• 62.

    ואם היא היתה עשירה מופלגת? איך הייתם מתייחסים לידיעה הזו? חומר למחשבה. (ל''ת)

    תוהה, 07/07/11 13:36

  • 61.

    מה יש לה?

    נתי, 04/07/11 23:34

    חמדנית ותו לא.

  • 60.

    בעיה אופיינית למדינת ישראל.מה שקשור לכסף -אין פשרות

    חובב ציון, 03/05/11 11:13

    מין קשיחות חולנית מאד נפוצה במוסדות
    ורשויות המדינה. ואפילו תביעות כספיות קטנות של אזרחים נדחות על הסף ומגיעות לבתי משפט.זה מאד ייחודי למדינת היהודים.מקווה שזו לא תכונה אופיינית ליהודים כפי שטוענים הגויים

  • 59.

    מעניין אם היא הייתה מחוננת (ל''ת)

    כ, 02/05/11 13:47

  • 58.

    חוצפה שאין כדוגמתה מצד האוניברסיטה, אני מתבייש שאני עובד כאן! (ל''ת)

    עמר - עובד באוניברסיטה העיברית, 02/05/11 11:30

  • 57.

    אין כאן צלם של אנוש

    ש., 01/05/11 21:34

    חבל שזה היחס של האוניברסיטה שלא מראה שום צלם של אנוש - ודוקא בימי זכרון אילו...
    ידע או השכלה לא יכולים לפצות על אטימות לב

  • 56.

    אוולין לא השכילה להבין שמדינת ישראל היא מדינת כנופיות אליטות שרבות (ל''ת)

    ביניהן על כסף וטרחטוריה-האוני' העברית היא אחת כזו!, 01/05/11 08:06

    • מדינת ישראל היא הדבר הנפלא ביותר בעולם (ל''ת)

      על אפך ועל חמתך, 01/05/11 11:36

  • 55.

    השאלה:למה איינשטיין לא הוריש לה?התשובה אצל מגיב 44 (ל''ת)

    ד.ט., 01/05/11 08:03

  • 54.

    נא לקרוא מגיב 44 (ל''ת)

    ד.ט., 01/05/11 08:00

    • 44 מצץ סיפור מן האצבע...,הכל קאלאם פאאד'י....! (ל''ת)

      ירון בוקר { בוקובז'ה }, 01/05/11 08:37

      • ירון בוקר, תקרא קצת עיתונות באנגלית

        גלעד, 01/05/11 09:12

        בכמה מהדיווחים רשום במפורש שהיא הבת המאומצת של בנו הביולוגי (שניתק ממילא את הקשר עם אביו בעודו צעיר מאוד).

  • 53.

    מתאים לתאוות הבצע של מנהלי החינוך, העיקר שיטוסו במחלקה ראשונה (ל''ת)

    יוסי, 01/05/11 06:58

  • 52.

    אם היא היתה רואה מה עושים לניצולי השואה, בחיים שלה היא לא היתה מדברת (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/05/11 06:47

  • 51.

    מה חשבה ? לנצח ישראלי רודף בצע ? אין לה סיכוי . (ל''ת)

    רוני 45004, 01/05/11 06:34

  • 50.

    ביום השואה, הרשעות של חכמי המדע במדינה שווה לזו של הגרמנים (ל''ת)

    דינה, 01/05/11 06:12

  • 49.

    תגובה ל-46

    שלמה השובב ,,, 01/05/11 05:27

    אתה לא יודע עד כמה אתה צודק !!!!

    • כדאי לקרוא תגובה 44 (ל''ת)

      ד, 01/05/11 07:14

  • 48.

    שתורמים לאונ' יחשבו פעמיים (ל''ת)

    לוג, 01/05/11 04:09

  • 47.

    האוניברסיטה העברית התגלתה בקטנינותה (ל''ת)

    בוגר ומסיים העברית, 01/05/11 03:56

  • 46.

    בושה וחרפה!

