• 112.

    ידוע לכל שיש סכנה גדולה מאוד לכל "שונאי ישראל" ומינים ואפיקורסים המחלל

    גלדי, 09/07/13 23:10

    ידוע לכל שיש סכנה גדולה מאוד לכל "שונאי ישראל" ומינים ואפיקורסים המחללים ומבזים (ומתגרשים מ) נשי הצנועות הלובשות "שאל" המקרבות הגאולה שלמה.

    IP: 85.130.225.215דווח על תגובה זו

  • 111.

    איראן זה כאן

    לילך, 31/07/10 18:02

    יום יבוא וקוד הלבוש הזה ייכפה על כל הנשים בארץ.

    IP: 77.126.150.224דווח על תגובה זו

    • וישראל זה כאן

      בת מלך, 28/02/12 21:52

      עם יהודי עם תורה

      IP: 95.86.117.224 דווח על תגובה זו

  • 110.

    איראן זה כאן

    לילך, 31/07/10 17:58

    יום יבוא וקוד הלבוש הזה ייכפה על כל הנשים בארץ.

    IP: 77.126.150.224דווח על תגובה זו

  • 109.

    בואו נכתוב ספר אחד גדול ביחד,,,כפרה על כולם,,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    אסף בוחניק, 30/07/10 00:05


    IP: 212.76.105.227דווח על תגובה זו

  • 108.

    זה לפני 10 שנים! ממש לא רלוונטי.

    יעל, ירושלים, 29/07/10 13:08

    שניה לפני שאנחנו פורצים בעליהום. קודם כל, הפשקווילים האלה הם מתש''ס\\תשס''א. אנחנו מדברים פה על 9-10 שנים. עובדה שאף אחד לא התייחס לזה, וזה לא משהו שנוכח בשטח בכלל. אז נכון, היו כמה קיצוניים שתלו מודעה. ביג דיל. לכל חברה יש את הקיצוניים שלה. ... אז הקיצוניים החילוניים כותבים שטויות באינטרנט, והקיצונים החרדים כותבים שטויות על הקירות.
    העובדה היא שזה לא משהו שקיים בשטח (ויוצא לי להסתובב לא מעט באוטובוסים דרך שכונות חרדיות), וחבל לתת במה לשטויות הלא-רלוונטיות-בעליל האלה.

    IP: 84.110.240.12דווח על תגובה זו

    • תודה - חבל שסתם מטעים את הציבור (ל''ת)

      שרה, 29/07/10 15:28


      IP: 192.117.104.154 דווח על תגובה זו

  • 107.

    אחוז האנסים בחברה החילונית גדול בהרבה מאחוז האנשים האלה בחברה החרדית (ל''ת)

    כל אחד והקיצוניות שלו. שימו פשקולים מעודכנים לפחות, 29/07/10 11:00


    IP: 85.250.148.139דווח על תגובה זו

    • לא, אחוז המעזות להתלונן על אונס בחברה החילונית גבוה מאשר בחברה החרדית

      קובי, 30/07/10 09:57

      ולפני שתכתוב עוד שטויות- אונס בכלל לא נובע מתשוקה מינית. אונס הוא מעשה של אלימות, שמושתת על הצורך לשלוט ולפגוע.

      IP: 77.126.112.224 דווח על תגובה זו

  • 106.

    הגיע הזמן לשים לזה סוף - לטליבּן שטופי המוח, מסכּנים

    מוטי, 29/07/10 09:26

    הם יביאו עלינו שואה חדשה

    IP: 62.198.70.218דווח על תגובה זו

  • 105.

    אז סלקום ואורנג' כן אפשר

    אודי חמודי השפוי, 29/07/10 08:19

    עד כמה שידוע לי פלאפון זה חברת סלולאר אז סלקום ושאר החברות כן אפשר לדבר בציבור...
    חבורת חרדים מטומטמים!!

    IP: 212.143.173.133דווח על תגובה זו

  • 104.

    2 רבנים החתומים כבר כמה שנים לא בחיים. אתם לא מתביישים?

    חחח, 29/07/10 08:11

    מה זה אמור להביע??

    IP: 89.139.57.172דווח על תגובה זו

  • 103.

    כי כל הכתבות מוטות לפי ההסתה של הרפורמים נגד אורתודוכסים...

    הרפורמים קנו את מעריב??, 29/07/10 08:02

    למה אין גילוי נאות שהרפורמים קנו את האתר שלכם?????

    IP: 89.139.57.172דווח על תגובה זו

  • 102.

    זה מודעה ישנה שחדפיסו מחדש. אחד החתומים מת ממזמן...

    פחחח, 29/07/10 08:00

    והמדובר על קבוצה שהיא פחות מ2 אחוז ממה שנקרא ''חרדים''! לא זרם ולא מרכזי!
    וגם הם 99 אחוז מהם כבר לא נוהגים במנהג של לבישת ''שאל'' שזה עוד פריט לבוש על הכתפיים שכך נהגו אמהותיהם במשך שנים והם הפסיקו את המנהג הזה ולכן באה הקריאה לעודד את הבודדות שעדיין מחזיקות במנהג אמהותיהן.
    ו... אין שום קשר ל''אמא טאליבאן'' ודומותיה שהן קבוצת תמהוניות שלבושות בצורה תמהונית והן הגיע מהציבור החילוני מיסטי ונטפלו לקרוא לעצמן ''חרדיות''!!!!
    למה למכור שקרים לציבור??? מי דוחף לאג'נדה הזאת????

    IP: 89.139.57.172דווח על תגובה זו

    • גם הרב פישר הרב הלברשטאם, הרב בראנסדורפר והרב דושינסקי

      4 רבנים..., 29/07/10 08:15

      ב2 המודעות.
      פשוט ציניות וזלזול בקוראי האתר - ''לאחרונה''...

      IP: 89.139.57.172 דווח על תגובה זו

  • 101.

    הפשקוויל על הלבוש הוא מלפני 9 שנים והפשקוויל על הסלולרי מלפני 10 שנים

    א, 29/07/10 07:58

    בגוף הכתבה מצוין '' בימים האחרונים נתלו...'' האם הכתב נרדם לעשר שנים ופתאום התעורר !!!!!
    בנוסף נכתב ''גוף הכשרות... וממומן על ידי חברות המזון...'' האם מעריב עושה קמפיין נסתר לאותו גורם שמנסה להוביל מגמה של החרמת מוצרים בהכשר הבד''ץ. אל תאכלו כל מה שהתקשורת מנסה להאכיל אתכם מעט ביקורתיות על הגורם השני במדינה שהוא מעל ביקורת ( הגורם הראשון הוא בתי המשפט ראו כתבה
    http://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/8912

    IP: 77.127.115.237דווח על תגובה זו

  • 100.

    וואהוו כמה שנאה בכתבה אחת! (ל''ת)

    אני, 29/07/10 07:09


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • איזה שנאה בדיוק ? (ל''ת)

      אני, 29/07/10 07:37


      IP: 85.64.176.131 דווח על תגובה זו

  • 99.

    הם באמת לא נורמלים כל הרבנים שלהם חולי נפש והנשים שמתות מפחד

    רחלי, 29/07/10 07:00

    שם האישה היא שפחה שאין לה זכויות

    נשים מסכנות מפוחדות שנועדו רק

    ללדת ילדים

    IP: 217.132.21.117דווח על תגובה זו

  • 98.

    זרם מרכזי??? כתב נחמד, חזור לשטח ...

    חרדי הגיוני ושפוי, 29/07/10 06:58

    מישהו השתגע? העדה החרדית היתה וכנראה תהיה תמיד הזרם הקיצוני ביותר של החרדים. לדעתי אנו בכלל 2 זרמים שונים ולא קשורים. זה נכון שבתוכם יש יותר ופחות קיצונים אבל עדיין כולם מסכימים שהעדה החרדית הם מאד קיצונים במיוחד בנושאי לבוש. כמעט כל הכתבה למעט השימוש בסלולרי, אלו דברים ישנים וידועים וכמובן שמדובר באנשים חולנים שמבחינתם אם היה אפשר הם היו נועלים את כל הנשים כדי שלא ייצאו מפתח הבית, יש להם פארנויה אדירה בנושא צניעות וכל מקרה הכי קטן מחמיר אצלם עוד יותר את הנהלים. את ההפגנות הם יעשו בכל מקרה, אנחנו שאר החרדים צריכים לעמוד מולם בראש זקוף ולהתעמת איתם - מבחינתי גם באלימות ...

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 97.

    לבוש צנוע טוב לחרדים

    נהדר, 29/07/10 06:11

    מה יש, שיתלבשו עם של, עם שק, עם רעלות ובורקות ומעילים וכפפות וצעיפים והכל בשחור שסופג את חום קרני השמש. שלא יחשפו פיסת עור לרפואה.
    מי שרוצה להיות להיות חרדי/ת שיבושם לו/לה. שיזיעו בתוך בגדיהם השחורים ושישתגעו מהחום ומהמחנק.
    הייתי בכלל אוסר על הפעלת מזגנים בקייץ (בחורף מותר) בכל שטחי העדה החרדית כי החשמל מגיע ממקורות טמאים ומזוהמים של אנשים שעובדים בשבתות ובחגים ומוציא פשקוויל האוסר על פשיטת הבגדים גם בבית כדי שלא לגרום לגברים ביטול תורה חלילה וחס.

    IP: 65.92.163.241דווח על תגובה זו

  • 96.

    לכל המגיבים - האם הרב הגאון טוביה וויס הוא מיעוט קיצוני ?

    יהודי, 29/07/10 05:55

    תתביישו !

    IP: 79.177.40.125דווח על תגובה זו

  • 95.

    כבר 20 שנה שאני מקלל את אלוהים כל יום... (ל''ת)

    ערן שמיע - גבעתיים, 29/07/10 05:49


    IP: 71.105.46.165דווח על תגובה זו

  • 94.

    אני לא בעד זה וזה גם לא כל העדה החרדית אבל זה שנשים חילוניות

    אריה, 29/07/10 04:37

    הולכות חצי ערומות ברחוב זה בסדר?

    דרך אגב אני חילוני, אני פשוט לא חושב שפמניזם זה נשים שהולכות חצי ערומות ואח''כ מקטרות למה גברים חושבים רק על סקס.

    אה ולכל הפמניסטיות עם השפם, לפני שתגיבו הנה לכם תשובה:
    גברים לא הולכים ברחוב חצי ערומים.

