• 160.

    נכון שונאים אותם שיסלקו מכאן יש להם מדינה (ל''ת)

    אפרת, 14/07/11 11:14

  • 159.

    עוד שקר... ''האלימות כלפי זרים מחריפה''. מישהו שמע על תקיפת

    רומאו......כנסו חשוב., 02/04/11 13:23

    זרים?עד עכשיו הם תקפו יהודים. את הזקן שיצא מבית הכנסת, אחרי שהעיר להם, שהם משתינים על הקיר של בית הכנסת, הוא הותקף על ידם וקיבל מכות רצח, תוך שהם צועקים ,''צריך לשחוט את כל היהודים''.ואת הזקנה בת ה65 מנווה שאנן,שהרגו אותה ממכות באמצע הרחוב , ןעןד הרבה מקרים של אלימות מצד הזרים כלפי שוטרים ואזרחים.אז על איזו אלימות נגד זרים הם מדברים? הכל תעמולה שיקרית. לפי דעתי ,צריך לחסל את כל האירגונים הללו שמפריחים שקרים ,ומעוותים את המציאות כדי לקדם את המטרות שלהם.

  • 158.

    נכון שונאים אותם, הם פלשו למדינה לא להם

    שיר נרקיס, 02/03/11 08:08

    שילכו כבר הביתה בסודן קמה להם מדינה, שילכו כבר נמאס לראות צעירים בחבורות עם אופניים גנובים, מסתובבים בכל מקום, אין להם פה שום זכויות שילכו חזרה לאפריקה ומאין שהגיעו, הם מסתננים שיכלו להשאר במצרים אילו היה פליטים. פצצת זמן לעתיד.

  • 157.

    סודני רצח קשישה יהודיה ללא כל סיבה!

    @, 26/12/10 01:55

    הם אלימים, הם בערים, הם נושאי מחלות איומות,הםצ חסרי חינוך

    הם אוייבי ישראל- ארצותיהם בגרו בנו
    וניתקו קשרים עם ישראל בשעותיה הקשות ביותר
    בעת שישראל השקיעה משאבי עתק כדי להדריך
    ולקדם אותם
    הם אוייבים, בוגדניים
    לסלק אותם ללא כל יסורי מצפון
    !

  • 156.

    להקים ובכוח לגרש אותם, שכל אחד יזרוק אבן לקושי!

    לא רוצים לא רוצים לא רוצים!!!!!, 24/12/10 22:14

    לא רוצה לראות אותם!

  • 155.

    אירגוני ''הסיוע'' מסייעים רק לאוייבינו=לא לאזרחי ישראל ויש לסוגרם

    אירגוני ''הסיוע'' בוגדנים, 23/12/10 21:33

    ואת כל הפעילים יש לתבוע לדין ולשים אותם בבתי סוהר ומאחורי סורג ובריח =באשמת בגידה במולדת -וסיוע לאוייבי ישראל בזמן מלחמה-בזה שהם מגנים על סודנים עבריינים גנבי גבול ומסתננים-שבאו מסודן מדינת אויב לישראל -ומדינה מוסלמית החברה בליגה הערבית בה חברות עוד 22 מדינות ערב מוסלמיות-סודן היא מדינת אוייב ולראיה אין לישראל קשרים דיפלומטיים עימה =ואין שגרירויות.ולכן מי שמסייע לסודנים המוסלמים מסייע לאוייב .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!וכשהיועץ המשפטי לממשלה ומבקר המדינה יחקרו הם יופתעו לגלות מי מממן את ''ההגירה המוסלמית''מסודן מי מדריך מכוון ''ומסייע ''זו וועדת החקירה שתקום היא המוצדקת ביותר =מדובר כאן בקיום המדינה או בהריסתה .

  • 154.

    שקר וכזב. אין אלימות נגד זרים, להיפך, יש אלימות נגד יהודים...

    שקר וכזב., 23/12/10 15:46

    במדינת ישראל. השקרים של המיעוט השמאלני בישראל רק יגרום נזק יותר גדול לחברה הישראלית, ובסופו של דבר תהיה באמת אלימות נגד זרים.

  • 153.

    על היועץ המשפטי לממשלה =להגיש תביעות=ולהעמיד לדין=את כל ''אירגוני הסיוע

    השפוי האחרון ?או מה?, 23/12/10 15:22

    על היועץ המשפי לממשלה =בתמיכת שר המשפטים =ובברכת שר הפנים אלי ישי הממונה על מעברי הגבול=כנגד כל אותם אירגוני הסיוע לזרים'' ולא =לא מדובר פה בעובדים זרים כמו הפיליפינים או הסינים שנכנסו עם =אשרות שהיה ועבודה מסודרות-ולתקופה קצובה=אלה מדובר במסתננים מוסלמים סודנים שבאו להציף את ישראל =ולהשתקע בה=ולזה לא ניתן לקרות !!!=כל המדינות הערביות השכנות לישראל מזמן הבינו והפנימו שאת ישראל לא ניתן לנצח צבאית =ולכן הגו בסיוע אותן אירגוני סיוע ''לזרים''תוכנית שטנית ומתוחכמת ביותר פשוט להרוס ולפורר את ישראל מבפנים על ידי הצפת המדינה הקטנה בהתחלה במאות אלפים ולאחר מכן במיליוני מסתננים מאריתריאה ובמיוחד מסודןשהיא מדינת אויב לישראל וללא קשרים דיפלומיים וכל המסתננים הם מוסלמים בדתם ''שעודדו'' ודירבנו ומיממנו והדריכו אותם להסתנן לישראל וכך לגרום להרס ולקריסת ישראל מבפנים על ידי כירסום הכלכלה בישראל ושינוי בלתי הפיך של המאזן הדמוגרפי.ולכן יש לעצור מיד הסתננות עתידית ומי ששוהה כאן שלא כחוק יש לעוצרו ולגרשו ולסלקו מיידית מחוץ לגבולות ישראל =ויפה שעה אחת קודם=

  • 152.

    מדינה גזענית = חברה גזענית

    משה, 23/12/10 12:10

    את בעית הזרים ניתן לפתור במידה וחבורת הגזענים ידרשו מעיריה שתעשה את עבודתה ותסגור דירות שחולקו.

    ''יזם'' רוכש דירת 3 חדרים מחלק אותה ''לשלוש דירות'' ומשכיר אותה ל3 משפחות נראה את הגזענים נאבקים בתופעה זו שאיננה אנושית ואיננה חוקית.
    ברגע שהתופע הזו תפסק מספר ''הדירות'' להשכרה ירד ובמקביל מספר הזרים אך הגזענות והפחדנות גוברים על אנושיות ושכל ישר.

  • 151.

    להעיף אותם מפה!!

    בעל האופניים, 23/12/10 03:45

    משהו משבוע שעבר, אני רואה אותו עם האופניים שלי, רצתי אחריו והוא מסתכל ונותן לי אותם..למה לקחת? יא גנב!! לא גנבתי הוא אומר. ככה בפרצוף בלי להתבייש..12 סודנים בדירה אחת בפרדס כץ. גונבים כביסה ומסריחים מאכוהול, אי אפשר לתת לילדים לשחק למטה בשקט ובבטחה. שילכו לרמת אביב . מעריב צדקנים וצבועים.

  • 150.

    ביבי לא עושה אז העם יעשה ויגרש את המסתננים (ל''ת)

    מדינה יהודית עכשיו, 22/12/10 22:12

  • 149.

    לכל המסייעים לזרים :כפי שאתם רואים,חבריכם לא רצויים פה,וזה

    יהודה, 22/12/10 18:50

    בלשון המעטה,אף אחד לא אוהב שפולשים לביתו,אף אחד לא הזמין אותם,אם אתם כל כך דואגים לשלומם,תדאגו שהם יעזבו את המדינה,במקום לדאוג למה יקרה אם לא יעזבו,לא אם,אלה,כאשר יפגעו בהם,אתם תהיו האשמים בזה,והיינו הרבה יותר שמחים ומרוצים אם גם אתם הייתם עוזבים יחד איתם,

  • 148.

    רק 2 מתוך 4000 מסתננים שנבדקו הם פליטים באמת!!! (ל''ת)

    אבי, 22/12/10 07:12

  • 147.

    לצערי אינני מאמין בנכונות הטענות בכתבת, כיוון שהן נאמרו מפי פעילים ...

    מבקר עיתונות, 22/12/10 06:34

    ..פוליטיים מובהקים בארגוני שמאל.

  • 146.

    לסייע לפליטים לחזור לארץ מוצאם.

    1, 22/12/10 00:08

    זו מולדתם ושם צריכה להפתר הבעייה.
    למה אי אפשר לסייע להם בכך?
    הייתי מוכן להלחם בשבילם חצי שנה בחיל משלוח של צה''ל.

    אין פלא שאלה שלא מבינים שהיהודים צריכים להלחם על מולדתם, גם לא מבינים את זה כשמדובר בסודנים.

  • 145.

    יש לגרש את כל המסתננים אחרת לא תיהיה ליהודים מדינה. (ל''ת)

    שרה, 22/12/10 00:07

  • 144.

    אלימות נגד זרים

    רבקה ויטנברג, 21/12/10 23:20

    ואם היו עושים אותו דבר נגד יהודים וישראלים בחו''ל? אנטישמיות! ומי משכיר להם דירות? ישראלים! בשכונת שפירא, לאמשכירים דירות לעובדים זרים, פליטים, משט''פים? אז מה רוצים עכשיו? לא נותנים להם עבודה? תשלמו יותר לישראלים והם יעבדו במקןם זרים!

  • 143.

    מדינה מגעילה

    אדם, 21/12/10 23:19

    למה לא עושים כאן שלום אני לא מבין !!!!

    מתי תבנה הגדר איך המדינה יודעת לעצור מחבלים אולם מסתננים אהיא לא עוצרת !!!!
    מדינה מגעילה בסוף עוד פעם לא תהיה לנו מדינה ונהיה בשואה !!!

  • 142.

    קצת הומניות נאורה לא תזיק

    צביקה, 21/12/10 22:39

    אסור ליצור מצב של התפתחות גטאות של מהגרים בשכונות חלשות. משם הם יכולים רק ליפול ולהדרדר.
    חשוב לפזר אותם בהרבה שכונות מבוססות, קצת בכל שכונה, שם ימצאו בנקל תעסוקה כשרתים של המשפחות המבוססות, יהיו עסוקים בפעילות חיובית ולא ישוטטו חסרי מעש. מקומות כאלה לא חסרים, בהרצליה, כטכב יאיר, רמת השרון, סביון וכד'. אני בטוח כי הארגונים התומכים בהם ימצאו בנקל מימון לשכירת בתים ודירות לכמה בכל שכונה.
    אני מבטיחכם כי במצב זה תעלם הבעיה תוך שבוע.

    • אתה מתכוון שיווצר מעמד של משרתים שחורים מול אדונים

      צביה, 26/12/10 01:56

      לבנים?
      פצצת זמן חברתית שתהרוס את החברה הישראלית.

      עם יש צורך בתעסוקת משרתים-מוטב לתת עבודה
      לבני הארץ.

  • 141.

    עלינו לנהוג כפי שנוהגות מדינות המערב.

    הלא אנו מנסים לחקות אותם בכל,אז קל וחומר בזה., 21/12/10 22:30

    במדינות המערב ובראשם ארה''ב אנשים שמעסקים עובדים זרים ללא אשרת שהייה,עונשם הוא קנס של עשרות אלפי דולרים ומספר שנים בכלא,כך זה צריך להיות גם כאן.מפה מתחילה הבעיה,ברגע שזה יעצר,תעצר גם ההסתננות לארצנו.

  • 140.

    אלו הם מוסלמים אויבים

    צביעות! שקר!, 21/12/10 20:09

    ראיתם את הכיתוב: פקחי יחידת עוז בודקים את מסמכיו של מבקש מקלט סודני ביפו . אולי תכתבו את האמת: עבריין ממדינת אוייב שהגיע לישראל נכנס ללא היתר ומקווה לקבל סל ביטוח לאומי ברגע שיצליח להכניס להריון אישה ישראלית

  • 139.

    העם מגיב לאוזלת היד של המנהיגים

    תירס חם, 21/12/10 18:48

    העם שחי את הבעיה מרגיש בחושיו שיש כאן הזנחה של הממשל ומגיב בהתאם.

  • 138.

    צביעות לשמה

    הלוואי שבנותיהם של תומכי הסודנים ינשאו להם, 21/12/10 17:48

    מדוע שכל הצבועים השמאלנים שזועקים גזענות ומגנים על אותם מסתננים סודנים לא ישכנו אותם בסביבתם ויתנו להם לשאת את בנותיהם ואחיותיהם וכך אותם מסתננים יוכלו להשאר.אלא מה? השמאלנים הומניים מאוד עד אשר הבעיה מתדפקת על דלתם.

  • 137.

    לא מבקשי מקלט ולא פיליטים אלא מהגרים

    ניר ק, 21/12/10 16:41

    1. בסקר שנערך באונ' חיפה נמצא ש95% מהאפריקאים הינם מהגרי עבודה מאריתראה והאיזור ורק 5% הינם פליטי מלחמה (שצריכים להשאר כאן עד שוך הקרבות באיזורם)
    2. החברה הישראלית היא מהמקבלות והרב-תרבותיות בעולם. אנחנו מורכבים מחברת מהגרים יהודים שנקבצו לכאן מכל מדינות העולם, ועוד 20% ערבים מוסלמים ונוצרים. קצת קשה לטעון לשנאת זרים כי רובנו ''זרים''
    3. להפסיק את המגמתיות התומכת ללא סייג בפמהגרי העבודה ללא קיום דיון ציבורי נאות סוגייה ובהשלכותיה - זהו האל''ף בי''ת העיתונאי, אובייקטיביות

  • 136.

