• 68.

    עדיף זמר חרדי על זמר מזרחי.. (ל''ת)

    לדעתי, 04/04/11 09:17

  • 67.

    הבהרה לגבי יעקב שוואקי חשוב שתקראו

    לירן, 16/02/11 13:33

    יעקב שוואקי מתגורר בארה''ב ולכן לא שירת בצה''ל,לכן חבל שמערכת סתם משמיצה וגורמת לחטא לשון הרע ברבים,יעקב שוואקי הוא אדם נפלא שאכפת לו מהזולת ואני אומר זאת מתוך היכרות אישית עם הבן אדם,ולגבי ההוצאות,האם עיריות ברחבי הארץ לא מימנו הופעות של ואני מדגיש אזרחי ישראל שלא שירתו בצה''ל?בגלל שמדובר פה באדם חרדי אז כל עיתונאי יכול לבוא וללכלך,הלוואי שהטקסטים החשובים ששואקי מוציא אותם מפיו בעת שירתו למשל:''ואהבת לרעך כמוך'' יוציא כל זמר ישראלי אחר,ביינתיים הציבור הישראלי החילוני פוקד את הופעות הזמר המזרחי שקשה להגדיר ז'נר מוסיקלי כזה כ''מוסיקה'',הגיע הזמן שלפני שיתבו כתבה יכירו את הבן אדם לעומק

  • 66.

    מה בדיוק הקייס של האנשים המתנגדים פה?

    חילוני שאינו אנטישמי, 24/11/10 07:02

    אני גר בראשון לציון, ושם הערייה מימנה עשרות הופעות של אמנים בים, כשכולם רוקדים בביקיני. המיעוט הדתי בראשון, תאמינו או לא, לא השתולל מכעס ולא יצא להפגנות.
    אז אם לנו החילונים מותר לקיים הופעה בבגדי ים, למה לחרדים אסור לקיים הופעה בהפרדה?
    זכותם המלאה.

    וזה לא שאין כפייה דתית במדינה שצריך להיאבק נגדה, אבל ישנו קו ברור בין הגנה על זכויות הרוב החילוני ובין רדיפת המיעוט הדתי.

  • 65.

    אם כבר אז שברקת ילך עד הסוף

    כלבלב עם פוני, 24/11/10 04:35

    יפה שהעירייה רוצה להצדיע לכוחות הביטחון בדרך כל כך מקורית - זמר חרדי קהל מופרד וכו'. אבל למה לעשות קיצורי דרך למה לא להצדיע לכוחות הביטחון ולהעביר תקציב עירוני מכובד לטובת אברכי הכוללים? החרדים מעדיפים מזומן. זה יותר ישמח אותם ניר ברקת. קח זאת לתשומת ליבך

  • 64.

    די! כבר! לכפיה! הדתית! (ל''ת)

    חילוני, 24/11/10 03:30

  • 63.

    יייישששששש!! לא מאמין ששוואקי מגיע לירושלים!!! (ל''ת)

    צבי, 24/11/10 03:17

  • 62.

    ליצנים שכמותכם (ל''ת)

    אוסנת, 23/11/10 21:25

  • 61.

    עוד הוכחה לשמאלנים שונאי חינם

    ג'ארום, 23/11/10 21:21

    הצטרפו עכשיו לאהבת חינם....חבורה של קוניליימלים!

    • חרדי יקר, חילונים באים מכל צידי הקשת הפוליטית

      אם אתם מציפים אז גם אני, 23/11/10 23:29

      את זה לא מלמדים בכולל?

      לחילונים מותר לגבש דעה משלהם. לכן תראו חילונים שמצביעים לליכוד, כאלו שמצביעים לעבודה, כאלו שמצביעים למרצ וגם כאלו שמצביעים לישראל ביתנו.

      ולכל החילונים הללו נמאס מכם.

  • 60.

    דחוף לשלוח לו מכתב אזהרה לא להגיע לארץ אחרת צלף מהמילואים

    טובול- להתחיל להיות לא נעימים לסרטן החרדי, 23/11/10 21:16

    יוריד אותו.

  • 59.

