• 21.

    לא הכריחו אותו לצאת מהארון

    הראל סקעת בנשמהה, 24/06/15 22:01

    אפחד לא הכריח את הראל סקעת תצא מהארון הוא אמר את זה הראל סקעת שובר שתיקה

    IP: 87.68.38.92דווח על תגובה זו

  • 20.

    ועכשיו כשיודעים

    מעריצה של הראל, 30/10/10 05:06

    הראל יצא מהארון, בדרכו העדינה והצנועה, כמו תמיד, בלי רעש וצלצולים, למרות שהכריחו אותו וניסו להפוך את ניטיתו המינית למרכז האישיו, אז נאהב אותו פחות?

    לדעתי, המשדר עשה רק טוב להראל.
    הוא הציג אותו בדיוק להפך ממה שנכתב עליו כאן- אדם חם ואנושי, רגיש ופגיע וכועס ובצדק.

    הוא דיבר על הכל גם אם לא השתמש במילים מפורשות. הוא בהחלט יצא מהארון, בדרכו, וחשף הרבה מאד.

    הוא לא סיפק פרובוקציות ולכן יש מי שטוען נגדו. אבל הרי זהו הראל סקעת. מאז שפרץ לתודעה מעולם לא היה פרובוקטור. אז למה עכשיו?

    הוא שומר בקנאות על חייו הפרטיים, לגיטימי לחלוטין.
    והרי יש אינספור אומנים סטרייטים שעושים אותו דבר.
    אז מה ההבדל?

    האהדה וההערצה להראל מבין אלו שהם מעריציו רק הלכה והתחזקה תוך הדיפת כל כתבה ומאמר שמנסים להשמיץ אותו. ומאידך, לדעתי חברו אלינו עוד רבים וטובים אחרי שצפו בכתבה וקראו את מה שנכתב בגינה.

    אני רק מקוה שנשכיל כולנו לקבל כל אדם באשר הוא ו'לשפוט' אותו על פי מעשיו וכישוריו ולא על פי נטיותיו המיניות.

    והרי הראל יש רק אחד!

    IP: 85.64.0.56דווח על תגובה זו

  • 19.

    הגזמת

    אבי, 30/10/10 04:37

    ואם כל הכבוד לך, מי אתה בדיוק???
    מה זה בכלל חשוב למה ציפית ?? אם עדיין לא הבנת סקעת זה לא נינו

    IP: 67.191.35.169דווח על תגובה זו

  • 18.

    הוא בסה''כ חרד לפרטיותו. זה שהוא מפורסם לא אומר שלא מגיעה לו פרטיות. (ל''ת)

    123, 29/10/10 09:29


    IP: 85.65.71.51דווח על תגובה זו

  • 17.

    מעניין לי תתחת (ל''ת)

    חגיגה בסנוקר , 28/10/10 15:52


    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

  • 16.

    בושה לכותב המאמר הזה

    אני, 28/10/10 12:22

    קודם כל, חבל שלא הבחנת ברגש שיצא מסקעת בסרט המדהים הזה. לא כל רגש חייב להיות בכי, התפרצות או כניסה לסדינים כמו שעושה דנה ספקטור בגועליותה.
    סקעת בשר ואדם, אצילי, והוא זמר. הוא לי חייב לי או לך או לעם ישרל שום דבר. לא חייב להכניס אותנו למיטה שלו או ללב שלו. הוא זמר ששר ומוכר תקליטים. זהו. הוא צריך לספק שירים טובים ומעולים שהקהל יאהב ויקנה. זהו. לא חייב שום דבר אחר. כמו שבנקאי חייב לטפל בענייני החשבון שלך, כמו שמוכר במכולת מוכר לך חלב, כך גם סקעת - מוכר שירים. אם אתה לא רוצה - אל תקנה.
    אבל אל תבוא אליו בדרישות. אני משערת שעשה את הסרט הזה בשביל עצמו. זכותו המלאה. הוא לא חייב לשתף אותנו ולו ברגש אחד. למרות שחדי עין, כמוני, הבחינו ועוד איך ברגשות שלו.
    סקעת לא קר. ההיפך הוא נכון. הוא מדהים, רגיש, אצילי.
    לא רוצה לראות אותו בתחתוניו, כמו אמדורסקי. רוצה לשמוע וללגום עוד ועוד משיריו. רק משיריו.