    עצוב אבל חושב להבין שאם הממשלה לא עושה כלום

    המפטי דמפטי, 21/12/10 16:16

    אל תהיו מופתעים מהמקרים האלה, אל תאשימו את האזרחים במעשים האלה. אם הממשלה לא יכולה לנקוף אצבע, אז האזרחים יקחו את החוק לידיים ויעשו מה שביכולתם לעשות. עד שהממשלה לא תתחיל להגן על האזרח ולשמור על הדמוקרטיה (אחת הדרכים לשמירה על הדמוקרטיה היא גירוש מסתננים -בעיקר כאלה שבאים לעבוד או לחפש אישה עשירה כמו שרובם עושים) אז האזרח הקטן נאלץ לשמור על עצמו..

    • איזה חוק לידיים? חוק הלינץ אולי (ל''ת)

      אספסוף, 21/12/10 19:06

  • 135.

    החכם עיניו בראשו

    אסור להיות אלים, אך לא להעסיק אותם,, 21/12/10 16:04

    ולמנוע את הגעתם לישראל.

    אם הם מחפשים עבודה, שילכו למולדתם. אם הם מהגרים מחפשי מקלט, שישארו במצרים, כמחויב ע"פ החוק הבינלאומי.

  • 134.

    אחרי 200 שנה של התנכלויות

    יהודי, 21/12/10 15:55

    פתאום לעולם מפריע שיש התנכלות לזרים. 2000 שנה העולם התעלל ביהודים שהיו פזורים בגלות וזה היה בסדר, ככה לימדו את היהודים על בשרם שצריך להתנהג לזרים, ועכשיו כולם בוכים. מי שאשם בכך שיש שנאה לזרים בקרב היהודים הם הגויים, כי זה מה שהם לימדו אותנו בגלות וזה מה שאנחנו מכירים. אני מציע לאו''ם להקים ועדת חקירה כדי למצוא את האשמים בהתעמרות בת 2000 השנה ביהודים...

    • היהודים היו שעיר לעזעזל, וקרבן של מדינות להם תרמו, והיו בהן מיעוט קטן.

      עוד יהודי, 21/12/10 22:42

      ליהודים לא היתה מדינה משלהם, ולכן לא היה להם לאן ללכת. הם תרמו המון לתרבות ולקידמה של הארצות בהן שכנו. כאן מדובר במבול של זרים שיחסל את המדינה אם יתירו לזה להימשך.

  • 133.

    מעניין - מתלוננים על פשע ואלימות של הזרים

    לילך, 21/12/10 15:46

    ובסופו של דבר מסתבר שהזרים הם עצמם קורבן לפשיעה ואלימות. גועל נפש. ולמי שמכנה אותי צפונבונית וקורא לי לבוא לגור בקרבת הזרים (או שהם יעברו לגור בקרבתי) - אין לי שום בעיה עם זה. הם מוזמנים לבוא לגור באיזור מגורי ואני עדיין לא אפחד להסתובב בלילה לבד. הם בני אדם בדיוק כמותכם, ועובדת היותם כהי עור אינה הופכת אותם למפלצות.

    • תשאלי את אמך הפולנייה מה דעתה על תימנים.....(שווצ''ה חייה} אולי... (ל''ת)

      תמני שחור, 21/12/10 16:34

      • אִמי הפולנייה ואבי הרומני-ליטאי (שניהם, אגב, ילידי הארץ)

        לילך, 21/12/10 23:00

        הם אלה שחינכו אותי שכל בני האדם שווים ולא משנה מה צבעם. מכאן ברור לך, בוודאי,
        שלאִמי הפולנייה אין שום בעיה עם תימנים ועם אף עֵדה אחרת. דרך אגב, סבתי ז''ל היתה ממוצא רומני, אשכנזייה בת אשכנזייה, והיו לה יחסים מצוינים וחמים עם הערבים באיזור מגוריה. לדברי אבי, למרות היותה אשכנזייה היא דיברה ערבית שוטפת, לא פחות טוב מכל ערבי.

    • האם את מוכנה שבדירה מולך יגורו 20 פליטים ,ללא פרנסה ואמצעי קיום.? (ל''ת)

      סתם מעניין?, 21/12/10 16:36

      • כן, בהחלט

        לילך, 21/12/10 23:02

        ואשמח לעזור להם כמיטב יכולתי.

        בעבר היו לי שכנים שהיו ח....ות של בני אדם, זאת למרות היותם יהודים ואפילו אשכנזים. חלקם פשוט מיררו את חיינו.

    • היכן את גרה? (ל''ת)

      סודני הום לס, 21/12/10 16:38

      • בא מהר. (ל''ת)

        לי-לח עוד יותר., 21/12/10 21:16

      • אני גרה ברמת גן

        לילך, 21/12/10 22:53

        בבניין משותף ישן ודי מוזנח (אפילו מקלט אין לנו ובוודאי שלא ממ''ד), והאמן לי - אין לי שום בעיה שיגורו סודנים בבניין שלי. יש לי כמה שכנים (יהודים, למקרה שחשבת אחרת) שבשמחה הייתי מחליפה אותם בסודנים. בעבר היו לנו שכנים (אשכנזים) שהיו פשוט משפחה מהגהינום - גסי רוח, קולניים ואלימים מילולית (עד כדי איומים בפגיעה פיזית). אני מברכת על כך שהם עזבו. לא מאחלת לאף אחד שכנים כאלה.

        • לילך,סיפרת כמעט הכל,רק עוד דבר קטן,מה הסטטוס שלך ? (ל''ת)

          סתם,שנדע, 22/12/10 00:10

          • סטאטוס מאיזו בחינה? למה אתה מתכוון?

            לילך, 22/12/10 23:06

            למצבי המשפחתי? למעמדי במדינה הזאת? הסבר לי בבקשה בבירור למה הכוונה ואשמח לענות לך.

        • פרובקטור שמאלני

          מריח שמאלנים מקילומטר, 22/12/10 01:26

          התאור שלה יותר מדי פנטסטי שיהיה אמיתי

          • ברור שמבחינתך התיאור שלי ''פנטסטי מכדי שיהיה אמיתי''

            לילך, 22/12/10 23:10

            כי זה לא מסתדר עם דיעותיך. אז כמובן שהכי נוח לבטל את התיאור הזה כ''פנטזיה''. אז צר לי לאכזב אותך - התיאור הזה אמיתי גם אם הוא אינו מסתדר עם דיעותיך הגזעניות. ברור לי שלא תאמין לי, אבל זה ממש לא מזיז לי. אני יודעת יותר טוב ממך מה קורה בבניין שלי וכיצד הורי חינכו אותי.

            • גזענים שכמותכם וכלפי עצמכם תפסיקו את השינארה העצמית הזו

              פקק תנועה, 23/12/10 08:55

              שלא במקום מכל הבחינות תרבותית מנטלית וגנטית וגם היסטורית מוכחת הדבר הנוראי הזה הוא זה שהרס את החברה הישראלית 62 שנה לאחר הקמתה מחדש בעיקבות מאורעות מלחמת העולם השנייה אן לדבר הזה מקום בשום דבר שקשור בחברה הישראלית בכול נושא ונושא ושקשור להיסטוריה תרבות חינוך וכדומה בחברה הישראלית יהודית זה אחת הסיבות לקטבים ולפילוגם בחברהישראלית ובמדינה וזה מורגש ניראה ונעשה בכול דבר בחייה של החברה הישראלית וזה גם נימצא בממשלה ובכנסת והגיע הזמן לעשות סוף לדבר הנוראי הזה למען עתיד ילדנו נכדנו ונינו בעזרת חינוך ולמידת ערכים תרבות ישראלית יהודית מקורית וכוליי עלנו להפסיק מיד את הבאת מארעות מילחמת העולם על גבנו ישר לישראל ולישכוח את הגולה והניכר המזעזעים הללו

  • 132.

    אותי לימדו שיהודים הם רחמנים בני רחמנים.. כנראה שיקרו לי (ל''ת)

    עופר, 21/12/10 15:37

    • אותי לימדו שמי שמרחם על האכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים (ל''ת)

      מתילדה, 21/12/10 23:13

  • 131.

    חלומו של ציקי סלע מתגשם

    הנה לכם, 21/12/10 15:15

    מי שאשם בכך היא הממשלה הגזענית ויחידת עו''ז ה''נפלאה'' שעזרו רבות בהפצת השנאה, השקרים וההסתה נגד כל מי שצבעו אינו לבן (כלומר ''יהודי'').
    אם היו משקיעים קצת יותר בקליטת הפליטים, במקום בלזרוק אותם לזבל של דרום תל אביב על גבם של אנשים שהם קשי יום גם ככה, לא הייתה מתפתחת תרבות פשע בקרב הפליטים.
    אם היו נותנים לפליטים לעבוד, כמו שהמדינה אמורה לעשות על פי אמנת הפליטים, סודנים לא היו נדחקים למקום שבו אפשר לשרוד רק אם שודדים אחרים.
    אם יחידת עוז לא הייתה קיימת השנאה כלפי הפליטים לא הייתה מגיעה לאן שהגיעה.
    לגרש זאת לא פעולה פרקטית. צריך להשקיע באוכלוסייה הזאת כמה שיותר מהר. למצוא להם מקומות עבודה ושהייה בכבוד. לא לסבול שנאה כלפיהם. אי אפשר לצפות מהם להתנהג באופן נורמלי כשמתייחסים אליהם יותר גרוע מלכלבים.
    מה השלב הבא? אי אפשר לגרש מרצון אז נקים מחנות השמדה?

    • על פי חוק, פליטים אמורים להיקלט ע''י מדינה שכנה, דהיינו: מצרים.

      תלמד את החוק, 21/12/10 16:06

      הם מגיעים לפה על מנת לשפר תנאים, ולא לברוח מרדיפה.

    • ''אז נקים להם מחנות השמדה''....איזה כיוון מחשבה מעוות.

      הנה לך, בן אדם חסר התחשבות בקורבנות השואה..., 21/12/10 18:05

      מזכיר לי עיתונאים שכותבים שטויות ומאמינים לכל מילה.

    • כמה טמטום בתגובה אחת. (ל''ת)

      אם צהל לא היה קיים-הערבים היו אוהבים אותנו?, 21/12/10 21:17

    • ציקי סלע,צודק,צריך להשקיע באוכלוסיה הזאת כמה שיותר.

      תן להם גם דמי כיס, 21/12/10 23:26

      בשלב הראשון חתן את אחיותיך ובנותיך אתם,אחר כך שכן אותם בביתך עד שהם יסתדרו,שמש דוגמא יא ברברן טיפש. כן, כמעט שכחתי, שלח אותם גם לטיפול גמילה מאלכוהול.

  • 130.

    נימאס שמדינתנו הפקר ! (ל''ת)

    אזרח פרייר שמשלם מיסים לפרזיטים לסוגהם ., 21/12/10 15:15

  • 129.

    נכון לא רוצים לראות אותם כאן

    בורגר נחמה, 21/12/10 14:33

    איזה הצדקה יש להם להיות כאן, מסתננים לא חוקיים, הרי היה להם מקלט במצרים מדוע הגיעו לכאן, כי שמעו שכאן אתם המשאל תתנו להם יחס חם ואוהד, בשום מדינה בעולם מסתננים לא נשארים אין מסולקים חזרה, רק במדינתנו הנאורה, אין חוק אין דין ואין דיין, כל אחד מגיע כאוות נפשו לא צריך ויזה לא דרכון, ואתם מאמצים אותם אל ליבכם, אפילו שהם האסון הבא של המדינה אחרי הערבים מסביב.

  • 128.

    לידיעת כולם

    יוקו, 21/12/10 14:06

    עכשיו לכולםלפי דיווחי או''ם אחרונים לא בסודאן ולא באריתריאה לא מתנהלים הום מלחמות רצח עם.
    האו''ם מדווח על מליוני פליטים שכבר חזרו לסודאן - עוד מעט יש להם רפרנדום לגבי עצמאות של דרום סודאן.
    ארתריאה נמצאת בסכסוך עם אתיופיה - בדיוק כמונו עםהפלסטינאים. עם זאת, אך אחד לא שורף להם בתים או רוצח אותם. או שגם אנחנו נפנה לארה''ב ונבקש סטאטוס של פליט?
    נכון המצב בסודאן ובאריתריאה לא משהו - אך לפי אף אמנה בינלאומית של האו''ם זה לא הופך אותם לפליטים, אלא למהגרי עבודה רגילים ביותר - במקרה שלנו גם בלתי חוקיים.

    לפי סעיף 31 באמנת האו''ם לגבי הפליטים כתוב באופן ברור למדי שלבן אדם מגיע סטאטוס ''פליט'' רק במדינה הראשונה עם הגבולות המשותפים למדינה ממנה ברח.
    אני מקוה שאין לנו וויכוח שכל הברה' באו ממצרים וז''א שהם זכאים לסטאטוס ''פליט'' רק במצרים.
    מצרים גם מקבל את הכסף מארגון האו''ם בהתאם.
    אז למה לא לבוא בטענות למדינה רשמית ששמה מצרים ולהגיש נגדה עתירות לאו''ם על היחס שלה לפליטים שחייליה יורים להם בגב בלי אזהרה?
    ולמה אסור לנו להחזיר את האנשים הללו למצרים שגם היא חתומה על ההסכם הבינלאומי ואמורה לדאוג לכל הפליטים

    • אבל אתה לא מבין שכשפוליטיקאי רואה חמור, הוא רוכב עליו.

      אתה צודק, 21/12/10 16:09

      כולם יודעים שלא מגיע להם מעמד של פליטים.
      אבל אם יש משהו שתופס כותרות, אין פוליטיקאי שלא יקפוץ על המציאה

    • תשובה יפה וצודקת (ל''ת)

      ניר ק, 21/12/10 16:43

  • 127.

    במדינה שהחברה שלה גיזענית מראש כתוצאה ממחייה של אלפים שנה בארצות הניכר

    פקק תנועה, 21/12/10 14:05

    כשהגיזענות הזו הובאה ישירות למדינת ישראל המיתחדשת מארצות הניכר שבגולה ושלא נילחמה בתופאת היבוא הזו עד היום היא לא יכולה כיום לבוא בטענות שונות לאחרים אלה רק לעצמה

  • 126.

