• 163.

    זה כן קשור אליך ויש לך על מה להתחרט

    יובל, 21/09/15 13:08

    ואם אינך מבין זאת ומבקש סליחה אז אני מקווה שעוד תלמד על בשרך איך זה להיות קורבן פשע

    IP: 207.232.41.2דווח על תגובה זו

  • 162.

    במקרה היית שם? מקווה שלא במקרה תגיע

    אתי, 06/04/11 13:37

    לבית סוהר,

    גם אוג'י סימפסון יצא זכאי בבית משפט!

    וב''ה הצדק נעשה, במוקדם או במאוחר גם אתה תיפול.
    לא כי אנסת, אלא כי שכחת ואתה לא מייחס לכך כל חשיבות. סה''כ היית שם, סה''כ שיחקתם בדוקים.

    יש מילה לזה: סוציופת!
    לא מקנאה בשכנים שלך,
    בעצם אני בעד שתחזור לקיבוץ - ככה אהיה בטוחה ששכן שלי אתה לא.

    IP: 46.116.26.127דווח על תגובה זו

  • 161.

    מי המושפלת שהסכימה להינשא לאנס?

    לא מבינה, 05/04/11 13:27

    כאילו, איזו בעיות בבטחון העצמי יש לה, שהיא אמרה לעצמה, זה הכי טוב שאני אמצא, אנס...

    כאילו היא מירי בוהדנה או משהו...

    IP: 62.0.44.101דווח על תגובה זו

  • 160.

    כל מי שלידו מושחת: אשתו, אמא שלו ומי שיצביע עבורו (ל''ת)

    מעוותים וסוטים אלימים, 05/04/11 07:40


    IP: 94.230.87.46דווח על תגובה זו

  • 159.

    אני מתפלאה שמישהי הסכימה להתחתן איתו

    אסנת, 05/04/11 05:36

    אני לא מבינה איך אישה מסוגלת להתחתן עם גבר שאנס בידיעה שזה מה שעשה. אני לעולם לא הייתי יכולה אפילו לקיים קשר חברי בלבד עם אדם כזה, ולא משנה כמה זמן עבר מאז המקרה.

    IP: 46.116.138.82דווח על תגובה זו

  • 158.

    אני כמעט מאחלת את אותו הדבר לילדיו

    ואז נראה אם אחד האנסים ''סתם'' היה שם, 05/04/11 03:37

    ואם יכל להיות בכל מקום אחר , מדוע לא היה?

    IP: 24.255.59.16דווח על תגובה זו

  • 157.

    לא הייתי מקבל אותו...

    לא קיבצוניק, אבל אם הייתי, 05/04/11 02:09

    ורק על סמך התגובה שלו, שלא מביעה חרטה,
    אלה מטילה את האחריות על ''הגורל'':
    ''בסדר, הייתי שם, אבל זה היה במקרה ויכולתי להיות גם במקום אחר.''
    לא נכון. יכולת גם לנסות למנוע את המעשים!
    כזה חבר אתם רוצים בקיבוץ שלכם?

    IP: 84.228.192.177

  • 156.

    ארוגנטי ושחצן. מסכנה אשתו ומסכנים ילדיו (ל''ת)

    שילך לגור בעזה, 05/04/11 01:51


    IP: 201.238.164.14דווח על תגובה זו

  • 155.

    זה לא ''חטא נעורים'' וזה שהוא אבא לא מוריד ממה שהוא עשה. זה מזוויע

    לא יאמן האנשים האלו, 05/04/11 01:14

    גועל נפש שבקיבוצים עדין מטאטאים דברים וחושבים שלאנוס ילדה בת 14 שוב ושוב על ידי 8 נערים זה ''חטא נעורים''.

    לא רוצה לחשוב אילו עוד דברים עשה הבחור הזה תחת ''חטאי נעורים'' ומה הוא עושה כחטאי מבוגר.

    IP: 108.35.21.68דווח על תגובה זו

    • זהו, אני סופית בעד שיחזור לקיבוץ

      אתי, 06/04/11 13:38

      חברי קיבוץ הרוויחו ''ביושר'' שכן כזה נוראי.

      IP: 46.116.26.127 דווח על תגובה זו

  • 154.

    הבחורה שאנסת מתה חיה ואתה חלאה מבקש חברות? (ל''ת)

    טאוטא, 05/04/11 01:03


    IP: 62.219.149.21דווח על תגובה זו

  • 153.

    ''אני כבר שכחתי מזה, אין לי על מה להתחרט''

    Yossi, 04/04/11 23:40

    האם גם הנאנסת שכחה מזה?

    האם זה בסדר שהיא תסבול?

    What you did is what you are

    IP: 204.11.111.249דווח על תגובה זו

  • 152.

    האמנם כל המדינה הזדעזה ?

    מור, 04/04/11 23:17

    מי שהזדעזה על עומק הרייטינג (מושג לא ידןוע אז) היא העיתונות שדיווחה על כך בכותרות יותר גדלות מאשר אלו של מלחמת ששת הימים.
    כל עמודי החדשות של העיתון הנפוץ במדינה הוקדשו אז לפרשה זו.
    העיתנות ניצלה היטב את כל הרייטינג האפשרי לפרשה זו. המדינה לא הזדעזה יותר מאשר במקרי האונס האחרים!

    IP: 192.117.4.230דווח על תגובה זו

  • 151.

    חברים, אל תתרגשו כל כך..

    רום, 04/04/11 23:13

    לא היה פה שום אונס ממשי. הגברת נתנה את עצמה על מנת לזכות בתשומת הלב הכרוכה בזה. לא סתם הפרקליטות לא רצתה להעמידם לדין, השופט לינדנשטראוס הוציא אותם זכאים מחוסר הוכחות..

    IP: 192.117.4.230דווח על תגובה זו

    • שטויות של גיבור מיקלדת או בן משפחה של אחד האנסים!!!!!!

      היה אונס קבוצתי מחריד ומזעזע, 05/04/11 06:28

      היא לא היתה ''גברת'' אלא ילדה קטנה ומפוחדת שעברה לינץ בידי קבוצה.

      אין נורא מכל מאשר אונס קבוצתי.
      זה רצח לשמו.

      השופט לינדשטראוס הוא אדם אחד ודעתו בהחלט לא תמיד נכונה. הוא לא אלוהים ולא נציגו עליי אדמות.
      לא היו לשופט הוכחות חותכות משום ששוב במשפט היתה עדות של קבוצה שלמה וכל הג'מע שהם הביאו עימם לתגבורת. למול נערה מפוחדת שעברה טראומה קשה והפחידו אותה ואיימו עליה שיבשו אותה ואת משפחתה ברבים לו תתנגד.

      הקבוצה הפעילה לחץ קבוצתי עצום ורב של איומים על הנערה ולכן היא נכנעה להם.
      לחץ נפשי גרוע לעתים בהרבה מלחץ פיזי ולכן הנערה נכנעה לקבוצה שלמה של חיות טרף מזעזעים שדינם היה בכלא להרבה זמן לו לא היה שופט אחד שחצן אלא חבר מושבעים שמורכב מאנשים מוסריים שהם אבות ואמהות לילדים.

      IP: 173.74.218.3 דווח על תגובה זו

      • הייתי ממליצה על התגובה הזו

        אם היה אפשר להמליץ פה על תגובה, 05/04/11 18:57

        צודק בכל מילה.

        מגיב/ה 151 - תתבייש/י לך על האטימות הדוחה שלך, הייתי מאחלת לך לעמוד במקומה של ''הגברת'' בת ה-14, עליה דיברת בכזו התנשאות, אבל בניגוד אליך יש בי טיפת אנושיות ואני לא מאחלת לאחרים את מה שלא הייתי רוצה שיקרה לי.

        IP: 79.183.29.141 דווח על תגובה זו

  • 150.

    האם הוא יכול להיות מחר נשיא המדינה? (ל''ת)

    שני, 04/04/11 22:56


    IP: 80.179.40.44דווח על תגובה זו

  • 149.

    רע וכוחני,אנס וחושב שהכל מגיע לו. בושה (ל''ת)

    גועל נפש, 04/04/11 22:39


    IP: 46.117.215.87דווח על תגובה זו

  • 148.

    זה אופי של קיבוצניקים- אנשים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת

    גדוד 601, 04/04/11 22:06

    שלוש שנים ביליתי עם האנשים העלובים האלה-אצולה מטעם עצמם, אנשים שמנצלים תאילנדים ב16 ש''ח לשעה בזמן שהם משחקים בwii בבית, וחושבים שהם חקלאים.
    אנשים שמתקבלים לסיירת (על חשבון דתיים וחבר'ה מהעיר), כי דוד שלהם היה בטירונות עם המ''פ.
    אנשים שמקימים קבוצה בפייסבוק ''קיבוצניקים הם גזע נבחר'' ,ומעיפים שחורים מהמסיבות שלהם .
    למרות שלמעשה רובם (בעיקר מקיבוצי השרון ועמק חפר) הם פשוט צפונבונים סטנדרטיים שהוילה שלהם במקרה ממוקמת בטבע.

    ועם הקיבוצניקים הנורמליים ,מהפריפריה- הסליחה. אתם קיבוצניקים אמיתיים.

    IP: 84.109.53.156דווח על תגובה זו

    • שמרת דווקא בפריפריה (ל''ת)

      סתמאחד, 04/04/11 23:10


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

  • 147.

    האונס בשומרת מסמל את סוף דרכה של התנועה הקיבוצית (ל''ת)

    יובל, 04/04/11 22:05


    IP: 84.108.95.108דווח על תגובה זו

  • 146.

    צריך להוציא אותה מחזקתו - אולי הוא יגיע גם אליה ''במקרה'' (ל''ת)

    האם יש לו בת? הצילו!!!!, 04/04/11 21:59


    IP: 69.27.229.11דווח על תגובה זו

  • 145.

    ''הכרתי אותו עוד כשהיה ילד. הוא היה ילד רע וכוחני שניצל חולשות של ילדים (ל''ת)

    זה אומר הכל., 04/04/11 21:51


    IP: 209.198.90.52דווח על תגובה זו

    • לצערי אני מכיר עוד כמה ''מעורבים'' שזה מאוד מתאים להם (ל''ת)

      אופיר ב., 04/04/11 23:07


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

      • מה ''אופיר ב''? לא הבנתי למה אתה מתכוון (ל''ת)

        עמית, 22/02/12 18:15


        IP: 82.166.138.6 דווח על תגובה זו

  • 144.

    אני באמת לא הייתי שם

    לא קשורה, 04/04/11 21:45

    לפי התגובה הנבזית : ''לא קשור.. יכולתי להיות במקום אחר'' מבינים שהאיש היה נער רע שגדל להיות איש רע. לא הצליח להבחין בין טוב לרע, לא התחרט ולא עשה תשובה - אבוי למשפחתו ואבוי אף יותר לנו כחברה.

    IP: 77.124.104.166דווח על תגובה זו

  • 143.

    מה קורה אצלנו בקיבוץ?

    חבר קיבוץ -יודע הרבה, 04/04/11 21:42

    מקבלים חברי קיבוץ שהם בנים של חברים על מנת לזכות במגרש במחיר מוזל,לעשות סיבוב של מליון שקל ולברוח.
    אחד מכסה לשני את הישבן,מעלימים מידע שלבחור היה אקט מיני עם הילדה(תקראו את גזר הדין שבו מודה הבחור שגמר עליה.
    מעלימים את העניין מחברי האגודה קהילתית שחלקה הרחבה.

    בקיצור,אדון שלום האנס מיקומך לא איתנו ואם תתקבל נמרר לך את החיים.

    IP: 62.90.163.195דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד. פשוט תפיצו את כתב האישום לחברים היקרים (ל''ת)

      המוסריות של הקיבוץ עולה להצבעה, 05/04/11 07:39


      IP: 94.230.87.46 דווח על תגובה זו

  • 142.

    למה שלא יקבלו אותו בקיבוץ? שיקבלו בחזרה את הזבל שגידלו (ל''ת)

    מעדיפה אותו שם ולא בשכונה שלי, 04/04/11 21:31


    IP: 87.68.26.205דווח על תגובה זו

  • 141.

    בהחלט צריך לקבל אותו לקיבוץ!

    mayer, 04/04/11 20:30

    חברי הקיבוץ תמכו בנערים שאנסו את הבחורה ההיא. וודאי שעליהם לקבל אותו -- מקומו איתם וביניהם.

    אבל לעולם לא לקנות דבר מהקיבוץ הזה. לא לקנות, לא להתארח שם, לא לתמוך בהם, לא לעזור להם, לא לתת להם פרוטה שחוקה.

    IP: 89.139.3.65דווח על תגובה זו

  • 140.

    איחסה, כל הקיבות מושחת ''שמרת האונס'' ותמך בסוטים (ל''ת)

    אונס קיבוצי, 04/04/11 19:42


    IP: 192.118.36.9דווח על תגובה זו

  • 139.

