• 64.

    צעירה בת-19

    שירה אביטן, 20/06/11 17:43

    אני לא מאמינה יש לה עוד חיים לפניה וכבר מתה

  • 63.

    לא נראה לי כמו אחריות שלה.

    יוסי, 01/11/10 22:26

    שבועיים רשיון? ועוד שתתה?

    למה על הרכב נתן לה לנהוג בכלל?


    השופטת טעתה בגדול.

  • 62.

    ~שיר בהבנה ואהבה לרעות~

    האלמונית היהודית, 13/10/10 21:19

    למה נטפלים-בלי לחשוב מה כותבים?
    זו שניה אחת קטנה-שהרסה לה ת'חיים.
    החברים שלחצו עליה-''בואי לנהוג''
    לא חשבו על תוצאות-מה יקרה אם תהרוג?
    אז אל תאשימו - אותה בהכל,
    מספיק חייה נדפקו בעצב ושכול.
    רחמו, רחמו, עם ישראל
    ושלכם זה לא יקרה- המשיכו להתפלל

  • 61.

    מי שאשם - כבר נענש.

    זה לא בגלל הבירה, 05/10/10 16:05

    אשם מי ששם אותה מאחורי הגה לפנות בוקר עם שבועיים רישיון.
    במקרה הזה הוא כבר נענש.
    היא לא יצאה מהבית עם אוטו. היא לא שתתה כשהמפתחות של האוטו בכיס שלה.
    מי שהגיש לה את המפתחות - אשם.

    תפסיקו להאשים את האלכוהול. שבועיים רישיון !! יכול להיות שהיא הספיקה לנהוג סהכ שעתיים מאז שהיא קיבלה רישיון.... יש סיבה לחוק המלווה.

  • 60.

    אולי סתמו כבר?!

    חסוי, 05/10/10 15:25

    אתם מדברים ומדברים ומדברים מזיינים במוח לא מפסיקים אין לכם דברים אחרים לעשות?!
    את המקרה הזה הביאו לבית המשפט והם דניים אותו לא הביאו אותי לכם אז שתקו כבר!
    אתם לא יודעים בדיוק מה קרה אתם סתם משערים! אתם רק יודעים לקרוא ולהגיב יאללה לכו חפשו! כל מי שמדבר ככה עליה זה יחזור גם אליו אולי לא בדרך הזאת אבל בדרך אחרת אני בטוחה שכן!!!
    א. היא לא ערסית בכלל איזה סטיגמות רצות פה.
    ב. זה לא היה בכוונה מה שקרה לכו תדעו למה הם החליפו?! בכתבה לא אומרים על זה שום דבר!! אולי הנהג היה שתוי מאוד מאוד והקיא באמצע ואז היא החליפה כי כולם לא יכלו?@ אולי הפעילו עליה לחץ?! אף אחד ל יודע כלום!!!
    ג. היא לא הורשעה ברצח היא הורשעה בהריגה ומי שלא מבין מה ההבדלל הריגה זה בשוגג ורצח זה בזדון.
    את העונש שלה על זה שהיא שתתה ונהגה ועל זה שהיא נהגה בלי מלווה או לא יודעת מה אז היא תקבל את העונש כי בסך הכל נהרגו אנשים בגלל התאונה שהייתה.
    ואני בטוחה שלא הייתה לה כוונה להרוג
    ד. היא בת 19 ולא בת 17 שההורים שלה צריכים לחקור אותה היא ילדה גדולה שעושה דברים לבד וזהו זה!

    • צודקת! חסויה לשילטון! צאו לנערה מהוריד!

      קיטי, 13/10/10 21:21

      משועממים חסרי תוחלת חיים שנטפלים לבעיות של אנשים!

    • היא הרגה 3 אנשים !!!!!

      אריק, 31/08/11 20:46

      אז תפסיקי לזיין שכל
      ואני מקווה שהערסית תשב
      בכלא שנים ארוכות

      חלאה

  • 59.

    מה שחכתם את ההרוגים ..בשנה הנוכחית משתיה..אנחנו לא מחפשים נקמה

    ירח כחול , 05/10/10 10:39

    אנחנו רוצים להתריע..אותה בחורה שמעה על תאונות דרכים עקב שתיה ..וגם הגיבה כמוכם ..
    נו ..היא צריכה עונש ולו בגלל

  • 58.

    ל 56

    אלדד, 05/10/10 10:02

    אם לזה אתה קורא תרבות מצבך בכי רע !

    • כניראה שהנך יודע למה הכוונה במילה תרבות כשמכנים משהוא

      פקק תנועה, 07/10/10 12:42

      שנימשך כל הזמן וללא הפסק ומתחיל להיות דבר מקובל בחברה ובמיוחד כשזה חוזר על עצמו כל הזמן ולידעתך הרבה הכוונה לנושא שהונה על הפרשנות הנל קוראים תרבות גם אם זה שלילי ולזה בדיוק מתכוונים ושואלים אך להיתפטר מהדבר הנוראי הזה שניקרא מכת תאונות הדרכים במדינה בליווי של גורמים שונים ומשונים כגון שתיית אלכוהול וכדומה כשכל הזמן אותם הנסיבות חוזרות על עצמן ללא סוף וכשהעובדות היבשות והקשות מדברות בעד עצמן ןלצערנו הרב

  • 57.