    האשמים במצב הם ממשלות ישראל ורק ממשלות ישראל

    זו רדיפה פוליטית של הממשלה, 21/12/10 13:58

    זהו עוד מחדל נפשע שבמדינה מתוקנת הממשלה הייתה מתפטרת זה מתחיל מזה שממשלת ישראל לא טורחת לחסום את הגבול עם מצרים זה ממשיך עם זה שמדינת ישראל חתומה על אמנת הפליטים נותנת לאנשים להכנס למדינה ולא טורחת לרשום אותם למידע כללי לדעת מי נמצע כאן ומהיכן הגיע כיצד הם מתפרנסים וכמה יש כאן חורה לי מאד לשמוע על תקיפות של פליטים שמהוות פורקאן ליצרים במקום לעלות על בניין עריית תל אביב שמתנהגת כאילו דרום תל אביב נמצאת במדינה אחרת הדרום העני מקבל פחות תקציבים פחות כוחות מישטרה פחות עובדי ניקיון יש שם העלמת עין מכוונת מצד העיריה לגבי כמה דיירים חיים בדירה בזמן שבמרכז תל אביב בעלי דירות מפוצלות נרדפים נשפטים ונקנסים בדרום תל אביב בעלי דירות מרויחים הון עתק מהשכרת דירות ומס הכנסה לא מתקרב אליהם מעניין למה הפגנות בדרום תל אביב לא ישנו דבר הפגנות רק מול עירית תל אביב ובניני הממשלה אולי יתפסו לרגע צומת לב

  • 125.

    האשמים במצב הם ממשלות ישראל ורק ממשלות ישראל

    זו רדיפה פוליטית של הממשלה, 21/12/10 13:52

    זהו עוד מחדל נפשע שבמדינה מתוקנת הממשלה הייתה מתפטרת זה מתחיל מזה שממשלת ישראל לא טורחת לחסום את הגבול עם מצרים זה ממשיך עם זה שמדינת ישראל חתומה על אמנת הפליטים נותנת לאנשים להכנס למדינה ולא טורחת לרשום אותם למידע כללי לדעת מי נמצע כאן ומהיכן הגיע כיצד הם מתפרנסים וכמה יש כאן חורה לי מאד לשמוע על תקיפות של פליטים שמהוות פורקאן ליצרים במקום לעלות על בניין עריית תל אביב שמתנהגת כאילו דרום תל אביב נמצאת במדינה אחרת הדרום העני מקבל פחות תקציבים פחות כוחות מישטרה פחות עובדי ניקיון יש שם העלמת עין מכוונת מצד העיריה לגבי כמה דיירים חיים בדירה בזמן שבמרכז תל אביב בעלי דירות מפוצלות נרדפים נשפטים ונקנסים בדרום תל אביב בעלי דירות מרויחים הון עתק מהשכרת דירות ומס הכנסה לא מתקרב אליהם מעניין למה הפגנות בדרום תל אביב לא ישנו דבר הפגנות רק מול עירית תל אביב ובניני הממשלה אולי יתפסו לרגע צומת לב

  • 124.

    אפשר לפתור את הבעיה בשניה

    רונן, 21/12/10 13:47

    לא צריך להיות אלימים כלפי מהגרי העבודה שגברת רובין בחוסר הבנה מכנה אותם כפליטים (או שבעצם בכוונה תחילה). כל שצריך לעשות הוא לעזור להם לקחת את ציודם על משפחותיהם ולהעביר אותם לשכונת צהלה רמת אביב ג הרצליה פיתוח רישפון וכו.
    כך נרוויח שני ציפורים לעובדים יהיו מגורים בשכונות איכות יוכלו לעבוד במקום למתנדבים לגברת רובין ושכמותה הם יהיו מתחת לבית ואני השכונות יחזרו לעולמם האפרורי והחד גוני.

    • מיילים כדרבנות (ל''ת)

      אלדד, 21/12/10 18:53

  • 123.

    בתי בת 15 הותקפה מינית ע''י סודאנים ובני בן 12 נשדד ע''י הסודאנים. מה עו

    יעל, 21/12/10 13:28

    עוד צריך כדי להתחיל לטפל בבעיה.?
    2 סודאנים שיכורים הטרידו את בתי בתחת אוטובוס, הציעו לה 50 ש''ח תמורת סקס איתם, כשהיא סירבה, ניסו לגעת בה בכוח, קיללו אותה וקראו לה''זונה לבנה'' ו''זונה יהודיה'' וכל זה במרכז תל אביב , 5 דקות משדרות רוטשילד. יהודיה שקוראם לה ''זונה יהודיה'' במדינת ישראל!! ובני שנשלח לשלם בדואר הותקף לאור יום ע''י כמה אפריקאים . הם שדדו ממנו 300 ש''ח וטלפון נייד. הם גם דחפו אותו ובעטו בו כשנפל. מה עוד צריך? אנחנו מבוהלים ומושפלים במדינה שלנו! מה עוד צריך?!

  • 122.

    אלימות כלפי הזרים ??? אתמול נעמדתי בתחנה המרכזית החדשה בת''א בדרכי

    הילה קישנרג, 21/12/10 13:28

    חזרה מהלימודים ושוחתתי בטלפון האישי שלי בצורה שקטה ומכובדת , ניגשו מספר אפריקאים וגירשו אותי מאזור שנעמדתי כי אני מפריע להם לדבר .... אף אחד לא עזר לי כולם פחדו לדבר איתם . (אני בת 14)

  • 121.

    מישהו יודע כמה רוצחים ואנסים הסתננו לארץ?

    יגאל, 21/12/10 13:24

    הרי אף אחד לא יודע מה הרקע שלהם
    ותחשבו על זה הם עובדים בבתי מלון באילת ליד ילדים
    פחדדדדדדדדדד

  • 120.

    יש להם ארץ, עם, מדינה וממשלה. שילמדו לחיות בארצם, מדוע באים אלינו? (ל''ת)

    דן: שיחדלו ממלחמות האזרחים וילמדו לנהל ארצותיהם!, 21/12/10 13:14

  • 119.

    ההתנהגות הגזענית של היהודים בגיבוי הממשלה תביא לחיסולה של המדינה (ל''ת)

    מסמר חלוד, 21/12/10 13:09

    • אחמד, תוציא כבר את המסמר שהחליד לך במח. (ל''ת)

      וגם את זה שחשבן., 21/12/10 14:42

  • 118.

    המסתננים מאפריקה בהלם מהיחס הטוב לו הם זוכים!!!! מספיק לשקר!!!!

    די לשקר!!!, 21/12/10 12:57

    באפריקה הם נשחטו עם מצ'טות ובמצריים אונסים ורוצחים בהם. ובישראל?? מפחדים מהם ןאת התסכול פורקים בטוקבקים. המסתננים לא מרגישים לא רצוים ועובדה שהם מפצירים בקרוביהם באפריקה להצטרף אליהם. הם המומים מהיחס הטוב בישראל וממדינת היהודים הפראיירים שדלתם פתוחה לכל עניי העולם.

  • 117.

    הם מנקים ומשרתים בבתים של הצפון תל אביבים...

    עם ישראל חי, 21/12/10 12:41

    שיגורו שם ויחסכו את הנסיעה באוטובוס אל אדוניהם הסנובים שמוכנים לקבל מהם שרות אבל לא לשכן אותם אצלהם או בשכנותם את הבעיה הזאת הם משאירים לתושבי דרום ת''א

  • 116.

    באירופה ואדה''ב כל מסתנן או מהגר עבודה בלתי חוקי מושלך לכלא עד לגירושו (ל''ת)

    מספיק עם הצביעות, 21/12/10 12:40

    • אתה רוצה לרדת לרמה של הארופאים??? (ל''ת)

      אמא תרזה., 21/12/10 14:43

      • כן. בהחלט. (ל''ת)

        מספיק עם הצביעות, 22/12/10 18:04

  • 115.

    הם מנקים ומשרתים בבתים של הצפון תל אביבים... (ל''ת)

    עם ישראל חי, 21/12/10 12:38

  • 114.

    שיסלקו אותם כבר וזהו (ל''ת)

    בושה לישראל, 21/12/10 12:34

  • 113.

    אנחנו שונאים את השונה במקום לקבלו בהבנה , עם שעבר שואה

    חבל, 21/12/10 12:34

    צריך להיות עם שמגלה אמפתיה לסבל האחר או השונה .

    חבל שאנחנו לא מנסים להעלות על עצמנו ולקבלם במקום לפחד מכל מה ששונה מאיתנו זה מעיד על קטנות ולא על גדלות

    • הלקח האמיתי

      אנטי שמאל, 21/12/10 13:39

      הלקח מהשואה הוא דווקא הפוך שאנשים יחיו עם הדומים להם כי לא ניתן לשנות את הטבע האנושי. עובדה היהודים ברובם עלו לישראל ולא נשארו באירופה.

  • 112.

    מפיצי השנאה היקרים- השקיעו 5 דקות מזמנכם וקראו

    תום, 21/12/10 12:29

    ראשית- בואו נעשה הבדלה ברורה
    מדובר פה על פליטים ממדינות כמו סודן ואריתריאה, מדינות בהן מתקיימת מלחמת אזרחים והמשמעות היחידה של החזרתם לארצם הוא מוות בטוח. הדרישה להשיבם לארצם שוות ערך לדרישה של אזרחי ארה''ב (לצורך העניין) להשיב יהודים שהצליחו לברוח מאושוויץ בחזרה לארצם.
    שנית, על פי דוח של ועדת המעקב של הכנסת (לא איזה ארגון מוטה, אלא הגוף המייצג ובע האמצעים הרבים ביותר במדינה), רמת הפשיעה בקרב פליטים נמוכה משמעותית מרמת הפשיעה של יהודים באותו איזור מגורים, אז השקרים וההפחדות בנוגע לכך שהם מפיצים פשע הם שקריים בעליל.
    שלישית, במשפחת העמים קיים דבר כזה שנקרא ''אמנת הפליט''- גם מדינת ישראל חתומה עליה. למעשה, המדינה היחידה שלא חתומה עליה היא צפון קוריאה (אולי יש עוד כמה מדינות איזוטריות נוספות, אבל הרוב המוחלט חתום עליה). אמנה זו מגדירה מיהו פליט ונותנת לו מעמד חוקי במדינה אליה הוא מגיע. למשל, אסור לגרש פליט. מדינת ישראל מצאה דרך נהדרת לחמוק מן הבעיה הזאת- היא פשוט לא מכירה בסודנים ובאריתראים כפליטים. מיום הקמתה הוכרו במדינת ישראל 11 אנשים כפליטים. מה שממצב אותנו במקום ה147 המכובד (מתוך 148).

    • ספר לקוראים כיצד סודני/אריתראי המגיע לישראל דרך מצרים

      ר.בקצה, 21/12/10 13:36

      רשאי להגיש בקשה לקבלת מעמד פליט

    • גם האחים גרים כתבו אגדות יפות. תנסה אתה לסתנן למדינה מוסלמית

      ציון בזוקה, 21/12/10 14:04

      כפליט מלחמה או מה שזה לא יהיה, על המקום יורים בך. ישראל קטנה בשיטחה, בהונה ובמשאביה, כדי שתוכל לקלוט את בעיות אפריקה.

    • עכשיו גם אתה תשקיע

      יוקו, 21/12/10 14:05

      לידיעתך - לפי דיווחי או''ם אחרונים לא בסודאן ולא באריתריאה לא מתנהלים הום מלחמות רצח עם.
      האו''ם מדווח על מליוני פליטים שכבר חזרו לסודאן - עוד מעט יש להם רפרנדום לגבי עצמאות של דרום סודאן.
      ארתריאה נמצאת בסכסוך עם אתיופיה - בדיוק כמונו עםהפלסטינאים. עם זאת, אך אחד לא שורף להם בתים או רוצח אותם. או שגם אנחנו נפנה לארה''ב ונבקש סטאטוס של פליט?
      נכון המצב בסודאן ובאריתריאה לא משהו - אך לפי אף אמנה בינלאומית של האו''ם זה לא הופך אותם לפליטים, אלא למהגרי עבודה רגילים ביותר - במקרה שלנו גם בלתי חוקיים.

      לפי סעיף 31 באמנת האו''ם לגבי הפליטים כתוב באופן ברור למדי שלבן אדם מגיע סטאטוס ''פליט'' רק במדינה הראשונה עם הגבולות המשותפים למדינה ממנה ברח.
      אני מקוה שאין לנו וויכוח שכל הברה' באו ממצרים וז''א שהם זכאים לסטאטוס ''פליט'' רק במצרים.
      מצרים גם מקבל את הכסף מארגון האו''ם בהתאם.
      אז למה לא לבוא בטענות למדינה רשמית ששמה מצרים ולהגיש נגדה עתירות לאו''ם על היחס שלה לפליטים שחייליה יורים להם בגב בלי אזהרה?
      ולמה אסור לנו להחזיר את האנשים הללו למצרים שגם היא חתומה על ההסכם הבינלאומי ואמורה לדאוג לכל הפליטים?

      • אגב...

        תום, 21/12/10 17:35

        אשמח לראות דו''ח או''ם רלוונטי...
        למיטב ידיעתי, שנת 2010 בדרפור הייתה האלימה ביותר זה 6 שנים
        ואילו באריתריאה, ש''בסך הכל נמצאת בסכסוך עם אתיופיה'', קיים שלטון מאפיות- זוהי אולי המדינה היחידה בעולם המתנהלת ללא כל משטר, אלא אם ניתן להגדיר את עיקרון ה''תירה כמה שאתה רק יכול ותשתדל לא להיהרג'' כמשטר.

