• 78.

    אחד המגיבים נתן קישור לוידאו על המתרחש. ושם רואים בברור ..

    האמת כואבת., 13/04/11 15:59

    שהם לא עושים כלום, והערבים מנסים לעשות פרובוקציות כדי לעורר מהומה. אבל הלינק הזה נימחק יחד עם התגובה. מעניין למה.

  • 77.

    אתם באמת כתבתם את המילה התנחלות על שכונה יהודית ביפו? (ל''ת)

    המום, 31/03/11 00:28

  • 76.

    שמישהו יסביר לי

    אלי, 30/01/11 11:40

    איך nrg יוצא ראשי תיבות של ''der Stirmer''?

  • 75.

    כנסוו!! הכל שקרים!!

    מ.כ, 29/01/11 21:23

    אני הייתי שם!!
    א. אנחנו ממש לא מתנחלים..
    ב. אף אחד לא קרה להם בשמות הגנאי כמו- מוחמד חזיר..
    ג. הוציאו את הדברים מפרופורציה גמורה!!
    ד. וכמובן שהם שכחו להוסיף שהערבים זרקו עלינו חלב, ביצים, כדים ועוד ועוד..

    אחח איזה שטויות הם רושמים..

  • 74.

    סיבה למסיבה

    ספי, 23/01/11 09:53

    לכול המתלהמים נגד, אתם לא גרים כאן אז מאוד קל לכם לחוות דעה. יפו אמנם חלק ממדינת ישראל אבל בשום פנים ואופן אינה דומה לעיר יהודית בישראל. מספיק לדעת על ההתנהלות של האוכלוסייה הערבית ביום כיפור כאן שהם בכוונה מתגרים באוכלוסיה היהודית ואדון חגי מטר ומר חולדאי שותקים. האמת המוצגת כאן היא חד צדדית להחריד ההתגרות החלה על ידי 2 נציגי ציבור שאחד מהם הוא עובד עירייה אבל והשני יועץ ראש העירייה זה פרט שנשמט בכתבה.אנו היהודים כן רוצים לחיות בשיתוף פעולה ובצורת חיים אחרת כפי שהיה כאן לפני שנים אולם לאוכלוסייה הערבית אין אינטרס שכזה לשתף פעולה. להם יש מטרה ברורה להמשיך עם הקיטוב ביפו. לצערי מי שמנתב אותם זו העמותה האסלמית הפלג הצפוני ומה שקורה היום ביפו שהיא מיניקוסמוס והכול מתחיל כאן קודם הוא שקורה בשאר המדינה ואף אחד עדיין לא שם לב. האם שמתם לב לעובדה כי הם התרעמו שהחבורה צעדה עם דגלי הלאום? ועל זה אנחנו צריכים להצטדק? האם דגלי פלסטין מקובלים עליכם יותר?

  • 73.

    אני גר 40 שנה ביפו

    משה מיפו, 22/01/11 20:38

    שלא יספרו לי על דו קיום. הערבים ביפו עושים מה שהם רוצים. תיראו בסרט עג'מי איך רוצחים את היהודי. זה מקרה אמיתי!!!! אני ראיתי עשרות ארועים שהערבים מכים את היהודים וזה לבסוף לא נגמר ברצח ''רק'' בפציעות קשות. ניראה אתכם מטיילים בפרק שעל הים לבד או זוג רומנטי שמטייל בחוף עג'מי. אני שנולדתי פה מפחד לעשות זאת. אז שיבואי עוד ועוד יהודים ואולי משהו ישתנה ביפו. אני לא מאמין למילה של הפרובוקטיבים שמנסים לעורר תסיסה כנגד היהודים.

    • הייתי בחוף. עשר פעמים. בלילה. מה הבעיה?

      דניס, 23/01/11 14:37

      אולי זה שאתה אוכל סרטים.

      • מעניין מה ואיפה אתה אוכל... (ל''ת)

        ספי, 08/02/11 02:01

  • 72.

    הצעדה היתה ממש מפחידה,הם נראו כמו חבורת קיי.קיי.קיי

    יפואי יהודי, 22/01/11 14:35

    האווירה היתה כזאת קשה,ברור היה לכולנו שהם חיפשו צרות

  • 71.

    נגד אל-קעידה היהודית מישיבות ההסדר. (ל''ת)

    אני עם הערבים, 21/01/11 17:55

  • 70.

    הפרופגנדה השמאלנית נגד היהודים בישראל, עוברת כל גבול. מזכיר

    הגזענות של השמאל נגד היהודים בישראל, 21/01/11 13:13

    לי את שנות ה30 של גרמניה הנאצית.גובל היה יכול ללמוד מהשיטות של השמאל בישראל.

