• 85.

    כתבה על חיים בירנבאום ויעקב גלעד

    בלהה מריאנובסקי סלם, 14/01/13 06:13

    רק עכשו ראיתי את הכתבה
    פשוט מזעזע. אם אכן הנהגת לא שפויה, למה יש לה רשיון נהיגה ולמה היא לא מאושפזת?
    איפה החוק בישראל
    תמיד הקורבנות נאלצים לקבל תרופות פסיכיאטריות
    בלהה
    נס ציונה

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.13.171
  • 84.

    משרד הרישוי?

    גאולה, 30/10/10 18:24

    אם היא לא אחראית למעשיה, איך היא קיבלה רשיון נהיגה?

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.104.132
  • 83.

    סבא חיים

    יונתן בירנבאום, 26/10/10 15:18

    סבא שלי כבר לא יחלים, את שנותיו האחרונות הוא יאלץ להעביר על כיסא גלגלים ועזרה סיעודית. הרגל שלו מרוסקת והוא עבר פגיעת ראש קשה.
    סבתא שלי, גם היא ניצולת שואה, במקום לחיות ברוגע ובכבוד אחרי חיים קשים בכל מקרה, נאלצת לטפל בו ולהתיש את עצמה, גם פיזית וגם נפשית.
    כך גם אבא שלי ודודי יעקב. החיים שלנו התהפכו.

    רגשות הכעס והרצון לנקמה כבר מזמן לא מעניינים אותי. כל מה שאני רוצה זה שסבא שלי יהיה בריא.

    אבל, אי אפשר להתעלם מהמציאות העגומה.

    בסופו של יום, האישה הדורסת- הולכת הביתה.

    איזה אמון נשאר במערכת?

    לא מאחל לאף אחד דבר כזה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.111.33.83
  • 82.

    קשרים נכונים במקומות הנכונים

    זה כ''כ שקוף, 26/10/10 12:45

    מה לא הבנתם?!

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.160.195.158
  • 81.

    הפרקליטות מאשרת לחסרי השפיות לדרוס לנו את החיים !בזיון

    עודד, 26/10/10 06:41

    אין לחמול במקרה הזה בזכותי מצב נפשי. היכן האחריות האישית לעזאזל מדובר בחיי אדם !
    החלמה מהירה לחיים היקר.
    עודד

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.95.100.190
  • 80.

    טמטום לשמו! הרשאה לכל מטורלל לנהוג ולפגוע מבלי שייעשה לו כל רע (ל''ת)

    להפך, שתשלח יד בנפשה ולא בנפש אחרים, 26/10/10 04:17


    דווח על תגובה זו

    IP: 24.185.182.117
  • 79.

    ארץ אוכלת יושביה

    רחלי, 26/10/10 01:23

    אני ממש מזועזעת מהכתבה,
    אין דין,אין דיין,איש הישר בעיניו יעשה,
    צריך לעשות עצומה לדעתי,זאת מכת מדינה.צריך לעצור את זה ומהר.
    מלחמת יחיד זה מלחמת דון קישוט,
    אני מחזקת את ידיך מאחלת לך הצלחה,והמון בריאות לאבא שלך

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.142.243
  • 78.

    אם מצבה הנפשי לא מאפשר, מדוע היא נוהגת??!! לאשפז אותה במוסד פסיכיאטרי! (ל''ת)

    נ, 26/10/10 01:07


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.199.71
  • 77.

    טיפת האמון שעדיין נותרה במערכת הצדק -נדרסה היום למוות.

    אמונוביץ', 26/10/10 00:23

    יקום האיש שעדיין נותר בו זיק של תקווה שיש צדק במדינה הדוויה הזו!!!

    לעגנו בבוז למערכת המשפט של החרדים,מה שמכונה''דין תורה'',וטעינו.נסו פעם דיון משפטי בדין תורה ותווכחו עד אילו עומקים של צדק נוקב מגיעה מערכת זו.אין פרוטקציות!רש ועשיר חד הם.
    הייתי רוצה לראות את נילי פריאל ברק מסתירה את הפיליפינית שלה מפני הרבנים!
    כאן היא יודעת שהכל חפיף ....

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.238.102
  • 76.

    הוא צודק בהחלט. לפחות שללו ממנה את הרישיון??? ושתעשה עבודות שירות.

    שדגכ, 25/10/10 23:03

    שתבוא לפחות לסעוד את הנפגע.
    או שתמכור את המכונית ותיתן פיצויים לנפגע.
    אבל סתם ככה בלי כלום?!?!?!

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.180.198.50
  • 75.

    חזק ואמץ והמשך להילחם כדי שהצדק יעשה

    אתי ארליך, 25/10/10 22:21

    ממש כואב הלב! ממש לא נשמע הגיוני שהפוגעת תצא ללא תשלום כל שהוא....... לפחות יש לשלול את רשיון הנהיגה שלה ועונש חמור יותר גם כן!

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.70.105.71
  • 74.

