• 62.

    למה שנמות ממחלה או מתאונה

    ישראל, 16/02/13 00:14

    כתבה איומה הלועגת לאנשים מבוגרים. כמה רוע יש בכתבה הזו.
    אין פה שום מידע המבוסס על עובדות. אני מכיר הרבה אנשים שמצאו מקומות עבודה טובים גם אחרי גיל 40 זה תלוי בהשכלתם ובנסיונם. כל הכתבה ספוגה ברשעות אבל רשע זה אופי

    IP: 93.172.164.13דווח על תגובה זו

  • 61.

    מזדהה

    אביב, 18/09/11 11:09

    כתבה ממש נכונה ! מזדהה עם כל מילה !

    IP: 89.138.83.249דווח על תגובה זו

  • 60.

    גיל

    א, 18/09/11 10:47

    לפי החוק אסור לשאול לגיל המרואיין,
    וזאת בכדי לא להטות את הראיון.
    מנהלי משאבי אנוש -
    רכזי גיוס יקרים-
    נושא הגיל הוא רעה חולה חברתית!!

    בתפקידי הגיוס נמצאים חברה צעירים מאוד שגיל 35 נראה זקן אזי 47-50+ הוא בית זקנים!!

    הכתבה קולעת למציאות -ויש להעלות הנושא לסדר יום ציבורי ליישום החוק כלשונו.
    ראו מה קורה בארה''ב בנושא הגיל.
    רוצים שינוי?
    אל תרשמו או תאמרו את הגיל .
    כמו מצב משפחתי או מוצא.

    IP: 89.138.0.154דווח על תגובה זו

  • 59.

    לא יאמן כמה שאתה צודק (ל''ת)

    אינקו, 15/06/11 18:38


    IP: 77.125.107.137דווח על תגובה זו

  • 58.

    מחפשים מזכיר/ה /עוזר/ת מנכ''ל 40+ זה בסדר גמור !!!

    מגייסים, 18/05/11 13:33

    מגורים בפ''ת !
    אנגלית ברמה גבוהה, שפות נוספות יתרון.
    ניסיון וידע בסיסי בטרמינולגיה מעולם התכנה והאינטרנט. קצת הנה''חש ראש גדול ,רקע בשיווק נדל''ן או ניהולו-יתרון. גמישות מחשבה וש''ע ,יכולת עבודה עצמאית וייזומה במשרד שקט וקטן ליד קניון פ''ת .

    cv to:
    info@exodus.co.il

    IP: 81.218.189.113דווח על תגובה זו

  • 57.

    אז מה הפתרון?-להתייאש?

    עופר, 01/05/11 01:17

    קודם כל זה לא נכון, כי יש מקומות שמעדיפים דוקא אנשים מבוגרים בגיל 40 ומעלה. גם גיל 40 הוא לא כזה גיל מבוגר (אולי 50 ומעלה).
    לפי מה שאת כותבת, כל מי שיפוטר בין גיל 40 ל-67, לא מוצא עבודה- כך שמספר המובטלים צריך להיות אינספור.

    IP: 85.250.188.215דווח על תגובה זו

  • 56.

    נו באמת

    י., 14/04/11 14:09

    מי ששולח קורות חיים בפקס, שלא יתפלא למה לא עונים לו.
    ומי שמגיע לראיון עם גישה כזו שלא יתפלא אם לא אף אחד לא רוצה לדבר איתו כדי להגיד לו שהוא לא מתאים.

    IP: 62.219.140.203דווח על תגובה זו

  • 55.

    את עושה יותר נזק מתועלת

    נטלי, 11/04/11 10:45

    שלום לך נועה, אני בטוחה שהכוונה הכללית שלך טובה אבל את רק מזיקה לבני הארבעים שאת כותבת עליהם בידענות כה רבה לגילך הצעיר.
    מלבד העובדה שהכתיבה שלך מתאימה במקרה הטוב לבלייזר, ואין עמה הרבה כבוד - הפואנטה גם לא משהו, מהסיבות הבאות:
    ייאוש - את מבינה שאנשים שמחפשים עבודה גם ככה מיואשים? למה לכתוב משהו מתלהם וחסר תועלת עבורם?
    קריירה - זה משהו שבונים ויש לה כללים, להתמיד בכיוון ולחשוב על העתיד כשמחפשים עבודה. האם כל עבודה תתאים לך לכל החיים?
    ועוד דבר - מי שמעסיק רק צעירים עושה זאת מסיבות שונות ומקבל בחזרה את חוסר היציבות וחוסר הניסיון וכל יתר הדברים שהזכרת.
    אז מי שרוצה מוצא ואין טעם לייאש אנשים ולספר להם שאין להם סיכוי בגלל סיבה שאין מה לעשות לגביה.
    שלומות

    IP: 212.143.63.219דווח על תגובה זו

  • 54.

    לא עפת?

    ויקטור מרעי, 11/04/11 10:33

    הכתבה הזאת היא בדיוק הסיבה למה לא תמצאי עבודה גם בגיל 40, שתגיעי אליו ..וכנראה שעדיף שתגיעי אליו לפני שתכתבי את השטויות שלך.
    זאת תבוסתנות לשמה, בואי נוותר, בואי לא נחפש עבודה כי גם ככה נגמור באיזה משרה חסרת תועלת ובשכר נמוך, ונמשיך את חיינו בציפייה לסוף.
    אם אתה מספיק טוב, ויש לך סבלנות, בסופו של יום את תמצאי את המשרה שמתאימה לך, אבל זה הבעיה הכי גדולה פה בארץ, הכל עכשיו, יותר קל להגיד כולם זבל, מבאמת לנסות ובאמת להשקיע.
    מצטער, זאת כתבה שטחית, בלי נתונים, בלי דוגמאות, של מישהי שאפילו לא חוותה זאת על בשרה, שיכולה להשפיע על אנשים שיקראו את זה, ויחשבו שאת צודקת. תחשבי לפני שאת כותבת.

