• 53.

    דנה ספקטור

    רעות, 21/06/11 20:18

    האישה היחידה שאני מכירה שהנפש שלה מכוערת יותר מהפרצוף שלה ובמקרה שלה זה קשה מאוד

    IP: 77.124.106.49דווח על תגובה זו

  • 52.

    מה דנה רוצה מאיתנו ???

    1 במאי, 11/11/10 09:36

    מהמקובלות בארצנו שאנשים שפרנסתם היא על פירסומם , דואגים לרענן את זכרון הציבור בקיומם ביצירת שערוריה תורנית ,
    כך אומן לפני תקליט חדש ,שחקן לפני סרט וכ' ,
    קחו את דנה בתחילת דרכה קולחת ופוגעת ,ואז תקופה קצרה לפני ריסוק החממה , היתה עוד פינה משעממת בעיתון של המדיה ,
    יחי הרייטינג של הכלום .

    IP: 62.219.115.74דווח על תגובה זו

  • 51.

    אין על הטור שלה. אין על הכתיבה שלו. תענוג (ל''ת)

    נכון, 08/11/10 11:20


    IP: 213.8.96.230דווח על תגובה זו

  • 50.

    משוררי הדלות - גם זו דרך ךהתפרנס

    אחת העם, 08/11/10 06:58

    נו אז ד. בגדה בא. ור. בגד בע. והם פורסים את השטויות שלהם על גבי העיתון כדי שכ-ולם יאכלו ויהנו. נו שוין.

    IP: 93.172.158.193דווח על תגובה זו

  • 49.

    לא ייתכן שתכתבי כזה טור בלי גילוי נאות

    דוד, 07/11/10 21:55

    הרי את ודנה חברות, או הייתן חברות. היא לא סתם עוד מישהי בשבילך.

    IP: 79.181.17.168דווח על תגובה זו

  • 48.

    אני אגיד לכם למה דנה ברותחין

    סתם מישהי, 07/11/10 14:17

    היא בחורה שיש לה הכול: בעל חתיך ומצליח, ילדה מקסימה, בית יפה, כסף, חוכמה, הכול.
    הבעיה שלה היא ששום דבר מכל זה לא מספק אותה, ולכן היא מרגיזה את כולם. יש לה הכול, אבל היא מזלזלת בהכול הזה, שכ''כ הרבה אנשים היו נותנים בשבילו.. הכול.
    דנה היא בעצם המחלה של המאה ה 21. היא לא מסופקת מכלום, רודפת אחרי ריגושים, מרוכזת בעצמה וברומן העצמי של חייה, במקום להשקיע במה שיש לה מתחת לאף, היא זורקת לעזאזל את כל מה שיש לה, ויש לה הרבה. המרדף הזה התמידי אחרי הריגוש הבא, מעורר כעס, כי רק עיוורים נוטשים ילדה ובעל מהמם, אז איך לא נכעס?

    IP: 84.108.131.206דווח על תגובה זו

    • אז מה יש לכעוס?! לשיטתך זה אמור להיות מעציב, לא מכעיס.

      נון, 09/11/10 07:21

      כפי שתיארת היטב, מדובר באדם שלעולם אינו מסופק, וכולנו סופרים את הדקות עד לקריסה הבלתי נמנעת של מערכת היחסים עם תאונת הרכבות הסדרתית הקרויה רן שריג, אז מה יש לכעוס עליה ש''יש לה הכל''?! בעליל, אצלה הסיפוק הוא זמני ביותר - והאומללות תמיד אורבת מעבר לפינה.

      רחמים, אולי אדישות, אבל לא כעס.

      IP: 75.27.15.136 דווח על תגובה זו

  • 47.

    כול הכבוד מאוהבת בדנה (ל''ת)

    שירה, 04/11/10 15:01


    IP: 109.65.133.143דווח על תגובה זו

  • 46.

    אנשים לא שונאים אותה בגלל שבגדה, אלא בגלל שפגעה תוך כדי בקרובים לה (ל''ת)

    היא כלבה אנוכית, 03/11/10 15:49


    IP: 132.64.189.194דווח על תגובה זו

  • 45.

    מי האנשים האלה? (ל''ת)

    תל אביבי, 03/11/10 15:11


    IP: 109.253.74.143דווח על תגובה זו

  • 44.

    צודקת..על כל המשתמע מכך, פשוט צודקת. אנחנו פתאטיים וזה בלשון המעט. (ל''ת)

    מיי, 03/11/10 14:41


    IP: 79.183.128.158דווח על תגובה זו

  • 43.