    לאשפז ומהר

    ג'ני, 25/10/10 21:42

    היא כבר מזמן הייתה צריכה להיות בדרכה למוסד הסגור.אבל בטח אבא כבר יסדר את התלונה....

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.3.110
  • 73.

    אוי לבושה

    רני, 25/10/10 21:41

    ביזיון,שערוריה .עד מתי ? חיים בירנבאום שרד באומץ את מלחמת העולם השניה ובצר לו נפל שדוד לכביש לפסיכופתית חסרת לב . כואב הלב. יעקב אל תוותר עד שהצדק יעשה. מדינה של קומבינות , אני מתבייש.פגעה וברחה לב של אבן.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.3.110
  • 72.

    אוי לבושה

    רני, 25/10/10 21:27

    ביזיון,שערוריה .עד מתי ? חיים בירנבאום שרד באומץ את מלחמת העולם השניה ובצר לו נפל שדוד לכביש לפסיכופתית חסרת לב . כואב הלב. יעקב אל תוותר עד שהצדק יעשה. מדינה של קומבינות , אני מתבייש.פגעה וברחה לב של אבן.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.3.110
  • 71.

    חביבי חבל על הזמן מיהו אבא שלך ?בנו של שופט?עזוב חבל לך על הזמן והכסף

    רחלי, 25/10/10 19:51

    תבדוק מה קיבל השופט?

    וממי הוא פוחד

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.113.132
  • 70.

    האופנובנק לא פשע באיש וקיבל 30שנה הגב' פגעה ברחה''ואמרו לנו שהיא (ל''ת)

    מעוררת נפשית''מספיק כדי שאפילו לא יוגש נגדה אישום?!, 25/10/10 19:50


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.127.49
  • 69.

    שוב מקרה ''וירג'יניה'' חוזר על עצמו

    רון47, 25/10/10 19:01

    בחדרי חדרים ורחוק מעין התקשורת, הפרקליטות סוגרת תיקים, ומשאירה את העם במבוכה לנוכח אי עשיית הצדק והמשפט.

    רק לאחרונה נסגר תיק ''וירג'יניה'' ע''י היועץ המשפטי לממשלה, בהחלטה ''מנומקת'' משפטית, אולם החלטה זו לא עמדה במבחן המציאות, עת הכתבת כרמלה מנשה איתרה את וירג'יניה, וכתב ערוץ 10 אף ראיין אותה, ורק אנשי אכיפת החוק, טרם מצאו אותה.

    כוירגי'ניה כך האירוע של מר בירנבאום.... לו לא היה יוצא לתקשורת הרי העם לא היה יודע שהתיק נסגר והנהגת הפוגעת, מסתובבת חופשי, וחלילה שלא תעשה תאונה נוספת, והכל בשל מצבה הנפשי.

    אדרבא ואדרבא.... באם היא במצב נפשי קשה, נכון יהיה לאשפזה כעת, ובעת החלמתה להעמיד אותה לדין, העם דורש לראות צדק, לא רק תיקים סגורים ע''י הפרקליטות.

    הרבה בריאות למר בירנבאום ומשפחתו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.178.13.232
  • 68.

    תאונות דרכים

    גלי אופיר, 25/10/10 18:24

    בנינהרג בתאונת דרכים האובדן והכאב הולכים ומתעצמים עם השנים, הפצע לא מגליד לא שוכחים ולא מאמינים. התיק ניסגר מחוסר עניין לציבור את הציבור לא שאלו החליטו וכך עשו. כנראה הציבור לא זועק מספיק חזק את זעקתו.המערכת מסרבת להתמודד ברצינות בתופעה הטרגית שהתפשטה בכבישי הארץ. יותר קל להם לתבוע בתיקים שעושים כותרות . אנו האזרחים הפשוטים קטנים עליהם הכאב שלנו לא נוגע בהם עד ש........

    דווח על תגובה זו

    IP: 70.176.248.247
  • 67.

    זכויות אדם הם נחלת העבריינים בלבד! (ל''ת)

    אזרח שומר חוק הוא לא בן אדם!, 25/10/10 18:18


    דווח על תגובה זו

    IP: 87.70.122.79
  • 66.

    לחשוף את שם הנהגת מייד! (ל''ת)

    מזעזע, 25/10/10 18:14


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.150.70.50
  • 65.

    הפכו את חיי האזרחים ההגונים להפקרות,זה ממש לא נורמלי לשחרר אותה (ל''ת)

    טוני סופרנוס, 25/10/10 17:33


    דווח על תגובה זו

    IP: 82.166.162.73
  • 64.

    שיתבעו אותה תביעה אזרחית (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 25/10/10 17:29


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.127.67.216
    • ל-64

      בילי, 28/10/10 14:14

      צודק בהחלט. מלבד האפשרות של עשיית דין עצמי (שלאור מצב הענישה המגוחך בארצנו אני בהחלט רואה בו אופציה הגיונית), זו האפשרות החלופית לקבל מעט צדק

      דווח על תגובה זו

      IP: 194.90.126.1
  • 63.

