• 25.

    ''איש חינוך לתפארת''

    מיטל, 11/01/11 23:44

    דוד לבון אף פעם לא היה איש חינוך ולכן אין להתפלא על מעשיו. היה צריך לצאת לפנסיה לפני עשרים שנה. מי שתמך בו הוא לא פחות אשם מן המנהל עצמו

  • 24.

    כפרעליו יוצא לפנסיה

    ילדה אחת, 02/01/11 01:55

    חחחחחחחחחח מזל שהוא יוצא לפנסיה שנה הבאה.

  • 23.

    ילדה מז1 שעברה

    ...., 12/12/10 20:56

    תקשיבו אני היתי בכיתה ז1 (הקודמת שלמדה בחטיבה)
    ובאמת אף מורה לא הצליח ללמד אותנו .. היו רק כמה שכן (מזל , שגית , חגית .. )
    ומצד אחד זה צעד חיובי כי ככה נוכל ללמוד בשקט , ולהצליח במבחנים ..
    אבל מצד שני זה פשוט רעיון גרוע ... למה להרחיק אותם מחברים שלהם ? במה זה יעזור ? בכלום !!
    ומה ניראלהם שהם מפרקים אותנו שוב!? רק התפצלנו לכיתות שונות מהיסודי ושוב ? זה ממש קשה .
    ונגיד אני ? היתי בהקבצה עם המורה הכי טובה בעולם ורק בגלל זה אהבתי את המקצוע וקיבלתי ציונים טובים והבנתי את החומר ..

    ואני מדגישה אנחנו לא הינו כיתה מופרעת שזורקת כיסאות בשיעור רק פה ושם פטפטת *וזהו* !!!!!!

  • 22.

    חוצפה

    חוצפה לא רק התלמידים האשמים גם המורים אשמים, 12/12/10 14:39

    אנחנו אולי עושים בלאגן מדברים אבל המורים לא נותנים כבוד בכלל זה ממש חוצפה שככה מעברים 12 ילדים שדיברו בשיעור אולי או משהו כזה
    אבל אין טיפת כבוד בבית ספר הזה!!!!!

  • 21.

    המורים שילמדו את הכיתה הזו

    הורה אחד, 11/12/10 21:41

    הם אותם מורים שמלמדים באופן שוטף את השכבה הזו ------ אז מה הטעם בכלל ?

    הספרים אותם ספרים , החומר הלימודי אותה הדבר - אז מה השתנה ?

    שעת מחנך פעם בשבוע ?

    על זה יקום ''החינוך המיוחד '' שהוא רוצה להעביר לתלמידים ?


    מאוד מאוד מוזר המהלך הזה !!!

    אם תעשו גוגל על המנהל הזה תראו הרבה כתבות שנאמר שם שהוא צריך להתפטר !!!

    • לא הבנת ??

      א.א, 12/12/10 00:43

      הבעיה אינה של המורים. לא הם בורחים מהכתה!
      הבעיה היא הילדים - עכשיו כשהם יחליטו ''לזמזם'' הם יפריעו רק לעצמם ולכוכבים כמותם, ולא לעוד 30 ילדים בכתה שזכאים לחינוך ולהוראה, והוריהם לא שולחים אותם לכתה כדי שאיזה חוצפן קטן יוציא את התסכולים שלו על המורים שמולו. החינוך ה''מיוחד'' לילדים האלו הוא בראש ובראשונה ההבנה, כנראה לראשונה בחייהם, שיש מחיר להתנהגות שלהם! אם לא בבית, אז בבית הספר.
      כל הכבוד ללבון!

  • 20.

    לא ביקשנו מאיתנו לעבור שום אבחון (ל''ת)

    אמא אחת, 11/12/10 21:37

    • לא צריך שום אבחון

      מ.מ, 13/12/10 22:02

      לא צריך אבחון כדי לאתר תלמידים ''מופרעים''!!!
      לא כל דבר קשור לאבחון. בילדים עם בעיות משמעת צריך לטפל והמנהל עשה עבודת קודש. הבעיה שההורים של אותם ילדים המופרעים לא מבינים את זה. המנהל רצה בסך הכל לעזור גם לאותם הילדים שמפריעים כדי שלא יפלטו בסוף מהמערכת.
      כדאי שתפנימו.

  • 19.

