• 189.

    כל הכבוד לאם תרצו

    מתי, 21/05/11 03:02

    הגיע זמן לקרוא לתינוק בשמו האמיתי ולא לנסות להיות יפיי נפש כשהאמת ברורה חייבים לפרסם אותה ולא לנסות להטליא אותה

    IP: 200.88.230.18 דווח על תגובה זו

  • 188.

    גברת כרמי, הקומץ השמאלני הרעשן סוף סוף מקבל תשובה הולמת

    ירון - בוגר בן גוריון, 19/05/11 16:05

    אם תרצו השכיל להביע את מחאת הרוב במדינה בחכמה!!

    ארז, אתה גדול!!!

    IP: 212.25.74.195 דווח על תגובה זו

  • 187.

    נברני העץ

    פוק, 20/04/11 12:01

    היא מצהירה על עצמה כציונית. ניראה שמושג הציונות סובל משיבוש קשה ברווח שבינה לבין הנברן גורדון

    IP: 89.139.4.53 דווח על תגובה זו

  • 186.

    התורם צריך לתרום לארגון ''אם תרצו'' ולא לאוניברסיטת בן גוריון

    יעקב, 20/04/11 11:33

    אם תרצו עושה עבודה יוצאת מן הכלל. אם התורם יתרו לארגון זה את כספו,.
    אני מאמין כי יהיה שינוי מגמה, וזאת אני אומר כבוגר אוניברסיטת בן גוריון. מזמן אוניברסיטת בן גוריון אינה מייצגת את ישראל. מי שיבוא מבחוץ יחשוב שאנו נמצאים בעזה והכל בזכות רבקה כרמי נשיאת אוניברסיטת בן גוריון.

    כמו כן לא ברור לי איך רבקה כרמי נבחרה להיות נשיאת האוניברסיטה. האם מכל הסנט באוניברסיטה לא מצאו אדם ראוי, או שכולם שמאלנים שם.

    על רבקה כרמי וניב גורדון נאמר מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו.

    צריך לעשות הפגנות עד שרבקה כרמי תתפטר או תפוטר ואז כנראה ניב גורדון לא יהיה באוניברסיטה, ואז יבלבל לאימא שלו את הדיעות השמאלניות שלו.

    IP: 84.229.145.154 דווח על תגובה זו

  • 185.

    ''אם תרצו'' - חיזקו ואימצו -- אסור לתת לקומץ שמאלנים קיצונים

    שולי, 20/04/11 08:35

    להפוך את אוניברסיטת בן-גוריון לתאומה של אוניברסיטת ביר-זיית. הנרטיב האנטי ציוני של אוייבנו חילחל לתוך האוניברסיטה ע''י השמאל הקיצוני בגלל שיטת ''חבר מביא חבר'' ולכן כמות המרצים האנטי ציוניים ואנטי ישראלים עלה באופן מדאיג.ובסופו של דבר כל הסילבוסים מכילים תפיסה אנטי ציונית (הוכח)
    ונשיאת האוניברסיטה? מתנהגת כאילו לא שומעת את הקולות ולא רואה את הברקים.
    וטוב שיש את ''אם תרצו'' ששמים לה מראה מול הפרצוף שתראה את הזיוף העצמי שלה.

    IP: 84.94.111.146 דווח על תגובה זו

  • 184.

    גברת כרמי, כשהקרקע נסחפת בונים סכר ולא עוסקים בזכויות החותרים תחתינו (ל''ת)

    סתת, 12/04/11 09:32


    IP: 93.173.172.162 דווח על תגובה זו

  • 183.

    מרצים במדעי הרוח שמדברים בשיעור נגד שירות בצבא

    בואו לראות מה קורה בהר הצופים, 12/04/11 08:08

    ומקדמים רק מי שחושב כמותם בשם חופש הביטוי.
    כדאי מאד שאם תרצו יתחילו לבחון מה קורה באוניברסיטה ה''עברית''.
    כל הכבוד לכם

    IP: 31.44.137.229 דווח על תגובה זו

  • 182.

    אם יש איום כאן?הוכחה שאם תרצו צודקים במיליון אחוזים (ל''ת)

    שלא יאיימו-שיעשו.וכל הכבוד להם, 12/04/11 05:19


    IP: 2.54.167.104 דווח על תגובה זו

  • 181.

    עוד שקרים מביתו של הארגון הפאשיסטי הנקרא ''אם תרצו''

    ב, 24/03/11 14:29

    כמה קל לסחוף את ההמונים עם דמגוגיה בשקל...

    IP: 84.228.117.225 דווח על תגובה זו

    • לב' אתה כל אידיוט שאפילו את שמך אתה מתבייש לרשום (ל''ת)

      דני, 20/04/11 11:35


      IP: 84.229.145.154 דווח על תגובה זו

    • עוכר ישראל אתה (ל''ת)

      נ, 20/04/11 12:41


      IP: 94.159.234.103 דווח על תגובה זו

  • 180.

    אים תירצו

    רמי, 28/09/10 10:28

    המשיכו בפעילות שלכם נגד השאמול הישראלי שהישתלט על אונברסיטה הנגב במסוה של חופש אקדמי כופים על התלמידים לישמוע דעות קיצוניות פלסטיניות והכל ממומן מיכספו של האזרח

    IP: 83.130.121.198 דווח על תגובה זו

  • 179.

    אם תמשיכו כך ילדי הציונים לא יבאו ללמוד אצלכם

    אודי פפו, 16/09/10 11:21

    להזכירך מדינת ישראל היא מדינה ציונית הרעיון הציוני הוא זה שבנה את מדינת ישראל,
    וכל אלו שטוענים נגדו ופועלים נגדו אינם זכאים ללמד במוסדות החינוך של המדינה הציונית כן ציונית זו לא מילת גנאי,
    אני בטוח שאותם מרצים מהוללים יתקבלו בידיים פתוחות באוניברסיטאות ביר זית או אנג'ח,
    אצלם המילה ציוני היא מילת גנאי מהחמורות ביותר.
    אוניברסיטת בן גוריון שייכת לנו הציונים,
    לכן לא ילמדו שם שציונות היא מלת גנאי אלה פאר היצירה.  

    IP: 217.132.212.144 דווח על תגובה זו

  • 178.

    בדיוק הפוך: אילו בחרו מרצים לפי הפופולריות של העמדות הפוליטיות שלהם אז

    זה היה סופה של האקדמיה, 16/09/10 00:16

    אתה כזה טיפש, וכזה דמגוג

    IP: 77.124.102.136 דווח על תגובה זו

  • 177.

    אם זה ''גוף קיקיוני'' למה אתם מ פ ח ד י ם ? (ל''ת)

    ציוני גאה, 25/08/10 17:26


    IP: 79.178.148.134 דווח על תגובה זו

    • כי ארז תדמור גנב תחמושת במטרה לרצוח אנשים ב''אירוע בטחוני במקום מגוריו (ל''ת)

      אחד שיודע, 26/08/10 22:08


      IP: 77.127.177.233 דווח על תגובה זו

  • 176.

    אם זה ''גוף קיקיוני'' למה אתם מ פ ח ד י ם ? (ל''ת)

    ציוני גאה, 25/08/10 17:26


    IP: 79.178.148.134 דווח על תגובה זו

  • 175.

    אולי דווקא את הנמוכה ואילו התורמים,

    מודאגת, 25/08/10 12:13

    שהם בעלי לב יהודי חם, בעצם לא ידעו את האמת המתגלה היום בזכות ''אם תרצו''? למה שיהודי טוב יממן את אלה הרוצים בחורבן המדינה היהודית היחידה?

    IP: 93.172.2.246 דווח על תגובה זו

  • 174.

    אם תרצו - המשיכו כך!! רוב העם מושתק וגם בתקשורת! (ל''ת)

    הריאלי, 24/08/10 23:32


    IP: 62.90.22.146 דווח על תגובה זו

  • 173.

    האוניברסיטה מזיקה לסטודנטים שלה

    יאיר, 24/08/10 21:19

    בזה שמשאירה מרצים שמלמדים לפי האגנדה שלהם שהיא לא מציאותית בתכלס

    שהמרצים פוגעים במי שלא מזדהה עם דעותיהם

    שהסגל מפלה לרעה אנשים בגלל הדעות הפוליטיות שלהם


    פשוט בושה מה שהולך אצלנו

    IP: 132.72.71.156 דווח על תגובה זו

  • 172.

    ולמה לא שמענו אותך מתבטאת בפומבי

    פולי, 24/08/10 15:53

    נגד אמירותיו של החולירה ניב גורדון בזכות חרם אקדמאי על ישראל?האם חופש הדיבור האקדמי מתיחס רק לדעות מסוימות?
    את מתעה ותומכת בשונאי המדינה!!!

    IP: 62.219.161.108 דווח על תגובה זו

  • 171.

    תת רמה! זו נשיאת אוניברסיטה? (ל''ת)

    הציוני, 24/08/10 11:37


    IP: 194.90.209.181 דווח על תגובה זו

  • 170.

    עובדות

    קפי, 23/08/10 23:45

    נשיאת אונברסיטה !! תתייחסי לעובדות שבענו מדמגוגיה..!!!

    IP: 109.65.122.17 דווח על תגובה זו

  • 169.

    ל''אם תרצו'', לא להתייאש! רוב העם השפוי איתכם

    תומר, 23/08/10 23:44

    מה שעושים לכם הוא דמוניזציה וסתימת פיות
    והאפסורד הוא שהם קוראים לכם פשיסטים...
    רבקה כרמי יכולה לוותר על השקרים, לכולם ידועה האמת ומה קורה למי שמחזיק דעות ימניות באוניברסיטה, זה לא סוד וזה ציד מכשפות.
    האוניברסיטה כבר לא יכולה להתעלם מזה.

    IP: 217.132.199.137 דווח על תגובה זו

  • 168.

    עובדות

    קפי, 23/08/10 23:40

    נשיאת אונברסיטה !! תתייחסי לעובדות שבענו מדמגוגיה..!!!

    IP: 109.65.122.17 דווח על תגובה זו

  • 167.

    את אשמה בהתמוטטות האוניברסיטה העלובה שלך

    תומר הסטודנט, 20/08/10 15:23

    בגלל אוזלת ידך והחולשה שלך התקיימה הפגנה בלתי חוקית ובלתי מאושרת של תנועת הסמול הגזעני אנטי-ציוני, בה קראו קריאות הסתה נגד חיילי צה''ל, נגד שר הבטחון, נגד מדינת ישראל ואזרחיה(''מדינה פאשיסטית''), ואת לא מנעת זאת מהם כדי שיהיה ''איזון'' בקמפוס.

    כמובן שאם הם היו טורחים להוציא אישור ולתאם אותה מול רשויות האוניברסיטה, הם היו יכולים להביע את דעתם ולקיים את ההפגנה כמה ימים אח''כ. במצב כזה ההפגנה היתה מאושרת ולא היה נוצר הברדק שנוצר.

    אבל מה שקרה זה שמרצים, מתרגלים וסטודנטים בחרו להפר את חוקי האוניברסיטה, לקרוא קריאות הסתה נגד מדינת ישראל, מוסדותיה וחייליה, להצדיע במוהל יד, ואז להתפלא על התוצאות.

    והתוצאות היו שהרוב השפוי של הסטודנטים רתח, ונאלץ להפגין ממולם.
    כמובן שהם נהנו מהמעמד ומפגינים שלהם ניסו להתחיל אלימות, ואז הרוחות סערו וכמעט היה לינץ הדדי.

    הכל בגלל אוזלת היד החמורה שלך, של נשיא האוניברסיטה, ושל הדיקאן.

    ומה שהכי חמור שלמען ''יראו ויראו'' החלטת להעמיד לדין סטודנטים שבכלל לא קשורים להסתה ולאלימות, אלא עזרו לכם להרגיע את הרוחות.

    לאוניברסיטה כזאת לא מגיעות שום תרומות מציונים.

    IP: 109.66.31.52 דווח על תגובה זו

    • זוהי תגובה לענין. כולם כנסו לקרוא (ל''ת)

      קחי על עצמך אחריות, 24/08/10 21:27


      IP: 173.181.112.216 דווח על תגובה זו

    • אכן תגובה לעניין. רבקה, תתביישי! (ל''ת)

      !!!, 25/08/10 16:35


      IP: 62.0.44.101 דווח על תגובה זו

  • 166.

    השמאל הישראלי:אנטי-ישראלי, אנטי-יהודי,אנטי-ציוני. (ל''ת)

    דוד, 20/08/10 11:28


    IP: 79.177.25.181 דווח על תגובה זו

  • 165.

    גברת כרמי, לעיוותים של המרצים שלך, אי אפשר לעשות

    סטודנטית בבאר שבע, 20/08/10 10:00

    מתיחת פנים.האם את נכנסת לשיעורים של המרצים השנויים במחלוקת ושומעת מה קורה שם? יש שם דיקטטורה מפחידה של אנשים מפחידים-ולא כל כך חכמים ,אגב. הם קודמו רק בגלל הלהט האנטי ציוני שלהם. איך את יכולה לשתוק על כך שאני יושבת ופוחדת לומר שם את דעתי? זה פשוט לא יאומן.אני מקבלת שיעור נפלא במה שקרה בברית המועצות.

    IP: 85.65.186.19 דווח על תגובה זו

  • 164.

