• 89.

    תארחי את כולם אצלך בבית יפת נפש שכמוך אולי תתחילי עם הפלשמורה (ל''ת)

    אתי חגב, 19/12/10 11:37

  • 88.

    אני תקווה שאותך יוציאו באזיקים מהבית !!

    רום, 18/12/10 22:14

    לא פלא - מרץ לא מעונינת בקיום מדינה יהודית!

  • 87.

    יש חוק במדינת ישראל ופועלים על פיו.

    Asher, 18/12/10 21:55

    חברת מועצה יקרה, עם כל הצער והכאב, הינך נציגת ציבור ואינך רשאית להצהיר הצהרות הנוגדות את החוק ו/או מסיתים להתנגד לו.
    במעשיך והצהרותיך, את קוראת תיגר על החוק ונציגיו. לא ראוי ולא נאה לחברת מועצת ת''א.
    מקווה שבעיקבות דבריך, לא יוסתו אחרים.

  • 86.

    תמי זנבר - אולי תממני הבאתם ישירות מאפריקה ונחסוך להם את המדבר? (ל''ת)

    דניאלה, 18/12/10 18:43

  • 85.

    עובדים זרים

    ברי, 18/12/10 16:18

    צריך לנקות את הארץ מהמגעילים האלה

  • 84.

    את הילדים לא יוציאו באזיקים אבל אותך כן. (ל''ת)

    אספסת, 18/12/10 15:43

  • 83.

    תדאגי לענייני עמך קודם חוצפנית

    יבנה עמנואל, 06/09/10 14:17

    תארחי את עניני עירך תל אביב ולא חסר עניים, תלכי לשוק ןתראי אותם נוברים בזבל, מה לחג ראש השנה ולעובדים זרים שעוברים על החוק את צריכה להתפטר אם את מעודדת לעבור על החוק, תדאגי לאלה שמשלמים לך מיסים ומשכורת חוצפנית.

  • 82.

    לא כדאי לזרים לבנות על אנשי השמאל שלנו. גם את אלה הם ימכרו (ל''ת)

    אתיופי, 06/09/10 13:35

  • 81.

    NRG,לא מובן למה שתצנזרו תגובות לא בוטות ולא גסות,למה?

    רן, 06/09/10 13:32

    אז נכון שהיא קצת מותקפת,אבל זוהי דעת הציבור וזהו ציבור שפוי לחלוטין!

  • 80.

    תפסיקו לקרוא להם ''פליטים''

    NRG שוב עושים מצחוק מעברית תקנית, 06/09/10 12:24

    כולנו יודעים מי הם ''פליטים'' (ע''פ חוק אמנת ז'נבה) ומיהם ילדיהם של עובדים זרים, שכן, נולדו בישראל, אך החליטו לגרשם.

    לקרוא להם ''פליטים'' זה מונח שגוי של כתב חפיפניק, ולמעשה, לא רק שזה לא תקני, אלא שזה אפילו בר-תמונה. לתקן, ומהר, לפני שאנחנו עושים
    COPY PASTE

  • 79.

    טוב, היא בכל זאת צריכה מישהו שיעשה ספונג'ה וישטוף כלים... (ל''ת)

    ברור שהיא תחזיק אותם אצלה. צדיקה גמורה שכמותה..., 06/09/10 11:54

  • 78.

    אזרחות לכל העובדים הזרים.

    השוויון קודם לחוק, 06/09/10 11:32

    כל הכבוד לחברת המועצה האמיצה.
    שנה של תבוסות לכל צרי המוח ומכוערי הנפש.

  • 77.

    התגובות הדוחות כאן רק מראות להיכן התדרדרה המדינה (ל''ת)

    עופר, 06/09/10 10:28

    • או אולי מראות כמה שעת-נפש יש לאזרח הפשוט ''ממהיגיו'' - שכל עניינם הוא :

      זלמנוביץ ישראל, 06/09/10 12:21

      ריטינג...

      מדינת ישראל (כשאר המדינות המערביות) היא מדינת חוק - וגם מי שמתנגד לחוק כזה או אחר... חייב לקיים אותו !

      אז זה נכון שבציבור ''הערכי'' זה מאוד ''אין'' להלחם בעד פליטים/מסתננים/עובדים זרים ללא אשרת שהיה, וכמובן גם ילדיהם...

      אבל יש הבדל גדול בין להביע דעות ובין להסתיר אנשים ללא היתר שהייה ! ועוד יותר הפירסום בפרהסיה של הציפצוף על החוק !!!

  • 76.

    שתארח את שני הילדים של הקנייתים שגרים לידי, תוך חצי שעה

    אייל, 06/09/10 10:19

    מאשפזים אותה עקב התערערות נפשית.

    כשגירשו אלפי ילדים מגוש קטיף זה לא הזיז לשמלאנים

  • 75.