    אני כבר שכחתי מזה?! זבל אנושי מרוכז

    טלי, 04/04/11 19:26

    והקיבוץ הזה היה ונשאר המיץ של הזבל.
    כמו שהגנו אז על אנסים אלימים גם היום הם שוכחים להם, כי עברה רבע מאה.

    החיים שלה נהרסו, ולו צריך לשכוח?

    נבלות!

    הלוואי והקיבוץ הזה יקרוס!

    IP: 129.6.140.99דווח על תגובה זו

  • 138.

    זיכוי מחמת הספק לא הופך אותו זכאי.

    החלטת בימ''ש לא מזכה במציאות., 04/04/11 19:06

    היום, הם היו נכנסים לכלא לשנים רבות.
    6-8 בחורים על נערה בת 14, ילדת חוץ לא מקובלת חברתית, זה אונס עפ''י ההגדרה אונס בכל קנה מידה.
    קצב הואשם באונס למרות שהמעשים הבלתי מוכחים נעשו בהסכמה של עסקיי תן וקח בין מבוגרים.

    IP: 84.228.166.79דווח על תגובה זו

  • 137.

    ברור שהוא כבר שכח את זה...אבל זוכר את זה טוב כל מי שרואה את ההצגה

    פפפשששש, 04/04/11 17:55

    על האונס או קורא את המחזה או פשוט זוכר את המקרה.
    דילמה לא פשוטה לחברי הקיבוץ לאפשר לנער שאנס לחזור לקיבוץ.

    IP: 85.64.131.142דווח על תגובה זו

  • 136.

    הרצחת וגם ירשת?

    יובל, 04/04/11 17:39

    ''אין לי כל סיבה לזכור את חטאי הנעורים שלו, מה עוד שהוא זוכה'' כך טען הוועד המנהל אבל שכח לגלות לכם כי הנערה שנאנסה, הורחקה עם בני מישפחתה למקום אחר בעת שהקיבוץ המזויין הזה חמל ו''החליק כאילו'' את כל הפרשה המכוערת במשך רבע מאה.
    קללה רובצת עליכם קומץ נבלות על שהפקרתם נשמה פגועה בעת שחיפיתם על הנערים ועל חברי הקיבוץ קרי הוריהם.
    איזו חברה סלחנית זו שאת הקרבן הפקירה בצידי הדרך ואת המפגעים אימצה לאורך שנים רק בגלל קליקות חברתיות!?

    IP: 77.127.187.196דווח על תגובה זו

  • 135.

    יודע דבר

    יודע דבר, 04/04/11 17:38

    רב המגיבים פה- אתם אנשים טיפשים חסרי כל הבנה בסיסית בנפש האדם. חושבים שאתם יודעים משהו כי ככה אמרו בחדשות או ככה כתבה איזה מטומטמת שחושבת שמצאה סקופ.
    הוא לא אנס אף אחת ויצא זכאי כי זה מה שהוא ואם הייתם מעורים בעובדות הנכונות הייתם בכלל מתביישים בדברי האיוולת שיוצאים מפיכם. ממש מומלץ לכל אחד מכם להתעסק בענייניו ולדאוג לעצמו ולבני ביתו לפני ששופכים דמו של מישהו שלא עשה רע לאף אחד לא עד אז לא אז ולא מאז. לא רק שהוא שהוא לא אנס אותה הוא אפילו לא היה קרוב לזה.
    אפילו נשיקה או נסיון לנשיקה לא היה שם רק הרבה ביש מזל.מישהו שיודע.

    IP: 84.111.176.116דווח על תגובה זו

    • יודע דבר או המנחש באוב?

      rubi, 04/04/11 18:02

      אם הינך יודע דבר מדוע לא העדת בעת שעמד למישפט?
      או שמא חששת לשימך הטוב ולכן גם התעלמת מהקורה סביב
      אם אתה באמת מקור יודע דבר הצבע בגלוי היכן זה הועלה במישפט אחרת אתה נותר מקור יודע שום דבר

      IP: 77.127.187.196 דווח על תגובה זו

    • היודעת

      ל''יודע דבר'', 04/04/11 18:10

      איך אתה יודע? אתה היית שם בזמן שהם רצחו את נשמתה? אם כן, אז כנראה שאתה בדיוק כמו אותם נערים שאיבדו צלם אנוש. ולגבי הטענה שלך על זה שהוא ''היה שם במקרה'' - אני מציעה לך לעשות חיפוש פשוט בגוגל, למצוא את כתב האישום המתוקן (שמקל איתו עוד יותר כי לא הוגש ערעור בעניינו אחרי שהוא זוכה מחמת הספק) ולקרוא אפילו רק את העדות שלו על הקשר שלו למעשים. גם אם מה שהוא אמר בעדות שלו זאת האמת היחידה, זה רחוק מאוד מ''היה שם במקרה''. אחרי חצות הוא הלך לקרוא לה מהחדר שלה והצטרף ל''סיבוב'' שהחברים הנבלות שלו עשו עליה בחדר של אופיר. אז הוא ''עבר שם במקרה''? אחרי חצות, ו''במקרה'' קרא לה מהחדר שלה ו''במקרה'' שכב עליה אונן עליה או שפך שפיכה מוקדמת כפי שהוא מעיד??? ממש מסכן. איך זה נפל עליו כזה חוסר מזל ''להיקלע'' לסיטואציה שהוא בכלל לא התכוון להיות בה. ומעניין גם איך ''במקרה'' זה רודף אחריו כל חייו וכנראה גם ימשיך לרדוף אחריו.

      IP: 109.186.106.169 דווח על תגובה זו

    • ''הוא היה ילד רע וכוחני שניצל חולשות של ילדים אחרים'' (ל''ת)

      135 - או שאינך יודע, או שהינך רע כמוהו, 04/04/11 18:17


      IP: 77.126.243.140 דווח על תגובה זו

    • יודע דבר? חבל שאתה לא יודע לקרוא

      אני, 04/04/11 19:27

      תקרא שהוא בעצמו הודה ביחסים איתה, רק שלא בכפיה...

      אתה ואנשים כמוך מגעילים.

      IP: 129.6.140.99 דווח על תגובה זו

    • ''ליודע דבר'' -- ''אפילו נשיקה לא היתה שם''

      mayer, 04/04/11 20:38

      אני בטוח שנשיקות לא פרחו שם, משום שגם אהבה לא היתה שם. רק אונס וניצול.

      אפילו אם לא אנס אותה. אפילו אם רק ראה אותה מותקפת ולא עשה דבר -- זה מספיק להרשיע אותו מבחינה מוסרית גם אם לא מבחינה פלילית.

      אתה כותב ''רק הרבה ביש מזל [היה שם]'', ואני לא מבין איזה ביש מזל -- נערים אנסו בחורה, העבירו אותה ממקום למקום ואנסו שוב. המוני נערים השתתפו במעשה. המוני מעשים היו שם. בסוף הביאו למשפט רק מתי מעט, ולא ענשו אותם בחומרה ''על מנת שלא לפגוע בעתידם''. לעתידה של החוצניקית הפגועה, הפצועה, הדחוייה והמסכנה אף אחד לא דאג בקיבוץ שמרת וגם לא דואג כעת.

      אין עונש מספק למעשה הזה. אין עונש לקיבוץ שיכול לבטא את הגועל, את הכעס, את הבוז והשנאה שחשים אנשים הגונים למשמע הסיפור הזה, שהתפרסם ונחקר ונקרא על ידי רבים. לא מדובר בכתב ''מטומטם'' או בסקופ. מדובר בתופעה המאפיינת את ליבה השחור של התנועה הקיבוצית -- את ההגנה שהיא מספקת לפושעים מקרבה, את הדחייה של הקורבנות. ''פרשת שמרת'' הוא רק מקרה אחד כזה. נכתבו על כך לפחות ספר אחד, ותילי תילים של מאמרים ומחקרים.

      IP: 89.139.3.65 דווח על תגובה זו

    • באמת היה שם הרבה ביש מזל

      של הבחורה המסכנה הזו., 04/04/11 21:53

      כל השאר פשוט חיות. אין מילה אחרת. ואל תמציא עכשיו תירוצים שאין להם שום קשר למציאות.

      IP: 209.198.90.52 דווח על תגובה זו

  • 134.

    מעניין לאיזה ערכים הוא מחנך את ילדיו לראות לשתוק ואם

    לפרסם את שמו ותמונתו., 04/04/11 17:27

    אפשר להשתתף עוד יותר טוב ובסוף לא להיות קשור . היום שיש לו משפחה וילדים אני רוצה לאחך לילדיו שלא יעברו את מה שהוא עשה לנערה
    אבל הוא כנראה לא השתנה אם יש לו אומץ לחזור ל''זירת'' האירוע . מפליא אותי לדעת איזו סוג של בחורה התחתנה איתו ומה הוא יספר לילדים שלו .

    IP: 77.124.190.213דווח על תגובה זו

  • 133.

    לא מראה חרטה, לא לוקח אחריות, מכחיש את חומרת מעשיו הנוראיים

    מאיה, 04/04/11 16:49

    למה לקבל אותו? לקיבוץ יש אחריות מוסרית. ועליו לחיות עם ההשלכות של מעשיו הנוראיים אם לא בכלא אז בחוץ.

    IP: 85.64.163.7דווח על תגובה זו

  • 132.

    המעט שהם יכולים לעשות היום הוא לא לקבלו, גם לפי

    מודאגת, 04/04/11 15:52

    תגובתו היום הוא לא ראוי.
    ומה שהיה עליהם לעשות לא עשו- לעטוף אותה נערה בכל האהבה והעזרה שרק אפשר. במקום זאת היא מתגלגלת, עם חייה השבורים וילדיה המסכנים. חייה אינם חיים והאחראים לכך לא מקבלים אחריות לכך - לא הם ולא קיבוצם ''הנאור''.

    IP: 89.139.56.207דווח על תגובה זו

  • 131.

    אני מקווה שאותו גבר נאשם

    o, 04/04/11 15:51

    באונס לא פוגע בילדים שלו? או מה היה קורה אם משיהו היה עושה את זה לאחד מילדיו

    IP: 212.235.71.30דווח על תגובה זו

  • 130.

    אם יצביעו עבורו-החברה הקיבוצית באמת איבדה דרכה ,ללא דרך חזרה (ל''ת)

    א, 04/04/11 15:46


    IP: 79.176.251.59דווח על תגובה זו

  • 129.

    אם קיבוץ מטומטם מספיק לקלוט אדם כזה,מגיע להם!

    ענת, 04/04/11 15:45

    איך מכניסית לישוב קטן אדם כזה שלילי ?שלא עשה שום תיקון ועדיין מזלזל באירוע? מגיע לקיבוצניקים ....אם זה מה קולטים לחברות!

    IP: 79.176.251.59דווח על תגובה זו

  • 128.

    קל מאוד לבקר אנשים אחרים

    למערכת NRG, 04/04/11 15:38

    אבל מדוע אתם לא מתנגדים שאנסים שביצעו אונס בעבר יעבדו במקצוע שלכם, ויכתבו טור בעיתון ?
    מדוע אתם משתיקים ולא מפרסמים תגובות בעניין זה ?
    לפי דעתי אין הבדל ביניכם לבין אנשי הקיבוץ אותם אתם מבקרים.

    IP: 212.179.93.74דווח על תגובה זו

  • 127.

    איש דוחה. הוא ''כבר שכי מזה''. לא מודה, ולא שם ז... אבל אז הוא דווקא כן

    דוד, 04/04/11 15:33

    שם ז...

    אם הקיבוף יקבל אותו, זה יהיה אות קלון לקיבוץ ולתנועה הקיבוצית כולה, אם דינמיקה כזו יכולה להתרחש, שאנס יחזור לגור במקום הפשע שלו. כאילו שאין מקומות אחרים.

    מצד שני, כמו שנאמר, מדובר באיש רע מנעוריו, אז אולי טוב יותר שיגור שם, ככה נדע איפה הוא, והוא לא יגור ליד ילדים וילדות של אנשים תמימים במקומות אחרים ויסכן אותם.

    IP: 78.249.241.189דווח על תגובה זו

  • 126.

    למה לא מפרסמים מה עלה בגורלה של הנאנסת? (ל''ת)

    סיון, 04/04/11 15:29


    IP: 62.0.36.249דווח על תגובה זו

    • היא התחתנה והתגרשה עד כמה שזכור לי היא אם חד הורית (ל''ת)

      היא לא הצליחה לשקם את חייה ע''פי פרסום לפני שנים, 04/04/11 17:28


      IP: 77.124.190.213 דווח על תגובה זו

  • 125.

