• 65.

    בקצב הזה חייבים להקים את תנועת ''די להתעללות בעיוורים''. (ל''ת)

    יריב, 31/08/10 08:57

  • 64.

    מנעמי התפקיד

    t., 30/08/10 09:34

    אנשים בעלי תפקיד מאבדים את הכיוון וחושבים שהתפקיד קיים בשבילם.
    יש בעיה בארץ עם נותני שירות. הם תופסים גובה ושוכחים שהגיעו למשרה
    כדי לעזור ולתת שירות לקהל שמגיע אליהם, וחושבים שהמטרה היא להנות ממנעמי התפקיד .
    הם אינם חושבים על האדם העומד מולם, שלמענו , בעצם, הם נמצאים בתפקיד.
    כל הנאתם היא להראות שהם בעלי השררה ושעל פיהם יישק דבר,
    ואם אתה או את, האזרח מקבל השירות, לא מתפעל מהם ומתנהג ביראת כבוד,
    הם מאבדים כיוון וכל מטרתם הופכת להיות להוכיח לך מי החזק ומי הקובע.
    אנשים עיוורים יקרים, איחולי, יישר כוח והשגת כל מטרותיכם. הצדק אתכם.

  • 63.

    ניחומים

    שולי, 25/08/10 14:16

    לידידה, כל הכבוד על האנושיות והתמיכה. אני מאחלת לכולם שנה טובה ומאד מקווה שהעוקץ הסתיים וישאר רק הדבש.דברי מופנים גם לאירית ואריה.

  • 62.

    ניחומים

    ידידה, 25/08/10 09:40

    הגב' פנינה איגרא יושבת ''שבעה'' על אביה, שנפטר השבוע.
    כולנו משתתפים בצערה, ושולחים לה ולמשפחתה ניחומים.

    • כולם משתתפים (ל''ת)

      עיוורים, 25/08/10 14:58

  • 61.

    הורסת תמידית

    חבר לשעבר, 19/08/10 17:16

    אני מכיר את מנהלת העמותה עוד מעבודתה בארגון כלכלי אחר. לא מפליאה אותי כלל ועיקר התנהגותה והתנהלותה. חבל שגם כאן היא הורסת.

  • 60.

    יש עוד עמותות...

    חיים, 19/08/10 17:09

    לפקידת השיקום מספיקה רק עמותה אחת להשתלט עליה, רק האגודה למען העיוור בחיפה? יש עוד עמותות, קחי כאוות נפשך...

  • 59.

    באמת מפחידות

    sharon, 19/08/10 16:59

    אני לומדת עבודה סוציאלית. חייבת לומר שלפחות לימודי התיאוריה רחוקים מרחק רב ממה שקורה כאן ברווחה ובאגודה בחיפה. אני מקווה שלא להיות כמוהן. אני עוד יותר מקווה שלא אצטרך ''להתיישר'' עם מערכת מעוותת שכזו. האמת לומר, גם מפחיד אותי שכאלו מדריכות יהיו לי...

  • 58.

    שיעור גרוע באזרחות

    adm, 19/08/10 16:48

    מנהלת האגודה ופקידת השיקום בעירייה, לא שמעתן על הפרדת רשויות? אולי נתעכב שניה על זה, הפרדת רשויות הינו הבסיס לכל השיטה הדמוקרטית. זה עובד טוב בממשלה וכך צריך להיות במישור המקומי. ממה שנראה כאן, מנהלת האגודה תחת מרותה של פקידת עירייה. זה מצב לתי אפשרי. בקיצור, תחזרו ללימודי האזרחות של כיתה ו'.

  • 57.

    אגו אגו אגו

    פניה, 19/08/10 16:41

    מישהו דיבר כאן על אגו... כל מילה בסלע. האגו של מיכל ופנינה עושה כאן המון בעיות. אולי אפילו גם הכיסאות הנעינים עליהם הן יושבות. השאלה היא מתי יכנס לראשן שכאן חשובים העיוורים. אולי נחזור שוב: ה ע י ו ו ר!!!

  • 56.

    לא בושה להודות בטעות

    nikol, 19/08/10 08:52

    אנשי רווחה יקרים ומנהלת אגודה, לא בושה להודות בטעות. גדולים ממכם אמרו: סליחה טעינו, בואו נשפר, או אפילו תחזירו את המפתחות ותתנו לאחרים לעשות את העבודה טוב יותר. זה מתחת לכבודכם?! מה שחשבו כאן הוא לא האגו שלכם, אלא טובת העיוורים בחיפה.

  • 55.