    גם לילדי הזרים הייתי אומרת לא לבנות על טוב לבם של אנשים מהזן של ת.ס (ל''ת)

    זהו טוב לב נזיל לפי פופוליזם, 06/09/10 10:02

  • 74.

    לשמאל אין חובה לציית לחוק (ל''ת)

    דמוקרט, 06/09/10 09:59

  • 73.

    הזקנים פרשו ממרץ . נשארו רק הילדים. (ל''ת)

    איפה דור הביניים? מי המבוגר האחראי?, 06/09/10 09:26

  • 72.

    אין לי בעיה בנושא, כל עוד תהיי אחראית להם מבחינה

    התחייבות אמיתית, 06/09/10 09:17

    כלכלית עד הגיעם לבגרות.

    אה, ולא לשכוח - הילדים בדרך כלל יוצאים מאמא ואבא , וגם אותם צריך לארח ולדאוג כלכלית כך שלא ייפלו על גב המדינה.

    לכן אני מציעה לקבל ממך התחייבות בו תפרטי את הסכום החודשי, מספר השנים והמיטות אותם את מעמידה לצרכי האירוח בביתך.

  • 71.

    נחמד לארח זרים. אפילו תרבותי. אח''כ הם נוסעים לארצם עם הילדים (ל''ת)

    כי כך מקובל בכל העולם., 06/09/10 08:39

  • 70.

    סתם פלצנית שמחפשת צומת לב על חשבונם של הילדים (ל''ת)

    את בושה, 06/09/10 08:33

  • 69.

    למה קוראים לזה גרוש ילדים?

    אהבלית, 06/09/10 08:28

    האם הכוונה לגרש את הילדים לבדם (לאן?), ולהשאיר את ההורים כעובדי כפייה או עצירים , למשל, בארץ?

    ואם הכוונה לצרף את הילדים למשפחות המוחזרות לארצן , אם ישאירו כאן את הילדים לבדם, מי בדיוק יגדל ויפרנס אותם?

    אולי צריך מכרז לאימוץ הילדים האלה. משפחה שבשום פנים ואופן לא רוצה לחזור עם ילדיה לארצה, שתחתום על כתב ויתור, ותמסור אותם לישראלי , אבל התחיל לרעוד לי הידיים, כי רק תוך כדי כתיבה הבנתי איזה אפיק חדש למסחר בילדים הגיתי. אני אהבלית כאמור.

    • פשששש....את/ה צודק/ת. תותחי/ית! (ל''ת)

      ממש לא אהבלית., 07/09/10 00:33

  • 68.

    שיזרקו את המדיחה והמסיתה הזו יחד עם המסתננים לכלא ! (ל''ת)

    אלון, 06/09/10 08:26

  • 67.

    למה תמיד האשכנזים האלה אוהבים את כל השחורים והגויים והעיקר מי לא יהודי

    א, 06/09/10 08:26

    האשכנזים דואגים לעובדים הזרים בשביל שאלה יסעדו את ההורים הזקנים שלהם מבלי שייצטרכו להתאמץ ולחכות בשקט לירושה זה החינוך שהם קיבלו

    • האשכנזים אוהבים. אתה שונא. (ל''ת)

      קיבלת חינוך? לא עזר., 06/09/10 08:59

      • אתה מטעה ...הם לא אוהבים אף אחד. הם שונאים את היהודים ...

        רומאו, 06/09/10 16:31

        ונלחמים בהם בכל הכלים המצויים. לכן הם משתמשים בזרים ובשוהים הלא חוקיים כדי לנגח את ישראל, ולא בכדי שהם אוהבים אותם.

  • 66.

    מדוע מתעסקים איתה--אם תחביא ילדי זרים להכניסה לכלא ומיד (ל''ת)

    הצועד בסנדליו, 06/09/10 08:25

  • 65.

    זה יקרה כפי שהוצאו ילדים ופעוטות מגוש קטיף. את עוברת על החוק. (ל''ת)

    את לא מעל לחוק רק בשל המעמד החברתי שלך!, 06/09/10 08:22

  • 64.

    אם גם תאכילי ותליני אותם עד בגרותם, אני מסכימה! (ל''ת)

    לאה, 06/09/10 08:15

  • 63.

    תמי חג שמח.מה קורה?

    ג'ילברט, 06/09/10 08:14

    היי תמי.מתגעגעים. מה קורה ? שנה טובה וד''ש לאורי !ג'ילברט

  • 62.

    עוד אחת שמחפשת כותרות בזול (ל''ת)

    סטיריקון, 06/09/10 08:12

  • 61.

    רק כשיהודים נלחמים על ארץ ישראל נזכרים כל השמאלנים בקדושת שלטון החוק (ל''ת)

    עינת, ערד, 06/09/10 08:11

  • 60.