    מה פתאום להנציח הפרדה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????? (ל''ת)

    ניר ברקת.בושה וחרפה.כספי הציבור.קח מעובדיה הגנב את, 23/11/10 20:46

  • 58.

    עוד הוכחה להשפלה החילונית - הצטרפו לישראל חופשית (ל''ת)

    דניאל, 23/11/10 20:17

  • 57.

    בושה לעיריה שבחרה דוקא, בזדון, אמן שצריך להפריד משפחות בגללו!

    גל א , 23/11/10 19:44

    החרדים משתוללים, והממסד משלם ותומך. כי צריך לכפות על כולם את ערכי החרדים?

  • 56.

    חרדי באירוע לכוחות הבטחון זה כמו חשפנית בערב עם חסידות חב''ד (ל''ת)

    דש, 23/11/10 19:42

  • 55.

    זמר חרדי הוא אנטי תזה לכוחות הביטחון

    גיל אזולאי, 23/11/10 19:20

    עדיף לבטל את הפארסה ואת הכסף שיחסך לתרום לחיילים

  • 54.

    למה להוציא כל כך הרבה כסף על ''אירוע הצדעה''? אנשים רעבים לאוכל......... (ל''ת)

    יואב, 23/11/10 19:15

  • 53.

    בשביל זה אני משלם מיסים? בשבשיל שמתמט שגר בארה''ב יקח 250 אלף מהמדינה?? (ל''ת)

    דוד, 23/11/10 18:40

    • לך... לךךך..

      רמי ממודיעין, 23/11/10 20:10

      לך תעשה דוש והמיסים שלך...
      כל מי שחיי בארה''ב הוא משתמט ?
      בגלל שיש לו כיפה מתחיל לגרד לך הקורקבן.
      אתה פשוט אכול תיקשורת מאוס ודביק שממורמר מתשלומי מיסים.
      לך... דוד... לךךך... אתה והמיסים שאתה משלם בדמעות. לךךך

  • 52.

    צה''ל צה''ל צה''ל כל החיים שלכם מסביב לצה''ל...

    רמי ממודיעין, 23/11/10 18:38

    יא ערמה של מקובעים מחשבתית. הבחור נולד בארה''ב וגם עליו מלבישים את צה''ל....
    גם צה''ל עצמו אחד הגופים הכי בזבזניים במדינה,אולי 30% מהחיילים שמשרתים כדאי להחזיר אותם לאמא ולפייסבוק בבית מחוסר מעש. מסגרת ללא מוטיבצייה ואידיאולוגיות שהיו פעם. תתחילו להפנים שצה''ל לא יודע להגן עלינו (שדרות,אשקלון וכו...'') צה''ל יודע מקסימום לתקוף,לעשות מעט שקט עד לעונג הבה. אני שרתתי בצה''ל ויש לי ב''ה חיים מלאים ומאושרים כך לעולם לא העזתי לנפנף בצה''ל הזה...

  • 51.

    כמה שלמה ארצי מקבל על הופעה קצרצרה ביום העצמאות???! (ל''ת)

    gj, 23/11/10 18:33

  • 50.

    הוא לא שירת בצבא כי הוא מגיל 8 גר בארה''ב

    יאיר, 23/11/10 18:02

    והוא זמר של הציבור הדתי המשלמי מיסים לא של החרדים

  • 49.

    למחרת הוא מופיע בהיכל התרבות בתל אביב בלי הפרדה!!

    ירושלמית, 23/11/10 18:01

    אז מדוע עיריית ירושלים רואה לנכון להתחשב ברגשותיו כשבעצם הדבר לא כל כך מפריע לו? לא ברור מי כאן צבוע יותר, הזמר או העירייה.

    ומדוע צריכות נשים שוב להדחק לחלק האחורי (בין אם של האוטובוס או האולם) ועוד במימון של עיריית ירושלים?? אם ההפרדה כל כך דחופה אפשר לשים מחיצה באמצע ולא להשפיל נשים. ואפילו זה דבר שלא יעשה כאן.

