• 49.

    כל הגבולות נפרצים בשם הילדים

    הורה, 14/04/13 13:59

    קצת שיניתי את הציטוט של ד"ר בועז:

    "בתחום חינוך הילדים כל הגבולות נפרצים וברור לי שזה נפרץ בשם הרעב לכסף. מביאים טרף קל להורים בשם העזרה לילדים, ולא עושים זאת למען הילד וטובתו, ושאף אחד לא יספר לכם אחרת".

    מישהו יודע כמה עולה פגישת אבחון ראשונית עם דוקטור בועז רפפורט הדואג לילדים?

    IP: 82.80.111.149 דווח על תגובה זו

  • 48.

    כלללל הכבודדדדדדדדדדד לך

    דליוש, 09/02/11 10:23

    אוי, כמה שאתה צודק....
    כל מילה בסלע

    IP: 93.173.143.182 דווח על תגובה זו

  • 47.

    מסכימה מאוד!

    נצחיה, 26/08/10 14:58

    כבר שנתיים אני אומרת את כל הדברים האלה, ועכשיו הנהנתי לכל אורך הריאיון. כל הכבוד ד''ר רפפורט, המשך באבקך הצודק כנגד תוכניות שלמען הרייטינג דורסות ילדים.

    IP: 212.76.124.107 דווח על תגובה זו

  • 46.

    ברמת העיקרון נכון מאוד, בפועל בדרך משהו מתפספס

    זהרה, 25/08/10 19:17

    אכן נעשה שימוש ציני בילדים וכן במבוגרים במצב עדין ורגיש בחייהם למטרות רייטינג ובאופן שפוגע בכבודם כיצורי אנוש.
    בכך הד''ר צודק ב-1000%, אבל....
    בין השורות ניתן להריח ריח מאוד לא נעים של כבוד וגאווה עצמית - צריך רופא, אי אפשר בלי רופא, רק רופא כך וכך...השיטה של מיכל דליות חסרה, לא נכונה וכו'...זה ההבדל בין רופא לבין משהו אחר....

    צר לי, אך נשמע שהכבוד והגאווה הם אלה המנחים אותך במאבקך. קשה לך לראות את מיכל דליות שהיא כולה בוגרת מסלול לגיל הרך ועוד איזו תעודה של איזה מכון והיא מצליחה פי מיליון ממך...ואנשים נשמעים לעצותיה, ויש לה הצלחות חינוכיות, שאי אפשר להתווכח איתן.

    אז אולי קצת לא כ''כ נעים לך לגלות שהיא לא רופאה, ובכל זאת הגיעה לאן שהגיעה.
    ד''ר יקר, חבל על המלחמות. יש מקום לכולם, לכל בעלי המקצועות השונים.
    ודעתי כאשת חינוך - ההפך הוא הנכון! תהליך הדרכת הורים ולילדים הוא תהליך חינוכי! תהליך חינוכי צריך להיעשות בידי אנשי חינוך. כמובן, באם לילד יש קשיים כל שהם הם צריכים להיות מאובחנים על ידי הגורמים המתאימים, ועל פי תוצאות האבחונים יישקל ויינתן הטיפול החינוכי.

    IP: 77.126.3.52 דווח על תגובה זו

  • 45.

    דר' רפפורט - תודה רבה. אין טיפול בלי אבחון. (ל''ת)

    זיוה דינה, 25/08/10 09:50


    IP: 79.178.4.179 דווח על תגובה זו

  • 44.

    אני מאוד אוהבת לראות את התכנית ולומדת מממנה

    מורן חסון, 21/08/10 11:20

    כאמא צעירה. ה''דוקטור הנכבד'' נראה לי סתם מקאנה ורוצה תכנית משלו.. אז למה שבקשת לא יסדרו לו איזה פנאל פלצנים...בתור אדם אקדמאי הייתי מצפה ממנו לביקורת קצת יותר אינטלגנטית מאשר ''רואים שם ילד בתחתונים''....

    IP: 217.132.247.90 דווח על תגובה זו

    • אז מה את כרוצה ממנו-הוא ממליץ לך לא לראות (ל''ת)

      מלכה, 21/08/10 23:18


      IP: 84.228.106.142 דווח על תגובה זו

  • 43.

