• 3.

    התב''א תמיד דיברה על כביש חדש במקביל לרכבת

    צביקה החשמלי, 12/09/10 22:01

    הכביש הישן מתאים לשנות החמישים, לא לעכשיו
    מוזר שמגייסים ידוענים בפרוטה. מה , גיא זוארץ לא ידע שבתב''א יש שם כביש? ממש לבכות עליו ועל זוגתו יב''ז.

    יש גבול להתערבות של החברה ל''הגנת'' הטבע. את התוצאות רואים בפקקים האיומים בשער הגיא, עיכוב הרכבת המהירה לירושלים ,סלילה ללא מנהרות של קו הרכבת הישן לירושלים, וגיוס החרדים מאתרא קדישא בקטע 18 של חוצה ישראל.
    אנו לא שוכחים ולא סולחים.

    • לא יפה

      המקומי, 13/09/10 11:59

      ישר יורדים לרמה אישית?
      מה נסגר?

      תוכניות מימי תרפ''פו לא מתאימות למציאות!

      כל הארגונים הירוקים בישראל, כולם! תומכים בהרחבה של הכביש הקיים, אז מה כולם טועים?
      כולם לא מבינים?
      תקראו את המסמכים הרשמיים ואת העובדות הנכונות:
      http://www.atzuma.co.il/heferyarok

      או שאתם פשוט נובחים בכיוון הלא נכון?

      בכל העולם מונעים פגיעה בשטחים ירוקים!
      (ומה לעשות שגם שטחים חקלאים מוגדרים כריאות ירוקות)

      הפיתרון לתאונות הוא לא כבישים חדשים!
      אלא חינוך לתרבות נהיגה נאותה!
      מערכת אכיפה וענישה תקינות!

      האם אתה בתור תושב חדרה (האם אתה באמת) רוצה לחיות בתוך עיר שתחומה על ידי כבישים ללא ירוק מסביב?

      האם אתה מבין מה אתה אומר או שאתה פשוט מקריא מהטקסט הכתוב שלך?

      גילוי נאות - אני מהאזור, ובעל אינטרס ברור להגן על הפארק והנחל מפני הפגיעה העצומה המתוכננת!

  • 2.

    כל הרוחב של המדינה באזור עמק חפר הוא 20 ק''מ, למה צרך 4 כבישים?

    עד איפה יאריכו דרך איילון, עד ראש הנקרה???, 12/09/10 20:56

    לא ייתכן שלצד כביש 2, כביש 4 וכביש 6, יהיה כביש אורך נוסף, במדינה שהרוחב שלה באיזור הזה הוא 20 ק''מ. פשוט מגוחך.
    במה זה בדיוק יעזור לתנועה?
    הרי הפקקים הם בכניסה לת''א, באיזור גלילות ובאיזור ת''א. בשביל מה להאריך עוד ועוד?
    ועד כמה יאריכו - עד חדרה? עד זכרון? עד ראש הנקרה?
    זה מיותר!!!
    הסיבה היא שליזמים ולקבלנים משתלם עוד כבישים.
    אבל מה עם הטבע?!

    • שאל את החברה ל''הגנת'' הטבע על הרכבת

      צביקה החשמלי, 12/09/10 22:03

      מדוע הם מעכבים את סלילת הקו המהיר לירושלים
      ומדוע מנעו סלילה של הקו הישן עם מנהרות מה שהיה מונע פגיעה בטבע.
      שאל את אברהם שקד ECCE HOMO , אותו האיש.

  • 1.

    הרחבת כביש החוף בתוואי הנוכחי זה בכייה לדורות (ל''ת)

    כפיר, 12/09/10 19:11

    • חלק 1

      כפיר, 12/09/10 19:35

      כביש החוף בין נתניה לחדרה הוא כביש מרובה מחלפים, מלא עיקולים, עובר צמוד לבתים ובכללי מסוכן.

      יש כאן הזדמנות היסטורית לתקן את הטעות שנעשתה לפני 60 שנה. בלחץ של כמה תושבי כפר ויתקין ובהעדר כביש מקומי לחבר את ישובי האזור, החליטו שלא לסלול את הכביש החוף בין נתניה לחדרה בתוואי המקורי, שהוא צמוד למסילת הרכבת אלא ככביש שמתפתל בין הישובים.

