• 209.

    קבלי ברכותינו לרפואתם השלמה, וחזרה לציוויליזיציה במהירות (ל''ת)

    דר יעקב, 16/08/12 00:58

  • 208.

    זקנה מטומטמת.יש הבדל גדול בין להיות שמאלני,ללתמוך באלה שמחריבים ישראל (ל''ת)

    גל, 02/03/11 11:32

  • 207.

    הגעתי למסקנה..

    בר כנען , 01/03/11 19:40

    מי שנתן לה את תואר הד''ר כנראה גם שמאלני, ובכול זאת חבל לבזבז מילים על חתרנית מנוולת כמוה, היא עשתה תואר באנגלית, ובאנגלית לא מלמדים את ההיסטוריה של מדינת ישראל אלא את הפלסטינאית. אז מה אתם מתפלאים שיש עוכרת ישראל כזאת שמקומה אצל קדאפי, או שתלך לחמאס בעזה, אין לי בעיה שתבחר לה איפה הכי טוב בשבילה רק לא בישראל.

  • 206.

    לשלוח אותה בדואר אקספרס

    בר כנען , 01/03/11 19:32

    הייתי שולח אותה לכול הרוחות היא פשוט אישה חתרנית,

  • 205.

    ''החיים או האדמה''

    עופר, 01/03/11 01:16

    דווקא לערבים, ואת זה אני יודע מחבריי הערבים, יותר חשובה האדמה, לי לא הכי חשוב האדמה, ומבחינתי שהפלסטינים ימצאו מישהו שיכל להבטיח שלא יקרה מה שקרה כשעזבנו את עזה (ירי הגראדים והקסאמים - ודווקא הייתי בעד ההתנתקות בזמנו) ויאללה התנתקות מספר 2. אבל מה לעשות שזה לא כ''כ פשוט ואפילו הסכמה פומבית על זכות ההגדרה העצמית שלנו כמדינה יהודית הם לא מוכנים לתת!
    וכמו שלהם מותר להיות פלסטינים במדינה פלסטינית ואני לא אומר להם ''אתם ערבים, תחזרו לחצי האי ערב או לכל אחת מ56 המדינות הערביות'' אז הייתי מצפה לפחות את אותה ההכרה.
    אבל זה לא קורה, וחרם על ישראל לא יעזור - תעשו חרם על ההנהגה הפלסטינית שלא עושה דבר וחצי דבר בכדי לקדם את תהליך השלום. כמו שאמר כבר אבא אבן: ''הפלשתינים מעולם לא החמיצו שום הזדמנות להחמיץ הזדמנות''.

    אל תכעסי רק על היהודים, צריך שניים לטנגו וחרם זה כבר מזמן ''פסה''

  • 204.

    כדאי שהאשה הלא חכמה הזו תקרא את הספר ''מאז ומקדם'' של ג'ואן פיטרס

    FROM TIME IMMEMORIAL JOAN PETERS, 28/02/11 22:24

    אולי אז תבין מאיפה הכל התחיל.
    האשה הזו לא תמימה ולא טלית שכולה תכלת.
    היא מגמתית היא זדונית ויודעת איפה החמאה מרוחה- אצל מי הכוח ומי קובע..
    קובע ..רמקול השמאל..
    הכוח בידי התקשורת השבויה בידי הערבים..קדאפי הסעודים ושותפיהם הנותנים לנשים כמוה להתבטא ולצייר את האטופובית הזו כצדיקת הדור. היא משחקת את משחק הערבים הקוראים כבר שנים להחרמת ישראל..כעת גם מצליח להם..קדאפי חילק מיליונים..לאוניברסיטאות בלונדון.
    לפני שהיא אומרת פשיסט רצוי שתדע למה הכוונה.
    לא כל ימני הוא קיצוני מתלהם ולא כל שמאל הוא איש רוח....

  • 203.

    מנוולת

    אריק הויקינג, 28/02/11 16:18

    מי יתן ולא תראי מחר את אור השמש.
    מי יתן ובנותייך יאיסו באכזריות על ידי המון ערבים

    • היא יכולה לקחת אתה את פרידה מהאח הגדול..

      בר כנען , 01/03/11 19:34

      ישר לסן פרנציסקו, אבל בטח שם לא יקבלו אותה אנטישמית רעה, בלי שום מצפון,

  • 202.

    כשניכבש היא תהיה ב ס ס הערבי - ככה צומחים רוצחות (ל''ת)

    דני, 28/02/11 15:30

  • 201.

    ''בעבר הייתי מאד נאיבית וגם לא ידעתי הרבה ''....

    פעם מרץ היום ליברמן, 28/02/11 15:02

    והיום את סתם טיפשה שלא יודעת כלום

  • 200.

    חבל ששונאי ישראל חולים בנפשם שכמוה - מאריכים חיים

    חן אדון , 28/02/11 14:59

    חבל מאוד!!!! - והרי להתווכח ולהסביר לה , קשה יותר מלשכנע צפע להפסיק להקיש.

  • 199.

    עוד קורבנות שלום!! להקריב דם יהודי לאל ''השלום''!!2000 לא מספיק (ל''ת)

    דם יהודי טרי!, 28/02/11 14:45

  • 198.

    1967 they had everything ,and they choose a war

    david masica, 28/02/11 14:05

    just recently israel offer to give them ninety seven precent of the territory back
    the fact that you are a Dr and old does not make you smart.especially when you are endangering your own grandchildren......

  • 197.

    כשהדוק' נגוע בנבערות, אנחנו בבעיה. (ל''ת)

    ארז, 28/02/11 13:58

  • 196.

    אפילו הערבים נגד הממשלות שלהם (ל''ת)

    א, 28/02/11 13:51

  • 195.

    ''רעה'' (ל''ת)

    פקודי, 28/02/11 13:49

  • 194.

    במקום אחר מזמן היית בצינוק. בושה שבתוכנו חי יצור כמוך (ל''ת)

    hh, 28/02/11 13:31

  • 193.

    גויה דוברת עברית..אם יפשפשו באילן היוחסין שלה קרוב לודאי ימצאו איזה

    רונן, 28/02/11 13:28

    סבתא רבה..כזו או אחרת ששמשה בור ספיגה לקוזאקים..

  • 192.

    אין לי ספק צריכה אישפוז באופן דחוף!!!!! (ל''ת)

    הראל אברהם, 28/02/11 13:28

  • 191.

    מילים אופייניות למי שישבנו מרופד היטב

    דויד, 28/02/11 13:19

    די לצביעות - לא טוב, לעזוב את הארץ, יש את כל האמצעים, לא?

  • 190.

    ''מחריבייך ומהרסייך ממך יצאו''

    דרור, 28/02/11 13:08

    דגש על מחריבייך

  • 189.

    כולה שנאה עצמית.שתטוס ללוב נראה אותה זכויות אדם (ל''ת)

    gabisonm , 28/02/11 12:51

  • 188.

    אושר לקריאה ראשונה ''חוק החרם'': יחול רק על מחוללי חרמות (ל''ת)

    נו טוף, נגמר הכיף!, 28/02/11 12:35

  • 187.

    השמצה

    שוקי, 28/02/11 12:16

    צריך לשחרר אותה מת.ז. ישראלית, אולי תבין מי ירצה לקבל אותה בעולם ....חו''ץ מישראל

  • 186.

    למה מעריב נותן במה לאויב? ממש מוזר... (ל''ת)

    אזרח מודאג, 28/02/11 11:56

  • 185.

    המוסריות הסלקטיבית שלה היא מפלטם של הצדקנים המרושעים ביותר (ל''ת)

    לגב' נאור אתיקה חשוכה, 28/02/11 11:54

  • 184.

    איני יודע אם הגברת הזו יותר תמימה או מרושעת (ל''ת)

    להחרים אותה ושכמותה, 28/02/11 11:50

  • 183.

    נראה אותה מדברת על זכויות אדם במדינות השכנות לנו-יסכלו אותה באבנים

    ניר ק, 28/02/11 11:45

    אני בעד זכויות אך מעל לכל יש את המדינה, וזכותה של המדינה הדמוקרטית להתקיים ולהגן על עצמה מקיצוניים הרוצים להזיק לה

  • 182.

    השמאלנים הנאורים כמו דורותי ואקסטרא שמאל

    רונן גולדשטיין, 28/02/11 11:39

    תומכים במשטרים הגזעניים והפאשיסטים האופפים אותנו, ובנוסף לתמיכתם במשטרים החשוכים והפאשיסטים,הם מחזיקים מעצמם נאורים וליברלים. הצביעות נשפכת מהשמאלנים לאור היום.

  • 181.

    איזה עצוב להגיע לגיל כזה ולהשאיר את חותמך כאתנחתא קומית (ל''ת)

    איזו בדיחה עלובה, 28/02/11 11:26

  • 180.

    ותודה שנתתם במה לקיצונית הזו... (ל''ת)

    איתי, 28/02/11 11:09

  • 179.

    ממש שנאת ישראל ואהבת ישמעל,אנחנו באחרית הימים (ל''ת)

    יחי, 28/02/11 10:58

  • 178.

    ''והחרם ישנה משהו?'' ''כן, אם יהיה מספיק כואב''...

    יותר כואב מפיגועי ההתאבדות שלהם?, 28/02/11 10:36

    מה זאת אומרת מספיק כואב? האם הגברת הלא נכבדת יכולה לפרט?
    הרי האוייב כבר עשה דברים כואבים מאוד (טילים, פיגועי התאבדות, טרור חריף), וזה לא הצליח לו.
    האם הגברת רוצה שהחרם יהיה כואב יותר ממעשי האוייב?
    אולי היא מציעה גם שכולנן נגורש מהארץ, למען השלום? או שמא גם זה לא מספיק כואב לשיטתה.

  • 177.

    לשפוט ולגרש יש מצוקת נדל''ן ובישראל מקפיאים 200,000 יחידות (ל''ת)

    לגרש - חסר נדל''ן, 28/02/11 10:27

  • 176.

    אם לגברת נאור לא טוב כאן, שתלך לחפש את עצמה באוגנדה (ל''ת)

    זאב, 28/02/11 10:27

  • 175.

    במדינה פאשיסטית היית כבר מזמן על חבל התלייה...

    משה, 28/02/11 10:17

    המדינה שלנו מאפשרת לך ללכלך ולהשמיץ בלי כל בסיס ולא עושה כלום כדי למגר אותך ואת שכמותך מארצנו. זה פאשיזם? איפה היית בשיעורי היסטוריה ד''ר?

    את לא בעד הציונות? הציונות זה יישוב הארץ כולל תל אביב והרצליה - צאי מכאן את פרסונה נון גרטה!!!

  • 174.

    חבל שעלית לארץ, היית צריכה להשאר באמריקה. (ל''ת)

    חבל שעלית, 28/02/11 10:13

  • 173.

    תואיל נא הגב' נאור לפנות את הרצליה היושבת על אדמות סידני-עלי הכבושה (ל''ת)

    שמאלני יותר צדקני, 28/02/11 10:12

  • 172.

    הגב נאור פרו'פ

    אזרד יהודה, 28/02/11 10:10

    אין לי מילים רק דבר אחד לומר לך ''הכרטיס''
    טיסה על חישבוני לכוון אחד לאן שתרצי

    שינאה כזו רק מאדם ששונא אפילו את עצמו למה נותנים לך במה צריך לפטר אותך מכול מוסד אקדמי במדינת ישראל תבעי את דעתך בחוץ לארץ

  • 171.

    דורותי....

    דרור, 28/02/11 09:50

    ממהרסייך ומחרבייך יצאו. איפה הקוסם שיעלים אותך את כל התנועה שאת מתגוררת בה?ולמה את נמצאת במדינה כזאת? לא טוב לך יש את נתב''ג.

  • 170.

    האם הדוקטור יודעת מה אירע לבסוף בדרום אפריקה?

