• 48.

    עד מתי..

    שימרו על מפתחות של כלי הנשק שלכם, 30/10/10 17:57

    צריך לישמור על המפתחות רכב זה כלי נשק שהורג.

  • 47.

    עד מתי..

    אושרת, 30/10/10 17:42

    טרגדיה נוראית ומזל גדול שלא נירצחו איתם אנשים חפים מיפשע בדרך אל המוות.
    אני מציעה להורים שבעוד תקופה ילכו לתיכונים של בני נוער ויעשו הרצעות עם בני נוער כדי שהרציחות בכביש יפסקו כבר,מיתןך המיקרה האישי שלהם אולי יצליחו לחנך אותם כי בחינוך ילדם האישי לצערי הם ניכשלו.

  • 46.

    הדארוויניזם בפעולה

    גולם, 28/10/10 03:47

    לא כך?

  • 45.

    הם למדו ליב''ה, לא?... (ל''ת)

    גדעון סער, 28/10/10 01:17

  • 44.

    אפשר לתקן את האוטו???

    גבי, 28/10/10 00:04

    או שזה טוטל לוס....בטח נסעתם כמו ערסים חלונות פתוחים בלי חגורות,פול ווליום מזרחית סיגריות ביד,חשבתם שאתם אדוני העולם...ועליתם לאדון העולם.תהיה נשמתם צרורה בצרור החיים.זה לא פלייסטיישן פה אין שלוש פסילות...

  • 43.

    טוב ששני הערסים האלה הרגו את עצמם ולא הרגו אנשים אחרים (ל''ת)

    מעניין מי לימד אותם לנהוג בגיל 16?, 27/10/10 23:06

    • תתבייש על תגובתך השפלה

      הילה, 29/10/10 17:19

      תתבייש לך היכן השכל הישר אין לדעת, תגובתך שפלה ונוראית מכל יש את החברה שמשפיעה והסביבה בה נמצא ילד זה או אחר יש כאן את ערך חינוך של ההורים אבל אין לדעת מה ילדך עושה 24שעות הביממה מוות מיותר ביותר מהכרות עם המשפחה של דודי והכרות קרובה ביותר הילד אינו ערס זה ילד שגדל עם אמא שעוסקת בחינוך יד ילד מקסים נבון אין לדעת מה עבר עליו ברגע של אי שפיות אף אחד אינו מעקל את מעשיו יהיה זכרו ברוך

  • 42.

    שתהיה נישמנם בגן עדן. ושההורים ינוחמו משמים

    נסים כהן, 27/10/10 22:12

    במקום לשפוט את מעשי הנערים ששגו בצורה מוחלטת, הבה גחשוב שלא זאת היתה מטרתם וכוונתם. מי מאיתנו לא עשה שטויות כשהיה בגילם? מי לא עשה מעשי קונץ ו''שטרה''(גבורה)
    במבט אחורה ניראה כי לא כולנו היינו צדיקים גמורים בנערותינו.
    מסכנים ההורים שצריכים לקבור את בניהם היקרים להם מכל. ומגיע להם תנחומים וחיזוק גם מאיתנו וגם מבורא-עולם.ושלא יידעו עוד דאבה. והנערים שקיפחו את חייהם. שתהיה נישמתם בגן-עדן

    • לא נסענו כמו מופרעים ללא רישיון !

      אבאל'ה, 27/10/10 23:18

      ההורים שלנו נתנו לנו גבולות !
      לא כמו היום שלילד מותר לירצוח ! לקחת סמים ואלכוהול ללא גבול !
      להיסתובב עם סכינים בכיס,אלימות נוראה ,ונסיעה ללא רישיון שמסכנת אחרים !

    • מעשי קונדס זה בקטע של צחוקים , ולא של סיכון חיי אדם !

      גבולות ברורים !, 27/10/10 23:23

      פשוט החינוך היום פשט רגל !

  • 41.

    חינוך

    2011, 27/10/10 20:16

    איזה הורים לא דואגים לילדים שלהם אהה עבריינים מה לעשות?!

  • 40.

    לפחות מנסה.

