• 51.

    מי שקונה בו ליפסטיק, תעשה זאת בכל יום אחר בשנה

    יום האשה הוא בינלאומי ואני לא קניתי בו ליפסטיקים,כ, 03/04/11 16:26

    את מבזה את היום ומשמעותו בכתבתך

  • 50.

    מה עם כתבה לשבוע הזה?! לא מגיע לנו? (ל''ת)

    (אוי, אני ג'נקי. תעזרו לי...), 31/03/11 22:18

  • 49.

    כתבה מרתקת חיונית ביותר

    אסתי, 31/03/11 08:05

    נועה , כתבה נוקבת שמעלה שאלות קשות שבעיניי חשוב שישאלו . הזדהיתי עם רוב המסרים שלך . גל '' התגובות האלימות '' רק מצדד את הנאמר בכתבה . רדידות , שטחיות , קשקשנית , חתולות , בכיינית גורמות לפירוק המשפחה ועוד . שנאת נשים 2011

  • 48.

    חוסר דיוק במידע - מעיד על חוסר רצינות!

    יאיר תיבון, 29/03/11 02:52

    הכותבת טועה ומטעה: ח''כ יוליה שמאלוב ברקוביץ לא נבחרה בקדימה על המשבצת של הנשים, אלא על המשבצת של העולים.
    צריך לדייק ולא לפזר מידע לא מבוסס.
    כמי ששמע את ח''כ יוליה שמאלוב ברקוביץ בכנס בר''ג אני חייב לציין שהיא נשמעת הרבה יותר משכנעת מהמאמר החד מימדי והשטוח הזה.
    יאיר תיבון

  • 47.

    למה לדחוף בכוח נשים לנושאים שלא מעניינים אותן?

    נשים הן לא גברים ולהיפך, 27/03/11 07:25

    את לא יכולה לקבל כעובדה שתכנים פוליטיים כלכליים וכו' לא מדברים להרבה נשים? ואם כבר יש נשים שרוצות ומתבטאות בנושאים אלו הן לא מהמגזר הפוליטי חברתי שלך ולא תשמחי לפרסם את מאמריהן.

  • 46.

    אחריות אישית מול אחריות קולקטיבית

    גבר אוהד, 24/03/11 20:44

    אהבתי את הקריאה ללקיחת אחריות,לקביעת סדרי עדיפויות בראייה רחבה וכוללת יותר ובדרישה מנשים לפעול יחד עם זאת באופן בוניתן ביטוי לדרישות אלה בכתבה ''שופכת''-העיתונאית-''את התינוק עם המים''.יש הרבה נשים ויש הרבה דיעות (הפמיניזם הליבראלי במיטבו) ולכל אחת גם לחברת הכנסת שמואלוב הזכות לדיעה.יותר מכך יש לדעתי מקום לתפיסתה של חברת הכנסת שמואלוב מהמקום בו היא לוקחת אחריות אישית ומסרבת להיות קורבן גם אם למקומה הגיעה לכאורה ב''חסד ולא בזכות''. תפיסתה זו דומה לתפיסות דומות של נשים מצליחות שלא ציפו לעזרה מאף אחד ולקחו אחריות וויתרו על להיות קורבןבתפיסה בדרכן להצלחה פעמים רבות דווקא כי לא רכבו על הגל הפמיניסטי אלא התמודדו עם האתגרים של המצב הקיים: הבית הקריירה הנישואין ושאר דברים אחרים שלכאורה נחסכים מגברים (כמה שזה לא נכון אנחנו אולי לא בוכים בפרהסיה אבל הדיסוננס אצלנו כל כך גדול שאף תגמול כספי כזה או אחר לא היה מחפה עליו אם לא היינו מרגישים שאנו עושים זאת למען המשפחה שלנו.האשה (מונעת הסקס :) והילדים). אולי הגיע הזמן גם ליום הגבר העולמי.הייתי מת למבצעים מיוחדים ואירועים מפנקים ובעיקר להכרה על מקומי החשוב

  • 45.

