• 34.

    הוא יבוא אליו תוך שבועיים. אמן (ל''ת)

    מלאך המוות מוכן ומזומן לבקר אותו, 04/08/10 07:49

  • 33.

    The guy is mentally sick

    me, 04/08/10 05:59

    A person that kills his own kids coldblooded is obviously mentally sick.
    The system is to blame from not keeping him in a closed institution once it was first recognized.

  • 32.

    אני הייתי שולח את 'אדביסי' לבקר אותו (ל''ת)

    הקרנף, 04/08/10 02:10

  • 31.

    המסכן מתלונן שלא מבקרים אותו- שירקב הנבלה הרוצח השפל. (ל''ת)

    אסור לרחם על רוצח ילדים, 03/08/10 23:46

  • 30.

    עו''ד אין גבול ללב האבן שלהם=מגינים על רוצח ילדים כאילו היה אדם רגיל גו (ל''ת)

    נ.כהן עו''ד כאלה עשויים בדיוק כמו מרשיהם=אחרת אי אפ, 03/08/10 21:58

  • 29.

    כמו מי שרצח את הוריו ומבקש רחמים כי הוא יתום, חוצפן (ל''ת)

    אזרחית, 03/08/10 19:12

  • 28.

    סוף סוף שופט שמתנהג כמו שופט ולא כמו שפוט של הפסיכיאטור המחוזי

    ב.ק., 03/08/10 18:56

    אין מה להגיד. ברור שאדם שרצח את ילדיו הוא גם רוצח מסוכן וגם חולה נפש בסדר הזה. לכן צריך למצות את הטיפול המשפטי בו כמו של רוצח מסוכן, ובסיום (בגמר 3 מאסרי העולם המצטברים שיקבל), ניתן יהיה להעבירו לבית חולים לחולי רוח.

  • 27.

    חולה נפש שרוצח הוא קודם כל רוצח ואחר כך חולה .

    ג.מ. ערד, 03/08/10 16:02

    אם כל חולה הנפש היו רוצחים אז היה לנו פחות ילדים במדינה אבל צריך להגיד בקול רם וברור שהוא קודם רוצח ואחר מכן חולה כי גם כאלה אפשר וצריך להרתיע בנוסף הרופא המטפל צריך לקחת אחריות .

  • 26.

    הוא לא מעניין. מה עם האמא המסכנה שאת ילדיה הוא רצח? (ל''ת)

    שרון, 03/08/10 15:57

  • 25.

    אפשר כבר להלביש אותו בתכריכים (ל''ת)

    מה בעיית הלבוש ?, 03/08/10 15:56

  • 24.

    ולמה שמישהו ירצה לבקר אותו? (ל''ת)

    שיירקב בכלא, 03/08/10 15:55

  • 23.

    WTF?!?!

    מישי, 03/08/10 15:31

    מה לעזאזל?!
    לא באים לבקר אותו והוא מתבכיין!?!
    מגיע לו עונש ממות על מה שעשה!!
    והסניגור המטומטמם שלוו..גם כןן..


    איזה אנשים אלוהיים

  • 22.

    ההורים שלו לא מבקרים אותו? (ל''ת)

    רמי, 03/08/10 15:30

    • הם הודיעו שהם מתנערים ממנו ומנתקים אתו כל קשר (ל''ת)

      שרון, 03/08/10 15:56

  • 21.

    אין מי שיבקר אותו???? מסכן החלאה, אף אחד לא רוצה

    אלי, 03/08/10 15:26

    להיפגש עם הבור ביוב הזה, שרצח 3 נשמות טהורות שיעשה מה שעשה אסף גולדרינג, שיקפוץ ראש באיזה אתנחתא קלה ששירות בתי הסוהר יתן לו תוך כדי טיול בחצר היישר לתוך ערימה של אבנים חדות ויפטור אותנו מלקרוא או להסתכל על פרצופו המתועב, הנבזה, והמזוהם. פשוט שיחזיר את נשמתו כמה שיותר מהר שלא נצטרך לראות את פרצופו מרוח במדיה ובעיתונות הכתובה - מה שהוא עולל אין סליחה ואין כפרה.

