• 72.

    המחאה באה מימנים עלובים שאינם ראויים ללחך את האבק מנעליו של ליבוביץ'

    EXTRA-שמאל , 21/03/11 16:35

    חבורה היסטרית של ימנים נבערים מדעת.

  • 71.

    אין איש בליכוד שמגיע לקרסוליים של ליבוביץ במוסריות ובחכמה!!! (ל''ת)

    מדינה של טיפשים!, 21/03/11 13:00

  • 70.

    ד''ר לכימיה וד''ר לרפואה תחומים בהם לא הגיע להשגים

    לוי, 21/03/11 07:38

    כביכול היה מדען במדעי הטבע ושלח לשונו בפילוסופיה הציג עצמו כמומחה בתחומי הפיזיקה והקוסמולוגיה וכן בהלכה ויהדות.
    שונאי ישראל ראו בו נכס למלחמה ביהדות. חובש כיפה התוקף את הדתיים לא יסולא בפז.
    בן גויון תמך בו ועודד אותו להקים את העובד הדתי מין בן חסות למפאי. תוך זמן קצר הבין ליבוביץ שהוא משמש עלה תאנה לערוות מפאי ולא בגלל רעיונותיו האדירים ויצא בהתקפת נגד חריפה.
    ליבוביץ הצטיין בציצוט קטעים שלא היו ולא נבראו במקורות וניצל עד תום את הידע הרופף של החינוך הממלכתי דתי של המזרחי. באותה תקופה חניך המרזחי לא הכיר למשל את המדרשים השונים וכן בקושי ידע מה שהוא מהגמרה. עם התבססות הישיבות מיסודיו של הרב נריה ומרכז הרב הגיעו לאוניברסיטה תלמידים בעלי ידע משמעותי ביהדות אשר הבינו שהחברמן הזה מרמה והוא הפסיד את מעמד האדמורות שלו. לפני כן הוא היה חביב אגודת הסטודנטים הדתיים ''יבנה''.
    טוב על דאבדין ומשתכחין.
    בסך הכל שימש ככלי ניגוח של היהדות ואומץ ע''י כל אנטישמי רודף דתיים.

    • מר לוי: נראה לי שאתה ממש טיפש! אתה בודאי לא בעמדה של לבקר אותו (ל''ת)

      איזו טיפשות ועזות מצח, 21/03/11 13:02

  • 69.

    גרמן וליבוביץ הם בושה לעיר הרצליה לא רוצים אף1 מהם (ל''ת)

    תושב הרצליה הזועם על ההחלטה המטומטמת הזו, 21/03/11 07:32

  • 68.

    ההבדל בין לייבוביץ' לעמוס עוז

    אני, 21/03/11 05:57

    אחד מסרב לקבל פרס ישראל והשני ישן עטוף בשטיח האדום שבכניסה לאולם חלוקת פרסי נובל.

  • 67.

    אפיקורס זקן (ל''ת)

    נתי, 21/03/11 05:38

  • 66.

    הצעת שמות לרחובות בהרצליה שהוקמה לזכרו של הרצל

    הוועדה העירונית, 21/03/11 04:23

    ד''ר אבו מרזוק. ד''ר יחיא עייש. ד''ר יוסי שריד (שיבדל לחיים ארוכים). הגאון הקדוש חאלד משעל. ד''ר ניב גורדון. גדעון לוי ימ''ש.
    ובכניסה לעיר,היכן שממוקמת היום תמונתו הענקית של הרצל סמוך למחלף הסירה,יש להציב את תמונתה של שולמית אלוני.(היא שכנה הגרה לא רחוק בכפר שמריהו)

  • 65.

    אולי סמולנים יקראו רחוב על שם גולדסטון או קדאפי? זכויות אדם הלא יהודי (ל''ת)

    ברוך, 21/03/11 01:57

  • 64.

    נו, אז קראו על שמו איזה חצי רחוב בהרצליה. ממש כבוד ויקר (ל''ת)

    אולי קצת פרופרוציות?, 21/03/11 01:26

  • 63.

    שלט הרחוב הוא של תל אביב

    מתן, 21/03/11 01:05

    שלט הרחוב הוא שלט תל אביב הצורה של שלטי הרחוב בהרצליה שונה, הם מרובעים יותר וצבע הכבת עליהם הוא ירוק, כמו גם העמוד שמחזיק אותם

  • 62.

