• 129.

    למה שייח' ג'ראח הם באמת שמאל קיצוני ובעייתי

    סמולן, 26/07/11 08:50

    אני שמאלני, תומך בהקמת מדינה פלסטינית ובפתרון הכולל פינוי של חלק מההתנחלויות ביהודה ושומרון על בסיס דיאלוג.
    מה פסול לדעתי בתנועת שייח ג'ראח-
    לדעתי לעם היהודי זכות למדינה יהודית. התמיכה של הארגון בזכות השיבה ובפירוק ארגונים יהודיים כמו קק''ל והסוכנות היהודית תביא לפגיעה אנושה בזכויות העם היהודי לבית לאומי.
    למה התנועה לגיטימית-כי בהתנהלות הארגונים האמורים יש טעם לפגם וממשלות ישראל מעדיפות להמנע מדיון ציבורי אמיתי בארגונים האלו, על אף חשיבותם למפעל הציוני, ויש לאנשים המרגישים פגועים מכך זכות למחות מחאה בלתי אלימה (ברצוני לציין שהחרם עצמו טיפשי, מהווה ענידה קולקטיבית, ומנוגד למטרה המוצהרת של הארגון לדיאלוג).

  • 128.

    רני ממליץ להחרים את ירושלים כולה עד שלא יתנו לפלשתינאים את חציה (ל''ת)

    מדריך טיולים, 22/07/11 07:15

  • 127.

    השמאלמים לא אנטישמיים

    שלום עכשיו, 22/07/11 03:23

    רק השמאל עודד את אימותיהם התל אביביות לארח את הערבים גם בזרועות פתוחות ,,,

  • 126.

    שניים וחצי אחוז אתם

    יחי, 14/07/11 14:20

    אנו המהווים את הרוב המוחלט של אזרחי ישראל מצווים לצאת בקריאה גורפת להחרים את כל השמאל המעוות הזה למשל עתונאים עורכי דין בעלי מפעלים וכו לפרסם אותם כדי שייגוועו

  • 125.

    השמאל הקיצוני יורה לעצמו בראש (ל''ת)

    חזירות ללא גבול, 01/05/11 00:41

    • לעצמו? הוא יורה לכולם בראש! (ל''ת)

      ששון, 14/07/11 12:28

  • 124.

    לשלוח את הסולידריים לחיות עם מושא הזדהותם

    חני, 30/04/11 10:04

    בושה וחרפה... השמאל הוא הבעיה האמיתית במדינה שלנו!

  • 123.

    יש לפעול משפטיט

    ירון, 29/04/11 14:04

    עמותת אלעד צריכה להגיש תביעת דיבה נגד ''סולידריות , ותביעת נזיקין על עובדן הכנסה .
    זו הדרך היחידה שניתן לפגוע בארגוני השמאל.

  • 122.

    לטפל בהם כמו שה'פלשתינאים' מטפלים במשת''פים שלהם (ל''ת)

    ניפגש בשכונת שייח ג'ראח, 29/04/11 12:02

  • 121.

    תפרסמו בבקשה רשימה של ה'פעילים' כדי שכל אחד יוכל להודות להם (ל''ת)

    במקום מגוריו, 29/04/11 12:00

  • 120.

    הפשיסטים מהשמאל רוצים להרוס את המדינה

    יעקב הלל, 29/04/11 10:55

    ישראל התכופפה אחורה בנתינת שטח ובנסיגות. אבל בכל פעם הערבים פירשו את זה כחולשה ומכל מקום שלחו טילים,רצחו חיילים ואזרחים בלי אבחנה לא ריחמו על תינוקות. המדינה לא תוכל להתקיים עם שותפים כאבו מאזן ואיסמעיל הניה. אין לנו ברירה אלא לקחת חזרה את עזה, ולדאוג שהשטח בין הירדן לים התיכון יהיו גבולות הבטחון של המדינה. מי ששמאלן ולא טוב לו כאן, העולם גדול,ובטוח שימצא מקום יותר מתאים לשאיפותיו.אני מאמין שהמדינה חייב להעניש כל מי שפוגע במדינה בכלכלתה ובאזרחיה. אלו שמדברים על שתי מדינות, משאירים רצועה של 12 ק''מ רוחב שנתניה יהיה בתווך כל תותח ובכפר סבה יהיה בתווך כל אקדח. האיסלאם קובע שאין מקום לישראל לא במזרח התיכון ולא על כדור הארץ. לכן יש לנו את הזכות האלמנטרית להגן על עצמנו.

  • 119.

    כל הכבוד לארגו ןסולידריות לטרור ולרצח ילדים (ל''ת)

    ג, 29/04/11 10:54

  • 118.

    בא לי להקיא על אירגוני השמאל

    סרגיו, 29/04/11 09:46

    הם כבר לא חלק מעם ישראל , אני לא מבין למה הם פה ,ומה בדיוק קושר אותם לישראל ???

  • 117.

    לא לרדת לרמתם

    ישראל, 29/04/11 09:00

    אין ספק שמדובר ברמה נמוכה חדשה של שונאי ישראל שגם ביהמ''ש אינו מספיק בשבילם. הדרך הנכונה להגיב מורכבת ממספר אפשרויות:רשויות החוק והמשפט צריכות לבדוק האם לא מדובר בהסתה לפגיע במדינת ישראל (ממשלה, כנסת, מבקר המדינה ), עמותת אלעד או עמותות אחרות וכן תנועות לא פוליטיות ואחרות שטובת הארץ לנגד עיניהם וכן ערית ירושליים ואיגוד הסוחרים בעיר ובארץ צריכים לפנות לחבריהם לשלוח מכתב הפוך להוצאה לאור של לונלי פלנט כדי להביא את הנתונים האמיתיים ולהטביע את מכתבי אותם משמיצים בים של מכתבי תמיכה בעד עיר דוד . מאחר ומדובר בעיר דוד, ובעו''ד יש מקום שלשכת האתיקה של עו''ד תדון בנושא זה ואולי תמצא לנכון להחליט החלטות שיש גבול עד כמה מותר לפעול נגד מדינת ישראל. והכי חשוב- להצביע בלב וברגליים ולהגיע לטיולים מאורגנים ואישיים בירושליים וסביבתה.

  • 116.

    כמה פדופילים וסוטים יש אצל האנרכיסטים? (ל''ת)

    רוני ערמון, 29/04/11 08:45

  • 115.

    הם סובלים ממחלה חשוכת מרפא (ל''ת)

    זיו, 29/04/11 08:03

  • 114.

    התנהגות פשיסטית של השמאל הקיצוני

    אזרח מזועזע, 29/04/11 07:34

    אירגוניי השמאל הקיצוני כבר אינם בריי שיח לגיטימים לדיון בחברה הישראלית , יש להוציאם מחוץ לחוק !

  • 113.

    ההסתה לפגיעה עסקית ואולי בעתיד הפיזית - היא בלתי חוקים - עליהם לפצות!

    הם חייבים לשלם על כל נזק שגורמים!, 29/04/11 07:25

    יש הבדל משפטי ענק בין טענה שיהודים לא חוקים להם לחיות ו/או לא חוקי להם לחיות בישראל הכבושה ו/או לא חוקי להם לחיות בירושלים ו/או לא חוקי להם לחיות במזרח ירושלים.

    לבין לבוא ולטעון כי אלעד פועלת שלא כחוק ויש להחרימה - זו הצהרה שמיועדת לגרום נזק ישיר
    ויש להגיש תביעה בסכומים שיכסו כל נזק ישיר או עקיף מקריאת החרם!!!!

  • 112.

    יש להגיש תביעה אישית על סך 10מליון ש''ח נגד כל פעיל שמאל כזה

    יש לתעד בקשתם ולהגיש תביעה בלי שום היסוס, 29/04/11 07:17

    העילה לתביעה פשוטה זה גרימת נזק עסקי בכוונה.
    זו פגיעה על רקע פוליטי - לאומני ערבי
    יש לשים לכך סוף - שמי שמישראל מעורב בבצוע פגיעה זו ישלם אישית את הנזק שנגרם!!

    אין לשום אדם זכות להסית ולפגוע עסקית באדם או חברה אחרים.

    חייבת להיות מוגשת תביעה

  • 111.

    The blood boils. The left has become the devil's spawn. (ל''ת)

    Paul, 29/04/11 03:08

  • 110.

    הייתי בפסח היה מדהים, לדעתי המקום הכי יפה בארץ !!! (ל''ת)

    אדם, 29/04/11 01:08

  • 109.

    כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ

    אלעזר, 29/04/11 00:41

    יום יבוא ואנשי השמאל הנאורים יבינו זאת ואז אולי ישנו אסטרטגיה בשנאתם לאחיהם היהודים

  • 108.

    הבעיה היא שהפכו אתר היסטורי לאתר תעמולה פוליטית.

    עמנואל, 29/04/11 00:27

    כדאי לראות פעם מה הם עושים ב''הדרכות'' שלהם.

    • לא עניינך - אם זה לא מעניין אנשים לא יבואו (ל''ת)

      מה שכן מעניין שאין זכות לפגוע עסקית בזולת!, 29/04/11 07:19

  • 107.

    לפי אותו הגיון...

    אריק, 29/04/11 00:16

    הלונלי לנט צריך לאסור על כל ביקור במדינות ערב באיזור, אלה שכל הזמן טובחות ביהודים, כורדים, ארמנים, חשודים במשת''פיות, בנות סוררות, הומוסקסואלים, מפגינים וסתם אנשים שלא מחזיקים בדיעה הנכונה.
    שלא לדבר על השכנים שלנו, אלה שמקריבים את הילדים לחינם.

  • 106.

    תחרימו תתעלמו ותעלמו לנו מן העיניים, הרווח כולו שלנו (ל''ת)

    gg, 28/04/11 23:26

  • 105.

    השמאל איבד את דעתו ויצא מהמשחק הדמוקרטי (ל''ת)

    איתי, 28/04/11 23:19

  • 104.

    התשוקה הפוסט ציונית להגדרה עצמית

    למה צריך את עמותת אלעד, 28/04/11 23:16

    באמת למה שהמדינה תחכה לתורמים לצורך שימור ופיתוח אתריה הלאומיים, כבר לא נעים לנו להיות ישות ציונית?
    הפלשתיניזם מגדיר מחדש את הסקטוריאליזם בתוך ישראל: במדינה בלי זהות גג, אנו מובלים לחלוקת האדמה לפי שבטים בסגנון לוב או לבנון. נהיה חרדים, ערבים, בדואים, קונים-מוכרים, ושום כלום כקהילה.

  • 103.

    הם ממש עשו לי חשק מתי שעות הפתיחה נארגן טיול למשפחה (ל''ת)

    אריק, 28/04/11 22:54

  • 102.

    חייבים למצוא דרך לפתור את בעיית השמאל הקיצוני- אסור לנו לזלזל בנזק שהם (ל''ת)

    עושים למדינת ישראל., 28/04/11 22:24

  • 101.

    השמאל בוחר שוב לפנות לאירגונים בין לאומיים כדי להכות את ישראל

    דוד נגב, 28/04/11 21:43

    עם שמאל כזה מי צריך אויבים. הם עושים זאת די טוב ןמלמדים גם את האחרים שלומדים והולכים בדרכם שהיא דרך הדמוניצזיה והדלגיטימציה של ישראל. וכל זאה נעשה במימון מדינות שלא ממש אוהדות את ישראל...

  • 100.

    ארגוני השמאל - הסיבה היחידה שתיירים עוד באים לכאן

    די עם השטויות, 28/04/11 21:41

    היחידים שמציגים פנים שפויות למדינת ישראל. אין שום סיבה שהרווחים מאתר לאומי יעברו לארגון ימני-קיצוני-הזוי עם אג'נדה פוליטית. מה רע ברשות הטבע והגנים?!

    • ארגוני השמאל - הסיבה היחידה שטובחים ביהודים ברחבי העולםץ (ל''ת)

      גיא, 29/04/11 03:54

      • ממש יהודים נטבחים בכל העולם

        איפה אתה חי?, 29/04/11 11:36

        רק אתמול שמענו על טבח של עשרות אלפי אנשים...

        אתה לפחות מודע לסרט שאתה חי בו?

  • 99.

    בזיון, אם זה יקרה

    יועד, 28/04/11 21:31

    אתר בעל משמעות היסטורית משמעותית כל כך, לא יכול להיות מוצא מרשימת האתרים, אם כן איך יוכל המדריך להמשיך לקרוא לעצמו כך הרי הוא חוטא לייעודו!

  • 98.

    ומי מממן את עמותת ''אלעד''?

    יוצא בחוץ, 28/04/11 21:11

    מדובר בכספם של גדולי הטייקונים בארה''ב שרוצים נדל''ן במזרח ירושלים. כל העניין ה''ארכיאולוגי'' אינו אלא כיסוי.

    • כשהשמאל יתחיל להתנהל בשקיפות, הוא ירוויח את הזכות לבקר אחרים

      יניב, 28/04/11 22:36

      עד אז, תפסיקו לבלבל את המוח.

      • עמותות השמאל הן השקופות ביותר במדינה (ל''ת)

        תבדוק לפני שאתה מברבר, 29/04/11 11:35

    • הגיע הזמן לשקיפות מלאה וגם לגילוי שמותיהם של העוסקים

      הזכות להחרים, 29/04/11 08:33

      מהצד השמאלי כולל בדיקה של מקור הכנסתם כך שיוכלו אזרחי המדינה לממש את זכותם להחרים את אותם פעילי שמאל.

      דרך אגב, אני כבר ממשתי את זכותי להחרים, לפני הליכה להצגות תאטרון או ציפייה בסדרות בטלויזיה או בקולנוע אני בודקת האם הנ''ל שייך לקבוצה זו.

      היות והשמאל מונה אחוז מהאוכלוסיה יש להניח שהפסדו הכספי יהיה רב משלי.

  • 97.

    לפעול במתכוון נגד המדינה ... (ל''ת)

    זו לא בגידה ?, 28/04/11 21:02

  • 96.

    אוי, באמת רעיון לבקר שם בשבת (אים יהיה אביביי) תודה לפעילים

    תל-אביבית, 28/04/11 20:42

    באמת חיפשנו רעיון לביקור בשבת הקרובה,
    האים משהו יודע אם פתוח שם בשבת?
    אנחנו קבוצה של 36 איש שכל הזמן מטיילים וזה ממש רעיון טוב העיר דוד הזו.
    יש לפעילים הנאמנים רעיונות נוספים לטיולים של שבת?

  • 95.

    כשגרשו יהודים מגוש קטיף זה לא היה טרגדיה

    דן, 28/04/11 20:17

    אבל להזיז ערבים משטח בעל משמעות לאומית ובין לאומית כל כך משמעותית זה אסון.

  • 94.

    הסבל שהאתר כופה על תושביו? כמה אנשים גרים בגן הלאומי? (ל''ת)

    בן, 28/04/11 19:31

  • 93.

    כן,ענברי,אין לכם בעייה עם האתר עצמו,כפי שאתה טוען, אבל,

    יהודה, 28/04/11 18:16

    לדעתי,ולדעת רוב תושבי ישראל,הבעיה היא
    אצלכם,בראש,בכמה מתאי המוח,
    המזוכיזם הקיים אצלכם,התאווה להשמדה עצמית,
    לא מובנת לי,
    יש מישהו המתמחה במקצוע הפסיכולוגיה
    שיכול לעזור ?,לעזור למסכנים,לרוב,נכדיהם
    של אלה שבנס שרדו את השואה ?
    נ,ב העזרה דרושה באופן דחוף,לפני שיביאו
    אסון על עצמם,ואולי גם עלינו,

  • 92.

    הסכם איחוד בתוך הרשות

    והרשות נתונה, 28/04/11 18:14

    נכון שישראל ליברלית עד כדי דואליות ביחס להגדרת הציונות עצמה. אבל אין להצטרף לתנועת המחיקה הפלשתינית של הזהות והמקום שלנו.
    ישראל עצמאית חייבת איחוד (תודעתי לפחות) עם יהודה ושומרון- ולמנוע שניות מדינית בתוכה.

    דווקא בתקופת זו של התנערות ערבית שבטית, צריכה גם הציונות להתנער מדיכויה המדיני.

  • 91.

    נציגי ה''אומה'' הפלסטינית שקמה לפני כ- 50 שנה בונים להם הסטוריה...

    זלמנוביץ ישראל, 28/04/11 17:31

    לא ארגוני שמאל ולא בטיח... מדובר כאן בשלוחים של ה''אומה'' הפלסטינית החדשה שבעקביות מוחקת כל סממן יהודי מהאזור כדי לבנות ''תשתית'' ל''אומה'' הפלסטינית שנוסדה בשנת 1964...

    וכמו שהערבים רגילים, בעוד 50 שנה - בכל ספרי ההסטוריה שלהם יהיה כתוב שהם נוסדו בשנת 1964 לפני הספירה...

  • 90.

    מה מדריכי טיולים לסין?