    אם השמאל כל כך טוב למה ירד לגובה הדשא=לצערנו השפעתו הרעה עדיין מורגשת (ל''ת)

    נ.כהן אתם לא יודעים כמה נמוך ירדתם=העם פקח עיניו ד, 20/08/10 07:20


    IP: 109.186.45.218 דווח על תגובה זו

  • 163.

    בן גוריון מתהפך בקברו,,, גם מרדכי ווענונו צמח באוניברסיטה הזאת.

    מרדכי וענונו, 20/08/10 06:50

    תפסיקו להיתמם,,
    אוניברסיטת בן גוריון הפכה מזמן לתת סניף של אוניברסיטת ביר זיית.
    כדי לקבל הכרה בין לאומית צריכים להוציא מאמרים יחודיים, עבודות מיוחדות או ללכת בתלם של אלו המעניקים הכרה זאת.
    מה יותר קל ופשוט ללכת עם הזרם הבין לאומי?

    מעמידים כמה מרצים בעלי זיקת אהבה ל''אומללים הפלסטינים'' ,, מדקלמים כמה מילות שירה מפרי עטו של חג' אמין אל חוסייני שחרז אותם אחרי פגישתו עם הצורר הנאצי,,,
    והנה יש לנו אוניברסיטה ''מתקדמת'' ושוחרת שלום.
    מעניין אם בן גוריון היה מסכים שאוניברסיטה זאת תמשיך לשאת את שמו,,,
    עדיף לקרוא לה אוניברסיטת ''יאסר ערפאת''.

    IP: 109.160.234.92 דווח על תגובה זו

  • 162.

    כשהשמאל קורא לחרם על ישראל=חופש ביטוי, כשהימין מוחה

    עדי, 19/08/10 00:58

    =מקרתיזם.איפה באמת ציד המכשפות? ומי סותם את הפיות באופן שיטתי לכל מי שמעז לחשוב באופן עצמאי, אם לא השמאל בארץ?

    IP: 77.126.47.46 דווח על תגובה זו

    • הצרה היא שהשמאל ההזוי בארץ שואב את כוחו ובטחונו (ל''ת)

      המתקשורת (שאמורה להיות אוביקטיבית) המוטית, 24/08/10 21:30


      IP: 173.181.112.216 דווח על תגובה זו

  • 161.

    סוף סוף זה יוצא לאור

    בוגרת האוניברסיטה, 18/08/10 16:02

    אני בוגרת אונ' בן גוריון במחלקת פוליטיקה וממשל וממש שמחה שסוף סוף הסיפור הזה יוצא לאור. כסטודנטיות אני וחברותיי לא יכולנו להביע את הדעה שלנו, שאגב לא היתה ימנית, אלא פשוט זהות יהודית ונאמנות ואהבה למדינה ולעם היהודי,ואנחנו לא ''דתיות'', פשוט ישראליות שגדלו בבית ישראלי על הערכים הישראלים. זה היה איום ונורא להגיע לאונ' הדבר שכל כך חשקנו בו והאמנו בו ולקבל סטירת לחי ואכזבה שכזאת . כמובן שלא היה עם מי לדבר והאמת שלא רצינו לסכן את הציונים שלנו, ראינו מה קורה למי שאומר את הדעות שלו בגלוי. אז שיתפנו פעולה. היום אני מצטערת על זה. ולא הייתי עושה זאת שוב, אפילו שבזכות השתיקה שלי קיבלתי תואר מצטיין, מה שאיפשר לי להמשיך לתואר שני וכך הלאה. היום הייתי עושה אחרת.

    IP: 212.179.79.226 דווח על תגובה זו

    • עדין לא מאוחר (ל''ת)

      תומר, 23/08/10 23:45


      IP: 217.132.199.137 דווח על תגובה זו

    • אז למה משרת אותך התואר ה''מצטיין'' שלך? (ל''ת)

      מודאגת, 25/08/10 12:17


      IP: 93.172.2.246 דווח על תגובה זו

  • 160.

    לא ידעתי שציונות נחשבת אצל גב' כרמי דעה פוליטית קיצונית

    בוגרת השוה''צ, 18/08/10 12:25

    ההתבטאות הזאת,אין לה על מה שתסמוך פרט להיותה אחת מהסיסמאות במיטב המסורת הבולשביקית. לפני שהמציאו את ''הימין הקיצוני'' (אין כמובן שמאל קיצוני) אמרו אצל סטאלין: ''דקדנטים'',
    ''אויבי המשטר'', ''בורגנים'', ''כוחות השחור''.

    IP: 132.66.223.243 דווח על תגובה זו

  • 159.

    תוכנית הלימודים מושפעת קשות מעמדותיהם ההזויות של המרצים מהשמאל הקיצוני

    סטודנט לסוציולוגיה, בן גוריון, 18/08/10 11:33

    לא נלמדות השקפות רבות בסוציולוגיה העולמית שאינת תואמים את דעות המרציםץ
    אם תרצו - חזקו ואמצו. העם (והסטודנטים) אתכם.

    IP: 77.127.120.215 דווח על תגובה זו

  • 158.

    אוניברסיטה פוליטית לגמרי

    סטודנט לשעבר באוניברסיטה, 18/08/10 11:29

    כשמרצה הביע את דעתו שחופפת לדעת רוב אזרחי המדינה הם הראו לו את הדלת אבל כשמרצים באוניברסיטה הם ממש אנטישמיים קיצוניים עד טרוף וקוראים להחרים את ישראל בכל מקום בעולם זה נקרא 'חופש הביטוי'.

    IP: 213.151.55.241 דווח על תגובה זו

  • 157.

    לא לשכוח את אונ' ת''א, ירושלים וחיפה (ל''ת)

    שהפכו לאונ' ערביות, 18/08/10 11:02


    IP: 87.68.45.131 דווח על תגובה זו

  • 156.

    לדרוש מהאונ' לפרסם את רשימת התורמים שלה! (ל''ת)

    לתת להם להחליט בעצמם מי ראוי לתרומה שלהם, 18/08/10 11:00


    IP: 87.68.45.131 דווח על תגובה זו

  • 155.

    קן צרעות שמאלני

    יפית ברקאי, 18/08/10 10:43

    אתם קן צרעות במדינת ישראל, פועלים במודע נגד המדינה ומעודדים כל זר לגנות את ישראל ולהשמיץ אותה, על זה אמר הנביא ''מחרבייך ומשמיציך ממך יצאו'' תתביישו.

    IP: 81.218.241.5 דווח על תגובה זו

  • 154.

    במדינה דמוקרטית יש חוק נגד ''מרצים בוגדים'' (ל''ת)

    קובי, 18/08/10 10:29


    IP: 109.64.6.149 דווח על תגובה זו

    • תגובה

      גיא, 13/05/13 21:45

      זה לא עניין של מרצים בוגדים או רדיפה על רקע דעה אישית.לא ייתכן שעובד האקדמיה הישראלית שמשתכר ממנה יקרא להחרים אותה ויישאר בתפקידו כמו שעובד קוקה-קולה שיקרא להחרים את תוצרתה לא יישאר בעבודתו וזה בלי שום קשר לדיעותיו

      IP: 109.160.227.158 דווח על תגובה זו

  • 153.

    לתרום לאונברסיטאות כאלה זה כמו לתרום לחמס וחיזבאללה !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 18/08/10 10:26


    IP: 109.186.152.97 דווח על תגובה זו

  • 152.

    כשאנשים באקדמיה קוראים להחרמת ישראל,מוצדק לפגוע לאקדמיה בכיס.. (ל''ת)

    אמיר ב. , 18/08/10 09:59


    IP: 67.84.72.99 דווח על תגובה זו

    • בהחלט

      יעקב, 24/08/10 16:29

      אפשר לפגוע בתרומות וגם במקום העבודה והמעסיק זה מדינת ישראל שמקימת א שונאיה

      IP: 85.65.95.253 דווח על תגובה זו

  • 151.

    אתה לא מרצה רדקאלי שמאלני, כפי הנראה פוחתים סיכוייך לשנת שבתון (ל''ת)

    במקום יוקרתי מכניס בחו''ל., 18/08/10 09:59


    IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

  • 150.

    ראשי האקדמיה=ידועים בדעותיהם השמאלניות=חופש הדיבור נועד רק לה=עד מתי? (ל''ת)

    נ.כהן הציונות הדתית=ידועה בנאמנותה למדינה=הם לא!!!, 18/08/10 09:52


    IP: 109.186.98.192 דווח על תגובה זו

  • 149.

    למה שפרופ' כרמי קוראת מקרתיזם, אני קורא חופש המידע.

    אייל, 18/08/10 09:49

    היא ממש מצחיקה.

    אני לא מבין מה הבעיה, לתורמים אין זכות לדעת לאן הולך הכסף שלהם?
    מה פה מקרתיזם?

    קריאה לחרם עולמי על האוניברסיטה מפי מרצים בכירים זה ניקרא חופש ביטוי/אקדמי
    ואילו מה שאם תירצו עושים זה חשוך.
    סליחה, אך אני לא מוצא כאן שום הגיון.

    IP: 84.229.140.246 דווח על תגובה זו

  • 148.

    אם תרצו - ארגון ימין קיצוני

    מי זה מס' 2 ב''אם תרצו''?, 18/08/10 09:46

    מתוך הכתבה ב-NRG:

    ''במהלך שירותו הצבאי בחיל ההנדסה, כאשר היה סמל מחלקת טירונים, הואשם תדמור בהוצאת פריטי רכוש צבאי ופריטי אמל''ח שונים. תדמור לקח אז לביתו אצבע חבלה, מאיץ חבלה, מצת לחץ ומחסניות של כדורים. הוא טען אז כי אגר את התחמושת הקליעית לצורך הגנה עצמית אם יתרחש אירוע ביטחוני או פעילות ביטחונית באזור מגוריו.''
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/54/ART2/067/985.html

    זה מס' 2 ב

    IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

    • מזל שהבריטים עזבו, אחרת היית מסגיר אותו לידיהם. או יורה עלין בתותח (ל''ת)

      הקדוש., 18/08/10 09:55


      IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

    • נא לקצר: תדמור הוא גנב. (ל''ת)

      ניבה גורדין, 18/08/10 10:05


      IP: 92.12.93.189 דווח על תגובה זו

      • ניבה, את רוצה לשמוע על החולשות של ניב? (ל''ת)

        חיים גורדון, 20/08/10 10:03


        IP: 85.65.186.19 דווח על תגובה זו

    • אם מגיבים כמוך, פלא שהוא לא הצטייד בבזוקה.. (ל''ת)

      אמיר ב. , 18/08/10 10:10


      IP: 67.84.72.99 דווח על תגובה זו

    • ואתה מס' 2 בקרן החדשה

      אברהם יצחק יעקב, 18/08/10 10:14

      הוא לא גנב 2000 מיסמכים סודיים ששינו את תכנית עופרת יצוקה,מיסמכים שעדיין מתגלגלים אי שם בחו''ל,והעמידו אותנו ואת חיילינו בסכנה אבל הבוגדת היא בשר מבשרכם,ועליה אתם מגינים בחרוף נפש,כמו על חנין זועבי.אבל את אלה שמגינים על המדינה אתם משמיצים.ועל זה כבר אמר הנביא:''מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו''

      IP: 75.28.153.246 דווח על תגובה זו

    • אצל כל קיבוצניק קרבי (כשהם עוד התגייסו לצבא)אפשר

      כל האמת, 18/08/10 14:58

      היה למצוא מחסן נשק שלם, שלא לדבר על הסליקים שהם מילאו בנשק צה''לי כדי לעזור לצבא הסובייטי של סטאלין כשיגיע לארץ. תקראו אצל פרופ' זאב צחור הסופר-שמאלן ממכללת ספיר. אם תדמור גר במקום שצה''ל לא מגן עליו (בעצם על כולנו הוא לא מגן) אז למה שלא יגן על עצמו?

      IP: 132.66.223.243 דווח על תגובה זו

    • נו, מה הבעיה? (ל''ת)

      ?, 19/08/10 23:20


      IP: 80.179.188.98 דווח על תגובה זו

  • 147.

    השמאל הקיצוני ממש ממאיר (ל''ת)

    חיים, 18/08/10 09:43


    IP: 94.159.212.48 דווח על תגובה זו

  • 146.

    ''גורמים באקדמיה'' מטילים ספק בזכות הקיום של ''אם תרצו'', ומדברים על מקרתי

    מצ'לס, 18/08/10 09:36

    הלא ''הגורמים'' הם סטליניסטים סותמי פיות, שמקרתי ליברל לידם.

    IP: 46.116.24.227 דווח על תגובה זו

  • 145.

