• 92.

    ציפי, יוזמה מבורכת! כל הכבוד

    א, 09/10/11 07:05

    המשיכי כך.

  • 91.

    אשת מדנים

    יוליש, 09/10/11 07:02

    כנראה שחוטובלי פתרה כבר את כל בעיותינו ועכשיו נשארו כמה ''בעיות קטנות'' שבהן היא עוסקת, היא כנראה מריחה בחירות קרובות ורוצה ''למשוך'' בוחרי ימין,אפילו במחיר התגוללות על מנהיג תנועתה

  • 90.

    שינוי התודעה מביא לשינוי המציאות (ל''ת)

    כך היה וכך יהיה, 06/06/11 10:52

  • 89.

    ירושלים הייתה יהודית הרבה לפני שהגיעו אליה ערבים

    הצעת חוק נכונה, 31/05/11 22:32

    1. ירושלים הייתה יהודית הרבה לפני שהגיעו אליה ערבים
    2. אנחנו נמצאים במלחמה, אז די לחוס על האויב. לא צריך להשאיר רחובות ערביים בירושלים. כשיהיה שלום - יהיה אפשר כמחווה לשנות בחזרה מס' שמות של מס' רחובות.

  • 88.

    מי יודע..... חוטובלי היא רוסיה או פרענקית ? (ל''ת)

    גילוי האמת, 31/05/11 11:23

    • המוצא של...

      דוד, 01/06/11 10:59

      גרוזינית

    • א פערך א שיינה פערך (ל''ת)

      מושיקו, 09/10/11 10:35

  • 87.

    אופס, שכחתי, עוד על ח''כ חוטובלי

    משקיף, 31/05/11 05:33

    פעילות פרלמנטרית: עשר הצעות חוק ותיקוני חוק, חברה בעשר וועדות כנסת. ח''כ ציפי לבני הייתה חברה לכל היותר בארבע וועדות, בכנסת ה-15.
    אתה יותר יצרני, משמיצן קטן שלנו?

  • 86.

    לכל המלעיזים על ח''כ חוטובלי

    משקיף, 31/05/11 04:57

    הגב' חוטובלי (בקרוב יווסף התאר ד''ר) אינה זקוקה
    למליצי יושר והיא יכולה לאכול לארוחת בוקר בתנאים של ויכוח חופשי את כל החכמים בלילה שהתנפלו עליה, אך נמאס לי לראות זורקי רפש ואף אחד לא פוצה פה ומצפצף. אז הגיע הזמן לעשות חשבון עם כל המשמיצים.

    לכל המאשימים את ח''כ חוטובלי בטפשות וכיו''ב:
    הגברת היא עו''ד מוסמכת, בעלת תואר שני במשפטים, ותלמידה לתואר שלישי. היא לא נבחרה להופיע בתכנית ווכוחים רק בגלל המראה חיצוני. מה יש לך להציע, משמיצן קטן שלנו?

    עצם הרעיון: בצרפת, בעלת היסטוריה קצרה יותר משלנו, אסור להשתמש בשפה אחרת חוץ מצרפתית. אפילו לא אתרי אינרנט.

    כל אתר בארץ היה קודם בעל שם עברי ששונה בידי הכובשים הרומים, ביזנטיים, התורכים והערבים. הערבים יצאו עלינו ב''מלחמת תרבות'' שמטרתה לשרש כל זיקה וקשר היסטורי שלנו לארץ. ההצעה של ח''כ חוטובלי היא אחת מצעדי הנגד. עם שאינו קשור להיסטוריה שלו ולשורשיו לא יתקיים בעתיד. את זה הבין גם נפוליון כשראה יהודים בוכים בביכ''נ באבל תשעה באב.

    ומכאן ליועצי אחיתופל בקשר לעיברות שם משפחתה.
    משמעות העיברות היא נתוק כל קשר עם העבר למען אופנת ההווה. שם המשפחה שאדם נושא אותו הוא אות לשרשרת הדורות ולהצהרה של ''אני כאן כהמשך ותולדה של קודמי''. על פי המסורת היהודית קודמינו היו יותר נעלים מאתנו וכך הלאה עם כל הדורות. דורות של יהודים נשאו בגאווה את השם חוטובלי, או סוויסה, או בוזגלו או רובינשטיין, ואין שום סיבה לעברת אותם רק בגלל שבארץ דוברים עברית. ואם העיברית כל כך חשובה לכם, תפסיקו לדחוף מלים באנגלית כל משפט שלישי וחמישי.
    תגידו גלותיות? מצטער, הגלותיות שלנו עולה על זאת של יהודי הגולה. ראה מקרה טורקיה.

    אז מה הקשר בין הצעת החוק ושם משפחתה של הח''כ?
    הקשר עם העבר כבר אמרנו?

  • 85.

    צודקת 100000000 אחוז (ל''ת)

    עמיר בן ציון, 31/05/11 04:41

  • 84.

    תמיד היה חכ שוטה הכפר הפעם יש שוטה-שווילי (ל''ת)

    פשוט גלי הערצה, 31/05/11 02:06

    • נו נו , כמו תמיד, מה שיכול לעשות שמאלני זה לנסות ללכלך על האדם

      זיו_! , 31/05/11 08:22

      במקום להגיב עניינית לנושא הטור.
      זה בסדר, זה מה שמסוגלים היום שמאלנים. לקלל.

  • 83.

    תמיד היה חכ שוטה הכפר הפעם יש שוטה-שווילי (ל''ת)

    פשוט גלי הערצה, 31/05/11 02:06

  • 82.

    הצעה מתבקשת מחויבת וטבעית. כל הכבוד!! (ל''ת)

    מי שאוהב שמות ערביים שיעבור לסוריה הא הא הא, 31/05/11 00:05

  • 81.