    קשקוש בלבוש, 28/04/11 17:26

    האם מדריכי טיול שמודפסים בסין מספרים שטיבט כבושה ומדוכאת?

  • 89.

    שמעתי שפנו גם ביחס ללבון וליצור הסמים שם....וגם ביחס למצריים

    פוז, 28/04/11 17:11

    באשר לניצול הנשים והמילה הנשית שמתבצעת בהן...וגם ביחס לסין שם ההוצאה להורג היא חוקית.... מה לא פניתם? למה?

  • 88.

    האם תנועת ''סולידריות'' גם

    מרכזניק, 28/04/11 17:05

    דואגת ליידע את כל מי שמגיע להפגנות שלה בשיח ג'ארח ובדיר ניזאם שההפגנות ההלו לא חוקיות?

    • ההפגנות חוקיות ואתה מוזמן לבוא (ל''ת)

      אמיר, 28/04/11 17:37

      • אמיר יקר , אשמח לדעת מה מקום עבודתך כך שאוכל להחרימו (ל''ת)

        בעד הכנת רשימה של אנשי שמאל, 29/04/11 08:35

  • 87.

    אנשי שמאל בלאו הכי לא מגיעים לירושלים, אלא כדי לחרחר מלחמה

    סולידריות עם השטן, 28/04/11 16:52

    אז מוטב שלא יגיעו.
    יתרה מכך, עדיף למנוע את כניסתם עוד בלוד.

    ולגבי שאר המאמינים, זה רק יעודד אותם להגיע.

    הסמול הקומוניסוי והאנרכיסטי משחקים אותה מגני אלוהים שרצחו.

    ואני אומר אדרבא ואדרבא.
    אל תבואו, עופו לנו מהעיניים.
    וכיון שלדעתם זה לגמרי מותר לרצוח מי שחצה גדר ללא תיאום, זה הזמן לבדוק זאת עליהם.

  • 86.

    הם קונים שטחים בכסף מלא, והם הולכים לפי צווי בית משפט - אז מה הבעיה?

    מדוע עמותת אלעד אינה חוקית?, 28/04/11 16:45

    והמחירים שלהם מאוד נמוכים - אז מה כואב לשמאל?

    • מחתימים איזה בן משפחה (פעם אפילו אחד שסובל מפיגור) על מסמכים, והופ!

      צבי, 29/04/11 00:25

      זה ''שלהם''!

  • 85.

    מזל שיש ארגונים כמו אלע''ד שעושים את העבודה החשובה וטובה הזאת (ל''ת)

    יוסי, 28/04/11 16:21

  • 84.

    על אפכם ועל חמתכם נתישב ונחיה בכל ארץ ישראל השלמה- אפילו פרס מבין את ז (ל''ת)

    אבי, 28/04/11 16:16

  • 83.

    כצרכן של מגזיני תיור אני רוצה לדעת איפה לבקר כדי להילחם בשמאלנים.

    דני, 28/04/11 16:16

    נא ציינו באיזה אתר כדאי לבקר כדי להלחם בשמאל שרוצה להרוס את המדינה שלו שבא הוא חי בשם הדאגה למוסר של אויבנו. מה אכפת לי מה הערבים אומרים עלי. אני לא צריך שהם יגידו לי ''יופי, בן אדם מוסרי'' בשביל להרגיש מוסרי. צריך לזרוק את השמאלנים האלה לעזה- שירגישו מה זה מוסר

  • 82.

    מחיקת שייח ג'ראח

    התליין, 28/04/11 16:13

    למה שלא ניקרא לכל ארגוני הימין לעלות ולמחוק את שייח ג'ראח

  • 81.

    להחרים אתר המנוהל ע''י הימין הקיצוני הכיפתי

    רון וייס, 28/04/11 15:35

    ''אלעד'' היא עמותה ימנית-דתית קיצונית.

    • די לצביעות

      אמנון, 28/04/11 17:38

      וסולידריות ועדאללה ארגונים שוחרי שלום נטולי אג'נדה אכפת להם רק מזכויות אדם

      עשה טובה אל תהיה צבוע

      • מה?? אין שום היגיון בתגובה שלך... (ל''ת)

        רחל, 28/04/11 19:11

    • ''בטח'',רק מה שמנוהל ע''י השמאל הקיצוני הוא בסדר.

      מלי, 30/04/11 02:23

      למה הם לא מחרימים כל מה שאיסלאם דתי או קיצוני או ערבי ימני ? למה? משום שכדאי שתבדקו טוב טוב מי מממן את השמאל הקיצוני בארץ...זו הסיבה המדויקת. מה שדתי או קיצוני באיסלאם הוא ''פנטסטי'' .רק חס וחלילה שמישהו בעולם ידע שיש הוכחות ארכיאולוגיות שהיינו פה הרבה לפני המוסלמים ובטח ובטח הרבה לפני הפלשתינאים.השמאל מאוד כועסים שהמוסלמים לא הצליחו להרוס את כל ההוכחות הארכיאולוגיות לקיומם של היהודים בישראל לפני הערבים המוסלמים והפלשתינאים.

  • 80.

    ''אלע''ד' עשויה להשתמש בכסף הזה בשביל להתעמר באלפי התושבים של סילוואן''

    מיקי, 28/04/11 15:33

    אבנר ענבר, העמותה שלך עשויה להשתמש בכסף שלה למימון הפקת סרטים פדופיליים ויבוא זונות ממדינות הבלקן, ואפילו להקמת מזקקה ליצור קוקאין והפצתו בקרב בני נוער.

  • 79.

    בלי רצון להשמיצכם: זה נובע מבורות ומהתנשאות

    המום, 28/04/11 15:08

    אתם, חלק מהשמאלנים, חושבים שאתם יותר אינטיליגנטים - וכל מה שאתם עושים מוכיח את ההיפך.הנזק שאתם עושים למדינה כתוצאה מהבורות וההתנשאות שלכם הוא עצום. אך בשביל שונאינו שאותם אתם משרתים במעשיכם אתם גם ישראלים וברגע האמת הם יפגעו בכם יחד עם כולם כמו שעשו הגרמנים.כל ניסיונותינו לשלום עם הפלסטינאים לא מצליחים בגללם.הם לא רוצים שלום.התכנית שלהם היא חיסולנו בשלבים. חבל שכך אתם נוהגים.

  • 78.

    השערורייה היא שבכלל נתנו לאלעד לנהל את האתר הזה

    מיכאל, 28/04/11 14:37

    האתר הוא חשוב מדי בשביל להפקיד אותו בידי עמותה עם אג'נדה פוליטית.

    • השעורוריה היא בקיומם של מוטציות אנטישמיות-שמאלניות בארץ (ל''ת)

      למזלינו לרובכם יש כבר דרכונים זרים, 28/04/11 16:13

    • אכן זהו אתר ארכיאולוגי ששייך למחקר, לישראל (הערבים והיהודים) (ל''ת)

      בושה למדינה, 28/04/11 19:12

    • הסיבה שאלעד מנהלת את האתר עיר דוד

      דוד, 28/04/11 20:09

      נתנו לאלעד לנהל את האתר הזה כי הם בניגוד אליכם לא מזיקים למדינת ישראל

  • 77.

    תמשיכו בדרככם ודרכינו הצודקת (ל''ת)

    גיא הירשפלד, 28/04/11 14:23

    • הדרך המפוארת של כל אלו שקמו נגד העם היהודי

      דן, 28/04/11 15:58

      מי שפוגע בזכותנו על ירושלים (והעמותה היא רק תרוץ) מנתק אותנו מארץ ישראל.

  • 76.

    איך אמר הנביא מחריבייך ומהרסייך ממך יצאו (ל''ת)

    קם יפה, 28/04/11 14:08

  • 75.