    אזרח שומר חוק, 27/10/10 17:18

    לגמרי מגיע להם !!! מלבד זאת, לכל המחדל הזה והאחרים שכמותו אחראיים בצורה ישירה ועקיפה, האידיוטים שיושבים בבית המחוקקים, ובכללם משטרת ישראל (מחלקת תנועה בעיקר), לא! היא לא חפה מפשע בכלל.., בעעעעע

    • תאונת דרכים

      רחמים על האחים, 27/10/10 20:39

      לא הייתי אומרת מגיע להם. הם לא הוי צריכים לעשות זאת אבל לא להשחף ולשפוט כי אף אחד לא יודע מה מחכה לו מחר.

  • 39.

    עברייני כביש

    חושרמוטקיס, 27/10/10 15:00

    מזל שלא נלקחו עוד קורבנות
    לא צריך נהגים כאלו על הכביש
    מצד שני המשפחות מסכנות

  • 38.

    לא נורא... ביי ביי. (ל''ת)

    XXXO, 27/10/10 14:43

    • שמעו טוב אנשים !!!

      חבר שלהם, 27/10/10 18:20

      זה לא משנה מה קרה , העיקר שאנחנו וכל החברים מרגישים כאילו לקחו מאיתנו חלק חשוב , תחשבו לעצמכם איך ההרגשה לקבר בן לקבור חבר לקבור אח !


      אני רושם לכם את זה עם דמעות בעניים !

      הם היו ילדים מקסימים ונהדרים !


      באיזה זכות אתם בכלל מדברים אליהם ככה !?

      • הם סיכנו חיי אדם (ל''ת)

        ובגלל זה כל השאר לא חשוב, 29/10/10 15:41

    • כה ידברו עליך

      אתה רע, 27/10/10 22:18

      כל העושה כך זה יחזור אליו ויתפוצץ לו בפרצוץ!!

  • 37.

    אין תחליף לחינוך וקביעת גבולות ע''י ההורים (ל''ת)

    המבדיל בין טוב לרע, 27/10/10 13:26

  • 36.

    לפחות חפים לא שילמו את מחיר טיפשוטם

    חיים, 27/10/10 11:26

    לפחות הם לא פגעו בחפים מפשע,ככה שזה נגמר
    בצורה טובה.בדרך כלל הזבל הזה ''לוקח'' אתו
    סתם אנשים חסרי מזל שהיו במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון.

  • 35.

    ככה זה ''נערים'', כנסו לערים שלהם ותראו איך הם מתנהגים

    ברי ג'יל, 27/10/10 10:46

    למה לכתוב ''נערים''? זו מילת קוד ליהודים?



    מבולבל אני. הם ארסים עבריינים שמגיע להם למות (אם להתייחס לתגובות לפני). אם הם היו ערבים הם היו מייצגים את המגזר והם היו הפנים של כל הערבים.
    ארסים יהודים הם יוצא מן הכלל.

    • יש לך טעות גדולה כשזה ערבים בכלל לא מציינים זאת כותבים נערים מהצפון (ל''ת)

      אתה טועה ומטעה, 27/10/10 15:29

  • 34.

    ילד בן 16 נוהג ברכב? מעניין מי לימד אותו לנהוג... (ל''ת)

    מורה לנהיגה, 27/10/10 10:10

  • 33.

    מסכנים המשפחה שלהם

    אנדלו', 27/10/10 09:53

    אבל טוב מאוד שאף אחד אחר לא נפגע!!!

  • 32.

    יהי זכרם ברוך

    חסוייהה, 27/10/10 09:50

    למה אתם היהודה אנשים חסרי לב?? למה אתם לא עשיתי טעיות ושטיות שהייתם צעירים?????? אתם כולכם צדיקים... וטלית שכולה תכלת? אל תשפטו אותם... הגורל אכזר מיסכנות המשפחות שלהם... אין לכם מושג מה זה לאבד ילד או אדם קרוב... לפני שאתם מגיבים פה.. בצורה מגעילה תחשבו לפני קצת חמלה אנשיםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!! יהיה זכרם ברוךךך אמן!

  • 31.

    הברירה הטבעית, החכמים שורדים. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 27/10/10 09:39

    • דווקה אצלך מראה הטבע שגם לאידיוטים מאפשר לחיות (ל''ת)

      חחח, 27/10/10 19:27

  • 30.