    והדבר הכי אבסורד (טוב, חוץ מזה שמנסים להרחיק נשים ליציע. שום דבר לא ינצח את זה) הוא שמופע שמיועד להצדעה לכוחות הבטחון יהיה בפועל מופע של זמר חרדי, עם הפרדה חרדית. תזכירו לי, כמה חרדים בדיוק משתייכים לכוחות הבטחון? אם הם רוצים להצדיע לצה''ל הדרך הכי טובה היא להתגייס.

    • מסכים בהחלט. (ל''ת)

      ערן, 23/11/10 19:03

  • 48.

    'לא שירת בצה''ל',,,,,אולי כי הוא לא ישראלי???!!!!! (ל''ת)

    אני, 23/11/10 17:58

  • 47.

    אולי קודם תנקו את החר... של הכלבים ברחובות העיר בכסף הזה?

    דניאל, 23/11/10 17:57

    העיר הכי מלוכלכת ומגעילה בארץ

  • 46.

    הוא בכלל לא אזרח ישראלי, למה שישירת בצבא??? (ל''ת)

    יהודי, 23/11/10 17:53

  • 45.

    מזל שלא הזמינו את אום כולתום

    יואב, 23/11/10 17:52

    גם היא הייתה משמחת הרבה אנשים בירושלים, רק לא את אלה המשרתים בכוחות הביטחון.

  • 44.

    גם לא משרת בצבא, וגם יקבל כסף!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    המסים לחרדים, ומיד, 23/11/10 17:51

  • 43.

    איך אפשר להזמין זמר של חרדים משתמטים לארוע של חיילים?

    עומר, 23/11/10 17:50

    מה הוא בכלל קשור?
    אם רוצים להצדיע לכוחות הביטחון צריך להצדיע ולשמח את האוכלוסייה המשרתת בו, וזאת לא האוכלוסייה החרדית, זה בדיוק כמו להזמין את אום כולתום

  • 42.

    גם לא משרת בצבא, וגם יקבל כסף!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    המסים לחרדים, ומיד, 23/11/10 17:49

  • 41.

    שום זמר לא מצדיק שישלמו עליו רבע מליון ש''ח על חשבון הציבור!

    חילוני, 23/11/10 17:47

    במקרה הזה זה עוד לפני הויכוח של חרדים/חילונים וכו'.

  • 40.

    מה זה משנה חרדי או חילוני? 250 אלף ש (ל''ת)

    חילוני, 23/11/10 17:46

  • 39.

    אסור לשמוע את שוואקי הוא חוטא ומחטיא הרבים

    חרדי אסור לו להגיע להופעותיו, 23/11/10 17:41

    הרבנים הוציאו עליו חרם ולפי התורה צריך לשמוע לחכמים ועשית ככל אשר יורוך לכן גם אני מחרים אותו זה האיש הזה רשע

    • זו הבעיה של החרדים / דתיים. הם לוקחים את דברי הרבנים

      שמוליק, 23/11/10 18:34

      כתורה מסיני והרי לרבנים יש דעות שונות על כל דבר. לאיזה רב להאמין ולעשות כמצוותו. הגיע הזמן להפעיל את התאים האפורים ולא ללכת כצאן אחרי רועה משונה. תתייעצו ברבנים בנושאי דת ולא בנושאים אחרים שבהם הוא מבין בערך כמוכם או אולי אפילו פחות.

      • לשמוליק אל תתערב בנושא החרדים לך לחילונים שלך (ל''ת)

        לנו יש את הרבנים שלנו, 23/11/10 19:16

  • 38.

    פשוט אין מילים- בושה!!! (ל''ת)

    ץ, 23/11/10 17:33

  • 37.

    יישר כח לעירייה!!!

    אריק, 23/11/10 17:22

    250 אלף ש''ח= אולי 100 לזמר. אולי.
    משום מה די קפריו והאנטישמית עולים יותר ומקבלים פחות ביקורת.

  • 36.

    כנראה שהציבור החילוני לא מעודכן

    מה נסגר אתכם?, 23/11/10 17:22

    יעקב שוואקי הוא יהודי תושב ארה''ב. כמו כל זמר, גם הוא גובה שכר עבור הופעה. הוא מידי פעם מגיע לארץ וממלא אולמות, כאשר אנשים רוכשים כרטיס כניסה בכסף מלא.

