• 127.

    משטרת ישראל ביתנו שקרנים ואלימים (ל''ת)

    טל, 01/02/11 12:00

  • 126.

    משטרת ישראל ביתנו שקרנים ואלימים (ל''ת)

    טל, 01/02/11 12:00

  • 125.

    משטרת ישראל ביתנו שקרנים ואלימים (ל''ת)

    טל, 01/02/11 11:59

  • 124.

    נמאס מאלימות השוטרים!!! (ל''ת)

    אבי, 01/02/11 11:50

  • 123.

    חחח סטלנים קבלו מכות...

    666, 08/12/10 01:12

    כל הכבוד למשטרה.

  • 122.

    איתכן אלימות שוטרים שווא, איתכן התערבות על בקשת חברים. גם אימו עלי

    borisdo, 07/12/10 19:46

    על ניסיוני אישי: משטרת חיפה אלימה עוינת, מחונכת על תרבות שקר. כמו ברפובליקה בננות.
    אף פעם לא באו לקריה אמת לעזור.
    אלא באו אלי הביתה, דפקו בדלת תוך איום. לאחר שבאו על זימון שווא של שחנה זדונית. התנהגו באיום וגסות רוח. רצו לכלוא אות אני אדם זקן. בקושי הסתלקו.
    ממש קנוניה איומה ואלימה, חסרה תרבות. הם חזקים נגד חלשים, נגד חסרי עונים.
    -צריך להחליף ראשי משטרה על אזרחים טובים ולתת חינוך טוב ומתאים למשטרה.
    יתכן שאישה זו עולה מרוסיה???!

  • 121.

    עדיין לא מאמינים לה ?

    שירלי, 07/12/10 12:04

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART2/186/440.html

  • 120.

    מאמין לכל מילה שלה יש שוטרים שמקומםהטבעי הוא בצינוק בכלא

    אזרח, 07/12/10 11:03

    זה לא חדש שיש שוטרים קטנים

    שנדמה להם שהם האלוהים

    בדרך כלל אלה שוטרים קטנים ומסכנים

    עם המון רגישי נכות

  • 119.

    אל יתפלאו כשאלו מגיבים על ההפרעה. הרמיזות המניות מכוערות

    זה וועד להפרעה לשוטרים, 07/12/10 09:10

    בעת אירוע, שיכול להתפתח לכאן או לכאן צריך לעזור לשוטרים ולא להפריע להם או להתרוצץ בין הרגלים שלהם. ללא משטרה חזקה סופנו רע.
    השוטר אולי הגזים, -ת לחי מצלצלת היתה אולי מספיקה למי שכנראה קצת דרך ארץ חסר לה.
    היום כשכל כלומניק מעז להחציף פנים לשוטר, המייצג בסופו של דבר את המדינה, טוב עושה המשטרה אם היא מקשיחה, בגבול הסביר את פניה.
    נראה את הליצנית מפריעה לשוטר בארה''ב אם כל הדמוקרטיות. הייתה נאזקת ומושלכת על פניה באותו הרגע. ולא לחינם. התפקיד שלהם הוא קריטי, וחיוני כמו של אלו העוסקים ברפואה.
    מה ההמשך? אנרכיסטים שיעירו לחילינו תוך כדי פעולת לחימה?

    • איזה שטויות

      דורון, 14/12/10 15:18

      אם יש מדים אז יש סמכות לעשות כל דבר?
      אם תפשיט עבריין ותפשיט שוטר-הם יראו אותו דבר-מה שאומר-כולם ללא קשר למדים/לעבודה הם בני אדם ובכל מקצוע יש את אלה שמנצלים את הכוח והסמכות לרעה-ולא רק במשטרה-בכל מקום-ולצערי-רובינו אם לא כולנו מבינים על מה אני מדבר

  • 118.

    לא מאמינה לה היא קשקשנית (ל''ת)

    רונית, 07/12/10 09:04

  • 117.

    מאמין לה כי קרה לי אותו דבר

    יוסי, 07/12/10 08:53

    רק שאני הייתי בעצרת של כהנא, לפני 20 שנים.
    שוטר באזרחי הגיע עם המצלמה שלו לתוך הפרצוף שלי כדי לצלם אותי.
    אני בכלל ישבתי על הדשא והקשבתי.
    הסתרתי את הפנים עם פלייר.
    הוא ניסה לצלם מימין, משמאל ותמיד הזזתי את הפלייר.
    בסוף הוא התעצבן, התחיל להרביץ בלי להזדהות כשוטר (מזכיר שהיה על אזרחי)
    נעמדתי על הרגליים במטרה להתרחק ואז הוא עצר אותי.
    אחרי 5 שעות שחררו אותי אבל באותה קלות יכלו גם לתפור לי תיק.

  • 116.

    משטרת ישראל = פשע מאורגן של ערסים (ל''ת)

    אלי, 07/12/10 08:33

  • 115.

    ועד אנרכיסטי שפועל נגד שלטון החוק, בואו נדייק בעובדות

    טוב שיש משטרה בהדר, צריך אפילו עוד, 28/10/10 08:58

    שלשום נחשפה שם מעבדת סמים ואקדח.
    תבינו לבד מה קורה בהדר.

    • איפה זה ''שם ''?!בחדר אוכל שלהם?אין קשר בין הדברים (ל''ת)

      חבל שיש משטרה רק לא עם השירות הנכון, 28/10/10 09:49

    • ביס לשוטר? זה מראה את עוצמת השנאה לשוטר. כולנו מחזקים את ידי המשטרה.

      אמת, נמאס מהעברינים והאנרכיסטים שותפיהם, 07/12/10 09:16

      האלימות חוגגת ומראה את פניה המכוערות. האנרכיזם הפועל גם כלפי חיילי צה''ל והמדינה שותף לכך ותורם בעצמו לאווירת האלימות משתלמת.
      מה שעומד בפרץ זה משטרה חזקה.

  • 114.

    בטח שוטר צעיר ומתלהב..פשוט בושה!!

    דניאל, 28/10/10 04:05

    מה היה יוצא ממנו אם לא היה נכנס למשטרה?
    עבריין!!!!!!!!!

  • 113.

    מי שהריע למשטרה כשעשו את זה לערבים, ואחרי זה למתנחלים, שלא יתפלא

    עמנואל, 27/10/10 17:30

    כשעושים את זה לצעירים יהודיים, ובסוף גם לו.

    • ומי שלא הריע? (ל''ת)

      שאלה, 28/10/10 09:51

  • 112.

    שוטרים = עברינים במדים!!! פושעים אלימים! (ל''ת)

    ברוטאלים, 27/10/10 01:23

  • 111.

    אחד המקרים המזעזעים בהם ניתקלתי

    עו''ד פלילי, 26/10/10 23:30

    הרבה הצלחה לך הדס.
    מקווה שאת נעזרת עם הטובים ביותר!
    הסיפור שלך עיניין לא מעט עורכי דין שהיו שמחים לקחת את התיק בחינם.
    מסמך מזעזע ואנושי-מאמינים לך לכל מילה-וכפי שאני מכיר, אני מניח שקרו עוד דברים שבטח קשה או שאת מבחינה משפטית לא יכולה לדבר עליהם
    עצוב מאוד.
    אנחנו איתך

    • עלק עו''ד.. איך הסקת שהיא דוברת אמת והשוטרים משקרים? (ל''ת)

      לא-עו''ד ובטח לא פלילי..., 27/10/10 13:37

      • לשאלתך-לא צריך להיות עו''ד גדול בשביל להבין

        עו''ד פלילי, 28/10/10 09:55

        הכתבה על פניה אולי לא הכי יסודית אבל לפי הקישורים שמסנוורים את העין-כל אחד יכול להבין מה באמת היה שם-תתיחס במיוחד לתגובת השוטרים ולעובדות יבשות

        • והפרטים העולים בכתבה מיצגים את כל האמת? (ל''ת)

          עו''ד תוצר מכללות, 07/12/10 09:12

  • 110.

    מעניין

    איפה הצדק?, 26/10/10 22:00

    אותי מעניין לדעת , כי הדימיון קצת לא מאפשר - איך בחורה ,אישה ,לא מתאגרפת , נשמעת ממה שהבנתי כאדם תרבותי , החליטה לקום , לתפוס את היד של השוטר וגם להצליח לנשוך אותו...משהו בגירסת השוטרים מפוקפק מידי.זה פשוט לא מסתדר-אולי רצף האירועים הסביר יותר היה- היא אכן קיבלה מכות רצח-וכמה קשה כבר להרביץ לאישה אזוקה-ולא גבר אחד אלא2! כשאסור ''להפריע''להם במילוי תפקידם ולהפריד...ואז-מתוך הגנה עצמית היא נשכחה-אז מה?מה זה אומר?שהיא עבריינית שצריכה להמשיך לסבול?!?!?איפה הצדק אני שואל?

  • 109.

    תנו את שמות העבריינים לובשי המדים

    אזרח, עד לאלימות שוטרים., 26/10/10 21:15

    שישפילו את מבטם באיזור מגוריהם. שכל מכריהם ידעו שהם תוקפי נשים.
    כמובן שתמיד טוב גם כמה ימים במעצר, הורדת דרגה, שלילת פנסיה וכדומה.

    רק בכח אפשר לישר את השוטרים הללו. ובזכות הפירסומים הרבים, לנו האזרחים יש את הכח.

    בוז לבעלי האקדחים הגדולים ואברי המין הקטנטנים.

    • אכן כך - לפגוע בהם איפה שכואב -פנסיה/כסף וכבוד (ל''ת)

      אזרח, 26/10/10 21:53

  • 108.