    סתימת פיות

    לא מפחדים יותר, 19/08/10 08:46

    נעמי הצדק איתך. כפי שראינו מדיניות סתימת הפיות באגודה למען העיוור בחיפה קרי מיכל דדון ובקרב פנינה איגרא, היא דרך ושיטה. זהו שיעור רע באזרחות במדינה דמוקרטית. זה נראה שייך למקומות וזמנים אחרים. אנו קוראים לרשויות החוק והסדר להתחיל לעשות משהו בעניין הנוראי הזה.

  • 54.

    העניין עוד יותר פשוט מפשוט

    נעמי, 19/08/10 08:39

    כפי שראית התגובה מהעירייה ומהאגודה לקונית, לא ממצה וכרגיל מכילה אי דיוקים רבים בלשון המעטה. העניין שעלה בכתבה כלל ועיקר לא נבדק ברשויות המוסמכות ובעיריית חיפה. זו טענת החושפים, שהגיע הזמן לשבת ולדון בליקויים החמורים ובפגיעה בזכויותיהם של אנשים לשיקום ראוי ונכון. ללא הפליות, ללא סתימת פיות, ללא הפחדות וללא איומים. נכון, העניין יכול היה להיות פשוט, לאפשר שתהיה אגודה עצמאית, רשות עירונית נפרדת, הפרדת רשויות, כפי שקורה בכל הארץ. אם המודל הזה לא התקבל בשאר המקומות, יש סיבות לכך.

  • 53.

    הענין פשוט וסגור.

    מרסל, 19/08/10 07:08

    נכתב בכתבה, שהענין נבדק על ידי מבקר המדינה, ונמצא שהצדק בצד גב' פנינה איגרא.

    מקובל על כולם, שאין גורם יותר מוסמך בכל מדינת ישראל, כדי להעריך את המצב לאשורו.

    אי לכך, יש לתת למבנה הקיים להמשיך את פעולתו הברוכה למען העוורים.

  • 52.

    שלטון הפקידים

    שני, 18/08/10 14:49

    רונית, את יודעת היטב ואת לא חיה כאן מהיום, אנו חיים במדינה בירוקרטית מאוד, מדינה בה הפקידים ואפילו הקטנים ביותר הם בעלי כח רב. במערכות מסורבלות כאלו, כל עובד מעוניין בתפקיד ושמתחתיו יהיו עובדים וסמכויות, וכך המערכת הופכת למסועפת ובלתי-אפשרית. זה בדיוק מה שקרה כאן בחיפה ברווחה בכל הקשור בנושא העיוורים. הדברים חייבים להגיע לראש עיריית חיפה באופן ממשי ומעשי. ראש העיר לא יכול לטמון ראשו בחול יותר.

  • 51.

    תנו להם אגודה עצמאית

    אורי, 18/08/10 14:38

    מה בסך הכל דורשים? אגודה עצמאית וחזקה כמו בעבר. יפה מאוד, למה לא לאפשר זאת??? אין ספק כי אגודה ללא המודל הנוראי הזה באמת יכולה להתמקד בשיקום,
    בתעסוקה, בחברה ובתרבות, תחבורה, דיור ולעמוד יחד איתם למול כל בעיה. עובדה שיש בעיות עם העיריה? מי יעמוד לעזרתם? נורא ואיום!!!

  • 50.

    בעניין התודות

    עיוורים חיפאים, 18/08/10 14:28

    אנו יודעים על מקרים בהם, אותה פקידת שיקום בעבר, בקשה מחברים לשלוח מכתבי תודה לכאורה על פעילותה כדי לבסס מעמדה. והרי מי לא יכתוב וישלח, לבל נשכח כי מדובר בדמות כוחנית, שולטת ביד רמה בכל. האם הייתם נוהגים אחרת? אנו בטוחים שלא!!! אז, אתם האנשים המדברים כעת מתוך המערכת הזדהו לפני שאתם מבקשים בקשות ושואלים שאלות תם לכאורה!!!

    • אני מכירה את פנינה באופן אישי, והדבר האחרון שאפשר

      שקרנים נמאסתם, 18/08/10 14:52

      להגיד עליה זה שהיא כוחנית ושתלטנית!
      אותו בן אדם ממשיך להמציא שקרים ללא סוף

  • 49.

    שאלה

    רונית, 18/08/10 14:25

    -
    ולפי הנאמר כנראה שיש גם בדיקה כתובה

    לא הגיוני - עובדת אחת אינה כל יכולה

    אני במקום הנהלת האגודה הייתי נעלבת - האם הם כאלה המאפשרים להשתלט עליהם ?