    IP: 93.172.7.77דווח על תגובה זו

  • 93.

    החרדים הם עובדי אלילים (ל''ת)

    חיים, 29/07/10 04:34


    IP: 64.250.228.220דווח על תגובה זו

  • 92.

    ואני חשבתי שכל מי שאמר ''איראן זה כאן''

    הגזים, 29/07/10 03:16

    פשוט פעורת פה.
    שמישהו ירסן את הכלבים מוכי הכלבת האלה ויקשור אותם עם רצועה נגד טומאת החולניות והטמטום שלהם.

    IP: 93.173.97.192דווח על תגובה זו

  • 91.

    תפסיקו להיתפס לקטנות!

    רחל, 29/07/10 01:00

    אז 2 אנשים הלכו להדפיס פשקוויל- זה אומר שזה משקף את כל העדה החרדית???
    אני מכירה באופן אישי את אחד מראשי העדה החרדית ואישתו ובנותיו לא הולכות כך!
    מעניין למה לחרדים תמיד נותנים שמות:
    אמא טליבאן, האם המרעיבה וכו'
    ולעומת זאת לא יוצאים עם שמות כמו הרוסי הרוצח או האב הרוצח..

    IP: 95.86.105.117דווח על תגובה זו

    • כי אין מתירים לפרסם את שמותיהן. (ל''ת)

      בקבוק חומץ, 29/07/10 07:16


      IP: 81.218.159.179 דווח על תגובה זו

  • 90.

    הבדץ צודקים

    אמיתי, 28/07/10 23:49

    הם לא כפו על אף אחת ללכת עם שאל הם רק עודדו את הנשים שרוצות ללכת כך וכל אחת תלך איך שהיא רוצה

    IP: 85.130.187.179דווח על תגובה זו

  • 89.

    חבר'ה אל תחשבו את החרדים למייצגי הדת

    חרדים כבר לא יהודים, 28/07/10 23:25

    באו חבורה של פושטקים, הקימה כת הזויה שקוראים לה 'חרדות' וכל האנשים בארץ חושבים שהם שליחי האל ומייצגי היהדות ולכן בזים לה.
    אין לכם מושג כמה אתם טועים. זה בורות וטמטום לחשוב שהם נציגי הדת.
    החרדים הם קבוצה שולית ביהדות.
    יהודים לא לובשים שחור (מנהגי נוצרים), יהודים לא תולים תמונות של רבנים על הקירות (איסור מפורש מהתורה). יהודים לא עושים רעש על קברים של גויים (בכלל לא כתוב בתורה), אבל שותקים כשיש עניים ועשוקים. החרדים זה לא כפירה, זוהי האמא של כל הכפירות.

    IP: 77.125.235.3דווח על תגובה זו

    • חרדים = פחדנים ולכן משתשים בכוח

      מילים כדורבנות, 29/07/10 07:44

      יש לנו המון דברים יפים בדת, אל לנו ללכת לאיבוד ולאבד את הצפון בגלל קומץ מרעים, שמפחדים מהצל של עצמם, לא נעים אבל הקיצוניים האלו הם בדיוק כמו אחמדינג'ד וחבר רעיו באיראן

      IP: 85.64.176.131 דווח על תגובה זו

    • בוא אני אבהיר לך כמה דברים

      מיכה, 29/07/10 08:47

      בקשר למנהגי נוצרים, אני לא יודע.
      תולים תמונות של רבנים לקיים ''והיו עיניך רואות את מוריך''. גם כשהרבנים לא נמצאים בסביבה. קברות של גויים, לא ידוע לי בקשר לזה. אם אתה מדבר על בתי הקברות באשקלון, נצרת ויפו ששם קבורים צדיקים וקדושים, אז אתה טועה בהחלט, כי מדובר במסירות נפש של ממש.
      ואתה לא יודע כמה עוזרים לעניים, עם כל הלב, יומם ולילה בחום ובקור. יש מכוניות שנוסעות עם רמקול ברחבי העיר ירושלים רק בשביל לאסוף כסף ועוד לא הגענו לשטיבלאכים ששם אנשים עומדים ואוספים כסף לאנשים במצוקה ועוד לא הזכרתי על האמותות שנפתחות כל פעם לאנשים במצוקה ועוד ועוד. בתור אחד שנמצא הרבה באזור שבו מתגוררים חרדים וגם מהעדה החרדית, לא יודע איזה אנשים מדהימים הם, אדיבים, עדינים, וגומלי חסדים אמיתיים.

      IP: 79.176.200.20 דווח על תגובה זו

  • 88.

    רק רוע ורשעות בעדה החרדית - הלוואי שאלוהים ייקח אותם (ל''ת)

    אריה ד., 28/07/10 22:35


    IP: 217.132.45.91דווח על תגובה זו

  • 87.

    אני מבקש מכל מי שקורא את זה

    איתי, 28/07/10 22:30

    שתנסו להבין..אלו רק קיצונים פאנאטים מפלג חרדי קטן תפסיקו להכליל ולעשות מכל חרדי שאתם רואים ייצור

    IP: 212.76.118.158דווח על תגובה זו

  • 86.

    הי הי הי

    נעמה, 28/07/10 21:58

    עכשיו אצלם כל יום פורים
    הידד!

    IP: 213.151.44.15דווח על תגובה זו

  • 85.

    לידיעת אוהבי הדת: אלוהים מת ! (ל''ת)

    ניטשה, 28/07/10 21:38


    IP: 87.69.202.103דווח על תגובה זו

    • איזו וודאות שהוא היה פעם חי! (ל''ת)

      רחל, 29/07/10 01:02


      IP: 95.86.105.117 דווח על תגובה זו

    • בראשית ברא האדם את אלוהים (ל''ת)

      בצלמו ובדמותו, 29/07/10 03:17


      IP: 93.173.97.192 דווח על תגובה זו

    • לידיעתך הדבר היחיד המוכח בינתיים הוא שניטשה הוא זה שמת... (ל''ת)

      סייג לחכמה - שתיקה. ., 29/07/10 03:52


      IP: 24.185.181.211 דווח על תגובה זו

    • ניטשה בטוח מת ואתה כנראה עושה יורצייט עליו

      סתם אדם בן שרה, 29/07/10 06:59

      לכל אחד יש אמונה.
      אחד מאמין באלוקים ואחד מאמין בניטשה.
      את ניטשה אכלו כבר התולעים.
      באלוהים יש משהו שהוא בלב בנפש וברוח.
      אז מעניין מה יותר נשגב?
      גופה מתולעת או משהו מעל לכל דימיון

      IP: 79.176.116.132 דווח על תגובה זו

    • אז מה אתם חושבים שהעולם נברא מעצמו? (ל''ת)

      מאמינה, 29/07/10 08:57


      IP: 212.143.57.68 דווח על תגובה זו

      • כן!

        הגיונית, 29/07/10 13:38

        את מציגה את השאלה כ''כ בציניות...אבל חביבתי...דברים רבים קורים בגלל רצף אירועים לוגים , שרשרת אשר מביאה דבר אחד לשני. ורק בגלל שאף אחד לא סיפר לך מה השרשרת, זה לא אומר שיש תבונה גדולה וערמומית מאחורי כל ה''בריאה''. גם אם כן, אז מי יצר אותו\\ה? מה קדם לזה? מה היא ההתחלה האמיתית? מה המשמעות של הכול? הדת שלך לא יכולה לתת מענה לזה. במקרה הטוב הדת נותנת כמה חוקים שיכולו לעזור לנו לחיות בחברה אחת, במקרה הרע סיבה לענות נשים, ולהשתמט משרות צבאי- לא חוק אחד לכל האזרחים.

        IP: 84.111.116.117 דווח על תגובה זו

  • 84.

    who are you יצחק טסלר ?!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    are you JEWISH, 28/07/10 20:30


    IP: 66.114.68.114דווח על תגובה זו

  • 83.

    רבנים יקרים-זה שבא לכם להציץ לא אומר שאסור לנו להראות (ל''ת)

    שיינדל'ה, 28/07/10 18:55


    IP: 84.229.117.229דווח על תגובה זו

  • 82.

    פסק הלכה חדש???? חדש???!!!! לפטר את העורך

    אני חכם, 28/07/10 18:44

    שים לב, יצחק יקירי: במודעה מופיע תאריך: תש''ס

    זה לפני עשר שנים, בשבילך

    IP: 79.180.47.207דווח על תגובה זו

    • ענק

      אלון, 29/07/10 02:18

      תשס = 1999

      IP: 84.111.36.225 דווח על תגובה זו

  • 81.

    בשונה מהפלאפון, אין פסק הלכה בנוגע לשאל (ל''ת)

    הבנת הנקרא, 28/07/10 18:10


    IP: 95.86.75.128דווח על תגובה זו

  • 80.

    תהיו בטוחים- החרדים שהולכים לזונות ולפורנו- הם אלו שניסחו את הכללים (ל''ת)

    דב, 28/07/10 16:49


    IP: 212.117.143.250דווח על תגובה זו

  • 79.

    לנהוג כמו באירופה- להוציא מחוץ לחוק את הביגמיה, ההפרדה והכיסוי. (ל''ת)

    ולאכוף את החוק., 28/07/10 16:25


    IP: 77.127.153.71דווח על תגובה זו

    • ואז נהיה ממש כמו היוונים בחנוכה לפני 2160 שנה.. (ל''ת)

      ירושלמית, 29/07/10 01:05


      IP: 95.86.105.117 דווח על תגובה זו

  • 78.

    עכשיו אני מבין טוב יותר את דברי הקודש של הרבנים החרדים בעבר..

    פשוט ראו את הנולד., 28/07/10 15:31

    כשנשאל ר' ישכר דוב רוקח על מי צריך לכוון בברכת ולמלשינים,הוא ענה כי יש לכוון על הציונים ועל המזרחים.

    וכמה שהוא צדק !!!

    יש הרבה מה להרחיב בנושא,אך לא כאן המקום.
    רק אציין עוד עניין אחד-ר' אלחנן וואסרמן טען כי אלו הלוקחים כסף מן הציונים כפופים ומשועבדים להם לעשות רצונם.
    ובמקרה של טסלר והרבנים הרפורמים שלו,מגיעה להם גם ''הצטיינות'' !

    IP: 87.68.52.185דווח על תגובה זו

  • 77.