    ואחרי זה הם בוכים

    מיקי, 26/10/10 18:12

    השוטרים בוכים שהם נכנסים לכלא

  • 107.

    מדינת משטרה (ל''ת)

    אייל, 26/10/10 18:11

  • 106.

    העיקר נתנה לו ביס קטן ומשמעותי שהוא נזקק לטיפול...

    צדק, 26/10/10 16:49

    והוא נתנו לו ללכת לקבל טיפול....
    מה עם הפציעה שלה???
    מהלומות אגרופים של שוטר יותר רכות מנשיכה של בחורה קטנה???

    חייבים לשים לזה סוף....
    מדיניות המשטרה והכוחנות שלה חייבים להפסק....
    חייבים מהפכה בשיטור של המדינה...
    אנחנו חיים במערב הפרוע ואת מי שממהרים לעצור ולהתפאר בכך זה את האיכרים שלא עשו כל רע....
    ואת כל האקדחונים ''לא מצליחים לתפוס''
    המשטרה חייבת להבין משהו אחד....
    אם לא מנסים, אין שום סיכוי להצליח....
    הרבה יותר קל לחטוף לתינוק את הסוכריה מאשר לקחת לפיטבול את העצם....
    אז המשטרה החליטה שתינוקות עם סוכריה הם ''אויבי הציבור''.... יעד משטרתי מספר אחת....
    בושה...!!!

  • 105.

    מאמינה להדס ולא למשטרה. עד כמה שאני מכירה את (ל''ת)

    החומר האנושי המרכיב את משטרה..., 26/10/10 15:00

  • 104.

    טוב אני פורש הולך לבצע את העבודה השחורה ..רק שלא תתלוננו יותר

    ירח כחול , 26/10/10 14:38

    מדי ..רחמנות עליכם..מסכנים..מאחל לכם ליפול פעם על שוטרים ..כמו בארצות הברית..שם שולפים אקדחים או מחזיקים את היד על האקדח..מעניין למה..פשוט כי החברה נהייתה חולנית ברמות..תהיו בריאים..

  • 103.

    לירח כחול יש מנוי בחברת חשמל (או בגן שלהם) (ל''ת)

    שימי, 26/10/10 14:14

  • 102.

    את כולכם צריך לתפוס ולכסאח את הצורה .. (ל''ת)

    ירח כחול , 26/10/10 13:17

  • 101.

    משטרה זבל וגם כל מי שמצדד ותומך בהם משת''פ ושטינקר ומלשן בשקר

    שמעון, 26/10/10 13:08

    למלישינים אל תהי תקווה בוגדים משתפים פעולה נבלות ובושה למדים =ראו פרשת השוטרים הנוקמים מנהריה ששמו מטעני חבלה ופצצות מתחת לרכבים ועל חלונות ורצו לרצוח עוברי אורח חפים מפשע ולבצע פיגוע המוני של תמימים וילדים ושכנים שכל ''חטאם'' הוא שהם שכנים של אותו עבריין או עוברי אורח שעברו במקרה והתפוצצו =''לשוטרים ''כאלה לא שנת מאסר בפועל אומללה מה שהשופט רחמן בן רחמן נתן להם אלה מגיע להם שיתלו אותם מהביצים ומהאוזניים שלהם ורק בחג פורים שיתחפשו לשוטרים וגנבים ואנסים ולמה הפרידו אותם בכלא שיכניסו אותם לתאים של ''העבריינים'' שהם תפרו להם תיקים ושיביאו הרבה הרבה ווזלין למקלחות.

  • 100.

    המשפט המתבקש - חרא של מדינה (ל''ת)

    ז, 26/10/10 13:07

  • 99.

    לא מאמין לה בגרוש מאה אחוז פרובוקטורית בשקל (ל''ת)

    יש לה פנים של שמאלנית אנטישמית אנרכיסטית אפילו, 26/10/10 13:00

  • 98.

    תדמיינו את המצב הבא..

    משא''ז, 26/10/10 12:58

    שוטר אמריקאי עוצר אזרח לבדיקה שגרתית...

    פתאום מופיעה מישהי ומפריעה לו במילוי תפקידו תוך התערבות גסה והתפרצות לתוך דבריו (אני ממשיך את קו הטיעון של הגברת הנכבדה). מה אתם חושבים אמור לקרות בשלב הבא?

    המשיכו את הניסוי המחשבתי הזה והחליפו את ארה''ב בכל מדינה אחרת העולה על דעתכם...

    רק בישראל יכולים לקרות דברים כאלו ועוד אחר כך הגברת הנכבדה לא מבינה איפה היא טעתה..

  • 97.

    מדובר במטורפת אנרכיסטית שלא ראויה להתיחסות רצינית!משטרה צודקת! (ל''ת)

    dodel, 26/10/10 12:45

  • 96.

    מה ההבדל בין בלוג לעיתון ?

    משה, 26/10/10 12:05

    גרסאות ודיעות אני יכול קרוא גם בבלוגים.
    כשאני קורא כתבה בעיתון שבה יש עובדות כל כך מהותיות שיכולות לסתור לחלוטין את גרסת אחד הצדדים (למשל עדויות של נוכחים, למשל צילומים מהאירוע, למשל יומן האירועים של המשטרה) אני מצפה למינימום עבודת תחקיר.

  • 95.

    זכויות? לא בארצינו

    אלכס, 26/10/10 11:49

    לפני כשבועיים נעצרתי ע''י משטרה ל''בדיקת סמים''. לאחר שביצעו חיפוס אחד השוטרים אמר ''סעה מפה''. שעלתי אותו ''מה זה סעה מפה? איך אתה מדבר איתי?'' ובקשתי את התעודת שוטר שלו. בתגובה הם הם מהירו לאוטו ונסוע....
    אז כן, האימון הוא בבחורה ולא במשטרה.

    • מעניין ברוסיה ארצגובינה ..היו נותנים לך זר פרחים לשבת..או יין לקידוש

      ירח כחול , 26/10/10 13:38

      ולסיביר

      • לדפוקים ולא מעודקנים שביינינו

        חהחה, 27/10/10 10:44

        ברוסיה אם שוטר לא מתייחס אליך בכבוד גוזרים מהמשכורת שלו ומענישים אותו.
        רק אצלינו יהודי ליהודי זאב.... והאנרכיסטים היחידים פה אלה שבמדים

        • לייק (ל''ת)

          ., 28/10/10 09:56

  • 94.

    זה מה שקורה בשכונות האלו בחיפה

    ירון, 26/10/10 11:32

    שמעתי על הסיפורים של אלימות משטרה בשכונות שונות בחיפה אלו שלא הכי טובות בעולם חבל מאוד

    • וד מטומטם שכותב בלי להכיר את חיפה ! העיקר לטקבק? (ל''ת)

      dodel, 26/10/10 12:47

  • 93.

    מאמין לה ולא מאמין למשטרה. (ל''ת)

    ערן, 26/10/10 11:04

  • 92.

    החבר'ה האלה נראים לי כמו מצביעים פוטנציאליים ל'עלה ירוק'

    מירו, 26/10/10 10:40

    לא פלא שהם סובלים מ''אלימות משטרתית''...

    • מצביעים פוטנציאליים?!?!?!

      חברה בחבר'ה, 26/10/10 13:10

      פספסת כנראה את הבדיקות שהיא דרשה לקבל כדי להוכיח את חוסר עיניינה , משום מה היה להם קל יותר לבחור שלא לעשות...מעניין למה-ובניינו-זה הצעצוע האהוב עליהם , אז פתאום לא לבצע בדיקות...

    • וזאת סיבה להרביץ? (ל''ת)

      אלון, 28/10/10 04:22

  • 91.

    הדס שוטר במדים לא חייב להזדהות ,להפך את צריכה להזדהות ואף הגרית בשוטר

    אבו עלי, 26/10/10 10:23

    את גרמת לכול הבלגן הזה ,את מסיטה צעירים נגד המשטרה ואף את מתגרה בשוטר ,והשוטר במסזרת תפקדו חסם את הכביש ולא מהכיף שלו בשעה שתיים וחצי בלילה .ובנוסף שוטר בממדים לא חייב להזדהות אלה אם יש חשש לאזרח שמדובר במתחזה לשוטר אבל במקרה לא היה שום חשד כזה היה ביחד עם פקח ורכב שיוטר של העיריה ,חבל שהסתיים כול הספורה בצורה כזו ,אבל את אשימה בהכול

    • RE: הדס שוטר במדים לא חייב להזדהות ,להפך את צריכה להזדהות ואף הגרית בש

      אלכס, 26/10/10 11:53

      בולשיט, השוטר חייב להציג תעודת שוטר\\לתת את מספרו האישי לכל אזרח אשר הוא פונה אליו. וזה לא קורה כאשר הם מרגישים שזה יכול לפגוע בהם.

      • אלכס זה בדוק מבחינה חוקית שוטר במדים אינו חייב להזדהות כיש לו תג שם (ל''ת)

        אבו עלי, 26/10/10 13:05

        • אבו עלי- אתה טועה ומטעה.... תבדוק ביחידה שלך קודם.. (ל''ת)

          עו''ד, 26/10/10 14:12

    • לידיעתך-בתיקווה שלא אסתבך שוב....