  • 20.

    הוא רוצה מבקרים? בוא נעביר אותו לגן החיות מחלקת נחשים! (ל''ת)

    שמיל, 03/08/10 15:05

  • 19.

    אם הוא היה הבן האמיתי של אמו המאמצת, אין מצב שלא הייתה באה. (ל''ת)

    אין כמו לב של אמא, 03/08/10 14:59

    • נתניה

      נתניתיתי, 03/08/10 15:23

      נכון מאוד אמא מרחם זה אמא......לייק

      • ההורים המאמצים עשו ככל יכולתם

        ל-18, 03/08/10 15:47

        אבל ברור שנפגע באופן בלתי הפיך טרם שהגיע אליהם. אין לדרוש מהם לעמוד לצידו בכל מצב!

        • אתה צודק, זה בדיוק העניין שאם הם היו הוריו הם לא היו מתנערים ממנו. (ל''ת)

          אין כמו לב של אמא, 03/08/10 22:57

  • 18.

    באמת עצוב שהילדים שלו לא באים לבקר. (ל''ת)

    כמו רוצח הוריו שמבקש רחמים כי הוא יתום...., 03/08/10 14:50

  • 17.

    באמת יש בעייה כשאתה רוצח את המשפחה שלך (ל''ת)

    אין מי שיביא לך בגדים, 03/08/10 14:42

  • 16.

    זה נשמע לי כמו .........או יו יו יו יואי ... (ל''ת)

    צחי, 03/08/10 14:36

  • 15.

    דרושים מתנדבים לביקורים אצל בן דרור במעצר (ל''ת)

    1., 03/08/10 14:35

  • 14.

    אפשר להביא לו חולצה?

    שרונית, 03/08/10 14:23

    עם שרוך עבה מספיק?

    • כן ועליה כתוב - תרחמו עלי אני אב שכול (ל''ת)

      3/8, 03/08/10 19:59

  • 13.

    לכל המתבהמים והמתלהמים שלום רב..

    אורי, 03/08/10 14:20

    לא אחת אני קורא טוקבקים זועמים בתגובה לידיעה כזו או אחרת שנידונה בבית משפט בקשר לבקשות אסירים/עצירים. להזכירכם אין קשר בין עבודתו של עורך דין לגועל שהוא חש למעשה של לקוחו (ממש בדומה לרופא שמטפל באוייב או מחבל), אין קשר בין חומרת המעשה לזכויות בסיסיות של כל עציר/אסיר, אין קשר בין סיום המשפט והכרעת הדין לבין תנאי הכליאה להם הוא זוכה (גם נגזר דינו של אדם למוות יש לעשות זאת בפרוצדורה ובצינורות המקובלים והחוקיים). נכון במקרה דנן עסקינן בביוב אנושי ממעלה ראשונה, אך גם ככזה אסור לענות אותו, ואל לאדם לעשות דין בעצמו. עליכם לזכור כי היום זה בן דרור ומחר זה יכול להיות כל אחד מכם או מיקיריכם ואז תזעקו חמאסססס ותקללו את המערכת והמשטרה. ראו את מקרה שי דרומי או השוטר מזרחי לדוגמא שאז כולנו זעקנו, שחררו אותם מדובר בהגנה עצמית.
    רבותיי האלטרנטיבה לשיטה זאת על כל פגמיה וחסרונותיה היא מערכת משפטית כמו של אפריקה, ארצות ערב, צפון קוריאה והעולם השלישי..שם אין צורך בראיות הכל לפי הבטן, אז תעשו לי טובה. בסופו של יום בן דרור יורשע ויבלה את אחרון חייו האומללים בכלא כפי שמגיע לו.