    ככה זה נראה כשהחונטה השמאלנית פועלת . (ל''ת)

    דני, 21/03/11 00:24

  • 61.

    ורחוב על שם כהנא זה בסדר?

    אליה, 21/03/11 00:23

    וכיכר על שם הרוצח גולדשטיין זה בסדר?

  • 60.

    איזה תגובות עלובות.לגאון מ-35 .

    ניקנור, 21/03/11 00:08

    לאלה שאומרים שהוא לא תרם כלום.אולי תלמדו קצת ותבינו מה הוא תרם.האם כמות התלמידים העצומה שהעמיד זה לא כלום? כמה תלמידים יצאו תחת ידכם? שורה תחתונה- איש רוח ענק וציוני ענק שפשוט ביקש מאנשים שישתמשו במוחם. התגובות פה מוכיחות כמה צדק.

  • 59.

    כל הכבוד לעירית הרצליה

    מוני, חדרה, 20/03/11 23:47

    כל הכבוד ליעל גרמן ולעירית הרצליה. ליבוביץ הוא הוגה דעות ואיש אשכולות בעל חשיבות בהיסטוריה של מדינת ישראלף הוא ראוי להנצחה על פי כל קנה מידה למעט קנה המידה של הח''כ האלמוני דנון שמחפש בכוח כותרות.

  • 58.

    לא מפתיע,גרמן היא מהשמאל הקיצוני (ל''ת)

    רון, 20/03/11 22:53

  • 57.

    בזכות פועלה היא תזכה למוות ביסורים קשים ולא יישאר ממנה שריד! יש''ו! (ל''ת)

    ''כל הכבוד'' ליעל גרמן, 20/03/11 22:30

  • 56.

    ישעיהו לייבוביץ שנא את ישראל האם היה רוצה שיקרא רחוב על שמו???

    תומר, 20/03/11 22:19

    דווקא עדיף לתת למשוררת הלאומית נעמי שמר או למועמדים אחרים שהיו יודעים לכבד את המעמד. חבל שהשליטה העצומה מעבר לכל פרופורציה של השמאל הקיצוני ותאוות הבצע האינסופית שלו יותר חזקה מהיגיון פשוט ובריא.

  • 55.

    יעל גרמן (יה)

    עוד שמאלנית טיפוסית, 20/03/11 21:14

    היא ממפלגת מר''צ,מה הפלא אם כן שהיא אומרת שהנצחת שמו של מי שאמר על חיילי צה''ל שהם יודו-נאצים,שהנצחת שמו זה כבוד למדינה?
    אצל שמאלנים קיצונים- להכפיש את חיילי צה''ל ולהיות נגד המדינה,זה כבוד גדול.

  • 54.

    לא הסכמתי עם דעותיו הפוליטיות אך זכיתי ללמוד אצלו שנה שלימה

    משה בודק, 20/03/11 20:58

    מחשבת ישראל ובעיקר 'מורה נבוכים' של הרמב'ם יש להפריד בין דעותיו הפוליטית לבין היותו גאון הדור כפילוסוף והוגה דעות יש לשבח אותו על שויתר על פרס ישר אל בגלל הסערה שקמה הנגדו, לעומת אחרים שהשמעו דברים חמורים לא פחות ולא ותרו

  • 53.

    35 - צודק!!!!!!!!!! כל מילה נכונה.

    אריק, 20/03/11 20:08

    בדקתי וזה נכון!!!!

  • 52.

    לא מגיע לו רחוב!!!

    יעקב, 20/03/11 20:04

    ליבוביץ היה מורה שלי בבית הספר לרפואה ואין ספק שהיה מדען מעולה גם במדעי הרוח וגם במדעים המדויקים. אבל, אדם שקורא לחיילי צה''ל
    ''נאצים'' אינו ראוי שיקרא על שמו רחןב. עד היום הזה אמרתו האומללה מופיעה בכל האתרים האנטי-ישראלים.
    אפשר להתנגד למדיניות הממשלה מבלי לרדת לרמה שליבוביץ ירד אליה.
    לא מגיע לו רחוב!!!

  • 51.