    העיוורים שאינם מזדהים - כנראה הגזמתם בדרישותכם ... בדקו גם את עצמכם

    העובדת כפופה לחוקים ותקנות ואינה יכולה לעשות מה שהיא רוצה .

  • 48.

    חבל שהכתבת לא בדקה את ה''עובדות'' שהציגו לה

    בושה לעיתונות, 18/08/10 14:23

    המתלוננים, ולקחה את תגובת העירייה ברגע האחרון לפני סגירת הגיליון...

  • 47.

    גורמים ''מטפלים''???

    ענת, 18/08/10 13:59

    אני קוראת את הדברים ונותרת המומה יותר ויותר. אלה הגורמים ''המטפלים'' בעירנו??? אבוי לנו, רק שלא נגיע לידיים שלהם. במקום להתעסק בעיקר, הם עסוקים ב''איך להרוס''... חבורת ''מטפלים'' הפסיקו להתנהג כמו מאפיונרים. מה זה???

    • אולי תקראי גם את התגובות ותביני שאין דברים בגו? (ל''ת)

      ר, 18/08/10 14:20

      • קראתי גם קראתי, אתם ממש אטומים. (ל''ת)

        ענת, 21/08/10 11:22

  • 46.

    מה זה פקידת שיקום?

    אביבה, 18/08/10 13:27

    מה זה פקידת שיקום - אין דבר כזה . רואים שהכתבת לא בדקה את המידע שהועבר לה .

    - יואילו העיוורים האנונימיים להזדהות בשמם .

    אם דבריכם נכונים הועילו להודיע על ויתור חסיון ואפשרו לרשויות להגיב ענינית .

  • 45.

    מענין שבעבר אותו עיוור כתב מכתבי תודה

    מקור מוסמך, 18/08/10 13:25

    לאותה פנינה שהוא משמיץ פה. כבר 3 שנים הוא עסוק ברדיפות ובהעלאת טענות שווא.

  • 44.

    שבועה שלא הספיקה להתממש

    דניאל, 18/08/10 12:41

    כן, הדברים שכתב חברינו שהלך לעולמו לפני כשנה היו צורמים וקשים. חברנו ז''ל זה, היה חבר הנהלה באגודה למען העיוור בחיפה. לאחר שהוא הבין שמה שמתחולל מתחת לאפו הוא רע ביסודו, הוא יצא כנגד הדברים במלוא החומרה. כמובן, איך לא, מיכל דדון דאגה להעיף אותו מההנהלה. כי הרי היא ההנהלה הבלעדית וההנהלה זו היא.
    אז קבלו עוד משפט או שניים שהוא אמרת בתקשורת ובפורומים השונים של העיוורים, אך לצערנו הוא לא הספיק, הנה הדברים:
    ''אני מתכוון לעקוב אחר הקורה באגודה זו ואותי קשה מאד ''לסבן''. אם לא יתוקנו הליקויים , לא אנוח ולא אשקוט, עד שההנהלה הזו תלך
    הביתה, תלך בצורה מבישה והאנשים הללו יתביישו להראות את פרצופם בציבור.
    בי נשבעתי!
    ינצח ההיגיון הבריא, השכל הישר וכבוד האדם! לא אני, כי פשוט אין לי ענין בנצחונות כאלו.'' סוף ציטוט.

    • שבועה

      אתי, 19/08/10 14:26

      אריה ואירית.אופס נפלט לי. דניאל.זכרו, חיים ומוות ביד הלשון.ומכיוון שאתם ידועים מזה שנים כמחרחרי ריב ומדון חברתם זה לזו ואתם צמד חמד שנהנה מכל הדרמות כביכול שאתם מעוררים. כבר הכרנו את הנוסח שלכם ואתם מגיבים בשמות שונים. אם זה לא היה כל כך עצוב זה היה מצחיק. אתם פשוט נתקעתם מתוסכלים ואין לכם מה לעשות.חבל.קומו מהאשפתות שאתם נוברים בהן וחפשו עיסוק שיתרום לכם ולקהילה.

      • מענין מה עוד מסתירה, ''מנהלת האגודה'' ? זה ממש לא מצחיק! (ל''ת)

        דניאל, 20/08/10 09:10

  • 43.

    וואוו, האמת כואבת!!!

    ניסים, 18/08/10 12:26

    מיכל דדון ופנינה איגרא, תתאפסו, תתעלו מעל מניעים אישיים ואינטרסים כמוסים. אתם במעשיכן מוכיחים את הטענות בכתבה אחת לאחת. תתמודדו עם האמת ותתחילו לפעול. נגמרו השטויות!!!

  • 42.

    מירית פנחס כל הכבוד!!!

