• 101.

    זה נשמע לי הזוי קצת

    סתם אני, 06/10/15 00:33

    זה פשוט נשמע מופרח.. רב כזה הוא לא רב בעיני כי הרי צריך לכבד כל אדם באשר הוא ואם הבחור ספרדי אז ברור שאין חדר ייחוד שזה סתם חרטה מבחינתי...

    IP: 213.151.32.163דווח על תגובה זו

  • 100.

    ימ''ש האשכנזים הנאצים האלה !! כל מה שהחרדים האשכנזים האלה רוצים זה כבוד

    משה, 18/04/11 17:37

    אפילו כשבחור מתחתן וזה הרגע הכי מאושר בחייו , שצריך לשמח אותו , הם פשוט הולכים ומאיימים !! ימ''ש וזיכרם !! וכם הכבוד לספרדים !!!!

    IP: 93.172.26.240דווח על תגובה זו

  • 99.

    חבורת מטוללים (ל''ת)

    אזרח, 31/03/11 19:20


    IP: 217.132.40.230דווח על תגובה זו

  • 98.

    אחח כמה שהדתיים מפגרים. (ל''ת)

    אלי, 29/03/11 18:42


    IP: 109.67.26.56דווח על תגובה זו

  • 97.

    תבין את הרמז...

    חכמציון, 26/03/11 18:02

    תתחיל לשאול שאלות, בחורצ'יק.
    תבין איפה יהיו לך חיים של רצון חופשי.

    חוצמזה: יכול להיות שהכלה ממש מפחידה, למה ישר להאשים אותו. תנו לו זמן לעכל ולהתכונן, אולי לראות איזו תמונת פורנו לחימום.

    IP: 94.159.138.67דווח על תגובה זו

  • 96.

    החתן אשם!

    יונתן, 17/03/11 21:49

    עם כל הכבוד והכאב הגדול שאירע לחתן ביום הכי מאושר בחייו הוא אשם! למען הדיוק לא הוא אשם בכל מאת האחוזים אלא הרפסנות שמגלים הספרדים ההולכים לישיבות אשכנזיות ואם הם לא מתקבלים הם הולכים לישיבות משוכנזות בכדי להאדיר את שמם.הגיעה זמן האמת והמרצע יצא מן השק אין לספרדים מה לחפש בישיבות אשכנזיות או משוכנזות היות ואחינו האשכנזים נגועים במידה רבה של גזענות ארסית ואנטישמית כלפי הספרדים הם מעתיקים את האנטישמיות שאבותיהם וזקניהם חוו באירופה מצד הגויים אל תלמידיהם הספרדים ובעוונות הרבים גם המחזקים איזה תלמיד ספרדי הם רואים את עצמם כמושיעים וכפודה שבויים ואומללים האשכנזים והספרדים לא יוכלו לגור יחדיו עד בוא המשיח בין מחנה הספרדים לאשכנזים קיימת תהום פעורה שלא אנו הספרדים יצרנו אותה אלא הם הרואים את עצמם כפטרונים וכמנהיגים עלינו ואכן מרביצי התורה הספרדים המשוכנזים הם הגרועים שבגרועים הם מתקוממים נגד אחיהם בדם ממש וכנגד שורשיהם והרי התוצאות מונחות לפניכם הגיע הזמן שכל ציבור בני התורה הספרדים ילך אך ורק לישיבות אוטנטיות ספרדיות שלא מתביישות בעקרונות ההלכה הספרדים ואז גאוותו ויוקרתו שתחזור למקומה הראוי

    IP: 79.176.17.253דווח על תגובה זו

    • בגלל דפוקים כמוך יונתן האדמה רועשת אפילו לא רוצה לקבל אותך אליה (ל''ת)

      גיל, 10/04/11 10:30


      IP: 85.64.16.184 דווח על תגובה זו

  • 95.

    העדה החרדית- שוב אפליה או אי קבלת הספרדים ע"י האשכנזים...

    איתי, 17/03/11 09:39

    סולד מהזרם החרדי, זרם אשר כופה בכוח דברים. לא חשוב להם באמת האמונה של אדם בתוך תוכו, אלא אי חריגה מ"המצוות"(רובם בשבילי גנבים, חיים על חשבון אחרים, ומבקשים "צדקה"-לישיבה שלם במקום לעבוד-רק מי שגר בירושלים או בערים בהם ריכוז החרדים גבוה יכול להבין זאת). אך יש לזכור גם שבמקרה זה, החתן לא עבר על מצווה-אלא על מנהג שאין איסור מלקיימו...! פשוט בושה-ואנחנו עוד משלמים לרב הזה ולאברכים האלה את הכסף לאכול ובית- מדינה משוגעת!

    IP: 79.182.14.212דווח על תגובה זו

  • 94.

    הרבה וכל תלמידו שעזבו פושעים גמורים

    מזל טוב לחתן, 17/03/11 00:59

    גם יום כיפור לא יעזור להם
    עוכרי ישראל משבשי שמחה
    פשוט גועל נפש

    IP: 62.203.221.71דווח על תגובה זו

  • 93.

    הספר המדהים ידיד נפש מבהיר טוב במה מדובר, מומלץ ביותר

    יוסף, 17/03/11 00:04

    קראתי ולא יכלתי להניח מהיד, מסביר מה זה חרדיות מזרחית

    IP: 89.138.111.66דווח על תגובה זו

  • 92.

    לומדים בישיבות אשכנזיות רק בשביל הכבוד והשידוך-לא מעניין אותם כלום

    השווערצה חיה, 16/03/11 06:29

    הנער הוא בן של גאוותנים מש''ס
    ששלחו הבן שלהם ללמוד בישיבה אשכנזית
    כמו שהחילונים שולחים הבן לבית ספר פרטי - כסמל של סטטוס כוח ושליטה.

    האב החליט להוכיח מי בעל הבית ומי המורה הטמבל שישב וישתוק ...

    מכיוון שזה לא סוכם מראש עם הרב - לא נותרה לו ברירה אלא לקום וללכת ולא להתבזות - כשברור איך הנער מעריך את רבו ואת ישיבתו!

    IP: 217.132.7.122דווח על תגובה זו

  • 91.

    אני לא מבין מדוע ללמוד בישיבה אשכנזית אם רוצה במנהגי המזרח? (ל''ת)

    רק בשביל כבוד ושידוך? - זו לא הונאה?, 16/03/11 06:22


    IP: 217.132.7.122דווח על תגובה זו

  • 90.

    זה כמו נער שמתאמן בבית''ר ובסוף למשחק מופיע במדים של הפועל (ל''ת)

    הסבר לחילונים שלא מבינים - מה יעשה המאמן?, 16/03/11 06:20


    IP: 217.132.7.122דווח על תגובה זו

  • 89.

    זה יריקה בפנים של הרב - כאילו לא למד ממנו כלום! (ל''ת)

    אם הם לא סיכמו כך מראש - הרב צודק, 16/03/11 06:19


    IP: 217.132.7.122דווח על תגובה זו

  • 88.