    פמיניזם=כח המונים=השחתת ערכים=אובדן

    אוריאור6, 24/03/11 04:15

    די לשטיפות מח על קיפוח נשים!
    לפני שלושה עשורים הוחל באפליה מתקנת,כיום יש מעמד טוב לנשים.
    אלא מה ?
    התיאבון,מה לעשות?
    מתגבר,
    בעזרת מהפכנים גברים(?)
    שיצרו תקדימים הרסניים.

    נשים דעו !!!
    דור ההמשך יהא ללא תא-משפחתי עם שורשים.

  • 44.

    די לאפלית גברים

    טלי, 23/03/11 15:39

    פמיניזם=אפלייה

  • 43.

    בארץ נשים כחתולות מייללות ונושכות הגברים עד זוב דם

    אלון אליהו ה קש ב ה, 23/03/11 14:48

    הרבה גברים מוכנים בכול רגע נתון להיות מקופחים
    בהליכי הגירושין כמו הנשים ''}המקופחות''
    וכמה גברים מוכנים לשקול ניתוח לשינוי מין
    ע''מ לקבל שיוויון זכויות בתהליך הגירושין
    הישראלי שעבור הרבה גברים וילדים המנותקים מאבא הוא הרסני ובלתי ניתן לתיקון

    אז שאירגוניי הנשים הרדיקליים לא יעבדו
    עליכם

  • 42.

    המטוטלת חוזרת לצד השני

    גדעון, 23/03/11 14:48

    הכותבת מתקשה להבין שהפמיניזם הרדיקלי פגע במאבק הפמיניסטי השפוי. המטוטלת חוזרת באופן טבעי לגמרי לצד השני. די עם ההתקרבנות. זה כבר לא עובד.

  • 41.

    נולד זן חדש של נשים ששונאות גברים בטירוף-הרגענה בנות (ל''ת)

    מוטלה מקופף הבננות, 23/03/11 14:42

  • 40.

    נשים בארץ כמו חתולות מיללות ונושכות הגברים עד זוב דם

    אלון אליהו- ה ק ש ב ה, 23/03/11 14:16

    הרבה מאוד גברים בהליכי גירושין היו מוכנים
    לתחלף עם הנשים ''המקופחות '' חלקם אפילו שוקלים לעשות ניתוח לשינוי מין כדי להיות
    ''מקופחים '' כמו הנשים
    דיי עם הפמניזם הראדיקאלי שהורס את החברה
    הישראלים נמאסתם

  • 39.

    ואכן יש גם נשים שמשתמשות ב'מטרידים' לקידומן בעולם שוויוני-גברי.

    שאלת הקצב והבשלנית, 23/03/11 13:28

    כמו שיש גברים ממלאי תפקידם שלא תרמו דבר מלבד תפיסת תפקידם ומינופו, כך לא נעים לראות נשים הרוכבות אל אופק השוויון על גבי פלטפורמות כוחניות של עמדה וכסף.

  • 38.

    קשקשנית שכותבת על מה שאינה מבינה בו

    אלקזאי, 23/03/11 13:10

    בישראל אין ''מגפה'' של נשים הנרצחות ע''י בעליהם. בממוצה נרצחות 12 נשים אשר ביחס למספר הגברים והנשים באוכלוסיה, מדובר באחוזים אפסיים. אגב, זהו האחוז הנמוך ביותר בעולם המערבי, ככה שתלמדי את החומר לפני הכתיבה. אגב ח''כ יוליה שמאלוב ברקוביץ, היא היא הפמניסטית האמיתית ולא נשים חצאי גבר מזויפות הדורשות ודורשות אך אינן מוכנות לשיויון. מדוע הנשים אין מוכנות לבררת מחדל של משמורת משותפת בגירושין ? מדוע אינן נושאות בתשלום מזונות ? מדוע נשים מקבלות דמי כתובה וגברים לא ? מדוע עקרת בית מקבלת 50% ויותר מצבירת ההון במשפחה וגבר שהוא עקר בית מוגדר ע''י ביהמ''ש שבטלן ? מדוע לא עושים כלום ומגנים על נשים המגישות אלפי תלונות כוזבות במשטרה ? ח''כ הכנסת שמאלוב יוצאת כנגד כן אלו ומי שאינה תומכת בכך היא זו שאינה רוצה שיויון, היא זו שאינה פמניסטית, והיא זו שנחשבת לאישה שהורסת ! ועוד דבר, ח''כ שמאלוב נבחרה כשריון של העולים ולא של הנשים. אז שלא יעבדו עליכם !!!!!!!!!!