    תגובות השמאלנים התומכים ברעיון גזענות לשמה נגד העם שלנו (ל''ת)

    מורשת ליבוביץ גזענות נגד ימנים ודתיים, 20/03/11 19:55

  • 50.

    German and leibovic`to hell,dirty maacherim they are !!!

    ilanchay, 20/03/11 19:51

    German is the most dirty person in the city of capitalists,hue are mostly dirtyer as her,she try to put her ideas,hue are left radical on the stupid reach idiots there,it is horible to here suche nazisen from israel,leibovic`is the uglyest maacher israel,what he sad,can every left activist,iven the last.

  • 49.

    להנציח את שמו של האדם הזה בהרצליה ממש בושה וחרפה

    דניאל תושב הרצליה מתבייש היום בעיר ובראש העיר, 20/03/11 19:50

    אני כבר לא אבחר יותר בראש העיר אם ינציחו את שמו של האדם הבזוי הזה כן עד כדי כך .

  • 48.

    מה להם להבין לצ'חצ'חים בליכוד וש''ס מי היה הפרופ' ישעיהו ליבוביץ ופועלו

    אזרח הארץ, 20/03/11 16:46

    אכן ישעיהו ליבוביץ היה איש דגול וחכם אך שנוי במחלוקת. אבל יש רבים בארץ המעריצים את את אומץ ליבו כמו שהעריכו את תבונתו הרבה. אני אישית לא אהבתי לשמוע את דבריו המצמררים של הפרופ' המכובד. אבל עלי לכבד את אלה שלא חושבים כמוני וראו בו את האיש שהיה בעל חזון וידע להגיד את מה שחשב ללא מורא וללא נשוא פנים.

    • גזענוביץ' . 48 .תקשיב.

      סבא אליעזר, 20/03/11 18:15

      גם אני בעל חזון וידע ואגיד כל מה שאני רוצה ללא מורא ..ובכל זאת יש טעם לפגם שפרופסור יהודי יקרא לעמו '' נאצים ''
      זה לא אומץ לב ..זה רפה שכל .
      זה לא לומר את מה שהוא חושב ללא מורא..זה לומר את מה שהוא חושב מתוך שפלות .
      ללא שום התחשבות בניצולי שואה , וללא התחשבות בעם היהודי כולו.
      ולמערכת, תפסיקו כבר לצנזר תגובות כנגד הפרופסור הלא מכובד.
      הוא קרא לעם היהודי יודו-נאצים ..לא אנחנו..

    • אתה מדבר על כבוד ובנשימה אחת צ'חצ'חים בליכוד טינופת

      אזרח הארץ אבל ציוני גאה בכל העם שלי חוץ משמאלנים, 20/03/11 19:53

      שמאלני טיפוסי כמו ליבוביץ המדבר על כבוד אבל חסר כבוד למי שאינו חושב כמותו ממש שמאלני טיפוסי מגעיל

    • ''עלי לכבד את אלה שלא חושבים כמוני''

      אידיוט צבוע, 20/03/11 21:24

      ואכן,השמאלן היהודי הטיפוסי והצבוע,מראה איך הוא מכבד את מי שלא חושב כמוהו,ומכנה אותו ''צ'חצ'ח מהליכוד וש''ס''. כבוד ראוי למי שלא חושב כמו השמאלן האשכנזי גזעני מתגובה 48.

  • 47.

    שלולית לא הייתי קורא לשמו שמאלנים בכל מקום ממש שליטה! (ל''ת)

    יעקב ישוע מפרםמים זוכים!!!, 20/03/11 16:18

  • 46.

    לדעתי הנעל של פרופ ליבוביף עדיפה על הפרצוף של ח''כ דני דנון (ל''ת)

    ברור, 20/03/11 16:10

    • מוצא האדם הוא מהקוף . אך מסתבר שהרבה ליכודניקים עוד נשארו באותו מצב

      עובדה., 20/03/11 17:42

      עובדה. אלי דנון

      • גזענות כלפי העם שלכם זוהי מורשת ליבוביץ (ל''ת)

        שמאלנים צבועים נמאסתם עלינו כבר, 20/03/11 19:54

      • חלק מהם איחר לרדת מהעץ באיזה 500 שנה! (ל''ת)

        פרופסור לאבולוציה, 21/03/11 13:05

  • 45.