    למה הדוברת של קשת מ...ג..מ..ג..מ..ת (ל''ת)

    ברנז'אי, 20/08/10 16:53


    IP: 84.228.106.142 דווח על תגובה זו

  • 42.

    דבריו של ד''ר רפפורט נשמעים נכונים

    חגית בר, 19/08/10 14:43

    תמיד חשבתי שהתוכנית מלווה באנשי מקצוע ואנשי איבחון, כל דברי ד''ר רפפורט נשמעים נכונים, ואם סופר נני מאמינה במה שהיא עושה אז מדוע היא לא התייצבה לתיק תקשורת ולוועדת הכנסת על מנת להסביר את דברייה, כנראה שיש מה להסתיר, חבל מאוד

    IP: 147.237.70.103 דווח על תגובה זו

  • 41.

    בל נשכח את נקודת המבט של הילד

    ravit, 19/08/10 04:40

    אני גרה בחו''ל, לכן לא ממש יצא לי לראות הרבה את התכנית המדוברת, אבל אני מכירה את מקבילתה הבריטית היטב. בזמנו, כשהייתי צופה בתכנית הבריטית חשתי שהיא נותנת כלים מאוד טובים להורים להתמודדות עם מצבים שונים בגידול הילדים ורעיונות כיצד להתמודד עם טיפוסי-ילדים שונים. עם זאת, אף פעם לא הבטתי בדברים מנקודת המבט של הילד, ועל כך אנימצרה. אני מודה שד''ר רפפורט אכן האיר את עיניי באבחנה שלא חשבתי עלייה. אני חושבת שהוא מעלה נקודות חשובות מאוד לדיון. אכן, אל לנו לשכוח שיש ילדים/מתבגרים בסיפור שאמורים להתמודד עם החשיפה, במיוחד במדינה קטנה כמו שלנו.

    IP: 125.24.127.156 דווח על תגובה זו

  • 40.

    לגבי ארוחת הערב, מגישים תלונה במשטרה נגד ההורים (התעללות בחסר ישע).

    למה לכנסת?, 19/08/10 02:19

    קודם כל נגד ההורים כי הם האחראים פה.
    לגבי ביטול התוכנית, פונים לבית המשפט (חוק יסוד כבוד האדם).

    IP: 93.172.117.92 דווח על תגובה זו

  • 39.

    וואי, כמה תגובות של מגיבני קשת (ל''ת)

    נמאס, 19/08/10 01:06


    IP: 77.125.107.157 דווח על תגובה זו

  • 38.

    ד''ר רפפורט הוא רופא מעולה שבאמת בוחן דברים לעומק

    דרור, 19/08/10 00:00

    הוא היה הרופא של ביתי לפני 8 שנים והיה רופא יסודי, ומקצועי מאוד.

    IP: 77.126.148.229 דווח על תגובה זו

  • 37.

    לתבוע אותה ואת ערוץ 2 על סחר בבני אדם (ל''ת)

    מקוי, 18/08/10 20:17


    IP: 10.17.177.48 דווח על תגובה זו

  • 36.

    הכי פשוט ונכון זה לאבחן את המשפחה ע''י פסיכולוג שיאשר את חשיפתה

    ..., 18/08/10 17:54

    והדבר השני לשמור על צניעות המשתתפים כמה שאפשר.

    IP: 109.160.162.54 דווח על תגובה זו

  • 35.

    יש משהו במה שהוא אומר (ל''ת)

    גל, 18/08/10 17:33


    IP: 85.65.221.134 דווח על תגובה זו

  • 34.

    מה הוא קופץ? מדובר בערוץ 2. הכל שם מבויים.

    י, 18/08/10 17:31

    הילד לא קיבל אוכל? איך הוא יודע שהילד באמת לא קיבל אוכל? אחרי שנפסקו הצילומים הילד זלל ועוד איך!

    IP: 80.74.101.16 דווח על תגובה זו

  • 33.