    חוץ מזה שזמרים בישראל גובים גם 300 אלף ש''ח ואפילו חצי מיליון בשביל כמה שירים בערב יום העצמאות. אז למה נטפלים דווקא אליו?

    בציבור הדתי (לא החרדי) יעקב שוואקי נחשב לאחד מגדולי הזמר החסידי.

    ולשונאי החרדים למיניהם, אינני מבין מדוע אתם בוחרים לשנוא את יעקב שוואקי. דווקא גופים חרדים קיצוניים כן נלחמים ביעקב שוואקי. הרב התמהוני אמנון יצחק ביקש לשבור דיסקים של ''יעקב שוואקי ושיריו הטמאים אשר מרקיד גברים ונשים במעורב''.

    אז אני מציע להירגע. מדובר בזמר שמקובל בציבור הדתי-לאומי וחב''ד ועל חלקים בציבור החרדי שאינם סרים למרותו של אמנון יצחק וחבר מרעיו.

    • כן אני שונא חרדים. במילואים לא רואים אותם , בביטוח לאומי, ובארנונה, כן (ל''ת)

      לייצמן הסגן של הליצן, 23/11/10 17:50

      • לא רואים במילואים? שקרן! כנראה אתה מתחמק ממילואים לכן אתה לא רואה (ל''ת)

        מילואימניק חרדי, 24/11/10 18:47

  • 35.

    יש תנועה בשם ישראל חופשית שנלחמת בזה

    עידו, 23/11/10 17:20

    אם עדיין לא שמעתם על ישראל חופשית, כנסו לדף בפייסבוק. אפשר לשנות את מה שקורה במדינה. אנחנו הרוב ויש לנו הרבה כוח.

    • אם זו האג'נדה שלכם אז אתם טיפשים

      אלעד הדתי לאומי, 28/12/10 22:43

      מי שחושב שהוא הרוב ולכן הוא יכול להתעמר במיעוט, עלול למצוא את עצמו כמיעוט ביום מן הימים ולקבל יחס דומה

  • 34.

    אנחנו מארגנים אנשים לפעילות

    ישראל חופשית, 23/11/10 17:17

    אם גם לכם נמאס כמונו מהמצב במדינה. אם גם אתם רוצים לעשות משהו במקום לשבת בבית ולראות את המדינה שלנו מתפרקת, הצטרפו לישראל חופשית. הגיע הזמן להפריד את הדת מהמדינה, להפסיק את המונופול האורתודוכסי על היהדות ולאפשר לכל אדם לחיות לפי אמונתו ומצפונו.
    ניתן למצוא את ישראל חופשית בפייסבוק ומשם כבר לנתב את האנרגיות והרצון לעשייה לפעילות בשטח.

    • איזה אנרגיות חיוביות ?

      אגרויסה חופשי, 23/11/10 19:27

      כל ''השמאל'' מהגדול עד השמאל הכי שלילים שיש ביקום!!!

      אלק חפשו אותנו בפייסבוק....מה נמצא שם?

      רק הכנה לשיקוי רעלים!

      • חרדים מה נסגר אתכם? תלמדו כבר שחילוני לא שווה לשמאל

        חילוני למהדרין, 23/11/10 23:27

        יש חילונים ימניים, יש חילוניים שמאליים, יש כאלו שבאמצע. אתם חושבים שהתגובות האלו משכנעות מישהו? הן סתם גורמות לכם להראות טיפשים.

  • 33.

    בקיסריה היה הפרדה מוחלטת עוד טעות של הכתב, גיבוב של שטויות (ל''ת)

    אחד שהיה בקיסריה, 23/11/10 17:12

  • 32.