    בעקבא דמשיחה..פני הדור כפני הכלב..כנסו לאתר שופר ותיראו את האמת

    ירח כחול , 27/10/10 09:24

    יהי זכרם ברוך נשמתם בגן עדן ..

  • 29.

    מזל שלא הרגו אף אחד, איפה הורים לא יודעים ? (ל''ת)

    לא מאמין, 27/10/10 09:18

  • 28.

    אני רק חושב מה היה קורה אם התחנה היתה מלאה חיילים - ולא ממוגנת (ל''ת)

    אלי אסלן, 27/10/10 09:16

  • 27.

    אייזה מיסכנים מכונית יכולה להפוך לכלי רצח (ל''ת)

    פקק תנועה, 27/10/10 09:03

  • 26.

    טוב מאוד!!

    מאחלת גורל דומה לכל מי שנוהג כמותם, 27/10/10 08:47

    ברוך שפטרנו בגיל מוקדם לפני שהספיקו לפגוע בכאלו שכן נוהגים בסדר

    • טיפשה רשעית, מדובר בילדים,אפילו שכל אין להם עוד

      בן, 27/10/10 13:40

      הבעיה היא בהורים,שאכלו אותה עוד יותר עכשיו.

      לילדים האלה שאין להם רשיון,אין מושג מה זה נסיעה מהירה,

    • אם הייתי לידך עכשיו הייתי שובר לך את הראש (ל''ת)

      קובי, 27/10/10 14:47

    • להורים ממש לא איכפת ! רק כסף וטלויזיה בראש שלהם !

      אין חינוך בכלל, 27/10/10 23:21

      הילד רוצה...!
      אז שירוץ עם סכין ברחוב, שישתה וודקה עד שישתכר כלוט !
      שיאנוס אפילו ירצח...יסע בלי רישיון !
      מה אפשר לומר לו לא ????
      רק שיעזוב אותנו בשקט !

    • רואים שאין לך ניסיון במישפחה

      אורלי, 30/10/10 17:50

      נכון שהם עברני נוער אמא שלי נירצחה בכביש בצורה שנהג שפל העיף אותה.אבל אני לא מסוגלת להגיד טוב מאוד שאף אחד לא ידע דברים כאלו וההורים שילכו להרצעות בתיכונים ויספרו לנערים אחרים על המיקרה שלהם אולי יצליחו לחנך נערים אחרים כי את ילדם לא הצליחו לחנך ההורים צריכים לדעת מה קורה עם הילדים שלהם וכאן לצערי הם ניכשלו כהורים.
      מזל ונס שהם לא רצחו איתם בכביש אנשים חפים מיפשע. וצריך לישלול לפצוע את רשיינו וגם לאבא הזה בעל הרכב.

  • 25.

    הברירה הטבעית, החכמים שורדים. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 27/10/10 08:47

    • אתה יודע בעזרת ה'' יכול ליפול למשהו עציץ בראש מאיזו מרפסת (ל''ת)

      ירח כחול , 27/10/10 09:53

  • 24.

    מעריב

    דניאל, 27/10/10 08:44

    אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפרסם תגובות כאלה.

    זו כל כך מכוער, זה כל כך ברברי לכתוב ש''מגיע להם'' ושהם ''עבריינים טיפשים''. אך העובדה שאתם נותנים פרסום לזה מציג אתכם באופן מכוער עוד יותר.

    בבקשה! אי-פרסום טוקבק נאצה זו לא סתימת פיות ולא פגיעה בחופש הביטוי. זו התנהגות של חברה אנושית.

    • צודק. זה ממש לא לעניין, מעריב -סננו תגובות (ל''ת)

      טל, 27/10/10 11:04

  • 23.

    עונש בידי שמים יעיל יותר מעונש בידי בני אדם

    רפול, 27/10/10 08:41

    ליבי ליבי למשפחות שלהם.עליהם אין בליבי שום רחמים

  • 22.

    היכן ההורים המטומטמים בקטע הטרגי?

    מוטי, 27/10/10 08:40

    איך ייתכן שלוקחים מכונית המשפחה וההורים אינם יודעים

    • מוטי מי החכם של אמא..מותר להורים לישון הנערים לקחו את המפתחות ונסעו

      ירח כחול , 27/10/10 09:39

      עם הרכב ..אתה יודע מה זה מעשה קונדס..
      וקרה מה שקרה ..