    גרמן, תבורכי על היושר ועל האומץ. (ל''ת)

    אבי, 20/03/11 15:40

  • 44.

    תבררו מה ליאור עומייסי וצבי וייס קיבלו בתמורה. אני מבטיח שלא תתאכזבו. (ל''ת)

    ליברמן לראשות הממשלה, 20/03/11 15:39

  • 43.

    ישעיהו ליבוביץ' מכבד את הרצליה ואת מדינת ישראל

    רון וייס, 20/03/11 15:33

    ראוי מאוד מאוד לציין את ליבוביץ' ברחובות ואתרים בישראל.

    • יאסר עראפת הזיק לנו פחות מליבוביץ (ל''ת)

      יוני, 20/03/11 23:24

      • יוני, בשפה של לייבוביץ ניתן לקבוע שאתה סתם אויל! (ל''ת)

        אם תהית: אויל=טיפש, 21/03/11 13:06

  • 42.

    נמאס שמיעוט שמאלני מכתיב לנו את החיים במדינה הזאת (ל''ת)

    עד מתי, 20/03/11 15:27

  • 41.

    יאלה גם אני יגדף ויקרא נאצים לחיילי צה''ל

    משתלם להיות רשע, 20/03/11 15:21

    יתכחש לכותל המערביובכלל לארץ ישראל ,ואז אולי גם שמי יופיע ברחובות הרצליה

    • את זה המתנחלים עושים כבר

      מישו, 20/03/11 16:13

      השאלה מה עוד הם תורמים חוץ מזה

      • כשיפלו עליך 50 60 פצמרים וגראדים תבין מה עוד הם תרמו למדינה (ל''ת)

        רונית, 20/03/11 22:16

        • מה שהם תרמו זה צרות לעצמם ולשאר המדינה! (ל''ת)

          אחד שחושב אחרת, 21/03/11 13:07

  • 40.

    לייבוביץ היה מטורף. הוא קרא ליהודים נאצים דור אחד (!) אחרי השואה. (ל''ת)

    זה מעשה מפלצתי מטורף כמו בגידתו בארץ ישראל הקדושה!, 20/03/11 15:07

  • 39.

    לשמאלנים - זה איש שרבין סירב ללחוץ את ידו

    יהודי, 20/03/11 14:59

    לא יודע מה איתכם, לי תמיד תשאר הערגה לשמאל שפעם היה ציוני.

  • 38.

    מי זה דני דנון? מי זה האיש הקטן הזה? (ל''ת)

    רועי, 20/03/11 14:49

  • 37.

    כל הכבוד ליעל גרמן

    צביקה - גבעתיים, 20/03/11 14:46

    שוקל לעבור להרצליה.
    ולח''כ דנון - ראש הממשלה שלך כבר תומך במדינה פלשתינית. אתה עוד תראה שליבוביץ צדק ואני מקוה שיהיה לך אומץ להודות בכך.

    • רעיון טוב להעביר את כל מאה אלף השמאלנים במדינה להרצליה ולתת להם עצמאות (ל''ת)

      יואב, 20/03/11 17:58

  • 36.

    מי שחרף וגידף בפה מזוהם כל יריב פוליטי וכינה את חיילי צה''ל והמתנחלים

    תושב הרצליה מתבייש, 20/03/11 14:35

    נאצים (!) והטיף בגלוי למלחמת אזרחים, ראוי שיקראו על שמו מזבלה ולא רחוב

    • עוד טמבל בלי מושג קלוש... (ל''ת)

      נאק, 20/03/11 15:22

  • 35.

    כנסו דחוף, ותבינו מיהו ישעיהו ליבוביץ

    ד''ר דני, אוניברסיטת תל אביב, 20/03/11 14:21

    ליבוביץ הוא פילוסוף ענק בארצנו וקטנטנן של א יודעים מיהו בעולם הגדול. תבדקו היטב האם הוא מוגדר באיזשהו ג'אנר פילוסופי, ומה הוא תרם לעולם הפילוסופיה ותגלו -כלוםםםםם. בדוק.

    • לא! לייבוביץ עצמו טען כל השנים כי הוא לא חידש דבר! השמאל הקיצוני החולה (ל''ת)

      הפך אותו ל''נביא'' ופילוסוף והכל לשם שינאת ארץ ישראל, 20/03/11 15:08

      • מיהו ישעייהו ליבוביץ?