    כשאני קוראת את המאמרים של דנה,לא בא לי שזה יגמר... (ל''ת)

    אין על הכתיבה שלה..., 03/11/10 14:17


    IP: 87.69.242.161דווח על תגובה זו

  • 42.

    עשרה קבין

    אחת, 03/11/10 14:02

    דנה ספקטור בחרה להתערטל בטור שלה - היא לא יכולה להתבכיין שכולם בוחשים בעניינים שלה: אם היא לא היתה משתפת את כולם, אף אחד לא היה כנראה מתעניין. זו זכותה כמובן ואין לי שום דבר נגד זה, אבל להתמם ולא להבין למה, זה חוצפני. אז כולה זה שלדנה ספקטור בא על מישהו ולמישהו בא עליה - ממש לא סיפור, לולי דנה ספקטור עשתה מזה סיפור

    IP: 217.36.3.1דווח על תגובה זו

    • ממליץ! (ל''ת)

      יוני, 03/11/10 15:25


      IP: 132.66.231.169 דווח על תגובה זו

    • מודיעין

      מנדל, 08/11/10 09:23

      100% נ כ ו ן !!!

      IP: 109.66.126.58 דווח על תגובה זו

  • 41.

    מי זו? (ל''ת)

    החתולשמיל , 03/11/10 13:15


    IP: 132.68.0.120דווח על תגובה זו

  • 40.

    ספקטור מתפרנסת יפה מאוד ממעשיה

    אז מה??, 03/11/10 12:42

    אין פה קורבנות תמימים, היא אישה בוגרת והיא מקבלת שכר יפה על הסחורה שהיא מוכרת

    IP: 132.72.8.171דווח על תגובה זו

  • 39.

    מילף (ל''ת)

    חגיגה בסנוקר , 03/11/10 12:22


    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

  • 38.

    אם יש לך אומץ...

    לכותבת,כנסי בבקשה!, 03/11/10 12:20

    קשה להבין מהיכן את שואבת את החוצפה לנתח בניתוח פסיכולוגי עמוק (ולא מוצלח) את הקוראים ו/או צופים אשר את פונה אליהם.גב' ספקטור היא לא מושיעת האמת הישירה אלא רק אדם שחשף מרצונו האישי,ואני לא מתיימר לחוות דעה על סיבותיה (כמוך למשל),את חייה לכול המדינה.ואחרי שנהנתה מכל הצד החיובי של העניין,עכשיו היא בוכה (בעזרתך) על הצד השלילי.אז בואי ואגלה לך סוד קטן נועה ושישאר בינינו,לכל דבר יש טוב ורע.אז שגב' ספקטור תפסיק להתבכיין,תקח את הטוב (פירסום וכסף שבא בעיקבותיו) עם הרע (יצר המציצנות של העם) ותמשיך הלאה.ושלא תשלח אותך שתגן עליה בדברי הבל על אלפיי אנשים שאת לא מכירה.

    IP: 10.101.8.16דווח על תגובה זו

    • קרא את 49 (ל''ת)

      חבל שבני הזוג והילדים נפגעים, 08/11/10 12:45


      IP: 83.130.125.214 דווח על תגובה זו

  • 37.

    נועה

    גלית, 03/11/10 11:42

    וואנבי דנה ספקטור.

    IP: 217.132.221.64דווח על תגובה זו

  • 36.

    נועה,בעיתוני סוף השבוע דניאלה לונדון עדיפה יותר!!!!

    שני, 03/11/10 11:18

    לי,דנה תמיד נראתה כל כך תלושה מהמציאות עם כל החפירות שלה על יחסיה עם הבעל,החברה והילדה. אני כמעט בטוחה שרוב בנות גילה מזדהות הרבה יותר עם דניאלה לונדון דקל ,שכותבת על חייה בטור מצחיק, אמיתי ונכון . אגב,את מנסה להציג שבת''א כולן דומות לדנה ומסכימות איתה.איני גרה בבועה התל אביבית ,אבל נראה לי שגם הנשים בעיר זו ,חיות חיים נורמלים,מגדלות ילדים וממש לא מחפשות ריגושים כל שני וחמישי.

    IP: 212.116.188.142דווח על תגובה זו

    • דניאלה לונדון דקל גדולה

      רווקה תל אביבית, 03/11/10 22:25

      אני מקווה שגם לי תהיה מערכת יחסים כמו שלה ושל בעלה, שכמה שהיא מקטרת עליו, על עצמה ועל החיים, ברור שהיא אוהבת אותו אהבה בוגרת ובשלה, מודעת לחסרונות ומקבלת אותם ולא מחפשת את הזיקוקי דינור כל הזמן.