    • אני איתך

      אלמונית, 30/10/10 17:53

      נכון מאוד ןלכן צריך לישלול את הרשיון לבעל הרכב וגם לפצוע ואפילו קנס העיקר להרתיע הורים צריכים לחנך את ילדהם.

  • 21.

    למה לא כותבים בכותרת שמדובר בחילונים? (ל''ת)

    י, 27/10/10 08:39

    • ל21

      חסוייה, 27/10/10 09:46

      מה קשור חילוני או דתי??????????????????????????? דפוק

    • תחזור לכיכר השבת

      יוסף, 27/10/10 09:47

      האתר הזה הוא אתר חילוני לא חרדי, טוס חזרה לאתרים שמיועדים למגזר שלך.

    • הסבר פשוט

      ראשונית, 27/10/10 15:14

      כי החילונים הם הרוב במדינה הזו.
      בגלל זה כשמדובר במיעוט כלשהו, מציינים זאת.
      אחרת, מניחים שהם חילונים.
      הבנת?

  • 20.

    עצוב מאד שקרה, טוב שקרה רק להם

    גיא, 27/10/10 08:34

    באותה מידה הם יכלו להרוג איתם עוד משפחה /אנשים חפים מכל אשמה

  • 19.

    מה זה קשור לממשלה ? אין גבול לטפשות שלך ????????????. (ל''ת)

    ל-11, 27/10/10 08:33

    • ענין הקשר לממשלה.

      לריאה דוד, 27/10/10 10:01

      אשמח אם תתקשר אלי, לשיחה קצרה. אסביר לך איך אפשר להוריד את הקטל בכבישים ובכלל את מספר התאונות, כמעט לאפס. בברכה, דוד. 03-6475904.
      עם הרעיון הזה שלי, אני רודף אחרי הממשלות
      כמעט עשור. בזמן הזה נקברו סתם כ-4500 אנשים
      ונפצעו כ-50000 לפחות. נראה שגם בוזבזו
      100.1000.000.000 שח לפחות.

  • 18.

    אלעד

    לא צריך להסחף בתגובות, 27/10/10 08:32

    נכון, הם עשו פשע שהיה יכול להגמר במותם של אנשים תמימים.
    אבל עדיין, לא צריך לכתוב ''מגיע להם'', בכל זאת יש להם משפחות. עדיין ולמרות הכל יש הבדל בינם לבין חיילי אס-אס למשל.

    אל תהיו כל כך רעים.

  • 17.

    תפסיקו להגיד ילדים שלא יודעים. בני ה16 של היום יודעים טוב מאד

    יוסי חולון, 27/10/10 08:30

    מה טוב ומה לא טוב. בני ה16 של היום הם כמו בני 26 של לפני עשרים שנה.

    הם חכמים הם נבונים, לכן מעשיהם כל כך חמורים,

  • 16.

    מה החשד?? (ל''ת)

    טוב שלא כתבתם לכאורה, 27/10/10 08:26

  • 15.

    עוד 2 קרבנות שווא בגלל הממשלה והכנסת

    לריאה דוד, 27/10/10 07:55

    אם הייתה תקנה פשוטה, להחרים לצמיתות רכב שנוסעים בו שלא כחוק, הם לא היו חושבים בכלל לגעת ברכב. כך לגבי כל נהיגה אשר מסכנת את הנהג והסביבה.
    כי הרכב הוא כלי רצח. יש להשתמש בו כחוק וכפי שלימדו אותנו לקראת הטסט.

  • 14.

    איך אפשר לכתוב תגובות כאלה?

    מזועזעת מהתגובות, 27/10/10 07:51

    נכון שעשו מעשה לא טוב ,אבל מיכאן ולשמוח על זה ?תתבישו

  • 13.

    חבל שהם

    מורה, 27/10/10 07:42

    לא לקחו איתם לטיול את ההורים

  • 12.

    האמא צריכה לעמוד לדין באשמת גרימת מוות ברשלנות. אני יודע שאבא היה עומד (ל''ת)

    כבשה פועה, 27/10/10 07:26

  • 11.

    עוד 2 קרבנות שווא בכביש בגלל הממשלה.

