• 21.

    תחזירי את התואר שלך

    גר בציריך, 14/12/10 02:46

    אני מתגורר בציריך, עיר יחסית קטנה, קצת פחות מ-400 אלף תושבים.
    ויש פה לא קו 1, אלא משהו כמו 15 קווים שונים של רכבת קלה, כל קו מגיעה בתדירות של 2-3 דקות. עד היום לא ראיתי אפילו הפרדה אחת, במדרחוב הראשי של העיר עוברים המון קווים, אנשים עוברים כל הזמן מעל הפסים ואין שום תאונות.
    רק במדינת הועדות והחקירות והביקורות הבלתי פוסקות יש טענות הזיות כאלה.
    כל היום עוסקים בביקורת, כל היום יש טענות על מה לא בסדר. לא פלא שאנחנו תקועים אי שם בימי הביניים, תרבות כזאת מולידה את אי העשייה, כי כל מי שעושה משהו, אפילו שזה משהו מעולה מיד נתקל באלפי ביקורות אנלפבתיות כדוגמאת ביקורת המוצגת כאן

  • 20.

    אופי האוכלוסייה המקומית ha ha ha

    נחום פ''ת, 19/10/10 18:32

    אופי האוכלוסייה המקומית עליק

  • 19.

    גם כן מומחית עולמית בנושא רכבות (ל''ת)

    מומחה עולמי, 29/08/10 21:19

  • 18.

    אלו היו יועציו של ניר ברקת עד שהבין שהם מטעים אותו

    מומחי האוניברסיטה, 28/08/10 16:49

    לקח לניר ברקת שנה תמימה כראש עיר להבין ש''המומחים'' לא מבינים. גרמו לו להצהיר הצהרות מטופשות כמו איום בהפסקת הפרויקט ופירוק גשר קלטרווה. כעת הוא מבין שזה הפרויקט המשמעותי בקדנציה שלו. עם יועצים כאלה יש רק ביקורת אין עשייה מומחים בתיאוריה ללא ניסיון ביצועי.

  • 17.

    האמת שאני חשבתי על הבעייתיות הזאת מיד. והאוכלוסיה בירושלים לצערי

    היא לא ממש כמו באירופה, 27/08/10 22:05

    באירופה אנשים ממושמעים, מתחשבים, עירניים לסביבה. בירושלים יש מספיק ערסים או לחילופין כל מיני זקנים פרימיטיביים שלא ממש רגילים למשמעת ולמה מותר ומה אסור. יותר גישה של - אם בא לי עכשיו ללכת על הפסים אז שכולם יקפצו לי.

  • 16.

    האוניברסיטה העברית ומלחמתה ברכבות במדינת ישראל

    נפתלי, 27/08/10 21:40

    באופן עקבי מתמיד ומתמשך פעם אחרי פעם ''מומחים'' מהאוניברסיטה בירושלים מכריזים על ''ממצא'' שלילי חדש בנושא הרכבת. הגיע הזמן שאתם כתבי תחבורה תאמצו גישה יותר מעמיקה ורצינית למקצועכם ותפרסמו כתבות יותר רציניות ומשמעותיות.

  • 15.

    חכו שהקרקס יתחיל אתם תקללו את מי שתכנן את הקטטסטרופה

    זאב, 27/08/10 18:08

    איך אמרה עיריית ירושלים ידוע שיהיו תאונות . מה אכפת להם הם נוסעים במכוניות וההמומים ידרסו על ידי הרכבת. אחלה מקום להתאבדויות וכל פעם שמישהו ייפגע הרכבת תעצור ל5 שעות משטרה , זק''א נעליים וגרביים ואז מה יהיה. מה עוד שבעיר הזאת יש קיים סינדרום ירושליים כל ההזויים ימצאו דרך קלה לסיים את חייהם. העיקר שהקבלנים הרויחו ומדינת ישראל ביצעה פרוייקט שבעולם כבר נטשו ממשזמן את התפישה של רכבת קלה עילית או תחתית. אבל פה המציאו את הגלגל אם מישהו היה קורא את הדו''ח של הקונגרס על רכבות קלות הוא לא היה מאשר את זה בחיים. אבל מי מנהל פה את המדינה כולנו יודעים ההון והשלטון . הי תזכירו לציבור שאם לא נוסעים 100 אלף נוסעים ביום המדינה משלמת סובסידיה לזכיין שכבר חלב את המדינה חופשי חופשי.

  • 14.

    יש מזוזות כשרות ברכבת ?(הדתיים ימצאו דרך לעשות כסף גם מהרכבת) (ל''ת)

    ישראלי, 27/08/10 17:50

  • 13.