    רוקדת ריקוד פוליטי על גב סיבלם של הילדים מאחזת עיניים

    הכלב שמשתין לך בשדרות רוטשילד, 06/09/10 08:07

    כל רצונה שיבואו מצלמות התקשורת השמאלנית,איחלנה דיין וערוץ 10 הגיס החמישי ויצלמו כיצד אנשי משרד הפנים מוציאים מביתה את הילדים.רוצה להציג כמו האמהות של השהידים את מצע מרץ לחיסול המדינה דרך דמעות ילדים בראותם שוטרים.תתביישי קלפטה

  • 59.

    את הילדים לא יוציאו אזוקים אבל אותך כן! (ל''ת)

    שלטון החוק, 06/09/10 08:07

  • 58.

    גם אני אקיים רק חוקים שמוצאים חן בעיני.

    שמאלנסקי פסיכופטסקי., 06/09/10 08:02

    האור האדום ברמזור ממש מיותר לדעתי. כך גם תמרור ''עצור'' שמשדר כוחניות פאשיסטית עם היד המורמת הזו.
    מי החליט שאסור לי לקחת רכוש מהבית של השכן שלי? האידיאולוגיה הסוציאליסטית שלי דוגלת בחלוקה שיוויונית- מה ששלו- גם שלי. כולל אשתו.
    אני כופר בסמכויות המדינה להגיד לי מה לעשות. למה מהי המדינה אם לא יצור מגלומני שחושב שצריך חוקים?
    לסיום, אחתום על מכתב של אומנים (אני מפליץ פרטיטורות מהתחת במדרחוב נחלת בנימין, בתור מופע אוונגרד) נגד המדינה. זכותי.

    • חחח - הוצאת את האוויר מהבלון . יפה. (ל''ת)

      מדוייק ולעניין, 06/09/10 11:56

    • ציירתה את דמות האנרכיסט. (ל''ת)

      ל 43, 06/09/10 16:35

    • מצויין - בדיוק מה שאני טוען (ל''ת)

      יאיר, 06/09/10 16:58

  • 57.

    תזהרי שלא יגנבו לך את האופנים (ל''ת)

    אקט פוליטי פרובוקטיבי ולא הומני, 06/09/10 08:02

  • 56.

    איזה צדיקה!!! תארחי גם את 6 היתומים מהפיגוע האחרון? שביתם עומד בפני

    yoya, 06/09/10 07:58

    הריסה? הם גם נולדו בארץ, או היתומים של סרן קליין ז''ל?

  • 55.

    לאסור את הגברת הנמרצת, היא מסיתה להתפרעות ולהתנגדות ואי עמידה בחוקים .

    הסתה פרועה זו יכולה להביא לפשע ולהפרת חוקי יסוד של, 06/09/10 07:56

    מדינת ישראל.

  • 54.

    Israel is sick with Vietnam Syndrom just like U.S. back in the 70's

    Texas13, 06/09/10 07:54

    Those crazy sick people (and not your enemy) are going to make your country fall

  • 53.

    היחידה שתהיה באזיקים היא חברת המועצה. הילדים יפונו בצורה הומנית (ל''ת)

    י, 06/09/10 07:45

  • 52.

    ראיתם איך היא יושבת ככה על הרצפה ברחוב ?? (ל''ת)

    רק סמולני רחפן מתנהג כך, 06/09/10 07:44

    • היא רצתה שגם האופנים יהיו ברקע. (ל''ת)

      אלה אנרכיסטים שדוגלים במדינה ללא חוקים., 06/09/10 16:38

  • 51.

    והנה היא מטיפה בריש גלי להפרת החוק

    ובכל זאת נשארת בתפקיד ציבורי ..., 06/09/10 07:41

    ואחרי זה היא בטח גם תדבר על שלטון החוק. יש חוק אחד לאנשים פשוטים וחוק אחד לחונטה...

  • 50.

    אין לי ספק שמבחינה אידאולוגית היא בשלה לתת מקלט בביתה לטרוריסטים ערבי (ל''ת)

    מרחב, 06/09/10 07:40

  • 49.

    נו נראה אותך לוקחת ונותנת ל5 ילדים בית ולא עובדים חוץ מלברבר כלום לא

    רחלי, 06/09/10 07:39

    חוץ מלברבר וחיפוש פרסום לא עשית כלום

    לא את ולא כל יפי הנפש

    מה שאתם מחפשים זה רק לעשות רעש

    ולפרסם את עצמכם

    ואת עזרת כבר פעם לילד יהודי ????

    את צודקת בזה לא כדאי לך להשקיע

    כי אף אחד לא יפרסם אותך

    (האמת לא מגיע לך אף לא מילה טובה אחת )

  • 48.

    אין לי ספק שמבחינה אידאולוגית היא בשלה לתת מקלט בביתה לטרוריסטים ערבי (ל''ת)

    מרחב, 06/09/10 07:38

  • 47.

    השמאל דואג לזרים ולא לישראלים עמלים (יהודים וערבים עובדי כפיים) (ל''ת)

    הזרים תופסים מקומות עבודה וגורמים להורדת השכר, 06/09/10 07:31

  • 46.