    עוד אחד שחרד לשלום המקצוע שלו

    שגיא, 18/08/10 17:31

    הרופא הנכבד חרד לשלום המקצוע שלו, אם חס וחלילה אנשים פשוטים יכולים לפתור בעיות שהוא לא יכול.
    לו ולכל הפסיכולוגים בשקל חשובה האבחנה. לדעת למה הילד מתנהג ככה. ואז, כשמגלים את הסיבה, ויש את מי להאשים, הילד יכול להמשיך להתנהג ככה, כי עכשיו יש לו תירוץ, והוא יודע למה.
    הילד מתנהג ככה, כי זה מה שהוא יודע, ושינוי התנהגותי יעבוד, בניגוד ל''אבחנה''.
    הוא לא מזועזע מילד שמאיים לדקור את אבא שלו? למה בדיוק הוא מניח שיש סיבה? אם אני ההורה, לא מעניינת אותי הסיבה. בעיני זה התנהגות הרבה יותר מזעזעת.

    ולגבי ההורה שהשתתף בתוכנית, והתלונן שהציגו אותו לא טוב. אם הוא מדבר על האפנדי מאילת, שאשתו עבדה מהבוקר עד הלילה, בזמן שהוא צעק עליה שהילדים מפריעים לו לנוח, איזה עריכה מגמתית מדובר? לא הראו אותו קם ב5 בבוקר לשטוף את הבית? לא הראו אותו לוקח את הילדים פעם בשנה לים? הוא בעצמו אמר למצלמות שרצה שסופר נני תגיע כדי לפתור את הבעיות של אשתו. הילדים לא היו הבעיה שלו. זה לא העריכה הוציאה אותו אדיוט ואוגואיסט, זה הוא בעצמו.

    IP: 82.81.98.84 דווח על תגובה זו

  • 32.

    זה היה רק עניין של זמן (ל''ת)

    מוטי, 18/08/10 17:08


    IP: 109.66.6.134 דווח על תגובה זו

  • 31.

    הסופר נני לא סופר בטח לא ללמד את העם שצופה בסדר בשבי המשפחה אולי (ל''ת)

    הרופא כדאי שתתרכז לעשות להבחן ולא באיך להפרסם קשקו, 18/08/10 16:49


    IP: 68.5.139.162 דווח על תגובה זו

  • 30.

    סופר נני צדיקה !! צריכים עוד תכניות כאלו !! (ל''ת)

    אמא, 18/08/10 16:34


    IP: 217.132.244.186 דווח על תגובה זו

  • 29.

    הבעיה היא בעורכים ולא סופר נני עצמה

    טל, 18/08/10 16:09

    וכך אגב לגבי עוד לא מעט תוכניות.

    IP: 79.181.34.94 דווח על תגובה זו

  • 28.

    סופר נני תוכנית מעולה .

    אמא ל-4, 18/08/10 16:06

    הבעייה העיקרית בחינוך- אבדן הסמכות ההורית. סופר נני מטפלת בבעייה בנחישות וברגישות. להמשיך את התוכנית!!!

    IP: 94.159.251.94 דווח על תגובה זו

    • טוב לדעת שלעובדי קשת יש זמן לטקבק ברשת בזמן שעות העבודה. (ל''ת)

      א.א., 18/08/10 17:20


      IP: 81.218.9.86 דווח על תגובה זו

  • 27.

    מסכים עם כל מילה

    אפרים, 18/08/10 16:00

    אף אחד לא שאל את הילדים אם הם רוצים להחשף וגם אם היו שואלים, הם לא היו מבינים את כל המשמעויות. אף אחד לא שאל את הילדים אם הם מוכנים לכך, שדליות תפלוש לביתם ולפרטיותם.
    אף אחד לא איבחן את הילדים ולא בדק מראש אם חשיפה בתוכנית טלויזיה, עשויה להזיק להם.
    אף אחד לא מבקר את מיכל דליות, שאיננה פסיכולוגית ואיננה רופאה, כאשר הכשרתה (החסרה) לא הוצגה לצופים.
    אף אחד לא בדק בבתי הספר בו לומדים הילדים, שהוצגו בתכנית, אם נגרמו להם נזקים חברתיים או קשיים חברתיים בעקבות התוכנית.
    מעולם לא נערכה בקרה, שבדקה את השלכות התוכנית לאורך זמן, על הילדים, שהשתתפו בה.