    לאן התדרדרנו? אם היא לא בריאה בנפשה אז לתת לה הגה בידיים?

    אחת העם, 25/10/10 14:50

    הלו? יש שופטים במדינה הזו? או שכולם הצטרפו לחונטה של בייניש. מישהו מוכן להתעורר?

    דווח על תגובה זו

    IP: 99.235.16.20
  • 62.

    לאן התדרדרנו? אם היא לא בריאה בנפשה אז לתת לה הגה בידיים?

    אחת העם, 25/10/10 14:46

    הלו? יש שופטים במדינה הזו? או שכולם הצטרפו לחונטה של בייניש. מישהו מוכן להתעורר?

    דווח על תגובה זו

    IP: 99.235.16.20
  • 61.

    קשה לי להאמין לכתבה שמכתבה בצורה כ''כ מגמתית

    טל, 25/10/10 14:45

    ובכל זאת, אם מתעלמים מהכתיבה ומתמקדים רק בעובדות נשמע ששוב מערכת השפיטה נכשלת ואנחנו משלמים ונמשיך לשלם

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.118.32.80
  • 60.

    ''חשש שהנהגת תשלח יד בנפשה'' הא?

    דין, 25/10/10 14:34

    זה לא עדיף, מאשר תשלח את גלגליה המטורפים בעוד חפים מפשע?

    דווח על תגובה זו

    IP: 147.237.70.106
  • 59.

    להגיש תביעה כספית כדי שלפחות לא תוכל להחזיק רכב!!! (ל''ת)

    ולשלול רשיון לאלתר, 25/10/10 14:34


    דווח על תגובה זו

    IP: unknown
  • 58.

    פרקליטות רעועה בנפשה!

    תת-רמה של עולם שלישי, 25/10/10 14:16

    בארצות נאורות לא היתה שום בעיה לטפל בפוגעת, כך שתשלם את חובה לחברה -- ואולי גם תצא נשכרת ומחוזקת.

    כמו מר גלעד, יש נפגעי תאונות דרכים רבים זקוקים לסיוע יום יומי ואפשר לעשות עבורם עבודת-שרות (שאינה כרוכה בהכרח במראות קשים, כמו בבית לוינשטין. אפשר לסעוד נפגעים בבתי החולים, בקהילה ובביתם).

    אבל לפני כל זה, קצת שקיפות בבקשה: מי הפוגעת? מיהם קרובי המשפחה שלה שעןבדים בפרקליטות? מי ה''מחליט'' לפטור אותה מן הדין?

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.6.242
  • 57.

    פשוט מאוד: כמו במקרי האמהות-הרוצחות, לא מגישים כתבי אישום נגד נשים

    מודרניסט, 25/10/10 14:00

    ואם מגישים ממסמסים אותם. מישהו מטיל ספק מה היה קורה, נגיד, לגבר שהיה מתעלל התעללות מחרידה בבנו הפעוט כפי שעשתה האם המפלצת המרעיבה? בטח שלא ''מאסר בית''...

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.134.166
  • 56.

    פרקליטות בשפל בשפל בושה וחרפה איך יתכן מצב בלתי נסבל שכזה בזיון

    עודד, 25/10/10 13:59

    בתי משפט חייבים להחמיר בדין ובענישה יש בארץ זילות של חיי אדם אסון לאזרחי המדינה,

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.250.48
  • 55.

    אוי גלעד, אתה לא תקין פוליטית. לפושע יש יותר זכויות מאשר לאזרח רגיל!

    גל א, 25/10/10 13:52

    עובדה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.187.149
  • 54.

    הבעיה במדינה - שהפרקליטות מחליטה ולא השופטים (ל''ת)

    אם שכולה שבנה נהרג, 25/10/10 13:47


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.143.124.12
    • הפרקליטות מפשלת - לא שולטת בחוק (ל''ת)

      מטייחת במניפולציה משפטית, 25/10/10 18:20


      דווח על תגובה זו

      IP: 87.70.122.79
  • 53.

    אם כך, שהפוגעת תאושפז במוסד פסיכיאטרי!

    נעה, 25/10/10 13:46

    אין בלבי כל חמלה על מצבה הנפשי - היא היתה מוכנה לרצוח את האיש בעצם בריחתה לאחר שפגעה.
    אם אינה שפויה - שתאושפז וכולנו נקבל הגנה מפניה. אם היא יכולה להיות בחוץ, הרי שהיא כשירה גם למשפט על השלכותיו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.177.97.60
  • 52.

    אם מצבה הנפשי רעוע, מדוע היא נוהגת?

    יוסי מהרצליה, 25/10/10 13:40

    מי שבמצב נפשי רעוע שאינו יכול לעמוד לדין אז הוא גם לא יכול לנהוג במכונית! מי שנוהג במכונית צריך לדעת שאם יבצע עבירה הוא יעמוד לדין, בלי קשר למצבו הנפשי!