      IP: 77.127.12.245 דווח על תגובה זו

  • 35.

    ולא רואה מחוברות\\מחוברים

    לא מכירה אותם., 03/11/10 11:07

    אם טוב להם שיהיה להם לבריאות. הקושי בפירוק המשפחות קיים אצל כל מי שמתגרש סלבריטי או לא.

    IP: 109.66.151.141דווח על תגובה זו

  • 34.

    אולי דנה זו הבבואה שלך (ל''ת)

    ממש לא שלנו, 03/11/10 11:05


    IP: 212.179.92.162דווח על תגובה זו

  • 33.

    אתם אתם אתם (!!!) עושים רעש מכלום...או משני כלומים יותר נכון. (ל''ת)

    נאק, 03/11/10 11:02


    IP: 79.179.184.132דווח על תגובה זו

  • 32.

    האמת הטור שלה די משעמם ולא מעניין עם מי היא מסתובבת

    נוי אלון, 03/11/10 10:27

    ואני אומרת את זה בפרגון החיים שלה הם החיים שלה הטור שלה לא יודעת ניסיתי לא מתחברת.

    IP: 199.203.161.229דווח על תגובה זו

  • 31.

    בטח גם אלכס נראה לה כמו נפש תאומה בזמנו

    מיכל, 03/11/10 09:56

    אי אפשר למצוא נפש תאומה בכל שמונה שנים עגולות/מעוברות... צריך לטפח ולחזק את הנפש התאומה שבחרתם. בשביל מה להתחתן אם בכל רגע יכולה להגיע נפש מדהימה שתכבוש אותך?

    דנה צריכה להתבגר. איך בדיוק ילד קטן וילדותי, בוגדני, שלא מסוגל לשים את היצר המיני שלו בצד באף רגע נתון, הוא הנפש התאומה שלה? אולי בגיל 17 הוא נראה אטרקטיבי ומגניב, אבל זה לא בן אדם לחיות איתו חיים שלמים.

    IP: 84.110.11.146דווח על תגובה זו

  • 30.

    לא צריך להגזים

    אביחי, 03/11/10 09:26

    רוב האנשים לא יודעים מי היא.
    לא קראו שום דבר שלה, לא ראו מחוברות ולא ראו מחוברים.
    סתם, קשקוש בביצת הברנז'ה המקומית.

    IP: 82.81.207.23דווח על תגובה זו

  • 29.

    דקאדנס (ל''ת)

    א' אחר, 03/11/10 08:57


    IP: 79.179.28.163דווח על תגובה זו

  • 28.

    עובדה שלא שופטים את רן שנטש שתי נשים ושלוש בנות!! (ל''ת)

    צביעות מעציבה, 03/11/10 08:37


    IP: 84.228.20.10דווח על תגובה זו

  • 27.

    אחלה נועה

    בזכות נשים צדקניות נגאלו ויגאלו לעתיד, 03/11/10 07:34

    רק אשה אמיתית יכולה לכתוב כך

    IP: 91.135.102.197דווח על תגובה זו

  • 26.

    או קיי, דנה נמה, דנה קמה, דנה מזדעזעת עם מי שבא לה. (ל''ת)

    מספיק כבר עם זעזועי המוח על המזדעזעת. מסכנים ילדיה, 03/11/10 04:28


    IP: 84.228.133.162דווח על תגובה זו

  • 25.

    אהבתי את החושבים על זה, פוצטרייכר, תתקני את עצמך לעושים את זה (ל''ת)

    גילה, 03/11/10 02:20


    IP: 84.228.102.88דווח על תגובה זו

  • 24.

    חמוד (ל''ת)

    נחום שחף, 03/11/10 01:23


    IP: 82.166.216.211דווח על תגובה זו

  • 23.

    תגידי, את מאמינה לעצמך כשאת כותבת את זה?

    אחוזת גועל, 03/11/10 01:00

    אני חושבת שמיליון תגובות כבר אמרו את מה שאני עומדת לכתוב: אף אחד לא מתרגש משני אנשים שהתאהבו כשעוד יש להם בני זוג (למרות שאצל רן זה כבר סוג של ספורט). הסלידה היא מההשפלה הפומבית שהם מעבירים את בני הזוג. כל מי שראה את הפרקים האחרונים של ''מחוברים'' ואת הטורים האחרונים (והפומפוזיים ועמוסי הדימויים, כרגיל) של דנה. זה להלבין פני אדם ברבים, זה לירוק לבן זוג בפנים וזה מבחיל.
    ואגב, נועה, אם את כל כך להוטה לכתוב טור לטובת מישהו לפחות אל תצייצי לו על זה בטוויטר. זה פתטי.