    לא איינשטיין, 01/05/11 03:16

    ככה מצדיקים את הסטיגמה שיש לאנטישמים לגבי היהודים תאבי הבצע. אם האוניברסיטה העברית נוהגת בצורה כזו אז אולי האנטישמים צודקים אחרי ככלות הכל.

    • תגובה ל: 46

      david3133, 01/05/11 07:57

      צודק ב: 1,000,000%
      לאוניבסיטה : לא חכם לחשוב שצריך להיות צודק ולא תמיד צריך בימ''ש.
      כמות הכסף שבוזבז בבימ''ש על הצדקנות יכל היה ב: 25% לשפר את שארית חייה ועוד הייתם יוצאים גדולים.
      יוצא מיכך שכל אנטישמי הוא ''חסיד אומות העולם''

  • 45.

    מי מנע ממנה להקים חברה ולהתפרנס מהשם של סבא אלברט? (ל''ת)

    מה היא רוצה מחברה שהקימו אחרים, 01/05/11 03:08

  • 44.

    היא בכלל לא הנכדה שלו...........

    גלעד, 01/05/11 02:19

    היא הבת המאומצת של הבן הביולוגי של איינשטיין. כלומר, היא לא נכדה ביולוגית של איינשטיין. בנו של איינשטיין, שנולד לו מנישואיו לגויה (ולכן בניגוד לאיינשטיין ז''ל הינו גוי), קיבל את כל רכושו הכספי של אביו כאשר איינשטיין העביר את כל כספו לאמו של הנ''ל. מעבר לכך בנו הגוי של איינשטיין ניתק איתו את הקשר לחלוטין בעוד איינשטיין בחייו ובמשך עשרות שנים עד למותו של איינשטיין ז''ל. לכן, איינשטיין הוריש את כל הקניין הרוחני שלו לאוניברסיטה שהיה ממקימיה ובה תמך בכל חייו.

    איינשטיין ציין בכתביו המאוחרים, בהרחבה, את הקשר שלו לעם היהודי שאותו תיאר כקשר האנושי החזק ביותר שהוא חש אי פעם. הוא הבהיר שאמנם הוא היה מתבולל אך הבין שזאת טעות וכן הלאה. בנו לא היה ממשיך של דרכו וכאמור, ניתק מרצונו את הקשר עם אביו.

    לכן, אין שום זכויות ל''נכדה'' שהיא סה''כ הילדה המאומצת של בנו הביולוגי.

    • במידה ואכן הפרטים שפרסמת נכונים - תודה! חשוב לאזן את המידע! (ל''ת)

      ניסים, חיפה, 01/05/11 05:27

    • החרדים ואיינשטיין

      יואב, 01/05/11 07:50

      דתיים רוצים לנכס לעצמם את הגאון היהודי, וכדי שיתאים לתפיסה שלהם ליהדות מנסים להציג אותו כאילו היה חרדי בעצמו.

      האמת היא שאיינשטיין היה חילוני מאין כמוהו, וזה לא משהו שהוא התחרט עליו. הבקשה האחרונה שלו הייתה שישרפו את גופתו, בניגוד מוחלט למסורת היהודית.

      • יואב, הטיפשים ואיינשטיין

        גלעד, 01/05/11 09:10

        לא הבנתי איך הגעת להגיב על החרדים ואיינשטיין מתוך התגובה שלי שכלל לא הייתה קשורה לנושא. בכל אופן, האוניברסיטה העברית הוציאה קובץ ארוך שבו איינשטיין מדבר על הקשר שלו ליהדות וליהודים, משם עולה שהוא היה יהודי חם מאוד שחש קרוב לכל יהודי-כולל חרדים אגב, והדבר מגיע לידי ביטוי בסיפורים.

        הוא גדל בבית חילוני לחלוטין, הוריו, בניגוד לסביו, היו חילונים גמורים ואוניברסליסטים. מגיל 12 ועד גיל 14 הוא היה יהודי דתי על דת עצמו, אפילו הדוק שבהדוקים (חיבר שירי שבח לקב''ה על פי עדות אחותו מאיה) ובסוף חדל מכך אם כי העיד שלמרות שהתרחק מהדת עצמה נותרה בו רוח דתית.