    באם היה ספק

    יצחק, 04/04/11 15:21

    הרי שתגובתו כפי שהיא מצוטטת די בה כדי לפסלו מקבלה כחבר.
    אטימות, אי לקיחת אחריות - שורA VRG

    IP: 80.179.212.176דווח על תגובה זו

  • 124.

    אנס מגדל אנסים ובעצמו לא ''נרפא''. (ל''ת)

    הזהרו לנפשותיכם, 04/04/11 15:13


    IP: 79.179.2.229דווח על תגובה זו

  • 123.

    'אני כבר שכחתי מזה': הקרבן לעולם לא תשכח, גם לא בנותיה.. (ל''ת)

    הנבלה הלא נשכחת בשומרת, 04/04/11 15:03


    IP: 217.132.145.89דווח על תגובה זו

    • הנבלה הראשית הוא זה שכונה ע''י השופט ''המוציא והמביא'' (ל''ת)

      אופיר ב., 05/04/11 04:57


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

  • 122.

    מאז ועד היום מצבה של החברה הישראלית רק הולך ומחמיר (ל''ת)

    פקק תנועה , 04/04/11 15:00


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 121.

    ''שכחתי מזה, זה לא קשור אלי, הייתי שם, אני לא מתחרט'' (ל''ת)

    הוא צריך להרקב בכלא ולא לשכוח מזה, 04/04/11 14:52


    IP: 46.116.155.136דווח על תגובה זו

  • 120.

    אנס=רוצח

    לא נשכח ולא נסלח, 04/04/11 14:47

    חיפוש מהיר מעלה את שמותיהם של כל הנאשמים.
    ארבעת הראשונים הורשעו
    ושלושה יצאו ללא פגע.

    אופיר בארי הוא יליד 20.8.71,
    נדב ביטון הוא יליד 6.11.71,
    צפריר צביסון הוא יליד 5.10.71,
    אריק חזון הוא יליד 13.10.71,
    גילם של יתר המעורבים העיקריים הוא כדלהלן: תומר הוא יליד 6.10.71, היינו הוא היה בעת האירועים שיתוארו בהמשך קרוב לגיל שבע-עשרה;
    רן לנדאו, שהיה הנאשם החמישי בבית המשפט קמא, זוכה בדינו ולא הוגש ערעור בעניינו, הוא יליד 20.1.71, היינו הוא היה בעת האירועים כבן שבע-עשרה וחצי;
    שלום גרנר, שהיה הנאשם השביעי בבית המשפט קמא, זוכה בדינו ולא הוגש ערעור בעניינו, הוא יליד 21.2.70(היינו הוא היה כבן שמונה-עשרה וחצי);
    ואלי ביטון, אחיו של נדב, שמשפטו הופרד כי הוא אינו נמצא בארץ, הוא יליד 16.4.70, היינו הוא היה בעת האירועים ל מעלה מבן שמונה-עשרה (שמונה-עשרה וארבעה חודשים).


    מתוך פסק הדין.

    IP: 79.176.12.250דווח על תגובה זו

  • 119.

    לא לשכוח מי היה השופט המקל בעונשים - לינדשטראוס המבקר דהיום

    יוסי, 04/04/11 14:32

    לינדשטראוס ולא רק במשפט זה, תמיד הקל עם אנסים חזקים מול קורבנות חלשים. בית המשפט העליון שהחמיר בכל המקרים האלה מוכיח עד כמה היה לא שקול לינדש...מגעיל איך שכחו לו את עברו הבעייתי.

    IP: 62.219.224.161דווח על תגובה זו

    • גם אתה לא זוכר .הוא שפט בשתי המשפטים בשמרת עם פסקי דין שונים

      אבי, 04/04/11 19:12

      בית משפט העליון נזף בו על המשפט הראשון ואז נערך משפט חדש דומה לראשון רק עם פסק דין חמור יותר.ובשניהם היה לינדנשטראוס שופט

      IP: 93.173.153.136 דווח על תגובה זו

  • 118.

    האנס שלא מתחרט

    יערה מילר, 04/04/11 14:30

    בוש והיכלם. ''אני כבר שכחתי...'' ומה איתה? האם חשב מישהו מכם להתנצל בפניה או להרים לה טלפון? לא, מה פתאום, אתה הרי כבר שכחת, זה הכל מאחוריך. תחשוב על ילדתך הקטנה, תחשוב שבגיל 14 היא תותקף על ידי 8 גברברים שישכחו מזה אחרי כמה שנים והיא תתכווץ עם פחדים שלא יעזבו אותה. הא איך המחשבה על כך? אולי זה ינער אותך? רק דרך בתך אולי תצליח להרגיש. אינני מאחלת לה להתנסות בכך. לסיום אני מקווה שלא תתקבל לחברות בקיבוץ. זה יביא אותך לעשות חשבון נפש.

    IP: 77.126.90.143דווח על תגובה זו

  • 117.

    רק בגלל התגובה שלו בסוף, לא הייתי מקבלת אותו לקיבוץ. או לחברה בכלל

    ליאת, 04/04/11 14:25

    ''רק במקרה הייתי שם, יכולתי להיות גם במקום אחר''... מסכנים הילדים שנולדו לו, מסכנה האשה שהתחתנה איתו, והכי מסכנה היא אותה נערה בת 14 לשעבר ש''רק במקרה'' היתה שם כשגם הוא היה, נאנסת ומושפלת על ידו ועל ידי חבריו.

    IP: 192.114.184.66דווח על תגובה זו

  • 116.

    מילא היה מביע חרטה אולי היה ניתן להבין

    דור, 04/04/11 14:23

    לייחס את זה ליד המקרה שהוא היה שם, זה זעזוע שלא מתקבל על הדעת . על חברי הקיבוץ להוקיע אדם שכזה. אשר אין לי ולו הספק הקל שבקלים שהוא ''...'' גדול מאוד.

    עליהם ליתן גב לנאנסת ולא להקל ראש לאחר שנים אלא להפך להראות כי על מעשים משלמים ולאדם יש זיכרון גם לטווח הרחוק .

    כולי תקווה כי לא יתקבל לקיבוץ

    שיפרסמו מה קרה עם זה

    IP: 109.186.83.52דווח על תגובה זו

  • 115.

    קיבוץ רקוב

    אדם מודאג, 04/04/11 14:11

    הם לא מבינים כי חנכו את ילדיהם ללא אהבה ואותם אנשים לא מבינים את גודל המעשה וחומרתו. הם מוכנים לדון בשלוב פושע בחברה שלהם כי הם מאותו סוג.

    IP: 192.118.100.254דווח על תגובה זו

    • מזל שאת הנערים האנסים מרמת השרון גידלו באהבה

      איזה מזל, 04/04/11 15:32

      וגם את רוצחי נהג המונית דרק רוט

      IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

      • יש הבדל: בכל חברה יש סוטים אבל קיבוץ שמרת תמך בהם (ל''ת)

        וגירש את הקורבן ומשפחתה. זו הבעיה של החברה שם, 05/04/11 07:42


        IP: 94.230.87.46 דווח על תגובה זו

    • זה לא הקבוץ רק המשפחה. תאמין לי אני יודע (ל''ת)

      אופיר ב., 05/04/11 05:00


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

  • 114.

    התגובה שלו זה הדבר הכי מעצבן בכתבה. איזו חוסר מודעות וחוסר צניעות (ל''ת)

    דפנה, 04/04/11 14:05


    IP: 87.69.119.207דווח על תגובה זו

  • 113.

    לא נשתוק!!! (ל''ת)

    תושב המקום, 04/04/11 13:57


    IP: 89.139.41.137דווח על תגובה זו

  • 112.

    לא לקבל אותו! (ל''ת)

    אמא, 04/04/11 13:52


    IP: 85.65.155.116דווח על תגובה זו

  • 111.

    התגובה שלו מקוממת!!! (ל''ת)

    חוצפן, 04/04/11 13:50


    IP: 84.228.252.120דווח על תגובה זו

  • 110.

    חס וחלילה, אסור לקבלו בחזרה!!! (ל''ת)

    רות ויואל, 04/04/11 13:48


    IP: 71.197.238.226דווח על תגובה זו

  • 109.

    גם ליגאל עמיר יש אישה וילדה- אולי נשחרר גם אותו ? (ל''ת)

    אולי גם הוא כבר שכח שרצח את רבין?, 04/04/11 13:44


    IP: 79.176.30.22דווח על תגובה זו

  • 108.

    איכס בן אדם מגעיל! מה זה:'' אני כבר שכחתי מזה, אין לי על מה להתחרט''

    שלי, 04/04/11 13:43

    מזעזע!

    IP: 213.8.125.195דווח על תגובה זו

  • 107.

    גם המורה הפדופיל להב גחלת

    לא נשכח לא נסלח, 04/04/11 13:39

    כבר שכח מה עולל לתלמידיו הצעירים בזמן השיעור!!

    IP: 79.182.29.231דווח על תגובה זו

  • 106.

    חטא נעורים???? הוא רצח נפש של ילדה! אין כפרה ואין סליחה!

    רועי, 04/04/11 13:38

    כמה מהר שוכחים אלה שלא נפגעו.

    IP: 62.0.44.101דווח על תגובה זו

  • 105.

    לתת לו לגור בקיבוץ??? הבחורה שנאנסה יכולה גם? שיתבייש לו חולירע. (ל''ת)

    ....???, 04/04/11 13:34


    IP: 109.160.145.150דווח על תגובה זו

  • 104.

    ''כבר שחכתי מזה''!!! מה עוד צריך להוסיף???? (ל''ת)

    דוחה, 04/04/11 13:33


    IP: 46.120.216.194דווח על תגובה זו

  • 103.

    א נ ס היה - א נ ס יהיה

    אנונימטוס, 04/04/11 13:30

    אין ספק, הזבל ''שכח'' מזה ?!?!?!
    גועל נפש של איש, לא מגיע לא רק לא להתקבל לקיבוץ, לא מגיע לו לגור בשום מקום, לטעות במדבר הייתי נותן לו, או לחילופין מה שעשה הוא שיקבל.
    בושה שבכלל נערך דיון אם לקבלו או לא, ובאותו עניין, אותו תושב קיבוץ ש''שוכח'' את חטאי הנעורים'' ?!?!?! בטח קרוב משפחה שלו או לפחות שותף סמוי לאותו אונס.
    פשוט מגעילים והייתי פותח נגדם בחקירה על זילות חיי הנפגעת.

    IP: 93.173.46.106דווח על תגובה זו

  • 102.

    קצת כבוד

    ויוי, 04/04/11 13:25

    קצת כבוד - אצל הבדואים לא רק הוא אלא גם כל משפחתו היתה נזרקת מהישוב.
    למנוול הזה רק דין אחד = גלות רחוקה.
    במידה וסיפור זה היה קורה לבת משפחתי = האיש הזה היה כבר מסורס פיזית . (למותר לציין מי היה מבצע את הסירוס.)
    אין סליחה ומחילה.

    IP: 81.4.156.47דווח על תגובה זו

  • 101.

    מעניין מה שמו... מי שיודע שיפרסם בבקשה שנדע להיזהר ממנו (ל''ת)

    עדי ברוכים, 04/04/11 13:15


    IP: 77.127.217.245דווח על תגובה זו

  • 100.

    אתה שכחתה אבל הרסתה את החיים של הילדה הזות

    יאלי, 04/04/11 13:11

    אדם שאפלו לא הביע חרטה זה אותה גברת רק בשנוי אדרת מענין באזה צורה אתה תשמור על בתך

    IP: 96.23.175.201דווח על תגובה זו

    • כתבת דברים נכונים- אבל עם שגיאות כתב איומות. חבל (ל''ת)

      אופיר ב., 04/04/11 13:51


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

    • לא, הוא לא.

      תתאפס בן אדם!, 04/04/11 14:07

      זה שהוא היה שם לא אומר שהוא הרס את חייה, אם בית המשפט, שבחן את הראיות שוב ושוב ושוב, החליט לזכות אותו - למרות שגם נגיעה שלא במקום במישהי נחשבת מעשה מגונה בעיני בית המשפט ובעיני החוק, כמו שאתה רואה סביבך, הוא אכן לא אשם! ההבדל בינינו לבין כל אספסוף לינץ' הוא שאנחנו מתייחסים לראיות, מתייחסים לאמת ולא להתלהמות ולמראית העין.
      אתה נסחף על גל ההוקעה, כמו הרבה אנשים, אבל גם אתה יכול לפקוח את העיניים ולראות שהעולם לא שחור או לבן כמו שאתה מקל על עצמך ומחליט.

      IP: 77.127.220.139 דווח על תגובה זו

      • תתאפס אתה בעצמך

        מישי, 04/04/11 15:46

        טוב, לשיטתך הוא לא הרס את חייה כי בית המשפט זיכה אותו? אז בוא רגע נחשוב בהגיון - לפי עדותה ועדות חבריו, הוא זה שקרא לה לבוא למקום בו אנסו אותה, לפי עדותו הוא קיים איתה יחסי מין בנוכחות חבריו באותו מקום. לפי עדותה - היא לא הייתה מעוניינת באותם יחסי מין.