    אורן, 28/02/11 09:41

    כולם חוגגים את תום שילטון האפרטהייד.
    מעטים בלבד טורחים לברר מה עלה בגורל הלבנים שחיו שם. ובכן, כיום הם מיעוט מופלה לרעה (!), נרדף על ידי הרוב השחור, רבים מהם נטשו את המדינה, והשאר מצטופפים בקהילות קטנות במרכזי הערים.

    במקביל, חלה הרעה במצב הכלכלי. ממדינה יחסית מתקדמת, ללא ספק המתקדמת ביותר באפריקה, נסוגה דרום אפריקה חזרה למצב של מדינת עולם שלישי, ולא עושה סימנים שהיא עומדת לצאת משם.

    מסקנה - אם יתממשו שאיפותיה של הדוקטור, וגורל ישראל יהיה כגורל דרא''פ, הרי שיהודים לא יוכלו כבר לחיות פה, וישראל המתקדמת תהפוך לפלשתין נחשלת ומפגרת, שלאזרחיה יש הרבה פחות זכויות ואיכות חיים מכפי שיש להם כיום.

    הרי לכם על רגל אחת תמצית החזון של הדוקטור.

    • תגובה מצוינת - יש להפיץ בכל מקום אפשרי (ל''ת)

      כדי שידעו את האמת, 28/02/11 12:50

  • 169.

    חחח היא בטח קוראת את התגובות ומתפלצת (ל''ת)

    חחחח, 28/02/11 09:35

    • זהו שאתה לא מבין את הראש המעוות של קיצוני השמאל, היא נהנית מזה

      עופר, 28/02/11 14:11

      זה גורם לה להרגיש מיוחדת, היא בסה''כ ילדה קטנה שמחפשת תשומת לב שחסרה לה ככל הנראה משלב ראשוני בהתפתחות, היא קוראת את התגובות ואומרת לעצמה: ''אני החכמה היחידה שמסוגלת לראות את האור, אני כזאת מוצלחת וגאונה, איזה כיף להיות אני.''
      או במילה אחת: פאטתית.

  • 168.

    קח ממנה את המאבק והשנאה ולא נשאר ממנה שום דבר

    ישראלי מצוי, 28/02/11 09:27

    כל ישותה היא אי הקבלה והביקורת; זאת הזהות שלה. היא זקוקה ל''שטן'' כדי להיות ההיפך מימנו ולהכריז על כך חמש פעמים ביום. השאלה אם ה''שטן'' הוא באמת כזה לא רלוונטית, כי בלעדיו, אין לזהות העצמית שלה קיום. מסכנה.

  • 167.

    הפעם מגיע צל''ש למעריב על השימוש במונח שמאל קיצוני

    שלומי כץ, 28/02/11 09:03

    מי שקורא/שומע את התקשורת בישראל, יכול להבין שבישראל יש ימין קיצוני, מרכז, שמאל ו''פעילי שלום וזכויות אדם''.
    סוף סוף עיתון שאינו עיתון ימני מוציא את המרצע מהשק ומשתמש בביטוי שמאל קיצוני.

  • 166.

    אני לא מומחה בתחום אבל

    שפוי, 28/02/11 08:48

    חצי כדור וובן פעמיים ביום יכול לעזור

  • 165.

    את רוצה שרק ערכייך ישלטו

    את לא רוצה רב תרבותיות, 28/02/11 08:45

    בעצם את בעד עריצותו של המיעוט.
    לרצות שיהיה כאן טוב, כולם רוצים, במה את שונה מכל היתר?
    לרצות להלחם על כך שיהיה כאן טוב, רק הרוב נושא בנטל.
    כאן את מאוד שונה מכל היתר.
    מבחינתך, שהאחרים יאכילו אותך בלי ללכלך את השולחן.
    שאת לא תדעי מי בישל, מי הגיש ומי שותף אחר כך את הכלים.
    את מתיישבת, מחייכת לכולם, פולטת כמה משפטים חכמים ועוזבת בהידור את השולחן.
    כל מצב שבו את תהיי שותפה פעילה לנעשה, דוחה ומקומם אותך.
    נסיכה קטנה ומהודרת שלי, הרשי לי (גם אם לא תרשי אומר לך), לדבר כמוך לעם ישראל ולומר לו שהוא צודק.
    הוא צודק כי הערבים הם אלה שדחו את גבולות החלוקה.
    הוא צודק כי הוא בא ארצה רק כדי לבנות ולהבנות בה.
    הוא צודק כי כשהוא קיבל מהאו''ם חצי מדינה הוא אמר כן בחדווה, העיקר שיהיה לו מקום משלו להניח בו את ראשו היגע מזוועות מהשואה.
    הוא לחם בערבים שלא הספיק להם החצי השני, לא בגלל שבא לו להלחם, אלה מפני שלא היתה לו ברירה, הערבים יצאו למלחמה נגדו.
    ולגבי ה''כיבוש'', מאז שהירדנים והמצרים ויתרו על שטחים אלה, הם הפכו לאדמת מריבה.
    אין להם זכויות רבות יותר מאשר לנו על האדמה הזאת.

    • AGREE WITH EVERY WORD - כל הכבוד (ל''ת)

      INPM , 28/02/11 09:54

  • 164.

    התוצאה של בוצע תל אביבית,וניקור לשורשים-שמלאנים אובדניים (ל''ת)

    דוד, 28/02/11 08:43

  • 163.

    פרופסורית הזויה וטפשה שתעבור לגור במדינות הערביות (ל''ת)

    יקיר שם, 28/02/11 08:34

  • 162.

    סוג של סנצסיה קלה להביא את החלאה המטורפת הזאת. (ל''ת)

    רואה, 28/02/11 08:24

  • 161.

    נו באמת זה מקרה לאישפוז ,לא מבדילה בן טוב לרע ראה מקרה ראש ממשלת (ל''ת)

    בריטניה, 28/02/11 08:19

  • 160.

    למה היא כל כך רזה? נראה לי שמשהו אוכל אותה מבפנים (ל''ת)

    היא נראית כמו גל עצמות, 28/02/11 08:12

  • 159.

    ראיון מצוין עם אשה גועלית

    שמאלן שהתפכח, 28/02/11 08:10

    הגברת הלא נכבדה הזאת שייכת לזן מאוד מיוחד בישראל שמייצגים אותו אנשים כג'ק הלפר ,דרור פיילר, רוחמה מרטון , אילן פפה, טניה ריינהרט, יצחק לאור, ענת בילצקי ועוד כאלה 'אוהבי אדם' שהמייחד אותם הוא כל דבר פרט לאהבת אדם. כדי לעמוד על עומק התופעה מומלץ לקרוא את ספרו של תאודור לסינג על האוטו- אנטישמיות כתופעה יהודית ייחודית. האנשים האלו לקחו את תפיסת המוסר היהודית קדימה עד לאבדון עצמי. עד להזדהות מוחלטת עם האויב והתעלמות מוחלטת מהמאבק הלאומי של הציונות מול אויבי העם היהודי. אני ממליץ להתעלם מהם. זהו העונש הראוי ביותר על הפרובוקציות שלהם. כל נסיון להעניש אותם יהיה בדיוק מה שהם רוצים כדי 'להוכיח' שהם צודקים. הם ראויים לבוז, לנידוי פנימי ולא יותר. העובדה היא שכולם יחד ממלאים בקושי מסגד אחד אבל עוצמת ההגברה שלהם מוגזמת. אם הם קוראים לחרם על המדינה אסור שיעבדו כעובדי מדינה וכל מוסד ציבורי כמו אוניברסיטה חייב לוותר על שירותיהם. נידוי וחרם עובדים גם על אנשים כמותם, תאמינו לי.

    • #159- תגובה שפויה, רצינית ושקולה, המראה על תבונה רבה.

      עלי-בבה, 28/02/11 09:38

      גברת אחת אם רעיונות מאוד משונים גוררת 230 תגובות.... עדיף לעשות עליה חרם שקט וזהו. אלו אנשים שחיים משנאה ופרובוקציות ועצם היחס אליהם, במיוחד שלילי רק מדרבן אותם לעוד ועוד.

      תתעלמו ממנה- תראו אותה נעלמת בחשכה תוך שנתיים. אצל אלו- אין פרובוקציות- אין חיים.

    • ממליץ בחום (ל''ת)

      יותם, 28/02/11 12:03

    • טנייה ריינהרט כבר התפגרה (ל''ת)

      נא דייק בזו התגובה, 28/02/11 21:45

  • 158.

    אנשים חולים כאלה כמו דורותי נאור, יש רק אצל היהודים! (ל''ת)

    זהו גן פגום שמסתובב בקרב יהודי מזרח אירופה, 28/02/11 07:32

    • נכון גם נותנים להם לדבר רק אצל היהודים (ל''ת)

      במקום אחר הם לא היו מעיזים, 28/02/11 09:07

  • 157.

    שמאלנות = בוגדנות (ל''ת)

    dor, 28/02/11 06:58

  • 156.

    חבל שאת לא שכנה שלי היית חיה בטרור 24 שעות (ל''ת)

    מתבייש בך, 28/02/11 05:39

  • 155.

    חבל שאת לא שכנה שלי היית חיה בטרור 24 שעות (ל''ת)

    מתבייש בך, 28/02/11 05:38

  • 154.

    יש לי הצעה

    ישראל ישראלי, 28/02/11 05:20

    תעברי להתגורר בשדרות-באר שבע או אשקלון ואז ,משם תמשיכי להאמין במה שאת רוצה אם לא יפול עלייך איזה טיל ויעורר אותך
    בכל מקרה חפשי סרטונים תחת השם ''ישראל שלי'' ותביני איפה את חיה

  • 153.

    Why the hell is this woman live in Israel

    yente koorva, 28/02/11 05:04

    My father and cousins died to protect her from so called ''friends''
    Why won't you move to Sderot and get the the regards from your friends a.k. kasam
    YOU ARE A BITCH AND A TRADER

  • 152.

    ''אם את לא בעד הציונות'' אירזי את חפציך ותעופי

    איקו, 28/02/11 03:08

    אם הגברת נאור היא לא בעד הציונות שתארוז את חפציה ותחזור לסן פרנסיסקו. שם תרגיש טוב,מוקפת בשמאלנים הזויים כמוה.

  • 151.

    לדעתי, אישה רעה, כל מילה נוספת מיותרת. (ל''ת)

    עמיר, 28/02/11 03:07

  • 150.

    די, נו, מה אתם רוצים ממנה. משעמם לה בחיים והיא זקוקה לתשומת לב. (ל''ת)

    עזבו אותה, מסכנה., 28/02/11 03:00

  • 149.

    אישה מסכנה, שונאת את עצמה. הייתי שולח אותה לפסיכולוג לברר את מהות התנה (ל''ת)

    שלמה, 28/02/11 02:53

  • 148.

    חובה להחרים את השמאלנים האלה.ולדאוג שלא ימצאו את מקומם כאן

    רונית, 28/02/11 02:42

    האישה הזאת מייצגת את הקולוניאליזם הלבן. איזו סיבה יש לה לחיות כאן?היא קולוניאליסטית ואין לה זכות לחיות כאן

  • 147.

    היהודיה מארה''ב אינה יודעת מה זה פשיזם... נו, אז הייתה בטורקיה..

    איכס, מגעיל, 28/02/11 02:19

    תלכי לשם עוד 5 שנים ותראי מה זה פשיזם.

  • 146.

    לא מתפלא. הרוע הפנימי שלה משתקף בפניה. זקנים לא יכולים להסתיר אופי.

    מומחה, 28/02/11 02:18

    במסווה של רעיונות אידיאליסטים אנשים עם רוע פנימי ויצר נקם והרס מוכרים את סחורתם השיקרית.

  • 145.

    איזה בת אדם חולנית, היא בטח חברה בקרן החדשה להרס ישראל (ל''ת)

    ואם לא אז חזן מחכה לה בנרות, 28/02/11 01:54

  • 144.