    IP: 212.143.63.219דווח על תגובה זו

  • 53.

    טוב לשמוע את האמת בצורה כזו מוחצת.

    בועז, 28/03/11 15:32

    מסכים עם כל מילה ועם כל פסיק !
    גם הצעירים המגוייסים להיי טק הם בעצם עבדים מודרנים.
    החפיף הזה ימוטט את החברה המערבית.

    IP: 132.66.52.244דווח על תגובה זו

  • 52.

    *** שטויות **** שטויות *****

    מנחם, 28/03/11 11:46

    אתה אחרי גיל 40 , ? יש לך 15 שנות נסיון ? אתה מומחה אמיתי?
    אם אתה מומחה אמיתי , מקצוען בעל ידע , ועוסק בתחוים שלנו ,
    אנחנו מחפשים אותך באלטרנטיבה....www.alternative.biz
    כתוב לנו.

    IP: 109.65.193.54דווח על תגובה זו

  • 51.

    story of my life

    jg, 27/03/11 23:31

    כל כך נכון שזה כואב

    IP: 109.186.106.96דווח על תגובה זו

  • 50.

    אלפי אנשי הייטק חסרים

    יג, 18/03/11 10:06

    כל בעלי החברות ומנכלים ה''מיללים'' השכם לבקרים כי חסרים אלפי אנשי הייטק בארץ מנחים את החברות בבעלותם לא ובשום פנים ואופן לא לקלוט זקנים - מעל גיל 40.
    אז די עם הצביעות.
    הכל בידיים שלכם.

    IP: 94.159.219.91דווח על תגובה זו

  • 49.

    מי שרציני ימצא מי שלא מתבכיין

    ענת רו''ח, 05/03/11 22:45

    כבר חודש שאני מחפשת עובד/ת חדש בתחום הכספים למשרדי.פנו אליי למעלה מ 100 קו''ח ביניהם תאמתי עם כ-25 מנה''ח-כמעט מחצית מהפגישות שתאמתי היו עם מנה''ח מעל גיל 40 ויותר-2/3 מהפגישות-לא הגיעו ולא הודיעו
    דווקא בגילאים המבוגרים ביותר לא טרחו להתעניין בפרטים הבסיסיים וברגע האחרון ביטלו ולעיתים אף לא הודיעו
    זה הצד השני -וכדאי גם לשמוע אותו

    IP: 79.178.105.105דווח על תגובה זו

    • אני מכירה רו''ח שמחפס עב (ל''ת)

      קארין, 25/04/11 19:28


      IP: 79.178.42.5 דווח על תגובה זו

  • 48.

    כמה שאת צודקת

    אני, 03/03/11 08:00

    נועה הכתבה שלך מעולה ונכונה. אני מעל גיל ה50 ולהערכתי מנצלים את מצבי לצורך קביעת שכר. כך שאני מאוד אבל מאוד מזדהה עם המאמר.
    תודה לך

    IP: 172.17.44.69דווח על תגובה זו

  • 47.

    עמותת חמישים פלוס-מינוס

    מתנדב, 02/03/11 16:16

    מפנה תשומת לב לעמותת חמישים פלוס-מינוס, המסייעת בהתנדבות למבוגרים לא מועסקים, לחזור לשוק העבודה.
    ניתן להרשם (לא תשלום) דרך אתר העמותה:
    http://www.amutat50.co.il/

    IP: 80.230.127.139דווח על תגובה זו

  • 46.

    מעניין אבל...

    יפה, 02/03/11 13:54

    לאחרונה אני נתקלת יותר ויותר באנשים שחצו את גיל ה-50!!! ומוצאים עבודה, בין היתר בזכות הכרות עם אחרים שנקלטו בעבודה, או
    שעובדים וותיקים אחרים מכירים אותם מעבודות משותפות שעשו ביחד בעבר. הללו יצרו לעצמם מוניטין וכך מצאו עבודה (המדובר באנשים שנושקים ל-60...) אז אל יאוש, נצלו והעזרו במכרים ומוקירים ותמצאו מהר יותר עבודה.

    IP: 132.74.44.145דווח על תגובה זו

  • 45.

    44

    כל כך נכון, 02/03/11 08:20

    כל כך עצוב שזה נכון, אני עובדת, זו לא הבעיה, יש עבודה לפחות פה במרכז, אבל המשכורת כל כך נמוכה שלא מאפשרת קיום משפחה. לא נותר לי אלא לנסות ולהיות עצמאית, וזה עצוב כי אין לי בעיה להיות שכירה ..... נכון יש יוצא דופן .... גם אני בגיל 30 לא הבנתי על מה מדברים.

    IP: 109.64.39.121דווח על תגובה זו

  • 44.

    לכל המקטרגים, הכותבת כותבת טוב, אבל-

    קול הצדק, 02/03/11 08:19

    היא אינה צודקת. רבים הם האנשים שמוצאים יופי של עבודות גם לאחר גיל 40 ו- 50. מידע וניסיון! אל תיפול רוחכם. המטרה היא קודם כל להוכיח לבית העסק שאתה עובד מצוין, גם אם המחיר הוא להתפשר בתחילה על השכר, ואחר כך לבוא ולהוכיח אותו לגבי יכולותיכם, ושהתשלום יהיה בהתאם.

    IP: 84.111.196.70דווח על תגובה זו

  • 43.

    בויינה נועה. אמנם יש לך חזות פנים לפלפית אבל כותבת נשכני ולעניין.

    הראל מהקיבוץ, 02/03/11 08:12

    נהנתי לקרוא.

    IP: 77.127.61.126דווח על תגובה זו

  • 42.

    שטויות במיץ.......................!

    מני ממודיעין, 02/03/11 07:57

    מי שטוב במה שהוא עושה לא מחפש עבודה אלא העבודה מחפשת אותו!!!