        • שמעתי שבעזה המצב עוד יותר גרוע. גם במיאמר. (ל''ת)

          בא נביא את כולם לפה. נעביר את המפתחות וזהו., 21/12/10 21:21

    • זה שחוזרים על שקרים שוב ושוב לא הופך אותם לאמת

      אנטי שמאל, 21/12/10 14:33

      גם אם הם היו פליטים אמיתים זכותה של המדינה לקלוט לפי יכולותיה אבל ברובם המכריע הם לא לא בכל החבלים בסודן ואריתריאה מתנהלת מלחמה .סודן בכלל היא מדינת ענק שבשנים האחרונות חזרו אליה מיליוני פליטים גם אם כולם היו פליטים לא היו יכולים להגיע לישראל בלי לעבור במצרים. אמנם שם החיים קשים מבישראל אבל לא נשקפת להם סכנה ולכן לא נחשבים פליטים לפי החוק הבינלאומי.אחוזי הפשיעה הנמוכים של המסתננים ביחס לאוכלוסיה המקומית לא רלונטים. קבוצת הביקורת שלהם כמהגרים לא חוקים שלא אמורים להיות פה בכלל.ולפיכך ההתיחסות לפשיעתם היא בחומרה יתרה כמו עבירות שמבצע נהג בלי רישיון. המסתננים מהוים מעמסה כלכלית פוטנציאל להפצת מחלות מדבקות נחשלות תרבותית בתור אפריקאים ומוסלמים.החברה הישראלית ברובה המכריע לא תקבלם למרות מסע התעמולה השמאלני בזכותם הם כבר יוצרים בעיות חברתיות קשות אם לא תעצר הסתננותם ויסולקו אלו שכבר פה יגרמו לפצוץ חברתי שהשלכותיו קשות לאין שיעור ממחדל הכבאות ועלולות לסכן את קיום המדינה היהודית.

    • הכל טוב ויפה -דרום ת''א לא יכולה לקלוט את כולם (ל''ת)

      יהודי, 21/12/10 14:36

  • 111.

    שטויות...זה כאין וכאפס לעומת מה שעושים ליהודים וישראלים באירופה (ל''ת)

    ומה במדינות ערב ?, 21/12/10 12:19

  • 110.

    להעביר אותם לרמת אביב ורמת השרון (ל''ת)

    הומני, 21/12/10 12:18

  • 109.

    גזענות !

    ג'סמין, 21/12/10 12:17

    זה פשוט בושה להגיד שאני חייה בארץ עם כל כך הרבה גזענות

    • מאחר והארץ הזאת היא גזענית, על סף פשיסטית, מדכאת,

      אופטימי, 21/12/10 13:34

      מגעילה (וכובשת - כבר אמרנו?), או בקיצור - ארץ מתוך הביבים של העולם השלישי, אז (1) מדוע לבוא לכאן - שאלי בבקשה את האפרו-מסים (אפרו-מסתננים)?, ו-(2) יש רק שני דרכים לתיקון הטעות ההיסטורית הזו שמתיימרת להיות ארצם של ה''יהודים'' - (א) מלחמת אזרחים או (ב) עזיבה.
      מציע לך סעיף 2.ב.

  • 108.

    הרוסים היו זורקים אותם לקיבינמט מיד ובלי סנטימנטים,ולא פראיירים כמונו (ל''ת)

    הגימלאי הרוסי, 21/12/10 12:07

  • 107.

    כתבה שקרית ומגמתית - האלימים הם הזרים

    רונן משכונת התקווה, 21/12/10 12:00

    כל מי שמסתובב כאן לחמש דקות בשעות הערב לא יכול שלא לראות מקרה של אלימות של עובד זר

    האמת, אני לא מאשים אותם. הם משועממים מדי. אשמים רק פעילי השמאל

    • צריך לבוא בטענות למי שמשכיר להם את הדירות מכאן שורש הבעיה (ל''ת)

      קרקמבוש, 21/12/10 12:20

  • 106.

    אין דבר כזה מהגר עבודה אפריקאי!!

    האסטרטג הדמוגרפי, 21/12/10 11:54

    תאילנדים הם מהגרי עבודה, פיליפינים, סינים, הודים...
    כל אלה לא מעוניינים לגור בארץ, מארתם היא להרוויח כסף, לשלוח למשפחות ובסופו של דבר לחזור למדינתם.

    האפריקאים לעומת זאת (מלבד האתיופים היהודים), לא חולמים לחזור בכלל. לא שולחים שקל בחזרה למשפחות, רק רוצים לחיות פה ולא שם.
    מילא אם היו להם שאיפות ציוניות, לפתח את המדינה, להגן עליה מאויבנו. אבל לא, מדובר במוסלמים ששמעו שטוב פה ובאו לנסות את מזלם.

  • 105.

    צו השעה היא לזרוק אותם מיד מתוך אהבה לארצנו כי לנו לנו ארץ זאת (ל''ת)

    האהבה לארצי מולדתי גדולה מרגש הרחמנות, 21/12/10 11:47

    • האהבה לארץ לא צריכה להפוך לשנאה לשונה אלא להיפך

      אתה טועה, 21/12/10 12:35

      לקבלה של השונה גם בארץ

    • זה לא אהבה למולדת כנגד רחמנות לשונה , זה יכול ללכת יחד ... (ל''ת)

      יש לך טעות, 21/12/10 12:52

      • אתה מרחם על הזקנות שפוחדות בשכונת התקווה? ועל המובטלים החדשים? (ל''ת)

        הסודנים תפסו את מקומות עבודתם., 21/12/10 14:45

  • 104.

    ולחשוב שהם עובדים במסעדות ואתם אוכלים מהאוכל שהם מבשלים (ל''ת)

    מתוקה מאוד, 21/12/10 11:43

    • ולפני שהם פלשו לפה לא אכלתי במסעדות

      חושבים לפני שפועלים, 21/12/10 12:14

      ולא עבדו ישראלים במפעלים ושיפוצים וגננות
      ולעוד שקרים של שמאלנאצים
      אני אישית לא רוצה שיגרשו אף פליט אמיתי אבל אי אפשר להפיל על השככבות החלשות את הכל
      צריך לחלק את הנטל
      וזה אכן נטל כשהדירה לידך מאכלסת 20 איש רובם צעירים ששותים בלילות
      לכי תשכירי את הנכס שלך לזוג חמוד שלא יכול לשלם את העלות של דירה במרכז תל אביב

    • במסעדות מעסיקים סודנים חולים במחלות קשות. הפסקתי לאכול במסעדות בגללם (ל''ת)

      איזי, 21/12/10 12:39

  • 103.

    מרכזי סיוע? סייעו לאחיכם בישראל ולא לזרים ממדינות

    ציוני, 21/12/10 11:43

    עוינות. בסודן החיים חזרו למסלולם, אין סיבה להסתנן לארץ מלבד ניצול.לא ירחק היום והמסתננים האלה יהפכו לגיס חמישי נוסף. האם חסרות לנו בעיות מבית? השאירו למצרים לפתור את הבעייה. אין להם סיבה להיות כאן - למעט ניצול המדינה וחתירה תחת יסודותיה.

  • 102.

    נגד אלימות אבל בעד גירוש הזרים

    כתום עולה, 21/12/10 11:42

    עם כל הצער והכאב ישראל לא יכולה לפתור בעיית הפליטים בעולם ובטח לא על גב החלשים בארץ.

  • 101.

    המסתננים המגיעים הם פעולת השמאל מבחוץ במטרה להכתים אותנו כגזענים,,,,,, (ל''ת)

    תחשבו טוב ותבינו מדוע הם נגד זריקתם, 21/12/10 11:42

  • 100.

    אני רק תוהה....

    תום, 21/12/10 11:39

    לו היו מותקפות 3 נערות ''לבנות'' ע''י 20 מהגרים- איזו צעקה היתה קמה פה
    איזה מזל שבמדינת ישרלא יש אזרחים, אזרחים סוג ב', אזרחים סוג ג', ואנשים שקופים, נטולי זכויות, צלם אנוש, כבוד...
    על התעללות בחתולים היו עושים יותר רעש!!! מדובר פה בבני אדם למען השם!!!!!!!!!

    • תום אתה טועה

      ויטלי, 21/12/10 12:04

      אני דיברתי לא מעט עם אנים משכונות הדרום, הם בעצמם סובלים קשות מהתנכלות ופשיעה של המהגרים האפריקנים, גונבים לילדים שם כל הזמן פלאפונים ואופנים, והאפריקנים גם הרגו שני תושבים מקומיים, בעוד שהדבר ההפוך, רצח אפריקני ע''י תושב השכונות לא קרה, ויש גם התקפת על רקע גזעני של תושבי השוכונות המותקפים ע''י אפריקניים, ואתה לא שומע יור מדי מזה בתקשורת.

      • שמועות זה נחמד... עובדות זה עדיף...

        תום, 21/12/10 19:20

        אתה מוזמן לחפש את הדו''ח הממשלתי על פשיעה בקרב מהגרים, שם תמצא את כל האמת...
        נתוני הפשיעה בקרב מהגרים נמוכים משמעותית מאשר בקרב יהודים. עובדתית. לא על פי שמועות.

        • לא מאמין לך. אתה מבלף. הצג קישור לדו''ח. (ל''ת)

          אתה שקרן מניפולטור., 21/12/10 21:23

  • 99.

    נמאס מהמצב הזה!!!

    יהודי אמיתי, 21/12/10 11:32

    מה הקשר בכלל לגזענות האנשים האלה גורמים נזק למדינה ומציקים לתושבים מה הפלצנות הזו מדובר באנשים שנמאס להם מהמצב יש לדאוג שאנשים אלו לא יהיו פה מדובר בגנבים אנסים ורוצחים ממדינות עולם שלישי אתם לא מבינים שעוד קצת והמדינה הולכת קאפוט??? הלו תתעוררו !!! לא לתת לקומץ השמאלנים אכול השנאה העצמית לפורר לנו את המדינה! מותר לנו להגן על עצמנו! אל תתנו להם לעבוד עליכם !אותם'' ארגוני סיוע'' מדריכים את אותם פליטים עוד לפני שהם מסתננים ומלמדים אותם איך להסתנן בלי להיתפס או מה לעשות אם נתפסים! בושה וחרפה אנשים אלו מעוניינים למחוק כל זכר ליהדות במדינת ישראל ולהפוך את הארץ למדינת גויים!!!

    להתעורר כל אחד שיעשה מה שהוא צריך לעשות והמבין יבין.

    • יש קשר לגזענות , שנאה לשונה היא גזענות , ישנם אנשים

      לתום, 21/12/10 12:38

      מתוך העם שלנו שמציקים , מנצלי ופוגעים בהם ויש מהם שפוגעים בנו .

      אבל לא כל העם שלנו מציק להם וכך גם לגביהם , לא כל העם הזה הוא מפחיד ומפורר לנו את המדינה , חלק מהם יכולים לתרום תרומה טובה יותר למדינה הזו ממה שתורמים אנשים אחרים שמוגדרים על ידך יהודים ...

  • 98.

    אל דאגה עתונאים שונאים הרבה יותר ובצדק (ל''ת)

    אחד העם, 21/12/10 11:31

  • 97.

    ביבי היקר, אם ישראל יקרה לך אז אנא קום ופעל ביד חזקה העם יתמוך בכה (ל''ת)

    הסיסמא: ישראל לישראלים כמו איטליה לאיטלקים,,,,,,,,, 21/12/10 11:29

  • 96.

    אל תתפלאו שמדריכי השמאל הם הם שמעודדים את הסודנים לכבוש את הארץ (ל''ת)

    הם רוצים להשמידנו דמוגרפית זאת התוכנית,,,,,,,,,,,,, 21/12/10 11:27

    • אלה אנשים שבורחים ממות בארצם מה עושה לך השנאה לשונה

      אתה הזוי, 21/12/10 12:47

      פשוט הפכת לפרנואיד אחינו

      • שטויות. אילו ברחו היו נשארים במצרים, או בארץ אפריקאית אחרת. (ל''ת)

        באו לכאן כי ראו כי טוב., 21/12/10 14:47

  • 95.

    כל יפי- הנפש והסוגדים למסתננים:בואו ליראות כיצד ניראית דרום תל-אביב

    נסים כהן, 21/12/10 11:25

    כל דרום תל-אביב ובעיקר איזור התחנה המרכזית,כבר מזמן שלא ניראים כחלק ממדינת ישראל.אני וכל משפחתי לחמנו במערכות ישראל כדי להגן ושתהיה לנו מדינה משלנו ולא כדי ליצור למסתננים מיני מדינה משלהם בתוך תוכ ה של מדינת ישראל.באם גל ההסתננות ימשיך לגאות ועם היילודה הטבעית שלהם הרי שבעוד כפחות מעשרים שנה הם יהיו כאן הרוב ואנו נישאר כאן במיעוט.האם זה היה החזון הציוני? רוב אפריקני שיהיה במדינת-ישראל??. עם ישראל קום והתעורר !!!!! לא מדובר כאן בגיזענות. מדובר באהבת הארץ ושימור אופייה היהודי והישראלי

  • 94.

    פני המדינה. חבורת אלימים מטורפים

    יעל, 21/12/10 11:24

    איזה כיעור אנושי!!!
    וכל המגיבים פה שגם לא יודעים לנסח משפט! וגם קוראים להעיף את האנשים האלה, בני האדם האלה חזרה לעוני שהם באו ממנו.
    קצת סבלנות לבני אדם,
    איזה טירוף!

    • אז את מציעה להביא את העוני שלהם על חשבון

      אלדד, 21/12/10 12:21

      העניים שלנו? את מתפלאת על התסכול של עניי ישראל
      הם רואים איך אנשים עוזרים לזרים לא חוקיים ולהם לא!
      ואם הם לא יודעים לנסח משפט אז אין להם זכות לדעה ?
      אין להם אף ייצוג בתקשורת מפילים עליהם עשרות אלפיי אנשים מעולם שלישי ואת רוצה שהם יסתמו תפה .
      כשהיתה הפגנה נגד חרדים ברמת אביב איך הגבת ?
      גזענות או דמוקרטיה
      אני חילוני וקנאי לחופש שלי ומאמין
      שגם לחלשים זכות דיבור
      לא רק ל''לנאורים''
      שהם למעשה צבועים ובכלל לא שמאלנים אמיתיים

      אסור לגרש צריך לטפל ולחלק תנטל !