    נ.ק, 18/08/10 12:14

    ראוי לציין לשבח את עבודתה המקצועית והחשובה של מירית פנחס הכתבת. הלואי וירבו עיתנועיות כמותך. משבחים את מרדפך אחר חשיפת הקשיים ווהליקויים בכל הקשור בנושא העיוורים בחיפה והקריות. בעיות קשות שהעלית בכתבה זו, ובכתבה קודמת שלך על התנהלות חמורה של האגודה והרווחה בנושא נגישותם של העיוורים בדרכים. המשיכי בעבודתך הנאמנה והחשובה לציבור.

  • 41.

    הסירו את הכובע בפני חושפי הליקויים

    ant, 18/08/10 11:59

    הואיל וחוק יסוד כבוד האדם וחירותו אמור לעמוד לנגד עיניכם, הגורמים ''המטפלים'', האגודה ומנהלתה מיכל דדון, פקידת שיקום בעירית חיפה, מתוקף תפקידכם ומכיון שאתם מופקדים על הטיפול בכשלים בעירנו, הנה קבלו פנייה נוספת. אתם אמורים להסיר בפנינו את הכובע כמי שחשפו את הליקויים והמעשים החמורים המתרחשים כאן. פניותינו עד כה היו לשווא .
    לתשומת ליבכם, לא זו הדרך לטפל בסוגיות קשות אלו.
    ראוי לציין, כי לפחות חושפי הליקויים קיבלו הוקרה והערכה מעמותות אחרות וממסדות להשכלה גבוה, שמכתירים אותם שוב ושוב.

  • 40.

    הכל כשר גם להוציא אדם מהקבר

    מלי, 18/08/10 10:52

    מכיוון שנחשפתם,אנשי התרעלה אריה ועירית צר לי להיווכח כי כל האמצעים כשרים אצלכם.כולל שימוש בדבריו של אריה שמידט ז''ל.מתי תבינו שאתם משקיעים אנרגיות שליליות במקומות הלא נכונים. כשלתם שניכם. לא השתקמתם ולא נפרט למה ואתם בעצם לא עומדים על רגליכם.עוד מעט יום כיפור. תחשבו על העבירות שאתם עוברים. אולי יקום מישהו ויתבע אתכם על לשון הרע.

  • 39.

    צנעת הפרט אינה מאפשרת לפנינה לחשוף את העובדות האמיתיות

    אר, 18/08/10 10:45

    קומו המתלוננים, העבירו לפנינה טופס חתום של ויתור על סודיות על מנת שתוכל לתת לקוראים לשפוט את האמת ואת העובדות.

  • 38.

    השמצה!

    עיוורת מהקריות, 18/08/10 10:43

    אמנם עיוורון הינו דבר שלא קל להתמודד איתו, אך, כל נכות שהיא היא דבר שלא קל להתמודד איתו.
    ישנה איזו מגמה של מסכנות בקרב עוורים רבים.
    לאורך כל הדרך כאשר פניתי לאיגרא בין אם בצורה פרטנית ובין אם קולקטיבית תמיד נעניתי בחיוב, בתמיכה ובעזרה רבה.
    אני, כאדם שנמצא בתוך המערכת כאדם עיוור רואה את הלכלוך מבפנים. אין אנו מסכנים כמו שחלק מהעיוורים מנסים לנצל את מגבלותם.
    אוכלוסיית העיוורים רוצים לקבל הכל בחינם- ומדובר גם באנשים מבוססים כלכלית. אני לא כאדם מבוסס יודעת שזהו דבר הגיוני שעליי לשלם סכום פעוט וסמלי על מנת לקבל שירות הסעות שנעשה במיוחד אבל אין זה דבר שאדם לא יכול לעמוד בו.
    כמובן שעל מנת לצאת מסכן הינך חייב להכפיש שמו של אחר ושוב אני אומר פנינה איגרא תמיד עשתה כל שביכולתה על מנת לתמוך בצורה המקסימאלית. בכל דבר גם שלא קשור לאגודה אלא לעיורים באופן כללי.
    אף אחד לא יודע כמה היא תרמה להישארות המרכז המוגן מגדל אור בקריית חיים אך העיקר הוא להתלונן.
    יום טוב.

    • אשרייך! מומלץ ביותר! (ל''ת)

      ..., 18/08/10 11:23

  • 37.