      הדס, 26/10/10 13:15

      כן מחובתו של שוטר להזדהות וכן מזכות האזרח לבקש! ולא כי אני לא בטוחה לגבי זהותו-ישנן סיבות רבות-אחת מהן היא פסיכולוגית , שהשוטר לא יתנהל שלא כחוק - ואחרי תקיפה כזו , אבוי לי אם לא היו לי את הפרטים-(ולא כי הוא נידב,לצורך העיניין)תחשוב על זה ותברר בעצמך לגבי הזכויות והחובות....אנחנו בוועד נגד האלימות/התעלמות משטרתית כבר דאגנו לחוברות כיס לפני כשנה

      • את אנטי משטרה פשוט ''שינאת חינם ''שאין לה שום בסיס

        אבו עלי, 26/10/10 23:27

        אתם כפישאמרת שישלכם ועד שוכונה שמחלקים חוברות כיס אך להתנהג עם השוטרים לא חשבת לדוגמה להוצא חוברות כאלה נגד העבריינים ונגד סוחרי הסמים בשכונה את יכולה להעיז לבקש מעבריין את הפרטים שלו ''נראה אותך עושה את זה''ושאת צריכה עזרה את מחייגת 100 או מתקשרת לאיזי סוחר סמים ,וחבל שאת והועד שלכם הולכים ומתעמתים עם אנשי החוק

        • שינאת חינם?!?!?ממה שאני יודעת ,הכל עולה

          הדס בן ארצי, 29/10/10 01:59

          הוועד הוא נגד לא רק אלימות אלא גם נגד ה ת ע ל מו ת של שוטרים-כי באמת כשצריך עזרה-והיה צריך עזרה-הם לא הגיעו או הגיעו כשהיה מאוחר מידי-וכן-אם אני אצתרך טלפון של סוחר סמים הוא יתן לי וימלא את התפקיד ויביא את הסמים עד הבית תוך גג 45 דקות אחרת הוא לא יקבל טיפ...כמו שבפיצה מחויבים-אבל מחוייבות ומישטרה?!?!?זה כבר סיפור אחר-זה לא בא ביחד!!!מניסיון של יותר מידי אנשים...שונים...והחוברות כיס האלא שהגבת אליהם בנימה כזו או אחרת,מציינים לא רק את זכויותינו אלא גם את חובותינו

          • הדס לא ברור למה את מתכוונת לגבי זכיות וחובות

            אבו עלי, 29/10/10 10:38

            אני מקווה שאת מגיבה את לא אחרי כמה בירות (במקרה הטוב),הדס חובה לציית לאנשי חוק במידה ויש הסתיגיות קובלים על כך בהגשת תלונה מסודרת , כמו בצבא קודם מבצעים ואחר כך קובלים כאן קצת שונה ,אם היית במדינה אחרת בטיול לשבוע ימים ,ושוטר מבקש ממך להפנות ימינה במקום שמאלה היית מקבלת את זה בלי ויכוחים , ואת בטיול של שבוע ימים מה עוד בדינה שלך שאת חייה בה לא תקבלי הנחיות אנשי החוק

    • אתה יודע מה.... (ל''ת)

      צדק, 26/10/10 16:52

    • את יודע מה....

      צדק, 26/10/10 16:57

      גם אם אתה הצדיק הגדול והצדק איתך....
      והיא אשמה בכל הסיפור...
      איך לעזאזל אתה מצדיק את הרוטאליות של השוטר (הגם כן צדיק ללא דופי)
      בושה....!!!!
      לא יודע מה אתם חושבים שם ''למעלה''
      אבל אתם רק אמורים לאכוף את החוק...
      אתם לא החוק ולא מעל החוק....
      אין שום הסבר המצדיק את אופן ההתנהגות שלכם...
      ולא רק במקרה הנ''ל אלא בכלל
      אתם כוחניים, מתנשאים, מושחטים, משוחדים...
      והכי חשוב לא הכי חכמים...
      אז אתם שם ''למעלה'', הגיע הזמן שתחשבו טוב טוב מה מטרת ''משטרת ישראל'' ולמה היא הוקמה...
      להילחם בפשיעה...
      פעם אחרונה שבדקתי מתן הסבר לאדם אשר לא מכיר את זכויותיו אינה פשיעה...
      וגם אם כן... היא לא מצדיקה מעשה מכוער, במלא מובן המילה, כמו של הבהמה הזה שקורא לעצמו שוטר....!!

      • צדיק-אתה צודק (ל''ת)

        100%, 29/10/10 02:01

  • 90.

    סבירות גבוהה יותר שהשוטרים משקרים מאשר שהיא משקרת (ל''ת)

    כל אזרח שיש לו עיניים, 26/10/10 09:41

  • 89.

    שוטר ''נקניק'' מכה אישה . (ל''ת)

    זוברובסקי, 26/10/10 09:13

  • 88.

    כולכם פלצנים ברמות רק תלונות כאשר ..יש בעיה ..מכות או סתם

    ירח כחול , 26/10/10 09:08

    ישר ..המשפט המתבקש ..בוא נתקשר למשטרה
    נכון יש דברים יוצאי דופן ..ומקרים חריגים
    ולכן יש את מחלקת תלונות נגד שוטרים ..תגידו תודה רבה שיש משטרה ..ומי שמעסיק אתכם זאת בן ארצי..שכול חלומה להיות מפורסמת ..אבל איך
    להתעסק עם המשטרה..כי זה אישו..מעניין מה יהיה הסיפור הבא שלה בנוגע למשטרה

    • ירח כחול?!?!?אפילו בשמך לא טרחת להזדהות

      דויד .ר., 26/10/10 13:22

      כמה קל לרדת על בחורה ולהגיד שהיא רוצה פרסום בשעה שבקושי היא מתמודדת עם הטראומה ובוחרת לא לשתוק וכן לנסות לשנות גם אם זה בא על חשבונה.....הדס-כל הכבוד לך-חבל שאין יותר אנשים כמוך

  • 87.

    רוב השוטרים הם אנשים המאותגרים שכלית, אז למה אתם מצפים ? (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 26/10/10 08:58

    • אתה מאותגר שכלית..רובם הגדול של השוטרים הם יוצאי יחידות קרביות

      ירח כחול , 26/10/10 12:51

      שבצבא חיסלו את האחים שלך המוסלמים..תן קצת כבוד לאנשים ששמרו עליך בזמן שאתה בילית..
      בגן החשמל עם בני מיעוטים

  • 86.

    עבודה עיתונאית די גרועה - לא ייתכן שיוצגו שתי גרסאות כה שונות

    פנדה, 26/10/10 08:56

    בלי אף בדל של עדות שתומך באחת מהן. מה יצא לי מקריאת הכתבה? אין לי שום מושג מה באמת קרה שם, כי גרסת המשטרה כל כך שונה, עד כדי כך שהם טוענים שלשוטר יש אליבי לזמן התקיפה. באופן בסיסי אני מתקשה להאמין למשטרה, ומצד שני גם פעילי זכויות אדם הם לא תמיד טלית שכולה תכלת ויש להם נטייה לסלף וליצור פרובוקציות.

  • 85.

    אני מאמינה לה, יש יותר מידי שוטרים שחושבים שהם מעל החוק

    אין אמון במשטרע!, 26/10/10 08:50

    ההבדל ביניהם לעבריינים הוא המדים, הצ'קלקות, הנשק, הדרגות, הסירנות, השופוני אני גבר גבר (ערס) וכו'.
    לא סובלת אותם ופעם גם אני נתקלתי בשוטר שרק חיפש אקשן, כנראה כעס על אירוע אחר וחיפש על מי להוציא את העצבים הערסים שלו, אבל לא עניתי לו למרות שהתיחס אלי כמו זבל, על משהו שאפשר היה לדבר בצורה תרבותית (הלכתי ברגל בצד של כביש שלא היה בו מדרכה ובדיוק התכוונתי לעבור לצד השני ובדיוק עבר שם עם הניידת, ועצר לידי וצרח עלי מה את עושה פה?!, עניתי שאני הולכת לכיוון התחנה, אז הוא צרח עופי מהר לצד השני של הכביש!!!) אם הייתי עונה, אין ספק שהוא היה יוצא מהרכב ועוצר אותי על התחצפות לערסים.

  • 84.

    איזה סיפורי אלף לילה ולילה

    דטדעדט, 26/10/10 08:46

    כמה שטויות הבחורה הזו מספרת. סיפור שנשמע כל כך לא אמין ומוגזם.

    • אחי עבר משהו דומה

      אלה, 26/10/10 12:05

      אני יודעת שקשה לאמין
      אבל ככה המשטרה שלנו פועלת

  • 83.

    משטרת חושך

    רואה, 26/10/10 08:41

    יד רוחצת יד, מהשוטר הפשוט דרך מפקדיו ועד למפכ''ל והשר הממונה.
    לאיש בממשלה ובמערכת המשפט לא מפריע שהתופעה הולכת ומחמירה. זה הרי קורה לאזרח הפשוט, והאזרח הפשוט לא יוצא בהמוניו לרחובות בהפגנות סוערות נגד המשטרה האלימה והממשלה המגבה, האזרח הפשוט מפחד, שותק, ומשלים עם המצב.

  • 82.

    חיית אדם השוטר הזה. מרביץ בשם החוק. (ל''ת)

    מימי, 26/10/10 08:40

  • 81.

    המשטרה חסרת אונים

    האזרח ע., 26/10/10 08:36

    אני לא יודע איזה מין חינוך הם מקבלים באקדמיה לשוטרים, בהנחה שהם מקבלים ערכים כלשהם - אבל אם שבועת הרופאים היא ''אל תעשה רע'', שבועת השוטר היא כנראה 'שקר, רמה, הרבץ ואנוס, אנחנו כבר נגן עליך ממח''ש'.

  • 80.

