• 24.

    שרותי הרווחה תמיד פועלים נכון זה העם שלא בסדר (ל''ת)

    רק לא זה, 16/08/10 11:35

  • 23.

    לא ידעתי שמשרד הרווחה נותן לעצמו ציונים

    חבל מאד, 28/07/10 14:07

    חבל מאד זה אומר שהכל ישאר אותו הדבר עד לרצח הבא!

  • 22.

    וכי ציפינו שמשרד הרווחה

    רחל, 28/07/10 07:55

    ימצא ליקויים בהתנהלות?!

    נתנו לחתול לשמור על השמנת.

    ללילך ולבני משפחתה זה כבר לא יעזור !!!

    ליבי עם המשפחה האבלה.

    תנחומיי.

  • 21.

    שירותי הרווחה אימפריה גדולה ,מול לילך ולכן הקלף בידים של הרווח,,, (ל''ת)

    אסף בוחניק, 27/07/10 22:25

  • 20.

    מדינת ישראל תתחילי להתעורר !

    ימית, 27/07/10 10:18

    איך נותנים לרוצחי ילדים עוד להמשיך לחיות לא משנה רצחת תשב כל ימי חייך בצינוק אפילו שמדובר באי שפיות כל מי שרוצח יושב בחולי נפש די מספיק ''עד מתי רשעים יעלוזו'' מדינת ישראל חייבת להעניש חזק יותר אף אחד כבר לא מפחד לרצוח למה????? אמא צריכה לפחד להתגרש למה?? כדי שלא ירצחו את ילדייה מספיק מעולם זה לא היה כמו בשנים האחרונות כל הרציחות הללו כי אין עונש מספיק חזק ובסוף יוצאים על אי שפיות זמנית ... אני קוראת לכל השרים וחברי הכנסת להתחיל להעניש ולגורם לסבל ואיסורים שיתחילו לפחד להרתיעה למען יראו וירעו להתעורר

  • 19.

    גוך שיש לגביו הסגות באם פעל כשורה מפרסם על עצמו ביקורת

    אמילי, 26/07/10 14:47

    חיובית??? וכ''כ מהר??? תמוה!!!

    כדאי שסוגית פקידי סעד לסדר דין תבחן על ידי הרגולטור.
    אם אין ברשותם את הכלים לבחון הורות והורים אז מדוע יש בידיהם כוח כה רב לחרוץ גורלות??!!!

    כדאי שמי שאמונים על מערכת הרווחה, יחשבו על מתן כוח לאנשים ראויים, שעברו הכשרה הולמת מעבר לקורס!!

  • 18.

    חכמה בגויים תאמין

    אלי הגרוזיני, 26/07/10 13:03

    אוליי יקום מישהו חכם במדינה הזאת ויתחיל ליישם קצת הנהגות שנוהגים באירופה אוסטריה וכו על הזנחת ילדים אלימות סחיטת מצד הנשים וכואז יעלה כמה מיליוני דולרים כדי לישם אבל לפחות המנהגים יוכלו לומר ידינו לא שפחו את הדם הזה אירופה אירופה המבין יבין

  • 17.

    ישנה כאן פעולה שמישתמע ממנה שניקראת הכחדה עצמית של בני אנוש ומי בדיוק

    פקק תנועה, 26/07/10 08:15

    אחראי על מעשה התוצאות הקשות אדם שמיסתובב בתצי מבתי חולים לחולי נפש עים עבר קשה של הפרעות ובעיות נפשיות קשות צריך להדליק אור אדום אצל הרשיות שאדם כזה לא יכול להחזיק מישפחה ועל כך לא צריך להיות פרופסור למדעי החברה הגיע הזמן שבחברה הישראלית ילמדו להפיק לקחים גם ממצבה הנפשי של החברה בישראל

  • 16.

    הרווחה סתם גוף עלוב שנהנה מכספי המיסים,אין להם יכולות והם מקטינים ראש (ל''ת)

    תומר, 26/07/10 07:07

  • 15.

    לא מאמינה לרווחה לא סובלת אותם

    איממא, 25/07/10 23:50

    הם פשוט לוקחים את השפיטה לידיהם וזה לא כך הכתובת כן היית העל הקיר יותר מסתם עצוב

    • בגלל שהשופטים במשפחה הפכו לחותמות גומי של פקידות סעד ועו''סיות. (ל''ת)

      לימי, 26/07/10 14:50

  • 14.

    הטיוח של משרד הרווחה והמילים המכובסות שלהם...

    לורי שם טוב, 25/07/10 22:46

    שלושה ילדים דמם לא התקרר בקיברם, ופקידי הסעד כבר מתנערים מכל אחריות.