    מי שבא ללמוד ולהתחנך בישיבה אשכנזית צריך לנהוג מנהג אשכנז

    זה ההבדל בין החרדים לסרוגים, 16/03/11 06:17

    הבחור הביא הרב שלו והחברים מהישיבה להשתתף בחתונתו.
    הרב וחבריו לישיבה לומדים וחיים לפי מנהגי אשכנז. החרדים, בשונה מהסרוגים לא מנסים לערבב מנהגים אלא לשמור על מנהגיהם.
    החור לומד תורה ומנהגים מהאשכנזים אבל בשעת האמת הוא מבזה את רבו וחבריו והולך אחרי מנהגי המשפחה שלו, כאילו לא למד כלום והוא בישיבה רק בשביל הקטע של הכבוד והשידוך!!

    אם היה מסכם כך עם רבו מראש היו מוצאים פתרון אבל ככה זה יריקה בפני מערכת החינוך שממנה הוא ניזון!

    אגה הסרוגים מנסים לאחד כל הזרמים ומעדיפים עבודת המדינה על פני עבודת הקודש - כל מנהג נוסד על בסיס רוחני מסויים. והסרוגים מוחקים את המנהגים ומבלבלים אותם.

    לכל שבט מישראל בטח היו מנהגים שונים - וככה זה טוב - כי אל אחד זה חלק אחר מהגוף שנקרא ישראל ..

    IP: 217.132.7.122דווח על תגובה זו

  • 87.

    האשכנזים כופים עלינו להתנהג כמותם (ל''ת)

    גם בישיבות של ממ''ד מתפללים רק בנוסח אשכנזי, 15/03/11 22:34


    IP: 109.67.10.142דווח על תגובה זו

  • 86.

    אלה נולדו בטעות במאה הזאת כאלה פרימטיבים כמו לפני2000שנים

    רחלי, 15/03/11 19:41

    יולה טירוף

    IP: 89.138.186.85דווח על תגובה זו

  • 85.

    משהו דפוק בסיפור הזה

    נח, 15/03/11 17:01

    כל רב נורמלי יודע שאצל הספרדים
    אין חדר יחוד.קשה לי להאמין שמדובר
    ברב אמיתי שנתן הוראה כזאת.
    אם הסיפור הזה נכון הרב הזה
    לא ראוי להיות רב בישראל.

    IP: 207.232.62.50דווח על תגובה זו

  • 84.

    איזה פרימיטיבים (ל''ת)

    אנחנו במאה ה 21, 15/03/11 16:07


    IP: 193.33.16.2דווח על תגובה זו

    • אבל מבחינת אבולוציה דתית אתה עוד לא ירדת מהעצים.. (ל''ת)

      למה לדבר על מה שאתה לא מבין?, 16/03/11 06:24


      IP: 217.132.7.122 דווח על תגובה זו

      • ולפי דעתי אתה חי בהלם (ל''ת)

        נועם, 17/03/11 01:04


        IP: 62.203.221.71 דווח על תגובה זו

  • 83.

    ויש הטוענים שהם לא מפלנטה אחרת (ל''ת)

    גודמן, 15/03/11 15:05


    IP: 93.220.96.235דווח על תגובה זו

  • 82.

    זאת לא תורת משה!!! (ל''ת)

    די! די! די!, 15/03/11 14:57


    IP: 217.132.123.236דווח על תגובה זו

  • 81.

    מידע אישי ואמיתי - הרבה כאן מסולף

    אוהד שקד, 15/03/11 14:51

    רב הישיבה לא הוזמן לחתונה אלא הגיע מרצונו ולכן לא כפה חדר ייחוד, משלא היה חדר ייחוד, עזב הרב את האולם ואחריו כמה מהתלמידים.
    האורחים לא נטשו ולא שטויות.

    יש פה הרבה הגזמה וחוסר אמיתיות.

    אוהד

    IP: 95.86.111.34דווח על תגובה זו

  • 80.

    הבחור צודק.

    איכס, 15/03/11 14:43

    מי מתייחד שיש שם הרבה אורחים? איפה הצניעות ?

    IP: 46.116.61.147דווח על תגובה זו

    • תרגע, לא עושים שם כלום ממה שאתה חושב. (ל''ת)

      צילי, 16/03/11 21:27


      IP: 109.160.144.113 דווח על תגובה זו

      • אז מה הם עושים משחקים שש בש?? (ל''ת)

        בילעם, 17/03/11 01:05


        IP: 62.203.221.71 דווח על תגובה זו

  • 79.

    ראש הישיבה ותלמידיו רצו לראות סדין מוכתם בדם ומבוקשם לא ניתן להם (ל''ת)

    זה דבר ידוע שפגאנים אוהבים לראות דם!, 15/03/11 14:01


    IP: 217.132.123.236דווח על תגובה זו

  • 78.

    כל עכו''ם זב ומצורע מבייש את היהדות. מה ההבדל בינינו לבין איראן ? (ל''ת)

    קורא, 15/03/11 13:48


    IP: 80.230.102.235דווח על תגובה זו

  • 77.

    רבנים מכובדים אך מתרחקים מהיהדות הפלורליסטית

    הרב חכם, 15/03/11 13:19

    הרבנים האשכנזים הפכו לזרם שונה ביהדות כמו האיסיים בזמנם והם יעלמו כלא היו בהסטוריה יהפכו לזיכרון לרוב לא נעים. אף אחד לא בעל הבית על היהדות היזהרו מחיקויים והרבנים הנל הם כאלה

    IP: 2.55.0.123דווח על תגובה זו

  • 76.

    והכלה לא עזבה את החתונה באמצע ?

    אני, 15/03/11 13:13

    עם חתן המסרב להתיחד עם כלתו בליל הכלולות , לא הייתי נשארת רגע נוסף.

    IP: 93.173.128.61דווח על תגובה זו

    • מי נתן לך רשות דיבור בכלל? יאללה למטבח (ל''ת)

      בני, 17/03/11 01:08


      IP: 62.203.221.71 דווח על תגובה זו

  • 75.

    בושה וחרפה מזכיר את סיפורי בית שני על קמצא ובר קמצא (ל''ת)

    רק מקווה שהסוף לא יהיה דומה, 15/03/11 12:57


    IP: 81.218.12.67דווח על תגובה זו

  • 74.

    רבנים ספרדים רבים מחייבים קיום ייחוד. זה לא היה מזיק לו כלל אילו היה

    שלמה, 15/03/11 12:11

    נכנס לחדר ייחוד. זוהי דוגמא לפנטיות ספרדית, בדיוק כמו דוגמאות רבות של פנטיות אשכנזית.

    IP: 87.69.152.17דווח על תגובה זו

  • 73.

    רבנות אשכנזית קיצונית והרסנית

    די לכניעה לטיפשות, 15/03/11 11:38

    פעם אנו המזרחיים היינו ליברלים ומודרנים מבחינה דתית .

    מה קרה לנו שהלכנו אחרי לובשי השחורים ???

    למה ???

    IP: 217.132.216.43דווח על תגובה זו

  • 72.

    תורת קבלת ההחלטות

    לא ברור לי, 15/03/11 11:31

    כמה תהיות:
    1. לחתן: אם אתה תלמידו של הרב, והוא רבך המוצהר, מדוע לא לקיים את מצוותו? הרי הוא ראש הישיבה בא אתה לומד, אז למה ההתעקשות המיותרת. כנס לחדר ל5 דק' וצא משם.
    2. לרב: הרי ידוע לך שמי שלא משמח חתן וכלה עובר בחמש קולות. לא רק שלא שמחת אותו אלא גם ביישת אותו והלבנת פניו ברבים! אני מניח שאתה יודע מה חלקו (יותר נכון, מה אין חלקו) של המבלין פנים ברבים.