      • אלדד, ברור שיש להם רשות לדבר

        יעל, 21/12/10 13:47

        ולגבי החרדים, גם הפגנתי. כי אני חושבת שיש כפיה דתית מטורפת במדינה.
        ברור שלחלשים יש זכות דיבור.
        חובתם לדבר! אבל להכות? לנשוך?
        קראת בכלל מה עשו לנערות האלה?

        אני מסכימה איתך, לגבי חלוקת הנטל,
        כל הארץ צריכים לפתוח את ליבם ואת ההגיון שלהם למצב.
        אבל האלימות הזאת, ההצתות, ההכאות,
        זה לא דבר שאפשר להצידק בשום צורה.
        אנחנו מגיעים לרמות של גרמניה הנאצית.

        אני לא רוצה שאף אחד יסתום את הפה.
        אני רוצה שהם לא יצדיקו את המצב בשביל לענות אנשים תמימים שיותר עניים מהם בהרבה!!

        • יש מאות מיליוני עניים בעולם. (ל''ת)

          באי נביא אותם לארץ. הרי הם מסכנים., 21/12/10 14:48

        • את מבקרת את אלו שטוענים שצריך לשלוח אותם לארץ מוצאם.

          מידד, 21/12/10 16:18

          ארץ מוצאם כיום היא בטוחה לחלוטין. אין מלחמה ואין סכנה.
          אין כלכלה טובה, אבל זה בתחום אחריותם.
          לנו מספיקות הצרות שלנו.
          אפילו היו באמת פליטים, זו אחריות של מצרים.

          אשמה הממשלה שלנו, שלא גירשה אותם מספיק מהר, וגרמה לכך שאת נטל ה''קליטה'' צריכים לשאת שכבות מצוקה בשכונת ה''תקוה''.

          בדיוק כמוך, אני מגנה את האלימות. וגם את ההשתלטות החרדית על השכונות שלנו, משום שהם עצמם לא סובלנים.

          אבל לבוא ולומר שאוכלוסית המצוקה של שכונת התקוה אמורה לספוג בשקט אלפי מהגרים לא חוקיים, זה לא הוגן. והבעיה לא התחילה עם סודנים, אלא הרבה לפני כן, עם טיילנדים, דרום אמריקאים ועוד. הם לא אוכלוסיה עם קשרים בשלטון ובתקשורת, כך שאף אחד לא מקשיב להם. וזו הסיבה שזה מתפרץ באלימות.

          למנוע את האלימות, צריך להחזיר אותם למולדתם באופן מיידי.

        • הנערות מסכנות ? אולי תשאלי את

          אלדד, 21/12/10 16:29

          אסתר גלילי קשישה שנרצחה לעיני המצלמות
          ולא בדייה של ארגון(משום מה המשטרה מעולם לא קיבלה תלונה)

          ומכיוון שהתנדבתי בעבר במסילה (חלק מהלימודים)
          אני מודע לכמות הצביעות

          קיצונים מכל צד חרדים וחלאות שיורקות על חיילים הם הבעיה

          וכמובן התקשורת שלא מכסה כלום אלא מכוונת דעות כרצונה

          צריך לאכןף את החוק גם בדרום ולמצוא פתרונות הומניים לעזור לכולם
          וזה אפשרי רק אם ישקיעו ולא ימשיכו במדיניות ההזנחה של התושבים והמהגרים

  • 93.

    לכל היהודים שבטוחים שאנחנו יותר טובים מה''גויים'' , אם הכתבה

    רועי, 21/12/10 11:23

    הייתה על 3 נערים ונערות יהודים שהוכו באמסטרדם כולכם הייתם אומרים שזה מזעזע.
    אם היו המסתננים בהירי בלורית משוודיה גם כן לא היו מגיבים בצורה כזו.
    אני לא חי בארץ ואני יודע שזה פתאטי שאני מגיב אבל תאמינו לי, ישראל גזענית. לא הכל רע שלא תבינו אותי לא נכון ונכון שיש בעיות קשות עם הפלשתנאים והמהגרים, אבל גזענות זה ברגע שאתה לא מבין שהם אנשים כמוך בדיוק ואתה מאבד את החמלה שיש לך לבני המשפחה שלך למשל.
    עזבו את הציביון היהודי, נמשיך ככה ואירן תהייה מדינה סובלנית לידנו.

    • המסתננים הם שהביאו את זה על עצמם באלימות שלהם

      ויטלי, 21/12/10 12:07

      רועי, האירועים במאמר הזה הם בבחינת ''האדם נשך את הכלב'' ,בד''כ מותקפים תושבי השכונה ע''י האפריקנים אבל אתה לא שומע מזה כי זה לא נאור, ולא בעל ''ערך עיתנואי''. בגלל זה אתה שומע על אירועים בודדים שלהתקפה על המהגרים האפריקנים אבל לא שומע (או שומע פחות ורק כשהדבריןם חמורים מאוד) על מקרים הפכוים, בהם האפריקנים הם אלו שתקפו.

  • 92.

    ב''השומר הצעיר'' חינכונו בשירה ''כי לנו לנו ארץ זאת''והסודנים צוחקים עלינו (ל''ת)

    הזהו חלום הציונות של השמאל ?, 21/12/10 11:21

  • 91.

    מעניין שלא הייתה בעיה עד שארגוני הסיוע התחילו להתערב

    עם מהגרי העבודה מסודן. כל עוד הייתה הגירה, 21/12/10 11:21

    מבוקרת - הציבור השלים איתם בשקט.

    • המצרים מציפים אותנו. זה מתוכנן היטב. (ל''ת)

      ומסכן את קיומנו., 21/12/10 11:40

    • הכסף שלהם נועד לפגוע בישראל , אבל לשמאל לא אכפת (ל''ת)

      אירגוני הסיוע ממומנים ע''י ערבים מחו''ל, 21/12/10 11:54

    • אם לא ידעת על זה

      אלדד, 21/12/10 12:24

      זה לא שזה התקיים בשקט תושבי הדרום בןכים על חורבן בייתם כבר מזמן רק שאין להם קול או תמיכה
      כי הם לא נראים בתקשורת

      צריך לעזור לכולם !!!! מדינה של אגואיסטים

    • כמה שנאה לזרים שמונעת מפחדנות , אלה אנשים מסכנים (ל''ת)

      אולי די ?, 21/12/10 12:49

      • תודה על העצה. (ל''ת)

        פסיכולוגיה בגרוש., 21/12/10 21:25

  • 90.

    עם כל הצער,המקום שלהם לא פה!!!

    אורית, 21/12/10 11:21

    ויותר מזה,איך יתכן שהנערות האלה,בנות למהגרי עבודה,נולדו פה וחיות כאן כבר 16 שנים בלי שאף פקיד ממשרד הפנים שם לב? מה זה ההפקרות הזאת?! ושלא תבינו לא נכון,אלימות שכזו היא מזעזעת בעיני והייתי שמחה לראות את הנערות המכות נעצרות!
    כמות המסתננים והשוהים הבילתי חוקיים היא לא הגיונית והופכת את המדינה שלנו למדינת עולם שלישי,שגם ככה לא היינו ממש רחוקים מזה....הסיפורים העצובים של כל אלה לא עושים עלי רושם! לא חסרים לנו סיפורים עצובים מכל רחבי הארץ,לא חסרים פה מסכנים ולא חסרים פה ילדים עניים,יהודים.
    מדינת ישראל פושטת את הרגל ולא ירחק היום שנצטרך גם פשוט יד!!
    מקווה שההפגנה תעיר את הטמבלים בממשלה!!

  • 89.

    לא סובל אנשי ימין - מעדיף מהגרים על ימניים (ל''ת)

    ירון, 21/12/10 11:12

    • למה לא תגורר בארצך סודן ? (ל''ת)

      גם אני לא סובל אותך, 21/12/10 11:54

  • 88.

    למה תלינו

    simon, 21/12/10 11:12

    שלום לכולם
    אני ממש מתבייש האם עם ישראל שכח כל כך מהר את ההיטוריה שלו ואת שנאה העולם כלפיו
    לא אתפלא אם גל השנאה כלפינו שוב תתעורר ואז כולם ילינו מה חטאנו כלפי העולם לא לשכוח את מה שכתבו בתורה כי תזכור כי גר היית בין הגויים זכרו זאת

    • כשהבת שלך תתחתן עם אחד מהם תדבר אחרת. (ל''ת)

      בן, 21/12/10 11:21

    • מה שכרך בקרן החדשה לישראל או שאתה צבוע בחינם?? (ל''ת)

      ישראל, 21/12/10 11:54

    • עוד אדיוט שמצטט את התורה מבלי לקרוא ולהבין קודם. אלה לא גרים! הם בסך (ל''ת)

      הכל רוצים טיפול רפואי למחלות כמו צרעת, שחפת איידס, 21/12/10 12:41

  • 87.

    יש לשלוח את המסתננים לגור על המדשאת בסביון וקיסריה. (ל''ת)

    דוד מלכי, 21/12/10 11:09

  • 86.

    אני מתנגדת לאלימות הקשה נגד הזרים, אבל

    לילי בלום, 21/12/10 11:06

    יש להפגין ולמחות בכל תוקף ולדרוש מהממשלח לשלוח את כולם חזרה למדינותיהם. לישראל יש מספיק בעיות עם הערבים שבתוכה. איננה יכולה לקלוט את מסכני העולם. מה גם שהביאו איתם , אלימות ובעיות שמזיקות לחברה. הממשלה בלבד היא הכתובת .

  • 85.

    חבל שבמעשים מטומטמים הורסים מטרה צודקת (ל''ת)

    שיחזרו לארצם- ובלי אלימות, 21/12/10 11:06

  • 84.

    לשים לב: אין דווח על ''תקיפת בנות ה-16'' למשטרה וגם אין דווח מכלי אחר

    נודניק, 21/12/10 11:03

    מנסיוני עם דווחי ''ארגוני זכויות'', סכוי טוב כי ה''אירוע''-מעולם לא התרחש ואם כן-מדובר היה בקטטה בין ''בנות ה- 16'', לבין עצמן. מן הסתם, זאת גם הסיבה, מדוע לא הובאה תגובה של משטרת מחוז ת''א ל''אירוע''.

  • 83.

    נתניהו ראש ממשלה חלש. זוהי הקדנציה האחרונה שלו (ל''ת)

    העם דורש איש חזק שיעשה כאן סדר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 21/12/10 11:02

  • 82.

    ישראל לא יכולה לקלוט פליטים ומהגרים מאפריקה

    נעם, 21/12/10 10:59

    יש לנו מדיניות הגירה שקוראים לה חוק השבות!!!
    למה שלא נקלוט את כל הפליטים הפלסטינאים וזהו? להם יש לנו אחריות מוסרית, בניגוד לסודאנים. מעשים כאלה פסולים, אין ספק, אבל צריך להתעורר ולהתחיל לאכוף את חוקי ההגירה של ישראל.

    • אנחנו לא פח הזבל של העולם (ל''ת)

      בדיוק, 21/12/10 11:55

    • מי שיקר אותך שיש לנו אחריות מוסרית כלפי הפלסטינים? (ל''ת)

      לנעם האומלל, 24/12/10 17:34

  • 81.

    מבקשי מקלט סודנים????

    שמואל, 21/12/10 10:58

    ממה יש לסודנים לבקש מקלט? מפני מי?

    מדובר במבקשי עבודה בתנאים טובים יותר- ולנו יש מספיק צרות משלנו!!!

    כל המדינות המערביות כמעט היום נוהגות באותו האופן, גם ארה''ב וגם מדינות אירופה ה''נאורות''- מי שלא חוקי חוזר הביתה!!

    • ואז הסמים ,פשע יחגוג והשמאל יצחק עלינו (ל''ת)

      חקו שידעו עברית, 21/12/10 11:55

      • רגשי נחיתות כמה נזק הם גרמו לעולם

        וזכרת שהיית גר במצרים קקוש, 21/12/10 13:27

        א רוב המעסיקים של הפליטים הם מצביעי ימין ב רוב סוחרי הסמים מצביעי ימין ג רוב משכירי הדירות לפליטים מצביעי ימין מי שלא מטפל בבעיה בצורה יסודית זו ממשלת ימין ד חכו כותבים עם כ ולא עם ק ה למה אתה מתכוון השמאל יצחקו עלינו?

        • מקווה שלא יגמר לך החומר שעישנת, כשתתיפכח, תבהל מהשקרים שכתבת. (ל''ת)

          צא מהבועה., 21/12/10 14:50

  • 80.

    רק ביבי

    מזל, 21/12/10 10:55

    אימפוטנט ודמאגוג אשם במצב, שהמדינה הולכת לאיבוד.
    מוקשים בגבול עם מצרים היו פוטרים את בעית המסתננים .בממשלה שלנו -אוסף של חכ''ם עם אי קיו 120 יחד.

  • 79.

    נגד אלימות בעד החזרתם לארצם!

    יהודי, 21/12/10 10:51

    זה המסר שאני איתו הולך להפגנה היום!

  • 78.

    הם מסתננים ממצריים למה שלא יוחזרו לשם ?

    יוסי, 21/12/10 10:47

    זו בעיה של המצרים לא שלנו

    • לכן הוא נכנע למחפשי עבודה וסחטנים מדופלנים כמו סודנים (ל''ת)

      ביבי פוחד מהמצרים, 21/12/10 11:57

  • 77.

    הסודני בתמונה שמציג מסמכים נראה מסומם. (ל''ת)

    תמר, 21/12/10 10:44

  • 76.

    למה לא עושים כתבות הנושא: האלימות כלפי היהודים בדרום ת''א מחריפה? (ל''ת)

    ????, 21/12/10 10:43

  • 75.