    כדאי שיכתבו בלונלי פלאנט

    free silwan, 28/04/11 13:54

    שהכפר סילוואן שמתחתיו החפירות הארכיאולוגיות ועליו נבנים האתר התיירותי וגם הגן הלאומי החדש שאותו תנהל אותה עמותת קיצוניים(שאין לו שום משמעות היסטורית אלא רק כלכלית-תיירותית), מקבל מאז 67 אישורי בנייה ספורים, למרות שגרים בו עשרות אלפי אנשים. אין פלא שאח''כ מפנים את הבתים ונותנים קנסות בניה בטענה שהם לא חוקיים, מכיוון שאין שום תוכנית בניה חוקית ברוב הכפרים והשכונות במזרח העיר. שיספרו גם שבעיר לא אוספים זבל, לא מחברים למערכות ביוב ולא בונים בתי ספר(תיכון אחד לעשרות אלפי תלמידים). הממשלה ועיריית ירושלים בונים עיר אפרטהייד דה פקטו- תראו לי שכונה במערב העיר עם תנאים כל כך ירודים. שיספרו שעמותת אלע''ד פועלת במטרה לייהד לחלוטין את מזרח ירושלים ובכך למנוע כל אפשרות להסכם עתידי. שיספרו גם שאלע''ד לא מדווחים על מקורות המימון שלהם(בניגוד לארגוני השמאל שאותם רצו לחקור על ''מקורות המימון'' שלהם), אולי בגלל שהכסף שלהם מגיע מאוונגליסטיים, משיחיים ומטיפים מחו''ל וגם מהממשלה. לשם הילדים נוסעים בבתי הספר במסגרת תוכנית ''נעלה לירושלים'' ו''מסע ישראלי''- סיורים שמודרכים בידי מתנחלים פנאטים שלא מספרים כלום על הסיטואצי

    • סבתא שלי נולדה בסילואן וגורשה משם ב-1948. אסור לי לקנות שם בתים? (ל''ת)

      אתה חצוף, 28/04/11 16:48

    • עברתי סיור כזה ע''י ''מתנחל פנאטי''

      בן, 28/04/11 19:37

      התוכנית לא כללה הקמת התנחלות לא חוקית או התעמתות עם כוחות הביטחון. התוכנית, לידיעתך, כוללת הסבר מפורט על העיר ירושלים וההיסטוריה שלה והיא הטובה ביותר שנתקלתי בה.

      מה הופך את אותו מדריך-מתנחל לפנאט?

    • יש כאן ריח של צביעות? היתכן???

      אבי, 28/04/11 22:05

      לא מקבלים אישורי בניה? בוא נחשוב רגע... אולי זה בגלל שהם יושבים על אתר לאומי בעל חשיבות מדרגה ראשונה? יכול להיות שיש קשר?
      חוצמזה, ברגע זה הכשרת את הבניה היו''ש. זה בדיוק המצב שם. אין אישורי בניה - על כל בית צריך חתימת שר הביטחון שכמובן לא חותם. אגב, הם בנו במתחם שנקרא גן המלך - שטח שאמור להיות ירוק ע''פ כל התכנונים. לזה אין תירוץ.
      לאחרונה היו התפרעויות בשכונה. האם אתה מצדיק זאת? זריקת אבנים/בקבוקי תבערה? אולי אתה מאלה שזורקים?
      בנוסף, אם לערבי מותר לבנות במערב העיר - מדוע לליהודי אסור לקנות/לבנות במזרחה? שוב צביעות???
      מדריכי מסע ישראלי אינם מתנחלים פנאטים. ישנם לא מעט חילונים. אמנם הרוב הוא דתי, אך זה המצב כיום בשוק הדרכת הטיולים הכללי - התנצלותי הכנה על אהבת הארץ שבנו. מקווה לשפר זאת בקרוב.
      השורה התחתונה היא - תגובתך ילדותית. אנא, המתן מספר שנים עד שתגדל ותצמיח שכל. ועד אז - התרחק מהמקלדת! הינך מבייש עמך ומשפחתך.

  • 74.

    בבקשה להיות הוגנים

    אחד מהשמאל, 28/04/11 13:18

    לא להכפיש את כל השמאל
    אם יש ארגון ספציפי , בבקשה לכתוב את שמו בכותרת ''ארגון סולידריות שיח ג'ראח'' ביקש להחרים את עיר דוד. ולא ''פעילי שמאל''.
    תודה

  • 73.

    אני קוראת להחרים את תל אביב וחיפה - מרכזי השמאל הקיצוני הגדולים ביותר! (ל''ת)

    חבריי, אנא הפיצו מכתבי מחאה ללונלי פלנט!!!!, 28/04/11 13:10

  • 72.

    THAT IS THE ONLY REASON I WILL VOTE LIBERMAN

    DAGA, 28/04/11 13:09

    Many in the middle will vote Liberman just to see him take power and clean the trash out of the country

  • 71.

    תקנו מדריך לונלי פלנט לעזה

    אוליבר טוויסט, 28/04/11 12:31

    תסעו לשם ואל תחזרו.

  • 70.

    צודקים בהחלט

    הופ טרה, 28/04/11 12:22

    כל אחד רוצה לדעת לאן הכסף שלו הולך, ואת התעמולה של מי הוא שומע. גם בחו''ל.

    אני בטוחה שכל הקוראים והמגיבים מסכימים שבביקור באתרים בחו''ל, הם לא ירצו לשלם למי שהם לגמרי לא מסכימים עם דרכי הפעולה שלו. לדוגמה - ארגוני טרור איסלמיים, ממשלות מדכאות, מתעללים בחיות, ארגוני סחר בנשים, ועוד ועוד.

    גם כאן, מטרת המאבק היא לכלול אינפורמציה על מקורות המימון והמטרות של האתר.

  • 69.

    יוזמה חשובה

    אבי, 28/04/11 12:21

    חייבים להלחם בעמותות הגזעניות שנהנות מליגטימציה מסוכנת

    • כן חייבים להלחם בעמותת השמאל הקיצוני שייח גארח,שוברים,שתיקה , (ל''ת)

      קדימה, 28/04/11 13:51

  • 68.

    vשמאל משתף פעולה עם הפשיסטינאים שחופרים ומשמידים כל עדות ליהודי ישראל

    חילוני שפוי, 28/04/11 12:14

    שנאת השמאל ליהודים ויהדות העבירה אותם על דעתם.

  • 67.

    מזל שיש מי שעושה את העבודה לשונאי ישראל

    אורי, 28/04/11 12:14

    אחרת מה הם היו עושים?

  • 66.

    לכל שונאי השמאלנים

    לימור, 28/04/11 12:06

    השינאה והאלימות שלכם רק מחזקים את המקום הנורא והקיצוני שהמדינה הזאת נמצאת.
    אין שום מקום או עניין לשמוע ולדעת מה באמת קורא במדינה שלכם ומכספי המיסים שלכם.

    אבל מה שבאמת חשוב- בסופו של דבר- עיר דויד היא התנחלות לא חוקית לפי החוק הבינלאומי. ואין שום דבר שאתם יכולים לעשות כדיי לשנות את זה.
    עכשיו רק נותר לקוות כי הקהילה הבינלאומית תתחיל לעשות יותר ולדבר פחות ואז אולי נזכה לראות את כל האנשים הפשיסטיים, הגזענים והאלימים שעושים במדינה הזאת כאילו היא שלהם ורק שלהם- תוך התעלמות מזה שיש פה עוד עם שחי איתנו וגם לו זכות קיום, האנשים האלו- הם עוד יגיעו להאג.
    אינשאללה

    • את חתיכת טיפשה!

      שרית, 28/04/11 12:47

      עיר דוד כשמה כן היא, הוקמה על ידי דוד המלך עוד לפני שהיו כאן הפלסטינאים!
      בנוסף, אם העם הזה כל כך רוצה לחיות בדו-קיום ובשלום כמו שאת מצהירה, אני לא רואה שום ניסיון מצידם למתן את האלימות/גזענות או הפסקת הסתה אלימה של ילדים קטנים הן בבתי ספר והן במסגדים והפרייה של זרעון השנאה ההולך וגובר.
      ואל תגידי בגלל הכיבוש.. תסתכלי על עזה.
      אולי תקפצי לבקר שם ותישארי.
      אינשאללה..

    • למקום קוראים עיר דוד ולא עיר מוחמד - היהודים היו שם עוד לפני האסלם

      מיכאל, 28/04/11 14:49

      זו עובדה היסטורית שאין חולקים עליה,אז מה השטויות הללו של הצהרות באו'ם -- שמום ?
      וחוץ מזה העם שאתה טוען שרוצה לחיות איתו היה מעדיף לראותנו בקרמרטוריום באושוויץ.

    • הקיהלה הבין לאומית לא מתרגשת מרצח של מאות אלפי סודאנים (ל''ת)

      דן, 28/04/11 16:00

    • קורה ולא קורא. עיר דוד ולא עיר דויד, פשיסטים ולא פשיסטיים

      מינו, 28/04/11 20:13

      אכן המיעוט השמאלני הפשיסטי עושה במדינה כאילו היא רק שלו, תוך התעלמות מצרכי העם היהודי.
      לימור הפלסטינית, ספרי לחברייך בחמאס שיש פה עוד עם שחי אתכם.
      בעזרת השם.

  • 65.

    this is an ilegal settalment according to international lew!!! (ל''ת)

    מיכל, 28/04/11 12:00

  • 64.