    אני האחרון שאוהב את המשטרה אבל,

    י, 26/10/10 08:21

    אבל כאשר המשטרה מתנכלת לערבים,הומואים ,נרקומנים וכל מיני שמאלנים מוזרים עם ראסטות, אסור להפריע לה!

  • 79.

    בז לכם - עבריינים בחסות החוק !

    אריה - מודיעין, 26/10/10 07:48

    בושה שבמשטרת ישראל האמונה על החוק במדינה נמצאים שוטרים שבעצמם צריכים להיות מאחורי סורג ובריח !
    מה היה חטאה של הגב' -: העירה את תשומת לב הנערים לזכויותהם ? אדרבה היתם צריכים להעריך מעשה שכזה - אחרת מה יחשבו כולם שאתם נטפלים לאזרחים?
    פיטורי העבריין במדים באופן מיידי !!!

  • 78.

    אזרחים מקללים ואח''כ מתפלאים

    אחד השוטרים מהאירוע, 26/10/10 01:08

    הבחורה קיללה בלי סוף מה הפלא שהשוטר התעצבן והוריד לה כמה כאפות

    • רק כאפות מגיע לה גם לשבת בכלא ..מחפשת כותרות .. (ל''ת)

      ירח כחול , 26/10/10 09:12

    • צריך להוריד לאנשים כמוך את החוצפה הזאת,זה שיש לך אקדח לא אומר שמותר לך

      להרוג, 26/10/10 09:18

      שוטרים לא מעל לחוק,,,,ואם מישהו מקלל אפשר לעצור אותו גם בלי להוריד לו קאפה,זה אסור נגד החוק כאזרח וגם כשוטר אין שום הבדל אתם לא מעל לחוק

      • עם יש לך דרך להוריד לי את החוצפה למה אתה לא מנסה ..אתה מפחד? (ל''ת)

        ירח כחול , 26/10/10 12:57

        • אם ....זה עם א'

          המורה ללשון של .., 28/10/10 04:10

          לא סתם אתה שוטר..פשוט מוגבל!!

    • קיללה?קיללה

      אזרח סקרן, 26/10/10 09:33

      כזה פשע חמור?אוקי-,אמרת ...אבל שוטר יקר,שאלה לי אליך-האם השוטר היה בשירות חובה?סתם לצורכי הסטטיסטיקה

    • אתה משמש עד מצוין בעד בן ארצי - על מלים לא מגיבים במכות, אפילו במשטרה (ל''ת)

      אריק, 26/10/10 09:33

    • בגלל יצורים כמוך אני לומד קרב מגע...

      רועי, 26/10/10 10:20

      מחכה ליום הזה ששוטר יתגרה ויחשוב שהוא גבר עם סמכות לעשות מה שעולה על רוחו, והוא יסיים במיון את הערב, עוד לפני שיספיק לומר ''ג'ירונימו''

      • עם אתה תעמוד ליד יצור כמוני ..שעבר הרבה בחיים ובצבא..תאמין לי הקרב

        ירח כחול , 26/10/10 12:46

        המגע שלך לא יעזור ..אולי רק המגע..יעזור לך
        אני בטוח שאתה עכשיו מסתובב בגן החשמל

        • ירח כחול-אתה פשוט פטטי-אתה מקרה עצוב

          אפרת, 26/10/10 13:56

          לך תתנדב בקהילה-תעשה משהו עם עצמך ותעזוב את כולנו בשקט

  • 77.

    למה יש לי הרגשה שאלה שמצצדים בגרסת המשטרה הם שוטרים (ל''ת)

    שתולים, 26/10/10 00:34

  • 76.

    ביפו הוא לא היה מעיז לעשות את זה .

    מוחמד, 26/10/10 00:20

    מרים יד על אישה כלב

    • מוחמד אתה לא בסדר,למה להעליב את הכלב ? (ל''ת)

      הלוחש לכלבים, 26/10/10 08:55

    • מוחמד ימניאק במצרים הייתה יכול לכתוב את המשפט הנ''ל ..תחזור למערה

      ירח כחול , 26/10/10 09:11

      יבוא יום נשים עליך את היד

      • ירח כחול- אני מניח שאתה שוטר... והאיומים שלך יבדקו!

        עופר, 26/10/10 13:05

        תאמין לי...

      • ירח כחול מתייפייף-אתה די ברוטאלי בעצמך בכל הדיונים פה... (ל''ת)

        קורא, 26/10/10 13:26

        • למה ברוטאלי..תמיד אתם מחפשים מי שיעשה את העבודה השחורה

          ירח כחול , 26/10/10 14:19

          יתפוס ..גנבים..רוצחים..פדופילים..אפילו את העוף אתה לא תשחוט..כי אתה יודע שיש שוחט ..
          ושאתה הולך לסופר..אתה רוצה לקנות עוף נקי
          אבל מי שחט ..מי ניקה אותו אתה?..תמיד תלונות על אנשים שלא ישנים בלילות וחגים..כדי שלך
          יהיו חיים טובים..אבל תמיד לבכות
          וללכלך על כוחות הבטחון..בגלל זה יש את מח''ש
          שיחקור ..והשוטר יקבל עונש לא להכליל

  • 75.

    למה נראה לי שתפקיד ''דובר המשטרה'' הפך עם הזמן ל-''שקרן בחסות החוק''? (ל''ת)

    עמר, מפחד להגיד מאיפה שהמשטרה לא תתנכל לי...., 25/10/10 22:11

    • וואאווו-התגובה הכי מדוייקת!

      פ, 26/10/10 09:35

      עצוב כמה שזה נכון

  • 74.

    השוטרים מעל החוק (ל''ת)

    רחביה, 25/10/10 21:46

  • 73.

    מתקשה להאמין למשטרה

    פני המשטרה כפני הכלב, 25/10/10 20:51

    חבר טוב שלי נסע על הקטנוע כשניידת משטרה חלפה על פניו בפראות כשהיא כמעט פוגעת בו.
    ברמזור החבר פנה אל השוטרת שישבה בניידת והעיר להם שהם כמעט הורידו אותו מהכביש.
    הוא לא קילל ולא צעק רק אמר להם.
    בתגובה השוטרת יצאה מהרכב בצעקות, נתנה לו דו''ח סתמי על רצועת הקסדה ואיימה לעצור אותו.
    הוא שתק כי הוא היה בהלם

  • 72.

    יש לכם טלפון סלולרי עם מצלמה? צלמו, צלמו, צלמו והקליטו כל אירוע (ל''ת)

    .., 25/10/10 20:49

  • 71.

    הסיפור המיתמם של ''לוחמת זכויות האדם'' על הפסיביות המופלאה שלה לא אמין !

    יהב עצמון , 25/10/10 20:43

    אני אחרון התומכים של המשטרה רוויית המגוייסים צמאי הכבוד ושיכורי הכח.
    אבל כשאני שומע סיפור מופרך ועל פניו שקרי לחלוטין גם אם הוא מופנה כנגד השוטרים הללו, אני לא יכל שלא להיעלב מהזלזול של המתלוננת באנטלגנציה שלי ושל הקוראים האחרים, הסיפור שלה בא מבית היוצר של הנערים מיידי האבנים שניתפסים וטוענים שעצרו אותם סתם בדרך לבית הספר ללא סיבה,
    שתודה הגברת בחלקה האמיתי באירועים שהביאו לעימות האלים ואז יקל לטפל בבעיה שנקראת אלימות המשטרה שוודאי קיימת !

    • יפה דרשת. (ל''ת)

      מחרה מחזיק., 26/10/10 01:39

    • יכול להיות שהיא זרקה לו כמה קללות

      האזרח ע., 26/10/10 08:38

      עדיין, מתפקידו כשומר הסדר והחוק לבלוע את העלבון הרב, שבטח פגע לו גם בביצועים במיטה, ולעזוב אזרחים תמימים בשקט.

      כשאתה רואה משהו לא בסדר קורה אתה בטח מסתכל לצד השני.

    • מעניין...

      אברי, 26/10/10 09:03

      אני חושב בדיוק כמוך...
      כל העניין נשמע מאוד חד צדדי שיקרי ומוגזם... אני מרגיש שצוחקים על האינטיליגנציה שלי עם הכתבה הזאת.

  • 70.

    זה בסדר אנגלית הם לא מבינים

    chicken cop, 25/10/10 20:40

    מסכנים השוטרים הגיעו לשפל , מרביצים לחפים מפשע

  • 69.

    יותר גרועים מהמאפיה! יעמדו כל המעורבים למשפט ומהר (ל''ת)

    מזעזע!, 25/10/10 20:34

  • 68.

    מגיע לך. יש אנשים שאוהבים לדחוף את האף בכל דבר גם..

    גל, 25/10/10 20:30

    שהנושא לא נוגע אליהם. את בטח מאותם יפי נפש שחייבים תמיד להגיד את דעתם בכל נושא ושתמיד הדעה שלהם תהיי שונה רק בכדי לקבל תשומת לב. מה את נורמלית 2:00 בלילה מחפשת הרפתקאות לכי לישון ... נודניקית

    • מגיע לך ןלמשפחה שלך שחס וחלילה יקרה משהו ואף אחד לא יתערב (ל''ת)

      המומה, 26/10/10 13:33

  • 67.

    לא להתבייש לקחת מצלמה ולתעד ולהביא לתביעהה את השוטרים שסורחים (ל''ת)

    נינה, 25/10/10 20:25

  • 66.

    למה זה לא הגיע לטלוויזיה???

    אלון, 25/10/10 20:21

    המשטרה מנסה להסתיר את השוטר ??