    מי שרוצה לחיות ככה שיהיה לו בהצלחה

    חיים, 28/07/10 14:28

    תתכוננו למרד של החרדים שיבוא בקרוב
    יש מושג של גזרה שאין הציבור יכול לעמוד בה

    IP: 95.86.126.59דווח על תגובה זו

    • אכן, זו הקצנה לשם הקצנה (ל''ת)

      דב, 28/07/10 16:49


      IP: 212.117.143.250 דווח על תגובה זו

  • 76.

    מי שמדבר כל היום על צניעות, חושב כל היום על פריצות. (ל''ת)

    אני, 28/07/10 14:08


    IP: 109.160.243.74דווח על תגובה זו

  • 75.

    כרוזים מזוייפים. שניים מהחתומים כבר נפטרו מזמן..

    ארבינקא., 28/07/10 13:59

    הרב פישר ב-2003, הרב האלברשטם ב-2006.

    IP: 212.179.68.113דווח על תגובה זו

    • Thank God (ל''ת)

      Mohamd, 28/07/10 19:37


      IP: 76.200.136.135 דווח על תגובה זו

    • הם לא מזוייפים

      מיכה, 29/07/10 08:39

      לא שמת לב לתאריך של המודעות: הראשון: כ''ב סיון תשס''א. והשני:חשון תש''ס.
      ושכחת את רב בראנדסדארפער שנפטר בשנה שעברה.

      IP: 79.176.200.20 דווח על תגובה זו

  • 74.

    גם אסור לשרוק בשבת או להוציא פסולת מהאף או המשך

    אסף בוחניק, 28/07/10 13:55

    בקיצור בשבת אסור לשים קצת בוסם על הגוף או ג;ל, לשער או לרחוף תזרת לאף או לנקות ציפורנים או לחתןך קצת טישו לצורך ניגוב ישבן,,,בקיצר הההההכל מותר בשינוי אבל לדבר בפלפון ביום חול אסור, זה חידוש גדול בתורה,,

    IP: 95.86.84.4דווח על תגובה זו

    • בושם-ישירות על הגוף, לא על בגדים- מותר גם בשבת.

      miki, 28/07/10 19:55

      ואני בת של פוסק מחמיר.

      IP: 71.167.196.207 דווח על תגובה זו

    • זה נראה לכם כ''כ לא טוב כי אתם מתעסקים תמיד במה אסור (ל''ת)

      שבת קודש.., 29/07/10 09:00


      IP: 212.143.57.68 דווח על תגובה זו

  • 73.

    אתם רמאים ורשעים כתוב בפרוש מתשס''א תפסיקו לשקר

    ש, 28/07/10 13:48

    ולנסות להוציא את הצבור החרדי רעים
    אתם רעים!

    IP: 79.183.119.55דווח על תגובה זו

  • 72.

    חבל שהפשקוולים שמפורסמים בכתבה לפני 10 שנים. (ל''ת)

    א.א, 28/07/10 13:33


    IP: 194.90.126.1דווח על תגובה זו

  • 71.

    באמת בדרך לאיראן

    קשקוש בלבוש, 28/07/10 13:22

    לנשים אסור לדבר בטלפון באוטובוס? אז זאת אומרת שלגברים מותר?

    IP: 93.96.152.56דווח על תגובה זו

  • 70.

    אם שמתם לב לתאריכים זה משנת תש''ס

    חרדי, 28/07/10 13:15

    שזה אומר מלפני עשר שנים בערך אז כנראה שאם אז לא התייחסו לזה (להוציא קבוצה קיצונית שרוב החרדים מתעבים אותם על היותם קבצנים מוצהרים) אז גם היום אין מה להתייחס לזה, בקיצור ''אין חדש תחת השמש'', אז אולי כדאי שלשם שינוי תתחילו להביא חדשותְ מהמגזר החרדי, (ולא את התוכן כל פשקוויל שתולים במאה שערים).

    IP: 78.251.224.22דווח על תגובה זו

  • 69.

    תראו, הכתב חייב לרצות את הציבור השמאלני...ומצא דבר

    איילה , מירושלים, 28/07/10 12:59

    הרי איך ירוויח את לחמו אם לו על צד השני?
    אוכל חינם הוא. טסלר איכזבת. מה זה עניינך
    מי מתלבש איך ומתי. משהו אמר לך איך להתלבש?
    כל אחד שיעשה כטוב בעיניו.

    לך תחפש תשומת לב במקום אחר.

    IP: 46.116.107.54דווח על תגובה זו

  • 68.

    כל יום קם רב חדש אם ספר חדש,אני עובד בישיבה של 350 תלמידים, (ל''ת)

    אסף בוחניק, 28/07/10 12:59


    IP: 95.86.84.4דווח על תגובה זו

  • 67.

    כתבה ארסית ומגעילה (ל''ת)

    שנאת החרדים שלך הוציאה אתכם מדעתכם, 28/07/10 12:38


    IP: 84.109.225.80דווח על תגובה זו

  • 66.

    מדובר בקבוצה קטנה וקיצונית ולא כל הדתיים. כנסו!

    הכי חשוב לא להכליל, 28/07/10 12:36

    צריך לשמור על צניעות המראה של נשים כמעט עירומות ברחוב מזעזע!!!!
    יש גדרים הלכתיים מוגדרים ואנושיים מאוד שכדאי לאמץ בכדי שנחייה בחברה בריאה ולא בוגדת!!!

    IP: 84.108.86.217דווח על תגובה זו

  • 65.

    לחילופין, לחייב גברים חרדים להרכיב משקפיים עם עדשות מטושטשות

    שלא יראו את הנשים, 28/07/10 12:34

    בכמה פונקציות:
    עדשות כהות מאד
    עדשות עם צבעים משתנים
    עדשות שמעוותות את התמונה (כמו בביתן הצחוק), והאישה תיראה להם כמו עב''ם
    ועוד ועוד.

    IP: 93.172.92.161דווח על תגובה זו

  • 64.

    עוד כתבה ללא שחר. תפסיקו להתפל לחרדים ןחפש תתי בעיות (ל''ת)

    תתרכזו ביהדות אמיתית, 28/07/10 12:30


    IP: 79.183.119.55דווח על תגובה זו

  • 63.

    וכשאלה נוסעים לחו''ל ויסתובבו כך בציבור, יוציאו שם רע לכל העם היהודי

    מישהו, 28/07/10 12:29

    באירופה שאוסרת רעלות בכלל, הדימוי היהודי ייפגע, ונסבול מהדחייה והרדיפה ההולכים וגוברים (בצדק) של המהגרים המוסלמים.

    אם היהודים טוענים שהם נבדלים מהמוסלמים, הרי קוד לבוש כזה ייצור בציבור תחושה מובנת של איום, כאילו אנו מסוכנים לא פחות מהאיסלמים.

    לדוגמא, הקלינטונים, שמשיאים את ביתם ליהודי, יחלו לחשוב: רגע, האם קיים חשש שנכדתם, או ביתה, תחליט לחזור בתשובה ולהיות כזאת?

    IP: 93.172.92.161דווח על תגובה זו

    • וכשהחילונים נוסעים לחו''ל זה לא מוציא על כל העם היהודי שם רע??

      ירושלמית, 29/07/10 01:16

      לידיעתך זה החילונים שיוצאים לעולם עם החוצפה הישראלית שאתם כל כך גאים בה שגורם לעולם לשנוא את העם היהודי!
      איפה אתם חיים תגידו לי?
      לא היה שואה לפני הפשקווילים האלה ולא מתו מליוני חילונים??
      לא היו פוגרומים ואינקווזיציות לפני שהיה מושג כזה??
      ולגבי הקלינטונים, ממתי זה טוב שיהודי יתחתן עם גויה?? ועוד אנחנו צריכים להתנצל בפניהם שאנחנו לא מהסוג השני של היהודים אנחנו מהסוג הראשון שאפילו לא יודע מה המשמעות של להיות יהודי..

      IP: 95.86.105.117 דווח על תגובה זו

  • 62.

    הצעד הבא שלהם זה להתאסלם  (ל''ת)

    להעביר אותם לאירן שם מקומם!!, 28/07/10 12:28


    IP: 84.228.25.168דווח על תגובה זו

    • סליחה אבל אתה סתום !!! (ל''ת)

      אלדד, 28/07/10 12:58


      IP: 192.115.248.2 דווח על תגובה זו

  • 61.

    נשים חרדיות, למה אתן לא מתנגדות?

    גליה, 28/07/10 12:23

    למרות הכל, כאן זה לא איראן ועדיין אפשר לדבר בלי סכנת חיים.

    הגברים החרדים אומרים ככה ואז החילוניים והחילוניות אומרים ככה. רק את קולן של הנשים החרדיות לא שומעים. הן נכנעות ללא מאבק וללא מחאה. לא פלא שכל כך קל להתעלל בהן.

    כל הסיפורים על צניעות הן קשקוש. זאת שליטה על מי שהכי קל לשלוט.

    IP: 84.229.158.138דווח על תגובה זו

    • גליה יקרה, למה את לא מתנגדת לשטיפת המח של התקשורת?

      ירושלמית, 28/07/10 12:41

      ההסיבה שאת לא שומעת נשים חרדיות, היא בגלל שפשוט אין להן מה לומר. לא, לא כיוון שהן נכנעות, אלא מפני שהפשקווילים האלה לא מענינים אותן כמו שהם מענינים את התקשורת. זה לא נוגע אליהן ואף אחד לא מתיחס לזה. כל קהילה והחוקים שלה, ושום פשקוויל לא ישנה זאת, לטוב או לרע.

      לכי למאה שערים, נראה כמה נשים עם שאל תראי.

      IP: 87.70.82.52 דווח על תגובה זו

    • שקר

      חרדי, 28/07/10 13:18

      אולי בגלל שכל זה לא נכון ?

      IP: 95.86.69.42 דווח על תגובה זו

  • 60.

    העדה החרדית היא כופרת ביהדות האמיתית.מעוותת את הדת שלנו ועוברת עלחוקיה

    הם מבזים את היהדות.מי שאלים ועובר על החוק- לכלא, 28/07/10 12:21

    היהדות הביאה אור לכל כך הרבה אנשים בעולם. התורה שלנו מהווה בסיס לכל חברה מוסרית. הקיצוניים החרדים, שהחליטו שהיהדות החלה במאה ה- 18 וכך צריך לנהוג ולהתלבש הורסים אותה. הם מעוותים את התורה ומדינת ישראל נותנת למיעוט קיצוני להשתלט על מוסדות הדת במדינה וכך רוב היהודים בארץ (ואף בעולם) מתרחקים מהיהדות. צריך להוציא את המונופול על היהדות מהם וצריך לנהוג ביד קשה במפירי החוק שמתנהגים באלימות ובבהמיות כל פעם שמשהו לא מוצא חן בעיניהם. כך לא נוהגים יהודים מאמינים ולמי שתקוע במאה ה-18, כך לא נהגו היהודים בגלות. די מספיק עם הכיבוש החרדי!