    התבהמות השמאל למול אי אונות של הליכוד עם ובלי ויאגרה

    אנא-כורדי, 18/08/10 09:23

    השמאל הקיצון בזרוע השופטת ובאקדמיה העניקו לעצמם תוארי ''נשיא ונשיאה'' ובפועל אינם אלה מחבלים בבטחון ישראל ובקיום המדינה בפעילות רוויית ארס אנטי ציוני ואנטי ישראלי/יהודי בלא כל חשש, זאת נוכח אזלת ידם של אלו שנבחרו לעמוד בראש השלטון מטעם הימין ברוב מוחלט של כ-85% מהציבור והם מ-פ-ח-ד-י-ם מתחלחלים ורועדים מאימת 3% של שרידי מר''צ והשמאל שקרס עומדים משתאים ולא עושים דבר.
    ח''כ של הליכוד יחד עם ישראל ביתנו הפכו לקופים ואו לחלופין הוכו בשיתוק מוחין תוך כך בוהים וחסרי אונים אל מול הרעל של בני יוצאי השואה המייחלים בערגה לשואה שניה ופועלים בגלוי נגד ישראל בטחונה וחותרים תחת הציונות והעם היהודי בלא פחד קבל עם ועדה בעזות מצח המבקשת/דורשת הכנסתם למרתפי השב''כ ולטיפולם של אלו הפועלים לגדוע מן השורש מעשיי בגידה אשר עד לעצם היום הזה דינם על פי חוק הוא מוות.
    ביבי ליברמן ומפלגותיהם מעלו באימון הציבור שבחר בהם ושכחו כנראה כי מי שבחר בהם הוא גם יוריד ויירט אותם ביום הבחירות גם אם מאוחר מידי טרם יקרנו אסון מבית.

    IP: 84.111.69.197 דווח על תגובה זו

  • 144.

    אם תירצו - חיזקו ואימצו!

    דודנגב, 18/08/10 09:20

    רוב העם חושש מניסיונות ההשתלטות של מיעוט השמאל הקיצוני באקדמיה (ואולי גם בגופים אחרים במדינה?). טוב שקם גוף אמיץ שמוחה על מגמה מסוכנת זו. יישר כח לאם תירצו, הרוב איתכם!

    IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

    • כן מלבד האקדמיה,הם שולטים בתקשורת ובבית המשפט. (ל''ת)

      ., 18/08/10 09:54


      IP: 94.159.144.181 דווח על תגובה זו

  • 143.

    אי אפשר להוריד אתכם יותר כי לזונות יש הרבה יותר כבוד ממכם (ל''ת)

    אזולאי מרחובות, 18/08/10 09:17


    IP: 84.111.69.197 דווח על תגובה זו

  • 142.

    בני ניצולי השואה מייחלים לשואה 2 - מופרעות מוחית אובדנית (ל''ת)

    פסיכולוג, 18/08/10 09:13


    IP: 84.111.69.197 דווח על תגובה זו

    • ל142,ניתוח מבריק,ולמרבה הצער,נכון. (ל''ת)

      ניבה גורדין, 20/08/10 10:04


      IP: 85.65.186.19 דווח על תגובה זו

  • 141.

    ביבי וליברמן פועלים נגד המתנחלים במקום נגד הבוגדים הללו (ל''ת)

    להפיל את הליכוד להפיל את הליכוד, 18/08/10 09:10


    IP: 84.111.69.197 דווח על תגובה זו

    • כל פעילות של השמאל מחזקת את ביבי ואת ליברמן הרבה יותר (ל''ת)

      אמיר ב. , 18/08/10 10:13


      IP: 67.84.72.99 דווח על תגובה זו

  • 140.

    התורמים הם לא שלכם הם למען הציונות ומדינת ישראל. (ל''ת)

    לפרופסור המפוזר, 18/08/10 08:55


    IP: 84.108.196.207 דווח על תגובה זו

  • 139.

    חשבנו שכספנו מחזקים את המדינה וקבלנו סניף של באלד באוניברסיטה.

    דמוקרטיה סטייל זועבי-באלד, 18/08/10 08:54

    בסוף המרצים יארגנו שייט לעזה על חשבון כםפנו ובנוסף יחטיפו מכות לחיילי צה''ל.

    לא אשלם יותר אגורה לאוניברסיטה שמטפחת פגיעה בציונות.

    IP: 84.108.196.207 דווח על תגובה זו

  • 138.

    עוד מישהוא שם לב לאבסורד?

    ארז, 18/08/10 08:51

    כאשר ניב גורדון וחבריו קוראים לחרם על האוניברסיטה שמעסיקה אותם זה ''חופש הביטוי'', כאשר אם תרצו מנסה להגן על האוניברסיטה מפני אלו הקוראים להחרימה זה ''סתימת פיות'' ''מקרתיזם'' ו''התערבות פסולה''.

    ואני חשבתי לתומי שאנשי אקדמיה אמורים להיות קצת יותר חכמים....

    IP: 109.64.25.36 דווח על תגובה זו

    • הם לא צריכים להיות חכמים,מספיק אנטי ציונים בשביל להתקדם. (ל''ת)

      ., 18/08/10 09:55


      IP: 94.159.144.181 דווח על תגובה זו

    • הם לא חכמים,ובדיוק על זה הם מקבלים תרומות. (ל''ת)

      ליהי, 20/08/10 10:05


      IP: 85.65.186.19 דווח על תגובה זו

  • 137.

    עדיף מקארתיזם על הסטליניזם השולט באוניברסיטאות.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 18/08/10 08:49

    גם בימיה השחורים של מקארתי עדיין מהגרים בהמוניהם חיפשו ומצאו מקלט בארה'ב .בו זמנית,אזרחי המדינות בהן שלט משטר שהיה חביב השמאל הישראלי חיפשו כל דרך כדי להימלט מאותו משטר.

    IP: 85.250.173.199 דווח על תגובה זו

  • 136.

    רבקה, לצערי הם צודקים, אין להרוס את המדינה למען הדמוקרטיה.

    סולון, 18/08/10 08:44

    כי באין מדינה, אין דמוקרטיה לאותה מדינה.
    מדינה יכולה להתקיים ללא דמוקרטיה, אבל דמוקרטיה לא יכולה להתקיים ללא מדינה.

    חבורת שונאי ישראל המעבירים מסר ברור לתלמידיהם יודעים בברור כי הציון שיקבלו הוא יחסי ישר לדעות שפלט המרצה,,
    כמו המטמטיקה, המרצה אומר ששנים ועוד שנים הם ארבע,,, ולא יעזור אם הסטודנט יכתוב שחמש הוא יחסית קרוב יותר משמונה לכן הוא לא טעה.
    כאן, המרצה קורא את התזה,,, ואם הוא לא מסכים איתה,, לא יעזור אם הסטודנט יגיד שהוא מבית דתי וכך הוא יודע.
    לא חשוב שאותו סטודנט יצא למלחמה עם רעיונותיו של המרצה ויהרג בגלל שהפנים את ''רעיונותיו'' של נותן הציון.

    IP: 109.160.153.217 דווח על תגובה זו

  • 135.

    בושה וחרפה

    שרון, 18/08/10 08:34

    מזל שביננו יש אנשים כארז תדמור.
    אנשים במדינה הזו לא שפויים. כל כך הרבה שנים עברו מאז העם היהודי זכה למדינה משלו
    ועכשיו באים אנשי אקדמיה להרוס הכל.
    בושה למוסד האקדמאי!!

    IP: 212.25.84.196 דווח על תגובה זו

  • 134.

    למה לאיים? לדווח לתומים כבר עכשיו. לשבור את האקדמיה. (ל''ת)

    י, 18/08/10 08:16


    IP: 80.74.101.16 דווח על תגובה זו

    • בדיוק,לא הבנתי למה לתת להם חודש חסד. (ל''ת)

      ., 18/08/10 09:56


      IP: 94.159.144.181 דווח על תגובה זו

  • 133.

    במדינות ערב , את כבר לא היית בן החיים!!!! (ל''ת)

    עדי, 18/08/10 07:55


    IP: 194.177.17.200 דווח על תגובה זו

    • הם מלמדים במדעי הרוח והגשם,שכל תחלואי המזרח זה באשמת המערב (ל''ת)

      ., 18/08/10 09:56


      IP: 94.159.144.181 דווח על תגובה זו

  • 132.

    המרצים השמאל קיצונים מדברים ופועלים כמו אוייבינו הגרועים (ל''ת)

    והם עוד מחנכים את ילדינו ??????????, 18/08/10 07:54


    IP: 84.111.1.191 דווח על תגובה זו

  • 131.

    רבקה כרמי

    דניאל גבע, 18/08/10 07:44

    האם יכול להיות שהגברת רבקה כרמי שמאלנית קיצונית?

    IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

    • ע''ח הציבור האומלל. לא צריך אוניברסיטאות כאלה בכלל. מה רמתה האקדמית? (ל''ת)

      נהנתנית ובליינית, 18/08/10 11:05


      IP: 89.139.1.254 דווח על תגובה זו

    • לא, היא רק מתה מפחד מהפיות הגדולים שיש לה שם. (ל''ת)

      מקומית, 20/08/10 10:07


      IP: 85.65.186.19 דווח על תגובה זו

  • 130.

    מה קורה מהצד השני

    שי, 18/08/10 07:36

    מעניין שכאשר מרצה ימני שמתבטא נגד הומואים הוא מסולק בבושת פנים ואילו מרצים אנטי ציונים שלא רק מדברים אלא גם עושים יד אחת עם אויבינו אינם צריכים לתת דין וחשבון. המוסדות האקדמאים רקובים מבחינה פוליטית ומושחתים מבחינה כלכלית וצריך לבצע שם בדק בית רציני ביותר

    IP: 80.179.205.17 דווח על תגובה זו

  • 129.

    ברכות ל '' אם תרצו ''. אתכם במאבק. בהצלחה. (ל''ת)

    תמיכה, 18/08/10 07:35


    IP: 93.173.74.35 דווח על תגובה זו

  • 128.

    לא רק להפסיק את התרומות !

    עו''דית סודית, 18/08/10 07:33

    לתבוע את החזרת התרומות שכבר ניתנו - רטרואקטיבית, על סעיף רמיית התורמים, מצג שווא של טובת ישראל ואחיזת עיניים סמולנית.

    IP: 84.109.31.45 דווח על תגובה זו

  • 127.

    אם תרצו - חבל על הקשקושים - אני אתכם !! (ל''ת)

    טל מרחובות, 18/08/10 07:30


    IP: 79.179.21.116 דווח על תגובה זו

  • 126.

    אה, וללכת לאיים על אמנים מחו''ל שלא יופיעו בישראל, זה בסדר? (ל''ת)

    סמולנים חלאות בכיינים, 18/08/10 07:30


    IP: 84.109.31.45 דווח על תגובה זו

  • 125.

    המרצים מהשמאל הקיצון הם מחבלים לכל דבר ויש לנהוג בם בהתאם (ל''ת)

    טרוריסטים מבית!, 18/08/10 07:26


    IP: 84.111.69.197 דווח על תגובה זו

  • 124.

    כי מאוניבר. בן גוריון יצא שנאה ודבר חאמאס מהמרצים (ל''ת)

    גם האוניב. בעזה בית ספר לטרורויסטים, 18/08/10 07:23


    IP: 83.101.70.213 דווח על תגובה זו

  • 123.

    כל הכבוד לארז תדמור ולאם תרצו על החשיפה והמאבק בשונאי ישראל (ל''ת)

    תל אביבי שתומך במאבק נגד השמאל הקיצוני הסהרורי, 18/08/10 07:18


    IP: 84.111.1.191 דווח על תגובה זו

  • 122.

    הם צודקים. לא הכל מותר בשם הדמוקרטיה

    רז, 18/08/10 07:08

    אני מצדיע לחברה מאם תרצו

    IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 121.

    כרמי למדה בהרוורד. מרכז השמאל האמרקאי. (ל''ת)

    מה הפלא, 18/08/10 06:35


    IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

    • לימודים בהרוורד אינם הוכחה לחוכמתה או השקפותיה הם מעידים רק על השכלתה (ל''ת)

      בבר, 18/08/10 10:26


      IP: 67.84.72.99 דווח על תגובה זו

  • 120.

    האקדמייה למדה מבג''ץ. ''רק אנשינו השמאלניים יעבדו איתנו''. (ל''ת)

    הם הרי לא טיפשים., 18/08/10 06:32


    IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

    • ומהתקשורת.3% אנטי ציונים שולטים באקדמיה,תקשורת,בית משפט (ל''ת)

      ומקדמים אחד את השני בשיטת חבר מביא חבר, 18/08/10 09:58


      IP: 94.159.144.181 דווח על תגובה זו

  • 119.

    ''זה לא ייאמן שגוף קיקיוני שספק אם יש לו זכות קיום הפך לכאורה לגוף (ל''ת)

    משפיע''. זה מה שבאקדמייה הרדקאלית חושבים., 18/08/10 06:30


    IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

  • 118.

    מקווה ש''אם תרצו'' יחזירו את האוניברסיטאות בחזרה למדינת ישראל.

    משליטת השמאל הרדקאלי המתנשא במגדל השן של תנאים, 18/08/10 06:26

    כבוד כסף פירסום ונסיעות לחו''ל.

    IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

  • 117.

    JUST STOPPED MY CHECK

    E. RABINOWITZ, 18/08/10 05:41

    MY HUSBAND AND I BELIEVE
    SO MUCH IN UBG TO BE A ZIONIST UNIVERSITY..
    WELL ...NO MORE....
    I RATHER GIVE MY MONEY TO THE HEBREW UNIVERSITY.

    IP: 24.47.145.141 דווח על תגובה זו

    • also the hebrew...only bar ilan is a zionist university (ל''ת)

      /, 18/08/10 09:59


      IP: 94.159.144.181 דווח על תגובה זו

  • 116.

    מעכשיו תצטרכי להסתפק בכספים מאירגונים אנטי ישראליים, גיברת כסף

    SORRY, 18/08/10 03:53

    היהודים הציוניים יחתכו אותך, צבועה שכמותך.