    IP: 79.178.121.221דווח על תגובה זו

    • חשפת את עצמך

      בדיחי גיחי, 10/11/10 15:50

      גברת 'אחוזת גועל', המשפט האחרון שהוספת לא היה חכם: חשפת שאת עוקבת גם אחרי הטוויטר של דנה, וגם אחרי הטוויטר של נועה. לא ממש נקודת התחלה טובה אם את מנסה לטעון שמישהו אחר פתטי (כי זו את, הפתטית, מסתבר)

      IP: 62.219.242.177 דווח על תגובה זו

  • 22.

    תראי נועה, בדר''כ הייתי מסכימה איתך

    ברכה מראשון לציון, 02/11/10 22:50

    את השם דנה ספקטור שמעתי לאחרונה בלבד, היא פרסמה סדרת כתבות על ''דור הקפוצ'ון'' שענינה אותי הרבה יותר ממה שמרעיד היום את שולחנות הקפה בת''א.
    א. בגדה או לא בגדה - זה עניינה. ברגע שהיא החליטה לשתף את כל עם ישראל בסמרטיטון של המדינה - נא לא לבכות שכולם מרכלים. זו התוצאה, לא הסיבה.
    ב. מעשה שבא גר להתגייר אצל רבי עקיבא (שבעצמו היה בן גרים) ואמר לו, רבי, למדני את כל התורה על רגל אחת... ענה לו ר' עקיבא: '' מה ששנוא עליך לא תעביד לחברך, ואידך, זיל גמור'' ובתרגום, מה ששנוא עליך לא תעשה לחברך, את השאר לך תלמד.
    אם הגב' ספקטור לא הייתה מפרסמת - לא הייתי מגיבה, אבל אם כבר שמה עצמה למטרה אז בואי ונדבר, את, הגב' אסטרייכר היית סולחת לבן זוגך הנוכחי לו מצא עלמת חן מדהימה, הצטלם איתה בפרהסיה והיה חוזר הביתה ומספר לך גלויות על הקסם הנדיר שבבחורה הנפלאה? הכי קל להמשיך ולברוח כמו מתבגרת אלמותית אל מחוזות המרד, ג'ניס עשתה את זה, ג'וזי עשתה את זה ועכשיו גם דנה עושה את זה. אין בזה כל חידוש. ערך המשפחה לא נפגע כי מעולם לא קודש על ידה, הערך היחיד שהיא קידשה הוא האימהות. היום הילדה שלה בוכה.זהו.

    IP: 79.183.23.68דווח על תגובה זו

    • היא קידשה את ערך האמהות?

      דניאל, 03/11/10 00:06

      איך בדיוק? בלהתגאות בזה שהיא לפעמים שוכחת להאכיל את הילדה שלה? בטרוניות אינפנטליות ולא פוסקות שהילדה לא אוהבת אותה מספיק?

      IP: 173.75.176.70 דווח על תגובה זו

    • תגובה יפה

      מיכל, 03/11/10 09:35

      תגובה יפה

      IP: 217.132.251.211 דווח על תגובה זו

    • כתיבה נפלאה - עונג צרוף

      מרתק, 03/11/10 10:51

      בלי ועם קשר לתוכן - אהבתי את הלך הרוח, האמת העירומה והנכונות שקשרה את הכל בכתיבתך הקולחת.

      רק רציתי שתדעי.

      IP: 89.139.39.189 דווח על תגובה זו

    • הלל הזקן אמר את זה (ל''ת)

      ר.בקצה, 03/11/10 12:53


      IP: 212.199.58.34 דווח על תגובה זו

  • 21.

    אלוהים אדירים

    ישראלי, 02/11/10 22:10

    את מי בכלל מעניין השעמום הזה?
    מי זאת דנה ספקטור בכלל?
    אין לכם מה לעשות בחיים?

    IP: 212.199.144.158דווח על תגובה זו

  • 20.

    יש אנשים שבשבילם הציבור הישראלי זה הציבור שיושב בבתי הקפה של שינקין.

    יובל, 02/11/10 21:58

    סלחי לי, אבל אני מעולם לא שמעתי על ''פרשת ספקטור גייט'', והיא גם ממש לא מעניינת אותי. אני אגיד לך את האמת- אני די בטוח שרוב הציבור לא שמע מעולם על הדבר הזה. לכן, אל תנסי להשליך השלכות על הציבור הישראלי. את מקסימום יכולה להשליך אותן על ציבור יושבי הקפה בשינקין.