    אנשים לא צריכים להיכנס לאוטו, כשהנהג שיכור, הם גם היו ...

    צריך לעשות הסברה בנוגע לנהיגה בשיכרות.., 05/10/10 09:46

    צריכים למנוע ממנה לנהוג בשיכרות.

  • 56.

    מה הרדיפה הזו אחר תרבות שתיית האלכוהול (ל''ת)

    פקק תנועה, 05/10/10 09:17

  • 55.

    אחח איזה חיים יש לחילונים.... (ל''ת)

    שיי, 05/10/10 08:52

  • 54.

    טל מור

    עודד, 05/10/10 08:38

    שתשב 20 שנה על טל מור ויבכו ביחד כמה הם מסכנים אחד לשני.
    איך לא אומרים שהיא ממשפחה נורמטחבית

  • 53.

    לדעתי היה צדק פואטי אם פשוט לא היו מטפלים בה

    יוספוס, 05/10/10 08:30

    והיו נותנים לה ללכת יחד עם ה3 שמתו בתאונה....

    • אינשאללה שתידרוס אותך מונית! (ל''ת)

      מזועזעת! איפה עמ''י הרחמנים?, 13/10/10 20:56

  • 52.

    את העונש שלה היא כבר קיבלה רחמו עליה (ל''ת)

    זיוה, 05/10/10 08:22

    • ריחמו כבר על כל קודמיה. ומה קיבלנו? עוד שלושה קברים+ערסית שהולכת

      לידיה קאסח, 05/10/10 09:12

      לאכול על חשבוני בכלא. לא נמאס כבר? אז מה אם היא חברה שלך?

  • 51.

    מקווה שתבלה את שנות העשרים והשלושים לחייה מאחורי סורג ובריח

    נמאס מכל הרחמנים, 05/10/10 08:13

    לא מרחם עליה בכלל!!!

    ניחא נהגת חדשה ואולי לא מנוסה אבל בגיל 17 כבר מצופה מבן/בת 17 לדעת שאלכוהול ונהיגה זה מתכון לאסון. בטח חשבה ''לי זה לא יקרה'' או פשוט היתה מטומטמת וגרמה להרס 3 משפחות אז שעשכיו היא ומשפחתה ישלמו על כך בזה שתהיה כלואה לשנים ארוכות.

    • ............

      ........., 06/10/10 09:23

      מי זה?

  • 50.

    היגיעה הזמן שמי שרוצה להוציא רישיון נהיגה שיעבור גם מבחן פסיכוטכני (ל''ת)

    my story , 05/10/10 03:01

  • 49.

    ילדה מסכנה

    יעל, 05/10/10 02:28

    אני בטוחה שהיא לא רעה ואין לי ספק שאת העונש שלה היא כבר קיבלה.אלה שמאחלים לה רע- הם הרעים.

  • 48.

    טוב מאוד

    רועי, 05/10/10 01:43

    הגיע הזמן שאנשים יקבלו עונשים על שטויות שהם עושים.
    אף אחד חוץ ממנה לא ילמד את הלקח הזה.
    כי המוחות של הצעירים ולא רק שלהם לא מפנימים את הסכנות. בגיל הזה חיים את הרע מבלי לקחת בחשבון את הסיכונים.
    לא מבחינים בהם אפילו ולא יכולים לנתח מצבי קיצון. אבל המוח מספיק בוגר בשביל להבין שתחת השפעת משקאות אלכוהול לא נוהגים בשום מקרה. מה עוד שאין ולא היה לה בכלל ניסיון. היה אסור לה לקחת נוסעים. היא ביצעה מספר עבירות והרגה בשר מבשרה.
    הדבר המועדד שכל החיים זה ישב על המצפון שלה שהיא הרגה חברים שלה. וקרוב משפ0חה. מקווה שתירקב כ 10 שנים בפנים

  • 47.

    לפחות היא לא תעשה את זה יותר (ל''ת)

    יואל, 05/10/10 00:31

  • 46.

    זבלות

    גבי, 05/10/10 00:25

    התימנים האלה יש להם עור של פיל.הכל זז לידם.היא כבר שכחה את מי היא הרגה

    • גזען, אדיוט!

      תימני, 05/10/10 09:23

      פשוט להקיא מהתגובה שלך.

  • 45.

    תיהיה חזקה.

    חברה, 04/10/10 23:38

    את העונש שלה היא כבר קיבלה, אני למדתי איתהה ביחד באותה כיתה, ואני גם מכירה את ההרוגים ולאף אחד מפהה שום זכות לדבר עליה, אתם בכלל לא מכירים אותה,
    היא עשתה טעות והיא משלמת על זה , ע''י שהיא תזכור את התאונה כל החייםם.

    אף אחד מפה אין לו שום זכות לשפוט אותהה.