    IP: 87.69.189.233 דווח על תגובה זו

  • 26.

    מיכל מצויינת

    צופה, 18/08/10 15:57

    עד שיש משהו בעל חשיבות בטלויזיה שיכול רק לעשות טוב לעם ישראל, מגיע אינטרסנט ומנסה להרוס- אל תתנו לו !!! מיכל נהדרת, למדתי ממנה המון וזה עזר לי.

    IP: 212.143.173.133 דווח על תגובה זו

    • הפוך, גוטה. הפוך

      ר' א. זוהר, 18/08/10 17:33

      אני לא מרשה לילדים לצפות במיכל דליות אפילו לא בפרסומות. לטעמי היא אישה לא מצודדת (בלשון המעטה), עם קול צרוד מפחיד ועם משקפיים שמפחידות עוד יותר.

      IP: 217.132.190.143 דווח על תגובה זו

      • לי זה נשמע כמו: ''אוי אוי אוי..''

        מורן דיין, 21/08/10 11:17

        כמה צרות עין באדם אחד....

        IP: 217.132.247.90 דווח על תגובה זו

  • 25.

    מיכל דליות וקשת - ראי לחברה רדופת הרייטינג שלנו!

    דיפני, 18/08/10 15:43

    לכאורה, נראת סבבה של תוכנית. אך לאחר ששומעים את הנזקים שיכולים לקרות - הכל מתהפך! כדי שנהיה ישרים עם עצמנו, כמה אנשים ''מומחים'' חיים על חשבון הנזקקים? מה שצריך זה רק להיות כריזמטי, שחצן,יודע הכל, נותן פתרון מהיר.
    אל תתפתו :''רק פתי מאמין לכל דבר''!

    IP: 77.126.49.69 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אני חושבת שמיכל נהדרת! ומאוד אוהבת את התכנית.. אבל, אולי יש משהו

    הילה, 18/08/10 15:36

    בזה שהילדים לא פונקציה פה... וזה בעייתי
    עדיין אני חושבת שזו תכנית חשובה מאוד! ועושה הרבה יותר טוב, מרע.

    IP: 194.90.239.2 דווח על תגובה זו

  • 23.

    לי אתה נשמע מתנשא,ופוסל אותה כי היא לא בדעה שלך!

    אמא, 18/08/10 15:36

    ילדים צריכים גבולות!
    בעיקר ילד הרוצה להכות את הוריו!

    IP: 79.181.250.67 דווח על תגובה זו

    • הוא לא מתנשא הוא פשוט ''מתמצא''ולא עבר ''חוג, במכון אדלר (ל''ת)

      אבא, 18/08/10 17:25


      IP: 109.66.36.124 דווח על תגובה זו

    • את מקבלת משכורת מקשת-אז תגובתך לא אוביקטיבית (ל''ת)

      נשמח לתגובה אמיתית, 20/08/10 16:56


      IP: 84.228.106.142 דווח על תגובה זו

  • 22.

    סכנה!

    דמוקרט, 18/08/10 15:34

    מישהו שם לב לסכנה שהגופים המסחריים מהווים כלפי הדמוקרטיה? מנהיגים חייבים לתת דין וחשבון על צעדיהם, אבל חברות מסחריות כמו ''קשת'' ועמיתותיה לשליטה בתקשורת המסחרית מרגישות שהן נמצאות מעל הצורך להסביר את מהלכיהן גם כשאלה פוגעים לכאורה בציבור. הן מוכרות מוצר, ואם אנחנו נחנקים ממנו זב''שנו.הן לא אחראיות.למרבה הצער, תהליך ההפרטה הקפיטליסטי מעמיד את האזרחים תחת שלטון החברות המסחריות הגדולות, ואלה משליטות את הדיקטטורה של הכסף הגדול.

    IP: 89.139.58.160 דווח על תגובה זו

  • 21.