    אני המום מתגובות התלמידים

    ..., 11/12/10 21:03

    התלמידים האלו מונעים מכם ללמוד, הם גורמים למורה להיות ''שוטר רע'' בכתה וחסר סבלנות כלפי כולם, הם מבזים את כל הסובבים אותם בשיעור, כולל אתכם, וכל המהלך נעשה עבורכם בלבד. וזו התודה? להשמיץ את החלטת ביה''ס?

    • תגובה ל19

      א.מ, 13/12/10 22:04

      אתה צודק בהחלט!!! ההנהלה הפכה מערכת שלמה כדי שיהיה סדר וש 400 תלמידים ילמדו.

    • תשקלו לעבור בית ספר!!!!!!!!!

      מורים מתנערים-קשה לכם?, 14/12/10 10:00

      במקום להרחיק אותם צריך לעזור להם ולתת להם עזרה.
      הם קוראים לעזרה!!!!!!!!!!!!
      מורים שהגיעו למקצוע יודעים שזה לא קל. תתמודדו ותעזרו לתלמידים שקשה להם.
      מה עושה מורה טוב????

    • ..........................

      קרן, 02/01/11 01:57

      איזה שוטר רע? איזה?
      כאילו הם לא יכבדו אותנו אנחנו לא רואים סיבה לכבד אותם.
      מורה שנחמד ומכבד אנחנו איתו, מורה שמטריד ומרביץ ומקלל ומעליב סופו ואתם יודעים שזה ככה עם כל כיתה עם כל ילד אפילו הילדים שלכם.

  • 18.

    אני חושב שזה לא נכון

    תלמיד..., 11/12/10 20:03

    אני חושב שזה לא נכון לעשות את מה שהבית ספר עןשה הם מרחקים את הילדים מבית הספר זה לא נכון יש מלא ילדים שעושים בלאגן אבל דווקא אותם רוצים להעביר כי יש עליהם דיווחים משנה שעברה אז לא צריך לעבור אולי צריך לטפל בהם יותר קשה אולי להסביר להם שקשה למורים ללמד ולתלמידים ללמוד אבל להעביר לתיכון בלי חברים זה בככל בכלל לא יפה ....

  • 17.

    את הילדים שמעבירים אנ

    נדב אני לומד בבית הספר עירוני י''ד בכתה ז', 11/12/10 17:19

    י יודע שזאתי האפשרות היחידה ללמוד בבית הספר אני בכתה שיוצאים ממנה הכי הרבה ילדים ז'6 יוצאים ממנו 5 ילדים שנקשרו אליהם והם כבר הכירו חברים ולדעתי זה חבל להרוס כיתה שלמה

  • 16.

    אני בעד (ל''ת)

    ליאל, 11/12/10 17:16

  • 15.

    כתלמיד התיכון

    נורי, 11/12/10 15:48

    אני ביכתה ז' ולומד בתיכון לא הולכים להעביר אותי אבל מה שהולך שם זה פשוט שערוריה הלוואי ויוכלתי לעבר בית ספר וחוץ מזה הוא אומר שהילדים שעברו לכפר הירוק זה בגלל שילדים אחרים הפריעו להם במהלך השנים אז תנו לי לומר לכם שלא 4 ילדים שעברו הם חברים טובים שלי והם עברו רק בגלל שהבית ספר י'ד הוא בית ספר קר שאלתי אותם איך זה בכפר הירוק הם ענו לי למרות שלומדים עד 4 זה בית ספר חם שמקשיב לכל אחד אז בבקשה אל תחשבו שלנו קל בבית ספר ה''טוב'' הזה

  • 14.

    חוצפה פשוט.

    ילדה תלמידה בבית הספר., 11/12/10 15:38

    אני בתור ילדה שלומדת בבית הספר הזה אני יכולה להגיד לכם שהמהלך הזה בכלל לא תקין אתם אפילו לא יודעים איך מתנהגים אצלנו בבית הספר.
    זה לא רק אנחנו אשמים שאנחנו מפרעים פעם אחת
    תחשבו גם על הצד שלנו על איך שהמורים צועקים עלינו, איך שמתנהגים עלינו.
    אם הייתם יודעים מה שעברתי בבית הספר הזה אתם
    בחיים לא הייתם אומרים שזה מהלך תקין אוקי?!
    ואם כל התגובות שלכם הורים יקרים שההורים נכשלו בחינוך זה פשוט חוצפה, אתם לא יודעים אתם לא מכירים את הילדים שעוברים בית ספר אני מכירה אותם ואני יכולה להגיד בהחלט שאין שום סיבה שיעבירו אותם בית ספר בגלל שהמפריעים כמה פעמים בשיעור כולם מפריעים לפעמים אפילו הילדים שלכם.