    RE

    א.ע, 18/08/10 10:24

    ברור לכלנו במי מדובר וזאת לאחר שכל נסיונותיהם להכפיש אותנו , לאחר שניתנה להם במה גם כאן באגודה, גם במפגש בארגון ליונס ועוד ועוד, לא צלחו וכך מצאו להם במה ע''י כתבת , שבבואה לקבל מאתנו תגובות, לא העבירה לנו את כל פרטי התלונות

    למשל: אחד הפונים לעתונאית, התבקש שלא להגיע יותר למבנה האגודה לאחר שלא עמד במילתו - הוא בקש מקום כינוס ''חברתי'' בעוד שבפועל עסק בעבודת
    הפצת תורתו'' ולא כפי שכתוב בכתבה, קרי, דברי המתלוננים

    וכך הלאה

    בהמשך מובאים בקשת העתונאית, עליה ענינו כפי שרשום בכתבה, והשאלה היא מה דעתכם לתבוע את העיתון בגין לשון הרע
    מה עוד שהמלצתי לעיתונאית - בכתב- לפנות לנציגי הצבור לקבלת תגובה אחרת/נוספת

    לפי ניסוח הפונים וכפי שכבר נתקלנו במכתביהם שמוחזרו לנשיא המדינה, לשר הרווחה, למנכ''ל משרד הרווחה וכו' וכו' מדובר באריה ברנדר, אירית נוי ומשפחת טובול שיש לה אינטרס בהסעות, י

  • 36.

    חיות כמו כלב חתול ואריה נוהגות לסמן טריטוריה

    צבי, 18/08/10 09:56

    העיוורים המתלוננים לא הצליחו בכך כי נדחו על ידי חבריהם העיוורים

  • 35.

    הטענות כבר נבדקו והופרכו!!!

    ס.ב, 18/08/10 09:24

    ברור שזהו סתם מסע הכפשה!
    העיריה ומנכלית האגודה הגיבו על כל הטענות,
    והוכיחו כי אין בהן ממש!

  • 34.

    כל הכבוד, המשיכו במאבק הנכון הזה! (ל''ת)

    נואל, 18/08/10 08:10

    • מבקר המדינה טעה ואתה צודק..הגיוני.. (ל''ת)

      די להכפשות!, 18/08/10 11:09

  • 33.

    ממתי עובדות הן השמצות? (ל''ת)

    שי, 18/08/10 07:32

    • לפי הכתבה העובדות נבדקו - בואו העיוורים האנונימיים ואפשרו להציג את העו (ל''ת)

      חי, 18/08/10 09:51

    • שהם מתבררות כלא נכונות! (ל''ת)

      הדס, 18/08/10 11:11

  • 32.

    שליחי הפנינה אומרים לא אומרים

    n.od, 18/08/10 00:50

    נילי את צודקת בהחלט. השליחים המזדמנים של פנינה מברברים, מילים מילים ללא בסיס, לא אמיצים כדי לעמוד מול הבעיות הקשות הניצבות בפנינו. בהחלט ייתכן שהם בעצמם חוששים לסרב... בעיות שעם מעט תכונות אנושיות ומקצועיות אמיתית ולא סתם, ניתן לפתור ולהביא לרווחת ציבור העיוורים בכללותו. זה עשוי לגרוע ממשרה של מישהו מהמערכת, זה בהחלט יביא ליעילות, אפילו זה ישפר, אך יש גורמים במערכת שחוששים מזה. זה די ברור מדוע, אבל הם יוכלו להתמודד עם זה. זו הרי המקצועיות!!

  • 31.

    מיקצועי ומציאותי ולא בהומור!

    א.ק.ג., 18/08/10 00:22

    מיקצועיות נמדדת, ביכולת לפתור בעיות, ליצור דרכי נגישות, לשמור על ראש פתוח ולא להפגין כוחניות, רוע לב וגזילת זכויות!הסנגורים המזדמנים כרגע, לא יעזרו לפתור בעיות. יצירתיות היא מילת המפתח, אולי קשה, אבל זו הדרך הבלעדית!!!

  • 30.

    ברור מדוע מגיניה של ''הפנינה'' מתעקשים לא להתיחס לטענות המופיעות בכתבה א (ל''ת)

    נילי, 17/08/10 23:54

  • 29.

    רואים שזה מסע השמצות נגד אישה אחת

    מציאותית, 17/08/10 22:56

    מאוד אחראי ומקצועי מצידכם. לא מספיק לכם שמבקר המדינה בדק את הטענות ולא מצא בהם ממש?

    • מומלץ! (ל''ת)

      בעד המציאותית, 18/08/10 11:20

  • 28.

    יורקים לבאר ממנה שותים

    א.כ, 17/08/10 22:32

    אותם המתלוננים והמקטרגים - קבוצה קטנה של אגואיסטים, רעים ומתוסכלים הדואגים ל''צפר'' -את עצמם, לא התחילו את מסע ההכפשות שלהם מאז נוצר האיחוד הנקרא מרש''ל, הם התחילו זאת זמן רב לפני כן, ולפנינה - יישר כח המשיכי לשמור על שוויון במתן שירותים לאנשים הנזקקים להם.