    שתעברת את השם שלה קודם

    אמיר, 30/05/11 23:18

    וגם אחרי שתעברת את השם, שתפסיק לרדוף כותרות פופליסטיות ובאמת תקדם אג'נדה. כלשהי. משהו...

  • 80.

    חשוב שבשמות יופיעו ענקי תרבות מזרחיים (ל''ת)

    מהפכת המזרחיים בפיסבוק, 30/05/11 22:09

  • 79.

    ראשית כול לשנות את שמה של צפי חוטובלי ...לשם עברי.. (ל''ת)

    גדי, 30/05/11 22:04

  • 78.

    פסיכית על כל הראש (ל''ת)

    רוני בראוו, 30/05/11 19:38

  • 77.

    אולי קודם תעברתי את השם הגרוזיני שלך? (ל''ת)

    הראל, 30/05/11 19:36

  • 76.

    קשה להאמין שאת חברת כנסת כזו טפשות כזו ריקנות ופוחזות (ל''ת)

    חסון, 30/05/11 19:36

  • 75.

    זכית בתחרות הטמטום של הפוליטיקאים הישראלים (ל''ת)

    ויליאנצ'יק, 30/05/11 19:35

  • 74.

    כל הכבוד!

    ישראל, 30/05/11 17:47

    אני מת על חוטובלי, יש לה את זה.

  • 73.

    חחחח זהו אין צרות בעולם, בואו נחזק את שורשינו לעיר ונקרא לשכונותיה

    אני, 30/05/11 15:36

    בשמותיהן המקוריים...

  • 72.

    ציפי , אני נכלמת מעומק הבורות והטמטום של מגיבים רבים פה

    אוהבת, 30/05/11 14:54

    כול הכבוד לך .
    תתעלמי מיצורים בזויים שלא מסוגלים להבין בן ימינם לשמאלם, והמשיכי עם הרעיון .

  • 71.

    יפה. אני בעד. וגם להחזיר לכיכר מלכי ישראל את (ל''ת)

    שמה המקורי במקום כיכר רבין, 30/05/11 14:41

  • 70.

    השמאל הקיצוני והצעקני הוא מיעוט שולי ומסוכן

    יהושע, 30/05/11 13:11

    אותו מיעוט שמסית כנגד ראש הממשלה ומגדף את ציפי חוטובלי שכח את אוסלו שהביא מעל 1000 הרוגים ושכח את הצעותיהם של ברק ואולמרט שנדחו בבוז ע''י הפלסטינים.
    ציפי לבני תמשיך לצרוח ולגדף יחד עם מעריציה מהשמאל הקיצוני ההזוי ונתניהו וחבריו למפלגה ימשיכו לדאוג לאינטרסים של ישראל.

    • כמה הרוגים ישנם בגלל ''מפעל ההתנחלויות''? (ל''ת)

      turi, 31/05/11 00:01

  • 69.

    הצרחנית המשפטית שנבעטה מהטלוויזיה לכנסת-תצאי בחוץ

    הזעקה, 30/05/11 12:00

    למה זה מגיע לנו, מילא לממן את ישיבתה בכנסת, אבל גם לשמוע את ההצעות ההזויות שלה ש''נתרמו'' בנדיבות הטלוויזיה הישראלית שכנראה מאסה בצרחותיה הקולניות.

    לכי תעשי עם עצמך משהו. מה? אולי, למשל, את יכולה להתחיל לחשוב?

    או.קיי. יש שמות עבריים לשכונת הערביות. מה עכשיו? תעשי לכל בן ברית בגיל 8 ימים? תשלחי את כולם לאולפן עברית? תגיירי אותם,
    תטיפי להם ציונות. תשביעי אותם לשיר את התקווה ולעמוד דום בצפירה?

    אולי תעשי כמו איזבל מלכת ספרד טובת הלב?
    יעני גירוש?!

    אולי משהו קצת יותר עדכני ומודרני כמו הפתרון של הנאצים במאה ה-20?

    מה הראש שלך עושה כשאת ישנה?

  • 68.

    כמה קיצוניים שיביאו לסופה של ישראל במשפחת העמים. (ל''ת)

    ליאור, 30/05/11 11:07

  • 67.

    את צריכה להתחתן דחוף (ל''ת)

    פרחיה, 30/05/11 10:52

    • תגובה לפרחה - פרחיה מ-67

      רחל, 30/05/11 14:46

      רק פרחה כמוך יכולה להגיב ברמת כזאת נמוכה. מעניין אם את בכלל נשואה. תתביישי.

  • 66.

    את פשוט מכה (ל''ת)

    צביקה, 30/05/11 10:52

  • 65.

    אפילו אם רוב התושבים או כולם לא יהודים ??

    אילוז, 30/05/11 10:51

    זה כאילו מישהו יאמר לך איך לקרוא לבנך שנולד לך .

  • 64.

    השפה הרשמית במדינה היא עברית וערבית

    שפת אמת, 30/05/11 10:31

    שח''כ תלמד את החוק במדינה .

    אם כבר צריך לתת שמות לכל השכונות בעברית גם שמות ערבים ולא ההפך.

    • גם זה לא מדוייק

      נתנאל, 30/05/11 15:57

      השפה הערבית איננה שפה רשמית ע''פ חוק שחוקק ע''י בית הנבחרים,
      אלא תקנה שנקבע ע''י מעמד האצולה - בג''ץ - גוף שלא נבחר מעולם, ופוסק על פי ערכיו שלו, ועל פי האינטרסים הפוליטיים של יושביו.

  • 63.

    ציפורה התחלקת על השכל? (ל''ת)

    חזקי, 30/05/11 10:23

  • 62.

    מי האידיוט שהציע לך את ההצעה המטופשת הזאת

    שמואל ברוט, 30/05/11 10:22

    ואם זו את הוכחת שאת לא ראויה להיות חברת כנסת

  • 61.

    תלאביב

    שיר, 30/05/11 10:16

    את מעולה

  • 60.

