• 9.

    זה ממש לא כביש לעשירים בלבד!!

    דג זהב, 09/01/11 16:35

    מי שלא רוצה להתקע בפקק ולא לשלם יכול לנסוע באוטובוס או בהסעות של הנתיב המהיר שפועלות בחינם. העיקר שמצאתם על מה להוציא קיטור. חוץ מזה, תארו לכם שהכביש היה צמוד לרכבת, תראו איזה בלגן יש ברכבת! מזל שנוסעי החניון מתבססים על שאטלים ולא על רכבת, הם באמת עובדים ומגיעים מהר. בקיצור, תתרגלו לכביש, כי הוא כאן כדי להשאר.

  • 8.

    ביזיון לערכים של מדינת ישראל - הנה אנחנו בדרך לאיבוד

    ציוני שפוי, 09/01/11 15:03

    ההפקעה של נתיב תנועה אחד מתוך שלושה נתיבים ביציאה מהנתיב המהיר, בנתיבי איילון סמוך למחלף קיבוץ גלויות.
    המחיר לנסיעה בנתיב, ההופך את הכביש לכביש קפיטליסטי או ל-"כביש לעשירים בלבד", ומגביר את הבדלי המעמדות.
    העובדה שבכניסה לנתיב המהיר אין תחנת רכבת, למרות שאיזור הכניסה והחניה נמצאים על פסי הרכבת, ולמרות קיומה של תחנת רכבת קטנה בכפר חב"ד, סמוך מאד למקום.
    רכב עם 4 נוסעים ומעלה, הראשי לעבור בנתיב באופן חופשי, צריך לעבור דרך בתור לתחנת בדיקה ידנית הגוזלת זמן, ומעמידה בשאלה את החסכון בזמן. זאת, במקום להשתמש במערכות אוטומטיות הסופרות את מספר האנשים ברכב, כמקובל בעולם.
    הנתיב נתפס כנתיב לחברי כנסת, שרים ואנשי ציבור המרבים לנסוע בין ירושלים לתל אביב וסבלו בעבר מפקקי התנועה באיזור, ואשר מחיר הנסיעה אינו רלוונטי עבורם.
    ב-9.1.2011, יום החול הראשון לפעולת הכביש נרשמו פקקי תנועה חריגים בכביש 1 ובאיילון דרום לנהגים שלא השתמשו בנתיב בגלל הצרת הכביש מ-3 נתיבים ל-2 באיזור מחלף קיבוץ גלויות. זמן הנסיעה בקטע של הנתיב המהיר כמעט והוכפל

  • 7.

    אם הפרוייקט הזה היה מיועד לעידוד התחבורה הציבורית

    יאיר, 09/01/11 15:01

    היו מקימים בצמוד לחניון תחנת רכבת, ובמקום נתיב אגרה היו מקימים זוג מסילות רכבת נוספות.

    העובדה שמצפים מאנשים לחנות ולעלות על אוטובוס שיתקע בפקקים באיילון ובחזור מראה שאף אחד בפרוייקט הזה לא מעוניין לעודד תח"צ אלא להכניס עוד כמה שקלים לכיס של שפיר.

  • 6.

    הפתרון הוא פשוט לעזוב (ל''ת)

    אבי, 08/01/11 11:35

  • 5.

    אף פעם לא רואים את אדון נוח באוטובוס

    שמחוני, 08/01/11 07:46

    מדוע?????

    • תשובה פשוטה

      עמית, 09/01/11 20:51

      נח עפרון הוא עד כמה שאני יודע חבר המועצה היחיד שנוסע לכל מקום, לאורך כל השנה, על אופניים. גם לאוניברסיטת בר אילן בה הוא מלמד, שהדרך אליה אינה רצופה בשבילים נוחים וסדורים.

    • אולי כי הוא נוסע באופניים?! (ל''ת)

      חנן, 09/01/11 21:22

  • 4.

    ת''א עיר למיליונרים,לא נשתוק עד שיהיה S-BAN & U-BAN

    גרונמן, 07/01/11 21:46

    תשקיעו גם מאמצים בלגליזציה ,אם כבר ללמוד מהגרמנים אז עד הסוף

  • 3.

    מס' 2 צודק, אבל שכח את הסיבה החשובה ביותר

    אורי, 07/01/11 21:26

    לא כדאי להפעיל מערך תחבורה ציבורית שאינו עובד שבעה ימים בשבוע.
    כולנו נאלצים להחזיק רכבים בגלל הסטטוס קוו המטופש.

  • 2.

    לכל החולמים בהקיץ למיניהם בחיים לא תהיה כאן רכבת תחתית והסיבות הן:

    א, 07/01/11 18:32

    א. רק קבלן חיצוני יכול לבנות כזה פרויקט והרבה הציעו אבל בקשו בתמורה זיכיון ל 30 שנה ובצדק אבל פה לא הסכימו רוצים הכל על מוכן בלי כסף והכנסות ישירות (גם לא הייתם רוצים לנסוע מתחת לאדמה שישראבלוף בנה את זה)
    ב. יש אינטרס גדול למדינה שיהיו כמה שיותר רכבים על הכביש בשביל לייצר כמה שיותר דוחות, אגרות רישוי והכי חשוב הדלק זה המקור ההכנסה הכי גדול של המדינה ובגלל זה אתם משלמים 7 שקל לליטר וזו רק ההתחלה.
    ג. לא רוצים כאן שאנשים יתרגלו לחיים הטובים תמיד רוצים לשדר לאזרחים שאנחנו מדינה מוקפת אוייבים ואנחנו מדינה מסכנה שכל העולם רודף אותה ושצריך לגבות הרבה מיסים בשביל הביטחון פחחחחח....
    יש עוד כמה סיבות אבל מה שכתתבתי יסיפק לכם להבין באיזו מדינה אתם חיים וכמה אתם פראיירים. מקווה שלא יצנזרו את התגובה כי הכל מבוסס על אמת כאן וכידוע פה אסור להגיד אמת רק לסבן אותכם

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      רמי, 07/01/11 21:22

    • אבל אנחנו לא עושים כלום נגד זה (ל''ת)

      אתה צודק, 09/01/11 15:17

  • 1.

    מדינה של עשירים- תלמדו,בעולם יוצאים להפגנות!!! (ל''ת)

    יהונתן, 07/01/11 18:10