    IP: 85.65.63.73דווח על תגובה זו

  • 59.

    הגדרת ''שאל'' ( רדיד)

    יוסי, 28/07/10 12:19

    לא מצאתי בשום מקום ששאל (רדיד ) מכסה גם את הפנים. זה גם לא כתוב בפשקוויל.
    גם אני נגד כל ההחמרות בקוד הלבוש (למרות שאני דתי , אך לא חרדי) אך נראה לי שבלהט ההתנפלות על החרדים מאשימים אותם בדברים שאין בהם אמת.

    IP: 82.166.205.242דווח על תגובה זו

    • אתה מאוד עדין בהגדרות ידידי.באו נקרא את הדברים בשמם:יש כאן הסתה (ל''ת)

      פרועה של השמאל האלים נגד כל מי שלא כמוהו., 28/07/10 14:13


      IP: 147.236.238.10 דווח על תגובה זו

  • 58.

    רק אני שמתי לב לכך שבתמונה האמא והילדה על המדרכה

    והילד בכביש???, 28/07/10 12:19

    ממה שכתוב מדובר בהמלצה בלבד ולא פסק דין שאני בספק אם מישהי חוץ מקיצוניות ביותר שגם ככה מסתובבות עם חלוקים - תאמץ!

    לי מפריע הזילות בחיי הילדים! איך אמא יכולה ללכת על המדרכה והבן שלה (הקטן כן?!) הולך בכביש????

    IP: 62.219.251.26דווח על תגובה זו

    • לא תרוץ אבל

      ר', 28/07/10 12:42

      זה כביש שכמעט לא עוברות בו מכוניות.
      עדין, זה לא בסדר.

      IP: 87.70.82.52 דווח על תגובה זו

    • לירושלמים נשבר הזין (ל''ת)

      כפרה בירושלים אין כיש ואין מדרכה, 28/07/10 12:46


      IP: 213.151.51.227 דווח על תגובה זו

  • 57.

    למה לא מפרסמים את התגובה שלי? מפריע לכם שהכתב טועה???

    חובה להכנס - כל הכתבה הזו מטעה לגמרי!!!!!!!!!!, 28/07/10 12:09

    האם יש כאן כוונה להטעות ולהשניא את הציבור החרדי, או שהכתב פשוט ''לא קרא'' הפשקוויל?

    כתוב בו שיש עידוד ללבוש שאל ''מעל הבגדים'', אף אחד לא מתייחס בו לפני האשה ולצורך להסתיר אותה (עד כמה שידוע לי כל הרבנים של הציבור האורתודוקסי - דתיים-לאומיים וחרדים גם יחד - יצאו נגד התופעה של כיסוי הפנים).

    כמו כן, גם בתמונה האשה לובשת את השאל על הגוף, והראש מכוסה במטפחת רגילה שקשורה מאחור ולא מכסה את הפנים.

    איך אפשר לעשות טעות כזו בשוגג?!?

    טסלר, התאכזבתי. הגם אתה לצרינו?!

    IP: 95.86.99.89דווח על תגובה זו

  • 56.

    לא פלא שאחמדאנג'י מאמץ בחום אל ליבו את החבורה הזאת (ל''ת)

    הוזמו אלפי בורקות מהטליבן באפגניסטן, 28/07/10 12:08


    IP: 77.125.76.244דווח על תגובה זו

  • 55.

    לא ייאמן (ל''ת)

    דנה, 28/07/10 12:03


    IP: 212.117.156.225דווח על תגובה זו

  • 54.

    מוסר רבני

    משה השמאלני, 28/07/10 12:03

    תפקיד הגברים ללמוד. ( חס וחלילה מלעבוד )

    תפקיד הנשים: לפרנס את הגבר, לטפל בילדים, לטפל בבעל, לטפל בבית, לספק את הגבר.
    בקיצור תפקיד האישה להיות שפחה וספק שרותי מין לבעל.

    חלק מהפחד הרבני הוא שהאישה היוצאת מהבית תפקח את עינייה ולכן מכסים אותה במספר רב של שכבות שתשאר מנותקת וכנועה - שפחה.

    IP: 132.66.247.91דווח על תגובה זו

    • ממש לא.. לאישה יש את התפקיד הכי חשוב

      אישה דתייה וגאה בזה, 29/07/10 09:04

      היא מקימה את הבית המשפחתי! מה יותר משמעמותי בחיים שלך מלהקים את הבית שלך ולחנך את הילדים שלך?!

      IP: 212.143.57.68 דווח על תגובה זו

  • 53.

    מלחמת תרבות

    reuvenholzer, 28/07/10 12:02

    הרבנים החרדים מתחילים להרגיש שהאדמה נשמטת מתחת לרדליהם.
    אלה הם תגובות היסטריות והם יובילו להפיכת החרדית לגוף שולי וחסר משמעות.

    IP: 192.115.215.60דווח על תגובה זו

  • 52.

    אין שום הבדל מהותי בין יהדות לאיסלם. (ל''ת)

    פינקלמיש, 28/07/10 12:00


    IP: 85.64.119.241דווח על תגובה זו

  • 51.

    החרדים עושים את החילול ה' הגדול ביותר שקיים (ל''ת)

    דתייה אורטודוקסית, 28/07/10 11:57


    IP: 80.179.114.19דווח על תגובה זו

    • גם כן דתיה , מסתננת ! (ל''ת)

      אלדד, 28/07/10 13:00


      IP: 192.115.248.2 דווח על תגובה זו

  • 50.

    החרמנות עלתה להם-החרדים לראש

    לי-את, 28/07/10 11:54

    ככה זה כשהראש התחתון מנהל את הראש העליון....

    IP: 80.179.199.101דווח על תגובה זו

    • ממש עדיף על הלבוש של החילוניים

      אלדד, 28/07/10 13:02

      שכל שבוע יש עשרות מקרים של אונס והתעללול , תתעוררי מותק גם אם יש בציבור החרדי המספרים אפסיים לעומת לחילוניים .

      IP: 192.115.248.2 דווח על תגובה זו

  • 49.

    ברגע זה מתפרסם פשקוויל חשוב

    הרב בויגעלגויגעל, 28/07/10 11:44

    בו נקראות בנות ירושלים הצנועות לקפוץ על רגל שמאל מאתיים פעם למען שהשכינה לא תברח מהן.

    IP: unknownדווח על תגובה זו

  • 48.

    אוי ואבוי אם פעם המדינה תיפול לידיים שלהם (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 28/07/10 11:40


    IP: 89.138.205.185דווח על תגובה זו

    • המדינה כבר נפלה לידיהם (ל''ת)

      בוקר טוב, 28/07/10 12:35


      IP: 93.172.92.161 דווח על תגובה זו

    • תתקן את הכותרת לישראלי אמיתי ! (ל''ת)

      אלדד, 28/07/10 13:03


      IP: 192.115.248.2 דווח על תגובה זו

  • 47.

    זו כבר לא יהדות זו כת....ומצ'ואיזם ששולט גם באיסלם...

    להוציא את החרדים הקצוניים מהחוק והמדינה..., 28/07/10 11:37

    למה היגענו? בעוד שברחבי העולם מוציאים חוקים שאוסרים לבישת בורקה או לבוש שמסתיר את הפנים ואת כל הגוף,בארץ בשל לחצים פוליטיים נותנים לחרדים לעשות כרצונם, כולל השפלת הנשים, כאילו הן קניין בידי הגברים. זה לא מטרת היהדות.
    זו לא רוח תורת משה....
    אני יהודיה מאמינה...אבל רק באלוהים ולא עובדת אלילים=רבנים....
    לא הבנתם זו דרכם של כתות...דיי

    IP: 88.9.213.222דווח על תגובה זו

  • 46.

    And that is how the Orthodox Jews live here in Melbourne

    Ron, 28/07/10 11:36

    Most of their kids learn both religious and secular studies at school
    Many have TV at home
    The women dress modestly but do not cover their faces

    It seems that it Israel the Rabbis compete with each other who is the strictest

    IP: 203.34.63.1דווח על תגובה זו

  • 45.

    הדרת הנשים

    חילונית!!!, 28/07/10 11:24

    אין כאן שום צניעות, אלא רצון להעלים תרתי משמע את הנשים. הכתות הקיצוניות הללו, שהרוב החרדי נכנע להן, לא ינוחו ולא ישקטו. אי אפשר לרצות אותם. חומיניזם זה כאן. מזמן.

    IP: 79.178.10.54דווח על תגובה זו

    • אם היית מבינה מה זאת אישה בדת לא היית ...

      אלדד, 28/07/10 13:05

      לכי תסתובבי בבתים של אנשים חרדים תקראי כמה צריך וחובה לכבד את האישה כמה היא חשובה וצריכה להישאר טהורה , כמה היא מעל לגבר היית מבינה חביבתי שאת מדברת מילים שבכלל אין לך מושג בהם .
      צר לי שאת מרגישה כך

      IP: 192.115.248.2 דווח על תגובה זו

  • 44.

    קישקוש

    יצחק, 28/07/10 11:16

    כל הרבנים יצאו נגד השל. הפשקוויל הזה הוא תוצר נוסף של בעלי תשובה החיים בשולי האזור החרדי והם למורת רוח של רבניו.

    IP: 81.218.40.59דווח על תגובה זו

  • 43.

    זאת תמונת אישה מאחורה ולא מקדימה וןלכן זאת לא תמונה של אישה לובשת ''שאל

    יעל, 28/07/10 11:15

    זאת תמונת אישה מאחורה ולא מקדימה וןלכן זאת לא תמונה של אישה לובשת ''שאל'' .אפילו האילוסטרציה שלכם מגוכחת... תסתכלו לאיזה כיוון הולך הילד נו באמת...

    IP: 79.183.17.42דווח על תגובה זו

  • 42.

    זאת לא כתבה, אלא הבעת דעה של הכותב.