    IP: 84.110.152.155דווח על תגובה זו

  • 71.

    הרב הנוטש עצמו הוא ספרדי שהתחנך בישיבה אשכנזית (ל''ת)

    יוספון, 15/03/11 11:28


    IP: 84.110.152.155דווח על תגובה זו

  • 70.

    השנה- 2011. התחושה- זעזוע (ל''ת)

    אלעד, ת''א, 15/03/11 11:18


    IP: 62.219.224.206דווח על תגובה זו

  • 69.

    ספרדים למדו בישיבות ספרדיות.

    ספרדי, 15/03/11 11:07

    די מספיק עם הגועל נפש הזה,ספרדים למדו בישיבות של ספרדים ואשכנזים למדו בישיבות של אשכנזים ובסוף תחולק הארץ כפי שחולקה בימי יהושע ל-12 שבטים וכל שבט ינהג על פי דרכו ובא לציון גואל ומדינת ישראל תעלם מהעולם זה רצון הדוסים.

    IP: 84.108.102.69דווח על תגובה זו

  • 68.

    אין שכל אין דאגות... (ל''ת)

    אביחי, 15/03/11 09:34


    IP: 213.8.84.204דווח על תגובה זו

  • 67.

    שיתביישו הרב ותלמידיו.זאת יהדות?זה מה שהקב''ה מבקש? (ל''ת)

    בושה, 15/03/11 08:45


    IP: 77.127.148.70דווח על תגובה זו

  • 66.

    זהו עונשו של מי שקושר עצמו לעדה החרדית אשכנזית...

    דנאל, 15/03/11 08:21

    1. מה לזוג שסניקים המשתייכים לתרבות ספרד המפוארת של הרמב''ם, הרמב''ן, רבי יוסף קארו, רבי יהודה הלוי, אבן עזרא ושאר ענקי רוח של העולם היהודי להתחקות אחר מנהגיהם של העדה החרדית אשכנזית החשוכה?
    ראו איזה שפלים האנשים הללו הקוראים לעצמם חרדים. הם מוכנים להלבין פני חתן וכלה בליל כלולותיהם ולעזוב את המקום רק משום שלא הסכימו לערוך טקס פגאני משפיל שבו החתן וכלה מתייחדים בחדר סמוך בעוד יתר החוגגים רוקדים ומבאיסים עצמם לדעת.
    אולי הם התאכזבו שלא יזכו ליראות את הסדין מוכתם בדם... כמה פרימיטיבים אפשר להיות?
    ''רבאק'' אנו חיים במאה ה 21.

    IP: 62.90.91.240דווח על תגובה זו

    • כל כך נכון וכל כך מצער. צודקת באת האחוזים! (ל''ת)

      גבי, 15/03/11 12:54


      IP: 62.90.91.240 דווח על תגובה זו

    • דניאלה את 10. אין מילים! (ל''ת)

      דני, 15/03/11 12:54


      IP: 62.90.91.240 דווח על תגובה זו

    • תרבות ספרד המפוארת

      ספרדי כואב, 15/03/11 15:47

      התשובה טמונה בשאלה שלך: תרבות ספרד המפוארת היא של אבן עזרא רמבם וריהל ור''י קארו, האחרון שבהם נפטר לפני למעלה מארבע מאות שנה. התרבות החרדית מתבססת בעיקר על אישים מתקופות מאוחרות יותר - בעל שם טוב וגאון מוילנא, קצות ונתיבות, חתם סופר והרב סלנטר, רבני בריסק ושקופ וגורדון וחפץ חיים, אחיעזר וחזון איש וסטייפלר. הרבנים דסלר ושך ורוזובסקי ושמואלביץ ומלצר . בזמנם של כל אלה, לא הצלחנו להוציא מאיתנו רבנים בעלי שיעור קומה (מלבד אולי הרי''ח הטוב מבגדד). ולכן אנו נשרכים אחר האשכנזים גם במנהגים, למרות שבעבר הרחוק היה לנו במי להתפאר.

      ה''התייחדות'' המדוברת אינה כוללת יחסי מין וגם לא קוראים לזה התייחדות אלא ''ייחוד''. זו בורות של הכתב. המילים על סדין מוכתם לא שייכות כלל לענין חדר יחוד.

      IP: 77.127.221.23 דווח על תגובה זו

    • מהמפוארת נשאר הרב עיזה צא בחוץ עובדיה וערסים. (ל''ת)

      גדי, 15/03/11 16:02


      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

    • תרבות ספרד המפוארת

      ספרדי כואב, 15/03/11 16:15

      התשובה טמונה בשאלה שלך: תרבות ספרד המפוארת היא של אבן עזרא רמבם וריהל ור''י קארו, האחרון שבהם נפטר לפני למעלה מארבע מאות שנה. התרבות החרדית מתבססת בעיקר על אישים מתקופות מאוחרות יותר - בעל שם טוב וגאון מוילנא, קצות ונתיבות, חתם סופר והרב סלנטר, רבני בריסק ושקופ וגורדון וחפץ חיים, אחיעזר וחזון איש וסטייפלר. הרבנים דסלר ושך ורוזובסקי ושמואלביץ ומלצר . בזמנם של כל אלה, לא הצלחנו להוציא מאיתנו רבנים בעלי שיעור קומה (מלבד אולי הרי''ח הטוב מבגדד). ולכן אנו נשרכים אחר האשכנזים גם במנהגים, למרות שבעבר הרחוק היה לנו במי להתפאר.

      ה''התייחדות'' המדוברת אינה כוללת יחסי מין וגם לא קוראים לזה התייחדות אלא ''ייחוד''. זו בורות של הכתב. המילים על סדין מוכתם לא שייכות כלל לענין חדר יחוד.

      IP: 77.127.221.23 דווח על תגובה זו

    • מי מהם למד את הרמבם,או הרמבן,או ר יהודה הלוי?

      תרבות מפוארת?של המזרחיים?, 17/03/11 06:35

      המזרחיים בורים ועמי ארצות! פראים כמו הערבים !! הקשיבו לעברית שלהם !ראו את התנהגותם בכבישים !! הקשיבו לשיריהם...האם אלה שירים המזכירים שירים של ר יהודה הלוי? או אבן גבירול החכם?? או של שמואל הנגיד? אין שום דמיון!!
      בורים,לכו ללמוד!!והתנהגו כיאות !פראי-אדם!!@

      IP: 77.127.142.243 דווח על תגובה זו

  • 65.

    BEHEMOT !! SICK OF FANATICISM

    Voice of reason, 15/03/11 08:10

    Enough already with the ancient barbaric customs, enough , we are worse than Muslims sometimes

    IP: 71.202.28.144דווח על תגובה זו

  • 64.

    איכסססססססססססס!!! (ל''ת)

    ספרדי, 15/03/11 08:04


    IP: 62.0.60.82דווח על תגובה זו

  • 63.

    היסטוריה

    יעקב, 15/03/11 08:00

    תביאו כתבות מלפני שנה - למה לא?

    IP: 109.186.29.154דווח על תגובה זו

  • 62.

