• 42.

    אלוני נטלי ורוני

    מאמי, 19/11/10 13:30

    אני כל כך עצובה שרוני ונטלי נירצחו

  • 41.

    נורא

    מיקי שנשארה בעילום שם, 11/11/10 17:58

    עם הייתה לי אפשרות הייתי נותנת לאם זריקת מוות! זה מעשה בלתי נסלח אפילו עם האם ''קצת'' לא שפויה וכמה ברגים משוחררים.
    כואב לי הלב על המשפחה ועל בית הספר והגן של הילדות... מה הגננות והמורים יגידו לילדים? איך הם יגידו לילדים שהילדות הלכו ולא יחזרו יותר?

  • 40.

    שנו את החוק לעבריניי רוצחי הילדים

    לימור, 11/11/10 15:18

    מספיק עם הרג ילדים.ממשלת ישראל היקרה אי שפיות בזדון או לא בזדון זה לא משנה.שנו את החוק באופן בהול ומידי.רוצח ילדים דינו מוות!לא כלא לא טיפול פסיכיאטרי ולא כלום.עונש מוות בעינויים למען יראו ויראו.
    נמאס!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 39.

    הרווחה זבלים?

    גילית, 11/11/10 12:35

    האב האומלל, השתמש בביטוי הזה, לא שופטת אותו, מתיו מוטלים לפניו. אבל, בתור עו''ס אני רוצה שתדעו. אני עבדתי בחצי משרה, היו לי 170 משפחות, לא יחידים, בטיפולי, בכל יום ג' בשבוע באו אלי אנשים חדשים שדרשו טיפול ואני הייתי חייבת להיענות להם גם אם ידעתי שאין סיכוי שבעולם שאוכל לסייע להם תחת לחץ עבודה מטורף ואבסורדי שכזה, חייבים לשנות את השיטה, העובד הקטן משלם מחיר ענק ובלתי נסבל, אנשים יושבים למעלה ומקמצים במשכורותו וכל יום מטילים עליו אחריות חדשה. לידיעתכם, הרווחתי משהו כמו 2000 ש''ח עם וותק של 10 שנים, וגם זה כי העירייה שבה עבדתי הייתה בסדר ונתנה לי חלק מהוצ הרכב. חייבים לשנות את השיטה. לא יכול להיות שלעו''סים תהייה אחריות כזו על חיי אדם בעוד כולם יודעים שאין סיכוי שהם יוכלו לעשות משהו בתנאים המטורפים בהם הם עובדים.

  • 38.

    צריך ערוץ טלויזיה מיוחד בשביל גועל נפש של חדשות. (ל''ת)

    לא רוצה לשתות ביוב עם קפה על הבוקר., 11/11/10 08:20

  • 37.

    מש' הרווחה לא אמר לאב להביא 6 ילדים...שיטפל בילדיו (ל''ת)

    להכניס את האב לכלא על הזנחה, 11/11/10 07:43

  • 36.

    ברעננה: ''אם אין לך כסף אתה אפס'' - מי רוצה להולד אפס לגדול אפס ולמות 0?

    חיים ללא תקווה, 11/11/10 07:13

    הורה שרואה שלעולם לא יוכל לספק לילדיו חיים בכבוד
    כל השכנים רואים את ילדיו כמו הקבצנים בצמתים
    מזלזלים בהם ואין לילדים האפשרות להשתתף בשום אירוע חברתי - הם לא בני אדם הם אפסים.
    וההורה חושב מתי ילדי יוכלו לחיות באושר?
    עוד יום עוד שנה עוד עשר שנים?
    ומגיע למסקנה שלעולם לא יוכלו ילדים אלו להיות מאושרים ושמחים בחייהם

    ומכאן הדרך לרצח (המתת חסד) די ברורה...

  • 35.

    חטיפת ילדים

    דנה, 11/11/10 06:09

    משרד הרווחה לא מסייע , הוא רק מחפש קורבנות וחוטף ילדים ממשפחות חסרי יישע.

  • 34.