    IP: 96.237.137.55 דווח על תגובה זו

    • הם כבר בטח מקבלים מהאיחוד האירופאי ומערב הסעודית (ל''ת)

      ., 18/08/10 10:00


      IP: 94.159.144.181 דווח על תגובה זו

  • 115.

    לא צריך את אם תרצו. המאמר של גורדון כבר עשה את הנזק

    הסירי את המשקפים, 18/08/10 03:19

    התורמים לאוניברסיטה הסיקו את המסקנות לבד, אחרי שקראו את המאמר של גורדון בעיתוני קליפורניה, ובו הוא קורא לחרם על ישראל.
    אם האוניברסיטה מעסיקה עובד, שתוקע סכין בגבה, אז זו טפשות וחוסר אחריות.

    IP: 76.167.241.19 דווח על תגובה זו

  • 114.

    כרמי שומרת על קן המרצים השמאלני (ל''ת)

    asaa, 18/08/10 02:58


    IP: 71.225.68.49 דווח על תגובה זו

  • 113.

    פרס ישראל ל''אם תרצו''.

    נעם, 18/08/10 01:55

    המקרתיזם היחיד בנוף הישראלי הוא של השמאל בתקשורת, במשפט, בחינוך ובאקדמיה.

    IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 112.

    איך מקבלים תואר פרופ' בבן-גוריון? (ל''ת)

    זאת הרמה?, 18/08/10 01:47


    IP: 93.172.1.157 דווח על תגובה זו

  • 111.

    השמאל ואבותיו

    בומר, 18/08/10 01:46

    אומרת כרמי:''האם יעלה על הדעת שהאוניברסיטה תפטר עובדים על בסיס דעותיהם הפוליטיות?'' מעניין,כיוון שזה שהאוניברסיטה קרויה על שמו,היה עושה את זה בלי למצמץ אפילו.

    IP: 75.28.153.246 דווח על תגובה זו

  • 110.

    כך מדברת פרופ'? באמת הדור הולך ומתמעט. (ל''ת)

    הרמה הנמוכה מדברת בעד עצמה..., 18/08/10 01:46


    IP: 93.172.1.157 דווח על תגובה זו

    • היא מומחית לרפואת ילדים,תסמונת דאון (פיגור שכלי קיצוני)

      אבי,התנחלות רמת אביב ג, 18/08/10 08:55

      עם כל הכבוד,אך אין לצפות ממנה הבנה יתרה מעבר לתחום ההתמחות שלה.

      IP: 85.250.173.199 דווח על תגובה זו

      • היא גנטיקאית ולא רופאת ילדים. (ל''ת)

        אני, 23/08/10 20:27


        IP: 129.6.140.24 דווח על תגובה זו

  • 109.

    כל הכבוד ל''אם תרצו''

    שרפשטיין, 18/08/10 01:36

    אבל גם בלעדיהם אני מכיר מספר אנשים בקליפורניה,שהפסיקו לתרום למוסד של כרמי בגלל ניב גורדון ואפילו אמרו לה זאת בביקורה האחרון בלוס אנג'לס.

    IP: 75.28.153.246 דווח על תגובה זו

  • 108.

    אם מדובר בגוף קקיוני, למה את כל כך מתרגשת ומגלה חשש?

    תגובה בזיונית של הפרופ', 18/08/10 01:08

    ןמה הקשר למשטרים חשוכים?

    האם ''אם תרצו'' הוא המשטר? הממשלה? ה''אח הגדול''?

    האם לא זכותם הבסיסית של כל קבוצת אזרחים להתאגד ולהיות פעילים פוליטית כרצונם?

    הייתי מצפה מנשיאת אוניברסיטה שתבין דבר או שניים בזכות חופש הביטוי ולא תעשה טעויות של טירונית.

    IP: 74.101.182.161 דווח על תגובה זו

    • הם כבר התרגלו שיש להם דיקטטורה אנטי ציונית...הם מבולבלים,העם מחזיר (ל''ת)

      שליטה לידיו, 18/08/10 10:02


      IP: 94.159.144.181 דווח על תגובה זו

  • 107.

    חזקו ואמצוו ''אם תרצו'' מגמה חיובית של הימין בישראל (ל''ת)

    יעל, 18/08/10 00:43


    IP: 213.227.241.226 דווח על תגובה זו

  • 106.

    כרמי - אנא תגובה עניינית האם סביר ש90 % מהסגל הם שמאלנים קיצוניים (ל''ת)

    מומו, 17/08/10 23:54


    IP: 212.76.110.247 דווח על תגובה זו

    • מומו זה אתה? (ל''ת)

      מ., 18/08/10 06:27


      IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

  • 105.

    ברור שמאפיה סמולנית לא מאפשרת לתת משרות לאחרים

    ברוך, 17/08/10 23:46

    יש להם כוח כי הם נתמכים על יד סמולנים אנטי ישראלים באירופה וארה''ב. אם תרצו מיצגים את רוב עם ישראל כולל פרופסורים כמוני

    IP: 81.218.163.155 דווח על תגובה זו

  • 104.

    לחשוף לחשוף לחשוף את כל שונאי ישראל באקדמיה. חופש הביטוי = חשיפה.

    סטודנט, 17/08/10 23:44

    שהתורמים ידעו שהכסף שלהם כולך לתומכי טרור שונאי יהודים ומפקירי ארץ ישראל לידי נכרים.

    IP: 85.65.61.107 דווח על תגובה זו

  • 103.

    מה הסיפור. ידוע שרוב המרצים בבן-גוריון הם לאומנים פלסטינים

    אוהד, 17/08/10 23:23

    מדד הקבלה היחידי של מרצה לאוניברסיטה הזו הוא אהבת פלסטין של המועמד.

    IP: 87.69.202.103 דווח על תגובה זו

  • 102.

    אין לאף אחד כבר יכולת להתמודד עם שום דבר?

    י''א, 17/08/10 23:03

    עד כמה שאני זוכר סנאטור מקארתי הוקיע אנשים כבוגדים, שלח אותם לכלא ויבצע מצוד בחסות שלטון החוק והמדינה.

    ללא קשר אם מסכימים או לא למה שטוענים ''אם תרצו'' בסוגיה זו - להאשים אותם במקארתיזם זה כמו להאשים את הפלשתינאים מהגדה על כך שזנחו את האלימות והחליטו להחרים את מוצרי ההתנחלויות.

    יש גבול ברור בין לגיטימי ולא לגיטימי. גם המחאה הלגיטימית יכולה להיות כואבת - אם כשמדובר בחרם כלכלי פלשתינאי ואם כשמדובר בהברחת תורמים ע''ר פוליטי.

    IP: 87.69.113.130 דווח על תגובה זו

  • 101.

    כרמי שומרת על קן המרצים השמאלני, שהקים בזמנו השר פרופ' ברוורמן (ל''ת)

    ברוורמן שר בממשלת נתניהו, שאמור היה ליצג הימין, 17/08/10 22:59


    IP: 84.228.68.101 דווח על תגובה זו

    • ברוורמן הוא אופורטוניסט ועיקר כוחו היה בגיוס כספים. אולי מסעודיה? (ל''ת)

      אקדמאי, 18/08/10 03:49


      IP: 96.237.137.55 דווח על תגובה זו

  • 100.

    די לאפרטהייד השמאלני ,מיעוט סהרורי ששולט בכל הצמתים החשובים

    ציוני מבחינת הפרופ' זה ימני קיצוני..., 17/08/10 22:52

    שולט באקדמיה ,בבג''ץ,בפרקליטות ועוד
    וביבי הפחדן דופק להם הכי הרבה חשבון

    IP: 109.160.182.17 דווח על תגובה זו

  • 99.

    תתבישו כל הפרות הקדושות מבאר שבע וצפונה

    אסתר א, 17/08/10 22:33

    האם

    רק לכם יש מנדט להחרים להשמיץ ולהמליץ
    להחרים את מדינת ישראל . תתבישו אתם קאפו
    משתפים של המוסלמים שממילא תוך דור אחד
    הוא ישלוט עם הרעלות ותורתו ההומניסטית
    אתם יפי הנפש המטופשים שלהיות נגד המדינה
    שלכם זה הפך לטרנד שכמה שאני הופכת וחושבת
    אני לא מצליחה להכנס למוח הקודח והמשועם שלכם.
    פויההההההה

    IP: 109.67.50.119 דווח על תגובה זו

  • 98.

    אי אפשר לפסול ולתייג את ''אם תרצו'' כקיצונים רק בגלל שדעותיהם שונות (ל''ת)

    משטרת המחשבות של כרמי, 17/08/10 21:59


    IP: 109.253.116.54 דווח על תגובה זו

  • 97.

    אישה סקסית

    יוסי, 17/08/10 21:49

    אהבתי :-)

    IP: 109.253.203.128 דווח על תגובה זו

    • היית עושה את פרופ. כרמי ? (ל''ת)

      זקלין זיקונט הבת, 17/08/10 23:24


      IP: 87.69.202.103 דווח על תגובה זו

    • סקסית?

      RRR, 18/08/10 01:30

      תגיד מתי עשית בדיקת עיניים פעם אחרונה? בטח לפני הרבה זמן.

      IP: 75.28.153.246 דווח על תגובה זו

    • אולי ככה היא ''הגיעה''?? (ל''ת)

      שואל, 18/08/10 03:50


      IP: 96.237.137.55 דווח על תגובה זו

    • האשה הזאת חוברת לאויבים הגדולים ביותר של העם היהודי וזה מה שמעניין אות (ל''ת)

      חתיכת 0, 18/08/10 10:04


      IP: 94.159.144.181 דווח על תגובה זו

  • 96.

    כרמי תומכת בגורדון שתומך בחרם על ישראל,לוגיקה שמאלנית במיטבה (ל''ת)

    גיל, 17/08/10 21:34


    IP: 82.166.116.49 דווח על תגובה זו

  • 95.

    כרמי תומכת בגורדון שתומך בחרם על ישראל,לוגיקה שמאלנית במיטבה (ל''ת)

    גיל, 17/08/10 21:34


    IP: 82.166.116.49 דווח על תגובה זו

  • 94.

    תמו כל הקיצים. תנועה ציונית , היא בעיני הנשיאה , ארגון ימין קיצוני ?!

    אבישי, 17/08/10 20:39

    בושה וחרפה.דמגוגיה ושיא הגזענות של תומכי הקולוניאליזם הערבי.

    IP: 89.139.24.99 דווח על תגובה זו

  • 93.

    מי שדמוקרט אמיתי תומך באם תרצו במאבקה נגד סתימת הפיות באקדמיה (ל''ת)

    אם תרצו קולו של העם, 17/08/10 20:38


    IP: 93.173.24.134 דווח על תגובה זו

  • 92.

    ''אם תירצו''-שאפו

    p, 17/08/10 19:50

    סוף סוף מוכן איזה גוף ציוני- לא ימני ולא קיצוני ''לקרא לילד בשמו''. מהיכן נפלה עלינו כמות כזו של שנאה עצמית, קיצוניות שמאלנית אקדמאית הנכונה לפעילות אלימה הקוראת למיגור המדינה הציונית היחידה בתבל?
    האם טחו עיני הגברת כרמי לראות לאן מוליך אותה רעיון העיוועים של השמאל הקיצוני? האם בשם הדמוקרטיה היא מוכנה לסגור את האוניברסיטה? האם היא מוכנה לכך שאנשיה שלה יקראו לכל האוניברסיטאות בעולם להחרים אוניברסיטאות ישראליות?
    ניראה לי שאנשים כמו הגברת כרמי מביאים עלינו את הימין הקיצוני בהתנהגותם השמאלנית קיצונית, שהרי הם המראה שלהם. ואולי זו מטרתם?

    IP: 77.126.168.3 דווח על תגובה זו

  • 91.

    מי שלא ראה איך קבלו באונ חיפה את שייך ראיד לא ראה טמטום מימיו

    אבי, 17/08/10 19:47

    קבוצת פרופסורים שאבותם כנראה היו ניצולי שואה ישבו זחוחים ובעיני עגל כלות שמעו כיצד השייך ישמיד את מדינת ישראל ויקים את מדינת המופת המוסלמית.בכל העולם יודעים שקימות עשרות מדינות מוסלמיות-כולם נבערות,חשוכות,אכזריות,מנצלות ושונאות יהודים שנאה תהומית.ורק כאן קובץ אינטלקטואלים רוצה לבטל את המקלט האחרון שנשאר ליהדות העולם ולהקים את הדמוקרטיה הראשונה.
    וכולם ניזונים מכספי ציבור ,כולם קוראים לחרמות על ישראל וצווחים כאשר מישהו מעיר להם על כך בטיעון שזה לא דמוקרטי.
    איך ילדינו לוחמי צהל יכולים לסבול מצב שכזה שבאוניברסיטאות שאמורות להיות ביתם הם מרגישים כמו בדמשק או טהרן.

    IP: 93.173.163.186 דווח על תגובה זו

  • 90.

    לפטר מיד את מרצים , ולשלוח אותם לפלסטין , הם עושים במדינה טרור רוחני

    שמאלני נרקומן, 17/08/10 19:25

    גוועלד . . .

    IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 89.

    תומך לחלוטין בתנועת ''אם תרצו '' - תמשיכו בדרך. (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 17/08/10 19:24


    IP: 77.126.128.117 דווח על תגובה זו

  • 88.

    ידידי בשמאל הציוני - בואו נודה שיש בעיה במס` פקולטות באקדמיה...