  • 37.

    משפחה

    אבא של, 23/03/11 12:20

    מצחיק שכתוב כאן שנשים צרכות לעסוק בנושאים חשובים כמו משפחה.....נשים מפרקות משפחות,כך לפחות ב 80% ממקרי הגרושין בישראל.
    ניקור הורי ב 95% מהמקרים מבוצע ע''י אישה


    מצחיק...

  • 36.

    זה לא עניין של נשים בלבד. כולנו באותה סירה:

    Rill, 23/03/11 10:31

    ''כל כך הרבה גורמים וסיבות חוברים מאחורי הקלעים כדי להשתיק אותנו, האזרחים. להשאיר אותנו סבילים וכנועים, מקבלים בדממה את ההחלטות והפקודות ששולחים אותנו, את קרובינו וידידינו ואת הילדים שהבאנו ונביא לעולם למות - כי תמיד יש עילה למלחמה.''

    וכן הלאה. בעיית ''מעמד האישה'' היא רק מדגם מייצג של מצב ''מעמד האזרח'' מול הרשויות והגורמים בעלי העניין האחרים במדינה.

  • 35.

    אני מקווה

    דס פר-טיים, 23/03/11 08:26

    שבגלל שהכותבת היא אישה אולי קצת יותר מהנשים ינטו להסכים איתה , כשאני ניסיתי להעביר לכמה מבנות המין הנשי את אותן טענות בדיוק, זה היה קרוב מאוד לביצוע לינץ פיזי ...
    וזה מכיוון שאני רק מקנא בהנחות למוצרי טיפוח שהן מקבלות ...

  • 34.

    מסכים איתך חוץ מההפרדה בקווי מהדרין ...

    רון, 23/03/11 08:19

    מה אכפת לך אם את לא נוסעת בקווים האלה ?
    את מנסה לכפתו את צורת החיים שלך על החרדים - את חושבת שאולי אצל החרדים האישה נחשבת להרבה יותר מסתם גוף ?

  • 33.

    טרמינולוגיה חרדית

    דורון, 23/03/11 08:14

    את יודעת למה אין חרדים גנבים/אנסים/רוצחים/ביריונים? כי אדם שמבצע פשע כזה, הוא בהגדרה לא חרדי, ולא משנה איפה גדל והתחנך.

    הטרמינולוגיה שלך זהה. כל מי שלא מסכימה איתך - גאולה כהן, דניאלה וייס, ציפי חוטבילי, או סתם אשה שחושבת שגידול ילדיה מצדיק את רוב צומת הלב שלה, ומפלגות פחות, היא לא באמת אשה ופשוט תתעלמו ממנה

  • 32.

    עוד קשקשנית...

    שושו, 23/03/11 08:09

    מעניין שרק הלוזריות מקשקשות על פמיניזם,
    נשים אמיתיות שמגיעות להישגים בזכות עצמן, אף פעם לא פמיניסטיוות....

  • 31.

    ההנחה שנשים צריכות להוות עדר מונוליטי פשוט מטופש. (ל''ת)

    כל כך הרבה שטויות, 23/03/11 08:03

  • 30.