    לא ראיתי שהגנת נגד גירוש ילדי גוש קטיף , אופס סליחה הם יהודים דתיים ! (ל''ת)

    מיסטר X, 06/09/10 07:30

    • זה היה גירוש ''עם כפית מזהב'' לתחומי מדינת

      ראובן, 06/09/10 13:50

      ישראל.
      המתנחלים הם לא עניי הארץ, הם לא מועמדים לגירוש למדינה זרה.

      • העובדים הזרים גם לא מגורשים למדינה זרה, מחזירים אותם לארץ

        רומאו, 06/09/10 16:40

        ממנה באו.

  • 45.

    כרגיל, העדר התל אביבי לא מסוגל לראות צעד אחד קדימה. קשקשנים וטפשים . (ל''ת)

    מפוכח, 06/09/10 07:27

  • 44.

    מדינת חוק היא מדינת חוק וע''כ יש להעניש אותה בחומרה (ל''ת)

    די להשתוללות של השמאל, 06/09/10 07:25

  • 43.

    ככה אמרו עם מפוני הגוש גברת! את בושה למדינה!!! (ל''ת)

    רן, 06/09/10 07:22

  • 42.

    קריאה להפרת חוק? מחונטת ''שלטון החוק''?

    יובל, 06/09/10 07:11

    מר''צ ירדו מהפסים האחרונים.
    קוראים בגלוי לעבירה על החוק, תוך מלחמה עיקשת ובלתי-דמוקרטית בעליל בהחלטות ממשלה.

    לכל אלה שאומרים שאנשי גוש קטיף קיבלו מיליונים... אם הייתם טורחים להתייחס גם למה שהחבר השמאלן המצוי שלכם אמר, השופט בדימוס לינדנשטראוס, הייתם מגלים שלמרות הכספים הרבים ש''נשפכו'' על תושבי ההתיישבות היהודית ברצועת עזה- עדיין הטיפול היה לוקה בחסר, תוך התעלמות מצרכים פסיכולוגיים ומקשיים כלכליים עתידיים.

    נכון, חלק מאותם מגורשים נולדו בארץ-אבל הגירוש הוא קודם כל, ולפני הכל, של ההורים שלהם ששוהים בארץ בצורה בלתי חוקית. האם בגלל שנולדו להם פה ילדים הם צריכים אוטמטית לקבל חסינות?
    במדינת ישראל עצם העובדה שנולדת בארץ לא מקנה לך אזרחות, ואפילו לא תושבות.
    מדינת ישראל מנסה לשמור על החוק- רק שהפעם זה אומר לא לאסור על מתיישבים יהודים לבנות או לחיות את חייהם, אלא הפעם זה מכוון נגד שוהים בלתי חוקיים במדינה... מה נעשה? מה נעשה?
    אז מר''צ-ת''א מצהירה בגלוי שהיא תתן מחסה לפושעים (שהות בלתי חוקית בארץ היא פשע), תוך התעלמות מהחלטת ממשלה וצפצוף בוטה על החוק...אבל בגלל שהם ממר''צ-לא יעשו להם כלום!

  • 41.

    השמאל שהורג את המדינה היהודית (ל''ת)

    יהודי, 06/09/10 07:09

  • 40.

    היא רק מחפשת עוזרת

    סטודנט, 06/09/10 07:02

    היא גם תסתיר את ההורים בבית או שהיא תפריד ביניהם? בהנחה שלא תסתיר אז היא החסרת לב פה, בהנחה שתסתיר- ברור שכל מה שהיא רוצה זה שהם ינקו אצלה

  • 39.

    תגידו, כל התל אביבים דפוקים באותה מידה?

    משה, 06/09/10 07:00

    כמו האמנים, הפרופסורים וכו'

  • 38.

    החולי של עם ישראל.

    ארז, 06/09/10 06:50

    את ואנשים הדומים לך בהשקפת עולמכם,מסבים נזקים עצומים לעם ישראל.
    אתם ,תמיד תעניקו דלק בערה לשינאה,לנזק ולשם רע לישראל,אתם תומכים ונלחמים בכל דבר שעלול להסב לנו נזק,לפעמים אני חושב לעצמי,איך יכול להיות שיהודי,ילדים לניצולי שואה מתנהגים.
    ואל תגידו לי,שאתם רגישים יותר לאומללות של אחרים,שהשואה הפכה אתכם ללוחמי זכויות ויפה נפש,כי אחרת אתם צבועים בעליל,השינאה לאחיכם היא בוערת הלב,וכל דבר שיכול לאמלל את היהודים,הוא כסר ורצוי.

  • 37.

    הלואי שהיתה דואגת לסטודנטים שלה ככה.

    ספירטואליזם, 06/09/10 06:46

    המרצה הכי קשוחה שיש.
    מי שמרחם על...