  • 13.

    ..

    עדן, 11/12/10 15:35

    אני לומדת בעירוני י''ד ..
    ולדעתי זה לא נכון לשים אותם בכיתה אחת שהם יפריעו כולם ביחד .. לא משנה עם זה ליד דוד לבון או לא הם יפריעו ויעשו מה שהם עשו בסניף.
    וגם להעביר אותם עם כל הגדולים זה טעות כי אתם מרחיקים אותם מכל החברים שלהם ובעצם מרוב האנשים שהם רוצים להיות איתם ביום יום וזה מפגר וזה שאתם מתגאים בזה זה לא נכון בכלל זה דבר עצוב שבכלל חשבתם על דבר כזה !!

  • 12.

    מה סוף סוף לעזאזל

    עכגד, 11/12/10 15:25

    אני תלמיד בבית הספר של דוד ואני אמור לעבור לכיתה זו זו כיתה טפשית וכל מי שאומר שככה צריל להיות טועה וכוסשלאמא של דוד

    • תגובה ל12

      א.ב, 13/12/10 22:09

      אתה רואה שאתה מתאים לכיתה...גם לפי הדיבור המלוכלך שלך.

      • תגובה לתגובה 12

        מישווווווווווווווווווווו, 02/01/11 01:48

        מי את בכלל שאת מדברת עליו.
        כל הנוער מדבר ככה היום יפוסטמה, יאללה מה עפת אפילו הילדים שלך מדברים ככה אם לא שמת לב אולי לא עליך אבל לכולם כן סלאמת בובה

  • 11.

    היגיון פשוט חסר פה

    ילדי כיתה ז1, 11/12/10 15:12

    ביחס לבן אדם שמלמד בבית הספר הזה כבר יותר מ20 שנים,הידע שלו בהתמודדות עם תלמידים זהה לזה של מורה מחליפה מחליפה ביומה הראשון בבית ספר.
    לבון: ''העירייה מודעת למהלך והמשפחות יצרו קשר עם המפקחת''. הוא אמר
    לא נוצר כל קשר עם המשפחות חוץ מפגישה קצרה 8-11 ימים לפני האספת הורים שבה נודע להורים ולתלמידים כך, בפגישה עם המנהל נודע לתלמידים על כך שהם מועברים או,וזאת לכאורה נקבע בוויעדה פדגוגית שבטח התקיימה כמה ימים לפני, איך תלמיד שקיבל התראה על כך ביום ראשון ונאמר לו שעלי להראות שיפור ממושך יכול להראות לבית הספר שיפור ממושך בפרק זמן של כשבוע או אפילו פחות?.
    רוב התלמידים שעוברים לשם גרים במרחק של כ30-45 דקות הליכה מן התיכון,וכ10-15 דקות הליכה לחטיבה או פחות,
    עכשיו אותם התלמידים שהיו צריכים לצאת כל יום בשעה 7:40 צריכים לצאת ב7:10,7:20 ?
    בסופו של דבר מדובר במעשה של בן אדם שנמצא עם התלמידים רק חודשיים ועכשיו תוריד חגים ושבתות,רק חודש הוא אתם והוא מסלק אותנו לא בגלל שאנחנו מפרעים ללמוד בגלל שאנחנו מפריעים לו, זהו מעשה של בן אדם עצלן שלא רוצה להתמודד עם קשיים.

  • 10.

    סוף סוף

    הורה, 11/12/10 10:40

    סוף סוף מישהו הבין שגם ל39 תלמידים אחרים בכיתה יש זכות ללמוד בלי שיפריעו להם.
    הבת שלי חוזרת יום יום הביתה ומספרת שהם לא למדו יותר מ 10 דקות בשיעור, כי המורה לא יכולה ללמד בגלל ההפרעות.
    המנהל הזה הוכיח מנהיגות והחברה הישראלית כולה צריכה להודות לו על כך.

    • ץקא פשוט

      ילדה, 11/12/10 16:05

      שמע אתה חתיכת מפגר .
      עאלק סוף סוף זה עצוב שחושבים על פתרון בלהרחיק אותם מכולנו

    • תקרא!