        למרות שהיה חילוני גמור באורחות חייו, הוא היה גם יהודי גמור. וזאת בניגוד לך, אנטישמי ממוצא יהודי.

        • גיל 12 עד 14?

          יואב, 01/05/11 12:25

          הניסיון להציג את איינשטיין כיהודי אורתודוקסי הוא פאתטי. אתם עושים מעצמכם צחוק.

          האלוהים שאיינשטיין האמין בו ודיבר עליו הוא האלוהים של שפינוזה, לא של לובשי השחורים שהיום מנסים לכבס את זכרו של איינשטיין ומורשתו הנאורה.

          במכתביו האישיים שהיום כבר פורסמו לציבור ניתן לראות שהוא היה רחוק מהתדמית שהמחזירים בתשובה החרדיים מנסים לצייר לו.

      • יואב, לאיינשטיין היה כבוד עצמי

        ראובן, 01/05/11 09:14

        הוא כתב במפורש כי בהקשר להתבוללות יהודים מיהרו לוותר על הייחודיות שלהם וכי להבנתו ההתבוללות פגעה קשות בעם היהודי. הוא כתב את זה כחילוני, זה נכון. חילוני, אבל יהודי בתודעתו.

        אתה סתם אפס אכול בשנאה וטמטום.

      • אינשטיין טען שהוא אוהב מאוד את הגישה של שפינוזה ו-...

        מראה מראה שעל הקיר, 01/05/11 11:32

        שפינוזה האמין בכל ליבו באלהים. אמנם באופן שהיה לצנינים בעיני הממסד היהודי, אבל בהחלט האמין.

    • אז מה אם היא מאומצת?

      א., 01/05/11 08:17

      היא הבת של בנו של איינשטיין ולכן היה מגיע לה לפחות שיתמכו בה מתוך הכספים הרבים שהם מקבלים על שמו של אינשטיין. קצת חמלה ואנושיות לא היו מזיקים כאן.

    • למאומץ זכויות זהות ללא מאומץ (ל''ת)

      שנת 2011, 01/05/11 12:36

  • 43.

    בושה. לא מתאים לאוניברסיטה מדהימה כזו לנהוג כך. גם

    יאיר, 01/05/11 02:08

    אם לא מגיע לה על פי חוק, היה צריך לתמוך בה. מעשים כאלה מעודדים אנטישמיות, ובצדק רב לצערי הרב.

    • shame on you jerusalem univ. (ל''ת)

      dartagnan, 01/05/11 08:55

  • 42.

    ירושה

    איטליה, 01/05/11 01:52

    למה איינשטין הוריש את כל רכושו לאוניברסיטה? מה, הוא לא ידע שיש לו נכדה? ואולי הוא פשוט לא רצה להשאיר לה דבר מסיבה שלא ידועה לנו אבל אולי הנכדה דוקא כן ידעה?

    • ירושה רוחנית, לא נכסים ממש

      ישי, 06/06/11 20:31

      את נכסיו החומריים הוריש למשפחתו.
      אני לא חושב שבשנות החמישים מישהו דמיין שחברה שמשווקת דיסקים וצעצועים לגיל הרך תשלם לאוניברסיטה העברית תמלוגים. זה נשמע קצת מגוחך גם היום. אבל אי אפשר להתווכח עם הצוואה של סבא אלברט אותו לא הכירה כלל ואפילו אביה היה מנוכר לו. לכל המגיבים המתווכחים על אישיותו של איינשטיין: מה עניין יהדות, דת, ציונות או אימוץ לזכויות ירושה בכלל? אף אחד לא קרא תיגר על הצוואה עד שהמשפחה הרחוקה חשבה שבית משפט יכולה לסחוט ממנה כמה דולרים בניגוד לרצונו המפורש של המנוח.

  • 41.