  • 36.

    צבועה ומתחסדת.

    ריאלית, 06/09/10 06:44

    העובדים הזרים הגיעו לכאן לתקופה קצובה כדי להתפרנס.
    אז מה הצביעות הזאת עכשיו?
    יש להם מולדת, יש להם משפחה מורחבת שם, שיחזרו הביתה עם סיום תפקידם.

    שינסו לעשות את התעלולים האלה בארה''ב למשל....
    ישר הם ימצאו את עצמם, במקרה הטוב, עצורים בתנאים של ארה''ב.

    ואת עצמך שמאלנית יקרה, חלקי שווה בשווה את כמיהתך לשוויון, גם כשמדובר בעניים שסביבך או במגורשים מגוש קטיף.

  • 35.

    יופי ! קדימה ! כמה שיותר בלגנים !!!! שתלך המדינה ''קיביני מת''...!!!!! (ל''ת)

    גורג, 06/09/10 06:30

  • 34.

    רעיון מצוין. אני מוכן שכל ילד זר שאיש שמאל יגדל בביתו ישאר

    רינגו סטאר, 06/09/10 06:25

    נראה כמה סולידריות יש בשמאל. הם טובים בעיקר בלהשיג מלגות ותמיכה בצורה הזו בעוד הם משליכים את הבעיות על עניי עירם. אשמח לראות אותם משלמים מחיר אישי בעד העקרונות.

  • 33.

    השמאל הישראלי נכשל בשתי המטרות הכי מרכזיות

    השני מהאמצע, 06/09/10 06:19

    בעשיית שלום (אפשרו לפלשתינאים להביא רובים) ובעשיית צדק חברתי (במקום זה היתה שחיתות ופרוטקציה).
    המחוות של אירוח ילדים זרים וכו' הם סתם כסות לחוסר היכולות.

  • 32.

    נורא אופנתי. ! (ל''ת)

    מה עם ילדי מובטלים ישראלים?, 06/09/10 06:14

  • 31.

    לתמר זנדברג,יש 2 מליון מהגרים במצרים שממתינים להסתנן לישראל

    רן, 06/09/10 05:52

    הדבר היחיד שעוצר אותם הוא שהכנופיות הבדואיות יכולות להכניס רק כ100 ביום.

    אם תרצי,אפשר להביא אותם בקלות,ותאמיני לי שהם יהיו יותר ישראלים ממני וממך,הם יעשו הכל לא לחזור לאפריקה.
    מה שאת לא מבינה הוא שהם יביאו את אפריקה לפה.
    כבר היום יש יותר ויותר פשע של זרים,המצב בהידרדרות ויגיע לכדי קטאסטרופה.
    זקנינו נפגעים מדי יום בדרום ת''א ובקרוב בכל הארץ

  • 30.

    מה זה ? הם חתולים עזובים ואת סניף של תנו לחיות לחיות ??? (ל''ת)

    תתביישי את על היחס שלך אליהם.., 06/09/10 05:40

  • 29.

    לא מגרשים אותם שולחים אותם לבייתם (ל''ת)

    מיכל, 06/09/10 05:24

  • 28.

    האם את מוכנה לארח בביתך ילדי חרדים ?

    מתערב שלא, אשמח אם אני טועה., 06/09/10 04:14

    בדרך כלל ה''הומניות'' כלפי ערבים וזרים כרוכה אצלכם בשינאה עזה לבני עמכם.

    אשמח אם תכחישי.

  • 27.

    זאת דרך לא דרך

    משה לוי, 06/09/10 04:04

    אנוכי תומך במרץ מתוך אידיאולוגיה של פלורליסט שומר חוק ונמנע מכוחניות שיונקת ממעמד ומהתנשאות.הנוסח וההתבטאות האומרת אף שוטר וכו משדרת מורמות,כוחניות,התנשאות ואמונה עיורת מתוקף מעמדה של הנל.לא לזה התכונתי למרות שאני נגד גירוש ובטח נגד גרוש ללא פיצוי.

  • 26.

    אולי תארחי ולו רק לחג כמה ילדים ישראלים אמיתיים רעבים (ל''ת)

    מתוך החצי מיליון שיש לנו. אבל, לא, זה לא תופס כותר, 06/09/10 03:51

  • 25.

    די נמעסתם

    פנתר לבן, 06/09/10 03:46

    כול יפי הנפש של תל אביב לא ראיתי אותך נלחמת על ילדים מעכו שאין להם מה לאכול או נגד כול השחיטות בעיריות די כבר בגלל שכמותכם הלכה לנו המדינה
    בטח צבא גם לא עשית

  • 24.

    כל זב חוטם גוזר קופון על הילדים האלה. הם לא יתומים (ל''ת)

    לא תוכלי לאמץ אותם. כמה זמן תחזיקי בם, הזויה?, 06/09/10 03:35

  • 23.

