me, 04/08/10 05:59
המסכן מתלונן שלא מבקרים אותו- שירקב הנבלה הרוצח השפל. (ל''ת)
אסור לרחם על רוצח ילדים, 03/08/10 23:46
עו''ד אין גבול ללב האבן שלהם=מגינים על רוצח ילדים כאילו היה אדם רגיל גו (ל''ת)
נ.כהן עו''ד כאלה עשויים בדיוק כמו מרשיהם=אחרת אי אפ, 03/08/10 21:58
סוף סוף שופט שמתנהג כמו שופט ולא כמו שפוט של הפסיכיאטור המחוזי
ב.ק., 03/08/10 18:56
חולה נפש שרוצח הוא קודם כל רוצח ואחר כך חולה .
ג.מ. ערד, 03/08/10 16:02
מישי, 03/08/10 15:31
אין מי שיבקר אותו???? מסכן החלאה, אף אחד לא רוצה
אלי, 03/08/10 15:26
אם הוא היה הבן האמיתי של אמו המאמצת, אין מצב שלא הייתה באה. (ל''ת)
אין כמו לב של אמא, 03/08/10 14:59
ל-18, 03/08/10 15:47
אתה צודק, זה בדיוק העניין שאם הם היו הוריו הם לא היו מתנערים ממנו. (ל''ת)
אין כמו לב של אמא, 03/08/10 22:57
באמת עצוב שהילדים שלו לא באים לבקר. (ל''ת)
כמו רוצח הוריו שמבקש רחמים כי הוא יתום...., 03/08/10 14:50
לכל המתבהמים והמתלהמים שלום רב..
אורי, 03/08/10 14:20
אתה כול כך חזק ברזי החיים ..ומבין שאנחנו רק מוציאים קיטור
ירח כחול , 03/08/10 14:33
למה לשחק אותה צדיקים, 03/08/10 14:17
אוי מסכן!! כואב הלב!! רחמנות!! אני אכבס לו ואביא לו בגדים נקיים!! (ל''ת)
לריסה טרימבובלר דה לה שמאחע בע''מ, 03/08/10 14:07
אם הוא ירצה להתאבד - הוא יעשה זאת ממילא (במוקדם או במאוחר)
אזרח-1, 03/08/10 13:20
יעל, 03/08/10 13:15
אני, 03/08/10 13:13
נבלה סרוחה. שירקיב בכלא כל החיים אזוק בידיו ורגליו.
יהודי טוב, 03/08/10 12:49
תבינו הכול משחק..של בית המשפט..ושירות בתי הסוהר..עוד חודש
ירח כחול , 03/08/10 12:40