    • צודקת

      rugh, 05/10/10 01:46

      לי אין אבל לשופטת יש ואני מקווה שתשב ל 10 שנים נקיות וארוכות.
      גם אותך הייתי דן לשנתיים על טיפשות.
      נכון זה ישב לה כנראה על המצפון כל החיים.
      אבל למשפחות ההרוגים הרבה יותר קשה . היא הייתה מפגרת עשתה טעות חמורה מעין כמותה והיא חייבת לשלם על כך בכלא.
      אל דאגה. הבנות בכלא יעשו לה רק טוב תאמיני לי. רק טוב יעשו לה.
      אולי היא תהיה השפחה שלהם אפילו?

  • 44.

    אני מרחם עליה..

    יניב, 04/10/10 23:05

    זה יכול לקרות לכל אחד ואחת,אני מכיר נהגות שבטוח נוהגות הרבה יותר גרוע ממנה,הגורל לא שיחק לטובתתה ולטובת חבריה.

    • מרחם עליה??

      אחת שיודעת..., 04/10/10 23:18

      תרחם על משפחות ההרוגים, תרחם על זה שהיא התנגשה בו וחי על כדורים... תרחם עליהם כי עליה, אין לך מה לרחם... כששותים לא נוהגים...!!!!!!!!!!!!!

      • נכון...כששותים לא נוהגים.ואלה שנסעו איתה עשו טעות שנסעו איתה..

        לאחת שיודעת, 05/10/10 09:55

        הם בתור חברים היו צריכים גם למנוע ממנה לנהוג.היא הרי לא עשתה את התאונה בכוונה.פשוט מקרה מצער. אז לכל ה''חכמים''...תרגעו.

    • על מה אתה מדבר?

      jjj, 05/10/10 01:47

      גורל?
      לעלות ולהחזיק את ההגה לאחר כמות משקאות גדולה?
      לקחת נוסעים כאשר אסור לך?
      איזה גורל?
      היא יצרה לעצמה את העתיד שלה. ללא מחשבה לל הגיון .
      שתשלם לא מרחם בקמצוץ אפילו.

  • 43.

    בלי שום קשר לכתבה

    אני, 04/10/10 21:59

    אני כותב לנהגים על הכבישים בארץ, בלי קשר לנערה, אתם נוהגים בכזו חוסר איכפתיות ולפעמים קורות תאונות בגלל שמישהו אחד החליט ''לדפוק'' מישהו אחר למשל לחתוך אותו ואז לתת לו להתבלבל עם ההגה ואז הנהג התמים הוא זה שמת. אני על הכביש מרגיש היום שזה כבר לא תלוי בי אם אני אמות או לא על הכביש, אלא בנהג שלידי

  • 42.

    לכל המתלהמים וחורצי הגורלות

    יניב, 04/10/10 21:46

    אנחנו עם סגולה שניכן ביכולת לשפוט אדם ע''פ כותרת זוהי גדולה אלוהית ותאמינו לי שאני לא איש דתי.
    איך מתמונה אחת של ילדה מבוהלת ועצובה אפשר לקבוע את כול השטויות שמיתחת(התגובות).
    איך השופטת המטופשת שיושבת על עשרות תיקים ביום ולבטח אינה יצאה את משרדה בכדי לבדוק את מצב הכביש אז ובטח לא היום,זאת בושה וחרפה שעם תשתיות ומהנדסי כבישים מושחטיםבעיר כמו פ''ת נותנים יד ומסירים את האחריות .
    ילדה מסכנה שתשלם על הטעות הקשה כמו גם בני משפחתה חבריה ומשפחות ההרוגים אין ספק שעונש מגיע אך כול זאת לא יחזיר את ההרוגים.
    ליבה איתה ועם המשפחה.

    • יניב..אל תבלבל את המוח..? מה הקשר סימני הכביש והשיכרות??

      מה זה השטויות האלה???, 04/10/10 22:39

      בן אדם שיכור לא רואה סימני כביש אפילו שהם מסומנים היטב.
      אם לא הייתה שיכורה יכול ליהיות שהייתה לה עלילה על הכביש...
      תחשוב מה שאתה כותב לפני שליבך איתה.
      תחשוב איזה אסון היא גרמה להרבה משפחות רק בגלל הטיפשות שלה.

    • תגובה

      מתלהמת וחורצת גורלות נחרצת!, 04/10/10 23:20

      תהייה בטוח שבוחני תנועה בדקו את הכביש הזה אינספור פעמים... מה גם שתוצאות בדיקת האלכוהול בדם שלה מוכיחה בדיוק מה קרה שם!!!

    • תגיד לי

      rgbi, 05/10/10 01:50

      אתה אח שלה או שאתה מזי** אותה?
      מה אתה מקשקש.
      מכפיש את שם השופטת. שאני מקווה שתשלח אותה לכלא למספר דו סיפרתי בכל זאת שלושה הרוגים היא קטלה.

  • 41.