    שמאלן לאומי, ת''א, 17/08/10 19:11

    איך נכנה אותה - ''מונוליטיות אידיאולוגית''? פלורליזם ושקיפות, בכל מקרה, אין שם. ובמקום מנגנון הפליטה האוטומטי והמתגונן היורה קלישאות נבובות בנוסח ''מקארתיזם'', ''פאשיזם'' ויתר בולשיט מבית המדרש של רק''ח בימיה היפים (זוכרים שהכל ''פרופוגנדה אמריקאית''?) - יש מקום (נרחב) לבחינת הדוקטרינה החד-מימדית (פוסט-ציונות, אנטי-ציונות, א-ציונות) שהשתלטה על חלק מהפקולטות למדעי הרוח והחברה. תקצר היריעה מלפרט את הדוגמאות לאורך השנים. ושוב השמאל הייצוגי (מרצ וכו`) מתגלה ככושל ולא רלוונטי, וכמו במקרה ''הקרן החדשה'' (שאכן נמצא כתומכת בלא מעט ארגונים שמטרתם לקעקע את מדינת הלאום היהודי) אוטמת אזניה מלשמוע ועיניה מלראות. ''אם תרצו'' (והאידיאולוגיה של הארגון - בין אם מסכימים לה או מתנגדים - אינה רלוונטית) העלתה נושא שכבר מזמן נדרש לביקורת ושינוי.

    IP: 93.172.117.123 דווח על תגובה זו

    • זו צריכה היתה להיות תגובת המבוקרים אילו רק הייתה בהם מעט יושרה והגינות (ל''ת)

      יהב עצמון , 17/08/10 22:02


      IP: 217.132.172.181 דווח על תגובה זו

      • מתגעגעים אלייך יהב! (ל''ת)

        בית ישראל, 18/08/10 02:41


        IP: 84.110.61.14 דווח על תגובה זו

  • 87.

    ''אם תרצו'' לכנסת ישראל: התנועה היחידה ששווה היום (ל''ת)

    איתי, 17/08/10 19:09


    IP: 79.179.107.3 דווח על תגובה זו

    • ויש דוגמאות היסטוריות שבדמוקרטיה הצליחו מקארתאיסטים ודמגוגים תוקפניים!

      Ehad Haam-ציוני הוגן, 17/08/10 19:24

      דמוקרטיות חזקות (ארהב) הצליחו להינצל משיניהם הטורפות שיצרו משבר גדול-דמוקרטיות חלשות(כמו ישראל כיום) הפכו לטוטליטריות המאיימות על שלום העולם....כיום תורכיה היא הדוגמא ש''ישראל של ליברמן ואום תרצו'' צועדת בעקבותיה....

      IP: 161.186.93.10 דווח על תגובה זו

      • כן כן ..שמענו עליך הוד רוממותו מר אחד. לא מקארטיזם ולא בטיח

        זיו_! , 18/08/10 08:45

        פשוט פטריוטיות וציונות. די להושטת הלחי השניה.
        אנטי-ציונים או פוסט-ציונים כמו שאתה וחבריך אוהבים להתקרא, מקומם לא יכירם פה בארצנו.
        בטח שלא נממן מכיסנו אנו את הבוגדים.
        תתעורר אחד, אתה כבר אפילו לא מיעוט, אתה מיעוט נכחד

        IP: 62.0.6.28 דווח על תגובה זו

  • 86.

    השאלה הנשאלת היא מה הקשר בין רמת אינטלגנציה והשכלה של אדם

    דודי, 17/08/10 18:49

    לבין השקפתו הפוליטית??
    חומר למחשבה...

    IP: 173.70.64.6 דווח על תגובה זו

    • לאור כשלונות חוזרים ונשנים של קונספציות שלום ותוצאות הרסניות

      יהב עצמון , 17/08/10 22:08

      כמאמר בן דרור ימיני ''כמה פעמים אפשר להכניס זאב וכבש לכלוב אחד ולהאמין שהפעם התוצאה תהיה שונה''?

      IP: 217.132.172.181 דווח על תגובה זו

    • אין.

      ?, 17/08/10 22:22

      יש קשר לאופי, אבל לא לאינטליגנציה.

      IP: 217.132.168.33 דווח על תגובה זו

    • אין קשר,מה לא ברור,הם נבחרו על סמך דעותיהם הפוליטיות. (ל''ת)

      קשה הבנה, 18/08/10 10:06


      IP: 94.159.144.181 דווח על תגובה זו

      • ישנה דווקא קורולציה די מעניינת שמצביעה על קשר ישיר

        דודי, 18/08/10 10:41

        כפי שהאינטלגציה ווהשכלה גבוהים יותר
        נוטה האדם להשקפה יותר שמאלנית ומתונה.
        זו פשוט עובדה.

        IP: 173.70.64.6 דווח על תגובה זו

  • 85.

    האב מנכ''ל משרד החוץ לשעבר,האם מנכ''לית הקרן החדשה,הבת כתבת ערוץ 2

    כך שולט בנו תמנון הרשע - הקרן החדשה לישראל, 17/08/10 18:41

    יש כאן הכל חברים , פוליטיקה , הקרן החדשה ותקשורת , 3 אחוזים שולטים בתקשורת ובאקדמיה , כל מה שאם תרצו רוצים זה שיוויון ביצוג הפוליטי באקדמיה! לא יתכן שאותם 3 אחוזים יהיו יותר מחצי מהסגל הקבוע באוניברסיטאות!

    IP: 87.68.209.206 דווח על תגובה זו

    • כלכך נכון וכלכך מקומם , אי אפשר לעורר על זה דיון בתקשורת כי התקשורת

      הגידרון, 17/08/10 18:53

      זה הם , זו הסיבה שאין דיון ציבורי בסוגיית הקרן החדשה בערוצים 2 ו 10 ואם יש בדרך כלל הם במעמד צד אחד

      IP: 87.68.211.242 דווח על תגובה זו

  • 84.

    יש להחרים את אלה הקוראים לחרם ולנידוי של ישראל עבור יוקרה אקדמית בחו''ל (ל''ת)

    נועה, 17/08/10 18:40


    IP: 85.64.3.50 דווח על תגובה זו

  • 83.

    מי שמקיים כנסים להסברה על איך גוזלים אדמות לאום לא ראוי לתרומות (ל''ת)

    יותם, 17/08/10 18:35


    IP: 85.64.3.50 דווח על תגובה זו

  • 82.

    בן גוריון היה נלחם באוניברסיטת בן גוריון (ל''ת)

    איסר הגדול, 17/08/10 18:23


    IP: 84.229.89.201 דווח על תגובה זו

  • 81.

    נו באמת

    אם תרצו, 17/08/10 18:15

    חברי תנועת אם תרצו הם סטודנטים לתארים מתקדמים שתורמים מזמנם ומכספם לשכבות במצוקה בכל מקום שהארגון נמצא בו.
    יותר אכפת להם מהמקום הזה מלכל השאר.

    IP: 89.139.50.117 דווח על תגובה זו

    • עשית מהם מלאכים. אם תרצו - גזענים בעור של זאבים. תנועה פאתטית לחלוטין (ל''ת)

      ב, 17/08/10 18:44


      IP: 77.127.36.179 דווח על תגובה זו

      • מתי נקבל תשובות עיניניות מאנשי הקרן ולא צרור סיסמאות וקללות

        אבי, 17/08/10 20:03

        האם ראוי שפרופסורים יקראו להחרמת ישראל.
        האם ראוי שיקראו להחרמת המוסד החינוכי בהם הם עובדים.
        האם ראוי שיארחו את שייך ראיד ובעיניים כלות ישמעו ממנו איך להשמיד את מדינת ישראל.
        האם ראוי שישאפו להקמת מדינת מופת מוסלמית על חורבות ישראל.
        האם ראוי שיעזרו להסגיר את הלוחמים המגינים עליהם לבתי דין
        האם ראוי שהציבור ישלם עבור כל הפארסה הזאת

        IP: 93.173.163.186 דווח על תגובה זו

  • 80.

    הצביעות השמאלנית בהתגלמותה.

    דוקטור לכימיה, 17/08/10 18:10

    מקדמים אנשים לפי עמדותיהם הפוליטיות (אם אתה ימני כדאי שתסתיר את דעותיך לפני שקבלת קביעות), ואחר כך מדברים על מקארתיזם, כשמישהו מעז לפרסם את זה.
    מי שטוען שאוניברסיטת בן גוריון (וגם תל אביב, והעברית, והטכניון וחיפה ומכון וייצמן) לא מתייחסת להשקפת עולמו (הפוליטית והדתית) של מועמד למינוי או לקידום- הוא שקרן, וגם יודע את זה.

    IP: 109.186.79.62 דווח על תגובה זו

  • 79.

    sorry,maa'm

    lillit, 17/08/10 18:07

    HEY,WE WILL DONATE TO ALP

    IP: 173.52.173.230 דווח על תגובה זו

  • 78.

    יש לך טעות גדולה

    לין, 17/08/10 18:03

    את טועה בגדול. תהיה על האוניברסיטה שלך השפעה גדולה תרצי או לא כיוון שהיא שמה את הדגש על דעותיך ודעות השמאל הקיצוני הם לא הקוצונים דר גורדון ומרעיו הם הקיצונים. אם תרצו הם הרב.

    IP: 84.228.16.32 דווח על תגובה זו

  • 77.

    ולא מדאיג אותכם שיש שם כל כך הרבה שונאי ישראל

    אורי, 17/08/10 17:44

    מי שקרא את גורדון יודע באיזה אדם קיצוני מדובר.
    האיש פשוט שונא את ישראל וכל מה שקשור לה ובטוח שכולנו פה אנשים רשעים שעושים אפרטהייד לפלסטינים.
    זה שהוא מקבל כמעט אך ורק אנשים בעלי דעות כמו שלו (והוא לא היחיד זה נוגע לכל האוניברסיטאות כמעט), ולא מזיז לאף אחד זאת הבושה האמיתית.
    כשהוא מתוך האוניברסיטה קורא לחרם יום אחרי שישראל מואשמת בהוצאת איברים מגופם של פלסטינים ע''י עיתונאי שוודי, ולמעשה הוא כמעט ונתן חותמת לכך (שתדעו העיתוי לא היה מקרי) זה אומר משהו על האיש.

    IP: 212.116.178.109 דווח על תגובה זו

  • 76.

    I no longer give to BGU

    Eitan, 17/08/10 17:39

    As a graduate of Ben Gurion U. I used to financially support the University but no more. This institution has become despicable and hateful of Israel. All my money now goes to Hebrew University and I urge all donators to stop giving to BGU.

    IP: 24.84.35.215 דווח על תגובה זו

    • follow the writer

      xxx, 17/08/10 18:10

      follow the leader,out

      IP: 173.52.173.230 דווח על תגובה זו

    • late them know (ל''ת)

      Lin, 17/08/10 18:58


      IP: 84.228.16.32 דווח על תגובה זו

    • ALL THE UNIVERSITIES IN ISRAEL ARE EXACTLY THE (ל''ת)

      SAME IN THIS RESPECT, 18/08/10 09:26


      IP: 93.167.107.10 דווח על תגובה זו

  • 75.

    ה''מותקפים'' עושים שגיאה שהם בכלל מתייחסים למטורפים האלו.

    יריב א. , 17/08/10 17:38

    המשפט היחידי שמתאים היה זה ''לא שווה התייחסות''.
    הכי אירוני זה שהקבוצה הקיקיונית הזו מאיימת בחרם על האוניברסיטה בגלל שהיא מעסיקה אקדמאים שקוראים לחרם על אותה אוניברסיטה. יש לפי עיוותי מחשבתם---שלטא נאמר על הסתתם---שני סוגי קריאה לחרם.

    הלוואי שהם יצאו לתורמים ויקראו להם להפסיק את תרומתם. התשובה שהם יקבלו ישלח אותם חזרה למחילות הזיבורית ממנה הגיחו.

    האם התקשורת מתייסת למעוותים האלו ברצינות או כקוריוזים?

    IP: 70.26.135.236 דווח על תגובה זו

    • לשיטתי אתה וחבריך מטורפים

      אני, 17/08/10 18:18

      ולראיה כשזה נוגד את אמונותיך כ-ו-ל-ם מטורפים קיצוניים.
      האם בשם הדמוקרטיה תקום להגן על ראש הממשלה שלך מול המיצג המזעזע באב''ג?
      או שמא רק כאשר המיצג יהיה אנטי - ערבי אתה תקום?

      היות וישבתי עם תורמים כבדים של אב''ג, שאגב מאוד לא אהבו את ההתיחסות של כרמי ושל הנהלת האוניברסיטה, אני די בטוחה של''מטורפים'' תהיה השפעה כבדה.

      IP: 129.6.140.24 דווח על תגובה זו

    • ואגב קוריוז

      שוב אני, 17/08/10 18:22

      הידעת שתורמים מאוד כבדים של אב''ד כבר קראו לכרמי להדיח את אותו הגורדון.

      אבל אתה, הרי תמיד יודע וצודק.
      לדיון איתך יש רק צד אחד, שלך.

      תמיד הפתיעה אותי ההתנשאות שלך, הקיצוניות.
      כנראה זו דפיקות מושרשת.
      העיקר שאתה לא קוריוז.
      רק דע שרוב רובו של הציבור, לוקח אותך ושכמותך כקוריוז. חבל שאתם חותרים תחת המדינה.