    לריאה דוד, 27/10/10 06:57

    אם הייתה תקנה פשוטה, להחרים לצמיתות רכב שנוסעים בו שלא כחוק, הם לא

    היו חושבים בכלל לגעת ברכב. כך לגבי כל נהיגה אשר מסכנת את הנהג והסביבה.

    כי הרכב הוא כלי רצח. יש להשתמש בו כחוק וכפי שלימדו אותנו לקראת הטסט.



    סגור

  • 10.

    יהי זכרם ברוך. מדובר בילדים שאינם קולטים את גודל האסון שיכול

    לילי בלום, 27/10/10 06:55

    לקרות בנהיגה ללא רשיון ובכלל בגיל הזה.
    לדעתי אין מספיק הסברה והדרכה לבני נוער בבתי הספר . או אפילו בטלויזיה. יש צורך בסרטונים שמראים את התוצאות אם זה ימנע אפילו אחוז קטן, דיינו.
    ליבי עם האמהות. בני שהוא בחור חכם ומבריק עשה גם כן את השטויות האלה .לקח את המפתחות ללא ידיעתי. היום כבוגר הוא מבין שזה היה מעשה פזיז ופוחז ובמזל יצא מזה בריא ושלם. הורים עשו שטיפת מח לילדיכם המתבגרים . על הסכנות הכרוכות בהרפתקאות כאלה.

    • ושמרו על מפתחות הרכב כמו על נשק! (ל''ת)

      מיקי ג., 27/10/10 09:01

      • דוגמא אישית

        אלעזר, 27/10/10 18:50

        לפני כל הביקורות על כולם ועל מערכת החינוך בואו נראה אנחנו דוגמא אישית לילדינו, איך לנהוג.
        כי את כל סגנון הנהיגה הזה היה להם ממי ללמוד לצערינו.
        בהחלט יש מקום לכל אחד מאיתנו לקבל על עצמו להתחיל לנהוג יותר זהיר, לא לדבר בטלפון ולא להתחיל להתעצבן מכל אחד שעוקף אותו, ככה בטוח ילדינו ינהגו טוב יותר..
        אני לצערי התחלתי לממש את כל זה אחרי שחבר טוב נהרג בתאונת דרכים...
        אפשר גם ללמוד מנסיון של אחרים ולא לחכות שמכר שלך יפגע....
        בואו ננהג יותר רגוע,
        כל אחד יקפיד לחנך את עצמו ולא את זה שברכב שעל ידו
        בהצלחה לכולנו....

  • 9.

    אוי שובבים מסכנים...

    גיל, 27/10/10 06:50

    מה כבר עשו שמגיע להם כזה גורל אכזר?... אה כן.

  • 8.

    מי שמנסה להיות גבר מוצא את עצמו בקבר (ל''ת)

    יאצ'ק, 27/10/10 06:50

  • 7.

    זה מה שיוצא מלימודי הליבה ?? (ל''ת)

    פרחחים בלי לב ?! ולא שהם אשמים,זה ה''חינוך'' של היום, 27/10/10 06:49

  • 6.

    קצר וקולע : מגיע להם !

    חישבו על זה, 27/10/10 05:54

    ואם זה נשמע לכם אכזרי להגיד, אז תחשבו שוב.

    • מסכים

      אין לי עצב רק על המשפחות, 27/10/10 07:47

      הם יכלו להרוג אזרחים חפים מפשע
      ומי שיגיד אם זה היה במשפחתי לא הייתי מדבר ככה לא נכון הייתי אומר אותו דבר
      מי שמסכן את זולתו בכוונה תחילה מגיע לו

    • אתה אדם נוראי (ל''ת)

      גיא, 27/10/10 08:09

    • אם הם היו נשארים בחיים עם נכויות, צדקת (ל''ת)

      אך ככה, הם הענישו את מי שנשאר..., 27/10/10 08:36

  • 5.

    לרוע מזלם?-ק.משטרה לא חכם

    יודע דבר, 27/10/10 05:40

    למרבה המזל הם נהרגו לפני שהרגו נהגים תמימים אחר

  • 4.

    עצוב לומר, אבל יהיה פה יותר טוב בלעדיהם.