    לשמח את החתן..מה הוא עצוב?

    יוסף, 15/03/11 07:58

    הזוג ''מתיחדים'' וכולם.. נהנים מההשראה המינית ומחכים לשובם כאילו הזדווקו למען הכלל..
    ממש פגני. פרימיטיבי.דת מרעילה בעדריות את הפוטנציה לחיבור אינטימי לבורא..

    IP: 24.84.8.197דווח על תגובה זו

    • אגיוט.אף אחד לא שוכב בחדר יחוד,הם עשר דקות נמצאים לבד אחד עם השני.זהו

      JDH, 15/03/11 11:14

      אחרי שבוע שלא היו ביחד זה הדבר הכי יפה בעוםל להיות שנייה אחד השני לפי שכולם קפצו עליך

      בכל מקרה הרב ותלמידיו שהלכו - כבוד הבריות דוחה אפילו לאו מפורש בטח מנהג

      בושה וחרפה כל הכבוד לר' יצחק

      IP: 2.54.109.143 דווח על תגובה זו

  • 61.

    גם למיטה הם נכנסים.. דוחפים את האף לכל מקום?? (ל''ת)

    עופרר , 15/03/11 07:52


    IP: 62.0.86.89דווח על תגובה זו

  • 60.

    הרב האשכנזי אדיוט גמור (ל''ת)

    שי, 15/03/11 07:46


    IP: 62.0.27.137דווח על תגובה זו

  • 59.

    בעיה: צעיר מזרחי לומד בישיבה אשכנזית אבל אוכף מנהגי המזרח?

    יש כאן בעית חינוך - איזה מנהג לקיים - האב או הרב, 15/03/11 07:45

    לפי ההלכה על התלמיד היה לקיים מנהג הרב (ככה נדמה לי)
    אך הוא נהג לא לפי ההלכה אלא לפי המשפחה..
    בזה ביזה את רבו ..
    ולכן לא חושב שהייתה לו ברירה

    IP: 217.132.135.2דווח על תגובה זו

  • 58.

    הספרדי הקפיד על מנהגיו וזה היה לצנינים בעיני רבו?

    דניאל, 15/03/11 07:43

    המציאות החרדית היא כזאת שהספרדים המוכשרים מובלים לישיבותיהם של האשכנזים. כדי לומר כאן אצלנו אתם זוכים ללמוד כנדרש ולהתקרב נכון לאל?! האמנם?! טוב יעשו עסקני ש''ס שיעודדו מצוינות בחינוך ויתנו דוגמה אישית כאשר הם ישלחו את ילדיהם להתחנך במוסדות ספרדיים!
    רב,לא מתנהגים כך לחתן ביום חתונתו...אני בטוח שהתנהגותך איננה נגזרת מנוהג האשכנזים.

    IP: 2.55.18.64דווח על תגובה זו

  • 57.

    איזה עולם מעוות וחולה. (ל''ת)

    חילוני ירושלמי, 15/03/11 07:34


    IP: 79.182.0.125דווח על תגובה זו

  • 56.

    מה נזכרתם? חדשות ישנות שרצות כבר שבועיים באתרים מתחרים! (ל''ת)

    דניאל איש חמודות, 15/03/11 07:32


    IP: 188.120.130.157דווח על תגובה זו

  • 55.

    טיפשים ללא הפסקה....

    חרדי לשעבר, 15/03/11 07:26

    החרדים הספרדים הפכו לטיפשים ולזנב לחרדים האשכנזים בגלל ש''ס ובראשה הרב עובדיה הפחדן והחנפן לחסידות האשכנזית.....טיפשים

    IP: 77.127.174.33דווח על תגובה זו

  • 54.

    ומי הגיע לשמח את הכלה? סיפור דוחה, מעליב, הזוי. (ל''ת)

    ציפי, 15/03/11 07:23


    IP: 46.116.174.172דווח על תגובה זו

  • 53.

    ייחוד

    זוזו, 15/03/11 07:14

    רבי שאלה: לפי ההלכה וחז''ל - מותר לבחור-חתן הכניס גם אביזרי מין לחדר ההזדווגות, סליחה, ההתייחדות ?

    IP: 89.138.199.2דווח על תגובה זו

    • אני מבינה שאתה נהנה להפעיל דמיון חולני ומציצני. אז תירגע (ל''ת)

      בחדר ייחוד אוכלים שותים ומדברים. זהו., 15/03/11 13:08


      IP: 85.65.61.107 דווח על תגובה זו

  • 52.

    רב רע ובן בליעל . חתן ביום חופתו כמו מלך ולא עושים לו דווקא. (ל''ת)

    זה לא ראש ישיבה אלא תחת ישיבה, 15/03/11 07:09


    IP: 93.172.47.65דווח על תגובה זו

  • 51.

    שיהיה הרבה מזל טוב לחתן ולכלה----שתצליחו בכל אשר תיפנו (ל''ת)

    מאיר, 15/03/11 07:05


    IP: 109.67.195.234דווח על תגובה זו

  • 50.

    על החתן לתבוע את ראש הישיבה לדין תורה. מעניין מה יפסקו שם! (ל''ת)

    רמי, 15/03/11 07:01


    IP: 212.76.113.239דווח על תגובה זו

  • 49.

    לגייס את ח''כ בן~ארי לשורות המוסד. להשתילו בניבכי מוסדות החרדים...

    קישי טימן (קישינייבסקי), 15/03/11 07:00

    ידווח לחילונים את אשר מיתרחש שם.
    יש לו חזות של חרדי עסיסי, יצליח במשימה.

    IP: 122.107.221.118דווח על תגובה זו

  • 48.

    חתן מלך לשבוע.נםאסתם מתורבתים........

    yossi, 15/03/11 06:56

    סיכום הדברים וחתימת הסכמים באירוסים כמו שאתם רגילים .מה יעשה החתן כל פרט ופריט .היכן הוא יגור ומתי יבוא לשבר וכו.....

    IP: 82.229.40.66דווח על תגובה זו

  • 47.

    לא ייאמן איזה פרימיטיבים, ''חדר ייחוד''... כל הכבוד לחתן (ל''ת)

    שמחה רבה, 15/03/11 06:54


    IP: 109.67.29.124דווח על תגובה זו

    • פרימיטיבי הוא זה שגאה בבורותו. חדר ייחוד הוא רק סימלי ,כמו החופה (ל''ת)

      נא להירגע עם הדמיון המשתולל, 15/03/11 13:10


      IP: 85.65.61.107 דווח על תגובה זו

  • 46.

    נבלה

    יהודי, 15/03/11 06:40

    לכבוד מר עוז רוזנברג, הכתב הנכבד.
    מאיזה סיבה ראית צורך לפרסם הכתבה הזאת? האם כדי לפרסם בציבור את הענין ולגרום לשינאה יותר גדולה לחרדים? אז דע לך שהצלחת.
    אלא, שיצאת רע כמותם. אולי המעשה שעשו הוא מעשה נבלה, אבל אתה בפרסום הדבר הפכת להיות נבלה כמותם.

    מקווה שאתה מרגיש טוב עם עצמך.

