• 125.

    מנהל רודן!!! היה לפני 30 שנה ונשאר...

    , 02/07/13 13:59

    קראתי את הכתבה ואני מרחמת על ילדי בי"ס גלילי. היחס הקשה, פסיכופטי והפרמיטיבי של אדון אמיתי מוכר לי ואינו מתאים לניהול בי"ס, על אחת כמה וכמה בימינו אנו.
    ולך ד"ר אמיתי, למרות שחשבת שלא יצא ממני כלום, טעית!!! יצא ועוד איך :)

    IP: 46.117.76.8דווח על תגובה זו

  • 124.

    כולכם דפוקים- המנהל עשה בחוכמה. (ל''ת)

    חכם, 21/08/11 23:58


    IP: 109.67.119.132דווח על תגובה זו

  • 123.

    משהו הפנה אותי ולא האמנתי - קראתי ובאמת לא יאומן (ל''ת)

    מורה, 30/08/10 23:03


    IP: 85.250.163.119דווח על תגובה זו

  • 122.

    אסור לפחד -לסיים עם הטירור במסווה של חינוך -לשתף גם מורים

    בוגר, 29/08/10 21:02

    מורה קיבל מכתב מעו''ד אסור לתת למורים לשבת בצד

    IP: 89.139.213.180דווח על תגובה זו

  • 121.

    עדכונים בפייסבוק -יום רביעי לא באים- חינוך אחר!!! (ל''ת)

    תלמיד, 29/08/10 20:52


    IP: 89.139.213.180דווח על תגובה זו

  • 120.

    היכונו היכנו למחאת יום רביעי-רוצים חינוך אחר -נמאס מהטרור -זה לא יפו (ל''ת)

    תלמיד, 29/08/10 19:27


    IP: 89.139.213.180דווח על תגובה זו

  • 119.

    המנהל חרד למקום עבודתו -מה הוא עובד עלינו או הוא דפוק (ל''ת)

    רמאי עמרם, 28/08/10 23:40


    IP: 89.139.213.180דווח על תגובה זו

  • 118.

    מחאת היום הראשון -לא באים-כוללת גם מורים - די לפחדנות (ל''ת)

    בוגר גלילי, 28/08/10 23:37


    IP: 89.139.213.180דווח על תגובה זו

  • 117.

    אף אחד לא בא-מחאה -כולם איתכם 116 אינו י''ב שגיאות כתיב של גן (ל''ת)

    תלמיד, 28/08/10 19:53


    IP: 89.139.213.180דווח על תגובה זו

  • 116.

    אתה חיי בסרטט אח שלו חח אנחנו באים ביום הראשון

    תלמידי גלילי יב', 27/08/10 01:16

    דיי כבררררררר לנסות לעוררר רעש ובלאגן אנחנו לא ורצים למשוך אש אתם פעלתם לא נכון תשלמו את המכיר ... אבלל אל תסבכו אותנו בדבר..

    יום ראשון כל באים!!!

    ואלי חמישתכם לא תבואו וכמו שתם כ''כ רוצים תקבלו גם עונש

    IP: 87.69.63.23דווח על תגובה זו

    • זאת בדיוק הבעיה

      תלמיד י''ב מגלילי, 27/08/10 18:58

      עפרון אחד קל לשבור, אבל 200 עפרונות בלתי אפשרי..

      זאת לא פעם ראשונה שתלמידים מהשכבה מנסים לארגן מחאה שנדרש שכל תלמידי השכבה, גם אלה שלא קשורים יעזרו, אבל כמו תמיד אתם מפחדים ללכת נגד המערכת..
      אתם לא מבינים שאם אנחנו חמישה שמוחאים יזיינו אותנו אבל אם אנחנו200 לא יעשו לנו משהו אישי??

      לכו לפי החוקים ותמיד תשארו אותו דבר, החיים והחוקים יכתיבו לכם איך לחיות

      IP: 87.68.25.200 דווח על תגובה זו

      • לא קקשור אחי

        תלמיד יב גלילי !, 29/08/10 00:30

        אנחנו לא רואים במחאה שלכם סיבה מטוצדתק

        יום ראשון בגליליי יש בלאגניםםםםםםםםםםםם!!

        זורקים דברים על י ודניקים קטנים... חולצות שלטים עניינים

        למה להפסיד יום כזה שלא יחזור!!

        יאללה וותרו על הגחמנותת שלכם

        IP: 87.69.63.23 דווח על תגובה זו

        • אני ממש לא בעד הבלגאנים שמתוכננים ליום הראשון

          תלמיד י''ב מגלילי, 30/08/10 01:01

          להפך, לנצל את גילנו בשביל לעורר פחד אצל תלמידי כיתות י' זה דבר רע, זאת לא מחאה אלא סתם רעיון של אחת התלמידות מהשכבה.

          אני מדבר על מחאה אמיתית, הוגנת, בלי עלבון לשום כיוון אבל עם מטרה!

          IP: 84.228.157.191 דווח על תגובה זו

  • 115.

    למה הכבשים שותקים -למה המורים לא מצטרפים למחאה -ממה אתם מפחדים- (ל''ת)

    תלמיד, 25/08/10 23:12


    IP: 85.250.182.83דווח על תגובה זו

  • 114.

    די למחלקה הגריטרית המתעללת -זאת התעללות לא חינוך- מחאה (ל''ת)

    מוצץ יה, 25/08/10 22:58


    IP: 85.250.182.83דווח על תגובה זו

  • 113.

    לא ניתן להשפיל מורים,תלמידים -מילים מכובסות לא יעזרו -זה נגמר!!! (ל''ת)

    תלמיד, 25/08/10 22:56


    IP: 85.250.182.83דווח על תגובה זו

  • 112.

    יום הראשון ללימודים -לא באים - מחאה-לא לטרור ,עדכון בפייסבוק (ל''ת)

    תלמיד ובוגרים, 25/08/10 22:51


    IP: 85.250.182.83דווח על תגובה זו

  • 111.

    דיי עם השטויות שלכם המנהל פעל נכון.....

    אילנה, 25/08/10 12:57

    שום מחאה ושום כלום המנהל פעל כמו שהיה מצופה ממנו
    הילד צריך להענש.....רק כך יבין את חומרת המצב
    ..והתביעה הייתהבגדר איום שהאם ובנה יבינו שיש לו את היכולת להטיל תביעה...

    IP: 87.69.63.23דווח על תגובה זו

    • להטיל ביצה

      אילנית, 25/08/10 18:55

      ממש גיבור

      IP: 80.230.158.187 דווח על תגובה זו

      • ממש אדיוט

        אדיוט, 26/08/10 00:03

        ז הרי ידוע שכל התגובות העלובות נפש האלו נכתבו ע''י ילדים.. שאין להם כל ידע בדבר ושהם שותפים למעשה המגעיל הנל

        IP: 87.69.63.23 דווח על תגובה זו

    • אילנה ,באמת ,שמעת פעם שמנהל שלח מכתב מעו''ד למורה-טירוף!!! (ל''ת)

      שושנה, 25/08/10 22:53


      IP: 85.250.182.83 דווח על תגובה זו

  • 110.

    מוזר איך נותנים לאדם כזה להיות מנהל - זאת התעללות באם ובבנה ,מחלקת החי

    שמיר, 24/08/10 01:01

    החינוך של העיריה אימפוטטנטית

    IP: 109.186.96.163דווח על תגובה זו

  • 109.

    יש לבדוק אמינות.... (ל''ת)

    ''סוקולוב לאור'', 22/08/10 22:04


    IP: 109.186.96.163דווח על תגובה זו

  • 108.

    בדאי שתבדקו מה אמר ארגון המורים על אמינות המנהל הזה ב''סוקולוב לאור'' (ל''ת)

    מורה, 22/08/10 22:02


    IP: 109.186.96.163דווח על תגובה זו

    • שקר וכזב

      מורה בהווה ותלמידה לשעבר, 23/07/11 10:24

      רמי היה אחד המורים והמחנכים הטובים ביותר בסוקולוב לאור בו למדתי

      IP: 79.183.33.52 דווח על תגובה זו

  • 107.

    יש מחאה מתתוכננת כבר?

    דניאל, 21/08/10 18:57

    יש מחאה מתתוכננת כבר?

    IP: 87.69.63.23דווח על תגובה זו

    • לא לתת פרטים

      סער, 25/08/10 18:57

      יש כאן מרגלים

      IP: 80.230.158.187 דווח על תגובה זו

  • 106.

    מה היה קורה אם רוה''מ היה שולח מכתב מעו''ד לשר - טירוף ממש טירוף (ל''ת)

    זמיר, 19/08/10 23:48


    IP: 109.186.96.163דווח על תגובה זו

  • 105.

    מעניין כיצד האדם הזה הנקרא מנהל יסתכל בעיני המורים שכולם מאוימים (ל''ת)

    מורה, 19/08/10 22:42


    IP: 109.186.96.163דווח על תגובה זו

  • 104.

    די לבכות

    יוכבד, 19/08/10 15:13

    מורים יקרים, תלמידים יקרים, זהו הסתיימה חופשת הקיץ וחוזרים ללימודים.
    הפסיקו לבכות!!!!!! כפי שאתם רגילים לבכות תמיד.
    ובקשר לתביעה לאמא, האם אני טועה שהאחריות על הילדים עד גיל 18 נתונה להורים ולכן התביעה כנגד האמא, לא ברור?
    ולמורה ברבין..... לא אתיחס.
    ולתלמידים, נגמרה ההצגה

    IP: 79.179.98.72דווח על תגובה זו

    • אז מה אם נגמרה החופשה?