    טרגדיה לכל הצדדים

    מכיר את ההרוגים ואת הנהגת, 04/10/10 18:03

    אתם מדברים עליה כאילו היא אדם רע. היא עשתה טעות שעליה לשלם מתוך טיפשות וחוסר אחריות. תזכרו שזה יכול לקרות לכל אחד ואחד מאיתנו.
    ואני נסעתי בכביש הזה ועדיין נוסע ואני אומר לכם שהוא משובש ומאוד לא ברור. נהג חסר נסיון עלול לעשות תאונה גם אם לא ישתה.
    ועבדה שעיריית פתח תקווה מיהרה בבוקר התאונה לסמן מחדש את הנתיבים. זה ידוע לכולם.

    • מה שמשובש אצלך זה המוח שלך. (ל''ת)

      אסף, 04/10/10 19:00

    • נכון שלכל אחד יכולה לקרות תאונה אבל לא כל אחד בוחר לנהוג שתוי. (ל''ת)

      ..., 04/10/10 22:58

    • אם את/ה אומר/ת ש''זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו''

      יפה לך שאתה מכיר, 05/10/10 08:15

      אתה כאילו רומז שגם את/ה חוטא/ת בשתיה ונהיגה...חבוב/ה - גם אותך צריך לכלוא, ויפה שעה אחת קודם!!!

    • הכל טוב ויפה עד שנהג חביב מבית טוב שעשה טעות ידרוס את אמא שלך

      לידיה קסאח, 05/10/10 09:15

      אז כבר נשמע אצלך זמירות אחרות לגמרי.

  • 40.

    להכניס לבית סוהר את ההורים

    רויטלי , 04/10/10 18:02

    איך הורים נותנים לבחורה שרק שבועיים קודם קיבלה רשיון לנסוע בשעות מאוחרות , למה לא בדקו מה היא עושה כשהיא יוצאת? נתנו בידה כלי שהפך להיות משחית כשאין לה שום נסיון על הכביש, ילדה מטומטמת, למאסר עולם ללא הנחות.

    • הכל בסדר איתך? היא נהגה ברכב של חברים. ההורים לא נתנו לה שום רכב. (ל''ת)

      ????, 04/10/10 22:59

      • מה קרה ? שכחת את הכדורים? מה לא בסדר אצלי? אולי תבדוק

        רויטלי , 04/10/10 23:33

        את מה שכתבת? מה זה משנה באיזה רכב היא נהגה, נערה שרק קיבלה רשיון צריכה את הדרכת ההורים בכל הנושא של בטיחות בכביש.

    • .

      ורד, 05/10/10 08:49

      סלחי לי אך זו יכלה להיות הילדה שלך בקלות על ההגה.
      נצרי לשונך והרגעי!

  • 39.

    לכל המתלהמים כאן

    מישהו, 04/10/10 17:59

    זה יכול לקרות גם לכם. בהחלטה שטותית על הכביש אתם תגרמו לתאונה קשה.

    אותה בחורה איננה בשום אופן רוצחת. אני לא אפחד להסתובב לידה לא בלילה ולא ביום. אין שום צורך להרחיק אותה מהחברה לזמן ארוך כי היא לא מסוכנת. היא מסוכנת רק שהיא נוהגת.

    אותה בחורה קיבלה החלטה שגויה. החלטות כאלו מקבלים נהגים ונהגות לילה אחר לילה כאשר הם שותים ונוהגים. אלא שבמקרה שלהם, ובמזל, הדבר לא מסתיים בתאונה. אז כל ההבדל בין אנשים רבים מאד לבין אותה בחורה אומללה הוא מיקריות בלבד.


    ענישה חמורה לא תרתיע אף אחד כי אותה בחורה חשבה שלה זה לא יקרה. אם העובדה שהיא עצמה תהרג לא הרתיע אותה, אז כיצד עונש מאסר יכולה להרתיע מישהו. אנשים נוהגים כך למרות הסכנות כי הם חושבים שלהם זה לא יקרה. קשה מאד לשכנע אותם לא לנהוג כך כי באמת, בדרך כלל זה לא באמת קורה.

    צריך לחשוב על פתרונות יצירתיים יותר מאשר ענישה קשה. בשום מקום בעולם ענישה קשה לא פתרה את תאונות הדרכים. ענישה קשה משרתת רק את יצר הנקמה ותו לא.

    • אוי יו יוי.......

      עוד מישהו, 04/10/10 18:46

      מסכנה ממש.
      לך לעז... יחד איתה.

    • לא חשבתי על זה כך...אבל יש בזה הרבה (ל''ת)

      נקודה למחשבה, 04/10/10 18:48

    • ??

      ל, 04/10/10 20:23

      ''בשום מקום בעולם ענישה קשה לא פתרה את תאונות הדרכים''
      כן מישהו יש לך ביסוס על הדברים האלה?
      המקרה אכן עצוב.
      אבל מהו פיתרון יצירתי מבחינתך?

      • הפתרון? חינוך מגיל קטן.

        ..., 04/10/10 23:01

        מי שזוכר איך בשנות ה70 שטפו לנו את המח, וטוב שכך, לא לקטוף פרחים, בטוח לא קוטף פרחי בר גם היום.
        הכל עניין של חינוך מ ג י ל ק ט ן !!!

    • נהגת

      אבי, 04/10/10 23:09

      אתה צודק בכול מילה.