    ואת רמת אביב לשנות ל''שייח מואניס''

    יאיר בן-צבי, 30/05/11 09:45

    כדי שתהיה ברורה לכולם היטב היטב הצביעות של השמאלנים היושבים בצפון תל אביב על אדמות הכפר הערבי שייח מואניס (גם אוניברסיטת תל אביב עצמה בשטח הכפר), ומטיפים מוסר לאחיהם באזורי בנימין יהודה ושומרון שלא גזלו קרקע מאיש.

    • טיפש שמשון אביא עליו אסון אישי ואתה לאומי. (ל''ת)

      שלמה, 30/05/11 11:06

    • אתה מודע להבדל המשמעותי בין ת''א ליו''ש

      משוע, 30/05/11 22:32

      שיו''ש לא סופחה ולא תסופח (מחשש להפיכת מדינת ישראל למדינה דו לאומית, בתכלס מה זה 60000 יהודים לעומת 2 וחצי מליון ערבים), ת''א הייתה שייכות לישראל עוד לפני הקמתה, היא כייכול סופחה למדינה, כלומר שת''א בעת הקמת מדינה ישראל או אחרי מלחמת השחרור הייתה שייכת לישראל בתחום הטריטוריאלי.
      בנוסף עדיף למדינת ישראל להמשיך להחזיק בת''א ובגלל בשאר טריטורית ישראל מאשר לאבד את הכל בשביל אזור שנקרא יו''ש ולפי התנ''ך עקב אזור זה היה שייך לממלכת ישראל/ בית יוסף שכל הזמן חטאו, בעצם מי שקבע ש''בירת'' ממלכת ישראל תהיה בשומרון לא היו יותר מאשר עומרי ואחאב (המלכים שחטאו יותר מכל המלכים, לא כולל מנשה)

  • 59.

    השמות המקוריים הנם השמות העבריים ששונו ע''י הרומאים והערבים (ל''ת)

    א., 30/05/11 09:36

  • 58.

    הבעיה הזו ישנה בכול מקום בישראל ובכל אתר ואתר וגם שם יש להחליף

    פקק תנועה , 30/05/11 09:30

    לשם היהודי המקורי

  • 57.

    זו זכותנו

    רחל, 30/05/11 09:29

    לא צריך לבקש רשות מאף אחד. זכותנו לעשות בירושלים בירתנו ככל העולה על רוחנו. דוקא כעת בגלל האמירות הבוטות הנשמעות מלשכת הראיס אבו מאזן בדבר ניקוי מדינת ישראל מיהודים - צריך לחזק את ירושלים ושינוי שמות האתרים והרחובות שלה לעברית הוא צעד נוסף לחיזוקה. המגיבנים האנטי יהודים ואנטי ישראליים שיוצאים מתוכנו אינם יודעים דבר וחצי דבר על הזכות הבסיסית שלנו כעם לחיות בארצו ומבחינתם כל מקום על הגלובוס הוא טוב ליהודים לגור בו. חבל שהתמיכה האוטומטית שלהם היא תמיד לצד ההפוך השונא והטרוריסטית של מדינת ישראל.

  • 56.

    אני בעד לפטר את חוטובלי (ל''ת)

    צחי, 30/05/11 09:09

  • 55.

    בושתמא עלובה ונבובה!לידה אפילו לבנת נשמעת כמי שקיבלה שיחרור מאברבנאל (ל''ת)

    הפסיכיאטר של מרכז הליכוד, 30/05/11 08:55

    • יש משטרים שבהם שולחים מתנגדים אידאולוגים לאשפוז פסיכיאטרי (ל''ת)

      55 בטוח שהוא 'דמוקרט נאור', 30/05/11 22:55

  • 54.

    לא יפה,הרי בעזה שמות הרחובות רק בעברית מקראית. (ל''ת)

    גודמן, 30/05/11 08:44

    • יש בעזה רחוב בשם רחוב שמשון הגיבור. (ל''ת)

      ???, 30/05/11 11:40

      • עוד דבר שבא מתוך קביעה שגם שמשון הגיבור היה מוסלמי (ל''ת)

        אלא בגלל מה עוד?, 30/05/11 12:22

  • 53.

    נודניקית (ל''ת)

    --, 30/05/11 08:32

  • 52.

    צודקת. בשביל מה הצבענו ימין? שיעשו את העבודה שלהם. (ל''ת)

    ליברמן לראשות הממשלה, 30/05/11 08:23

    • האם הצבענו ליכוד כדי שיאפשרו להגדיל בחסויות את תקציב גלצ ??? (ל''ת)

      צו השעה סגירת גלצ, 30/05/11 22:58

  • 51.

    גם כפר השילוח הוקמה בשם זה לפני קום במדינה ע''י יהודים שיצאו מהחומה (ל''ת)

    זהו שמה המקורי ולא כפי שבחרו הכובשים הירדנים, 30/05/11 08:12

  • 50.

    הצעה מעולה. תגובה הולמת לפשעים שמבצעים הערבים כבר שנים על הר הבית.

    אייל, תל אביב-יפו, 30/05/11 07:55

    הערבים נחושים לעשות כל דבר אפשרי כדי למחוק את הזיקה היהודית לארץ ישראל. ההתגלמות הבוטה ביותר לאמירה הגזענית\\אנוכית הזו שלהם היא ההרס השיטתי והמוחלט שהם מבצעים כבר שנים לכל הממצאים הארכיאולוגים על הר הבית, שמוכיחים את קיומם של בתי מקדש יהודים במקום. הם עושים כל דבר שביכולתם כדי להפוך את ארץ ישראל ל-''פלסטין'', ויש להם useful idiots למכביר בקרב יפי נפש ליברלים יהודים, שעוזרים להם לעשות את זה.