        אני לא יודעת איך קוראים לזה אצלך, אבל במקום ממנו אני מגיעה ליחסי מין ללא הסכמה קוראים אונס, גם אם בית המשפט מחליט אחרת.

        אני לא יודעת אם יש לך בת, אחות, אשה, חברה, ידידה או אמא, אבל מעניין איך אתה היית מרגיש אם מישהו היה מקיים איתה יחסי מין ללא הסכמה. עכשיו תחשוב איך היא היתה מרגישה, ותגיד לי אם לא מדובר בהרס של חייה.

        נכון שכלום אינו שחור ולבן, אבל פה מדובר בגוון כהה מאוד מאוד מאוד של אפור.

        IP: 79.183.29.141 דווח על תגובה זו

      • גם אתה ממש לא סגור על עצמך

        גוגו, 04/04/11 16:08

        זה שבית המשפט בחר שלא להרשיע אותו, לא ממש משכנע. בעיקר אם העובדות הן שהוא קרא לה על מנת שאחרים יאנסו אותה ובעיקר אם שכב איתה מתוך ידעיה שהיא במצוקה וחלשה מכדי להתנגד להם אחרי ששברו את רוחה. סתם תנסה להעמיד במקום בקורבן את אחותך, אישתך או את עצמך ונראה מה תחשוב אח''כ.

        IP: 212.117.150.26 דווח על תגובה זו

      • גוונים של אפור

        שחור לבן, 04/04/11 16:21

        הוא לא צריך להיות מורשע כדי שנדע שמעשיו פסולים.
        אתה לא צריך לקבל חותמת של ביה''ש כדי שנדע שסטית מדרך הישר, מי שמקיים יחסי מין עם קטינה בנוכחות אחרים ולא מונע מאונס חוזר ונשנה שותף להרס חייה.
        המחשבה שמישהו מעלה על דעתו שזה בסדר שכל החבר'ה מקיימים יחסי מין עם ילדה מעוררת חלחלה. המחשבה שאתה מגונן עליו גם היא מעוררת חלחלה. לא היית מקבל יחס כזה כלפי מי מבני משפחתך, תפעי לאת אותן אמות מידה כלפי שכניך.

        IP: 212.199.108.202 דווח על תגובה זו

  • 99.

    חוק ההתיישנות

    מיקה, 04/04/11 13:11

    די נורא להשתמש במינוח זה בהקשר לנאמר בכתבה, אבל ברור שזהו מקרה שחוק ההתיישנות לא יכול לחול עליו, למרות מה שאומרים האיש עצמו ויו''ר הועד המנהל של הקיבוץ. אופי התגובות הרבות לכתבה מדבר בעד עצמו.

    IP: 79.177.193.3דווח על תגובה זו

  • 98.

    מהתגובה שלו רואים שהוא אפילו לא מתחרט

    odi72, 04/04/11 13:10

    שום מילת צער או בקשת מחילה אני מקווה שלא יקבלו אדם כזה מעוות לקיבוץ הנאנסת לא שכחה מזה ואסור שגם אתה תשכח מזה

    IP: 77.124.150.142דווח על תגובה זו

  • 97.

    דווקא בגלל שהוא כבר שכח מזה -

    חיפאית, 04/04/11 13:10

    לא הייתי מקבלת אותו...


    עדיף היה שיגיד - סליחה, התבגרתי, אני מבין היום שעשיתי טעות...
    אבל כנראה שהלקח לא נלמד.
    חברי הקיבוץ - הגנו על ילדיכם!

    IP: 132.74.171.255דווח על תגובה זו

  • 96.

    לה תשאר צלקת לכל חייה- והוא שכח?

    יעל, 04/04/11 13:08

    גם היום האיש לא מבין מה עשה רע. אין חרטה בדבריו רק שכחה.
    הוא הרס נשמתה של נערה- אשה וכן את שמו של קיבוץ שבזיכרון הלאומי הוא קיבוץ עם כתם .ולא יעזור שום דבר הקיבוץ מזוהה עם אונס גם היום במרחק של שנים.
    במקרה הזה הזמן לא עושה את שלו .
    לא לנערה ולא לקיבוץ.

    IP: 77.126.31.160דווח על תגובה זו

  • 95.

    בקשה מוזרה.

    cinege, 04/04/11 12:58

    יש בבקשה עזות מצח לא קטנה. הרי לא חסרים קיבוצים בארץ . למה דווקא לבקש לה,קבל בקיבוץ זה ולהתמודד יום ביומו עם העבר. שילך לקיבוץ מרוחק ויחיה את חייו עם nmpubu אבל שיניח לאחרים שעדיין זוכרים.

    IP: 79.180.198.96דווח על תגובה זו

  • 94.

    בטח

    אלעד, 04/04/11 12:54

    בטח שכחת מזה כלב מלוכלך ומטונף שכמותך..אתה אולי שכחת אבל את הנפש העדינה והתמימה ל הנערה שרצחת במו ידיך - היא כבר לא תשכח..והצלקות שאצלך לא תפסו מעולם מקום - אצלה רק שקעו ולעולם לא יגלדיו..אני מאחל לך שזה ירדוף אותך עד יומך האחרון ויקויים בך הפסוק וחטאתי נגדי תמיד.. מנוול ומרושע..
    מ-אחד ''שאיכפת לו''

    IP: 213.151.35.134דווח על תגובה זו

    • אתה לא יותר טוב ממנו. למעשה אתה הרבה יותר גרוע.

      תסתכל במראה., 04/04/11 14:13

      אתה אונס פה את נשמתם של האיש הזה, של משפחתו ושל חבריו. הוא ז-ו-כ-ה!!! יש כאלה שהורשעו, יש כאלה שהיו אשמים, הוא פשוט לא אחד מהם! למה לך, שמתגאה בזה ש"אכפת לך", לדהור עם האספסוף על גופו של מי שגורר את זעם ההמון על לא עוול בכפו, בהיעדר אכפתיות מוחלט? לא אכפת לך מהאמת, לא אכפת לך ממה שהיה, אכפת לך רק להראות את עצמך גבר גבר, לטנף עליו את הפה ולהרגיש אבו ענתר, צדיק תמים לדורותיו.
      אתה לא. אתה חוטא, ויחד עם רבים - אתה גם מחטיא.

      IP: 77.127.220.139 דווח על תגובה זו

      • תקרא את הכתבה

        דור, 04/04/11 14:25

        הוא מודה כי הלך לקרוא לה להביא אותה ''כמתנה '' לחברה שיחגגו במשך ימים על גופה .

        תתעוררי.............

        IP: 109.186.83.52 דווח על תגובה זו

      • ''תסתכל במראה'' את עצמך אתה לא רואה (ל''ת)

        לרחם על החלאה??? מופרע, 04/04/11 14:55


        IP: 46.116.155.136 דווח על תגובה זו

      • אדיוט, איך אתה מעיז להשוות??

        לילי, 04/04/11 15:29

        זה שהוא זוכה לא משנה את המעשה שהוא עצמו הודה שעשה- שכב עם הילדה הזאת לעיני חבריו. גם אם זה היה בהסכמה (וזה לא!!) עדיין היה מגיע לו שיפרסמו את שמו ויוקיעו אותו מהחברה.

        IP: 80.74.101.7 דווח על תגובה זו

      • זוכה מחמת הספק, זוכה מחמת הספק

        דוד, 04/04/11 16:16

        לא הייתי מתגאה בזיכוי כזה - עניין של חוסר ראיות, לא של אדם שהראיות מצביעות עליו ככזה שלא אשם.
        לך לא אכפת מהאמת, לך לא אכפת ממה שהיה, לך לא אכפת מאף אחד למעשה, חוץ מטובתו של אדם שהשתתף ברצח נפשי של אדם.
        על מה ולמה אתה מלמד סנגוריה? מה אתה מקבל?

        IP: 124.171.232.76 דווח על תגובה זו

  • 93.

    הסכוי שלו להתקבל נמוך מהסכוי לזכות בלוטו (ל''ת)

    משם, 04/04/11 12:51


    IP: 212.179.24.129דווח על תגובה זו

    • איפה זה ''משם''? (ל''ת)

      שושנה מהמכבסה, 04/04/11 13:40


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

    • מאד מקוה שאתה צודק !!! (ל''ת)

      אילנה, 04/04/11 14:03


      IP: 217.132.110.152 דווח על תגובה זו

  • 92.

    גועל נפש

    מאיה, 04/04/11 12:49

    ''אני כבר שכחתי מזה, אין לי על מה להתחרט, זה לא קשור אלי. בסדר, הייתי שם, אבל זה היה במקרה ויכולתי להיות גם במקום אחר''

    אתה צריך להתבייש עד עמקי נשמתך ובטח לא לדבר בתקשורת. תאמין לי שהנאנסת לא שכחה את זה. חתיכת חוצפן חסר כל רגישות.

    IP: 192.115.83.5דווח על תגובה זו

    • הגועל הוא הנפש שלך.

      מאיו, 04/04/11 14:15

      הוא אומר את הדברים האלה כי אכן אין לו על מה להתחרט, זה אכן לא קשור אליו, הוא אכן לא אשם באונס של הילדה הזאת! את מתייחסת אליו כאילו הוא אחד האנסים בזמן שהוא לא, את קוראת לאדם שלא אנס ''אנס'', ואת מאשימה אותו בחוצפה וחוסר רגישות?! פשוט לא להאמין. את מרשה את זה לעצמך כי כמות הרשעות שמבעבעת סביבך מעבירה אותך על דעתך, ואת נותנת לה להיכנס גם בך, כמו דיבוק. גרשי אותו, ותראי שאת יכולה להיות בן אדם ולא רק חלק מחבורת לינץ' חסרת דעת.

      IP: 77.127.220.139 דווח על תגובה זו

      • תגובה מטעם

        דני, 04/04/11 15:29

        לא הכחיש שקיים יחסי מין עם הנאנסת בנוכחות נערים נוספים.... פשוט לא הוגש ערעור בגינו.
        זה הזמן לחפר על חטא, לומר טעיתי להכיר במשמעות המלאה של המעשה ולא להסתתר מאחורי פלפולי ם משפטיים ולטעון טענות לא רלוונטיות .

        IP: 212.199.108.202 דווח על תגובה זו

  • 91.

    מעורר תחושת גועל נפש..משהו בו נשמע גם היום רע ..

    יוסי, 04/04/11 12:48

    ''אין לי על מה להתחרט '' לפחות תשב בשקט ותסתום ..

    IP: 217.132.110.152דווח על תגובה זו

  • 90.

    מישהו יודע באיזה ''קיבוץ שכן'' מדובר ? אשמח לקבל שם.. (ל''ת)

    מיכל, 04/04/11 12:46


    IP: 217.132.110.152דווח על תגובה זו

    • נראה לי שזה קרית מלאכי (ל''ת)

      .., 04/04/11 14:13


      IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

  • 89.

    לאנשי הקיבוץ - תחשבו טוב טוב על הענין.. (ל''ת)

    עוף מהארץ...חלאה !! ,''אין לי על מה להתחרט'' - זבל, 04/04/11 12:45


    IP: 217.132.110.152דווח על תגובה זו

  • 88.

    לדבריו -הוא כבר שכח מזה

    עפרה, 04/04/11 12:44

    היא לא תשכח כל חייה

    IP: 80.74.119.82דווח על תגובה זו

  • 87.

    רק מילות הסיום שלו מוכיחות שצריך להוקיע אותו

    דנה, 04/04/11 12:43

    מילא היה אומר ''אני מודע לחששות של האנשים, אבל אני כבר לא הנער שהייתי - אני מתבייש וזוכר כל הזמן את מה שעשיתי ומנסה לכפר על זה''. אבל הוא? ''וואלה מה כבר עשיתי?''. איכס.

    IP: 212.179.61.202דווח על תגובה זו

  • 86.

    מקוה שאת ישנה טוב בלילות..יש אחת שלא ממש מצליחה !! (ל''ת)

    לאשתו של הבחור המקסים הזה.., 04/04/11 12:43


    IP: 217.132.110.152דווח על תגובה זו

  • 85.

    לחברי שמרת: כלום לא נשכח ולא נסלח

    מקס, 04/04/11 12:43

    עד היום זוכרים אתכם בציבור, והנושא עולה מדי פעם. יותר מאשר את האונס עצמו, זוכרים את התנהגותכם הבזויה, אנשי שמרת, כאשר אנסתם את הנערה האומללה פעם שניה בכך שהאשמתם את משפתה וזרקתם אותה לכלבים.

    אם תקבלו את אותו בן בליעל לקיבוץ, תהיה זו ההוכחה הסופית לכך שהוא ''ראוי'' לכם ואתם ''ראויים'' לו - ותישארו מוכתמים לעד.