    • כששותים לא נוהגים!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מה לא מובן?, 04/10/10 23:23

    • אני לא מסכימה איתך פרט לחלק האחרון של דברייך, ענישה

      רויטלי , 04/10/10 23:36

      יצירתית- במקום בבית הסוהר היא תצטרך לעבוד בבית לוינשטיין לעשרים השנים הבאות על מנת שבפעם הבאה היא לא תנהג כאשר היא שתוייה.

    • סליחה אבל אם היא היתה שתויה, זה ממש לא צריך להחשב תאונה...

      מישהו נוסף, 05/10/10 08:19

      אלא תוצאה ידועה מראש.
      תאונה זה כשאתה נוהג בביטחה ופתאום ילד מתפרץ לכביש או רכב מאבד בלמים ונכנס לצומת - זו תאונה וכאן יש מקום לשיקול דעת.
      ברגע שאלכוהול נכנס לפיה והיא היתה שיכורה על פי החוק, זה כבר לא יכול להחשב כתאונה.
      זה כמו שתגיד שמישהו מחזיק אקדח עם קליע אחד בתוף ומשחק ''רולטה רוסית'' על החבר שלו. אם החבר ימות זו תהיה תאונה? הרי היה סיכוי 5 מתוך 6 שלא יקרה כלום?

      אתה בכלל יכול להבין את הטענה הזו?

      לכלא לכלא לכלא!!!!!!!

  • 38.

    אני מוחה על הכותרת

    סימה, 04/10/10 17:41

    אולי היא שתתה אבל להצמיד לה את הכינוי שיכורה זה לא אחראי. לא כל מי ששותה אלכוהול הוא שיכור. שיכור הוא מי ששתה אלכוהול בכמות כל כך גדולה עד שאינו שולט במעשיו.
    תאונות, לצערנו הרב, קורות מכל מיני סיבות.
    אם היא היתה שיכורה, מן הסתם אפילו לא היתה יכולה לשבת ברכב עם עיניים פקוחות, לא כל שכן לנהוג.
    היא שתתה, נהגה וגרמה לתאונת דרכים שבה נהרגו אנשים. זו העברה. יש הבדל בין לשתות לבין להשתכר. התוצאה, לצערנו הרת אסון, אבל זה בגלל השתייה ולא בגלל השכרות.

    • עוד '' חכמה''

      רועי, 05/10/10 01:55

      מספיקה כמות לא גדולה של אלכוהול בשביל שהאדם לא יתפקד טוב במצב נהיגה.
      תגובות האדם ומהירות האדם אינן בנויות להמירויות נסיעה במגוניות .
      ואם את שותה אז מהירות התגובה יורדת. מה עוש שאת ילדה טיפשה בת 17 וחצי שאסור לה בכלל לשתות משקאות עם אלכוהול. יוצאת משתכרת כן כן.. היא הייתה שיכורה. ללא היתר להסיע כמות כזאת של נוסעים. נסעה כנראה לא לפי תנאי הדרך ושיכרה.
      חצה קו הפרדה והרגה חברים שלה.
      ואם זה היה קורה מסיבה אחרת כנראה שלא הייתה מואשמת בהריגה אלא ברשלנות

    • על זה את ''רצה'', סימה?!

      אני, 05/10/10 02:06

      אוקיי, קבלי ניסוח אחר - ''היא נהגה תחת השפעת אלכוהול''. עכשיו זה בסדר???

      אני רוצה להבין - רק אם אדם שיכור לגמרי אסור לו לנהוג על פי דעתך?! ואם הוא רק ''קצת'' שיכור אך לא לגמרי, או ''רק'' תחת השפעת אלכוהול ''קלה'', אז כן מותר לו לנהוג? למה, כי אז הוא יהיה פיכח מספיק לא להכנס חזיתית ברכב ממול חלילה, אלא ''רק'' לחצות קו לבן, לנהוג בפראות ובמהירות מופרזת, אך ''חלילה'' לא יותר מכך?!

  • 37.

    עצוב

    שיראל, 04/10/10 17:40

    טווווב אני לא מצדיקה שום דבר אבלל היא לא התכוונה....להרוג אף אחד אל תשכחו את זה... ולרוב רק בגיל התיפשעשרה זה קורה עושים שטויות ומקבלים את התוצאה לפנים אני בטוחה שהחיים שלה נהרסו מאותו יום וזה יותר גרוע המצפון מלשבת בכלא

    • מה את אומרת??????

      שיכור ולא מיין, 04/10/10 18:53

      אלה אנשים עם מצפון?? אלה ערסים... המיץ של הזבל. הביב של הביבים. חסרי חינוך וערכים. עצם המילה ''אבל'' מראה שאת ערסית בדיוק כמותם, אולי גם חברה שלהם שדפקה את הראש יחד איתם באותו לילה. מה לעשות זבל נמשך לזבל...

  • 36.

    אלכוהוליסטית מטומטמת,,,,לשלוח למאסר עולם,,,חולריע (ל''ת)

    משה, 04/10/10 16:51

    • חכה (ל''ת)

      משה אמן זה יקרה לך ולכל המשפחה שלך, 04/10/10 17:52

  • 35.