    IP: 46.116.70.248דווח על תגובה זו

  • 15.

    אני גם-כן נורא מאוכזב מהסרט הזה.....ולחשוב שכל-כך ציפיתי לו?!?!

    דניאל, 26/10/10 23:29

    אסי עזר עשה סרט פי אלף יותר טוב מזה,

    אני מבין את התסכול של הראל שהרגיש שדוחקים אותו לעשות את הצעד המשמעותי והכל-כך קובע הזה, ניכר עליו שהחליטו בשבילו מה שהוא עדיין לא רוצה בו, ואולי לכן לא רצה לשתף פעולה כמעט ובכלל בסרט הזה.

    אך, כדאי לומר, שנראה לי שהוא החמיץ הזדמנות פז לספר את סיפורו - כפי שהוא היה רוצה.

    הרי כבר הודיעו חגיגית בכל כלי התקשורת מהי הנטיה המינית שלו - אז כל מה שנותר לו זה רק לזרום עם זה!

    אך אני לא במקומו, ואיני יודע מה הוא עובר,

    אני מאחל לו רק טוב, נשמהההה!!!!!

    IP: 84.228.196.132דווח על תגובה זו

  • 14.

    לא ראיתי את הסרט ואני לא מבין על מה המהומה.. על זה שהוא הומו?!?

    דני, 26/10/10 22:48

    כאילו.. מי שאהב את השירים שלו, ימשיך לאהוב, ומי שלא אהב גם לא יאהב.
    הומו או לא - זה באמת לא משנה כלום.
    אני לא מבין מדוע מובע סרט שכזה בפומבי, כנראה עוד נסיון להרוויח כסף בכל הרמות מפרובוקציות.

    את הראל סקעת אני הערכתי תמיד כזמר בלבד, ואמשיך להעריך אותו בדיוק באותה צורה.
    ומי ישנה את הערכתו כזמר כלפי הראל סקעת, הוא פשוט מטומטם.

    IP: 79.182.25.161דווח על תגובה זו

  • 13.

    מסכים עם כל מילה

    אייל, 26/10/10 22:34

    אפשר לסכם את זה במילה אחת: חבל.

    IP: 85.64.183.219דווח על תגובה זו

  • 12.

    עזבו אותוווו

    אנונימי, 26/10/10 20:34

    בתור מעריצה שלו - צריך להבין שזה מהלך ממש קשה להתוודות בפני עם שלם שחצי ממנו מעריצים שלו נראה אותכם במקומו

    IP: 91.135.102.227דווח על תגובה זו

  • 11.

    ''לא תראו אותו בוכה, חושש, מביע כאב, חרדה, שום רגש''??

    רותם, 26/10/10 20:18

    אתה רוצה להגיד שבאמת לא ריאת עד כמה היה לו קשה, עד כמה הוא היה כאוב?
    ממליצה לך בחום לצפות שוב ולשים לב לפרטים, ולא ל''ניצוצות'' בצבע צהוב שיספק לך מילים לכתיבה, לאחר מכן, בלשון פוגענית.

    IP: 109.65.129.102דווח על תגובה זו

  • 10.

    הראל הווא מלך! הוא חשף את עצמו יפה מאוד תניחו לו !

    לאריס, 26/10/10 19:18

    יי כבר עם הביקורות האלהה .....
    הוא זמר ! לא מין בובת רכילות קטנה ! תפסיקו לחפש תמיד מה להגיד עליו!
    הוא נחשף כמו שהלב שלו אמר לו בדרך הטובה ביותר :)

    IP: 84.229.179.122דווח על תגובה זו

  • 9.

    די כבר עם הביקורות המרושעות האלה, הוא הביא את עצמו חשוף מאוד (ל''ת)

    יניב, 26/10/10 17:45


    IP: 85.65.201.123דווח על תגובה זו

  • 8.