    לידיה קסאח, 27/10/10 05:34

    טוב שהלכו לבד הפעם, ולא לקחו אתם חפים מפשע. הייתי רוצה לומר גם תנחומי למשפחות, אבל בואו לא נהיה צבועים.

    • הייתי מאחל לך את אותו הגורל

      ש', 27/10/10 05:52

      אבל אני לא בהמה כמוך... זה נערים שובבים שעשו מעשה רע אבל בין זה לבין לשמוח על דמם...

      • נערים שובבים=שני עברינים טסים ברכב בלי רשיון ? כלי רכב=נשק!!!

        ש' - אתה סתם מתחסד!!!, 27/10/10 06:11

        היית כזה נחמד וסלחני אם שני העברינים שטסים ברכב בלי רשיון - היו פוגעים (בטעות כמובן ומבקשים יפה סליחה...) באחד מבני משפחתך? והורגים אותו במקומם???
        היית מיד מילל בקול גדול - איפה החנוך והמשטרה. ולא בוכה ''שובבים''...

      • נערים שובבים?!

        ישי, 27/10/10 06:23

        עבריינים פראי אדם אולי?

        מתחסד תלוש מהמציאות אתה.

      • ש' היקר! חוששתני שאתה קצת רפה שכל.

        לידיה קסאח, 27/10/10 07:22

        אני לא שמחה על דמם כלל- אני מאוד שמחה שאמא שלי למשל לא עברה שם במקרה,זה הכל.
        אם בשש בבוקר שוטרים היו דופקים לך בדלת ומספרים לך שאשתך, או הילדים ,או ההורים שלך ואולי אפילו כולם ביחד הלכו לעולמם באופן טראגי, עדיין הית אומר שהם נערים שובבים,נכון? אז בוא נשאיר את עניין הבהמות בצד,כי גם אתה לא משהו.

      • שובבות?

        אריה.נ, 27/10/10 07:42

        לצערי יותר מדי אסונות מתרחשים מתוך ''שובבות''.
        לפני כשנה מתוך שובבות שכני בן ה 16 יצא לעם חבריו לבילוי במועדון ומתוך שובבות הוא לקח עמו סכין בכיס ומתוך שובבות קנה בהתחזות לבוגר עם תעודת זיהוי מזויפת בקבוק וודקה בדרך ומתוך שובבות גם דקר למוות את חברו.
        רק משובבות.....

      • הצדק בדבריך. אכן כך . רובנו עשינו שטויות בצעירותינו.

        לילי בלום, 27/10/10 08:14

        לפעמים משלמים על כך מחיר יקר.

        • שטויות! שטויות עשינו בצעירותינו אבל לא פשענו!

          אלה שני פושעים שבנס לא פגעו בחפים מפשע!, 27/10/10 10:56

          וכן, טוב שהם שילמו כי במוקדם או במאוחר, אחרים, שלא חטאו, היו משלמים מחיר כבד.

    • לפחות לא לקחו איתם חפים מפשע

      סתם עברינים צעירים, 27/10/10 06:07

      מסכים איתך בהחלט

    • עבינון הפעם אתה צודק! (ל''ת)

      נסים דלויה, 27/10/10 09:08

      • תמיד! טרנדים, כמו שאמרנו. (ל''ת)

        ע., 27/10/10 13:43

    • לידיה לא ציפיתי ממך ליותר מדי

      ש', 27/10/10 09:55

      ולכן לא התאכזבתי מהתגובה שלך. אין ספק שאף אחד לא היה רוצה להיות בצד השלישי הנפגע וכך לא אני. אבל כל ילד עשה אי פעם משהו שאסור ולא מתוך רוע או יצר שטני, מתוך סקרנות של נער. הילדים שילמו בחייהם ואין שום טעם בהודעה שלך. תארי לך את בנך משתובב ולא משנה באיזו דרך ומוצא את מותו באופן טראגי.מאד ייתכן שילדים אלו השתובבו בפעם הראשונה בחייהם והם לא זכו לאזהרה נוספת כמו כולנו. עכשיו תגידי גם שמעולם לא סימסת ומעולם לא נסעת מהר או שוחחת בנהיגה ואתן לך דוקטורט בהתנהגות וכנפיים של מלאך

      • איך אתה מגדיר ''משהו שאסור''?