        ד''ר דני, אוניברסיטת תל אביב, 20/03/11 15:46

        התכוונתי לומר, שאיינשטיין, ניוטון, ישראל אומן ואפילו עדה יונת, אם אתה מזכיר את שמם בעולם כולם יודעים, אבל ליבוביץ, בעצם מכירים רק אצלנו, וגם זה ציבור קטן שלא מבין ואולי גם מחפש איזשהו נביא זעם (כאילו שחסר). זה לא מגוחך?
        תבדקו ותמצאו (או שלא תמצאו כלום), ליבוביץ מבחינה עולמית, לא יידוע!!!

        • ומי מכיר את הדוקטור דני?

          מייק, 20/03/11 23:44

          שהוא גמד לא רק בחול אלא גם בארצנו...

        • ד''ר דני צוק לגמרי. האיש אכן היה גאון בפרובוקציות, אך חלש בפרסום ספרים (ל''ת)

          והוא אכן לא מוכר בעולם כפילוסוף בעל שיעור קומה., 21/03/11 01:28

          • אני לא אתפלא אם הד''ר דני אכן ד''ר.

            אני, 21/03/11 06:02

            האונ' היום היא מושג שטחי. לייבוביץ' עסק בבעיה הפסיכו-פיסית כמו כן היה חלוץ בחקר הרמב''ם בעל כ7 תארים מתקדמים ביניהם פיסיקה ונוירולוגיה. (ד''א אני ימני וזה לא מפתיע, השמאל בארץ הוא הוא השטחי).

            • מה אפשר לעשות אבל זה נכון

              שש, 21/03/11 07:39

              בגלל התמקדותו של פרן' ליבובעיץ בתחומים רבים , בסופו של דבר בפילוסופיה הכללית כנראה שלא חידש דבר. יש בארץ רבים כמוהו .

            • קשקוש בלבוש

              לוי, 21/03/11 07:48

              7 דוקטוראטים? בלבול ביצים.
              מדען אמיתי המתעמק בתחום מסויים לא מבזבז זמנו על אסוף דוקטוראטים כביציב עזובות. לאינשטין היה רק דוקטוראט אחד.

            • ד''ר דני (ל''ת)

              תבדוק במחלקה לפיסיקה של אוניב' ת''א, 21/03/11 19:44

  • 34.

    רוצה לגור בכיכר אורי אבנרי פינת שדרות אודי אדיב

    ערן, 20/03/11 14:14

    אני מחכה ששניהם ימותו כדי להגשים את החלום.
    גדעון לוי יהיה אורח הכוד בחנוכת הבית.

  • 33.

    ומי היום הוגי הדעות שלנו ,ביבי וליברמן ???

    אלון, 20/03/11 14:02

    אתם מבינים איך התדרדרה המדינה.

    • שלום

      אני, 21/03/11 06:03

      מה הIQ שלך? ומה הIQ של ביבי? בוא נאמר שיש הפרש עצום והוא לא לטובתך..

  • 32.

    דנון הוא ההוכחה האולטימטיבית לשלוש קביעות מתחום מדעי החיים: א)

    האנציקלופדיסט האחרון, 20/03/11 13:59

    הפאשלה הגדולה ביותר של דור מלחמת השיחרור היא הימנעותם מהטלת מבחני עלייה לגולי המגראב.
    ב)מנת המשכל המכסימאלית במרכז הליכוד לא עברה לעולם את החציון התחתון של קופי המקוק האטלסיים.
    ג)החרם שהטילו הצרפתים על ייצוא קונדומים לצפון אפריקה גרר לירידה דראסטית באיכות
    האינטלקט בין יהודי צפון אפריקה.

    • אני לא בעד דנון, אבל אתה מגעיל עד להקיא. (ל''ת)

      וטיפש לגמרי, 20/03/11 14:47

      • LIKE (ל''ת)

        מסכים., 20/03/11 21:19

    • לא מפתיע שככה מדבר שמאלני נאור מתקדם תומך לייבוביץ

      רונית, 20/03/11 22:20

      לא מפתיע בכלל שזה מה שיוצא מהפילוסוף ה גדול שלכם.