      נראה את הרצינות של חבר הנאמנים שיתכנס.. מי אמר להדיח נשיאה ולא קיבל?!

      IP: 129.6.140.24 דווח על תגובה זו

    • ניתן לתורמים להחליט ני מטורף.יהודי ציוני שיבין מה קורה לא יתרום (ל''ת)

      אבי, 17/08/10 19:49


      IP: 93.173.163.186 דווח על תגובה זו

    • אני איש שמאל ולגמרי מזדהה עם אם תרצו.

      אבי, 17/08/10 19:54

      אני מאמין שהחזרת שטחים בעד הסכם שלום נכון והדגש על נכון הינו טוב למדינת ישראל.כמו כן אני סוציאליסט בדעותי הכלכליות.
      אבל אין לי קשר ואני נחרד מכיבוש האוניברסיטאות עי פרופסורים הזויים הרואים בשייך סאלח גיבור ורוצים להפוך את ישראל למדינת מופת עם רוב מוסלמי.אני נחרד מפרופסורים הקוראים לחרמות על ישראל ומסגירים לוחמי צהל.
      בושה פשוט בושה .כל הכבוד לאם תרצו.

      IP: 93.173.163.186 דווח על תגובה זו

    • העלבת הזולת ואי התייחסות לתוכן דבריו.

      פ, 18/08/10 02:06

      החשש והפחד זועקים מדבריך, אולי כי הפעם אם תירצו קלעו . במקום לאטום את אוזניך כדאי היה לך לחשוב רגע ואולי לשאול את עצמך- אולי הם צודקים?
      רוצה אני לקוות שאינך אטום עד כדי כך לתוצאות מעשיך.

      IP: 77.126.168.3 דווח על תגובה זו

    • יריב, כשאתה לחוץ ומזיע אנחנו רגועים ומאושרים

      פנדה, 18/08/10 08:55

      תודה :-)

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 74.

    Sorry, but your arrogance is misplaced, professor.

    donor, 17/08/10 17:35

    Many of us feel betrayed by the outrageous leniency toward self hating anti-Israeli professors who aid the enemy's propaganda. It is them who lower the standards of the University, not the people protesting against them. I for one no longer support your University, nor will my friends. Let the Gordon vermin do that.

    IP: 96.237.137.55 דווח על תגובה זו

  • 73.

    התחסדות וצביעות של שיקוצים שמאלניים

    סטודנט לשעבר, 17/08/10 17:34

    תקראו בעצמכם - הנה מה ש''גורמים במערכת ההשכלה הגבוהה'' - אותם אינטלקטואלים פתוחים, ליברליים וסובלניים, עאלק - חושבים על מי שלא מסכים לדעותיהם הנאורות, ''אם תרצו'':
    ''זה לא ייאמן שגוף קיקיוני שספק אם יש לו זכות קיום....''
    את מבינה זה, גיברת פרופסורית?
    מה שקורה בפועל אצלך באוניברסיטה, יודע כל תלמיד שנה ראשונה, אפילו בפקולטות המדעיות, שלהן אין כל קשר לפוליטיקה.
    מה שקורה אצלך באוניברסיטה, גברת ''התורמים שלי'' (שלך - אהההה?) גורם לבן-גוריון, איש החזון והמעשה, להתהפך בקברו....
    במקום בלה-בלה-בלה קומי ועשי מעשה! תזרקי כמה חלאות וגורדון בראשם,ואח''כ נתחיל לחשוב על תגובתך...
    וכן, עוד משהו: אני יודע שזה לא מזיז לך, אבל התורמים שאני גייסתי לאוניברסיטה שלי בעבר, הפסיקו - לבקשתי - לתרום אחרי מה שקרה עם הגורדון..

    IP: 217.132.132.75 דווח על תגובה זו

  • 72.

    איזה טיפוסים הזויים. התורמים יברחו רק מלדעת שגדענים כאלה הם אקדמאים (ל''ת)

    רועי, 17/08/10 17:31


    IP: 129.67.14.152 דווח על תגובה זו

  • 71.

    לארז תדמור, אל תרתע מתעמולת השמאל: הם ערמומים מניפולטיבים. חזק ואמץ. (ל''ת)

    לתנועת אם תרצו: הגבירו פועלכם נגד החותרים מבית., 17/08/10 17:29


    IP: 77.124.103.32 דווח על תגובה זו

  • 70.

    תנועה קיצונית? ''אם תרצו'' המבורכת מייצגת רוב רובו של הציבור היהודי (ל''ת)

    דן: תעמולה שמאלנית, הזהרו. שמאלנים שונאי יהודים., 17/08/10 17:26


    IP: 77.124.103.32 דווח על תגובה זו

  • 69.

    ''אם תרצו'' הוא ארגון קיצוני

    david masica, 17/08/10 17:24

    its only the beginning........they exists because of anti israel right to survive as a jewish state......thats what the academia sold to jewish donors.....but know the academia taking a deferent avenue and they will pay for it.

    IP: 68.239.98.208 דווח על תגובה זו

  • 68.

    מייצג תורמים מחו''ל

    עו''ד, 17/08/10 17:17

    גם בדמיוני הפרוע ביותר לא שיערתי שזו תהיה תגובתה של הנשיאה פרופ' כרמי.
    אין גבול לחוצפה, אין משמעות לאינטגרטי, פשוט מזעזע.
    כל עוד לא עלה הנושא לכותרות, לא ממש התייחסנו להתנהגותו של דר' גורדון.
    ועכשיו לאחר שהוצגה תמונה בפני הנשיאה זה כל מה שיש לה לומר.

    אני מבטיח שאעביר לתורמים שאיתם אני בקשר את כל המידע הזה.
    עו''ד

    IP: 80.179.188.98 דווח על תגובה זו

  • 67.

    פתאום המרצים נתפסו בקלונם אז הם מטיחים רפש באחרים (ל''ת)

    הם מ פ ח ד ים !!!, 17/08/10 17:10


    IP: 217.132.40.229 דווח על תגובה זו

  • 66.

    שטיפת מוח אנטי ישראלית בכסות של חופש אקדמי.

    רונן, 17/08/10 17:05

    כבר שנים שהאונברסיטאות במדינת ישראל הן חממה לגידול וטיפוח של גורמים אנטי ציונים ואנטי ישראלים.
    זה למעשה התחיל כבר ב1968 השמאל זה המשיך ב1972 כאשר המדינה נאבקת על חייה האונברסיטאות היו מלאות באנשי שמאל שבחרו לא להילחם ולהפיץ את תורתם בקמפוסים.
    התעוזה שלהם רק הלכה וגדלה עם השנים ויותר אנשים בעלי אינטרסים אנטי ציוניים גדשו עמדות מפתח בצמרת האונברסיטאות.
    בשם החופש האקדמי הם רמסו את החופש האקדמי מי שלא התיישר עם הקו שלהם הוחרם ונאלץ לשתוק או לעזוב את האקדמיה.
    בעשור האחרון ועד היום הפכה האקדמיה לשופר ולראש חץ לכל מתנגדי ישראל בארץ ובעולם. היא הפכה לרייך האנטי ציוני הראשי יתרה מזו מרצים ישראלים מסתובבים ברחבי העולם ורותמים גורמים אקדמים להחרים את ממשלות ישראל.
    אז פרופ' כרמי הגיעה הזמן שאת ושכמותך באקדמיה תתחילו לתת הסברים ואת הדין לעם ישראל ולתורמים הציונים שלכם.
    את מוזמנת ביחד עם המחלקה שלך לעבור לביר זית בטוח ולזכות לחופש אקדמי.

    IP: 212.199.0.4 דווח על תגובה זו

    • לא רק בארץ. זה התחיל מזמן במערב: כוחות האוייב השתלטו מאחורי הקלעים

      נכון, 17/08/10 17:41

      לתורמים התמימים מספרים שקרים, ומצייתים לבעלי הממון הכבדים מסעודיה וכ'.

      IP: 96.237.137.55 דווח על תגובה זו

    • אתה מתכוון לפרופסורים שחברים בארגון חוסן מדיני וכלכלי?

      יריב א. , 17/08/10 17:46

      אתה מתכוון לאקדמאים בבר אילן או באריאל?
      מה בקשר לישיבות שנחשבות למוסדות אקדמאיים? אתה מתכוון לפרןפ' אומן חתן פרס נובל?
      לקרוא לאקדמיה הישראלית ''רייך אנטי ציוני'' מעיד עליך שדעתך נטרפה עליך.

      תמשיכו בדרככם להילחם ''אויבים'' מבית....נסראללה היה ברצון מממן את פעולותיכם. ואולי בדרכים עקיפות הוא מממן את ''אם תרצו''. הם עושים את העבודה בשבילו.

      IP: 70.26.135.236 דווח על תגובה זו

      • יריב, הפוסל במומו פוסל.... (ל''ת)

        פ, 18/08/10 02:10


        IP: 77.126.168.3 דווח על תגובה זו

    • לא כולם - בעיקר השטיפת מוח זה באוניברסיטת חיפה, ת''א ובן גוריון

      Ehad Haam-Zionist , 17/08/10 20:15

      הממומן ע''י הקרן החדשה.

      IP: 68.39.177.119 דווח על תגובה זו

  • 65.

    לא כל המרצים ראויים ללמד את הדור הבא .

    נסי, 17/08/10 17:04

    ראיתי במו עיניים כמה מפלצות עם קשרים אשר יושבים על סיר הבשר ואין להם חמלה על סטודנטים מצליחים יעשו הכל כדי שסטודנט יעשה עוד סימסטר כדי להכניס לקופה עוד כמה מאות שקלים.לטיול מרצים על חשבון משלם המיסים. הייתי מבקש ממבקר המדינה להכנס לעובי הקורה ולבדוק מה קורה .

    IP: 212.179.147.154 דווח על תגובה זו

  • 64.

    תתפלאי רבקה אבל זה עוד איך משפיע

    חזי, 17/08/10 16:51

    בואו ונודה באמת,
    מרבית התרומות מגיעות מיהודים עשירים, בעיקר מארצות הברית, שכן,
    אירופה נמצאת עכשיו במצב כלכלי חארבנה וכך גם בארצות הברית.
    לפיכך, יש להתייחס לכל תורם במלוא הדרת הכבוד ולמעלה מזה.
    סיפורים על קריאות לחרמות נגד ישראל המופיעים חדשות לבקרים באוניברסיטה שלך משפיעות קשה על התורמים הפוטנציאלים ומכך להקטין אנושות את מעגל התורמים.
    מספיק תורם אחד כבד שיודיע שהוא לא יתרום יותר עד ש.. וגל פיטורים גדול יגיע לאוניברסיטאות.
    לצפות לעזרה פיננסית ממשלות זרות, כדוגמת הקרן החדשה, גם זה לא כדאי.
    עצתי לך, במקום לקשקש כתגרנית בשוק, עשי כדוגמת נשיא אוניברסיטת ת''א ובידקי האם יש אמת בטענותיהם.
    זכרי, התורמים לא טפשים......

    IP: 193.239.108.4 דווח על תגובה זו

  • 63.

    שמעתי את הפרופסורית ברדיו, טון דיבור מתנשא, לא ענתה עניינית (ל''ת)

    משהיא, 17/08/10 16:44


    IP: 62.0.1.62 דווח על תגובה זו

  • 62.

    כל הכבוד אם תרצו!! (ל''ת)

    יוני סטודנט, 17/08/10 16:44


    IP: 77.127.205.89 דווח על תגובה זו

  • 61.

    המרצה יעמוד על רגליו ויברך את הסטודנט ששב ממילואים (ל''ת)

    אבי מ , למחוקק,, 17/08/10 16:38


    IP: 217.132.219.248 דווח על תגובה זו

  • 60.

    אם לניב גורדון, המוכר כפעיל הקורא לחרם תרבותי, כלכלי ופוליטי בינלאומי

    גודמן, 17/08/10 16:37

    על ישראל, מותר לבקש לפגוע כלכלית במדינה ,הרי התוצאה המתבקשת היא שינסו לפגוע במקום ממנו הוא משדר את בקשותיו ובמקרה הזה
    אונ' בן גוריון.
    ללא ספק התנועה מתונה בבקשותיה ביחס לבקשותיו של ניב גורדון.

    IP: 91.64.22.36 דווח על תגובה זו

  • 59.

    כל הכבוד ל''אם תרצו''

    תומר לוין, 17/08/10 16:35

    הזדמנות מצויינת לברך את ''אם תרצו'' על חשיפת האמת. הטיעונים שמדובר בארגון פוליטי לא רלוונטים משום שהם פועלים לחשיפת האמת.

    התורמים לאוניברסיטאות כגון זו שבנגב בעצם במודע מממנים פשעי הסתה חמורים ואליטה מושחתת ותאבת בצע.

    IP: 79.181.17.6 דווח על תגובה זו

  • 58.

    ''אם תרצו'', אוהבים אתכם! (ל''ת)

    מאוהב, 17/08/10 16:32


    IP: 192.118.0.231 דווח על תגובה זו

  • 57.

    אב''ג מפלהלרעה קבלת סטודנטים יהודים ע''מ לאפשר קבלת בדואים. (ל''ת)

    כבשה פועה, 17/08/10 16:30


    IP: 94.159.191.50 דווח על תגובה זו

  • 56.