  • 69.

    מכיר את האירוע, (ואת כל הנוגעים בדבר) 90% פה שקר גס... (ל''ת)

    תושב יפו 30 שנה, 21/01/11 06:49

  • 68.

    ''ואתה תדרשנו מידי הרוצחים והשותקים גם יחד'' -אלתרמן על שתיקת האירופים

    עדי, 21/01/11 06:13

    מה שקורה עכשו בישראל דומה מאד לשנות השלושים של המאה הקודמת באירופה. עליית הנאצים לשלוטון באמצעים דמוקרטיים והפיכתה של גרמניה למדינה נאצית. אנחנו כבר שם , כאן ועכשו בישראל

    • ברור. היהודים טבחו בנאצים, והנאצים זרקו להם חצץ על החומה. (ל''ת)

      טעית בכיוונים..., 21/01/11 08:29

  • 67.

    התקשורת מתגייסת לגרש יהודים מארץ ישראל.

    יוסף, 21/01/11 00:36

    שחברה דתים היו בחבל עזה התקשורת קראה להם מתנחלים פנאטים והתגייסה לסילוקם משם כי זה מעבר לגבולות הקו הירוק. עכשיו שהם ביפו גם קוראים להם מתנחלים פנאטים ורוצים לסלקם משם.
    אבל עכשיו זה כבר קרוב לאנשי התקשורת שגרים במרחק לא רב מיפו וגם אליהם עשבים שוטים אלו יגיעו בקרוב...

    • תתבייש דמגוג ימני בקרוב יעלו כל הפלשמורה ,יהי ראש-ממשלה אתיופי

      אקדמאי נאה, 29/01/11 14:27

      ותהיה לי משרה מלאה במרץ

  • 66.

    שקר אחד גדול!

    חיים - יפואי, 21/01/11 00:31

    אני תושב יפו ויודע בדיוק שהכל שקר התהלוכה מתקיימת כל שנה לרגל שבת שירה. החבר'ה שהיו היו חבר'ה צעירים מכל הארץ שעשו צעדה לים להגיד שירת הים. והדבר היחיד שהם עשו בדרך זה היה לשיר וראו את זה בסרטים שפורסמו בתקשורת הערבית. הערבים הם אלו שזרקו ביצים ואבנים וקללו. החברה בצעדה לא הגיבו ורק המשיכו לשיר.
    זאת ארץ ישראל והערבים והשמאלנים יעשו הכל כדי שלא נוכל לצעוד בארץ ישראל בגאוה. לא הייתה כאן שום פרובוקציה!!!

  • 65.

    זו גזענות רק בשל היותם/ן שונים/ות להתנכל אליהם

    טומי החילוני, 20/01/11 23:48

    לזרוק אבנים זו אלימות. גם הקריאות מוחמד מת לא צריך ליצור פרובוקציה. זו אבן דרך השלב הבא של החרדים יהיה לזרוק אבנים על הקהילה ההומו לסבית אחר כך מי שאוכל לא כשר עם זריקת אבנים לחנויות. ובסוף התנכלות לחילונים/ות, מסורתים/ות ודתים/ות. נמאס לכם מהכפיה החרדית חפשו את תנועת ישראל חופשית בפייסבוק.

    • מה הקשר? (ל''ת)

      טעית בכתבה...., 23/01/11 00:42

    • אתה צודק לגמרי! לצעוק קריאות גנאי זה רע ולזרוק אבנים וביצים וחלב וקמח

      יהודיה שאוהבת את העם שלה, 25/01/11 15:57

      אתה צודק לגמרי! לצעוק קריאות גנאי זה רע ולזרוק אבנים וביצים וחלב וקמח ו2 עציצים זה רע. וסתם להשמיץ את אלא שקצת איכפת להם מהמדינה היחידה בעולם שמוגדרת כמתאימה בשבילם זה רע. ולשנוא אותם בגלל שהם רוצים לחיות בשלום בארץ שלהם בלי לחיות בפחד מוות תמידי מערבים שרוצים להשתלט להם על הארץ הקטננה שלהם כי 20 ארצות ענקיות זה לא מספיק להם.
      אז בוא נעבוא לכפייה ערבית! אתה באמת חושב שככה יהיה יותר טוב? איזה יופי! תהייה לנו אירופה נאצית במדינת ישראל היהודית

      אומרים שהיהודים גאונים, כנראה שהתרבות המערבית מחקה לנו תמוח.

  • 64.

    ממתי יפו היא התנחלות ?

    מיכל, 20/01/11 22:01

    הכתבה הזאת מתעלמת לחלוטין ממהתנהגות הפרועה של הערבים .
    לערבים מותר לדקור, לאיים ,לשבור
    ולהלך אימים על תושבי יפו היהודים .