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.90.136
  • 51.

    תתבעו אותה בתביעה אזרחית על כל הנזק ואז נראה מי יסגור את התיק. (ל''ת)

    ששון, 25/10/10 13:40


    דווח על תגובה זו

    IP: 194.90.99.129
  • 50.

    אז כל המשוגעים שייצאו לרחוב ויהרגו יאנסו וישדדו את כולנו

    יופי, 25/10/10 13:40

    כל שני וחמישי מבטלים כתבי אישום לאנשים מעורערים בנפשם
    אז ככה אם הם חולי נפש שיאפסנו את עצמם בבית חולים
    ואם הם פשעו אז שייתנו את הדין על כך
    לא יכול להיות שהיא גם פושעת גם מעורערת בנפשה וגם חופשיה כציפור דרור
    אז למה להחזיק בתי משוגעים הוציאו את כולם לרחוב ובואו נעשה חרקירי לעצמנו ונאבד עצמנו לדעת
    משוגעים מקומם בבתי חולים לחולי נפש ומיש שמסתובב ברחוב באוטו ופוגע באחרים שיישב בבתי הסוהר
    די לאנרכיה בישראל

    דווח על תגובה זו

    IP: 132.72.76.78
  • 49.

    יעקב גלעד חזק ואמץ - מחבקים אותך- אתה איש נפלא

    יש לי דמעות בעיניים., 25/10/10 13:37

    למרות שאני לא מכירה אותך אישית ולא ראיתי אותך מיימי אבל מכירה את פועלך המוסיקלי. אני מאחלת לך כל טוב לכל חייך והלוואי שאביך יחלים ויחזור לאיתנו.
    והלוואי שיעלמו מחיינו הרעות החולות בדמות אנשים צעירים חסרי ערכים .

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.90.102
  • 48.

    מה כל ההתרגשות? היא בסך הכל חיסלה חיים של אדם והרסה

    יעקב, 25/10/10 13:28

    את משפחתו.
    זה לא שהיא זרקה נעל על הוד רוממותה או משהו מעין זה.
    נו, הרי זה לא באמת חשוב. גם אם היא תמשיך לנהוג וזה יקרה שוב, אז מה?

    זו הפרקליטות שלנו, וזה ''שלטון החוק'' - אפשר להתפלץ.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.70.127.116
  • 47.

    מספיק לעורכי הדין השרלטניים! לשלוח אותה לכלא

    מורן, 25/10/10 13:00

    ומיד.

    איזה תירוץ עלוב, לנהוג היא יכולה אבל לשבת בכלא לא?

    מדינה של מטומטמים

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.210.232.1
  • 46.

    מדינת עולם שלישי - אסור לוותר !!!

    קובי, 25/10/10 12:45

    יעקב יקירי, אנחנו בני אותו גיל ואותו מוצא. גם אני ממשפחה ניצולת שואה פולנית. אני רואה איך הציונות נהיית מדמנה של עולם שלישי. מזלזלים בכל דבר. מזל שאתה קרוב לתקשורת ויכול לפרסם את סיפורו של אביך.אולי זה יתן לך יחס יותר רציני שמגיע בלי טובות. אני מכיר זלזול מסוג אחר. אל תוותר על שום דבר !!!. לא רק מיצוי הדין עם הפושעת שדרסה את אביך. גם טיפול יומיומי הכי טוב שניתן להשיג ועל חשבון המדינה . ביטוח לאומי, קרן רווחת ניצולי שואה וכל גוף שאמור להשתתף כספית או תפקודית. ראשית מטפל פיליפיני,פזיוטרפיה ,שיקום נפשי , ציוד יעודי לניידות נכים וכו' וכו'.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.166.183
    • תאונת פגע וברח

      גלי אופיר, 25/10/10 18:35

      הוא רק יכול לחלום על התנאים האלה .עוד יוציאו לו את הנשמה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 70.176.248.247
  • 45.

    אז שתשלח=אם נתנו לה רישיון עברה המבחנים אין מקום לחוס עליה=לשלול לצמית (ל''ת)

    נ.כהן אין מקום לרחמים על נהגים=הם שולטים בחיינו נק, 25/10/10 12:33


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.238.62
  • 44.

    מה??? זה פשוט בלתי נתפס? מדוע מתחשבים בה בכלל????? (ל''ת)

    בר, 25/10/10 12:31


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.148.233
  • 43.

    מה היא בס''כ עשתה?!? !אחרי הכל היא לא זרקה נעל על שופט.....

    ??????????????????????????????????????????????????, 25/10/10 12:28

    אל תהיו קטנוניים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.160.144.117
  • 42.

    סובלת ממצב נפשי רעוע?, והדורס של הבן של חשין לא סובל ממצב נפשי רעוע?

    מה זה ???!, 25/10/10 12:25

    אם היא סובל ממצב נפשי רעוע שישפרו לה את המצב מאחורי סורג ובריח!