      מורה מגלילי, 19/08/10 16:07

      אנחנו עכשיו פתאום נשכח את מה שהיה?
      את ההשפלה שעוברים התלמיד ואמו?
      נשכח את האיום השורר מעלינו תמיד?

      אנחנו בסה''כ רוצים להתפרנס ופוחדים לא ללכת לפי החוקים של רמי כדי שלא נמצא את עצמנו חסרי עבודה ובלי החסכונות שלנו בכיס כמו שאולי קרה לאמו של התלמיד הנתבע..

      IP: 87.68.74.61 דווח על תגובה זו

    • יוכמת עד היכן מגיעה האטימות-מעסיק שולח מכתב מעו''ד לעובד -המעסיק חייב ל

      ברכה, 19/08/10 22:28

      לעוף מה לא ברור כאן עד היכן מגיעה האטימות

      אולי בגלילי גם מורים שולחים מכתבים מעו''ד לתלמידים ?

      לכן צריך ציורי קיר כמו בגן באוניברסיטה אין

      IP: 109.186.96.163 דווח על תגובה זו

    • ההצגה לא נגמרה היא תתחיל שלא נבוא ביום הראשון כמחאה על התעללות המנהל (ל''ת)

      תלמיד, 19/08/10 22:41


      IP: 109.186.96.163 דווח על תגובה זו

    • לא זה לא נגמר עד שהמנהל יתנצל פומבית (ל''ת)

      תלמיד, 19/08/10 23:46


      IP: 109.186.96.163 דווח על תגובה זו

  • 103.

    מי המשמיץ האמיתי?

    עובד מבולבל, 19/08/10 08:50

    לא התבלבלתם קצת?
    מי השפיל?
    מי כאן הנבל השפל שמשפיל משמיץ ומרכל יום יום? מי???

    IP: 93.172.89.144דווח על תגובה זו

  • 102.

    ראיתם איך פרקליטה צעירה העיפה פרקליטה מעליה - נלחמה לא לוותר (ל''ת)

    מורה, 18/08/10 21:37


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 101.

    נעלבתי כשנכתב שברבין זה רק ציונים . מורים בגלילי לכם יש ..

    מורה ברבין, 18/08/10 15:25

    בעיה כאשר המנהל שלכם כותב בקשר עין שמי שאינו מסכים עם מדיניות בית הספר קרי:איתו ,עף או כפי שהוא אמר מוצא את מקומו במוסד אחר(כמו שקורה לסגנית שלו ששמעתי שקיבלה הצעות מכמה בתי ספר) ואף אחד מהמורים לא מגיב -יש לכם בעיה.
    כאשר מורה מקבל מכתב מעו''ד לאיום בכסף שישלם אם בנו לא יתנצל ואף אחד לא מגיב זאת בושה (מפאת כבודכם אינני מתבטאת כפי שמגיע לכם)
    אתם מחכים שהתלמידים והבוגרים יגיבו שהם יוציאו לכם את הערמונים מן האש- זה עלבון לקרוא לכם מורים .תעזבו את רבין.

    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 100.

    ''השועל והענבים'' ציונים נמוכים ,אצלנו ציונים לא חשוב - אתם בדיחה (ל''ת)

    תלמיד, 18/08/10 15:00


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 99.

    אם מנהל/מחנך היה שולח לאימא שלי מכתב מעו''ד לתביעת כסף -מיד הייתי עוזב (ל''ת)

    חרפי, 18/08/10 14:58


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 98.

    לא מאמין שיש אדם אמיתי שחושב כמו שולה בטוח שזה פיברוק (ל''ת)

    חגי, 18/08/10 14:32


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 97.

    כן לנו אכפת רק מהכדורעף רוצים ציונים לכו לרבין ציונים זה לא אנחנו (ל''ת)

    מורה בגלילי, 18/08/10 14:31


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 96.

    שולה גם אני מחפשת חברות ועדיין אין לי ילדים ,אפשר להתחבר (ל''ת)

    דנה, 18/08/10 14:27


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 95.

    אם בגלילי יש עוד תביעות נגד הורים מורים אנא פנו למשרדנו המחירים נוחים (ל''ת)

    עו''ד, 18/08/10 14:25


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 94.

    תבואי להפגנה ולשביתה ביום הראשון יהיו הרבה כלי נשק (ל''ת)

    טנק, 18/08/10 14:16


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 93.

    לכי מהר לבית ספר להורים - אחרת תקבלי עונש מכתב מעו''ד ,מסכנה (ל''ת)

    לבנה, 18/08/10 14:15


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 92.

    למזדהה הנחמדה - לו את אימא שלי ופונה למנהל שיחנך אותי -בורחת מהבית!!! (ל''ת)

    גלית, 18/08/10 14:13


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 91.

    ''תןתח'' -די עם כלי הנשק נמאס מהטרור תותח,אקדח,פשפש (ל''ת)

    גדעון, 18/08/10 14:12


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 90.

    פשוט המומה- מורי גלילי יש לכם תותח בבית הספר

    שולה, 18/08/10 12:13

    לכל המורים שכותבים בהסתר ואני יודעת על מה אני מדברת!!!!!
    בתור הורה לתלמידה בוגרת גלילי ולתלמיד שנמצא במערכת בבית ספר רבין ההבדך ענק!!!!
    המנהל וצוות המורים מעניקים לתלמידים חינוך אמיתי בניגוד לתיכונים אחרים ששם יש מסחר בציונים.
    החינוך הוא נר לרגליו של מר אמיתי ואני מודה לו על כך בכל ליבי.
    החינוך שהענקתם נתן מסגרת שאני כהורה לא יכולתי ולא רציתי ואולי ניסיתי להתחמק מכך,
    הרי רציתי להיות ''חברה'' של הבת
    ויעידו מורי גלילי על הטלפונים הליליים שעשיתי וביקשתי שיטפלו בילדה משום שאני לא רוצה ולא יכולה.
    תתבישו לכם כל המקטרגים למיניהם שבכלל לא מבינים מה קרה וקרה כאן.
    יש אחריות למעשים ועל הילד לעמוד אחרי מעשיו, גם לאמא המורה והאמא של הילד, מדוע יש לי ההרגשה שהיא ידעה והיא חייכה בינה לבין עצמה??
    מה רע בזה שילד שנענש יבצע מטלות למען הקהילה? הרי הדבר הכי נחמד הוא לעצום עיניים והנה כאן יש אדם ומסגרת שלא מוותרת ועומדת על שלה.
    מר אמיתי, מודה לך ובזכותך גלילי נחשב לחביב ההורים ולא חביבם של התלמידים אבל הם כבוגרים יודעים מה הענקת להם.

    IP: 79.179.98.72דווח על תגובה זו

    • גב שוללה את עושה צחוק? מכתב מעו''ד למורה - בדיחה שהזקן ילך

      פרחיה, 18/08/10 13:28

      זה חינוך

      השיטה חוסך שבטו שונה בנו נגמרה מזמן

      המנהל הזה הוא הבדיחה של כס.

      בכל מקום מחכים כבר שילך דייייי

      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

    • שולה המסכנה-כשאת פותחת מורים כותבים בהסתר... ואת???-בושה (ל''ת)

      משה, 18/08/10 13:48


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

    • גברת אם אין לך חברות לא מולידים ילדים בשביל זה -ממש עלוב. (ל''ת)

      הורה, 18/08/10 13:51


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

    • אם המנהל רוצה להיות הורה למה הוא מעניש את האימא ?-בדיחה!! (ל''ת)

      הורה, 18/08/10 13:54


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

    • אי אפשר להסביר את ההשגים הנמוכים ביותר של גלילי בכך שלא חשוב הציונים

      ,תלמיד, 18/08/10 13:57

      אז מה חשוב רק הכדור עף

      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 89.

    למה הועד של התלמידים לא מוציא הנחיות בהקשר לשביתה יהיה בלגן (ל''ת)

    תלמיד, 18/08/10 05:36


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 88.

    האם זה המנהל שהיה לו בית ספר ביפו וא''כ התאונה עם התלמיד ? (ל''ת)

    תושב יפו, 18/08/10 05:34


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 87.

    רמי מנהל תותח.....! איש חינוך דגול

    הורה מכפ''ס, 18/08/10 02:15

    הייתי רוצה שבתי תתחנך בתיכון גלילי!
    מה רע בקצת משמעת... הכנה מעולה לצבא ולחיים האמיתיים..

    ניפחתם את העניין יותר מדי מורי גלילי זהו המנהל שלכם תתמכו קצת במקום לבלבל תמח

    IP: 87.69.63.23דווח על תגובה זו

    • תותח - אקדח קפצונים רק רעש (ל''ת)

      הורה, 18/08/10 15:27


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 86.

    איפה תתקים העצרת מתי תפרסמו הודעה רשמית?

    תלמידי גלילי, 18/08/10 02:06

    זה צריך להיות מאורגן כדי שתתחילו לפרסם יש לכם שבועיים!

    IP: 87.69.63.23דווח על תגובה זו

    • לא באים ליום הראשון כמחאה (ל''ת)

      תלמידים, 18/08/10 19:29


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 85.