    נועה כנראה ויתרה על החלום

    י, 23/03/11 08:01

    שני הטורים הנ''ל יבהירו לכולם (ולנועה) על מה אני מדבר...
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/54/ART2/213/314.html?hp=54&cat=486

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/54/ART2/144/323.html?hp=54&cat=486


    ברוכה הבאה למועדון הרווקות הפמיניסטיות הניצחיות.

  • 29.

    נמאס כבר מימי המשהו, יום האשה יום הצנון ויום טוב. יש לי תחושה

    נמאס, 23/03/11 07:51

    של חיים במשטר בולשביסטי.

  • 28.

    כתבה מצויינת

    לילך, 23/03/11 07:45

    תודה רבה לך, תמיד מדהים ומפחיד אותי לקרא טוקבקים של גברים, להרגיש את שנאת הנשים מהתגובות...

    נהנית לקרא אותך. מאוד.

  • 27.

    אני מגדירה את עצמי כאנטי פמיניסטית. זאת למרות

    לילי בלום, 23/03/11 07:38

    שבצעירותי ניהלתי חיים חופשיים למרות שזה היה מאד לא מקובל. בעלי המנוח אמר לי לא אחת ''הקדמת את זמנך'' ,למרות שרוב שנות חיי עבדתי ואכן משכורתי באותה משרה היתה נמוכה משל הגבר וזה קומם אותי.
    הפמיניסטיות גורמות לנזק במדינה.ארבע האמהות הביאו אסון. גלעד נמצא בבור בגללן.
    את משק הבית צריכה לנהל האשה. על הגבר לעזור לה והיא צריכה להילחם על כך. יש דברים שנשים לא מסוגלות לעשות אבל יכולות לסייע לגבר.
    אני היתי קבלנית בבנין שלי אבל בני עשה את הדברים יותר טוב ממני.
    על הכביש כשמכונית בקושי זזה ומפריעה לתנועה ברור לי שזה או זקן או אשה.
    האשה הערביה איננה מענינת אותי. רצח זה בתרבות של הערבים הם רוצחים אשה רק על סמך חשד שחללה את כבוד המשפחה פמיניסטיות בטח לא יחוללו שינוי.
    לסיכום למרות שאני אדם מאד עצמאי וחופשי אני מתנגדת לפמינסטיות בכל תוקף.

  • 26.

    אממ ... זה לא טריוומט של נשים (סמנתה פאוארס, רייס וקלינטון) (ל''ת)

    שמוביל את הפלישה ללוב?, 23/03/11 07:34

  • 25.

    אני לא פמיניסטית ומחזיקה בית עם בעל מרוצה ו4 ילדים אושר ממש

    מירית שלא מעניין אותה משטויות פמיניסטיות בכלל, 23/03/11 07:28

    אותי לא מעניין פמיניזם ושטויות כאלה אני רואה את הפמיניסטיות שיש להן קריירה ואין להן בעל או משפחה ואלה שכל יש להן איבדו חלק מהנשיות שלהן האישה לא יודעת אם היא אישה או גבר ובעלה אינו יודע אם הוא גבר או אישה בלאגן שלם אז תעזבי אותנו עם השטויות האלה טוב לי לשבת בבית ולדאוג לבעלי וילדי ואת תעשי מה שאת רוצה אבל אל תבקרי את סגנון חיי כי לי טוב ולך?

    • משמח לראות שנשארו נשים שפויות (ל''ת)

      אלקזאי, 23/03/11 13:13

  • 24.

    מה דעתך לכיוס צבאי של 3 שנים למען השיוויון ??

    זכויות וחובות, 23/03/11 07:26

    אם השיוויון הוא הדגל שלך
    מה דעתך לדרוש לשרת 3 שנים לכולם ?????

  • 23.

    תודה על מאמר ענייני וחשוב ונפלא

    יסמין, 23/03/11 07:25

    אנא כתבת מחקר על נשים שמשתמשות בגברים כדי לפגוע בנשים אחרות

    בעבודה במשפחה וכולי

    חשוב והגיע הזמן לחשוף התעללות של נשים בנשים

  • 22.