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.20.76
  • 41.

    האמת לצערינו מתדפקת לא רק על חלשים (ל''ת)

    שושו, 25/10/10 12:25


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.108.16.52
  • 40.

    אם היא מופרעת אז איך קבלה רישיון?!

    דני, 25/10/10 12:24

    בסך הכל זה לא מפתיע, כל ממזר מלך בישראל - לצערי.

    אינני סבור שהיא מופרעת - הרי בכתבה היא צוטטה כאומרת שהיא יודעת למה המשטרה הגיעה אליה. מכאן שלכאורה היא מבדילה בין טוב לרע.
    המסקנה: או שהיא בעלת ויטמין P ברמות גבוהות למדי או שהפרקליטות והמשטרה מתעצלות.

    העצה היחידה שניתן להציע - תתבעו אותה ללא רחמים - שתשלם על מה שעוללה ( לכאורה ).

    נמאס כבר מהקלות הבלתי נסבלת של העצלנות הפרקליטותית והמשטרתית.

    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.94.57
  • 39.

    אם היתה זורקת נעל על בייניש היתה חוטפת 3 שנים- אבל היא דרסה סתם אזרח. (ל''ת)

    אזרח לא מהשורה, 25/10/10 12:23


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.28.104
  • 38.

    אל יתפלאו השופטים אם האזרחים ייקחו את החוק לידיהם- נמאסתם, אימפוטנטים. (ל''ת)

    ציוני, 25/10/10 12:22


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.28.104
  • 37.

    וועדת הכנסת לחוק ומשפט חייבת לפקח על הפרקליטות

    ביקורת על הפרקליטות, 25/10/10 12:21

    הדוגמא הזו מראה על כדי קיצוניות מה מרשים לעצמם הפרקליטות ,על חשבון הקורבנות שעליהם אף אחד לא ריחם
    בתאונת פגע וברח , דומני שיש עונש מינימום
    אולי צריך גם עונש מינימום על פרקליטים שמחליקים דבר כזה ??

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.124.20.197
  • 36.

    ליבי איתך

    ליאור, 25/10/10 12:17

    צר לי על אביך שנפגע יש לנו הורים מבוגרים
    ואנו יודעים מהו כאב לראות את אבא במצב כזה .
    מאחלים לו החלמה מלאה .
    לגבי'' הרוצחת '' אין לותר רק תביעה אזרחית .
    היא לא שפויה שלא תנהג נקודה !!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 207.232.27.50
  • 35.

    צריך לפרסם את שמה ותמונתה ואז ידעו כולם מי היא

    סיוון, 25/10/10 12:00

    זה תכסיס ידוע לאיים בהתאבדות ואז הצד השני מאבד את העשתונות. חייבים להגיש נגדה תביעה ולהוריד אותה מהכביש.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.140.132
    • בדיוק

      קסנדרה, 30/10/10 18:28

      אנחנו רוצים לדעת מי היא. ולא צריך לומר לנו מה הקירבה שלה לכל מיני אנשים חשובים. אם נדע את השם כבר נמצא לבד.

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.64.104.132
  • 34.

    כולכם טיפשים ?

    aaron, 25/10/10 11:59

    כולכם טיפשים ? או אני לא חכם? יש לנו את זה כול יום ומה אנחנו עושים יושבים על התחת ליד המחשב וכותבים לפעמים בחוכמה ולפעמים שטוית כמה פעמים כתבתי על שזה לא קרוב משפחה שלנו הדבר היחיד שאנחנו עושים זה בזמננו החופשי לכתוב קמו עורו מחר זה בדלת שלנו אז מאוחר תזעקו תצעקו לא יכול להיות שאנשים רעים ומושחטים יכתבו לנו את החיים בושה וכאב במדינת ישראל 2010

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.74.210.188
  • 33.

    מדינת ישראל - לאבדון.

    פישלזון, 25/10/10 11:56

    על המדינה להגן על כל אזרחיה. אדם שאינו שפוי בדעתו יש צורך דחוף להרחיקו מהציבור על מנת שלא יפגע בו אפילו לא בשגגה.
    מדינת ישראל מבקשת לשחרר את המשוגעת מאחריות אז שהיא תשא באחריות חולת הנפש ותפצה את האדם שנפגע.

    אגב, איני רואה פסול בעובדה שחולת נפש תתאבד ובלבד שלא תפגע באחרים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.179.6.136
  • 32.

    לשלול הרישיון עקב מצב נפשי רעוע

    נהגת, 25/10/10 11:53

    אם מצבה הנפשי רעוע -לשלול ממנה הרשיון-מהווה סכנה בכביש עם בעיות נפשיות.
    אם היתה פוגעת ברוב של שופט ...הייתה מועמדת לדין גם במצבה הרעוע., מדינה בלי דין ובלי דיין...

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.178.1.244
  • 31.

    גם משרד הרישוי שנתן לה רשיון-אשם!! (ל''ת)

    אלי, 25/10/10 11:35


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.195.123
  • 30.