    • מאותה סיבה שהבחורה לא קיבלה טיפול רפואי-להסתיר ראיות ולהעלים ת'סיפור (ל''ת)

      לא מופתע, 26/10/10 22:53

  • 65.

    גם אני עברתי ארוע דומה בתל אביב

    מיקי, 25/10/10 20:21

    השוטרים סירבו למסור לי את פרטי הזיהוי שלהם, לא נשאו תגיות שם (גם בתחנה), עצרו אותי, קיללו והכו אותי בתחנה, השאירו אותי אזוק במשך 20 שעות, סרבו לתת לי להשתין ולשתות, איימו עלי ש ''הם עוד יזיינו אותי''ֿ, סילפו כתב אישום, והוציאו נגדי צו עיכוב יציאה מהארץ, בגין התחצפות לשוטר.

  • 64.

    זה שוטר ??? זה מחבל.

    אמיר, 25/10/10 20:20

    אם לא שולחים אותו לכלא אפשר לסגור את המשטרה.

  • 63.

    משום מה אני נוטה להאמין לגרסת המשטרה (ל''ת)

    חיפאית לגמרי, 25/10/10 20:16

    • וחבל שאת נוטה להאמין - משטרע

      חיפאית בדם, 25/10/10 20:50

      על מה ולמה את נוטה להאמין למשטרה?
      מדובר בבחורה שמוכרת כתורמת לחברה
      מתנדבת למען זקנים ופעילה למען זכויות האזרח. אני מכירה אותה אישית. ומכירה את הסיפור אישית. בחורה יוצאת מהבית עם חברות לבושה בשמלה יפה ונעלי עקב, רואה ששוטרים מציקים לנערים, באה לעזור ובסך הכל אומרת משפט וחוטפת מכות רצח איומים והשפלות שאינך יכולה לתאר לעצמך. אולי בגלל זה את מעדיפה להאמין למשטרה . אבל מחר דבר כזה עלול חלילה לקרות גם לך.

    • תאמיני

      אני, 26/10/10 02:13

      בקרוב אצלך....באהבה-זאת ש''רצתה להאמין

      • למה? כי לא מסכימים איתך אז אנחנו מקורבים לשוטר?

        שושו, 26/10/10 13:53

        חמודה, מותר גם לא להאמין להדס בן ארצי, זה בסדר

    • משום מה אני נוטה להאמין שאת מקורבת לשוטר. (ל''ת)

      וזו לא תגובתך היחידה כאן באותו נוסח, 26/10/10 07:47

    • גם אני חיפאית....

      ב, 26/10/10 14:02

      ודווקא בגלל שאת ''חיפאית לגמרי'' הייתי מצפה שתדעי מה קורה ברחובות שלך....היא לא הראשונה ולא האחרונה וגם אני מכירה את הבחורה הזו ויותר מזה-בזמן כל ההתכתבויות בניינו-היא עדיין מאמינה ומתנדבת-תעלי לכרמל-תראי בעצמך

  • 62.

    תקראו את 27- לא מאמינים למשטרה עד שתפרסם את הוידאו מהחקירה

    ירחמיאל, 25/10/10 20:16

    איפה המחלקה לחקירות שוטרים? אם אפילו חלק קטן ממה שהיא אומרת נכון, השוטר הזה צריך לבלות הרבה מאד שנים בבית סוהר!

  • 61.

    לא יודע מי צודק

    מינץ, 25/10/10 20:16

    אבל חטפתי מכות פעם משוטר, וואללה, אי אפשר להצטלם לכזה מאג-שוט יפהפייה אח''כ....

    • התמונה לא צולמה אחרי התקיפה. (ל''ת)

      צנים, 25/10/10 20:51

    • תמונה יפה?

      א., 26/10/10 02:14

      שחקנית ואשת תרבות...יש להם ארכיון...תעשה שיעורי בית

    • זה לא צודק-זו צודקת

      הסתקרנתי אז בדקתי, 26/10/10 14:04

      נכנסתי אליה לפייסבוק וראיתי באחד האלבומים היותר ישנים שלה את התמונה המדוברת-מדובר בתמונה ישנה

  • 60.

    לפעמים המשטרה היא סוג של אירגון פשע (ל''ת)

    אני מקווה שמח''ש יבדוק טוב את המקרה, 25/10/10 20:14

  • 59.

    מענין אם שוב תמחקו משהוא שאינו מאג'נדת NRG

    השוטר, 25/10/10 20:11

    שמאלנית שחברה בגוף יהודי /ערבי שמחלק לפרחחים ברחוב עלונים כיצד ''להתמודד'' עם המשטרה בנסיון להפחיד ולהרחיק את המשטרה מהמקום.הטיפשה ניסתה לדחוףאת אפה לעבודת השוטרים(שזה בהחלט לא ענינה) והביאה בכך להתפתחות שהיתה.חבל שלא ביצעה מהלך כזה בארה''ב או בצרפת למשל, היתה חוזרת עם גולגולת מבוקעת עבור נשיכת שוטר.
    אז לפני שאת או טיפשים אחרים זועקים כנגד המשטרה ,צאו ולימדו מה מותר ומה אסור לך במגע עם שוטר.כמי שביצע מאות מעצרים אני יכול לגלות לך שעם עבריינים או ''מכרים'' אחרים של החוק-אין בעיה. לדרישה לעלות לניידת יש הענות מיידית.למה ? מפני שהם מכירים את המותר והאסור במגע עם שוטרים, ויש הבנה של כללי המשחק.

  • 58.

    הכוח המשטרתי שניתן לגברים מתוסכלים ואלימים הוא הרסני ביותר

    מוטרדת מהמשטרה, 25/10/10 20:07

    מסכנה אישתו של אותו שוטר
    ואני לא מקנאה בילדים שלו

    עצוב

    • אל תדאגי, את האגרסיות שלו הוא מוציא ברחוב... (ל''ת)

      פנדה, 26/10/10 08:57

  • 57.

    גם לנער מכרמיאל שאיילה חסון חשפה לא האמינו, ולאחר מה שהוא עבר (ל''ת)

    משפחתו שעשתה עלייה חזרה לארהב עם נער כל סף התאבדות, 25/10/10 20:06

  • 56.

    חיה בסרט

    ירושלמי, 25/10/10 20:06

    אין מצב בעולם שאפילו אחוז אחד ממה שהיא מספרת קרה במציאות. המשטרה לא מושלמת אבל מפה ועד לגרסה ההזויה שלה, המרחק גדול מאד. למה הדובר שלה, סליחה, למה הכתב ה'אובייקטיבי' לא עימת אותה עם גרסת המשטרה? איך זה שמכל מי שנכח לכאורה במקום מובאת רק נק' המבט של חברתה?

    • למה לכתוב סתם דברים שאתה לא יודע?

      חיפאית, 25/10/10 20:54

      גרסאת המשטרה פאתטית ומצוצה מהאצבע. ולמעשה לא בכדי. המשטרה משום מה בוחרת (כרגע!!) להעלים עין משוטר מסוכן שמשתולל ברחובות כבר כמה זמן ומטריד בחורות ובחורים צעירים בהדר בחיפה. כנראה שלכם הירושלמים זה אל קורה.
      אין שום סיכוי שיעצרו אותך ויום למחרת תציע לשוטר שעצר אותך באלימות עוגה - זה שקר של המשטרה שמנסה לכפות על מה שהשוטר עשה. הפרטים המלאים של המקרה חסויים, אם היית עד לאירוע. היית מזועזע בגדול. עדים לאירוע לא אמורים לדבר עם כתבים. הם יעדיו בבית משפט. מה גם שאנשים בחיפה מפחדים מאותו שוטר.

    • זה לא כזה הזוי,היה מקרה דומה בכפ''ס של שוטר שהרביץ לעו''ד

      יוני, 25/10/10 22:19

      והאשים אותו בתקיפה,המשטרה הגיבה כמו שהגיבה במקרה הזה(העו''ד התפרע,פקה פקה).
      הקטע הוא שבכל פעם שיש מאבק יהיו סימנים על כל המעורבים (לדוגמא,הנשיכה ביד של השוטר,יכלה להגרם כתוצאה מכך שהיא התנפלה עליו ונשכה אותו ויכלה להגרם מכך שהוא אחז בה וניסה לקחת את ראשה לאחור,במקרה כזה יכלה לנשוך אותו במקרה או בכוונה,למעשה סביר יותר שהיא נשכה אותו תוך כדי ההשתלטות עליה כי בד,כ אנשים לא תוקפים כדי לנשוך אלא נושכים תוך כדי שהם כבר אחוזים)

    • ירושלמי טיפש. תגובת המשטרה מגיעה בסגירת הגליון

      דניאל, 26/10/10 01:08

      כך שלא מעמתים אותה עם התגובה שלהם. אחרת זה הופך לפינג פונג של תגובות. אם היית קורא, טמבל, היית מבין שכולם מפחדים להעיד. אחרי שיקרעו לך את התחת יום אחד, תחפש גם אתה עדים ועימןתים...

      • מי שטיפש זה אתה אם גריסת המשטרה הגיע

        שמעון הצדיק, 26/10/10 10:36

        בזמן סגירת הגליון זאת אומרת שהעורך לא היה מעוניין כל כך בגירסה של המשטרה

    • כבר לא ירושלמית

      ירושאאאלמית לשעבר, 26/10/10 02:16

      ת ת ע ד כ ן

  • 55.