  • 27.

    אוי לנו עם פנינה זו (ל''ת)

    ש.מ, 17/08/10 22:04

  • 26.

    אכן מודל רע

    סולומון, 17/08/10 21:58

    בהחלט יש לפעול על-מנת לבטל את המודל הרע הזה בחיפה. כך למשל, לא חששנו גם כאשר זומנו לחקירה משטרתית על פי דרישתו של מר נבון והתוצאה הייתה שמר נבון לא בתפקיד.
    זה לא פשוט בשים לב לחומר האנושי הנמצא שם אולם לא צריך להרים ידים.

  • 25.

    הייתי מפקיד בידיים של פנינה את החיים שלי (ל''ת)

    עיוור מרוצה, 17/08/10 21:23

  • 24.

    על שוויון אתם מדברים?

    יוסי, 17/08/10 19:15

    כיצד אמורה להתבטא הלכה למעשה גישה שוויונית בחיפה?
    אם כן, עקרונות הגישה השוויונית אמורים להיות מושתתים על שיתוף ושילוב מלא של כל בני ובנות הקהילה בקרבה. עובדי רווחה והנהלת אגודה עצמאית באמת החורטים על דגלם את עקרונות השוויון אינם נוהגים להרחיק את מי שמעוניין להיטיב ולשנות, ובודאי שלא מנסים לשלול מתן שירותים מאלה שמביעים את דעותיהם בפומבי ובגלוי, ונותנים מענה
    הולם לצורכיהם השונים של האנשים, שיאפשר להם עצמאות מרבית וכבוד בכל תחומי החיים. אמרתי בכל תחומי החיים כפי שכתוב בתקנון העמותה ולא באופן סלקטיבי, פעם כן ופעם לא, לאחד לא ולאחר למה לא...
    כאמור, בפועל יש מרחק רב בין המצוי לרצוי ומצבם של עיוורים/לקויי-ראיה רבים בחיפה הינו בכי רע בכל הקשור להטיית אוזן קשבת, לפתרון בעיות ולמתן שירותים.
    כך יוצא, ששילוב ושיתוף מלא של אנשים עם מוגבלויות ראייה קודם כל באגודה, בכל תחומי החיים הם בגדר אשליה בלבד.
    אז שלא יעבדו עלינו

  • 23.

    דם רע2

    יחיאלי, 17/08/10 18:14

    מדוע הותר דמה של עובדת בעוד המשמיצים זוכים לחיסיון שמם? מתקבל הרושם שמישהו רוצה לשפוך את דמה של הגברת איגרא.
    רוב ההודעות הם בגנותה והודעות בעדה מסוננות.
    לעורכי האתר היזהרו לכם. אתם שותפים לקנוניה לשפיכת דמה של הגברת איגרא ובסינון הודעות אתם נוהגים שלא בתום לב וצפויים להיתבע בדין

    • עד לאן?

      נורית, 17/08/10 19:25

      גם כאן אתם מאיימים? עד לאיפה תגיעו?

    • מרור, לא רק בפסח!

      חיה, 17/08/10 19:47

      לא יאומן כי יסופר, האם גם מעל דפי עתון ציבורי, יש איומים?
      יש להתמקד בבעיה לגופו של ענין ולא לסטות ולהביא דברים שוליים, שלא משרתים את הנושא המדובר, ברור מאין זה מגיע ואת האמת לא ניתן לסלף ע''י הפחדות ואיומים.
      אני מאוד הייתי מבקשת להיות צמודים לנושא ולמצוקהה האמיתית השורה כאן בעירנו חיפה ולא לגלוש לבעיות פרטיות של אדם זה או אחר.

      • די לאיים!!!

        יאיר, 17/08/10 20:31

        הנה התשובה מדוע אנשים פוחדים. כל הזמן מאיימים!!! אז הגיע הזמן שהעיוורים יפסיקו לפחד להגיב. אנשים חייבים לומר את כל אשר בליבם. והכי חשוב לא רק לדבר אלא גם לעשות.

  • 22.

    תתבישו

    גיל, 17/08/10 17:54

    בלתי נתפס מה מעוללים אנשים לכאורה בריאים בגופם, אלה האנשים שחושבים שהאל חנן אותם ביכולת להחליט מה טוב ומה רע עבור אנשים אחרים. אנשים עובדי רשות עירונית שלא מתבישים להשתלט על עמותה פרטית., תוך רמיסת ושלילת זכויות. אין גבול לחוצפה.