    מי זה המנהל הזה ? זה המנהל שאמרו שהוא השריף ? עם האקדח (ל''ת)

    משה, 17/08/10 23:34


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

    • כןן....זה אכן הוא!

      תלמיד, 18/08/10 02:05

      אני מפחד ממנו
      אם אני בא עם חולצה לא של בית ספר אני נשבע לכם יש לי הזיות שאני יפגוש אותו במסדרונות ואז.....אבוי!

      IP: 87.69.63.23 דווח על תגובה זו

  • 84.

    קורא ולא מאמין זה לא יאומן שוועד המורים לא מגן על המורה-עלובים (ל''ת)

    אזרח, 17/08/10 19:35


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

    • אין ועד?? ולמה אני מרגיש שמורה בבית הספר כתב זאת??

      יפתח, 18/08/10 12:05

      מה הקשר של הועד לבין מה שעשה התלמיד?
      אולי משהוא יסביר לי מה הכוונה של האזרח?
      על איזה ועד הוא מדבר? הועד של נמל אשדוד או?????

      IP: 79.179.98.72 דווח על תגובה זו

  • 83.

    הגנרל פטון עף בגלל סטירה לחייל השפלת התלמיד ומכתב מעו''ד למורה יותר גרו

    מורה, 17/08/10 19:20

    לדעתי האירוע הזה צריך להביא לפרישתו
    בכל מקרה הוא פורש בשנה הבאה והנקודה הזאת צריכה לגרום שילך כבר השנה.
    אי אפשר לעבור לסדר היום.

    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

    • האם המורה פנתה למחלקת החינוך לר.העיר (ל''ת)

      מורה, 17/08/10 21:57


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 82.

    תביאוו לנו פרטים על המחאה בבקשה מתי?מה?מו?מי?

    תלמידיםם, 17/08/10 17:28

    אנחנו רוצים להיותחלק מהמחאה תביאו פרטים

    IP: 87.69.63.23דווח על תגובה זו

    • יום ראשון ללימודים לא באים הבוגרים מקיימים עצרת בגלל ההדחה

      תלמיד, 17/08/10 19:23

      אולי זה יתחבר
      הנושא נבדק
      אין כוח להתעללות ולהשפלות ולהדחה צריך לסיים עם זה

      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 81.

    רוצים שינוי !

    תלמידי גלילי, 17/08/10 14:47

    בלי מצלמות בכל פינה בבית ספר
    בלי מעקבים אחרי מורים ותלמידים
    בלי איומים והשפלות
    מזכיר לכם משהו ???
    מי מצטרף אלינו ??

    IP: 80.230.160.67דווח על תגובה זו

    • אצלנו מנהל כזה לא היה מחזיק שבוע - בכ''ס חנונים!!! (ל''ת)

      תלמיד מת''א, 17/08/10 19:58


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 80.

    רוצים שינוי !!

    תלמידי גלילי, 17/08/10 14:38

    בלי מצלמות בכל פינה בבית ספר
    בלי מעקבים אחרי מורים ותלמידים
    בלי איומים והשפלות
    מזכיר לכם משהו????
    מי מצטרף אלינו ??

    IP: 80.230.160.67דווח על תגובה זו

    • כולם מצטרפים . תןציאו הנחיות ברורות מעבר לזה שלא באים ביום הראשון (ל''ת)

      תלמיד, 17/08/10 20:00


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 79.

    גם צבא וגם ביה''ס בגיל שלו כנראה שלפעמים הוא מתבלבל מותר בגילו (ל''ת)

    תלמיד, 17/08/10 12:30


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 78.

    יש כוונה לא לפתוח את היום הראשון (ל''ת)

    מ. ל., 17/08/10 12:15


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

    • האם גם המורים לא באים והאם בכל הבתי ספר בכ''ס (ל''ת)

      מורה, 17/08/10 14:36


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 77.

    למספר 70: למגר? למגר את השדים הפנימיים של ה''תותח''

    מורה שמתפטר מגלילי, 17/08/10 09:36

    איזה ''תותח'' ??? אפילו לא קפצון

    IP: 93.172.58.105דווח על תגובה זו

    • אסור לך להתפטר תחכה שהזקן ילך. יש תור שמחכים!!! (ל''ת)

      מורה, 17/08/10 12:31


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

      • למורים שמקניטים את רמי... אין לכם בושה לשתף פעולה עם הילדים הללו

        מורה בגלילי, 18/08/10 02:13

        איך אתם לא מתביישים עליכם להיות גאים שאתם עובדים עם איש חינוך שכזה
        גלילי זה התיכון היחידי שניראה באמת כמו בת חינוך רק ככה אפשר להגיע לתוצאותQ

        איני מסכים עם הדרך בא פעל כששלח מכתב מעורך הדין לאמא שבמקרה היא גם מורה בבית ספרנו...
        אך הילד אכן עבר כל גבול טוב במילים שנכתבו באתר המושמץ ''פייסבוק''
        הילד הזה ועוד רבים ששותפים לביצוע הגועל הזה מנסים לעודד ולשחוף אחריהם עדר בכדי ליצור סנסציה כנגד רמי....
        כשאת האמת כולנו בתור מורים שמחים שהנו בתיכון גלילי,ובתור הורה מעדיפים שילדנו יצאו בתיכון גלילי...
        אז חדל לדבר שטויות ולתת יד לחבורת בני נוער שלא מבינים שהגיע הזמן להתבגר ולא לרדוף אחרי צרות...ולמשוך אש.!

        ועוד דבר...
        כולכם יודעים עד כמה העיותנאות ''מנפחת''ומקצינה.. אםזה לפהואם זה לשם..!

        מצפה לתמיכה בתגובות!

        IP: 87.69.63.23 דווח על תגובה זו

  • 76.

    תיהיה מחאה או משהו כנגד הפעולות של ד''ר אמיתי?

    תלמידים תומכים, 17/08/10 00:19

    תיהיה מחאה או משהו כנגד הפעולות של ד''ר אמיתי?

    IP: 87.69.63.23דווח על תגובה זו

    • מ ח א ה ולא ציות עיוור

      דרושים מוחים ומוחות, 17/08/10 09:41

      מחאה דורשים מ ח א ה

      IP: 93.172.58.105 דווח על תגובה זו

    • יש עצרת מחאה ביום הלימודים הראשון ואולי מחאה ארצית (ל''ת)

      תלמיד, 17/08/10 12:17


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

    • כולם מדברים , מתי??? (ל''ת)

      בוגר גלילי, 17/08/10 12:33


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

    • האם גם אנחנו לא באים ביום הראשון כמחאה (ל''ת)

      תלמיד כיתה י', 17/08/10 14:31


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 75.

    תנו לחיות בשקט

    תלמיד מתוסכל בגלילי, 16/08/10 23:28

    אנחנו דור העתיד, הגענו לתיכון כדי לסיים 12 שנות לימוד ולהוציא תעודת בגרות. יש ימים שאנחנו לא מרגישים כל כך טוב, ויש ימים שסתם קשה לנו. אבל אם לא הגענו לבית ספר, פגענו רק בעצמנו!! לא באף אחד אחר בקהילה!! אנחנו הרופאים, עורכי הדין, אנשי ההייטק לעתיד של המדינה הזאת !! לא עבריינים שפוגעים באנשי חינוך ! תנו לנו את הכבוד המגיע לנו.לכולנו אותה מטרה ונגיע אליה רק אם נכבד אחד את השני.

    IP: 80.230.160.67דווח על תגובה זו

  • 74.

    לאנשים שלא מכירים את רמי

    סטייל ביי אוקסה, 16/08/10 22:43

    ברצוני לומר כי מההיכרות אישית עם רמי אמיתי נוכחתי להכיר בן אדם עם אגו מאוד נפוח שהשם שלו חשוב לו רודף פרסום וכבוד הוא עשה עוול לא יאמן לתלמיד בתיכון שאותו הוא מנהל חבל חבל שישי אנשים כאלה בעולם תתבייש לך מר אמיתי אני במקומך הייתי מסתגר בבית לעולמייייייייייייייייייייייייייייים!!!!!!  

    IP: 79.179.192.176דווח על תגובה זו

  • 73.

    יש הפגנה או מחאה בנידון פרטים בבקשה!

    תלמידי גלילי, 16/08/10 19:37

    אני רוצה לדעת אם תתקים מחאה ואיך ואיפה בבקשה :]

    ס'

    IP: 87.69.63.23דווח על תגובה זו

  • 72.

    אכן אדם שמחפש כבוד ולא יודע לכבד (ל''ת)

    מורה, 16/08/10 18:59


    IP: 77.125.78.102דווח על תגובה זו

  • 71.

    בית הספר אכן לא מקום דמוקרטי אך..