    IP: 196.201.51.18

    • כשתגיע לגיל 50 תזכור את התגובה שלך (ל''ת)

      שטויות, 16/03/11 06:52


      IP: 77.125.128.46 דווח על תגובה זו

    • שטויות במיץ, כל מי שמכיר אותי לא מאמין אבל...

      מקצוען אמיתי, 02/06/11 10:51

      אני שולח קורות חיים ואף אחד לא מתקשר

      IP: 109.226.25.107 דווח על תגובה זו

  • 41.

    יש צורך בהרבה אנשים לעבודות שלא רוצים לעשות

    ריק (צעיר בן 60+) - עדיין עובד בהיי טק, 02/03/11 07:45

    הערותי לכתבה המענינת והכואבת
    1) יש צורך בחרטים, כרסמים, עובדי סיעוד, אחיות וכ''ו.הצרה שכולם רוצים להיות מנהלים ועובדי צוארון לבן. ככה אי אפשר להתחרות עם הסינים.
    2) רוב החברות הישראליות (גם כאלה שניראות מצליחות בזמנים מסוימים) סובלות מחוסר של מנהלים אמיתים ומקצועיים שמכירים את העבודה בשטח ויודעים מה לעשות. רוב המנהלים הם חנטרישים שהתקדמו בזכות ליקוק תחת לבוס. מקבלים את הג'וב ומורידים כל מיני פקודות לשטח. לפי שיטת מצליח לפעמים זה עובד. בדרך כלל לא. יש מהם שצברו מיליוני דולרים מאופציות ללא הצדקה כלכלית אמיתית וקשר לתיפקודם. ככה אי אפשר להתחרות בסינים.
    3) מפטרים ומזיזים אנשים מבוגרים עם נסיון כדי שצעירים עם מרפקים יוכלו להתקדם. בדרך כלל הצעירים הללו מחרבשים הכל ואחרי שנתיים מוחלפים בצעיר מוכשר אחר שממשיך את החירבוש עד לפשיטת הרגל. יש רשימה ארוכה של חברות ישראליות שתופעה זו מתרחשת אצלן. אח''כ רצים לממשלה לבקש סיוע בכל מיני תירוצים ואמתלאות. האמת שלא הבינו מה הם עושים. החיים בשטח זה לא לימודי MBA באוניברסיטה ומתן של מצגות. זה מה שקרה לצה''ל במלחמת לבנון, ככה לא מתחרים בסינים.

    IP: 114.129.29.252דווח על תגובה זו

    • מי אמר שלא רוצים לעבוד

      תגובה במקום., 02/03/11 10:41

      לא מעוניינים לקבל לעבודה חדשה מעל גיל 50 !

      IP: 84.229.55.18 דווח על תגובה זו

  • 40.

    נועה, חבל שלא הכנסת לכתבתך את עניין העלייה בתוחלת החיים

    ד., 02/03/11 07:20

    ואת הארכת גיל הפנסיה מנגד= ישאיר אנשים רבים מדי ללא עבודה במשך פרקי זמן ארוכים יותר.

    IP: 79.178.207.85דווח על תגובה זו

  • 39.

    מאיפה את יודעת ?

    שרוני, 02/03/11 06:56

    אני מניח שאין לך נסיון אישי ? אז מאיפה כל הפסימיות הזו? שוק העבודה הוא יותר משלולית של מנהלי עסקים ופקידונים....
    בהצלחה לכלם

    IP: 84.111.142.183דווח על תגובה זו

    • ניסית פעם לחפש עבודה אחרי גיל 40 ? (ל''ת)

      בן 45, 02/03/11 08:15


      IP: 89.139.185.250 דווח על תגובה זו

  • 38.

    זו כתבת התמרמרות ושום דבר יותר מזה

    אמיר, 02/03/11 06:44

    איפה הנתונים? למה לזרוק את כל העצבים על הצדדים האחרים? לפי מה שאת מתארת אם כל מי שמעבר לגיל 40 מובטל וכך יש במדינה 30 אחוז אבטלה, האמנם?

    IP: 180.154.67.100דווח על תגובה זו

    • כשתגיע מעבר לגיל 40 כבר לא תדרוש נתונים. תחוש זאת על בשרך (ל''ת)

      בן 45, 02/03/11 08:16


      IP: 89.139.185.250 דווח על תגובה זו

  • 37.

    Not here in Australia

    Ron of Melbourne, 02/03/11 06:33

    I work in software development and the average age of developers in my team is about 40

    IP: 203.34.63.1דווח על תגובה זו

  • 36.

    למה נותנים למישהי שלא יודעת לכתוב - לכתוב? (ל''ת)

    נושא רציני והכתיבה שלך איומה, 02/03/11 06:23


    IP: 71.198.2.169דווח על תגובה זו

    • הנושא רציני והכתבה כל-כך נכונה

      ר., 02/03/11 07:56

      צריך המון כוחות כדי להתעלם מכך שאתה לא מוזמן או ש''לא צריכים אותך יותר'' בגלל כל השיקולים שהוזכרו בכתבה. להיות מעל גיל 40 , עם ילדים ולרצות להעניק כשאין לך ממה! זה בהחלט מאוד מאוד מדכא...

      IP: 109.64.35.57 דווח על תגובה זו

  • 35.

    הרגת אותי :-(

    אני, 02/03/11 06:05

    כל מילה בסלע. אקטואלי ורלוונטי ביותר לחיי
    ולחיי בעלי עכשיו. חזרנו לארץ לפני 8
    חודשים משהייה ארוכה בחו''ל, בחודש הקרוב
    אנחנו נפגשים עם הגיל הזה-40 וכל הכישורים
    שלנו שווים מאומה בעיניי עשרות אם
    לא מאות החברות אליהן אנחנו שולחים את
    קורות חיינו.