    חשיפה ורגישות

    א., 26/10/10 17:25

    אני אוהבת מאוד את הראל את קולו, את האופן בו הוא שר. את השירים.
    וגם את הכתבה אהבתי. לא מסכימה שהוא לא דיבר,
    לא מסכימה עם זה שהוא לא חשף.
    לא מסכימה להגדרה של פלסטיות
    בעיני זו הייתה כתבה טובה ורגישה ואני למשל הסכמתי עם כל מילה. במיוחד עם אלה על גל אוחובסקי שניסה לקבוע לו את הטיימינג איך לצאת, מה להגיד ובקיצור אוחבסקי יודע יותר טוב מהראל איך הוא צריך לחיות. איך אחרים צריכים לחיות.
    מאוד מזדהה עם הראל. והכתבה כן נגעה.
    הראל מרגש. הוא מרגש בשירים אבל גם בהתנהגות שלו. אנחנו לדעתי מרגישים קצת יותר מידי בעלות על האנשים שאנחנו אוהבים.
    אולי בדיעבד אוחובסקי עשה לו טובה. כך זה תמיד. הכל לטובה. אפילו שבאותו רגע לא יודעים זאת ובאותו רגע זה כואב וזועק.
    אבל זה לא מוריד כלום מהגועל שאני הרגשתי ואולי אחרים מהאופן שבו אוחובסקי התבטא אז.
    אלי בכל אופן הכתבה מאוד דיברה. ושום דבר לא שינה אצלי את מה שהרגשתי קודם על הראל.

    IP: 212.150.146.248דווח על תגובה זו

  • 7.

    מה אתם עוד רוצים ?

    טוהר, 26/10/10 17:09

    אני בטוחה שהראל לא יצא מהארון בגללכם.. וכמובן שלא עשה תסרט בגללכם הוא רצה לנקות את עצמו ולהוציא הכל ,הוא אמר מספיקק ועוד עשה על זה סרט יצא מהארון, דיבר על הרגשות שלו מה עוד אתם רוצים ,אתם עוד באים בטענות ? אתם רק עוד אנשים שמחפשים להידחף למישהו לחיים הוא אמר גם'' אני זמר לא מצרך רכילותי'' עם כל הכבוד הוא לא צריך לספר על כל תנועה בחיים שלו בגלל אנשים כמוכם .. שמחפשים להידחף למישהו לחיים אנשים רכלנים ומגעילים

    IP: 109.66.31.229דווח על תגובה זו

    • מסכימה איתך לגמרי

      אנונימי, 28/10/10 15:08

      צודקת !! זה ךא ענייין של אף אחד או אחת מכם הוא עשה את זה כמו שצריך
      מה אתם עוד מצפים לשמוע ?

      IP: 80.230.116.219 דווח על תגובה זו

  • 6.

    כדאי שתראה את הסרט שוב

    חבל על מי שמת!!, 26/10/10 16:20

    לפני שאתה אומר דברים כאלה הראל זמר בחסד
    כן אותנו המעריצים מעניין מה הוא עושה בשעות הפנאי כמובן שמעניין אותנו מה קורה איתו
    אבל אנחנו לא ניכנס למקום שהוא לא רוצה שניכנס
    בתור מעריצים מחובתינו לכבד אותו
    הסרט היה מאוד מרגש מי שמכיר את הראל באמת ראה כמה קשה
    ראה שהראל חשף הרבה מאוד רגשות
    ראה שהראל אינו ''בובת ברבי''

    הראל בן אדם ותניחו לו כבר!!!

    IP: 62.0.100.160דווח על תגובה זו

  • 5.

    אולי כדאי שתראה אותו שוב

    ראינו את אותו הסרט?, 26/10/10 16:15

    אני ממש לא מסכימה איתך, רואים שלא קל לו, רואים שהוא כן נחשף, רואים שעברה עליו תקופה לא קלה - הכל רואים, בין בצורה שהוא דיבר ובין במבט בעיניים.
    נכון, זה תמימות לחשוב שהמעריצים לא מתעניינים בחיים הפרטיים, אבל הוא כזמר ויוצר רוצה ובצדק שיתעסקו באומנות שלו ולא במה הוא עושה בחדר המיטות. תחשוב כמה זה קשה להיות כל כך חשוף ואיזה מחיר כבד הוא צריך לשלם. מותר לו לשמור דברים לעצמו וההוצאה שלו בכוח מהארון הייתה פשוט מכוערת ומגעילה. כל הכבוד לו שהוא עשה את הסרט על אף כל הקשיים - יש בו הרבה יותר ממה שאתה חושב, אם מקשיבים ורואים את הסאב טקסט!