    ערן, 16/08/10 18:54

    דרך החינוך של היום צריכה להיות שונה בשל התפתחות הטכנולוגיה המשפיעה על הנוער.
    אולי חלקכם חושבים שדברי לא קשורים אך הטכנולוגיה של היום הרבה יותר טובה מאשר שהיא גרועה, צריך לדעת לנצל אותה בצורה נכונה.
    בזמני היה צורך לדעת מקצועות מלאכה אז לימדו אותנו מלאכה: רתכות, נגרות וכו'..
    מנהל בית הספר יכול להיות יותר אנושי, יותר מתחשב למרות שאולי בדיעבד התלמיד מצטער על דרכו שפגעה במנהל התיכון.
    המצב של היום מאוד רגיש, הרבה יותר תלמידים פורשים מהלימודים, מזלזלים, ולכל ילד צריך להתייחס בצורה שונה.
    כמו שאתם יודעים, אותה דרך החינוך שלנו לא מתאימה לכל ילדנו. לילד אחד שלי נדרשת קצת יותר אגרסיביות ואחד יותר רכות.
    אני חושב שמעשה זה משפיע לא רק על אותו תלמיד אלא על הבית ספר כולו, ונדרש להתייחס למצב הזה כדבר היכול לחזור על עצמו ובמקום לפגוע בעוד תלמידים ומורים, למגר את התופעה הזאת בדרך חכמה יותר.

    IP: 87.70.55.20דווח על תגובה זו

  • 70.

    המנהל איים בתביעה התלמיד התנצל

    עובד מבוהל מאד, 16/08/10 15:34

    למספר 67 חבל רק שה''תותח'' הזה מפנה את הארטילריה נגד המורים והעובדים

    IP: 93.172.58.105דווח על תגובה זו

  • 69.

    המנהל איים בתביעה התלמיד התנצל

    מורה ש מ פ ח ד, 16/08/10 15:24

    מנהל התיכון עשה טעות גדולה אסור לשתוק

    IP: 93.172.58.105דווח על תגובה זו

  • 68.

    מנהל תותח - חבל שאין כאלה בבתי ספר אחרים

    אלדד, 16/08/10 13:00

    מהכרותי מקרוב את מערכת החינוך אני עד לעובדה המביכה שבהרבה בתי ספר המורים כבר לא מורים אלא יותר כחברים של המורים, מעבר לכך בבתי ספר רבים תפקיד המנהל לכבות שרפות ולהיות נציג הבית ספר בפני ההורים העיריה ומשרד החינוך.
    לא כך הדברים בבית חינוך גלילי, רמי אמיתי דורש חינוך והוראה, כל ההתיפיפות שמיסביב זרה לו, הוא דורש ומשמש כדוגמה.
    בית החרושת לציונים אצלנו לא בדומה לבתי ספר אחרים ששם יש מועד ב' מועד ג, מועד צ'. בבית ספר גלילי יש חינוך ולא מתפלא כלל שהמקום לא נקרא בית ספר אלא בית חינוך!!! יש חינוך לאהבת המדינה, יש חינוך להשקעה ותרומה לקהילה וזה אפילו על חשבון שעות לימודים פרונטליים.
    היו לי 3 בנים במערכת החינוך בכפר סבא והם היו האחד בכצנלסון השני ברבין והקטנטן שהיום טייס בגלילי. ההבדל הוא שמיים וארץ בבתי הספר האחרים הייתה תחרות איך להעניק לילדים ציונים בתי הספר היו בית חרושת לציונים והעיקר לעמוד בציפיות של העיריה ושל ההורים עם יחסי ציבור לכולם. בגלילי המצב היה בתחילה משונה משמעת כבוד חינוך לאהבת המדינה ועוד חינוך ויד על הלב ואני מאמין שכל ההורים גם חושבים בסתר ליבם שגלילי הוא הדבר הכי טווב

    IP: 79.179.98.72דווח על תגובה זו

    • צודק!

      שוקי מהרצליה, 16/08/10 19:36

      גם אני הייתי רוצה שבנותי יתחנכו בבית ספר תיכון כמו גלילי.... לפחות הייתי יודעת שהחנוךשאני מעביר בבית ממשיך גם שם.. ולא מקלקל כשהילדים לא ליד הוריהם....

      ועשיתם מעכבר פיל... אז הילד יתנצל... הוא צריך להביע התננצלות שתספק את המנהל הנפגע..!

      באשר למורה אני מבין את כעס המורה.

      IP: 87.69.63.23 דווח על תגובה זו

      • המנהל דוגמה??? תבדוק את ההבדל בין הדוקטורט למסטר אחרת איך עושים דוקטור

        הורה, 17/08/10 12:06

        בזמן הלימודים

        ואיפה בוצעו ההדפסות ?
        שאלות מענינות

        IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

    • שמעת על מילואמניק בן 64 ? האם מורה היה יכול להעדר/להתנרב בתחילת שנה ? (ל''ת)

      הורה, 17/08/10 12:09


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

    • אלדד זה לא תירוץ למה גלילי במקום האחרון בבתי ספר בכס

      בוגר, 17/08/10 19:39

      הבית ספר חלש מאוד
      מזל שהתלמידים באים מכס ואי אפשר לפגוע בהם.

      זה בית ספר אגרסיבי רע.

      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

      • בית ספר חלש???? מי אמר לך בוגר נכבד

        אלדד, 18/08/10 12:02

        ציוני בית הספר בכמעט כל המקצועות במקום הראשון בכפר סבא!!!
        וזה בדוק בדקתי בעיריה את ממצועי הציונים על מנת לענות לכתבה שלך
        אתה טועה!!

        IP: 79.179.98.72 דווח על תגובה זו

  • 67.

    המנהל חייב להתנצל ולא שוועד המורים יפנה לארגון המורים במטרה להביא לסיו

    מורה, 16/08/10 09:22

    סיום דרכו בבית הספר

    דיי לאלימות !

    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 66.

    מי פגע בעובדי חינוך ? מה זה הקשקוש הזה ?מעריצים את המורים שלנו (ל''ת)

    תלמיד, 16/08/10 08:54


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 65.

    התעללות וגסות רוח של המנהל במורה ובבנה .והמורים שותקים .כבשים (ל''ת)

    מורה, 16/08/10 01:03


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 64.

    כשאני קורא את הכתבה אני מודה לאלוהים שהתעקשתי לא להגיע לגלילי (ל''ת)

    תלמיד, 16/08/10 00:59


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 63.

    יאללה מה אתם עושים סיפור אז הילד יתנצל בפני כולם

    הורב, 16/08/10 00:41

    המנהל הושפלל אז מגיע לילד

    IP: 87.69.63.23דווח על תגובה זו

    • התלמיד התנצל! לא יתנצל שנית ! זאת השפלה לכולנו לא נלמד!!!!

      תלמיד, 16/08/10 09:30

      מה בסה''כ אמרו למנהל ?

      מסבן את מקום עבודתו . עלאק !

      איך הוא לא מתבייש , רודף הכבוד הזה!

      אלו מהלכים אנטי חינוכיים , השפלה.

      ההורים שלי היו תובעים את המנהל , שיוכיח

      הוא בדיחה בעיר

      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 62.

    אולי תעצרו רגע ותחשבו !

    מורה בכייס, 15/08/10 17:24

    אפילו אם התגובה של המנהל מוגזמת גם אנחנו אנשי חינוך בני אדם ונמאס לנו עם ההשמצות של הנוער כלפינו- קצת כבוד מצידכם יועיל יותר!

    IP: 84.108.240.215דווח על תגובה זו

    • כבוד המורה קיבלת עבודות שרות מכתב מעו''ד-קצת הגזים??מי השמיץ אותך מה את

      תלמיד, 15/08/10 22:05

      עשית לתקן את העוולה הזאת ?

      אנחנו בני אדם !!!
      חשבת על זה אדוני המורה שאתה היית תלמיד אימא שלך קיבלה תביעה כספית ממנהל???

      קצת הגזים ???

      בצבא על השפלה כזאת להעמיד משהו לפני כולם שיתנצל המפקד היה הולך הבייתה
      קצת הגזים ??? מורה בישראל ,אוי לנו

      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

    • מי משמיץ מורים זאת עלילת דם!!! (ל''ת)

      תלמיד, 15/08/10 22:07


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

    • גם אנחנו בני אדם!!! ואף אחד לא השמיץ מורה. אין דוגמא אחת זאת עלילה (ל''ת)

      תלמיד, 16/08/10 01:01


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 61.

    שניהם עובדי העירייה אז למה המורה לא פנתה לעירייה מחלקת החינוך (ל''ת)

    עובד עירייה, 15/08/10 13:35


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

    • כולם בכס מכירים את הבעיה בעירייה מפחדים ממנו (ל''ת)

      גדעון ל., 15/08/10 16:16


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 60.

    מתבייש להיות בבית הספר הזה. מנהל מאיים על מורה בכסף ואנחנו שותקים ? אי

    מורה בגלילי, 15/08/10 12:56

    איפה הוועד
    איפה ארגון המורים


    ממש בא לעזוב את הבית ספר שישאר לבד כולם שואלים :מה אתם המורים עושים

    מ פ ח ד י ם

    מורים רק מדברים - נורא

    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 59.

    מנהל רוצה כסף מאימא/מורה-טירוף .מחלקת החינוך פשטה את הרגל (ל''ת)

    קרן ש., 15/08/10 11:30


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 58.

    ציפור לחשה שזוהי השנה האחרונה של המנהל הרשע בתפקידו

    תלמיד גלילי, 14/08/10 21:45

    מה ששמעתי השנה זוהי תיהיה השנה האחרונה בכהונת מנהל תיכון גלילי

    מעניין לדעת איך יהיה בית הספר אחרי יצאתו לפנסיה ניראה לי גם אז הוא יירדוף את התלמידים ....