    כמה היה עולה לעזור לה ההפסד שלכם בגדול כליפורניה מחכה לכם (ל''ת)

    מי בהנהלה שם צריך לדעת להשקיע ןלא לשקוע, 01/05/11 01:44

  • 40.

    מי יתרום היום לאוניברסיטה בכליפורניה ערבי הגאלה יהיו ריקים (ל''ת)

    חוץ מצמאי יחוס מדוף ועוד עלובי חיים אני לא אהיה שם, 01/05/11 01:39

  • 39.

    אלברט איינשטין היה מועמד להיות נשיא מדינתו הראשון...

    גיל, ת''א, 01/05/11 01:36

    אבל התנאי היה,בצדק, שלא יהיו דתיים בממשלה
    וויתרנו על איינשטין עבור חבורת גוזלים ופדלאות דתיים בממשלה.
    מצד שני, אינשטיין היה מתהפך בקברו אם היה מוצא עצמו באותו מעמד של האנס משה קצב :)

  • 38.

    במקרה הזה האוניברסיטה העברית סיפקה סיבות של ממש לפרץ האינטישמי

    יעקב, 01/05/11 01:32

    חמדנות מרושעת של שמאלנים אליטיסטים אטומים וחסרי לב ללא טיפת חמלה לאישה הזו.
    הם יכלו לתת לה משהו כבר לפני שנים, אבל בחרו לשחוק את חייה.

    האוניברסיטה העברית הרוויחה ב''יושר'' את רוע הלב הזה והוציאה את האנטישמים מחוריהם, הפעם מסיבות מוצדקות.

  • 37.

    באוניברסיטה העברית מגדלים תת-אדם להיות פרופסורים שמעתי

    פרופסורים אבל תת אדם, 01/05/11 01:32

    שאפילו קופים קיבלו שם תואר אולי מהכתבה אפשר להבין מאין השמועות האלו צצות

  • 36.

    ב-nrg ''שכחו'' לציין שהנכדה שלו הייתה מאומצת

    מהזהמשנה, 01/05/11 01:22

    היא אומצה ע''י בנו של אינשטיין.

  • 35.

    האוניברסיטה צודקת

    אסף, 01/05/11 01:09

    עם כל הכבוד לקשר הביולוגי שלה לאינשטיין, זה היה רצונו.
    איינשטיין הוריש לה הרבה יותר ממה שהוא הוריש לאוניברסיטה וזה גנים של גאון. היא יכלה ללכת, ללמוד ולהצליח עם הגנים האלה ולעשות הרבה מאוד כסף במקום לשנורר על התרומה החשובה של סבה למחקר ופיתוח (מאחר רווחי התמלוגים משמשים למו''פ).

    בקיצור, קל להגיד גועל נפש, אבל האוניברסיטה צודקת 100%.

    • אין לה קשר ביולוגי

      ביבוק, 01/05/11 09:12

      היא ילדה מאמצת של הבן הביולוגי.

      • SO? (ל''ת)

        אז מה אם אומצה?, 01/05/11 12:37

  • 34.

    אוניברסיטה עלובה . (ל''ת)

    יוגי, 01/05/11 01:01

  • 33.

    הופתעתי לקרוא עד היכן התדרדרה האונ' העברית (לוקחי ההחלטות) (ל''ת)

    החושב א., 01/05/11 00:46

  • 32.

    תגובה ל-18

    יואב, 01/05/11 00:43

    בתקווה שאתה יודע לקרוא טוב יותר מאשר לכתוב - ומה יהיה עם התאוריה שלך אם יגלו ש''זה שקיבל את ההחלטה'' הוא מזרחי? מה תגיד אז?
    או שמראש אתה מניח שמקבלי ההחלטות באוניברסיטה ובמדינה בכלל, הם פולנים?(כמובן לא נכון, אבל מאפיין חשיבה של אנשים עם ערך עצמי נמוך שרגילים להתבכיין).
    מחר ערב יום השואה. לך לבית הכנסת שלך והתפלל לקב''ה אולי יסלח לך.

  • 31.

    בוגר של האוניברסיטה.....