    משרד הרווחה = כישלון טוטאלי

    זכויות יסוד, 10/11/10 21:34

    אז עכשיו העוה''ס מנצלות את הטרגדיה כדי לספר עד כמה משכרותן נמוכה ותנאי העבודה שלהם קשים.
    ואני דווקא חושבת שיש להן אחריות מסוימת לרצח המחריד. הרי מדובר במשפחה שהייתה בטיפול של הרווחה ועו''ס הכפופה לבכירים ממנה, נפגשה עם המשפחה והייתה אמורה לשים לב לממצאים חריגים.
    אמנם, יתכן שקשה לנבא התנהגות כה מטורפת של אמא, אך אז חייבים לזעוק על כך שעובדות הרווחה מעיזות שוב ושוב להוציא לעז על אמהות אחראיות, מסורות ומתפקדות, ולהציגן כחולות נפש מסוכנות ולא צפויות, המסוכנות לידיהם ולעצמם ולסביבה. ואף יש מקרים בהם העוה''ס מבקשות כי ינהלו הליכים חסויים נגד האמא ומנמקות זאת במסוכנות, כאשר האמא מעולם לא התנהגה באופן מסוכן.
    אז לא - אל תתנו אגורה נוספת לעובדים הסוציאלים. ואל תוסיפו תקנים. גם ככה הם הורסים ומביאות הרס רב. והפתרון שלהם, לא אחת, הוא לזרוק אנשים למוסדות סיעודים לכל החיים. כסף רב לא יעזור במקום שאין ערכים והליכי משפט תקינים וגלויים.

    • משרד הרווחה השעיר לעזזעל של החברה

      רונית, 11/11/10 11:00

      יקירה,

      עו''ס עובדים קשה מאד ומגיע להם כל אגורה שדןרשים.
      נוח לכל המערכות למצוא דופי בשרותי הרווחה, משטרה, פסיכאטרים שאמורים לנבא סכנה ומערכות חינוך שאמורות להרתיע.
      כולם פוחדים לקחת אחריות כשנשאלים ולא מגלים אומץ כמו העובדים הסוציאלים שעובדים בתנאים לא תנאים בלי מערכות מאבחנות בלי מסגרות טיפליות ומצפים שיושיעו את כל המשוגעים. כשפועלים הם חוטפים ילדים וכשהם מתחשבים הם מתרשלים. משהיא שיודעת

  • 33.

    תגובה על הרצח

    לא מוותרת, 10/11/10 21:16

    ויש נשים שעושות הכל על מנת להיות אימהות, שעוברות גיהנום וסבל רב, כאבים ואכזבות. וכל הרוצחות מתייחסות לילדיהן כמובן מאליו.ומה שבטוח- היא בטוח נקלטה להריון ללא בעיות וסבל. צ'יק צ'ק לא מאמץ. הלוןואי שתירקבי בכלא כל חייך!

  • 32.

    מלא מקרי רצח בחברה היהודית

    אחמד, 10/11/10 20:57

    העיקר משחקים אותה יהודים טובים

    • נכון. בחברה הערבית אין בכלל מקרי רצח. גם אם האשה בוגדת בפרהסיה.

      האזרח קיין, 11/11/10 09:46

      החברה הערבית היא ליבראלית מאוד - מקום ראשון בעולם בזכויות נשים.

  • 31.

    גועל נפש! העוה''ס מנצלות את המקרה כדי לבקש תוספת שכר והטבת תנאים

    זכויות יסוד, 10/11/10 20:24

    אז עכשיו העוה''ס מנצלות את הארוע כדי לספר עד כמה משכרותן נמוכה ותנאי העבודה שלהם קשים.
    ואני דווקא חושבת שיש להן אחריות מסוימת לרצח המחריד. הרי מדובר במשפחה שהייתה בטיפול של הרווחה ועו''ס הכפופה לבכירים ממנה, נפגשה עם המשפחה והייתה אמורה לשים לב לממצאים חריגים.
    אמנם, יתכן שקשה לנבא התנהגות כה מטורפת של אמא, אך אז חייבים לזעוק על כך שעובדות הרווחה מעיזות שוב ושוב להוציא לעז על אמהות אחראיות, מסורות ומתפקדות, ולהציגן כחולות נפש מסוכנות ולא צפויות, המסוכנות לידיהם ולעצמם ולסביבה. ואף יש מקרים בהם העוה''ס מבקשות כי ינהלו הליכים חסויים נגד האמא ומנמקות זאת במסוכנות, כאשר האמא מעולם לא התנהגה באופן מסוכן.
    ילדי היקרים, שהיום הינם בגירים, הוצאו מרשותי בצו חרום! כאשר לא היה ארוע אלים או מסוכן כלשהו. ואף השופט הביע בדיון את תמיהתו ואמר שהוא מחזיר היום את הילדים לרשותי. אך העוה''ס מצאו דרך לעקוף את החלטת השופט והילדים לא חזרו אלי ופשוט נקרעו ממני והועברו לבית מתעלל, שם התעללו בהם פיזית, רגשית ונפשית במשך שנים ואיימו עליהם והכריחו אותם להעליל עלי עלילות שונות.
    אז לא - אל תתנו אגורה נוספת...