    שוב , יש לברר את מקורות המימון של הגופים בוגדניים הללו ! (ל''ת)

    פעם מרץ היום ליברמן, 28/04/11 11:53

    • קודם נברר מאיפה ההון של ליברמן (ל''ת)

      ומי מפעיל אותו בשירות הריגול הרוסי, 28/04/11 13:09

      • אתה החכמולוג כבר יודע -שירות הריגול הרוסי. תתפוצצו שמאלנים (ל''ת)

        ליברמן יקח מנדטים גם מהשמאל המאוס עלינו וגם מהליכו, 28/04/11 19:06

  • 63.

    כל הכבוד. זה אבסורד שהמדינה נתנה לאלעד לנהל אתר כל כך רגיש (ל''ת)

    אני בעד, 28/04/11 11:49

  • 62.

    הערבים הוצאו בכפוף להחלטת בית המשפט?

    ממש בדיחה, 28/04/11 11:49

    אם כך, הכל חוקי פה. על מה מלינים אני השמאל הקיצוני?

    • יש ערכאות משפטיות גבוהות מבית המשפט הישראלי

      free silwan, 28/04/11 13:48

      למשל החוק הבינלאומי, שקובע שהתנחלות מסוג זה אינה חוקית. כנ''ל במקרה שייח ג'ראח

      • הזכויות של התושבים היהודים במקום קדמו למדינת ישראל

        גבול לטמטום, 28/04/11 16:31

        הן זכויות ממוניות גרידא ולא לאומיות בעלות הקשר כזה או אחר להחלטות ממשלה או כיבושים מלחמתיים.
        גם החוק הבינלאומי מכיר בעובדה שנכנס או מגרש עליו אני בעל זכויות או שלי גם אם הישות המדינית המושלת עליו נתונה במחלוקת.

      • מה מס' החוק הזה ומי חוקק אותו? (ל''ת)

        ר.בקמה, 28/04/11 16:47

        • גם אני רוצה סוף סוף לדעת מהו אותו ''החוק הבינלאומי'' שכל השמאל ההיסטרי מ (ל''ת)

          ערכאות משפטיות גבוהות אעלק, 28/04/11 19:22

      • החוק הבין-לאומי לא קובע את זה

        בן, 28/04/11 19:42

        יש מחלוקת לגבי הפירוש של אמנת זנבה הרביעית. עורכי דין משני הצדדים טוענים טענות לכאן ולכאן. כל עוד לא הובא העניין בפני שופט, אתה צודק בדיוק כמוני.

        אלא מה, אין אף מדינה בעולם - המערבי והלא-מערבי- שמכפיפה את החוקים שלה לחוקים הבין-לאומיים. זאת עצם ההגדרה של ריבונות.

  • 61.

    שמאל רדיקלי הזוי מנותק אטום מתנשא לא מציאותי מלא שנאה

    יאיר, 28/04/11 11:48

    פשוט עצוב

  • 60.

    דרך ראויה ביותר להילחם בפאשיסטים עושקי האדמות ומחרחרי המדון

    מיכאל, 28/04/11 11:46

    התקועים כעצם בגרון לתושבי סילואן ומתעמרים בהם על בסיס יומי

  • 59.

    הגיע הזמן השעיתונות תחרים את אוהדי קדאפי הישראלים, כפי שהחרימה את כהנא (ל''ת)

    השמאל הקיצוני הוא מיעוט זניח וחובב פאשיזם, 28/04/11 11:38

  • 58.

    כל הכבוד (ל''ת)

    מרואן ברגותי, 28/04/11 11:30

  • 57.

    ואני מבקש ממעריב להסיר מהאתר פעלי שמאל ואנטי- ציונים... אבל

    ימין ושמאל, 28/04/11 11:30

    במחשבה שניה מי כבר ישאר כאן חוץ מבן דרור ימיני וקלמן ליבסקינד?

  • 56.

    השמאל - הסרטן של המדינה

    ישראלי גאה, 28/04/11 11:29

    בכל מדינה נאורה הייתם יושבים מאחורי סורג ובריח כבוגדים.

  • 55.

    שיק בלא כיסוי נכנס קו שחור \\מצב עדין שילטון חייב לנטרל מפריעים

    דוד, 28/04/11 11:28

    1.זוכרים מה אמר שר חוץ עירק על ערפת ..???
    2.בסוריה אם אסד היה מזלזל השילטון היה נופל
    לו כמו מוברק
    3
    .לא אובמה גם לא אירופא ירצו להכנס לבוץ
    אחרי ניסיון מר שעברו בעירק,
    4
    .אם סוריה היה חותם הסכם אם ישראל כמו מצר-
    ים היה משקיעה אנרגיות משאבים לפיתוח ואת זה
    במצרים לא כולם מעריכים{כל אלה בחושך וצמודי
    מסגדים}

    5.שורה אחרון לענין מצב חמאס,ופתאח משתנא
    המשחק היום יותר ברור{יועצים,עוינים,מזיקים
    והם פועלים הוירוס עם תחכום חובה תרופא
    או זריקה רציני לנטרל כי מצב עדין השקענו
    הון כוחות ואנרגיה רבה עבור עץ הזה\\אין אחר

  • 54.

    אד-הומינם קלאסי. כשאין טענה אובייקטיבית,

    אריה, 28/04/11 11:26

    עוברים לנגח את האדם ולא את המקום.
    האם יש להם הוכחות כלשהן לדברים שהם כותבים?
    מסתמן שלא!
    הם הרי סותרים את עצמם לאורך הטענות שלהם - פעם טוענים שזה בגלל שעמותת אלע''ד היא ''עמותת ימין קיצוני'' ופעם משנים טענה וטוענים ל''סבל פלסטיני''.

    ההפסד בבג''ץ לגבי עתירתם הראשונית על המקום לא מניח להם - והם מנסים להתנכל לו באופן אישי.

    ולך, מגיב מספר 6. הטענה שלך לא מחזיקה מים.
    מאד פשוט - אם אין קדושה בעיר כבושה, ואתה מניח שירושלים כבושה - גם לפלסטינים אין בה קדושה - לא סייגת שום דבר.
    דבר שני, אין שום רלוונטיות לסטטוס בעלות על עיר לגבי הקדושה שלה. זה חוסר הבנה בסיסי של המושג ''קדושה'', והיישום שלו.

  • 53.

    זה עובר כל גבול

    אילנה, 28/04/11 11:20

    השיטנה והתרעלה של גורמי השמאל, עוברת כל גבול.
    די, די, אי אפשר יותר.
    יש להקיאם מקירבנו.

  • 52.

    פעם הייתי שמאלני

    גולן, 28/04/11 11:18

    לא שהפכתי לימני אבל אני לא יכול להזדהות יותר עם הפעולות של השמרל. בעיניי הם יותר אויבים מאשר אופוזיציה. אנשים מלאה שנאה עצמית

    • זוכר שהיית שמאלני, זה היה כשאני הייתי בלונדינית (ל''ת)

      מישהו, 28/04/11 13:11

  • 51.

    אני נדהם כל פעם מחדש משנאתו של השמאל ומשקריו. להלן כמה עובדות:

    אזרח, 28/04/11 11:13

    1. כל האתרים ההיסטוריים הנופלים לידים ערביות בארץ נסגרים ומוזנחים. (סבסטיה, שכם, יריחו ועוד ועוד) מלבד דבר אחד - שוד העתיקות הבלתי מרוסן, אשר עמותות השמאל בעיר העתיקה לא רק מעודדות, אלא גם משתתפות בו.
    2. עמותות אלה כוללות מספר מצומצם של האנשים, העובדים בשכר. לא מדובר בעמותות וולונטריות, כפי שהן מציגות את עצמן. אותה רשימת התפוצה של ''התומכים'', היא רשימה בינלאומית של מוסלמים ותומכי טרור איסלאמיסטי, המרושתים ברשת השנאה הבינלאומית נגד ישראל. הם שולחים כל דבר אנטי ישראלי ואנטישמי שמגיע לידם.
    3. עמותות השמאל מנסות לגרום למהומות בירושלים. מטרתם - חלוקת העיר. אין טובת התושבים, בניגות להצהרות, נמצאת במרכז פעילותם. מדובר בהסטה לעלימות ותו לא.
    4. ''הסבל'' של תושבי הכפר הוא השקר הגס ביותר בכל המכתב הזה. אין סבל כזה. כל הכפר עובד בתיירות הנכנסת. אם תסגר עמותת אלעד, תלקח פרנסתם של אותם התושבים הערבים, אך לעמותות השמאל ממש, אבל ממש לא משנה.