    ''פעלנו ללא דופי''.

    מדובר כאן ברשלנות קולסיאלית שזועקת לשמים.

    האמא חזרה והתריעה ובשל חששה מאיומיהם של פקידי הסעד להוצאת ילדיה ממשמורתה, הסכימה בלית ברירה, כי הרוצח יקח את ילדיה, חרף שידעה כמה מסוכן הוא.

    והסוף הטרגי, שלא רק שהרוצח לא יועמד לדין, גם רשויות הרווחה במקום שיודו ויבקשו סליחה מהקורבנות הילדים, טוענים בשחצנות: ''פעלנו ללא דופי...''.

  • 13.

    מתי הציבור הפך להיות ''האוייב'' של השירות הציבורי? (ל''ת)

    הם נלחמים בנו במקום לעזור לנו, 25/07/10 22:19

    • ל 13-

      רחלה, 28/07/10 09:08

      כאשר אנשי השירות הציבורי הגדירו אותו ככזה וגם ירו לעברו חיצים...

  • 12.

    כנסו ותקראו!! אולי משהי מכירה מקרה זה

    אנונימי, 25/07/10 22:02

    שיבדקו טוב טוב את לישכת הרווחה בכפר יונה ואת העובדות לא ננקוב בשמות וכמובן את זאת שעומדת בראשן יש עוד הרבה מקרים שם שהם עושות מה שבא להם ומאימות עלהאימאות שיקחו את הילדים מהם עם הם לא יאפשרו לבעל האלים להיות במחיצת הילדים !!! אני רק מקווה שכעט אולי אימאות אלו לא יפחדו להגיש תלונה נגד עובדות הרווחה מכפר יונה עד עכשו יכול דבר זה לשבש להם את תהליך הגרושים ומשמורת הילדים אולי עכשו יאמינו להן

  • 11.

    מה שזה נכון, מגיע להם פרס קפלן ולהדליק את המשואה ביום העצמאות. (ל''ת)

    שפתי כהן, 25/07/10 21:35

  • 10.

    מחדל מחריד של הרווחה אך לא יודו בכך

    דני, 25/07/10 21:21

    נו וודאי, האם הם יודו שטעו? האם ב-62 שנות קיום המדינה, היה משרד ציבורי/ממשלתי כלשהו שהודה בכשלונו? מחדל ענק, הם אפילו לא הכירו את דירתו של הרוצח.

  • 9.

    זה רק מוכיח שצריך לבטל את שרותי הרווחה לגמרי (ל''ת)

    משה, 25/07/10 21:19

  • 8.

    חוסר אחריות

    יהודית, 25/07/10 21:15

    כותרת כתבה זו לוקה בחוסר אחריות משווע, ''מחלקת הרווחה בכפר יונה פעלה בקצועיות''. לדאבוננו, כל כך במקצועיות עד כדי כך שהעובדה לא אחרה לבוא, שלושה ילדים מקסימים ותמימים נרצחים על ידי פושע נתעב שלצערנו זכה לכינוי אבא, מה שמסביר כחד משמעית ששרותי הרווחה הם לגמרי לא מקצועיים, ובעיקר כאשר הם לא מסוגלים לזהות פצצה מתקתקת כדוגמת רוצח ילדים זה ובדומה ללא מעט מקרים שאנו נחשפים אליהם חדשות לבקרים, כמו נשים שנרצחות על ידי בעליהם החולי נפשר על לא עוול בכפם וכדמ'. אם אלה הם מקצועיים שמתבססים על חוו''ד מוסמכות אז אוי לנו, מפני שכל בר דעת מבין, שאדם שאושפז עם הפרעות נפשיות וניסה לשים קץ לחייו לא יכול להתנהג בשפיות, פירושו של דבר שיש כאן מחדל רציני של רשויות הרוחה והגיע הזמן שמשרד הרווחה לא מיד יגבה את עצמו עם ועדות הבדיקה שלו, אלא שידאג לכך שחולי נפש כמו החורני המטורף הזה ישהו בבית משוגעים עם תרופות מרגיעות כל ימי חייהם!

  • 7.

    יש מצב שהם לא צודקים?

    צדקיהו, 25/07/10 20:58

    אז זהו שאין מצב שהם לא צודקים. שכן אין פה עניין של בדיקה מעמיקה. רק מטרה אחת להראות טוב. לא משכנע. אין צדק, אין דין, ואין דיין. רק תוהו ובוהו. פעם חשתי ביטחון - היום - זה רק מזל שמחזיק פה.

