• 23.

    לחסום את כל הכבישים בעיר. רק תחבורה ציבורית!!! נמאס משחיתות (ל''ת)

    סטודנט, 18/05/11 19:14

  • 22.

    בגובה העיניים

    דן, 08/05/11 09:41

    נתנו לנו לדבר , לשפוך ... כדי שניתן יהיה לאמר נפגשנו אתם .אנחנו בתמימותנו קיוינו וניסינו לדבר בגובה העיניים . במקום זה קיבלנו ממר טיומקין האיש והאגדה ... זה שכל כך ''הצליח'' בנושאי התחבורה בעיר מבט יהיר וססמאות על זה שהעיר לא שייכת לנו והמצב רק יחמיר ... הוא לא היה מוכן אפילו לאפשר לתושבים לחנות בחניון בכירי העירייה עד 7:30 בבוקר , למה ? כי ... זה לא נוח ... וכי הם כל כך חרוצים שהם באים ב- 6 . הוא גם דואג לשלם 350 שח עבור מנוי יומי לעובדי עירייה ( כמה מאות מנויים ) כדי שאלה יגיעו במכוניות ( לא באופניים ) - על חשבוננו . אז מר טיומקין :: אתה אולי חושב שאנחנו תמימים , מתחלפים ... אולי אפילו מיותרים . אולי אתה חושב שהזיכרון שלנו קצר , אבל אנחנו נגיע ברכב ובאופניים ונזכיר לך ולקהל בוחריך הפוטנציאלי כל משפט שאמרת וכל סיבוב מיותר שנעשה בחיפושינו אחר
    חניה.

  • 21.

    יש לנו 3 מכוניות בבית ורק חניה אחת. מה אתם רוצים שנעשה?! שנרכב באופנים (ל''ת)

    השתגעתם?!!!, 04/05/11 09:57

  • 20.

    על מנהיות, אומץ חניה ושבילי אופניים

    יוכבד הרוכבת, 04/05/11 09:21

    ראש העיר לא מחלק מספרים, גם לא למוניות,
    תחבורה ציבורית היא בסמכות משרד התחבורה ושם לא מזדרזים לקדם את התחבורה הציבורית, לא בתל אביב, ולא בכל מקום אחר בישראל.

    אי אפשר לעצור את הקידמה,
    רכבים פרטיים, הם פתרון של העבר - ראה כל עיר גדולה בעולם.

    האסימונים נופלים וטוב שכך.

    ראש העיר מגלה מנהיגות ואומץ. מצרך נדיר במחוזותינו.

  • 19.

    שכחת לציין משהו פשוט

    אלעד, 02/05/11 17:06

    שעיריית תל אביב עצמה אינה נותנת אישורי בניה לחניה פרטית בבניינים. כך היא גם אוכלת את העוגה (החניה) וגם ממשיכה להינות ממנה כל החיים (המס הנוסף על חניה בגן העיר). אז, שלא יעבדו עליך

  • 18.

    נו, בחייך...

    שימי, 02/05/11 15:44

    בוא נעשה חשבון:
    60 מקומות חנייה = 60 רכבים שיחנו באדום לבן = 60 דוחות + גרירה + קנס גבוה.
    עכשיו נכפיל את זה בגורם הזמן ונקבל אלפי שקלים ביום תוספת לקופת העיריה...
    ולעצם העניין, אי אפשר לעצור את הקידמה. ת''א היא לא כפר קטן בצפון הארץ אלא עיר גדולה ובעיר יש רכבים. אם אתם רוצים לגור בכפר, אנא ממכם, תהיו ציוניים, תעברו לגליל או לנגב...
    זה נכון שיש גבול לכמות כלי הרכב שהעיר הזו יכולה להכיל אבל לקחת חניות זה לא הפתרון.
    חולדאי יקר, שדרג את התחבורה הציבורית, תדאג להוסיף מספרים למוניות חדשות (מה שיוריד גם את המחירים - תראו את אילת לדוגמה), תדאג לזה שתחבורה ציבורית תהיה גם בשבת (!!!) - ואז אולי תראה ירידה בכמות כלי הרכב בת''א.

  • 17.

    המחיר הגבוהה של חנייה חינם

    עמית, 02/05/11 12:54

    מוזר שהתרגלנו לכך שאנחנו משלמים ארנונה ושכ"ד על מגורים אבל מצפים לשכ"ד חינם על גוש הפח שאנחנו חוסמים איתו את המרחב הציבורי...

    http://www.tlv1.co.il/?p=1310

    השבוע חזרתי מאמסטרדם : קשה להאמין כמה עיר יכולה להיות נעימה לאנשים ,אם רק מתעדפים נכון את טובת האנשים לעומת טובת המכוניות ...