    כאילו מה..מרצ מעל החוק????? (ל''ת)

    דליה, 06/09/10 03:22

  • 22.

    ===נו נו, כנסו כנסו===

    המרקיז דה-סאד, 06/09/10 03:05

    עכשיו תתחילו לספור כמה הטיות שליליות של הביטוי "יפה נפש" יש בתגובות, וכמה זה אומר שהחברה שלנו הפכה לחולנית אם היא רואה במעשים האלה חטא.

    טפו.

    • הבעיה היא בך! לא באנשים שרושמים יפי נפש!!! (ל''ת)

      רוני, 06/09/10 07:23

  • 21.

    מותר לה להישאר חברת מועצה, אם היא מטיפה להפרת חוק??

    חילונית, 06/09/10 02:48

    לא ברור לי איך מרשים לה להישאר במשרה ציבורית, אם היא מטיפה להפרת חוק.
    שתמחה בדרכים חוקיות (הפגנות, בג''צ וכדומה), אבל לא להפר חוק.

    ושלא תיילל ש''מצפונה לא מתיר לה לעמוד מנגד''... דחילק, לא הורגים ילדים, רק מחזירים אותם למולדתם. גם ההורים שלי היו בשליחות לארה''ב ובתומה חזרו לישראל. ואני המסכנה נאלצתי ללמוד עברית - וראו זה פלא, זה לא הרג אותי, ולא חלמתי לתבוע מארה''ב שום דבר...

    אני דווקא קרובה למרצ בדעותיי הפוליטיות, אבל לא יכולה לסבול את ההתחסדות, הזלזול בחוק, הצביעות. איכס.

    • אני שוקל לבקש ממנה לעזור לי להעלים מיסים

      יאיר, 06/09/10 06:18

      ואז כשיבואו לעצור אותי, אני ארוץ ואתחבא בביתה - ממש לאחוז בקרנות המזבח.
      ודרך אגב - אני סקרן מה יגידו שכנייך לבית המשותף שבו סביר שאת גרה.

  • 20.

    לזה בדיוק קוראים מוסר כפול - מה קרה פתאום לשלטון החוק

    איש רע, 06/09/10 02:15

    המקודש???
    אם מישהו היה אומר כך על ילדי גוש קטיף הייתם אומרים ששלטון החוק מעל הכל!
    השמאל הפך לבדיחה עצובה...
    ואגב, אותך יוציאו באזיקים, לא אותם.

    • מתנחלים ושלטון החוק?

      חצופים, 06/09/10 03:04

      כל המתפרעים בגוש קטיף שהיכו שוטרים, ירקו עליהם ושפכו חומצה על שוטרים וחיילים קיבלו חנינה בגלל הפוליטיקאים שדאגו להם.
      אפילו הרישום הפלילי נמחק להם.
      מה שלא יקרה לאף אזרח שהוא לא מתנחל.

      • שקרי השמאל

        חצוף אתה בעצמך, 06/09/10 05:02

        תראה לי שוטר/חייל אחד שנפגע מחומצה.
        רוב המפונים מגוש קטיף לא קיבלו עדיין את מה שהובטח להם והם תקועים באתר קרוואנים כזה או אחר.
        הפרופגנדה שלך פה מזכירה משטרים חשוכים.

      • הם לפחות לא גדעו ידיים למי שעקרו אותם מביתם

        תשאל את השופט חשין, 06/09/10 07:16

        כיצד אתה תנהג כשיפנו אותך מביתך.
        יש לי הרושם שמי שחצוף זה אתה. אתה אשר מבקר מהגולה את העקורים, או אולי קמתה בשעה 3 לפנות בוקר לסליחות?

  • 19.

    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול... (ל''ת)

    שגיב א., 06/09/10 02:12

  • 18.

    עוד פוליטיקאית המחפשת כותרות. נמאס מהצדקנות המזוייפת הזו. (ל''ת)

    לא מתרשם, 06/09/10 02:04

  • 17.

    היכן היית?

    תמר זנדברג-עלובה, 06/09/10 01:58

    בגוש קטיף
    או כשזה מדובר על ילדים כתומים זה פחות באופנה לקחת כאלה הביתה.
    צריך לקחת מישהו לא ממש מכאן-רצוי עם צבע עור שחור בכדי להרגיש טוב עם עצמך אה?!

    שמעת על המושג עניי עירך קודמים?
    איפה את ואיפה מוסר
    הדבר היחיד שאני יכול להגיד עליך זה שיש לך צביעות ממאירה

    • מי שפונה מגוש קטיף קיבל מיליונים

      מתנחלים נמאסתם, 06/09/10 03:20

      וזה עוד אחרי שהם התפרעו והיכו שוטרים וחיילים.
      ואז עוד נמחק להם הרישום הפלילי.
      למתנחלים המושחתים יש מי שדואג.

  • 16.