    אני קורא ועומד להקיא, פאשיסטית שמאלנית!

    NY, 28/02/11 01:36

    עיוורון חד צדדי עם צדקנות מעוותת. כל עוד דם יהודי נשפך נעצום את העיניים, וגם את האף (הרי ריח הדם היהודי יקלקל את חויית השמאל ההזויה).
    לנחם את משפחות הפורעים, מפירי החוק, פעילי טרור, אבל לא את משפחות נרצחי הטרור! ריקבון מושלם!

  • 143.

    אין הבדל בין דעותיה לדעות של ציפי לבני

    אסף, 28/02/11 01:14

    שתיהן רואות אותנו כפאשיסטיים רק שלבני רוצה את הקולות של הרוב ולכן משחקת אותה.

    רק שלטון ימני חזק יביא שקט ושלום במדינת ישראל!

    • אתה טועה, לציפי אין שום דעה, היא בובה על חוט של פרסומאים סמולנים

      דניאל, 28/02/11 12:21

      אתה טועה, לציפי אין שום דעה, היא בובה על חוט של פרסומאים סמולנים

  • 142.

    ילדותיות - להפוך המישחק כשהפסדנו

    אלימות ילדותית., 28/02/11 01:02

    אחת התגובות האופייניות לילדים שכאשר הם מפסידים במשחק (למשל דמקה) הם הופכים המשחק מרוב כעס.
    חלק מהשמאל אינו מקבל את היותו מיעוט שדרכו לא נבחרה במדינה ולכן ברוב זעמו פונה הוא לפעולות תוקפניות נגד המנצחים. וכך פועל המיעוט השמאלני הקיצוני להטיל חרם על המדינה.

  • 141.

    להחרים את המחרימים.

    אופיר, 28/02/11 00:49

    אפס סבלנות לאלה שיש להם אפס סבלנות.

    להיטפל ולהציק לפרזיטים.

    שלום תמורת שלום.

    שטחים תמורת שטחים

    מלחמה תמורת מלחמה.

  • 140.

    אין לשפוט אדם חולה

    לרחם עליהם, 28/02/11 00:46

    כי הוא לא אשם במחלתו ובהתנהגותו.
    נדרש להבין שהם חולים ולרחם עליהם.

    • האם יש תרופה לשמאליטיס? כן - שבוע חופשה בשדרות (ל''ת)

      עובדת ברוב המקרים, 28/02/11 12:27

  • 139.

    נראה אותה בורחת לחו''ל שהם ישלטו פה יום אחד .....

    לולי, 28/02/11 00:38

    לא מספיק קשה היא עוד מוסיפה ממש חסרת בינה ושכל.

  • 138.

    גייס חמישי סמולני

    שבץ חלובה, 28/02/11 00:25

    בתקופת הפלמ''ח היו מחסלים אותה בלי בעיות.

  • 137.

    כנראה היא רוצה בולבול בדואי (ל''ת)

    לולי, 28/02/11 00:12

  • 136.

    דורותי את אשה ענקית תודה שאינך חוששת לומר את האמת (ל''ת)

    פחדנית מראשון לציון, 28/02/11 00:09

  • 135.

    הבעיה של אנשי השמאל שהם לא רואים מעבר לאופק

    חכמון, 28/02/11 00:08

    הכי רחוק שהגברת רואה זה שתהיה מדינה דמוקרטית שלא תהיה כל הזמן במלחמה,כלומר כולם שווים,מוסלמים,יהודים וזרים אחרים.כלומר ביטול מדינת ישראל בפועל-ואם נחשוב עוד קצת לעומק ונזרום עם המחשבה הזאת ונניח שהיא נכונה נתקל בבעיה ברורה מאליה שבמצב כזה אכן יהיה שיוויון שיביא בסופו של דבר לשילטון מוסלמי ולביטול הדמוקרטיה והערכים שעליה הגברת מדברת.בקיצור הבעיה שלנו כמדינה היא שאנחנו מתבלבלים בסדר החשיבות של הדמוקרטיה לעומת הקיום שלנו כמדינת ישראל היהודית(וכן 99% מהיהודים רוצים מדינה יהודית) במצב כזה חשיבות הערכים הדמוקרטיים בטלים בשישים.חוץ מזה בכל מדינה בעולם יש לאום ודת דומיננטיות כולל במערב זה מוטעה לחשוב שזה לא המצב במידה והמיעוטים במדינות הללו יגדלו מספיק אז המדינות המערביות יהויו במלחמות קיום כמונו.

  • 134.

    אם הטלת חרם וחניקת ישראל היא אמצעי לגיטימי - למה המצור על עזה לא? (ל''ת)

    בן, 28/02/11 00:00

    • מממ, תן לחשוב.... (ל''ת)

      כי זה לא נגד יהודים?, 28/02/11 10:41

  • 133.

    הבו לי

    רפאל, 27/02/11 23:49

    מהחומר הקליפורני שלה.

  • 132.

    הד''ר טועה בדבר אחד: ישראל היא כבר הפאשיסטית היחידה באזור.

    EXTRA-שמאל , 27/02/11 23:48

    רק מלהביט בנמוכי המצח וה-IQ המגיבים כאן, ניתן להבין את עד כמה גזענית פאשיסטית ונבערת היא ישראל.

    • סליחה מר 4000 IQ, אנחנו נפסיק להתווכח איתך. (ל''ת)

      tuphr, 28/02/11 00:47

    • הנאורות פשוט נשפכת ממך (ל''ת)

      אמנון, 28/02/11 00:48

    • אז תעבור ללוב !! שם החופש והדמוקרטיה שולטים!! (ל''ת)

      יחי קדאפי, 28/02/11 01:53

    • בשפה השמאלנית להיות פאשיסט זה יהודי שלא נותן את צוארו לשחיטה

      רונית, 28/02/11 02:40

      ולכן אין שום בעיה בלהיות פאשיסט על פי הגדרך. מי לא פאשיסט הוא אידיוט חסר אחריות.

    • אקסטרה שמאל רק מראה עד כמה הסמול הפך לסומא ומתעלם מהעובדות. מילא שיגיד

      שישראל פשיסטית, אבל היחידה באזור??? באמת?, 28/02/11 02:59

      כמה פתטים אפשר להיות?

    • ל132 ..תיהיה בטוח..ברגע שליברמן יעלה לשילטון כל הפאשיסטים

      EXTRA ציוני, 28/02/11 03:47

      השמאלנים כמוך יאלמו...אז ניהיה כמו כל המדינות שמותר לבקר את השילטון,אבל לא יתנו לכם לבגוד בה..
      אתה וקאדפי המטורף אותו הדבר..חייבים לסלק אותכם מהאדמת מדינת ישראל..אתם הורסים את המדינה..עדיף שתעזוב את המדינה ויפה שעה קודם.

      • אינני יודע אם אתה ציוני, אבל ברור שאתה אנאלפבית, למד עברית !!! (ל''ת)

        EXTRA-שמאל , 28/02/11 10:16

    • אתה נורא חושב את עצמך למעין אליטה, נכון? האמת היא אחרת.

      רגיל, לא ''אקסטרה'', 28/02/11 07:02

      וכרגיל, הגמל לא רואה את דבשתו.

    • וחמאס היא אור הדמקורטיה,כנ''ל לבנון,סוריה,איראן,סעודיה ..רק ישראל השטן (ל''ת)

      לא סובל שמאלנים...בע''ח טיפש., 28/02/11 08:37

    • אקסטרא שמאל

      רונן גולדשטיין, 28/02/11 08:42

      עליך לקרוא דחוף שוב ושוב את תגובה 131.
      אם אתה אומר שישראל היא הפאשיסטית היחידה באזור,ובאותה נשימה מדבר על איי.קיו נמוך,
      יש לך בעיה חמורה מאוד של שמאלנות והתנשאות יתר,ואתה חייב להבין שאתה בורטיגו כפי שכתב לך 131.

  • 131.

    וורטיגו - השמאל הישראלי מייצג טייס בוורטיגו

    להוביל למותנו, 27/02/11 23:46

    כמו טייס המטיס המטוס אל מותו שלו.
    הוא מקבל קריאות מכל המכוונים שהוא טועה.
    אבל הוא בטוח כי הוא צודק וכל המכוונים טועים. לכן הוא מתעלם מהם. ממש כמו בשיר ''חיימקה שלי''.''.... כל החיילים טועים ברגל בלי בושה, רק חיימקה שלי, רק חיימקה שלי, - צועד ברגל הנכונה!!!''

    אלא שבמקרה שלנו היא רוצה להוביל את כולנו אל מותנו.

    • שמאלן הוא כמו נווט מבורבר

      ברברה, 28/02/11 11:37

      כל מי שניווט בצבא והתברבר מכיר את התחושה, אתה לא בטוח היכן אתה נמצא ומתחיל ''לאנוס'' את השטח ומשכנע את עצמך שאתה בנקודה הנכונה, הנה הואדי שאני צריך (אפילו שהוא קצת שונה במתאר שאתה זוכר) ומימיני האוכף...

      כך בדיוק השמאלנים, מבורברים אך לא נותנים למציאות לבלבל אותם, אונסים את השטח ואת עובדות בכדי שיתאימו להשקפתם, חבל רק שהמציאות אינה תואמת לכך, את המקושקשות שלהם הם כבר לא יאספו.

  • 130.

    צודקת

    קפי, 27/02/11 23:03

    אם באמירה שלך שבסוף נהיה הפשיטים האחרונים במזרח התיכון את מתכוונת לעצמך ולאנשים מסוגך אז בהחלט אפשר לומר שאת צודקת....!!!

  • 129.

    mrיך להחרים אותה ושכמותה..שהיא תאלץ לעזוב את מדינת העם היהודי. (ל''ת)

    שתעבור לאירופה., 27/02/11 22:58

  • 128.

    מזמן כבר ברור ששמאל קיצוני הוא אויב מטורף מסוכן מחמאס

    אלכס, 27/02/11 22:54

    הבעיה האמיתית היא בנו שלא מבינים שצריכים לחסל שמאל קיצוני, שהוא מטורף ופועל להשמדתינו.

  • 127.

    למה היא באה למדינה שלדעתה כובשת עם אחר.למה נותנים לה?!

    borisdo , 27/02/11 22:54

    אני דפקה נפגעתי במדינת ישראל כיהודי ע''י אנטי-שמים אולי פשיסטים, ולא יכולתי להבין איך זה קורה שבמדינה יהודית יש כוח לאנטי-שמים לפגוע ביהודי שנשאר חסר עונים מולם.
    הנה דוגמה. אנטישמים ומושחתים יוצרים עבירת שנאת יהודים תוך חברה ישראלית.
    בתמימותי פניתי לעיתונאי אנטישמי אורי אבנרי שיפרסם עובדות על פגיעות בזכויותיי אנושיות.
    לא הבנתי למה הוא התחמק לפרסם עבירות שרירות במדינה יהודית.
    עברו שנים עד שהבנתי סיבה: שהוא אנטישמי פרו-ערבי במדינה יהודית.

    נפגעים מהפרת זכויות אדם וחסרי הגנה כבוד אדם הם דפקה יהודים ולא ערבים.
    מצב כזה שארגוני זכויות אדם בחיפה ואחרים מנוהלים ע''י ערבים שסרבים לטפל ביהודים שזכויותיהם נפגעו.

    אני הקורבן של שרירות שיודע, -גברת יוצרת פרובוקציה תוך טירוף אנטי-שמי או פתולוגי בגלל חסר סכל להבנה מצב.
    טירוף של גברת דורית נאור. למה לה עם נטיות שלה אנטישמיות לבוא להיות בין יהודים??
    למה היא באה למדינה שלדעתה כובשת עם אחר. למה נותנים לה במה חופשית ופרנסה על חשבון עם שוטה?
    איזה צביעות של גברת קשישה בת 79.
    כותב יהודי, קשיש 81.