    אנחנו הרוב במדינה וחייבים להצטרף להתארגנות

    גיא, 23/11/10 17:05

    יש תנועה חדשה בשם ''ישראל חופשית'' (חפשו בפייסבוק) שמטפלת ברצינות בנושא הכפייה הדתית על כל סוגיה. הם נלחמים נגד קווי הפרדה בין גברים לנשים, מפגינים בעד שוויון בנטל השירות הצבאי ומנהלים מסע ציבורי למען תחבורה ציבורית בשבת ולמען נישואים אזרחיים.
    אי אפשר כבר לשבת בבית. אני סטודנט שעובד קשה מאוד למחייתי בזמן שאברכים לומדים תורה ומקבלים מלגה מלאה מהמדינה.
    תצטרפו למאבק. אני כבר הצטרפתי. יש מה לעשות נגד זה. זאת לא גזירה משמיים.

    • אף אחד לא בא כי אתם לא מענינים (ל''ת)

      דנה, 23/11/10 17:39

    • אתם הרוב ובגלל זה קיבלתם רק 3 מנדטים בבחירות האחרונות

      מירו, 23/11/10 18:52

      אולי תריצו הצעת חוק לתת לכלבים וחתולים זכות הצבעה כי אותם יש אצלכם יותר מילדים

      • אתה לא חכם במיוחד

        ירושלמית, 23/11/10 19:53

        רוב=חילוני. מה הקשר למרצ פה בכלל? אתה יודע כמה מצביעי ליכוד חילונים אני מכירה שרוצים כבר להקיא ממה שקורה כאן?

        ככה זה אצל הרבה חרדים. חילוני=שמאל=עוכר ישראל=גוי. זה מה שקורה כששוטפים לך את המוח מגיל אפס ואתה לא לומד לחשוב בעצמך קצת.

  • 31.

    כ''כ שקוף שהכתב מסית

    לא אוהד, 23/11/10 16:40

    1. כל סיגנון הכתבה בא לנגח.
    2. יצוין כי ''בלה בלה בלה''.. תושב ארה''ב גם צריך לשרת אותנו???
    האם גם כשסיקרו את בואה של כוכבת פלייבוי הגברת פמלה אנדרסון ציין הכתב כי היא לא שירתה בצה''ל????
    3. האירוע יתוקצב בסך 250.000 ש''ח לא אומר שזה מה שהזמר יקח.
    4. NRG יצאתם עלובים.
    5. תהיו גברים ותפרסמו את האמת!

  • 30.

    האירוע יתקיים בהפרדה מתוך הזדהות עם ניצב בר-לב.... (ל''ת)

    מירו, 23/11/10 16:36

  • 29.

    הוא לא שירת בצה''ל כי הוא לא אזרח ישראלי. בדיוק כמו סטנלי פישר.

    מאיר, 23/11/10 16:34

    אבל העיקר זה להסית נגד החרדים.

  • 28.

    מי צריך את שווקי ומי עושה הפרדה.?אםזה כך להחרים את הארוע. (ל''ת)

    בושה לירושלמים, 23/11/10 16:23

  • 27.

    250000 ש''ח לחיילים משוחררים לא בשביל פרזיט מחו''ל (ל''ת)

    ולדי, 23/11/10 16:20

  • 26.

    סופסוף זמר חסידי ולא זמר מזרחי (ל''ת)

    ארוע ברמה אחרת, שאפו לעירית ירושלים, 23/11/10 16:06

  • 25.

    שוואקי גר בחו''ל. העדיף לדבר אנגלית בהופעה שלו באפרת.

    מ., 23/11/10 16:05

    עם זאת, גם אם היה ספק אם היה מתגייס לכוחות הביטחון...

  • 24.

    מעניין, באפרת הוא הופיע ללא הפרדה בין גברים ונשים. לא ברור מה ההיגיון

    מ., 23/11/10 16:03

    אם ההפעה מיועדת לכוחות הביטחון הרי שרובם ככולם אינם חרדים, ואם מיועדת לחרדים אז מדוע לציין שזה בצדעה לכוחות הביטחון.

  • 23.

    הוא אזרח ארה''ב למה הוא צריך לשרת בצבא? (ל''ת)

    ולמה להסית סתם???????, 23/11/10 16:00

    • אז למה להזמין תושב ארצות הברית?