    כל הכבוד לעיריה ! מי יתן והאסימונים יפלו גם בשאר ערי ישראל ...

  • 16.

    שבילי אופניים

    ואקום, 02/05/11 11:16

    צמצום זיהום האוויר אפשרי רק על ידי העדפה של העדפת תנועה לא מזהמת. הלוואי שרשויות נוספות בגוש דן יבצעו את אותם צעדים שמבצעת עיריית תל-אביב.

  • 15.

    יש לשים קץ לטענה "מגיע לי" - הרוצה בחניה ישלם עבורה (ל''ת)

    דני, 02/05/11 10:24

  • 14.

    עיר לכולנו הבטיחה לנו חניה. אפשר גם אחרת. (ל''ת)

    חניה לכל פועל, עכשיו, או שלא תיבחרו!!!, 02/05/11 10:00

    • זה בדיוק הפוך ממה שעיר לכולנו הבטיחה. אתה חי בסרט (ל''ת)

      מורן, 17/06/11 07:13

  • 13.

    באמת אין בעיה לשדרג

    oded, 02/05/11 09:16

    רוצים שנירכב על אופניים נהדר טוב לבריאות טוב לבריות ממש חשוב (לא בציניות ) אז שפרו את התחבורה הציבורית משמעותית ומיצאו 200 מקומות חנייה לעובדי העיריה שחונים כל יום ברחובות השכנים וסותמים אותם

  • 12.

    אביב לביא - כתבה עירונית אמיצה, עמדתך אמיתית

    אליק מינץ, 02/05/11 07:22

    לא פשוט לכתוב כתבה כה כנה ואמיתית על קדימויות עירוניות נכונות.
    לא פשוט להתכחש לעשרות נזעמי בלוך שלקחו להם בונבון והם נזעמים ורגוזים, מתאגדים לגוף עם כח ורעש ואף עם השפעה על החלק החלש של הפוליטיקה העירונית, מפלגה שלמה שנפלה חלל לרגליהם - עיר לכולנו כאילו, שפרסמו שוב ושוב בבלוגון של ידיעות.
    יחי השינוי בקדימויות העירוניות למען צמצום המזהמים, למען עידוד הליכה ורכיבה, תודות לקברניטי העיר שבמקרה זה ממש אמיצים ותודות לכותב ולנכתב.
    בכוחכם לממש חלום של אמסטרדם בתל אביב, וכן, זה אפשר ואפילו טוב מן המקור!!

  • 11.

    מסכנים התל אביבים.לא מחליף את גבעתיים בארבע תל אביב (ל''ת)

    תושב גבעתיים, 02/05/11 07:05

    • העיר שלך זכתה לדירוג מאוד נמוך בסקר בחודש האחרון.

      ברח משם לפני שהערך של הדירות ירד..., 02/05/11 10:06

      ואני בכלל גרה בגליל :)

    • כאחד שעובר לא מעט בגבעתיים - לא מציאה !

      עמית, 02/05/11 12:56

      העיר פקוקה להחריד ,למרות שאין שם אפילו מטר של שביל אופניים ,העיר לא ממש מקום שאפשר למצוא בה חנייה בקלות. איך זה ?

      מפלצת הרכב הפרטי לעולם לא יודעת שובע ,ככל שפורשים לפניה שטיח אדום ,כך היא רעבה יותר ... בקצב הזה תגיד יפה שלום למעט השטחים הציבוריים בעיר שלך

  • 10.

    מאמר מדויק - כל מילה במקום! (ל''ת)

    תל אביבי, 02/05/11 01:40

  • 9.

    ''לכל תושב זכות להחזיק רכב ולהחנות ברחוב????''

    האזרח דרור, 02/05/11 00:23

    מאיפה זה? מה עם ''לכל תושב יש זכות להחזיק יאכטה במרינה''?

    הקרקע במרכז העיר היא דבר יקר. הקרקע הציבורית בעיר - הרחוב - נמסרה באופן שנים למשתמשי הרכב הפרטי. עד כדי כך שהם התרגלו שעל דיור צריך לשלם - אבל דיור חינם לרכב שלהם הוא דבר מובן מאליו.