    בארה''ב זה או כלא או מוסד

    אורן, 25/10/10 11:32

    אין מצב שהבחורה תיפול בין הכסאות.
    למערכת המשפט בארץ לא איכפת מאיתנו. האריסים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.65.146.102
  • 29.

    אים היית שופט היא היתה עצורה אבל אתה לא (ל''ת)

    סלומון, 25/10/10 11:29


    דווח על תגובה זו

    IP: 147.237.70.106
  • 28.

    מחר כל אדם שיפגע או יהרוג מישהוא יטען שהוא יתאבד

    בושה וחרפה למשטרה, 25/10/10 11:29

    ואז לא יעמידו אותו לדין. הכי צודק!
    שיטען גם שזה לא הוא שזה האלכוהול והסמים והם בכלל נדבקו לו לפה לבד!

    אולי גם שהשוטרים לא יגיעו לזירה וגם לא מד''א בשביל מה??

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.70.142.192
  • 27.

    מר גלעד , הפתרון היחיד היא

    חיים חקלאי, 25/10/10 11:28

    תביעה אזרחית כספית כנגד הפושעת .

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.42.218
    • צודק מאה אחוזים! לך על זה גלעד! תתבע אותה שלא תראה פנים של רכב יותר

      בר, 25/10/10 12:33

      היא ושכמותיה מסוכנות על הכביש ובכלל לא מרגש אותי שהיא במצב נפשי רעוע.... נו באמת.

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.173.148.233
  • 26.

    יש כאן משהו מטריד מאד... ''מצב רעוע'' חשש להתאבדות

    אז לא תיתן את הדין?????, 25/10/10 11:26

    זה מטריד מאד הסיפור הזה.
    1. אם היא במצב רעוע איך היא נוהגת? למה בכלל יש לה רשיון?
    2. אם היא במצב ''רגיל'' אך חשש שתתאבד אז אין עליה לתת את הדין? וזה שהשאירה אדם נכה לכל חייו וכל המשפחה החיים שלה משתנים לרעה זה בסדר?
    3. גם אני תוהה אם היא מקושרת למישהו...

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.70.142.192
  • 25.

    איכס - מדינת פשע, ריקבון ושחיתות שסופה להתפורר (ל''ת)

    מה יהיה בסופנו, 25/10/10 11:20


    דווח על תגובה זו

    IP: 202.147.129.34
  • 24.

    המדינה עושה הכל לחסל את מעט ניצולי השואה שנותרו (ל''ת)

    אודי, 25/10/10 11:20


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.105.216
  • 23.

    אין לי שום ספק שאם תבדקו תגלו שהיא בת של... (ל''ת)

    עו''ד, 25/10/10 11:17


    דווח על תגובה זו

    IP: 95.35.0.99
  • 22.

    וטל מור יושב בכלא כי הנפגע היה בן של שופט! בושה!!!! (ל''ת)

    ישראלי, 25/10/10 11:15


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.117.151.70
  • 21.

    בפרקליטות עובדים עורכי דין בינוניים

    זו שורש הבעייה., 25/10/10 11:06

    מעבר לכך שהבחורה הייתה מקושרת, צריך לשים סוף לעורכי הדין הבינוניים שעובדים בפרקליטות. יש לעשות רה אירגון דחוף לפטר את עורכי הדין הקיימים ולהביא טובים חדשים בשכר גבוה. עורכי דין אשר עובדים היום בפרקליטות אלו עורכי דין שלא התקבלו לשום מעסיק פרטי ולכן הם נאלצו ללכת לעבוד בפרקליטות. לכן צריך להעלות את השכר בפרקליטות להביא עורכי דין איכותיים מהשוק הפרטי ולהיפטר מן הקיימים. היום עובדות בפרקליטות הרבה אימהות שכל מטרתן היא לסגור תיקים מוקדם על מנת להספיק להוציא את הילד מהגן. כאמור צריך לשים לזה סוף על מנת שמקרים המתוארים בכתבה לא יחזרו על עצמם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.178.195.166
    • כמעט בכל עיר ומדינה הפרקליטים הם אנשים שלא יכולים להצליח בשוק האזרחי.

      בן, סן–פרנסיסקו., 25/10/10 11:46

      את הסטודנטים החכמים והאמביציונרים שסיימו לימודים ועברו את מבחן עריכת הדין – חברות הענק חוטפות אותם ישר ממפתן הפקולטה.
      הנפלים שיודעים כבר מראש שהם לא יוצלחים, הולכים ישר לפרקליטות או סניגוריה ציבורית וחיים על חשבון משלם המיסים.
      כניראה שבארץ המצב קצת יותר גרוע.