    • תפסיק לשקר את בכלל לא גרה ביפו מי מאיים עלייך בסכין אבו-חסן מגלי-צה''ל? (ל''ת)

      אקדמאי נאה, 29/01/11 14:28

  • 63.

    ברור שלערבים מותר לבצע פוגרומים ביהודים. ובכלל למה ליהודים מותר לחיות? (ל''ת)

    מזדהה עם האנטישמי הכותב, 20/01/11 21:23

  • 62.

    שקר! שקר! עוד דוגמה לתרבות השקר הערבית ושותפיהם האנרכיסטים בתקשורת (ל''ת)

    אחד, 20/01/11 20:42

  • 61.

    אבו-זחאדה דורש לאסור השכרת דירות ליהודים. איפה השמאלנים פה? (ל''ת)

    רעות, 20/01/11 20:17

  • 60.

    לערבים יש אינטרס להבעיר את השטח

    שיר, 20/01/11 20:06

    ראשית יש סרטו וידיאו שצולם על ידי תושב ערבי ובה רואים בדיוק את הפרובוקציה שנערכה על ידי מר אגברייה וחברו שנית את הקטעים שאותם יהודים דתיים חטפו אבנים וקריאות נאצה מהערבים חתכו בעריכה. חולדאי לא אוהב את זה שהם כאן? שיבוא לחיות כאן ואז יתכן כי הלשון שלו שתקועה במקום מאוד מסוים אצל האוכלוסיה הערבית תצא אנחנו היהודים סובלים כאן ביום כיפור פרובוקציה של המסגד עם עוצמות מטורפות של מערכת הכריזה שולחנות עם סעודה על המדרכה. מה שחרה להם זה שבפעם הראשונה מזה זמן רב אנחנו היהודים רואים דגל ישראל מונף ולא דגל פלסטין כנראה דבר זה מכניס קצת חששות בקרב האוכלוסייה הערבית שהיהודים יתחילו להרים ראש ביפו כי הרי הגבוי של חולדאי הוא אליהם ולא אלינו היהודים. בושה למדינה שכך מתייחסת לאזרחיה היהודים

    • אם חולדאי הוא ראש עיר חרא, אז תורידו אות בבחירות הבאות. (ל''ת)

      קצר ולעניין, 13/04/11 12:40

  • 59.

    תגובה 26 מסכמתיפה מאד את האירוע (ל''ת)

    רחלי, 20/01/11 19:58

  • 58.

    חגי מטר הוא שקרן פתולוגי . ככה זה , כשמעריצים את סטאלין הרוצח

    אבישי, 20/01/11 19:50

    חגי מטר = קומוניסט + ערבי אימפריאליסט.

  • 57.

    כך טוענים הערבים... מי אמר שזה נכון? (ל''ת)

    חגי מטר סרבן, 20/01/11 19:38

    • יש תיעוד מצולם שזה לא נכון. אז מה? מה זה מזיז לעיתונאי ישראלי?

      גל א , 26/01/11 17:49

      גירסת הערבים: ''במהלך השבת יצאו עשרות צעירים וצעירות נושאי דגלים לתהלוכה. בתום התהלוכה, כשהגיעו למסגד השליכו, לטענת ערביי יפו, אבנים לעברו בשעה שהמתפללים יצאו מתפילה'', וגירסת המצלמות: ''לאורך כל התהלוכה צולמו איברהים אבו שינדי, מנהל המרכז הערבי יהודי, וכאמל אגבריה, יועץ ראש העירייה לענייני ערביי יפו, כשהם קוראים קריאות לעבר הצועדים. בעקבות העלאת הסרטון המתעד את התנהגותם ננזף אגבריה על ידי הנהלת העירייה''.

  • 56.

    איך אני אמור להאמין לדיווח מכתב ספציפי זה? (ל''ת)

    אורן, 20/01/11 19:33

  • 55.

    חגי מטר עוד אנרכיסט. יונתן פולק מכין לך מקום (ל''ת)

    איתו בתא, 20/01/11 19:27

  • 54.

    הגזענות תהרוס את מדינת ישראל

    אייל, 20/01/11 19:20

    יש מה לעשות. אפשר להילחם הרבנים הגזענים. כנסו לדף של ישראל חופשית בפייסבוק והצטרפו למאמץ להצלת המדינה.

    • לך חפש (ל''ת)

      יניב, 20/01/11 19:56

    • אוי כמה שאתה אידיוט (ל''ת)

      אייל, 08/02/11 02:04

  • 53.