    רוב האשכנזים לא יהודים במקורם, ומבחינתם מדינת היהודים יכולה להיעלם. (ל''ת)

    דוד: לאשכנזי חילוני אין רגש יהודי, פרטי וקולקטיבי., 06/09/10 01:56

  • 15.

    יפי הנפש רוצים להפוך את ישראל לבנגלדש.

    איש נאור, 06/09/10 01:47

    ממדינה מערבית נהפוך למדינת עולם שלישית צפופה ומפגרת. וכשזה יקרה כל האשכנזים יפי הנפש שתומכים במתן תעודה כחולה לכל מסכני העולם יברחו מפה וישאירו את כל הזבל.

  • 14.

    מישהו יכול להסביר לי סוף-סוף?

    דני, 06/09/10 01:34

    מישהו יכול להסביר לי אחת ולתמיד מהו אותו ''מוסר יהודי'' שבשמו מדברים כל נציגי השמאל הללו? מהו בכלל ''מוסר יהודי''? היכן הוא מוגדר? ומדוע בכלל הם מסתמכים על מושג שככל הנראה מגיע מתחום המוקצה מחמת מיאוס לטעמם, דהיינו התורה והספרות הרבנית?

  • 13.

    גם אירחת אנשים מגוש קטיף אחרי שגורשו? (ל''ת)

    דניאל, 06/09/10 01:30

    • ילדים מגוש קטיף לא גורשו

      בכיינים, 06/09/10 03:17

      ההורים שלהם קיבלו מיליונים אחרי שהחזירו אותם לשטח ישראל.
      רק לבכות אתם יודעים?

  • 12.

    וואו, ממש חסידת אומות העולם! עוד צדקנית שמסייעת לעבריינים (ל''ת)

    אפשר לחשוב שמדובר באנה פרנק. לא הגזימה בכלל..., 06/09/10 01:01

  • 11.

    כמה זמן היא כבר תוכל להחזיק אותם אצלה, צריך לגרש אותם כשהיא תפסיק

    רונית, 06/09/10 00:56

    להחזיק אותם בביתה.

    • היא תחזיק אותם עד שיפסיקו לכתוב עליה... (ל''ת)

      פשוט מאד, 06/09/10 02:07

  • 10.

    Bravo!

    Monty, 06/09/10 00:45

    In Europe, they usually hide in churches..
    Does that bring some memories?

    I guess its not practical to hide in synagogues, right?

    • יש עוד כמה הבדלים

      דור שני, 06/09/10 01:18

      באירופה הם היו מוכנים לעשות הכל כדי שיתנו להם לצאת וכאן הם דוקא מתעקשים להישאר. חוץ מזה באירופה היהודים היו האליטה האינטיליגנטית וכאן, לפי רמת הפשטנות שלך, יש ביננו לא מעט מטומטמים.

    • אף אחד לא רוצה להרוג אותם, כמו את היהודים באירופה. אתה דמגוג. (ל''ת)

      לא, לא ברוו, 06/09/10 02:06

  • 9.

    ובאותה נשימה (מר''ץ): יש לפרק את המאחזים ה''לא חוקיים''-יש ויש

    רונית, 06/09/10 00:35

    איזו דרמטיזציה: יוציאו את הילדים באזיקים. פחחחח
    ''לא מאמינה ששוטרים יגיעו לביתה'', אליה? לביתה? למה מה? היא עוברת על החוק? מה פתאום היא פועלת על פי חוק שהוא מעל לחוקי המדינה: המוסר היהודי.
    אבל את הפושעים הימניים הסהרוריים שמצפצפים על חוקי המדינה בשם חוקי התורה - אותם צריך לכסח. בשם הדמוקרטיה ושלטון החוק כמובן.

    • דמגוגיה לעניים. כשהיא תתנגד בכוח לשוטרים כמו המתנחלים, אז תדבר

      ב, 06/09/10 01:21

      לא שכחנו את המכות, החומצה, הצבע, הביצים ושאר הדברים שחבריך "שוחרי השלום" השתמשו כנגד שוטרי משטרת ישראל וחיילי צה"ל. יהודים בשקל.

      • דמגוגיה לעניים?

        יערה צור הדסה, 06/09/10 06:26

        ב' היקר, אנא ממך בדוק שוב. חומצה לא היתה בפינוי גוש קטיף - זו המצאה תקשורתית. חזור אלנו מלה לה לנד.
        ועכשיו לעניין (אם אתה מסוגל להתייחס עניינית למסר קצת מורכב) - יש צביעות רבה במעשיה של גב' זנדברג. מצד אחד היא עבריינית אידיאולוגית שאינה מפחדת להכניס (לכאורה) לביתה ילדי מהגרי עבודה שאינם חוקיים. העבריינות היא ברמה ההצהרתית מאחר שאינה יכולה/רוצה לשכן את כל 400 הילדים. מצד שני מעניין אם היא מקבלת הפרות חוק דומות מן הצד השני - לדוגמא, תורת המלך?