    אני לא יודע מי דובר אמת, אבל ממליץ לקרוא את הכתבה שבה הוזכרה בעבר

    ידידיה, 25/10/10 19:54

    ציטוט משעשע: ''עם המשטרה יש לי יחסים סוף, הם באים למסיבות ואני משכרת אותם''

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/54/ART1/929/63
    1.html

    • לעיניין הציטוט המשעשע

      מכר, 26/10/10 15:39

      זה בדיוק העיניין -אני והחברים באנו למסיבה שהיא אירגנה-היא לא חייבת לאף איד כלום ובכל זאת-אירגנה לכולם ללא דת גזע או מין את אלטרנטיבת הבילוי וצורת התיקשורת כשהגיעו שוטרים היתה נעימה וטובה-היא אשת חברה ומדברת בהגיון-ואם לא?אז איך כל כך הרבה שוטרים כן שיתפו עימה פעולה?מדובר בשוטר אלים-היא עושה טוב-היא לא אדם רע אז מי שלא תהיה-אתה פשוט לא מברי המזל שזכו להכיר אותה-או יזכו...

  • 54.

    גם כן זאת

    חיפאית, 25/10/10 19:53

    עוד מסוממת שחיה על חשבון אבא-אמא ומחפשת פרובוקציות בשקל.

    • היא לא נוגעת באלכוהול וסמים. (ל''ת)

      חברה של הבחורה שהותקפה, 25/10/10 20:55

    • חבל שלא כתבת את השם כי לפי התגובה את מקנאת בה (ל''ת)

      חיפאית אחרת, 26/10/10 01:09

    • 35-את בטח אשתו המסכנה של אותו שוטר עלוב. (ל''ת)

      חיפאי, 26/10/10 01:29

    • מסוממת

      בלה, 26/10/10 02:20

      מסוממת?Qמשועממת-אם היית יוצאת יותר מהבית-היית אולי בטעות עדה למקרה כזה או אחר
      זה לא המקרה הראשון ולא האחרון ולצורך העיניין-הבחורה פעילה-בניגוג לכרמליסטיות כאלה ואחרות שלא יעזו להתערב כיגלו מצוקת אדם זר....אבל לא נורא-יש עוד הרבה כמוך לצערי

    • ''חיפאית'', את לא שוטר במקרה, נכון?

      חיישן קטן, 26/10/10 08:36

      כי התגובות שלך פה הן א. לא אינטיליגנטיות בעליל, ב. חד צדדיות ג. אלימות. ד. לא אינטיליגנטיות בעליל - שזה כבר כמעט מספיק בשביל לזהות אותך כשוטר טמבל פאשיסט.

    • לא לגמרי משוכנע מהכתבה...

      אברי, 26/10/10 09:06

      אבל אני כן משוכנע שתגובה כמו שלך לא שווה גם שקל...

    • את כנראה אשתו המסכנה של אותו שוטר עלוב. (ל''ת)

      ירוק בדם, 26/10/10 09:11

  • 53.

    לא מאמין לבחורה !

    עודד, 25/10/10 19:51

    סיפור הזוי כזה של הבחורה אפשר רק להמציא,נראה לי שהיא מחפשת תשומת לב בשכונה בה היא גרה מה פתאום היא נדחפת לאירוע שלא נוגע לה ,קראתם צד אחד בלבד חכו לתגובת המשטרה

    • לא מאמין שאתה לא מאמין!!!! (ל''ת)

      *, 26/10/10 19:23

  • 52.

    עוד מופרעת פעילת זכויות אדם חסרת הבנה וכנראה מסטולה! (ל''ת)

    dodel, 25/10/10 19:47

  • 51.

    כדי להוציא את האמת לאור - רק פוליגרף

    אלון לידאי, 25/10/10 19:44

    יש להחיל בחוק כי עדות שמאושרת בפוליגרף תקפה כראיה משפטית. האמינות של דו''ח הפוליגרף מוכחת מעל לכל ספק ע''י כל המבינים בנושא. הבעיה היחידה עם האמינות היא דווקא מכוון הפוך - היו מקרים ששיחדו את מפעיל הפוליגרף כדי שיעוות את התוצאות. גם לזה יש פתרון - הצלבה של יותר ממפעיל אחד (מפעיל מכל צד שטוען) כדי לנטרל את האפשרות לשוחד.
    כאשר ידעו השוטרים כי גרסתם תחקר בפני פוליגרף יחשבו פעמיים על מעשיהם.
    למרבה הצער, כיום מערכת המשפט נוטה להאמין יותר ''לאיש החוק'' (המשטרה) מאשר לנחקר. זכרו את אחד המשפטים הפליליים שהסעירו את המדינה - עמוס ברנס.
    ברנס נחקר ע''י פוליגרף משטרתי שכמובן מחשיד את אמינותו היות והמפעיל ישחק תמיד לטובת המשטרה. (קרא בויקיפדיה על עמוס ברנס).
    מבלי לפגוע באמינותם של שוטרים ''טובים'' יש לזום חוק שיחייב את כל המשטרה כדי לסנן את ''הרעים''.
    כמו כן, יש לבטל את המחלקה לחקירות ''פנימיות'' של המשטרה - לא קיים גוף שיכול לחקור את עצמו באמת. הכול שם שקר מכוון- תלוי באינטרס של המקרה.

    • מח''ש היא לא בשליטת המשטרה אלא הפרקליטות (ל''ת)

      פנדה, 26/10/10 08:59

    • רק פוליגרף-צודק צודק צודק

      חיפאית מודאגת לבטחונה ובטחון ילדיה, 26/10/10 14:16

      צודק-באמת כדי ואף רצוי לבצע בדיקה כזו ש''תחנך'' אחת ולתמיד את השוטרים .זה שהם מתחבאים מאחורי גוף כל כך גדול לא תעזור להם בשלב החקירה-בניגוד לבדיחה שנקראת מח''ש-ששוב-הם שוטרים שחוקרים שוטרים-משהו פה לא נשמע טוב במיוחד

  • 50.

    מישהו מאמין לשוטרים?

    מאיר, 25/10/10 19:44

    כי אני לא מאמין שבחורה סתם ככה תקפוץ על שוטר, תירק עליו ותנשך אותו וכל זה מול שוטרים נוספים שנמצאים במקום האירוע.

    לעומת זאת, חבר שלי קיבל מכות משוטרים סתם כי הוא העיר להם ואף אחד לא העיף את השוטרים הללו מהמשטרה.

  • 49.

    האם הנוהל הוא: השוטר תוקף אותך ופותח לך תיק על תקיפת שוטר ? (ל''ת)

    אזרח מודאג, 25/10/10 19:37

    • זה לא נוהל אבל זה יכול לקרות,יש שוטרים שהשתן עלה להם לראש

      יוני, 25/10/10 21:51

      וחבל כי הם אחוז קטן מאוד שמבייש את המשטרה כולה.

  • 48.

    מאמין לבחורה ולא לשוטר. בושה וחרפה!

    תל-אביבי, 25/10/10 19:32

    את השוטר הזה צריך לזרוק לכל הרוחות

  • 47.

    מה החברה שהייתה איתה אומרת או עשתה מוזר (ל''ת)

    לא מאשימה לא מצדיקה אף צד, 25/10/10 19:29

  • 46.

    נשמע חמור מאד - שוטרים חייבים להפנים את זכויות האזרחים

    אזרח מתוסכל מאד, 25/10/10 19:29

    בינואר השנה יצאתי בשעה 10 בערב מביקור משפחתי בבית מגורים בצפון ת''א. כשיצאתי מחדר המדרגות לחצר הבניין ראיתי שברחוב עומדת ניידת עם אור מהבהב, אבל לא ראיתי ולא הייתי מודע לכך שבחצר בבית הסמוך ישנה פעילות משטרתית.

    יצאתי לרחוב והלכתי לכיוון הרכב שהחניתי מול הבית הסמוך כשפתאום בלי שהרגשתי קפץ עלי אדם מאחור והפיל אותי לארץ.

    קיבלתי מכה בברך וכשהסתובבתי ראיתי מעלי שוטר עם מבט רצחני.

    אחרי שנייה הוא הבין שטעה בזיהוי וקם מעלי ואמר לי שאני משיג גבול.

    השוטר התרחק ממני. קמתי וניגשתי אליו לבקש שיזדהה והוא אמר לי בקול מאיים שאני מפריע לשוטר בעת מילוי תפקידו והוא יעצור אותי.

    רשמתי את מספר הניידת ונסעתי משם.

    הגשתי תלונה במח''ש עם תיאור מפורט של המקרה, מקום ושעה, מספר הרכב של הניידת ותיאור מדוייק של השוטר ואחרי חודשיים וחצי קיבלתי תשובה קצרה שאמרה שמהתיאור שלי לא ניתן לברר באיזה אירוע ובאיזה שוטר מדובר. ברור לחלוטין שזאת התחמקות מכוונת.

    אין לי אמון מינימאלי במשטרת ישראל ולעולם אני לא אסייע בידם בשום עניין.

    מח''ש זאת בדיחה עצובה.

  • 45.

    חברה מזוהמת

    אליפז, 25/10/10 19:28

    עוד תוצר מזוהם של חברה ומערכות מדינה מזוהמות.

  • 44.

    הבו עוד תקציבים, עוד ערסים מתוסכלים למשטרה! (ל''ת)

    מדינת כל ערסיה, 25/10/10 19:26

    • יש דברים ב

      דני, 26/10/10 02:21

      צודק צודק צודק

  • 43.

    Fight them, don't give up

    Anarchy, 25/10/10 19:25

    otherwise you risk facing the same tomorrow and the day after...

  • 42.

    מה החברה שהייתה איתה אומרת או עשתה מוזר (ל''ת)

    לא מאשימה לא מצדיקה אף צד, 25/10/10 19:21

  • 41.