    הגזענות בארץ בחסות הרבנים היא זוועה

    לא למדנו כלום, 20/01/11 19:20

    ולחשוב שאנחנו העם שסבל יותר מכל מגזענות...
    צריך להיות שוויון אמיתי בזכויות ובחובות בין אזרחי המדינה, ללא גזענות וללא יצר נקמנות. תנועת ישראל חופשית מטיפה כבר מזמן לסדר עדיפויות חדש ולחברה ישראלית נקיה מאינטרסים דתיים. ניתן לראות דיונים מעניינים בדף הפייסבוק שלהם. מה שחשוב הוא לזכור מה קרה לעם היהודי ולא לתת לנו להפוך להיות כמו האנטישמים שרדפו אותנו בגולה.

  • 52.

    מכתב הרבנים הוא גזענות לשמה

    חייבים להילחם בהם, 20/01/11 19:20

    אם גם אתם חושבים שצריך לשים לזה סוף, הצטרפו לישראל חופשית בפייסבוק. חייבים להחזיר את המדינה לדרך הנכונה.

    • שמת לב שהמנהיג המוסלמי קורא לא להשכיר דירות ליהודים?

      רעות, 20/01/11 20:13

      אתה מעדיף להסתכל רק על צד אחד, אבל גזענות היא משהו שקורה בשני צדי המתרס.

      תתחיל לקרוא את הכתבה עליה אתה מגיב

      • שמת לב שהמנהיג המוסלמי אמר את זה כתגובה אחרי שתיקה ארוכה?

        אלי, 29/01/11 13:41

        כמה הפגנות היו בבת ים ובמקומות אחרים נגד השכרת דירות לערבים? ולא ראינו תגובה מצד הערבים. עכשיו כשהם מגיבים באותה צורה שבה אתם התייחסת אליהם פתאום כואב לכם ומפריע לכם. איך זה מרגיש? אני אומר שצריך ללמוד לא לעשות לאחר מה שלא היית רוצה שיעשו לך.

    • זהירות!!! תעמולה מפלגתית, עלאק (ל''ת)

      זהירות, 08/02/11 02:06

  • 51.

    כמה רוע יכול להיות בבני אדם

    הרבנים אשמים, 20/01/11 19:20

    מכתב הרבנים נותן את אותותיו. ככה זה כשיש כאלה המנצלים את הדת לצורך הסתה. מה קרה לערכים היהודיים האמיתיים? איפה ערכי הכבוד לאחר והיחס הטוב לגר? חבל שאנחנו נותנים לכמה קיצונים לקחת מאיתנו את היהדות.
    אני למשל הצטרפתי לתנועת ישראל חופשית, שחרתה על דגלה את השוויון והסובלנות הדתית. אפשר למצוא אותם בפייסבוק ולראות שאפשר גם אחרית.

  • 50.

    לא ניתן לגזענות להכות שורשים במדינת ישראל

    יהודי אמיתי, 20/01/11 19:19

    הגיע הזמן לעשות משהו נגד התופעה הזאת. כמה ארגונים שפועלים נגד התפשטות הגזענות בארץ, ועלינו לתמוך ולעזור להם (כנסו למשל לדף של ישראל חופשית בפייסבוק). אם לא נפעל מהר, אף אחד לא יעשה זאת במקומנו.

    • ישראל החופשית ממה, מיהודים? ואתה מדבר על גזענות? צריך...

      כמה צבועים אפשר להיות, 21/01/11 13:21

      להילחם בכל מחיר בגזענים כמוך,לפני שתיתקעו שורשים בחברה הישראלית.

  • 49.

    די כבר עם כל גועל הנפש הזה

    חייבים לפעול, 20/01/11 19:19

    יש תנועה חדשה שפועלת כבר כמה חודשים בשם ישראל חופשית. כנסו לפייסבוק וחפשו אותה במקום לקרוא טוקבקים. הגיע הזמן לשנות את סדר העדיפויות במדינה.

    • זהירות!!! (ל''ת)

      תעמולה!!!, 08/02/11 02:08

  • 48.

    הכותב חגי מטר ישב בכלא על סירובו לשרת בצה''ל (ל''ת)

    נ.פ., 20/01/11 19:08

    • כל הכבוד לו. (ל''ת)

      נועה, 21/01/11 18:21

      • כנראה שאין לך מושג מה זה כבוד. (ל''ת)

        הלו נועה.., 21/01/11 20:00

  • 47.

    להקים מייד מדרסות בביתר עילית ובית שמש ולמלאן בשבאב מטייבה ושפרעם (ל''ת)

    עבדוללה יוסוף אל-בסראווי-בין בגדאדי, 20/01/11 19:06

    • בואו תקימו

      אלי, 30/01/11 11:42

      נראה אתכם שורדים חודש

  • 46.