    • עצוב לשמוע

      לי, 11/11/10 13:03

      היית צריכה לתבוע אותם על עוגמת נפש

  • 30.

    תגובה על הרצח

    גלית ב,ש, 10/11/10 20:06

    איך אמא מסוגלת לעשות דבר כזה לבנות שלה אני מזועזעת אני אמא לשני בנות ואני חייה רק בישבילם ולמענם אני ממש בשוק

  • 29.

    צריך ליהיות עחרים!

    אילום שם, 10/11/10 19:01

    אני חושב שהמדינה שלנו צרכה לדעת
    שעים בנדם חולה נפש הוא צריך להיות במעקב כל הזמן
    ועם המשפחה תהיה בפיקוח אז הערועה
    הנורה הזה לא היה קורה.

  • 28.

    כמו תמיד, בגלל שהיא אישה - יקלו בעונשה...

    יוסי, 10/11/10 18:00

    כמו תמיד, בגלל שהיא אישה - יקלו בעונשה...
    יגידו שהיא לא שפויה ואולי היא בכלל לא תשב בכלא.
    אם זה היה גבר, כרגיל יגידו שהוא רוצח מתועב שצריך לשבת כל חייו בכלא...

  • 27.

    כמו תמיד, בגלל שהיא אישה - יקלו בעונשה...

    יוסי, 10/11/10 17:53

    כמו תמיד, בגלל שהיא אישה - יקלו בעונשה...
    יגידו שהיא לא שפויה ואולי היא בכלל לא תשב בכלא.
    אם זה היה גבר, כרגיל יגידו שהוא רוצח מתועב שצריך לשבת כל חייו בכלא...

  • 26.

    אם האם היתה עובדת בחברת חשמל זה לא היה קורה. (ל''ת)

    רמי הזאב, 10/11/10 16:56

  • 25.

    ביזבוז זמן וכסף להקדיש להורים/רוצחים=אין להם עונש הולם=מה כבר אפשר לתת (ל''ת)

    נ.כהן העובדה שלא שמו חץ לחיי עצמם אומר הכל=מפלצת, 10/11/10 16:55

  • 24.

    כן. הרווחה ברעננה על הפנים. (ל''ת)

    רחל, 10/11/10 16:45

  • 23.

    בזמן שהייתי בארץ לא זכור לי מקרה אחד כזה

    אילן, 10/11/10 15:53

    וכיום רצח משפחה הפך כבר למודה.

    • אילן אולי תחזור ואז תתחלף המודה ? (ל''ת)

      טלי, 13/11/10 06:56

  • 22.

    דפקו לכם את הסטטיסטיקה

    יוסי מנתניה עובד בהייטק, 10/11/10 15:53

    לא יעזור לכם, הם לא אתיופים, לא רוסים, לא חרדים, לא מנתניה, ילידי הארץ. לאם קוראים מיכל, ישראלית לכל דבר גרה במושבה הפלצנית רעננה,עכשיו תתחילו לחשב את החוקים מחדש

    • מושבה פלצנית?

      אפרת, 10/11/10 16:59

      מושבה פלצנית???
      זה מה שיש לאנישם להגיב אחרי כזה מקרה?
      סתומים !

    • כמה הבהרות

      ליוסי היקר, 11/11/10 16:43

      א' כל יוסי זה שאתה עובד ניקיון בחברות היי טק לא אומר שאתה עובד היי טק אין צורך להתלהב.
      ב' רעננה אינה מושבה היא דווקא עיר, היא קיבלה מעמד מוניצפלי מלפני שנים רבות, אני לא אתחיל להסביר לך מה זה מעמד מוניצפלי עכשיו.
      ג' פשוט מחריד שרצח התחרש שוב בידי הורים וזה מה שיש לך לומר, אין ספק יש כמה אנשים שפלים בעולם.. ואתה אחד מהם
      בברכת יום טוב
      תושבת המושבה הפלצנית רעננה

  • 21.

    לא היה כדבר הזה בתקופת הצנע שבה היו 2 משפחות גרות בדירה או בבדון במעבר

    קורא בין השורות, 10/11/10 15:49

    מי שידו משגת לגור ברח מעלות ברעננה שלא יבוא בטענות חאיש.

  • 20.

    לסדום היינו לעמורה דמינו

    אסטרולוג, 10/11/10 15:43

    כגרועים שבאומות! ככה זה כשאין ערכים ואדם לאדם זאב.

    • תרגיע..מקרה בודד של אנשי שוליים שהזניחו את ילדיהם (ל''ת)

      מקרים בודדים לא מעידים על הכלל, 11/11/10 07:45

  • 19.