    • אתה צודק מאוד. לעומת זאת הרמה האינטלקטואלית של אלה שהגיעו ממזרח אירופה

      ממש מהממת. בזכותם יש לנו את החברה החרדית-טפילית, 21/03/11 01:30

      גאון אתה לא, אפילו אם אמא אמרה לך שכן.

  • 31.

    בימים שביבי וליברמן מנהלים את הארץ והפשיזם והגזענות

    רן, 20/03/11 13:57

    שולטים בכל,זה הזמן להזכר בפרופסור לייבוביץ כדי לנקות מעט את הטומאה שדבקה בנו.

    • אמן ! (ל''ת)

      ביש, 20/03/11 15:23

  • 30.

    ישעיהו ליבבוביץ

    alex, 20/03/11 13:56

    אוי למלעיזים על ישעיהו לייבוביץ שהכרתי בילדותי בבגרותי וגם את בנו הנוירולוג היקר וגם את נחמה לייבוביץ.
    איש עדין חריף ואיש אשכולות עם מצפון יהודי ויושר אישי .
    אשמח לגור ברחוב על שמו של ישיהו לייבוביץ
    עבדכם הנאמן
    ישראלי אמיתי ציוני מגזע מעורב

    • לאדם שמכנה יהודים ''נאצים'' דור אחד אחרי השואה, אין (אין!) מצפון יהודי ! (ל''ת)

      אתה מסומם אטום לעובדות למציאות ולהיגיון., 20/03/11 15:09

    • איכסס הוא הרוע בהתגלמותו,שונא כל מה שקשור בארץ (ל''ת)

      רשע, 20/03/11 15:23

  • 29.

    כבר אין אנשים אמיצים ומוסריים כמו לייבוביץ

    ארנון, 20/03/11 13:55

    בגלל זה אנחנו ניראים ככה,מדינה גזענית פשיסטית ומתנשאת,חסרת רחמים לזר ולחלש.
    לייבוביץ אמר את האמת הקשה אנחנו עם כובש ונצלן.

    • לייבוביץ היה שונא ובעיקר לא מוסרי. אדם שמכנה יהודים ''נאצים'' דור אחד (ל''ת)

      אחרי השואה הוא קודם כל ומעל לכל לא אדם מוסרי!, 20/03/11 15:10

  • 28.

    עובדי 'השלטו המקומי' בכל האץ הם כמו מאפיה, כווולללם אופורטיוניסטים (ל''ת)

    כסף...כסף...כסף..., 20/03/11 13:47

  • 27.

    דני דנון: בוא ננציח את זכר ברוך גולדשטיין בנתניה

    סימטה, 20/03/11 13:46

    נאמר שהפטריוטיזם הוא מפלטו של הנבל. אם יש בהרצליה כיכר על שם אמנון מנדה (מיהו?)אז אפשר לקרואלו שלושה רחובות ע''ש ליבוביץ.

    אני מתארת לעצמי שדני דנון יתמוך בקריאת רחובות ע''ש יגאל עמיר וע''ש ברוך גולדשטיין.

  • 26.

    עולמי?, סערה? חחחחחחחחחחח בדיחה עצובה (ל''ת)

    יניב ש, 20/03/11 13:41

  • 25.

    כבוד ויקר לעיר שליבוביץ מונצח בה

    דוד אלויה, 20/03/11 13:38

    היהודים לא אהבו מעולם אנשים שחשבו אחרת אף שצדקו בדיעבד. אנו עם של שרלטנים ששולטים בו אנשים רדודים ורבנים מחשכת ימי הביניים.
    איש חזון כליבוביץ הוא סדין אדום לכל הגמדים המחפשים כותרת.

  • 24.

    ''סרטן בגוף האומה'' - מדהים איך הוא ראה את המציאות לפני כולם (ל''ת)

    היום אנחנו מצטערים שלא הקשבנו לו, 20/03/11 13:25

    • הקשבנו לו וקיבלנו את אוסלו.. (ל''ת)

      אני, 21/03/11 06:04

  • 23.