    ועוד משהו

    דבי, 23/03/11 07:24

    הח''כית כן הגיעה לתפקידה בזכות איזו פמיניסטית, שלפני ככה וככה שנים החליטה שאישה היא ייצור חושב ולכן יש לה זכות הצבעה. אני לא מכירה את בעלה ולא יודעת מה הוא חושב על העניין, אך אם זה היה תלוי בגברים, כמו למשל החרדים של ימינו, אז לאישה לא היתה זכות הצבעה! וממילא לא יכלה להתקבל לכנסת.

  • 21.

    אני הבנתי שבשביל סקס הכתבת פרקה משפחה אם אני לא טועה היה מאמר על החבר (ל''ת)

    אבי, 23/03/11 07:23

  • 20.

    כל הכבוד על המאמר

    דבי, 23/03/11 07:21

    אני לא לוחמנית. לא יוצאת לצמתים או להפגנות. אבל מרתיח אותי ששואלים אותי שאלות כמו: בעלך הסכים שתתסתפרי ככה? בעלך לא התנגד שתעשי עגיל באף? לא שאלתי אותו! עשיתי את זה כי אני אוהבת. ואני גם אוהבת אותו ומכבדת אותו. מכבדת את עמדותיו (שלרוב די מנוגדות לשלי) אבל גם הוא מכבד אותי ואנחנו משלבים בין הרצונות של שנינו והייחודיות של שנינו.

    • אשתי תעשה לי את המוות אם אני אגדל זקן

      דורון, 23/03/11 08:39

      ולא נראה לי שהיא רודה בי

    • גם אותי שואלים אם אני ''מרשה'' לבעלי ללכת כל הזמן בג'ינס (ל''ת)

      אני אומרת שהוא כבר ילד גדול ולא שואל אותי, 27/03/11 07:29

  • 19.

    מה שבטוח שח''כ שמואלוןב מפעילה היטב את הבלוגרים שלה (ל''ת)

    אזרחית, 23/03/11 07:19

  • 18.

    לה להקשיב לנו? מי את שתחליטי ? אבל זה בסדר כי כך נחשפות

    רונה שמיר, 23/03/11 07:18

    הפנים והמטרות האמיתיות של הפסאודופמיניזם שלך . והמטרות שלך הן בראש ושראשונה הרס החברה והתרבות המערבית.
    גברים הם לא פושעם בפוטנציה (בעצם אצלך הם פושעים בפועל מעצם היותם גברים) , לא מדכאים, ולא זוממים לשלוח את כל הנשים בחזרה למטבח. גברים הם כוח היצירה והיצירותיות של החברה. דיכוי גברים =דיכוי קדמה.

  • 17.

    את מייחסת לחברת הכנסת שמאלוב הבנה הרבה מעבר למה שהיא מסוגלת. (ל''ת)

    סתם שוביניסט, 23/03/11 07:15

  • 16.

    אשת חייל מי ימצא

    מרקו, 23/03/11 07:07

    אשת חייל אני מצאתי . זה הדבר הטוב ביותר שקרה לי ב1968 ועד היום . בלי אשה אין משמעות לחיים יום האישה צריך להיות כל יום זה עיקר החיים. ולמען האמת את הגברים חינכו הנשים לכן תנו על זה את הדעת ילד צריך לראות את זה בבית . וכל הכבוד לכן הנשים אני אוהב אתכן עם כל הלב.מרקו

  • 15.

    אני רואה במפגשים בין נשים נשיקות על שמאל ועל ימין האם זו לא התרדה ?

    מוטי, 23/03/11 06:49

    למה בחורה שמתנפלת על חברת בנשיקה לא נחשבת מתרידה מינית? אולי חברתה לא מסכימה לזה? או מדוע אישה שמנשקת גבר בלי התראה לא נחשבת כמתרידה מינית.

  • 14.