    גם במרכז ת''א הגרעינים התורנים הללו עושים רק צרות (ל''ת)

    תחזרו לישע פרובקטורים, 20/01/11 18:56

  • 45.

    כשישנה מתיחות בין ישראל לפלשתינים או ארצות אויב הערבים רוגמים רכבים

    אבימאל קלפשטוטר, 20/01/11 18:24

    ערביי יפו אינם שה תמים ובכול סכסוך לאומני מתפרעים כנגד ישראלים העוברים ביפו ורוגמים מכוניות ואוטובוסים באבנים. פעמים רבות הם מגיעים לישובים השכנים בת- ים ודרום ת''א ופוגעים במתקני החוף, או משתוללים עם הרכבים או דוהרים בפראות על סוסים בגני ובחופים, כמובן שהם גם מטרידים בחורות וזוגות. השוטרים מפחדים להתעסק איתם. על מה שציינתי לא ראינו כותרות בעיתון והצגתם כנרדפים פשוט הפוכה למה שקורה במציאות

    • שששששששששששששש.. אל תגיד כלום , שאף אחד לא ידע.....חוץ

      ל 45, 21/01/11 12:45

      מזה זה מעניין את התקשורת.

  • 44.

    שוב יהודים תוקפים ערבים?! זו פעם שניה החודש!

    סטודנט, 20/01/11 18:24

    בקצב הזה הם ידביקו את ההתקפות של ערבים על יהודים תוך פחות מ2000 שנים, זוועות.

    • מאוד פשוט.- תעשו גוגל על שמו של הכתב-חגי מטר ותבינו הכל. (ל''ת)

      עמוס, 20/01/11 19:02

  • 43.

    הערבים דורשים למנוע השכרת דירות ליהודים???

    מה הגזענות הזו?, 20/01/11 18:22

    קומו כל השמאלנים הצבועים והאשימו את סמי אבו-שחאדה בהסתה לגזענות

  • 42.

    בואו תסבירו לי איך אנשים שגרים ביפו הם מתנחלים

    דנה, 20/01/11 17:48

    הבחירה של הכתב במילה מתנחל היא דה-לגיטימציה מכוונת של אנשים שבאו לגור בעיר שממוקמת - תראו תראו - בתחומי הקו הירוק.

    מה עוד תבקשי מאיתנו?

  • 41.

    אני רואה את הקיצוניות שלכם בחיוב רב! (ל''ת)

    ערבי, 20/01/11 16:55

  • 40.

    כשאדם נושך כלב זה אכן מעורר כותרות. כתבה מגמתית של השמאל (ל''ת)

    חיים, 20/01/11 16:42

  • 39.

    אין מצב שאחד מהם השתתף בתהלוכה

    מכיר את הישיבה, 20/01/11 16:10

    הם פשוט נראים דומים למפגינים בתהלוכה, אבל הישיבה עצמה אף פעם לא משתתפת.

    פעם, אבל פעם אחת, תנסו להביא כתבה רצינית עניינית ומאוזנת.

    להביא תמונה של נוער גבעות בהקשר של הישיבה זה מעליב ופוגע.

    לקשור תהלוכה בעלת אופי הפגנתי לישיבה שמגנה אותה ושמורכבת מאנשם שבאו לגור ביפו ולא להפגין בה, זה שקר זול.

    ידעתי שהעיתונות לא משהו, אבל פה זה שיא חדש.

  • 38.

    איך בדיוק זה לא בסדר להניף דגלים? זה דגל המדינה! (ל''ת)

    יפואית, 20/01/11 16:04

  • 37.

    איך המתנחלים התל אביבים מעיזים להניף דגלי ישראל? (ל''ת)

    ממש פרובקציה, 20/01/11 16:03

  • 36.

    אם התהלוכה ללא אישור משטרה -לכלא ליד פולק (ל''ת)

    דוד, 20/01/11 15:53

  • 35.

    בושה (ל''ת)

    בושה!21 קומץ חארות חסרי אמונה הורסים דו קיום, 20/01/11 15:49

    • בושה לך! אלו הם אנשי שלום אמיתיים. לא הדוניסטים דקדנטים כמוך! (ל''ת)

      יפואי, 20/01/11 16:57

  • 34.

    למה כאשר מדובר בצעירים יהודים אומרים צעירים יהודים

    מישהו, 20/01/11 15:48

    בעוד כאשר מדובר בערבים אומרים רק צעירים אבל לא מזכירים את העבודה שהם ערבים?

    לפעמים נראה כאילו העיתונות הישראלית היא אנטי ישראלית.