    IP: 212.179.28.65דווח על תגובה זו

  • 4.

    אכזבה!

    ימית, 26/10/10 15:48

    ציפינו לסרט שיספר את סיפור יציאתו מהארון של הראל ובמקום זה קיבלנו סרט על הקריירה שלו, מה הוא עבר באירוויזיון ומה אומרים לו ברחוב על זה שהוא לא זכה ועוד כל מיני שטויות למינהן ששום דבר מכל מה שנאמר לא נוגע בכלל בסיפור יציאתו מהארון.
    חיכינו לסרט מרגש על התהליך שהוא עבר עד שהחליט לצאת מהארון על התחושות והמחשבות ועל ההחלטה עצמה ובמקום זה קיבלנו סרט תיעודי על הקריירה שלו.
    אכזבה!!

    IP: 80.179.17.149דווח על תגובה זו

    • את פשוט עלובה

      אכזבה את בעצמך, 26/10/10 16:23

      הסרט מלכתחילה לא היה מיועד להיות על תהליך היציאה מהארון של הראל
      הסרט היה מיועד לדבר על הקריירה שלו
      זה שאת מחפשת רק צהוב זה כבר בעיות שלך
      כי אנשים כאלה הם האכזבה בארצנו

      זה שהראל בחר לשתף אותנו גם בזה..זו זכות וזו גאווה בו כאדם

      IP: 62.0.100.160 דווח על תגובה זו

      • +1 (ל''ת)

        רותם, 26/10/10 20:08


        IP: 109.65.129.102 דווח על תגובה זו

    • נכון ימית!

      שיר, 26/10/10 23:34

      אני מסכימה עם כל מילה שכתבת, אפילו בבליוגרפיה לא הייתי קוראת לזה,

      לא יכולתי לסכם זאת טוב יותר :)

      IP: 84.228.196.132 דווח על תגובה זו

    • קל לדבר

      אנונימי, 28/10/10 15:05

      תתנסי את להסתתכל על המצב הפוך את בכלל לא יווודעת איזה תהליך קקששהה זה לספר למדינה שלמה שאתה הומו .. פשוט קל לך לדבר את כנראה לא באמת מבינה תמשמעות של זה וכמה שזה קשה ומביך ...

      IP: 80.230.116.219 דווח על תגובה זו

  • 3.

    סלח לי, אבל הכתבה הזאת ממש לא לעניין

    ., 26/10/10 15:38

    כדאי שתראה את הסרט שנית ואפילו שלישית ורביעית אם צריך, ותראה שאתה טועה.
    כדאי שתקשיב למילים שנאמרות שם.

    IP: 77.127.237.84דווח על תגובה זו

  • 2.

    מסכימה לגמרי

    גלי, 26/10/10 15:30

    הוא לא חייב לדבר על כלום,ולדעתי הוא גם לא היה מדבר על זה אלא אם גם אוחובסקי וחבורתו הנחמדת לא היו עושים לא אאוטינג.זה כבר נהיה מגוחך.אבל בכל זאת אם הוא כבר רצה לעשות סרט אז הוא צריך לדבר.ברור שזה קשה,אבל אי אפשר גם לבחור לדבר ולעשות סרט וגם לא לדבר.זה לא הולך.רואים שהוא התערב בעריכה.

    IP: 79.176.122.132דווח על תגובה זו

  • 1.

    יופי

    ממיסטר, 26/10/10 15:17

    אני לא מבין מה זה עינינו של מישהו לדעת מה אראל עוסה במיתה שלו תקשורת מנובלת להראל יש קול מהמם שיימשיך כך ישר קוך

    IP: 87.70.139.150דווח על תגובה זו

    • הוא עוסה מורשה, זה מה שהוא עוסה (ל''ת)

      מעסה, 27/10/10 01:55


      IP: 157.22.252.66 דווח על תגובה זו