    מדינת ישראל צריכה לעשות לערבים בדיוק את מה שהם מנסים לעשות לנו. בין היתר צריך למחוק בצורה שיטתית כל זכר לערביותם של מקומות בארץ. פשוט למחוק ולהחליף בשמות יהודים\\ישראלים. זה נשמע מלאכותי בהתחלה אבל בעוד דור כבר אף אחד לא יזכור את השם הערבי של המקום.

  • 49.

    אני מציע גם לא לאפשר צילום של צריח המסגד המלחה או במגדל דוד

    גוגו, 30/05/11 07:50

    המינרט ללא ספק לא מתיישב עם הרצון של חוטבלי. בנוסף אני מציע שנשנה שמות של ישובים כמו גימזו וכפר דניאל שמקורם בישובים ערביים קודמים.

  • 48.

    בושתמא!חולירא!להחליף אותה בגלעד שליט!היא מנצחת את לבנת בגדול!~ (ל''ת)

    הווטרינר המחוזי, 30/05/11 07:36

  • 47.

    ח''כים כגון חתובלי מעבירים את זמנם בביזבוז זמן ועדות הכנסת

    י, 30/05/11 07:36

    במקום להעביר חוקים אופרטיבים הם מעבירים חוקים לפרוטוקול בלבד. שם השכונה יקרא ע''י תושבי המקום וברגע שרוב תושבי המקום יהיו יהודים אז שם השכונה יהיה עברי.

    אם חטובלי כלכך מודאגת מהקשר מקום-שפה, שתקדם חוק למחיקת הכיתוב הערבי משלטי הדרך והרחובות.

    • בושה שיש יהודים כמוך, אני מתבייש תת תרבות תולעת . (ל''ת)

      ירושלמי, 30/05/11 11:56

      • אתה מלין על תת תרבות ואז קורא לו תולעת?

        ronentat , 30/05/11 18:09

        זה כמו שאבקש לא לעשן לידי, ואז אדליק סגריה.

  • 46.

    יישר כוח!! כך צריך להיות במדינת העם

    ג'ינג'י =ת''א היהודי, 30/05/11 07:34

    היהודי ובמיוחד בעיר הבירה ירושלים בירת העם היהודי לנצח נצחים!

    ר''מ שמודיע שמוכן לוותר על מולדתו ובחדרי חדרים גם על ירושלים
    לא ראוי שיהיה ר''מ במדינת ישראל!
    ארור יהיה מי שיוותר על ירושלים או על רמת הגולן או על שעל מאדמות המדינה!

    למה עד עכשיו שמרו בכלל על השמות שנתנו בני הבלייעל מירדן כשכבשו אותנו??

    אם שחרור עיר הבירה שלנו היה באופן מיידי צריכים להחזיר את השמות חזרה לעברית!

    ירושלים עיר בירת העם היהודי נזכרת אלף פעם בתנ''ך שלנו ו-0 פעם בקוראן שלה! כל העם היהודי משתחווה לכיוון ירושלים והם לכיוון מכה! ירושלים היא ראשונה בקדושה שלה ליהודים וחמישית לצ'וסלמים מכה היא הראשונה בקדושה שלהם!

    ישראל חייבת לפעול גם לסגור את כל המוסדות והמשרדים של הארורים האלה במזרח ירושלים וכמו כן ישראל חייבת ומוכרחה להתחיל לגרש את ערביי מזרח ירושלים לירדן או לכל מדינה אחרת!

    לסגור את הר הבית ולא לאפשר להם להיכנס בכלל לתחום ירושלים! את כל פנים הר הבית הרסו על מנת לא להשאיר סממנים של היהודים לא יתבעו את הר הבית חזרה!
    מנוולים אין להם ערכים לקומות קדושים של דתות אחרות!

    מאות מדינות ערב ובמקום שהם יטפלו וידאגו לאחים הפושעים שלהם הם מטילים את זה על העם היהודי על מדינת ישראל האחת והיחידה בכל העולם!

    על היהודים שלנו להאיץ בנייה בכל רחבי המדינה כולל בירושלים יהודה ושומרון וכמו כן לפעול להחזיר את האדמות ששרון המושחת ויתר לחבורת הרוצחים הארורים!

    להעמיד לדין את כל הפושעים מפושעי אוסלו ואת שר הכישלון ואת אולמרט המושחתים שאי פעם בכלל העיזו להעלות על דל שפתם חלוקת עיר הבירה שלנו!

    לשחרר את אדמות המדינה ואת ירושלים עיר בירת העם היהודי לנצח נצחים ואת הר הבית ואת כנסת העם היהודי ואת חברון ואת רמת הגולן ובכלל מצפון ועד דרום ממזרח ועד מערב מכיבוש ערבים!

    • איש נכה רוח ועלוב נפש.ניזון מביו. (ל''ת)

      גרשון, 30/05/11 10:53

    • ירוד מקומך עם הפלסטינאים , אותו שכל ובילבול. (ל''ת)

      אסי, 30/05/11 11:04

  • 45.

    לא!!!!

    כלב תקשורתי, 30/05/11 07:27

    אבל אז לא נוכל לשטוף לציבור את המוח עם התעמולה המטומטמת שלנו!
    כל היאהוד החוצה מפלשתין!

  • 44.

    השמות כבר קיימים העניין הוא שאף אחד לא משתמש בהם

    מז''ל/, 30/05/11 07:27

    כי אם בשמות הערביים שלהם
    והגבר חרטובילי פשוט משועממת ומבזבזת כספי ציבור על טימטום

  • 43.

    חוקי חונטה בלי. (ל''ת)

    חיים, 30/05/11 07:24

  • 42.

    ממש גרמניה נהיה פה (ל''ת)

    יאיר, 30/05/11 07:21

  • 41.

    יש בזה משהו, קריאה בשמות ערביים מהווה הכרה בהיסטוריה שלהם (ל''ת)

    א.מ, 30/05/11 07:13

  • 40.