    מאמר חשוב ונכון! תודה על אכפתיות, הערכיות, היוזמה

    מיכל, 18/08/10 15:30

    האחריות. חבל שלא טורחים להגיב בצד השני, כנראה שחוסר תגובה כמוה כהודיה במעשה...

    IP: 84.109.51.109 דווח על תגובה זו

  • 20.

    קנאת רופאים?

    תוהה, 18/08/10 15:28

    סופר נני בהחלט לא מודל לכלום בשבילי. אך גם אם במקומה היה רופא - זה לא היה פותר את הבעיה המרכזית של התוכנית הזאת שמשחקת בחוסר אחראיות בחייהם של אנשים אמיתיים.

    אפשר ללמד אנשים הרבה מאות באמצעות תוכניות
    המבוססות על משחקי תפקידים עם שחקנים. פעם עשו את זה. אלא שכולנו התרגלנו שהריאליטי זו הדרך היחידה לעשות טלוויזיה ''אמיתית''

    IP: 62.0.2.62 דווח על תגובה זו

    • אתה ''תוהה'' צודק אין כאן קנאה רק ''אמת פשוטה'' (ל''ת)

      בטוח, 18/08/10 17:27


      IP: 109.66.36.124 דווח על תגובה זו

  • 19.

    תנו לו תוכנית טלויזה והוא יהיה בשקט...

    מוישה גרויס, 18/08/10 15:18

    כל מה שהיא עושה נכון ואין עם זה בעיות.
    זאת הבעיה שלך כי כנראה שכבר לא צריך אותך...

    IP: 212.199.128.152 דווח על תגובה זו

    • מתגובתך כדאי שתכנה את עצמך ''מוישה אפס''

      חיים קליין, 18/08/10 17:29

      אבוי לנו שכל ''מסיים'' חוג במכון הופך ''מכלום'' לדוגמא.

      IP: 109.66.36.124 דווח על תגובה זו

    • הלוואי-רופא מגיש תוכנית ולא בדרנית לענייני חינוך

      מלכה רובינשטין, 20/08/10 16:57

      זו תהיה התקדמות

      IP: 84.228.106.142 דווח על תגובה זו

  • 18.

    לפי זכרוני דר בועז סיים לימודיו ב1974 בתיכון חוגים ולא היו לו הפרעות

    אא, 18/08/10 15:10

    נהפוך הוא -תמיד ציפו שיהיה אחד המוצלחים והמצליחים במחזור ומכל הבחינות
    מדוע כל אחד מנכס לעצמו בעיות שלא קימות.

    IP: 46.116.152.11 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מיכל הפכה לגורו, מופיע בהרצאות לבתי ספר וכו' והכל מכוחו

    נירית, 18/08/10 14:55

    של הפרסום הרב שקיבלה והדמות הסטריאוטיפית של מחנכת מהעבר .(ממושקפת,שיער אסוף,מחוייטת)קראתי בריכוז את דבריו של רפופורט והסכמתי לכל מילה. תוכניות הראליטי החדשות גורמות לצופים לשיבוש מחשבתי ולאימוץ ''גיבורים'' ופתרונות קלים הניתנים ללא בחינה קפדנית אלא נועדו לשרת את תעשיית הרייטינג.כאשר מדובר בילדים וטובתם והנזקים העלולים להגרם בגלל החלטות קלות דעת ולא מגובות ע''י מומחים,צריך להתייחס בחרדת קודש לנושא.

    IP: 217.132.32.19 דווח על תגובה זו

  • 16.

    יש דרך להעיר...

    עוסקת בחינוך, 18/08/10 14:42

    אני בטוחה שלסופר נני היה בראש סולם העדיפויות טובת הילדים ולא הכוונה להכפיש וכו'..ויש דרך לבקר תוכנויות ולהעיר ולאו דווקא להכפיש..
    (ולפחות יש תוכנית בישראל שמדריכה הורים במקצת ומישהי שהסכימה להרים את הכפפה.. שיקומו הדוקטורים וייצאו להסברה ולא רק יבקרו..תפעלו..אין הסברה בחינם לאוכלוסיית ההורים..זו דרך הרבה יותר יפה וחכמה לעומת ביקורת ותו לא..תפעל תדריך..תתרום מזמנך לקהילה ואל רק תבקר..)