    עוד מחדל של המדינה מתי תתעוררו חייבים לנהל קמפיין אפקטיבי ולחשוב על

    אזרח מודאג, 27/08/10 12:50

    אמצעים לנטרול הסכנה ברחוב יפו העדפה ארכיטקטונית על אמצעים למניעת מגע בין הרכבת לאוכלוסיה היא טעות רצינית ויש לתקנה בהקדם.

  • 12.

    הבעיה לא ברכבת אלא באנשים (ל''ת)

    כנ''ל לגבי כל מה שקורה פה במדינה, 27/08/10 12:12

  • 11.

    מתקן רעש אלקטרוני מדמה רעש מנוע דלק

    ראובן, 27/08/10 12:05

    אפשר לראות בתוכנית הטלויזיה
    Pimp My Ride
    שבארה''ב מוכרים מתקן שיחד עם רמקולים מדמה רעש
    של מנועים מסוגים שונים,
    וניתן לכוון רעש כזה מקדימה כדי למנוע הרוגים.
    פשוט וזול. רק תתקינו. הטכנולוגיה זו לא הבעיה.

  • 10.

    המומחים מטעם עצמם נזכרים כעת !!??

    גיל אזולאי, 27/08/10 12:02

    10 שנים העסק בתכנון ובביצוע ועכשיו נזכרים.
    מומחים רציניים היו מעלים טענה כזאת בשלב מוקדם יותר.
    מעבר לזה אני מציע ללוות את הנסיעה ברכבת ברעש טנקים שינעים גם זת צמן של הסובבים ולבנות חומת הפרדה מסביב למסלול הרכבת

  • 9.

    סיטיפס שקרנים!

    גאולה, 27/08/10 11:32

    אני תושבת ירושלים ולא קיבלתי כל חומר הסברה לקראת תחילת הפעלת הרכבת הקלה.
    גם קרובי משפחתי שהם תושבי ירושלים לא קיבלו שום חומר הסברה שכזה.

    • ליצנית, עדיין לא היית אמורה לקבל שום חומר, החומר יחולק

      גיל אזולאי, 27/08/10 11:55

      לקראת תקופת ההרצה

  • 8.

    עם מומחים כאלו לא פלא שאין עדיין רכבת תחתית

    ירון, 27/08/10 11:19

    תגידו אתם רציניים? יש רכבות כאלו בכל עיר מרכזית בעולם ואנשים לא נדרסים !

    1. הרכבת לא נוסעת מהר ויכולה לבלום במקרה הצורך

    2. יש נהג, זה לא רובוט, הוא רואה אנשים שמתקרבים לפסים ומצפצף להם

    3. יש פסי רכבת על המדרכה וכל אחד מבין שהוא הולך על מסילת רכבת

    • ישראל זה לא אירופה אם ברכבת רגילה שוברים מחסומים ולא מצייתים אז מה כאן (ל''ת)

      א, 27/08/10 11:38

  • 7.

    די כבר... אז שיפגעו......

    BAMBI , 27/08/10 11:18

    אי אפשר עם הכסת''ח הזה כל הזמן...
    בכל העולם נוסעות רכבות כאלו כבר עשרות שנים, בכל העולם אין הפרדה, בכל העולם הרכבת מתמזגת עם הרחוב...
    רק בישראל חייבים להיות חוכמולוגים, בטח ששום פרוייקט לא יעבוד כאן, יותר מידי יועצים ויותר מידי וועדות.

  • 6.

    שה''מומחים'' יזהירו את ערי אירופה קודם ששם יש רכבות קלות עשרות שנים (ל''ת)

    אורן, 27/08/10 11:05

    • למזלם, בארופה אין מזרחיים. (ל''ת)

      כן אבל, 27/08/10 14:44

  • 5.

    נו באמת, אפשר לחשוב שבירושלים גרים חייזרים ולא ב''א שעושים צרכים

    זה רק עניין של זמן והתושבים יסתגלו גם לרכבת ברחוב., 27/08/10 09:58

    בשירותים כמו תושבי אמסטרדם וצרפת.

    טוב שכל הגורמים נערכים ונוקטים משנה זהירות.

  • 4.

    נו אז מה הבעיה לשים איזה צופר שירתיע (ל''ת)

    אמי, 27/08/10 09:52

  • 3.

    ''מומחים'' אלה לא הלכו ולא ואינם הוכים ברגל. (ל''ת)

    Vox Ami , 27/08/10 09:43

  • 2.

    יש להחליף את ''המומחים'' (ל''ת)

    Vox Ami , 27/08/10 09:41

  • 1.

    אנשים לא רואים שהם הולכים על פסים?

    Dudi., 27/08/10 09:33

    חוץ מהברזל הטמוע ברצפה, אזור הפסים מסומן מעט שונה מהרצפה מסביב...