    • מה אתה מבלבל את המוח? אף אחד לא מבקש לפגוע בזכויותיו... (ל''ת)

      דן, 03/08/10 14:29

    • כנס לי לתחת קשקשן (ל''ת)

      זמבורה, 03/08/10 14:32

    • אתה כול כך חזק ברזי החיים ..ומבין שאנחנו רק מוציאים קיטור

      ירח כחול , 03/08/10 14:33

      ואת התסכול שלנו מהמצב המחורבן..אנחנו מבינים שצריך לתת לו עורך דין והכול ...
      אבל במהלך השנים נרדמנו בשמירה ..ופתאום רוצחים קשים רואים טלווזיה ..והרבה דברי הנאה למה?

  • 12.

    לתת לכל האסירים להתאבד.

    למה לשחק אותה צדיקים, 03/08/10 14:17

    ולחסוך לנו מליונים בקופת המדינה

    מי צריך אותם את כל הנבלות האלה בין כה וכה משהו טוב מהם לא ייצא אז יאללה שחררו

  • 11.

    אם לא זה המקרה שעבורו הומצא הכסא החשמלי, אימרו לי מהו ? (ל''ת)

    אביר שחור, 03/08/10 14:12

  • 10.

    אוי מסכן!! כואב הלב!! רחמנות!! אני אכבס לו ואביא לו בגדים נקיים!! (ל''ת)

    לריסה טרימבובלר דה לה שמאחע בע''מ, 03/08/10 14:07

  • 9.

    אם הוא ירצה להתאבד - הוא יעשה זאת ממילא (במוקדם או במאוחר)

    אזרח-1, 03/08/10 13:20

    אין הגיון במניעת ההתאבדות.

  • 8.

    איילה כפרה עליה תעזור (ל''ת)

    אחמד, 03/08/10 13:18

  • 7.

    שינסה בפעם הבאה להשאיר אחד חי אולי הוא היה בא לבקר אותו (ל''ת)

    קמרשהלור''ל, 03/08/10 13:16

  • 6.

    כל הכבוד לעורך הדין

    יעל, 03/08/10 13:15

    אני חושבת שזו עבודה מבאסת למדי, להיות עו''ד של אדם כזה, אבל בסופו של יום כל אדם זכאי להגנה משפטית ולכן אני מחזקת את ידי עורך הדין שעושה רושם שמטפל באופן מסור בתיק, למרות שזה בטח לא לרוחו.

  • 5.

    ממש מסכן

    אני, 03/08/10 13:13

    הילדים שלו גם לא החליפו תכריכים כבר שבוע וחצי וגם לא יחליפו
    הילדים שלו יהיו ''אזוקים'' קבר ולא ישחררו אותם
    מגיע לו עונש מוות ביסורים שירקב יחד עם הבגדים שעל גופו כמו כלב סרוח
    חלאת המין האנושי

    • איך אתה משווה אותו לכלב סרוח ..תעשה כבוד לכלבים בבקשה (ל''ת)

      ירח כחול , 03/08/10 14:06

  • 4.

    מה לבקר? מי לבקר? שימות במהרה בימינו (ל''ת)

    זיבי, 03/08/10 13:08

  • 3.

    נבלה סרוחה. שירקיב בכלא כל החיים אזוק בידיו ורגליו.

    יהודי טוב, 03/08/10 12:49

    מה עם בגדים לילדים שלא יהיה להם קר????? לזה כבר לא צריך לדאוג אה?!. רוצח שפל ונתעב....

  • 2.

    תבינו הכול משחק..של בית המשפט..ושירות בתי הסוהר..עוד חודש

    ירח כחול , 03/08/10 12:40

    הוא יקבל טלוויזיה..מזגן טורנדו ..בית הבראה ..משוכלל ביותר ..אתם תיראו

    • על חשבוננו (ל''ת)

      בטח, 03/08/10 13:13

  • 1.

    תשחררו מהאזיקים אם הוא רוצה למות-תנו לו (ל''ת)

    למה לא ?, 03/08/10 12:38

    • למה שימות? שיחיה ויסבול! לא מגיע לו למות כ''כ מהר (ל''ת)

      סיוטים, 03/08/10 14:12

      • גם נכון (ל''ת)

        ..., 03/08/10 15:02