      סלילת כביש החוף בין נתניה לחדרה בתוואי המקורי, כביש מהיר של 4 נתיבים לכל כיוון צמוד למסילת הרכבת תקצר את מרחק הנסיעה בכמה קילומטרים, תהיה זולה יותר לביצוע, מהירה יותר לביצוע ובכללי תתן פתרון הרבה יותר יעיל מהרחבת כביש החוף בתוואי הנוכחי. זה הפתרון לטווח רחוק, שלא כמו הרחבת כביש החוף ל3 נתיבים בתוואי הנוכחי, שבעוד עשור יצטרך לעבור שוב הרחבה ל4 נתיבים, מה שכמעט בלתי אפשרי ואז יצטרך לעבור סלילה מחדש בתוואי צמוד לרכבת. אז יוצא שהכביש בתוואי החדש גם ככה יסלל, אז למה להמתין 10-20 שנה? אפשר כבר לסלול אותו עכשיו ולחסוך הרבה זמן, כסף והפרעה לתושבים.

      הות''ל נוטים להעדיף תוכניות שמשרד האוצר והירוקים מעדיפים, ככה יוצא שכולם שמחים.

      המשך בהודעה למטה.

    • חלק 2

      כפיר, 12/09/10 19:37

      מבחינת טבע, כביש החוף הקטע המדובר בתוואי הנוכחי חוצה את פארק השרון ולא מאפשר שטח ירוק רצוף, לעומת זאת, התוואי חדש גם הוא פוגע בפארק השרון בגלל שהוא עובר בשטח הפארק, אבל אז הכביש עובר בקצה הפארק ולא שובר רצף של שטחים ירוקים, בניגוד לכביש הקיים.

      התוואי החדש גם הרבה יותר מסתדר עם כביש רוחב מספר 9. כביש 9, כביש רוחב בין 2-4-6 אמור להתחבר לכביש החוף דרומית לחדרה במחלף תת קרקעי על מנת לצמצם פגיעה בפארק השרון. אבל אם כביש החוף יסלל בתוואי המקורי, (צמוד למסילת הרכבת), יהיה ניתן לבנות מחלף קטן יותר, פחות מסובך וזול יותר לביצוע מכיוון שיהיה על הקרקע ולא מתחת לקרקע ובכלל לא יגיע לפארק השרון.


      אגב, אני בכלל לא תושב עמק חפר, כפר ויתקין או גר קרוב לכביש אז אין לי מניע להעדיף את התוואי החדש, אני פשוט תושב חדרה שנוסע לעיתים קרובות בכביש ומכיר את הקטע המדובר טוב מאוד, ולאחר קריאה של כמה מסמכים אני באמת חושב שיש כאן הזדמנות ענקית לתקן טעות היסטורית ולסלול כביש מהיר ברמה גבוהה מאוד בין חדרה לנתניה עם 4 נתיבים לכל כיוון.

      כפיר.

      • שאלה אישית

        ירוק עד, 13/09/10 13:07

        האם אתה באמת תושב חדרה?
        אתה לא מודאג מהסגירה מכל הכיוונים של העיר על ידי אספלט שחור?
        או שאתה גם חושב שארובות חדרה פולטות חמצן טהור?!?

        האם אתה לא מבין שכל הארגונים הירוקים כולם תומכים בהרחבה של הכביש ולא בבנייה של כביש חדש?

        האם לא נמאס לך להקריא מהטקסט שאתה מפיץ בכל מקום?

        תקרא את העובדות הנכונות ואת העמדות הרשמיות של כל הארגונים הירוקים בישראל!
        http://www.atzuma.co.il/heferyarok

        תודה

    • לסלול עוד 5 כבישים מקבילים זה כן פיתרון ? (ל''ת)

      טל, 12/09/10 19:38

    • האם אתה רק ''תושב חדרה שלפעמים נוסע''? אז אתה בוודאי יודע שזה לא יעזור

      נגד הפקקים האמיתיים במדינה, 12/09/10 20:59

      למה אתה חושב שיריחבו את הכביש בעתיד ל- 4 נתיבים לכל כיוון?
      בכל מקרה, החסימה היא כשמתקרבים לכיוון ת''א, ומחלף כפר שמריהו, למשל, הוא 3 נתיבים.
      למה שבאיזור עמק חפר יהיו 4 נתיבים?!