    הדרך הבדוקה ביותר לדעת את האמת:

    ., 25/10/10 19:14

    אם בדרך פלא כל הקלטות מתחנת המשטרה ומהחקירות פשוט 'ילכו לאיבוד' אז ברור שכל מילה שלה זה אמת.
    ואם יש קלטות - שהשופטים יחליטו.

    • קלטות מזכות

      Hollander, 25/10/10 19:56

      ואם הבחורה לא מופיעה באף אחת מהקלטות? אז כנראה שהיא ניפחה בלון קצת גדול מדי.
      אכן, מעניין לדעת לאן הפרשה תגיע

  • 40.

    שכונת הדר ורח' מסדה מלאים בצעירים רדיקליים פורעי חוק!

    ניסים, חיפה, 25/10/10 19:11

    שכונת הדר בחיפה בכלל, ורחובות מסדה-הלל בפרט, הפכו בשנים האחרונות למקום מושבם של חבורות צעירים רדיקליים (יהודים וערבים) אשר כל תרבותם היא תרבות אנטי-ממסדית וחתרנית. הם שמו להם למטרה להפריע לכל מה שמייצג את מוסדות השלטון ואת החוק. השכונה מלא בסמים, בבתי קפה שמפריעים את מנוחת השכנים עד אור הבוקר, ובמסיבות אלכוהול וסמים מדי לילה. לא בכדי הפכה המשטרה את האיזור ליעד ראשון במעלה לפעולותיה לצורך השלטת שקט וסדר ציבורי, כי שני אלה נעדרים משם.
    במקום שהצעירים האלה יתגייסו לעזרת המשטרה ויעזרו לה ולעירייה להפוך את המקום לשקט ואטרקטיבי לאזרחים הגונים ושקטים, הם רק מפריעים, מתגרים ועושים כל מאמץ אפשרי כדי לפרוע את החוק.
    כל זה אינו מצדיק כמובן התנהגות אלימה וחסרת סיבה מצד המשטרה, ואינו מצדיק נקיטת פעולות מיותרת והפעלת כח מוגזם נגד אזרחים. אך לא עלינו לשפוט ולהאשים.
    הניחו למשטרה לבצע את עבודתה, אשר כרוכה ממילא באין ספור קשיים ואתגרים. יש מי שיפקח וידאג לביקורת עליה, המשטרה שלנו טובה וחזקה בניגוד לתדמית הרווחת.
    הדברים מוצגים בכתבה בצורה מגמתית ואף דמגוגית, וכמי שגר באיזור
    חובתי להתריע על כך!

    • ממתי מסיבה היא בניגוד לחוק?! (ל''ת)

      נעמה, 25/10/10 19:33

      • מסיבה היא לא בניגוד לחוק, אלא אם כן

        ניסים, חיפה, 26/10/10 10:06

        אלא אם כן היא מפריעה את מנוחת השכנים והתושבים מסביב, וכוללת בתוכה אלמנטים של התנהגות פרועה שכל מטרתה להפריע ולהתריס. בדיוק זה סוג המסיבות וההתכנסויות החברתיות שמאפיינות את תושבי האיזור.
        בסה''כ ניסיתי לתאר תמונת מצב תרבותית.

      • לא ידעתי שעושים מסיבה ברחוב (ל''ת)

        שמעון הצדיק, 26/10/10 10:39

  • 39.

    אין משטרה

    אלי, 25/10/10 19:10

    כבר אין משטרה. השוטרים כל היום עוסקים בהשרדות ובקידום. תזמינו משטרה והם לא יגיעו. תתלוננו והשוטר יסביר לכם כי אתם גם חשופים לתלונה כדי שתבהלו ולא תגישו תלונה והשוטר לא צריך לגבות עדויות ולהמשיך לטפל ואחר כך מספרים שהפשיעה בירידה.

    • איזה קשקשן!

      נאני-קורה, 26/10/10 09:19

      רואים שאתה מוגבל ושלא הייתה לך התנסות אחת עם משטרה...
      לידיעתך אני חונה בחניון גדול שליד עבודתי בסלקום ועשיתי לי מנהג לעבור ליד כל חניות הנכים ולוודא תו נכה על כך מכונית שחונה בהם.
      לא פעם ולא פעמיים ראיתי כולירע כזה או אחר שבאין בושה חנה שם, התקשרתי למשטרה ודיווחתי עליהם. תוך 10 דקות (ושוב זה לא קרה פעם אחת) הגיעה ניידת משטרה וחילקה דוחות למי שצריך ועוד סיים את המשימה עם לחיצת יד וחיוך...
      הכל תלוי בטיב השוטר.. לא כולם מטומטמים לא כולם אלימים ולא כולם שקרנים...

      • ל-נאני-קורה

        עוד, 26/10/10 13:10

        שקרן!

  • 38.

    איזה חמודה ! הדס תעשי לי ילד !

    רני, 25/10/10 19:08

    (::

  • 37.

    פעילת זכויות האדם כמו האנרכיסטים בבילעין... לא שיה תמימה

    והשוטרים חארות זה ידוע, 25/10/10 19:08

    היא חיממה והשוטר הטיפש נקם מעבר לפרופורציות. מאמין שהיתה פה אלימות משטרתית אבל השמאלנית הקטנה כמו כל השמאלנים חושבת שמותר לה הכל..שתקבל קצת כדי שתשב בשקט.

    • מאיפה אתה יודע שהיא שמאלנית? (ל''ת)

      צ'יקו, 26/10/10 01:10

  • 36.

    כ''כ מסוכן - הבחורות האלו שסתם ממציאות ומנצלות את התקשורת-פוגע באלו

    דאניש, 25/10/10 19:07

    שבאמת פוגעים בהן ובהם ומתעלללים בהן בהם -

    רק לפני כמה חודשים ראיתי בחורה מתווכחת עם מישהו באיזה חנות כי הוא לא נתן לה להכנס בתור או משהו, ובאיזה רגע היא איימה עליו - שהיא תקרא למשטרה ותגיד שהוא נגע בה והטריד אותה מינית - כל מי שהיה במקום לא האמין לזה כי כולם ראו והיא הבינה שיש עדים אבל זה פשוט מדהים הקלות שבה בחורה יכולה לשקר ולתמרן את המשטרה - ליבי יוצא לאלו שבאמת סובלות.

  • 35.

    מהיכרות עם החומר האנושי במסדה והסביבה- היא הפריעה לשוטר במילוי תפקידו (ל''ת)

    חיפאי, 25/10/10 19:05

    • ומההיכרות שלך עם השוטרים הם מתוקים? (ל''ת)

      דני, 26/10/10 01:11

    • היא לא ''אנשי מסדה והסביבה''-היא לפני הכל בן אדם (ל''ת)

      נ, 26/10/10 14:21

  • 34.

    עם שכר של 5000 ש''ח זה רמת השוטרים: אלימים,בורים ונקמנים (ל''ת)

    המקור, 25/10/10 19:04

    • כל כך נכון (ל''ת)

      דנה, 28/10/10 04:17

  • 33.

    לא להאמין שיש שוטרים כאלה בארץ

    דוד, 25/10/10 18:55

    אלימות שוטרים צריכה להיות אחד היעדים הבכירים של המשטרה עצמה. התדמית שלהם בשפל כל כך נמוך שאף אחד כבר לא מאמין לאף מילה שלהם.

  • 32.

    יש תחושה שהמחלקה לחקירות שוטרים, מח''ש, הפכה-

    ירום, 25/10/10 18:53

    להיות גוף מסונף למשטרה, ולא גוף בלתי תלוי של משרד המשפטים שתפקידו לבדוק את ההתנהגות של השוטרים. הרי בלתי סביר לחלוטין שבחורה תתקוף שוטר, בלי שתהיה לה עילה ברורה לכך. או מכות מצד השוטר, או גרירה על הרצפה, או השפלה וההעלבה. מה בדיוק האינטרס של בחורה נורמטיבית לפגוע ולעלוב בשוטר? אין לי בכלל ספק, שהשוטר לא ראה בעין יפה את הדרישה למסור את פרטיו. מי אתה שתגיד לי מה לעשות - זו בטח הגישה הרגילה של השוטרים. מוקמם ומבזה, ואין פוצה פה. שוטרים מחפים על שוטרים וחבל, כי יש המוני שוטרים מעולים ורציניים. אלא שאת הרעות החולות לא מרחיקים. אגב, חשוב לציין שאותו אלמנט של חיפוי ואף חמור יותר קיים במערכת המשפט. יש בה כמה שופטים מחפירים שהם ביזיון למערכת. כולם יודעים זאת אבל שקט מוחלט בעניין. מתי לאחורנה התקבלה בקשה לפסילת שופט? וחבל, כי יש גם המוני שופטים טובים. אבל הביקורת הפנימית רקובה מן היסוד.

  • 31.

    לא מאמין למילה אחת ממה שנכתב כאן

    נאמן, 25/10/10 18:51

    היא נשמעת לא אמינה

    • גם אתה לא..... (ל''ת)

      אבי, 26/10/10 13:11

  • 30.

    משועממת חפשי משחק אחר

    תומך בשוטרים שומרי החוק, 25/10/10 18:38

    גב' משועממת מצאה לעצמה משחק, מקווה שתיכנס לכלא ותלמד שחופש ביטוי לא בכל מחיר.

  • 29.

    כל הכבוד ללוחמת החירות והבוז לעבריינים במדים (ל''ת)

    מרצה למשפטים, 25/10/10 18:34

  • 28.

    פרסמו את שם השוטר!!! למה שבחורה תתקוף סתם כך שוטר? לעומת...