  • 126.

    גברת מאור - איך את מסבירה את פרעות תרפט??????

    עצובה ממך, 27/02/11 22:29

    אם שמעת עליהן ............ כאישה משכילה אני מבינה שאתצ יודעת קצת היסטוריה .

    הערבים טבחו בשכניהם היהודים שחיו עמם ''בדו קיום נפלא'' הרבה לפני קום המדינה .

    ואם לאיזה שמאלני יש תגובה לשאלה שלי אשמח לשמוע,
    אלא אם כן הצוות ההוגן של NRG ידאג לצנזר אותי ויפרסם רק תגובות של אנשים עילגים כמו שאתם אוהבים.

    • התשובה פשוטה: לשמאל יש ראיה וזכרון סלקטיביים (ל''ת)

      רואים, זוכרים וכותבים רק על מה שמתאים לאג'נדה, 28/02/11 08:10

    • אני לא היתי שם, אבל בטוח שהסיפור מצוץ מהאצבע, או שהיהודים התחילו. (ל''ת)

      שמאלני שפוי., 28/02/11 10:50

  • 125.

    איך אתם מביאים במה כזו רחבה לשמלאנים אובדניים כאילו? הם חולי נפש! (ל''ת)

    יהושוע, 27/02/11 22:16

    • אין דבר, תסתכל בתמונה שלה, היא נראית עם רגל אחת בקבר (ל''ת)

      הרבה זמן לא נשמע את הנפיחות השמאלניות שלה, 28/02/11 08:11

  • 124.

    השנאה והבגידה

    הסבר פסיכולוגי, 27/02/11 21:56

    שומרים על נעוריה. ה''אמת'' הבלתי מתפשרת שלה עושה אותה למי שכביכול ראויה להוקרה.

    • זה נשמע ממש נכון (ל''ת)

      שלמה, 28/02/11 08:38

  • 123.

    כמה יהודים צריכים למות למענה ? (ל''ת)

    כמה יהודים צריכים למות למענה, 27/02/11 21:54

  • 122.

    שלום עכשוי מת מזמן!יחי הכיבוש הנצחי מימי יהושוע!!!! (ל''ת)

    אין מאה שנה עכשוי, 27/02/11 21:45

  • 121.

    כל השמאלנים ילכו כפרה על יהושוע בין-נון,יחי הכיבוש,ועוד יהיו כיבושים!! (ל''ת)

    הכובש יהושוע בין-נון:, 27/02/11 21:42

  • 120.

    אני רק רעיון

    אחד1, 27/02/11 21:41

    להחרים את הגברת. לא למכור לה כלום, לא לתת לה שירות בשום דבר, מה שנקרא חרם...
    רק ככה אני מאמין שהיא תתפכח, חרם לא אלים בליצנית הזו שבגללה ובגלל ליצנים כמוה לא מגיעים אומנים לארץ.
    האישה פוגעת בי באופן אישי, ובכל אחד אחר בכך שהיא םונה לאומנים ומשכנעת אותם לא להגיע. מי שמך בכלל?!!?!?
    עד מתי השמאל הקיצוני ימשיך לפגוע בנו בצורה הזו?
    פאשיסטית אנטי ציונית טיפשה.

  • 119.

    על אפכם כל השטחים יהיו בידינו,יחי הכיבוש נשמת עם ישראל!! (ל''ת)

    סוף העולם ימינה!, 27/02/11 21:37

  • 118.

    טורקיה חייבת להחזיר את קונסטנטינופול ליוונים.אנגליה חייבת להחזיר את

    צדק היסטורי, 27/02/11 21:32

    המתנחלים הפרוטסטנטים מדרום אירלנד , ואת פוקלנד לארגנטינה.
    האדם הלבן , חייב לעזור את אוסטרליה ואת ניו זילנד , תוך כדי שהוא מפצה את הילידים בפיצויים על גזילת אדמות ורצח עם(טזמניה).

    • כל הדוגמאות שהבאת לא רלוונטיות

      MALVINAS ARGENTINAS, לא ''פוקלנד'' ,, 28/02/11 10:53

      בכל הדוגמאות שתיארת אין ספק שהאדמות נגזלו מהילידים.
      אבל כאן אנו הילידים! לא גזלנו מאיש. ארץ ישראל שלנו משחר ההסטוריה.

  • 117.

    הערבים שולטים ברוב המוחלט של האדמות במזרח התיכון !!!!

    ליאת, 27/02/11 21:28

    על מה דורותי נאור מדברת בכלל ?
    על צדק ?
    אם כך , אז הצדק איתנו ולא איתם.יש להם כבר מספיק אדמות וכבוד.

  • 116.

    הגברת לוקה בעיוות מוסרי חמור ביותר.

    חמי, 27/02/11 21:26

    היא בעד עוד מדינת לאום ערבית ,שדתה מוסלמית
    (תקראו את החוקה הפלסטינית) , אך נגד מדינה יהודית אחת בעולם ?
    יש כשל לוגי חמור במחשבתה ובמעשיה

  • 115.

    להגיד שחרם זה מאבק לא אלים זה בורות ורוע.

    קשקוש בלבוש, 27/02/11 21:15

    חרם פוגע לאנשים בפרנסה. פגיעה בפרנסה פוגעת שמשפחות שלמות כולל ילדים. להגיד שחרם זה מאבק לא אלים רק מראה טמטום וצרות ראיה.

    מעניין אם הגברת צורכת מצרכים תוצרת חוץ כולל אוכל, סרטים, תוכניות טלביזיה, מוזיקה, ספרים וכו'. הרי בחרם שלה היא מנסה לגרום לכל זה להעלם. דפוקה.

    • למס.115..בדיוק על זה חשבתי בזמן שקראתי את המאמר

      רונה, 27/02/11 22:50

      ושאלתי את עצמי ?? איך אדם יכול ליהיות כל כך צבוע ושקרן כמו הגברת הזאת ??
      היא דוגלת להחרים כל דבר תוצרת ישראל ומצד שני היא בעצמה חייה כאן, אוכלת ומבזבזת את כספה בקניה מוצרים ישראלים.
      יש לי הרגשה שהיא סובלת באיזה טראומה שעברה בחייה בעבר ועדיין לא מצליחה להבריא ממנה...ועל מנת לטשטש אותה בחרה במלחמת נקמות ומה הכי ראוי לאנשים האלה לפגוע באלה הסובבים אותה ?? כי היא ניזונה יום יום מי השינא זאת...זו לחמה המתוק לירוק את הרעל ולישון טוב בלילה.
      לא צריכים לעשים לב מה שהיא אומרת..
      רחמו אליה..
      רק דבר אחד תזכרו : אנשים האלה מוכיחים לנו מדוע יש יותר שבוחרים בליברמן כראש ממשלה הבא..הם הלוגו הכי אפקטיבי לעליה לשילטון של ישראל ביתנו.

    • לפי הגברת הלא נכבדה חרם זאת צורת חינוך

      טפו עליך, 28/02/11 13:25

      אם חרמות פותרים בעיות אז למה אסור לעשות חרם על עזה? צריך ללמד אותם.ואני חושבת שגם על הגברת הלא נכבדה הזאת צריך לעשות חרם כי היא פשוט בוגדת!חרם זאת צורת חינוך לפי הגברת.אולי גם בבתי ספר יאמצו שיטה של חרמות? התלמידים על המורים והמורים על התלמידים וההורים על המורים וכו' וכו'וכו' אחד שלא יהיה מרוצה ממשהו יעשה חרם!

  • 114.

    חבל שניצלת. חבל שבאת לפה. חבל שלא הצטרפת לאבותייך בפולין בשנים ההן.. (ל''ת)

    אקסטרא ימין, 27/02/11 21:04

  • 113.

    מדובר בכסף גדול, אבל מה נעשה ''שקברו'' את האפשרות שכולנו נדע מהיכן הכסף (ל''ת)

    אורן, 27/02/11 20:49

  • 112.

    שינעמו לחיכך ריגבי אדמת ישראל. (ל''ת)

    אחד מהעם-ישראל, 27/02/11 20:34

  • 111.

    הפשיסטים היחידים בישראל באים מהשמאל הקצוני דוגמת הגברת הזו שלא זוכר את

    שמאלני לשעבר, 27/02/11 20:21

    שמה, ימח שמה.

  • 110.

    אני אגיד לך מה יהיה הסוף. אנחנו נאשפז אותך בכפייה (ל''ת)

    הנכד השמיני, 27/02/11 20:10

    • הנכד ה9

      מוטלה, 27/02/11 21:04

      מתי תמותי סבתא. ברצוני לעלות על קברך ולשפוך מימי עליך. כלבה זקנה סרוחה

    • הרי כולנו ורובנו לא שמאל אז למה הם שולטים בנו? למה? (ל''ת)

      איך אהבתי את התגובה שלך, 28/02/11 13:14

  • 109.

    פוסטמה מטומטמת שגרה על אדמה כבושה ולא חוזרת לאירופה (ל''ת)

    רק השמאל אשם, 27/02/11 20:10

  • 108.

    עד לפני שבועים את ושכמותך ראיתם במובארק, קדאפי ושות' פרטנרים מתונים... (ל''ת)

    עמי, 27/02/11 19:57

  • 107.

    כנראה, יש לה בעיה אישית במקום אחר לגמרי

    יענקלה, 27/02/11 19:56

    כמו הרבה מאד יהודים שבאו מארה''ב, היא לא שלמה עם העובדה שמסיבות משפחתיות נאלצה לגור בישראל, היא מרגישה שהבית האמיתי שלה הוא ארה''ב, בייחוד אם היא גדלה בקליפורניה, ולכן היא מפגינה על כל צעד ושעל שכאן האנשים מפגרים והיא לא חלק מהם, אלא שייכת לאליטה המתקדמת - ארה''ב: USA uber aless!

  • 106.

    את נראית כמו אחת שכבר שכבה בקבר איזה חודש... (ל''ת)

    דד וומן ווקינג, 27/02/11 19:53

  • 105.

    כשהמציאות לא מתאימה מתעלמים ממנה

    נחשון, 27/02/11 19:37

    מאוד אופיני לשמאנים. הם רואים את העולם דרך משקפת צרה. כשהמציאות טופחת על פניהם הם מתעלמים או מנסים לשנותה.
    העיקר העקרונות הדפוקים שלהם. כל השאר לא חשוב.

  • 104.

    כל הכבוד ! אני הצטרפתי לחרם. (ל''ת)

    ענת כהן, 27/02/11 19:34

    • גם (ל''ת)

      אני, 27/02/11 21:06

    • ואני התטרפתי לחרם על הבוגדת הזאת ושכמותה! (ל''ת)

      גם לי כל הכבוד!, 28/02/11 13:33

  • 103.

    הכל נובע מתסכולים וחסכים מיניים (ל''ת)

    נאורה, 27/02/11 19:32

    • גם אצלי. (ל''ת)

      ענת כהן., 27/02/11 20:52

    • לזרוק אותה מהמדינה (ל''ת)

      היא כבר רקובה, 27/02/11 21:17

  • 102.

    בטורקיה ''ניקו'' כמעט את כל האוכלוסיה הנוצרית

    קים, 27/02/11 19:32

    % ספורים מהטורקים אינם מוסלמים.

    מדהים שכשמדובר על כל שאר העולם ועל ה''נקיונות'' שעורכים במדינות אחרות, או על מה שקורה בהר הבית, פתאום אין לה מושג והיא לא יודעת.

    בקיצור כשמישהו רוצה להציג לי את דעותיו, אבל לא מדייק בפרטים, ואפילו מעוות את המציאות על ידי עוורון חלקי, האמינות שלו נפגעת בעיני אנושות וקשה לי בכלל להקשיב, שלא לדבר על להשתכנע.