    IP: 87.69.22.11דווח על תגובה זו

    • Dont lose hope

      Tal, 02/03/11 07:14

      My wife and I returned 6 months ago after 12 years in the states. She just started working last week (after 6 months) and I am starting as well. It takes time and lots of effort, but eventually you will get there. BTW, we are also 40....

      IP: 84.108.166.192 דווח על תגובה זו

      • We are also thinking about moving back after 19 years

        Moshe, 03/03/11 03:59

        Tal, any chance I can get your e mail?

        IP: 72.230.105.74 דווח על תגובה זו

  • 34.

    כדאי לדייק -אא''כ אתה מנכל/סמנכ''ל /ח''כ/שר או איזה בן כלב גדול אחר (ל''ת)

    ////, 02/03/11 05:57


    IP: 109.67.22.92דווח על תגובה זו

  • 33.

    והשמאלנים המסריחים הטמאים קוראים ללומדי תןרה לכו לעבוד!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דויד המלך, 02/03/11 04:52


    IP: 79.178.0.192דווח על תגובה זו

    • שמאלן

      שמאלן, 02/03/11 07:31

      דבר ראשון אנחנו מבקשים מהימנים הנאציים שילמדו עברית

      IP: 93.173.133.149 דווח על תגובה זו

  • 32.

    הגברת צודקת

    אמנון חרש, 02/03/11 02:29

    למרות שהסרקסטיות שלה לא ממש נחוצה, כל מילה היא אמת. זהו המצב היום עבור רוב אלה שנפלטו ממקומות העבודה שלהם.

    העצה שלי היא לעבור לייעוץ פרטי באותו מקצוע בו הם התמחו.

    IP: 76.168.192.93דווח על תגובה זו

    • מדויק ומציאותי לחלוטין (ל''ת)

      ממש לא סרקסטי, 16/03/11 06:55


      IP: 77.125.128.46 דווח על תגובה זו

  • 31.

    כדאי שתמתו או מחלה גיל 40 בגלל עבודה משהו דפוק בכתבה (ל''ת)

    חפשי לך משהו לעשות עם החיים שלך למה את מעודדת, 02/03/11 02:26


    IP: 68.5.139.162דווח על תגובה זו

  • 30.

    את כותבת כמו נערה בגיל ההתבגרות. וחבל. כי הנושא ראוי להתייחסות רצינית (ל''ת)

    חבל, 02/03/11 02:13


    IP: 108.35.21.68דווח על תגובה זו

    • חבל, חבל שלא הבנת את הציניות שעומדת בבסיס הכתבה. (ל''ת)

      ד., 02/03/11 07:16


      IP: 79.178.207.85 דווח על תגובה זו

  • 29.

    חנטריש רדוד

    מה זה משנה, 02/03/11 01:24

    לידעתך, עברתי את גיל הארבעים. שבוע הבא מתחיל לעבוד במקום חדש. עדיין מחפש לעקוץ בחורות בפייסבוק וטרם עברתי את השלב של לאסוף את הילדים מהגן.
    למה שחרבשת כאן קשה לקרא מאמר או כתבה, יותר נכון הגיגים שמוקלדים כשיושבים עם הלפ טופ בשירותים.
    הנייר סובל הכל, ואתר של nrg עוד פחות מזה.
    לגבי עבודה שתאפשר לך לחיות, זה היה נכון גם כשהיתי עשר שנה פחות.

    IP: 132.74.144.215דווח על תגובה זו

    • איזה גאון. בא לך להשוויץ קצת? (ל''ת)

      מוקי אדמוני, 02/03/11 02:31


      IP: 76.168.192.93 דווח על תגובה זו

    • צודק מאה אחוד לפ טוב בשירותים ועם עצירות קשה (ל''ת)

      ארציאלי הבן, 02/03/11 05:39


      IP: 67.83.203.93 דווח על תגובה זו

    • לידיעתך, אתה לא מייצג אף אחד וכלום

      שוש, 02/03/11 06:47

      עבור רוב האנשים הכתבה הזו היא אמת לאמיתה

      IP: 87.69.22.11 דווח על תגובה זו

    • נחכה ונראה

      אמיתי, 02/03/11 07:37

      נראה כמה זמן יחזיקו אותך שם. הלואי ותשאר אבל אל תשצחצן.אם יפטרו אותך משם תוכל לעבוד בנקיון חדרי מדרגות ושרותים או מאבטח בכניסה לקניון או בכניסה לסופר השכונתי.את תעודות ההשכלה שלך תשמור למקרה שיהיה מחסור בנייר.

      IP: 109.186.105.116 דווח על תגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      ירון, 23/09/11 13:51


      IP: 85.64.225.68 דווח על תגובה זו

  • 28.

    כאחראית תחום גיוס של חברה גדולה ומוכרת....

    מקור מקצועי, 02/03/11 01:13

    רואה יתרונות עצומים בבני למעלה מארבעים!
    כמובן שהבחירה נעשית על פי התאמה לדרישות התפקיד אך הגיל המבוגר אינו מהווה חיסרון, לעיתים בדיוק להיפך!

    IP: 109.67.12.243דווח על תגובה זו

    • איזו חברה ? (ל''ת)

      אני רוצה להגיש קורות חיים, 02/03/11 06:57


      IP: 79.179.0.78 דווח על תגובה זו

    • שנינו יודעים שזה לא נכון

      את מקשקשת, 02/03/11 07:17

      כותבת הכתבה צודקת ב- 100% .

      הגיל הוא מכשול אדיר ללא קשר למקצועיות לידע ולנסיון!!

      יום טוב

      IP: 84.229.55.18 דווח על תגובה זו

    • המילים''התאמה לתפקיד'' הם מכבסה שכבר לא מנקה (ל''ת)

      הסטטיסטיקה מדברת נגדך, 16/03/11 06:58


      IP: 77.125.128.46 דווח על תגובה זו

  • 27.