    בנחלה הפיאודלית שנקראת ישראל, אין מקום ללאומיות, שפה עברית וכיו''ב (ל''ת)

    העקר הצמיחה של החונטה-שקשוקה, 30/05/11 07:04

  • 39.

    ההנחה ש..

    ירדנה, 30/05/11 06:46

    'השמות הערביים הם המקוריים', היא לא פחות משכתוב של ההסטוריה, (חלק בלתי נפרד מהנרטיב הפלסטיני).

    השיח התקשורתי קובע מדיניות, לכן ההצעה במקומה.

  • 38.

    אחרי ששת הימים, משה דיין מיהר למסור את הר הבית, אופססס... אל-אקצה (ל''ת)

    ''בית לאומי ליהודים '' - הפך לנחלה של אליטה פיאודלית, 30/05/11 06:46

  • 37.

    הגיע הזמן לכך. ברכות לח''כ חוטובלי. (ל''ת)

    מסכים, 30/05/11 06:43

  • 36.

    קודם שתעברת את השם שלה. (ל''ת)

    חוטובלי, 30/05/11 06:32

  • 35.

    עלובת נפש, אולי גם נחייב את הערבים להחליף לשמות עיבריים ?

    יוסי, 30/05/11 06:13

    רק ככה נוכל לחשוב שכל תושבי הארץ יהודים. מסתכל על הבחורה האיטיליגנטית ומבין שזה חלק זניח באישיות

    • לא הולך יוסוף ,מדובר בני אדם. (ל''ת)

      החכם, 30/05/11 08:47

    • תגובה ל-35

      רחל, 30/05/11 09:18

      חצוף מחוצף. בשם מי ומה אתה משמיץ את החכ''ית שהיא בין הטובות המוכשרות המשכילות והיעילות שיש לנו בכנסת הזאת?! כשאתה מזכיר את השם ציפי חוטובלי - של נעליך מעל המקום הקדוש הזה. אבל אני לא מתפלאת מהביוב שיוצא לך מהפה מפני שיש כמוך, לצערנו, עוד הרבה בתוכנו שסובלים משנאה עצמית תהומית שבאופן אוטומטית התמיכה שלהם היא תמיד אבל תמיד באוייב הפלסטינאי. חלילה לכם להגן על יהודים אוהבי הארץ הזאת שמוסרים נפשם גם למען הקיום שלך פה בארץ. זו אחת הסיבות העיקריות מדוע הפלסטינאים שלך לא מחזירים את גלעד שליט, משגרים טילים לעבר ישובי הדרום ומאיימים לחסל אותנו. אתה וחבריך הם התורמים העיקריים למצב הזה. כל כך קשה לך לקרוא רחוב בירושלים בשפה עברית?! למה אתה כל כך מתנגד ומכנה אשה בכנסת ישראל עלובה. למה?! אתה יודע למה? מפני שאתה וחבריך בשמאל חולים במחלה אנושה שהולכת ומתדרדרת עד כדי כך ששם רחוב יהודי מפריע לך.

  • 34.

    שיחול בכל הארץ, תוך התחשבות בתרבות בכפרים ערבים ודרוזים וצרקסים (ל''ת)

    יעל אמיר, 30/05/11 06:13

  • 33.

    תתחתני כבר ואז לא תצטרכי להתעסק בשטויות (ל''ת)

    שמוליק, 30/05/11 06:11

    • תגובה ל-33

      רחל, 30/05/11 09:19

      עוד תשובה מטומטמת, פרימיטיבית וחסרת כל קשר לנושא. את המשפט הזה הייתי מציעה לך להגיד לאחותך.

  • 32.

    כל הכבוד. זניחת השמות העבריים כוונה ע''י התקשורת כחלק ממאבקה הפוסטציוני (ל''ת)

    הצעה שמעידה על הבנה רבה,אומץ ונחישות. יפה לחוטובלי, 30/05/11 06:09

  • 31.

    חוטובלי

    זאב..קיצוני ימיני, 30/05/11 06:04

    את 10

  • 30.

    חוטובלי היא מושתלת של הימין הקיצוני הדתי בליכוד.שתחזיר את המנדט!! (ל''ת)

    מטרתה היא מדינת הלכה.לא להתבלבל., 30/05/11 06:01

    • אני חילוני מושבע, ואני מסכים איתה 100 אחוז. הגיע הזמן שנכיר

      תגובה ל 30 ולכל האידיוטים שמקללים כאן, 30/05/11 11:03

      בעצמנו כמדינת ישראל,שהיא מדינה יהודית.לכן זה גם אבסורד שבמדינת ישראל יש שמות של מקומות בערבית.זה גם אבסורד שבכסף , ובשמות של רחובות ובשלטים ותמרורים ובמשרדים עירוניים וממשלתיים, יש את הכיתוב בערבית.אנחנו חייבים להכיר בעצמנו, אחרת אחרים גם לא יכירו בנו. ולמי שלא נאה לגור במדינת ישראל כמדינה יהודית, יכול לעזוב.

  • 29.

    בתור מצביע ליכוד - תתעסקי בדברים חשובים במקום בשטויות האלו

    כמו להוריד את מחירי הדירות, 30/05/11 05:14

    או להוריד את מחירי הדלק או המים או הסלוללר או האלכוהול (שגם עליו דפקתם מס בשביל לדפוק כסף על חשבון סטודנטים שרוצים לבלות קצת )או הארנונה ... הבנת ? כי אם לא אז יש לי עוד כמה

  • 28.

    חוטובלי והקעצעלאך יכולים להציע שכל ילד ערבי ייקרא בשם עברי

    עדי, 30/05/11 04:03

    כדי להגדיל את היצירתיות של הפשיסטים היהודים אפשר להוסיף סעיף בחוק השמות העבריים שכל ילד ערבי שנולד בירושלים או בעצם בארץ כנען ייקרא בשם יהודי

  • 27.