    איל, 28/07/10 11:14

    הכותב לא הצליח להסתיר את עמדותיו כאשר נסח את המשפט ''בד''ץ העדה החרדית, גוף הכשרות החזק בארץ המקובל וממומן על ידי חברות המזון הגדולות בישראל''. כמובן שחברות המזון הגדולות לא מממנות את הבד''ץ. רבות מהן אמנם מקבלות הכשרים למוצרים שלהם מהבד''ץ, דבר הכרוך בתשלום, אך הניסוח ''מממנות'' הוא לא אוביקטיבי בעליל.

    IP: 147.234.2.5דווח על תגובה זו

    • אמת. ובוא אני אגלה לך סוד: רוב הכתבות העיתונאיות הן כאלה.

      סטודנט לעיתונות, 28/07/10 11:38

      בעיתונות של היום כתבה אובייקטיבית לגמרי היא ממש נדירה. כתבה בד''כ מבטאת דעה סובייקטיבית של הכותב.
      שלא לדבר על זה שמלמדים אותנו לקחת את האמת ו''למתוח את הגבול''... כדי שיהיה מעניין...

      ואנחנו עוד נוטים לקחת כל דבר שאנחנו רואים בטלוויזיה או קוראים בעיתון כאמת טהורה ללא עוררין. וזה אפילו מעצב את הדעה שלנו, את האישיות שלנו ואת הכעס שלנו על השונים מאיתנו.

      IP: 93.172.100.217 דווח על תגובה זו

    • ברור שזה לא אובייקטיבי וברור שזה נכון

      גוגו, 28/07/10 20:20

      מה לעשות שהבד''ץ לא מתפרנס מהריבית על המשכנתא כמו בנק, אלא משרותי פיקוח שאת רובם צורכות החברות הגדולות. האמירה היא אכן שייכת לדיון אחר - מדוע הציבור החילוני תורם למימון גופים אנטי ציוניים?

      IP: 84.108.94.130 דווח על תגובה זו

  • 41.

    א.תאיסט

    הדת היא פשוט מנגנון מעליב, מזלזל ופוגע במין האנושי, 28/07/10 11:11

    אפילו לקרוא את דברי הרב אברהם יוסף:
    ''רבותינו ציוו על האשה ללבוש בגדים נאים גם בימים שהיא אסורה לבעלה, כדי שלא תתגנה בעיניו''.
    כשהאישה אסורה... והוא עוד מבקש שנחשיב אותו כנאור. נו, תעשו לי טובה. אנשים תתעוררו מכבלי הדת האיומה הזאת. המוסר הטוב של בני האדם הוא לא נחלתה הבלעדית של הדת. איזו אומללות, במה אנשים משקיעים זמן ואנרגיה. נו באמת

    IP: 217.132.99.63דווח על תגובה זו

    • אתה טועה. רק חבל שאין לך את האומץ לבדוק את זה.

      סתם אחד, 28/07/10 12:06

      ההפסד כולו שלך.
      אולי יום יבוא ותאזור אומץ ותנסה להבין, לחקור, לבדוק.

      ולא, אני לא חרדי. אני סתם אחד שאוהב אותך ורוצה שיהיה לך טוב.

      IP: 93.172.100.217 דווח על תגובה זו

  • 40.

    מרוב איפור(גזרות) לא מזהים את התורה היפיפייה

    מיכאל הכהן , 28/07/10 11:09

    הכל על כך ועוד באתר הכהנים
    http://hacohen.goop.co.il

    IP: 212.143.150.148דווח על תגובה זו

  • 39.

    אפשר להאמין בה' גם בלי כל הלבוש המגוחך הזה

    לעולם, 28/07/10 11:06

    אפשר ללבוש ציצית וכיפה ולהתפלל גם בלי ללבוש בגדים שחורים בקיץ מה רע המכנסים קצרות וחולצה קצרה ???
    אפשר לשמור על צניעות ולהאמין בה' גם בלי להתלבש כמו הטיבלאן הפעם הם הגזימו עברו את גבול הטעם הטוב בחום הזה להתלבש כמו הטליבאן ?? לא מספיק להם הגרביונים והחצאיות הארכות וכו' עכשיו גם זה ??? איפה הם חושבים שהם גרים בסביר?? בקוטב הצפוני ?? לא הם פשוט התחרפנו ביולי אוגוסט להתלבש ככה ??!?!

    IP: 79.180.16.221דווח על תגובה זו

    • אפשר להאמין בה' גם עם בגד ים ובלי להתפלל בכלל

      יהודי מאמין, 28/07/10 12:40

      אומר לי יהודי דתי שמתפלל שעתיים ביום שהוא מתכוון להתחזק באמונתו. וגם יתפלל הרבה יותר.

      כלומר, שעתיים תפילה ביום לא שכנעו אותו שהוא לחלוטין מאמין באלוהים.

      אצלי - אפס תפילה, אבל אלוהים קיים ואמונתי בו בלתי מעורערת.

      אז אולי משהו לא תקין באופן בסיסי בכל אורח החיים הדתי הזה.

      IP: 93.172.92.161 דווח על תגובה זו

      • כל אחד והדרך שלו ...

        מישהי, 28/07/10 14:29

        70 פנים לתנ''ך זאת אומרת כל אחד מפרש את התנ''ך כמו שהוא רואה לנכון ...איש איש באמונתו יחיה .
        תמיד אמרתי שדת זה לא תעודת ביטוח אנשים חושבים שאם הם יתלבשו בצורה מסויימת ויתפללו וכו' וכו' שום דבר רע לא יקרה להם וגם אם יקרה אז יהיה להם נס שטויות לכולם קורים דברים רעים ומעטים מאוד האנשים שזוכים לנס .

        IP: 79.180.16.221 דווח על תגובה זו

        • מזה שווה אם אתה רק מאמין ולא עושה?! (ל''ת)

          אני, 29/07/10 09:06


          IP: 212.143.57.68 דווח על תגובה זו

    • כשנשאל ר' יששכר דוב רוקח זצ"ל על מי צריך לכוון בברכת ולמלשינים, הוא ענ

      ריקי, 09/07/13 23:35

      כשנשאל ר' יששכר דוב רוקח זצ"ל על מי צריך לכוון בברכת ולמלשינים, הוא ענה כי יש לכוון על הציונים ועל המזרחים. וכמה שהוא צדק !!! כמובן שיש הרבה מה להרחיב בנושא, אך לא כאן המקום.

      רק אציין עוד עניין אחד - ר' אלחנן וואסרמן הי"ד טען כי אלו הלוקחים כסף מן הציונים כפופים ומשועבדים להם לעשות.

      האלה רשעים, אין להם יראת שמים, לא מקנא בגיהנום שלהם על החילול השם שהם עושים כל הזמן רצונם.

      IP: 85.130.225.215 דווח על תגובה זו

  • 38.

    כך לא נגיע רחוק

    הרואה, 28/07/10 11:01

    הכל מתמצה בכותרת ''עטרה ליושנה''.

    אין כאן שום עטרה ושום יושן. מדובר על חזרה לימים אפלים ועל התקרבות לחברות חשוכות ונמוכות שאת שמן לא אזכיר.

    בצורה הזאת אין תקנה לחברה היהודית בכלל ולחרדית בפרט. כך לא נגיע לשום מקום. כי הנשים הן אולי צדקניות, אולם הגברים, שבדרך כלל מובילים מהלכים כאלו, הם חשוכים, נבערים ואולי אפילו נגועים ברשע.

    צניעות היא דבר נאצל ויפה. אולם צניעותו של אדם לא מתבטאת בסמנים חיצוניים אלא בפנימיות. הגיעה השעה שמי מהגברים של העדה החרדית יגלו אצילות נפש וצניעות ויתקרבו לשאר הזרמים של החברה היהודית בישראל.

    כך לא נגיע רחוק.

    IP: 83.115.236.184דווח על תגובה זו

    • תגובה מפוכחת ! (ל''ת)

      רומאו, 28/07/10 11:38


      IP: 84.238.85.146 דווח על תגובה זו

  • 37.

    הלבוש של נשות מאה שערים

    יהודית פרקש, 28/07/10 11:00

    הלבוש של השחורים עם המטפחת על הפנים זה מזכיר יותר ערביות מאשר צדיקות די....

    IP: 212.25.107.225דווח על תגובה זו

  • 36.

    אני לא מבינה איך אפשר ללבוש את זה בחום הזה !!

    איך אפשר להסתובב ככה בחום הזה ??!?!?!, 28/07/10 10:59

    איך אפשר ללבוש את זה בחום של הקיץ גם ככה הם הולכות עם חולצות ארוכות וגרביונים וכו' בחום עכשיו גם זה ??! אפשר להאמין בה' גם בלי להתלבש כמו הטליבן זה שהערבים מכסים גם את הפנים של האישה זה לא אומר שגם אנחנו צריכים לעשות את זה
    יש גבול לכל תעלול !

    IP: 79.180.16.221דווח על תגובה זו

    • איך אפשר ללבוש תחתונים בחום הזה? (ל''ת)

      באמת?, 29/07/10 21:19


      IP: 89.138.30.244 דווח על תגובה זו

  • 35.

    איראן זה כאןןןןןןןן. (ל''ת)

    ליאת, 28/07/10 10:54


    IP: 93.173.94.132דווח על תגובה זו

    • כבר עקפנו את איראן. זה יותר כמו אפגניסטאן. (ל''ת)

      אובייקטיבי, 28/07/10 12:16


      IP: 93.172.92.161 דווח על תגובה זו

  • 34.

    למה לא נובחים על ...

    אלדד, 28/07/10 10:53

    תגיד לי כותב הכתבה למה אתה לא נובח על הערביות שמכסות את כל הגוף כולל כפפות + רעלה ? זה בסדר לך ?אולי תגיד שבכפרים הנידחים של השומרון או בעיר העתיקה אתה לא מסתובב אז לא כל כך אכפת לך ? אז אני בטוח שאתה לא מראה את אפך העולה למרומים גם במא שערים וזה טוב מאוד כי אתה בוודאי שונא ישראל או אולי מהערב רב אז תישאר בצפון תל אביב ידידי ואל תגיע אלינו את רק תתמא את האיזור כולו ! לכל הדתיות לסוגיהם תמשיכו כך !!!!!!

    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

    • למי שלא עובד יש זמן לחשוב רק על מין (ל''ת)

      משה, 28/07/10 11:54


      IP: 132.66.247.91 דווח על תגובה זו

    • לך תלמד לכתוב קודם

      או או אה, 28/07/10 12:21

      תתמא?וואלה יופי תטמא .תן גז יפגז.