    • בטורקיה מפציצים את הכורדים גם בימינו. ועוד לא הזכרנו מה הם עשו ליוונים

      אבל העולם מרחם רק על הפלסטינים ה''מסכנים'', 27/02/11 21:47

      לא משנה שהם סרבו לקבל את תכנית החלוקה ב-47 ותקפו את היישוב היהודי בעזרת מדינות ערב שאין להן אפילו גבול עם ישראל.

      • With chemical warfare and the world is silent! (ל''ת)

        tel aviv, 28/02/11 09:22

  • 101.

    ד''ר נאור אין לך שום מושג אודות המדינות שאת מדברת עליהן

    ד''ר, 27/02/11 19:26

    ד''ר נאור,
    כל מדינות ערב מעניקות עדיפות למוסלמים. החוק המקומי מבוסס על המשפט האסלאמי בעיקר בנושאים של אישות והפרט. לידיעתך, סעודיה מבוססת על דת אחת, כווית על האסלאם, מצרים ואפילו סוריה החילונית מבססת את המשפט והדינים כלפי נשים על פי האסלאם.
    ואגב, לא שמעתי על שום מחקר חשוב מצידך. האזכור היחיד שלך נודע לשנאה העצמית. בעיני את משוגעת ולא יותר מכך. תעברי לפלסטין.

  • 100.

    גברת נאור

    חשןך, 27/02/11 19:26

    כשמה כן לא היא.

  • 99.

    המשפט הכי מצחיק:

    הראל, 27/02/11 19:25

    ''אתה צריך להחליט מה חשוב יותר - החיים או האדמה''.
    האישה הזו הסתכלה על המפה מתישהו בחייה? למי היא אומרת את זה? ומה היה לנו לפני שהיתה לנו טריטוריה משלנו?
    כשמגיעים לענייני פוזה, יש אנשים שאצלם אין, אין גבול לעיוורון. והפוזה במקרה הזה היא הרצון של הגיברת להשתייך לתנועה הליברלית בעולם, כאילו שאנחנו חיים בשוויץ.

  • 98.

    O.K. מקבלים את דבריך קשישא, מתחילים בסנקציות וחרם עליך

    חרמי חרמון, 27/02/11 19:24

    אם זה יעבוד, נעבור לשאר. מקווים רק שציוית לשרוף את גופתך אחרי מותך, שחלילה לא תטמאי את ארץ ישראל הקדושה.

  • 97.

    ניפגש באושוויץ. (ל''ת)

    ההיסטוריה, 27/02/11 19:19

  • 96.

    שבוע אחד במרתפי אחיה באיראן ובאפגניסטן ותשורר את התקווה (ל''ת)

    ללא ספק היא לא יהודיה, 27/02/11 19:18

  • 95.

    אני מאמין בחרם כאמצעי

    דן, 27/02/11 19:14

    ולכן צריך לבחון את האפשרות להחרים את מי שקורא לחרם לישראל. זכותו הנאורה של כל נותן שירות בארץ להחרים את מי שמנסה להחריב את המדינה היהודית
    ויפה שעה אחת קודם

  • 94.

    בושה

    jew, 27/02/11 19:13

    רע מדי. עיתונים לא צריך לפרסם את דעת החיה,
    היא צריכה להיות בכלוב בעוון בגידה

  • 93.

    סידני עלי בהרצליה ושייח מוניס ברמת אביב זה כיבוש משנת 48 (ל''ת)

    עודד, 27/02/11 19:06

  • 92.

    אני רוצה לומר לך משהו גברת ''נאור'' (כנסו והצביעו!)

    רענן, 27/02/11 19:02

    יש לא מעט חולי סרטן שאני מכיר..חברים שלי שאני מקווה שתלכי כפרה עליהם ותמותי במקומם..

    איזה ביזבוז שאת כבר בת 79 ועדיין ביראה בעוד אחרים שהם מלח הארץ נאבקים בסרטן..

    אז אני מקווה שגם לך יגדל ''שרימפס'' בבטן.

    • אמן כן יהי רצון....... (ל''ת)

      אבשלום הכתום, 27/02/11 21:58

  • 91.

    כאשר תגיעי ל80 - בינגו ֱ

    גמלאי, 27/02/11 18:52

    אלוהים יקח אותך לעולם שכולו... טוב

  • 90.

    שנזכה לחזות בדם של חלאות אנטי-ציוניות/אוטו-אנטישמיות זורם ברחובותינו (ל''ת)

    ברכה ליהודים הציונים, 27/02/11 18:44

  • 89.

    קיצר, מה שלא מתאים לה היא ''לא יודעת'',וכך נוצרת בועה אטומה של דעה קדומה

    גל א, 27/02/11 18:43

    שבמרכזה הוא אשמתה של ישראל, וחוסר זכותה להתקיים. OK. כשנסיים לחגוג על הכיבוש וימאס לנו להתעלל בפשיסטינאים סתם ככה כי אנחנו יהודים (צריך לעשות מצות בפסח איכשהו, לא?), נלך ונשחק בלמינגים.

  • 88.

    להכריז על שמאלנים מסוגה כבלתי חוקיים (ל''ת)

    הרי על ימנים כבר הכריזו, 27/02/11 18:42

  • 87.

    עיזה עיוורת

    יעקב, 27/02/11 18:38

    אין ספק שהיא צודקת. אין לנו הישראלים מה לחפש בשטחים הכבושים. אך כמו שמנהיג הימין בזמנו אריק שרון פינה את חבל עזה מיהודים צריך להמתין למנהיג מגוש הימין שיעשה זאת ביהודה ושומרון. כנראה שליברמן יעשה זאת.

  • 86.

    תתעוררי קשישה חמודה עד 67 לא היה כיבוש ומה אני יגיד לך לא היה איי איי (ל''ת)

    עידו, 27/02/11 18:35

  • 85.

    בת 79 ....מספיק לה ! (ל''ת)

    העיקר הבריאות, 27/02/11 18:33

  • 84.

    איאן מקיואן עצמו בן כובש בריטי ומתנחל

    רחל פרומן קומלוש, 27/02/11 18:20

    לתשומת לבה של האנטי ציונית כלומר אחת ששיכת לעם הארץ(כי אחרת למה היא שייכת?)אביו של איאן מקיואן רס''ר בריטי בן לאומה שכבשה רק רבע מכדור הארץ ,בילה את ילדותו ונעוריו בלוב,בסינגפור ומתאר את חייו שם במהנים בביוגרפיה שלו נכתב ,כי זכה לטייל בעולם בזכות אביו החייל.מעולם לא הסתייג מכך. עושה רושם שהשטחיות ויפות הנפש גורמת לדוקטורית החביבה לא להבין מה היא רואה מימינה ומשמאלהץמעניין שהעובדה שהואשם בגניבה ספרותית לא מציקה לה. העולם פתוח בפניה.כדאי שתלמד מעט הסטוריה ,עושה רושם שזה יועיל לה.

  • 83.

    במדינות נאורות היו מוציאים אותה מחוץ לחוק (ל''ת)

    שמעון, 27/02/11 18:20

  • 82.

    מי שלא מבין את תפקידה המיוחד של מדינה יהודית בעולם - אין לי שיח איתו. (ל''ת)

    וגם לכם לא צריך להיות, 27/02/11 18:20

  • 81.

    שתלכי כבר לעולך

    ניסים דהן, 27/02/11 18:14

    אנשים כמוך עם דעות כמו שלך עדיף שילכו לעולמם כמה שיותר מוקדם - ככה יטיב לעם ישראל .

  • 80.

    היא מהווה דוגמה לכך שישראל דמוקרטיה קיצונית (ל''ת)

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 27/02/11 18:10

  • 79.

    זאת אשה בוגדת שלא ראויה לחיות בקירבנו (ל''ת)

    בלי נאמנות אין אזרחות, 27/02/11 18:10

  • 78.

    אני קורא לכל מי שמכיר את היצור הזה להחרימה ולנדותה. (ל''ת)

    אזרח לא מהשורה, 27/02/11 18:10

  • 77.

    תזכורת מלפני שבועיים :

    התעללות מינית המונית בקהיר בשדרנית הטלוויזיה, 27/02/11 18:07

    אלה פני אויבינו וזה מה שצפוי לנשותינו ובנותינו ביום בו ''המיעוט הנאור'' יחוש די חזק ויכלה בנו את זעמו

  • 76.

    לא די לה 23,000 ילדים שנפלו לא די לה לגב' ד''ר בקרוב לנכדייך (ל''ת)

    מחיר הדמים לתקומה, 27/02/11 18:06

    • נכדיה לא יעשו צבא , והם זוכים לחסינות מהחמאס ופתח (ל''ת)

      דודו, 27/02/11 19:29

    • הנכדים שלה לא אשמים בפשעיה (ל''ת)

      שרון, 27/02/11 19:43

  • 75.

    במקרה שלך

    ירון, 27/02/11 17:59

    אני אומר שחבל שלא היו רכבות דו קומתיות
    בימי הרייך!!

    • מטומטם

      יניב, 27/02/11 19:39

      לא ברור איך התגובה עוברת צנזורה.
      אתה פשוט תת אדם - וזה בלי קשר לדעותיי.

  • 74.

    משעשע, יש רמות של הזיה וניתוק מהמציאות שפשוט גורמות לחיוך

    משה, 27/02/11 17:57

    תהיי בריאה
    אני מאמין שצריך אחת כמוך
    כך אפשר לקבל פרןפןרציות על החיים

    • מסכימה איתך

      מיקי, 27/02/11 19:34

      לא צריך להיות ימני קיצוני או אפילו ימני מתון כדי לראות שהיא מוחקת מהמציאות פרטים מאוד חשובים, ולכן חלק גדול מהשאיפות שלה תלוי על בלימה.

  • 73.

    צר לי להגיד זאת- אבל לא רק שאינך ציונית

    איימי, 27/02/11 17:46

    אינך גם יהודיה וישראלית, בעיני.

  • 72.

    מי שאינו אוהב את ארצו. אינו מסוגל לאהוב דבר

    יעקב, 27/02/11 17:42

    תביטו על הפנים של הגברת האומללה ותראו את הרע שבפנים.
    תתביישי לך . מדוע אינך עוברת עם משפחתך
    לארץ אחרת בה יש מה שאת מבקשת.
    נמאס כבר מהחתרנים האלה
    בלתי אפשרי לעכל את הגועל הזה

    • אמר הגרמני ב-1934 (ל''ת)

      ronentat , 27/02/11 17:53

      • והצטרף למחתרת. תתפלא הגרמנים שלחמו בנאצים אהבו את גרמניה

        יותר מהפשיסטים., 27/02/11 19:19

        וההשוואות לנאצים שהפכו לכלל בכל תגובה שמאלנית מראות שגם פשעי הנאצים מאבדים הקשר ופרפורציה במוח של מטורפים, לא רק מעשי הפלסטינים והקשרם.

        • הימנים הם הפשיסטים של היום- השמאל הם הצדיקים בסדום (ל''ת)

          שמאל זו הציונות האמיתית, 27/02/11 21:01

          • מקומם של השמאלנים רק בסדום. (ל''ת)

            רונית, 28/02/11 05:16

          • השמאל = הגיס החמישי שצריך להוציא מקרבנו. (ל''ת)

            אחד, 28/02/11 08:27

  • 71.

    הגברת הזאת היא בכלל יהודיה? (ל''ת)

    משהו אומר לי שהיא לא!, 27/02/11 17:42

    • בלי נאמנות אין אזרחות (ל''ת)

      היא ערביה שגנבה זהות יהודית, 27/02/11 18:09

    • אין לה שם יהודי ואין לה לב יהודי היא לא נולדה יהודיה. (ל''ת)

      לא שאין גם יהודים כאלה מגעילים אבל מה היא מחפשת פה, 27/02/11 19:45

  • 70.

    תתביישי

    גוני, 27/02/11 17:40

    מה שאני חושבת עלייך אסור לי לכתוב.את גורמת לי בחילה.איכס.