    ליבוביץ לא היה מפקד ןלא היה בעיר העתיקה

    בן הארץ, 20/03/11 12:31

    המבצע הנועז שעשה לדבריו היה ללכת מירושלים לנווה יעקב ולמגיני עטרות ולהעביר להם ידיעה.
    אין באינפורמציה זאת שום קשר אם להעניק לו שם של רחוב או להעניק לרחוב את שמו של ליבוביץ.
    מוקירי זכרו מתבקשים לעשן סיגריה בשבת מתחת לשלט של הרחוב הוא בטח היה שמח מאוד

  • 22.

    על שטויות כאלה הולך כסף ציבורי....מושחתים נימאסתם (ל''ת)

    למה אין רחוב ע''ש ' רון ארד ' ?, 20/03/11 12:15

  • 21.

    לכל אדם גדול יהיו גם ביטויים שנויים במחלוקת ומתנגדים

    סטודנט, 20/03/11 11:52

    כמו שנאמר - כמה שעולים גבוה יותר, כך יש יותר יתושים.

    רחובות ע''ש רחבעם זאבי כבר יש, זה יותר טוב?

    • רגע למה לא?

      אני, 21/03/11 06:05

      מה רחבעם זאבי עשה? סטודנט כדאי מהר שתפתח ספרים על רחבעם זאבי, ותצא מהטמטום

  • 20.

    דנון, חזור לדון בהצעת החוק המצחיקה שלך לאסור לשים ממתקים ליד הקופה (ל''ת)

    בסופרמרקטים, 20/03/11 11:50

  • 19.

    אילו הייתם צריכים לבחור דירה בחינם ברח' ליבוביץ או ברחוב דנון

    במה הייתם בוחרים?, 20/03/11 11:48

    אילו נתנו לכם אופציה לקבל אותה הדירה בדיוק, אבל כל מה שהייתם יודעים זה שהדירות הן משני רחובות שונים, האחד רחוב ליבוביץ, והשני רחוב דנון, במי הייתם בוחרים?

  • 18.

    ישעיהו ליבוביץ ז''ל

    אלשיך חיים, 20/03/11 11:31

    מי יזכור בעוד 5 שנים את דנון,
    רק הלוזרים

  • 17.

    החלטה ראויה ביותר (ל''ת)

    הגיע הזמן, 20/03/11 10:59

  • 16.

    כבוד ענק לאדם ענק. אדם כ''כ רהוט עם מחשבה כ''כ עמוקה .מי שלא

    אאא, 20/03/11 10:46

    קרא אותו לא יודע מה הוא מפסיד.לא חייבים להסכים עם כל דיעותיו אבל זה כבוד גדול לעם ישראל שאדם בעל יכולת חשיבה כזו השתייך לעם זה.

  • 15.

    דנון אנא התחבא ועזוב אותנו לנפשנו ! בזכות ליבוביץ' אנשים התקרבו...

    נאק, 20/03/11 10:46

    ...ליהדות.
    וציוני כמו שדנונים למיניהם יכולים רק לפנטז להיות !

    בגלל כמה זבי חוטם כמו עולמי ודנון אנחנו מפספסים את ההזדמנות לקרוא ולציין את העובדה שזכינו לחיות עם אחד מגדולי החושבים והמפרשים של היהדות.

    ותיקון, הוא ל-א (!) כינה את חיילי צה''ל יודו-נאצים אלא דיבר על מ-נ-ט-ל-י-ו-ת יודו נאצית בחוגים מסויימים !

    מה שכן הוא קרא לכותל הדיסכותל - דיסקוטק השכינה...כינוי שעד היום כיף להשתמש בו !

  • 14.

    אין עוד איש..

    שמוליק, 20/03/11 09:35

    אחד במאה העשרים שקירב כל כך הרבה אנשים לחיים עם אמונה. בדעותיו וידיעותיו העמוקות הצליח ליבוביץ לקרב הייטקיסט אפיקורס כמוני ועוד מאות אלפי אנשים לרעיון הבחירה הערכית בערכי היהדות. איש חכם ועמוק מאין כמוהו. הוא ואחותו (נחמה ליבוביץ) , אנשים של פעם במאה שנה.  האימרות הקיצוניות שלו על חיילי צה''ל, שאיתם לא הסכמתי מעולם נועדו למטרה אחת. - להבדיל אותנו משאר העמים ולהפוך אותנו לעם חושב ששואל מוסר בכל רגע. ליבוביץ, בניגוד לרבנים אחרים, היה חייל אמיץ ומסור בצה''ל.