    • רק עכשיו אתה רואה את זה? (ל''ת)

      ל 34, 21/01/11 12:48

  • 33.

    חגי מטר ממש ממש כתב אובייקטיבי. רק אינפורמציה..... נראה לכם? (ל''ת)

    כשביפו יהודי מצייץ, ישר הערבים הופכים את העיר..., 20/01/11 15:45

    • כתושבת יפו אני יכולה לספר מה עושים הערבים

      מיכל, 20/01/11 22:10

      מרביצים ,מפחידים ,מאיימים ,
      משמיעים בקולי קולות את המואזין ''והכל מתוך רצון לשמור על יחסי שכנות טובים ''.
      התלונה שלהם ממש מגוחכת.

  • 32.

    ימנים-לאמא שלכם יש בעיה בהבנת הנקרא?

    דד, 20/01/11 15:42

    כתוב שחלקם גרים בהתנחלויות. אז זה מתנחלים.

    • הבעיה אצלך. הם ''מתנחלים'' ביפו... (ל''ת)

      המבין, 20/01/11 16:47

    • הם גרים ב י פ ו. תקרא שוב, ולאט. הם לא מתנחלים (ל''ת)

      דנה, 20/01/11 17:43

    • דווקא הבעיה שלך הרבה יותר חמורה

      motimorg , 20/01/11 18:26

      אם חגי מטר כותב שערביי יפו טענו ש''חלקם גרים בהתנחלויות'' אז זהו, זה בהכרח נכון?
      לא חשבת לשאול את עצמך האיפה ערבי שרואה יהודי ביפו יודע שהוא גר בהתנחלות? לפי הקרניים?

      • מה אין קרניים לאלו מההתנחלות, אבל זה מה שרשום בעיתונות? (ל''ת)

        תומר, 20/01/11 19:05

    • יא דאוד, לאמא שלי יש בעייה בהבנת הנקרא, אך לאמא שלך יש בעייה (ל''ת)

      פיננסית. קיבלה אותי בחצר ולא שילמתי לה.. מה תעשה?, 20/01/11 19:04

    • לא ברור איך הם יודעים שמדובר במתנחלים . (ל''ת)

      מיכל, 20/01/11 22:06

  • 31.

    גם בעני הכתב יפו זו התנחלות..

    יאיר, 20/01/11 15:40

    גם בעני הכתב יפו זו התנחלות..
    כל עוד הבית שלו לא מוגדר כהתנחלות הכול טוב.

  • 30.

    מה עם התגובות?

    י מחולון!!, 20/01/11 15:40

    מה עם התגובות??

  • 29.

    סמנטיקה

    נמרוד, 20/01/11 15:33

    יהודים מתיישבים בקרב ערבים- גזענות.
    ערבים מתנגדים ליהודים- לגיטימי.
    ערבים מתיישבים בקרב יהודים- לגיטימי.
    יהודים מתנגדים לערבים- גזענות.

    השיחדש השמאלני / מוסלמי שובר כל שיא

  • 28.

    שקר גס. כרגיל התקשורת מסלפת את הדברים (ל''ת)

    ברוטר מובאת התמונה האמיתי, 20/01/11 15:32

  • 27.

    דרושים מתנחלים לנצרת-עילית

    דוריה, 20/01/11 15:30

    בשנים האחרונות העיר הגלילית הזו, שפעם היתה מקום שנעים לגור בו, הופכת למקום שמבריח מתוכו הרבה תושבים יהודים, שלא מעוניינים להרגיש כאילו הם גרים בכפר ערבי (ובצדק: ההטרדות של כל הערסים והנרקומנים שמסתובבים פה ברחובות פשוט בלתי נסבלות, בעיקר עבור נשים).

    אם לא תהיה פה התיישבות יהודית בקנה-מידה משמעותי, נצרת-עילית תהפוך לעוד עיר ערבית בגליל.
    פרוייקט יהוד הגליל זקוק לתנופה נוספת, אם אנחנו רוצים להמשיך להיות הריבונים בצפון מדינת ישראל.

  • 26.

    סרט שצולם ע''י ערבי...

    תל אביבי, 20/01/11 15:23

    תראו סרט שמראה את הצעדה ותבינו שלא היה שמה כלום..

    הערבי צועק כל הזמן גזענים גזענים... ובסוף הוא צעד איתם את כל הצעדה...

    http://www.youtube.com/watch?v=ggwn15U8x1Y&feature=player_embedded#!