    IP: 95.86.100.212דווח על תגובה זו

    • אולי הוא פרסם כדי שאנשים ואולי אפילו רבנים ילמדו להתנהג כמו בני אדם? (ל''ת)

      אביחי, 15/03/11 09:35


      IP: 213.8.84.204 דווח על תגובה זו

    • רצוי וחובה לפרסם כלהתנהגות חשוכה ופוגעת....כנסו

      דניאל, 15/03/11 09:39

      אצל החרדים עוצמים עיניים ולא מפרסמים פשעים בתוך הקהילה או כל מעשה נבלה אחר בתרוץ עלוב שזה רכילות שפוגעת בנפש האדם. הם מנסים לשדר לקהילה ''הטהורה'' שפשעים וגועל נפש יש אצל החילונים אך לא אצל שומרי תורה ומצוות. הלו... אנו לא חיים על המאדים וזו חובתו של הציבור לדעת אם יש בקרבו אנסים, גנבים, רוצחים או פדופילים. ההסתרה סופה להתגלות בסופו של דבר.

      IP: 62.90.91.240 דווח על תגובה זו

      • ההבדל הוא שזה לא פשע. סתם התנהגות דוחה. האם מפרסמים תמיד סכסוכים (ל''ת)

        משפחתיים? או שרק אצל החרדים זה אטרקטיבי?, 15/03/11 13:13


        IP: 85.65.61.107 דווח על תגובה זו

    • מעשה נבלה זה לא לפרסם את הגועל נפש שבקרבם.... (ל''ת)

      דנאל, 15/03/11 09:41


      IP: 62.90.91.240 דווח על תגובה זו

    • לא עוז הוא הנבלה אלא אתה

      יהודי יהודי אבל חוצפן, 15/03/11 10:10

      חוצפה כזו של החרדים מקומה להתפרסם. הם אלו שמשניאים את עצמם על הציבור הכללי, לא הכתבים שמוציאים את הסירחון שלהם החוצה. ''כבוד'' הרב יחשוב פעמיים לפני שהוא עושה שטות כזו. הוא נהג בחילול השם מוחלט.

      IP: 62.0.1.6 דווח על תגובה זו

    • זכותי לדעת וזכותי להגן על מי שצריך להגן,ואם מישוה מתנהג באופן נלוז-בעי

      JDH, 15/03/11 11:15

      בעיתו

      IP: 2.54.109.143 דווח על תגובה זו

    • ליהודי -שמאד-רחוק-מלהיות-יהודי , זה טוב להחביא הכל מתחת השטיח הא ?? (ל''ת)

      dhjk, 10/04/11 10:43


      IP: 85.64.16.184 דווח על תגובה זו

  • 45.

    בוקר טוב אירן (ל''ת)

    ישראלי מיואש, 15/03/11 06:35


    IP: 2.55.23.199דווח על תגובה זו

  • 44.

    מכת החרדים

    דוד, 15/03/11 06:34

    אנשי החושך של היהדות לא שונים מהחשוכים שבמוסלמים

    IP: 58.107.149.34דווח על תגובה זו

    • צודק גם הם שוחטים ילדים בשנתם עם סכינים (ל''ת)

      ניר, 15/03/11 14:17


      IP: 212.143.226.91 דווח על תגובה זו

  • 43.

    לא חראם על הפולקה שהפסידו? (ל''ת)

    הטבח מאחורי הכלאים, 15/03/11 06:34


    IP: 84.229.250.3דווח על תגובה זו

  • 42.

    מנהגים של פרענקים זה לא נחשב!

    דנ יאל, 15/03/11 06:09

    מצחיק לראות ב-2011 בישראל תימני בבגדים של פולני מהמאה ה-17. (אני עובר בצומת וכל הזמן רואה אותו)

    גם לעניין הבנות בעמנואל, גם לעניין הגיורים הצבאיים וגם לעניין הזה. מי שלא מכבד את עצמו לא יקבל כבוד מאחרים!

    הרב בשמלה ממשיך לבזות את עצמו שוב ושוב מול האשכנזים.

    IP: 84.110.101.244דווח על תגובה זו

  • 41.

    ''ראשית חוכמה'' ??? (ל''ת)

    ככה זה לחיות בעדר . . ., 15/03/11 06:05


    IP: 84.111.176.189דווח על תגובה זו

    • ''ראשית חכמה...

      המשך הציטוט, 15/03/11 12:19

      יראת ה', שכל טוב לכל עושיהם. ללומדיהם לא נאמר אלא לעושיהם...''
      עוד בגמרא חזו עיוותים שנוצרים ע''י מי שלומד ומתנתק מהעולם...

      IP: 194.56.215.66 דווח על תגובה זו

  • 40.

    פרמיטיביות . (ל''ת)

    אילן, 15/03/11 05:59


    IP: 77.125.90.219דווח על תגובה זו

  • 39.

    גדול! וביכלל אין אלוהים! יש רק ספרדים ואשכנזים אלק! (ל''ת)

    רוני, 15/03/11 05:46


    IP: 79.176.109.28דווח על תגובה זו

  • 38.

    רב ישיבה נכבד ראוי שתיקרא זאת

    אסנת, 15/03/11 05:11

    החתן זכה לשימחה כפולה ומכופלת שתי ישיבות באו לשמח אותו ואת אשתו ולאותו רב הישיבה יש לי שאלה האם לא ידוע לך שמינהג הוא כמו דין,כך נוהג החתן נקודה . ומי שמך להעניש חתן ביום חתונתו? מאחלת לך רב יקר שתחזור בתשובה אמן ואמן .

    IP: 187.147.11.123דווח על תגובה זו

    • שכויך (ל''ת)

      JDH, 15/03/11 11:16


      IP: 2.54.109.143 דווח על תגובה זו

    • הוא לא נכבד

      יוסף, 15/03/11 11:54

      הוא נקלה ובזוי. שיבקש מחילה ביום כיפור

      IP: 84.111.51.247 דווח על תגובה זו

  • 37.

    דרך ארץ קודמת לתורה, (ל''ת)

    lior, 15/03/11 03:54


    IP: 98.109.117.33דווח על תגובה זו

  • 36.

    להתייחד בחדר כשכולם בחוץ

    איכס, 15/03/11 03:53

    יודעים מה אתה עושה שם זה ממש ברברי

    IP: 24.63.24.208דווח על תגובה זו

    • לא עושים שם דבר ממה שאתה מדמיין. (ל''ת)

      יצאת טיפש., 15/03/11 09:54


      IP: 87.68.71.251 דווח על תגובה זו

    • הם לרוב אוכלים אחרי שצמו כל היום

      דתי לאומי, 15/03/11 10:35

      לאכול זה באמת מעשה ברברי...

      IP: 84.228.83.105 דווח על תגובה זו

    • לא. זה סמל שנועד לציין את נישואיהם , כמו החופה (ל''ת)

      בחדר מדברים או אוכלים - פסק זמן לזוג מההמולה שבחוץ, 15/03/11 13:15


      IP: 85.65.61.107 דווח על תגובה זו

    • הקנאה היא מחלה חשוכת מרפא-רק הבורות גרועה ממנה.. (ל''ת)

      מאבחן רפואי, 15/03/11 13:16


      IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

  • 35.

    לא הבנתי משהו. התייחדות זה מילת קוד לקיום יחסי מין?

    חילונית, 15/03/11 03:22

    ובכל מקרה, לבייש חתן ולקלקל את שמחת החתונה לבני זוג זה פשוט מכוער.