    עידו, 01/05/11 00:36

    ידוע לכל שהאוניברסיטה העברית היא מוסד אלטיסטי.כנראה שהם פחדו לא מתביעתה כמו מיצירת תקדים כלשהו.הדבר המדהים הוא שהאוניברסיטה מקבלת מיליוני דולרים מדי שנה לא רק משימוש עולמי בשמו של איינשטיין אלא גם מתורמים רבים ועדיין מנהליה טוענים שהאוניברסיטה במצב כלכלי לא טוב....באמת בושה וחרפה!!!!!

    • גנבה של חכמים. יודעים בדיוק איך לשחק אותה מסכנים (ל''ת)

      פיני, 01/05/11 03:54

  • 30.

    בושה וחרפה לאוניברסיטה העברית!!! (ל''ת)

    גבריאל סאיג, 01/05/11 00:22

  • 29.

    אני מסכים עם נחדתו (ז''ל)

    ארתור, 01/05/11 00:22

    אמנם מה שאומרים פה לגבי קרבת משפחה, ''האם מגיע לה לקבל את הכסף בעוקפין לדור הנוכחי שלה...''

    אז לדעתי כן (מבחינה חוקית אולי לא - אין פה הכראה של דין)
    אבל אני תוען שעל כל גרוש שהאוניברסיטה העברית הרוויחה בשימוש של שם אביה לדעתי מגיע לה להרוויח מזה משהו, ולפחות שיסבסדו אותה מינימלית
    זה היה יכול להיות הרבה יותר מכובד והרבה יותר נקי, מלהרוויח ככה כסף על חוכמה של מישהו אחר (אינשטיין) ולהכניס אותו ישר לכיס.

  • 28.

    ל-18. האם אתה במקרה מזרחי גזען ונמוך מצח? (ל''ת)

    בני, 01/05/11 00:19

  • 27.

    אני מסכים עם נחדתו (ז''ל) (ל''ת)

    ארתור, 01/05/11 00:18

  • 26.

    התנהגות מחפירה ונזק תדמיתי עצום (ל''ת)

    שלומית, 01/05/11 00:17

  • 25.

    עכשיו האוניברסיטה תשלם פי 10 ליחצן שישפר את תדמיתה (ל''ת)

    ותפסיד תרומות, 01/05/11 00:16

  • 24.

    האוניברסיטה העברית ונכדתו של איינשטיין

    ירחמיאל, 01/05/11 00:08

    נכדתו של איינשטיין מתה בעוני בזמן שהפרופסורים (הלא-ראויים ברובם) של האוניברסיטה חוגגים על הירושה של סבא שלה עם משכורות-עתק, תנאים נלווים שאין שני להם, שנות שבתון עם משכורת כפולה, הרצאות בתשלום במכללות ועבודות ייעוץ בחברות בזמן ימי העבודה המשולמים ע''י האוניברסיטה, ועוד.

    והבושה הכי גדולה? אנחנו (הציבור) ממשיכים לממן את השחיתות הזו דרך התקציבים שהאוצר מעביר לאוניברסיטה.

    • כל כך הרבה שטויות בתגובה אחת! תזחל בחזרה מתחת לאבן!

      NY, 01/05/11 04:09

      איזה פרופסורים אתה מכיר (רובם) שלא ראויים? מי חוגג עם הירושה של איינשטיין? ירושה למי? האוניברסיטה ירשה את כתביו ולא נכדתו.
      אילו משכורות כפולות? איזה משכורות עתק? אתה יודע כמה קשה להשיג תקציבי מחקר? כמה הציבור באמת מממן את תקציב האוניברסיטה?

      ירחמיאל, באמת רק האל יכול לרחם עליך!

  • 23.

    תל אביב

    יואב, 01/05/11 00:06

    כל המגיבים פה ממש נסחפו, אינשטיין הוריש את צוואתו לאוניברסיטה העברית אז למה נכדתו באה וטוענת שמגיעה לה כסף בגלל שסבא שלה היה מדען דגול ? מי היא בכלל ? אם האוניברסיטה העברית הייתה משלמת לה אז היו מגיעים עוד נכדים, ובני דודים ונינים, ובני נינים ובקשים כסף מהאוניברסיטה. כסף שמשמש למחקר!