    גם יפה גם אופה.. (ל''ת)

    ניר, 30/05/11 03:48

  • 26.

    חוטבולי מסמנת את גבולות הטמטום האנושי.

    אריה מזרחי, 30/05/11 03:37

    תארו לעצמכם נתחיל לקרוא לקטמון, בקעה, מוסררה וטלביה ב: לוחמי החרות, יפי המרבד, וכהנה וכהנה. רק אדם חסר קשר היסטורי לעיר הזו מסוגל לנסות לשכתב את ההיסטוריה שלה. גורי לך כסילה.

    • אתה מסמל את גבולות השחצנות הליברלית המטופשת, ועוד חושב את עצמך ''חכם''.

      אייל, תל אביב-יפו, 30/05/11 06:02

      אין לך בכלל מושג איך אמורים להתנהג עם ערבים ואתה מתעקש בטיפשותך לשחק לפי הכללים שהם מכתיבים לך - לכבד את החותם שהם השאירו כאן, לכבד את החותם שהשאירה אסופת ה-''אטבאח אל יאהוד''. המדיניות של ישראל אמורה לגרום למחיקת כל זכר של ערביות מארץ ישראל - בדיוק מה שהם מתכננים לעשות לנו. גור לך, כסיל.

    • אריה ,סיים סופ סוף את בית הספר היסודי לפני שאתה כותב כאן (ל''ת)

      מורה כללי, 30/05/11 07:19

    • אתה עברת את הגבול הזה מזמן

      ?, 30/05/11 08:04

      שהוא כבר לא קו אלא נקודה בשבילך.

    • אתה סתם אהבל. (ל''ת)

      ל ''אריה מיזרחי''? הערבי המתחזה, 30/05/11 11:07

  • 25.

    כל הכבוד והלואי שזה יתגשם (ל''ת)

    M L, 30/05/11 03:27

  • 24.

    שמעון הצדיק קדם לשייח גראח!וחנניה סגן הכהנים לחייל האיובי (ל''ת)

    תלמדו הסטוריה!!, 30/05/11 03:26

  • 23.

    הצעה מעולה!!! וקבלו תיקון - היהודים היו שם הרבה קודם.. (ל''ת)

    הצעה מעוללללללה!!!, 30/05/11 03:23

  • 22.

    יוזמה נפסדת ועלובה

    לימור, 30/05/11 03:20

    של ח''כית קטנה מהליכוד. אני מציעה להמתין עד לאחרי הסדר מדיני עם הפלסטינים, אשר יכלול העברת שכונות ערביות במזרח ירושלים לשליטה פלסטינית. אז תוכל הגברת חוטובלי לכנות את שכונות מערב ירושלים כרצונה. אם אז היא מתעקשת לקרוא לטלביה ''קוממיות'', שיהיה לה לבריאות.

    • הם לא יקבלו כלום.

      ?, 30/05/11 07:28

      אולי רק את הבית שלך, אבל לא יותר מזה.

    • שלא יזכירו את ההסטוריה-ה''העם הבלסטיני'' (ל''ת)

      חס וחלילה, 30/05/11 07:45

  • 21.

    מצוין וגם נחון

    נסים, 30/05/11 03:18

    מצוין וגם נחון ולהרכיב את החוק גם למילה שטח משוחרר ולא קבוש

  • 20.

    תמונה מייד חוטבלי לסגנית שר לעינייני שיחדש! (ל''ת)

    עמנואל גולדשטיין, 30/05/11 02:59

    • בכל רחבי ישראל, השמות הערבים הם הם השיחדש

      והשמות העבריים קדומים, 30/05/11 05:27

      חפש בגוגל את מאמריה של דר. רבקה ליסק על השמות העבריים המקוריים של הישובים הערבים ברחבי הארץ.

    • למספר 20 - השיחדש מתבצע ע''י הסמול והערבים. (ל''ת)

      וינסטון ס', 30/05/11 06:44

  • 19.

    חכ הכנסת לא-טוב לי (ל''ת)

    מישהו סופר אותה?, 30/05/11 02:26

  • 18.

    גרמניה 33 זה כאן! (ל''ת)

    מדינה בזבל, 30/05/11 02:24

    • האם יש לך מאניה עם השואה שכל הזמן צריך להזכיר אותה? (ל''ת)

      אולי פסיכיאטור יעוזר לך, 30/05/11 03:45

    • מדינה בשקר-ישראל 2011 (ל''ת)

      התכוונת עולי, 30/05/11 07:48

  • 17.

    שיהיה גם חוק שיחייב לקרוא לתושבי מזרח ירושלים בשמותיהם העבריים

    ''יוסף'' במקום ''יוסוף'' למשל, 30/05/11 02:18

    ככה אולי נשכח שהם בעצם ערבים, ונמשיך להעמיד פנים שהעיר באמת מאוחדת.

  • 16.

    הצעת חוק קצת בולשביקית

    א.ג., 30/05/11 02:17

    הבולשביקים היו משנים את שלטי הדרכים ואפילו את ספרי ההיסטוריה כדי ליצור היסטוריה שמתאימה להם ולהתעלם מהיסטוריה שלא מסתדרת עם האינטרסים שלהם.

    מלחה קיימת במציאות והיא אכן ערבית במקורה. אין מה לעשות. אפשר גם להעביר חוק שמשנה את השם ''רמאללה'' ל''מעלה ציפי''. אפשר גם את השם ''קהיר'' לשנות ל''כפר חוטובלי'' ולדרוש בעלות גם שם.

    • כל עוד ישראל היא מדינה ריבונית היא יכולה לשנות מה שהיא רוצה

      ל 16, 30/05/11 11:14

      בשטח הריבונות שלה.למי שלא נאה יכול לעזוב.ולאלה שקשה להיפרד מהשמות הערביים יכולים לעבור למדינה ערבית.