    אני מאחלת לכל אחד ואחד ממי שבייש אותו ביום חתונתו את החותנת שלי על הראש שלהם.

    IP: 108.35.21.68דווח על תגובה זו

    • תגובה מדליקה (ל''ת)

      ש, 15/03/11 08:47


      IP: 77.127.148.70 דווח על תגובה זו

    • לא. זה חדר שבו הזוג נמצא לרגע לבד. מנהג נחמד וזהו. (ל''ת)

      דתל''שית, 15/03/11 13:16


      IP: 85.65.61.107 דווח על תגובה זו

    • שאלה מתאימה לחילונית

      ותשובה בצידה, 15/03/11 13:19

      החתן והכלה נכנסים לחדר היחוד לאחר החופה, לא לצורך יחסי מין, אלא כאקט סימלי למגוריהם המשותפים.

      הקטע הזה הוא חלק בלתי נפרד ממנהג הנישואין בהרבה מקהילות ישראל,לא בכולם.

      IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

  • 34.

    בגלל שהיא לא בטולה (ל''ת)

    ?me know, do you know, 15/03/11 03:19


    IP: 69.122.11.74דווח על תגובה זו

  • 33.

    הזוי! לא ברור לי וגם לא נשמע הגיוני שרב אשכנזי יורה לתלמיד ספרדי כך.

    ב, 15/03/11 02:57

    לא בטוחה שאני סומכת על YNET כשצריך להבין ענינים של חרדים..
    YNET, מעצבנים, אל תצנזרו.

    IP: 84.228.156.239דווח על תגובה זו

    • הזויה - כאן זה NRG ולא YNET (ל''ת)

      גדה, 15/03/11 11:23


      IP: 134.191.232.68 דווח על תגובה זו

    • הבחור דנן למד בישיבה ספרדית, והרב גם הוא ספרדי טהור...

      קורא נכוחה, 15/03/11 13:21

      כך שזה מוציא את העוקץ מהרצון לשוות לענין סיכסוך עדתי כלשהו.

      IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

    • הדמיון מכתבה מרובה על המציאות-כמו בהרבה חתונות הרב הולך מייד אחרי החופ

      מכיר את הנושא-לרב הרבה תלמידים, 15/03/11 15:53

      והסיפור על התלמידים שהלכו הוא בלוף עיתונאי חילוני

      IP: 79.182.19.2 דווח על תגובה זו

  • 32.

    ראש ישיבה אידיוט לא ראוי להיות אפילו ראש לשועלים (ל''ת)

    גאותן שיתן את דינו בגהינום בקרוב אמן, 15/03/11 01:41


    IP: 99.226.208.121דווח על תגובה זו

    • כשראש הישיבה, יש לו ראש גדול, שרק חושב על ראש קטן,וממש איבד את הראש.. (ל''ת)

      אבו לאפה,, 15/03/11 07:28


      IP: 67.84.72.16 דווח על תגובה זו

    • ראש הישיבה צודק לחלוטין, הבחור לא עמד בסיכומים המוקדמים עם הרב. (ל''ת)

      השפוי האחרון, 15/03/11 13:23


      IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

  • 31.

    שתי מדינות לשני עמים (או יותר משניים)

    תושב חוץ, 15/03/11 01:33

    חבל על העצבים, בואו ניקח את הארץ, נחלק, וכל חלק יוכל את הדייסה שלו.
    אני רוצה להתחתן בעירייה, לרקוד עם האחות של הכלה ולמנוע מהמיועדת את השפלת המקווה. בא לי. למה שיהיה אסור. אה כן, עוד דבר, אני רוצה שזה יהיה בשבת אחה''צ ושהאורחים יוכלו להגיע בתחבורה ציבורית - אם שותים לא נוהגים...
    אז בואו פשוט נתחלק, אל תפריעו לי ואני מבטיח שלא אפריע לכם ולמנהגכם הפגניים. עשינו עסק?

    IP: 77.170.161.151דווח על תגובה זו

    • שלוש מדינות לשני עמים - חילוניים, דתיים וארסים (ל''ת)

      שירה, 15/03/11 15:41


      IP: 132.64.55.157 דווח על תגובה זו

  • 30.

    חרדים. אין להם דעה משלהם. הרב אמר - אז הולכים.

    אסף, 15/03/11 01:18

    אלו ה''חברים'' שלו. הרב אמר להם ללכת מהחתונה של החבר שלהם, אז הם הולכים. רב אחר אמר לאברכים אחרים ללכת לחתונה, אז הם הולכים. כמו עדר בלי טיפת מחשבה עצמאית. אפשר רק לרחם עליהם.

    IP: 193.104.215.11דווח על תגובה זו

    • לחרדים יש דעה מוצקה מאוד, להקשיב לחכמים מהם-במקרה הזה-הרב שלהם.

      בנת ?, 15/03/11 13:25

      לך אין דעה עצמית כאשר אתה מקשיב ומאמין, לתקשורת ולפרשניה הכושלים תמיד.

      IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

  • 29.

    פשוט פרימיטיבים (ל''ת)

    נדב, 15/03/11 01:15


    IP: 109.67.249.185דווח על תגובה זו

  • 28.

    כל המלבין פני חברו ברבים - כאילו שפך דמים (ל''ת)

    חילוני חרד, 15/03/11 00:53


    IP: 109.226.7.97דווח על תגובה זו

  • 27.

    כבוד הרב, זאת התורה שלך? להרוס שמחה? כמה עצוב!!!! (ל''ת)

    רננה, 15/03/11 00:10


    IP: 80.230.79.24דווח על תגובה זו

    • כמה עצוב שהחתן הבטיח לרב להכנס לחדר יחוד ולא עמד בהבטחתו..

      בתקוה שההבטחות לכלה יתקיימו.., 15/03/11 13:28

      החתן הבטיח מפורשות לרבו שיקיים את מנהג חדר הייחוד-כנהוג בכל תפוצות ישראל אשכנזים ומזרחים.


      זה היה תנאי מוקדם להשתתפות הרב בחתונה, משלא עמד בהבטחה שנתן, אין לו להלין אלא על עצמו.

      IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

  • 26.

    מי שהולך לישון עם כלבים בל יתפלא אם יקום עם פרעושים. (ל''ת)

    דני דין, 15/03/11 00:10


    IP: 79.180.37.251דווח על תגובה זו

  • 25.

    איזה אהבל בחיי...צריך ליישם את זה גם בחתונות חילוניות.פחות כאבי ראש . (ל''ת)

    דן, 15/03/11 00:09


    IP: 188.120.137.110דווח על תגובה זו

  • 24.

    עובדי אלילים שחבל על הזמן זו לא היהדות שלי וזו דעתי (ל''ת)

    שפוי, 15/03/11 00:05


    IP: 76.126.246.99דווח על תגובה זו

    • אין קשר בין בורא עולם ובין הדתיים................ (ל''ת)

      סם ( שמוליק ) טורקניץ' ~ מלבורן הקרה., 15/03/11 05:43


      IP: 122.107.221.118 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מה עם האיסור על הלבנת פנים?

    אני, 15/03/11 00:04

    איזה מן רב זה?

    שיתבייש!!

    IP: 68.34.101.82דווח על תגובה זו

    • ומה עם איסור הלבנת פני הרב-אתה טוב יותר ? (ל''ת)

      המוכיח בשער, 15/03/11 13:29


      IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

  • 22.