      דווח על תגובה זו

      IP: 71.202.225.70
      • כנראה שאתה טמבל אמיתי... בשירות הציבורי יש שליחות

        עובדת במגזר הציבורי עם אפשרויות אחרות, 25/10/10 12:23

        וגם החכמים ביותר הולכים לשם. לא כולם נוהרים אחרי הכסף והחברות הפרטיות שעסוקות בניסיונות להרוויח עוד ועוד כסף עבור מרשיהן.

        דווח על תגובה זו

        IP: 89.138.117.58
        • אין לתווכח עם עובדות !!!!

          ש.ז, 25/10/10 13:43

          אולי יש לך אופציות אחרות אבל שם תצתרכי לעבוד קשה ולהוכיח את עצמך, אז למה להתאמץ אם אפשר להיות בינוני ולקבל תנאים עד הפנסיה??

          דווח על תגובה זו

          IP: 194.90.99.129
        • הפרקליטות

          דבורה, 30/10/10 18:31

          לא השתכנעתי. וגם אם יש מישהו כזה הוא רק היוצא מן הכלל המעיד על הכלל.

          דווח על תגובה זו

          IP: 85.64.104.132
  • 20.

    הכ נכון שבעולם!!!!!

    מיכל אמיר, 25/10/10 11:05

    ''אם היא לא שפויה, אז למה היא על הכביש? '' הוא תוהה, ''ואם היא שפויה, למה היא לא משלמת על מעשיה כמו כולנו ? ''

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.242.139
  • 19.

    מצב נפשי קשה??? שיללו לה את הרשיון!!! (ל''ת)

    גד, 25/10/10 11:02


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.119.67
  • 18.

    זה ממש מעורר זעם. אין חוקים במדינה הזאת???!!!

    אפרת, 25/10/10 10:58

    כנראה שהחוקים קיימים רק לאנשים הפשוטים כי לאלה שמקורבים לצלחת מותר הכל.
    ואם יעקב גלעד ידרוס את הנהגת ה''מעורערת'' ואחר כך יגיד שמצבו הנפשי התערער בעקבות התאונה של אביו אז גם ישחררו אותו??? יש מצב, לא?

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.219.114.49
  • 17.

    אין לה שם? (ל''ת)

    פינקלמיש, 25/10/10 10:58


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.119.241
  • 16.

    גלעד, ממה אתה מוטרד?

    קוסובה, 25/10/10 10:49

    מהעונש שינתן לנהגת טיפשה?! מה זה מעניין אותך ומה זה יתן לך אם היא תיענש? טפל באביך היקר והנח לזה. יצר הנקמה הוא פסיכולוגי בלבד. רק טיפשים נוהגים לבזבז את זמנם בהבלים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.70.120.149
    • אתה לא מבין מהכתבה שהוא לא מעוניין בנקמה?

      אפרת, 25/10/10 11:09

      הוא צודק במאה אחוז כשהוא שואל: '' מה יקרה אם אישה כזו, לכאורה במצבה הנפשי הרעוע, תחזור מחר לכביש?''.
      בואו נבקש ממשרד הרישוי להנפיק רשיון נהיגה עם סעיף ''רשיון להרוג''. לכל ה''מעורערים'' למיניהם.

      דווח על תגובה זו

      IP: 62.219.114.49
    • הוא מוטרד מכך שהפושעת יכולה לפגוע בכל אחד מאיתנו! (ל''ת)

      אבי, 25/10/10 11:14


      דווח על תגובה זו

      IP: 212.199.69.1
    • בנוסף לשכלתנות יש גם משהו שנקרא רגש. קשה להתגבר עליו לעתים (ל''ת)

      אני, 25/10/10 11:29


      דווח על תגובה זו

      IP: 199.203.92.86
    • להוריד אותה מהכביש.

      מצב המדינה רעוע גם, 25/10/10 11:30

      זה מה שהוא דורש.
      לפני שמצבה הנפשי הרעוע יגבה עוד קורבנות.

      דווח על תגובה זו

      IP: 192.114.107.4
    • ללא ספק ניחנת ברגישות של אמבה מעידן הקרח..... (ל''ת)

      בר, 25/10/10 12:32


      דווח על תגובה זו

      IP: 93.173.148.233
  • 15.

    חוצפה, חובה להרחיקה למען שלום הציבור, שישלח לכלא! (ל''ת)

    ניר, 25/10/10 10:43


    דווח על תגובה זו

    IP: 192.117.147.141
  • 14.

    בטח בת של מישהו או....

    א.ג., 25/10/10 10:37

    מלאת כסף. צריך לבדוק א מקרה לעמקו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.100.52
  • 13.

    גם המשטרה סוגרת תיק

    נמלת האש, 25/10/10 10:37

    לנהגים בתאונת פגע וברח, והמסר לציבור תברחו

    ואם יצליחו למצא אתכם תוכלו להחלץ בטענת

    רקע נפשי או איום בהתאבדות

    הסובבים את הנערה ידעו מה מצבה ובכל זאת

    אפשרו לה לנהוג -הם אשמים שלא דווחו לרשויות החוק!
    ואותם צריך לתבוע

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.183.17.73
  • 12.