    למה הוא פורש מתי שאני מסיים אני לא אספיק להנות מחסרונו :S

    IP: 87.69.63.23דווח על תגובה זו

    • שנה הבאה זו השנה האחרונה שלו. (ל''ת)

      שון, 14/08/10 23:57


      IP: 79.179.97.212 דווח על תגובה זו

      • למה למשוך שנה-שיחתום קבע הוא מתאים לצבא ,גם מיושן (ל''ת)

        ,תלמיד, 15/08/10 12:23


        IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 57.

    אמו של התלמיד קיבלה איומים בטלפון כשרצתה להגיב לכתבה!!

    מורה בגלילי, 14/08/10 18:28

    ממש משפחת פשע מתנהלת כאן! כשאמו של התלמיד רצתה להגיב לכתבה, היא מיד קיבלה שיחה עם איומים על משרתה ועל עתיד בנה במידה ותבחר להגיב לכתבה! מדובר בטרוריסט לכל דבר, שצריך לשבת בבית סוהר ולא לנהל בית ספר!!

    IP: 80.230.175.123דווח על תגובה זו

    • ואווווו קצת הגזמת אתה לא חושב?!?

      מורה גם כן בגלילי, 14/08/10 19:59

      מפה ולהגיד שהוא צריך לשבת בבית סוהר...
      אנשים הולכים יותר מדי רחוק עם התגובות אל תשכחו שזה כתבה ואפשר להקצין דבר לכל כיוון
      הילד עבר כל גבול והמנהל עבר את הגבול כאשר מתייחס ככה לעמייתתו לעבודה...

      IP: 87.69.63.23 דווח על תגובה זו

      • אין לכם וועד מורים ? הוא לא יכול לעשות מה שהוא רוצה ! (ל''ת)

        מורה בבית ספר אחר, 15/08/10 13:38


        IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 56.

    ''דברי שטנה ושקרים''?! כנסו לקבוצה ותראו בדיוק מה נכתב

    תלמיד י''ב בגלילי, 14/08/10 18:25

    למה לסמוך על מילתו של הד''ר כשאתם יכולים להיכנס בעצמכם לקבוצה ולהיווכח ב''דברי השטנה והשקרים'', זה פשוט אבסורד איך הוא ''מתקן'' את האמת לטובתו כאשר הדברים שנכתבו רחוקים מלהיות דברי שטנה, ועל אחת כמה וכמה רחוקים מלהיות עילה לתביעה.

    IP: 80.230.175.123דווח על תגובה זו

  • 55.

    הכתבה יוצרת רושם שנכתבו בקבוצה דברי שטנה, זה לא נכון

    תלמיד י''ב בגלילי, 14/08/10 18:16

    אתם מוזמנים להיכנס לקבוצה עצמה ולקרוא את הדברים הפעוטים שעליהם הגיש רמי תביעה, אני מבטיח שאתם תפרצו בצחוק או לחילופין בבכי כי זה פשוט מגוכח

    IP: 80.230.175.123דווח על תגובה זו

    • אכן נכתבו דברים שלא הולמים כלל את דמותו של רמי

      הורה, 14/08/10 20:01

      הילדים צריכים להענש לשים תמונה שלו עם איקסאדום זה כבר מספיק גועל נפש של התבטאות.. אך מפה ולהגיש תלונה...

      IP: 87.69.63.23 דווח על תגובה זו

      • בסף כסף תרדוף (ל''ת)

        שרון, 15/08/10 11:31


        IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 54.

    הסיוט בגלילי (הפנו את תשומת ליבי לכתבה ולהלן התיחסותי)

    הורה לבוגר גלילי, 14/08/10 15:16

    יש לי שלשה ילדים שסיימו תיכון בכ''ס אחד מהם לרוע מזלו למד בגלילי ולכן היה ביכולתנו להשוות
    סיוט זאת המילה חוסר הרגישות זעקו לשמיים
    אותן בעיות נפתרו בבתי הספר האחרים בקלות ותוך התחשבות וכאן בגלילי (ותסלחו לי על הביטוי) למדו אותנו מאיפה משתין הדג.
    ותמיד עם הססמאות ''זה חינוך'' הנוער מדרדר'' וכד'
    לא ברור איך משרד החינוך ומחלקת החינוך בעיריה לא נדרשה לבעיה זאת עד היום?
    האם המנהל שם כל כך מקושר ? לא ברור?

    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 53.

    תלמיד הדיוט בדיוק בגלל זה אף אחד לא רוצה גלילי (ל''ת)

    תלמיד בהרצוג, 14/08/10 15:00


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 52.

    רמי נשאר רמי אבל איפה הילד שיגיד שהמלך ערום (ל''ת)

    ען''ד בוגר גלילי, 14/08/10 08:36


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

    • אתה חי באגדה בחיים כולם שפנים! המנהל חרד למקום עבודתו ?! והמורה ? (ל''ת)

      שירן, 14/08/10 15:18


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 51.

    ילד מפגר ומנהל לא פחות

    י' תלמיד\ה בגלילי, 14/08/10 03:12

    הילד אדיוט שפתח קבוצה שהסוף כבר היה צפוי...
    ואפשר לחשוב אז הוא ייתנצל בפני כל השכבה אי מת\\ה לראות את זה חח
    והמנהל הזה מתחיל להימאס עם האגו המנופח שלו הרצון לקבל כל הזמן כבוד.

    IP: 87.69.63.23דווח על תגובה זו

  • 50.

    מה ציפיתם שהוא לא יעשה משהו קיצוני כנגד הילד

    תלמיד גלילי, 13/08/10 19:56

    כ איוטים החבורת ילדיםם שידעה מהתחלה שזה הסוף המצופה מרמי
    הרי הם היו מודעים לחומרת המעשה שמגדיר אותה רמי
    והם חיפשו דרך למשוך תשומת לב... עכשיו שיענשו מגיע להם! ואני מדבר ללשון רבים כי ידוע שזהו לא רק אותו תלמיד האחראי על פתיחת הקבוצה


    שנה אחרונה בגלילי אני לא מאמין מצבא לצבא!

    IP: 87.69.63.23דווח על תגובה זו

  • 49.

    האם נכון שהתלמידים מארגנים מחאה נגד ההשפלה ביחד עם עצרת הבוגרים נגד

    מורה, 13/08/10 15:08

    ההדחה

    למה אנחנו מגיעים למצב ככ קיצוני

    שוב כולם נגדנו

    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

    • שוב מעקב של מורים מנהלים אחר תלמידים ,די תניחו לנו.ביום הראשון ללימודי (ל''ת)

      תלמיד, 14/08/10 17:14


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 48.

    המורים המומים מהעובדה שעורך דינך הפנה את תשומת ליבה של חברתנו

    מורה, 13/08/10 00:55

    נראה שהפעם הרחקת לכת

    מחר כולנו יכולים לקבל ממך מכתבים - מפחיד.

    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 47.

    מר ד''ר אמיתי מה היית אומר למורה שלך לו היה עושה דוקטורט בזמן הלימודים (ל''ת)

    מורה, 13/08/10 00:52


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 46.

    המנהל אכן נוקט בקשיחות רבה אך לתלמיד לא חסר

    תלמידת תיכון גלילי !, 12/08/10 19:40

    גם אנוכי מצאתי את עצמי מצטרפת לקבוצה אך לא מתוך הסכמה עם דברי ''פותחי הקבוצה'' שהשמיצו לחלוטין את מנהל בית הספר...
    הילד הזה וכמה מחבריו ניסו להוביל קמפיין בעל אצבע מאשימה כלפי ד''ר אמיתי
    הם עשו זאת בדרך לא ראוייה ובילפו הרבה דברים מהנכון... עוד הם שמו כתמונה הראשית לקבוצה תמונה של המנהל כאשר יש עליו איקס אדום בהמשך הם הורידו ושמו תמונה של נסיך מצרי מכה עבדיו...
    אין ספק שהמנהל היה להשמצה...
    אך גם איני מסכימה אם הדרך הנוקשה בה הוא נוקט את שיטות החינוך שלו..
    מדוע תלמיד העולה לכיתה יב' צריך בחופשתו לשבור את הראש בלמצוא מקום קהילתי שיוכל להתנדב שגם המציאה לא קלהה הרי כל המקומות הללו פתוחים רק פעם בשבוע ורובם גם לא מעסיקים נוער שמטרתו לרצות את בית ספר ובספו של דבר לא ימשיך בפעילותיו.עוד שלחלק מהלמידים שצריכים לתרום שעות לקהילה יש מחצית שלישית שקוללת מערכת בית ספרית רגילה במהלך חודש אוגוסט וגם אחדים שצריכים לעשות מבחני מעבר שמחייב בית הספר כדי לעלות ליב' בחודש השני... אמרו לי מתי בדיוק יש זמן להתנדב כ 50 עד 100 שעות!?1?!?!?
    גם להם מגיע חודשיים של חופש!במיוחד אחרי שנה כמו יא' מיגעת ומדכא

    IP: 87.69.63.23דווח על תגובה זו

    • מה היית אומרת אם אימא שלך הייתה מקבלת מכתב מעו''ד המאיים בתביעה

      תלמיד מגלילי, 13/08/10 00:00

      ואם זה היה גם מקום עבודתה של האם ?
      מה היית אומרת ?
      וראית שהוא התנצל בפייסבוק למה להשפיל אותו ולהעמידו לפני כל הבית ספר למה הנקמה הזאת? זה חינוך ?