    מדוע שלא יבתק את בתולי הכלה החסודה לעיני כל ? שובבים הם ממוללי הזקנים.

    EXTRA-שמאל , 15/03/11 00:03

    אבל טרלללות על כל הראש.

    IP: 46.120.82.43דווח על תגובה זו

    • תראן על השמאלן הזה חושב?

      צביקה, 15/03/11 03:13

      אתה בטח חושב שעושים מעשה כלשהו בחדר ייחוד?? אתה טועה ובגדול... אתה בור ועם הארץ! בחדר ייחוד חוץ מלדבר לא עושים כלום! אז על מה בדיוק יצא קצפך?

      IP: 79.178.22.210 דווח על תגובה זו

      • הבור ועם הארץ השמאלני תמיד קופץ בראש-הדיוט קופץ בראש. (ל''ת)

        מותר ללמוד לפני שמגיבים, 15/03/11 13:31


        IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

    • הדבר הכי מסעיר בחדר יחוד זה האוכל....

      שיר, 15/03/11 09:27

      כפי שניתן להבין מהשם, בחדר יחוד החתן והכלה מתייחדים, כלומר יושבים יחד, ביחידות.
      מכיוון שנהוג לצום באותו יום, בד''כ מה שקורה שם (ומאוד מסעיר) זה שהם זוכים לשבור את הצום ולאכול משהו....
      אה, ואם הם אשכנזים ולא נפגשו עד לחופה- הצלם מצטרף אליהם לתמונות הסטודיו.

      IP: 62.90.84.73 דווח על תגובה זו

    • טמבל. הם לא מקיימים שם יחסי מין . (ל''ת)

      אקסטרה שמאל לא ממש מבין את המציאות? מתאים.., 15/03/11 13:19


      IP: 85.65.61.107 דווח על תגובה זו

  • 21.

    איזה פראייר בחיי אני הייתי מת לפמפם את אשתי הטרייה שבחוץ חוגגים

    א, 14/03/11 23:58

    אפילו הייתי משאיר דלת פתוחה שכולם יסתכלו

    IP: 85.65.1.157דווח על תגובה זו

    • התיחדות

      חכם בלילה, 15/03/11 00:52

      התיחדות זה לא לצורך יחסי אישות אלא נוהגים לאכול דבר מה ולדבר על העתיד.

      IP: 66.131.182.3 דווח על תגובה זו

      • לדבר על העתיד????

        גילי, 15/03/11 01:23

        כאילו מה נסגר איתך.... כל אחד מדבר על מה שהוא רוצה עם אישתו.

        IP: 79.176.241.233 דווח על תגובה זו

      • אולי אצלך זה ככה

        חכם ביום, 15/03/11 02:18

        אני תקעתי את אשתי בחדר ההתיחדות. תקיעה גדולה!

        IP: 10.101.199.214 דווח על תגובה זו

        • ...ובגלל זה יצא לך תלישא קטנה...מסכן. (ל''ת)

          אני, 15/03/11 13:32


          IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

    • באמת?

      קשקוש בלבוש, 15/03/11 00:56

      אני לא יודע אם אני אצליח להגיע לזיקפה כשאמא שלי מסתכלת...

      IP: 90.211.173.111 דווח על תגובה זו

      • מה אמא שלך מסתכלת ? זה חדר ייחוד, מלשון לבד, אידיוט. (ל''ת)

        עמוס, 15/03/11 06:35


        IP: 109.160.178.176 דווח על תגובה זו

    • gadol ata gm ani (ל''ת)

      dani, 15/03/11 02:26


      IP: 84.109.133.75 דווח על תגובה זו

  • 20.

    אני אשכנזי ואני נוהג כמנהג יהודי ספרד מאמסטרדם

    האדמו''ר מרור, 14/03/11 23:49

    ביקרתי בהולנד למשך שבוע וזה נתן לי את האמתלה לשינוי. יהדות הרבה יותר רוחנית מוסרית וטעימה.

    לדוגמא: אני רק צריך לחכות שעה בין בשרי לחלבי וכמובן שמותר אורז בפסח.

    IP: 207.237.162.3דווח על תגובה זו

    • מהיכן שאבת את העברית הקלוקלת הזו.........??? (ל''ת)

      סאבאח מועלם, 15/03/11 05:44


      IP: 122.107.221.118 דווח על תגובה זו

    • חוסר הסבלנות לחכות שש שעות בין בשר לחלב לא מצביע על רוחניות יתירה. (ל''ת)

      אנשים איבדו את המושג רוחניות., 15/03/11 13:34


      IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

  • 19.

    מוזר. הולכים לפי מנהגי החתן. למה הרב שלו התעקש כל כך? (ל''ת)

    ???????, 14/03/11 23:48


    IP: 109.160.162.70דווח על תגובה זו

    • ...הולכים אחר החתן... שהחתן יזמין את הרב שלו.

      אני, 15/03/11 13:37

      הרב לא מוכן לסדר קידושין במנהגים שאינם מכבדים את מנהגיו, וזו זכותו.

      IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

  • 18.

    למה לשים תמונה שאינה מהחדשה ??

    תמונות סרק, 14/03/11 23:42

    יכולתם לשים תמונה של גופי או דונלד, וזה היה יותר נחמד
    ממילא אין קשר למציאות

    IP: 84.228.59.239דווח על תגובה זו

  • 17.

    זה לא התייחדות כמו שאתה מדמיינים. הם סתם מדברים. (ל''ת)

    תרגעו, 14/03/11 23:39


    IP: 132.69.229.50דווח על תגובה זו

  • 16.

    לא מצאתי את המילים להגיב על המקרה האידיוטי הזה (ל''ת)

    ואותם אנחנו מפרנסים, 14/03/11 23:32


    IP: 81.199.251.200דווח על תגובה זו

    • אם תריב עם דודה שלך , גם אני אדבר על כספי המיסים שמגיעים אליך? (ל''ת)

      תירגע, זה סתם התנהגות בהמית של פרטים. שום קשר לדת, 15/03/11 13:21


      IP: 85.65.61.107 דווח על תגובה זו

  • 15.

    הגיע הזמן שהחרדים הספרדים יפסיקו ללכת לישיבות האשכנזיות. כך יחסכו מעצמ

    ממה מיה, 14/03/11 23:26

    תתגאו במסורת שלכם אחינו הספרדים!!!

    IP: 95.86.94.134דווח על תגובה זו

  • 14.

    מזל טוב לזוג הצעיר ..תבורכו משמיים.אמן. (ל''ת)

    הילל, 14/03/11 23:26


    IP: 79.183.48.132דווח על תגובה זו

  • 13.