    ואשר לאותו עלוב נפש,דבריו מדברים בעד עצמם:

    ''אני כבר שכחתי מזה, אין לי על מה להתחרט, זה לא קשור אלי. בסדר, הייתי שם, אבל זה היה במקרה ויכולתי להיות גם במקום אחר''

    IP: 93.172.171.2דווח על תגובה זו

    • צריך לצלצל פעמיים ולקרוא את כותרת הכתבה לפחות פעם אחת (ל''ת)

      הבחור אינו משמרת, 04/04/11 13:37


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

    • תשתה קפה טורקי ותתעורר

      מוריץ, 04/04/11 14:12

      קח איזה כדור או שניים ותירגע

      IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

    • קיבוץ שומרת הפקיר את נפשה וחטא לכל קורבנות המין. (ל''ת)

      לא נשכח את מעשה הזוועה ולא את התנהגות הקיבוץ, 04/04/11 15:10


      IP: 217.132.145.89 דווח על תגובה זו

      • הגיע הזמן להודות שזה לא ''הקבוץ''. אשם מי שאשם ואני יודע (ל''ת)

        אופיר ב., 05/04/11 05:05


        IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

        • נו אופיר בארי בוא ספר לנו מה אתה יודע (ל''ת)

          עמית, 22/02/12 18:20


          IP: 82.166.138.6 דווח על תגובה זו

  • 84.

    אולי אתה שכחת אבל היא לעולם לא תשכח (ל''ת)

    שחר, 04/04/11 12:42


    IP: 79.176.204.141דווח על תגובה זו

  • 83.

    היא לעולם לא תשכח..הרסתם לה את החיים ועל זה לא נסלח ! (ל''ת)

    לטינופת שאין לה על מה להתחרט .., 04/04/11 12:41


    IP: 217.132.110.152דווח על תגובה זו

  • 82.

    אם הכל כו''כ צח וגלוי למה לא מפרסמים את שם הקיבוץ שאליו הוא מבקש לחזור? (ל''ת)

    צבועים!!!, 04/04/11 12:36


    IP: 62.90.5.211דווח על תגובה זו

  • 81.

    לצערי, הקיבוצים היו חממה למעשים מעין אלה שהושתקו טוייחו היטב.

    עדי ברוכים, 04/04/11 12:30

    שמעתי המון סיפורים על ההווי בקיבוצים, מקרי התעללות מזעזעים בבנים ובבנות בחסות הלינה המשותפת ועבירות מין חמורות שהושתקו וטוייחו בידי קברניטי הקיבוץ. הגיע הזמן שבקיבוץ יעשו חשבון נפש ויסיקו מסקנות. האם אנס אכזרי ראוי להצטרף לקיבוץ לאחר שלא קיבלתם חברים אחרים במשך שנים כה רבות? מדובר הרי באנס אכזרי ומתועב שהתעלל בנערה חלשה, השפיל ורצח את נפשה. אם החלאה יתקבל כחבר קיבוץ הרי שכולכם לא יותר טובים ממנו!

    IP: 77.127.217.245דווח על תגובה זו

    • צודק. מזל שבתל אביב אין בכלל מקרי אונס

      .., 04/04/11 12:37

      ולא ברמת השרון או בקרית מלאכי.

      IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

      • בתל אביב וכו' לא צריך אישור מאף אחד, אבל אם כבר אז כבר...

        ..., 04/04/11 13:36

        הוא שכח? היא לא!!!!! נקודה.

        IP: 109.160.145.150 דווח על תגובה זו

    • מסכים שמדובר באנס אכזרי ומתועב שאין לקבלו לקבוץ

      קבוצני'ק, 04/04/11 13:36

      אבל גם אני שמעתי המון סיפורים על הווי ההתנהגות המינית בסקטור החרדי, בציבור הדתי לאומי, בערים בישראל, בצבא ובמגזר הערבי ששימשו כולן קרקע פוריה למקרי התעללות מזעזעים בבנים ובנות ושהושתקו וטוייחו על ידי קברניטי הציבורים השונים ולעיתים אפילו על ידי המשפחות עצמן

      כל מה שאמרת לא קשור במאום לקבוץ או לשיטה אלא לאנשים מחורבנים שנמצאים בכל מקום

      IP: 109.186.56.220 דווח על תגובה זו

    • בקיבוצים קרו מקרים בדיוק כמו בכל מקום אחר. (ל''ת)

      carmit, 04/04/11 14:53


      IP: 212.199.128.74 דווח על תגובה זו

  • 80.

    זה האונס הכי מפורסם בארץ! רוצים זבל בקיבוץ שלכם? זוכה עאלק... (ל''ת)

    נגעלת, 04/04/11 12:21


    IP: 93.173.3.118דווח על תגובה זו

  • 79.

    מעניין איזה חינוך הוא חינוך את ילדיו ואיזה מודל הוא היווה להם

    דורי, 04/04/11 12:18

    האם הקיבוץ רוצה משפחה שמבוססת על אדם כזה?

    IP: 132.70.157.86דווח על תגובה זו

  • 78.

    ''כבר שכחתי מיזה''? - אנחנו לא שכחנו בכלל, זה אונס הכי מפורסם בארץ (ל''ת)

    איפה הנאנסת? האם השתקמה?, 04/04/11 12:16


    IP: 93.173.3.118דווח על תגובה זו

    • היתה עלי כתבה לפני כמה שנים בודדות

      עפרה, 04/04/11 12:46

      כל החיים שלה נהרסו לגמרי,

      IP: 80.74.119.82 דווח על תגובה זו

  • 77.

    אות קין על מצחו. אי אפשר למחות את החרפה והחטא (ל''ת)

    לא להחזיר אותו. שילך לקבוץ אחר, 04/04/11 12:13


    IP: 85.64.169.165דווח על תגובה זו

  • 76.

    אם יתקבל תמיד יגידו הקיבוץ שבו גר האנס משומרת.כתם מכוער. (ל''ת)

    דיעה אישית, 04/04/11 12:12


    IP: 93.173.3.118דווח על תגובה זו

  • 75.

    אין לו על מה להתחרט ?!!!! (ל''ת)

    חוצפן !!!!!, 04/04/11 12:12


    IP: 132.66.198.85דווח על תגובה זו

  • 74.

    לא מגיע לו להתקבל!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    s, 04/04/11 12:02


    IP: 192.117.8.114דווח על תגובה זו

  • 73.

    השתגעתם? לא לקבל אותו,שידע כל אדם ונער....

    אייל, 04/04/11 11:55

    שיש מחיר לכל דבר,ואי אפשר לשכוח את מה שהוא עשה,הוא רצח את נשמתה של הילדה !!!

    IP: 192.114.166.58דווח על תגובה זו

    • מאה אחוז צודק (ל''ת)

      צודק., 04/04/11 13:36


      IP: 109.160.145.150 דווח על תגובה זו

  • 72.

    להחרים קיבוץ כזה של מפלצות שבכלל מוכנים לשקול שם קבלת עבריין מין כזה (ל''ת)

    למחוק את הקיבוץ מהמפה, 04/04/11 11:47


    IP: 109.157.185.225דווח על תגובה זו

    • להחרים קריה כזאת של מפלצות שבכלל מוכנים לשקול שם קבלת עבריין מין כזה (ל''ת)

      למחוק את קרית מלאכי מהמפה, 04/04/11 12:41


      IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

      • קרית מלאכי??? תפתח מפה!!!

        בת משק, 04/04/11 15:42

        גאון... קרית מלאכי זה לא קיבוץ וזה לא קרוב בכלל לקיבוץ שמרת. בוא תתחיל קודם בללמוד את הגאוגרפיה של ארץ ישראל לפני שאתה יוצא בהכרזות כמו למחוק יישובים...

        IP: 207.232.43.250 דווח על תגובה זו

        • מה באמת ? קריית מלאכי זה לא קיבוץ ?

          הייתי בטוח, 04/04/11 16:24

          כנראה התבלבלתי וחשבתי שאם כבר מוחקים קיבוץ של 1000 איש שקיים כבר 60 שנים בגלל שמישהו מהקיבוץ ביצע פשע לפני 25 שנה, אז אולי כדאי גם לשקול למחוק את קרית מלאכי בגלל משה קצב.

          IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

    • לאיזה קבוץ הכוונה שלך? והרי כתוב שהוא לא משמרת (ל''ת)

      אופיר ב. וחבר מרעיו, 04/04/11 13:25


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

  • 71.

    שימו לב לציתות המשמעותי שגם מסביר את מעשיו

    רון, 04/04/11 11:46

    ''הכרתי אותו עוד כשהיה ילד. הוא היה ילד רע וכוחני שניצל חולשות של ילדים אחרים. הוא אולי התבגר, אבל אופי של אדם לא משתנה''.

    IP: 79.182.36.69דווח על תגובה זו

  • 70.

    לחברי קיבוץ שמרת - אל תכניסו רעה חולה הביתה!!!

    אילנה, 04/04/11 11:42

    הוא רעה חולה, וכך הוא גם יחנך את הילדים שלו!!! היה יצור מזעזע ונשאר יצור מזעזע. בלי שום חרטות. העיקר שהוא שכח את מה שהוא עשה. מעניין הוא שהיתה מישהי שהיתה מוכנה להתחתן ולעשות איתו ילדים.

    IP: 79.182.36.69דווח על תגובה זו

    • צריך לצלצל פעמיים ולקרוא את כותרת הכתבה לפחות פעם אחת (ל''ת)

      הבחור אינו משמרת, 05/04/11 05:08


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

  • 69.

    הייתי שם, אבל זה היה במקרה ויכולתי להיות גם במקום אחר......... (ל''ת)

    התבגר ?!?!?!, 04/04/11 11:39


    IP: 109.65.18.248דווח על תגובה זו

  • 68.

    ''אני כבר שכחתי מזה,אין לי על מה להתחרט''-לאאאאאאא!

    מורן, 04/04/11 11:37

    חברי קיבוץ,
    אסור לכם לקבל בסבלנות ובסלחנות את הרוע הזה לקיבוצכם.
    בושה לקיבוץ ועוול לקורבן.

    IP: 132.68.4.158דווח על תגובה זו

  • 67.

    פניה לחברי הקיבוץ המצביעים, כבת קיבוץ לשעבר

    נילי, 04/04/11 11:30

    אל תשחירו את פני התנועה הקיבוצית יותר משכבר הושחרה, ואל תתנו לאנס הזה, שלא מצטער על מעשיו, לחזור להיות בן קיבוץ.

    בינינו, גם אם פני התנועה הקיבוצית פחות חשובים לכם, חישבו איך תרגישו כשאנס, שאתם יודעים שאנס כי כך העידו גם הנאנסת וגם שותפיו לאונס, מסתובב חופשי חופשי במדרכות הקיבוץ. איך תוכלו להשאיר את נשותיכם, בנותיכם, אחיותיכם, אמהותכם, ישנות בבית בלילה, עם דלת לא נעולה כמו שנהוג בקיבוץ, כשלא תהיו בבית, אלי כי תהיו במילואים, או סתם תקפצו עם חברים לבירה?

    זה ממש לא משנה אם אתם גברים או נשים, אלימות יש להוקיע, בעיקר כשהאלים כה זחוח ולא מתחרט על מעשיו.

    IP: 79.183.29.141דווח על תגובה זו

  • 66.

    רק לקרוא את התגובה שלו ולהבין - כלום לא השתנה. אין בו עדיין כל חרטה. (ל''ת)

    לא רוצה, 04/04/11 11:28


    IP: 212.179.140.132דווח על תגובה זו

  • 65.

    כל מי שבעד, שיתן לו דירה לידו (ל''ת)

    שיכון לאנס, 04/04/11 11:28


    IP: 192.114.189.74דווח על תגובה זו

    • תיקון, כל מי שבעד שיתן לו לשמור על בתו (ל''ת)

      שלומי, 04/04/11 13:19


      IP: 213.8.164.249 דווח על תגובה זו

  • 64.

    אל תתנו לו לאנוס את הקיבוץ (ל''ת)

    זועקת, 04/04/11 11:27


    IP: 192.114.189.74דווח על תגובה זו

  • 63.

    אני מרחם על אשתו שזה הגבר שהיא בחרה להכניס לחייה

    אופיר, 04/04/11 11:26

    באמת יפה לו שהוא כבר שכח ושאין לו על מה להתחרט.
    אני בטוח שהנאנסת לא שכחה בכלל...

    IP: 84.229.199.106דווח על תגובה זו

  • 62.

    על הפסיקה הזו אני לא יכולה לסלוח ללינדנשראוס

    אשה, 04/04/11 11:09

    שהיה אז במחוזי. הוא זיכה את הנאשמים. חבל מאוד, מאוד, מאוד.

    IP: 212.235.35.54דווח על תגובה זו

  • 61.