      שושו, 23/11/10 16:08

      אם כבר, אולי נזמין את לאונרד כהן. גם זמר מן התפוצות וגם יהודי...
      נראה כאילו בעריית ירושלים משהו דואג רק למגזר שלו.

    • למה הוא צריך לשיר לכבוד כוחות הביטחון

      גיל אזולאי, 23/11/10 19:22

      שאינם מקבוצת ההתייחסות שלו

  • 22.

    גם כשהחרדים עובדים כואב לכם בעיניים? (ל''ת)

    חרדי, 23/11/10 15:58

    • למה הביקורת ואיפה הפרגון הרי הוא עובד קשה והוא אזרח חוץ? (ל''ת)

      פיני, 23/11/10 16:07

    • לא! דווקא כואב לנו בכיס! בארה''ב הם עובדים ומתפרנסים

      כבשה פועה, 23/11/10 17:00

      בזכות עצמם בניגוד לישראל שם הם מצפים שהחילונים יממנו להם את הישיבות והמקוואות!

  • 21.

    הליכוד ש''ס וגפני וגורי הנבערים שלו יגרמו להגירת כל המעמד הבינוני

    חדד-נתיבות, 23/11/10 15:58

    המשכיל שמקיים את המדינה הזאת והכל בגלל פוליטיקאים ארורים תאבי כיסא נרפים וקצרי חזון.

  • 20.

    מה הקשר צבא? הוא אזרח חו''ל!!! (ל''ת)

    יעקב, 23/11/10 15:58

  • 19.

    חילונים יקרים, עד שלא נתקומם, זה רק יחמיר (ל''ת)

    גיא הירשפלד, 23/11/10 15:55

    • ואז גיא....זה יקרא!!!!!!

      אבוללה, 23/11/10 19:23

      אנחנו (הימנים כמובן) נבוא עליך בלילה ו....נטרוף אותך חי!!!! ההההההה

      מפחיד לא?

      • מה הקשר לימין-שמאל בכלל? (ל''ת)

        ירושלמית, 23/11/10 20:24

  • 18.

    תמשיכו בפריפריה להצביע ליכוד תקבלו ש''ס ומעלליה . (ל''ת)

    נקש- ללא הכרעה אלימה אין לישראל תיקווה, 23/11/10 15:49

    • ש''ס הולכת (למיטה) עם כל מפלגה שנמצאת בשלטון

      שמוליק, 23/11/10 18:28

      ליכוד, המערך, קדימה. היחידים שסילקו אותם מהממשלה היו שינוי אך הם אינם עוד

  • 17.

    חברי הקצינים ומשרתי הקבע - החרימו את הארוע !!! (ל''ת)

    מילואימניק, 23/11/10 15:49

  • 16.

    מדהים איך חילוני נאור מגיע לרשות העיר והופך לסמרטוט ומאשר

    דמתי, 23/11/10 15:43

    מופע הזוי מיותר שהוא כול כולו גזירת קופונים של מקורבים חרדים לכיס בדרכים עקלקלות.

  • 15.

    ''חרדים מצדיעים לכוחות הבטחון''- אולי שיתגיסו לצבא וישלמו מיסים

    רביבו, 23/11/10 15:40

    יותר חשוב מהופעה של אפס שס''ניק שקיבל ''עיטור'' מאלי ישי.

  • 14.

    תעשיית הדת לאט ובביטחה מכחידה את ישראל (ל''ת)

    אללוף- רק עימות אך ורק עימות, 23/11/10 15:37

  • 13.

    ש''ס אוייב מספר 1 של מדינה שהוקמה על ידי חילוניים כשרוניים

    בוריס- צריך מלחמת אזרחים, 23/11/10 15:35

    מרוסיה פולין רומניה גרמניה צכיה הונגריה.
    לאן הולך הכסף ? לפרזיט.

  • 12.