    מחד, אתם מבקשים להחזיר שטחים לפלשתינאים, מאידך, תומכים בתופעת ''ההסתננו

    ציון בזוקה, 21/12/10 10:40

    מה ישאר לנו אזרחי מדינת ישראל? כבר חשבנו שלפחות באיזור התחנה המרכזית הישנה שהתפנה, העיריה תאשר בניה שפויה, לא מגדלים לעשירים, בנייני מגורים לאזרחי ישראל, תושבי תל אביב. מה הקטע? המסתננים מגיעים לפה בצורה לא חוקית, רובם מוסלמים ממדינות עוינות לישראל. אז מה הקטע שלכם שתושבי שכונת התקוה ודרום תל אביב הפגועים מתופעת המסתננים כן והם מסתננים ואמא שלהם אמא של מסתננים לא חוקיים אין להם אמצעים להילחם בתופעה. ניראה את המסתננים נוטים אוהלים בגנים ציבוריים ברמת אפעל או ברמת אביב, ניראה אותם עוברים סתם כך את השער בכניסה לסביון. ניראה אותם רובצים לאור יום במדשאות שבמבואה של מגדחי אקירוב. מה שינאה פה? אנחנו מדינה קטנה וחסרת משאבים שנלחמת על קיומה יום יום. אין לנו את הלוקסוס לבזבז על מי שאינו אזרח או מהגר כחוק.

  • 74.

    הכתב שלכם יובל גורן עושה לכם נזק ששנים לא תצליחו לתקן. (ל''ת)

    שיעבור לסודן וישחרר אותנו מהכתבות המפגרות שלו, 21/12/10 10:40

  • 73.

    בכדאי למנוע התנכלויות.לבנות להם.שכונות בצפון תל אביב. (ל''ת)

    אלאדין, 21/12/10 10:30

  • 72.

    מדובר במעשה נאצי (ל''ת)

    אורי וייס, 21/12/10 10:28

    • אתה יותר נשמע כמו אורי שורץ עם דעות החשוכות שלך (ל''ת)

      רוני החכם, 21/12/10 10:46

  • 71.

    בואו לאילת - חוויה בינלאומית לחיות פה עם המסתננים (ל''ת)

    חבר'ה, בלי צחוק, העיר הולכת פייפן!, 21/12/10 10:26

  • 70.

    אין ברירה, מדינת ישראל הקטנה והצפופה לא יכולה לקלוט זרים ופליטים

    אם היינו בגודל של צרפת או ספרד אז בכיף..., 21/12/10 10:24

    כל זר שמגיע לכאן בא על חשבון ישראלי עכשיו או בעתיד! על הממשלה להתחיל בתהליך של גירוש הומני המוני על גבי ספינות ולהחזירם לאפריקה!

  • 69.

    אני רואה בתמונה סודנים מפחידים

    12, 21/12/10 10:23

    פחד מוות אם כאלה יסתבבו ליד ביתי.

  • 68.

    ממתי לדאוג לעתיד ילדינו ביטחונינו זה גזענות

    שדי, 21/12/10 10:19

    יש לנו ארץ אחת בעולם ולהם יש מליון שיחזרו לשמה....

  • 67.

    הם מביאים פשע, מסחר בסמים, אלימות, שכרות ועוד דברים ''טובים''. יש להעביר (ל''ת)

    אותם לצפון ת''א. להעלות על אוטובוסים ולהוריד בצפון, 21/12/10 10:19

  • 66.

    ביבי- החזר את כולם במטוסים לאפריקה (ל''ת)

    הם מהגרי עבודה- לא פליטים, 21/12/10 10:17

  • 65.

    הממשלה לא עושה כלום.... אז אנחנו נעשה!! (ל''ת)

    שומרים על ביתנו, 21/12/10 10:16

  • 64.

    להם יש ארץ אחרת לנו אין

    ג'וני, 21/12/10 10:15

    הם מוזמנים לחזור לסודן

  • 63.

    תפני את דאגותייך לממשלה היא שאחראית למה שקורה כיום

    חובב ציון, 21/12/10 10:11

    אל תאשימי את התושבים ואל תעוררי רחמים על
    המסתננים.הממשלה היא הכתובת

  • 62.

    ראשית לא צריך לנהוג בהם באלימות ובגסות.שנית במאמר שפרסם

    אלבטרוס, 21/12/10 09:47

    בן דרור בעיתונכם הובהר שלסודן חזרו 3,000,000 איש שהיו במצבם של מחפשי העבודה או פליטים שבישראל.
    כך שניתן לטפל בחזרתם - שהיא הרבה יותר זולה
    מהשארתם.

  • 61.

    העובדה היא שהיכן שיש רכוז של אפריקנים /מוסלמים מדובר בארצות נחשלות ! (ל''ת)

    שולי, 21/12/10 09:47

  • 60.

    35, מסכים איתך בגדול ! (ל''ת)

    י.ש איזור מרכז, 21/12/10 09:46

  • 59.

    שיחזרו לביתם ויטפלו בחוליי מדינתם כמו שאנחנו מנסים לעשות ! (ל''ת)

    אילי, 21/12/10 09:43

  • 58.

    תתעוררו ! הזרים מאיימים על קיומנו ! (ל''ת)

    הקברניטים של ממשלתינו אשמים..., 21/12/10 09:42

  • 57.

    כולם יודעים שכל העיניין ממומן על ידי גורמים אנטי (ל''ת)

    יהודים בעידוד השמאל בישראל ., 21/12/10 09:39

  • 56.

    הפיתרון פשוט

    איציק, 21/12/10 09:39

    לחלק את הנטל בשווה בין כל השכונות

    • הפתרון פשוט-להחזיר את מהגרי העבודה לארצם (ל''ת)

      די להגירה המוסלמית, 21/12/10 10:15

  • 55.

    לא מקובל, לא יפה, ככה לא מתנהגים! אנחנו יהודים

    מוטי, ת''א, 21/12/10 09:38

    אם יש למשהו בעיה בעניין והיא לגיטימית, אז צריך להפגין ולתמרד מול הממשלה. אנחנו לא מה שעשו ליהודים במדינות המערב והמזרח.
    מה אנחנו חיות?

    • יש ביננו אנשים רעים - חיות נעלות מהם (ל''ת)

      יאון, 21/12/10 10:03

    • בבקשה אז תארח אותם בבית שלך (ל''ת)

      ג'וני, 21/12/10 10:16

  • 54.

    ככה זה שהמדינה מפקירה את האזרחים ,נימאס להם והם (ל''ת)

    עושים מעשה ., 21/12/10 09:38

    • ולאזרחים מותר לבעוט לנשוך ולמרוט שיערות ???

      ליאת, 21/12/10 11:25

      אזרחים שמקומם בכלא!!!
      כל אחד מהמטורפים שקוראים קריאות גנאי לאנשים שסובלים מנידוי ומעוני.
      פשוט מזעזע!

  • 53.

    גונבי גבול ,חלקם אויבים לא פליטים ולא בטיח (ל''ת)

    לסלק ללא היסוס ורחמים, 21/12/10 09:36

  • 52.

    רוצים להרגיש באמת גזענות טהורה באוויר ??? תעשו סיבוב באוויר של

    *******-----אוויר נקי, 21/12/10 09:33

    צפון ת''א .
    אוויר נקי מכל ריח של מזרחי .ערבי ,אתיופי ,סודני .....
    זאת גזענות אמיתית !

    • כי ברמת אביב יש ועידות קבלה, כידוע (ל''ת)

      סטודנט, 21/12/10 09:48

    • שכחת גם את הקמפיין האנטי- חרדי!! (ל''ת)

      שמואל, 21/12/10 11:00

    • בדירה בבניין שלי ברמת אביב

      סטודנט, 21/12/10 11:11

      גרים זוג בשם מוחמד ופאטמה. אני חושד שמוצאם רוסי-פולני.

      • לא מאמין. (ל''ת)

        תביא תמונה., 21/12/10 14:52

  • 51.

    אולי להקים חוות לימוד חקלאות, דמוקרטייה ולחימה,

    מיקי ג., 21/12/10 09:24

    אשר יפעלו במימון המהגרים.
    כל ההכנסות מעבר לצורכי החווה, יועברו לקרן לקליטתפליטים.
    לעובדים תישמר הזכות לבחור לחזור למדינתם או להישאר בחווה.

  • 50.

    שיעבירו את מהגרי העבודה לצפון תל אביב

    תל אביבי, 21/12/10 09:20

    אני בהחלט בעד מהגרי העבודה הראויים לתנאי מגורים הולמים - בבלי, רמת אביב, תל ברוך.
    אני בטוח ששם הם לא יזכו ליריקות וקללות.

    • שחיזבאללה יזרוק את הטיל הראשון הוא לא יעשה ועדת קבלה לאיפה לזרוק?

      חמאסניק, 21/12/10 10:21

      ישר על צפון תל-אביב.. אז הנה פתרנו לכם את הבעיה...

  • 49.

    רובם באו לעבוד והם צריכים לעוף מפה בחזרה!

    אורי, 21/12/10 09:10

    אנחנו רוצים מדינה יהודית!!!!

    • רובם באו לעשות גם ילדים כאן. (ל''ת)

      דן, 21/12/10 10:22

  • 48.

    קחו אלף מסתננים הכניסו אותם לקיבוץ שמאלני וצלמו איך הם נזרקים משם. (ל''ת)

    לשמאל ההזויי, 21/12/10 09:05

  • 47.

    את מי נשנא אם לא את האויבים? אלו מסתננים לא פליטים!

    אלי, 21/12/10 09:02

    אבל אצלנו היהודים ''משנאיך ומחריבייך ממך ייצאו'', אצלנו הבועה התל-אביבית ''אוהבת''(לא באמת אוהבת רק כלי לנגוח היהודים במדינת ישראל) ערבים ומסתננים ואת כל אויבי ישראל.
    ואילו את היהודים מותר לשנוא ולהחרים כמו שח''כ ניצן שונא את החבדניקים בשכונת רמת-אביב ולא מוכן שיגורו אצלו בשוכנה חבדניקים...

  • 46.

    הם לא מבקשי מקלט הם מטיבי איכות חיים. אין להם פה מקום, לגרש את הזרים

    ואת הערבים. מדינת ישראל יהודים בלבד. אין לנו מדינה, 21/12/10 09:01

    אחרת. למוסלמים ולערבים יש יחד 78 מדינות.

  • 45.

    את מי נשנא אם לא את האויבים? אלו מסתננים לא פליטים!

    אלי, 21/12/10 08:59

    אבל אצלנו היהודים ''משנאיך ומחריבייך ממך ייצאו'', אצלנו הבועה התל-אביבית ''אוהבת''(לא באמת אוהבת רק כלי לנגוח היהודים במדינת ישראל) ערבים ומסתננים ואת כל אויבי ישראל.
    ואילו את היהודים מותר לשנוא ולהחרים כמו שח''כ ניצן שונא את החבדניקים בשכונת רמת-אביב ולא מוכן שיגורו אצלו בשוכנה חבדניקים...

  • 44.

    לשלוח אותם מכאן חזרה, הצרה היא שהכפרים הערבים בגליל

    פו הדב, 21/12/10 08:54

    צריכים עבדים ואז הם עוברים לשם

  • 43.

    ''בנות 16 ונולדו בישראל'' ???

    אריק, 21/12/10 08:53

    כמה שנים ההורים שלהן כאן?
    נשמע קצת לא אמין, בלשון המעטה

    • מידת האמינות, בדיוק כמו בדווח הפלסטי על התקיפה,..שלא דווחה למשטרה

      כבשה פועה אינה קונה רכב יד-שנייה, 21/12/10 10:52

      משוכנע לחלוטין כי אין מילת אמת אחת בדווח על תקיפת בנות ה-16 בידי ישראליות. הכל שקרים של ארגוני זכויות במטרה לפגוע בהפגנת תושבי שכונות הדרום

  • 42.

    לא יכול להיות שרק תושבי דרום ת''א ישאו בנטל . אלא כל תושבי גוש דן . (ל''ת)

    חלוקה שווה בנטל ****, 21/12/10 08:52

  • 41.

    נכון שונאים אותם שיחזרו למצרים שם אוהבים אותם

    שושנה יפית, 21/12/10 08:52

    נכון לא רוצים אותם כאן, שיחזרו למצרים היה להם שם מקלט, הם יודעים שהשמאל ההזוי יקלוט אותם באהבה, את כל מסתנני העולם נביא לכאן תחת מטריית זכויות האדם.

  • 40.

    כבר נאמר קודם, שייבקשו מקלט מדיני בסודן (ל''ת)

    בז נודד דיגיטלי, 21/12/10 08:52

  • 39.

    צריך לפזר אותם שווה בשווה בכל הארץ (ל''ת)

    יפה היפה, 21/12/10 08:51

  • 38.

    חלם

    סטודנט, 21/12/10 08:44

    קבלנים וחקלאים מתחננים לעוד עשרת אלפים עובדים במשרות שיראלים פשוט לא הולכים לעבוד בהן בשכר מינימום, אבל הממשלה מגבילה את העסקת העובדים הזרים ומלבה את השנאה כלפיהם בשם איזה ''צביון יהודי''.
    בעוד עשר שנים, כשלאיראן תהיה פצצה, כשחצי מהילדים יהיו בחינוך החרדי ואחרי שהמשכילים יעברו למדינות רציונליות קצת יותר, ממשלת ישראל תישאר עם הגזענים, השמרנים, תל''ג לנפש של רומניה וכל הצביון היהודי שהיא רוצה.

    • אתה מוזמן לעזוב כבר עכשיו

      סטודנט אחר, 21/12/10 09:31

      אל תתן לדלת לחבוט בך ביציאה.
      ישראלים ילכו לעבוד בחקלאות אם לא תהיה להם ברירה (ובשביל זה צריך לשנות את מדיניות הביטוח הלאומי ולשכת העבודה).

      • קונה לי כרטיס?

        סטודנט, 21/12/10 09:45

        בינתיים אף אחד לא הולך לשנות את מדיניות ביטוח לאומי או דמי האבטלה, אז אנחנו כנראה כן צריכים את העובדים הזרים.