    מפעל הרהיטים

    אלון, 04/04/11 11:07

    את שאט הנפש שלי אני מביע בכך שלא קניתי ולא אקנה רהיטים משם.
    אני עוד זוכר את החיבוק החם שקיבלו המשפחות של הפוגעים כשזה קרה.

    IP: 212.179.61.36דווח על תגובה זו

    • אתה לא צריך לקנות... וגם לא תוכל אפילו שתרצה (ל''ת)

      כבר שנים שאין מפעל, 05/04/11 05:10


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

  • 60.

    להחרים את הקיבוץ! (ל''ת)

    החוק היבש לא נרטב אף פעם, 04/04/11 11:06


    IP: 87.68.47.85דווח על תגובה זו

    • להחרים את קרית מלאכי! (ל''ת)

      החוק היבש לא נרטב אף פעם, 04/04/11 12:53


      IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

  • 59.

    כל חבר קיבוץ צריך לחשבן כאילו זה קרה לבת הפרטית שלו

    ג, 04/04/11 11:05

    ואז להחליט אם להכניס את החלאה שלא מתחרט. מוקצה.

    IP: 46.116.16.96דווח על תגובה זו

  • 58.

    לפי דבריו בפיסקה האחרונה, כדאי מאד לקיבוץ להיזהר ממנו! (ל''ת)

    רונית, 04/04/11 11:05


    IP: 93.173.146.44דווח על תגובה זו

  • 57.

    הוא שכח, כי הוא לא עבר אונס, רק היא .

    אשה, 04/04/11 11:04

    מי שהיה נצלן ויהיר כשהיה צעיר, יהיה כזה גם בבגרותו, אל תפלו למלכודת הדמוגרפית, אנישם כמוהו רק ירחיקו מכם עוד מועמדים. אי קבלה שלו תעלה את ערככם בעיני מומעדים אחרים לקיבוץ. ומן הראוי שישלם כל החיים מחיר על מעשיו, וזה עדיין לא מתקרב אפילו למחיר שמשלמת הנאנסת.

    IP: 212.235.35.54דווח על תגובה זו

  • 56.

    מה זאת התגובה האטומה שלו? הוא כבר לא זוכר!?

    מקווה מאוד שהקיבוץ לא יכניס את המנותק רגשית הזה., 04/04/11 11:03

    רק חבל שהקורבן שלו תזכור את זה כל דקה ודקה מחייה באופן הכי כואב ומשפיל שיש. כמה קל לא לקחת אחריות, אה? כמה זה קל?

    IP: 46.116.16.96דווח על תגובה זו

  • 55.

    לחברי קיבוץ שמרת: אל תוסיפו חטא על פשע

    לימור, 04/04/11 10:50

    מספיק שאותה נערה אומללה זכתה בזמנו ליחס צונן ומשפיל בקיבוץ משל עשתה משהו רע למישהו. נערה צעירה בת 14 נאנסה אצלכם ובחסותכם על ידי 8 נערים בני אותה שכבה שוב ושוב ושוב, . אם הפרקליטות הייתה מערערת על זיכויו של ה''מועמד'' היה וודאי מורשע גם הוא. הוא מודה במעשים ולא מתחרט עליהם בזחיחות מחליאה. אל תתנו ידכם לאונס נוסף של אותה נערה/אשה/אמא שלא השתקמה לגמרי מעולם. האם תישנו בשקט כאשר בתוככם יגור אנס שאינו מבין אפילו מה עולל, האם הוא ראוי להיקרא ''חבר''???

    IP: 62.219.154.98דווח על תגובה זו

    • מה את רוצה? זה לא בשמרת. הוא מקבוץ אחר ורוצה לחזור (ל''ת)

      תנו להם להחליט, 04/04/11 11:20


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

      • נכון, סליחה, לא קראתי כמו שצריך. אז לחברי הקיבוץ הסמוך - אותו תוכן (ל''ת)

        לימור, 04/04/11 14:02


        IP: 62.219.154.98 דווח על תגובה זו

    • לתושבי קרית מלאכי: אל תוסיפו חטא על פשע

      שוקי, 04/04/11 12:16

      מספיק שאותה נערה אומללה זכתה בזמנו ליחס צונן ומשפיל בקרית מלאכי משל עשתה משהו רע למישהו. נערה צעירה בת 23 נאנסה אצלכם ובחסותכם על ידי משה קצב שוב ושוב ושוב, . אם הפרקליטות הייתה מערערת על זיכויו של ה''שכן'' היה וודאי מורשע גם הוא. הוא לא מודה במעשים ולא מתחרט עליהם בזחיחות מחליאה. אל תתנו ידכם לאונס נוסף של אותה נערה/אשה/אמא שלא השתקמה לגמרי מעולם. האם תישנו בשקט כאשר בתוככם יגור אנס שאינו מבין אפילו מה עולל, האם הוא ראוי להיקרא ''שכן''???

      IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

    • מילים כדורבנות! (ל''ת)

      עדי, 04/04/11 12:24


      IP: 77.127.217.245 דווח על תגובה זו

    • לחברי רמת השרון: אל תוסיפו חטא על פשע

      עזרא, 04/04/11 12:50

      מספיק שאותה נערה אומללה זכתה בזמנו ליחס צונן ומשפיל ברמת השרון משל עשתה משהו רע למישהו. נערה צעירה בת 14 נאנסה אצלכם ובחסותכם על ידי 8 נערים בני אותה שכבה שוב ושוב ושוב, . אם הפרקליטות הייתה מערערת על זיכויו של ה''מועמד'' היה וודאי מורשע גם הוא. הוא מודה במעשים ולא מתחרט עליהם בזחיחות מחליאה. אל תתנו ידכם לאונס נוסף של אותה נערה/אשה/אמא שלא השתקמה לגמרי מעולם. האם תישנו בשקט כאשר בתוככם יגור אנס שאינו מבין אפילו מה עולל, האם הוא ראוי להיקרא ''חבר''???

      IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

  • 54.

    לחברי קיבוץ שמרת: אל תוסיפו חטא על פשע

    לימור, 04/04/11 10:49

    מספיק שאותה נערה אומללה זכתה בזמנו ליחס צונן ומשפיל בקיבוץ משל עשתה משהו רע למישהו. נערה צעירה בת 14 נאנסה אצלכם ובחסותכם על ידי 8 נערים בני אותה שכבה שוב ושוב ושוב, . אם הפרקליטות הייתה מערערת על זיכויו של ה''מועמד'' היה וודאי מורשע גם הוא. הוא מודה במעשים ולא מתחרט עליהם בזחיחות מחליאה. אל תתנו ידכם לאונס נוסף של אותה נערה/אשה/אמא שלא השתקמה לגמרי מעולם. האם תישנו בשקט כאשר בתוככם יגור אנס שאינו מבין אפילו מה עולל, האם הוא ראוי להיקרא ''חבר''???

    IP: 62.219.154.98דווח על תגובה זו

    • צריך לצלצל פעמיים ולקרוא את כותרת הכתבה לפחות פעם אחת (ל''ת)

      הבחור אינו משמרת, 05/04/11 05:12


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

  • 53.

    החוק היבש לא נרטב אף פעם!

    נטע, 04/04/11 10:41

    שיחשוב על הבת שלו ואם היה קורה לה דבר כזה.. האם הוא היה אומר משפט כמו ''אין לי על מה להתחרט''?
    המקום היחיד שאליו הוא היה צריך להתקבל זה לכלא, לשארית חייו. חצוף!!

    IP: 109.67.0.109דווח על תגובה זו

  • 52.

    ללמוד קצת מהבדאוי (ל''ת)

    אורי, 04/04/11 10:39


    IP: 81.4.156.47דווח על תגובה זו

  • 51.

    רק על האמירה הזאת

    קיבוצניק, 04/04/11 10:39

    ''אני כבר שכחתי מזה, אין לי על מה להתחרט, זה לא קשור אלי. בסדר, הייתי שם, אבל זה היה במקרה ויכולתי להיות גם במקום אחר. ''
    לא צריך לקבל אותו.
    אין לו על מה להתחרט? לא קשור אליו?

    IP: 213.151.50.11דווח על תגובה זו

    • צודק, האיש כנראה שקוע רק בעצמו ובצרכיו, לא הייתי מקבל (ל''ת)

      ירון, 04/04/11 12:15


      IP: 80.179.5.232 דווח על תגובה זו

  • 50.

    העיקר שהוא שכח מה שהוא עשה.... (ל''ת)

    שרון, 04/04/11 10:37


    IP: 46.117.216.186דווח על תגובה זו

  • 49.

    כך מכשירים אנס (ל''ת)

    כך מכשירים אנס, 04/04/11 10:34


    IP: 109.160.170.212דווח על תגובה זו

  • 48.

    התגובה שלו פתולוגית. אסור לקבל אותו. רק ההצבעה

    ברוריה, 04/04/11 10:28

    קובעת לדעתו? איפה הוא חי? האיש הזה יחזור על פשעיו במוקדם או במאוחר.

    IP: 79.178.121.242דווח על תגובה זו

  • 47.

    אם כן - לשקול להחרים אותה

    האם חברת הרהיטים שייכת לקיבוץ?, 04/04/11 10:27

    אולי השיקול הכלכלי יזיז להם, אם באמת נראה להם שאפשר לנקות את פשעיהם אז אני לא רוצה להעביר שקל אחד לחברה כזו!

    ואל תגידו לי שהוא זוכה, המצב המשפטי בארץ היה דפוק, לבית המשפט המחוזי לא היתה ברירה אלא לזכות, ואז בערעור בעליון שינו את ההלכה.

    מכאן ועד לקבל אותו לחברה, הדרך עוד ארוכה.

    IP: 213.8.163.154דווח על תגובה זו

  • 46.

    אז מה אם הוא היה רק בן 18 בזמן האונס? אנשים לא משתנים

    קיבוצניק עירוני, 04/04/11 10:21

    בגיל 18, אישיותו של האדם, אופיו, זהותו, ויכולתו להבחין בין טוב ורע התגבשו ולאחר מכן השינויים הם סמנטיים וקוסמטיים בלבד. הקיצר, מי שהיה חלאה מטונפת ואכזרית בגיל 18 עדיין ישאר כזה גם בגיל 39. חוץ מזה, הנאשמים מעולם לא הביעו חרטה על מעשיהם והוריהם הוסיפו בכך שהאשימו את הנערה המסכנה. מסקנה: אסור לקבל אותו לקיבוץ.

    IP: 77.127.217.245דווח על תגובה זו

    • אז את אומר לתת לאנסים מאסר עולם לכל החיים ? לגנבים ? לאלימים ? (ל''ת)

      אנשים לא משתנים ..............................., 04/04/11 10:51


      IP: 79.182.123.27 דווח על תגובה זו

      • אם היה מתחרט ועושה חשבון נפש-גם אז עליו לשאת בתוצאות.

        מיטל, 04/04/11 11:43

        שיעזוב מקום הפשע וילך לפתוח דף חדש במקום אחר.
        אבל כאן בכלל מתברר שהפושע רואה עצמו חף מכל אשמה.
        ומתעקש שיקבלו אותו ואת מוסריותו וזכאותו בקיבוץ.
        אם הקיבוץ יקבלו-זה יעיד על הקיבוץ.

        IP: 132.68.4.158 דווח על תגובה זו

      • זה מה שאני הייתי נותנת לחלאות האלה

        לילי, 04/04/11 12:11

        אנס צריך לקבל עונש מוות!! מי שלא עבר את זה לא יודע מה זה. ואנשים באמת לא משתנים.

        IP: 80.74.101.7 דווח על תגובה זו

      • למה אתה מצפה? הוא אף לא הביע חרטה וזה מתבטא בתגובה המזעזעת שלו

        קיבוצניק עירוני, 04/04/11 12:22

        למה פדופילים ועברייני מין אחרים מוקעים מהחברה ונדרשים לקבל טיפול פסיכולוגי ואף רפואי? הוא לא הביע חרטה בכלל... אם לפחות היה מתנצל... אני כחבר קיבוץ לא הייתי מקבל אותו! יש לא מעט אנשים איכותיים, מוסריים ובעלי פוטנציאל לתרום רבות לקיבוץ הרוצים מאוד להתקבל. אז מדוע לצ'פר אנס מתועב שנפשו אפלה? אני הייתי מרגיש אי נוחות אם טיפוס שכזה היה מתגורר בשכונה שלי!

        IP: 77.127.217.245 דווח על תגובה זו

      • לשואל התמים (ל''ת)

        כן, זה מה שזה אומר, 04/04/11 13:26


        IP: 84.109.55.4 דווח על תגובה זו

    • לפעמים אנשים כן משתנים, אבל לפי מה שהוא אומר לא נראה שהוא השתנה.

      אדם, 05/04/11 05:38

      להעיף אותו מכל המדרגות.