    צהוב עולה לי בגרון.

    akd, 04/10/10 16:47

    שמעון יה מכביסט מטונף ותאב בצע. לא מספיק מה שעשית בכדורסל, אתה מגן באופן קבוע על החזקים ומנסה להוציא אותם זכאים באמתלות פטאתיות. שתשרף בגיהנום, שמעון מזרחי הוא יתום, שמעון מזרחי הוא יתום....

    • וואו, אתה שיא הצואה האנושית.

      לא מכביסט ולא פועליסט -- בן אדם, 04/10/10 22:43

      שאין דברים כאלה :=)

    • חניון אוסישקין

      jjj, 05/10/10 01:58

      בחיי זה היה כל כך צפוי שאדם קטן ועלוב שלא מצא חניה בשפך הירקון יכנס ויכתוב משהו על שמעון מזרחי. טוב שלא נכתב ע''י תתאבד או שתהיה שואה למכבי. ממש כמו שאתם שרים במשחקרים שלכם כל הזמן.

      קדימה שאלקה.
      ואין כמו שאול דרך אגב איש גדול.

  • 34.

    //

    //, 04/10/10 16:47

    ששהאלוקים יקח את הנשמה המיותר שלכם אנשים מגעילם אין לכם בושה

  • 33.

    לא זוכרת...3 הרוגים ולא זוכרת מעניין בשבילה זה כלום (ל''ת)

    דוד, 04/10/10 15:06

    • שופט שנהיית

      ורד., 05/10/10 08:54

      כל כך לא נכון!!!
      נורא קל להיות שיפוטיים,
      וכשלא נדע כשזה מגיע אלייך או קרוב מספיק.....אתה מתחיל לחשוב אחרת.......

  • 32.

    שתקבל שלילה לכול החיים אם.עזרה לקהילה במשך שנתים (ל''ת)

    שלגיה, 04/10/10 15:05

  • 31.

    לכלא

    חיים, 04/10/10 14:52

    ערסים וערסיות לכלא כולל קלקסבלד שיצא בפוקס מעונש כבד על גרימת מוות של אם ובנה בכביש החוף

  • 30.

    היא כבר קבלה את העונש שלה לחיות עם הסיפור הזה לכול החיים (ל''ת)

    ניר, 04/10/10 14:47

  • 29.

    מסכנה - זאת גם הצלקת הנפשית..שאלוהים יעזור לה

    מהנדס, 04/10/10 14:45

    אך את העונש היא צריכה לקבל

  • 28.

    כוסית (ל''ת)

    דודו, 04/10/10 14:45

  • 27.

    מדוע שמעון מזרחי צריך זאת ?

    י.ק, 04/10/10 14:15

    מליונר. נשוי (?)למשפחת קרסו. בעלים במכבי ת''א כדורסל

  • 26.

    צריכה להיות כותרת ראשית כשיתקבל גזר הדין

    1, 04/10/10 14:12

    כדי שאנשים יבינו לאיפה הם שולחים את הילדים שלהם.

  • 25.

    שמעון מזרחי תפסיק להגן על רוצחים!

    אבי, 04/10/10 14:11

    על מתי ימשיך עורך הדין שמעון מזרחי להגן על רוצחים בתחפושת של נהגים?
    בגלל עו''ד כמוהו נגע תאונות הדרכים במדינה נמשך ונמשך!

    • מזרחי

      דני, 04/10/10 17:45

      מה רוצים משמעון מזרחי יהודי זקן בן 70 רחמנות הוא מבצע תפקיד וזה לא מענין אם הוא חי ברפת או בלול עם צעירה ממנו מספיק עם הרכילות תנו לאיש לחיות בשקט בזקנה ושיבה

    • כרטיסי חניה

      goni, 05/10/10 01:59

      מוכר כרטיסי חניה לאוסישקין
      אפשר להשיג אצל הצדיק מזרחי ביד חרוצים.

  • 24.

    נשים זהירות מגברים בכביש.

    גר בחלם, 04/10/10 14:05

    היום מטומטמת חתכה אותי ונכנסה לכיכר בהתעלמות.
    מדברת בפלאפון עלק.
    להחזיר אותן למטבח.

  • 23.

    כזו בחורה יפה תשב בכלא לא חבל ? (ל''ת)

    קובי, 04/10/10 13:48

    • יעשו לה שמה בדיקה ברקטום.... (ל''ת)

      גבי, 05/10/10 00:30

  • 22.

    טוב מאד!

    יערית, 04/10/10 13:48

    סוף סוף הרשעה הולמת, שהרגה במו ידיה שלושה אנשים!
    מתי תבינו שאלכוהול ונהיגה זה לא בדיחה!!!!!!
    עכשיו, רק צריך לחכות לעונש הולם!

    • תגובה כלבבי! (ל''ת)

      אני איתך!, 04/10/10 23:25

      • נכון הגבת כך כי ראית את השם שלה, ''יערית'' ואמרת לעצמך...

        אחד, 05/10/10 08:28

        שם של כוסית, בטח היא גם כוסית במציאות, אולי נתחנף קצת ונוציא ממנה מספר טלפון?