      IP: 77.127.247.47 דווח על תגובה זו

      • חחח פגז (ל''ת)

        עופרר , 28/07/10 13:32


        IP: 62.219.50.93 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד .... (ל''ת)

      אברהם, 28/07/10 12:49


      IP: 192.115.248.2 דווח על תגובה זו

  • 33.

    מדובר בחבורת משוגעים, וכמעט כל החרדים מסתייגים מהם.

    אבל לא מספיק להסתייג, 28/07/10 10:50

    דווקא החרדים צריכים לעשות הכל בשביל לעצור אותם, כי לאט לאט המשוגעים קובעים את הסטנדרטים; אבל בציבור החרדי עושים מה שמחליטה חבורת עסקנים, ולא מה שכל אחד חושב. לכן אין מספיק פעילות אקטיבית נגד הקיצוניים.

    IP: 109.186.44.39דווח על תגובה זו

  • 32.

    זה הכל קונספירציה של יצרני הדאורדורנטים (ל''ת)

    מוריס, 28/07/10 10:48


    IP: 62.219.233.199דווח על תגובה זו

    • ממש לא קונספירציה....

      דני, 28/07/10 11:32

      הרי במאה שערים, ואני אומר זאת מנסיון (אני ירושלמי, חילוני אמנם, לא עלינו, טפו טפו) לא משתמשים בדיאודורנטים ואפילו לא שמעו על קיומם - ויעיד על כך כל מי שאי פעם נסע באוטובוס בקיץ בירושלים.

      אולם, זו עשויה להיות קונספירציה של יצרני מסיכות האב''כ...

      IP: 132.64.214.47 דווח על תגובה זו

      • דווקא אני כן שמה דיאורדורנט...

        חרדית מירושלים, 28/07/10 14:06

        נכון שיש הרבה שלא אבל רובם נמצאים במאה שערים ושם אנחנו(ואתה שחילוני אז בטוח)לא מסתובבים כ''כ הרבה.
        והדוגמא שלך זה אוטובוס? הרי באגד האוטובוסים כמעט תמיד מפוצצים אז גם אם כל האנשים שם שמו דיאורדורנט,אתה תרגיש שלא...

        IP: 212.76.125.235 דווח על תגובה זו

  • 31.

    משום מראית עין

    מקור ההלכה, 28/07/10 10:47

    וישבו להם מנהיגי הכת החרדית (הם לא דתיים)
    וישאלו איש את אחיו,הכיצד הצליחה ''אמא טלביאן''לזרוק את בעלה מדירתם ,ולחיות בחברת שלושה גברים בדירה אחת?
    רחמנא ליצלן,היכן יראת השם ענה התמים שבחבורה,הסכת ושתוק נזפו בו חבריו,יש לנו הזדמנות לחגוג ולנאוף .מה הקשר? שאל שוב התמים שבחבורה.
    ענו לו חבריו,אויל וכסיל שכמוך,את הביטוי ''משום מראית עין שמעת''? הרעיון הוא ככל שנחייב את הנשים להסתיר ולטשטש את גופן ופניהן,כך לא יהא כל חשש שיזהו אותן,והן תרגשנה בנחת להגיע לכל מקום מפגש שנבקש ללא כל חשש. אתה הבנת את זה?

    IP: 62.90.10.73דווח על תגובה זו

  • 30.

    בקרוב נהיה אפגאניסטאן.. למה לא בעצם? אנחנו בשכונה טובה... (ל''ת)

    טלי, באן, 28/07/10 10:44


    IP: 89.138.225.216דווח על תגובה זו

  • 29.

    אירן זה מאה שערים חומני זה מאה שערים אחמדין זה מאה שערים (ל''ת)

    גודמן, 28/07/10 10:44


    IP: 91.64.22.36דווח על תגובה זו

  • 28.

    למה הם דומים יותר ... (ל''ת)

    נעמה, 28/07/10 10:42


    IP: 93.172.161.20דווח על תגובה זו

  • 27.

    לכותב הכתבה

    אחד שאיכפת לו, 28/07/10 10:30

    זאת כתבה שגורמת לשנאה בעם. שנאה בין זרמים, שנאה בין אחים.
    זה בסדר לא להסכים, לא לנהוג כמוהם; אבל לכתוב ולהכליל בצורה כזאת - זה רק מגביר את הפילוג ומלבה שנאת חינם בין דתיים לחילוניים.

    חבל.
    חבל על מי שיקרא את זה, חבל על מי שיושפע מזה, חבל על מי שבגלל זה יעביר את השנאה לילדיו ולחבריו, וחבל עלינו, כי זה פוגע בנו וביכולת שלנו להתמודד עם אויבינו האמיתיים.

    IP: 93.172.100.217דווח על תגובה זו

    • במה החרדים עוזרים להתמודד עם האויבים????????? (ל''ת)

      מיקי, 28/07/10 10:50


      IP: 89.138.117.82 דווח על תגובה זו

      • למיקי - קצת סטטיסטיקה...... ומסר חשוב לכל המחפשים דברים לא טובים בכוח

        אחד שאיכפת לו, 28/07/10 11:25

        לפי נתוני דו''ח ''ועדת ישראלי'' שהקים רה''מ המנוח יצחק רבין ז''ל ב-1995 עולה כי למעלה מ-50% מבחורי הישיבות החרדיות מתגייסים במוקדם או במאוחר לשירות בצה''ל.

        ישנם כ-29,000 מקבלי דחייה מהשירות הצבאי, מתוכם: 7,250 לא חרדים שהם 25% דתיים מישיבות ההסדר המשרתים בצבא. מכן שסה''כ החרדים המקבלים דחייה הוא 21,750, מתוכם:

        33% שהם 7,070 - ממשיכים ללמוד עד גיל 41 ומקבלים פטור.
        29% שהם 6,310 - מתגייסים בשלב כלשהו לשירות סדיר.
        21% שהם 4,570 - מתגייסים למילואים.
        16% שהם 3,480 - מקבלים פטור מסיבות אישיות ו/או רפואיות.

        כך שבעצם 50% מהחרדים אשר נהנים מההסדר של ''תורתו אמנותו'', מתגייסים לצבא בשלב כלשהו.

        ב-1999 דווח על 31,000 מקבלי דחייה, אז ההתפלגות נשארה ללא שינוי.
        והיום יש אפילו מגמה של עלייה בגיוס...

        לכן הטענה שחרדים אינם מתגייסים איננה נכונה.

        אני מבקש ממך, אל תשנא בלי לנסות להבין קודם כל. וזה תקף בכל עניין.
        אתה יודע שסקר שנעשה לא מזמן בישראל קובע ש-50% מהישראלים חושבים שילד מפגר הוא סכנה לציבור? ו-50% מהישראלים לא היו רוצים לגור ליד ילד מפגר?

        בואו נאהב ונבין קודם. בואו נקרב ולא נפריד

        IP: 93.172.100.217 דווח על תגובה זו

        • אתה אחד שאיכפת לו לעבוד על החילונים בעיניים

          אבל לשקר אין רגליים, 28/07/10 12:24

          הנתונים שאתה מספק צוטעים ומטעים, בכוונה תחילה.

          לא אכנס לכל פרט ופרט. אך לפחות בקשר לאלה שמתגייסים לכאורה לשירות סדיר, הרי מדובר בשירות קצר מועד, חסר כל פרופורציה לשירות נורמטיבי של גבר יהודי, שנמשך 3 שנים.

          ועד שהחרדי מתגייס, החילוני משתחרר ומספיק לעשות כמה תקופות מילואים.

          וכשהחרדי מתגייס, אז אוי ואבוי, יש לו אישה, ילדים, הכנסה אפסית בדרך כלל, ו''חייבים לבוא לקראתו''. והשירות הצבאי שלו הופך לבדיחה.

          IP: 93.172.92.161 דווח על תגובה זו

          • שים לב שאתה מחפש את השלילי כל הזמן. אני את החיובי.

            אחד שאיכפת לו, 28/07/10 12:46

            אחי, אני לא אומר שהכל מושלם בחברה החרדית. אין חברה מושלמת.
            אני רק מנסה להגיד שלא הכל בא ממקום רע או מכוונה לפגוע בחילוני.
            ד''א, אני חילוני מתחזק (לא חרדי בכלל) והמשפחה שלי כולה חילונית ואני אוהב אותה מאוד ומבין אותה מאוד.
            אבל לי חבל שמחפשים רק את מה ששונה.

            אתה צודק שאנחנו לא מסכימים עם החרדים בהרבה דברים. אבל אולי שווה לבדוק אם הם אולי (ממש בטעות) אפילו קצת אוהבים אותנו ולא עושים לנו דווקא כדי לפגוע?

            IP: 93.172.100.217 דווח על תגובה זו

            • אין כזה דבר חילוני מתחזק. תגיד דתי לייט, אבל חילוני זה חילוני (ל''ת)

              ס. תום, 28/07/10 13:47


              IP: 62.219.233.199 דווח על תגובה זו

      • אתה לא יודע כמה תפילה משפיעה ועוזרת

        היי, 29/07/10 08:48

        אחד שאכפת לו-אתה ממש צודק..!
        אנשים באמת שתנסו להבין שכל השנאה באה מהתקשורת.. אתם לא מכירים אותם וכל מה שאתם עושים זה הכללות מהתקשורת.

        IP: 212.143.57.68 דווח על תגובה זו

  • 26.

    בקרוב ....יחויבו הנשים לשים בד על הבד המכסה ......

    דני, 28/07/10 10:28

    בהמשך החובה תהיה לשים עוד בד על הבד הנוסף שנוסף על הכיסוי שכבר הושם מצד החומרה .וכן להכניס את האישה לוואקום אטום שחלילה לא תנשופנה את החמצן שהן נושמות על צד הטומאה וכן בנוסף לגזור שלא רק שלא תדברנה בטלפון נייד אלא שלא תדברנה בכלל על צד הטומאה חלילה וחס חלילה .ולסיום כעת יושבים טובי המוחות בעדה החרדית וממציאים חומרות נוספות על חומרות ישנות .ואל חשש ארסנל החומרות כמובן על הנשים מלא יותר מארסנל הטילים שיש בידי החיבאללה בלבנון .

    IP: 194.90.25.27דווח על תגובה זו

  • 25.