    צריך לפתח קריירה שניה כבר מגיל 35

    amd1, 02/03/11 01:05

    סוכני ביטוח, יועצים פיננסים, סוכני נדל''ן ועוד הרבה מקצןעות דומים. לגיל יש יתרון. כבר בגיל 35 צריך ךחשוב על תוכנית חירום למקרה ש... ולפתח קריירה שבה אי אפשר לפטר עובד עצמאי.

    IP: 128.8.183.2דווח על תגובה זו

    • מקצועות אויר טפיליים, אתה מתכוון

      --, 02/03/11 05:42

      הריבוי של עוסקים במקצועות קיקיוניים שכאלה (שכחת להוסיף ''יועצים'' ו''קואצ'רים''), הוא תעודת עניות לחברה שלנו.
      *לא צריך* כל כך הרבה סוכני ביטוח, נדל''ן ויועצים פיננסיים.

      IP: 79.183.19.42 דווח על תגובה זו

  • 26.

    מאמר במקומו - הכתובת כתובה על הקיר

    חומר נפץ פנימי., 02/03/11 01:03

    אחד הקריטריונים החשובים בהובלת מדינה הוא לחלק את העוגה בצורה כזאת שלא יהיו בה גילויים של עוני ושל ניצול מחפיר.

    עדיפה רמת חיים נמוכה אך שיוויונית יותר, מרמת חיים גבוהה אך וכלל לא שיוויונית.
    כי אותם אלו שנמצאים למטה מהווים חומר נפץ שיפוצץ המדינה מבפנים.

    IP: 84.228.185.180דווח על תגובה זו

    • לא נכון. אני מעדיף את המצב הקיים מאשר

      הייטקיסט, הרצליה קיפוח, 18/09/11 14:53

      שיקחו לעשירים את הבתים מעבר לבית הראשון ואת המכוניות יוקרה - כי אז גם לעניים לא יהיה יותר קוטג'. אמנם נהיה שוויוניים יותר, אבל כולם יסבלו.

      ככה זה עובד תמיד וככה זה תמיד עבד. העשירים מושכים את כולם למעלה כשהם מתעשרים. פחות מאשר הם מרוויחים, אבל בכללי כולם נהנים יותר בצמיחה. אני לא רוצה לחזור לחיות בשנת 85!

      IP: 193.39.79.4 דווח על תגובה זו

  • 25.

    פה העיקר שבעלי הממון לא יפגעו - אנחנו העבדים שלהם (ל''ת)

    יוני, 02/03/11 00:56


    IP: 79.183.48.49דווח על תגובה זו

    • עבדים בדיוק כפי שהיינו עבדים במצריים, זה מה שנחרות האלה מכתיבים לנו ,

      משה, 02/03/11 08:31

      אמת בכל מילה של העיתונאית..
      אם לפחות היו נותנים לאנשים שחפצים בכך איזה כדור הרדמה כמו שמרדימים כלבים וסוסים..
      אבל אנחנו מדינה הומנית.. ישאירו אותנו בחיים , אבל ליחיות בכבוד לא יתנו לנו..
      אוויר זה עדיין בחינם, אם נרצה קצת אוכל ואיזו קורת גג מעופשת, נהיה חייבים להיות עוד אחד מאלפי העבדים שצובאים לפתחי חברות כוח האדם או שנאלץ להידפק לדלתות האטומות והמרושעות של הביטוח הלאומי - הזרוע הצינית המתחסדת והצבועה של המשטר הפיאודלי הרקוב שבו אנו חיים...

      IP: 89.139.54.117 דווח על תגובה זו

  • 24.

    קשקוש אופנתי וכתיבה רדודה. איפה הנתונים המדוייקים? (ל''ת)

    בת 50, 02/03/11 00:12


    IP: 109.65.43.143דווח על תגובה זו

    • ויש לך קביעות (ל''ת)

      את כנראה עובדת במשרד ממשלתי או בעיריה ויש לך, 16/03/11 07:00


      IP: 77.125.128.46 דווח על תגובה זו

  • 23.

    what a crap (ל''ת)

    be strong, 02/03/11 00:10


    IP: 98.233.101.75דווח על תגובה זו

  • 22.

    טור מצויין ונכון, ולכן מתסכל מאוד:

    ש.מ., 02/03/11 00:02

    יש פה אנשים שאומרים שהם היגרו לקנדה וארה''ב. זה רעיו מצויין. חבל שבמעריב לא עושים כתבה רצינית על אנשים שבחרו לעזוב את הארץ עקב חוסר יכולת למצוא עבודה, ואיך הם הסתדרו בחו''ל. זה כל כך חשוב. לדעתי למי שיכול שווה לעבור לעבוד בארה''ב אם שם הוא ירוויח הרבה יותר כי הוא יוכל לחסוך לחיים של אחרי גיל ארבעים וחמישים.

    פתרון אמיתי לבעיה הזו יכול להגיע אם הציבור (כלומר אנחנו) נהפוך את הבעיה שלנו לבעיה של המדינה.

    IP: 84.228.164.183דווח על תגובה זו

    • מרכז

      אור, 02/03/11 01:20

      הבעיה היא שלאף אחד במדינה הזאת לא אכפת מכלום חוץ מעצמו (במיוחד לאנשים שבשלטון).

      IP: 77.126.237.98 דווח על תגובה זו

  • 21.