      IP: 77.126.41.171 דווח על תגובה זו

  • 45.

    אולי תהרגו אותו וזהו?

    גיל, 04/04/11 10:18

    הוא זוכה. אפילו אם היה מורשע ומשלם את חובו לחברה היתה לו זכות למגורים. כן, גם בקיבוץ.

    IP: 85.250.175.152דווח על תגובה זו

    • החלאה אפילו לא מבין שעשה משהו רע (ל''ת)

      רון, 04/04/11 11:43


      IP: 79.182.36.69 דווח על תגובה זו

    • אילו היה רוצה להתקבל ליישוב שבו אתה חי - האם היית מסכים. זו הנקודה (ל''ת)

      אילו, 04/04/11 11:48


      IP: 62.0.44.101 דווח על תגובה זו

    • רעיון לא רע. (ל''ת)

      איש, 04/04/11 23:43


      IP: 93.172.19.177 דווח על תגובה זו

  • 44.

    דילמה מוסרית

    אנה, 04/04/11 10:14

    אף אחד/ת מאיתנו לא רוצה להתגורר ליד אנס, זה לא משנה אם זה יהיה שם או במקום אחר.

    עצם התגובה שלו היא מזעזעת במקום להגיד שהוא להפוך את מה שחושבים עליו ושהוא מצער על המקרה הוא הגיב בצורה לא ראויה, מתנשאת ויהירה, ורק על כך, אין לקבלו בחזרה למשמרת.

    חברי ועדה יקרים, אל תאמצו אותו בחזרה אל תוקיעו אותו, ותחנכו טוב יותר את ילדכם.

    IP: 10.165.199.20דווח על תגובה זו

    • התכוונתי- אלא תוקיעו אותו (ל''ת)

      אנה, 04/04/11 10:45


      IP: 10.165.199.20 דווח על תגובה זו

  • 43.

    אם יתקבל בושה גדולה לקיבוץ ,שגם כך נמצא בירידה... (ל''ת)

    בן קיבוץ בגליל לשעבר, 04/04/11 10:13


    IP: 77.127.10.181דווח על תגובה זו

  • 42.

    אז למה הם לא מפסיקים לחייך?

    אלה, 04/04/11 10:12

    ציטוט: ''אני כבר שכחתי מזה?''
    באמת? וככה אני אמורה לחשוב שאתה אחד האדם?
    מאחלת לו עוד הרבה שנים של נדידה ודחייה מכל מקום שירצה לגור בו.

    IP: 192.115.113.68דווח על תגובה זו

  • 41.

    השמאלנים סולחים למרצחים שחיסלו משפחות שלמות .אבל ליהודי לא . (ל''ת)

    איפה זכויות האדם ? קצת חמלה ....דף חדש ....., 04/04/11 10:09


    IP: 79.182.123.27דווח על תגובה זו

    • סליחה

      פ, 04/04/11 11:30

      מי שצריך לסלוח זה לא רק הקבוץ, ויש דברים שעליהם אין סליחה, אלא גם אותה בחורה אומללה שחייה נהרסו צריכה לסלוח לו. אינך חושב כך?

      IP: 84.229.132.14 דווח על תגובה זו

    • דף חדש עם חזרה בתשובה -במקום אחר. (ל''ת)

      טט, 04/04/11 11:45


      IP: 132.68.4.158 דווח על תגובה זו

    • חבל שאלוהים לא חמל עליך, יא חסר בינה שכמוך. כמה טיפשות באדם אחד (ל''ת)

      ימנית דווקא, 04/04/11 14:33


      IP: 192.114.184.66 דווח על תגובה זו

  • 40.

    מקווה שהקיבוץ לא יכניס אותך

    קרן צדק, 04/04/11 10:07

    רצחת נפש של אישה, שלא הצליחה להשתקם מאז. היא מתה-חיה מסתובבת ביננו ולא תשכח לעולם את מה שעשית.

    גם לך אסור לשכוח.

    גם לחברי הקיבוץ אסור לשכוח.

    מקווה שלא תתקבל.

    IP: 89.139.6.114דווח על תגובה זו

  • 39.

    אם היה זה אנס סודני בדרום ת''א - יפה הנפש היו סולחים ונותנים לו דירה שם (ל''ת)

    כשזה קורה בבית שלהם - הם האימא והאבא של הגזענים, 04/04/11 10:06


    IP: 79.182.123.27דווח על תגובה זו

  • 38.

    ישנם כתמים בחיים ששום ''אבקה'' לא תוכל להסיר. לכל האנסים

    פישלזון, 04/04/11 10:05

    יש אות קיין על המצח ולעולם אסור לשכוח ולסלוח להם על כי רצחו נפשה של מישהי.
    אגב - אני בעד עונש מות לאנסים ללא הבדל דת גזע ומין ( שלא יאמרו שאני גם גזען .. )

    IP: 80.179.6.136דווח על תגובה זו

  • 37.

    החוק היבש לא נרטב אףפעם

    אפילו לא מדמעה של ילדה, 04/04/11 09:56

    כל החבר`ה הביעו צער
    שכל הסיפור הסתבך
    וחרטה
    וכל החרא
    אז למה הם לא מפסיקים לחייך?


    נראה שהוא עדיין מחייך...

    IP: 212.199.108.202דווח על תגובה זו

  • 36.

    לוא היתי חברת הקיבוץ היתי מתנגדת בכל תוקף ועושה הכל

    לילי בלום, 04/04/11 09:55

    כדי לשכנע אחרים לחתנגד לקבלתו וקבלת בני משפחתו. מי שנישאה לחלאה כזה איננה טובה ממנו.
    הוא בבסיסו חלאה וכך ישאר עד סוף ימיו. הוא שכח מזה. ממש יופי לו אבל לבחורה זו צלקת שלא תגליד לעולם.

    IP: 84.228.46.7דווח על תגובה זו

  • 35.

    התגובה שלו מספיקה כדי לדחות את קבלתו

    על-מונית, 04/04/11 09:54

    בתרבות היהודית נאמר מודה ועוזב ירוחם. לא נאמר לא מודה, מתכחש ומתעלם ירוחם. אינני יודעת אם יש לאיש בת אבל אם כן שינסה בתרגיל מנטלי להציב אותה במקום הנאנסת ויבדוק את מעשיו לאור מחשבה זו. האיש לא השתנה הוא אותו בחור שלא רואה את האחר ממטר. הוא רואה רק את צרכיו ומטרותיו.

    IP: 77.125.2.144דווח על תגובה זו

  • 34.

    תגובת האנס מחליאה

    אזרח שפוי, 04/04/11 09:36

    מעניין יהיה לראות מה יחליט הקיבוץ. ההחלטה תעיד טיב האנשים בקיבוץ

    IP: 10.234.17.66דווח על תגובה זו

  • 33.

    אני כבר שכחתי מזה, אין לי על מה להתחרט???

    דורית, 04/04/11 09:35

    מה הוא חושב לעצמו?
    23 שנים אחרי והוא עוד לא הבין מה שעשה...
    אידיוטים אם מקבלים אותו לקיבוץ. ואיך מישהי בכלל התחתנה איתו??
    הוא וקצב כנראה עשויים מאותו חומר.
    אלוהים ישמור!!

    IP: 91.101.19.164דווח על תגובה זו

  • 32.

    כדאי שהקיבוצניקים יבהירו שכתם לא נמחה גם אחרי רבע מאה

    אפרת, 04/04/11 09:34

    הדילמה היא אמיתית, אבל תגובתו של הבחור רק מעצימה אותה. אם חברי הקיבוץ רוצים ששפיפון יטייל בקירבם, שיצביעו לקבלתו.

    IP: 91.135.102.196דווח על תגובה זו

  • 31.

    הוא האדם הכי מגעיל שפגשתי בשרות הצבאי. שיעיפו אותו רחוק (ל''ת)

    צחי, 04/04/11 09:31


    IP: 76.93.23.150דווח על תגובה זו

    • מעניין... (ל''ת)

      FF, 04/04/11 10:10


      IP: 93.172.26.220 דווח על תגובה זו

  • 30.

    תגובה 5 נכונה, הוציאה לי את המילים מהפה

    משה, 04/04/11 09:21

    אתה כבר שכחת מזה. אבל היא לעולם לא תשכח.

    אתה גם לא מתחרט.

    ויותר מזה היית יכול להיות גם במקום אחר - איזה מקום - כזה שאונסים בו נערות? ילדות? או מעשה מזוויע אחר?

    התשובה שלך מבהירה ששום דבר לא השתנה אצלך - אתה אפילו לא מבין מה עשית.
    כולי תקווה שלקיבוץ יהיה מסר ברור לנערות ונערים שגרים שם.

    IP: 93.172.175.180דווח על תגובה זו

  • 29.

    אות קין במצחו של אנס.

    מוסא קאראף, 04/04/11 09:18

    נע ונד יהיה. אין לו מקום באזור בו היה מוכר.

    IP: 77.125.160.162דווח על תגובה זו

  • 28.

    אל תדאגו חברים, עכשיו תתחיל מסכת היסורים שלו ושל ילדיו

    אבי, 04/04/11 09:11

    מה שנאמר: כל כאלב ביג'י יומו. והיום הזה הגיע לאנס שלנו. עכשיו גם אשתו תבין איזה טעות היא עשתה כי הטעות שלו תרדוף את הילדים שלהם כל החיים והם גם ייענשו ויהיו נרדפים.

    IP: 213.8.164.249דווח על תגובה זו

  • 27.

    הוא כבר שכח את זה...לא הייתי מקבלת אותו, הוא תמיד (ל''ת)

    יהיה אנס., 04/04/11 09:10


    IP: 76.89.128.18דווח על תגובה זו

  • 26.

    עצם הרעיון להעלות את מועמדותו לחברות היא אות קין על הקיבוץ.

    רועי, 04/04/11 09:09

    בושה וחרפה לקיבוץ.
    זה האיש שאתם רוצים בו כחבר. הדבר מעיד עליכם יותר מכל.
    יפה ש-15 שנה המתנתם על לקבלתם חבר קיבוץ חדש. אין ספק שבחרתם במתאים מכל.
    אין סליחה ואין מחילה על אונס ילדה בת 14. עד היום היא לא הצליחה לשקם את עצמה.

    IP: 87.69.73.179דווח על תגובה זו

  • 25.

    לא הכחיש שקיים יחסי מין עם הנאנסת בנוכחות נערים נוספים

    זוועה, היא בטח לא שכחה., 04/04/11 09:09

    אני כבר שכחתי מזה, אין לי על מה להתחרט...

    IP: 212.199.108.202דווח על תגובה זו

  • 24.

    אף אחד לא קרא את הפרט הקטן שהוא זוכה?

    הגיוני, 04/04/11 09:09

    מה עם האפשרות שהוא באמת חף מפשע?

    IP: 84.109.152.16דווח על תגובה זו

    • למרבה הצער בתי משפט בישראל אינם אמינים . העונשים

      לילי בלום, 04/04/11 09:52

      שהם מטילים על אנסים ורוצחים ממש מגוחכים.
      הבחור זוכה לא בגלל חוסר אשמה אלא בתירוץ הנוח ''מחמת הספק'' הוא הודה שקיים יחסים עימה ואיפשר לאחרים לעשות כך. הוא מפלצת וכך ישאר עד סוף חיו.

      IP: 84.228.46.7 דווח על תגובה זו

    • אף אחד מה- 8 האלו לא זכאי, גם אם זוכה ע''י בית המשפט

      מיכל, 04/04/11 14:36

      גם אם הוא לא היה האנס ה''עיקרי'', הוא שיתף פעולה והיה חלק ממסכת ההשפלות ההתעללות והאונס שהיא עברה. הוא לא זכאי בשום צורה.

      IP: 192.114.184.66 דווח על תגובה זו

  • 23.

    כנראה לא סתם גדלו שם 8 אנסים בשכבה אחת..והחברים

    קיבוץ עלוב ומושחת, 04/04/11 09:07

    מוכנים לקבלו בחום ואף לסכן את ילדיהם ונכדיהם.. וגם הוא- במקום לנסות לברוח מעברו ולתת לילדיו לגדול במקום בו לא ידעו שאביהם היה חלאה הוא בוחר לחזור למקום בו יתוייג ככזה..מוזר לא?

    IP: 109.64.22.198דווח על תגובה זו

    • לפי תגובותיו סביר שהוא אכן חלאה- אבל גם כתוב בפירוש (ל''ת)

      שהוא לא משמרת, 04/04/11 11:36


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

  • 22.

    החוק היבש לא נרטב אף פעם אפילו לא מדמעה של ילדה !!!!!!!

    שי, 04/04/11 09:05

    נבל, אתה דוגמא לעשרות חולים כמוך!
    מאחל לילדים שלך את מה שעוללתם למסכנה הזאת

    IP: 194.8.49.225דווח על תגובה זו

    • חס וחלילה , מה אשמים הילדים שלו!!!! (ל''ת)

      בש, 04/04/11 10:35


      IP: 46.120.15.237 דווח על תגובה זו

  • 21.