    ואם היא תתאבד- אז מה?

    אסף, 25/10/10 10:36

    גם ככה את תרומתה לחברה ראינו. אם היא תתאבד בעיה שלה ושל משפחתה. את העונש על מעשיה היא צריכה לקבל או להיות מאושפזת בבית חולים פסיכיאטרי הרחק מהחברה. דרך הביניים הזאת אינה מובנת.
    מי שם את הפרקליטות שופטת?
    מקסימום יהיה זיכוי... מה אתם פוחדים מהסטטיסטיקה של ה-92% הרשעות?

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.28.65
  • 11.

    אז איך לעזאזל יש לה רישיון????? (ל''ת)

    מדינה מטומטמת, 25/10/10 10:32


    דווח על תגובה זו

    IP: 10.17.232.11
    • הם פשוט נותנים רשיון להרוג!!

      הפשע בארץ משתלם!!!!, 25/10/10 10:50

      ממש נראה כאילו הם לטובת הפוגעים במקום לטובת הקורבנות!!! זה מוציא מהדעת הדבר הזה...

      דווח על תגובה זו

      IP: 212.179.55.74
  • 10.

    למה, לכל הפחות, לא שוללים את רשיונה לכל החיים ???

    ירון, 25/10/10 10:31

    הרי היא הוכיחה שאין לה בעייה לחסל בני אדם על הכביש (כמובן, ''בגלל מצבה הנפשי''). הציבור לא זכאי שלכל הפחות ישלל רשיונה ?
    מה מחיר הדמים להורדתה מהכביש ? הרוג, שני הרוגים, ארבעה נכים ?

    ככה כנראה מתנהלים העניינים במדינת בדיחה עם מערכת משפט שאיבדה את הצפון.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.202.185
  • 9.

    דוגמה להתנהלות מדינת עולם שלישי.חייב לעזוב (ל''ת)

    דודו, 25/10/10 10:27


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.235.31.144
    • good idea, dudu (ל''ת)

      ex israeli, scandinavia, 25/10/10 12:11


      דווח על תגובה זו

      IP: 128.214.70.189
    • קח אותי איתך! (ל''ת)

      די, נמאס, 25/10/10 12:52


      דווח על תגובה זו

      IP: 46.116.23.21
    • למה לעזוב ולא להילחם על המדינה שלך? נראה לך שבכל מקום אחר הכל מושלם? (ל''ת)

      תבוסתנות מזעזעת, 26/10/10 04:18


      דווח על תגובה זו

      IP: 24.185.182.117
  • 8.

    למי היא מקושרת ? מדינה מושחתת ! (ל''ת)

    שי, 25/10/10 10:25


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.235.31.144
  • 7.

    שלא יהיה ספק: יש לה קשרים במערכת המושחתת עד היסוד (ל''ת)

    מ.שפטן, 25/10/10 10:24


    דווח על תגובה זו

    IP: 91.199.69.254
  • 6.

    לא יאמן.. מרתיח את הדם! (ל''ת)

    הילה, 25/10/10 10:22


    דווח על תגובה זו

    IP: 194.90.239.2
  • 5.

    היחידים שאינם שפויים הינם אנשי הפרקליטות , אם הנפגע היה

    שלמה, 25/10/10 10:12

    בן משפחתם , אני משוכנע כי היו דואגים להעמידו לדין .

    דווח על תגובה זו

    IP: 10.104.5.118
  • 4.

    אם היא פסיכית היא לא צריכה לנהוג

    לירי, 25/10/10 10:04

    אם הגברת פסיכית או המצב נפשי לא טוב למה לא שללו לה את הרשיון.

    המדינה הזו הפקר לגמרי.

    היא פסיכית לעמוד לדין אבל לנהוג ברשלנות היא לא פסיכית.

    מי הרופא שחתם לה שהיא ביקשה רשיון אותו ואותה לכלא.

    מה אולי היא קנתה רשיון בכסף.

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.219.21.55
  • 3.

    יופי באמת, מצב נפשי רעוע = רשיון להרוג. ישראל 2011, מדהים! (ל''ת)

    נשבר ה..., 25/10/10 10:00


    דווח על תגובה זו

    IP: 213.57.7.4
  • 2.

    מה שלא שפוי זו העובדה שהיא מורשית לנהוג!

    יוסי, 25/10/10 09:59

    לפחות שתשלם פיצויים על הטיפולים!

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.253.138.183
  • 1.

    הנפגע איננו בנו של חשין (ל''ת)

    מודאגת, 25/10/10 09:55


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.186.108.231
    • היא כניראה בת של... (ל''ת)

      ., 25/10/10 10:05


      דווח על תגובה זו

      IP: 46.116.33.159
    • מה עוד שהנפגע מבוגר - לא מעניין. הייתי מעוניין לדעת למי הפושעת מקורבת (ל''ת)

      אבי, 25/10/10 10:25


      דווח על תגובה זו

      IP: 212.199.69.1