      חסוי ביותר, 11/12/10 16:14

      אוקי אני לומדת בבית הספר הזה אם אותם מורים
      של הבת שלך אני שנה מעליהם ואנחנו בין הכיתות
      המופרעות והעובדה שהמורים אפילו לא מסוגלים
      להשתלט עלינו בוא אני יספר לך משו יש מורים
      שמאוד מצליחים למשל איריס, דנה, חגית, שושי,
      מזל, שגית ועוד כמה מורים.
      והעובדה שיש מורים שהם פשוט לא יודעים ללמד!
      מה אני יגיד לך אתה לא מבין כלום אם כל מה שעברתי בבית הספר אינלי יותר מה להגיד.

    • מסכימה עם מס';10 מנהל שמוכיח מנהיגות ואינו פוליטיקאי (ל''ת)

      אימא לילד, 12/12/10 17:42

  • 9.

    הורים יקרים נכשלתם בחינוך ילדיכם הפקרתם אותם לאורך השנים לא התמודדתם

    אחת העם, 11/12/10 07:26

    איתם ועם בעיותיהם, תנו למנהל לנסות לחנך אותם למה זה צריך להפריע לכם ? אם ילדכם חולה לא תתנו לו תרופה גם אם היא מרה ?
    תנו לאנשי מקצוע לטפל בהם, זה רק לטובתכם וטובת ילדכם לחנך אותם כראוי. וכמובן שמגיע לכיתה גם ללמוד בשקט ללא הפרעה.

  • 8.

    הורה יקר ! אסור לזמזם בכיתה שם לומדים. לזמזם בבית (ל''ת)

    אביבה, 11/12/10 07:14

  • 7.

    ישר כוח!!

    אורית, 10/12/10 17:43

    למה לתת לילדים ''שקצת מזמזמים'' להפריע לכיתה כולה,הילדים האלה וההורים שלהם חייבים להבין שלמעשיהם יש השלכות על חבריהם לכיתה וגם עליהם!! זה לא שסילקו אותם מבית ספר,נתנו להם פיתרון,שיתנו להם את האופציה לחזור לכיתות המקוריות שלהם אם הם ישפרו את דרכיהם.

    • את חיה בסרט רע .

      עדן, 11/12/10 16:01

      קצת מזמזמים עאלק !!!
      בואנה את לא יודעת מה הולך שם וגם דוד לבון לא יודע !!!!!!

    • תקראי פשוט.

      ילדה, 11/12/10 16:05

      על מה את מדברת בכלל!?
      איזה פתרון?! זה פתרון נראה לך?
      תקשיבי מה מה את חושבת שזה פתרון? פתרון
      בלי ידיעת משרד החינוך, בלי איבחונים בלי
      כלום פשוט חצוף האיש הזה שקרה לי משהו
      וההורים שלי באו עליו בטענות הוא לא התייחס
      הוא אמר אוקי אני יטפל בזה את יודעת מה קיבלתי?! היא צעקה עליי עם החינוך שלי בבית וסך הכל קיבלתי סליחה קטנה על כל מה שהמורה הזאת עשתה לי, אז אם זה נראה פתרון להעביר ילדים שסך הכל הפריעו קצת בדיוק כמוך שהיית קטנה ובדיוק כמו הילדים שלך אז אינלי יותר מה להגיד לך.

      • תקראי (:

        חסויה, 11/12/10 16:10

        ילדה שמעי שאת מלכה לא מהעולם הזה .

  • 6.

    כל הכבוד

    אפרת, 10/12/10 12:22

    סוף סוף מישהו עושה משהו. רעיון גדול!

    • מה הולך !?

      עדן, 11/12/10 16:03

      נראלך כל הכבוד ?!
      את חיה בסרט ...
      מה רעיון גדול זה הרעיון הכי מטופשששמעתי בחיי ורציני שזה עצוב שהם חושבים על דרך כזאת במקום להקיש ועוד

    • ............

      ימיייישהי, 11/12/10 16:09

      כל הכבוד!? את חצופה פשוט.
      את לא מכירה את הבית ספר הזה אני מכירה
      אני לומדת שם!

  • 5.

    כן ירבו מנהלים כאלה עם אומץ לב , המסוגלים להתמודד עם לחץ של הורים

    תמר אימא לשני ילדים, 10/12/10 12:09

    סוף כל סוף מנהל אמיץ, המעז לעמוד מול הורים הדואגים לאינטרסים הצרים שלהם ומנהלים את בית הספר .חבל שעוד מנהלים אינם נוקטים ביוזמה דומה ודואגים לחינוך של רוב התלמידים ולא של המיעוט הכוחני.