    מובטל

    כתבה נכונה ולעניין,כנסו..., 01/03/11 23:43

    לפני 8 שנים שני חברים טובים שלי היו אקדמאים מובטלים בארץ למשך שנה כמעט, שניהם ירדו לקנדה והיום הם חיים טוב עם פרנסה טובה.
    אני מחפש כבר 3 חודשים עבודה שולח קו''ח בכמויות ואפילו לא מקבל זימון לראיון עבודה.לפני כמה ימים החלטתי גם לברוח מפה ולהצטרף אליהם,בלב שלם, אין כנראה עתיד לאקדמאים צעירים במדינה הזו.
    מה גם שהחלום של לקנות פה דירה ולהקים משפחה נראה רחוק רחוק לצעירים ששירתו בצבא מהמעמד הבינוני(אפילו) כאן.
    בטוח שלא אתגעגע לישראל.לעולם...
    ואני בן ,אגב

    IP: 84.228.211.102דווח על תגובה זו

    • עצוב שאתה עוזב. כל יהודי, בטח משכיל ויצרן- זה הפסד שלנו

      אשקלוני, 02/03/11 00:26

      צריך לחשוב איך לעצור זאת

      הלוואי ותחזרו

      בכל מקרה- בהצלחה.

      IP: 79.176.4.98 דווח על תגובה זו

    • עשית נכון! עשית מעולה! אחרי צבא מקווה ללכת בדרכם של חכמים

      דניאל, 02/03/11 02:18

      ולעזוב את ארץ הזוועות הזאתי!

      IP: 82.80.183.80 דווח על תגובה זו

    • לידיעתך גם בקנדה אותו מצב

      קנדית, 02/03/11 04:42

      מישהו שהוא מעל לגיל ארבעים עם נסיון
      צריכים לשלם משכורת גבוהה לכן הם
      מעדיפים לקחת צעירים ולשלם להם חצי
      ממה שהמנוסים מקבלים.
      כיום בקנדה לוקח שנה עד שמשיגים עבודה
      אל תאמין לכל סיפור שמספרים לך
      את הדברים הלא נעימים חבריך לא סיפרו לך
      ולקנות בית צריך מינימום חצי מיליון דולר
      בוונקובר וטורונטו.הדולרים לא צומחים
      על העצים וכיום מאד קשה להגר לקנדה.

      IP: 99.234.155.139 דווח על תגובה זו

    • אתה מקשקש שטויות כי אתה מריר ואתה תתחרט

      עו''ד בארה''ב, 02/03/11 05:43

      אין כמו ישראל וזה מניסיון. לכל החולמים תרדו מהעץ סופו של דבר תלכו ברחוב במינוס 60 מעלות והדמעות יזלגו כי תתגעגעו לפלפל הכי מסריח בתל אביב. נראה מה יקרה כשלא תיקלט בעהבודה או כשתגלה שביטוח רפואי עולה 700$ בחודש. להתלכלך על ישראל זה לוקסוס של ישראלים שאף פעם לא הוציאו את האף מישראל. נכון שקה מאד לחיות כלכלית אבל ראבאק זה שלנו. אין לי אשליות ואני בטוח שלא ''קנית'' את מה שאני אומר אז תנסה ותראה.

      IP: 67.83.203.93 דווח על תגובה זו

      • גם באמריקה לא הכל בא בקלות

        חיה באמריקה, 02/03/11 07:20

        כמי שחיה באמריקה בתקופת המשבר האחרונה, אני יכולה להעיד שהמצב כאן אפילו יותר גרוע
        כשיש אבטלה היא מכה חזק, אין זכאות לדמי אבטלה כמו בארץ שלא לדבר על ביטוח רפואי שמאבדים עם העבודה וביטוח פרטי עולה יותר מ1000$ לחודש !

        חכמה גדולה ללכלך על ישראל אבל מי שחווה משבר פיננסי בחו''ל מבין שבישראל המצב יותר טוב - יש קופת חולים ואתה לא נתון לחסדי המעביד בשביל ביטוח רפואי וגם דמי האבטלה טובים יותר מבארה''ב

        גם באמריקה מפטרים קודם את האוכלוסיה החלשה שזה אומר, את המבוגרים יותר , כאלה שעברו את גיל 40, נשים שחזרו מחופשת לידה וכולי
        ויש אפילו חוק שמאפשר להם לפטר מהיום להיום ללא פיצויים

        צריך לדעת להסתכל על הצדדים הטובים בישראל

        IP: 24.7.50.7 דווח על תגובה זו

      • צודק לגמרי. אבל עזוב, תן לו ללמוד בדרך הקשה.

        בטח אקדמאי במדעי הדשא, 02/03/11 08:11

        כל הישראלים הפלצנים שמספרים סיפורים ובתכלס פותחים להם את התחת הם לא חוסכים שקל ואף אחד לא משתין לכיוון שלהם, אבל הם נשארים שם ומזיינים את המוח על כמה הם משחקים אותה רק כדי לא לחזור לארץ עם הזנב בין הרגליים.

        IP: 79.182.35.28 דווח על תגובה זו

    • נראה לך שהכל בחו''ל ורוד ובלי בעיות? להפך, שם אתה בלי שפת אם (ל''ת)

      וזה חיסרון גדול אצל המעסיקים. תבדוק היטב לפני כן., 02/03/11 07:38


      IP: 24.185.181.211 דווח על תגובה זו

  • 20.

    תכלס לא משנה מה אמרת הסגנון שלך לא פחות דוחה משל המעסיקים

    --השינוי--, 01/03/11 23:35

    זה שאת לא יודעת לכתוב, זה מילא יש עוד הרבה כמוך, אבל ההשתלטות של העילגות וחוסר ההשכלה על הסיפרות והעיתונאות הישראלית היא תופעה מצערת.

    היה אפשר לקוות שתוכלי להעביר את המסרים שלך יהיו מה שלא יהיו, בצורה קצת פחות... מגעילה.

    מלים מגעילות נותנות לגיטימציה להתנהגות מגעילה וזהו מעגל הקסמים הישראלי. במקום לשנות את רק חלק מזה, וחבל.
    אבל בכל מקרה ביחד נביא את ה-שינוי. דיון תרבותי, כתיבה לא דוחה, ואנשים שיתנהגו אחד לשני בכבוד באמת.