      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

      • מסכימה איתך חלקית

        תלמידת יב' בקרוב גלילי, 13/08/10 00:54

        אתה אכן צודק שזה לא נעים לשהות במקום עבודה שלך שמאשימים את בנך בהוצאת דיבה...
        אך אני סבורה שלאם הייתה יכולת לעצור את דברי בנה שהרי ידוע לכל מי שמכיר אותו שהיה לו בעיה עם התנהלותו של ד''ר אמיתי..ואולי למנוע ממנו לפתוח את הקבוצה הבאמתח חסרת תועלת הזאת.. שהאמת שידועה לכולם ששהסוףף היה מאודדדדדדדדד!צפוי.. וזה סתםם היה קמפיין מיותר שנועד למשוךך תשומת לב והעדה מהתלמידים ...


        איני מסכימה אם זה שרמי עכשיו יוצא ''במסע'' נקמה...כנגד התלמיד...אך השפלה זה גם מה שנעשה למנהל...ואולי רק ככה יוכל התלמיד ש'-פ' להבין את חומרת המעשה..

        אך איני סבורה שלהעמיד אותו מול השכבה בפתיחת שנת הלימודים זה מה שיעזור
        אבל בשביל ד''ר אמיתי שידוע באהבתו לכובד זה מאוד יתרום...:S

        IP: 87.69.63.23 דווח על תגובה זו

        • מה ההתממות ? מה אמא שלך מודעת למה שאת עושה? ילדה טובה!!! (ל''ת)

          תלמיד, 14/08/10 09:50


          IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

        • הוא התנצל כבר בפייסבוק אם רמי יתעקש גם אנחנו נתעקש לא ללמוד (ל''ת)

          תלמיד, 14/08/10 09:52


          IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 45.

    פשוט מזעזע לקרוא את הדברים

    אמא לתלמיד בבית הספר, 12/08/10 17:56

    מתי הוא יפסיק לתבוע תלמידים ויתחיל לחנך אותם? נמאס כבר לשמוע עליו בכותרות, איך זה שדווקא הוא מכל מנהלי התיכונים בכפר סבא מגיע כל פעם מחדש לעיתונים? משהו שם רקוב, מדובר בבן אדם עם אובססיה לכוח ושליטה שצריך להיות מאושפז בשלוותא, לא מנהל בית ספר שאמור להוות מודל לחיקוי לתלמידים.

    IP: 80.230.176.195דווח על תגובה זו

    • איפה וועד ההורים וועד המורים למה השתיקה המבזה הזאת??? (ל''ת)

      רוחי, 14/08/10 15:22


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

      • בגלילי אין ועד הורים!! רמי לא רוצה שיחלקו עליו

        אמא לתלמיד בבית הספר, 14/08/10 18:20

        זה אולי הבית ספר היחיד בארץ שאין בו ועד הורים, פשוט ביזיון.

        IP: 80.230.175.123 דווח על תגובה זו

  • 44.

    צריך מנהל צעיר לא סבא קרוב לנוער ולתלמידים הוא רחוק שני דורות (ל''ת)

    תלמיד, 12/08/10 17:09


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 43.

    המנהל זקן ולא מבין שהשיטה ''חוסך שיבטו....'' נגמרה אין דבר כזה (ל''ת)

    תלמיד, 12/08/10 17:07


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 42.

    מנהל שעשה דוקטורט בזמן העבודה נותן לנו עבודות שירות על העדרות (ל''ת)

    תלמיד, 12/08/10 17:01


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 41.

    ביהס טוטאליטרי (ל''ת)

    תלמיד סובל, 12/08/10 14:44


    IP: 84.109.123.128דווח על תגובה זו

  • 40.

    מכתב מעו''ד שנשלח ע''י מנהל למורה - משהו רקוב בבית ספר הזה (ל''ת)

    אזרח מודאג, 12/08/10 13:11


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 39.

    המנהל חרד למקום עבודתו ?ומה עם האמא/מורה שמקבלת מכתב מעו''ד מהמנהל

    מורה, 12/08/10 11:37

    עד היכן מגיעה הציניות המנהל שהוא המעסיק מאיים על העובדת והוא חרד למקום עבודתו - נו באמת!!

    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

    • עד מתי ? האם לא הגיע זמן לפנות מקום לצעירים לרוח חדשה (ל''ת)

      מורה, 12/08/10 13:20


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 38.

    מנהל? זה שוטר!!! נמאס מהמעקבים דיייי רוצים חינוך לא משטרה! (ל''ת)

    תלמיד, 12/08/10 09:17


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 37.

    מנהל שולח מכתב מעו''ד למורה?- איפה ארגון המורים מה זאת האלימות הזאת (ל''ת)

    מורה, 12/08/10 09:09


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

    • ארגון המורים מייצג את המנהל ואת המורה והם מפחדים מהמנהל (ל''ת)

      מורה, 12/08/10 13:19


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 36.

    האם הייתם רוצים מנהל כזה כמחנך לילד שלכם שיביא סרגל ויכה באצבעות זה חי

    אמא של תלמיד, 12/08/10 08:17

    חינוך

    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 35.

    היכן הרשויות משרד החינוך העיריה מה ההשתוללות הזאת ? (ל''ת)

    אמא של תלמיד, 12/08/10 08:13


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 34.

    לא מובן בלי לדבר עם התלמיד מכתב מעו''ד ,מי זה המנהל הזה האם השתגע? (ל''ת)

    דן ר., 12/08/10 08:08


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 33.

    אי אפשר להפוך התנדבות לעונש-עבודות שירות ,זה חינוך בבנת מר ברוך (ל''ת)

    יצחק, 11/08/10 23:28


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 32.

    פעילות חינוכית עלאק ,-השפלה ונקמה להעמיד תלמיד לפני כולם שיתנצל שנית (ל''ת)

    ניסים משיח, 11/08/10 23:19


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 31.

    גבר בן 65 תובע ילד בן 16 בשביל להחזיר את הכבוד שלו

    סיגל, 11/08/10 22:58

    נשמע לי קצת אירוני ופתטי, אולי זאת רק אני.

    IP: 80.230.122.100דווח על תגובה זו

    • כנראה הוא מהדור הקודם עדיין לא הפנים שתלמידים הם בני אדם (ל''ת)

      סמי, 12/08/10 13:17


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 30.

    מנהל בי''ס גלילי

    שמשון, 11/08/10 22:57

    על פי התנהגות המנהל אני רואה כאן תופעה של איש חינוך השונא ילדים ואחד כזה לא מגיע לו לחנך ובודאי לא לנהל בית ספר.

    IP: 77.126.147.210דווח על תגובה זו

  • 29.

    בחסות ההגנה על החינוך והמוסר -מעשי התעללות באם ובבנה -איפה הרשויות (ל''ת)

    שירן, 11/08/10 22:54


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 28.

    למה השפלות לפני כל הבית ספר למה המנהל לא דיבר עם הילד (ל''ת)

    רביב, 11/08/10 22:21


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 27.

    למה תמיד גלילי בכותרות נמאס מהבית ספר הזה (ל''ת)

    ויצמן, 11/08/10 21:58


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 26.

    המנהל צודק צריך להשפיל את הילד אחרי שהתצל בפייסבוק שיעמוד לפני כל הבית

    גרשון, 11/08/10 21:56

    הבית ספר ויתנצל עוד פעם ואם לא שאמא שלו תשלם

    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 25.

    למה הוא לא אמר את כל האמת ? שהתלמיד הוצא מהמשלחת לפולין .מה הוא רודף א

    תלמיד, 11/08/10 18:08

    אותו אחרי שהוריו שילמו לפולין?
    כמה זמן נשתוק לטרור הזה ?

    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 24.

    למה הוא בחר בתלמיד הזה ? בגלל שאמא שלו מורה אצלו - זאת שיפלות -איפה הע

    אמיר ר, 11/08/10 17:46

    העירייה

    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 23.

    איפה מועצת התלמידים להשבית הלימודים - די לטרור וההשפלה של תלמידים (ל''ת)

    רותי, 11/08/10 17:26


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 22.

    מעסיק שולח מכתב איום לעובדת - שיפלות איפה ארגון המורים (ל''ת)

    ירדן זהר, 11/08/10 17:24


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 21.

    זאת התעללות אחרי שהתלמיד התנצל למה להשפיל לפני כל הבית ספר (ל''ת)

    משה, 11/08/10 17:21


    IP: 85.250.138.33דווח על תגובה זו

  • 20.

    תבירו לי איך זה:

    תלמיד אנונימי, 11/08/10 16:59

    תלמיד שהחסיר 70 שעות במחצית א' וירד במחצית ב' ל13 חיסורים, תלמיד שקשה לו ולא מגיע לו פרסים על החיסוירם, אני מסכים, אבל קחו בחשבון שחיסורים זה גם ימי מחלה.
    אפילו כשסבתי נפטרה והייתי בהזכרה 30 יום שלה, רשמו לי חיסור (וגם ככה אני על תנאי)
    איפה האנושיות?
    איפה ההתחשבות?