    האובססיה של התקשורת להגביר את שנאת החינם ואת המציצנות לחברה החרדית

    לילך, 28/07/10 10:27

    אבל כשבתל אביב נשים וגברים הולכים ערומים לגמרי כמו בהמות, כשאפילו חילונים אחרים מזיזים מבט מרוב שזה דוחה, על זה לא כותבים כלום - זו הנאורות, זה החופש והקדמה.
    די כבר לשנאת החינם שנישאת דרך התקשורת הישראלית.
    שיתמודדו בעצמם הכתות הקיצוניות - לחברה החילונית יש מספיק רעות חולות - אף אחד לא רואה שהיא התחילה לתקן את עצמה!!!!!!!!
    התקשורת הפכה את החברה החרדית לריאיליטי בעל כורחה. כל יום כתבות ''תמימות'' - זה גועל נפש אחד גדול. תתביישו שלכם - אנחנו עם!!!

    IP: 87.69.73.254דווח על תגובה זו

    • ערומים ברחובות? איפה? אני גר במרכז תל אביב והייתי שמח לראות גם (ל''ת)

      שמגג, 28/07/10 10:34


      IP: 62.219.233.199 דווח על תגובה זו

    • מדברת על שנאת חינם ומכנה את החילונים בהמות.. הגיון חרדי מצוי.. (ל''ת)

      מנדלבאום, 28/07/10 10:36


      IP: 62.219.233.199 דווח על תגובה זו

    • פרימיטיבית.

      לילין, 28/07/10 10:53

      בטוחה ששמך לילך ולא לאה חנה?

      IP: 93.173.94.132 דווח על תגובה זו

    • את כל כך צודקת, לילך. אנשים, בבקשה, תקראו.

      חוזר בתשובה, 28/07/10 11:02

      אני הייתי חילוני לגמרי (כל המשפחה שלי עדיין חילונית), והיום אני מבין עד כמה הייתי מושפע משטיפת המוח המעוותת הזאת שהופכת כל שוני בינינו לכותרת ענקית ולהתלהמות שטופת שנאה וחוסר מחשבה.
      תחשבו קצת לפני שאתם עושים. לא כל דבר לגיטימי בכל מחיר.
      מצטער שאני אומר את זה (וזה באמת באמת כואב לי), אבל יש לכם דם על הידיים.

      מה עושים, תגידו לי? אני כל כך רוצה שנאהב אחד את השני :(

      IP: 93.172.100.217 דווח על תגובה זו

      • אז תגיד לחברים הדוסים שלך להפסיק להגיד לאנשים איך לחיות (ל''ת)

        דובי, 28/07/10 11:59


        IP: 62.219.233.199 דווח על תגובה זו

      • מי שמתנהג כמו בן אדם - אוהבים אותו

        כל השאר משני, 28/07/10 12:44

        לא משנה כמה תתפלל, או כמה תהיה ליברלי, וכמה תתאמץ בכל צורת חיים שהיא.

        אם תתנהג כמו בן אדם אל כולם, לא רק לאנשי שלומך, ככה יכבדו ויאהבו אותך.

        IP: 93.172.92.161 דווח על תגובה זו

        • אתה צודק. תודה על התגובה שלך.

          חוזר בתשובה, 28/07/10 13:45

          לכבד לא רק את אנשי שלומך, אלא לנסות להבין גם את האחרים.
          לקחתי לתשומת לבי.

          וכשמכנים מישהו בכינויים מיותרים או פוסלים אותו לגמרי - זה לא מקרב ולא גורם להבין. בשני הצדדים. זה לא מוסיף גם להגיד את מה שכתבתי בסוף התגובה הקודמת וגם לא שהחילונים מסתובבים ערומים.

          מקווה להפנים. תודה לך.

          IP: 93.172.100.217 דווח על תגובה זו

    • אני גרה בלב תל אביב ומעולם לא ראיתי עירומים ברחובות. (ל''ת)

      דורית, 28/07/10 11:47


      IP: 89.138.89.213 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אתם צריכים להוסיף בכותרת

    ירושלמי, 28/07/10 10:24

    פרוט האם מדובר על פסק מוסלמי או יהודי כדי לדעת איזה סוג של אנטישמי צריך לפתוח את הכתבה

    IP: 195.200.205.22דווח על תגובה זו

  • 23.

    החרימו את בד''ץ העדה החרדית כמוני- לא לקנות מוצרים תחת פיקוח הטאליבן. (ל''ת)

    ציוני, 28/07/10 10:23


    IP: 89.139.11.53דווח על תגובה זו

  • 22.

    על הנשים להתנגד

    אזרחי1, 28/07/10 10:22

    ארגוני הנשים יועילו לפעול במגזר החרדי כדי לסייע בהתנגדות הנשים שם מול דיקטטורה גברית מפגרת.
    במקום זה עוטרות לקבל מקום בועדת טירקל המיותרת????!!!

    IP: 79.183.110.250דווח על תגובה זו

  • 21.

    כל הכתבה הזו היא הטעיה אחת גדולה. זה ממש לא מה שכתוב בפשקוויל!!!

    זו טעות בשוגג או הטעיה מכוונת?!, 28/07/10 10:21

    האם יש כאן כוונה להטעות ולהשניא את הציבור החרדי, או שהכתב פשוט ''לא קרא'' את הפשקוויל?

    כתוב בו שיש עידוד ללבוש שאל ''מעל הבגדים'', אף אחד לא מתייחס בו לפנים של האשה ולצורך להסתיר אותם (עד כמה שידוע לי כל הרבנים של הציבור האורתודוקסי - דתיים-לאומיים וחרדים גם יחד - יצאו נגד התופעה של כיסוי הפנים).

    כמו כן, אפילו בתמונה האשה לובשת את השאל על הגוף, והראש מכוסה במטפחת רגילה שקשורה מאחור ולא מכסה את הפנים.

    איך אפשר לעשות טעות כזו בשוגג?!?

    טסלר, התאכזבתי. הגם אתה לצרינו?!

    IP: 212.76.97.65דווח על תגובה זו

  • 20.

    שיוסיפו עוד המצאות של חומרות עד שבסוף הם יחמירו רק על עצמם

    דבר אחד הם לא מבינים, 28/07/10 10:15

    ועל זה אמר הרב עובדיה יוסף שליט''א כל המחמיר חמור חמורותיים .

    IP: 89.138.228.81דווח על תגובה זו

  • 19.

    להחזיר עטרה ליושנה

    Vox Ami , 28/07/10 10:11

    איסור בגוש-דן למכור ''בגדי נשים קצרים ונצמדים לגוף'',

    IP: 79.87.36.158דווח על תגובה זו

  • 18.

    כרוז במערת המכפלה:

    חזאי הטמטום הישראלי , 28/07/10 10:09

    --- במערת המכפלה ---

    בת ישראל צנועה וכשרה
    אנא אל תרימי את המכפלה
    כדי שלא יראו לך (רחמנא ליצלאן)
    את ה...

    בהדרת קויידש
    הטאליבן

    IP: 91.156.70.227דווח על תגובה זו

    • גיחי גיחי

      הקרש, 28/07/10 10:56

      בפעם הבאה תנסה לרכז כמה תאים אפורים ביחד ואולי תצליח להוציא משהו שאולי יתחיל להצחיק

      IP: 194.90.170.153 דווח על תגובה זו

  • 17.

    נשים בתל-אביב אסור לדבר בסלולרי (ל''ת)

    Vox Ami , 28/07/10 10:08


    IP: 79.87.36.158דווח על תגובה זו

  • 16.

    נשים בתל-אביב לא לצאת לרחוב בלי בד שמכסה את כל הגוף והפנים. (ל''ת)

    Vox Ami , 28/07/10 10:06


    IP: 79.87.36.158דווח על תגובה זו

  • 15.

    מי שמסכימה לזה - מגיע לה.. אין בי רחמים לאנשים טיפשים (ל''ת)

    אתאיסטיק, 28/07/10 10:05


    IP: 62.219.233.199דווח על תגובה זו

    • אין לך מושג איזה כוח מדכא יש למשפחה ולקהילה

      וכמה שרשויות החוק והרווחה אימפוטנטיות, 28/07/10 12:48

      אנשים בקהילה הזאת, ובפרט בנות, מדוכאים ומשועבדים. למען ההגינות, לא כמו אצל המוסלמים שרוצחים על ''כבוד המשפחה'', אבל יש הרבה דיכוי בקהילות החרדיות.

      IP: 93.172.92.161 דווח על תגובה זו

      • שיעזבו את הדת הפרימיטיבית שמדכאת אותן. שיקחו אחריות על חייהן (ל''ת)

        אתאיסטיק, 28/07/10 14:09


        IP: 62.219.233.199 דווח על תגובה זו

        • דת לא מדכאת.. אתם רק חושבים ככה כי אתם מבחוץ..

          אני, 29/07/10 08:45

          החילוניות מדכא והופכת את כל החיים להבל.

          IP: 212.143.57.68 דווח על תגובה זו

  • 14.

    סרטון מעולה על השתמטות החרדים - מצחיק כמה שזה עצוב

    גל, 28/07/10 10:00

    http://www.youtube.com/watch?v=ljMVJuzS7Pk

    IP: 84.110.144.138דווח על תגובה זו

  • 13.

    זאת מתיחה של גורמי שמאל

    קובי, 28/07/10 09:59

    שום רב לא ימציא חומרות מעין אלו

    IP: 212.179.61.155דווח על תגובה זו

  • 12.

    כל אחד שיעשה מה שבא לו. מה אתם נכנסים בהם לא מבין.

    לממוטי, 28/07/10 09:53

    מי שמתאים לו או לה לחיות שם, והוא רוצה להראות ככה, סבבה.
    מה זה נוגע לכם בכלל?
    עוד לא ראיתי אף אחד בתל-אביב שאמרו לו איך להתלבש או מה לעשות.
    אז אם במאה שערים הם רוצים ללכת עם בורקה - שיהיה להם לבריאות.
    לא מזיז לי בכלל.

    IP: 93.172.85.40דווח על תגובה זו

    • זה לא שהן רוצות זה צו החברה שם שהנשים המסכנות נכנעות לו (ל''ת)

      לאה, 28/07/10 11:02


      IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

    • ואם הסבים והסבתות ילכו ערומים

      הלו הלו, 28/07/10 12:29

      גם זה לא מזיז לך?יש גבול לכל תעלול ימדרו.........