    • רוצה לדבר על הרביניזם הבולשביקי? (ל''ת)

      כיכר רבין, בה''ח רבין, ביה''ס רבין, 30/05/11 14:50

  • 15.

    קטמון- גוננים? בקעה- גאולים?! (ל''ת)

    י. רושלמי, 30/05/11 02:13

  • 14.

    מציע לקרוא לחברי כנסת רק בשם עברי למשל: חוט בלוי (ל''ת)

    איך אומרים אבלה בעברית?, 30/05/11 02:12

  • 13.

    צודקת ב 100% --גם לא ''מלבס''וגם לא-''בקעה''- וגם לא ''אבו תור'' ו''סאחנה'' (ל''ת)

    גם לא ''באב אל וואד'', 30/05/11 01:56

  • 12.

    חוטובלי- משעמם לך לכי לישון על האף תפסיקי לחרחר ריב (ל''ת)

    עילי, 30/05/11 01:45

  • 11.

    אין מה לעשות, אנחנו במלחמה

    במלחמה, 30/05/11 01:45

    אנחנו במלחמה ובינתיים מפסידים...

    אני מחזק את ידי חברת-הכנסת, ומברך על הצעד החשוב. סוף סוף עבודה אמיתית, ולא התעסקות בשטויות.

    נ.ב. כל הכבוד ליושרה של כתבי ועורכי אתר מעריב, אני כבר הפסקתי לבקר בוואיינט בעקבות ההטייה המצערת לשמאל הקיצוני.

    • בynet חופש ביטוי מוגבל למי שחושב בכיוון שמאל קיצוני (ל''ת)

      גם אני הפסקתי, 30/05/11 07:55

  • 10.

    Hebrew the Holly language

    Jo, 30/05/11 01:44

    KOL HAKAVOD!!!

  • 9.

    מי המטומטם שמספח רבע מיליון ערבים לישראל? ירושלים מאוחדת אסון לישראל. (ל''ת)

    פטריוט יהודי ציוני: להיפטר לטובתנו ממזרח ירושלים., 30/05/11 01:35

    • פטריוט יהודי ? ציוני

      ישראלי, 30/05/11 06:07

      אתה הוא האויב

    • אתה טיפש

      דג, 30/05/11 14:01

      ברגע שנתן להם רבע ירושלים ואת יו''ש הם יגידו שאנחנו נאצים וינסו לעבור דירה לתל אביב ואם לא נסכים אז הם ירו עלינו טילים מהשטחים החדשים שלהם.

  • 8.

    אנחנו אוהבים את הפוליטיקאים שלנו אינפלטילים במיוחד (ל''ת)

    ירושלמי, 30/05/11 01:20

  • 7.

    כל הכבוד!!!הגיע הזמן שנפסיק להגיד מוסררה מלחה אבו טור ועוד (ל''ת)

    לאמץ ומייד!!!!, 30/05/11 01:19

  • 6.

    למה לעצור שם? בואו נקרא גם לטייבה ''טיב'' ולג'לג'וליה ''גילגל''

    מריו, 30/05/11 01:14

    הערבים הם רק תפאורה, אה ציפי?

    • לא תפאורה. הם סורים וסעודים השוהים כאן זמנית. עם הנצח שב הביתה (ל''ת)

      והערבים ישובו לארצות ערב, 30/05/11 05:31

      • הא הא אתה תשוב לגרמניה.. או לרוסיה (ל''ת)

        פלסטיני, 31/05/11 03:05

  • 5.

    מי לדעתכם חי בירושלים קודם- שמעון הצדיק או שייח ג'ארח ?-

    בושה וחרפה לתשקורת !!, 30/05/11 01:11

    אגב רוב הכפרים הערביים קרויים על שם ישובים עבריים שקדמו להם באותו מקום- מה שמוכיח בעליל למי שייכת הארץ.

    • נכון. כשהערבים כבשו את ירושלים, הם שינו את השם ל אל קודס. (ל''ת)

      הערבים שינו בשיטתיות את השמות העבריים., 30/05/11 11:20

  • 4.

    אני ממהר לשלוח ברכה לח''כ חוטובלי לפני שח''כ ברכה ישמיע ברכה כצפוי (ל''ת)

    Surfers Logic, 30/05/11 01:10

  • 3.

    אודה מאוד אם תקראו את תגובתי!!!

    זיו, 30/05/11 00:59

    בואו ננסה לדמיין שאנחנו כרגע חוזרים בזמן ופותחים עיתון בשנות השלושים עת עלתה המפלגה הנאצית לשלטון בגרמניה והייתה מתפרסמת הידיעה הבאה:

    חברת הפרלמנט הגרמני יוזמת הצעת חוק במסגרתה תחול חובה לקרוא לשכונות השונות ברובע היהודי בברלין בשמותיהן ההארים-גרמנים ולא לפי השמות המקוריים שניתנו להן על ידי תושביהן היהודים.

    מה אנחנו כמיעוט יהודי היינו אמורים לחוש עם ההצהרה הזו?

    עכשיו בואו תנסו לתאר את חברת הכנסת ציפי חוטובולי כחברה בוועדה למינוי שופטים בישראל ויתקיים בה רוב פוליטי... איך לדעתכם תיראה מערכת המשפט שלנו? האם היא תהיה סובלנית, מקדמת זכויות מיעוטים ושוחרת זכויות אדם כמו כיום?

    • אנחנו לא דרשנו זכות שקרית על גרמניה ולכן לא היינו איום עבורם

      אמיר, 30/05/11 06:26

      כאן מתנהלת מלחמה אמיתית בכל התחומים שמתחילה בשקר הגדול שהוא קיום עם פלסטיני החי פה לכעורה אלפי שנים ואם רוצים לנהל את המלחמה הזאת נכון ולא לאפשר שוב את טשטוש הקשר היהודי לארץ הזאת כמו שעשה הקיסר הרומי ששינה את שמה של ישראל לפלסתינה אז צריך לחזק את הקשר שלנו לארץ ישראל במיוחד בזמנים שהערבים מנהלים נגדנו מאבק על הארץ הזאת.