  • 6.

    מעניין כולם פעלו בסדר רק הניתוח לא הצליח - הילדים שילמו בחייהם (ל''ת)

    צריך לרדת לעומק הבעיה להבין מי האשם, 25/07/10 20:57

  • 5.

    כולם היו בסדר. רק הילדים לא איתנו היום.

    שי, 25/07/10 20:46

    שירותי הרווחה היו בסדר, בית המשפט לענייני משפחה היה בסדר, הפסיכיאטרים שטיפלו באבא היו בסדר. אז מי היה לא בסדר?
    אולי האמא?
    אולי הילדים עצמם שרצו לישון אצל אבא שלהם?
    מה שאנחנו צריכים באמת זו ועדה שלא תחפש אשמים במקרה הספציפי הזה, אלא תציע כיצד למנוע רצח במקרה הבא עם מאפינים דומים, כאשר כולם ''בסדר''.

    • ל-5 אהבתי !!! תגובה מעולה!!! (ל''ת)

      רחל, 28/07/10 08:20

  • 4.

    אגף הרווחה

    קובי, 25/07/10 20:43

    לפי הדיווח לפני מספר ימים אגף הרווחה
    בכפר יונה לחצו על האישא לשלוח את הילדים
    לבעל וכעת הם מודיעים שהם פעלו נכון.
    צריך לפטר את פקידות הסעד שטיפלו במשפחה.

  • 3.

    הם בהגדרה נאמן הציבור הם עוברים על החוק יותר מכל אדם פרטי הם מתקיימים (ל''ת)

    מכספי ציבור מעולם לא הודו בטעות=אנשי המגזר הציבורי, 25/07/10 20:38

  • 2.

    הכתובת שעל הקיר

    גבר נורמטיבי, 25/07/10 20:33

    צר לי על רדידות התגובות.רובן נובעות מחוסר הבנה בנפש האדם וחוסר הבנה של המערכת .
    אם תקחו את כל הרוצחים שרצחו את ילדיהם ,גברים ונשים כאחד!
    {לא ברור לי מדוע לא מוזכרות נשים בכתבה עפ''י שסטטיסטית הם מעורבות הרבה יותר...}
    תגלו שהפרופיל הנפשי המשותף הוא ''אישיות פסיכופטית אנטי סוציאלי''זו הגדרה קלינית לאישיות.משום כך ,עונש מוות או אחר לא מרתיע.
    {ע''ע פסיכופטיה-ויקיפדיה}
    מעבר לאישיות, יש גירויים שגורמים לאדם להגיע למצב קיצון.פה מופנה האשם אל המערכת! האג'נדה הפמניסטית פלשה לתוך המערכת אם זה לשירותים הסוציאלים ולבית המשפט. ההחלטות וההיתנהלות היא אנטי-גברית פרקסלנס!
    גבר שנימצא בהליכי גירושין מובל ונאנס ע''י מערכת שמזהה בו פוטנציל מסוכנות עפ''י שאין לדברים ביסוס עובדתי ומדעי.יש אג'נדה פמניסטית ,היא הדגל וההיתנהלות.
    אדם שדמו הפקר ונאנס ע''י מערכת שלמה מגיע למצבים קיצוניים - זו הכתובת שעל הקיר היא ולא אחרת.

    • תגובה הכתובת שהיתה על הקיר

      קובי, 25/07/10 21:17

      אדוני אתה צודק 100 אחוז מי ששולט
      עלינו הם הפמניסיות ואירגוני הנשים
      גברים נדחפים לפינה הן עי בתי המשפט והן
      עי אגף הרווחה . אתה צודק צריך לשנות
      את הסדרי הראיה למשמורת משותפת ואז
      הלחץ יקטן לשני הצדדים.

      • במקרה שלהם לא היתה בעיה שלמסור את הילדים האמא טוענת

        לין, 25/07/10 23:57

        שהילדים אהבו את אבא שלהם שהמתינו לשיחות שלו כלבוקר ולילה אז מה זה קשור למשמורת משותפת ??? ולהסדרי ראיה היא לא מנעה מימנו לראות אותם. אז תפסיקו לבלבל את מוח כאן בתגובות לא קשורות. הבעיה היחידה שלו היתה שהיא לא רצתה לחזור אליו אחרי שהוא בגד בה

  • 1.

    נו הם חייבים להצדיק את מעשהם אבל ברור לכולם שהם גורמים הרבה מאד אסונו

    רחלי, 25/07/10 19:49

    נכון שהם עושים את מה שכביכול נכון

    אבל בהרבה מקרים הם מפשלים ובגדול