    IP: 132.69.227.56דווח על תגובה זו

    • לייק לתגובה מעלי

      מיכל, 03/11/10 10:00

      גם אני ניסיתי להבין ממתי זה הפך לפרשה... חוץ מאשר בתוכניות כמו גיא פינס שמתענגות על הסיפור ומכינות מצגות בנושא או כתבה רכילותית פה ושם באתרי אינטרנט... זה לא ממש מעניין מישהו.
      אני יכולה להגיד לך שבבתי קפה בירושלים לא יודעים בכלל מי זו דנה ספקטור.

      תל אביב זה לא הציבור הישראלי וזה בטח שלא הגרעין של מדינת ישראל. גם אני גרתי בתל אביב כמה שנים ולקח לי זמן להבין אבל הבנתי. מאחלת לך לכותבת להבין ולהתחיל לחיות את החיים האמיתיים.

      IP: 84.110.11.146 דווח על תגובה זו

      • למה לקרוא במקומון של תל אביב

        אם אתם מירושלים, 03/11/10 13:03

        ולהגיד כמה זה לא מעניין אתכם?

        IP: 46.117.151.249 דווח על תגובה זו

        • ---

          ק, 08/11/10 16:47

          זה הצהוב וזה כוחו אתה קורא על חלליות שפולשות ממאדים, יודע שעובדים עליך בעיניים אבל רוצה להאמין שאולי....אולי 2 צפרדעים הן בעצם נסיך ונסיכה, אולי סקסמניאק גס רוח הוא בעצם נפש תאומה של מישהו, אולי כתבת צהובונים היא פמיניסטית משולחת רסן.... מד''ב

          IP: 79.183.250.88 דווח על תגובה זו

  • 19.

    מי אלה? מר כלום וגברת כלומניקית. הכלומניקים

    רונית ר., 02/11/10 21:56

    זה בקיצור ולענין מסכם את הכל

    IP: 217.132.145.85דווח על תגובה זו

  • 18.

    לא פרשנית ולא נעליים

    פזית בניזרי, 02/11/10 21:52

    סתם בחורה שזקוקה נואשות לצומי. מאחורי כל עלבון עצמי מסתתרת תביעה לחיזוק מהקוראים.
    באנגלית קוראים לזה
    fishing for complements
    כשהיא כותבת על מגרעותיה אין משמעו של הדבר שהגברת ספקטור באמת חושבת כך. היא רק מבקשת אישוש מקוראיה שיבואו ויאמרו לה ''לא, לא, את הכי יפה ומוצלחת בעולם. איזו נפש שובבה ומשוחררת יש לך. איזה קטעים שאת עושה, חבל על הזמן''.
    לגיטימי לא להיות מרוצה משגרת הנישואים שלך, לגיטימי להתגרש. אבל הצורה שבה היא עשתה את זה מוכיחה עד כמה היא נרקיסיסטית.

    IP: 173.75.176.70דווח על תגובה זו

    • אשכרה! (ל''ת)

      ת', 03/11/10 20:59


      IP: 77.127.58.6 דווח על תגובה זו

  • 17.

    רק אני לא יודע במה ובמי מדובר?

    דני, 02/11/10 21:47

    מי זאת לכל הרוחות?

    IP: 212.199.0.108דווח על תגובה זו

  • 16.

    קראתי אותך וצרמת לי

    צילי וגילה, 02/11/10 21:42

    כאילו מנסה בכוח למצוא חן בעיניה.
    אין לי דבר נגד אנשים שמתאהבים.
    באופן אישי, רן לא מרק העוף שלי , ואת דנה אני אוהבת לקרוא.
    העניין הוא שבכל הסיפור הזה יש שני אנשים שנפגעו קשות. אנשים שאומנם נשואים לחולי חשיפה ותשומי , אבל נראה שהם עצמם חרדים לפרטיות שלהם, עד כמה שאפשר.
    מה שהם גרמו לאנשים שאמורים להיות להם יקרים כל כך זה מבזה. וזה נורא הרבה יותר, כי זה בפומבי. בעיניי זה כאילו לקחת את האדם היקר לך ולעשות בו מעשה מגונה בפומבי. אני בטוחה שככה עידית מרגישה.
    אני לא מבינה מה הצדקנות הזו בטור שלך? אלה אנשים מפורסמים, הסיפור מכיל את כל המרכיבים הכי בסיסיים של טלנובלה.. אז למה להיתמם?
    אולי פשוט תתקשרי אליה ותציעי לה חברות?