  • 22.

    האוניברסיטה עושקת דיירים בבנין שקיבלה בתרומה

    גזלנים מרושעים, 01/05/11 00:02

    מכירה בניין בתל אביב שבעליו הוריש אותו לאוניברסיטה העברית, והאוניברסיטה מתעמרת בדיירי הבניין שחיים בו בדמי מפתח ועושה הכול כדי לגרשם משם. אל תורישו לאוניברסיטה הזו שום רכוש.

  • 21.

    יחס מגעיל ודוחה . (ל''ת)

    עידן, 01/05/11 00:00

  • 20.

    בושה וחרפה לאוניברסיטה, יכולתם לממן לה בית אבות וטיפול רפואי (ל''ת)

    התנהגות מחפירה, 30/04/11 23:56

  • 19.

    ראיתי את הכתבה בעיתונים באר״הב והתגובות מחרידות באנגלית

    רון, 30/04/11 23:53

    פשוט שנאה ליהודים. האוניברסיטה העברית אם כל השכל שהיא מגדלת יכלה לתת לה2000 $ בחודש ולסגור ענין. אבל היהודי העדיף את הבושה כאילו אנחנו רעבים. צריך לפטר את מי שהחליט לא לעזור. אנחנו מביאים את האנטישמיות על עצמנו. היום אני מתבייש ליהיות חלק מהיהודים

    • ועל זה שהמדינה לא מימנה את עלות המשפט של הרופא או שהשמאל שמקים (ל''ת)

      מדינה פלסטינית בת''א., 01/05/11 00:35

    • צודק. בושה וחרפה,וכך נוהגים גם עם נכדתו הענייה של קפקא (ל''ת)

      דינה, 01/05/11 01:53

      • נכדתה של אחותו של קפקא. לקפקא לא היו ילדים (ל''ת)

        רחל, 02/05/11 00:45

    • רון, לך לעזאזל.

      לא מתבייש, 01/05/11 02:08

      חבוב. אין אוניברסיטה אחת בעולם שהייתה נותנת לה תגמולים. אולי אתה חי בעולם אחר, אבל בעולם הזה כל יום מגיעים לבתי המשפט מקרי ירושה מהסוג הזה. איינשטיין העביר את כל כספי פרס הנובל, וכספים אחרים, לגרושתו הלא יהודיה מילבה. בזה זה נגמר. את השאר הוא הוריש לעם היהודי. יש אינספור אמנים ומדענים מפורסמים שהורישו את הקניין הרוחני שלהם למוסדות שהאמינו בהם.

      והעובדה שבחרת להאשים את העם היהודי מלמדת מי אתה...

      • תעשה שיעורי בית ותלמד טיפה על קרן שיש בכל אונברסיטה באר״הב

        רון, 01/05/11 03:52

        למשפחות שההורים שלהם תרמו את כל רכושם למדע. יש המון עזרה לאותם משפחות

        • רון וצחי, שניכם אווילים

          ירון בוקילמן, 01/05/11 09:19

          יהודים שונאי עמם. א כל, אין דומה בין משפחות שתרמו את כל רכושן למדע לבין מי שתרם את קניינו הרוחני לאוניברסיטה. ב כל, לא פעם המשפחות מתנות בכתב הירושה, שנכתב בידיעת האוניברסיטה בעוד המורישים בחיים, תמיכה בצאצאים לאחר הסתלקותם. ג כל, המהלך הזה של הקמת קרנות נועד למנוע סיבוכים משפטיים. ד כל, במקרה של הורשת קניין רוחני בלבד אין שום תמיכה במשפחות. צא ובדוק לפני שאתה מבלבל במוח.

      • רון צודק במאה אחוז. (ל''ת)

        צחי, 01/05/11 03:53

    • אז תהייה חלק מהגויים. הם צדיקים גדולים מאוד מאוד כמו שנוחכנו לדת

      רונית, 01/05/11 02:29

      במהלך ההיסטוריה.