    IP: 77.126.43.24 דווח על תגובה זו

    • מותר ומומלץ להעביר ביקורת

      ליאור, 18/08/10 16:35

      מיכל לא ''תורמת מזמנה לקהילה''. היא מתפרנסת יפה מאוד מהתוכנית. אני בטוחה שד''ר רפפורט מסייע למשפחות רבות בלי הפרסם הנלווה לכך.
      מותר להעביר ביקורת ואפילו חובה כאיש מקצוע להלחם על מה שאתה חושב שנכון.
      כפי שמשתמע מהכתבה, ד''ר רפפורט אכן פועל, מדריך ותורם לילדים, למשפחות ולקהילה. 

      IP: 46.116.7.96 דווח על תגובה זו

    • על מה את כותבת? איזה טובה ואיזה נעלים ''כסף'' ופרסום

      מתמצא בחינוך, 18/08/10 17:34

      ה''סופר'' עושה זאת בחינם?
      מהשהיא עושה בטלויזיה זאת ''מכירת אשליות'' הנה
      ציק צק אוקוס פוקוס - אין בעיות.

      IP: 109.66.36.124 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מי אתה?

    מעריץ את מיכל, 18/08/10 14:42

    בועז רפפורט מחפש פירסום על חשבונה של מיכל דליות.

    לא קרה שום דבר לילד שהלך לישון בלי אוכל.

    מה הכנסת עושה היום על מנת ללמד את ההורים משהו על חינוך ילדים? מה הממשלה עושה?

    סופר נני - עוזרת. נקודה

    IP: 62.219.154.144 דווח על תגובה זו

    • עונש חיב להיות קשור למעשה עם בכלל

      יוש, 18/08/10 15:18

      עונש הוא המוצא של הורה שלא יודע לחנך בתבונה. לפעמים כעשלא הצליח כלום, אפשר להעניש אבל זה חיב להיות קשור לבעיה. לא לתת לאכול הוא עונש טוב לילד שמתיחס לאוכל בחוסר כבוד למשל.

      IP: 79.176.36.221 דווח על תגובה זו

    • ומי זה בדיוק אתה מר ''מעריץ'' ולמה אתה וחשב שההערצה שלך לדליות רלוונטית (ל''ת)

      שואל שאלה, 18/08/10 15:53


      IP: 87.69.189.233 דווח על תגובה זו

    • כמעריץ יש לך ''בעיה'' ואת אכן זקוק לטיפול על פי תגובתך.

      מבקר את התוכנית, 18/08/10 17:38

      ממתי הכנסת הפכה למחנכת?
      גם הממשלה לא עוסקת בחינוך פרטני.
      הילד הוא בראש ובראשונה של הוריו והאחריות היא שלהם בלבד ולא של הכנסת ואפילו לא של הממשלה.
      ואבוי לאותו הורה ''שלומד מתוכנית שטחית ולא נכונה'' כיצד לנהוג עם ילדיו.

      IP: 109.66.36.124 דווח על תגובה זו

  • 14.

    אם היא כזאת גיבורה גדולה שתתמודד עם הטענות!

    אתי, 18/08/10 14:39

    כל הכבוד לד''ר מחזיקים את ידיך!

    IP: 84.109.73.229 דווח על תגובה זו

  • 13.