    גברתי פרופ כרמי, במקום להתנפל על הפעילים, תפעילי את כובד

    יוסי חולון, 17/08/10 16:29

    משקלך על אותם אנשים הקוראים להחרים אוניבסיטאות בארץ וכן את אוניברסיטת הנגב.

    הרי זה פשוט בלתי נורמלי ואתי לומר להחרים אוניברסיטה וגם להמשיך לעבוד שם. לא כן.

    IP: 84.109.79.83 דווח על תגובה זו

    • באמת נראה לך?

      יד רוחצת יד, 17/08/10 18:01

      למה לפי דעתך היא התקבלה לעבודה מלכתחילה? בגלל המחקרים פורצי הדרך שלה?

      IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

      • מעניין מה רמתה האקדמית (ל''ת)

        הגב' הזו נהנית ע''ח הציבור, 17/08/10 19:23


        IP: 89.139.1.254 דווח על תגובה זו

  • 55.

    מישהוא מפריע לשמאל הקיצוני להשתלט על המדינה.. (ל''ת)

    מימי, 17/08/10 16:27


    IP: 213.151.36.7 דווח על תגובה זו

  • 54.

    מישהוא מפריע לשמאל הקיצוני להשתלט על המדינה.. (ל''ת)

    מימי, 17/08/10 16:27


    IP: 213.151.36.7 דווח על תגובה זו

  • 53.

    חרם רציתם חרם קיבלתם. אין חרם דה-לוקס. (ל''ת)

    שמאלנים קיצוניים, לא להתבכיין., 17/08/10 16:24


    IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

  • 52.

    תגובה ל-48

    ניר, 17/08/10 16:20

    היא רופאת ילדים שעסקה במחקר גנטי ומשם הגיעה הפרופסורה

    IP: 84.108.2.175 דווח על תגובה זו

  • 51.

    אני לא אקרא את דעתה.הרי לא מפריע לה שהמרצים קוראים להחרים את האוני' (ל''ת)

    אז הנה אני מחרים., 17/08/10 16:15


    IP: 109.160.160.129 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אם תרצו, בן דרור ימיני, ליבסקינד

    איילת, 17/08/10 16:03

    הכו בקרן החדשה מכל הכיוונים, אתם גדולים, וכולנו מאחוריכם.

    IP: 84.109.31.45 דווח על תגובה זו

    • שכחת את בן כספית,כנראה שמאל הגון. יש גם כזה (ל''ת)

      רותי, 18/08/10 12:56


      IP: 132.66.223.243 דווח על תגובה זו

  • 49.

    המרצים יורקים לבאר שמפרנס אותם ואת ילדיהם.....בושה !!! (ל''ת)

    ממזרים חסרי כבוד, 17/08/10 16:03


    IP: 79.179.111.9 דווח על תגובה זו

  • 48.

    פרופסורית למה הנשיא הזאת? (ל''ת)

    שאלה, 17/08/10 15:52


    IP: 209.132.186.36 דווח על תגובה זו

  • 47.

    בסה''כ יוזמה מבורכת! מי שראה את נוסח המכתב (התרבותי) מבין למה לא פורסם (ל''ת)

    יערית, קריות, 17/08/10 15:50


    IP: 89.138.105.165 דווח על תגובה זו

  • 46.

    9 מתוך 11 מרצים - שמאלנים קיצונים. גם בבגצ אותו יחס. (ל''ת)

    מה אתה מתרגש, 17/08/10 15:50


    IP: 192.114.107.4 דווח על תגובה זו

  • 45.

    כל הכבוד ל''אם תירצו'' אתם עושים עבודת קודש. מחזקת את ידיכם.

    אלמונית, 17/08/10 15:46

    חיזקו ואימצו. דרך אגב, צריך להעיף את נשיאת האוניברסיטה.

    IP: 192.117.158.210 דווח על תגובה זו

  • 44.

    יישר כוח - לדווח לתורמים (ל''ת)

    dondon, 17/08/10 15:38


    IP: 87.68.52.78 דווח על תגובה זו

  • 43.

    ''אם תרצו '' כל הכבוד , בהצלחה (ל''ת)

    שמח לשמוע שיש אותכם, 17/08/10 15:36


    IP: 89.139.185.242 דווח על תגובה זו

  • 42.

    איסו למרצים בב''ש לבוא עם שעונים מחוגים אנלוגים -הם מסתובבים ימינה

    איגוד השעונים האנלוגים, 17/08/10 15:36

    תקנה חדשה שתצא ממגדל השן האקדמי השמאלני
    רק שעונים דגיטאלים שעונים אנלוגים נחותים , נמוכים ולא לרמה של האקדמיה
    הם פוגעים ביפי הנפש של השמאל

    IP: 93.173.37.114 דווח על תגובה זו

  • 41.

    צר החינוך סער מועל בשליחות של בוחריו ובוחר בשמאל

    דני, 17/08/10 15:28

    חבל שהליכוד מחזיק שרלטנים כאלה ועוד כשרים

    IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

    • עוד שנתיים יהיו בחירות בליכוד. יזכירו לו את מחדליו (ל''ת)

      קוסא מחשי, 17/08/10 16:29


      IP: 85.250.140.24 דווח על תגובה זו

  • 40.

    "אם תרצו" זה ארגון ימני שממומן בידי ג'ון הייגי האנטישמי

    הפרטים בפנים, 17/08/10 15:21

    הכומר האוונגליסטי ג'ון הייגי מממן את "אם תרצו".

    האיש הזה אמר ש"הנאצים מילאו את רצון האלוהים".

    המטרה שלו ושל האוונגליסטים הקיצוניים היא שישראל תילחם בשכניה עד שתוטש ואז יתחילו לזלוג יהודים ישראלים לחיק הנצרות - מה שכבר קורה - כשהסוף הוא שהנצרות תשתלט על ארץ ישראל.

    "אם תרצו" ממומנת על ידי האיש הזה והארגון שלו.

    IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק במאה אחוז

      תעשו גוגל על אם תרצו, 17/08/10 15:37

      תעשו 'גוגל' על ארז תדמור, 'אם תרצו' יחד עם המילה ''תרומות'' או ''מימון'' ותגלו מי עומד מאחורי הארגון הזה ומי זה ארז תדמור.

      IP: 217.132.184.56 דווח על תגובה זו

      • עשיתי גוגל

        יאון, 17/08/10 16:30

        ומצאתי בלוג אנונימי המלא בטענות ו''עובדות'' ללא הוכחות, ללא קטעי וידאו או אודיו של אותם אנשים ''אנטישמיים'' המממנים את מר תדמור. לפחות תוכיחו את שאתם טוענים.....

        IP: 84.228.176.223 דווח על תגובה זו

        • נו, אז זה בהחלט תואם את ה''עובדות'' (ל''ת)

          ש'אם תרצו' מטיחים באחרים, 17/08/10 16:39


          IP: 217.132.184.56 דווח על תגובה זו

    • יאללה יאללה. (ל''ת)

      לא מעניין, 17/08/10 16:04


      IP: 84.109.31.45 דווח על תגובה זו

    • אתה מטעה. ג'ון הייגי תורם גם לראש הממשלה נתניהו. לשיטתך ביבי אינו לגיט

      תומך ''אם תרצו'', 17/08/10 16:28

      ...לגיטימי?

      IP: 192.118.0.231 דווח על תגובה זו

    • כשאין תשובה הגיונית ואפילו אחת מביים את הטיעונים המטופשים הללו (ל''ת)

      אבי, 17/08/10 17:45


      IP: 85.250.241.138 דווח על תגובה זו

    • A priest -friend of Israel

      Mirit, 17/08/10 18:16

      I prefare a priest ,friend of Israel upon self hating fanatical leftist jews.
      who are Israelis and jews only by documents

      IP: 84.229.200.4 דווח על תגובה זו

  • 39.

    סילוף העובדות של נשיאת האוניברסיטה

    ישראלי, 17/08/10 15:10

     תתחילי לעשות את תפקידך ותדאגי לשיווין בחומר הנלמד אף אחד מאם תרצו לא סתם פיות הם בסף הכל רוצים לתת גם לצד השני להביע את עמדותם , האקדמיה סותמת פיות ומי שמבקר אותה ישר אומרים אליו שהוא סותם פיות כי זוהי ההגנה הקלה ביותר , ישר כוח אם תרצו מאמינים בכם.

    IP: 84.228.46.16 דווח על תגובה זו

  • 38.

    האוניברסיטאות הורידו את האמינות, הצדק והמוסר לתהום הנשייה (ל''ת)

    והפכו לאנטי ציוניות, 17/08/10 15:09


    IP: 84.109.89.45 דווח על תגובה זו

  • 37.

    מי שתורם במודע לאוניברסיטה שמרציה קוראים להחרימה-אין לו לאן לרדת. (ל''ת)

    ציצו, 17/08/10 15:07


    IP: 62.219.180.162 דווח על תגובה זו

  • 36.

    רק לפני חודשיים פיטרה המקארתיסטית רבקה כרמי מרצה

    עמית, 17/08/10 15:00

    לאחר שהביע דעות אסורות ע''י משטרת המחשבות.

    IP: 192.118.32.80 דווח על תגובה זו

  • 35.

    אוהבי ישראל רוצים להפסיק את מסע ההסטה שמנהלים אנשים כגון

    גודמן, 17/08/10 14:48

    ד''ר ניב גורדון, המוכר כפעיל הקורא לחרם תרבותי, כלכלי ופוליטי בינלאומי על ישראל''.
    אם לניב גורדון מותר להציע חרם כלכלי על מדינת ישראל, הרי דרכה המתונה של תנועת ''אם תרצו'' המאיימת לדווח לתורמים על הנעשה באוניברסיטת בן גוריון במחלקה לפוליטיקה וממשל שבה מתוך 11 אנשי סגל תשעה מעורבים בפעילות פוליטית המציגה עמדות של השמאל הקיצוני'' בהחלט מובנת ויש לברך עליה.

    IP: 91.64.22.36 דווח על תגובה זו

  • 34.

    תגובת האוניברסיטה ממחישה את רמת הדיון הנמוכה

    בושה, 17/08/10 14:48

    תגובת האוניברסיטה ממחישה את רמת הדיון הנמוכה וסתימת הפיות שקיימת באוניברסיטה.
    כמו גם סף הקבלה הנמוך לחוגים למדעי הרוח.

    IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

  • 33.

    אני מזועזע מהנסיון של נשיאת האוניברסיטה לבצע דה-לגיטימציה ל''אם תרצו''

    אזרח ישראלי, 17/08/10 14:35

    ..בתואנה המסוכנת ש''לארגון זה ספק אם יש זכות קיום''.

    בושה.

    IP: 192.118.0.231 דווח על תגובה זו

  • 32.

    לפטר מי שקורא לחרם תרבותי, כלכלי ופוליטי בינלאומי על ישראל

    מיידי, 17/08/10 14:33

    אם זה חופש אקדמי, אז גם נאציזם זו דעה לגיטימית.

    IP: 79.180.200.85 דווח על תגובה זו

  • 31.

    סה''כ אם תרצו צודקים - מה הבעיה לדווח את האמת לתורמים ?

    Ehad Haam-Zionist , 17/08/10 14:31

    לתת לתורמים להחליט אם הם רוצים לממן סגל אוניברסטאי שמאלני קיצוני בלי איזון.

    IP: 68.39.177.119 דווח על תגובה זו

  • 30.

    עם סטודנטים כמו שובל ותדמור - יש תקווה לקיומה של מדינת ישראל (ל''ת)

    כרמי והמחלקה לממשל - עוכרי ישראל!, 17/08/10 14:30


    IP: 79.181.34.224 דווח על תגובה זו

  • 29.

    השמאל הישראל ניפגע קשה מאוד עקב העלמותם של מפלגות מרצ והעבודה

    פקק תנועה, 17/08/10 14:28

    מהנוף הישראלי וכניראה שיש סיבות טובות לכך

    IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 28.

    סליחה- אבל מי שקורא לחרם על ארצו הוא הפשיסט הקיצוני. (ל''ת)

    ציוני, 17/08/10 14:26


    IP: 93.173.22.47 דווח על תגובה זו

    • כלומר, השמאלני הקיצוני הצבוע ? (ל''ת)

      שמואל, 17/08/10 16:00


      IP: 212.235.72.75 דווח על תגובה זו

  • 27.

    בחירת מרצים רק מהשמאל היא היא מקרתיזם וציד מכשפות! (ל''ת)

    כרמי: כוחך בפיך ותו לא! נדרש איזון במצבת המרצים!, 17/08/10 14:26


    IP: 79.181.34.224 דווח על תגובה זו

  • 26.

    הרבה מלל מבלי להתייחס לעובדות

    אפי, 17/08/10 14:21

    הסרת המסווה מעל הקרן החדשה לישראל ולגבי אוני' בן גוריון הוא דבר בעתו.סוף סוף יש גילוי נאות לגבי תפקודה של הקרן.מה הצעקות ומי כאן קיקיוני?לכו אל יונה הנביא ולמדו קצת דמוקרטיה.גם אני למדתי לב''א ולמ''א ,בין השאר עם פרו' דן כספי עתה בבן גוריון ותלמידים נבחנו לפי ידע ויכולת ולא לפי תג פוליטי.ניב גורדון הוא כנראה נפל אקדמי עם עצמה רבה.אם סוציולוגים מתעלמים מפרו' ש''נ איזנשדט אזי הם באמת מוטים.לכו ללמוד קצת תורה אצל פרו' יחזקאל דרור.הוא אמנם לא איש ימין אבל הוא מדען ברמה עולמית ועדיין לא פוסט ציוני.