  • 69.

    הלוואי והחזון של נאור ''וגר זאב עם כבש'' יתגשם!

    דיפני, 27/02/11 17:37

    שאיפת ישראל ל''ספח את השטחים'' מרחיקה אזרחים רבים וטובים. נאור שואפת לחברה נאורה ודמוקרטית שכול אזרחיה שווים. אבל, כל עוד נשקפת ליהודים סכנה עלינו לחזק את מדינת ישראל כמדינה ציונית ודמוקרטית. אני מעדיפה אנשים רודפי צדק,כמו נאור, אפילו אם הם קיצוניים על כאלה,רודפי כוח כמו דנון וחבריו.

    • את מעדיפה להתעאבד. אז תתחילי בבקשה להוות דוגמא אישית להתאבדות (ל''ת)

      רונית, 28/02/11 05:14

  • 68.

    נו, רמת השרון...

    מחנה יודה, 27/02/11 17:37

    למה ציפיתם? קן צרעות.

  • 67.

    עכשיו מבינים

    שאול, 27/02/11 17:36

    איזה שכנים יש לנו

  • 66.

    סתם רצתה כותרת בעיתון - וקיבלה

    ישראלי, 27/02/11 17:32

    ניצול ציני של התקשורת לחשיפה.
    לא מכל שטות שאזרח ישראלי מדבר צריך להתרגש.
    בכל מדינה יש פנאטים כאלה, השאלה אם צריך לתת להם במה בדף הבית של מעריב, זה כבר חשבון הנפש של העורך.

  • 65.

    להיות יהודי זה זכות לא חובה ! (ל''ת)

    לשלול ממנה תעודת אזרחות, 27/02/11 17:31

    • אז למה אני לא יכול לוותר על זכות זו?

      ronentat , 27/02/11 17:56

      פנה לרבנות בשבילי ובקש מהם שיסירו את יהדותי מעלי. כי זו זכות להיות יהודי, לא חובה.

      • I AM WAITING FOR YOU (ל''ת)

        JESUES CHRIST, 28/02/11 05:08

      • תתאסלם. ניראה לי שזה הכי קל. (ל''ת)

        רונית, 28/02/11 05:13

  • 64.

    במדינות נאורות היו מוציאים אותה מחוץ לחוק (ל''ת)

    שמעון, 27/02/11 17:29

    • 100% (ל''ת)

      jew, 27/02/11 19:14

  • 63.

    אנחנו בשויץ??

    מרים, 27/02/11 17:28

    בשיחותי עם בדואים הבנתי שגם אם תהיה מדינה פלשתינית ,לא שמעתי מאחד שרוצה לחיות בה. למה????? כיכאן כל כך רע להם????? גם רוב ערביי אי לא מעוניינים בכך. כי אנחנו פשיסטים????? הלוואי ושכנינו יהיו פשיסטים כמונו. העולם יראה טוב יותר. גם אני רוצה שלום, לא פחות ממך!!!!!!!! השאלה איך? השכנים שלנו זה לא שוויץ. חייבים למצוא דרך, אבל לא דרך מזוכיסטית.

  • 62.

    עם כאלה חברים לא צריך אויבים (ל''ת)

    אבי, 27/02/11 17:27

  • 61.

    שמתם לב שהשמאל ממש שבע ושמן, והוא תמיד גר במרכז?

    רז, 27/02/11 17:24

    כיאה למי שמסתכל על מליוני האזרחים כאן ממגדל השן, הוא גם בד''כ ממעמד סוציו-אקונומי גבוה.
    עיוור אמיתי.
    בכל אופן, אני לא באמת הולך להשקיע מזמני בקריאת הראיון עם האישה הזו.

    רק אקנח בכך שאני שמח שכמות האנשים שחושבים כמוה הולכת ומתמעטת בארץ.

  • 60.

    אני כל כך לא מכבדת אנשים כמו דורתי שגרים בהרצליה ומטיפים על מדיניות

    שונרה, 27/02/11 17:24

    מדיניות הכיבוש.
    אני מציעה לדר נאור לעבור לשטחים ובמיוחד
    לעזה שם צריכים המון עזרה מכל סוג.
    זה חוכמה מועטה לגור בהרצליה ולהחזיק דרכון אמריקאי ולהטיף על מדיניות הכיבוש.
    אני לא שמעתי אותה טוענת לזכויות אדם עבור
    גלעד שליט.
    אני מעדיפה שאנשים כמו דר נאור לא יחיו בארץ. יהנו מדובשה ומעוקצה וגם ידברו בגנותה.

  • 59.

    אני לא מרגיש צורך להצטדק בפני כל מופרע קיצוני. המחרימים יחרימו גם (ל''ת)

    את ציפי לבני (וגם הוציאו לה צו מעצר)., 27/02/11 17:23

  • 58.

    אפשר להמיס גאוה

    בית ישראל, 27/02/11 17:23

    אנשים קיצוניים, בשתי הקצוות הם אנשים בעלי גאווה אדירה!
    פשוט: קיצוניות = אגו ענק
    האנשים האלה חייהם גיהנום.
    זה ממש פשוט.
    אפשר להמיס את האגו.
    אפשר.
    כל אחד יכול.
    אתם הבנתם את זה?

  • 57.

    כמה שנאה עצמית יהודית יש באשה הזאת? כמה היא שונאת את היהדות והציונות? (ל''ת)

    יהודי, ציוני ושמאלי שפוי הגאה במדינת ישראל!, 27/02/11 17:23

  • 56.

    צודקת.כשהיא אומרת ''נהיה'' היא מדברת על השמאל הקיצוני הפאשיסטי,

    פותר משברי זהות, 27/02/11 17:22

    שעברו פלסטין איבר אלס.
    לה ולשאר תושבי המדינה אין שום מכנה משותף,ועדיף שתסיק את המסקנה המתבקשת,תהגר לעזה ותחייה בסביבה תומכת.אולי גם תזכה להישתהד.דרך צלחה.

  • 55.

    == עוד כמה כמוה ... ואבדנו !!! == (ל''ת)

    חיים, 27/02/11 17:21

  • 54.

    לכי לקדאפי

    רפול, 27/02/11 17:19

    תעשי לו זאנגה זאנגה
    תחזרי ואז נראה אם תחשבי שוב את אותו הדבר
    ד''ר עלאק
    ד''ר למדעי הכלום זה מה שאת

  • 53.

    הגברת הלא מכובדת אמורה להיות מגורשת מכאן על פי האמנה הפלשתינאית (ל''ת)

    עודד, 27/02/11 17:19

  • 52.

    פאתטית.

    1, 27/02/11 17:17

    אם אנחנו כובשים וקולוניאליים, למה את חייה בלב הישות הכובשת?

  • 51.

    אם זה דוקטור עדיף להיות בחור ישיבה (ל''ת)

    דני, 27/02/11 17:17

  • 50.

    תחזרי מאיפה שבאת שמלאנית לא רוצים אותך בארצנו מסכסכת (ל''ת)

    אילנה, 27/02/11 17:16

  • 49.

    ''כיבוש'' - מעניין אלה שכבשו את כל המזה''ת , היו חסידי אומות העולם

    השמאל הקיצוני, 27/02/11 17:12

    תמשיכו להתעלם מהאהדה שיש להם לחיזבאללה ,חמאס ואירן.
    תמשיכו להתעלם מהדיכוי של הנשים וההומואים בעולם הערבי
    תמשיכו להתעלם מהניסיון הנואל לכבוש כל פינה בכדור הארץ.

  • 48.

    לכל התומכים בה,יום אחד במדינה ערבית ואתם הופכים לימנים קיצונים.

    קיוי, 27/02/11 17:12

    חבורה של קשקשנים,שחיים יותר מדי טוב פה.וכנראה מרוב הטוב כבר מתחיל לשעמם בחיים.
    לכו תתרמו למחלקות אונקולוגיות בארץ,לכו תעזרו לקשישים.
    ותפסיקו לחפור בור לכולנו,אנשים כמוכם שונאי ישראל לא אמורים לחיות כאן מהמסים שאני משלם.
    אני מעדיף לחיות במדינה ''אלק פשיסטית'' כמו ישראל מאשר להיות תלוי בכיכר העיר רק בגלל שפתחתי אינטרנט או הקשבתי לתחנת רדיו אסורה.
    אתם אפסים מגעילים.
    אם אתם כל כך רוצים להביא את ישראל לאותו מצב שמדינות ערביות נמצאות בו אז תחיו כבר שם,יש שם תנאי מחיה הרבה יותר טובים מכאן.
    פשוט נבלות ממדרגה ראשונה.

  • 47.

    צודקת. גם יפו שלנו, וחיפה ולוד ורמלה ושיח מוניס וסומייל וירושלים (ל''ת)

    צאו מכאן, כובשים. תודה גב' נאור, 27/02/11 17:12

  • 46.

    שמאלנית מסן פרנסיסקו (ל''ת)

    חבל שלא נשארת שם, 27/02/11 17:10

  • 45.

    לא נאה לך אז תחפפי מפה...ככה תגידי מה שבא לך (ל''ת)

    יאללה הביתה לגולה, 27/02/11 17:09

  • 44.

    הזויה

    דרור, 27/02/11 17:07

    פשוט דר' הזויה

  • 43.

    מסתבר שעם הגיל לא תמיד מגיעה החוכמה (ל''ת)

    משה, 27/02/11 17:03

    • חיה באשליות גם אם יפציצו לה את הבית ערבים היא תתאסלם (ל''ת)

      היא בוגדנית, 27/02/11 17:32

  • 42.

    צודקת - רק ע''י חרם של שנים אולי בסוף הבבונים יבינו שהם בבונים

    מדינת הפשיזם ליברמניזם ביבי, 27/02/11 16:57

    בשום מקום אחר בעולם אין כ''כ הרבה גזענות כמו פה

    • SO, WHY WANT U MOVE TO LIBIA (ל''ת)

      TZIONIT, 27/02/11 17:09

    • נכון, אין כמו לוב הדמוקרטית

      פנדה, 27/02/11 17:09

      וקדאפי המנהיג שלכם - איזה גבר, אה?

    • מה זו גזענות ומדוע אתה חושב שהישראלים והפלשתינים הם גזעים? (ל''ת)

      שאלה לגזעונולוג הבבוניסט, 27/02/11 17:24

    • אף אחד לא מכריע ערבי להשאר לישראל

      אז מציע שתעזוב את ישראל, 27/02/11 17:33

      יש לכם 22 מדינות ערביות סע לשם

      • אני דווקא אשכנזי ממוצא ארופאי- אתה ערבי לא? (ל''ת)

        מדינת הפשיזם ליברמניזם ביבי, 27/02/11 22:21

        • אז מה אתה עושה פה? אירופה היא המקום שלך. (ל''ת)

          רונית, 28/02/11 05:09

        • SO , GOOD 4 U, GO BACK TO ARABEUROPE (ל''ת)

          LOL, 28/02/11 05:11

  • 41.

    אני לא מבין את השמאלים שמזדעזעים מהכיבוש אבל ממשיכים לגור בארץ הכבושה

    אניאהו, 27/02/11 16:57

    נאה דורש נאה מקיים, לא?

  • 40.

    את צודקת לשיטתך-אבל לא מסכים איתך.

    מוסא קאראף, 27/02/11 16:56

    הרבה בריאות והחלמה מהירה ממחלתך.

  • 39.

    ד''ר נאור?

    בעז, 27/02/11 16:55

    עצוב ממש כאב גדול מאיפה זה בא?

  • 38.

    אם נתמצת... ההגיון,הצדק והאמת נמצאים רק בשמאל הקיצוני... השאר טועים... (ל''ת)

    הרוב כאן ''טועה''... מעניין שהיא עדיין כאן....., 27/02/11 16:55

  • 37.