  • 8.

    שלום לך יפת נפש

    דודי, 06/09/10 00:35

    האם שגירשו אלפי יהודים מגוש קטיף גם אז הצעת את ביתך הקט ואירחת ילדים קטנים אך יהודים ????

    • יש גבולות למדינה הזאת, וגוש קטיף אינו נכלל בהם. הגיע הזמן שתבינו (ל''ת)

      ב, 06/09/10 01:23

      • גם סודן לא. (ל''ת)

        ג., 06/09/10 06:24

    • מגוש קטיף לא גירשו - הם קיבלו מיליונים (ל''ת)

      בכיינים קומבינטורים נמאסתם, 06/09/10 02:13

  • 7.

    מדובר בילדים ישראלים-!No / שנולדו כאן-!Yes'' (ל''ת)

    Eyal, 06/09/10 00:33

  • 6.

    נו טוב עוד הזויה חיה בקרבנו שמצהירה על הפרת חוק בגלוי. (ל''ת)

    מתי ייפסק הטמטום בארץ?מדוע לא לעצור אותה?, 06/09/10 00:31

  • 5.

    אני גר בקרית שרת חולון

    דויד, 06/09/10 00:21

    יש כאן איזה 5 חסרי בית, מקבצי נדבות , להערכתי הם יהודים טובים שאין להם קורת גג .
    האם תהיי חוכנה לשכן אותם בביתך , או שאת משכנת רק מי שלא יהודי ?.
    במקרה זה האם יהיה זה מוגזם להגדיר אותך כאנטישמית ?..\\
    בבקשה תגובה עיניינית...

    • מה, אתה באמת רוצה שהיא תעזור סתם כך ליהודים מסכנים?

      ואיך היא תקבל כותרות ותתקדם פוליטית?, 06/09/10 01:02

      נו, באמת...

    • Homless children?

      Moishe, 06/09/10 01:12

      Since you live there and you seem to care, why don't you invite them home?

      We ALL must help- but one must start somewhere!

      • הוא לא יצא בהצהרה מפוצצת כמו תמר זנברג

        יאיר, 06/09/10 05:51

        אולי בגלל זה הוא לא משכן אותם בביתו.

      • משה'לה אתה תעזור למחוסרי הדיור במנהטן ואנחנו ליהודים בארץ (ל''ת)

        עשינו עסק, 06/09/10 07:21

        • Good

          Monty, 06/09/10 08:31

          So now, why do you come here asking her to take in some homeless from your neighborhood instead of doing something about it yourself.

          Apropos helping homeless humans- I would help homeless humans regardless of their race, nationality or religion. I have been doing that before and I see no reason why to stop.

  • 4.

    נראה אותך מכניסה

    יניב, 06/09/10 00:18

    את הילדים הללו שיגדלו ויהיה כמו הסודנים שמתנחלים בתחנה המרכזית הישנה.

    חכמה גדולה .

  • 3.

    מעניין אם זה כולל גם ילדי מתנחלים? (ל''ת)

    י, 06/09/10 00:16

    • ילדי מתנחלים מקבלים יותר מהילדים של כולנו

      בכיינים, 06/09/10 02:12

      כמה כסף רץ על הווילות בשטחים?
      כמה כבישים חדשים סוללים שם?
      כמה פחות מסים הם משלמים?
      על כמה כסף הם בונים לקבל אחרי הפינוי?

      • ממש אין לך מושג הא? אנשים עדיין מובטלים ויושבים

        בלי מקום מגורים מסודר וזה 5 שנים אחרי!, 06/09/10 07:42

        אתה מדבר שטויות.

  • 2.

    הכי מוסרי זה לתמוך בעבריינים. החוק תקף רק אם אני מאשרת. (ל''ת)

    תמר- מחוקקת על בשם עצמה., 06/09/10 00:09

  • 1.

    גזענית, שתקת בגירוש הילדים היהודים מגוש קטיף. (ל''ת)

    הלאה הגזענות הנאלחה, 06/09/10 00:04

    • פעם הבאה תבנו בית בגבולות המדינה (ל''ת)

      ב, 06/09/10 01:22

    • מי שפונה מגוש קטיף קיבל מיליונים מהכסף של הציבור

      נמאסתם, 06/09/10 02:16

      אף אחד לא גירש אתכם, אלא הכריחו אותי לבוא לשמור עליכם כשגרתם שם. לעשות לכם ליווי לאוטובוסים בכל זמן שאתם בחרתם.

      כשפינו אתכם משם סופסוף גם קיבלתם מיליונים.

      נמאסתם. בכיינים חמדנים שרגילים לחיות על חשבון הציבור.

    • שלם מיליונים למשפחות המגורשים לחו''ל

      בוזגלו, 06/09/10 13:47

      לא תשמע מילה מאף אחד.

      מספיק עם זעקת הקוזאק הנגזל. זה מביך.