    IP: 93.172.168.169דווח על תגובה זו

    • איפה הדבשת שלך?

      גמל, 02/03/11 00:08

      הסגנון שלך מכיל יותר שמות תואר מהמכלול הסמיוטי של ''גועל'' מאשר כל אחד אחר שקראתי לאחרונה בעיתונות ובספרות הישראלית..

      אתה מתנשא ופוגעני, והכי אירוני - חותם את הטוקבק שלך בקריאה לכבוד הדדי..

      אולי זאת היתה בדיחה ואני פשוט לא הבנתי

      IP: 46.117.236.54 דווח על תגובה זו

    • יפה אמרת (ל''ת)

      מה זה משנה, 02/03/11 01:26


      IP: 132.74.144.215 דווח על תגובה זו

  • 19.

    כתיבה מעולה (ל''ת)

    איתן, 01/03/11 23:35


    IP: 188.64.200.5דווח על תגובה זו

  • 18.

    פרדוכס מוזר.תוחלת החיים עלתה אבל הסולידריות נעלמה (ל''ת)

    איש איש לגורלו, 01/03/11 23:35


    IP: 84.228.235.81דווח על תגובה זו

  • 17.

    הכל אמת והמשמעות היא שישראל היא חברה בשקיעה.

    אלון, 01/03/11 23:25

    והחכם בורח היום ולא מחכה לחרפה של מחר !!!

    IP: 79.179.96.217דווח על תגובה זו

  • 16.

    אילו שטויות איזו תבוסתנות. סתם הכללה מיותרת.

    איתן, 01/03/11 23:25

    אני בן 45 חחלפתי עכשיו מקום עבודה שיפרתי את התנאים משמעותית! לא להתייאש צריך להתמיד ולחפש.

    IP: 89.139.197.58דווח על תגובה זו

  • 15.

    עזבתי בגיל 42 את הארץ ואני בוכה כל יום שלא עשיתי את זה לפני 20 שנה

    יואב, 01/03/11 23:24

    כמה נכון מה שנכתב. למרות הקורות חיים שיש לי והתואר מהאונברסיטה אתה זקן ולא מעניין אף אחד הגעתי לחבר באר״הב ואני בהלם מהיחס האנושי המכובד, בלי שהגיל מעניין אף אחד ואחרי זה האישה והילדים היגיעו.. התחלה קצת קשה היום שלוש שנים אחרי אם משכנתא נורמלית ומשכורת של מעל מאה אלף דולר בשנה. אני לא מבין מה עשיתי בישראל שאוכלת את יושביה.

    IP: 65.28.68.101דווח על תגובה זו

    • כדאי שתרים את העיניים ותסתכל מסביב לאן נופלים בארה''ב

      אהוד, 02/03/11 00:43

      מאחל לך הצלחה בדרכך - אך בארה''ב אלו שנופלים והם רבים נופלים עמוק יותר

      IP: 217.132.23.172 דווח על תגובה זו

    • אכלת חרא 3 שנים ואתה מוכר לנו לוקשים

      ארציאלי הבן, 02/03/11 05:46

      מענין מאד אני חי בארה''ב מכיר את המצב הכלכלי כאן כמה עולה לך ביטוח רפואי ומה יקרכ אם תפוטר? מוזר שלא הזכרת שהמאה אלף שלך זה ברוטו!! חרטטן על!! פשוט שונא את ישראל. אין כלום באמריקה יותר טוב מבארץ לא כלום.

      IP: 67.83.203.93 דווח על תגובה זו

  • 14.

    gam im eincha chacham higia azman lihiyot atzmaee v'lo chantarish

    b'gil 40 plus, 01/03/11 23:15

    bli latet lecha taasuka b'kapit lape' kmo she'maachilim tinok

    IP: 24.186.126.32דווח על תגובה זו

  • 13.

    הבוטות קשה , אפשר היה ''לאחל '' פחות דברים למי (ל''ת)

    שבכל זאת מחפש עבודה, 01/03/11 23:13


    IP: 95.86.104.120דווח על תגובה זו

  • 12.

    הכל אמת והמשמעות היא שישראל היא חברה בשקיעה.

    אלון, 01/03/11 23:12

    והחכם בורח היום ולא מחכה לחרפה של מחר !!!

    IP: 79.179.96.217דווח על תגובה זו

    • לאן בדיוק תברח?

      ניר, 02/03/11 02:44

      אתה חושב שבחו''ל המצב טוב יותר לבני גילך? שם תהיה גם מבוגר וגם זר.

      IP: 76.15.249.241 דווח על תגובה זו

      • תגובה לניר 12

        א.ש. מאור, 02/03/11 03:19

        ניר, כנראה אתה מדבר מתוך בורות.
        אני באותו מצב. בגיל 57 פוטרתי מעבודתי ובמשך שנה לא הצלחתי למצוא עבודה למרות שאני נחשב כמומחה בתחומי (טכנולוגיה). לבסוף החלטתי לנסות בארה''ב ובתוך חדש מצאתי את עצמי בתפקיד בכיר מאד.
        כן אני מבוגר אבל בהחלט אני לא מרגיש זר יותר מכל שאר הסינים, מקסיקנים, הודים, רוסים ושאר אזרחי העולם.

        IP: 63.205.215.218 דווח על תגובה זו

  • 11.