    IP: 84.109.55.104דווח על תגובה זו

    • צודקת, כואב על הפגיעה ביקרים ליבי איתם (ל''ת)

      שרוש, 03/11/10 18:10


      IP: 93.172.249.138 דווח על תגובה זו

  • 15.

    שני אנשים תאביי פרסום, לא הייתי מקדיש יותר ממשפט לספקטור (ל''ת)

    בטח לא טור שלם, 02/11/10 21:20


    IP: 96.49.205.118דווח על תגובה זו

  • 14.

    יושבת בבית קפה

    דווקא העלילה אינה דלה כלל וכלל. יש בשר, לכן נוגסים, 02/11/10 20:53

    מי שראה את הסדרה, ואת הפרקים האחרונים בפרט, זכה לראות את מורכבות הסיטואציה הנ''ל.
    אם תסכימו או, הרי שלא מדובר באנשים פלקט, אלא באנשים מורכבים למדי; שעברו יסורי מצפון, אהבה ומוסר בכל התהליך הזה. מדובר בפירוק 2 בתים; משפחה, ילדים, בני זוג, נגזרת משפחתית מורכבת שעברה טלטה חזקה, נוסיף לזה את הברנז'ה הגועשת שמשסביב, את החברים המפורסמים וסמי-מפורסמים שמאשרים, לא מאשרים, תומכים וסולקים ותקבלו שערוריה אנדרלמוסית שיש בה המון בשר בשביל כולם לנגוס, ללעוס ולירוק.
    מגוחך קצת שהכותבת מנסה להוריד ממורכבות הפרשה.

    IP: 79.178.105.198דווח על תגובה זו

  • 13.

    זו ספקטור שקבעה את הפרופורציות

    ת., 02/11/10 20:40

    דנה ספקטור ניזונה ומתפרנסת מכתיבת קורותיה ומעלליה מזה שנים, מן הסתם היא יודעת שמרגע שבחרה לשתף את כו-לם, היא תצטרך לשאת בתוצאות, היינו, תגובות ודעות לרוב על כל צעד ושעל שהיא עושה, זה לא ''מה רוצים כולם מדנה ספקטור'' זה מה היא רוצה מאיתנו?...

    IP: 84.229.15.118דווח על תגובה זו

  • 12.

    לא מראה ולא נעליים

    פחחח, 02/11/10 20:38

    לא, תתפלאי לשמוע לא כולנו דנה ספקטור. רבים מאיתנו מנהלים חיי משפחה תקינים ולא נותנים עיננו בזולת. מגדלים את ילדינו ואוהבים אותם והם אוהבים אותנו.
    דנה היא תמצית האגואיסטיות התל אביבית במירעה.
    ותסלחי לי אבל לא. אנחנו לא כאלה

    IP: 79.181.251.91דווח על תגובה זו

    • מראה מעוותת.לא כולנו רצות אחרי הפות שלנו שיש ילדיםועסוקות רק בעצמנו (ל''ת)

      אסור לשפוט אבל.., 06/11/10 21:03


      IP: 85.65.8.81 דווח על תגובה זו

  • 11.

    טור חלש במיוחד. דווקא משום שנפיחותו המאולצת מורגשת כ''כ.

    ניטשה, 02/11/10 20:21

    אגב, לא ידעתי שספקטור היא עילוי פילוסופי-קיומי כמו שהיא מתוארת במאמר.

    IP: 192.118.0.231דווח על תגובה זו

  • 10.

    את באמת סגורה על כך שכולנו כל כך צמאים לטור שלה ?

    אייל , חולון, 02/11/10 20:19

    אז מה ?

    זה אני , הקורא היחיד בעולם , שלא טורח לקרוא את מה שיש לה להגיד , מפאת חוסר עניין בסיסי ?

    או שזו את שקצת נסחפת ?

    IP: 79.177.18.172דווח על תגובה זו

    • כן אייל,אבל לפה ניכנסת,אלק לא קורה.... (ל''ת)

      ..., 02/11/10 20:55


      IP: 87.69.242.161 דווח על תגובה זו

      • זה הטור שלה ??? ....

        אייל , חולון, 02/11/10 21:36

        ראיתי את המילה ''פרשייה'' בכותרת וחשבתי לעצמי שמשהו פלילי קרה או חס ושלום התרחש אסון וניסיתי להגיע לפואנטה (ומודה שכשלתי)של אותה ''פרשייה'' של דנה וגיליתי שאין כאן בעצם שום פרשייה אלא טור של רכילאית שחשוב לה שנדע כולנו , שכולנו ללא יוצא מן הכלל אוהבים את הטורים של דנה.