      • בטח אני רוצה לראות ישראלים הולכים לעבוד בחקלאות

        סטודנט בדימוס, 21/12/10 10:04

        זה בחיים לא יקרה.
        מי שעושה את העבודה הזו מאז ומתמיד זה ערבים או עובדים מהמזרח
        כל השאר עצלנים ולא יודעים לעבוד - ישראלים, אפריקאים ומלכי העצלנים הדרום אמריקאים

        • סטודנט גם הפליטים לא רוצים לעבוד בחקלאות (ל''ת)

          סטודנט בפיתה, 21/12/10 13:30

    • לא אותו מקרה

      אנטי שמאל, 21/12/10 10:17

      אתה מבלבל בין עובדים זרים שבאו לפי דרישה ולתקופה מוגבלת(בחקלאות עובדים בעיקר תאילנדים שאינם נשארים) לבין מסתננים מאפריקה שזו בעיה נפרדת.

      • המסתננים מאפריקה היו יכולים לקבל הזדמנות לעבוד באופן חוקי

        סטודנט, 21/12/10 10:54

        אם הממשלה לא הייתה מגבילה כל כך את מכסות העובדים הזרים, משיקולים שהם לא כלכליים, או לפחות לא לגמרי כלכליים.

        • אתה מתבלבל. לא הזר מחליט אם להכנס הנה, אלא אני מחליט אם לקבל אותו

          ר.בקצה, 21/12/10 11:23

          האם למדינת ישראל מותר לקבוע מי ייכנס בשעריה ומי לא?

        • לא בעיה

          אנםי שמאל, 21/12/10 15:19

          באופן עקרוני אין בעיה שבמקרה של מחסור בעובדים זרים יחליפו אותם מסתננים באותם תנאים כלומר שהות מוגבלת. הבעיה שאפריקאים בניגוד לתאילנדים סינים או רומנים יש נטיה להישאר לכן לא כדאי לקחת את הסיכון.

  • 37.

    אנחנו מאבדים את המדינה!

    אזרח מודאג, 21/12/10 08:42

    אין לנו ברירה אלא לבלום את השיטפון של העובדים הזרים ושל המסתננים הסודנים, ולהפסיק את הגירתם של גויים מכל רחבי העולם אלינו.
    אם המצב הקיים יימשך, בעוד שניים-שלושה עשורים אוכלוסיית ישראל תורכב מצאצאי העובדים הזרים והמסתננים, מחרדים, מערבים, מפלשמורה, מצאצאי הגויים שהגיעו ממדינות חבר העמים, ומכל מיני יהודים וחצאי יהודים קשי-יום וחסרי ברירה משכבות סוציו-אקונומיות נמוכות, שלא היתה להם ההזדמנות לברוח מכאן.
    וכך יגיע סופה של המדינה היהודית!

    • בעוד 20-30 שנה??? הצחקתני. אנו הופכים לזימבבואה תוך עשור!!! (ל''ת)

      תמיהה, 21/12/10 22:51

  • 36.

    לאט ובבטחה מאבדת מדינת ישראל את צביונה הצברי שכל כך יספה לו

    ג.ק., רשום אבל לא מחובר, 21/12/10 08:41

    עם כל הכבוד וההערכה לפילוסופית שווי הנפש על ענפיה, מכבידה על הישראלי הטיפוסי שהתחנך בצל מגש הכסף של נתן אלתרמן וצה''ל, ההתמודדות עם נוכחות הזרים למקום ומראם שכובשים כל יום עוד כר דשא ועוד ספסל נעורים ועוד פינה מלבלבת.

    טוב שפאלפל בפיתה עדיין קים, כשכובע טמבל כבר נחשב לפריט הסטורי. המקום הולך ונהיה ליטל אמריקה, שנתח פראירי של האוכלוסיה שומר על הגחלת ומגן על המקום בשירות צבאי ודרכים אחרות, כשרבים מאד אחרים וכמובן זרים למיניהם נהנים מהמציאות והחירות שהמדינה הזאת מספקת לרוחשים בה.

    באשר ללוחמי השיוויון והצבע, הם גיבורים כל זמן שהעז אינה אינה לוטשת עיניה אל היקר להם ואינה לועסת קרוב מידי לביתם.

  • 35.

    זו לא גזענות...

    ישראלי שחי באפריקה, 21/12/10 08:40

    זה לא עניין של גזע או צבע עור.. זה עיניין של תרבות. המהגרים מאפריקה מביאים איתם אלימות ורפש שהתרבטת המערבית לא יודעת להיתמודד איתם, הבעייה רק תחמיר אם לא יסלקו אןתם חזרה לסודן.
    אגב שרובם בכלל לא פליטי מלחמה אלא אנשים פשוטים שקשה להם באפריקה - והסיבה שקשה להם היא כי כאן אין סדר וחוק ורק מושחתים שולטים ורוצחים אחד את השני.
    אין כיום מדינה מערבית שהתמודדה בהצלחה עם הגירה כזו, ובד''כ ניתן להגיד שקבוצה אתנית זו הורסת ומדרדרת את המקום שאליו היא מגיעה...
    הרי בו נודה זה לא שהם מדעני גרעין, רופאים ומטמתיקאים...

    • נכון מאוד שיחזרו לאפריקה הגדולה וישאירו לנו את ישראל הקטנה ! (ל''ת)

      אילי, 21/12/10 09:45

    • הלך על דרום ת''א - ממש מסכים איתך ! (ל''ת)

      מיואש מפלורנטין, 21/12/10 09:45

  • 34.

    בואו תראו מה קורה בדרום העיר

    הסנג'ר של המדינה, 21/12/10 08:36

    אח''כ תדברו איתנו על שנאה. דירה שקניתי בזיעת אפיי ודמי, ואני צריך לקום מוקדם כל יום לעבודה ולראות אותם יושבים על החומה מתחת לבית. אין להם מה לחפש פה, ואני לא רואה את זה קורה במקומות אחרים.
    מר גורן, כשאתה קם בבוקר לקפה ולעיתון, תקדיש שנייה מחשבה גם לזה. אנחנו עדיין משתייכים לאותו עם. . .

  • 33.

    חוויה לחיות פה

    קובי, 21/12/10 08:36

    אתמול בחמש אני רואה באזור התחנה ''פליט''
    עם בקבוק חצי ליטר בידו מתנודד ומדגף אנשים שעברו במקום
    משום מה לא ריחמתי
    אני מצטער שישראל זה לא אמריקה
    וזה שהם חושבים שהם יעשו פה תמכה זה ברור לכולם מלבד לאנשים תמימים
    אני לא מטיף ליהדות או שאר הדעות
    אבל לחרבן על החוק ככה אפשר רק בישראל
    ורק בישראל יכבסו מהגריי עבודה לפליטים
    ואני אישית מכיר אנשים שהועסקו אצל חבר דובר ערבית
    והם יגידו לך בעצמם שהרב הגדול בא לפה
    לא ממלחמה פשוט מאבטלה (איך אפשר לשלוח כסף לאזור מלחמה )

    עצוב שבישראל מתעללים ככה בשכבות החלשות ואח''כ מתפלאים שהם פונים לש''ס
    שמה לפחות עוזרים ושומעים אותם
    ואני אומר את זה בתור חילוני גמור (מה לעשות אוהב תשינקה שלי)

  • 32.

    כל עוד בלבב פנימה, נפש יהודי הומיה... איזו גאווה להיות יהודי ביום שכזה (ל''ת)

    תמנון, 21/12/10 08:35

  • 31.

    כדאי לגרש זרים, חרדים, וערבים. ישראל לישראלים בלבד !

    ארז, 21/12/10 08:34

    .

    • שכחת שמאלנים

      אילן, 21/12/10 09:04

      גברים מתחת למטר שמונים, נשים מעל 55 קילו וילדים עם נזלת.........זיג הייל

    • זהירות, פרובוקטור סמולני (ל''ת)

      כבשה פועה, 21/12/10 09:05

    • אם תגרש את החרדים, לא יהיה מי שיחלק אוכל לעניים. ומי ידאג לקשישים?

      תחשוב על זה ארז, 21/12/10 10:30

      רוב ארגוני החסד במדינה הם חרדיים שנותנים לכל מי שצריך בין אם הוא חילוני ובין אם הוא דתי. רוב ארגוני החסד שעוזרים לקשישים הם חרדים.
      אנחנו חילונים וכשהייתה לנו שנה קשה מאד מבחינה כלכלית, קיבלנו במשך שנה סלי מזון, עד שהתאוששנו. יש לנו סך הכל שני ילדים ואנחנו לא משפחה מרובת ילדים, אנחנו עובדים משלמים מיסים, בעלי נכה צה''ל, ובכל זאת, כשלא היה אוכל בבית מי שעזר לנו זה החרדים.
      הבוקר בני בן ה10 גידף חרדים (חרדים מסריחים) ישבתי והסברתי לו שיש מי שתורם למדינה על ידי שרות צבאי ויש מי שתורם למדינה ע''י האכלת הרעבים שבה. וחוץ מזה סבא שלי היה חרדי והוא ממש לא היה מסריח...
      אגב, כששאלתי אותו למה הוא בכלל מדבר נגדם האם הוא מכיר חרדי שעשה לו משהו או שעשה למישהו שהוא מכיר משהו, הוא אמר לי שהוא לא מכיר אבל כולם יודעים שהחרדים מסריחים.
      מה שאני הולכת לעשות זה להכיר לו משפחה חרדית. אולי יש לנו פה באזור.

  • 30.

    שכחו כבר איך התנהגו אל יהודים בשואה (ל''ת)

    גלי, 21/12/10 08:34

    • זהירות, פרובוקציה סמולנית (ל''ת)

      כבשה פועה, 21/12/10 09:06

  • 29.

    מפחיד לחשוב ...ש.הקו קלוקס קלאן מתעוררים כאן (ל''ת)

    דויד, 21/12/10 08:34

    • מעניין אותי לדעת כמה מהגרים גרים אצלך בבניין (ל''ת)

      איציק, 21/12/10 09:58

  • 28.

    מה אתם מצפים? לתושבי השכונות אין לאן ללכת (ל''ת)

    והם לא בחרו לגור באפריקה, 21/12/10 08:33

    • תגובה נבחרת. צודק 100% (ל''ת)

      אהבתי את התגובה, 21/12/10 10:31

    • קצר ולעניין. (ל''ת)

      וגם נכון מאוד., 21/12/10 18:57

  • 27.

    שיסתלקו מכאן היה להם מקלט במצרים שיחזרו לשם (ל''ת)

    ברוך קם, 21/12/10 08:30

  • 26.

    זה היה צפוי - כשהשלטון לא מגן על האזרח, האזרח מגן על עצמו (ל''ת)

    ממשלת הליכוד האימפוטנטית, תשלם ביוקר בקלפי!, 21/12/10 08:29

    • צודק - כשאין משטרה יש אזרחים הלוקחים את החוק לידיים (ל''ת)

      בן, 21/12/10 09:29

  • 25.

    בנות 16 ש''נולדו בישראל למהגרי עבודה''? עד לאיזה רמת גיחוך אפשר להגיע?

    קורא ולא מאמין, 21/12/10 08:28

    לאור ציון ''העובדה'' הכוזבת הזאת (מהגרי עבודה מאפריקה התחילו להגיע לכאן לפני 4 שנים בלבד), חדלתי להאמין ל''דווח'' על תקיפתן. פשוט המצאה שלא היתה ולא נבראה.

    • תיקשורת צבועה

      תשכנו אותם בבתיכם, 21/12/10 09:13

      אין חדש תחת השמש תיקשורת מוטה הם תמיד בצד השני.באשר למסתננים אם זה נכון שתוקפים אותם כדאי להם לעזוב למקום שיהיו רצויים בו. כאן הם אינם רצויים.

  • 24.

    אין גבול לצביעות התקשורת?

    עופר, 21/12/10 08:27

    מסכים בהחלט כי אסור לפעול באלימות אבל מדוע התקשורת לא מדווחת על כל מקרי האלימות ההפוכים.
    בגלל שלתקשורת יש אג'נדה מטופשת שכולה צביעות, לנגח את החרדים ואת המתנחלים. והפעם לעשות זאת על גבם של מסתננים מאפריקה, משחקים אותה הומניים מתי שנוח להם. ולמה זה? את זה צריך לשאול פסיכולוג.

    • הם הומנים על גבם של אחרים

      השמאל המתאדה, 21/12/10 09:19

      כשבנותיהם יביאו להם הביתה סודנים או שהסודנים יתגוררו בשכונות שלהם,כאן תיפסק ההומניות,השמאל הומני עד שזה מגיע לפתחו. ולראיה המחאות הבלתי פוסקות של תושבי רמת אביב כנגד בית חב''ד הממוקם בשכונה.

  • 23.

    חבר'ה-מה הבעיה? להעביר אותם לשכונות הנאורים של צפון ת''א ולקיבוצים

    שלומי כץ, 21/12/10 08:25

    אז נוכל כולנו לראות דוגמה לטיפול נכון בפליטים. כל עקרות הבית המשועממות של צפון ת''א יוכלו לדאוג לפליטים שיחיו בשכונה שלהם.
    או שלא.

    • תכל'ס, פתאום הומניות לא תהיה בראש מעיינם. (ל''ת)

      משה, 21/12/10 09:15

    • ומי אמר שכל הקיבוצניקים בעד הכיבוש הסודני בעידוד יהודי ואזרחי המדינה? (ל''ת)

      קיבוצניקית, 21/12/10 10:34

  • 22.

    ארגוני הסיוע אשמים בהגברת השנאה - הם דוחקים את אנשי השכונות לקצה (ל''ת)

    יוסי, 21/12/10 08:25

  • 21.

    הצעה

    יובל, 21/12/10 08:24

    ברוח הכתבה,
    בואו נשפר את היחס למסתננים, נעניק להם עבודה, זכויות אזרחיות , חינוך מערבי ועוד.
    תוך שנה יהגרו לכאן כשלושה עד ארבעה מיליון פליטים (מתוך כ- 60 מליון החיים באפריקה), וממילא הבעייה הפלסטינית תיעלם. וגם הבעיה הישראלית.

  • 20.