  • 18.

    רוע לב (מאפיין יוצאי פולין או צעצעיהם)

    מצפוניסט, 30/04/11 23:50

    איך אפשר להיות כה אטום?!

    חייבים למצות את הדין המוסרי עם זה מהאוניברסיטה שקיבל את ההחלטה לא לסייע .

    • אולי התכוונת לגזען ולא ''מצפוניסט'' (ל''ת)

      חלי, 01/05/11 00:13

    • אנאלפביתיות (מאפיין ערסים או צאצאיהם) (ל''ת)

      מה זה משנה, 01/05/11 00:33

    • לך תמצא עבודה ותפסיק להיות מקופח! (ל''ת)

      בגללך יש אפליה מתקנת, 01/05/11 04:00

    • אתה סובל מגזענות ורגשי נחיתות חריפים. (ל''ת)

      הרופא, 01/05/11 04:12

    • אם היית יודע משהו על החיים שלו

      Q, 01/05/11 08:19

      היית יודע שהוא הגיע מגרמניה

  • 17.

    גועל נפש של בעלי תואר אקדמאי. איפה החמלה היהודית

    אוריאל, 30/04/11 23:45

    מה היא צריכה $3000 לחודש. לא פלא שהשנאה ליהודים רק גדלה. אנחנו הגורם מספר אחד לאנטישמיות,

  • 16.

    לאיזה משפחה שייכת האוניברסיטה !!!!

    שלמה השובב ,,, 30/04/11 23:44

    בא לארץ יהודי בשם גאידמק עשה את כספו מחוץ
    לישראל,
    כאן דאגו לשתות את דמו ואכלו אותו מכל כיון.
    זה לא הספיק. לאט לאט הפכו אותו לעבריין,
    עם קשה עורף,''ארץ אוכלת יושביה''
    נשמת המנוחה תהיה בגן עדן,

    • היא שייכת למשפחת השמאל האליטיסטי.ואחר כך לא מבינים למה שונאים אותם (ל''ת)

      momo, 08/06/11 11:02

  • 15.

    אני בן-דוד של הנין של הנכד של הרצל - לא מגיע לי בית אבות חינם? (ל''ת)

    ייחוס קובע!, 30/04/11 23:33

    • You actually sound like one of his relatives

      Monty, 01/05/11 00:03

      You actually sound like one of Hertzels relatives.

      Now check about the mental issues that most of his family members head due to a genetic disease and go seek help.

      This woman was his granddaughter and she had full rights on her claims.

  • 14.

    אם אלברט היה יודע, נראה לכם שהיא תורם להם גרגר ממפעל חיו?

    יוסי, 30/04/11 23:26

    ברור שזה מעשה נבלה, חוסר חמלה משווע ודבקות בתאוות כסף בזויה מגוף אקדמאי שאמור להציג ערכים נאורים ושונים.
    מאחל בכל ליבי, שהתורמים לגוף הזה קראו כתבה זו, ויחשבו פעמיים ושלוש לפני שיתנו לאונברסיטה בזויה זו שקל.

    • בטח היה תורם, הוא היה אותו סוג אנשים (ל''ת)

      ע, 01/05/11 00:19

  • 13.

    אכן גועל נפש! (ל''ת)

    מצקצקת, 30/04/11 23:20

  • 12.

    מביש ועצוב שהאוניברסיטה העברית נהגה בה בצורה כזאת (ל''ת)

    שמוליק, 30/04/11 23:00

  • 11.

    קמצנות מגעילה של האוניברסיטה (ל''ת)

    שי המקורי, 30/04/11 22:59

  • 10.

    למה אני לא מתפלא על האוני' העיברית?? (ל''ת)

    מה קרה לא יכלו להיות נדיבים?, 30/04/11 22:48

  • 9.

    העיקר שהפרופסור המגעיל מקדימה מושך שם משכורת של מאה אלף בחודש.