        אז נכנסתי והצטערתי שנכנסתי לכתבה שכזו.
        ולא רק שקראתי את זה , אני גם זכיתי לתגובה ממגיבה שכותבת לי ''אלק קורה'' (במקום קורא) ,
        מה שנקרא - החטא ועונשו.

        דנהל'ה , תאמרי לי מי הן הקוראות שלך ואומר לך מי את.
        (במחשבה שנייה , את יודעת מה ? , בואי נעזוב את זה , אין לי באמת סבלנות לבירבורים האלה).

        IP: 79.179.48.29 דווח על תגובה זו

        • שיחקת אותה אייל מחולון. תעשה לי ילד. (ל''ת)

          לידיה קסאח, 03/11/10 15:35


          IP: 109.65.205.91 דווח על תגובה זו

    • ואל תתחיל לקרא!! זה ממכר...!!!

      MIKI. NY, 02/11/10 21:11

      אני מתחילה את העיתון מהסוף... אי אפשר להיגמל מהטור שלה..!

      IP: 72.89.218.140 דווח על תגובה זו

      • נסחפת!!!! (ל''ת)

        לימה, 03/11/10 01:27


        IP: 93.172.136.226 דווח על תגובה זו

  • 9.

    ערב כיתה ברחוב אלם

    בננה נגד החלקה, 02/11/10 20:15

    1. במהותו הסיפור של ספקטור בכלל והסיפור הקונקרטי המדובר הוא סיפור של ערב כיתה מסויט בו הארס של הכיתה (הרכילאים, הציבור) העז לתת כאפה למלכת הכיתה, ספקטור, והיא נעלבה. ועכשיו מה, חלק מהחברה שמחים מזה שהוא עשה את זה וחלק מרגישים צורך לנחם אותה - ושליחים נשלחים ממחנה למחנה ומפיצים גרסאות על מה הביא לכאפה ועל גודל העלבון. זה ילדותי, משני הצדדים.

    2. הדיון שספקטור מפתחת, יותר משהוא אמיץ, נוקב ומציג לנו מראה, הוא דיון נרקסיסטי של מלכת כיתה שעסוקה בעצמה. נכון, על הדרך היא מציגה לנו מראה, אבל זה תוצר לוואי, שכן העיסוק האובססיבי שלה בעצמה מבטא את רוח התקופה. במובן הזה ספקטור היא מדיום המתווך לנו כיצד אנו נראים, או כיצד היינו רוצים להיות אלמלא נכנענו, לכאורה, לחיים בערך מוחלט. אבל בל נטעה, ספקטור לא עושה את זה מתוך מודעות, אלא מתוך התכנסות עצמית קטטונית.

    3. אני לא שמח לאידה של ספקטור ומאחל לה שתצלח את המשבר הזה במהרה.

    IP: 132.66.237.149דווח על תגובה זו

    • וואו,תגובה מדהימה. כל מילה נוספת מיותרת. (ל''ת)

      ., 03/11/10 10:47


      IP: 212.116.188.142 דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      א, 03/11/10 11:56


      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

    • כמעט מועדון ארוחת הבוקר

      ק, 08/11/10 16:51

      זאת מלכת הכיתה שנשואה לחנון של הכיתה שמיתאהבת בביריון של הכיתה שהוא בעצם נשמה מיוסרת בתוכו אבל בינתיים נשוי למוזרה של הכיתה .... להמשיך?

      IP: 79.183.250.88 דווח על תגובה זו

  • 8.

    תפסיקי לקנא (ל''ת)

    גם לך יהיו ילדים, 02/11/10 20:13


    IP: 134.191.232.68דווח על תגובה זו

  • 7.

    יותר מידי רחוק הגיע הדנה הזאת... בקרוב היא תצטרך לחזור בחזרה (ל''ת)

    א, 02/11/10 20:12


    IP: 91.135.102.193דווח על תגובה זו

    • לחיפה? זה יהיה עונש הולם שביל הפרובינציאלית המודחקת הזו (ל''ת)

      לידיה קסאח, 03/11/10 06:22


      IP: 109.65.205.91 דווח על תגובה זו

  • 6.