    מה קורה לנו ?......עצוב מה שקורה כאן....אין מילים...רצח ילדים ???? (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 10/11/10 15:29

    • ברוך שובך ברווז (ל''ת)

      ..., 10/11/10 18:18

  • 18.

    מגיפת המיסים הרצחנית של נתניהו ושות`..................

    מגיפת המיסים, 10/11/10 15:24

    מגיפת המיסים הרצחנית של נתניהו ושות` הופכת את חיי האנשים לגיהנום של דאגות ויאוש ללא מוצא....

    • המגיפה

      הפרשן, 10/11/10 15:42

      אתה חתיכת דפוק בשכל אם אתה רואה לנכון להאשים את כל העולם ברצח ילדים... המגיפה הנוראית היא אנשים כמוך שנדבקו במחלת הטוקבקים!!! אין לך גבולות!!!??? מדובר פה על 2 נשמות של ילדות קטנות שנרצחו ומה שמעניין אותך זה מגיפת המיסים של נתניהו.. ואללה אתה באמת דפוק בשכל!!!!!

    • זו התגובה הכי לא אנושית שנתקלתי בה אי פעם (ל''ת)

      אני, 10/11/10 15:55

    • לפני נתניהו אני מבין שלא היו רציחות...

      יוסי, 10/11/10 17:58

      בדרן אתה...

  • 17.

    מזעזע ועוד מדברים עלינו

    אחמד, 10/11/10 15:20

    היהודים מאוד אלימים בעיקר כלפי הילדים שלכם.6 מקרים בשנתים ממש טירוף

    • מה הקשר?

      דנה, 10/11/10 15:39

      מה הקשר יהודים לפה? אלו אנשים שהוכח שהם פיסיאטריים לגמרי!

  • 16.

    מזעזע ועוד מדברים עלינו

    אחמד, 10/11/10 15:18

    כמה שהעם שלכם אלים.

  • 15.

    מזעזע ועוד מדברים עלינו

    אחמד, 10/11/10 15:11

    כמה שהיהודים אלימים.

    • אנחנו אלימים???

      רנד אלת'ור, 10/11/10 15:33

      יש אצלנו פסיכים כמו בכל מקום ועם אחר אני ממש לא חושב שאנחנו מחוסנים מזה אבל אצלנו לא רוצחים אישה כי היא דיברה עם גבר אחר ח''ו או מפוצצים ילדים ונשים בשם הדת ומוחמד הבזוי.

      עדיין, אני לא טוען שאל היהודים הכל טוב אבל אל תעשה השוואות אתה תמיד תפסיד!

  • 14.

    נוצרים מרוסיה מוסלמים מאפריקה עובדים זרים מכל העולם-הגיהנום כבר כאן ! (ל''ת)

    אילי, 10/11/10 15:05

    • ועדיין אתם מאוד אלימים

      אחמד, 10/11/10 15:29

      אלו התוצאות של התעללות בעם אחר.

    • אין ספק. ''אלוני'' מצלצל מאוד רוסי, אתיופי או קווקזי

      דורון, 10/11/10 15:33

      אשכנזים ושאר הצברים, תודו כבר באשמה או שפשוט שמרו על שתיקה והפסיקו לגרום לסכסוכי שווא על אדמת המדינה המעונה הזו.

    • משפחת אלוני? (ל''ת)

      אלון, 10/11/10 15:41

  • 13.

    מזעזע העיקר מדברים עלינו

    אחמד, 10/11/10 15:03

    לא מפסיקים להתעלל בנו ואחרי זה בילדים שלכם.

  • 12.

    למה צריך לסגור את כל הרחוב?.... עשרות חוקרים ושוטרים מסתובבים סתם.... (ל''ת)

    מפחידים את הילדים באיזור, 10/11/10 14:51

    • כרגיל במשטרה: הרמ''ח, הממ''ז, המז''פ קצין הסיור, אחותו, אמו... אחרתם!!

      האזרח קיין, 11/11/10 09:53

      כולם יבואו מאוחר מידי, יבזבזו דלק, יקשקשו בניידים, יחרטטו ויעדכנו זה את זה. אימפוטנציה שלטונית.
      איפה הייתים קודם??

  • 11.

    תוצאה של מדיניות הממשלה

    א, 10/11/10 14:51

    לעשוק ולהרוס את אזרחיה

    • שטויות. אף אחד לא רוצח את ילדיו כי קשה לו כלכלית.

      .., 10/11/10 18:20

      אולי זה תרוץ אבל לא סיבה.

  • 10.