    כתבה מעולה משקפת מציאות - וגם תשובה מדוע לוקחים צעירים

    שאול חיפה, 01/03/11 23:11

    לוקחים צעירים כי משלמים להם שכר נמוך למרות תואר ראשון ושני (למעט הייטק גופי הסתתדורת ומשרדי ממשלה וצבא ) סך של כ 5000-6500 ללא תנאים עודפים ומוציאים להם את הנשמה עד שהם מגיעים לגיל 40 עם כ 9000 ש''ח שזהו שכר שמתחיל להיות גבוהה מידי ואז צריך לפטר ולהביא כח אדם חדש. המזל למי שבהייטק שב 10 שנים ראשונות הוא צריך לחסוך כל שקל את המשכורות הגבוהות וזאת לימים רעים בהם יהי מעל 40 ויחפש עבודה ואז גם תהיה לו בעיה. בקיצור מי מרויח רק מקומבנים בנים של ועובדי המגזר הציבורי בדרגות הגבוהות שגם הם מקובנים אח''כ במגזר הפרטי שרוצה שיפתחו להם דרגות. ומה עם כל השאר שילכו ''להתאיין'' או להתאייד את אף אחד זה לא מעניין.

    IP: 109.65.35.247דווח על תגובה זו

  • 10.

    מדינה שמקדשת עשיית ילדים בלי הגבלה... דנה את מבוגריה 40+ לחוסר תעסוקה! (ל''ת)

    להגביל היילודה בישראל עכשיו!!!!, 01/03/11 23:09


    IP: 188.64.200.3דווח על תגובה זו

  • 9.

    זה כבר מתחיל להיות מנטרה דמגוגית,איפה הנתונים?

    רועי, 01/03/11 23:07

    אני רוצה לראות נתונים,כל האנשים בני 40 ומעלה שאני מכיר עובדים!!

    IP: 84.228.173.16דווח על תגובה זו

  • 8.

    גיבוב של שטויות

    טכנולוגיה, 01/03/11 23:07

    משנה מאוד מה למדת ומשנה מאוד מה אתה יודע , אם אתה נשאר מעודכן בטכנולוגיות החדישות תמיד יחפשו אותך...אותי קיבלו לעבודה בחברת תיקשורת מובילה בארץ...כשהתקבלתי הייתי בידיוק בן 52 והעדיפו אותי על פני צעירים שזה עתה השתחררו מצה''ל....ואני עדיין באותו מקום ורק מתקדם בתפקידים !

    IP: 79.182.18.36דווח על תגובה זו

    • מקרה בודד אף פעם לא מייצג מר טכנולוגיה יש אלפים שלא מצאו עבודה

      רן, 01/03/11 23:25

      אז מה אתה טוב יותר מכולם??
      ספר לנו מי מי עזר לך לקבל את הג'וב...

      IP: 79.179.96.217 דווח על תגובה זו

    • תשובה טובה כתבה שיטחית שמתאימה לשנות ה80

      שי, 02/03/11 07:29

      אנשים היום מתחילים את החיים בגיל 35 +ומביאים ילדים בגיל הנושק ל 40 אז הקטע של הגנים שלא מפריעים זניחים ועוד....

      IP: 46.117.135.195 דווח על תגובה זו

  • 7.

    כתבה כואבת ואמיתית אני שהייתי מנהלת ובתפקידי

    אירית, 01/03/11 23:04

    מפתח פוטרתי בגיל 51 ומאז לא נפתחה שום דלת מתאימה למידותי. המידה היחידה בה אני יכולה לעבוד ובלית ברירה אני גם טובה בה זה טלמרקטינג ושרות לקוחות טלפוני. 22 שח לשעה. ואף אחד לא מציע לי להיות קצת יותר מזה כי אני כבר זקנה.

    IP: 84.229.188.58דווח על תגובה זו

  • 6.

    לבכות כמה שאת מדוייקת (ל''ת)

    חטיאר, 01/03/11 22:59


    IP: 84.108.36.198דווח על תגובה זו

  • 5.

    ניכרים דברי אמת .אך לא ברור אם היא מדברת מניסיון או שמדובר

    אשר, 01/03/11 22:47

    ברושם בלבד.

    IP: 87.69.103.144דווח על תגובה זו

  • 4.

    מדויק. כמה נכון וכמה עצוב (ל''ת)

    40+, 01/03/11 22:44


    IP: 109.64.1.98דווח על תגובה זו

  • 3.

    וגם למעל 50 נסגרו רוב הדלתות... ומעל 60 שלום, צא לפנסיה, אבל מצומצמת

    בדיוק ככה, 01/03/11 22:40

    כי אתה עוד לא בגיל הפנסיה ????

    IP: 84.74.142.30דווח על תגובה זו

  • 2.

    אהבתי את הכתיבה שלך (ל''ת)

    מסכימה איתך לגמרי!, 01/03/11 22:27


    IP: 89.139.214.224דווח על תגובה זו

  • 1.

    איך בחורה כך צעירה כותבת מאמר מצויין בנושא כזה? (ל''ת)

    שאפו., 01/03/11 22:26


    IP: 85.64.8.27דווח על תגובה זו

    • זה גם מה שאני חשבתי... (ל''ת)

      כל הכבוד, 01/03/11 22:43


      IP: 109.64.1.98 דווח על תגובה זו

      • נדיר, אבל יש צעירות שיש להן חכמה טבעית . דעת , מה שנקרא. (ל''ת)

        יופי, 01/03/11 23:10


        IP: 85.65.142.96 דווח על תגובה זו

        • פיטרו את בן זוגה המבוגר מעבודתו בשבוע שעבר (ל''ת)

          נועה ויגאל בהצלחה....., 01/03/11 23:35


          IP: 84.229.99.194 דווח על תגובה זו

    • probably her dad tried and couldn't get a job... (ל''ת)

      Arye, 01/03/11 23:00


      IP: 99.50.127.130 דווח על תגובה זו

    • כי היא אנושית ואיכפתית (ל''ת)

      ומסתכלת סביב, 01/03/11 23:34


      IP: 84.228.235.81 דווח על תגובה זו

    • כי היא לוקחת חומר כל כך לעוס ולועסת אותו עוד קצת, מה רע? (ל''ת)

      נ.פ., 02/03/11 07:44


      IP: 192.91.60.1 דווח על תגובה זו