    • אתה מפיץ שקרים אין שום ביסוס למה שאתה כותב (ל''ת)

      פעיל סולידריות, 28/04/11 12:59

    • מה כאן העובדות? (ל''ת)

      גם אזרח, 28/04/11 17:49

  • 50.

    מי צריך אויבים אם יש שמאל רדיקלי בקרבינו

    מחמוד החמוד, 28/04/11 11:11

    לשלוח את כל אוהדי ובוגדי השמאל לאחת ממדינות ערב השכנות שם יטפלו בבוגדים כמו שהם יודעים.
    סוריה כרגע מוכנה לטפל בהם.
    כתושב סילוון מדינת ישראל וכן העמותות באיזור הפכו בשנים האחרונות את השכונה מדיר חזירים לגן עדן.
    בואו לראות את השכונה ובמיוחד את הרחוב המרכזי, מדרחוב לתפארת.
    השמאל משלם לילדים שלנו כסף כדי לעשות מאומות.

  • 49.

    חרם גאוגרפי ?

    אסף, 28/04/11 11:10

    יעלו ויסבירו גאוני השמאל מה ענין ''מי מנהל'' למידע גאוגרפי ?

  • 48.

    שמאל אומר 3% יהודים הזויים ו97% ערבים!!!

    דוד, 28/04/11 11:09

    האוייב שבפנים
    מה הפלא

  • 47.

    עשרות מכתבים!

    שייך-ברח, 28/04/11 11:08

    אחד מנערי בילעין המשועממים לא הפגין ביום ששי והשתעמם מאד.

  • 46.

    הייתי מוציא את פעילי השמאל ''one way'' ממדינת ישראל !!כ''כ טיפשים!! (ל''ת)

    נקווה שלונלי פלנט קצת, רק קצת, יותר חכמים מהם!, 28/04/11 11:06

  • 45.

    ''פעילי שמאל'' זו גירסה מודרנית למונח בוגדים ? (ל''ת)

    לא נשכח, 28/04/11 11:06

  • 44.

    קדימה! לארגן קמפיין של שליחת מכתבים נגדיים! (ל''ת)

    להפסיק לתת להם לדרוס אותנו, 28/04/11 11:05

  • 43.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    עדי, 28/04/11 10:53

  • 42.

    מדינת ישראל?

    הילה, 28/04/11 10:53

    קודם אריאל אחרי זה צפון ים-המלח ועשכיו ירושלים! ועד חודש מי היה באה בתור? ת''א, רשל''צ, בת-ים, חיפה,הרצליה,קסריה?

  • 41.

    מהרסיך ומחריביך ממך יצאו....

    היהודי הנודד, 28/04/11 10:52

    השנאה התהומית לתנועה הציונית מעבירה את אנשי השמאל על דעתם ורק ראיה מעוותת יכולה ליזום חרמות של כל הבניה של עם ישראל בארצו.בחינה אמיתית של הישות הפלשתינאית או זכויות של עמים לחלקי ארץ בכל העולם אינם נר לרגלי יפיי הנפש אך תמיד ימצאו חברים לדרך שלא מובילה לשום מקום.הנזקים שהם יוצרים הם בלתי הפיכים אך רוממות ה''צדק העולמי'' בגרונם יביאנו לפשיזם הטהור או לאי צדק אחר אבל אז יהיה מאוחר מידיי.

  • 40.

    לפי השמאל מעולם לא היה פה עם יהודי-אז שיילכו מפה!

    מיכאל, 28/04/11 10:50

    בושה וחרפה שמהעם היהודי צומחים כאלה קוויזלינגים, מהרסייך ומחריבייך זה אנדרסטייטמנט!

  • 39.

    בעבר תמכתי בעבודה.עזבתי אותה עם השתלטות שלום עכשיו על

    תומך עבודה לשעבר, 28/04/11 10:48

    המפלגה. השמאל הקיצוני ממאיס את עצמו על כל העם בהתנהגותו הנבזית והשפלה והבוגדנית

    • באיזה פלג של העבודה תמכת? בפלג של כהנא או של בן ארי? (ל''ת)

      יאללה יאללה, 28/04/11 13:12

      • יאללה יאללה - הלוגיקה העלובה שלך אכן סמולנית

        שמאל ציוני, 28/04/11 14:54

        מפלגת העבודה היתה בעלת עשרות מנדטים.
        יותר ממה שיש לקדימה ולכל הסמול יחדיו.
        לאן הלכו מצביעיה המסורתים?
        איך זה שהיא הצטמקה כל כך? מרץ נגמרה, ושאר הסמול הוא פלסטינים (ערבים, יהודים ותמהונים) המבקשים לבטל את מדינת ישראל.

        מפלגת העבודה שסטתה מדרכה הציונית לטובת דעותיך, אבדה את קהלה.
        לכן אני מאמין לכותב ולא לך.
        אני יודע שעם כל מאמר שטנה שלכם, עם כל תגובה אוילית של אדיוט בור מסוגך, עם כל מכתב הקורא לחרם, אתה וחבריך תצטמקו עד שתיעלמו ברחובות לונדוניסטן.
        כי ימיך באל קעידה קרבים.

  • 38.

    כל הכבוד לפועלים לעצור את טרוף הגזענות הזה (ל''ת)

    ענת, 28/04/11 10:40

  • 37.

    ניהול האתר יועבר לאלתר לקרן החדשה לישראל!!! (ל''ת)

    הראל אברהם, 28/04/11 10:39

  • 36.

    פעילי שמאל - טוב שהזכרתם לי. אני הולך לתמוך בביקור בעיר דוד

    לא פנאט שמאלי, 28/04/11 10:38

    רק טוב ייצא מההתלהמות שלכם. סקנדל הזוי מועיל מאד לפרסום.

  • 35.

    פשוט בוגדים עד מתי תעשו את העבודה למחבלים? (ל''ת)

    לא יאומן, 28/04/11 10:37

  • 34.

    הבעיה של עיר דוד כאתר ארכיאולוגי היא שעמותת אלעד משקרים לגבי הממצאים

    ללי, 28/04/11 10:35

    מעבר לזעזוע שנותנים לעמותה כזאת שנויה המחלוקת לנהל אתר ארכיאולוגי כה חשוב הבעייה היותר גדולה היא עיוות המציאות.. ישראל של נות ה-2000 אמורה להיות הרבה יותר נאורה. העמותה משקרת, מציגה נתונים לא וודאיים ואף לא הגיוניים כעובדות.. והכל כדי להפוך את האתר לעיר ''דוד'' למרות שמבחינה ארכיאולוגית (ונזכיר מדובר באתר ארכיאולוגי) העדויות מעטות..
    המדריכים בעיר דוד הם מדריכים דתיים בלבד (כן חילונים יכולים להצטרף אבל הם צריכים להתחייב להתלבש צנוע וללכת לאירועים דתיים שונים).

    • זה ממש לא נכון. (ל''ת)

      לללי, 28/04/11 13:54

    • לללי הפלוריסטית, במידה ותירצי לעבוד באתר קדוש למוסלמים, לבודהיסטים וכו (ל''ת)

      את לא תתנהגי כמצופה ממבקר באתר שלהם?נמאס מכם., 28/04/11 22:05

    • עדיין לא נתקלתי בתגובה כ''כ בזויה

      אבי, 28/04/11 22:16

      מסכים שאתר בעל חשיבות שכזאת אמור להיות מנוהל ע''י המדינה ולא ע''י עמותה פרטית.
      אבל -
      החוקרים באתר לא ממש דתיים - אלא ארכיאולוגים מקצועיים. לומר שהם מעוותים את הממצאים - זה שקר גס.
      העדויות במקום רבות מאוד! לא הכל פתוח לקהל הרחב, חלקו עדיין בחפירה וחקירה, חלקו מתאים לכתובים - וזה על קצה המזלג. כך שלומר להעדויות מעטות - שוב, שקר גס..
      המדריכים דתיים - לידיעתך, רוב מדריכי הטיולים בארץ הם דתיים. מתנצל על אהבת הארץ שבנו, קצת קשה לנו לשנוא אותה.
      אנא, בדוק את כל מה שכתבתי. תראה בעצמך.

    • כזה בליל של שטויות לא שמעתי בחיים... אירועים דתיים... (ל''ת)

      מדריך בעיר דוד, 28/04/11 23:29

  • 33.

    אנשים מסכנים. נתפלל עליהם. (ל''ת)

    רון, 28/04/11 10:35

  • 32.