    • ............

      נועה, 11/12/10 16:11

      אוקי המנהל הזה לא אמיץ ולא עם אומץ לב.
      הוא חצוף והוא מחפש להתחמק מההורים ומהעיתונים והפירסומים הוא לא רוצה שיגלו כמה הבית הספר שלו גרוע!

  • 4.

    מחזקת את ידי לבון.יש תלמידים שמסוגלים להרוס כיתה

    מורה בתיכון מחיפה, 09/12/10 11:27

    אני ממליצה להורים השאננים הללו שחושבים שהילדים שלהם קצת ''מזמזמים'' בכיתה לבוא ולראות איך התכשיטים שלהם הורסים שנת לימודים,שנה אחרי שנה ל30 תלמידים אחרים.הגיע הזמן לעשות סדר בכל הארץ ובכל המערכת.מצב המשמעת כבר אינו נסבל

    • תקראי אישה.

      חסויה מאוד., 11/12/10 16:41

      כן? אנחנו הורסים נכון?
      אוקי אני לומדת שם אני מודה שהכיתה שלי
      היא בין הכי בעייתיות שיש בסניף.
      אני לא יגיד את הכיתה ואני לא יגיד באיזה שכבה אני.
      אני יכולה להגיד לך שמאוד ברור שחלק מהמורים
      משתלטים עלינו יפה מאוד וחלק מהמורים פשוט מוותרים או מאיימים עלינו אני יכולה להגיד לך שבזכותנו העיפו 3 מורים , מורה שנותנת הפרעות לילדים שרוצים להשתתף, מורה שצועקת על ילדים ומתעללת בהם כן היא דחפה ונתנה סטירה לילדים, ומורה שהטריד כמה בנות מינית וליטף אותן אז אל תעשי לי פה כאלה אני מחזקת אז קודם כל תדעימה עובר פה!
      תקשיבי שניה הוא מעביר ילדים בלי אישור ממשרד החינוך ובלי ידיעה לבעיות כאלה כל אחד מפריעה זה ידועה אפילו הילדים שלך.

      • לחסויה

        אחד, 26/12/10 18:16

        מה את גאה בזה שהצלחת להעיף מורים?
        את זאת שלא בסדר, אותך צריכים להעיף וכמה שיותר מהר,שתלמדי בבית עם אמא ואבא ועם עוד כמה טמבלים כמוך

        • תקראייייי

          חסויה מאוד.., 02/01/11 01:52

          נשמה אינלי הורים, תודה כפרה.
          ומזהההההההה אני גאה? לא גאה בזה הם לא חזקים מספיק אחרי שיעור אחד הם עפים כמו זבוב.
          מתוקה או מתוק מורה בבצפר הזה הרביצה לי אז
          באמאשלי מה את משחקת אותה, דוד לא פיטר אפילו את אותה מורה! אז תחפשי מישו שיקשיב לך.

    • בואי ואספר לך על הילד שלי

      אמא לילד שעובר לכיתה הזו, 11/12/10 18:35

      הילד שלי מס' 2 מבחינת ציונים בכיתה כל המורות והמורה שלו בפרט מציינות שהוא מעלה את הרמה בכיתה מבחינת הידע הרחב שלו והיכולות האינטלקטואליות שלו , הוא מאוד אינטליגנטי עבר איבחון שבו נמצא כי הוא הרבה מעל הרמה הממוצעת של בני גילו המאבחנת ציינה כי לדעתה זו הסיבה שהוא מפטפט ( גם הילד אומר זאת משעמם לו המורה חוזרת על אותו רעיון במשך שעה שלמה בזמן שהוא הבין את זה ב - 10 דקות הראשונות .
      ההפרעות המדוברות שבגינם הילדים עוברים לכיתה הם אינם בגלל אלימות מילולית או פיזית
      הילד שלי ( לצערי ולמרות המון שיחות בבית ) עונה תשובות ( נכונות ) ללא הצבעה , מפטפט לעיתים עם ילד שיושב לידו ואפילו בקיץ השתתף במלחמת מים בזמן ההפסקה .

