לא ידעתי שמשרד הרווחה נותן לעצמו ציונים
חבל מאד, 28/07/10 14:07
רחל, 28/07/10 07:55
ימית, 27/07/10 10:18
גוך שיש לגביו הסגות באם פעל כשורה מפרסם על עצמו ביקורת
אמילי, 26/07/10 14:47
אלי הגרוזיני, 26/07/10 13:03
ישנה כאן פעולה שמישתמע ממנה שניקראת הכחדה עצמית של בני אנוש ומי בדיוק
פקק תנועה, 26/07/10 08:15
לא מאמינה לרווחה לא סובלת אותם
איממא, 25/07/10 23:50
הטיוח של משרד הרווחה והמילים המכובסות שלהם...
לורי שם טוב, 25/07/10 22:46
מתי הציבור הפך להיות ''האוייב'' של השירות הציבורי? (ל''ת)
הם נלחמים בנו במקום לעזור לנו, 25/07/10 22:19
כנסו ותקראו!! אולי משהי מכירה מקרה זה
אנונימי, 25/07/10 22:02
מחדל מחריד של הרווחה אך לא יודו בכך
דני, 25/07/10 21:21
יהודית, 25/07/10 21:15
צדקיהו, 25/07/10 20:58
מעניין כולם פעלו בסדר רק הניתוח לא הצליח - הילדים שילמו בחייהם (ל''ת)
צריך לרדת לעומק הבעיה להבין מי האשם, 25/07/10 20:57
כולם היו בסדר. רק הילדים לא איתנו היום.
שי, 25/07/10 20:46
קובי, 25/07/10 20:43
הם בהגדרה נאמן הציבור הם עוברים על החוק יותר מכל אדם פרטי הם מתקיימים (ל''ת)
מכספי ציבור מעולם לא הודו בטעות=אנשי המגזר הציבורי, 25/07/10 20:38
גבר נורמטיבי, 25/07/10 20:33
קובי, 25/07/10 21:17
במקרה שלהם לא היתה בעיה שלמסור את הילדים האמא טוענת
לין, 25/07/10 23:57
נו הם חייבים להצדיק את מעשהם אבל ברור לכולם שהם גורמים הרבה מאד אסונו
רחלי, 25/07/10 19:49