    שמלאנים נמאסתם כמה רע יוצא ממכם (ל''ת)

    אוהב ישראל, 28/04/11 10:33

  • 31.

    להחרים גם את כל העיר העתיקה

    עופר, 28/04/11 10:33

    אני בעד גם להחרים כל כניסה לעיר העתיקה בכלל ולכותל בפרט.
    הם בשטח כבוש ומסייעים לאויב הציוני להשתלט על ערבים.
    סתאאאם. תגידו. אתם השתגעתם? מה הסיפור שלכם? כבר החלטתם אם אתם ערבים או יהודים?

  • 30.

    בבקשה תתקנו את הכותרת ל''פעילי השמאל הקיצוני''.

    שמאל שפוי, 28/04/11 10:27

    האנשים האלה הם לא ''פעילי שמאל'' אלא קיצוניים פנאטיים לא ציונים. אתם גורמים לציבור לתעב את השמאל שחבריו ציונים שלא מקדשים את גבולות 67 ותומכים בהחלפת שטחים (כולל לשמור את עיר דוד בידינו).

  • 29.

    כל האמת

    jew, 28/04/11 10:24

    אם כבר אז כל האמת.
    עמותת אלעד באמת לא בסדר.
    דוד בן ישי זה לא המלך שראה אשה נשואה
    מתרחצת על הגג וחשק בה והרג את בעלה?
    למה להתמם?
    לצאצאי המופתי יש מסורת הרבה יותר מכובדת.

    • אם כבר להגיד את כל האמת

      ממש יהודי, 28/04/11 16:26

      צאצי המופתים היו רוצחים מתועבים.

  • 28.

    עוד מישהו חושב שהאנשים האלה הם לא אויב? (ל''ת)

    ?, 28/04/11 10:23

  • 27.

    לייבש את הבימה והקאמרי .רק פגיעה בכיס תלמד לקח את חנפני חמאס. (ל''ת)

    אאא, 28/04/11 10:20

  • 26.

    השמאל כבר ירק, דרך והשתין על ההיסטוריה היהודית. אי אפשר להפתיע אותנו (ל''ת)

    כנניהו המיסר, 28/04/11 10:20

  • 25.

    השמאל בישראל הוא בעצם ימין ערבי (ל''ת)

    ., 28/04/11 10:19

  • 24.

    אלע''ד או לא...

    עופר לנדא, 28/04/11 10:18

    ארגוני השמאל האנטי-ציוניים תוקפים לכאורה את עמותת אלע''ד, אבל בפועל הם תוקפים את בית המשפט.

    הכתבה הזו אומרת בעצמה: ''העמותה קמה לפני כשנתיים כדי לתמוך במאבקן של כמה משפחות ערביות שהוצאו מבתיהן לטובת מתיישבים יהודים, בחסות עמותת ''עטרת כהנים'' ובכפוף לפסיקת בית המשפט.''.

    בית המשפט הרי קבע שיש לפנות את הערבים לאחר שסירבו לשלם את דמי החכירה שנקבעו לפני שנים רבות. לא אלע''ד ולא אף אחד אחר פינה את הערבים, אלא בית בית המשפט והמשטרה.

    אולי כדאי שמקעקעי בית המשפט האלה יפנו פשוט לבית הדין בהאג ויגידו שישראל אינה פועלת על פי החוק? מממ... רגע, הם עושים את זה כל הזמן. מופתעים? לא אנחנו.

  • 23.

    כל הכבוד על היוזמה החשובה. מה פתאום נותנים גן לאומי לעמותת מתנחלים? (ל''ת)

    יואב, 28/04/11 10:12

    • תשמע, מיכאל/יואב/איך שלא קוראים לך,

      גל, 29/04/11 10:08

      עיר דוד זה גן לאומי. לא פרטי של עמות אלעד. אתה כמו הנחות בגזענים, שמרגע שידו של שנוא נפשם נגעה במשהו, הרי הדבר טמא ומשוקץ בעיניך... אתה כמו אחרון החרדים הקיצוניים ביותר שיש

  • 22.

    צריך לשים לזה סוף

    השמאל פוגע בנו ללא הבחנה, 28/04/11 10:09

    ואני בספק אם אפילו אנשיי השמאל מצליחים לעקוב אחר כל חרם שהם מטילים, זה פשוט מגעיל , מביש וממש מסוכן , צריך להתעורר אחרת נתעורר עם נמק בכל הגוף

    • מי שפוגע בנו ללא הבחנה זה עמותות המתנחלים

      מיכאל, 28/04/11 14:35

      שמדרדרות את כולנו למלחמות שאנחנו לא רוצים בהן.

  • 21.

    מה זה אם לא גייס חמישי ?

    בנעטיה פדהצור, 28/04/11 10:09

    עיר דוד !
    ערש העם היהודי.
    גם המקום הזה לא שייך לעם ישראל ?
    אלפי שנים לפני שמוחמד, ימח שמו וזכרו, המציא את האיסלם, היה המקום הזה המרכזי בחיי העם היהודי.
    יהודים ''הועפו'' בכח הזרוע מהמקום הזה כמו ממקומות אחרים ברחבי ארץ ישראל, ובמקומם התיישבו מוסלמים שהחליטו, בזמן שהיהודים לא היו כאן רוב, שזו המולדת שלהם, כאן חיו הם, הוריהם, סביהם ודורות רבים מאז ומעולם !!!

    ועכשיו באים, יהודים תמהוניים, עמוסי שנאה עצמית ורגשי נחיתות, ובצעד הגובל בבוגדנות טהורה, נלחמים נגד המדינה, נגד היהדות, נגד ההיסטוריה, והעיקר שידם של האומללים שנגזלו תהיה על העליונה.
    הכל מותר - השתנקרות לאומות העולם, פנייה לבג''צ, התדפקות על דלתות בתי משפט לפשעי מלחמה בעולם כולו ובעצם הכל.

    אין לי מילים לתאר את שאט הנפש מהם ומדומיהם.
    ועל זה נאמר - מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו.

  • 20.

    מי ממן את ארגוני השמאל איזה ארגון טירור למה אין שקיפות (ל''ת)

    משה, 28/04/11 10:05

  • 19.

    מה יהיה? לא נסחפתם? מאוהבי שלום הפכתם לשונאי ישראל (ל''ת)

    מהשמאל הציוני, 28/04/11 09:57

  • 18.

    לכלוא את פושעי השמאל יחד עם המחבלים לנצח (ל''ת)

    אבי, 28/04/11 09:52

  • 17.

    בשמאל פשוט רגילים לשכתב את ההיסטוריה

    אני, 28/04/11 09:50

    מימי סטאלין ועד ימינו דבר לא השתנה.
    ההיסטוריה היא בסך הכל חומר ביד היוצר, והעבר משתנה בהתאם לצרכים.
    עיר דוד? יהודים בירושלים? זה לא מתאים לאג'נדה אז נחרים.

    ובכן, שמלאנים יקרים ואווילים. עם ישראל לא התחיל את דרכו ב-1967, וההיסטוריה המפוברקת של הפלסטינים תיעלם כקצף על פני המים.

  • 16.

    חשוד מאוד! למה מסתירים את פרטי ההסכם???

    מיקי ג., 28/04/11 09:48

    ומדוע הפעלת רכוש ציבורי, איננה מכרז פתוח??
    מי מימן את החפירות? לא משלם המיסים?
    ''מריח'' כעוד פרשת שחיתות..

  • 15.

    דוד המלך רועד מפחד

    אהרן, 28/04/11 09:46

    בלה בלה בלה באמת רואים שיש אנשים שאין להם מה לעשות. אבל אל תדאגו. עם מגזין או בלי מגזין, עיר דויד תהיה מלא יהודים ותיירים שנהנים מהמקום, ומי שלא רוצה לבוא, אז שלא יבוא. דוד המלך לא הצטרך מגזין כדי שכל העולם יכיר את התהילים שלו. אוי שמאלנים... נתתי לכם דעה: חרם על התהילים המדרבים על ירושלים... באמת... אין לכם מה לעשות?

  • 14.

    חרם של אויבי ישראל

    גדי בן יוסף, 28/04/11 09:45

    אני מציע לעשות חרם נגדי נגד כל מה ששיך לשמול עיתונים כמו מעריב ידיעות הארץ גלי צהל ערוץ 2 בטמבל ויזיה לא ליקנות שום דבר מיכל ששיך לשמול הישראלי בכילל זה להדיר את רגלנו מהתאטרונים שלהם

  • 13.