    איבחון חשוב, הבעיה היא באובר איבחון. חבל שהדוקטור שוכח שלפעמים

    א, 18/08/10 14:34

    ולמעשה במרבית המקרים, לא מדובר בילד שסובל מהפרעה או לקות כלשהי וגם לא מהפרעת קשב.מרבית הילדים מתנהגים כך כי הם ילדים. זה הכל.
    הנטייה כיום לאבחן את מרבית הילדים הפונים, כן את מרביתם למרבה הזוועה, כמי שסובלים מהפרעה עם שם זה או אחר, הופכת את כל נושא האיבחון למטריד עד מאוד בלשון המעטה. ולכן, לפני שאנו משתחווים בפני המילה איבחון, צריך לעשות בדק בית וניקוי אורוות יסודי בכל העסק הרווחי הזה שגרם להזנייה מוחלטת של התחום.
    כל מה שאמרתי אינו גורע מן העובדה שאכן חשיפת ילדים ברגעי שפל אינה ראויה. אלא שהדוקטור בחר להתמקד דווקא בכך שכביכול מדובר בילדים עם בעיות שנחוץ ''לאבחן''. האם למישהו יש ספק שהם יאובחנו כסובלים ממשהו? כל מי שפונה מאובחן כלקוי במשהו. מה זה מלמד? רק על העובדה העצובה שמדובר בעסק ריווחי ושילדים רוצים להיות מאובחנים כדי לזכות בהקלות שלא מגיעות להם. אני רואה את זה יום יום.

    IP: 109.186.204.131 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מיכל נותנת הרגשה טובה

    מאי לי, 18/08/10 14:31

    אבל יש לבחון את הדברים לעומק יתכן ויש משפחות שהתוכנית לא מתאימה .
    הבעייה שגם המשפחות מוכנות לעשות הכל על מנת להופיע בטלוזיה כאלו שמדובר בפסגת החלומות .
    במקום לעסוק ברייטינג ותקשורות שישקיעו זמן
    איכות ואהבה לילדים .

    IP: 207.232.27.50 דווח על תגובה זו

  • 11.

    להכיר את הילד

    יוש, 18/08/10 14:21

    להכיר את הילד לעומק הוא תנאי לפני שמטפלים בו. כל ילד הוא שונה ולכל ילד יש דרך שונה לחנך. אבל לפני הכל ההורים חיבים להיות בוגרים ולהכיר את עצמם אז איזה סיכוי יש לילד הכי מוצלח כשיש לו הורים שאינם מודעים לעצמם ולגביו.
    ישנן שיטות רבות לפתח מודעות עצמית וניתן לעשות תוכנית ראליטי מדהימה המשלבת תהליך כזה.

    IP: 79.176.36.221 דווח על תגובה זו

  • 10.

    כתבה נהדרת

    דניה, 18/08/10 14:18

    צריכה להתפרסם בכותרות הראשיות! האדון רפפורט מרשים ונבון
    וחבל שרק הוא אומר את הדברים הנכונים הללו

    IP: 79.177.27.68 דווח על תגובה זו

  • 9.

    כל התוכניות האלה פוגעות בילדים.האח הגדול מלמד את הילדים

    אסתר, 18/08/10 14:12

    שאפשר לחתור לרדידות, חרחור ריב וחוסר דרך ארץ

    IP: 83.130.124.232 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אולי הגיע הזמן שאנשים יפסיקו לראות טלויזיה...

    ע, 18/08/10 14:10

    אולי זה יהיה הרטינג הטוב ביותר שיפסיקו לראות טלויזיה. ראו כמה הרס זה יוצר.

    IP: 62.219.211.56 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מחד אני מסכימה לגבי חשיפה מיותרת של הילדים והרייטינג על גבם

    גלית, 18/08/10 14:03

    מצד שני, לא כל ילד שקצת מתפרע מיד צריך אבחון של שנתיים. לפעמים ילד מתפרע כי לא מציבים לו גובלות וכל החרתתינה של ה''מומחים'' הגדולים רק נותנת לו לגיטימציה להמשיך את ההתנהגות המופרעת שלו. לעתים ילד פשוט צריך לשמוע לא אחד תקיף בחיים והורים שעומדים מאחורי הלא הזה כדי שהוא יתיישר ויתנהג באופן שינעם לכל יושבי הבית, כולל אותו כמובן.

    IP: 194.7.89.226 דווח על תגובה זו

  • 6.