    כמה תעמולה בכתבה אחת

    מרעיל ציבור, 23/11/10 15:34

    בכותרת נימרח:250000 לזמר חרדי,למה לא ליעקב שוואקי?למה לא כותבים על שלמה ארצי ''זמר חילוני''?איך יכל שוואקי לעשות צבא אם הוא אזרח רמריקאי?ולמה שיעשה?
    כאשר אלטון ג'ון מופיע ,לא משלמים לו טיסה וארוח?
    הלו,זה לא כלכלה חופשית פה?אומרים לחרדי ללכת לעבוד וכאשר הוא עובד קוראים לו גנב
    הפסיקו לזרוע פרחים של רעל.

    • מספרים שהוא חרדי, כי רק לכבודו דורשים הפרדה בין נשים לגברים! (ל''ת)

      לכן זה רלוונטי, 23/11/10 15:48

    • כמה שאתה צודק! (ל''ת)

      אתי, 23/11/10 15:57

    • ככה זה העיתונות שחצנים ממש רעים והכתב עמרי מניב לא מכיר כלום

      ml, 23/11/10 16:05

      אין מה לעשות ירושלים זה עיר הקודש אם בן אדם בא לו לעשות משהו מעורב שילך לתל אביב אני לא מבין מה הבעיה שזה יהיה מופרד תעשו אירועים מעורב ותגיעו בסוף להיות כמו בר לב אונס ועוד
      אני בטוח שהעיתונות לא תפרסם את זה הם לא רק שחסנים אבל גם פחדנים

      • חתיכת אהבל, מה הקשר בין אונס, ברלב וישיבה מעורבת?

        שמוליק, 23/11/10 18:24

        כל חילוני הוא אנס? חסר אונס ופדופיליה אצל החרדים עם ההפרדה? הם רק מסתירים את זה וכאשר זה יוצא החוצה מיד יש דין רודף כנגד המדליפים.

    • תגיד לי, אתה אמיתי?

      ירון, 23/11/10 18:25

      את הכסף שמשלמים לאלטון ג'ון לא מממנים כספי הארנונה שלי.

    • אינני חושב שאותו זמר הוא ברמה של אלטון ג'ון כך שההשואה

      שמוליק, 23/11/10 18:26

      אינה נכונה. בנוסף, לא הבנתי מה הקשר בין כוחות הבטחון, הזמר החרדי וההפרדה

    • ממליץ בחום!!!!!

      ציאניד, 23/11/10 19:21

      אבל לצערי, המון תמימי דעת שמאלנים, יאכלו את זה, יבלעו את זה, ואני מחכה בקוצר רוח שהם יקיעו את הרעל שמפטמים אותם.......

      דש חם מפסטיבל רבין ולהקתו.

    • עבור כוחות הביטחון לשבוע זמר חרדי זה חילול השם, צלם בהיכל

      גיל, 23/11/10 19:24

      הוא מייצג את קבוצת המשתמטים מתוקף החוק

    • לאלטון ג'ון משלם אמרגן פרטי מכספו שלו

      שרה, 23/11/10 19:57

      האמרגן מקבל אחוז מהרווחים וכך מכסה את ההשקעה עם מטרה להרוויח.

      להופעה של שוואקי משלמת עיריית ירושלים שהיא גוף ציבורי. לא מדובר על משהו שאמור להכניס לה כסף.

      לסיכום: אמרגן פרטי עושה מה שבא לו. גוף ציבורי חייב לגלות אחריות בהוצאותיו הכספיות.

      עוד דבר - כשמדברים על חרדים שלא עובדים מדברים על חרדים תושבי ישראל, שכן הם מקבלים אבטחת הכנסה מהמדינה למרות שיש להם כושר השתכרות (בניגוד לפגועי גוף ונפש ממגזרים אחרים שפשוט לא מסוגלים לעבוד). חרדים בארה''ב עובדים גם ככה כי אף אחד לא יממן אותם אחרת.

      בקיצור, כל התגובה שלך היא סלט אחד גדול. תלמד לבנות טיעון הגיוני לפני שאתה מדבר שטויות.

  • 11.

    מי מאשר ביזבוז על טפילים כאלה- אוקטובר 73 של החרדים מתקרב (ל''ת)

    טולדנו- דת על חשבון המשתמש, 23/11/10 15:31

  • 10.