    יש משפט שאומר: ''ישנם המון אנשים בעולם, אך יש מעט בני אדם''

    אני חושב שיש המון מקום להתחשב בנו התלמידים. אולי משרד החינוך מורה על דרכים נוקשות, אבל לא יקרה כלום אם יהיה אמון בין מורה לתלמיד, ולא יחסים של פחד, אם מורה או מנהל יעלים עין בצורה חינוכית ולא ע''י השעיות או סילוק תלמידים מבית הספר.
    האם תלמיד שקשה לו בשלוש מקצועות לא רשאי להישאר בבית ספר למרות שהוא משקיע ומנסה?
    זה בדיוק מה שקרה לאחד התלמידים בתחילת השנה הנוכחית.

    עכשיו תגידו לי אתם אם צוות המורים והניהול של מוסדות החינוך מתחשבים ואנושיים, בודקים כל מקרה לגופו, או שמא הם מנצלים את כוחם?

    IP: 87.70.58.139דווח על תגובה זו

  • 19.

    מייאו

    חתול, 11/08/10 16:56

    3:

    IP: 87.69.63.148דווח על תגובה זו

  • 18.

    טעות של המנהל

    דניאל, 11/08/10 16:55

    כולכם צריכים לזכור שכתבה בעיתון זה לא פרטים מדוייקים בדיוק כמו שהתגובות של הילד הם לא פרטים מדוייקים לדעתי מנהל שתובע אחד מתלמידיו בשביל שלא לאבד את המשרה שלו וזה לדעתי האישית שטויות כי מנהל לא יאבד משרה בגלל התבאטויות של ילד בפייס בוק אבל נניח לזה לדעתי האיום לתביעה הוא בשביל להגן על המוניטין של המנהל עד עכשיו לגיטימי למרות שאם היה פונה לילד ואומר לו לסגור את הקבוצה אני מאמין שהוא היה פועל כך אבל התנצלות בפניי השכבה שזה לא הגוף שבו נאמרו הדברים הוא אבסורדי לדעתי זה מסע נקמה אישי של המנהל נגד אותו תלמיד להשפיל אותו בפניי השכבה על המנהל לזכור שהוא איש בוגר והם ילדים שחלק מהעניין של להיות ילדים זה מחאה וכו' אם הילד התנצל בפייס בוק זה היה צריך להיות סוף פסוק מי שמע שבן אדם מתנצל פעמים על דבר אחד שהוא עשה פשוט אבסורד לדעתי

    IP: 85.250.41.183דווח על תגובה זו

  • 17.

    מלמדים א' ומראים ב'

    עמיר, 11/08/10 16:52

    ''מוסד חינוכי'' מזכיר לכם משהו?
    במקום לחנך תלמידים מתנהגים אליהם כפושעים.
    אני רואה את בכל מוסדות החינוך ולא רק במקרה הזה. הכי קל זה להפעיל כוח ולהעניש, ככה זה מרסן את החלשים.

    רמי אמיתי מפחד מהתקוממות נגדו, הוא יודע שכמות זה כוח, ושלתלמידים מאוד אינטילגנטים יש עוצמה רבה משל צוות ניהול של תיכון.

    התלמידים מוחים ומה משרד החינוך מראה כמו תמיד? שלתלמידים אין כוח, הם כמו עבדים של המדינה, של מדינה דמוקרטית. יש חוק חינוך חובה חינם, אני מסכים עם החוק הזה, אדם, במיוחד ילד צריך להיות במסגרת שתעצב את זהותו, אבל לא צריך לנצל זאת לטובת ההנהלה.
    המדינה נהייתה מושחטת ואיתה כולנו נהיינו מעריצי כוח, כל אחד רוצה להיות כמה שיותר חזק, ואיך מראים זאת? באיומים והטלת עונשים ואילו רמי אמיתי מנצל את הכוח שלו כדי ''לחנך'' את אותו תלמיד.
    יש דרכים אחרות ללמד את אותו תלמיד איך למחות מבלי לפגוע.

    IP: 87.70.58.139דווח על תגובה זו

  • 16.

    כל הכבוד לרמי אמיתי

    תלמיד, 11/08/10 16:15

    צריך עוד מנהלים כמוהו, שלא נותנים לאנשים לרמוס אותם ולזלזל בהם.

    IP: 84.229.113.162דווח על תגובה זו

  • 15.

    כל הכבוד איך יש לזה צורה..

    תלמיד בית ספר גלילי, 11/08/10 15:58

    נכון, תלמידי בית הספר בישראל לא מתנהגים ומכבדים בצורה נכונה וכמו שצריך להיות את המורים וצוות החינוך. איך יש גבול לכל דבר, גם כאשר מנהל מחליט על חוקים מאוד נוקשים בבית הספר הוא אמור לדעת שיש לזה השלכות כמו כדוגמה פתיחת הקבוצה בפייסבוק ועוד מקרים רבים.

    דעית שמנהל בית הספר הגיב בצורה נוקשת מידי ולא במטרה להוכיח ולהכניס בתלמיד הבנה אלה בנתינת עונש וזהו.
    אם הייתה יותר נכונות לתת לתלמיד עונש שאין ספר שמגיע לו, איך בצורה שונה ושהיה מבין ויוצא עם הבנה לא היה בזה שום בעיה.

    תיכון גלילי הוא תיכון עם משמעת ובזה אין ספר! איך דעתי שאפשר גם אחרת!

    IP: 77.126.245.24דווח על תגובה זו

  • 14.

    דרך החינוך הפרימיטיבית הזאת שגויה לחלוטין

    שלומי, 11/08/10 15:34

    אותו תלמיד התנצל מול הקהל שבו פגע כביכול במנהל התיכון, אין צורך שיתנצל מול שכבתו.
    מה זה אם לא ''מסע נקמה''?

    אולי אותו תלמיד באמת הגזים עם מילותיו בקבוצה, אך מה לעשות שד''ר רמי אמיתי יודע לדבר יפה מאוד ולהביא את הדברים לטובתו ואותו תלמיד, שקטן ממנו בלא מעט שנים, חסר נסיון חיים לא לומד מכך כלום אלא שהמנהל עושה לו ''דווקא''.

    אתם חושבים שזהו לא ''מסע נקמה''? אז איפה נמצאים שאר האנשים השותפים לקבוצה?
    במחאה כמו מחאה נפגעים אנשים משום שלדעת אנשים אחרים אותה פעולה שמוחים עליה לא נראית נכונה.

    בנוסף, אני לא חושב שמגיע לאותו תלמיד יחס אחר בגלל שאמו מורה בבית הספר, להפך, אני חושב שהמנהל היה צריך לשתף איתו פעולה וללמד את אותו תלמיד למחות בצורה הגיונית ולא פוגעת.

    האם אין בתי הספר הפכו למשטר דיקטטורי?
    מה שמלמדים את התלמידים בשיעורי האזרחות לא תקף לחיים?
    לתלמיד יש זכויות, נכון, הוא נמצא במסגרת וכמו כל מסגרת יש למעלה ולמטה, אך אין צורך להשתמש בפעולות הגובלות בטרור בשביל להשיג חינוך, זוהי צורה פרימיטיבית למדי.

    IP: 87.70.58.139דווח על תגובה זו

  • 13.

    הייתי מעיף את האמא

    רן, 11/08/10 11:04

    איפוה אמו של הבן שהיא מורה ועוד בבית ספרו של המנהל שתתבייש לה עד שהמנהל לא איים היא לא מצאה לנכון לחנך את הבן שלה אבל אם אחד ההורים היה עושה לה כזה דבר היתה רצה למנהל שיגן עליה . אז על מורה כזאת אני מוותר שתלך לעבוד בזבל.

    IP: 109.186.62.8דווח על תגובה זו

    • תגובה

      המורה ששלחת לעבוד בזבל, 11/08/10 15:00

      קודם כל, לפני שאתה שולח אותי לעבוד בזבל, כדאי שתלמד לאיית! דבר שני, אני מאחלת לכל אם בן מחונך ומוסרי כמו הבן שלי ומרשה אף להוסיף, בצניעות, כי אני מאחלת לילדיך מחנכת מסורה ומוערכת כמותי. חבל שלא למדת מדבריו של בני ובדקת את הדברים לפני שבחרת להשתלח בי!

      IP: 80.230.122.100 דווח על תגובה זו

      • מחזק את אמו של התלמיד (ל''ת)

        דניאל, 11/08/10 17:00


        IP: 87.70.58.139 דווח על תגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד למנהל!

    אביב, 11/08/10 08:57

    תלמידים לא יכולים להשתמש בפייסבוק להשמצה והעלבה של מורים ומנהלים!.
    הפייסבוק הוא אמצעי תקשורת רחב ומשמעותי בקרב בני נוער ולכן צריך לשמור על כבודם של אנשי החינוך.
    תלמיד שחושב שנפגע שיפנה באופן ישיר בעזרת הוריו לגורמים במשרד החינוך - פיקוח, עיריה...

    IP: 217.132.208.80דווח על תגובה זו

    • ומנהל שחושב שנפגע שישפיל את התלמיד ויפנה לעו''ד -זה רציני ? (ל''ת)

      תלמיד, 12/08/10 17:04


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מה זה צריך להיות?

    אמיר, 11/08/10 07:55

    יש פה הרבה חתיכות לא מדוייקות של מידע אודות הקבוצה אבל נתעלם מזה. לדעתי, דבריו של רמי על זה שזה לגיטימי ואף ראוי לתבוע תלמיד שמימש עקרון דמוקרטי של חופש הביטוי בגלל שרשם מידע לא מדויק ואולי אף שיקרי זה שטות וזה לא הגיוני. מי שמע על מנהל של בית חינוך שתבע את אחד מתלמידיו?