    החתונות שלהם כל כך עצובות - הריקודים של כל הגברים יחד מגוחך (ל''ת)

    האקסטזה כאילו בריקודים כל כך מאולץ, 14/03/11 23:26


    IP: 84.108.84.13דווח על תגובה זו

    • אתה טועה בגדול.כנס ותהיה אמיתי עם עצמך

      ישראלי, 14/03/11 23:39

      אצל החרדים הריקוד הוא נטו בשביל לשמח את החתן והכלה ולכן זו שמחה אמתית לא כמו אצל החילונים שזה רק בשביל שהבחורות יסתכלו והכל זה חיצוני בלבד

      IP: 95.86.82.41 דווח על תגובה זו

    • אלו השמחות האמיתיות, ועדיף להאלץ עבור חתן וכלה מאשר בשביל איזה פוזה על

      yoya, 15/03/11 00:11

      רחבת הריקודים

      IP: 79.178.15.75 דווח על תגובה זו

    • כחילוני אני אומר לך שהם לא רואים את החתונות שלנו ממטר (ל''ת)

      תלמד מהם שמחה מהי, 15/03/11 00:18


      IP: 89.139.60.179 דווח על תגובה זו

    • קשקוש. כחרדית לשעבר וכאחת שמשתתפת בשמחות

      ושתי, 15/03/11 01:35

      של חרדים מהמשפחה, אין שמחה יותר אמיתית מהשמחות של החרדים ומריקודי מצווה לשמח. השמחה כ''כ גדולה שלפעמים ישנה תחושה שלשמחה יש ישות משל עצמה.

      IP: 46.117.150.59 דווח על תגובה זו

      • השמחה כל כך גדולה שהם נראים כמי שעישנו כל מיני סוגי

        שירה, 15/03/11 15:39

        עשבים ואבקות

        IP: 132.64.55.157 דווח על תגובה זו

    • בני דודים שלי חרדיים, הייתי בכמה שמחות שלהם, אתה מדבר בולשיט (ל''ת)

      יוסי, 15/03/11 04:08


      IP: 109.65.203.68 דווח על תגובה זו

    • בטח, הכלה מאוד שמחה כשהחתן מנשק את כל הבחורות המעורטלות בחתונה

      כלה חילונית, 15/03/11 13:39

      החילונית...

      IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

  • 12.

    האגו של הרב כנראה השתלט עליו,להלבין פני אדם ברבים,זה כמו לרצוח אותו (ל''ת)

    עמוס תא, 14/03/11 23:24


    IP: 93.172.56.182דווח על תגובה זו

    • אולי בזכות זה החתן ניצל ממוות ? כי ''רצחו'' אותו ברבים? (ל''ת)

      תמר, 14/03/11 23:49


      IP: 109.160.162.70 דווח על תגובה זו

      • באמת איזו ''זכות'' יש לרב הזה...

        יפית1 , 15/03/11 00:44

        הרי גם ככה חתן ביום חתונתו מתכפרים לו כל עוונותיו. למה היה צריך עוד ''לרצוח'' אותו?

        לא מקנא ברב הזה!!! מצוה לשמח חתן ביום חופתו ומה שהוא עשה... ה' ישמור.

        אשריהם של הרב יצחק יוסף ותלמידיו ותלמידי ישיבת ראשית חכמה שזכו לקיים מצוות שמחת חתן וכלה!!

        IP: 109.186.68.3 דווח על תגובה זו

  • 11.

    פרימיטיבים - נמאסתם! (ל''ת)

    אבי, 14/03/11 23:24


    IP: 79.177.14.143דווח על תגובה זו

    • למה אתה קורא כתבות המיועדות לפרימיטיבים.. תעבור לערוץ הסרטים.

      בור ועם הארץ, 15/03/11 13:41

      גם פרימיטיב וגם מתלהם.

      IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

  • 10.

    זה לא מדוייק. החברים של החתן מהישיבה הם אלה שעזבו

    דדי, 14/03/11 23:23

    הרב???? עוד ספרדי שמלקק לאשכנזים

    IP: 85.64.151.140דווח על תגובה זו

    • ש''ס העתיקו מיוצאי מיזרח אירופה את התלבושת הפולנית שלהם...! (ל''ת)

      סם ( שמוליק ) טורקניץ' ~ מלבורן הקרה., 15/03/11 05:45


      IP: 122.107.221.118 דווח על תגובה זו

  • 9.

    זה האשכנזים .איפה ואהבת לרעך כמוך?ראש בקיר (ל''ת)

    חלי, 14/03/11 23:19


    IP: 89.139.42.180דווח על תגובה זו

  • 8.

    הרב הזה הוא ערב רב (ל''ת)

    גד, 14/03/11 23:15


    IP: 84.229.206.214דווח על תגובה זו

  • 7.

    איזה פסיכים! (ל''ת)

    לא להאמין, 14/03/11 23:11


    IP: 209.198.90.52דווח על תגובה זו

  • 6.

    מצד אחד התלמיד לא נשמע לרבו

    אחד, 14/03/11 23:06

    מצד שני הרב הלבין את פניו כשקטע את השמחה בעיצומה.

    IP: 132.69.238.143דווח על תגובה זו

    • שתיים

      ומצד שלישי, 15/03/11 00:50

      מה אתה רוצה להגיד בזה?

      IP: 109.186.88.198 דווח על תגובה זו

    • לא רק שהוא לא נשמע לרבו אלא שהרב התנה את השתתפותו בחתונה...

      מ, 15/03/11 13:43

      בקיום מנהג הייחוד, והחתן לא עמד בהבטחתו.

      זה פרט שהושמט מהכתבה,המשנה את כל התמונה.

      IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

  • 5.

    דת פרמיטיבית..!!! ..תתביישו לכם (ל''ת)

    ר, 14/03/11 23:03


    IP: 84.229.229.139דווח על תגובה זו

    • למה פרמיטיבי? חקרת אותה לעומק? למדת אותה על בוריה?

      ?????????????, 14/03/11 23:50

      לתת דעה על משהו שממש לא מביהים בו זו טיפשות.

      IP: 109.160.162.70 דווח על תגובה זו

      • אין קשר בין בורא עולם ובין הדתיים....., וקצב יודע זאת.......!! (ל''ת)

        סבאתי חשוון, 15/03/11 05:45


        IP: 122.107.221.118 דווח על תגובה זו

    • הדת לא פרימיטיבית - הרב כנראה כן. מאד (ל''ת)

      ג, 15/03/11 01:04


      IP: 212.166.21.45 דווח על תגובה זו

    • לא הדת פרימיטיבית. זה הדתיים פרימיטיביים! (ל''ת)

      שירה, 15/03/11 15:38


      IP: 132.64.55.157 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מאחל הרבה שמחה לזוג הטרי! בושה וחרפה לבזות חתן וכלה (ל''ת)

    ביום נישואיהם בגלל ששומרים על מנהג אבותיהם, 14/03/11 23:03


    IP: 84.228.18.52דווח על תגובה זו

    • על החתן הטרי היה לעמוד בהבטחתו לרב,ולהכנס לחדר הייחוד.. (ל''ת)

      לא הייתי מציעה למישהי להתחתן עם חתן כזה, 15/03/11 13:47


      IP: 93.173.128.61 דווח על תגובה זו

  • 3.

    אז עשה אותה בסוף? (ל''ת)

    נו, אם כבר, אז עוד קצת צהוב..., 14/03/11 22:58


    IP: 95.35.207.130דווח על תגובה זו

  • 2.

    ברברים (ל''ת)

    יהודי, 14/03/11 22:58


    IP: 79.182.128.190דווח על תגובה זו

  • 1.

    מאחל הרבה אושר לזוג הצעיר. (ל''ת)

    אשכנזי.., 14/03/11 22:51


    IP: 87.68.159.195דווח על תגובה זו