        תגיד ת'אמת, נכון?

        גם יכול להיות ''תגידי'', ד''א...אני לא מפלה...

  • 21.

    ''לא זוכרת כלום'' אבל זוכרת שהיא לא זוכרת,וזוכרת שהסימונים לא תקינים....

    רן, 04/10/10 13:46

    את שקרנית!
    מעבר לזה,כנראה שאפשר לקרוא לך רוצחת,עם כל הכאב וההבנה,את רצחת

    • מישהו

      אם היה לך שמץ של מושג במקרה, 04/10/10 18:07

      היית יודע שהיא נפצעה קשה בעצמה בתאונה והייתה על סף מוות, הגיוני שהיא לא זוכרת.

      • אני יכול להאמין שהיא לא זוכרת,אבל שלא תזכור את הכל!!!לא חלק כן וחלק לא

        רן, 04/10/10 21:33

        לא הבנת את הפואנטה!
        קודם כל אני מבין אותה,ועכשיו הבנתי לפי הטלוויזיה שהיא לא רצתה לנהוג ואמרה שאין לה מלווה,וזה מראה שכנראה לחצו אותה לנהוג,אבל....
        אם היא לא זוכרת,אז איך היא כן זוכרת שהסימונים לא היו ברורים????

      • עוד '' חכמה''

        zxx, 05/10/10 02:00

        איך היא זוכרת שהכביש משובש?
        ומה הקשר שהייתה על סף מוות?

    • Nה השטויות האלו?!!!

      ו, 05/10/10 08:57

      מאיפה המילים שכתבת???
      זוכרת שלא היו סימונים?!
      זה לא כתוב!!! הסקת מסקנות מטומטמת שכזו!!!
      הכביש הזה בהחלט בעייתי מנסיוני האישי!!!

      • אם היא לא טענה זאת,אין מצב בעולם שזה יופיע כטיעון במשפט

        רן, 06/10/10 01:12

        כדי שזה יהיה טיעון,לא מספיק שהסימון לא יהיה ברור בכביש,אלא חובה שהסימון הלא ברור בכביש יפריע לה לנהוג כהלכה!כלומר:רק אם הסימון הלא ברור הפריע לה לנהוג כהלכה,אפשר להביא זאת כטיעון,וכדי שזה יובא כטיעון היא חייבת לומר שזה הפריע לה,משמע,שהיא זוכרת שהסימון הפריע לה!

  • 20.

    להורד ולהגן על הציבור את כל מי שמסכן אותנו בכבישים - לכלא קדימה (ל''ת)

    סובלימציה, 04/10/10 13:40

  • 19.

    חוכמה גדולה, על בית המשפט להורות על חוקים שיימנעו מקרים כאלה.

    על בית המשפט לפנות בזעקה לציבור, לא די להעניש נערה, 04/10/10 13:39

    מחר זה יהיה ילד של שופט שייפול למלכודת אלכוהול עם חברים.
    בית המשפט צריך לצאת בקריאה מיידית, לחתוך באלכוהול בכל דרך אפשרית, לאסור אלכוהול מתחת לגיל 21, מיד, לסגור ומיד מחצית ממקומות הבילוי שמספקים אלכוהול, מחצית מהפאבים והמועדונים והפיצוציות.
    כל יום קוראים על עוד זוועה תוצר אלכוהול (ובדרך כלל סמים הנלווים לה).
    לא חוכמה להעניש ילדה שרצה הגורל ודווקא לה מכל האחרים נפל להרוג שלושה מחביריה, שזה עונש בפני עצמו ולכל החיים.
    קודם חוקים שיימנעו את האסונות אחר כך עונשים לנערה שבוודאי לא מבינה ולא תבין גם בעוד 20 שנה מה נפל עליה.

    • נכון מאד...

      נעמי, 04/10/10 18:58

      אתם הערסים כמו הערבים. מתנהגיל כנו הילד המפגר של השכונה ואח''כ מאשימים את כל העולם... אכלו לי שתו לי... צריך להעיף אתכם לאלף קיבינ....ט.

    • לא תפקידו

      רועי, 05/10/10 02:03

      של בית המשפט לחוקק חוקים אלא לבצע אותם
      קצת שעורי אזרחות.

      אנחנו מצביעים לכנסת שמחוקקת חוקים. הממשלה מבצעת את מה שהיא מאוה לבצע
      ואילו בתי המשפט שבהם השופטים יושבים. מחוייבם לחוקי המדינה שנקבעו ע''י הכנסת שלנו.ולכן הם לא יכולים לחוקק אלא רק לשפוט . פשוט מאוד.

      • לכן כתבתי שעל ביהמ''ש להורות לחוקק ולא לחוקק.

        ידוע גם ידוע השיעור באזרחות, 05/10/10 07:42

        על המשפט להיות יוצר החברה וקובע החברה ומאיר החברה ולא נשרך אחר עברייניה או אחר עורכי דינם.

  • 18.

    שיכור שגורם לתאונה עם הרוגים = רוצח!! לכלא ל- 25 שנים ללא רחמים. (ל''ת)

    רק כך ילמדו אחריות., 04/10/10 13:19

  • 17.