    • השמות המקוריים?

      עידו, 30/05/11 07:31

      חבוב, ההיסטוריה לא מתחילה ב 1948.
      היהודיים גרו שם מאות שנים לפני שהסרטן המוסלמי הגיע לפה, טבח בהם, והקים את השיקוץ שלו על חורבות בית המקדש.

      אני מציע לך ללמוד קצת היסטוריה, או בכלל לעוף קיבינימאט לירדן, יא אחמד.

    • השוואה מטופשת (ל''ת)

      צ'וצו', 30/05/11 13:08

    • למדתי מתגובתך שלא למדת כלום ! רצ''ב החומר שעליך ללמוד למבחן.

      Surfers Logic, 31/05/11 00:50

      1. מותר האדם מין הבהמה שהחיה בסה''כ מעבדת מזון, וחושיה מספיקים כדי להבין שבין מה
      שנכנס למה שיוצא אין דמיון.

      2. מותר האדם מין הבהמה שחפצי חיים של איכות
      המושתתים על תרבות, על תובנה שלדעת זו חובה
      ותנאי מוקדם לחשיבה ורק למי שניכן בשתיהן,
      לחופש הדעה קונה לו זכות.

      3. יהודים חיו ותרמו להתפתחות החברה האנושית ולארצות מושבם ברחבי אירופה הרבה מעבר לשיעורם באוכלוסיה הכללית והרבה לפני שלגרמניה קראו גרמניה.
      היהודים נאלצו לחיות בגיטאות במשך כאלפיים שנה בשל הגזענות של השלטונות השונים שלא הכירו בזכות של האדם היהודי להיות אזרח שווה זכויות ולמרות זאת...

      4. מעולם היהודים לא כפרו בזכות של הגרמנים או עמי אירופה האחרים להגדיר את לאומיותם כגרמנים, צרפתים וכו', מעולם היהודים לא כפרו בזכות של העם הגרמני
      לריבונות על ארצו ולא כפרו בזכותו של העם הגרמני להחליט ולקבוע שברלין או בון היא בירת גרמניה, ולמרות זאת...

      5. גרמניה הנאצית החליטה להשמיד את העם היהודי.

      6. אני כיהודי גאה להגן על השמות
      האוטנטיים של ישובי מיעוטים הנאמנים למדינה
      כמו הדרוזים והצ'רקסים.
      תעזור קודם לדאוג למי שראוי לכך.

  • 2.

    אויש, תנוחי! את ועוד שכמותך...

    זוהר, 30/05/11 00:52

    לכי תזמי הצעות חוק שיקדמו את הבריאות, החינוך, ניצולי שואה, קשישים עריריים, גלעד שליט, מחירי הדיור,מחירי הדלק, הרכבת בתל אביב, הרכבת בכלל,ממסד הרבנות,סרבני הגט, שכר הוגן לנשים בכל המגזרים,טיפול פסיכיאטרי לכמה מחברייך....ואחר כךךךך, אם יישאר לך זמן תטפלי גם בזה.הבנת? לא הבנת? בבחירות הבאות תביני,ואולי ניפטר מעונשך ומעוד שכמותך, דוגמת ח''כ אנסטסיה -אני יפה, יש לי מלא ילדים עוד לא עשיתי כלום חוץ מלהצטלם ל''לאשה'' מיכאלי, וח''כ אורלי -אני יותר יפה, אבא שלי... אבא שלי.. עוד לא עשיתי שום דבר חוץ מלהצטלם ללאשה'' לוי.
    תפנו ליחימוביץ היא כבר תסביר לכן...ירושלים אמרנו היה הנושא כאן?

    • יש לי הרגשה , שוודקא אתה תבין בבחירות הבאות...

      נתנאל, 30/05/11 16:00

      רוב העם לא מטומטם, רוב העם יודע מה חשוב ומה אפקטיבי.
      אכן, כל הדברים שדברת עליהם חשובים, הבעיה היא שהשמאל הקיצוני במשך שנים דרדר את המדינה למצב כזה שלא טיפלו בדברים החשובים ובמקום זה עשו את אוסלו המטופש.
      היום צריך לתקן את הטעיות של אוסלו.

      • היי נתנאל יש כמה דברים שאתה שכחת

        שפוי במדינה, 30/05/11 22:38

        1) מאז המהפך של הליכוד, רוב הממשלות היו ברשות הימין שרק דירדר את מצב המדינה
        2) בזמן ממשלתו של יצחק רבין, רבין עצמו ניסה לקדם לא רק את הסכמי אוסלו אלא גם את מערכת הבריאות והחינוך, בעצם אם ניסכל נגלה שמורשתו הייתה גם העדפה של מערכת החינוך ושל הבריאות אפילו על פני מערכת הביטחון. אבל ויש פה אבל גדול, הוא היה צריך לשמור כמו איזו גננת שש''ס לא יעשו לו בעיות כי כל הצעה שהגישה שרת החינוך לטובת המכערת החרדים יצאו נגדה, אפילו בלי שום סיבה.
        3) עכשיו בנוגע לאהוד ברק, מבחינת הרוב הוא ימני, הוא אחרי לכך שישראל נסוג מקבר יוסף ולא אחריותו של אף אחד אחר. בתכלס לפי אסכמי אוסלו הקבר היה צריך להיות בחזקת ישראל
        4) תלך לאיזה מורה לנימוסים והליכות וכמובן לשיעורי היסטוריה, רואים שאינך בקי בהיסטורית הישראל ושלא חינוך אותך כראי.

  • 1.

    גזענות

    אייל, 30/05/11 00:48

    רק הצעות חוק מטומטמות כאלו יובילו לחלוקת העיר הרבה יותר מהר...