    IP: 94.159.163.176דווח על תגובה זו

  • 10.

    יש הבדל בין מחאה להשמצה, רמי אמיתי לא מודע להבדל הזה

    שלומית, 10/08/10 21:42

    אם מישהו מוציא אותו רע הוא תובע, גם אם זה במחאה לגיטימית ללא שום השמצות.

    IP: 80.230.105.239דווח על תגובה זו

  • 9.

    הכתבה מעוותת לחלוטין את הדברים

    תלמידה בגלילי, 10/08/10 21:31

    הסיפור הוא כזה, רמי אמיתי ניסה לקבל עוד תעודה לתלות במשרד, על תרומה לקהילה. כדי לעשות זאת הוא אסף ''צבא'' של תלמידים עם מכנה משותף אחד - כמות גדולה של חיסורים, והכריח אותם, כתנאי מחייב לעלות כיתה, לעבוד במהלך רוב חופשת הקיץ, בדומה מאוד לעבודות שירות שניתנות לנידונים למאסר. ההבדל היחידי הוא שאדון רמי אמיתי הוא לא שופט ובלי אישור ממשרד החינוך הוא לא יכול להעביד את התלמידים בפרך בשביל לקבל תעודה לתלות על הקיר, ככה הוקמה קבוצה של 400 איש שהתנגדו למהלך של עבודות הכפיה, נעשו פניות למשרד החינןך ולגורמים דומים ומן הסתם רמי לא הוצג באור טוב בכל הסיפור, אבל היו אלה העובדות שהציגו אותו כך ולא השמצות משום סוג, הקבוצה נקיה מקללות או כל סוג של השמצות, אלו שנכתבו שם על ידי כמה מתוך 400 החברים נמחקו במהרה כדי לשמור על הקבוצה נקיה. רמי אמיתי צריך להראות לכולם שהוא הגבר, בה' הידיעה ושלחופש הביטוי אין שום מקום במוסד שאותו הוא מנהל, ספק בית ספר ספק בית כלא. לכן הוא החליט לתבוע את אחד התלמידים, אחד מתוך 400 ליתר דיוק, במילים אחרות שעיר לעזאזאל. התלמיד הנתבע לא היה ממקימי הקבוצה, והרושם שנוצר פה מוטעה לחלוטין

    IP: 80.230.105.239דווח על תגובה זו

  • 8.

    לניקי ממספר 6

    מירה, 10/08/10 21:13

    אני ממש לא מהאזור שלכם ולא מכירה את המנהל, אבל מנסיוני כאמא וכמורה הוא צודק ב 100%. אולי את אם ששמה גבולות לילדיה, אבל רבים ההורים שלא עושים זאת, הלואי שכל מערכת החינוך היתה נוהגת כך. מרוב זכויות התלמיד, נשכחו זכויות בני האדם ככלל, המורים וגם רוב התלמידים השקטים שנפגעים מאחרים.
    וכן, תלמידים שנעדרו מביה''ס צריכים להשלים שעות, וגם אישורי מחלה צריך להביא מיד אחרי המחלה ולא סוף השנה כשמקבלים עונש, בדיוק כמו שבכל מקום עבודה צריך להביא את האישור עד שהמעביד מחשב את המשכורת

    IP: 77.126.152.143דווח על תגובה זו

    • מירלה את לא מבדילה בין חינוך להתנדבות לעבודות כפיה

      גילה, 12/08/10 11:44

      אני מקווה שבמקום עבודתך ישלחו אותך מידי פעם לעשות קצת עבודות שרות לקהילה זה בטוח יתרום לך כאזרחית טובה

      גם תלמידים הם בני אדם וראויים לכבוד
      השפלה כזאת של חייל הייתה זורקת את המפקד לבית הסוהר

      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אבל.....

    ניקי, 10/08/10 17:15

    התלמיד צריך להתנצל - נכון אבל המנהל הזה חושב שהוא בצבא של רודנים. אין לו גבול לדרישות מהתלמידים. אני אמא של אחד התלמידים בבית הספר הזה ולדעתי המנהל הזה קצת עובר את גבול הטעם הטוב, או גבול המשמעת שלו. נכון שצריך משמעת אבל היא לא מגיעה מבית הספר בעיקרה אלא מהבית - ההורים

    IP: 85.64.104.226דווח על תגובה זו

  • 6.

    מנהל תותח - כך צריך. בלי למצמץ. (ל''ת)

    כל הכבוד, 10/08/10 14:20


    IP: 80.178.114.234דווח על תגובה זו

    • זה מנהל עם אקדח- הבדיחה של כ''ס לא תותח אקדח (ל''ת)

      גד, 11/08/10 17:44


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד למנהל!! מחזיר שפיות למערכת שכבר מזמן איבדה כיוון (ל''ת)

    ס''א, 10/08/10 11:45


    IP: 93.172.106.213דווח על תגובה זו

    • נכון,צריך להשפיל את התלמיד שיעמוד לפני הבית ספר ויתנצל - בושה (ל''ת)

      ס''ב, 12/08/10 13:14


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 4.

    הוא מנהל מצויין שבניגוד למנהלים אחרים שחוששים להציב דרישות ומשמעת

    בוגרת גלילי, 10/08/10 10:20

    מקפיד על כך - גם זה חלק מחינוך.ד''ש לרמי (ואיחולים על תואר הד''ר).

    IP: 80.179.252.117דווח על תגובה זו

    • בוגרת? מאיזה מחזור ? בעילום שם חחחחחחה (ל''ת)

      עמירם א, 12/08/10 09:12


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מה אתם מתבכיינים, תהיו גברים ותשאו בתוצאות.

    מחנך של פעם., 10/08/10 09:09

    לא רוצים לעבוד? אין בעייה, תישארו כיתה. 50 ימי מחלה בשנה?? 350 תלמידים? מה , יש מגיפת דבר בתיכון גלילי? או סתם מגיפה של דלקת קרום החשק. הגיע הזמן להעמיד את התלמידים במקומם.

    IP: 212.116.169.135דווח על תגובה זו

    • לא כל חברי הקבוצה שותפים ל''עונש''

      אחד התלמידים, 11/08/10 17:05

      ישנם כ100 נענשים ונכון, אני לא מצדיק הרבה חיסורים, וזה נכון לטפל בחיסורים בצורה חמורה, אך כל מקרה לגופו.

      תלמידים כמו בני אדם, ויש כאלה שלא מתאימים למסגרת חינוכית שכזו, ובכל זאת הם משתדלים לצאת עם 12 שנות לימוד ואפילו עם תעודת בגרות.

      אותם תלמידים רוצים לחיות את הילדות ולא להרגיש עבדים.

      בטח כולכם חושבים על מה היה פעם, איך שאתם הייתם בתור תלמידים אך מה לעשות, זמנים השתנו..
      אנחנו דור פחות טוב מכם? אני בכלל לא בטוח, אנחנו דור שיודע מה שהוא רוצה, שיודע מה מגיע לו ואנחנו מנצלים זאת בדיוק כמו שבעלי הכוח מנצלים את כוחם.
      בכל מקרה, מותר לנו למחות גם על דברים שנראים לנו שגויים בתור תלמידים ויש צורה לכל דבר, למחאה ולחינוך על פגיעה במחאה. זאת לא הצורה ללמד ילד כולה בן 17 בדרך של תביעות על 50 אלף שקל!!

      IP: 87.70.58.139 דווח על תגובה זו

    • התלמיד התנצל המנל לא דיבר איתו ורוצה עכשיו התנצלות נוספת לפני כולם נו

      שירלי, 11/08/10 22:46

      באמת זה חינוך זאת סתם התעללות
      יש להפסיק את ההתעללות מיד

      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מצוין , הגיע הזמן

    עמוס תא, 10/08/10 00:26

    הגיע הזמן להחזיר את הכבוד למורים ולכל מערכת החינוך, אני מתפלץ רק מלדמיין איך יגדלו ואיזה אנשים הם יהיו, כל התלמידים האלה שאין להם טיפת כבוד למורים

    IP: 93.172.110.34דווח על תגובה זו

    • כבוד לבני אדם

      מורה, 10/08/10 17:31

      אין טיפת כבוד לבני אדם!! כמורה אני רוצה כבוד לא כי אני מורה או אדם מבוגר אלא כי אני בן אדם. את אותו כבוד אני דורשת שיהיה כלפי תלמידים אחרים, כלפי הורים כלפי כל אחד. כבוד לכל בן באשר הוא! סימן קריאה!

      IP: 212.116.189.81 דווח על תגובה זו

    • נכון,מכתבים מעו''ד למורים - מנהל בדיחה , שילך הבייתה (ל''ת)

      רן, 11/08/10 18:47


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו

  • 1.

    הגיע הזמן להתעמת עם תלמידים והורים חסרי אחריות

    אסף, 09/08/10 23:42

    הגיע הזמן להתעמת עם הורים ותלמידים חסרי אחריות, לרבות בתביעות נזיקין.

    IP: 84.229.105.151דווח על תגובה זו

    • הורים חסרי אחריות ? מנהלים משתוללים ואלימים!!!! (ל''ת)

      תלמיד, 12/08/10 09:15


      IP: 85.250.138.33 דווח על תגובה זו