    עופר, 25/10/10 18:34

    שוטר שככל הנראה תוקף בחורות.... איזה כיף לאישתו.... לא צריכה פנס כשיש הפסקת חשמל...

    • תגובה לפנים...! (ל''ת)

      עודד, 26/10/10 13:11

  • 27.

    אני רואה פה תביעה ע''ס 2 מיליון שקל נגד המשטרה

    יוסי, 25/10/10 18:34

    פלוס מאסר של השוטר בגין תקיפה

    אסור לוותר, השוטרים לא מעל החוק

  • 26.

    מהכרות אישית עם הבחורה

    חברה, 25/10/10 18:33

    בחיים היא לא הייתה עושה את זה.
    היא לא עשתה את זה.
    פשוט עצוב, לא להאמין שזאת ההתנהגות של משטרת ישראל

  • 25.

    אולי השוטר לא צדיק אבל נראה שהיא נפחה את זה למימדי צפלין (ל''ת)

    נשמע מעט מצוץ ואפילו לא מן האצבע..., 25/10/10 18:27

  • 24.

    מה היא מתערבת בעבודה של השוטרים? טיפשה. (ל''ת)

    נשמעת שקרנית, 25/10/10 18:25

  • 23.

    לכל הצעירים והחברה שלך לא היה פלאפון שיצלמו את המכות...

    אזרח, 25/10/10 18:24

    שהשוטר הביא לך בהתחלה?

    • הכל מתועד!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      עדה, 26/10/10 15:42

  • 22.

    לתבוע אישית את השוטר הרבה $$$$$$$כסף$$$$$$$$ (ל''ת)

    התובע, 25/10/10 18:22

  • 21.

    המשטרה מקבלת 0 באמינות, ובביטחון על האזרחים

    קובי, 25/10/10 18:10

    לא ברור לי מה רמת האישיות של השוטרים. אמינות זה לא המוטו של המשטרה. אני מאמין לאזרחית.

  • 20.

    מח''ש

    אמיר, 25/10/10 18:10

    מי שרוצה להיתלונן על שוטר יכול ליפנות למח''ש(מחלקת חקירות שוטרים)ולהתלונן. תל אביב
    רח' השלושה 2 ת''א

    בנין מוסקוביץ
    03-6899854
    03-6899869

    • כל התלונות נזרקות למח''שפה (ל''ת)

      אזרח, 25/10/10 19:16

  • 19.

    סיפורי סבתא ! !!!!!!!!!!!

    לא מאמין לה !, 25/10/10 18:01

    תשובת המשטרה די מפריכה את טענת ההוזה ...

    • תשובת המישטרה לא מפריכה את הטענה-היא מופרחת (ל''ת)

      יעל מרקוביץ, 26/10/10 15:44

  • 18.

    הטיח של המשטרה מתאים לאופיו של העומד בראש המשטרה (ל''ת)

    משטרע, 25/10/10 17:59

  • 17.

    לא יודעת מה קרה במקרה זה אך אני ראיתי על עצמי איך שוטרים בהחלט עושים

    שימוש לא ראוי בסמכותם, 25/10/10 17:52

    אותי שוטר השתיק באימה שהוא יעצור אותי עד סוף היום, ואפספס את כל יום העבודה, בעילה של העלבת עובד צבור.

    ולא, גם לי אין אפילו קנס בהסטוריה שלי, ומיותר או שלא לציין שלא העלבתי, וכמובן שלא קיללתי. אבל הוא רוצה להיות א-לוהים, ואת א-לוהים לא שואלים שאלות, הוא יכול לעשות מה שהוא רואה לנכון. ואני העזתי לשאול כי נעשה לי עוול.

  • 16.

    אלימות ברוטלית

    אלמונית, 25/10/10 17:51

    האם אנו חיים במדינת חוק? אוי ואבוי לנו אם לא נוכל לגונן על אזרחים חפים מפשע כאשר אנו יכולים וידם של שומרי החוק לכאורה על העליונה.

  • 15.

    לא מאמין לה, לא מאמין לו (ל''ת)

    דובון לא לא, 25/10/10 17:48

  • 14.

    נשמעת כמו פרובוקטרית

    שושו, 25/10/10 17:47

    לפי דבריה צריכים להיות עדים רבים לאלימות שהופנתה כלפיה. אם ככה, שתתבע את הצורה של המשטרה. אם לא, כנראה בתגובת המשטרה יש שמץ של אמת.

    • חיפאי

      פרובוקטור, 27/10/10 20:14

      אז מגיע לי מכות גם אם אני שומר על החוק?!?

  • 13.

    שקרנית

    יוסקה, 25/10/10 17:44

    העיקר לרקוד על ניידת משטרה במסיבת רחוב במסדה ידעת?
    חלאס לשקר, את לא תמימה וכולנו יודעים את זה

    • לרקוד על הניידת במסדה מחד ולחטוף מכות כעבור חודשים מאידך

      שקרן, 27/10/10 20:16

      מה הקשר??!?!?!? יש משטרה? יש לה חוקים? מה הקשר?!?!?

  • 12.

    לא מאמין למשטרת ישראל...

    לא מאמין במשטרת ישראל, 25/10/10 17:42

    היה לי מקרה עם שוטר שקילל ואיים עלי בצורה מגעילה ביותר ואחרי שביקשתי את פרטיו הוא נתן לי דו''ח על דבר שכלל לא עשיתי, לאחר מכן ניגשתי לאחד מהשוטרים שניסה להרגיעו בכל האירוע ע''מ שיעיד בתלונה שאני מתכוון להגיש והוא סירב לתת לי את הפרטים שלו ואף הסתיר את השם מהתג ולאחר מכן אף הוריד את התג, לאחר ניסיונות להגיש תלונה במח''ש הבנתי כי כנראה שהיחידה הזאת מוסתרת על מנת שלא יוכלו להגיע אליה, מי שינסה אי פעם להגיש תלונה על שוטר יבין זאת, בכל אופן לי כבר אין אמונה בדבר שנקרא משטרת ישראל.. וזאת למרות שלעולם לא יצא לי לקבל דו''ח או משהו אחר...

  • 11.

    שתכתוב אגדה לפסח אולי היא תיהיה נכונה (ל''ת)

    דיןדין הקוסם, 25/10/10 17:37

  • 10.

    אלוהים ישמור מהמשטרה (ל''ת)

    אלי, 25/10/10 17:36

  • 9.

    We do I believe her and NOT the plice?

    Anat, 25/10/10 17:36

    Very sad.
    Anat. USA.

  • 8.

    את האמת קשה לדעת מה האמת ........

    אילן, 25/10/10 17:32

    צריך גורם עצמאי לחקור את העניין אולי מח''ש
    אולי מבקר המדינה כי כל העניין מסריח !

    • כל כך מעט תגובות יש כאן

      מאוד קל לדעת מי צודק, 25/10/10 17:53

      שאולי הפחד מהאלימות המטורפת של השוטרים קיים גם אצל המגיבים. הרי לא מסובך מידי לדעת מי הגיב ומה.
      זה שהשוטר פסיכי - מילא - יש כאלה. התגובה של המשטרה והחיפוי של השוטרים - זה הרוע האמיתי.

      • זה שאמרת ''מילא'' על שוטר פסיכי -- זהו לב הבעיה! (ל''ת)

        פסיכים -- לא במשטרה. שיעבדו בגינון או משהו אחר., 25/10/10 19:27

  • 7.

    איפה היו השמאלנים ששתקו והעלימו עין כאשר המשטרה התעללה באלימות בעמונה?

    ימין ושמאל להתאחד נגד אלימות המשטרה!!!, 25/10/10 17:30

    חייבים תנועה א-מפלגתית שתתאחד נגד אלימות המשטרה. מח''ש לא עושים כלום חוץ מסגירת תיקים!!! לסגור את המחלקה הזאת!!!

    • וועד נגד האלימות המשטרתית

      פעיל חברתי, 26/10/10 15:49

      זה בדיוק מה שהדס בן ארצי והחבריה עשו-הקימו וועד נגד האלימות המשטרתית-ותראה לאן זה הוביל אותה..מסכנה-למעצר ,סבל פיזי ונפשי

  • 6.

    לא מאמין לאף מילה של השוטרים

    אלון, 25/10/10 17:27

    משטרת ישראל , הרווחתם ביושר את חוסר האמון של האזרחים בכל הקשור לטיפול פלילי .... לא מאמין לכם לאף מילה

  • 5.

    גועל נפש של בן אדם

    ---, 25/10/10 17:24

    תפסיקי לשקר כל כך הרבה

    • אני מבינה שאתה השוטר - תתבייש ותתפטר כבר (ל''ת)

      בשוק ממך, 25/10/10 21:06

  • 4.

    ואם היה לה עבר פלילי אז כן מותר לו להרביץ? (ל''ת)

    מה הקשר לעברו של האזרח?, 25/10/10 17:23

  • 3.

    אם אפילו 10% מהסיפור אמת - זה איום ונורא ! (ל''ת)

    דני - חיפה, 25/10/10 17:23

  • 2.

    למה אני לא מאמין לה?! אני יודע שהמשטרה בישראל חרא, אבל עדיין לא מאמין (ל''ת)

    מתן, 25/10/10 17:22

  • 1.

    בן ארצי אוהבים אותך!!! (ל''ת)

    אני, 25/10/10 16:55

    • גם אנחנו... (ל''ת)

      המסטולים..., 25/10/10 17:40

    • תשארי חזקה!!!כל הכבוד!! (ל''ת)

      גם עונה לשם הדס:), 26/10/10 15:51