    קדימה לכלא. מפלגת הפושעים, 30/04/11 22:47

    תתבייש לך פרופסור בן ששון.

  • 8.

    מה שלא יהיה, בקשתה לקבל קצת מהכסף היא ריאלית. היא סוג של יורשת חוקית. (ל''ת)

    עמוס, 30/04/11 22:46

    • היא דווקא לא

      גלעד, 01/05/11 02:23

      משתי סיבות:

      1. היא לא נכדה ביולוגית.

      2. הבן הביולוגי של איינשטיין, שאימץ אותה, ניתק מרצונו את הקשר עם איינשטיין בעודו בחיים למשך עשרות שנים עד לפטירתו של איינשטיין.

  • 7.

    מבייש שהאוניברסיטה לא מצאה לנכון לתמוך בנכדה. (ל''ת)

    ד''ר, ולא לחרטא!, 30/04/11 22:38

  • 6.

    יכלו להפנות לה מאה אלף דולר לשנה שתחיה נורמלי....נבלות (ל''ת)

    צחי, 30/04/11 22:37

  • 5.

    למה, זה שהיא נכדה של איינטשיין נותן לה איזה זכות יתר?

    כך מציגים את זה כאן, 30/04/11 22:34

    כך נכתב:
    משאלתה האחרונה, ''להגיע לבית אבות נורמלי ולסיים את החיים שלי בכבוד'', לא התממשה, והיא נפטרה ענייה בביתה שבקליפורניה

    למה מה? האנושות חייבת לה משהו? יש לה זכות יותר מאשר לעני אחר? למה, כי איינטשיין היה סבא שלה? עד כמה דורות האנושות חייבת לצאצאיו?

    • בור

      פיזיקאי, 01/05/11 01:29

      לך ללמוד קצת על התגליות של איינשטיין ועל כל הטכנולוגיה שמושטטת עליהן ותבין כמה האנושות חייבת לו

      • היא לא הייתה מצאצאיו, לא ביולוגית ובטח לא רוחנית

        גלעד, 01/05/11 09:23

        היא הבת המאומצת של הבן הביולוגי. אותו בן ביולוגי ניתק קשר עם איינשטיין למשך קרוב ל40 שנים ולא חידש את הקשר עד למותו של איינשטיין. אותו בן ביולוגי גם התרחק בכוונה מזרקורי התקשורת שרצו לראיין את בנו של איינשטיין ולא ראה קשר עם אביו גם לאחר מותו.

  • 4.

    עכשיו מבינים מדוע שונאים יהודים בכל העולם

    מג'די אבו סייפן, 30/04/11 22:31

    לא יכלו לתת לסיים את חייה בכבוד? כמב כבר עולה לסדר אותה בבית אבות נורמאלי? 12,000 ש''ח בחודש? כסף קטן למוסד עשיר כמו האוניברסיטה העברית...

    • נכון, כואב הלב, ופגיעה בתדמית ישראל בעולם (ל''ת)

      מכעיס ומקומם, 01/05/11 00:03

    • ועליכם פשוט מתים

      איינשטיין, 01/05/11 00:04

      כי הרבה יותר טוב לטבוח בבני עמך, לשלוח את ילדיך להתפוצץ במקומות ציבוריים, להרוג את אחותך/בתך כי העזה לפגוע ב''כבוד המשפחה'', להתרסק עם מטוסים בבניינים... להמשיך?

  • 3.

    אוניברסיטה חזירית !

    T, 30/04/11 22:29

    לא יכלו לתת לה מחיה בכבוד!
    שיתבישו להם דשנים מגעלים חסרי מצפון וכבוד!

  • 2.

    חוצפנית !!!!!

    ארז, 30/04/11 22:12

    במקום להריח כסף,,,תריחי אדמה !!!

    • Mefager - go back to your office in TAU (ל''ת)

      Monty, 01/05/11 00:04

  • 1.

    בושה. אבל האוניברסיטה העברית ידועה בגועל שלה (ל''ת)

    gl, 30/04/11 22:03