפוי., 02/06/11 16:10

    • Mr.Netanyahu,your academi not ! Mr.Netanyahu,again??? (ל''ת)

      bogdan,everest, 03/06/11 03:11

  • 27.

    רבקה כרמי חושבת שאפשר להשתין בקשת על כולם כל הזמן.. (ל''ת)

    sorry babyזה לא יילך, 02/06/11 16:09

  • 26.

    צודק. אני בוגר האונ'. היא נוראית (ל''ת)

    ארז, 02/06/11 16:09

  • 25.

    הוא צריך להיות בכנסת (ל''ת)

    לראש עירייה אין כמעט כוח, 02/06/11 16:04

  • 24.

    כל הכבוד

    עופר, 02/06/11 16:04

    סוף סוף מישהו עם ''ביצים'' אומר את האמת וכולם שותקים מפחד.
    איך יכול להיות שהנהלת האוניברסיטה לא מפטרת מרצים הקוראים לחרם על ישראל ברחבי העולם?

  • 23.

    ''לא לשלוח את ילדיהם'' (ל''ת)

    חיילים=ילדים, סטודנטים בני 25 =ילדים. עד מתי?, 02/06/11 16:03

    • ילדינו הם לעד ילדינו (ל''ת)

      משה נתן, 02/06/11 17:37

  • 22.

    יבורך יבורך (ל''ת)

    צודק, 02/06/11 16:02

  • 21.

    צודק בכל מילה!אבל גם אונ' ת''א שמאלנית קיצונית אנטי ציונית ואנטי יהודית (ל''ת)

    אנחנו בצרה צרורה מבית!! מה לעשות עם השמאלנים?, 02/06/11 16:02

    • לתלות אותם! כמו באיראן! (ל''ת)

      א., 02/06/11 20:59

      • רעיון לא רע, נבדוק אותו, אולי בכיכר תחריר? (ל''ת)

        חוסייני מוברק, 03/06/11 00:31

  • 20.

    המרצים מנצלים את הדמוקרטיה של מדינת ישראל כל הכבוד יוזמה מבורכת (ל''ת)

    דעה, 02/06/11 16:02

  • 19.

    KOL HAKAVOD - GEVER (ל''ת)

    SABABA, 02/06/11 16:00

  • 18.

    צודק לגמרי, האוניבסיטה הזאת הפכה לאוניברסיטת ''פלסטין''.. בושה

    זיו_! , 02/06/11 15:59

    אין סיבה לממן מוסד אנטי דמוקרטי וחתרני.
    רוצים להיות פלסטינים? שיעברו לעזה וקבלו תמיכה ותרומות מהחמאס

  • 17.

    ברור שהעדיפו לא להתייחס. מה יש להם להגיד חוץ משבדש צודק? (ל''ת)

    הה?, 02/06/11 15:59

  • 16.

    פתטי (ל''ת)

    צחי, 02/06/11 15:59

  • 15.

    אפשר להחליף את השם של אוניברסיטה לאלטלינה (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 02/06/11 15:59

  • 14.

    חבל שגם באוניברסיטת ת''א זה דומה-רק בר אילן! (ל''ת)

    בלהלבה, 02/06/11 15:58

  • 13.

    יישר כוח (ל''ת)

    ישראל, 02/06/11 15:57

  • 12.

    צודק! צודק! צודק! (ל''ת)

    אזרח כאוב, 02/06/11 15:54

  • 11.

    צודק ב 100%.בן גוריון שונאי ישראל (ל''ת)

    אודי, 02/06/11 15:53

    • איך בכלל קוראים לאוניברסיטה הזאת על שמו של בן גוריון (ל''ת)

      אסי, 02/06/11 16:58

  • 10.

    בדש, אתה ימנינחות וטיפוסי!! כשהאידיאולוגיה שלך הוכחה כזבל לא ריאלי

    f, 02/06/11 15:53

    אתה מנסה לתקוע טריזים בגלגלים של אלו שאכן יש להם אידיאולוגיה!!

    זה שאתה טיפש לא אומר שכולם טועים אפס יקר

    • חןץ מלנעור בשפת האם שלך מה אתה יודע? (ל''ת)

      חמאר, 02/06/11 16:08

    • אם אתה כל כך צודק למה אתה בעיקר מגדף ומשפריץ ססמאות?

      ימני נחות, 02/06/11 16:11

      במה הוא נחות ממך ? בזה שהוא לא חושב כמוך?
      אתה לא מתבייש ?

    • עובד ברשת התגובות של המחבלים. העיקר ת.ז. כחולה יש? (ל''ת)

      10, 02/06/11 16:15

    • אכן טיעונים רציניים .....

      משה, 02/06/11 16:15

      רואים שמדובר בבחור מגזע השמאל העליון....

    • חלאה

      יו יו גם, 02/06/11 16:17

      אתה בוגד מושתן

    • אנטנת צלחת מחוץ לאוהל בזה התקדמת וגם היא מכוונת אתה יודע לאן..אהבל.... (ל''ת)

      אני, 02/06/11 16:50

    • עם סגנון כזה אתם תמשיכו להיות חוטבי עצים ושואבי המים

      אלפונסו, 02/06/11 18:55

      של העולם הנאור עוד הרבה דורות.

  • 9.

    כל הכבוד מר בדש, כן ירבו כמותך! (ל''ת)

    אזרחית שאכפת לה מאוד, 02/06/11 15:53

  • 8.

    פיני בדש יקירי, אוהב אותך מאד !!! מרמת השרון. (ל''ת)

    י.א, 02/06/11 15:52

  • 7.

    יישר כח פיני (ל''ת)

    צבר, 02/06/11 15:51

  • 6.

    צודקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק (ל''ת)

    צודקקקק, 02/06/11 15:50

  • 5.

    we are doing the same in the usa

    david masica, 02/06/11 15:45

    we ask jews not to give money to this university
    keep the pressure up pini

  • 4.

    כל הכבוד פיני (ל''ת)

    יאיר מוטס, 02/06/11 15:45

  • 3.

    עוד עסקן סוג ד'. (ל''ת)

    ענת, 02/06/11 15:45

    • כדאי שתבחר בשם כיסוי אחר, כי את זה כבר מזהים (ל''ת)

      ''ענת'' אחמד מרשת התגובות של המחבלים:, 02/06/11 16:16

    • בוגדת

      בוב הבנאי, 02/06/11 16:18

      תגידי כמה את לוקחת בחצר?

    • ענת

      זאב.., 02/06/11 17:01

      מתי לאחרונה קיבלת את הצינור הערבי.. את ודאי חולה עליהם

  • 2.

    יישר כוח בדש

    באר שבעי בוגר אב''ג, 02/06/11 15:42

    נמאס מההסתה השמאלנית היוצאת מכותלי אניברסיטת בן גוריון.מחבלים במאמצינו להשגת ביטחון ואחדות ובמו ידיהם עוזרים לקשים שבאויבנו.

  • 1.

    צודק האיש. בושה מה שקורה שם. (ל''ת)

    מרצה באוניברסיטה אחרת, 02/06/11 15:41