    • צריך באמת להיכנס ולראות את הוידאו הזה. היהודים עוברים ושרים

      הגזענים האמיתיים כאן אלה הערבים., 13/04/11 12:52

      ורוקדים. הערבי שהולך איתם צועק לעברם ,גיזענים ,גיזענים זבל. אתם זבל גיזענים. וככה לאורך הוידאו. רואים בברור שהיהודים לא עושים כלום וגם מתעלמים מהפרובקציות של הערבים שמחפשים לעורר בלאגן כדי שיהיו מהומות, כדי שיוכלו להאשים את היהודים במהומות.

  • 25.

    התקשורת כרגיל

    נגר, 20/01/11 15:18

    מלבה את האש אחרת איך תהיה עבודה?

  • 24.

    זה ממש לא בסדר..

    ג'מיל עבאס, 20/01/11 15:07

    מדוע אתם קוראים לאלו הבאים לגור בעיר יפו -מתנחלים.

    עכשיו גם אלו שגרים ברמלה-לוד הם מתנחלים?

    אם יהודי גר בשכונה ערבית הוא מתנחל. כשערבי מסורב לגור בשכונה יהודית זאת אפליה.

    שיגעתם אותנו... דחיל ראבאק.

    ולמה יש בכתבה יותר תגובות נגד הצעדה ומגורי יהודים ביפו מאשר תגובות בעד הצעדה ומגורי יהודים ביפו?









    ולמה אתם משמיצים מתנחלים בכותרת של הכתבה אם אתם יודעים שלא מדובר במתנחלים?

    • חיפשת היגיון? טעית בכתובת. (ל''ת)

      ל 24, 21/01/11 12:56

  • 23.

    המניפולציה החדשה של השמאל - התנחלות היא כבר לא גאורפית (ל''ת)

    הם פשוט שונאים את כל מי שחובש כיפה, 20/01/11 15:05

  • 22.

    כתבה ארסית ומגעילה (ל''ת)

    השנאה העצמית שלכם העבירה אתכם על דעתכם, 20/01/11 15:00

  • 21.

    בושה!!

    י מחולון, 20/01/11 14:59

    אם אלו בני גרעין תורני כניראה הם שחכו
    את עיקרי האמונה אם בכלל יש להם כזו
    פרובוקטורים טיפשים חסרי חינוך
    אומר לכל המוסלמים והנוצרים ביפו
    בניה גרעין לא מייצגים אותי אני מלא
    בושה!!!

    • תגובה יפה (ל''ת)

      עופר, 20/01/11 15:47

    • כדאי שתברר את העובדות קודם. תבדוק מה באמת קרה- כלום! (ל''ת)

      מישהו שהיה שם., 20/01/11 16:48

    • כדאי שתבדוק אם זה קרה במציאות קודם ... (ל''ת)

      גוגל חגי מטר, 20/01/11 22:00

    • הם לא עשו כלום!

      הערבים הם אלה שהתפרעו, 23/01/11 00:38

      אלא אם כן ללכת עם דגלי ישראל ברחובות ת''א זה פשע....

  • 20.

    מתנחלים? מיפו????? (ל''ת)

    יהודי טוב, 20/01/11 14:57

  • 19.

    עלאק למצולמים אין קשר לכתבה

    אבי, 20/01/11 14:57

    אם אין קשר אז למה לשים אותם ?

  • 18.

    יהודים וערבים שמבקשים להמשיך ולחיות בכבוד ובדו-קיום?

    אזרח, 20/01/11 14:56

    על איזה דו קיום מדובר? כרגיל, השקר הערבי האם אפשר ללכת בטיילת בערב בלי לפחד מחבורות ערבים קולניים ומבטים אלימים?

  • 17.

    עשרות ''מתנחלים'' ?!?! כי תל אביב זוהי מעכשיו גם התנחלות.... (ל''ת)

    manu, 20/01/11 14:48

  • 16.

    הפרובוקציות הן רק של התשקורת והערבים!

    ע., 20/01/11 14:47

    לא מאמינה ''לעדויות'' האלה, הם משקרים בלי סוף והתשקורת מיד קונה ומנפחת, ואז כשהאמת יוצאת לאור היא נעלמת באותיות הקטנות או שבכלל לא מדווח עליה.
    וממתי יהודי שגר ביפו הוא מתנחל? די כבר לגזענות נגד היהודים! די להסתה ולשקרים. די כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 15.

    זו היתממות לאשר התיישבות יהודים מהסוג הזה בלב אזור מוסלמי

    ע''ש, 20/01/11 14:45

    ולא לצפות לצרות.
    קוצר רואי של רון חולדאי.

    • אתה מתכוון להתנחלות בשיח' מוניס? (ל''ת)

      נמרוד, 20/01/11 15:35

    • רון חולדאי צריך לאשר לי לקנות דירה בתל אביב????