    IP: 212.143.149.195 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אם תרצו - תמשיכו בפעילותכם המבורכת - תראו להם...

    טאויל, 17/08/10 14:21

    שלמטבע יש שני צדדים
    מי שמקדם חרם על ישראל - יוחרם בתורו!
    העם איתכם!!!

    IP: 62.219.21.52 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אם תרצו לא מבקשים לפטר אף אחד, אלא להוסיף גם עמדות לאומיות

    אורן, 17/08/10 14:08

    לא ייתכן שמחלקות לפוליטיקה וממשל, לא תהיה נציגות גם לתומכים בלאומיות, בגולבליזציה, בקפיטליזם, ומנג יהיה ייצוג עודף לאנטי-לאומיות, לדה-גלובליזציה ולאנטי-קפיטליזם. זו דרישה לגיטימית ואפילו מבורכת. ושוב יודגש: אין בפנייתם שום מילה על קריאה לפיטורי מרצים.

    IP: 84.229.210.82 דווח על תגובה זו

  • 23.

    בן גוריון בוודאי מתהפך בקברו אם כך מלמדים באוניברסיטה על שמו.. (ל''ת)

    רחל, 17/08/10 14:07


    IP: 109.186.81.91 דווח על תגובה זו

  • 22.

    צוחק מי שצוחק אחרון!

    DDT, 17/08/10 13:54

    הזיחיחות שלך לא במקום.
    כאשר תקראי את נתוני התרומות בשנה הבאה עד עוד תבכי!

    אל תתרמו לאוניברסיטאות בישראל! תירמו ל
    Yeshiva University
    Brandis University

    שתי אוניברסיטאות יהודיות בארה''ב
    אל תתרמו לחממות לשפיפונים בישראל!

    IP: 93.173.68.101 דווח על תגובה זו

  • 21.

    הגדרת השמאל כמקום נמוך אין מדוייק מזה!מי ''אהב''את היהודי כמוהם... (ל''ת)

    עוד מכתב, 17/08/10 13:49


    IP: 79.177.48.16 דווח על תגובה זו

  • 20.

    הייתי קורא לקרן לישראל חדשה גוף קיקיוני עם שאלה

    ראובן, 17/08/10 13:47

    של זכות קיום. האם גם גוף זה נמנה עם התורמים?

    IP: 212.150.13.112 דווח על תגובה זו

  • 19.

    לאיזה כתובת לשלוח את התרומה ל''אם תרצו''?

    סטפן, 17/08/10 13:47

    סוף סוף משהו עושה ולא רק מדבר/מקטר.

    IP: 212.179.239.138 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הגדרה מצויינת פנייה בענין השמאל ירידה למקום נמוך!מכתב מצויין (ל''ת)

    תמשיכו לכתוב, 17/08/10 13:46


    IP: 79.177.48.16 דווח על תגובה זו

  • 17.

    אם תסולק רבקה כרמי ממשרתה האוניברסיטה תחזור למדינת ישראל (ל''ת)

    טל ויסמן, 17/08/10 13:38


    IP: 85.250.255.36 דווח על תגובה זו

  • 16.

    הדרישה היא לריבוי דעות ,לא סתימת פיות . (ל''ת)

    דני, 17/08/10 13:37


    IP: 81.218.241.5 דווח על תגובה זו

  • 15.

    הרי לא מזמן לקחתם בדואים מהנגב ונתתם להם עזרה לשמור על ביתם הלא חוקי (ל''ת)

    עידו, 17/08/10 13:35


    IP: 77.125.120.209 דווח על תגובה זו

  • 14.

    '' אם תסתמו '' כבר ? די עם השינאה והענקת ציונים - למה מי אתם ? (ל''ת)

    זרא רומדת, 17/08/10 13:32


    IP: 82.166.52.154 דווח על תגובה זו

  • 13.

    כל עוד יישארו ''אם תרצו'' אלמוניים, יצליחו במשימתם. צריך לחשוף אותם

    שי, 17/08/10 13:32

    לא ייתכן שהם קוטלים באופן אישי מרצים ואת יו''ר הקרן החדשה פרופ' נעמי חזן, אבל נהנים מחיסיון בזכות התקשורת הימנית המושחתת, תודה לשלדון אדלסון.

    IP: 109.64.7.169 דווח על תגובה זו

    • הם לא אלמוניים, אתה מוזמן להיכנס לדף שלהם בפייסבוק ולהכיר אותם

      פנדה, 17/08/10 13:42

      להכיר את הפעילים המרכזיים ואת האלפים שעשו להם ''לייק''. דווקא את אנשי הקרן לישראל חדשה אנחנו כמעט ולא מכירים, בעיקר בגלל שהם מסתתרים תחת שמות של עשרות גופים אחרים, שכולם תחת מטריית הקרן.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • ימין או שמאל כולנו מבדילים, לא?

      david, 17/08/10 13:53

      על מנת לגרום לאוניברסיטה לישר קו עם החברה הישראלית יהודית יש להביא לצעדי מחאה חברתיים הבאים לידי ביטוי באופן הבא: הפסקת תיקצוב מצד רשויות המדינה, הפסקה מוחלטת לחלוקה של מיגות לבני מיעוטים (ערבים, בדואים), העלאת רף הקבלה ורמת הלימודים, הצהרת נאמנות למדינת ישראל, ויש עוד הרבה מאוד מה לעשות... אך נתחיל עם הדברים הקטנים והנכונים.
      הכותב הוא סטודנט למדעי החברה
      תגובות ניתן לשלוח לדויד במייל DVD80@NANA.CO.IL

      IP: 84.110.194.66 דווח על תגובה זו

    • מי שפועל בחשאיות היא הקרן החדשה לישראל (ל''ת)

      ולא אם תרצו, 17/08/10 16:14


      IP: 85.64.171.209 דווח על תגובה זו

    • מדוע שלא תענה תשובה עינינית במקום לחפור מי ומה

      אבי, 17/08/10 19:58

      האם ראוי שמרצה באוניברסיטה ישראלית יקרא לחרם על ישראל,יקרא לחרם על האוניברסיטה בה עובד ומתפרנס,יסגיר לוחמי צהל,ישאף להקים על חורבות ישראל מדינה עם רוב מוסלמי.
      יזמין את שייך ראיד לנאום איך להרוס ת המדינה

      IP: 93.173.163.186 דווח על תגובה זו

  • 12.

    the anti zionist trend at ben gurion university is most disturbing

    samuel, 17/08/10 13:32

    jews akk over the world (donors included) ought to re consider their attitude towards the university

    IP: 85.64.236.77 דווח על תגובה זו

  • 11.

    נחיה ונראה! (ל''ת)

    גדעון, 17/08/10 13:30


    IP: 109.65.43.138 דווח על תגובה זו

  • 10.

    היא יכולה לספר מה שהיא רוצה - בפועל רועדות לה הביצים! (ל''ת)

    חומי בראון, 17/08/10 13:25


    IP: 79.177.161.85 דווח על תגובה זו

  • 9.

    ''אם תרצו'' איננה (!) תנועת ''ימין''- נא לא להטעות את הציבור! (ל''ת)

    אריאל גליל, 17/08/10 13:14


    IP: 132.64.187.170 דווח על תגובה זו

    • זו בהחלט תנועת ימין - רוצים הוכחות?

      גם ימין וגם שקרנים, 17/08/10 13:33

      הנה תקראו באתר הזה מי זה ארז תדמור, מראשי התנועה, שגנב לבנות חבלה מצה''ל:

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/54/ART2/067/985.html



      התורמים של התנועה הזו הם תורמי ימין מובהקים.

      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

      • אם תרצו לא התנגדו לנסיגה מגוש קטיף ולא התנגדו להקפאה בשטחים

        פנדה, 17/08/10 13:44

        זה ממצב אותם שמאלה מאנשי ארץ ישראל בליכוד, כלומר עמוק בתוך המרכז הפוליטי.

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • אז לפי אותו משקל: אונ' בן גוריון שמאלנית קיצונית כי ראשיה כאלו?? (ל''ת)

        הגאון מציון, 17/08/10 13:44


        IP: 80.179.189.224 דווח על תגובה זו

        • לא, היא שמאלנית קיצונית כי כמעט כל המרצים שם כאלה

          יוסי, 17/08/10 15:58

          שמאלני טיפש ...

          IP: 212.235.72.75 דווח על תגובה זו

      • התרומות ימשיכו רוב התורמים גרמנים מתוסכלים (ל''ת)

        יתין ה עושה חיל, 17/08/10 13:50


        IP: 79.177.48.16 דווח על תגובה זו

      • אם באמת ארז ''גנב''לבנת חבלה להגנה עצמית

        מודאגת, 26/08/10 20:40

        זה בהחלט מובן והגיוני, לנוכח חוסר הביטחון מחמת מגורי בני דודינו בתוכנו, המחכים רק לקריאת המואזין המסוגל להציתם כמו טריגר לאש בשדה קוצים. איך נתגונן אז כאשר הצבא עסוק בגבול והשוטרים דואגים שלא יועמדו לדין על הגנתם עלינו כבעבר. זוכרים?

        IP: 109.186.1.141 דווח על תגובה זו

    • אני שמאלי בדעותי ומצדיק כל מילה של אם תרצו.מה שקורה במוסדות ההשכלה הוא

      אבי, 17/08/10 17:51

      פשוט בלתי נתפס.
      אני בעד החזרת שטחים וחילופי אוכלסיות כדי לשמר כאן מדינה שתהווה מקלט חזק לעם היהודי.
      הבעיה שהשמאל הקיצון רוצה גם להחזיר שטחים ובחלק שנשאר ליצור רוב מוסלמי שבו תוקם לדעתם ''מדינת המופת המוסלמי''פשוט צריך להעיף את המרצים ההזויים הללו לכל הרוחות.יש עשרות מדינות מוסלמיות ומאות אוכלסיות מוסלמיות בעולם וכולם נבערים ,אלימים,מושחתים,נתלים על שרותי הרווחה והורסים את סביבתם.רק בישראל קומץ הזויים הרואים עצמם דמוקרטים רוצים מדינה שכזאת.

      IP: 85.250.241.138 דווח על תגובה זו

    • ציונות= ימין. בגלל סהרורים כמו כרמי מצאתי את עצמי בימין פוליטי (ל''ת)

      ככה זה היום, 18/08/10 01:20


      IP: 74.101.182.161 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אוניברסיטת אבו עמר ערפאת (ל''ת)

    משה, 17/08/10 13:01


    IP: 84.228.26.222 דווח על תגובה זו

  • 7.

    המרצים מטיפים נגד ישראל ואוהבים פלסטינים בגלוי (ל''ת)

    צודקים צודקים, 17/08/10 12:58


    IP: 109.160.147.234 דווח על תגובה זו

  • 6.

    יש להדיח את רבקה כרמי התומכת בשמאל הקיצוני, אחרת אני מפסיק את תרומות (ל''ת)

    תורם ותומך מצרפת, 17/08/10 12:55


    IP: 83.202.144.93 דווח על תגובה זו

    • במקום 'לדיין' את המוח מצרפת - פשוט תעלה לארץ

      תורם ותומך מישראל, 17/08/10 13:39

      נמאס כבר מכול היהודים בחו''ל שבאמצעות כסף קובעים לכולנו מה יהיה פה ...

      IP: 81.218.47.1 דווח על תגובה זו

  • 5.

    גב'' כרמי, לא נראה לי שתורמים פוסט ציונים מנדבים כסף לאוניברסיטה (ל''ת)

    התורם הוא ציוני אכפתי, 17/08/10 12:42


    IP: 192.114.107.4 דווח על תגובה זו

  • 4.

    תתפלאי ,רוב התורמים הם ציוניים שמתנגדים נמרצות לפוסט ציונים שבאונ (ל''ת)

    כן לחרם עד שיפוטרו, 17/08/10 12:40


    IP: 192.114.107.4 דווח על תגובה זו

    • ובדיוק בגלל זה הגברת נלחצת ומנסה למנוע את ידועם על המעילה

      לידיה קסאח, 17/08/10 13:52

      מבצעת בכספם!

      IP: 109.186.138.117 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד לציונים מ''אם תרצו'' (ל''ת)

    אפשר לעזור?, 17/08/10 12:39


    IP: 88.85.8.82 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מאז שברוורמן עזב הרסת את האונ' גברת ''יקרה''.... (ל''ת)

    בר, 17/08/10 12:01


    IP: 89.139.42.83 דווח על תגובה זו

    • זה מה שקורה שנותנים לאשה שמאלנית תפקיד ניהולי (ל''ת)

      נשים כשחורים, עבד כי ימלוך, 17/08/10 13:06


      IP: 91.135.102.199 דווח על תגובה זו

    • EIZE GEVERET VE EIZE YEKARA ?A

      dany, 17/08/10 14:24

      ZEVEL LA MIZBALA

      IP: 91.12.172.119 דווח על תגובה זו

      • בול. היא אינטריגנטית שיודעת יפה מאד להסתדר. (ל''ת)

        מכיר, 18/08/10 03:51


        IP: 96.237.137.55 דווח על תגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד ל'אם תרצו'. כרמי - כמה את צבועה לא ייאמן. (ל''ת)

    דניאל, 17/08/10 11:59


    IP: 80.179.194.209 דווח על תגובה זו