    היא עושה את מה שנראה לה נכון מתוך כוונה טובה, לצערי היא עיוורת חרשת... (ל''ת)

    זה מההוא , 27/02/11 16:55

    • היא לא יכולה לעשות מה שבא לה כל עוד היא פוגעת במדינה (ל''ת)

      מיכה, 27/02/11 17:39

    • איזו כוונה טובה אתה דפוק? (ל''ת)

      רונית, 28/02/11 05:08

  • 36.

    היא סתם אומללה וחולה, מי שבעייתי זה מעריב

    מפוכח 79, 27/02/11 16:54

    שנותן לה ולחבר מרעיה פתחון פה, איו יום שעובר בלי שמתפרסמים כמה וכמה דעות הזויות כמה שלה במעריב שבחר להיות שופר של השמאל הסהרורי וחבל...

  • 35.

    בימה נרחבת שכזו לאנטיציונית קיצונית כזו ולדעותיה הנבובות והמגוחכות? (ל''ת)

    לא חבל? נשמח לשמוע מבעלי עמוד שידרה לוגי,חד ואתי., 27/02/11 16:54

  • 34.

    אין צורך באויבים כשיש לנו את ד''ר דורותי נאור

    אילן, 27/02/11 16:54

    ומי אמר שבעלי תואר שלישי הם''חכמים ונבונים'' ההפך.
    והמשפט המטומטם ''לא הייתי אומרת שאני אנטי ציונית, אבל אני בהחלט לא בעד הציוניות''

    אני עדיין לא מבין מה היא עושה כאן ולשם מה היא כל כך טורח.
    שתעבור לאחת מהמדינות ''הנאורות'' כמו מצרים , תוניס ,לוב עירק, ערב הסעודית - יש לה מבחר של מדינות ''שישמחו לקבל אותה ולהקישב לדברי הרוע והטרוף שלה''
    לו היתה משקיעה מאמץ קטן - וחושבת מה היה קורה במקרה הפוך שהם השולטים ואנחנו [באם היינו]
    נכון שזה עדיין לא נותן לנו רשות לעשות''כל דבר שנראה לנו''
    אבל ''ללכת עם ולהרגיש בלי'' רק שמאל מטורף והזוי יכול לעשות זאת.
    להתגורר במדינה ולהיות נגדה - אדם צריך להיות ''חולה אנוש'' לקרוא לחרם על מדינתך [אפילו באם חלק מהדברים שנעשים אינם נכונים] לכך צריך ''קישורים חולניים'' מיוחדים.
    מבלי אפילו להכנס לתוכנם של דברים הכרזותיה - מוציאות אותה מחברות במדינה.
    היא הגרועה שבאויבים וכך חייבים להתיחס אליה.
    חבל שנתנו לה אפשרות להשפוך את ''הארס'' שלה.

    • קח לדוגמא את ''דוקטור'' יוסי ביילין

      יוגי, 27/02/11 17:04

      כביכול יש לו דוקטורט במדעי המדינה, וביזיון אוסלו מוכיח שהוא לא מבין דבר במדעי המדינה - אפילו לא ברמה של בי''ס יסודי

      לא ברור איך קיבל דוקטורט בתחום הזה

      • תמורת כסף אפשר לקבל הכל (ל''ת)

        שמוליק, 27/02/11 17:27

      • מה הקשר לביילין ? בילין ציוני, ומהחכמים שיש פה (ל''ת)

        שרון, 27/02/11 18:32

        • איפה זה ''פה''? (ל''ת)

          אברבנל?, 27/02/11 22:03

  • 33.

    היא צודקת

    שלום, 27/02/11 16:51

    קל להכחיש ולהתעלם ממציאות לא נוחה בעיקר כשלא רואים אותה תודות לאפרטהייד. באירופה הכחשת השואה היא עבירה על החוק וכך צריך להיות גם לגבי הנכבה.
    ממליצה לכולם לקרוא את ספרו של אילן פפה ''הטיהור האתני של פלסטין'' כדי להבין מה קרה בפלסטין שהפכה לישראל. פרק שלם מוקדש לאיך העלימו מאיתנו,הישראלים, את ההיסטוריה.
    מאחר והישראלים לא מסוגלים לקחת את האחריות למעשיהם והתוצאות של ההכחשה הקולקטיבית לאחריות שלהם כלפי הפלסטינאים אין לעולם ברירה אלא להכריז חרם.

    • קל להכחיש את הבורות שאת מגלה

      ''מלחמה'', 27/02/11 17:09

      אני לא קורא ספרים של לאומן ערבי קיצוני כמו אילן פפה, אבל את לא יכולה להתעלם מהעובדה ההיסטורית המוצקה , של פלישת צבאות ערב , כדי לסקל את תוכנית החלוקה של האו''ם.
      רק עמידה איתנה כנגד הכובש הערבי האימפריאליסטי
      הביא להקמה ולשגשוג של מדינת ישראך , למרות הנסיונות הבלתי נלאים של ערביי ישראל + הקומוניסטים(מעריצי סטאלין הרוצח) , לפגוע במדינה ובאזרחיה.

    • אולי אינך יודע אך חלק גדול מהערבים ברחו מהמדינה בגלל

      שמוליק, 27/02/11 17:32

      הפחד ובגלל שהאמינו להבטחות המופתי וחביריו. כל מי שרצה להשאר לחיות כאן, נשאר ואינו מוכן לעבור לרשות כיון שיודע מה קורה שם. בכל מקרה, אין ולא היה עם פלסטיני. זו המצאה של הפת''ח שהעולם קנה כי אוהבים לשנוא אותנו.

  • 32.

    אישה טיפשה

    קטיה, 27/02/11 16:50

    אולי בגיל 79 הגיע הזמן לאהוב את הילדים והנכדים שלך יותר מאשר את הערבים?

    לא נאה לך??? תעיפי את עצמך לשטחים ונראה כמה יתנו לך להתבטא שם - תגידי תודה שפה לפחות נותנים במה לשטויות שיוצאות לך מהפה.

  • 31.

    ''אדם אכול שנאה ''

    אא, 27/02/11 16:49

    ד''ר דורותי נאור את חיה בחזיונות וכל שאלה שנשאלת התחמקת מתשובה ברורה . במקום להסיע פלסטינאים לבתי חולים ולעזור בישובים ערביים לכי לדרוש את שחרורו של גלעד שליט ולהתנדב בעזרה לאוכלוסיה החלשה בארצנו.פשוט את אשה שעם התקדמותך בגיל נדפק לך הראש .

  • 30.

    גם אם את רוצה לסיים את הכיבוש, חרם זו לא הדרך, להפך -

    פרגמטיות בע''מ, 27/02/11 16:47

    את רק מבודדת את הישראלי ותוקעת אותו בפינה שבה הוא יכול רק להפוך אלים יותר ושונא-זרים יותר.

    ולגבי היוזמה הסעודית - הם דרשו חזרת פליטים, ''או פתרון אחר שיהיה מקובל עליהם''. החזרת פליטים היא פתרון שמשמעותו סוף למדינה היהודית, ובראיה היסטורית כנראה גם רצח-עם ופוגרומים נגד היהודים כאן.

    אז כן, זה נחמד לפנטז שאם רק נפסיק להלחם נהפוך לאמריקה, אבל המצב כאן קצת שונה, ואני לא מוכן להמר בחיי ובחיי ילדי על כך. את כן?

  • 29.

    איך כ''כ מעט אנשים עושים כ''כ הרבה רעש?

    עידן, שינקיניסטן , 27/02/11 16:45

    השמאל האנטי ציוני מורכב מפרומילים בעם, ומאחוזים רבים בחשיפה התקשורתית.
    הח'ברה האלה חיים באשליה שיש עם מי לעשות שלום, ופשוט מתעלמים מההיסטוריה של 15 שנה האחרונות, שבהן הצענו לח'ברה האלה כל מה שהם אי פעם רצו, לכאורה.
    מה, אני בתור איש ימין לא רוצה שלום? קחו מחר את הכל ותביאו שלום אמיתי. יש פיגועים או קטיושות, מוחקים אתכם? אם זה בסדר, קחו מדינה ותחתמו פה....

    • אומר לך איך - ע''י ובאמצעות העיתונות. כמה עצוב שקולם של אלו נשמע (ל''ת)

      ומהצד השני? אף לא פעם. למה?כי זו עיתונות ''חופשית''., 27/02/11 17:15

  • 28.

    דמגוגיה משמאל ומימין

    יוני, 27/02/11 16:45

    ד''ר נאור, כמו השמאל את דמגוגית והמוזר הוא שהימין היה דמגוג ולא השמאל.
    את מענישה אותי בחרם, ולמה? כי במדינתי הדמוקרטית הצבעתי קדימה. כי הרוב הוא ימני??
    המדינה היא דמוקרטית ורק בגלל שהמפלגה שלך לא בשלטון את מחרימה אותי? מי פה אנטי דמוקרטי??

  • 27.

    חסידה משוטה

    p, 27/02/11 16:42

    לצערי העץ נפל רחוק מאד מהתפוח.

  • 26.

    כל כך רע כאן..המוסלמים מסודן רצים אלינו בהמוניהם

    אשה חולה, הוזה בהקיץ, מורעלת בשנאה לא מציאותית, 27/02/11 16:42

    ברל כצנלסון, המנהיג הבלתי מעורער של תנועת העבודה ההיסטורית, כתב כבר ב1936 את הדברים האלו המדברים בעד עצמם:

    ''היש עם בעמים אשר בניו הגיעו לסילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו, הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?... וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו... עד כדי כך שיראה את הגאולה בנאצים הפלשתינאים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח. כל עוד ילד יהודי... יכול לבוא לארץ ישראל ולהידבק כאן בחיידק השנאה העצמית... אל דומי למצפוננו''(ברל כצנלסון 1936)

  • 25.

    מדהים לאיזה שפל מתדרדרים האנשים האלה. (ל''ת)

    נפיח, 27/02/11 16:42

  • 24.

    יש נאור ויש אולטרה נאור. האולטרה נאור מבכה את ההרוגים רק של האויב (ל''ת)

    דניאל, 27/02/11 16:42

  • 23.

    בושה למדינה

    דוד, 27/02/11 16:41

    אני חושב שעדיף שתחזרי מאיפה שבאת , תשארי בארה''ב ולנו יהיה יותר טוב.

    בגיל 69 ''נפל לה האסימון'', נראה לי שנפל לה יזה בורג רציני. אני הייתי נותן קצת יותר כבוד לבן גוריון ולז'בוטינסקי.

    גם כן ד''ר, כולה בספרות אנגלית. ממש חכמה גדולה.

    את רוצה שהמדינה תמות בשבילך, בשביל האינטרסים שלך. תחפשי מקום אחר. כאן אנחנו במדינת י-ש-ר-א-ל. על שם יעקב שנקרא ישראל, וכל בניו הם בני ישראל. אם לא טוב לך את מוזמנת לעבור לחיזבאללה נראה איך הם יקבלו אותך שם.

  • 22.

    מה דנון מתעצבן? היא עושה שירות מצוין לימין

    פנדה, 27/02/11 16:41

    כל הכבוד לכתב שדאג לשאול את השאלות הנכונות ולהציג את הבורות והשטחיות של פעילת השמאל. כל ילד שיקרא את זה יבין עד כמה השמאל מבולבל, נלחם בעצמו, מחזיק במוסר כפול, לא עקבי... הרי הגיבור שלה הוא מועמר קדאפי! נשיא הכבוד של הועדה לזכויות האדם באו''ם! לפניו הגיבור שלה היה בוודאי סטאלין ''שמש העמים'', שלידו אכן קדאפי נראה צדיק... בקיצור, מזל שהילדים היום חכמים יותר, יותר קשה לעבוד עליהם, ואידיוטים שימושיים כמו האשה הזאת הם דור הולך ונעלם.

  • 21.