  • 21.

    מי שמכיר את פנינה יודע שאין שמץ של אמת בכתבה (ל''ת)

    Noya, 17/08/10 13:30

    • מזלך שאת ממקורביה של פנינה, אחרת אבוי היה לך! (ל''ת)

      יהודית, 17/08/10 17:09

      • ודבר זה הוכח לפני שאת מגבשת את דעתך על הנושא? (ל''ת)

        בי, 18/08/10 11:19

  • 20.

    תגובה

    ע.ק., 17/08/10 12:37

    אני חייב לציין שאני לא יודע על מה בדיוק מדובר ועל מה כל המלחמה הזאת.
    כשאני הייתי צריך שירות מפנינה ידעתי לקבל אותו וקיבלתי אותו בצורה הטובה ביותר.
    אני חושב שיש דברים להתעסק בהם מאשר בכל השטויות האלו (כמו הרחבת מעגל התעסוקה לעיוורים, הנגשה, תחבורה ציבורית וכו')

    • היו ימים...

      ג.נ, 17/08/10 17:16

      כשהייתה לנו אגודה עצמאית וחזקה שלא הייתה נתונה למרותה של פנינה, באמת לא היה צורך להתעסק בסיוט שכזה. אגודה ללא המודל הנוראי הזה באמת יכלה להתמקד בשיקום, בתעסוקה, בחברה ובתרבות, תחבורה, דיור ולעמוד יחד איתנו למול כל בעיה. אך כעת לא עוד.

  • 19.

    מציאות עגומה

    דניאל, 17/08/10 10:12

    ברצוני לצטט את דבריו של אחד מחברנו שהלך לעולמו, דבריו נכתבו בפורומים השונים של העיוורים רק לפני מספר חודשים, הנה מס' משפטים על המציאות העגומה ומדוע רוב האנשים חוששים להזדהות:
    ''זאת אגודה המנוהלת ומתקיימת מכספי ציבור. אין להנהלת האגודה שום זכויות יתר. אתם פה לתקופה קצובה ועליכם לעמוד לבחירה ושפיטה מחדש בכל פרק זמן.
    אני , אין לי שום ענין לעמוד בראש או בהנהלת הארגון הזה, אבל, אדאג וזו התחייבות, להעיר את האנשים בארגון הזה , להעיף את כל הפטרונים שחושבים ששליחי האל
    המה, ולהעמיד במקומם אנשים ראיויים, אנשים המבינים שכולנו שווים ואשר מדברים אל האחר בגובה העיניים , גם אם העיניים סומות הן.
    יש אנשים , כמוני, שעינייהם חשכו, אך יש אחרים שמוחם חשך. חשך , כי הם חושבים שהם יותר טובים ומכיוון שהצליחו להשתלט על קבוצה של אנשים מוגבלים פיזית, שפשוט
    פוחדים ממוצא פיהם של האלילים , ללא הצדקה. אנשים טובים, בעלי נשמה ולב טוב, שכל חטאם.''
    עד כאן הציטוט. הוא בכך שעינייהם חשכו ואין מי שיתמוך בהם.

    • מציאות עגומה

      ר.ר, 17/08/10 22:41

      ממתי קוראים לך דניאל? לפחות היית מזדהה בשמך האמיתי, הציטוטים שלך הם ''דה זוו''

      • אפילו תגובה ברורה אינך מסוגל לכתוב כך שיבינו מה אתה רוצה??? (ל''ת)

        דניאל, 18/08/10 01:45

      • מציאות עגומה

        יוסי, 18/08/10 01:50

        לדניאל קוראים דניאל ממתי שלך קוראים ר.ר, מה לא ברור לך? רוצה הסבר נוסף?!

      • מציאות עגומה

        מירי, 18/08/10 08:35

        ר.ר, אולי בכל זאת תרצה להתיחס לטקסט שנכתב?

  • 18.

    עיוורים למצוקתם.

    א.ר, 16/08/10 22:25

    אני מכיר את המציאות משני הצדדים.המתלוננים שחוששים לצאת בגלוי עם שמותיהם ידועים ביכולתם הדמגוגית ובלשונם המרעילה.אין שמץ של אמת בדבריהם.הם מתוסכלים והם יודעים שהם מוציאים את דיבת האנשים המסורים רעה.חבל מאד שהם יורקים לבאר שהשקתה אותם לרוויה במשך שנים רבות.

    • בוא נזדהה

      דניאל, 16/08/10 23:20

      אם שנינו מכירים את המציאות העגומה, אז בוא נזדהה... תגובה ראויה חייבת להתייחס לטענות הקשות שהועלו בכתבה זו. מה שעשית זו זריקת רפש חסרת בסיס ותכלית.