    היום הם צריכות לעבוד בזנות להיתפרנס

    פעם נשים היו חיות כמו מלכות בבית+ילדים, 23/03/11 06:48

    אבל על זה הלסביות הגבריות שמנסות להרוס לא ידברו

  • 13.

    נשים גבריות ולסביות מסכנות את המין הנשי וגם יש מימון של ארגוני שמאל

    נשים גבריות ולסביות מסכנות את המין הנשי, 23/03/11 06:41

    אירגוני שמאל אלו מממומנים ע''י ערב הסעודית .

    ששם מעניין אין זכויות לנשים !

  • 12.

    את אדם ממורמר

    שירה, 23/03/11 06:33

    אין כתבה אחת שלך עם משהו חיובי. כשתתחילי לפרגן לאחר אולי המילים שלך יצאו עם אנרגיות טובות

  • 11.

    אם שוויון אז עד הסוף

    מושבניק, 23/03/11 05:30

    למשל יציאה לפנסיה בגיל 67

  • 10.

    כתבת דבר הבל על חוטובלי

    דני, 23/03/11 05:19

    ברור שלא רצוי ומבייש שיש בחורות יהודיות טפשות שיוצאות עם ערבים. מה הקשר בין זה ומצב האשה הערביה? אין שום קשר. אף אחד גם לא אמר שלא נקדם אותך אם התחתנת עם ערבי, עצם הצעד הזה כבר מוריד אותך רמה, הרי ידוע מה קורה ליהודיות שחיות בכפרים ערביים. לכן יבורך כל מי שמתריע נגד התופעה הזאת.

  • 9.

    גועל נפש- גזענות במסווה של דעות מתקדמות

    גיל, 23/03/11 05:18

    ההנחה הסמויה של הכותבת היא שנשים הן טובות יותר מגברים. היא עוד מציעה ברוב טובה שנשים ישתלטו על הגברים ע''י שימוש בסקס כנשק. יש לי הצעה קצת יותר מהפכנית ומתקדמת- שוויון בין נשים וגברים, אחווה אהבה והרבה סקס. די לאלימות המגדרית!

  • 8.

    ועוד משהו...

    אשתקד, 23/03/11 03:36

    הטענה הגרוטסקית כי רק גברים יוזמים מלחמות היא נלעגת בבסיסה. ראשית גם כאשר נשים הנהיגו מדינות הן יצאו למלחמות ויש לא מעט דוגמאות לכך בהיסטוריה (צריך רק לחפש בעובדות ולא בהצגות שמועלות על במות לצורכי בידור).

    ומספיק להסתכל במציאות שסביבינו על מנת לדעת ולהבין שגם נשים (ואפילו הפמניסטיות) יוצאות לכל מיני מלחמות מטופשות כנגד מי שהן מחשיבות כאוייבות (המממ אולי המאמר הזה כדוגמא?!).
    ניתן גם לבחון את הדברים ברמה הרדודה של האח הגדול. הגורמים הכי בולטים ומובילי סיכסוך היו הנשים. זה בלט בעיקר בעונה הנוכחית כאשר הפמניסטית למהדרין פרידה ודנה רון או נופר ועוד נשים דאגו לצחצח חרבות בתדירות רבה.

    לא בטוח שפמניזם או נשים הן הפיתרון למלחמות. מצד שני אם חלק גדול מהנשים היו מתרכזות בללמוד לעשות סקס יותר טוב יש מצב שהיו פחות מלחמות.

    לתשומת ליבך.

    • אוי, כמה שאתה דוחה. (ל''ת)

      ., 23/03/11 07:52

      • כשאין טיעון אמיתי אז כותבים

        אשתקד, 23/03/11 14:18

        ''אוי כמה שאתה דוחה''.

        אז אני מניח שעצם המחשבה על סקס יותר טוב גורמת לך לחלחלה?

        הנה בזעיר אנפין התחלואים של החברה הפוריטנית.

        פמניזם זה לא במקום סקס!

        :-)

  • 7.