    הוא צודק 100%

    כככ, 18/08/10 14:03

    הילדים האלה הם שום דבר בשביל ההפקה שמנצלת ורומסת כל אחד רק בשביל רייטינג.
    הילדים חושבים איזה כייף להיות בטלויזיה ומי יודע אחר כך איך הם יצטרכו להתמודד בבית הספר עם זה שכל העולם וחבריהם ראו אותם ברגעים מביכים כאלה.
    וכמו שהדוקטור אמר אם לא מאבחנים את הילד ולא יודעים למה הוא עושה מה שעושה אז איך אפשר לטפל בו??????????
    מי שנותן ל''קשת'' לגדל לו את הילדים שלא יתפלא כשהילד שלו יהפוך למפלצת

    IP: 79.182.195.93 דווח על תגובה זו

    • מי שנותן ל''קשת'' לגדל לו את הילדים שלא יתפלא כשהילד שלו יהפוך למפלצת (ל''ת)

      מי שנותן ל''קשת'' לגדל לו את הילדים שלא יתפלא כשהי, 19/08/10 12:44


      IP: 192.116.212.70 דווח על תגובה זו

      • התגובה הזו פשוט מוחצת וגורמת לחיוך-בראבו (ל''ת)

        בעד הרופא, 20/08/10 16:59


        IP: 84.228.106.142 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד ד''ר רפפורט! מילים ומעשים כדורבנות (ל''ת)

    חוה, 18/08/10 13:57


    IP: 212.179.54.237 דווח על תגובה זו

  • 4.

    נני

    בת-עמי, 18/08/10 13:57

    צודק רופא הילדים, מהתכנית הראשונה טענתי כי זוהי התעללות בילדים ופרסומת להורים שמחפשים פרסומת בכל מחיר, גם במחיר הילדים.

    IP: 207.232.5.204 דווח על תגובה זו

  • 3.

    המצב של ההורים נועש עוד רגע יש התנתקות מהילדים סופר נני מצלילה אותם

    למתחסדים על פי תהום אין זמן למסלול פסיכולוגי ארוך, 18/08/10 13:53

    סופר נני מגיעה למשפחות על סף תהום משפחתילאחר שכל הטעויות נעשו כבר
    נכון המשפחה משלמת מחיר אבל מקבלת את חייה בחזרה
    מה ההתחסדות טיפול פסיכולוגי ארוך לפעמים כבר לא מספיק ואין כסף
    סופר נני ממרום נסיונה חותכת דברים בצורה חכמה
    לא נתנו לו יום אחד ארוחה לא כמתכון להתנהגות אלא כחזרה למסלול
    שהילד יבין חד וחלק שגם ההורים מתאמצים והוא לא יכול לירוק לבאר

    IP: 109.186.124.251 דווח על תגובה זו

    • איזה קשקשת-זה כמו להתעצבן על ילד שלא מקשיב למה שאומרים לו

      קקקקקקק, 18/08/10 14:41

      בלי לדעת שהוא חרש.........איך אפשר לחנך כשלא יודעים מה הבעיה?????
      מחנכים את כולם ע''פ מודל אחד???????
      כל אחד הוא שונה ומיוחד ובעיות משלו.

      IP: 79.182.195.93 דווח על תגובה זו

  • 2.

    הד''ר שלא שמע על קנאה וצרות עין.אבחן קודם את עצמך

    טל, 18/08/10 13:46

    קנאי קטן

    IP: 93.172.83.161 דווח על תגובה זו

    • ציניות

      לטל, 18/08/10 14:33

      ציניות זו מחלה קשה כמו קנאה.אז אתה בעד התוכנית מה???

      IP: 79.176.36.221 דווח על תגובה זו

    • המון מוסתר וצריך להיות גלוי המון גלוי וצריך להיות מוצנע

      הכל הפוך !טל טל יא תלתל, 18/08/10 14:33

      ותחשבו על זה !

      IP: 79.179.124.197 דווח על תגובה זו

    • ברור שאת/ה לא מבין/ה שום דבר בילדים חינוך והפרעות קשב וריכוז ועל כן

      קק, 18/08/10 14:39

      תגובתך לא ראויה

      IP: 79.182.195.93 דווח על תגובה זו

  • 1.

    סחר בילדים לשם רייטינג, הערוצים המסחריים ללא שום תוכניות תרבות

    פח זבל של רייטינג דלוח חסר כל תוכן, 18/08/10 08:47

    מסכים איתו 100%

    IP: 132.69.253.45 דווח על תגובה זו