    ביבי לא מחזיר אותם למדינתם. העם יחזיר. ובבחירות לא נצביע ביבי. (ל''ת)

    ביבי תלוש מהמציאות, 21/12/10 08:20

  • 19.

    מדוכאי כל העולם בואו בהמוניכם

    הארגון לסיוע עובדים זרים, 21/12/10 08:19

    ובא לציון סוף

  • 18.

    מדובר בתופעה של פלישה וכיבוש הארץ ע''כ כוחחות זרים . הם סכנה דמוגרפית,

    לימור אביטל, 21/12/10 08:19

    כלכלית, חברתית וגם , ובראש ובראשונה ביטחונית. הם פלשו למדינתנו בחסות הפחדנות והרפסות של הממשחה והם נשארים כאן תודות לאירוגונים שמטרתם האמיתית היא הרס וחורבן של מדינת ישראל כמדינה של עם היהודי. הארגונים האלה ניזונים מכסף זר, תומכים בחרם נגד ישראל, מכפישים את שמה של ישראל בכל מקום אפשרי. זה מיעוט קטן אך כוחני וכרגע יש להם נשק חדש, פולשים זרים שמציפים את מדינתנו , הארגונינם האלה משקרים , מציגים מצגי שווא, מטילים אימה על מיש חושב אחרת דרך אישומים בגזענות ואלימות . הארגונים האלה ומי שעומד מאחריהם הם מזמן הם בוגדים במהותם וכך צריך להתייחס אליהם.
    והיום אני מגיעה להפגנה כי יש לעם היהודי זכות להגן על עצמו מפני פלישה של כוחות זרים, ההפגנה של היום היא נגד הכיבוש

  • 17.

    מדינה של טובים יותר, טובים פחות ולא טובים כלל.

    אמיר, 21/12/10 08:18

    הגזענות והבורות חוגגים

    • אתה לא גזען כלל אתה בטח תחתן את בתך עם אחד הסודנים. (ל''ת)

      מקווה שזו תהיה מנת חלקך,כך גם לא יוכלו לזרוק אותו, 21/12/10 09:22

  • 16.

    לא מפתיע בכלל... אנחנו כבר מזמן לא 'עם סגולה' אלאל בדיוק כמו כל העמים

    אוריון, 21/12/10 08:17

    שנאת זרים הוא דבר שמתרחש בכל מדינה שיש אליה הגירה ממדינות אחרות שאינן עומדות בקנה מידה של שיוויון, לאומיות ודת כמובן.
    אין ספק שפליט מסודן יהיה בקטגוריית ''הזר השנוא'' לעומת מהגר מאנגליה למשל.
    שהארגונים החברתיים יתחילו לעשות משהו.
    זה מתחיל מחינוך הילדים בביצפר...

    • עם סגולה לא מתאבד. (ל''ת)

      רוב מוסלמי לא בארצנו, 21/12/10 09:02

    • בגלל שנהיינו כמו כל העמים ואנחנו נגד היהדות והיהודים במדינת היהודים

      זהו זה, 21/12/10 10:37

      אנחנו מתנהגים ככה. כמו כל העמים.
      חוץ מזה המרחם על אכזרים בסופו מתאכזר לרחמנים.

  • 15.

    לכל תומכי חיסול מדינת היהודים פספורט זר. לי אין. (ל''ת)

    מסתננים ושמאלצנים הבייתה, 21/12/10 08:16

  • 14.

    רבים מן המשתתפים בארגוני הסיוע רוצים להחזירם לארצם (ל''ת)

    אין לסודנים עתיד כאן. רובם אינם פליטי חרב. פצצתזמן, 21/12/10 08:16

  • 13.

    די לעוות המציאות. האלימות היא של זרים.

    כבשה פועה, 21/12/10 08:15

    ילדה יהודיה נאנסה, אשה זקנה יהודיה נרצחה, אנשים הוכו, ילדים הוטרדו ונחשפו למעשים מגונים, נשים נפגעו. מעולם לא הוותה ידיעה על כך-כותרת ראשית. לעומת זאת, כל הידיעות אודות ''אלימות'' כלפי זרים-אינן אלא דווח על הפגנות חוקיות.

    • יהודי קשיש גודף והוכה בכניסה לבית הכנסת

      ועוד, 21/12/10 10:37

      כן כן, פה במדינת היהודים.

    • ילדים יהודים נרצחו בידי אביהם היהודי

      לילך, 21/12/10 23:13

      ובידי אימותיהם היהודיות. ילדים יהודים עברו התעללות נוראה על ידי הוריהם היהודיים, ילדה יהודיה נאנסה במשך שנים על ידי אחיה היהודיים, נערה יהודייה תמימה נפגעה מכדור תועה שנורה על ידי עבריינים יהודיים. בחורה יהודייה נפגעה מרכב נהוג על ידי יהודים אשר נמלט מהמקום והשאיר אותה להתבוסס בדמה עד למותה. צעיר יהודי נדקר למוות במועדון על ידי צעיר יהודי אחר. גבר יהודי אנס אישה יהודייה. להמשיך?

  • 12.

    לביבי לא אכפת שהמדינה מתחסלת. לעם אכפת. (ל''ת)

    ביבי כציפי לא מסוגלים, 21/12/10 08:14

  • 11.

    סודאן נמצאת במצב רשמי של מלחמה נגד ישראל !

    ציפי, 21/12/10 08:11

    חייליה השתתפו בחלק מהמלחמות יחד עם המצרים כנגד ישראל . כי זו מדינה מוסלמית קיצונית . מדוע עלינו לספק להם עבודה ?
    מדוע שלא ישארו במצריים אחותם לתרבות לדת ולשפה ? האם מתנכלים אליהם במצריים ?
    לא ראינו שום הפגנה בעולם כנגד זאת .

    • שאלה לציפי

      ערן, 21/12/10 08:53

      גרמניה הייתה במצב מלחמה עם אנגליה. האם לשיטתך אסור היה לאנגלים לקלוט יהודים גרמנים?

      • האם אתה משווה את תרומתם של היהודים לאנגליה לזו של הסודנים? (ל''ת)

        אני, 21/12/10 09:56

      • לא מדובר במשוואה על יהודים גרמנים

        ערן אתה דמגוג זול, 21/12/10 10:31

        ההשוואה הנכונה תהייה: האם לשיטתך אסור היה לאנגלים לקלוט חיילים גרמנים ונאצים. התשובה: אכן, אסור היה.

    • אם תחקרי קצת יותר עמוק תגלי...

      יעל, 21/12/10 12:06

      שהשלטון הצפון סודני המוסלמי קיצוני שהנשיא שלו מואשם בפשעי מלחמה נגד דרום סודן הנוצרית ברובה! ונגד דרפור שהם אכן מוסלמים
      אבל האנשים שמגיעים הנה בורחים משלטון מוסלמי קיצוני שטובח בהם
      בקרוב דרום סודן וצפון סודן יופרדו והדרום יקבל עצמאות וסביר להניח שיהיו לו קשרים דיפלומטיים טובים עם ישראל וכל הסודנים שאני מכירה מתים לחזור הבייתה...בקרוב הם יוכלו
      עד אז תנסי לא לשפוך שנאה ולדבר ככה על נושאים שאין לך מושג בהם

  • 10.

    ואתה תבקשנו מידי הרוצחים ומידי השותקים גם יחד.

    נעמה, 21/12/10 08:10

    למי שלא יודע את שירו של אלתרמן שכתב על עמי אירופה שידעו על מה שעושים הנאצים ושתקו
    כל הממשלה,כל האופוזיציה, כל הכנסת וכל העיתונאים ששותקים - שותפים למעשי הפשיסטים

  • 9.

    פענוח כתב החידה

    עכבר מבין, 21/12/10 08:10

    מענין שהמסתננים מצטיינים בעיקר בדבר אחד: יחסי ציבור מדהימים. כל מי שאומר להם מילה, זוכה לכתבה של 1000 מלים בעתון. אבל ברור לגמרי שלא המסתננים הודיעו זאת לעתון. אז מי כן? העמותות. ומי משלם משכורת לעובדי העמותות האלה? הקרן החד''ש לישראל שידה בכל מקום בו מישהו מנסה לחסל את מדינת ישראל, בכל שיטה שהיא. תמנון בעל 88 זרועות.

    • התרגום הנכון הוא: הקרן לישראל חדשה.

      סתם שתדעו, 21/12/10 10:39

      בפשטות רוצים להפוך אותנו לישראל אחרת.

    • יפה דרשת (ל''ת)

      אלי, 21/12/10 10:52

  • 8.

    טוב מאוד - ככה צריך - להפגין

    אאא, 21/12/10 08:10

    סוף סוף רואים בארץ קצת הפגנות. מה שהממשלה לא תעשה יעשה העם!
    נמאס!

  • 7.

    החדשות הללו מחרידים אבל.............

    אילן, 21/12/10 08:06

    יותר מידי זה יותר מידי כמויות האפריקנים המסתננים גוברים וגדלים למימדים שאי אפשר להעלים עין . במדרכוב של התחנה המרכזית הישנה אתה מרגיש כמו באפריקה !

  • 6.

    וענו הלוויים ואמרו אל כל איש ישראל קול רם:

    ישעיהו, 21/12/10 08:06

    ...ארור מטה משפט גר ויתום ואלמנה, ואמר כל העם אמן

    • אז לא היתה דמוקרטיה (ל''ת)

      י, 21/12/10 09:00

      • לי' - ענק.

        ת, 21/12/10 10:40

        מעניין שהשמאל שטוען שאלוקים זה שטויות התורה היא שטויות, מצטט מהתנ''ך לנוחותו.

  • 5.

    that's exactly happened to us 60 years ago

    a, 21/12/10 08:04

    jews tried to run away from persecution, nobody wanted us, nobody protected us
    we should remember what it's like
    if we can't be sympathetic to those people then who will be?

    • מספקי עם הדמגוגיה הזולה

      ישראל, 21/12/10 08:18

      לא היינו אלימים ברחובות ברלין (ע''ע כמה מקרי אלימות בזכות ''מהגרי העבודה'')

      עלינו לזכור שאין לנו מדינה אחרת
      אנחנו מיעוט בעולם
      ועם המשך הגירת ''מהגרי העבודה''
      אנו פשוט נשאר מיעוט

      ולא,
      אני לא מצדיק אלימות באשר היא
      פשוט המדינה כמדינה צריכה למצוא פתרון לנושא הנ''ל

    • השוואה נואלת של אדם מ-ט-ו-מ-ט-ם.

      כבשה פועה, 21/12/10 08:22

      איזה רדיפות? מיליוני סודנים כבר חזרו לארצם בהשגחת ארגוני האו''ם. אז נכון שיש שם משטר דיקטטורי ורמת החיים-אינה גבוהה. שנקלוט את כל מיליארד האפריקנים כדי שאתה תרגיש טוב עם עצמך בחו''ל?

    • oh i got it , so now we should be the whore of the world right ???

      israeli, 21/12/10 08:26

      and take every immigrant in the world
      and destroy israel !!
      idiot !!! shut up

    • בכלל לא, הם עברים דרך מיצריים (ל''ת)

      מ, 21/12/10 08:34

    • ומה קרה לאומה שעשתה לנו את הדברים האלה?

      י, 21/12/10 09:04

      היום היא האומה החזקה ביותר באירופה...

    • עם כל הכבוד

      משה, 21/12/10 09:21

      א. אנחנו לא במצב של גרמניה או מדינות אירופה, עם עצמה פוליטית וכלכלית שמסוגלת להתמודד.
      ב. יהודי אירופה שניסו לברוח, ברחו מרצח על מנת לחיות. הסודנים כאן כי המדינה שלהם רעה והם רוצים עתיד טוב יותר על חשבוננו, למצוא כאן עבודה. אני מצטער, אבל אם תושבי המדינה שלי נותרים ללא עבודה, למה שאפרנס אותם? למה להכניס גם את הצרה הזו לשמיכת הצרות שלי?
      ג. מדינת ישראל שלא היתה קיימת אז עדיין, והכוחות המורדים שהשתייכו אליה לפני הקמתה, לא השתתפה בתקיפות כנגד המדינות שסירבו לקלוט את היהודים. הסודנים השתתפו בתקיפת מדינת ישראל ביחד עם המצרים בעבר. למה שאעזור לאויביי? האם ניתן עבודה למסתננים לבנוניים השייכים פוליטית לחיזבאללה? למה לא? במה הם שונים?

    • זה שני דברים שונים לגמרי

      א, 21/12/10 10:05

      עכשיו אנחנו מנסים למנוע מאוכלוסיה של עבריינים ועוני בפוטנציה להתרבה לפני 70 שנה רצו להפסיק את הגזילה הרמאות והגניבה היהודית באירופה וגרמניה בפרט

  • 4.

    יוחזרו העבדים של הצפובונים ממגדלי אקירוב לארצות מוצאם (ל''ת)

    אשכנזי נאור, 21/12/10 08:03

  • 3.

    ממשלה ימנית כושלת וגזענית - זו הבעיה שלנו. יהודים אלק... (ל''ת)

    עדיף כבר לחיות עם ערבים מאשר עם הימין הגזען, 21/12/10 08:01

  • 2.

    הכל באשמת הממשלה וה''דתיים'' - בושה (ל''ת)

    עופר, 21/12/10 07:55

  • 1.

    מה לא ברור ,אין לנו ארץ אחרת,נלחמים על הבית והצביון היהודי

    מסתננים אפריקאים לאפריקה ועכשיו., 21/12/10 07:53

    הפכנו לסומליה, ולסודן, מספיק.

    • יהודים לא שורפים בתים ולא מתעללים - אתם לא יהודים (ל''ת)

      עופר, 21/12/10 08:12

      • יש יהודים חדשים שהשתחררו מתסביך הגלות (ל''ת)

        י, 21/12/10 08:59

        • נכון, ולכן הם מתנפלים על 3 נערות בבגדי צופים ומכים אותן...

          ש.א., 21/12/10 09:33

          יהודים טובים.

          • ורוצחים קשישות (ל''ת)

            .., 21/12/10 10:42