    אנחנו לא בברית המועצות ומשאב במחסור אסור לחלק חינם, בטח לא לחלק חינם לאמצעי התחבורה הכי בעייתי בעיר - המכונית. יש לתת תעדוף בחלוקה מחודשת של המרחב הציבורי לתחבורה ציבורית, לאופניים ולהולכי רגל - רק ככה ירדו הפקקים ושאר בעיות התחבורה שלנו.

    גם ל16,000 הרוכבים שמדוושים יום יום לעבודה וללימודים במרכז תל אביב יש זכויות -- בראשן הזכות לחיות - לא הגיוני להתחשב רק בנוחות של בעלי הרכב הפרטי.

  • 8.

    יותר רוכבים = יותר חנייה למי שצריך אותה באמת

    עודד גלעד, 02/05/11 00:03

    כל הכבוד לעירייה על מהלך חשוב מאין כמוהו.

  • 7.

    ברחוב משה דיין כבר היו 2 תאונות עם ילדים

    משה דיין, 01/05/11 22:20

    בגלל שבילי האופניים כל הכניסה של הולכי הרגיל לחציית הכביש הצטמצמה לאפס-פשוט פיקוח נפש כל מה שהולך ברחוב. רן חולדאי לתפארת חכמי החלם בדורנו

    • ברחוב בלוך היו7 תאונות בשנתיים האחרונות עם 9 נפגעים. דרוש תכנון מחדש (ל''ת)

      מיתון תנועה ושבילים בטוחים!!!, 02/05/11 09:59

    • שקר גס. הבטיחות במשה דיין עלתה מאחר ומהירות המכוניות ירדה. זאת כבר לא (ל''ת)

      אוטסרדה בלב שכונת מגורים וטוב שכך, 04/05/11 10:00

  • 6.

    מגוחך. קודם שתהיה תחבורה ציבורית נורמלית. גם בשבת! (ל''ת)

    עיטע, 01/05/11 21:57

  • 5.

    גם ברח משה דיין היו אינסוף התנגדויות של התושבים ובסופו של דבר התרגלו (ל''ת)

    לולו למון, 01/05/11 21:18

  • 4.

    ומה בדיוק האלטרנטיבה שלהם?

    א, 01/05/11 20:41

    התחבורה הציבורית בתל אביב נחותה, ואינה פועלת כלל בסופי שבוע. אם הייתה תחבורה ציבורית סבירה, אז אפשר היה להציע שחלק יוותרו על הרכב הפרטי - אבל כך? לדרוש מהתושבים לשלם באופן קבוע תשלום מופקע על חניה ליד ביתם? זה בלתי סביר בעליל.

    ולא, אופניים אינם אלטרנטיבה למרבית הנסיעות, וגם לא למרבית האנשים. הם טובים, הם חשובים, אבל הם לא מספיקים.

  • 3.

    לכל תושב זכות להחזיק רכב ולהחנות ברחוב.

    ג, 01/05/11 20:23

    איך יתכן שיצמצמו את זה? ברגע שלא יכנסו עם רכבים העיר תגווע - עסקים יצאו מהעיר.
    לא כל אחד יכול לרכב על אופניים ולהגיע לעבודה ובטח שלא כל יום בשנה. זה אבסורד.
    לעירייה אין זכות לקחת את החניות הללו מהתושבים - מה לעשות בעיר הזו גם חיים אנשים שגרים בה ולא רק רוכבי אופניים.מדוע הכל כאן בקיצוניות? אז שרוכבי אופניים לא ייסעו בכביש שאין בו מקום לנתיב. מה יקרה? שיסעו ברחובות אחרים!

    • אפשר לחשוב - אז תשלם על חניון

      תל אביבי, 02/05/11 01:41

      למה שאני אסבסד לך חנייה בחינם?

    • ג. צודק. ולנו יש 3 מכוניות במשפחה! מה רוצים שנרכב על אופניים? (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחח, 02/05/11 10:04

    • גם בניו-יורק דיברו ככה לפני שסגרו את "טיימס סקוור" לרכבים

      עמית, 02/05/11 13:01

      והפלא ופלא ,המסחר שם השתפר פלאים !

      למה ? כי אנשים הם אלה שסוחרים ,לא מכוניות !
      הסתובבת פעם במדרחובים בערים גדולות באירופה ? המסחר שם פורח ,ולא סתם !

  • 2.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    דן, 01/05/11 20:04

  • 1.

    מה נסגר?

    שגיא כרמיאל, 01/05/11 13:04

    סביבה או בניה?
    טיפה של ירוק לא תזיק לכיס

    • הכל פוליטיקה - איכות סביבה על הזיין (ל''ת)

      אחמד, 02/05/11 08:50