  • 17.

    מדוע השמות עלומים? ממה חוששים המתלוננים? (ל''ת)

    טלי, 16/08/10 19:16

  • 16.

    הנהלת העמותה היא הנהלה של בובות, וסליחה עם הבובות. (ל''ת)

    נאור, 16/08/10 18:08

  • 15.

    האיגרא הזאת מתאימה יותר לניהול מכרה פחם בתקופת ימי-הביניים... (ל''ת)

    מתניהו, 16/08/10 18:05

  • 14.

    עיורים במצוקתם בחיפה

    שרון, 16/08/10 16:28

    כצעקת...??? כתבה משוועת לעזרה מיידית, ראש העיר חייב לתת תשומת ליבו לבעיה מקומית זו ולא להתעלם מצעקתם של קבוצת העיורים.

  • 13.

    מזעזע, רק מוח קודח יכול להמציא וליישם מודל נורא שכזה. (ל''ת)

    יחיאל, 16/08/10 12:57

  • 12.

    עירית חיפה תתעוררו!!! איפה נשמע דבר כזה??? כך אתם פועלים על-מנת לרמוס (ל''ת)

    שולה, 16/08/10 11:48

  • 11.

    לעזוב את חיפה, עירייה מוצצת ארנונה גבוהה, 60% מתקציב העיר משכורות שלה (ל''ת)

    עיר טוטאל לוס, 16/08/10 10:09

  • 10.

    תופעה פסולה, עולם שלישי זו לא מילה!!! (ל''ת)

    דוד, 16/08/10 09:34

  • 9.

    יונה יהב -פשוט ביזיון של ראש עיר

    עירית חיפה המושחתת, 16/08/10 08:21

    עבד כי ימלוך

  • 8.

    ידוע שעירית חיפה מעסיקה אנשים מושחתים

    וזה לא רק בחיפה, 16/08/10 07:54

    העיריה היא מקור שאיבה וסחיטת כספים
    מכל מקום אפשרי מכיסם של אזרחים שכירים
    ועצמאים,אתה משלם מיסים משלם על פינוי אשפה ואגרות שונות ומשונות לפקידים מושחתים שבקושי מזיזים את התחת שלהם מהכיסא
    המחומם היטב מכספנו.
    לא פלא ששמו בראש המרש''ל בעיריה אישה חסרת
    רחמים לעמוד דווקה לשרת ציבור חלש כעיוורים.
    וכל ראש עיר שנבחר מבטיח לשרת את הציבור..
    עד שגם הוא נשאף למערבולת השחיתות...
    וכולנו עיוורים ביום הבוחר....

  • 7.

    מה שבטוח ''המקצועיות'' של אותם גורמים מהם והלאה. (ל''ת)

    דניאל, 16/08/10 07:48

  • 6.

    תגובה מעוררת חלחלה ! (ל''ת)

    חצופים, 16/08/10 07:42

  • 5.

    היכן ראש עיריית חיפה??? הוא לא רואה מה קורה מתחת לאפו?! (ל''ת)

    arik, 16/08/10 07:31

  • 4.

    התשובה מעידה על אטימות לטענות העיוורים וממש בושה וחרפה שכך

    צופה, 16/08/10 03:17

    באירופה ומדינות נאורות לא מתנכלים לעיוור ומזלזלים בו כמו שאפשר לראות מהתגובת הרשויות לכתבה. במקום לבדוק את הטענות לעומקן פשוט הודפים ומנפנפים הכל. מסכן אדם עיוור שגר שם באיזור וצריך את השירותים העלובים של האגודה שאותם החליטו לקצץ. בתור אדם צופה מהצד נראה שכל המערכת שם כל כך רקובה שהכל תקוע ולא מתייחס באופן אמיתי ומבין לעיוורים מוכי גורל. בושה וחרפה!!!!

  • 3.

    בושה, הרואים מתנכלים לעיוורים

    דוד, 16/08/10 02:40

    אנשים איבדו כל צלם אנוש. לא מעניינת אותי התגובה של העירייה, אני מכיר את הנפשות הפועלות שם והם כולם בחזקת שקרנים.

  • 2.

    בשביל מה לחלוב כספים ולהמציא לאנשים לא ראויים מקומות תעסוקה? (ל''ת)

    את מי זה משרת מלבד בעלי המשרות?, 16/08/10 00:19

  • 1.

    הדרך היא גם לפנות גבוה יותר-לאחיה קמארה נציב שוויון מוגבלויות (ל''ת)

    בהצלחה, 15/08/10 23:17