    נו באמת איך שאני לא מסתכלת על זה ובוחנת את הענין

    elel, 02/11/10 20:10

    זה רע. זה רע כי שתי משפחות נשברו כי לפחות שני אנשים נפגעו והם לא השניים שיזמו, שלהם יש את הסיבה האינדבידואלסטית שהלב אומר אחרת.
    ודנה מנפנפת בכך שאנו בוחשים כשיש ילדה באמצע, נו באמת דנה אני אומרת לך למה עשית את זה כך כשיש ילדה באמצע.
    ואתה רן שריג: המגניב , האלטיסט עלאק, ישראלי לא היה מספיק לך שתי משפחות. שיש קושי במתן מזונות.
    ואת דנה אינטקטואלית שכולם עקבו אחרייך כשהתחתנת לאחר גיל ה- 30 והיית סמללנשים שעשו את זה אחרי 30, ועכשיו את סמל לנשים ממש כמו הגברים ''שאצלם זה מובנה '' ופשוט לא יכולים להיות עם אישה אחת לאורך שנים. אה ורגע בכל הראיונות הזכרת את האקס כתפארת הבחירה השונה הלא אינטלקטואל עלאק שהכרת בבתי קפה תל אביביים מה שנקרא פלצנים, אלא הוא שונה ואחרת ואת מה זה מאושרת. אז ביום אחד הכל נשכח
    אז מה דנה עכשיו תיכתבי טור על איך את נהנית מהחופש ולהיות חברה של אחד עם 3 בנות ואתם בקושי מגשרים עלכל הרגשות של כל הילדים ובכל זאת גם לך ולו יש את החיים רק מה עם החיים של כל היתר.
    אני מקווה שנה תצע מהגייט ואחת אחרת תהיה כותבתטור עלחיבוטי נפש קצת יותר עמויקם מלא להתמודד.

    IP: 77.126.84.111דווח על תגובה זו

  • 5.

    ההשפלה הפומבית

    גיא, 02/11/10 20:02

    הבעיה בכל הסיפור אינה בכך שדנה ורן נפגשו והחליטו שהם מוצאים חן זו בעיניו של זה. הבעיה היא החשיפה וההשפלה הפומבית שהם מעבירים את בני זוגם. אם אני א' של דנה או עידית של רן לא יודע איך הייתי קובר את עצמי. האטימות האכזרית הזו היא שכל כך צורמת לרבים.

    IP: 192.118.100.254דווח על תגובה זו

    • גיא מסכימה עם כל מילה.אבל בינינו,כמה מאיתנו היו מתות

      תודו....., 02/11/10 20:52

      לקפוץ לרומן סוער ומלהיב,אך אין לנו את האומץ שיש לדנה.

      IP: 87.69.242.161 דווח על תגובה זו

      • תודי

        אהבלה, 02/11/10 22:39

        כמה מאיתנו היינו רוצים לקחת אם 16 ולרסס את הבוס שלנו בעבודה.

        אבל אין לנו את האומץ שיש למחבל מתאבד.

        IP: 212.199.121.129 דווח על תגובה זו

  • 4.

    בועה, בועה, בועה

    לא מגיע לתל אביב, 02/11/10 19:59

    ממש לא מעניין אותנו מה אתם חושבים ןעל מה אתם מדברים שם. בדרך כלל את כותבת הרבה יותר טוב.

    IP: 84.108.12.92דווח על תגובה זו

  • 3.

    מין מצא את מינו

    מיקו, 02/11/10 19:49

    לדנה ורן יש חרדה אחת גדולה שהם לא יצליחו לכתוב, היא את הטור שלה והוא את הסדרה שלו.

    אז הם מייצרים דרמה שיהיה להם על מה לכתוב. ועכשיו הם בשלב הזה של הדרמה עד העונג הבא...

    IP: 212.235.85.202דווח על תגובה זו

  • 2.

    דנה ספקטור חשובה אולי לכמה יושבי בתי קפה בתל אביב- אבל בחוץ אין לה שום

    ציוני, 02/11/10 19:48

    חשיבות.

    IP: 93.173.28.104דווח על תגובה זו

    • אתה באמת הגבת כדי לומר שזה לא מעניין אותך ?

      ימני שפוי, צפון השרון, 03/11/10 00:09

      כל הטמבלים מחוץ לת''א שמתמודדים עם המועדון וחצי השכונתי ע''י אנטגוניזם בת''א.
      מה כן חשוב לכם ?

      רוב קוראי NRG גרים בת''א או מחוברים תרבותית אליה. אף אחד לא מכריח אתכם לקרוא או להיכנס לכאן.

      מה הבעיה ולמה לא להגיב לעניין או לא להגיב בכלל.
      אתה נכנס גם לכתבות בתחום הביוטכנולוגיה לספר שזה לא מעניין אותך ?

      IP: 84.109.234.103 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אולי היא פשוט עסוקה בדבר אחד בלבד: דנה (ל''ת)

    את מי זה מעניין? לכו לעבוד במשהו מועיל, 02/11/10 19:34


    IP: 212.166.21.45דווח על תגובה זו