        שלוימלה מיריחו, 27/10/10 11:04

        נכון כולנו עשינו איזה דברים אסורים, ואולי אפילו אכלנו חתיכת שוקולד יותר מדי. אבל לכל מי שיש שמץ של מוח בקדקודו ושארית של שכל במוחו, יודע שנהיגה ללא רשיון אינה ''משהו שאסור'' או ''מעשה שובבות''.
        ועוד דבר: אנשים שאינם יודעים לזהות את הגבול בין ''שובבות'' לפשיעה חמורה וסיכון חיי חפים מפשע אינם אמורים להתהלך באופן חפשי בחברה מתוקנת. מקומם כלואים במקום שבו לא יגרמו נזק לאחרים.
        ולכן אנא, לטובתך, אל תראה לכולם שמקומך מאחורי סורג ובריח.
        ואגב על אמו של הצעיר, אם ידעה על העובדה שמכוניתה משמשת אולי להרג המוני ובכל זאת אפשרה את הפשע, לבלות את השבעה במעצר ולהישפט על סיכון חיי אדם.
        איני יודע מה העונש המומלץ בחוק לפשעים אלה, אך אמליץ בחום לתת לה את העונש המקסימלי למען יראו ויראו!

      • אז תביא את הכנפיים לוזר (ל''ת)

        לידיה, 27/10/10 11:05

      • חינוך= למידה בסיסית של טוב נגד רע

        דודי, 27/10/10 12:35

        כשהייתי ילד גנבתי ממתק מסופרמרקט. זו שובבות. כשהייתי ילד הסעתי חבר בעגלת סופרמרקט והתנגשתי ברכב חונה. הפנס נשבר, אמא שלי שילמה השתתפות עצמית. כשהייתי ילד שברתי את החלון של חדר המורים עם כדורגל.

        זאת שובבות.

        כשהייתי ילד לא שתיתי בקבוקי וודקה והלכתי לאנוס את מי שלומדת איתי בכיתה. כשהייתי ילד לא לקחתי את האוטו של אמא ונסעתי על 140 בכביש 431. וגם לא הסתובבתי עם סכין בכיס.

        ההורים של הבחורים האלה, החיים שלהם נהרסו. ואתה יודע מה הורס אותם יותר מכל? העובדה שמוכיחה שהם לא הצליחו לחנך את הילדים שלהם. וכעונש, הילדים האלה הלכו והרגו את עצמם.

  • 3.

    כן, הצד הטוב של המטבע, לא הספיקו לקחת את החברים שלהם, חסכו 4 נוספים (ל''ת)

    Avi Ecuador, 27/10/10 04:16

    • תגיד זה כאב לך ?

      עלקוצושל י., 27/10/10 05:43

      כשהוציאו לך את המוח...

      • פעם כן, היום כבר מתרגלים... (ל''ת)

        Avi Ecuador, 27/10/10 18:48

  • 2.

    צטערת אין לי רחמים על טיפשים (ל''ת)

    קשוחה, 27/10/10 03:55

    • אני מרחמת על ההורים. אין דבר קשה יותר בעולם מלאבד ילד.

      לילי בלום, 27/10/10 08:10

      זה כאב וצער שלא נעלם לעולם. הורים שאבדו ילד אינם מסוגלים לשמוח באמת אף פעם גם כשיש שמחה עם ילדים אחרים,היא מלווה תמיד בצער וכאב עמוק. אני לא מאחלת לאיש לחוות זאת, גם אם ילדיהם טפשים.

      • אני מרחם על ההורים, שנכשלו בחינוך וכתוצאה מכך קוברים את ילדיהם (ל''ת)

        דודי, 27/10/10 12:36

    • צטער, גם לי אין רחמים על טיפשים מטופשים (ל''ת)

      קשוח, 27/10/10 10:53

  • 1.

    השם ישמור

    תומר, 27/10/10 03:49

    יהיה זכרם ברוך

    • השם אשם! (ל''ת)

      ארז, 27/10/10 06:51

      • כממב טיפשותת בבן אדם אחד???

        ה' אשם???, 27/10/10 09:40

        במה בדיוק???לאדם יש בחירה חופשית ניראא לי....וזה מה שהםם בחרו...