      עושים לילדים עוול מרחיקים אותם מהחברים שלהם וזורקים אותם בתיכון - הסיבה שבגינה רשמתי את הילד שלי לחטיבה הצעירה הנ''ל בגלל הסיבה הזו שזוהי סביבה קטנה שמורכבת מכיתות ז- ח בלבד , והנה מעבירים אותו לביה''ס רחוק מביתו מנתקים אותו מחבריו וזורקים אותו בבית ספר שרחוק כ - 40 דקות הליכה מביתו ומלא בילדים הגדולים ממנו .

      הצורה שזה נעשה מאוד צורמת - אני מרגישה כאילו זרקו אותו לכלא ללא משפט

      • תגובה לאמא שילדה עובר לכיתה זו

        ט.כ, 13/12/10 22:20

        כדאי שתתחילי לטפל בבעיית ההתנהגות של ילדך כי אחרת הוא ייפלט מהמערכת. ודבר נוסף יותר חשוב קודם שילדך יהיה בן אדם ואחר כך תסתכלי על ציוניו. עם הורים כמוך שלא נותנים גיבוי להנהלה אין פלא שילדיהם יתנהגו בפרעות. פעם אחת תני גיבוי לבית הספר. המנהל הזה...גדול!!!

    • המשך

      אמא שהילד שלה עובר לכיתה הזו, 11/12/10 18:43

      בשיחה עם המנהל שאלתי אותו האם ועדה מיוחדת החליטה על הכיתה הזו מי החליט אילו קריטריונים ------------ שום דבר הוא אמר שהועדה מורכבת ממנו ומדפנה מנהלת הסניף

      אולי המנהל מקבל תקציב נוסף על פתיחת הכיתה --- אינני יודעת .

      אני יודעת שאמרו לי שבני מפטפט ביקשתי שיעבירו אותו לקדמת הכיתה לשלוחן מול המורה - נאמר לי כי הדבר איננו אפשרי שכן הילדים המפריעים יושבים שם ( אגב הם אינם עוברים לכיתה המיוחדת )

      מדברים כאן על חוסר החינוך של ההורים , חבל שלא מכירים אותי ואת הדרך בה אני מחנכת את ילדיי , את החשיבות שבמתן כבוד למבוגרים ולמורים בפרט שאנו מחנכים אותם על הגיבוי שאנו נותנים למורים ובעובדה שילדיי יודעים זאת .
      אני אמא ''מנוסה '' יש לי 3 ילדים אני מכירה מורים שהולכים בחוסר חשק לעבודה ומורים שרואים בעבודתם קודש ... בביה''ס הנ''ל יש מורים שנמצאים שם ומחכים רק לפנסיה שתבוא ותגאל אותם מיסורים ...

      אני מקווה שהועדה תחליט לסגור לאלתר את הכיתה הנ''ל ושבני יחזור ללמוד עם החברים שלו בחטיבה הצעירה .

  • 3.

    מקווה שתצליח לתקן את החינוך הרע של ההורים שלהם

    עופר, 09/12/10 10:35

    עם קצת מזל-יהיו לנו פחות 10 ערסים

    • ..

      עדן, 11/12/10 15:36

      מה הקשר לערסים ?
      הם בכלל לא כאלה

    • ......

      ילדה, 11/12/10 16:00

      מה הקשר לערסים בכלל!?

  • 2.

    נשמע לי מהלך תקין (ל''ת)

    א, 09/12/10 10:33

    • איך מהלך תקין

      גצ, 11/12/10 15:33

      זה ללא ידעת משרד החינוך ומפרידים את הילדים מהסביבה שלהם

  • 1.

    מר לבון, כשיהיו לי ילדים אשלח אותם לביה''ס שלך!!! (ל''ת)

    גאה בכם!!, 09/12/10 09:26

    • תקראו

      עדן, 11/12/10 16:09

      אני לומדת שם זה אחלה בצפר חוץ מהקטע הזה וחלק המורים מוזרים כאלה וזה אבל חיים עם זה .
      זה עצוב שאת מסכימה עםזה ועם הרעיון המגעיל הזה שהחליטו ליישם !!!!!!!!!

      • מה שבטוח שלכתוב לא ממש מלמדים את כם.

        ...ףף, 11/12/10 21:19

        לא בצפר אלא בית ספר.

        • לקרוא מתוקה

          נועה, 02/01/11 01:53

          מזה משנה אנחנו כותבים יפה במבחנים, ואנחנו מכבדים מבוגרים שמכבדים אותנו בחזרה ואני מדגישה את הבחזרה.
          הילדים שלך גם מדברים ככה אם ישלך אז יאללה דיייייייי