      IP: 77.127.247.47 דווח על תגובה זו

  • 11.

    הכתבה להגביר המודעות לחברה החילונית ''אנחנו - הם'' (ל''ת)

    מציצנות לחברה האולטרא-חרדית, 28/07/10 09:50


    IP: 77.127.224.107דווח על תגובה זו

  • 10.

    הבד''ץ איננו ממומן ע''י חברות המזון הגדולות

    פרס פוליצר, 28/07/10 09:40

    אלא ע''י הצרכנים

    IP: 77.124.148.135דווח על תגובה זו

    • אם כך צרכנים טיפשים אל תפרנסו חבורה פושעת זו תסתפקו ברבנות הראשית

      אם כך, 28/07/10 11:09

      האמינו לי פעם עבדתי בפצריה בארה''ב עם הכשר בד''צ והמשגיח המנוול היה מופיע רק ביום שיש לקבל את שכרו ובשאר השבוע העובדים הלא יהודים היו מבשלים במסעדה חלבית עם הכשר בד''צ , ארוחות בשריות כמובן עם בשר טרפה - מאז אני מתעבת את הבד''צ רק טיפשים מאמינים בהם והם צוחקים עליכם יאללה חרם צרכנים דתיים על חותמות בד''צ המכשילים אותכם

      IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

  • 9.

    לפי דעתי זאת מתיחה

    עומר, 28/07/10 09:36

    הייתה מתיחה דומה שבה הופיעה פשקוויל שאסר כיביכול להשתמש בכסף של חילונים, כי יש עליו אנשים שאינם שומרי תורה ומצוות.

    IP: 109.186.3.44דווח על תגובה זו

  • 8.

    מישהו יכול להסביר לי?

    לי? רק שאלה, 28/07/10 09:28

    אם לגבר מח מלוכלך, למה האשה היא זו שצריכה להתכסות?

    IP: 99.38.255.126דווח על תגובה זו

    • כדי שלא להכשיל אותו... חס וחלילה...

      יפה, 28/07/10 09:46

      השאלה האמיתית היא: וצריך גם להתפלל 5 פעמים ביום ולקרוא:''אללה הוא עכבר?''...

      IP: 132.74.44.156 דווח על תגובה זו

    • שאלת השאלות!!!!!!!!! יש גבול להתכסות אישה בשביל גבר! (ל''ת)

      אישה,ירושלמית, 28/07/10 10:43


      IP: 213.151.51.227 דווח על תגובה זו

    • גם כדי לא להכשיל אותו וגם..

      אני, 29/07/10 08:39

      כדי להראות יותר את הפנימיות של האישה וככה גם יותר יעריכו.. כשאת רואה מישהי ברחוב שלבושה בבגדים מינימלים לא יהיה לך שום הערכה אליה. יותר מעריכים אישה ששומרת על עצמה ולא מישהי שנראת כמו פרוצה

      IP: 212.143.57.68 דווח על תגובה זו

  • 7.

    איראן זה כאןחיבים לחסל התופעה מידית (ל''ת)

    זיו, 28/07/10 09:25


    IP: 62.90.235.213דווח על תגובה זו

  • 6.

    הבל הבלים

    אויש נו...., 28/07/10 09:20

    כל אדם שעיניו בראשו יבין כי זה קמצוץ של אנשים שלא קשורים בכלל לחברה החרדית וסתם מנסים לעשות רעש...
    דווקא ההלכה והתורה נגד כיסוי הפנים של הנשים!!!

    IP: 79.177.40.175דווח על תגובה זו

    • נניח שאתה צודק אז ענה בבקשה

      יפה, 28/07/10 09:52

      על 2 השאלות הבאות:
      1. אם הם קמצוץ אז למה הם מצליחים להשליט את דעתם?
      2. היכן בהלכה כתוב שאסור לנשים לכסות את הפנים? אנא, הבא את הציטוט המדוייק. כי
      אני כבר לא יודעת מה לחשוב.
      אנשים הולכים ומקצינים ולא מבינים לאיזה
      מופרעות נפשית הם חושפים את קהלם. יכול
      להיות שהם עצמם כבר נגועים (בהפרעה נפשית כלשהיא) ומדביקים את סביבתם. ראה מקרה האברך
      שרצח את תינוקתו. חבריו מגוננים עליו. והרי
      זה מנוגד ל-10 הדברות שם נאמר במפורש לא
      תרצח. והם נותנים לציוויים הללו פירוש משלהם. השם ישמור.

      IP: 132.74.44.156 דווח על תגובה זו

      • כל הכתבה זו הטעיה/אי הבנת הנקרא!!! שוגג או מזיד?!?

        כתוב בפשקוויל ''מעל הבגדים'' ולא ''על הפנים''!!!, 28/07/10 10:19

        האם יש כאן כוונה להטעות ולהשניא את הציבור החרדי, או שהכתב פשוט ''לא קרא'' הפשקוויל?

        כתוב בו שיש עידוד ללבוש שאל ''מעל הבגדים'', אף אחד לא מתייחס בו לפני האשה ולצורך להסתיר אותה (עד כמה שידוע לי כל הרבנים של הציבור האורתודוקסי - דתיים-לאומיים וחרדים גם יחד - יצאו נגד התופעה של כיסוי הפנים).

        כמו כן, גם בתמונה האשה לובשת את השאל על הגוף, והראש מכוסה במטפחת רגילה שקשורה מאחור ולא מכסה את הפנים.

        איך אפשר לעשות טעות כזו בשוגג?!?

        טסלר, התאכזבתי. הגם אתה לצרינו?!

        IP: 212.76.97.65 דווח על תגובה זו

      • אף אחד לא מנסה להשליט את הדעות שלו..

        דיי לסטיגמות, 29/07/10 08:43

        אני לא מבינה למה קשה לכם אם אנשים שחיים אחרת ממכם.. גם אני לא כזו אבל לא צריך לשנוא אנשים שדרך החיים שלהם שונה. וחוץ מזה חסר חילונים שרצחו את הילדים שלהם והמשפחה שלהם הגנה עליהם? בואו נצא מהבועה ונפסיק להכליל, כשיש חרדי שרוצח אז כללל החרדים רוצחים.אבל כשיש חילוני רוצח אז מישהו אמר כל החילונים רוצחים?! לא! זה התקשורת שעושה שטיפת מוח לכולנו..! אז בואו ננסה לא להיות מושפעים.. לנסות להבין את העניין קצת יותר לעומק ולא בשטחיות.

        IP: 212.143.57.68 דווח על תגובה זו

    • אם כך מדוע בקלות כאזת הם מתפרעים

      חרדה, 28/07/10 11:01

      אם הם קמצוץ מדוע קשה להשתלט עליהם ולשים אותם מאחורי סורג ובריח הם ורבניהם -אומר לך מדוע - מיכוון שרבים אחרים מגוננים עליהם ומרחיקים את זרועות החוק ומונעים השלטת חוקי המדינה שבעיני תומכיהם מוקצים - מבחינתם להתנגד למדינה שקול חיי ילדים וכל התנהגות נורמטיבית אחרת - אחד המגיבים אמר הם לא יהודים ולא מתנהגים כיהודים והוא צודק - גנבו לנו את ניהדות ולכן הם מרחיקים את בו המשיח וזאת כוונתם הזדונית והם ורעלותיהם המועתקות מאיסלם

      IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

  • 5.

    לא מבין מדוע נותנים חופש פעולה לכת הפגאנים הזו?!!!!

    להחזיר את היהדות ליהודים !!!, 28/07/10 09:19

    אין בינם לבין היהדות מאומה! זו כת כמו כל כת אחרת שפשוט השתלטה בזכות כח ותככים פוליטים על הדת היפה שלי וניכסה אותה לעצמה. להחזיר את היהדות ליהודים !!!

    IP: 193.169.70.105דווח על תגובה זו

  • 4.

    איזה כיף זה להאשים את החרדים

    משה, 28/07/10 09:18

    מדובר בקבוצה קטנה קיצונית וגזענית שהם עושים את הרעש ובלאגן,רוב העדה החרדית נגד קבוצה זו אבל בגלל שהם קבוצה מאוד אלימה החרדים לא מסוגלים לפעול נגדם!

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • זה גם מה שהמוסלמים אומרים על הטליבן

      אבל יש גם אחריות אזרחית, 28/07/10 12:50

      אם לא עושים כלום עקב פחד, משתעבדים ונושאים באחריות.

      IP: 93.172.92.161 דווח על תגובה זו

    • למה נלחמו בבנימין כי לא נלחמו באנסים הנפשעים (ספר מלכים) (ל''ת)

      יהודי פשוט, 28/07/10 14:57


      IP: 94.159.157.245 דווח על תגובה זו

  • 3.

    גדולי הדור קבעו שאשה חייבת לכסות גם את פניה ברעלה או מטפחת!!

    סוף לפריצות רחמנא לצלן!!, 28/07/10 09:05

    ובעה''ש יתברך נקרב את בוא משיח צידקנו.
    אף על פי שמתעכב

    IP: 192.118.36.9דווח על תגובה זו

    • אפשר לדעת מה מעשיך באינטרנט?

      זה שיודע לשאול, 28/07/10 12:06

      ובאילו אתרים שוטטת לפני האתר הזה?

      IP: 109.160.192.199 דווח על תגובה זו

      • אם לא הבנת זאת היתה ציניות... (ל''ת)

        הרשלה, 28/07/10 14:14


        IP: 147.234.2.5 דווח על תגובה זו

  • 2.

    הבנת הנקרא

    יניב, 28/07/10 09:03

    אין כאן פסק הלכה אל עידוד ותו לא.

    IP: 192.117.162.62דווח על תגובה זו

  • 1.

    ואת אלו רוצים לגייס? חס ושלום!!!

    אתאיסט, 28/07/10 08:58

    כל החילונים שרוצים לגייס את החרדים לא מבינים דבר אלמנטרי- אם החרדים יתגייסו בהמוניהם - נקבל במקרה הטוב משמרות מהפכה סטייל איראן, חמושים, מאומנים ומפטרלים ברחובות כולל בתל אביב - ובמקרה הרע מהפכה צבאית.

    לא זו בלבד שאין לגייס את החרדים- יש למנוע גם מחרדים שרוצים להתגייס לדרוך בצבא. גם הנח''ל החרד הוא פירצה מסוכנת ביותר.

    IP: 192.118.11.112דווח על תגובה זו