    זה שאת לא מסכימה עם דעה לא נותן לך את האישור

    אשתקד, 23/03/11 03:03

    להכפיש את הנשים שחושבות אחרת ממך.

    מה שאת מייצגת בפירסום זה, זה לא פמניזם אלא בהמתיות כוחנית דורסנית ואלימה.
    הכל טוב ויפה כל עוד מביאה טיעון מול טיעון. אבל כאשר את מתחילה לפסול את הלגיטימיות של נשים מסויימות לאחוז בדעותיהן.
    כאן את מחמיצה את המטרה ושופכת את המים עם התינוק.
    פמניזם זאת לא תנועה פאשיסטית בעלת משנה סדורה ומוגבלת.
    כל אישה יכולה לפרש את הפמניזם כרצונה.
    בבסיס הפמניזם אפילו נמצא העיקרון הזה - כל אישה תוכל לבחור כיצד לחיות את חייה לפי בחירתה.
    ואילו את מנסה להשפיע, לגחך ולמנוע מנשים להביע את דעתן.
    כמה לא פמניסטי מצידך!

    • הטקסט שלך ברמה הרבה יותר גבוהה משל נועה. נראה לך שהיא תבין ? (ל''ת)

      נו באמת, 23/03/11 05:41

  • 6.

    אני עם חברת הכנסת יוליה שמאלוב-ברקוביץ ונשים כמותה

    נגד סירוס הגבר, 23/03/11 02:34

    נשים חכמות, דעתניות ( לשמחתינו יודעות לקרוא), בעלות עמדה פוליטית עצמאית.....
    ןמעל הכל אוהבות לאהוב ולכבד את הגברים בחיינו.

  • 5.

    חשבתי שנשים לא צריכות שוויון, אם הן מנהלות את הגבר ביצר

    פמיניסטית ערביה לוחמת על מקומה במיטה, 23/03/11 02:31

    באמת כדאי לבטל את כל הזהויות הלאומיות, וכך נוכל ללמד את כל הגברים להיות איתנו בסבבה ובחינם. הכל קשור...

  • 4.

    הפמיניזם קורא תיגר על חוקי הטבע..אז תרדו מהעץ (ל''ת)

    אא, 23/03/11 02:21

  • 3.

    את פשוט לא הבנת למה התכונה חברת הכנסת .......

    בכיינית, 23/03/11 00:43

    היא התכונה שלא צריך על כל גבר שזורק הערה לעשות סיפור , פשוט צריך להיות חזקה ולהגיד לו שילך לעזאזל ולא לפתוח משפט על איזה נשיקה מפגרת , את רוצה שיויון ? אז זה שיויון חמודה , גבר בטוח שלא יתלונן על איזה הערה מטומטמת שהוא קיבל ממישהי

    • את לא בכיינית

      דבי, 23/03/11 07:17

      את מפגרת. הגבר חושב שבוא כלי אמיתי אם אשה תתן לו נשיקה. עדיין רוב האנשים חווים את האלימות שלהם כדבר מפחיד ולא מגיבים. כן, גם גברים. אבל אם אשה מגיבה זה ישר בחדשות וגם זה מפחיד. אשה צריכה לעשות עניין מכל דבר שמתבצע בה נגר רצונה!

    • כל כך פשוט וכל כך צודק (ל''ת)

      בינגו, 23/03/11 13:19

  • 2.

    אני איתך, אישה אמיצה, לעניין, פמיניזם נשי במיטבו (ל''ת)

    גבר, 22/03/11 23:53

  • 1.

    הפמיניזם הרס את החברה

    אורי לוי, 22/03/11 23:50

    לא אומר שאשה צריכה להיות כנועה וחסודה אבל גם לא בהמה חמדנית

    • מסכים בהחלט (ל''ת)

      fdfd, 23/03/11 03:32

    • נכון, נשאיר לגבר את תפקיד הבהמה (ל''ת)

      דבי, 23/03/11 07:14

    • קצר וקולע למטרה (ל''ת)

      יפית, 23/03/11 13:20