    אתם פוגעים בפרנסתי ואני אשיב בהתאם

    מורה דרך, 28/04/11 09:43

    כמורה דרך אני מייצג את מדינת ישראל מול אזרחי העולם.
    במציאות המורכבת ממילא אין זה קל להניח בצד פוליטיקה ולהעביר את המסר ההסטורי והדתי.
    מי שבוחר להתאבד שלא ייקח אותי אתו.
    לפעילים פוליטיים יש די אפשרויות גם בלי לפגוע בפרנסתי. ולכן אתמוך בכל צעד שישתיק מטורפים מהשמאל או הימין.
    מצדה לא תיפול גם אם יהיו אלפי סיקריקים כמו אלו שקוראים להחרים אותנו.

  • 12.

    מבחיל!

    כאוב ועצוב, 28/04/11 09:40

    האמת, אם זה הפרצוף שלנו בעולם, ממש לא מפתיע היחס לו אנו זוכים כעם וכמדינה. אסקופות נדרסות, מן הסתם, דורסים...!

    לא מבין מאיפה מגיעה השאיפה הקונסיסטנטית הזו של ישראלים בשר ודם לירוק לבאר ממנה הם שותים, לעלוב בעצמם, באחיהם, בעמם ובמדינתם...

    ניו-גלותיות! (אפילו בגולה היה לנו יותר כבוד עצמי)
    מבחיל!

  • 11.

    פעילי שמאל יהודים מנוולים אכולי שנאה עצמית

    יהודי, 28/04/11 09:35

    תומכים בשאיפותיו של האוייב

  • 10.

    השלב הבא-פיצוץ האתרים שלא משקפים את השקפת עולמם (ל''ת)

    אנטי-ציונים=טאליבן, 28/04/11 09:33

  • 9.

    ואני שואלת למה ? למה להיות כאלה חארות ''פעילי שלום'' תעשו טובה לכו לעזה (ל''ת)

    מדינה בהפרעה, 28/04/11 09:32

  • 8.

    על המדינה להיערך לשלילת אזרחות וגירוש אזרחים בוגדים-ממאירים. (ל''ת)

    אופיר, 28/04/11 09:30

  • 7.

    צריך לבטל את האזרחות להאנשים האלה (ל''ת)

    אלון, 28/04/11 09:28

  • 6.

    אין קדושה בעיר כבושה וראוי שתיירים ידעו זאת (ל''ת)

    שוקי, 28/04/11 09:23

    • תגובה למגיב התבוסתן הכנעני

      גדי, 28/04/11 09:47

      מה לשמולני ולירושלים הקדושה לכם יש את עיר תא עיר ה חטאים והזימה

    • קדוש-בכלל שאלה פילוסופית. וכבוש באותה מידה גם שוחרר... (ל''ת)

      משמעות אחרת, 28/04/11 09:59

    • אתה קשקשן ודמגוג

      יוסי, 28/04/11 10:08

      העיר אוחדה מחדש ולא נכבשה. העיר הייתה בריבונות ירדנית לכל היותר ומעולם לא פלסטינית. התעמולה הפלסטינית חלחלה לציבור הישראלי והשכיחה את העובדות מאנשי שמארל הזויים.

    • שוקי היקר , זו לא עיר כבושה

      ואתה אדם בושה, 28/04/11 10:11

      אתה תמיד יכול לעבור לצד שלהם , גם גאוגרפית כמובן

    • שוקי...תרשום את השם האמיתי שלך....מוחמד איבן מנחוס...למה שוקי...? (ל''ת)

      אין שמאלני קיצוני בשם שוקי...ץאני מכיר ר, 28/04/11 10:41

      • על אף ההתלהמות שלכם: אין קדושה בעיר כבושה

        שוקי, 28/04/11 21:31

        רשמתי בפני את הצעתך להחליף את שמי. מוזר שהיא באה מצידו של מי שלא חותם על הטוקבקים שלו. ובכל זאת הרשה לי רק לשאול, כיצד הצעתך האינפנטילית מתייחסת לתוכן הטוקבק שלי שלא היה מורכב במיוחד?

    • שוב פעם סיסמאות

      מישהו, 28/04/11 10:49

      לשמאל אין שכל.
      הם רק יודעים להגיד סיסמאות וזהו.
      תשאל אותם שאלה אמיתית והם מתחפרים באדמה.

    • הכבוש היחידי הוא אתה ודומיך שכנראה בייצורך השאירו אותכם קצת יותר מדי.. (ל''ת)

      החלק החומצי היה גבוה מדי..ועד היום עדיין לא השתחרר, 28/04/11 11:08

    • אני מניח שהתכוונת לתל-אביב... (ל''ת)

      אזרח, 28/04/11 11:15

    • ירושלים עיר כבושה על ידי הערבים (ל''ת)

      שמואל, 28/04/11 11:31

    • די לכיבוש הערבי בא''י ובירושלים (ל''ת)

      הסברה מתאימה לתיירים, 28/04/11 11:38

    • אידיוט שימושי

      לאומן ציוני, 28/04/11 11:45

      מקוה שביתך יושב על ''אדמה כבושה'' ופלסטינאי
      יפנה לבגץ לפנות אותך

    • צודק, אבל מה עם קונסטנטינופול

      נועם, 28/04/11 11:57

      קהיר, מרקש, טריפולי, כולן נכבשו ע''י הערבים, גם נג'ף וקרבלה.

      התאסלמו ולא יהיה לכם רע.... ההומניזם בהתגלמותו. אמנם עברו כמה שנים הדמויות השתנו אבל לא הגישה.

    • בהחלט כבושה- על ידי פלסטינאים.

      אלון, 28/04/11 12:05

      תלמד הסטוריה- מעולם לא הייתה אמורה להיות שליטה פלסטינאית בירושלים, אפילו לפי החלטות האו''ם הייתה אמורה להיות חלוקה בין ירדן לישראל - חלוקה שירדן ויתרה עליה כחלק מהסכמי השלום.

      גם בחזרה לגבולות 67 זה אומר שליטה ירדנית בירושלים - שוב מציאות שלא רלוונטית אחרי הסכם ה''שלום''.

  • 5.

    במקום לעלות על נס את השמאל האנטישמי,תספרו לעם שעל הלינ'ץ בת''א

    חיים, 28/04/11 09:20

    שופטי בית המשפט זיכו מרצח, התקשורת הישראלית זו גוף משומן ומלא בתעמולה אנטי ישראלית ! כואב שתגובות כמו שלי 80% מהמקרים מסוננות ע''י מעצבי תעמולה שמלאנים שמסננים אלפי תגובות כשלי!

    • גם אני במסוננים

      גמני גמני, 28/04/11 20:24

      צר לי לספר בשבחי, אך דעות שוללות סמול בטיעונים מוכחים, מוצאות דרכן לפח האשפה של העורך מסוג ענת קם.
      ימין מתלהם מיד יפורסם, לכן אני מציע לשרבב קללה בסוף כל הודעה.

      אינעל אבוקם זבל אנושי

  • 4.

    רק הוצאה אל מחוץ לחוק של פושעי השמאל תביא רגיעה לעמנו (ל''ת)

    שמאל=חיסול הציונות, 28/04/11 09:15

  • 3.

    שמאל=חרם...אין שכל אין דאגות..אני מקווה שהם עוקבים אחרי כל החרמות שלהם (ל''ת)

    התמהונים מטומטמים מהשמאל, 28/04/11 08:44

  • 2.

    אם מדינת ישראל לא תתמודד אתו, היא לא תשרוד (ל''ת)

    השמאל הרדיקאלי הוא סכנה ברורה ומיידית לקיום ישראל, 28/04/11 08:40

  • 1.

    שמאלנים קיצוניים- נמאסתם (ל''ת)

    ישראלי, 28/04/11 08:24

    • שונאי ישראל

      נהורית, 28/04/11 11:24

      אלה היוצאים מתוך העם אלה הגרועים ביותר, ''כמו שנאמר מחריבייך ומהרסייך ממך יצאו''. ולוואי ויתכלו כל שונאי ישראל אמן.

      http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1961352

      • לשנה הבאה בישראל הבריאה

        תיזכר שמאלי, 28/04/11 17:38

        השמאל בוחר שמאלה מישראל או נסחף ימינה לערב. להיות כאן, ועדיין בדרך למימוש עצמי בציון גדול עליו.
        הצדק הווירטואלי- פלשתיני קל יותר לעיכול. בעיקר כשמתעלמים מירדן ותוך הקו הירוק.

      • חלקם סתם חרמנים סוטים

        הצארה קתרינה, 28/04/11 20:27

        ראה מקרה גילה אלמגור והסייח הערבי.
        לפחות ההיא מרוסיה הלכה על הדבר האמיתי.