  • 13.

    דני דנון מייצג את כל הרדוד והעלוב. ליכודניק טיפוסי (ל''ת)

    יוסי, 20/03/11 09:30

  • 12.

    בכל הסיפור הזה חסר פרט משמעותי והוא- גרמן היא חברת מרץ !! (ל''ת)

    אבינוש, 20/03/11 09:20

    • נו אז? והיא זכתה ברוב קולות בראשות העירייה (ל''ת)

      ronentat , 20/03/11 19:14

  • 11.

    לדני דנון

    ימני בדיעותיי, 20/03/11 09:17

    לא תמיד חייבים להגיב - בייחוד אם אתה מכיר בסה''כ 3 ציטוטים של האיש.
    ד''א - בנוסף לכל התארים האקדמאיים שלו , הספיק לשרת כמ''מ ב''הגנה''. להגיד שלא היה ציוני זו בורות.האיש היה כ''כ רב פעלים , שאני מתבייש שיש צורך שאמנה אותם.

  • 10.

    כנסו

    אני, 20/03/11 09:15

    מאז הרמב''ם עוד לא קם בישראל
    מישהו כמו לייבוביץ'

    • מסכים (ל''ת)

      בן משה, 20/03/11 10:19

    • מה אתה צוחק ? אוי לנו אם אלה גדולי הדור

      עם מוזר ביותר, 20/03/11 15:25

      בושה להשוות בין הרמב''ם לרשע הזה ,שימחה זכרו לדראון עולם

  • 9.

    ח''כ דני דנון צודק (ל''ת)

    מיקי, 20/03/11 09:15

  • 8.

    פשרה- שיקראו רחוב ע''ש רוני לייבוביץ.... ויתירו כניסה רק לאופנועים (ל''ת)

    על זה מוציאים כסף לוועדות?, 20/03/11 09:11

    • אהבתי (ל''ת)

      דניאל, 20/03/11 13:27

    • הוועדות זה כמן בתוכנית ויסקונסין

      דניאל, 20/03/11 13:30

      חסרי הכשרה וכישורים שמשלמים להם ממילא וצריך לתת להם משהו לעשות גם אם זה שטויות, רק שיעשו משהו עם עצמם

    • כן, ולשים שורה של בנקים ברחוב הזה

      1, 20/03/11 21:12

      אחלה רעיון

  • 7.

    שם הרחוב

    MH., 20/03/11 09:03

    אין לך רחוב אחר להזכיר את פרופ' ליבוביץ . רק את נעמי שמר מלח הארץ משוררת ההמונים אין יום בו אין שרים שיר שלה . מה קרה ? אינה שמאלנית כמו הפרופסור אני מבין שמי שנוגד את המקובל לא יבחר שוב כמו שמרץ נמחקת מעל פני האדמה גם ראש עירית הרצליה תמציא שמות לרחובות מהאופוזיציה עיר ששמה ע''ש הרצל שחזה את המדינה קוראת תגר על שמה של המשוררת הלאומית . היכן ראש הממשלה נשיא המדינה יושב ראש הכנסת !היכן יפי הנפש ! בושה להרצליה בושה וחרפה !!!

  • 6.

    השמאל הקיצוני שולט. משתולל, מחריב, מקלל, מגעיל, מלכלך וממאיס את היהדות (ל''ת)

    על הנוער. מדובר בתופעה יחידאית בהיסטוריה היהודית, 20/03/11 08:54

  • 5.

    יש לקרוא רחוב על שם הרב כהנא (ל''ת)

    רב תרבותי, 20/03/11 08:53

  • 4.

    גועל נפש! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 20/03/11 08:46

  • 3.

    מי זה דני דנון ?????????????????????????? (ל''ת)

    ירון, 20/03/11 08:37

  • 2.

    נמאס מחברי הכנסת שמריחים מיקרופן או ספוט רצים (ל''ת)

    לקראתו, 20/03/11 08:29

  • 1.

    דני דנון

    לא איש שמאל, 20/03/11 08:23

    כלי ריק.

    • אמר הטוקבק המשכיל.... (ל''ת)

      שמואל, 20/03/11 09:11