      שמואל, 20/01/11 16:40

      מה קרה לרבני העיר צפת שכמעט רצחתם אותם בתקשורת, להם אסור לצאת באמירה על מגורים בעיר??

  • 14.

    הנפת דגל ישראל זו פרובוקציה...הבנתם?????? (ל''ת)

    מותר להניף רק דגלי פלסטין....., 20/01/11 14:45

  • 13.

    שמאלנים נמאסתם!

    דקלה, 20/01/11 14:43

    די כבר עם ההתססה וההסתה נגד חובשי הכיפות.
    אנשי הגרעין - אנשים משכמם ומעלה, עדיני נפש, שלא חטאו בכלום.
    עיתונאים מתוסכלים ומשועממים שאין להם על מה לכתוב - ממציאים כותרות הזויות.
    חלאס. תגאלו אותנו כבר מהם!

  • 12.

    יש אחד שמאמין לדיווח של עיתונאי שמאלני ? (ל''ת)

    דני, 20/01/11 14:41

  • 11.

    מעניין מאוד

    מישהו, 20/01/11 14:36

    כשיהודים תוקפים מראים בתמונה קבוצת גברים בצורה מפחידה.
    אבל!!!! כשערבים תוקפים, שמים תמונה של ילד בן 10 זורק אבנים.
    לא נראה מוזר למישהו?

  • 10.

    שקרן! הייתי שם!הם רוצים אום אל פאחם!הפלג הצפוני ביפו בענין (ל''ת)

    ף, 20/01/11 14:36

  • 9.

    יפה זו לא התנחלות!! אני ממש לא מאמין ש''מתנחלים'' ירביצו סתם כך לערבים (ל''ת)

    דנה, 20/01/11 14:35

  • 8.

    שקרנים! במקר הייתי שם, בושה וחרפה.

    יניב, 20/01/11 14:31

    בסך הכל מדובר בכמה עשרות ח'ברה נחמדים ששרו שירים ונופפו בכמה דגלים, בקושי בני 16. עלק תקפו מתפללים מוסלמים.

    • מה עשית שם? אין לך עבודה?

      ff, 20/01/11 15:41

      לך תעבוד...בטח מרוקאי..

      • איזה טמבל גזען!

        נב'', 23/01/11 00:35

        מה הקשר מרוקאי?
        התהלוכה הייתה בשבת!!!
        רוב האנשים במדינה הזאת לא עובדים בשבת.

    • המוסלמים מתפללים ביום ששי , לא בשבת. אז איך הם התקיפו..

      רק לערבים מותר הכל, ליהודים לא. לפי השמאל הנאור., 21/01/11 13:04

      מתפללים מוסלמים בשבת?

  • 7.

    מה שאני מבין מהידיעה

    האמנם?, 20/01/11 14:30

    זה שיפו = התנחלות.
    האמת? מסכים עם מילה....

  • 6.

    לא הבנתי. יפו זו התנחלות? nrg , גם אתם חל'ק מההסתה נגד המתנחלים?

    שימו לב לתמונה: נוער הגבעות (??????), 20/01/11 14:29

    ליד התמונה נכתב: למצולמים אין קשר לכתבה. אז זהו שגם לנוער הגבעות אין. ולא למתנחלים. אם באמת הגרעין התורני התפרע אז אנא כתבו שהגרעין התורני ביפו התפרע. מספיק עם מסגור המתנחלים כפורעי חוק. ובכלל, נשמח לקבל מידע מגורמים יותר רישמיים כמו המשטרה, על מה שהיה שם.

    • הגרעין התורני לא התפרע...ההיפך הוא הנכון... (ל''ת)

      אחד שהיה שם, 23/01/11 10:12

  • 5.

    נו באמת nrg....לא קצת הגזמתם?יפו זה שטחים ויהודים שגרים שם זה מתנחלים?

    תושב יפו לשעבר שברח משם..., 20/01/11 14:29

    כל אחד יודע שביפו הערבים לא מפסיקים להתגרות ביהודים ...

  • 4.

    יפו זו התנחלות!

    שם לב!, 20/01/11 14:27

    גם תל אביב, כפר סבא, רחובות....

  • 3.

    יפה, גם ביפו זה כבר התנחלות (ל''ת)

    אורן, 20/01/11 14:27

    • לפי השמאל, כל ישראל היא התנחלות (ל''ת)

      בלה, 20/01/11 16:06

  • 2.

    אז עכשיו גם יהודים שגרים ביפו- נקראים מתנחלים? לאן הגענו (ל''ת)

    אבי, 20/01/11 14:26

  • 1.

    תשימו לב שהם קוראים ליהודים שם מתנחלים... ביפו... (ל''ת)

    ., 20/01/11 14:25