    לכלא ולהמווון שנים! חלאה (ל''ת)

    אשקלוני, 04/10/10 13:16

    • גכ

      מא, 18/08/11 01:30

      היא לא הרגה היא נהגה בגלל שבן דוד שלה היה עד יותר שיכור תפסיק לשפוט !!!

  • 16.

    צריך להפנים שאלכוהול הוא סם מסוכן! (ל''ת)

    סאקרה, 04/10/10 12:56

  • 15.

    איזה פנים רעות יש לה (ל''ת)

    א, 04/10/10 12:39

    • מהפינה של

      מיקו, 04/10/10 16:27

      פנים רעות? הצחקת אותי. הייתי עושה אותה בלי לחשוב פעמיים. נראית לי נמרת סדינים.

  • 14.

    לכלא !!!!!!!!!!....לפחות 7 שנים !!!!!!! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 04/10/10 12:08

  • 13.

    ילדות דפוקות

    דורון, 04/10/10 12:07

    יודעות הכי טוב, מה נכון ומה מותר.

    שתשב מאחורי סורג ובריח עד יומה האחרון.

    אין לי משהו אחר לאחל לה.

    • ככככ

      מא, 18/08/11 01:30

      היא לא הרגה היא נהגה בגלל שבן דוד שלה היה עד יותר שיכור תפסיק לשפוט !!!

  • 12.

    איך חיים נהרסים תוך שניות ספורות... (ל''ת)

    ה' ישמור, 04/10/10 11:53

  • 11.

    בקיצור היא הרסה את חייה שלא לדבר על משפחות החברים שלה (ל''ת)

    אילן, 04/10/10 11:52

  • 10.

    רק שבית המשפט לא ירחם

    התליין, 04/10/10 11:50

    20 שנה בכלא, לרוצחת חסרת השכל הזו, שפתאום זכרונה נמחק.

    • עעעעעע

      מא, 18/08/11 01:29

      אתה חוצפן היא שחכה כי היא הייתה שיכורה והייתה בתרדמת! אז בטח שהיא תשכח! אחרי תרדמת לא זוכרים כלום !
      היא לא הרגה היא נהגה בגלל שבן דוד שלה היה עד יותר שיכור תפסיק לשפוט !!!

  • 9.

    ראוי שהערסית הקטנה תשב הרבה זמן בכלא -נהגה בשיכרות. (ל''ת)

    י.א, 04/10/10 11:43

    • תפסיק לשפוט

      מא, 18/08/11 01:29

      היא לא הרגה היא נהגה בגלל שבן דוד שלה היה עד יותר שיכור תפסיק לשפוט !!!

  • 8.

    נטפלים לסמים קלים בזמן שאלכוהול רוצח פי כמה!!! (ל''ת)

    ממש אוילות, 04/10/10 11:42

  • 7.

    תאונות דרכים

    תמר לוי, 04/10/10 11:40

    נושא תאונות הדרכים לא יורד מסדר היום ויש מספר פרמטרים שחוזרים על עצמם אלכוהול עונשים מרתעים.למען יראו ויראו.

  • 6.

    צעירה הורשעה בהריגת חבריה כשנהגה שיכורה

    כפר סבאי, 04/10/10 11:14

    הפרחה הזאת לא הרגה, היא רצחה!!!

    • .

      ., 28/10/10 09:10

      פרחה אחותך,תיזהר יש מי שמשגיח מלמעלה!

    • טעות !

      טעות, 18/08/11 01:28

      היא לא הרגה היא נהגה בגלל שבן דוד שלה היה עד יותר שיכור תפסיק לשפוט !!!

  • 5.

    צמד המילים ''יד חרוצים''

    איתמר אלפסי, 04/10/10 11:07

    גרמו לי להבין הכל. לא צריך יותר מזה.

    • אתה מתכוון למספר 14?

      14, 05/10/10 02:06

      ומה זה קשור בכלל. אתם שונאי שיראל אוהדי ההפועל ה
      הרי אתם מלאים בשנאה. ולא מסןגלים לראות את האמת.
      הם פנו עליו שייצג אותם יכול להיות שהוא מייצג את המפשחה כבשנים
      מה אתם יודעים. זאת העבודה שלו עריכת דין והגנה של אזרחים. גם אם מגיע להם לשבת בכלא 15 שנים.

  • 4.

    סוף סוף אשה כאן מקבלת עונש צודק וראוי בהתאם לחומרת העבירה (ל''ת)

    א, 04/10/10 11:06

    • אתה אמיתי?אתה בכתבה הנכונה?איזה עונש היא קיבלה???זה לא גזר דין!זו הכרע (ל''ת)

      רן, 04/10/10 16:38

  • 3.

    עורך הדין שמעון מזרחי

    אני, 04/10/10 11:03

    דון שמעון

  • 2.

    יש לכסח ללא רחמים כל מי שנוהג במצב מתודלק.

    ניר, 04/10/10 10:58

    ללא הבדל דת, גזע, מין, גיל, ומעמד חברתי.

  • 1.

    מאסר עולם - לא פחות !!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    אילי, 04/10/10 10:56