    לא לקבל אותו ואת ילדיו ואשתו בשום מקום = תגובתו נשארה כשל אנס (ל''ת)

    שרונה, 04/04/11 09:03


    IP: 217.132.6.148דווח על תגובה זו

  • 20.

    יש לקחת בחשבון- שגם ילדיו יהיו אנסים!!! (ל''ת)

    ש., 04/04/11 08:51


    IP: 79.181.9.191דווח על תגובה זו

    • נכון שתגובותיו מחליאות- אבל ילדיו עדיין לא חטאו (ל''ת)

      אבות אכלו בוקסר (לא שגיאת כתיב), 04/04/11 11:52


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

  • 19.

    אין מחילה, אין כפרה גם אם היה בן 10, שיענש כל חייו

    רוני, 04/04/11 08:50

    להוקיע אותו מן הציבור, אין לו זכויות, אות קלון על ראשו.

    IP: 213.8.164.249דווח על תגובה זו

  • 18.

    בושה, איך קיבלו אותו ליחידה מובחרת. (ל''ת)

    הקיבוצניקים אלופים בסגירת חשבונות., 04/04/11 08:50


    IP: 87.68.164.0דווח על תגובה זו

    • יחידה מובחרת זה לא משרה מפנקת.צריך לתת ולתת ולתת והתגמול רק בגאווה

      אבי, 04/04/11 09:12

      לכן לא מובנת ההערה.

      IP: 93.173.49.153 דווח על תגובה זו

    • ביחידה מובחרת דרושות תכונות כמו אלו שיש לו כפי שחבר

      ברוריה, 04/04/11 10:30

      הקיבוץ תאר אותם בכתבה. תקראי

      IP: 79.178.121.242 דווח על תגובה זו

  • 17.

    יש לקחת בחשבון- שגם ילדיו יהיו אנסים!!! (ל''ת)

    ש., 04/04/11 08:49


    IP: 79.181.9.191דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד. הוא גם לא נענש ומתגובתו עולה שגם שמח (ל''ת)

      משפחת עבריינים, 04/04/11 14:49


      IP: 109.157.185.225 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אכן- אופי של בן אדם נשאר- ואנס נשאר אנס

    ד., 04/04/11 08:47

    הוא אנס אותה- את נפשה -היא אף פעם לא תוכל לשכוח. אז למה? למה? לסלוח לו ולתת לו להמשיך בחייו כאילו כלום לא קרה???

    IP: 79.181.9.191דווח על תגובה זו

  • 15.

    מי מתחתנת עם אדם כזה?

    עולם אכזר, 04/04/11 08:46

    מקווה שיש לו בת והוא חושב כל יום כמה כואב זה כשפוגעים ככה בילדה שלך!

    IP: 79.177.33.209דווח על תגובה זו

  • 14.

    הוא אנס , לא רק ''נאשם''. מה שם הקיבוץ השכן? חופש מידע ?

    ד''ר נאוה_ברוכה עמל, 04/04/11 08:46

    אם מדובר במשהו שלילי על התנחלות (אפילו אם הכל מבוסס על דברי ערבים ביוזמת בצמלם ושלום עכשיו שלמחרת מתבררת כחסרת שחר)מיד מפרטים בכותרת את שם ההתנחלות .

    אבל כאן כשמדובר בקיבוצניק אנס, שאנס יחד עם חיות אדם כמוהו מקיבוצים , אז מעלימים ככל האפשר מה שיכול לתת לקורא תמונה אמיתית על המציאות.

    IP: 62.219.101.201דווח על תגובה זו

    • אני חושבת סער אבל לא בטוחה. תשאלי את אופיר המתוק (ל''ת)

      שושנה מהמכבסה, 04/04/11 11:54


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

  • 13.

    בטח הוא שכח- הרי הוא הפוגע- מנוול - להוקיע אותו מן החברה (ל''ת)

    י., 04/04/11 08:44


    IP: 79.181.9.191דווח על תגובה זו

  • 12.

    כתבה מיותרת

    רוחלה, 04/04/11 08:44

    כותבת הכתבה פשוט מנוולת! וכמוה כל התככנים מסביב. אין שום הסבר אחר ללמה תרצה לכתוב דבר כזה שנקרא בפיה כתבה לגיטימית ולעורר מלחמה שלא קיימת.
    האדם זוכה.
    תנו לו להמשיך בחייו.

    IP: 81.218.241.5דווח על תגובה זו

    • האם הנאנסת כן המשיכה בחייה?

      מנוולת את כנראה!, 04/04/11 09:12

      לא מגיע לו להמשיך בחייו!
      וכן - הוא קיים איתה יחסי מין
      לעיני חבריו!

      IP: 87.69.233.191 דווח על תגובה זו

  • 11.

    האם תקבלו אנס שהודה באחד ממעשי הרשע החמורים במדינה?

    אות קין, 04/04/11 08:42

    זה יהיה רצח נוסף של הנאנסת שחייה הושחתו ברשעות איומה. מעשה שיצדיק את הוקעתכם כחברה.
    אל תקבלו אותו.

    IP: 83.130.118.250דווח על תגובה זו

  • 10.

    אין סיבה לזכור את חטאי הנעורים שלו''-חיים בסרט...

    יעל, 04/04/11 08:42

    רק חבל שהנערה ההיא תזכור את חטאי הנעורים שלו לנצח!
    לא הייתי נותנת לו להכנס אפילו לקיבוץ...

    IP: 212.235.85.235דווח על תגובה זו

  • 9.

    המשפט ''אין לי על מה להתחרט'' אומר הכל על אישיותו של האיש (ל''ת)

    חסר המוסר הזה, 04/04/11 08:41


    IP: 94.159.159.205דווח על תגובה זו

  • 8.

    ''אני כבר שכחתי מזה?'' זה נקרא הבעת חרטה?

    אין לכם שום רגישות?, 04/04/11 08:40

    לחברי הקיבוץ: תעשו עם הנאנסת צדק ותנדו אותו, כי אם זה לא יקרה מגיע לקיבוץ שלכם שינדו את כולו!!!!!

    IP: 217.132.62.105דווח על תגובה זו

  • 7.

    אם תקבלו אתם אשמים באותה מידה ברצח הנערה!!!לא לקבל!!!!!!!!

    ששה, 04/04/11 08:37

    מי שפגע בנערה רצח אותה!!!!!!!!!
    עד היום היא עוברת אלף אלפי דרכי גהנום!!!!
    לא לקבל !!!!
    אין סליחה ואין מחילה!!!!ולפרסם את שמו ברבים ולא לתת לו עבודה!!!!
    ומי שאשיתו שתחליט מה טוב לה.
    אבל אין סליחה ואין מחילה!!!
    רוצח בין תועבה שאין לא מחילה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    IP: 79.183.243.69דווח על תגובה זו

  • 6.

    אבל הנאנסת לא!!! (ל''ת)

    שכחת??, 04/04/11 08:36


    IP: 84.229.219.131דווח על תגובה זו

  • 5.

    אני כבר שכחתי מזה, אין לי על מה להתחרט, זה לא קשור אלי. בסדר, הייתי שם

    אסתי, 04/04/11 08:31

    אתה כבר שכחת מזה. אבל היא לעולם לא תשכח.

    אתה גם לא מתחרט.

    ויותר מזה היית יכול להיות גם במקום אחר - איזה מקום - כזה שאונסים בו נערות? ילדות? או מעשה מזוויע אחר?

    התשובה שלך מבהירה ששום דבר לא השתנה אצלך - אתה אפילו לא מבין מה עשית.
    כולי תקווה שלקיבוץ יהיה מסר ברור לנערות ונערים שגרים שם.

    IP: 46.116.49.26דווח על תגובה זו

    • מילים כדורבנות

      מנחם, 04/04/11 09:40

      ההכחשה, ההתעלמות מהקורבן - פשוט גועל נפש

      IP: 62.0.35.250 דווח על תגובה זו

    • גם חלוץ לא מרגיש כלום כשהוא משחרר פצצה

      דנה, 04/04/11 12:21

      כה אמר הרמטכ''ל בדימוס: אם את בכל זאת מאוד רוצה לדעת מה אני מרגיש כשאני משחרר פצצה, אז אני אומר לך: אני מרגיש רעד קל בכנף, כתוצאה משיחרור הפצצה. כעבור שנייה זה עובר, וזה הכל. זה מה שאני מרגיש.

      ואם תשאלו את קצב - גם הוא לא אשם בכלום והיה שם במקרה...

      אז מה לנו כי נלין על בחור פשוט?

      IP: 217.132.32.205 דווח על תגובה זו

      • שתזכי לעשות מאית ממה שחלוץ עשה בשביל אחרים (ל''ת)

        ניר, 04/04/11 13:29


        IP: 147.235.185.74 דווח על תגובה זו

      • את משווה אותו לדן חלוץ???

        עידו, 04/04/11 22:20

        דן חלוץ אדם שחרף נפשו למען המדינה. דן חלוץ אמר זאת על חיסול מחבל!!!

        IP: 212.199.11.134 דווח על תגובה זו

      • אז את משווה בין טרוריסטים, תומכיהם, וחמאס שיורים רקטות על גני ילדים

        זאת אמת המידה המוסרית שלך, 05/04/11 01:25

        לבין ילדות ונערות בקיבוץ שלא חטאו ולא פשעו?

        חלוץ הגן על כולנו כשהוא משחרר פצצה.

        הנערים המופרעים האלה הם סתם אנסים.

        IP: 108.35.21.68 דווח על תגובה זו

  • 4.

    איך מישהי מתחתנת עם אנס שטוען עוד ''שהוא כבר שכח''.. פחד אלוהים

    עבר בונה את העתיד!, 04/04/11 08:30

    הוא שכח מ'כפת לו, ממנה הנאנסת שבוודאי ובוודאי לא שכחה עדיין! עליה מונחים כל הכתמים האפשריים. באדם כזה שטוען ''שכבר שכח'' לא הייתי מעולם בוטחת !!

    IP: 84.229.233.246דווח על תגובה זו

  • 3.

    מדהים שהחוצוף אפילו לא מביע חרטה- אדיוט (ל''ת)

    רינת, 04/04/11 08:28


    IP: 109.65.250.212דווח על תגובה זו

  • 2.

    תגי ד שמעת פעם על המושג לפום צערא אגרע זו התוצאה (ל''ת)

    פו הדב, 04/04/11 08:24


    IP: 87.68.254.121דווח על תגובה זו

    • מצטער אבל לא שמעתי. בבקשה לתרגם לארמית מדוברת (ל''ת)

      אופיר ב., 04/04/11 11:57


      IP: 71.197.238.226 דווח על תגובה זו

  • 1.

    איך האנס הזה מצא כלה???????? (ל''ת)

    איכססססססססס, 04/04/11 08:21


    IP: 62.128.35.94דווח על תגובה זו

    • בדיוק מה שאני חשבתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הוא אפילו לא מתחרט!, 04/04/11 08:29

      ויותר גרוע מזה - המחשבה שיש לו דור המשך!

      IP: 81.218.241.5 דווח על תגובה זו

    • תגובה

      תגובה, 04/04/11 08:46

      אולי כי הוא לא אנס? את/ה אדיוט.מבין/ה מזה זוכה?

      IP: 81.218.241.5 דווח על תגובה זו

      • הודה שקיים עימה יחסי מין בנוכחות חבריו

        הוא הודה בכמה דברים, 04/04/11 09:19

        ושקרא לה מדי פעם לשם כך.
        הזיכוי שלו הוא מחמת הספק,
        ודומה לזיכוי המפוקפק של חבריו במחוזי.
        ההבדל בינו לבין אלו הוא שלא הוגשה תביעה בעליון.

        IP: 87.69.233.191 דווח על תגובה זו

      • תגובה ל''תגובה''

        תגובה עלאק..., 04/04/11 09:34

        ''זוכה מחמת הספק'' את זה אתה מבין? היה ספק אבל לא הוכחת זכאות. רב הסיכויים שהיה שם ועשה מעשה או לפחות היה שם ולא עצר זאת זה כאילו הוא עשה זאת.

        לצערי האידיוט כאן הוא אתה וכמוך שמצודדים בשפלות כזו

        IP: 82.166.219.163 דווח על תגובה זו

    • הוא אנס אותה להתחתן איתו

      במבי, 04/04/11 08:59

      ם

      IP: 85.160.213.82 דווח על תגובה זו

    • מסכנה אשתו שקיבלה חינוך כזה שעודד אותה להתחתן עם עבריין מין מחריד (ל''ת)

      האישה כנראה חולה בנפשה, 04/04/11 14:50


      IP: 109.157.185.225 דווח על תגובה זו