    היא לא דפוקה פחות מנועם פדרמן ושות', רק מהעבר השני

    דניאל, 27/02/11 16:40

    אני לא יודע מה יותר הזוי, לרצות לרצוח את כולם, או להתאבד ע''י כך שאתה מקריב את עצמך על המזבח של נסראללה/אחמדיניג'אד/משעל

  • 20.

    לא קשור לציונות, אבל האם היא בעד המדינה, אם לא, לשלול אזרחות (ל''ת)

    שרון, 27/02/11 16:38

  • 19.

    האם האתר הזה חש כורח לצבור טוקבקים בכל מחיר?

    אסף, 27/02/11 16:37

    אינני רואה סיבה אחרת לפרסום דברי הבלע הסהרוריים האלה.

  • 18.

    צודקת מאה אחוז

    קיבוצניק מכפר עזה, 27/02/11 16:36

    אחרי שהחזרנו את גוש קטיף אין לי ספק שטעינו בכך שלא פינינו גם את שדרות אשקלון ובאר שבע...אם רק נקשיב לשכנינו נראה שהשד לא כל כך נורא ובסך לי ולהם יש אותו אינטרס
    שאני אהיה בים!
    וכך יבוא לציון גואל

  • 17.

    כל הכבוד צודקת מאה אחוז

    ב, 27/02/11 16:36

    נראה לכם סמרטוטה אחת הראשונה שבודקת עם הדרכון שלה בתוקף זו את צבועה ומתחסדת יפת נפש ברגע שיפולו פה טילים אני בטוח שהבנים שלך לא יצאו להגן על המדינה הזו אני יודע שאני כן ובטח לא בגלל אנשים כמוך בושה וכלימה יש אנשים שמנסים לתקן את כול העולם שעולם שלהם האישי רקוב מתוכן ניחשתי נכון.

  • 16.

    מה את עושה פה במדינת ישראל?

    מישהו, 27/02/11 16:35

    למה את נמצאת כאן?
    למה את לומדת כאן ועובדת במדינתנו ציון?
    ציון זה ארץ ישראל וארץ ישראל זה ציון.
    למה את רוצה להזיק למדינת ישראל?
    את רוצה שיחפו בכוח על מדינת ישראל את דעות השמאל הקיצוני שלך ובאותו הזמן נהנת מן הארץ והאדמה שלנו?
    פשוט לא ראוי!

    אני מאחל לך את הדבר הבא:
    שכל צאצאיך יהיו ציונים מכף רגל ועד ראש ואף אחד לא יוכל להזיז את דעתם הציונית.
    דעתם הציונית תיהיה חזקה יותר מהכל והם יתרמו בחייהם למפעל הציונות וכך זה ימשך לכל צאצאיך לנצח!
    אמן!

    • בכל מקום אחר היא תאלץ לעסוק בעבודת כפיים (ל''ת)

      ר.בקצה, 27/02/11 16:54

  • 15.

    נורא ואיום

    ניר, 27/02/11 16:35

    חבל שיש אנשים כאלה יהודים שונאי ישראל מובהקים שאינם שונים במאומה מאנשי נטורי קרתא המנשקים את נשיא אירן

  • 14.

    איזו שנאה

    נעמי, 27/02/11 16:34

    הידיים רועדות והעיניים ממאנות לקרוא ולהאמין שגרה בתוכנו אישה בת 79 שמסוגלת לבטא כל כך הרבה רוע כלפי בני עמה, שראו וסבלו את השואה. כל זאת אחרי שקיבלנו את המדינה בדם יזע ודמעות וקיימנו צוואתם של הנופלים שלעולם לא עוד שפלות רוח אלה רק עמידה איתה וגאה. לצערה הרב של דורותי החשוכה (ההיפך הגמור משמה עאלק נאור-ה) רעל זורם בעורקיה במקום דם. מאפוא בא לה כל השנאה התהומית כלפי בני עמה החיים בארץ. לצערה הרב נצחנו ושרדנו, נכון אנחנו אשמים שקמו עלינו ב- 1967 אויבנו להשמידנו אבל הצלחנו להביס אותם ולשמור את מה שהיה ברשותם ללא עוררין. כל יהודה ושומרון ומזרח ירושלים וסביבותיה היה כולו ברשותם, לנו לא היתה דריסת רגל במקומות הקדושים, למרות הכול אויבנו לא הסתפקו בזה ורצו עוד, לכבוש ולהשמיד אותנו בפעם המי יודע כמה! צריך להגיד לאישה הזאת חלקך לא אתנו הארץ מקיאה אנשים כמוך צאי מחיינו!! ואל תסתכלי אחורה כאשת לוט!! בעצם למה לא!!

  • 13.

    שמאלנית קיצונית

    גפ, 27/02/11 16:34

    חבל שלא נשארה באמריקה.
    צריך לבדוק היטב אם היא יהודיה בכלל !!!
    לפי הדעות שלה בטוח שלא.

  • 12.

    אישה הזויה

    מנחם, 27/02/11 16:33

    מה הביא אתכם לתת במה מכובדת ועמוד שער לגברת ההזויה הזו ?

    היא מדברת כמו מישהי שעדיין לא יצאה מקליפורניה , וחולמת עדיין על עולם נאור ונקי כפיים.

    העובדות במזרח התיכון לא יבלבלו אותה ( כמו את הנשיאים שלה קרטר ו אובמה )

    היא כל הזמן כותבת עלינו כמדינה עם דת אחת, כאילו אין חופש דת למוסלמים או לנוצרים, אפשר להזכיר לה כי כאשר
    המוסלמים שלטו באזור הכותל המערבי נאסר על היהודים ל תקוע בשופר, או לקיים את כל הנוהגים, ובחברון היה מותר ליהודים

    לעלות רק עד המדרגה השביעית בחוץ !! לא בפנים בכלל.

    כידוע המוסלמים מושלמים, עליהם אמר צרציל לפני דור '' הכוח המדרדר ביותר בעולם '' כדאי לקרוא את כל נאומו בנושא
    .תקראו מה אומר חירט וילדרס ההולנדי,מה יקרה לאירופה אם האיסלאם הבלתי מתפשר יגבר.

    הסכמי אוסלו אכן כונו בידי אהוד ברק '' גבינה שוויצרית '' אך כאשר הבטיח ל עראפאת , הרבה מכפי שאני למשל חשבתי, קיבלנו בתמורה ל הצעה המאד נדיבה,

    מסע רצח יהודים בידי הנוכל הזה, שגנב את כספי עמו !!

    זה לא אומר כמובן שאין פלשתינאים שמוכנים לשלום אתנו, זה לצערי עוד רחוק, ופעולותיה של גברת נאור , '' אוהבת עמה ודתה

    • תזכיר לה כאוות נפשך

      ששש, 27/02/11 22:19

      שים לב לדעותיה.
      נראה לך שעובדת ישנו אותן?

      אנחנו רק צריכים לקוות שיהיו אלו שיפסיקו לממן את שונאינו מבפנים וכך הם יאבדו כל לגיטימציה מעטה שעוד יש להם מחוץ לכותלי ביתנו.

  • 11.

    תרדי מהארץ

    ישראלי, 27/02/11 16:33

    גייס חמישי האישה הזו. תירדי מהארץ-טיפשה!

  • 10.

    כל הכבוד לנאבקות נגד הגזענות והכיבוש (ל''ת)

    ניר, 27/02/11 16:33

  • 9.

    אני מציע לד''ר המכובדת לאכול משהו. כי לפי איך שהיא נראית משהו אוכל אותה

    מבפנים., 27/02/11 16:32

    אז תכניסי איזה לאפה לפה ותעזבי אותנו בשקט.
    את כבר זקנה מידי מכדי להטיף לנו מוסר.
    לידיעתך, הדעות שלך כבר פאסה

  • 8.

    חבל שנותנים לגברת בימה. היא למעשה זקוקה לקצת תשומת לב. (ל''ת)

    פישלזון, 27/02/11 16:32

    • הגברת התקנאה בהרצליאנית אחרת המקבלת במה: שולמית אלוני.

      מסכים עמך, 28/02/11 02:22

      איך מקבלים צומי בגיל שמונים בלי להיות נשיא המדינה? תוקפים ועושים פרובוקציות.

  • 7.

    גברת ,מישהו צריך לגרש אותך מפה

    ישראלי וגאה בכך!!!, 27/02/11 16:32

    רןצה תעברי מעבר לגדר רוצה תעברי לשונא ישראל יותר גרוע לאיראןואם את מתעקשת בטח יש כמה קבוצות ניאונאצים שישמחו לדוברת כמוך.לא משנה לאן רק שמישהו יעזור לך עם הדברים ושתעופי לנו מהמדינה.

  • 6.

    במדינה פשיסטית

    לא מסכים בעליל, 27/02/11 16:32

    גבירתי,
    אני חולק על דעותייך לגמרי

    האם במדינה פאשיסטית מישהו היה נותן לך במה להשמיע דעות כל כך שונות מהקונצנזוס?

    האם זה לא סממן לנאורות או למדינה דמוקרטית?

  • 5.

    היא לא גייס חמישי

    תגובה, 27/02/11 16:31

    היא סתם מטומטמת שלא שווה התייחסות כלשהי.

    • ובדיוק בגלל זה

      גידי, 27/02/11 23:04

      אתה מתייחס?

  • 4.

    למישהו יש כדור נגד בחילה? (ל''ת)

    אוהב ישראל, 27/02/11 16:30

  • 3.

    פאשיסטים? הלוואי אם היינו,ככה היינו מטפלים טוב בבעיה הערבית!!! (ל''ת)

    אלי, 27/02/11 16:28

  • 2.

    השמאל החדש הינו שמאל אנטישמי והיא ההוכחה לכך (ל''ת)

    אנטישמית, 27/02/11 16:26

  • 1.

    עכשיו כל האספסוף יטקבק ויקלל

    נויס דירש, 27/02/11 16:16

    היא מציגה נקודת מבט אחרת על המציאות פה שאפשר לקבל או להסתייג, אבל חשוב לשמוע.

    דווקא מעניין לפקוח את העיניים עם דבריה של הד''ר.

    • מדובר באויבת הציונות, אתה רוצה שנחלק לה פרחים? (ל''ת)

      ר.בקצה, 27/02/11 16:55

    • מעניין... שמת לה מי הראשון שהתחיל ''לטקבק'' ?! (ל''ת)

      נכון !!! האספסוף..., 27/02/11 16:58

    • עינייה של הגברת עצומות היטב היטב

      sbh, 27/02/11 17:11

      אם אתה רוצה עיוורת שתוליך אותך בדרך , בחן את עצמך ראשית כל .

    • גם האספסוף...

      פנדה, 27/02/11 17:15

      מזל שהריבון של המדינה הוא האספסוף ולא הגברת ה''נאורה'' שונאת הדמוקרטיה.

    • רב העם זה אספסוף? (ל''ת)

      מה יש פה לשמוע שעוד לא שמענו מההזויים האלה., 27/02/11 17:37

    • כמו התחכום בבחירת השם

      מיקי, 27/02/11 18:59

      ככה התחכום בנסיון להצגת הגברת האומללה כמישהו שצריך להקשיב לו
      סיון שריד, תנסי לקרוא את הכתבה שוב ולחשוב לבד. התוצאות יכולות להפתיע אפילו אותך.

      • אני קראתי (ל''ת)

        סיון, 27/02/11 20:55

        • בושה וחרפה

          גלית יפת, 28/02/11 10:12

          למה את מגנה על הסמולנית הזאת?

    • זו גישה אנטי דמוקרטית לקרוא להמוני העם ''אספסוף''. הפוסל, במומו פוסל. (ל''ת)

      מתפלא, 28/02/11 02:20

    • מסכימה לגמרי עם נויס דירש

      מיכאל ילריך, 01/03/11 13:22

      כדאי בהחלט להקשיב. כל הכבוד לNRG על מרחב לכתבה חשובה שכזו. יישר כוח.