    לא יאמן כי יסופר (ל''ת)

    מיואש ירושלמי, 23/11/10 15:30

  • 9.

    Shwaky

    Chaim Levy, 23/11/10 15:27

    Busha vecherpa,Complete corruption.

  • 8.

    איך ארוע הצדעה לכוחות הבטחון מביאים זמר שלא שרת בצבא??? (ל''ת)

    יאיר, 23/11/10 15:21

    • הוא אזרח חול! פטור מצבא. סתם חיפשו איך לעשות כותרת (ל''ת)

      איש, 23/11/10 15:58

      • אז שיזמינו מישהו שכן שירת בצבא ושקבוצת ההתייחסות שלו אינה

        גיל, 23/11/10 19:26

        חברת המשתמטים המאורגנת

  • 7.

    לקרוא ולא להאמין - בשביל זה הצבעתי לברקת??

    ירון, 23/11/10 15:20

    אין מלים לתאר כמה ההחלטה הזאת מטומטמת, חשוכה, בזבזנית.. פשוט אין לי מלים. אני גר בירושלים או בטהראן? איפה שיקול הדעת של העירייה? איפה ניר ברקת?
    בושה, חרפה וכלימה. מקווה שלא מאוחר מדי לבטל את האיוולת הזאת.

    • תגיד ירון אתה עד כדי כך ממורמר? ?

      עיפרון, 23/11/10 19:17

      ועם בא נאמר זה היה אביב גפן ירום אותו...הייתה בעד?! הצביעות חוגגת בתוכינו!!!!!

      • נדמה לי שמה שמכעיס אותו זו ההפרדה בהופעה

        עט, 23/11/10 23:31

        ופחות זהותו של הזמר. סביר להניח ששוואקי לא מעניין אותו בכלל, זה לפי תוכן התגובה.

        חשוך=הגליית נשים ליציע הרחוק מהבמה.
        בזבזנית=250 אלף ש''ח כדי להביא אמן מחו''ל.
        טהראן=שוב, מדובר על ההפרדה, לא על זהותו של הזמר.

        תלמד לקרוא.

  • 6.

    יצוין כי שוואקי עצמו לא שירת בצה''ל

    שוואקי, 23/11/10 15:13

    הוא תושב ואזרח ארה''ב.

  • 5.

    תגידו, שאלתם כמה עלתה ההופעה של שלמה ארצי בגן סאקר

    עוז, 23/11/10 15:11

    בסוף הקיץ?

  • 4.

    שוואקי עצמו לא שירת בצה''ל, לכן משלמים לו 250000שקל

    גודמן, 23/11/10 15:10

    נשים ביציע מפני שכולן לא רואות מקרוב. הפרדה מפני שחומניזם זה כאן לא רק באירן. הם לא משרתים בצבא מפני שחברי הכנסת המושחתים אינם משנים את החוק בגלל הכסא.

    • הוא אזרח אמריקאי

      הוא לא אזרח ישראלי, 23/11/10 15:24

      הם היו מזמינים אומן יהודי אמריקאי לא חרדי שכמובן גם לא שירת בצבא, גם היה לך בעיה ?

      • אז לא היתה בעיה, כי הוא לא היה דורש הפרדה...איי איזו שטות כל המופע הזה (ל''ת)

        חלם, 23/11/10 15:47

    • לא משלמים לו 250,000, אלא זה התקציב של האירוע

      ., 23/11/10 15:54

      אני לא בעד האירוע, אבל לפחות תדייק.

  • 3.

    ברקת תתעורר העיר מזוהמת ואתה מבזבז כסף על זמרים - פשוט בושה של ראש עיר (ל''ת)

    למה טעיתי, 23/11/10 15:07

  • 2.

    הוא גובה 250K שקל מכספי הציבור. למה? איפה המוסריות שלו? (ל''ת)

    למה לא 100K פחות? זה שלנו!, 23/11/10 15:06

  • 1.

    ''הזמר זכה לאות כבוד ממשרד הפנים''

    מריו, 23/11/10 14:58

    שמנוהל כבר 30 שנה ע''י ש''ס. מה שנקרא - טובל ושרץ בידו.