    אולי מישהו יבדוק מה יש באויר שאנו נושמים? אוכלים רעל? מה קורה פה? (ל''ת)

    רמת האלימות בלתי נתפסת כבר., 10/11/10 14:37

  • 9.

    ''האם החונקת''

    י, 10/11/10 14:33

    רק לדתיות התקשורת מדביקה כינויים פוגעניים?

    • ידביקו, ביחוד שהיא דתיה. (ל''ת)

      עע, 10/11/10 15:14

  • 8.

    מרוסיה באהבה

    ערן, 10/11/10 14:28

    רוב רוצחי הילדים בארץ הגיעו מאירופה, זה אומר משהו?

    • לא מצויין בכתבה שהם רוסים (ל''ת)

      לערן מאיפה המידע, 10/11/10 15:02

    • היו רוצים אירופה

      ד, 10/11/10 15:03

      זה מזרח אירופה יש הבדל

    • שאתה דפוק! עוד לא פירסמו ששמות, בתמונה בית פרטי (ל''ת)

      v, 10/11/10 15:08

    • בודאי! ביחוד שהיא גדלה בשכונה מלידתה. בטח רוסיה! (ל''ת)

      בב, 10/11/10 15:12

    • מתוך 7 מקרים (כולל זה) 2 משפחות רוסיות כשאחת מתוכן מעורבת

      שש, 10/11/10 15:51

      אז מה זה אומר?

  • 7.

    עונש מוות - די לרחם על החולרות (ל''ת)

    אורן, 10/11/10 14:28

  • 6.

    שוב חבר העמים מככב בכל זוועה ? (ל''ת)

    שירי, 10/11/10 14:27

  • 5.

    זה מה שקורה כשמערכת המשפט לא נותנת עונשים ראויים(ל''ת) (ל''ת)

    צ'שה, 10/11/10 14:16

    • חכה תזרוק נעל על בייניש תקבל מאסר עולם (ל''ת)

      אני, 10/11/10 15:57

  • 4.

    כשאין כסף לאכיל את הילדים....הכתובת על הקיר

    מרדכי מוטי אטיה, 10/11/10 14:12

    כאשר כל מהות המדינה זה גזילת כסף ועוד כסף מההורים...זה מה שקורה...איך חכמנו אמרו ''אין יותר מצער מכיס ריק...'' להתעורר דיי לגזל בבית הספר...דו''חות תנועה , מסים , ועוד כל מיני...

    • אז רוצחים ילדים מה אתה דפוק!!!! (ל''ת)

      mori, 10/11/10 14:43

      • התגובה

        עמית, 10/11/10 19:11

        אתה דפוק הבנדם מנשה להוין אתהמצב

    • וזה מצדיק רצח של ילדים... (ל''ת)

      סימה, 10/11/10 15:06

    • יאללה אז לרצוח את הילדים ולחיות בשקט אה? (ל''ת)

      תגובה דפוקה תחשוב קצת קודם.., 10/11/10 15:29

    • שני ההורים עובדים - כמה גרוע כבר יכול להיות? ורצח זה הפתרון? (ל''ת)

      טל, 10/11/10 15:35

    • מתי נתת לאיזה עני 10 שקל או בכלל ..מהיכן אתה יודע למה אי רצחה אותם (ל''ת)

      ירח כחול , 10/11/10 15:37

    • אם אין כסף להאכיל ילדים...

      David King, 10/11/10 15:43

      לא צריך להביא אותם לאויר העולם מלכתחילה!!!

  • 3.

    יש טנדנציה ... (ל''ת)

    פרקינסון, 10/11/10 14:10

  • 2.

    טרוף מערכות תוקף את המדינה הזו (ל''ת)

    פקק תנועה, 10/11/10 14:04

    • אתה מוזמן לעזוב. (ל''ת)

      גיא, 10/11/10 14:44

      • למה שפקק יעזוב? הוא מציין עובדה כואבת.

        ?????, 10/11/10 18:23

        השינוי יהיה רק בזכות אלה שכואב להם על המדינה הזו.

      • ואם נעזוב ונרים ידיים אז בצורה כזו ניפתור את בעיותנו אתה

        פקק תנועה, 11/11/10 10:06

        כנראה אדיש עד כדי כך כמו בת המלך שישנה על עדשה מתחת לעשרה מיזרונים ולא הרגישה בזה

  • 1.

    רק אדם שחולה מאוד בנפש מסוגל לעשות דבר כזה. (ל''ת)

    ממש מחריד, 10/11/10 14:03

    • מעניין, כשהרוצח הוא גבר לא אומרים את זה... (ל''ת)

      יוסי, 10/11/10 17:55